مشخصات کاربر
 - نام کاربر : میلاد ش
- تاریخ عضویت : 1396/3/25
- تعداد نظرهای داده شده : 31
نظرها
موارد 1 تا 31 از مجموع 31 مورد
موارد 1 تا 31 از مجموع 31 مورد
- نگاه ویدئویی به پنج ویژگی مشترک در نسل جدید گوشیهای پرچمدار
- معرفی Redmi A4 5G – پایینرده 100 دلاری با نمایشگر 6.88 اینچی، SD 4s Gen 2 و باتری 5,160mAh
- معرفی ZTE Blade V70 – میانردهای با السیدی +HD و دوربین 108 مگاپیکسلی
- معرفی خانواده ROG Phone 9 – گیمینگ فونهای ایسوس با اسنپدراگون 8 الیت و نمایشگر 185 هرتزی
- نگاهی به HyperOS 2 به همراه جدول زمانی و فهرست دیوایسهای قابل ارتقاء به این پوسته
- نگاهی به فناوری ISOCELL ALoP – راهکار سامسونگ برای کاهش برآمدگی دوربینهای بخش پشتی گوشی
- شیائومی 14T Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
Samsung Galaxy Note8
1-برای حالت زوم دوربین(x1 , x2) اکثر اوقات بجای استفاده از دوربین دوم تله فوتو با گشودگی 2.4 از همان دوربین 1.7 با زوم دیجیتال استفاده می کنه این یعنی زیر سوال رفتن تبلیغات زوم بدون افت کیفیت(برای تست روی دوربین سمت چپ رو بپوشونید) و در واقع فقط برای عکس های بوکه استفاده میشه و حتی عکس بوکه در شرایط نور خورشید کیفیت مناسب داره
2-افکت های Dual Camera , 360 (عکس همزمان با دوربین سلفی و دوربین اصلی) در منوی دوربین من نیست از گلکسی اپ هم قابل دانلود نیست در صورتی که در پرچم دارهای قدیمی بود
3-خیلی از نوت8 ها مشکل هاله صورتی در برخی زوایا دارند مثل اس 8 ها هرچند نوت با صفحه کاملا سفید هم دیدم اما نوت من به شدت باعث آزارم هستش و پشیمون از عدم ارسال به گارانتی در هفته اول هستم(در استان ما شعبه ندارند)
4-امکان ترجمه با Hover کردن قلم متاسفانه با خطای سرور مواجه هستش که احتمالا بخاطر محبت گوگل به ما هستش اما کمی هم کم لطفی و بی تفاوتی سازنده در مکاتبه برای حل مشکل رو می رسونه
5-نکته دیگه وجود یک گیرنده فرستنده مشترک برای دوسیم هستش که در حین مکالمه با یک سیم، سیم دیگه از دسترس خارج میشه(فقط Dual standby هستش) جالبه گوشی مثل هواوی P9 دوسیم فعال کامل داره و تو همون گوشی حتی میشه از سیم اول با سیم دوم تماس گرفت که مثل s3neo پیشنهاد انتقال مکالمه ضربدری برای دوسیم همیشه فعال میده اما در این صورت سرویس تماس بان همراه اول من از بین میره
6-فرامین صوتی مثل Answer و Reject که توی s3 هم بود حذف شدن. من موقع رانندگی خیلی بهشون نیاز داشتم
7-ظاهرا تکیه اش بر دستیار صوتی بیکسبی هستش امابیکسبی نمی تونه جواب تماس رو بده و اصلا مدل کارش برای اتصال دایم به اینترنت و فراخوانی و اشتباهات و محدودیت هاش آزار دهنده است
8-ایراد بیرون زدن نور از کناره ها light bleeding هم در برخی نوت ها حس بدی داره که مال من متاسفانه از این مسئله هم بی بهره نبوده
9-خیلی از امکانات gesture که در نوت 3 و اس 5 بود حذف شده که بعضی هاشون واقعا کاربردی و ضروری هستن
10-رابط کاربری اش هم برای تمام گوشی های 2017 ارائه شده که این هم کم لطفی به خریدار نوت 8 با از بین بردن خاص بودن هستش
من اصلا توصیه نمی کنم با همچین هزینه زیادی گوشی با ضعف های کاربردی مثل بالا که بیشترشون ناشی از بی توجهی به انتظارات مصرف کننده از یک پرچم دار هستش خریداری بشه
امیدوارم نظرم مورد توجه قرار بگیره شاید شرکت گوشی های پرچم دار رو با همه خصوصیت های خوبی که خودش قبلا روی گوشی هاش گذاشته حداقل ارائه بده
Samsung Galaxy Note8
کد مخفی ورود به تنظیمات ستاره مربع صفر ستاره مربع
بخاطر بد عهدی مایکروتل و سامسونگ از نوت ۸ واقعا بدم اومده
Samsung Galaxy Note8
مشکل گوشی وجود هاله صورتی در پس زمینه سفید هستش. رنگ سفید رو بطور یکنواخت و کاملا سفید نشون نمیده. لبه ها به سبزی می زنه بعضی قسمتا به صورتی. با کاهش رنگ قرمز و دمای رنگ تو قسمت تنظیمات پیشرفته سبز بیشتر میشه. حتی سبز کم بشه هم یکنواخت نمیشه. ۷ ماه پیش هم یه اس ۸ پلاس با این مشکل داشتم. منتهی من ۳تا نوت ۸ رو دیدم عالی بودند به همین خاطر خرید کردم از مایکروتل که بد عهدی کردند و جواب ایمیل ام رو حتی ندادند بشدت دلخور هستم. واقعا بهشون هیچ اعتمادی ندارم.
Samsung Galaxy Note8
به نظرم نحوه قیمت گذاری و خدمات گارانتی مایکروتل شبیه ... است عملا گوشی شما برای خدمات تعویض و تعمیر به همراه سرویس خاورمیانه ارسال می شود و یکماه گارانتی تعویض ندارند اما اطلاع رسانی نمی کنند من هزینه زیادی برای خرید این گوشی با گارانتی مایکروتل دادم اما در مراجعه به شرکت برای مشکل صفحه گوشی بعد ۹ روز اعلام کردند اولا به همراه سرویس مراجعه کن و ثانیا گوشی رو تعویض نمی کنیم(فقط زیر یه هفته با کلی اما و اگر)
متاسفانه من حتی از پاسخگویی مایکروتل هم دلخور شدم قبل از نوشتن این نقد به آنها هشدار دادم که در صورت عدم تعویض گوشی معیوب شروع به اطلاع رسانی خواهم کرد
Samsung Galaxy S8+
مدت طولانی میشه که نظر ندادم. من هم در مورد هال صورتی و نیز برآورده نشدن انتظاراتم با توجه به مبلغی که داده بودم خیلی ناراضی بودم اما در نهایت گارانتی هماهنگ گوشی رو به سامسونگ داد و خود سامسونگ تعویض اش کرد و من فهمیدم که گارانتی های مختلف تو ایران فقط کار تعمیر رو انجام میدن و تعهد تعویض با خود سامسونگه به هر حال تعویض گوشی 23 روز برای من زمان برد و شخصا گوشی رو از شهرستان بردم تهران. کلی دردسر و نگرانی برام درست شد
اما الان که درگیر شرکت هواوی سرویس (شرکت حامی) شدم همه اش میگم آفرین به سامسونگ
یه Honor 8 lite خریدم 15 روز تعهد تعویض داشت از شانس بد من زیر 15 روز خراب شد به خدمات گارانتی ارسال اش کردم دوهفته سر کارم گذاشتن بعد دوهفته گفتن منتظر یه قطعه اس برای تعمیر جزیی!!!!
بعد کلی دعوا قرار شد تعویض اش کنن!! اما یه ماهه سر کارم. واقعا پیش کسی که گوشی رو به توصیه من خریده کلی شرمنده شدم.
Huawei P8 Lite 2017
من همیشه قبل از خرید نظر دوستان و صاحب نظران رو اینجا می خونم و به همین خاطر تجربه خودم رو بعد از خرید می خوام بنویسم
بعد از خرید کمی با دردسر یه گوشی اس8+سامسونگ، من این گوشی رو خریدم Honor8lite یا p8lite2017، با گارانتی مثلا رسمی هواوی سرویس(فکر کنم با حامی سرویس یکی باشه)که 15 روز گارانتی تعویض و 18 ماه تعمیر رایگان دارن و تعهد تحویل 48 ساعته گوشی مشتری!
بعد 8 روز گوشی یه ایراد سخت افزاری پیدا کرد گوشی به گارانتی تحویل دادم بجای تعویض می خوان تعمیرش کنن!! تازه 12 روزه گوشی رو پس ندادن. هر روز به 02142000 زنگ زدم برداشت من اینه که کلا یه خانم جواب تماس ها رو میده یه تعمیرکار هم گوشی ها رو سمبل می کنه
چی کار کنیم آخه با این گارانتی؟؟!! اگه کسی می دونه راهنمایی کنه. چطوری شکایت کنم؟
خودم اول از طریق خودشون شکایت ام رو اعلام کردم بعدشم تصمیم دارم برم تعزیرات شکایت کنم
Samsung Galaxy S8+
من اینجا فقط هدفم راهنمایی دوستانه و احترام همه رو دارم و از اینکه من رو به بی اطلاعی و نا آگاهی و یا حتی دروغ متهم کنند خیلی ناراحت میشم
Samsung Galaxy S8+
Samsung Galaxy S8+
ایراد متمایل به صورتی بودن صفحه سفید تو سری های قبلی اس هفت و اس شش هم کمی هست اما تو این سری بیشتره و بدتر از اون غیر یکنواخت بودن و وجود هاله صورتی در لبه ها و در تغییر زاویه دید هستش
تا جایی که گوشی رو از چشم آدم میندازه
اولا نخرید دوما از مغازه بخرید و با مغازه دار طی کنید که در صورت وجود این مشکل گوشی رو نمی خرید و اینترنتی نخرید ... چون پسش نمی گیرند من پس از شکایت از دیجی کالا بهم گفتن که می خوایم برات یه هدیه بفرستیم بله یه لیوان 5 تومنی فرستاده بودن و گفته بودن که رضایت مشتری جلب شد (بالای 700 هزار تون بهم خسارت زدن)
Samsung Galaxy S8+
Samsung Galaxy S8+
سیستم تشخیص چهره تو نور کم تعطیله و فقط تو نور مناسب و زاویه دید مستقبم گوشی می تونه کار کنه که باز هم بی خطا و سریع نیست شاید همون اثر انگشت(اونم جاش نا مناسبه و جدای از این خیلی سطحش کمه) بد نباشه
Samsung Galaxy S8+
Samsung Galaxy S8+
من +S8 رو از دیجی کالا خریدم(متاسفانه) دو بار نظر من رو در مورد این گوشی و خدمات نامناسب پس از فروش دیجی کالا رو تایید نکردن
دفعه سوم کلی قسمت هاش رو حذف کردم از جمله انتقاد به دیجی کالا تا تایید بشه اما فقط یه کارشون جالبه چون ازشون گوشی خریدم جلوی نظر من نوشته خریدار گوشی
حالا که نگاه می کنم همه کسایی که تو دیجی کالانظر دادن خودشون اصلا گوشی رو نخریدن چیزی که اینجا هم شایعه
متاسفانه کسایی هستن که اجازه نمیدن معایب محصولات گفته بشه و قصد تضعیف نظرات مفید رو با دیس لایک کردن دارن
ما اینجا باید تجارب خوب و بدمون رو بنویسیم تا ضمن راهنمایی شرکت های متقلب یا بدقول رو تنبیه کنیم که درست با مشتری ها برخورد کنن و هزینه این کارشون رو بدن
*جهت اطلاع گوشی معیوب من رو دیجی کالا در مهلت یک هفته بازگشت نپذیرفت
*گارانتی هماهنگ و کلا خدمات سامسونگ گوشی من رو 15 روزه گرفتن و خبری نیست در حالی که سه میلیون پول دادم که گوشی رو زود دستم بگیرم اما الان روز به روز هم قیمتش می افته و ظاهرش هم عادی میشه
Samsung Galaxy S8+
Samsung Galaxy S8+
اگه اینا نمایندگی هستن پس چرا باید نماینده سامسونگ نظر بده
سر کوچه ما یه مغازه هست ده درصد میکشه روی قیمت یه سال گارانتی تعویض میده!!!
باورم نمیشه این شرکت های غول اینقد به سود کوتاه مدت فکر میکنن به فکر سرمایه گداری بلند مدت و جلب اعتماد مشتریان نیستن
Samsung Galaxy S8+
Samsung Galaxy S8+
(مایکروتل-هماهنگ-سامتل)-یه گارانتی دیگه هم هست ه هر سه تای این ها بهش خدمات میدن ظاهرن اونم همراه سرویس خاورمیانه اس که به اینتر معروفه
البته در مورد خرید از دیجی کالا حق با شماست و ظاهرا نباید اینترنتی خرید کرد فعلا
اما باید بگم که به هیچ کدومشون دل نبندید چون امروز بهم گفتن ممکنه تعیین تکلیف گوشی تا یه ماه طول بکشه(خود 02142132) تازه تو یه سایتی خوندم که کاربرا گفتن ممکنه بیشتر هم طول بکشه و آخرش گوشی خودمو پس بدن
گوشی منم داغ می کرد
Samsung Galaxy S8+
اما بهتره نظر و تجربه واقعی مون رو بنویسیم تا شاید کمکی به کسی بکنیم
من یا دوستان دیگه قصدمون نقد کردن منصفانه و بیان تجربه واقعی خودمونه
Samsung Galaxy S8+
در مورد ظاهرش ابتدا خیلی ازش خوشم اومد اما بعد از خرید و دقت بیشتر صادقانه نظر دقیق ترم رو نوشتم
Samsung Galaxy S8+
من نظرات رو خوندم و با پیش زمینه ای که نسبت به برند سامسونگ داشتم خرید کردم
حرف تون درسته نباید به این نظر توجه می کردم اما یه جورایی حس کردم که این نظر می تونه خیالم رو بابت انتخابم راحت کنه و خرید کردم الان پشیمونم
Samsung Galaxy S8+
توی تنظیمات صفحه نمایش تنظیمات پیشرفته یه سری گزینه ها برای کاهش دمای رنگ و کاهش رنگ قرمز هست اما افاقه نمی کنه شاید رنگ قرمز رو توی صفحه سفید کاهش بده اما صفحه یکنواخت نیست!! برخی قسمت ها باز هاله صورتی دارن
Samsung Galaxy S8+
من برند سامسونگ رو تحسین می کنم چون خودم می دونم چه کار بزرگی انجام دادن چون حداقل یه سیستم الکترونیکی طراحی و ساختم اما از محصول جدیدشون راضی نیستم و ایراداتش رو منصفانه نوشتم و از طرفی واقعا به خدمات پس از فروش سامسونگ معترض هستم. توی کره جنوبی پول ناراضی ها رو پس دادن اما اینجا حتی گوشی من رو به زور قبول کردن
قیمت پیش فروش این گوشی گرون تر از قیمت الانش بود و همین طور قیمتش داره سقوط می کنه چون تقاضا برای خریدش پایینه
جالبه در تبلیغ این گوشی عکس زمینه صورتی و قرمز بود! دقیقا مثل مشکل اکثر گوشی ها. بعد یه مدت عکس تبلیغ رو عوض کردن
توصیه: با دوربین یه گوشی دیگه به صفحه گوشیت و گوشی های دیگه نگاه کن- بنچمارک آنتوتو رو روی گوشیت نصب کن ببین به عدد 207 هزار اعلامی می رسه؟؟-با گوشیت 15 دقیقه فیلم برداری کن ببین داغ نمیشه؟؟- ممکنه نظرت عوض شه
کسی که می خواد بالای 2.5 میلیون پول گوشی بده حداقل باید مطمین باشه احتمال خرابی گوشی یک در هزار هستش و در صورت خرابی می تونه امیدوار به خدمات پس از فروش باشه. که در مورد این گوشی و همینطور خدمات سامسونگ تو ایران متاسفانه صادق نیست
Samsung Galaxy S8+
لطفا نخرید چون ریسکش بالاست و به خدمات پس از فروش سامسونگ دل نبندید
Samsung Galaxy S8+
ممکنه مال شما سالم باشه اما ریسک خرید بالاست
آپدیت مشکل رو حل نمی کنه برای خیلی ها هرچند ممکنه برای بعضی ها بکنه
با دوربین یه گوشیه دیگه از صفحه گوشیت عکس بگیر
لطفا کسایی که می خوان این نظرات رو بخونن و خرید کنن رو به شک ننداز
به دوستان میگم که نخرید لطفا چون اگه ایرادی پیش بیاد به خدمات پس از فروش امید نبندید
Samsung Galaxy S8+
Samsung Galaxy S8+
Samsung Galaxy S8+
Samsung Galaxy S8+
این گوشی هیچ برتری نسبت به گوشی های همرده نداره و برای همین قیمتش به شدت داره افت می کنه
من خریدم و به شدت متضرر شدم
Samsung Galaxy S8+
Samsung Galaxy S8+
Samsung Galaxy S8+
2-به محض استفاده دیدم تفاوت خاصی با اس هفت اج یا حتی اس شش اج نداره بجز سنسور عنبیه
3-ظاهر گوشی و صفحه نمایش برخلاف تبلیغات اصلا زیبا نیست و اگه کسی اونو تو دستتون ببینه فکر نمی کنه چیز شیکیه برخلاف مدل های قبلی
4-سیستم تشخیص چهره بدرد نخوره
5-اسکنر عنبیه خوبه اما برای چشم افراد زیادی مضره
6-جای اسکنر اثر انگشت افتضاحه
7-لبه های اج کم شدن و فرق زیادی با گوشی های فلت دیگه نداره
*8-در هنگام فیلم برداری گوشی داغ میشه
*9-با استفاده ساده و وبگردی هم حتی به سرعت باتری خالی می کنه(نصف اس هفت اج شارژ نگه میداره)
*10-بنچمارک آنتوتو رو روی گوشی اجرا کردم از آیفن 7 ضعیف تره(171هزار در بهترین حالت) در حالی که عدد اعلامی 207 هزار بوده و اینو سامسونگ به عنوان ضعف قبول نکرد
***11-دو روز پس از استفاده برخی قسمت های صفحه به قرمزی می زد تنظیمات پیشرفته صفحه نمایش رو فعال کردم تاثیری نکرد عیب خیلی بزرگی بود!!
با دیجی کالا مکاتبه کردم قبول نکرد!!!
نمایندگی سامسونگ تو سنندج عیب رو قبول کرد ولی گوشی رو پذیرش نکرد
شخصا با هزینه زیاد گوشی رو بردم نمایندگی هماهنگ تو خیابان آبان تهران اولش عیب گوشی رو قبول نمی کردند بعد کلی دعوا قبول کردند و الان 10 روزه گوشی رو گرفتن و میگن باید نماینده سامسونگ تایید کنه!!!
12-پشتیبانی سامسونگ افتضاحه 02142132 فقط شماره موبایل رو می پرسه و میگه آیا تمایل به دریافت خبرنامه! دارین!! این به جای رسیدگی به شکایت و راهنماییه
سامسونگ باید این گوشی افتضاح رو مثل قبلی جمع کنه باید ضرر ما رو جبران کنه سایت دیجی کالا هم پشتیبانی خوبی نداره
لطفا نخرید