مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : morteza r
  • تاریخ عضویت : 1396/3/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1396/7/13 در مورد پست تایید مشکل +4g گوشی mi5 یادتون باشه حتما با اکانت شیائومی خودتون وارد شوید تا دکمه CONFIRM رو ببینید و بزنید.
اگر با موبایل وارد شدید انتهای صفحه کلید pc را بزنید تا دکمه CONFIRM دیده شود
حتما مشارکت کنید تا شیائومی مجبور شود مشخصات +4Gایرانسل و همراه اول را به مودم گوشی اضافه کند.
تشکر

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1396/7/13 راه حل مشکل 4g+
ایرانسل و همراه اول 4g+ رو با پیکربندی های CA_3A_7A و CA_7A_3A پیاده سازی کردن که هیچکدوم از گوشی های شیاومی از این پیکربندی پشتیبانی نمی کنند
دوستانی که MI5 دارید به ادرس زیر برید و دکمه CONFIRM را بزنید و کامنت بزارید.هرجه تعداد کانفرمها بیشتر بشه تیم میویی زودتر رسیدگی میکنه و این پیکر بندیها را به مودم گوشی اضافه میکنه
http://en.miui.com/thread-878486-1-1.html

به تمام عزیزانی که میشناسید که گوشیMI5 دارند لطفا بگویید تا اینکارو انجام بدهند تا تعداد confirm ها زیاد بشه.
برای گوشی redmi note 3 pro کسی از مجارستان این کار را انجام داده و با توجه به تعداد کانفرمهاش الان تیم میویی داره روش کار میکنه.
بازم تاکید میکنم تعداد کانفرمها خیلی تاثیر گزاره
تشکر

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1396/4/11 سلام
دوستانی که کاستوم رام روی این گوشی نصب کرده اند لطفا تجربیات خودشون رو در موارد زیر برای استفاده بقیه اینجا قرار بدهند
1-از نظر شما بهترین کاستوم رام این گوشی کدام است
2- امکاناتی که این کاستوم رام برای گوشی اضافه میکند چیست؟
3-ضعف و باگهای این کاستوم رام که شناسایی شدند؟
4-لینک دانلود

تشکر

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1396/4/11 سلام
من روی گوشیم رام گلوبال استیبل 8.2.2.0 نصب.اگر بخوام تبدیل به رام چین کنم ایا باید اول دولوپر نصب کنم یا اینکه میتونیم رام کامل چین را دانلود و بعد به روش فست بوت مستقیما روی گوشی نصبش کنم؟
تشکر

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1396/3/24 سلام
من از سایت شیائومی در رابطه با 4.5G استعلام کردم پاسخ زیر را ایمیل کردند.نتیجه اینکه ظاهرا این سیستم بدون تغییر خاصی در نمایش در گوشی فعال است

Hi Morteza,
Greetings from Xiaomi!
Please accept my sincere apology for the delay in response.
I understand your concern and surely assist you with the same. As you are using the carrier 4.5g LTE and not facing any issue with that then you may continue using it. Also, if your device is working properly with that carrier that meas your device is working correctly.
Please get in touch with us if you need any further assistance.
Regards,
Palak
Xiaomi Customer Support

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1396/3/15 تشکر از راهنماییت دوست عزیز
با وجود اینکه به شدت عشق فلش و این کارهارا دارم ولی با توجه به تجربه mi5 قبلیم که سراسر باگ و ری استارت بود ترجیح میدم صبر کنم تا ورژن رسمی بیاد
ان شاالله که موفق باشید

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1396/3/14 سلام
من گوشی mi 5 معیوبی را که خریده بودم پس دادم و یکی دیگه خریدم .این گوشی جدید ایرادی نداره و ظاهرا سالم عمل میکنه
ورژن اندرویدش 6.0.1 و رابط کاربریش هم ورژن 8.1.2.0
از طریق خودگوشی برای آپدیت اقدام میکنم پیام میده که آپدیتی وجود نداره و این آخرین ورژن است.
در ضمن تو کشورهای منطقه گوشی هیچ اسمی از آمریکا و انگلیس وجود ندارد.
به نظر شما ایا رام گوشی رسمی است؟
با توجه به اینکه کارکرد گوشی خوبه و ایرادی نداره به نظرتون آپدیت به ورژن 7 کار درستیه؟
تشکر

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1396/3/6 سلام و ممنون دوست عزیز
بله در اینترنت هم جستجو کردم همینطوری بود
باید عودت بدهم
تشکر

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1396/3/6 سلام
گوشی من با 8.2.2.0 تماما مشکل و باگ .مراقب باشید

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1396/3/5 سلام
من 2 روز پیش از سایت ارد کالا یکعدد 64 گیگ خریدم
سیستم دارای نرم افزار 8.2.2.0 یعنی اخرین ورژن اندروید نوقا است
اولا اکثر نرم افزار ها از جمله گوگل پلی سیستم دائما استاپ می شوند
ثانیا خیلی وقتها دستگاه خود به خود ریبوت میشه
به نظر شما این ایراد سخت افزاری است یا نرم افزاری
پیشنهادی برای حل مشکل دارید
تشکر
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا