مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Reza M
- تاریخ عضویت : 1396/2/24
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
- نگاه ویدئویی به پنج ویژگی مشترک در نسل جدید گوشیهای پرچمدار
- معرفی Redmi A4 5G – پایینرده 100 دلاری با نمایشگر 6.88 اینچی، SD 4s Gen 2 و باتری 5,160mAh
- معرفی ZTE Blade V70 – میانردهای با السیدی +HD و دوربین 108 مگاپیکسلی
- معرفی خانواده ROG Phone 9 – گیمینگ فونهای ایسوس با اسنپدراگون 8 الیت و نمایشگر 185 هرتزی
- نگاهی به HyperOS 2 به همراه جدول زمانی و فهرست دیوایسهای قابل ارتقاء به این پوسته
- نگاهی به فناوری ISOCELL ALoP – راهکار سامسونگ برای کاهش برآمدگی دوربینهای بخش پشتی گوشی
- شیائومی 14T Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
Samsung Galaxy S8+
بیایید پیگیری کنیم بابت ضرر تاخیر , به هدیه ها اضاف کنند
Samsung Galaxy S8+
دوستان آیا راهی برا پیگیری جدی نداره که ببینیم بالاخره این گوشی ای که 1 ماه پیش پولشو دادیم و 2 هفته پیش قرار بود بیاد , کی به دستمون میرسه ؟ آیا برا دلجویی قرار نیست چیزی به پکیج پیش فروش اضافه بشه ؟ آیا اصلا رضایت مشتری براشون مهمه یا فقط به فکر گرفتن پول مردمن ؟
دیجیکالا که تا هفته پیش مدام میگفت 3 روز دیگه ارسال میشه , هرچی هم میگفتیم 3 روز پیش هم همینو گفتی , باز حرف خودشو تکرار میکرد و ...
از این هفته زرنگ تر شدن و میگن فعلا خبری نیست از نسخه پلاس , (((دیگه پیگیری هم نکنید))) , خودمون هر وقت خواستیم بفرستیم , با پیامک میگیم.
آخه این چجور پیش فروشیه ؟؟؟ این که گرون تر از خرید از بازار آزاد در اومده پامون !!!!
امروز هم زنگ زدم سامسونگ , میگه 12 اردیبهشت ما فرستادیم , اصلا چرا به ما زنگ میزنید !!! به ما ربطی نداره !!!
خوب به کی ربط داره ؟؟