مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مجید ق
- تاریخ عضویت : 1396/2/18
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- آشنایی با nubia Z70 Ultra – پرچمدار ZTE با Snapdragon 8 Elite و ارتباطات ماهوارهای دو طرفه
- معرفی vivo Y300 5G – میانردهای با SD 4 Gen 2 و 2 ترابایت فضای ذخیرهسازی جانبی
- تغییر هویت بصری ردمی با لوگوی جدید و ارتقاء سری K به رده پرچمداران با REDMI K80 Pro
- معرفی nubia V70 Design با ظاهر چرمی، صفحهنمایش 120 هرتزی و حافظه 256 گیگابایتی
- معرفی Tecno Pop 9 با صفحهنمایش 6.67 اینچی 90 هرتزی فقط 80 دلار!
- معرفی Nubia Watch GT – ساعت ارزانقیمت ZTE با پنل 1.43 اینچی AMOLED
- خواسته وزارت دادگستری آمریکا از دادگاه برای مبارزه با انحصارطلبی گوگل: واگذاری کروم و نظارت بر اندروید
Samsung Galaxy S8+
من یکی از هزاران نفری هستم که یک گوشی s8 پلاس مشکی همون روز اول پیش فروش از نمایندگی سامتل (فروشگاه آکبند) یکی از چهار نمایندگی اصلی در سایت سامسونگ ، پیش خرید کردم ولی هنوز متاسفانه بعد از دوهفته تاخیر گوشیم را تحویل نگرفتم. همچنین توی شبکه های اجتماعی هم که پیگیری کردم کسی تا الان نتونسته s8 پلاس مشکی را تحویل بگیره. با این وجود همون گوشی s8 پلاس مشکی داره توی نمایندگی های سامسونگ با قیمت بالاتر از پیش خرید ما به فروش میرسه... توی خبرها هفته پیش اومده بود که گوشی ها از 12 اردیبهشت ارسال شده ولی من الان که 18 اردیبهشت هست با نمایندگی سامتل تماس گرفتم گفت سامسونگ هنوز s8 پلاس را به هیچ یک از توزیع کننده ها ارسال نکرده !!!! با این وجود داره توی همون نمایندگی های سامسونگ با قیمت بالاتر به فروش میرسه...