مشخصات کاربر
 - نام کاربر : علی ب
- تاریخ عضویت : 1395/10/21
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- خواسته وزارت دادگستری آمریکا از دادگاه برای مبارزه با انحصارطلبی گوگل: واگذاری کروم و نظارت بر اندروید
- نگاه ویدئویی به پنج ویژگی مشترک در نسل جدید گوشیهای پرچمدار
- معرفی Redmi A4 5G – پایینرده 100 دلاری با نمایشگر 6.88 اینچی، SD 4s Gen 2 و باتری 5,160mAh
- معرفی ZTE Blade V70 – میانردهای با السیدی +HD و دوربین 108 مگاپیکسلی
- معرفی خانواده ROG Phone 9 – گیمینگ فونهای ایسوس با اسنپدراگون 8 الیت و نمایشگر 185 هرتزی
- نگاهی به HyperOS 2 به همراه جدول زمانی و فهرست دیوایسهای قابل ارتقاء به این پوسته
- نگاهی به فناوری ISOCELL ALoP – راهکار سامسونگ برای کاهش برآمدگی دوربینهای بخش پشتی گوشی
Motorola Moto Z
اینجانب خریدار یکی از محصولات شرکت هما تلکام (گوشی موبایل MOTO Z) در تاریخ 20/08/1395 هستم.
مشکل قطع سرویس هر دو سیم کارت و نبود رسیور رادیو در این گوشی باعث شد تا گوشی را به این شرکت پس بفرستم و درخواست استرداد وجه پرداختی را کنم که متاسفانه با وجود مشکلات یاد شده و عدم تطبیق مشخصات کالای فروخته شده با کالای معرفی شده در سایت شرکت هما تلکام ، این شرکت اعلام کرد که با کسر 15 درصد از مبلغ مابقی را به من پس خواهد داد.
گردنه گیری و عدم مشتری مداری و رعایت انصاف و صرفا دیدن منافع کوتاه مدت شرکت!
پس از استفاده 3 روزه از گوشی فوق و عدم وجود نرم افزار رادیو در گوشی موبایل خریداری شده با شرکت فروشنده (هما تلکام)تماس گرفتم و با واحد خدمات پس از فروش مشکل را مطرح نمودم و تا تاریخ 29/09/1395 ایشان در پی یافتن برنامه رادیو برای گوشی فوق بودند و نهایتا مشخص شد که اعلان این شرکت در خصوص مشخصه رادیو صحیح نبوده و دستگاه ذکر شده فاقد این مشخصه می باشد..
لذا با عنایت به اینکه کالای فروخته شده با مشخصات اعلانی فروشنده مطابقت نداشته و نیز دستگاه یاد شده مشکل قطع سرویس هر دو سیم کارت را نیز داشت ، لذا گوشی را در تاریخ 29/09/1395 از طریق پست به این شرکت ارسال نمودم (رسید پستی موجود می باشد) و درخواست استرداد مبلغ پرداختی را نمودم.
متاسفانه پس از ارسال نامه درخواست عودت مبلغ پرداختی و ذکر مشکلات آنتن دهی و نبود یونیت رسیور رادیو در محصول فوق نهایتا در تاریخ 19/10/1395 واحد فروش این شرکت به اینجانب اعلان نمود که در صورت بازپس گیری محصول فوق و عودت مبالغ پرداختی ، به میزان 15 درصد از مبلغ پرداختی را از اینجانب کسر نموده و مابقی را عودت خواهد داد.
متاسفانه شرکت هماتلکام به هیچ عنوان مشتری مدار و منصف نیست و تنها به منافع کوتاه مدت خودش فکر می کند
چنین شرکتی نمایندگی فروش گوشی های موتورولا و لنوو و در آینده نزدیک اپل را هم به دست می گیرد و اعتبار این برندها را هم زیر سوال می برد.
متاسفم برای مسئولین این شرکت و چنین برخورد غیر حرفه ای و غیر محترمانه با مشتری.
فعلا مجبور به شکایت به سازمان تعزیرات حکومتی شدم و امیدوارم با این شرکت برخورد مناسبی انجام شود.