مشخصات کاربر
 - نام کاربر : امیر ک
- تاریخ عضویت : 1394/10/13
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
- آشنایی با nubia Z70 Ultra – پرچمدار ZTE با Snapdragon 8 Elite و ارتباطات ماهوارهای دو طرفه
- معرفی vivo Y300 5G – میانردهای با SD 4 Gen 2 و 2 ترابایت فضای ذخیرهسازی جانبی
- تغییر هویت بصری ردمی با لوگوی جدید و ارتقاء سری K به رده پرچمداران با REDMI K80 Pro
- معرفی nubia V70 Design با ظاهر چرمی، صفحهنمایش 120 هرتزی و حافظه 256 گیگابایتی
- معرفی Tecno Pop 9 با صفحهنمایش 6.67 اینچی 90 هرتزی فقط 80 دلار!
- معرفی Nubia Watch GT – ساعت ارزانقیمت ZTE با پنل 1.43 اینچی AMOLED
- خواسته وزارت دادگستری آمریکا از دادگاه برای مبارزه با انحصارطلبی گوگل: واگذاری کروم و نظارت بر اندروید
Samsung Galaxy Note5
راجب کد اقتصادی: خرید از فروشگاههای معتبر دارای سربرک یعنی اسم فروشگاه و ادرس فروشگاه حتما باید در سربرگ باشد.
-راجب مهر هم باید هم مهر فروشگاه با سر برگ همخوانی داشته باشد. صرفا داشتن مهر کفایت نمی کند.
- سامسونک از شرکت مخابرات استعلام زمان رجیستر شدن گوشی را خواهد گرفت که فکر می کنم این موضوع زمان تعویض را به تاخیر بیاندازه.
- 3 لیبل روی کارتن موجود است A,B,C عموما یکی را خودش بر می دارد یکی را روی فاکتور شما می گذارد و یکی روی کارتن گوشی می ماند.
- حتما توجه داشته باشید که کوشی در یک کارتن سلفن کشیده باشد. می توانید برای اینکه تست کنید گوشی شامل گارانتی همراهان سرویس است به سایت برید و IMEI گوشی را انجا چک کنید.
- حتما شماره IMEI گوشی با کارتن را چک کنید یکسان باشند فکر کنم با این کد#60#* بگیرید. چون یکی از دوستانم از علادین گرفته کارتن مال خودش نبود. متاسفانه با مشکل مواجه شد رای تعویض گوشی
- در میان گارانتی های موجود که همگی یکی می باشند و همه به یک جا مراجعه می کنندفقط یکی بیمه می کند. پس نگران نباشید به نظر من گارانتی همراه سرویس خاورمیانه مناسبترین است
- فریب صحبت فروشنده که من ان را گارانتی می کنم را نخورید. چون در صورت اشکال در گوشی مستقیم می گوید گوشی ضربه خورده
Samsung Galaxy Note5
من این گوشی را 5 روز پیش خریداری کردم از بازار موبایل تهران. ولی متاسفانه در همان زمانی که سیم کارتم را پانچ کردند و داخل گوشی گذاشتند شبکه برای مدتی امد ورفت کوشی را ریست داد این کار را تکرار کرد . ولی متاسفانه همین مشکل بود. تا اینکه گفت اشکال لز سیم کارته که این بزرگترین اشتباه من بود که به حرف ان اعتماد کردم. سیم کارت نانو گذاشتم این اشکل بود. تا شب هم کلا سیم کارت سوخت. جهت کارانتی تعویض بردم ان هم فلش کرد و گفت باید تعویض بشه متاسفانه این پروسه تعویض همراه سرویس خاورمیانه هم 3 تا 5 هفته طول می کشد که این هم یک چلنجی برای خودش.
اول اینکه من فاکتور خریدم سربرگ نداشت.
دوم اینکه از زمان ورود سیم کارت زمان گارانتی تعویض شروع می شود.
سوم داشتن کد اقتصادی فروشنده ضروری است.
چهارم: درج شماره سریال گوشی بر روی فاکتور ضروریه.
پنجم: یکی از لیبل های روی کارتن گوشی روی فاکتور خرید باش.
رفتم مرکز خدمات دیدم 2 نفر دیگر با مشکلی مشابه من برخورد کردند. توی اینترنت هم جستجو کردم دیدم چند نفر با این مشکل فقدان سیگنال مواجه شدند. قصد تخریب این گوشی بسیار زیبا یا پرچم دار برند سامسونک را ندارم. فقط برای هشدار عرض کردم که در صورت خرید فریب حرف فروشنده را نخورید و حتما از فروشنده فاکتور خرید سربرگ دار با مهر با درج شماره سریال گوشی دریافت کنید.