مشخصات کاربر
 - نام کاربر : negar m
- تاریخ عضویت : 1394/5/21
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- نگاه ویدئویی به پنج ویژگی مشترک در نسل جدید گوشیهای پرچمدار
- معرفی Redmi A4 5G – پایینرده 100 دلاری با نمایشگر 6.88 اینچی، SD 4s Gen 2 و باتری 5,160mAh
- معرفی ZTE Blade V70 – میانردهای با السیدی +HD و دوربین 108 مگاپیکسلی
- معرفی خانواده ROG Phone 9 – گیمینگ فونهای ایسوس با اسنپدراگون 8 الیت و نمایشگر 185 هرتزی
- نگاهی به HyperOS 2 به همراه جدول زمانی و فهرست دیوایسهای قابل ارتقاء به این پوسته
- نگاهی به فناوری ISOCELL ALoP – راهکار سامسونگ برای کاهش برآمدگی دوربینهای بخش پشتی گوشی
- شیائومی 14T Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
Samsung Galaxy E5
ممنون میشم کمکم کنین
من 2 ماه پیش یک گوشی E5 خریدم با گارانتی هماهنگ,ازشم راضی بودم تا 10روز پیش که گوشیم wifi رو نمیشناسه وچند بار هم هنگ کرد.
گوشی رو بردم به دفتر تهران گارانتی هماهنگ:خ کریم خان_خ آبان الان 8 روز گذشته گوشی رو نمیدن,میگن در دست تعمیر هست,امروز با کلی پیگیری گفتن گوشی مشکل سخت افزاری داشته بازش کردیم,مشکل از مادربوردشه و قطعه هم فعلا" موجود نداریم برای تعویض,باید چند روز دیگه صبر کنین.
به نظرتون این عادیه که 20 روز گوشی تو شرکت هماهنگ بمونه؟
و اینکه شنیدم ممکنه قطعه های اصل رو بردارن و جاش فیک بزارن,در این مورد چی میدونین؟