مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : TANHA71 H
  • تاریخ عضویت : 1394/2/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 46

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 46 مورد

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/4/21 سهیل جان کسی باید این حرف را بزنه که حداقل یکسال باهاش کار کرده باشه! شما تازه این گوشی را گرفتی و تخصصی کار نمی کنی! نرم افزار آردوینو را روی گوشی نصب کن این نرم افزار نرم افزار برنامه نویسی الکترونیک و برد های جدید آردوینو هست! من از تجربه های خودم میگم و سونی z1 گوشی خوبیه ولی در زمان خودش ! اینقدر روی این گوشی تعصب نداشته باش نه چیزی به من میرسه و نه چیزی به شما. بزار بچه ها با درک بیشتر تصمیم بگیرن و دلیلی نداره چون شما 1 ماهی هست این گوشی را خریدی اینقدر ازش دفاع کنی ، اینم بگم من خودم طرف دار و نماینده سونی بودم و هستم. سونی z1 وان گوشی کاملی بود ولی با آمدن برادر های خودش یعنی z2 و... کم کم باید با این گوشی خداحافظی کنیم. پس به جای رای منفی و ... یکم واقع بین باش و از تجربیات دیگران استفاده کن. التماس دعا. آخرین نظر من در این سایت و انجمن.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/4/18 سهیل جان سحر خانم یه چیز هایی را درست گفتن سونی Z1 گاهی وقت ها برنامه های در حال اجرا stop میکنه و می بنده و یا میگن دوربینش کیفتش 20 نیست و یا سرعتش کم شده و ....

بچه ها دقت کنید بعضی از مطالب درست هست ولی این بر میگرده به استفاده نادرست شما از گوشی!
دوربینش 20 نیست چون این گوشیه نه دوربین عکاسی و اگر تنظیمات را درست انجام بدی به 20 می رسه ولی dpi72 دقت کنید!!! لنز نمی خوره پس باید انتظار یک دوربین بدون لنز زوم را داشته باشید.
داغ مکنه به خاطر اینکه یک وسیله الکترونیکی با باتری 3 آمپری هست و اگر اندروید خود را آپ کنید مقدار داغ شدنش کم شده اینم بگم بسته به برنامه های در حال اجرا داره.

سرعتش کمه به خاطر حجم زیاد رم که برنامه هایی که نصب کردید اشغال کرده...

صفحه کلید قاطی میکنه به خاطر بی نظمی تاچ هست که تا الان تعداد کم این مشکل را دارن.

سهیل جان شما این گوشی را تازه خریداری کرده اید اینم درست نیست اینقدر ازش دفاع می کنید هرگوشی و با هر برندی نقطه ضعف هایی داره و این سیاست یک طراح هست.
التماس دعا. این آخرین نظری من بود. سونی1 z تو زمان خودش و تا الان گوشی عالی هست بستگی داره چطور باهاش رفتار کنید.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/29 سلام بله مشکل قابل حل هست اگر اندروید شما 5.0.2 هست یکبار ریست فکتوری کامل کنید تا گوشی با آپ جدید ست بشه و این مشکل بر طرف بشه

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/24 سلام بر شما. گوشی را یکبار ریست فکتوری کنید! اندروید 5 مصرف برق را زیاد کرده اما سونی قول داده در اندروید بعدی این مشکل را برطرف کنه و خدایش در اصلاحیه اول اندروید 5.0.2 خود که 18 مگ بود مشکل داغ کردن و باتری را تا حدودی بر طرف کرده.

دوستان گوشی یک وسیله الکترونیکی هست مگر میشه داغ نکنه!!!! سونی از چند موتور پردازشگر بهره گرفته و دلیل داغ کردنش همینه! ضد آب بودن هم یکی دیگه از دلایل داغ کردن این گوشی هست ولی غصه نخور بدن آلومینیوم کار هیت سینک را انجام میده ! آلومینیوم خاصیت تبادل حرارت داره و این گوشی تبادل حرارتی خوبی داره بعنوان مثال بدنه داغ میکنه ولی آی سی ها حرارت را به بدنه میدن و آلومینیوم با خاصیت بالای تبادل گرما خود باعث خنک شدن آی سی میشه و این امر باعث میشه ای سی سرد باشه و این بدنه هست که گرمه.

بازم میگم سونی z1 واقعا گوشیه. دوستانی که با دوربین این گوشی مشکل داره تو نت با یک سرچ کوچیک اطلاعات خوبی پیدا می کنند.

دوستان بعد از هر آپ حتما ریست فکتوری کنید

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/22 سلام حمیدجان. با توجه به اینکه من مدت خیلیه زد وان دارم و خدایش ازش راضی هستم و هیچ مشکلی نداشته و هرکسی دستم دیدتش از زیبایش لذت برده توصیه میکنم z2 بگیرید. اگر پول دارید برو سراغ z2 چون نسل جدید تره و صفحه نمایش ips و بلند های استریو داره. ورم 3 و باتری 3100 .

ولی خدایش z1 پرچم دار سونی بود و حق داشتن به عنوان پرچم دار خود معرفیش کنن

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/22 با سلام.

من 2 سالی هست با سونی کار میکنم هیچ کدوم از گوشی هایی که باهاشون کار کردم هنگی نداشته!!!

دوستان سونی z1 پرچم دار سونی بود و هیچ وقت هنگی یا کاهش سرعت نداشته و ندارد!!!!!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/21 با سلام دوستان

دوستانی که گوشی خود را آپدیت می کنن بهتره بعد از اتمام آپدیت و بالا آمدن گوشی گوشی خود را ریست کارخانه ای کنن تا عملکرد گوشی به 100 درد خود برسه و سخت افزار با سیستم عامل جدید کامل بالا بیاد

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/19 کسی می تونه از این گوشی انتقاد یا پیشنهاد کنه که حداقل چند ماه باهاش کار کرده باشه ولی سهیل تازه خریده و هنوز فرق بین شرکت ها چیپ زن را نمیدونه!سونی z1 پرچم دار گوشی سونی بود! تعمیرات را یاد بگیرید خوبه و به نفع شماس

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/19 سهیل جان معلومه این گوشی را تنها مدت کوتاهی هست که دارید! برای باز کردن پشت گوشی سونی z1 باید از هیتر هوای گرم استفاده کنید و به چای پنس ها هم می توانید از پشت چاقو میوه خوری هم استفاده کرد .
برای بستن این گوشی قبلا از باز کردن باید چسب مخوصا آن را بخرید مث چسب 2 طرفه هست .

من قبلا تعمیرات انجام می دادم و بعد زدم تو کار تعمیرات سخت افزار و بعد از اتمام دانشگاه استخدام شدم . سهیل تو بعضی از کامنت ها بچه ها را گمراه کردیا!!!

مهدی جان گوشی به راحتی نمی سوزه! اگر گوشی خاموش شد چندین دلیل می تونه داشته باشه! 1- خالی شدن باتری که باید بهش شک بدید! حدود نیم ساعت بزارید به شارژ بمونه یا باتری را خارج کنید و یک شک بدید! 2- اشکال در قسمت پاور گوشی " عموما بعد از اتصال شارژ گوشی داغ می کنه ولی روشن نمیشه" ولی گوشی شما گفتید فلاشرش روشن میشه این نشون دهنده سالم بودن ولی یک اشکال در سیستم شارژ و باتری هست.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/18 میثم جان یک ریست کارخانه ای بزنش

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/15 سلان محمد جان. نه این حرف درست نیست! از اپل بهتر داریم؟! هر برندی یک خوبی و یک بدی داره! سامسونگ به خاطر نمایشگر های OLED که کیفیت داره میگن خوبه. سونی از نظر نرم افزاری و سخت افزاری عالیه و گر ال سی دی های خود را OLED می کرد گوشی برتر اندروید جهان می شد.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/15 سلام مجید جان . این مشکل شما چند عامل داره "با توجه به رشته و کارتجربی تو تعمیرات قطعات سخت افزاری و ..."

دلیل اول می تونه به خاطر کیفیت پایین ساخت ال سی دی باشه که برای شما تعویض کرده!" درصد 70 "
دلیل دوم عدم پاک کردن روغن های نشت کرده از هویه روی فلت ال سی دی که باعث ایجاد یک خازن با طرفیت کم بین پین های ال سی دی شده "درصد 40 "
دلیل بعد می تواند به جریان کشی بالای این ال سی دی اشاره کرده که اونم بر می گرده به کیفیت پایین ال سی دی . در زمان مکالمه بیشترین جریان از باتری کشیده میشه پس می تونه دلیل این نویز ها بشه و خود سیم 900 یا بهتره بگم ماژولی که کار ارتباط شما با اپراتور ها را داره حدود 1 وات هست که روی همه چیز می تونه اثر خودش را نشون بده حال اگر ال سی دی شما از کیفیت کم بر خوردار باشه این سیگنال 1 واتی "زمانی که گوشی می خواد زنگ بخوره یا زنگ بزنید" و اس ام اس " باعث میشه روی ال سی دی خودش را نشون بده
و دلیل آخری ممکنه اندروید شما با مشکل مواجه شده باشه جا داره یکبار ریست سخت افزاریش کنید اگر درست نشد ال سی دی که به شما داده شده کیفت مطلوبی نداره!
برای ریست سخت افزاری کافیه در پوش سیم کارت را باز کنید بعد یک کلید قرمز رنگ مشاهده می کنید حدود 10 ثانیه آرام آن را فشار دهید.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/15 سلام صابر جان و دوستان عزیز هم کشوری بعد از چند روز از مسافرت برگشتم.
هنگ کردن که اشکال نداره!خخخ اینم یک سیستم الکترونیکی هست . ولی خب بازم واسه اینکه مشکل را پیگیری کنید اول باید ببینید چقدر از RAM گوشی شما آزاده ؟! سوال بعد که باید دنبال جوابش بگردید چه برنامه هایی روی گوشی نصب کردید؟! و سوال آخر اینکه آخرین کاری که با گوشی قبل از هنگ کردید چی بود؟! منظورم این بوده نرم افزاری نصب کردید؟! ولی زیاد واستون مهم نباشه من اپل هم داشتم که یک روز هنگ کرد و اینقدر صبر کردیم تا باتری آن تمام شد .
بله سونی قول هایی داده که آپدیت را مجدد بزنه و ما منتظر هستیم.
تنظیمات همونایی هستن که گفتید فقط باید تنطیمات نور هم مد نظر باشه.و لرزش گیر هم خاموش کنید.
برای ریست کردن یک گزینه هست که اگر اگه یادم باشه تک آن را بزنید فایل های روی حافظه گوشی پاک نمیشن. ولی در حالت عادی همه چیز پاک میشه جز شماره های روی سیم.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/12 خب دوستان یک سایت معرفی میکنم کافیه سریال گوشی خود را از طریق #06* بدست آورده و بعد در سایت زیر نوشته و گزینه آنالیز را بزنید تا مشخصات گوشی خود و حتی کشور سازنده را به شما بگه

https://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr

امید اینم تقدیم به شما

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/12 خواهش میکنم امیدجان. کد ستاره 06 مربع روی همه گوشی ها جواب می دهد و این کد برای نشان دادن شماره سریال گوشی هست این سریال سند گوشی شما محسوب می شود و اگر خدایی ناکرده گوشی را از شما دزدیدن یا گم کردید با داشتن کارتن گوشی " به شرطی که سریال گوشی شما با سریال پشت گوشی و روی کارتن هم خوانی داشته باشه " می توانید گوشی خود را پیدا کنید مگر در شرایط خاص که نمیشه بازگو کرد.

ببینید عدد 7 و 8 در کد سریال گوشی نشان دهنده کشور نیست!!! این کد نشان دهنده شماره ساخت هست که طبق شرکت ها این 2 عدد بیان گر سری ساخت گوشی هست مثلا گوشی شما 05 هست یعنی نسل 5 ساخت هست . گوشی های سونی و سامسونگ و هوآوی و نوکیا در کشور چین زیر نظر شرکت اصلی خود ساخته می شوند در حقیقت مثلا شرکت سونی طراحی اول را می کنه بعد یک نمونه درست میکنه و بعد واگذارش می کنه به شرکت های خود در کشور های مختلف اما زیر نظر شرکت ساخته می شوند و چین حق دخالت در طراحی و یا قطعات را ندارد و باید طیق قوانین و گفته های شرکت عمل کند.

برای اینکه بفهمید گوشی شما در کدام کشور ساخته شده باید از روی سریال گوشی ابتدا اعداد بفهمید. اما این نوید را بدم 90 درصد گوشی های جهان در چین ساخته می شوند اما طراحی با شرکت اصلی هست و تنها ساخت با چین هست. چین هم همیشه جنس بد کیفیت نمی زنه این تاجر ها هستند برای افزایش سود خود جنس بی کیفیت وارد می کنند.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/12 سلام امیدجان . اندرویدتون اگر 4.4.4 هست ارتقاء بدیدش به 5تا یکم مشکل داغ شدن حل بشه. بله گوشی سونی با سخت افزار قوی که داره عادیه داغ کنه چون الکترونیکی هست و دلیل دوم داغ کردن زیادش به خاطر ضد آب بودنش که تمامی سوراخ ها گرفته شده ولی خب تو طراحی این گوشی ها از آلومینوم تو بدنه استفاده میشه تا تبادل گرما بهتر صورت بگیره و زیاد جای نگران نیست ولی توصیه می کنم از داغ شدن بیش ازحد گوشی جلوگیری کنید و مخصوصا باتری چون گرما عمر باتری به شدت کاهش میده و قطعات الکترونیک با گرما رابطه عکس دارن. زیاد نگرانش نباشید. سونی تو اندروید 5 مشکل گرما را تا حد بالا حل کرده

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/11 کیفیت عکس گوشی سونی Z1 ، تنظیم شده روی 15 مگاپیکسل و iso 100 در مد دستی

http://s1.upload7.ir/downloads/CMyQBTowN4UtreUdxmxhZ4EZa42A2uJt/1.JPG

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/11 مهدی جان کافیه شما سونی z1 و p6 را باهم مقایسه کنید!!!! باورم نمیشه بخواهید سونی زد 1 را با گوشی هوآوی p6 مقایسه کنید. دوربین سونی زد وان 20.7 هست و ال سی دی فول اچ دی و cpu 4 هستی 2.2 و رم 2 گیگ داره که cpu آن از بهترین شرکت هست. گوشی ضد آب و شیک و جنس بدنه آلومینیوم و شیشه مخصوص هست. بعد شما این را با گوشی هو آوی مقایسه می کنید؟!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/11 بله تو قست تنظیمات صوت رفته و بعد قسمت Audio settings و گزینه های clear audio و dynamic ... را فعال کنید

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/11 گوشی های سونی خصوصا سری z از جنس آلومینیوم ساخته شده اند که این برتری نسبت به سامسونگ هستش و گوشی ها سونی ضد آب بوده و از سخت افزار قوی استفاده می کند. دوربین 20 با لنز G و فیلم برداری 4K و ... از امکانات سونی هست.

برتری سامسونگ تنها صفحه نمایشگر OLED آن هست ولی ضعف های زیادی داره که اگر تخصصی بهش نگاه کنید می فهمید هر برند یک مشکل داره و این یک سیاست در برند ها هست و هیچ شرکتی گوشی با آخرین امکانات بیرون نخواهد داد.

سونی از نظر زیبایی و حنس بدنه و سخت افزار و از همه مهم تر پشنیبانی نرم افزاری امروزه خیلی مد نظره و نظر شخصی من Z2 هست زهرا خانم.

سهیل جان کار با دوربین سونی به این راحتی نیست دوستانی که برای اولین بار می خواهند از دوربین سونی استفاده کنند باید قبلش از افرادی که کار کرده اند تحقیق کنند در غیر این صورت تصاویر بی کیفتی را خواهند دید.

از اینجا به بعد نظر شماس که کدوم برند می تواند شما را خوشحال کند...

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/11 سلام. بله تو آپدیت سنتر خود گوشی بزنید ببینید واسه بیلد نامبر گوشی شما آمده یا نه! اول بیلد نامبر خود را بگید چنده تا بگم چیکار کنید

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/11 خواهش میکنم سهیل جان . دقت داشته باش با نصب اندروید 5.0.2 مصرف باتری زیاد میشه که شرکت سونی واسه این مشکل اومده اولین اصلاحیه خود را با حجم 18 مگ بعد از اندروید 5 داده که یکم بهینه شده ولی خب مصرف باتری در اندروید 4.4.4 عالی بود و گوشی راحت تا 4 روز هم دوام داشت.
باتری سونی z1 باتری 3 آمپری هست و جز محدود گوشی هایی هستن که باتری با این جریان دهی را دارند.
اندروید سیستم عامل گرافیکی و زیباس و در کنار مصرف برق زیادی هم داره سیستم عامل IOS در اپل جذابیت خودش را داره ولی خب منم با ios کار کردم به اندروید نمی رسه.
وقتی گوشی را برای اولین بار می خرید و بهش نگه می کنید پشت گوشی یک برچسبی هست که به صورت فوتو چیزهایی از جمله یک باتری که مقدار 30 min را نشان داده این نشان دهنده اینکه این گوشی در 30 دقیقه باتری خود را به میزان 60 درصد شارژ می کنه. سهیل جان برای اینکه باتری خودت را مدت ها نگه داری و سالم بمونه بهتره تو اینترنت یک تحقیق در مورد باتری لیتیوم آیون ها سرچی کنی و مطالب را با دقت بخونی.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/10 سلام داداش جان. ممکن نیست نداشته باشه!!! خب یک نرم افزار فارسی ساز بگیر و نصب کن دردش همینه.

سهیل جان مبارک باشه ولی بهتره اندرویدت را 5 کنی بهتر باهاش کیف کن.

اندروید 5 هیچ مشکلی نداره و تنها ایرادش مصرف برق بود که سونی تو این هفته اولین اصلاحیه خودش را فرستاد و با حجم 18 مگ و این مشکل را تا حد زیاد برطرف کرد

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/9 کافیه یکبار ریست کار خانه ای کنید تا همه برنامه ها برگردن. برای این کار بروید تو تنظیمات بعد قسمت بکاپ و ریست کار خانه ای.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/8 یکبار ریست کارخانه ای کن. من هیچ مشکلی با هاش ندارم. بعد آر آپدیت لازمه یکبار ریست کارخانه ای کنید.

احسان جان سونی شرکت خوبیه و بیشتر گوشی هاش را پشتیبانی میکنه ولی خب زد وان گوشی قدیمی شده گرچه هنوز کلی هوا دار داره و گوشی خوبی هست ولی خب با آمدن برادر های این گوشی دیگه کم کم باید با این گوشی خداحافظی کرد و سونی فعلا خانواده های سری z خود را خوب پشتیبانی میکنه دمش گرم.

ولی احتمال داره این سال آخری باشه سونی از این گوشی حمایت می کنه. به نظر من z2 یا z3 بخر یا یکم صبر کن z4 اصلاح بشه

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/8 تو 4 ساعتی که شما استفاده کردید باید ببینید از چه برنامه ها یی استفاده کردید!!!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/8 امیدجان نیازی به روت نبود تو قسمت تنطمات زبان می رفتید و روی فارسی کلیک می کردید خودش دانلود می کرد و درست میشد. شماره بیلد نامبرت چند شده؟!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/8 با سلام مجدد. دوستانی که گوشی های خود را آپدیت می کنن بعد از بالا آمدن سیستم عامل گوشی دقت کنن یکبار گوشی را ریست کارخانه کنن تا .
یزدان جان شما هم یکبار ریست کارخانه بکن و بعد که گوشی مجدد بالا آمد برو تو تنظیمات سیم کارت و شبکه را مجدد انتخاب کن و بعد روی حالت 2Gتست کن ببین بازم این مشکل را داری؟! اگر درست شد برو روی حالت 3G بزارش.
این مشکل را من نداشتم اولش که اندروید بالا اومد روز اول قطع و ول شد ولی بعد از ریست کارخان ای کردن درست شد و مجدد سونی باگ جدید خودش را 2 شب پیش فرستاد و آپ کردم که هیچ مشکلی نداره. بیلد نامر خود را ببینید و بگید چنده؟! اخرین بیلدنامبری که سونی داده 270 هست.هر کسی به 270 آپ شده باشه با گوشیش حال کنه.

در مورد باتری گوشی هم باید بگم تو قسمت مدیریت پاور برید و گزینه STAMINA Mode و ان را فعال کنید و سه تیک پاین را هم فعال کنید. نور صفحه را هم روی 80 درصد تنظیم کنید. دقت کنید تو گوشی سونی NFC و gps فعال هستند که باید تو تنظیمات این 2 تا را هم خاموش کنید برای NFC برید تو تنظیمات قسمت MORE
و برای GPS برید تو قسمت LOCATION

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/7 سلام علی رضا بله می شه بگیم:
نقاط ضعف :

1- سنگین بودن این گوشی " به خاطر بدنه آلومینیوم استفاده شده در آن که باعث سنگین شدن شده ولی گوشی را در برابر ضربه مقاومتر کرده"

2- ال سی دی از نوع TFT "شرکت سونی می توانست از OLED استفاده کنه " لازم به ذکر است TFT بکار رفته در این گوشی از بهترین TFT ها بوده و کیفیت بالایی دارد میشه گفت مث IPS TFT ، در برابر نور هم خوب بوده

3- نداشتن صدای استریو " ولی صداش عالی بوده فقط استریو نیست"

4- نداشتن هدفون در کارتن گوشی

5- یکم داغ می کنه به خاطر پردازشگر قوی و ضدا آب بودنش هست که با آندروید 5.0.2 این مشکل تا حد زیادی حل شده

6- دوربین سونی مخصوصا سری Z تنظیمات پیچیده ای داره تا بتوانید عکس با کیفت بالا بگیرید و اگر بلد نباشید عکس ها در حد معمولی بوده و این امر باعث شده افراد در مورد دوربین 20 این گوشی دچار شک بشن.

7- بدنه پشت این گوشی هم شیشه بوده و خیلی باید مراقبش باشید که خش نیفته چون زیبایی پشت گوشی همینه و اگر از دست بیفته ممکن قاب شیشه ای آن شکسته بشه ولی سونی اعلام کرده که جنش شیشه آن در برابر ضربه مقاوم بوده ولی نه هر ضربه ای ها مثلا با چکش بزنی پشتت خب خورد میشه.

8-ابعاد گوشی به خاطر نمایشگر 5 اینچ یکم بزرگه .

9. ضد آب بودن گوشی تماما به بسته بودن درب پوش های میکرو اس دی و سیم کارت و پورت میکرو USB هست و اگر فراموش کنید درب آن ها را ببنید و داخل آب کنید باید با گوشی خداحافظی کنید.
و این احتمال داره در صورت استفاده نا درست درب کنده بشه!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/7 اینم چند عکس از محیط داخل اندرویدش

http://uupload.ir/files/c6o7_screenshot_2015-05-28-14-34-20[1].png
http://uupload.ir/files/n8v7_screenshot_2015-05-28-14-35-21[2].png
http://uupload.ir/files/lf6_screenshot_2015-05-28-14-36-29[1].png
http://uupload.ir/files/uxw5_screenshot_2015-05-28-14-38-11[1].png

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/7 سلام آقا مهدی اگه مث من متوسط ازش کار بکشی حدود 2 روز بهت کار میده حتی 2 روزنیم هم جواب داده. اگر خیلی کارش بکشی 1 روز و اگر در حد یک اس ام اس باشه و تماس و یکم فیلم دیدن و اینترنت تا 3 روز نیم و 4 روز. این نتایج هست که من گرفتم را می گم فقط باید تو تنظیمات بعضی از گزینه ها را فعال کنید تا مصرف گوشی به حداقل خودش برسه و این بسته به اندروید و نرم افزار های درحال اجرا هم بستگی داره . یک نرم افزار هم هست که چند کامنت پایین تر معرفی کردم مخصوصا z 1 هست که مصرف باتری را خیلی کاهش میده. از دیروز عصر تا الان با توجه به این که حدود 10 اس ام اس اومده و چند زنگ 2 دقیقه ای گوشی در حالت استراحت بوده و باتری آن از 95 به 80 رسیده که اگر دست بهش نزنم و این روند کار کنه تا 2 روز نیم دیگه راحت جواب میده. دقیت کنید باتری سونی z1 را نزارید به زیر 30 درصد برسه و از اون ور وقتی 100 شد سریع از برق خارجش کنید. سعی کنید گوشی را در حالت خاموش شارژ کنید.

آپ دیدت شما چند شده امید جان؟ اندروید 5.0.2 فارسی داره ولی یک باگی واسش اومده که 18 مگ هست اون فارسی را نداره ولی مث من برو تو تنظیمات زبان و روی فارسی کلیک کن گزینه دانلود واستون میاد درست میشه.
am جان سلام. زد وان کامپکت رزولیشن نصف Z1 را داره گوشی زدوان رزولیشن 1080 هست یعنی فول اچ دی ولی سونی زدوان کامپکت اچ دی هست و نوع ال سی دی زد وان واقعا با کیفیت تره
قیمت زد وان هم حدود 900 هست الان حتی 880 هم گیرت میاد. دوربین سونی را هرکسی گفت کیفت نداره بهم بگید تا مث اون عکسی که گذاشتم بهش ثابت کنم.خخخخ
موفق باشید

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/7 سلام . این عکس زیاد کیفت هم نداشت عکس هایی با سونی z1 گرفتم که واقعا کیفیت داره. فیلم برداریش از کانن 800 هزار که دارم با کیفیت تره .

شمارتون را بدید تا بهتون بگم! اندروید گوشیشتون چنده؟! بهتره آپدیت کنید من آپدیدت کردم عالی شد ولی خب یکم مصرف باتریش زیاد شد تا دم سونی گرم پریشب اولین اصلاحیه اندروید 5.0.2 را مجدد روی سرور گذاشت و همه مشکلات حل شد هم باتری کمتری مصرف میکنه و داغ نمیکنه هم کیفیت دوربین را بهتره کرد. سرعتم عالی شد.

برای کاربا دوربین سونی z1 اول اون را از تنظیمات اتومات خارج کنید و بزارید روی حالت دستی بعد رزولیشن عکس را من گذاشتم روی 15 مگ تو جاهای مختلف باید iso را خودتون درست تنظیم کنید تا عکس کیفیتش به حداکثر برسه مثلا این عکسی که گذاشتم با iso 50 هست . قبل از تنظیم iso شما باید در مورد iso در عکس یکم تحقیق کنید و بعد دستتون میاد در چه محیط هایی iso را روی چند بزارید.اگر اندروید شما 4.4.4. هست یک عکس با حالت دستی و iso 100 بگیرید و بزارید ببینم چطوریه . برای جلوگیری از داغ شدن گوشی به نظر من اندروید را آپ دیدت کنید و به نظر من بهتره با خود گوشی آپ کنید به شرطی که سرعت نت شما بالا باشه.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/7 داداش من یک محافظ واسه پشتش خریدم عالیه ...

هرکسی گفته هنگ می کنه اشتباه گفته این گوشی یا رم و پردازشگر قوی که داره هنگ نمی کنه مگر اینکه خود برنامه مشکل داشته باشه. یا از حداکثر رم داره استفاده می کنه.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/6 اینم پایان حرف و حدیث ها در مورد دوربین سونی z1

این عکس را الان بعد از آپ دیدت جدید که دیشب آمده بود زدم یعنی اندروید 5.0.2 و 14.5.0.270
تنظیمات دوربین روی 15 مگا می باشد

http://s1.upload7.ir/downloads/CMyQBTowN4UtreUdxmxhZ4EZa42A2uJt/1.JPG
در حالت عادی این عکس گرفته شده که برای کار با دوربین سونی باید تنظیمات را دقیق انجام بدید. عکس خانوادگی گرفتم عالی و با دوربین 16 کانن در مقابلش کم آورد فقط چون زوم ندارن نباید زوم کنید چون همه گوشی ها روی عکس زوم کنید کیفیت بد میشه

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/6 سلام آقا احمد والا من واسه خودم آی دیت هاش میاد و از طریق وای فای آپ می کنم... دیشب این 18 مگی جدید که اومده را آپ کردم عالی شده. مصرف باتری اصلاح شده . دوربین عالی شده دارم عکس آپ می کنم اگه بشه می زارم واستون. سرعت بالا تر شده و از داغ کردن میشه گفت خبری نیست.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/6 به نظر من اگر خواستی سونی بگیری سونی z2 بگیر . من سونی z1 دارم خدایشش راضی هستم دیشب بازم آپ دیت شد و خیلی عالی شد. مصرف باتریش هم سونی گویا درست کرد تو اندروید 5 مصرف یکم زیاد شده بود و با باتری 3000 میلی آمپر یعنی 3 آمپر گوشی در صورت استفاده خیلی زیاد 1 روز و در صورتی که مث من گاهی یه اس ام اس یا زنگ و عکس و فیلم و یکم نت بگیردی واسه من تا 3 روز نیم جواب داد و به 30 درصد رسید. یک نرم افزار هم برای کاهش باتری هست که خدایش جواد داد و برای خود سونی هست.
اما تو این آپ دیدت بیشتر مشکلات اندروید 5 حل شده مثلا در اندروید 4 گوشی داغ می کرد که در اندروید 5.0.2 بهتر شد و دیشب اطلاحیه اول اندروید5.0.2 اومد و من نصب کردم بعد از 1 ساعت تو نت گوشیم خیی خیلی کم داغ کرده بود و من تعجب کردم .سونی خدایش خب هوای محصولاتش را داره.سامسونگ اس 4 مشکل باتری داره دوربین و نمایشگر خوبی داره. ولی سونی دوربین 20 داره و 4k فیلم برداری میکنه. عالیه به شرط اینکه بلد باشی باهاش کار کنی

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/5 سلام بچه ها الان گوشیم را مجدد آپ دیدت کردم اندرویدش آپ دیدت نشد ولی اینش شد 145.5.270
حجمش 18 مگ بود

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/3/3 قابل توجه دوستانی که می خواهند گوشی سونی z1 بخرن

وقتی گوشی می خرید یک برچسب پشت گوشی چسبانده شده که هم برای جلوگیری از خش افتادنه و هم چیزی هایی به صورت تصویری روش کشیده شده از جمله عکس باتری که علامت 30min

این داره میگه گوشی سونی شما در تایم 30 دقیقه می تواند 60 درصد باتری را شارژ کند پس باب مسافرت رفتنه

من چند روزی هست یک نرم افزار برای کاهش مصرف باتری روی گوشی نصب کردم اسمش اینس:Snapdragon.BatteryGuru.2.3.6

خدایی مقدار برق باتری را کاهش داده قبلش من از باتری سونی راضی بودم عالی بود با این نرم افزار دیگه غم هیچی ندارم اینم بگم تنظیمات را باید درست نصب کنید. این نرم افزار مخصوصا سونی z1 وان هست

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/2/30 من اندروید را به 5.0.5 آپ کردم حجمش حدود 600 خورده ای بود عالیه ... خدایش خوب شد . به نظر من با خودش بزن نه با کامپیوتر فقط مراقب باش شارژ باتری بالای 50 درصد باشه. من سرعت نتم 5 مگ هست و زود دانلود شد و نصبش حدود 10 تا 15 طول کشید

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1394/2/28 دوستان بگید کیا مشکل بی نظمی تاچ دارن؟!!!چند ماهه گوشی را دارن و از کی این مشکل واسشون پیش اومده؟!!! سوال بعد سیستم عامل خود را هم ذکر کنید . می خوام برم شرکت سونی ...

بچه ها نویز روی اسپیکر چیه؟!در حالت تماس؟!

سوال بعدی من گوشیم اندروید 5.0.2 هست به نظر شما مشکلش چیه؟!

بی نظمی تاچ سخت افزاریه یا نرم افزاری؟ کسی درستش کرده؟!
موارد 1 تا 40 از مجموع 46 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا