مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : hamed A
  • تاریخ عضویت : 1394/1/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/3/24 سلام

ممنون بابت پاسخ

اما اسم فونت نوت 4 اندروید 4.4 رو نمیدونم .
اگر همون فونت default رو ( دقیقا ورژن 4.4 ) لینکی دارید یا اطلاعات دقیقی دارید لینک بدید ممنون میشم.

این برنامه هارو اتفاقا نصب کردم . اما فونت استاندارد گوشی رو توی هیچ کدوم پیدا نکردم

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/3/23 دوستان من از 4.4 به 4.0.1 اپدیت کردم .

هر روز صبح از خواب پا میشدم و گوشی رو میزدم به شارژ تا فردا صبح از خواب پامیشدم حدود 15% شارژ باقی میموند ( با احتساب نت گردی و بازی و ... )
اما بعد از اپدیت به 5.0.1 شارژ حدود 34% مونده بود و قطعا بالاتر از متوسط 4.4 باقیمانده بود .

یک سری امکانات خیلی خوب مثل نشان دادن نوتیفیکیشن در لاک اسکرین و چندین قابلیت دیگه توی این ورژن اضافه شده که عالی هست . سرعت اجرای خود گوشی و برنامه ها تغییر خاصی نکرده .

ولی دو مورد خیلی آزار دهنده شده ! اول اینکه سایلنت و ... از منوی پاور برداشته شده و برای سایلنت حتما باید گوشی رو قفلش رو باز کنید و از نوار بالا سایلنت کنید . احتمال زیاد این مورد در اپدیت های بعدی بنابر تجربیات اپدیت ها رفع میشه .

و مورد دوم ، من فونت کیبورد فارسی و نوشته های فارسی نرم افزار های واتس اپ و وایبر و ... رو خیلی دوست داشتم و خیلی خوانا بود ، اما متاسفانه فونت جدید شبیه به فونت آریال شده و اصلا این فونت رو دوست ندارم .

کسی میدونه چطور میتونم فونت فارسی 4.4 رو دوباره توی گوشیم داشته باشم ؟

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/3/21 دوستان آپدیت لالی پاپ برای Sm-910C و محل عربستان یا همون KSA و پروداکت کد A0B1 اومده
آپدیت کنید حالش رو ببرید

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/2/17 سلام

رامهای رسمی برای همه رامهای محلی میاد . اما زود و دیر داره . ضمن اینکه شما میتونید محل گوشی خودتون رو با یک سری ترفند عوض کنید و رام 5 بریزید ، ولی فکر میکنم گارانتی رو باطل میکنه ( احتمال میدم )

بدون دیدن نرم افزار داخل گوشی امکان تشخیص محل رام از روی جعبه نیست

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/2/17 برادر با لغو شدن یا نشدن تحریم ها این گوشی نهایت 100 هزار تومان بالا پایین میره !!

اصلا عقلانی نیست که صبر کنی تا نتیجه تحریم ها !

به نظرم توی خرید ملک و املاک و ... شاید یه خورده دست و دل آدم بلرزه ، نه گوشی یک و نیم میلیونی

بخر حالش رو ببر فعلا سر کاریم :)

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/2/13 دوستان سلام

بعد از تحقیقات فراوان و تجربه 3 سال کار کردن با ایفون سراغ نوت 4 سی رفتم و تجربیات یک هفته استفاده رو خدمتتون عرض میکنم . شک نکنید بدون کوچکترین جانبداری و یا کوبیدن این گوشی توضیحات زیر رو مینویسم و بدیهی هست اکثر شایعاتی که توی نظرات بعضی دوستان هست رو هم توی پاسخ جا خواهم داد:

سامسونگ نوت 4 میشه گفت بهترین فبلت حال حاضر دنیا از هر لحاظی هست . کیفیت صفحه وحشتناک زیاده و با رزولوشن و رنگهایی که ارائه میده ، هیچ صفحه ای رو کنار هودش توی گوی رقابت نمیبینه . زیر نور آفتاب هم کاملا قابل خواندن هست و هیچ مشکلی نداره .

از نظر سرعت عمل و کارایی ، شما هیچ موقع لنگ خروج از برنامه ای و یا باز شدن تماس ها و تلفن و ... نیستید و با زدن دکمه هوم ، خیلی سریع از سنگین ترین برنامه ها هم خارج میشید و به هوم دسترسی پیدا میکنید . کلا به سرعت عمل گوشی نمره 9.8 از 10 میدم !

عمر باتری به نسبت صفحه بزرگ خیلی خوب هست و اگر تمام روز با گوشی مشغول باشید یک روز رو جواب خواهد داد . دوستان همینجا عرض کنم به نظرات غیر کارشناسانه بابت هر چیزی به هبچ عنوان توجه نکنید و مقایسه های سایت های معتبر مثل gsmarena و ... که بدون کوچترین جانبداری ار گوشی خاصی انجام شده ، نوت 4 رو در استفاده باتری و ال سی دی و کارایی و ... جزو گوشی های انگشت شمار اولی قرار داده . سرعت شارژ هم وحشتناک بالاست و اگر شارژ خالی باشه یک ساعت و نیم فول میشه و دارای تکنولوژی فست شارژ هست . اگر منزل بیاید و به شارژ بزنید و لباس عوض کنید و دوباره بیرون برید مطمئن باشید که 20% به شارژ شما اضافه شده . همچنین دارای تکنولوژی اولترا پاور سیوینگ هست که با 15% شارژ گوشی رو دو روز روشن نگه میداره !

در رابطه با گرما و ... اصولا هر قطعه پردازشگری گرما تولید میکنه و هر چقدر قدرت بیشتر باشه گرمای بیشتری تولید میشه . نوت 4 هم از این قاعده مستثنی نیست و هنگام کار و بازی هم باتری هم گوشی گرم میشه . اما گرما کوچکترین اختلالی توی عملکردش ایجاد نمیکنه و این رو هم بگم قبل از این گوشی ، یک هفته ای نوت 3 دستم بود و نوت 3 از این گرمای خیلی بیشتری تولید میکرد .

از نظر آنتن دهی وای فای و شبکه که عالییییییی هست !! من گوشی های ایفون 4 اس و ال جی پی 715 و نوت 3 رو داشتم . هیچ کدوم از گوشی ها بیرون منزل که هستم وای فای خونه رو شناسایی نمیکردن ! اما جالب اینجاست این گوشی بیرون از درب حیاط و حتی طرف مقابل خیابان جلوی در رو هم انتن میده و به راحتی میشه بدون قطعی و افت سرعت با وایبر و ... صحبت کرد .

از نظر آنتن دهی شبکه هم منزل ما جزو بد آنتن ترین جای منطقه هست و دو ماهی که ال جی دستم بود ، وقتی وارد منزل میشدم بعد از ده ثانیه انتن میرفت و دیگه هم تا روشن خاموش کردن بر نمیگشت. اما با این گوشی بدون کوچکترین اختلال و قطع و وصل شدن توی همون مکان صحبت میکنم و نیازی نیست از منزل بیرون بیام تا آنتن بده و یا قطع و وصل نشه

دوربین عکسبرداری هم توی روز کیفیت عالی ای داره و جزو چند گوشی اول هست . اما توی شب یه مقدار ضعیف عمل میکنه .

سرعت ریختن اطلاعات بوسیله کامپیوتر با بالاترین سرعت یو اس بی 2 که 30 مگابات در ثانیه هست انجام میشه و خیلی راحت فایل های حجیم رو میریزه .

صدای اسپیکر هم طبق مقایسه سایت های معتبر جزو 3 گوشی برتر دنیا هست و صدای اسپیکر صحبت کردن هم خیلی خوب و با کیفیت هست و کاملا شنیده میشه . به شایعات توجه نکنید .

قلمش هم فوق العادست و امکانات خیلی زیادی داره .
دیگه بیش از این جا نمیشه !

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/2/13 برای من سری سی هست ولی با بیلد نامبر شما !
فعلا که براش آپدیت نیومده

Samsung Galaxy A7 Samsung Galaxy A7

1394/1/7 ممنون بابت جواب

راستش با این توضیحات بیشتر به سمت اس 5 دارم متمایل میشم ، اما قیافش اصلا به دلم نمیشینه ( با اینکه پشت گارد ژله ای و .. پنهان میشه اما گوشه های گردش خیلی بد فرمه !! )

یه سوال اینکه ، مدل A7 تک سیم کارته چطوریه ؟ یه جای سیم داره یه رم مثل دو سیم کارت ولی جای رمش فقط رم میخوره درسته ؟ ضمن اینکه ، یه جا خوندم که گوشی های خاور میانه H هستن و اگر H نباشه احتمال این هست که گوشی روی اپراتور خاصی لاک شده باشه . آیا صحت داره؟!

من مدنظرم بیشر دو سیم کارته هست ، بخصوص اینکه 4 جی باشه . تمام این موارد توی S5-FD جمع شده !

الان چون عجله نداره وایسادم ببینم اس 6 بیاد چند قیمت میخوره بعد قصد خرید پیدا کنم . اگر حدود 1.5 قیمت بخوره میشه به اس 6 هم فکر کرد .

Samsung Galaxy A7 Samsung Galaxy A7

1394/1/4 محمد من شدیدا بین اس 5 و آ 7 موندم که کدوم رو بخرم . واقعا دو دلم !!

آ7 امکانات کمتر اما قیافه خیلی خوشگل تر داره . اس 5 فینگر پرینت و سی پی یو قویتر و ... داره ولی با قیافه ذاقارت !

حالا پیشنهاد شما کدوم هست ؟ آیا تفاوت سخت افزاری بین اس 5 و آ 7 فاحش هست ؟ اگر خیلی زیاده نمیخوام قیافه رو فدای پرفورمنس کنم .

و اینکه ، این مدلی که توی بازار ایرانه و دو سیم کارت هست ( همون مدلی که یکی از جاها جای سیم کارت دوم و مموری مشترکه ) A700-F نیست ؟ اگر اینه یعنی A700-FD سه تا جای رم و سیم کارت داره ؟

و اینکه ، توی بازار A7 چند مدل هست ؟ کدومش بهتره ؟

اگر امکانش هست توضیحات خیلی کامل و دقیق در مورد سی پی یوی هر مدل و گرافیک هر مدل و رتبه بندی هر کدوم از نظر کارایی بدی ممنون میشم
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا