مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Nima a
  • تاریخ عضویت : 1393/6/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1400/3/17 بله امروز اومد.

Xiaomi Redmi Note 9S Xiaomi Redmi Note 9S

1400/3/17 سلام

من این گوشی رو حدود 2 هفته هست دارم.
نسخه گلوبال هست.
امروز هم نوتیفیکیشن Version: V12.0.2.0.RJWMIXM (MIUI12)
هنوز آپدیت نکردم، اما توی توضیحاتش نوشته:
یک Security patch آپدیت شده (تا تاریخ April 2021)
امنیت سیستم بالا رفته
Stable MIUI بر پایه اندروید 11

من خیلی دیر گوشی عوض میکنم، سه گوشی قبلم نوکیا و بعد هم دوتا اچ تی سی بودند. در واقع از طرفدارای اچ تی سی بودم که متاسفانه دیگه تولید نکرد.
خیلی بین این گوشی و سامسونگ A51 مردد بودم.
سبک تر بودن و معروف بودن رو A51 داشت، اما بقیه موارد (که از نگاه خودم مهم هستن مثل داشتن اینفرارد، بدنه غیر پلاستیکی، جای سیم کارت مجزا از کارت حافظه، باتری خوب و البته قیمت و ...) رو redmi s9 داشت.
تجربه کار با سامسونگ رو با تبلت داشتم نه گوشی. که بد نبود اما سرعت پاسخگویی خوبی نداشت به نظرم. یعنی بعد از کلیک، با تاخیر جواب میداد. شاید هم چون تبلت بود اینطور بود، نمیدونم.

در کل Redmi S9 رو کمی با ترس خریدم، هم به خاطر برندش که تجربش رو نداشتم و هم اینکه اهل بازی نیستم و برام کارایی و برنامه های کاربردی و اذیت نکردن گوشی مهم بود و خب صحبت هایی خونده بودم اینجا و سایت های مختلف، که ایرادای مختلفی به این گوشی گرفتند.

چون به هرحال جدیده، مدام در حال کار کردن باهاشم، به خصوص برای اینکه ایرادهاش خودشو نشون بده
اما در مورد کل صحبت هایی که شده بود راجع به این گوشی، از مشکل wifi و قطعی آنتن موقع مکالمه و نیومدن صدا بعد از استفاده از هندفری، هنگ و زود خالی شدن شارژ بعد از آپدیت (آپدیت قبلی) و ...
من تا به حال با هیج کدوم برخورد نکردم.
و حتی سنگینیش هم که توی یک ریویو گفته بودند خیلی بد دست هست! اینطوری نبود برام.

موفق باشید.

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1393/6/25 خیلی ممنونم از پاسختون، توضیحاتتون کاملا واضح بود.

متاسفانه نمیتونم برای سری جدید منتظر بمونم، چون هم الان به شدت نیاز دارم به تبلت برای ارائه، ترم یک هفته دیگه شروع میشه و هم خب سری جدید هم بیاد جوابش رو هنوز پس نداده. چون کلا سعی میکنم خریدم طوری باشه که چند ماه از تولید محصول گذشته باشه و ایراد ها مشخص بشه و خب این زمانبر هستش.

12 اینچ هم هرچقدر با خودم حساب کردم دیدم ممکنه به خاطر بزرگیش نتونم باهاش کنار بیام و در واقع تو ذوقم بخوره. چون دقیقا اندازه ورق A4 هست، احساس می کنم یکمی از حالت Portable بودن انگار خارج میشه و میترسم سختی های لپ تاب رو دوباره برام بیاره.

در مورد مدل 10.1 اینچی، فقط دو تا مورد برام سوال هست:
اگر این مشکلات به منطقه محل زندگی و آب و هوا مربوط میشه، میدونید چه طور جاهایی بیشتر اثر منفی میذارند؟ چون فرمودید در برخي مناطق جغرافيايي باهاش درگيرن، میخواستم بدونم کجاها این مشکل دیده شده و دلیلش میدونید چه چیزی در آب و هوا بوده؟ (رطوبت، گرما یا ...) (بنده در همدان ساکن هستم)

و اینکه فرمودید با یک سال گارانتی، اگر ایراد داشت میتونم عوض کنم، واقعا عوض می کنند به نظرتون؟ من هم قصدم خرید با گارانتی بود و گارانتی مایکروتل مد نظرم بود، (گرچه اول دلم میخواست مدل LTE رو بگیرم اما پست های شما رو که خوندم متوجه اشتباهم شدم) اما نمیدونم مایکروتل چطور شرکتی هست، نوشته 1 ماه تعویض + 18 ماه گارانتی. به نظرتون بعد از 1 ماه اگر مشکلی رخ داد جواب میدن؟
آخه فقط 1 ماه زدن تعویض

ممنون از صبوری شما در خوندن و پاسخ به پیام ها

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1393/6/24 ببخشید این دو تا تاپیک هم پیرو پست قبلیم راجع به مشکل صفحه این تبلت بود، گفتم بذارم شاید بهتر باشه.
ممنون از راهنمایی شما (البته دومی راجع به مشکل حباب نیست)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2667362&page=3

http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-note-10-1-2014/365636-galaxy-note-10-1-dancing-white-lines-across-screen.html

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1393/6/24 سلام
مشکل شما هنوز حل نشده؟
میشه بگید تبلتتون چه رنگی بوده؟
ممنون

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1393/6/24 سلام امیر جان
اول اینکه تشکر کنم برای توضیحات خوبی که میذاری، واقعا دانش و انرژی فراوانی میخواد اینطور تخصصی نظر دادن و اون هم در این وسعتی که شما وقت گذاشتید و انشاالله میذارید.
همیشه از خوندن نظرات کلافه میشم، انقدر که همه تعصبی نظر میدن که مثلا وااای آخرشه حتما این تبلت رو بخرید! یا مثلا نه خیلی مرخرفه!!
ممنون که منطقی بحث می کنید و جواب میدید.

دوم اینکه من با اجازتون همه کامنت های شما در مورد این تبلت رد خوندم، چون قصدم خریدش هست.
مدرس دانشگاه هستم و خیلی دلم میخواست که بتونم تبلتی رو تا حد امکان جایگزین لپ تاپ بکنم و بنابراین این مدل رو انتخاب کردم، حدود 9 ماه! هست که در حال سرچم که خرید مناسبی داشته باشم.
اول به G Pad 8.3 قانع شده بودم چون هم به پروژکتور کانکت میشه و هم به نظرم میاد تبلت با کیفیتیه، اما احساس کردم علاوه بر این که صفحه کوچکترش شاید اذیتم کنه، به نظرم اومد که قلم و کلا ویژگی های سری نوت خیلی میتونه تو ساخت پاورپوینت و کارهای دانشگاه و یا راحت تر خوندن پی دی اف و نوت گذاشتن توش و این چیزا بهم کمک کنه. رشته نرم افزار فعالیت دارم بنابراین طراحی و این موارد رو از تبلت نمی خواستم.
چون تو چندتا کامنت دیدم به بعضی ها توصیه کردید اصلا نوت نخرن بهتره، یعنی اصلا به دردشون نمیخوره چون نتونستن نیازهاشون رو درست شناسایی کنند، می خواستم بدونم به نظرتون من درست انتخاب کردم؟

بعد هم این که نگرانی از همه ایرادهای وحشتناک و غیر وحشتناکی که واسه این مدل گفته بودن با خوندن توضیحات شما التیام پیدا کردند و دیدم که خیلی غیر تخصصی دوستان نظر داده بودند راجع به مشکلات، اما هنوز یه مسأله برام حل نشده باقی مونده که دیدم شما هم راجع بهش نظری ندادید، (دو تا از دوستان در اینجا راجع بهش صحبت کرده بودند) مساله حباب پیدا شدن در صفحه تبلت هست.
دو تا انجمن هم دیدم که عنوان کردن و عکس گذاشته بودند در یکی از انجمن ها:
http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-note-10-1-2014/360995-air-bubbles-form-inside-screen.html
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2580872

نظر شما چیه، میدونید ممکنه از چی باشه؟
(تو لینک دوم یکی گفته حتی 2 بار تبلت رو عضو کرده برای این مشکل)
تنها چیزی که فکرم رو برای خرید نهایی درگیر کرده همین مورده که میگم نکنه همچین چیزی پیش بیاد.
یعنی باید به نماینده برش گردوند اگر همچین چیزی پیش بیاد؟ قبول می کنن که عوض کنند؟

ممنونم از راهنمایی های ارزنده شما
پایدار باشید
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا