مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : nbto c
  • تاریخ عضویت : 1393/5/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

1393/5/12 سلام،
من اردیبهشت امسال بالاخره این تبلت رو به اپل ترجیح دادم و خریدمش.
اوایل خیلی از خریدنش ذوق داشتم، چون نظرات کاربران رو تو این سایت و سایت های دیگه خونده بودم و تقریبا همه ازش راضی بودن.
اما الآن می خوام بفروشمش به این دلایل:
-برنامه هایی که برای اندروید هست بیشتر به درد موبایل می خوره، نه یه تبلت 10 اینچی. بیشتر برنامه هایی که تو پلی استور هست برای موبایل طراحی شده و با اینکه رو تبلت هم اجرا میشه اما ظاهر مسخره ای داره و فونت ها رو ریز نشون میده. البته که برای تبلت هم برنامه هم جداگانه داره اما خیلی کمتره.
-بحث داغ شدنش رو هم با اینکه تو نظرات کاربران دیده بودم اماسعی کردم نادیده بگیرمش. ولی انصافا قبول کنید که یه کم زیادی داغ می شه.
-مورد بعدی هم آپدیت شدنشه که باید هزار جور ترفند به خرج بدی تا بتونی آپدیتش کنی. منظورم رام کاستم و غیره است.
-در ضمن رزولوشن بالای صفحه نمایشش هم باعث میشه هر والپیپری رو نتونی براش انتخاب کنی و بیشتر از والپیپرهای پیشفرضش استفاده کنی.
-مورد بعدی هم امنیت پایین این سیستم عامله که حتی یه بار خود آنتی ویروس پیغام داد که از هر 5 برنامه ای که برای اندروید طراحی می شه یکیش ویروسه!
-مشکل بعدی هم فایل دیتا است که موقع نصب بازی مشکل ساز میشه. اما آیپد اینجوری نیست و همه چیز تو یه فایل جمع شده.
-مشکل پرش صفحه رو من خدا رو شکر نداشتم.
-از همه این ها بدتر اینه که هنوز 3 ماه هم نشده که خریدمش، اما چند روز پیش دیدم که زیر صفحه نمایشش 7 تا حباب ایجاد شده که روز به روز بیشتر میشه. یعنی هر حبابی بزرگ میشه و تبدیل به دو تا می شه. تو سایت های خارجی هم دیدم که بعضی ها همین مشکل من رو داشتن و تبلتشون رو فرستادن برای سامسونگ تا تعمیرش کنه. ولی ما که تو ایرانیم دستمون به هیچ جا بند نیست. همین که بتونیم شارژر اصلش رو پیدا کنیم هنر کردیم!
فکر نکنید این مشکل من چیز بعیدیه. برای شما هم ممکنه اتفاق بیافته. همون جور که من هم مثل شما فکر می کردم تبلتم بهترینه و هیچ عیبی پیدا نمی کنه.
من خودم 3 سال پیش مک بوک پرو خریدم و الان که نگاش می کنم عین روز اولشه. یه اپل آیدی ساختم و تمام. هر هفته به راحتی آپدیتش می کنم وغیر از آفیس تا به حال نشده برنامه ای رو بخوام و پیداش نکنم. به زودی هم قرار سیستم عامل یوزمیت براش بیاد که روی لپ تاپ 3 سال پیش من به راحتی هم نصب میشه. واقعا پشتیبانی به این می گن!! نه سامسونگ که حتی مدل تبلتت رو هم به زور می تونی تو سایتش پیدا کنی.
در ضمن من همیشه وسایلم رو نو نگه می دارم و خیلی مواظبشون هستم. اما با این وجود دیدم که لبه های این تبلت که فلزی به نظر می رسه بعد از یه مدت می ره و حتما باید براش کاور گرفت که اون هم مشکلات خاص خودش رو داره و می گن باتری رو خراب می کنه.
من وقتی این تبلت رو خریدم مثل خیلی از شماها طرفداریش رو می کردم، اما سامسونگ منو نا امید کرد و الان دیگه دلیلی برای طرفداری ازش ندارم.
دفعه بعد که خواستم تبلت بخرم حتما اپل می خرم، حداقل معایبش از این کمتره!
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا