مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ی
  • تاریخ عضویت : 1393/4/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 19

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/29 امیر عزیز
اینکه گفته شد خوب و بدش با شما ، که فقط یه شوخی بود حقیقت اینه که قبل از اینکه من سراغ این سایت بیام با توجه یه سری اطلاعات از اینور اونور خودم فکر میکردم که اسنپدراگون بهتر از اکسینوسه و باور هم داشتم و قصد خریدش رو هم داشتم اما پیدا نکردم تا اینکه تو جستجوی اینترنتی برای خرید 4هسته اتفاقی به این سایت برخوردم و به بخش نظرات رسیدم با دیدن اولین پست از شما خیلی تعجب کردم چون دقیقا عکس تحقیقات من بود کنجکاو شدم رفتم تقریبا تمام پستهای شما در مورد این گوشی رو مرور کردم و البته بهش اعتماد کردم و بدون تعصب نظرم رو عوض کردم الانم دو روزی میشه که دارمش و پشیمون هم نیستم ضمن اینکه ممنون شما و کسانی مثل شما هستم که دانششون رو بدون چشمداشت در اختیار همه میذارن قطعا لطف شمارو فراموش نخواهم کرد اما خلاصه اینکه خوب بدش با خودت دیگه :)) به هر حال آدم به چیزی که بهش اعتقاد داره خوب بدش رو هم قبول میکنه دیگه :)
بازم ممنون وسپاسگذار

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/28 کسانی به سنسور اثر انگشت ایراد گرفتن، به اعتقاد من بسیار دقیق و بدون مشکله. جالب اینکه اونقدر دقیق و اسمارته که اگر انگشتتون خیس باشه یا عرق کرده باشه تو ارورش اینو میگه و حتی عکس یه قطره هم میندازه. یه آپشن جالبه دیگه ایر ویو هست اینکه مثلا یه اس ام اس رو بدون اینکه باز کنی با گرفتن انگشت روی اس ام اس با فاصله تقریبا یک سانتی محتوای اون نمایش داده میشه.
در مجموع کار کردن با این گوشی لذت بخشه

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/28 من خودم خیلی دنبال گارانتی نبودم چون اصولا اونو یه چیز دل خوش کنه میدونم اما تو جعبه یه کارت بود که به اون اس ام اس دادم و جوابش هم اومد 300084030

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/28 مرسی اما از جای دیگه بود در واقع تو ستینگ فون بود

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/27 امیر آقا ممنون. همونطور که گفتم من امروز رفتم خریدم 8 هسته ای رو. شرکت رنگ مشکی نداشت یعنی مایکروتل نتونستم بگیرم خاور میانه گرفتم که سریالش رو اس ام اس کردم برای مایکروتل وجواب اومد تا تقریبا یکسال و نیم دیگه گارانتی داره. ممنونم از همه راهنماییهات دیگه خوب و بد این اکسینوس هم با خودته دیگه :). اون دوستانی هم که تو عکساشون هاله میبینن لنز دوربین یه کاور داره که البته همچین کاوری هم نیست احتمالا اون جلوی لنزشون رو گرفته کباعث این مشکل شده. دوربین هم یه آپشنی داره به اسم اتخاب فوکوس که محشره ازش استفاده کنید من چون خودم گهگاهی عکاسی میکنم کیفبت عکسهای این گوشی رو فارغ از سایزش و 16 مگا پیکسل بودنش خیلی خوشم اومد و کیفیت بسیار بالایی داره. اثر انگشتش هم که مشکلی ندیدم روونه حالا تا بعدش چی بشه خدا میدونه که تا اون موقع هم نوت4 اومده :)
فقط سوال آخر از امیر آقا اینکه کابل شارژرش باید یو اس بی 3 باشه یا نه. کابلش رو میگم نه پورت خود گوشی که 3 هست ممنون.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/26 موقع زنگ خوردن شماره یا اسم تماس گیرنده از اسپیکر پخش میشه. کسی میدونه چجوری غیر فعال میشه؟ ممنون

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/26 من امروز رفتم 8هسته ای گرفتم. هر چند بازم نظرم با 4 هسته ای بود اما دیگه خوب و بدش با شما مخصوصا آقا امیر که کلا نظرم رو عوض کرد :)

LG G3 LG G3

1393/4/25 دوستانی که میخوان این گوشی رو بگیرن قبل از خرید حتما اونو زیر نور خورشید تست کنن و صفحش رو حتما زیر آفتاب ببینن.

LG G3 LG G3

1393/4/25 دلیلش اینه که آیفون همه برنامه هاش چه بازی و غیره بر اساس گوشی و تبلیت خودش طراحی میشه

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/4/25 دوست عزیز شما 4 دقیقه باهاش 4k فیلم بگیر وقتی که داغ کرد و بهت گفت دستگاه داغ شده و پرید بیرون و دیگه نتونستی ادامه فیلمبرداریت از یه موضوع مهم رو داشته باشی ...
حالا کاری به خاک گرفتن داخل گوشی نداریم.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/25 من باز هم ممنونم از پاسخ شما
من اصلا دنبال این نیستم که ثابت کنم 4 از 8هسته بهتره. اتفاقا من دنبال اینم که حداقل به خودم ثابت بشه که کدوم بهتره. قبلش هم گفتم نظرم رو 4هسته بود اما بعد از خوندن خیلی از پستهای شما نظرم عوض شد و فردا هم میخوام برم 8هسته اکسینوس رو بگیرم.
اما بخاطر رفتارهای خود سامسونگه که بازهم پس ذهنم یه علامت سوالهایی میمونه. مثلا همین چند روز پیش خوندم که سامسونگ تا چند ماه آینده میخواد نسخه بهینه اس5 رو با نام گالکسی اف تولید کنه.(دقت کن میگه نسخه بهینه اس5) حالا وقتی مشخصات این نسخه بهینه رو میبینی، متوجه میشی که میخواد اسنپدراگون 805 رو تو این مدل استفاده کنه. حالا شما اگر جای یه یوزر معمولی باشی این واست سوال نمیشه که چرا؟؟ و با خودت نمیگی لابد اسنپ بهتر از اکسینونسه که خود سامسونگ داره اینکارو میکنه. از دیگر مشخصات گالاکسی اف هم صفحه 582 پی پی ای هست که از جی3 هم بالاتر میره.

بازم ممنون. و در آخر اینکه اینو با چه گارانتی بگیرم؟؟ سامتل؟ مایکروتل؟ خاور میانه؟؟
من 32گیگش رو میخوام که میگن شرکت نداره باید متفرقه بگیرم.
با سپاس

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/23 اقای امیر عزیز

من داشتم نزدیک به یک ساعت تقریبا همه پستهای قبلی شما رو درباره اس5 میخوندم.
خوب من که تا همین امروز دنبال 4هسته ای بودم با خوندن این پستها داره نظرم عوض میشه. اما موضوع اینه که این پستها خیلی تخصصیه در واقع یه مصرف کننده به نتیجه کار نگاه میکنه در واقع یه آدم غیر تخصصی به اعداد و ارقام توجهی نداره اگر هم داره قبل از خریده اما بعدش دیگه نتیجه کاره که میتونه اونو راضی کنه.
چیزی که از پستهای شما بهش رسیدم اختلاف فاحش و برتری 8 هسته ای هست.
اما نمیدونم اون لینکی رو که گذاشتم از یه ویدیو در رابطه با تست این دوتارو دیدی یا نه. تو اون تست بدون مقایسه عدد و ارقامی بصورت چشمی میبینی. مثلا بوت شدنشون بعد از ریستارت یا تست چند تا بنچمارک که تو یکیشون به وضوح میبینی که در اجرای یک بازی ( یا یک کلیپ گرافیکی) سنگین 8 گیر داره ولی 4 روونه
اینا دقیقا تو این ویدیو قابل دیدنه و با اون عدد و ارقام فرق دارن در واقع همون نتیجه که میگفتم مصرف کننده از روی اون قضاوت میکنه

الان هم از شما خواهش میکنم این ویدیو رو ببین قبل از اینکه جواب منو بدی. ممنون میشم. فکر نکنم خیلی وقتت رو بگیره

http://www.youtube.com/watch?v=WbuTESkEViY

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/23 من قصد توجیه کردن شما رو ندارم و قبلا هم گفتم که من اینجا از شما چیز یاد میگیرم چیزایی که شما سالهاست میدونید رو من تازه اینجا دارم میبینم و یاد میگیرم و ممنون که این مورد رو یاد آوری کردید.

اما بعد از کلی بحث با شما این نتیجه حاصل میشه که
سامسونگ مدل فوق مدرن اکسینوس 8 هسته ای رو برای کشور ما و اپراتورهای کشور ما صلاح میبینه
اما مدل باستانی و عتیقه اسنپ دراگون و 4 هسته ای رو برای مردم و اپراتورهای اروپا و آمریکا.

در این صورت باید به خودمون افتخار کنیم و شاد و مسرور باشیم که سامسونگ کبیر مدل فوق مدرن رو به به ما اختصاص داده و گفته عزیزان این واسه شما خوبه اون مدل باستانی رو هم اصلا دورشو خط بکشید که بدردتون نمیخوره.

با سپاس

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/22 مرسی علی آقا
خبر داری 32 هم اومده یا نه؟
من هر جا سر زدم 4 هسته ای پیدا نکردم. میدونی کجا میشه گیر آورد؟

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/22 امیر عزیز
اول اینکه خیلی ممون که کلی وقت میذاری و پاسخ میدی. تو همین پاسخ و سوالات خیلی چیزا میشه یاد گرفت و سوالات خیلی دیگه از عزیزان هم مطرح میشه.

اما من فکر نمیکنم که تفاوت 4 و 8 هسته ای فقط و فقط در 4جی بودنشون باشه که ما فکر کنیم خوب ما که اپراتور 4جی نداریم پس نخریمش. اولا که سازنده چیپستش اسنپدراگونه که فقط اسمش با توجه با سابقش میتونه نظر خیلیارو بسمت خودش ببره.

اما در مورد توضیحاتت در مورد آسیا و اروپا و آمریکا فکر کنم یه جورایی نظر منو تایید کردی شما.
اما تو همون اروپا و آمریکا هم خیلیا هستن که سیم کارت 4جی ندارن اما این حق انتخاب رو دارن و چه بسا خیلیاشون هم اسنپ رو انتخاب میکنن.
بحث من این بود که چشم بسته نگیم 8 هسته از 4 هسته بهتره من این حرف رو قبول ندارم. گفتم یعنی چطور میشه که سامی مدل بهتر 8 هسته ای رو به ما میده اما مدل بدترش البته از نظر شما رو به اروپا و آمریکا.

در مورد اینکه گفتی اونجا مردمش یه گوشی رو 4 یا پنج سال عوض نمیکنن وبا دانش خرید میکنن باید بگم یه سری به صفهایی که واسه محصولات آیفون تشکیل میشه بنداز، جوابت رو میگیری. آیفون سالی یه گوشی میده بیرون و از شب قبلش مردم تو صف میخوابن.

بازم ممنون از راهنمایی های خوبتون اما جواب منو در مورد مدل اف ندادید که مشکل قفل منطقه ای داره یا نه. در مورد تی میدونم که داره.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/21 کسی میدونه g900f یا همون چهار هسته ای 32گیگ تو بازار ایران موجود هست یا نه؟

g900t پیدا میشه که من قطعا به دلایلی نمیخرم

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/21 لطفا این ویدیو رو ببین فکر کنم کمکت کنه

http://www.youtube.com/watch?v=WbuTESkEViY

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/20 در تایید صحبتهای شما اقا میلاد از اونجا که من یه مقدار عکاسی کردم باید بگم فوکوس اساسا به نویز عکس ارتباطی نداره حالا لیزری باشه یا نباشه، شما در نور کم نویز خواهید داشت واگر از فلاش استفاده نکنید به دلیل کم شدن سرعت شاتر عکس بخاطر لرزش دست مات میشه که در شب و نور کم اگر بخواهی فلاش نزنی باید از پایه استفاده کنی، اما چیزی که من در مورد جی3 میدونم و اساسا جزو ایرادات اساسی اون به حساب میاد صفحه ضعیفش در زیر نور خورشیده که انعکاس بسیار زیادی داره ویکی از عمده دلایلی شده که من الان دنبال اس5 هستم که ضعف کمی هم نیست این ایراد چیزی نیست که من بگم تو ویدیوهای مختلف این گوشی تو یوتیوب میتونید خودتون ببینید.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/19 سلام امیر عزیز و تشکر بابت راهنمایی های خوبتون.

سوال من رو لطفا جواب بدید.

من از بین ۴ و ۸ هسته ای انتخابم رو کردم با توجه به نتایج بنچمارکها و دیدن ساعتها ویدیو از منابع مختلف به خصوص android authority در یوتیوب که فکر کنم یکی از معتبرترین ها باشه. و انتخاب من ۴ هسته ای هست فقط لطفا به من بگید آیا در ایران با توجه به موضوع قفل منطقه ای به مشکل برمیخوره آیا واقعا این مدل برای ایران غیر مجازه؟؟ و آیا اگر از دبی تهیه بشه اشکالی نداره؟؟ ممنون میشم

و یه سوال که از اول ذهنم رو درگیر کرد این بوده که چرا سامسونگ مارو اینقدر دوست داره که مدل بهترش رو به ما اختصاص داده و در اروبا و آمریکا هر دو مدل رو میده و حق انتخاب..!!!
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا