مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حمید ک
  • تاریخ عضویت : 1393/3/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/3/26 سلام
به خاطر جوابتون و راهنمایی هایی که فرمودید صمیمانه تشکر میکنم. براتون آرزوی موفقیت دارم.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/3/26 ممنون که راهنمایی های لازم رو به من دادید. من مثل دوستانی که مجدانه دنبال برندهای گوشی و نقد و بررسی اونها هستند، نیستم فقط یه مدت برا خرید یه گوشی تحقیقاتی رو تو سایتای مختلف انجام دادم و باید بگم که به اون صورت از انواع و اقسام برند و مدل و این چیزا اطلاعی ندارم. واژه جهان سوم هم تو سایتا نوشته بود که مدل اروپایی و آمریکایی پردازنده اسنپ دراگن رو دارند و مدل آسیایی اگزینوس رو. و جهت اطلاع عرض کنم که من این گوشی رو خریدم ولی هنوز به دستم نرسیده، امیدوارم به همون خوبی ای که تبلیغ میکنن باشه. وقتی می بینم بعضی بچه ها رو برند گوشی این قدر تعصب دارن که حتی با هم خشن و بی ادبانه صحبت می کنن (کلا دارم میگم) متاسف میشم. به نظر من آدم باید پول درآره، زندگی کنه، و کاری کنه که حداقل احساس موفقیت کنه. نه برا مصرف کردن چیزایی که تولید دیگرانه با هم وطنش بحث کنه!!!
به امید موفقیت ممکنه من اصلا دیگه سری به این سایتا نزنم فقط یه چیزی این شرکتا حاضرن برا فروششون تا ابد گوشی هایی با کیفیت بهتر وبهتر ارائه بدن ولی این عمر و زندگی ماست ....

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/3/24 سلام به همه دوستان
لطفا اگه میشه منو در موارد زیر راهنمایی کنید
من s5 مدل اگزینوس 8 هسته که برای کشورهای جهان سوم تولید شده رو میخوام بخرم لطفا بگید این گوشی قابلیت فیلم برداری 4k و فیلم برداری به صورت اسلو موشن رو داره و اساسا دوربینش از نظر کیفیت با نمونه اصلی اسنپ دراگن 801 تفاوتی در کیفیت داره؟ دوربین برام مهمه ! پیشاپیش از همه دوستانی که وقتشونو برا جواب پرسش های من میگذارن تشکر و قدردانی میکنم.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا