مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohammad m
  • تاریخ عضویت : 1393/3/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/3/13 من جی 3 رو از روی فیلم های منتشر شده و بنچمارک هاش نظرمو گفتم وگرنه از نزدیک ندیدمش و زد 2 اولاش گفتم که کلا کنار میزارم چون گرونه و داغ می کنه و بجاش زد 1 مقایسه کردم

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/3/10 من تا یه هفته دیگه می خوام گوشی بخرم و چون خودم یکمی تخصص دارم تو انالیز گوشی رفتم بازار موبایل و با اس 5 و جی 2 و زی 1 و وان ام 8 کار کردم البته اینو بگم که خودم طرفدار سونی هستم ولی با دیدن قیمت بالا و گرمایی بیش از حد دستگاه و این که اخطار گرما برای گوشی پرچم دار خیلی ضایع و ابرو ریزی و اینکه بنچمارک هاش اکثرا ضعیف تر از سایر پرچمدارا بود گذاشتمش کنار.
حالا مقایسه هایی که انجام دادم رو براتون میگم:

صفحه نمایش: اس 5 و نوت 3 صفحه فوق العاده ای دارندو زاویه دید اس 5 از همه بیشتر بود بعد از اون ام 8 صفحه خوبی داشت وبعدش جی 2 و بعدشم زی 1 (البته زاویه دید جی 2 و زی وان به نظر من ) از بقیه کمتر بود .صفحه نمایش اس 5 در همه جهات خوب بود ولی از پایین که به رنگ مشکی نگاه می کردی خیلی کم به بوری می زد ولی تو نوت 3 این مشکل نبود فکر می کنم به خطر اینکه پیکسل ها تو رنگ مشکی در اس 5 کامل خاموش نمی شوند و این به نظر من به خاطر اینکه باتری کمتر مصرف کنه.

بدنه: ام 8 بهترین بدنه رو داشت اما با یه مشکل ابعاد گوشی زیادی گنده بو و اصلا خوش دست نبود.
بعد از اون زی 1 خیلی بدنه خوبی داشت و البته خیلی هم زیبا بود و سونی صفحه رو به طرفین نچسبونده بود به خاطر همین یکم بزرگ بود و لبته از ام 8 خوش دست تر بود و از بقیه سنگین تر بود.
نوت 3 و اس 5 هم بدنه شون تو یه حد با این فرق که اس 5 واتر پروف ه و جفتشون خیلی خوش دست بودن ولی بازم هر کاریشون کنی پلاستیک هستند ولی جنس پلاستیکش خیلی مقام تر از سری های قبلی نوت و اس هست و ابعادشون خیلی مناسب بود وزن اس 5 هم مناسب بود .

سخت افزار و سنسور: توی سنسور با گذاشتن فینگر پرینت اس 5 و بعدش نوت 3 حرف اول رو می زدن و بقیه توی یه سطح بودن. از نظر سخت افزاری زی 2 با 3 گیگ رم روی کاغذ باید عمل کرد بهتری نسبت به 2 گیگ رم داشته باشه . اس 5 (اکتا) از نظر سی پی یو از همه قوی تره طبق تست ان تو تو بنچمارک و توی گرافیک هم مای 628 ام پی 6 تو تست 3 دی گرافیک ان تو تو بنچمارک رقم 9900 رو کسب کرد و ادرنو 330 رقم 9500 رو کسب کرد که البته تو تست unreal مالی 628 ضعیف تر از ادرنو هست و در کل از نظر سخت افزاری اس 5 از همه سر تره و ام 8 و زی 2 و نوت 3 و جی 3(با صفحه QHD که فشار بیشتری به گرافیک و سی پی یو میاره )فرق چندانی ندارند که البته جی 3 به خاطر رزولوشن از همه پایین تره. اس 5 تنها مشکلی که داره کم بودن رم هست که از 2 گیگ 700 مگابایتش ازاد هست و تو ام 8 هم همین تور .

دوربین : اس 5 و زی 2 از همه بهترن ولی اس 5 لرزشگیر اپتیکال نداره و به صورت نرم افزاری این کار انجام میشه که نسبت به بقیه دوربین ها موقع فیلم بردای یکم بیشتره لرزش دست توش احساس میشه ام 8 همه با 2 تا دوربین عین بقیه عمل می کنه ولی وضوحش کمتر ه.

موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا