مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : shayan B
  • تاریخ عضویت : 1393/2/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/2/16 علت اصلی ترجیحت به nexus 5 نسبت به g2 رو میشه بدونم؟

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/2/16 تو همچین جاهای ساکتی که صدا اهمیتی نداره اصلا صدای میکروفن رو بهتره mute کنی، من تو گوشیهای دیگه هم که چنین مشکلی رو ندارن همیشه اینکارو میکردم .

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/2/15 شما دیدین که g2 قیمتش فجیع اومده پایین و نزدیک به nexus 5 شده؟
بازم مارو انداختن تو تردید :(

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/2/15 لطفا لینک سایت فروش رو بذارین

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/2/14 در زمینه صفحه نمایش نکسوس 5 ، خصوصیات این نمایشگر با طیف سنج X-Rite i1pro با دقت زیادی مورد ارزیابی قرار گرفت. روشنایی این نمایشگر بطور متوسط ۴۶۹ cd/m2گزارش شد که نسبت به Nexus 4 با روشنایی ۲۷۵٫۳ cd/m2 پیشرفت چشمگیری داشته و نسبت به LG G2 با روشنایی ۱۴۰ cd/m2 بسیار بیشتر است. روشنایی در نقاط مختلف این پنل بسیار یکدست است (۹۴درصد) و می توان گفت این دیوایس در این زمینه نسبت به iPhone 5S یا LG G2 هم بهتر ظاهر شده.
میزان سیاهی این پنل به اندازه کافی کم و ۰٫۴۹ cd/m2 می باشد و کنتراست آن ۹۵۷:۱ بوده که فوق العاده مناسب است. مقدار متوسط انحراف رنگ ها ۲٫۰۵ است و حداکثر آن ۳٫۸۱٫ حتی متوسط انحراف در iPhone 5S هم ۲٫۶۷ بوده که نسبت به دیوایس مورد بررسی خیلی بیشتر است. متوسط DeltaE-2000 در فضای رنگی AdobeRGB به ۳٫۴۶ افزایش می یابد که همچنان بهتر از iPhone 5S با انحراف ۴٫۰۶ است.
مقیاس رنگ خاکستری نیز در این پنل خوب است و با منحنی ایده آل در تناسب می باشد. در مجموع این نمایشگر عملکرد فوق العاده ای دارد. حتی iPhone 5S هم (که یک غول صفحه نمایش می باشد)در این مورد به پای نکسوس 5 نمی رسد.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/2/14 طول عمر باتری یکی از قابلیت های خوب این دیوایس است. کم پیدا می شود که یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۵ اینچی باوجود استفاده ی معمول و متوسط یک روز کامل دوام بیاورد. یکی از مزیتهای دیوایس بزرگی مثل Galaxy Note 3 این است که باتری بزرگی دارد و به همین دلیل از لحاظ دوام باتری عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. LG G2 مجهز به باتری ۳۰۰۰ mAh است که طول عمر فوق العاده ای دارد. ظرفیت باتری نکسوس ۲۳۰۰ mAh است که فاصله ی زیادی با ظرفیت LG G2 دارد. Nexus 5 تحت لود نسبت به گوشی ال جی مصرف بیشتری دارد اما نسبت به Nexus 4 ارتقا پیدا کرده.
در تست Stability Test، دوام باتری تحت لود کامل مورد ارزیابی قرار گرفت. در این تست روشنایی نمایشگر در بالاترین حد و همه ی ماژول های انتقال دیتا فعال بودند. پس از ۳ ساعت و ۸ دقیقه هشدار شارژ مجدد بصدا درآمد. دوام باتری درحالیکه صفحه نمایش غیرفعال است ۱۸ ساعت و ۲۷ دقیقه می باشد. اگر روشنایی نمایشگر ۱۵۰ cd/m2 باشد و هر ۳۰ ثانیه وبسایت جدیدی باز شود، شارژ باتری پس از ۱۲ ساعت و ۱۴ دقیقه به اتمام می رسد.
Nexus 5 در مقایسه با iPhone 5S در حالت WLAN و تحت لود دوام بیشتری دارد. با این حال در مقابل LG G2 تحت لود کامل کم می آورد.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/2/14 سلام دوستان کسی میدونه شارژر بی سیم نکسوس 5 رو میشه از کجا خرید؟
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا