مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Mohsen T
- تاریخ عضویت : 1393/2/13
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- خواسته وزارت دادگستری آمریکا از دادگاه برای مبارزه با انحصارطلبی گوگل: واگذاری کروم و نظارت بر اندروید
- نگاه ویدئویی به پنج ویژگی مشترک در نسل جدید گوشیهای پرچمدار
- معرفی Redmi A4 5G – پایینرده 100 دلاری با نمایشگر 6.88 اینچی، SD 4s Gen 2 و باتری 5,160mAh
- معرفی ZTE Blade V70 – میانردهای با السیدی +HD و دوربین 108 مگاپیکسلی
- معرفی خانواده ROG Phone 9 – گیمینگ فونهای ایسوس با اسنپدراگون 8 الیت و نمایشگر 185 هرتزی
- نگاهی به HyperOS 2 به همراه جدول زمانی و فهرست دیوایسهای قابل ارتقاء به این پوسته
- نگاهی به فناوری ISOCELL ALoP – راهکار سامسونگ برای کاهش برآمدگی دوربینهای بخش پشتی گوشی
Samsung I9190 Galaxy S4 mini
من گوشیم بعد از دو ماه خراب شد و شدیدا پیگیری کردم حتی با کره تماس گرفتم که اونا منو باز ارجا دادن به دفتر ایران خلاصه بد جوری پیله کردم آخرش ببینید جواب سامسونگ چی بووود؟ (آخر متن)
آیا جایی هست بشه از خود سامسونگ شکایت کرد به دلیل محصول بی کیفیت؟
بعد از کلی درگیری ببینید چقدر راحت شونه خالی می کنن.
با سلام و عرض ادب
آقاي کوهپال پيرو گفتگوي تلفني
گوشي اس 4 ميني با مشخصات و سريال نامبر که به پيوست آورده شده است را آبان ماه سال گذشته خريداري نمودم.
در آن زمان گوشي هاي سامسونگ فاقد گارانتي بود.
بنده به کيفيت سامسونگ اعتماد نمودم و بدون گارانتي خريداري کردم.
اما گوشي صرفا 2 ماه واسم کار کرد و بعد از آن مشابه يک پيکان 52 هر روز مرا به تعميرگاه کشاند.
شديدا بدنبال رفع عيب گوشي بودم و هستم. اما گزارش
گوشي بعد از دو ماه شروع به ريست شدن کرد. انقدر شديد که ديگه قابل استفاده نبود.
اول گوشي رو بردم نمايندگي مجاز در اهواز خ حافظ گوشي حداقل 1 ماه آنجا بود و ايشان مي فرمودن منتظر رسيدن قطعه يدکي هستند.گفتند ايراد از Emmc هست.
بعد از يک ماه گفتند خير مشکل حل شدني نيست بايد مين بورد عوض کنيد.
هزينه قريب به 600000 تومان.
گوشي رو پس گرفتم و به نمايندگي تهران مراجعه نمودم. بعد از يک هفته باز هم ايشان هم فرمودند مين بورد ايراد دارد رضايت مي دهيد تا عوض کنم من هم قبول کردم.
فرداش تماس گرفتند گفتند نرم افزاري درست شده 80 تومان تقديم کردم و گوشي سالم را تحويل گرفتم.
پنج روز بعد درست روز اول فروردين گوشي خاموش شد و ديگر اثري از چشمک هم نبود.
با توجه به تعطيلات ابتداي سال به نمايندگي نرفتم. 10 روز بعد دهم فروردين گوشي را امتحان کردم و ديدم روشن شد و مثل روز اول کار کرد.
دوباره 5 روز بعد خاموش شد رفتم نمايندگي شهرک غرب
گفتند مين بورد بايد عوض شود. من منصرف شدم فقط به دوستان اصرار کردم که از لحاظ ايمني اطلاعاتم در صورت فروش قابل بازيابي نيست که مصرانه فرمودند اين گوشي روشن بشو نيست.
دوباره گوشي کار کرد و ميميره و مياد.
آيا بنظر شما اين مشکل مين بورد است؟
هروقت به شارژ وصل مي کنم گوشي روشن ميشه و کار ميکنه ولي بعد از چند ديقه خاموش ميشه.
انگار که مشکل منبع تغذيه داشته باشه.
اگه مين بورد ايراد داره چرا بعد از اينکه يک بار نمايندگي ورژن بووت رو عوض کرد گوشي کار کرد؟
نه ضربه اي خورده و نه بيش از حد ازش کار گرفته شده!
حتي يک بازي هم روش نصبب نکردم فقط ايميلام رو چک مي کردم و وب گردي
ولي فقط ضد حال بوده.
تازه نمايندگي شهرک غرب ميگه اگه مين بوردم عوض کنيم هيچ تضميني نيست که گوشي چقدر کار کنه و ما فقط يک ما ضمانت مي کنيم.
به شرکت سامسونگ اصلي هم موضوع رو در ميان گذاشتم که گفتند از دفتر ايران پيگيري کنم
آيا واقعا عرضه محصول با اين کيفيت و با آن قيمت برازنده برندي به نام سامسونگ مي باشد.
خواهشمندم رسيدگي بفرماييد.
با تشکر
سامسونگ:
با تشکر از انتقاد شما دوست گرامی