مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امين ع
  • تاریخ عضویت : 1392/9/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/11/23 سلام . دوستانی که اس 5 دارن و یا تصمیم دارن بگیرن :

من دو ماهه این گوشی رو دارم اوایل اونقدر راضیم نمی کرد چون اندروید کیت کت به نظرم اصلا جوابگویی قدرت سخت افزاری اس 5 نیست .
مصرف بالای باطری , رابط کاربری ضعیف , لگ و هنگ .

تا اینکه آندروید 5 رام قزاقستان رو نصب کردم .....
دوستان الان تازه اس 5 شده اس 5 !!!!!!

بینهایت عالی شده .... سرعت بالا , مصرف پایین یاطری , ابط کاربری بسار زیبا و دقیق .... باور کنید از وقتی این رام رو نصب کردم از گشتن توی گوشی و تب کردن توی منو لذت می برم و سیر نمیشم....

دوستان پیشنهاد میدم این رام که رسمی هست و اصلا مشکل گارانتی پیدا نمی کنین رو نصب کنین ...

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/9/7 سلام من تازگی این گوشی رو خریدم

واقعا تعجب می کنم از نظرات بعضی از دوستات در مورد این گوشی

نمیدونم یا از نزدیک ندیدن یا ندارن و یا کلا متعصب رو یک برند یا مدل خاصین !!!!

من یک ماه نظرات دوستان و می خوندم انچنان ازش بد می گفتن انگار که برند معتبر سامسونگ کیلوویی گوشی داده بیرون

بگذریم ...

وقتی اس 5 رو دستت می گیری و تا زمانی هم که از نزدیک ندیدی متوجه نمیشی چیه ... یک شاهکار به تمام معنا , ظاهر فوق العده , اسکرین خارق العاده و سخت افزار ماورایی....
درسته که بدنه از پلاستیکه اما برادر من همونم قشنگیه خودشو داره ... درسته بعضی رنگاش انصافا زشته اما رنگ سفید اون حرف نداره .....

صفحه سوپر ام یو ال ای دی در حد مرگ خوبه .... زیر نور روز و آفتاب چنان شفافه که واقعا لذت می بری از کار باهاش ....

اما خوب هیچ چیزی بی عیب نیست ....

تنها نقاط ضعفش سنسور اثر انگشت و ضربان قلبشه که میشد بهتر بشع

خلاصه اینکه لظفا مغرضانه نظر ندید و اگر طرفدار گوشی دیگه هستین تو صفه خودش نظر بدین مرسی

Huawei Ascend G700 Huawei Ascend G700

1393/1/21 سلام دوستان من حدودا سه چهار ماه پیش در مورد این گوشی نظرم رو نوشتم یادمه روز اولی که با گارانتی اومد مشهد من همون عصرش خریدم , اون موقع بعد از دو سه روز کار با این گوشی مزایا و معایبش رو گفتم و طبیعتا بعد از این مدت تجربه کار با این گوشی بیشتر شده و می تونم نظر دقیق تری رو راجبش بگم , از دوستانی که تو خریدش شک و تردید دارن پیشنهاد می کنم معطل نکین از همه لحاظ عالیه ....!!! نسبت به پولی که پرداخت می کنید امکانات داره ... واقعا هنوزم لذت روزهای اول رو وقتی باهاش کار می کنم بهم دست میده . یک گوشی سنگین و خوشدست و فوق العاده با پرستیژ .... صفحه نمایش بسیار شفاف و با کیفیت جالب بود فروشنده زمانی که جعبه رو باز کرد اول از ظاهر و بعد از صفحه نمایش شفاف و با کیفیتش متحیر مونده بود . .... سرعت پردازش این گوشی بسیار بالاست یعنی انصافا کاری نبوده که ازش انتظار داشته باشم و انجام نداده باشه .... به دلیل داشتن پردازنده چهار هسته ای و رم 2 گیگ بازی های اچ دی روان و بدون لگ و برنامه ها بذون کندی و وقفه اجرا میشه ... مصرف باتری و ظرفیتش هم مناسبه .... تنها ضعف این گوشی ساپورت نکردن otg و جنس بدنه اونه ..... در کل من از این گوشی بسیار راضی ام و نسبت به چولی که دادم دوسش دارم ......

Huawei Ascend G700 Huawei Ascend G700

1392/9/12 مصرف باطری خیلی خوبه من بازی وکتور رو امروز نزدیک 4 ساعت بازی کردم باطری از 80 تازه شد 54 ....

Huawei Ascend G700 Huawei Ascend G700

1392/9/12 من ديشب اين گوشي رو از احمدآباد مشهد 805 تومان خريدم و مي خوام كمي از خصوصيات اين گوشي كه از ديشب تا حالا دسگيرم شده رو بنويسم.
- خوب اولش كه فروشنده از كارتن درش آورد زيبايي و ابهتش نظرم رو جلب كرد . بعد از اينكه روشنش كردم كيفيت ال سي ديش خيره كننده بود انصافا توي اين رنج قيمت چنين كيفيتي شاهكاره و واقعا هواوي گل كاشته .
- از لحاظ سايز و وزن هم عاليه البته يك كوچولو سنگينه اما بسيار خوش دسته و وزنش محسوس نيست اونم به خاطر 5 اينچ بودنش و باطري با ظرفيتش هست . گفتم باطري جالبه ديشب تا نيمه شب هركار كردم شار‍ژش تموم شه كه بزارم شار‍ژ اوليه تموم نشد خودم كم آوردم و رو 9% گذاشتم شار‍‍‍ژ !!!!!!
- آنتن دهيش هم خوبه ، خونه من يك مقدار نقطه كور زياد داره و گوشي قبليم 2 خال بيشتر آنتن نداشت اما اين گوشي تا ته پر بود و اين برام خيلي جالب بود.
- رابط كاربريش بسيار سريع و برنامه ها و بازي هاهم بدون هيچ لگ و تيكي به لطف سي پي يو 4 هسته اي 1.2 گيگاهرتسش عمل مي كنن البته شايد به عدد از نمونه هايي مثل اس 4 يا زد1 فاصله داشته باشه اما بازم در حد خودش بيسته بازي هاي مثل آسفالت و فيفا 14 رو مثل بنز اجرا مي كنه !
- صداي اسپيكرش به نسبت خوبه اما خيلي بلند نيست و صداي گوشي مكالمه هم نسبتا ضعيفه اما نه در اون حد كه تو ذوق بزنه من آمادگيشو از روي نظر دوستان داشتم اما اونجور كه مي گفتن داغون نيست بابا.
- وا فاي هم خوب عمل مي كنه و هيچ افت سرعتي نديدم هرچند كه گاهي نفت و ذغال اينترنت كم ميشه اما ربطي به گوشي نداره و به خاطر شبكه ديزلي اينترنت ايرانه !!
- كيفيت دوربينش هم واقعا اچ دي و 8 واقعيه خدايي اولين عكسي كه فروشنده ازم برا تست گرفت وقتي ديدم تازه فهميدم چقدر خوشتيپم !!!! جداي از مزاح كيفيت دوربينش در حد خودش عاليه.
- راديو داره
- dsla داره
- gps رديفه
ديگه يادم نمياد چيزي از خوبياش بگم .
اما معايبش :
يكم لك دوسته و رد دست خيلي روش ميمونه .
اگه دستا و انگشتاي كوچولو و توپولو مثل من داشته باشين براي زدن دكمه هاي back و home يكم دچار مشكلين و بايد دودستي كار كنين .
تا الان عيب ديگه اي نديدم اما كم كم معايبش دستم مياد و تو تاپيك بعدي حتما توضيح ميدم .
در كل اگر قصد خريد اين گوشي رو دارين معطل نكنين خدايي چيزي از اس 4 كم نداره و قيمتش نصف اونه به نظر من برنداي معروف فقط نون اسمشونو مي خورن و قيمتاشون يكم كاذبه هواوي با ساخت چنين گوشي ثابت كرد كه حرفي براي گفتن داره ........

موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا