مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : کیوان ش
  • تاریخ عضویت : 1392/3/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

HTC One HTC One

1392/6/26 سلام
من خودم هم نمیدونستم بالاخره این هندزفری تو جعبه اصل هست یا نه ولی چند نفر از دوستان که هندزفری شناس بودند گفتند که بیتس اصل هستش.من از بازار موبایل خریدم با گارانتی شرکت یاس.

HTC One HTC One

1392/6/25 سلام
اول از همه باید بگم برای فعال نگه داشتن تمام باتری گوشی به صورت فعال باید هر از چند گاهی بذارین شارژش پر یا خالی شه ولی اکثرا اونو تا 70 یا 80 درصد پر کنین.
در جواب به شما هم باید بگم که نه عکاسی در شب با این گوشی فوق العادس و عکس ها از کیفیت بالایی برخوردارن.مدل گوشی هم 801e هستش و بنفش هم نمیشه.البته باید بگم که با ریسکی که اچ تی سی در مورد اولترا پیکسل انجام داده بعضی جاها به شکست برخورده و عکاسی در روز این گوشی به پای بقیه گوشی های همرده نمیرسه ولی در کل راضی کنندس.

HTC One HTC One

1392/6/20 سلام دوست عزیز.
من این گوشی رو یه ده روزی هست که خریدم از همه چیش راضیم مخصوصا کیفیت صداش که فوق العادس در مورد باتری هم باید بگم نسبت به بقیه گوشی های هوشمند عملکرد خوبی داره.یعنی مثلا اگه ازش به شدت کار بکشی یعنی 1 ساعت بازی اچ دی کنی و 1 ساعت هم تو اینترنت باشی و 3 ساعت هم موزیک گوش بدی هنوز هم شارژ داره و برای یک روز کافیه ولی اگه روشنایی صفحه رو کم کنی و زیاد استفادش نکنی من امتحان کردم تا 3 روز رو هم جواب میده.در کل گوشی خوبیه.فقط سعی کنین همیشه شارژ کاملش نکنین یا همیشه نذارین باتری به زیر 15 درصد برسه و بعد شارژ کنین مگر در مواقعی که واقعا دسترسی به برق ندارین.توی یک ماه یکی دوبار بذارین به زیر 15 درصد برسه.اگه قصد خرید دارین حتما پشیمون نمیشین ممخصوصا اگه اهل موزیک هستین.
سوالی بود در خدمتیم.
فعلا ...

HTC One HTC One

1392/4/29 دوباره سلام
میخواستم بدونم کسی خبر داره که 64g این گوشی کی میاد؟

HTC One HTC One

1392/4/29 با سلام
دوست عزیز اگه بخش بررسی تخصصی این گوشی رو بخونید کاملا توضیح داده که این گوشی از سیستم جدید اولترا بهره میگیره که عکسای با کیفیتی تحویل میده.منم اول همین فکری رو داشتم که شما داشتید ولی بعد قانع شدم.

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/3/20 والا من هنوز خودم نمی دونم طرفدار کدوم یکی از این دو تام ولی مطمئنم که گوشیهای سونی بیشتر به ویژگیهایی که من نیاز دارم و البته با توجه به قیمت می خورن(حد اقل با محصولاتی که تا حالا عرضه شده).ولی اگه یه گوشی بود که مخلوطی از ویژگیهای این دو تا بود خیلی خوب می شد.ولی حالا که نیست... .
هر دوتای این گوشیها معایب و محاسنی دارند.ولی خب من همه ی موارد sp به نظرم متعادل میان ولی خب دوربین کمتر و حافظه ی داخلی کمتر ممکنه مشکل ایجاد کنه.
sp باتری فوق العاده ای داره ولی می خواستم بدونم اینکه قابل تعویض نیست مشکلی ایجاد می کنه یا نه. و اینکه باتری tx چقدر جواب میده.من معمولا شاید در روز خدود نیم ساعت باهاش آهنگ گوش بدم.نیم ساعت بازی کنم و نیم ساعتم تو اینترنت باشم و یه نیم ساعت دیگه هم برای محکم کاری(مثل حرف زدن و...) .
یعنی حدودا باهاش 2 ساعت کار می کنم در روز.
یه سوال دیگه هم داشتم.می خواستم بدونم tx ممکنه تا اندروید چند آپدیت بشه؟sp چطور؟

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/3/19 با سپاس فراوان از شما.ولی خب من مطمئنم که باید بین sp , tx یکی رو انتخاب کنم.لطفا نظرتونو درباره این دو تا گوشی بدین.

Sony Xperia TX Sony Xperia TX

1392/3/18 سلام
من چند وقتی هست که می خوام گوشی بخرم.با سرچ های زیاد به دو گزینه ی sp , tx رسیدم.وقتی مشخصاتشونو برای دیگران گفتم اکثرا گفتن tx بخر.می خواستم نظر شما دوستان رو هم بدونم.لطفا صریح و روشن پاسخ بدید:tx یا sp؟
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا