نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra

Galaxy S22 Ultra گلکسی اس 22 اولترا

Samsung Galaxy S22 Ultra سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.9 از 10 (1501 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy Z Fold Special
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1001 تا 1100 از مجموع 1378 مورد

زهرا آیت . در تاریخ : 1400/12/24

سلام. خیلی تشکر میکنم از پاسخگوییتون.
نمیدونم چرا هیچوقت نتونستم با اسنپ کنار بیام.
هم برای آمریکایی بودنش هم برای آنتیویروسهای متعددی که درش هست مثل malware protection و smart protection و حتی نمیدونم راهی هست برای غیر فعال کردنشون یا نه.
راستش من نابینا هستم و بعضی از افراد نابینا میگن شیائومی خوبه بعضی هم میگن نگیر پشیمون میشی و افراد بینا هم که خیلی از پیچیدگی رابط کاربریش میگن میترسم ازش.
گوشی کلفت و مقاوم هم میخوام پرچمدارم به نظرم به درد یکی مثل من نمیخوره.
گوشی هم میخوام یک بار بگیرم برای همیشه و اهداف مهمی دارم که به هیچ وجه نباید گوشیم خراب بشه و میخوام همیشه سالم بمونه و فایلاش پاک نشه.
شما خودتون تجربه کدوم یک از این پردازنده های اقتصادی مورد نظر من رو دارین؟
من با a21s کار کردم و تازه داشتم اندروید رو یاد میگرفتم تو منوها به هیچ وجه داغ نمیکنه.
حتی به وایفای وصلش کردیم و به اندروید یازده آپدیتش کردم با وایفای هم اصلا داغ نکرد.
فقط با فست شارژ 15 واتی داغ کرد که اونم فست شارژ رو خاموش کردم و داغیش برطرف شد.
یکی از دلایل مهمی که شیائومی دوست ندارم فست شارژ بالا و عمدم امکان غیر فعال کردن فست شارژه.

Hooman M در تاریخ : 1400/12/24

دوست عزیز ... من از همون اول تو یوتیوب پیگیر بودم چه ایرانی چه خارجی میشه بگی کجا گفتن s22ultra بهتره چرا بقیرو به اشتباه میندازی از لحاظ cpu که ۴۰ درصد ضعیفتره اونم باپایدارایه کمتر از لحاظ گرافیکم ۲۰ درصد ضعیف تره از لحاظ باتریم که احتیاج به گفتن نیست اختلاف قابل توجه توی دوربینم که توی عکس برداری تقریبا یکسانن به جز بخش زوم که s22ultra بهتره توی فیلمبرداری هم باز اپل ی مقدار بهتره دوربین سلفیم آیفون بهتره اسپیکر آیفون بهتره کیفیت ساخت تقریبا یکسانن ولی ضد آب آیفون ۶ متره در مقابل ۱.۵ متر صفحه نمایش s22ultra بهتره ولی نه توی رفرشریت توی روشنایی بهتره توی کیفیتم هم خیلی بهتر نیست تازه همه ی اینا برای آیفون 13promax حالا حساب کنید 14promax بیاد چه اتفاقی میفته منم خودم طرفدار هیچ کدوم نیستم ولی باید واقعیتو گفت

Arash f در تاریخ : 1400/12/24

والا من جسارت نکردم صحبتم در درازمدت بود و استفاده سنگین
بیشتر حول صحبتم روی پرچمدار اندروید با قیمت تقریبا برابر با آیفون هست
موفق باشید

Arash f در تاریخ : 1400/12/24

چطور ۴۰ درصد؟ این درصدها چطور به دست میان؟
تراکم پیکسلی آیفون ۱۳ پرومکس عدد ۴۵۸ پیکسل در اینچ هست
و سامسونگ گلکسی اس۲۲ اولترا عدد ۵۰۰ مُک
دقت کن عزیز برادر در هر اینچ تفاوت ۴۲ پیکسل میشه نه ۴۰ درصد
به درصد اختلاف تراکم پیکسلی میشه هشت ممیز چهار درصد ۸/۴ درصد نه چهل درصد
پیشنهاد میکنم در مورد رتینا اطلاعات کسب کنید عدد فقط یک عدده مهم تجربه کاربری هست.
الان باطری اس۲۲ اولترا هم ۵۰۰۰ مُک هست ولی نتیجه چی شده؟

Arash f در تاریخ : 1400/12/24

جالبه و عجیب ! یک جوابیه صرفا از روی تعصب که هیچ سندیتی نداره
درست و اشتباه رو نه شما مشخص میکنید برادر نه من نه مقایسه کننده ها
درست و اشتباه خوب یا بد رو فقط مردم و خریدار مشخص میکنن. اینو فراموش نکن
اپل در سه ماهه آخر۲۰۲۱ پرفروشترین بود و سامسونگ دوم شد
یعنی اپل بیشترین تعداد گوشی رو فروخت
اما این توضیح هم داره سامسونگ با تقریبا ۱۰۰ تا مدل گوشی و اینهمه گوشی پایینرده شد دوم ولی اپل با چند مدل پرچمدار شد پرفروشترین برند دنیا
اینکه بتونی با چهار مدل پرچمدار پرفروشترین برند بشی خیلی حرفه خیلی
چطور میشه با چهار مدل پرچمدار گرون قیمت همیشه اول بود یا دوم
یا توی تبلت اپل با تفاوت بسیار اوله همیشه
حالا درست یا اشتباه رو برام تعریف کن
دنیا خیلی واضحه چی میگه مگه واضحتر از این هم داریم؟
حالا شما برام صد تا ویدیو بیار چه فایده حقیقت مردمن فقط
تو یوتیوب خیلیا میگن آیفون بهتره یکسریا میگن اندروید چون نظرها تفاوت داره یا ممکنه تبلیغات هم دخیل باشه اما حرف اول و آخر رو مردم میزنن و تمام
بیشترین فروش اندروید محصولات پایینرده هست و محصولی مثل اس۲۲ اولترا فروش ناچیزی رو تجربه میکنن در دنیا
اگر اپل یک آیفون پایینرده داشت احتمالا میشه حدس زد چه اتفاقی میافتاد
——————
حالا با این توضیحات بزار جمله ی خودتو هایلایت کنم و به خودت تحویل بدم.! فقط با یک تفاوت کوچک بجای عبارت اپل از سامسونگ استفاده کنم
یه دنیا داره اشتباه میکنه و فقط برخی طرفداران سامسونگ در این صفحه درست رو از اشتباه تشخیص میدن!

far z در تاریخ : 1400/12/23

تو این حدود دو هفته ای که گوشی رو داشتم، به نظرم کمی باتریش ضعیفتر از اس۲۱ الترا هست. البته کمی ضعیفتر مورد انتظار هست به خاطر شارژ کردن قلم. امیدوارم با اپدیتهای بعدی بهتر شه. همچنان یک روز با استفاده نسبتا سنگین دووم میاره.
اما قلم داخلی کار رو بسیار راحت کرده. تو اس۲۱ الترا حمل قلم راحت نبود و کیسهایی که گرفته بودم گوشی رو به شدت حجیم میکرد.
مورد بعدی گوشه های مستطیلی صفحه هست که هرچند شاید موردی باشه که به چشم نیاد اما تجربه کار با گوشی رو بهتر میکنه.
ویبره گوشی هم با موتور جدید به نظر بازخورد خوبی به کاربر میده. برای اولین بار من ویبره رو تو تایپ فعال کردم. خوبی سامسونگ هم اینکه تنظیمات ویبره بسیار گسترده هست. شدت ویبره رو میشه بر طبق سلیقه تغییر داد و خوبیش اینکه مستقله. یعنی شدت رو برای کیبرد مستقل از ویبره برای تماس و نوتیفیکیشن میشه تنظیم کرد.
صفحه گوشی به شدت پرنوره. یعنی خورشید رو به چالش میکشه. باید البته تنظیم اکسترا برایتنس رو فعال کرد برای این منظور.
قابلیت جدیدی هم اضافه شده که اجازه میده تو هرجایی که قابل نوشتن هست بتونی با قلم اونجا بنویسی بدون اینکه کیبرد باز شه و اون نوشته رو تبدیل به تکست میکنه.
با وجود قلم چند وظیفگی این گوشی به شدت بهتر از سایر گوشیهاست. من شدیدا توصیه میکنم افرادی که این گوشی رو میخوان بخرند کسانی باشند که واقعا قلم براشون مفید هست در غیراینصورت خرید اس۲۱ الترا براشون هم بهتره و هم تفاوت قیمت قابل توجهی داره.
در مورد تفاوت اسنپ و اگزینوس هم من اینترنت رو زیر و رو کردم. در بخش سی پی یو، تقریبا برابر هستند، تک هسته ای اندکی اسنپ بهتره و چند هسته ای اگزینوس. تو بخش گرافیکی هم تو قدرت خام اسنپ ۲۰ درصدی بهتره اما تو پایداری تقریبا برابر هستند. یعنی تو بازی بعد از گذشت زمان مشخص هر دو فریم مشابهی میدن. تو بخش باتری هم تفاوت خاصی وجود نداره. اما دوربین به نظرم عکسهای اسنپ اندکی شارپتره. بنابراین اگه قیمت مدل اسنپ برابر یا نهایتا ۱ تومن بالاتر باشه من انتخابم اسنپه در غیر اینصورت اگزینوس. خودمم مدل اگزینوس رو دارم چون اروپا اگزینوس میاد.
اپدیت هم اخبرا منتشر شده که ظاهرا مشکل لرزشگییر کمی ضعیفتر نسبت به اسنپ تو فیلمبرداری مدل اگزینوس برطرف شده. البته باید تست کنم ببینم در عمل اینطوره یا نه.

درسته سامسونگ سعی میکنه این گوشی رو گوشی برای همه سلیقه ها معرفی کنه تا خوب بفروشه اما به نظرم کاربران بهتره بدونن به چی پول میدن و اگه نیازی به قلم یا کاربرد گسترده ای از چند وظیفگی ندارند گوشی های دیگه میتونه براشون هم ارزونتر هم بهتر باشه.
حتی اگه کسانی که اهمیتی به تغییر دادن تنظیمات و شخصی سازی ندارند و نیازشون صرفا چندتا اپ هست اما میخوان کیفیت، قدرت سخت افزاری بالادر کنار باتری و دوربین قدرتمند داشته باشند شاید خرید آیفون براشون مناسب باشه.

محمد ث در تاریخ : 1400/12/23

اقا شما آیفونی ها خوب ، اصلا بهترین گوشی دنیا ، بریند ببینید چارتا برنامه میتونید نصب کنید یا ... ، هی آیفون آیفون میکنید ، وقتی نمیتونی از امکاناتش تو ایران استفاده کنی اصلا بگو ابر کامپیوتر، جمعش کنید این بحث ... را خدا وکیلی ، ایفونی ها بریند ایفون بخریند اندروید ها برند سامسونگ بخرند ، یکی دیگه داره تولید میکنه سودشا میبره یک سری ... نشستند دعوا میکنند این خوبه اون خوبه

far z در تاریخ : 1400/12/23

یه دنیا داره مقایسه میکنه.
‌و جالبه اکثریت مقایسه کننده ها هم اس۲۲ الترا رو بهتر از ۱۳پرومکس دونستن.
یه سری به یوتیوب بزن شما و این رو جستجو کن
S22 ultra vs iphone 13 pro max
یه دنیا داره اشتباه میکنه و فقط برخی طرفداران اپل در این صفحه درست رو از اشتباه تشخیص میدن!

Ya A در تاریخ : 1400/12/23

آیفون محدودیت های فراوانی دارد. یکی مولتی تسکینگ است که بسیار بسیار کاربردی و مهم است‌، قابلیتی که گوشی ۲ میلیون تومانی اندروید دارد ولی آیفون ۶۰ میلیونی خیر.

Ya A در تاریخ : 1400/12/23

دوست عزیز چرا بدون اینکه متن مرا درست بخوانی حمله می کنی؟
من گفتم پردازنده های سری ۴۰۰ که در سال ۲۰۱۷ تولید شده توانایی دریافت اندروید ۱۱ را دارند.

arash s در تاریخ : 1400/12/22

سلام
اندروید گوشی نمیزنه شما دراز مدت استفاده کنی
برادر این حرفت از اون حرفا بود
والا من از سال 2019 سامسونگ s10e دارم هنوز مثل ساعت کار میکنه بدون یکبار هنگ کردن. همه چیزش عالی
قبلش ایفون se داشتم که s10e سامسونگ به مراتب از اون بهتره
ایفون خوبه
پرچم دار سامسونگ هم واقعا خوبه
واقعا از روی تعصب و قصد تخریب صحبت نکنید

amir a در تاریخ : 1400/12/22

قبل اینکه طومار بنویسی میتونی یکم تحقیق کنی
یکی از بیشترین مصرف کننده تو یه گوشی صفحه نمایشه، و سامسونگ 40 درصد پیکسل بیشتر داره نه 40 تا، ضمن اینکه پردازنده اپل مصرف باتری کمتری داره و این هیچ ربطی به قوی تر بودن و یا بهینه تر بودن نداره، 6 وات در بیشترین حالت مصرف میکنه، در حالی که اسنپدراگون 8 نسل 1، 10 وات مصرف داره که اختلافشونم زیاد هست
قدرت پردازنده کاملا مربوط به نرم افزار میشه که چقد براش بهینه تر باشه ، برای مثال تو دسکتاپ هم شاهد این هستیم که پردازنده های اینتل هر نسل اگه حتی 10 درصد هم از رقیب خودش یعنی amd ضعیف تر باشه، بازم تو برنامه های adobe عملکرد بهتری داره چون براش بهینه تره، ازین مثال ها بینهایت هست که بری ببینی
یه مثال دیگشم اینه تو بازی گنشین ایمپکت که یکی از سنگین ترین بازی های دنیای موبایل هست، توی تست هایی که تو یوتیوب هم میتونی پیداش کنی، اس22 اولترا با چیپ اسنپدراگون نه تنها 20 درصد بیشتر از 13پرومکس فریم میده، بلکه بسیار پایدار تره و 13پرومکس چندین بار در طول تست تروتل میکنه
در باقی شرایط ولی چون نرم افزار ها برای هر گوشی آیفون بهینه میشه عملکرد بهتری رو نشون میدن حتی اگه از لحاظ قدرت پردازنده برابر باشن، ولی خب این مشخصه که به صورت کلی پردازنده اپل قوی تر هست
در کل نه کسی تو رو مجبور میکنه که گوشی اندرویدی بخری، نه اینکه بیای از آیفون دفاع کنی پس اگه خوشت نمیاد میتونی نیای تو این صفجه به جای اینکه شروور از خودت سرهم کنی

mostafa b در تاریخ : 1400/12/22

کاش میشد یه گوشی بسازن با کیفیت و پایداری آیفون و آزادی عمل اندروید. کلا اگه کسی هم از سامسونگ دفاع میکنه در واقع از اندروید طرفداری میکنه. وگرنه سامسونگ خیلی پتانسیل محبوبیت ذاتی نداره. اپل به دلیل کاریزمای مثال زدنی جابز بود که از یک شرکت تولیدی فراتر رفت و به یه مکتب تبدیل شد. در واقع اپل پیروان خاص خودش رو داره که حتی ضعف ها و محدودیت های البته کم تعدادش رو هم دوست دارن. بقیه برندها این مدلی نیستن. هیچکس حتی اسم مدیرعامل سامسونگ رو نشنیده ولی همه چیز اپل، جذاب و رسانه ای شده از زمان استیو جابز بزرگ. کلا سامسونگ نمیتونه با اپل در سودآوری رقابت کنه. حاشیه سود و درامد اپل از مجموع برندهای دیگه بیشتره. به همین دلیل سرمایه گذاری بهتر و بیشتری میکنه در زمینه تحقیق و توسعه سخت افزار و نرم افزار و عملا در آینده سامسونگ مجبوره با شیا و امثالهم رقابت کنه چون چاره ای نداره. شرکت های آمریکایی تو برندینگ و بازاریابی خیلی خیلی از بقیه دنیا جلوترن. نمونه اش تسلا که تازه 5 ساله مطرح شده ولی ارزشش از مجموع مرسدس و تویوتا و بقیه بیشتره. در واقع مهم نیست حتما بهترین محصول رو عرضه کنی. مهم اینه که وفادارترین مشتریان رو داشته باشی که اپل به دلیل عملکرد باثباتش داره اینو ولی بقیه مشتریا معمولا بین سامسونگ و هوواوی و شیا مدام جابجا میشن چون میبینن برند مورد علاقه شون انتظاراتشون رو براورده نمیکنه. سامسونگ با اصرار بیجا برروی استفاده از اگزینوس عملا داره خودشو نابود میکنه متاسفانه. درحالی که واقعا صفحه نمایش کم نظیر و قلم spen و UI بسیار دوست داشتنی میتونست خیلی واسش برگ برنده باشه.

far z در تاریخ : 1400/12/22

حق با شماست.
ظاهرا ایراد نرم افزاری بوده.

bardiya h در تاریخ : 1400/12/22

ببخشید اگر ناراحت نمیشید تو صنف موبایل اینجوری قیمت در میاریم (البته منظور خود صنف نه مغازه ها) نه با استناد به قیمت یه کشور دیگه و با این محاسبات پایه ارزون فروشی گرون فروشی و احکام تعضیرات مشخص میشه
فرمول محاسباتی مورد استفاده دقیقا خود چیزیه که براتون نوشتم
البته میتونید از سایت گمرکات هم همین فرمول بردارید

Arash f در تاریخ : 1400/12/21

یک نکته بگم خواهشا مقایسه آیفون با اندروید تموم کنید. سامسونگو فقط با خودش یا اندروید مقایسه کنید و آیفون با آیفون چون در یک لول نیستن هیچ جوره فقط باعث میشه بحث های حوصله سربر پیش بیاد.

Arash f در تاریخ : 1400/12/21

شما مدام میگید آیفون چون محدوده قدرت پردازنده بیشتره
اولا آیفون محدودیتی نداره شما یک بار کل محدودیت آیفون بشمار تا ببینم دوما این امتیاز های پردازنده که بیرون میاد ربطی به سیستم عامل نداره برادر عزیز این قدرت سی پی یو هست صرفا
اگر سامسونگ به دلیل اون ۴۰ تا پیکسل بیشتر اینهمه مصرف شارژ بیشتری داره پس من میگم سی پی یو و گرافیک آیفون خیلی بهتره پس باید شارژشم بیشتر باشه ولی چرا نیست دلیلش چون بهینه تره نه اون ۴۰ تا پیکسل کمتر
اگر چیزی میخوای بگی همه رو بگو نه اونی که دوست داری
این ۴۰ تا پیکسل کمتر تو یه اینچ آیفون که مارو کچل کردی و تو همه نظراتت هست اصلا نمیشه با چشم تشخیص داد چون آیفون رتینا هست. خواهشا در مورد رتینا یکم تحقیق کن اطلاعات کسب کن.
سامسونگ مثل عددای گول زننده باطری ۵۰۰۰ که بگید اه چه زیاده ولی در عمل نشون داد هیچی نیست اونم با پردازنده ضعیفش بازم شارژدهیش خیلی کمتر آیفونه یا رم یا دوربین اینم اومده فقط فکر عدد تراکم پیکسلی ۵۰۰ بوده که کسی مثل شما بگه اه ۵۰۰ ولی وقتی دو تا گوشی میگذاری جلوت میبینی تو تراکم پیکسلی واقعیت هیچ تفاوتی وجود نداره تو نور صفحه سامسونگ بهتره و بقیه موارد هم صفحه نمایش آیفون بهتره
میدونی چرا سامسونگ عدد۴۹۹ نکرده چون یه نفر مثل شما بگه اه ۵۰۰ برای همین
اگر به تراکم پیکسلی بود صفحه نمایش آیفون امتیاز بالاتری نمیاورد
اگر دوربین به عدد بود آیفون امتیاز بالاتری نمیاورد.
ملاک خوب یا بد بودن عدد نیست عزیز برادر این حقه بازیها همه متوجهش شدن
عددهای اندروید از دور قشنگه بعد که میخری متوجه میشی پول دادی یه مچ عدد خریدی که عمر مفیدش یه ساله
اون ۴۰ تا پیکسلم گفتم فقط تبلیغاته پشیزی هم گیر کاربر نمیاد که بهش افتخار میکنی و تو همه نظراتت مدام تکرار میکنی
قدرت پردازنده چند سال بعد خودشو نشون میده مثل گوشیهای چند سال پیش
پردازنده قلب تپنده گوشی و مغز گوشی هست اگر خوب نباشه همه چیزو تحت تاثیر میگزاره حتی روی کیفیت عکس روی رفرش ریت صفحه روی عملکرد کلی گوشی تاثیر داره. بحث گیم نیست فقط که شما استفاده میکنی یا نمیکنی
آیفون فایو اس گفتی کند شده از قضا روزگار من دارم به عنوان گوشی دومم آخرین ورژن ای او اس ۱۲ آپدیت شده ذره ای لگ یا کندی نداره غیر از ای او اس ۱۱ کمی مشکل داشت برای همین ۱۲ آپدیت داد. شما میگید کند شده مگه این گوشیو داری برادر؟ اگر ادعا میکنید کنده بگو کجاش دقیقا کنده تا من سه سوت چک کنم حرف الکی نمیشه زد و رفت که. چون گوشیشو دارم الان مثل روز اول عالی کار میکنه ولی سامسونگ اون موقع الان تو چه وضعیتیه اصلا کی یادشه اونموقع سامسونگ چی زده بود انقدر که هزار تا گوشی بعدش معرفی کرده
بازار دست دو چه اروپا چه جای دیگه چه کوتاه مدت چه دراز مدت اندروید خیلی افت داره واقعیتو نمیشه انکار کرد
موقع خرید زرتی میشه پول داد و خرید اما هر خریدی فروشی داره.
اندروید گوشی نمیزنه شما دراز مدت استفاده کنی. نه طراحی نه سخت افزاری نه آپدیت نه پایداری. شما الان ببین سالانه سامسونگ چند تا گوشی میزنه هر کدوم چقدر فروش داره یعنی تعداد کم هر گوشی رو میخرن بعد نه قطعاتش مثل آیفون پیدا میشه نه میتونه جلوی لگ و باگ هاشو بگیره چون صد تا مدل داره که باهم متفاوتن تو بهینه تو آپدیت تو فروشم که پیداست با چنین وضعیتی افت زیادی داره
ولی آیفون یدونه گوشیشو توی تعداد خیلی بیشتری میفروشه و آپدیت و بهینه همه مدلها هم هماهنگن. یعنی از قطعات بگیر تا نرم افزاری و بازار دست دو همه چی به نفع کاربره
دیگه بحث بیشتر کش نمیدم.

iraj p در تاریخ : 1400/12/21

کاش قبل از کارشناسی... سایت ها را هم مطالعه میکردی، من به شخصه با این مشکل مواجه بودم اتفاقا روی میز کم نمیکرد فقط تو جیب کم میکرد،کار سختی نیست تو گوگل بزن کم کردن شارژ در جیب اس ٢١ اولترا،انگلیسی هم میتونی ترجمه کنی و بزنی،بهت نشون میده که خیلی ها با این مشکل مواجه بودن و آزار دهنده هست

amir a در تاریخ : 1400/12/21

الان یعتی بین اندروید 12 با اندروید 8 فرقی نیست؟
بین 2 نسل اندروید کلی اختلاف هست چه برسه به 4 نسل
پس این اتفاق خیلی هم مهم خوبه، چیزی که شوخیه طریقه نگاه تو به این موضوعه

مهدی م در تاریخ : 1400/12/21

فقط تو ایرانه که کسانی که به فلان برند اعتقادی ندارن کل وقتشونو در طی روز به این اختصاص میدن که برن زیر اون برند بگن این بد هست اون بد هست. خوب نخر آقا جون. اگه بد هست دیگه اینجا اومدن و بال بال زدنت واسه چیه؟ الان با ایین همه تفاسیر شما کسی اینجا هست نظرشو در مورد برند محبوبش تغییر بده؟ خودتون اینکارو میکنین؟ شما برو برند مورد علاقتو بخر، دیگرانم برند مورد علاقشونو. حوصلتون میگیره خداوکیلی ایین همه وقتو بزارین برا اینکه برین زیر برند و مدلی که دوست ندارین هی ساز مخالف بزنین؟ ملت چه بیکارن بخدا!!
جدا ازا ین مساله، 2 نکته جالب دیگه هم در مورد این مدل جدید سامسونگ دیدم و اون اینه که تغییر تراشه که تو مقایسه های یوتیوب نشون میده اختلاف بسسسیار ناچیزی هم دارن تو مملکت ما تا 7 میلیون اختلاف قیمت ایجاد میکنه!! نکته جالب دیگه هم اینه که رنگ بندی ها به تنهایی 2 میلیون تو رنج قیمت تاثیر میزاره!!

محمدرضا غ در تاریخ : 1400/12/21

سلام برا منم عجیب بود که چرا آیفونو از شارژ میکشی حتی تا یکی دوساعت و در زمانی که نو هستند رو همون شارژ میمونند بعدا فهمیدم با یکبار ریستارت تا سه چهار درصد شارژ آیفون کم میشه چون این یک باگ آیفونا هست .خود کارخانه اپل اعلام کرده هر یکناه یکبار باید باطری گوشیتونو کالیبره کنین تشکر

far z در تاریخ : 1400/12/21

من چند سال پیش خودم نشستم ضرب و تقسیم کردم با درصد گمرک، حمل، سود وارد کننده، سود خرده فروش دیدم قیمتهایی که تو ایران هست نزدیک به قیمت امارته.
از نظر منطقی هم آدم نگاه کنه این بدیهی به نظر میرسه که قیمت خرده فروشی در ایران باید در حدود قیمت خرده فروشی در امارت باشه چون عمدتا واردات از همونجا هست. تمامی هزینه های بالاسری در قیمت خرده فروشی لحاظ شده.
مثلا من وارد کننده نوعی برم از امارات یه جنس بیارم، طیق قانون 5 درصد مالیات بر ارزش افزوده امارات رو میتونم از گمرک امارت پس بگیرم. همین 5 درصد میتونه سود وارد کننده و هزینه حمل و توزیع اون جنس تو بازار باشه.
یا مثلا اگه قیمت عمده فروشی گوشی 10 تا 15 درصد زیر قیمت خرده فروشی در امارات باشه، همین 10 تا 15 درصد میشه سود خرده فروش در ایران+مالیات بر ارزش افزوده ایران.

اتفاقی میفته اینکه اوایل ورود یه گوشی، موجودی محدود هست و سودجویی هم بیشتره. با ورود گسترده گوشی به بازار، رقابت بین واردکنندگان و خرده فروشها بیشتر میشه، و همینهایی که اوایل ورود حتی 50% سود بیشتر رو از خریدار طلب میکردن با زیر 5% سود میفروشن. از نظر ریاضی هم شما 2 تا گوشی با سود 50 درصد بفروشی معادل 20 تا گوشی با سود 5% هست. بنابراین اینا باز همون سود رو تو تعداد بالای فروش میکنند.

مثال بارزی هم میزنم از دوتا گوشی:
اس21 الترا 256 گیگ تو آمازون امارات 3810 درهم هست. همین رو شما به درهم امروز یعنی 7100 ضرب کنی میشه 27 تومن. همین گوشی رو با رجیستری تو ایران با قیمت بین 30 تا 31 تومن میشه خرید تو فروشندگان همین سایت.
13پرومکس 256 تو آمازون که الان تخفیف هم داده 4850 درهم هست (بدون تخفیف 5100 درهم) که اونم میشه 34.5 اگه وارد کننده توسنته باشه تخفیف بگیره و 36 تومن اگه نتونسته. با رجیستری این گوشی 39 تا 40 تومنه همین الان تو فروشندگان این سایت هست.

آمازون خرده فروشی هست که خودش مستقیم از سامسونگ و اپل عمده خرید میکنه. بنابراین دیگه بی واسطه میفروشه.
عرض من این بود که شما زحمت به خودت نده. قیمت امارات رو در بیار به نرخ فروش درهم ضرب کن دستت بیاد حدود قیمت در ایران چطوره.

من اروپا زندگی میکنم. کارم هم یه چیز دیگس. هیچ سودی از نظر نوشتن اینجا ندارم جز علاقه ای که به این حوزه دارم و به اشتراک گذاشتن معلومات و تجربیات خودم با دیگران و احیانا یاد گرفتن از نظر سایرین

Pedram H در تاریخ : 1400/12/21

سری ۴۰۰ ۲۰۱۷؟ شوخی میکنی ؟ اصلا حتی گوشی های ۲۰۱۸اندرویدی هم اندروید ۱۱رو نگرفتن حتی پرچمدار بعد چجوری پایین رده ۲۰۱۷ گرفته؟(اگه منظورت کاستوم رامه که اصلا با سیستم عامل اصلی قابل مقایسه نیست)
اگه بخوای به ریز ریز جزئیات نرم افزار توجه کنی هم
همه نرم افزار ها مثل کالاف دیوتی و کلاب هوس و حتی اینستاگرام اول برای ای او اس اومده بودن یا میان و بعد از چندماه برای اندروید منتشر میشن
شما تو ای او اس وارد اپ استور میشی و نرم افزار مورد نظرتو دانلود میکنی اما تو اندروید به خاطر تحریم ها باید کش پاک کنی فیلتر شکن روشن کنی و هزارتا مرحله رد کنی تا تحریمو تازه دور بزنی بماند سرعت پایین به خاطر فیلترشکن و…
مولتی تسکینگ امسال نه نهایتا سال دیگه میاد یه قابلیت نرم افزاریه که با یه اپدیت حل میشه
ولی ایا سال دیگه عملکرد پردازنده اس۲۲اولترا بهتر میشه؟سال دیگه میتونه کال اف یا ایپکس لنجدز رو با فریم ریت بالاتر و ثابت تر اجرا کنه؟ درست مثل ایفون؟

مهدی م در تاریخ : 1400/12/21

من مقایسه ها رو هم نگاه کردم. نسخه اگزینوس با اسنپ دراگون چندان فرقی باهم ندارن اما اسنپ دراگون یه مقداری بهتر عمل میکنه. به نظرم ایندفعه که داریا این نسخه رو موجود کنه و اگه با نرخ سابقش یعنی 34 تومن باشه، واقعا برای خرید مناسبه. این قیمتها که کاذب هست. فعلا ارزش خرید نداره. صبر میکنم وقتی نرخش منطقی شد مثلا تو مایه های 34 یا فوقش تا 36 تومن برای 256 گیگش میخرم. متاسفانه نبود یه سیستم نظارتی قوی و سالم باعث شده هر دلالی یه گوشی که نرخش در دنیا مشخص هست رو به هر قیمتی بفروشه. عدم خرید یه گوشی با هر قیمتی هر چند توان خریدش رو هم داشته باشیم موجب این میشه که هر دلالی به خودش این اجازه رو نده نرخی دلخواه برای فروش یک گوشی ارائه بده. کار درست رو داریا کرد که با نرخ صحیحش و همزمان با عرضه جهانی به هموطنانش ارائه کرد. منم مثل خیلی ها صبر میکنم تا هر زمان نرخش متعادلتر شد اونوقت میخرم.

far z در تاریخ : 1400/12/20

گوشی تو جیب شارژ کم نمیکنه چون تو جیب قرار گرفته.
اگه گوشی به حالت خواب نره وقتی شما اونو قفل میکنی شارژ کم میکنه حالا چه تو جیب باشه چه رو میز چه از لامپ خونه اویزون باشه.
بعدشم گوشی های سامسونگ از همون قدیم خیلی سریع از ۱۰۰ درصد میان پایین. برعکس ایفون که برای مدت زمان طولانی تری رو ۱۰۰ میمونه.
من تقریبا ۱.۵ برابر بیشتر از نوت۹ شارژ گرفتم از اس۲۱ الترا و الان اس۲۲ الترا‌.

فعلا ایفون در زمینه شارژدهی بی رقیبه. اما گوشی های اندرویدی هم با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ علیرغم داشتن پیکسل بیشتر و مساحت صفحه بزرگتر، شارژدهی مناسبی دارند. تا کار بسیار سنگین از گوشی نشه، به راحتی همه اینا یه روز جواب میدن.

محمدرضا غ در تاریخ : 1400/12/20

سلام بعضی از دوستان روی آپدیت شش سال یا چهار سال خیلی مانور میدن دادن آپدیت بمدت چندسال شوخی کمپانی هاست چون همانطور که اس بیست ویک نمیتونه زوم صدبرابری را به یکی دونسل قبلتر بده و آیفون هم ماکرو را نمیتونه به یک نسل قبل بده برای این هست که سخت افزار حتی یکسال بعد عوض میشه تا برسه به شش سال بعد .شما ببینید الان سامسونگ و آیفون به گوشی های چهار سال قبل چه چیزی میتونن اضافه کنن به غیر از مسائل امنیتی .

محمد ز در تاریخ : 1400/12/20

کمبودهای فیلمبرداری آیفون نسبت به سامسونگ
پرو ، سینگل تیک ، واید سلفی ، سوپر اسلوموشن
و فیلمبرداری همزمان از دوربین پشت و جلو

محمد ز در تاریخ : 1400/12/20

سلام
خواهشا یکی از هشتاد درصد را نام ببر که اول آیفون داشته بعد سامسونگ اسکی رفته
بله حذف شارژر را قبول دارم سامسونگ از رو اپل اسکی رفته
زوم ، ماکرو ، پرو و پرتره همگی اول سام داشته بعد آیفون اسکی رفته . نسامسونگ تو اس ۹ ، حسگر عنبیه چشم داره که اون ماسک داشته باشی یا صورتتو بپوشونی باز میکنه

far z در تاریخ : 1400/12/20

دقیقا جز این هست. چیپهای پردازشی درسته قطعه ای الکترونیکی هستند اما عملکرشون صفر یا یک هست. یا با همون کیفیت روز اول کاری میکنند یا کلا کار نمیکنند. همه این تراشه ها محدودیت تحمل گرمایی دارند و اگه برای بلند مدت تحت حرارت بالا باشند خراب میشند (یعنی دیگه کار نمیکنند نه اینکه مثلا قدرتشون کم بشه و همچنان کار کنند). برای جلوگیری از آسیب به تراشه، قدرت سی پی یو وقتی حرارتش بالا میره به صورت خودکار کم میشه چیزی که به عنوان throtteling شناخته میشه. اینم باز مشمول زمان نیست. همیشه این throtteling وجود داره چه روز اول چه 10سال بعد. برای همین الان گوشی های گیمینگ که فن فعال دارند پایداری عملکردشون نزدیک 100 درصد هست در حالیکه همون آیفون که پایداری خوبی داره حدود 80 درصده. تو کامپیوترها هم با سیستم کولینگ مناسب عملا ما با چنین پدیده ای مواجه نیستیم.

عرض کردم 5اس وقتی امکانات Ios بیشتر شد کندتر شد. امکانات هم با آپدیت اضافه شد دیگه! شما راه دیگه ای میشناسی به جز آپدیت؟ اون زمانی که 5اس سریع بود، نوت3 دریایی از امکانات داشت و قطعا با توجه به سخت افزار اون موقع، تاچ ویز عیربهینه به مراتب کندتر از 5اس بود. اینکه شما هیچ امکانات نرم افزاری نداشته باشی و گوشیت سریع باشه که افتخاری نداره. اون موقع 5اس حتی کنترل سنتر هم نداشت!
ما دیگه زمان 5اس و نوت3 نیستیم. عرض کردم قدرت پردازش مرکزی و مقدار حافظه الان در حدی قدرتمند هست که برای سالها مشکلی ایجاد نمیکنه. شما تا زمانی که بازی سنگین نکنی عملا این پردازش مرکزی هست که نقش عمده داره نه پردازش گرافیکی. شما همیشه باید پردازش مرکزی (سی پی یو و رم) رو از پردازش گرافیکی جدا کنی.

مثال شما بازم حول بازی داره مانور میده یعنی پردازش گرافیکی. اون زمانی رو که شما مثال میزنید هم قدرت گرافیکی پردازنده های اپل بسیار بالا بود. اصلا قابل مقایسه نبود به خصوص اگه مقایسه با اگزینوس باشه.
تمام حرف من اینکه کاربر باید بدونه وسیله که میخره برای چی میخره. اون زمان کسی که دنبال بازی بود و مهمترین اولیتش بازی بود خب قطعا انتخاب اپل براش مناسبتر بود. الان هم کسی دنبال بازی هست بره عملکرد گرافیکی اس22 الترا رو در مقایسه با آیفون13 ها ببیینه کدوم بهتره. شاید اصلا هیچ کدوم انتخابش نبود و رفت یه گوشی گیمینگ گرفت که همین الان از نظر عملکرد گرافیکی در بازیها، گوشی های گیمینگ مجهز به اسنپ 8 نسل 1، قدرتمندتر از آیفون13پرو مکس هستند.

من بازی نمیکنم. همون اول بحث گفتم. اما مولتی تسکینگ میکنم. نوت9 نه هنگ میکنه و داغ میکنه. نمیدونم اینا رو شما ندیده چرا فکر میکنی by default هرچی جز اپل باشه کند هست و هنگ میکنه؟! علتش هم مشخصه چون سنگین ترین مولتی تسکینگ ها هم نصف سی پی یو رو لود نمیکنه. رم6 گیگ و مدیریت مناسب رم هم در اکثر موارد از پس کارها بر میاد.

هر خریدار بالقوه ای باید نیازهای خودش و الویتهای خودش رو نگاه کنه. بررسی کنه ببینه کدام محصول بیشتر براش مناسیه. اما اینکه بیاییم اینجا بدون پشتوانه فنی دقیق نظر بدیم برای کاربران مفید نیست.

من نمیتونم برای همه نسخه بپیچم اما در مورد خودم، مقداری باتری بهتر و یکسال پشتیبانی بیشتر برام انقدر مهم نیست که خودم رو در ios محدود کنم، مولتی تسکینگ مناسب نداشته باشم، قلم رو از دست بدم، ناچ رو تحمل کنم. باتری اس22الترا برای من بیش از 1 روز جواب میده با استفاده نسبتا سنگین. اثر انگشت رو هم به فیس آیدی ترجیح میدم.

بازار دست دوم هم حداقل تو اروپایی که من هستم تو دراز مدت فرقی نداره.

bardiya h در تاریخ : 1400/12/20

دقیقا اشتباه محاسباتیت همینجاس
هر کدوم از این درصد ها جا بجا کنید قیمت متفاوتی بدست میاد
شما ملاک بذار رو قیمت امارات چند بار درصد ها جا بجا کن ببین قیمت چی میشه
من از روی فرمول محاسباتی که داره اتفاق میفته محاسبه کردم
چیز عجیب غربیم نیست کافیه گوگل کنید درصد گمرک گوشی
کل درصد ها تو سایتهای مختلف براتون میاد
کل حرف اینه مشتری بیش از 30% قیمتی که داره پرداخت میکنه حق دلالی خصوصی و دلالی دولتی (رجیستری) و تنها شما در یک صورت میتونی مخالف این حرف باشی اونم اینه که تو یکی از این دو شاخه باشی

bardiya h در تاریخ : 1400/12/20

این ویدئو یوتوب تا آخر نگاه کنید فرق اسنپ دراگون و اگزینوس تو ای گوشی کامل متوجه میشید

https://www.youtube.com/watch?v=kLuuWCnrQ18

محمد ن در تاریخ : 1400/12/20

من نوت ده پلاس دارم. قصد تعویض با این رو دارم ....قطعا این قیمت نه به 33_34 تومن نسخه ‌‌ ‌۲۵۶ رسید.... اگر هم نرسید خیر ... متاسفانه دلالی کاری کرده مردم ایران قیمت واقعی و منصفانه که همه جای دنیا پرداخت می‌کنند، پرداخت نمی کننند. وضعیت ما از بازار خرید هندوستان هم داغون تر شده ...

امیرمحمد ر در تاریخ : 1400/12/20

سلام به همگی
...
یک بحثی شده بود در رابطه با مقایسه این گوشی با آیفون ۱۳ پرو مکس ، بنظر من توی این مقایسه نمیشه بطور کلی یک گوشی رو بهتر دونست ، هر کدوم تو یک بخش بهتره . مثلا چیپست آیفون بهتره ، دوربین تقریبا برابرن ، باطری آیفون ، صفحه نمایش ولی به دو بخش تقسیم میشه، روشنایی s22 ultra ، رفرش ریت آیفون . البته ممکنه اون مشکلی که رفرش ریت توی s22u پایین‌تر از ۲۴ نمیاد با آپدیت برطرف بشه . در خصوص طراحی هم کاملا سلیقه ای هست ولی به شخصه طراحی این گوشی با قلمش برام از آیفون جذاب تر و بنظرم خوش دست تره . اگر خواستید برای گوشی اینقدر هزینه کنید ، طبق اولویت هاتون انتخاب کنید و اگر امکانش باشه حتما حتما با گوشی کار کنید یکم و بعد انتخاب کنید ...
موفق باشید

reza z در تاریخ : 1400/12/19

من دو سال بود پرچمدار آیفون و داشتم پرومکس امروز ۱۳ پرومکس و دادم s22 ultra را گرفتم چن ساعتی که باهاش کار کردم کیفیت تصویر فوق العاده داره و خیلی هم روان کار میکنه قبلا تجربه کار کردن با نوت ۲۰ اولترا رو داشتم پیشرفت های زیادی تو کیفیت تصویر و ۱۲۰ هرتز بودن و کیفیت دوربین داشته ارزش خرید داره

محمد حسین ن در تاریخ : 1400/12/19

سلام دوست عزیز
از نظر من که عوض نکن چون تفاوت خیلی زیادی نیس بین این دو گوشی
چون نوت10پلاس یه غولی بوده زمان خودش و من هنوزم قبولش دارم نسبت به اینکه مال سال2019هست
وتمام امکانات s22ultraرو داره
ولی اگه صفحه 120 هرتز و زوم و اینا برات مهمه میتونی عوضش کنی

iraj p در تاریخ : 1400/12/19

نظر خوبی نوشته بودی حیف با گفتن اینکه گوشی داغ نمیکنه خراب کردی،بله نوت ٩ داغ نمیکرد ولی وقتی اومدن cpu های گوشی ها رو قویتر کردن داغی شروع شد طوری که نوت ٢٠ اولترا معروفه به بخاری و چه کار سنگین بکنی یا نکنی داغ میشه، اس ٢١ اولترا هم که لامصب تو جیب شارژ کم میکنه ، اون دوستی هم که میاد میگه همه گوشی ها اینجوری هستن و تو جیب شارژ کم میکنن نمیدونم از کجا و چه منطقی این حرفو میزنه من الان آیفون ١٣ پرومکس دارم به هیچ عنوان شارژ کم نمیکنه،برادر زادمم هانر داره اونم کم نمیکنه یکیش هم پوکو اف تری پرو داره اونم کم نمیکنه .

Ya A در تاریخ : 1400/12/19

دوست عزیز فعلا که سی پی یوی سری ۴۰۰ کوالکام که سال ۲۰۱۷ معرفی شده در سال ۲۰۲۲ بدون مشکل از پس اجرای اندروید ۱۱ و ۱۲ بر می آید. چه رسد به پردازنده های میانرده و بالارده.
سخت افزار و قدرت پردازشی موبایلها به صورت شگرف و حتی بی رویه ای افزایش داشته. هنگ و تاخیر و اختلال در اجرای برنامه ها تا حدود زیادی به تاریخ پیوسته.

الان در خرید موبایل بیشتر باید به محدودیت و قابلیت های نرم افزاری توجه کرد.
مثلا مولتی تسکینگی که یک اندرویدی پایین رده از آن بهره می برد در آیفون ها وجود ندارد و از قضا یک قابلیت خیلی خیلی کاربردی و مهم است. با این قابلیت به راحتی می توانید همزمان با یک فایل متنی از دیکشنری یا ماشین حساب یا هر برنامه دیگری استفاده کنید، بدون نیاز به سوئیچ کردن بین اپلیکیشن ها. ولی آیفون ها همین قابلیت خیلی ساده اما مفید را در اختیار کاربر قرار نمی دهند حتی به صورت پولی!
حالا اینکه چند صدم ثانیه زودتر فلان بازی گرافیکی را اجرا می کند یا یک ویدئو را زودتر اکسپورت می کند چه قدر می تواند در ترجیح آیفون نقش داشته باشد؟
یا همین تلفن های قلمدار سامسونگ قابلیت های بسیار خوب و کاربردی دارند. یک دانشجو یا کارمند یا گزارشگر می تواند نهایت استفاده و لذت را از این قلم ببرد.

Pedram H در تاریخ : 1400/12/19

تا جایی که اطلاعات من قد میده پردازنده و سی پی یو الکتریکی هستند و مقاومت دارند و بعد از مدتی مقاومت ها افزایش یافته و بازدهی پایین و مصرف باتری بالا میره ( شاید حرفم غلط باشه ولی فکر نمیکنم جز این باشه)
شما میگی ایفون 5اس کند شد! میشه بپرسم کی کند شد؟ از سال 2018!!! تا سال 2018 داشته اپدیت میگرفته و مثل بنز کارمیکرده شما با نوت 3 مقایسه اش میکنه که سه سال قبل از اپل اخرین اپدیتشو گرفته؟
من نگفتم سه سال دیگه تفاوت بیست درصدی میشه 60درصد من میگم سه سال دیگه بازی ها و نرم افزارهای سنگین تر میشن و پردازنده های قدرتمندی میخوان اون موقع هست که شما متوجه تفاوت میشی من اینو تو ایپد ایر 2 و نوت 10.1 ادیشن 2014 تجربه کردم که تبلت سامسونگی که من خریدم پابجی رو نمیتونست بالا بیاره اما ایپد ایر دوستم به راحتی بالا میورد و بازی میکرد( البته نوت 10.1 هم بالا میورد ولی شما نمیتونستی بازی کنی همه جا سفید بود و فقط ادمک معلوم بود رو پایین ترین کیفیت) در صورتی که دوتا تبلت با هم عرضه شدن!
پردازنده قلب گوشیه! بذار یه مثال غیرقانونی بزنم:
دوتا برده هست و هر دو هم قیمت
برده فروش میگه این برده یه ساعت بدوهه هم هیچیش نمیشه اما این یکی نیم ساعت بدوه خسته میشه و نمیتونه ادامه بده سرعتش هم پایین تره! خب این نشون میده قلب برده اولیه قوی تره و عمربیشتری میکنه جدا از اینکه بازدهی بهتری واست داره! حالا تو میخوای بگی نه من برده دومی رو میخوام من که نمیخوام بگم برو بدو؟! اصلا دلیل منطقی ای وجود نداره که بگیم اس22اولترا انتخاب بهتریه وقتی قلب ضعیف تری داره اصلا کاری به سه سال اپدیت گرفتن کمتر و باتری دهی کمتر و افت قیمت بیشتر و سرعت پایین تره oneui نسبت به ios ندارم! وقتی قلب گوشی با این اختلاف عملکرد ضعیف تری داره هیچ توجیحی نیست که بگه نه سامسونگ انتخاب بهتریه!!!

شما نوت 9 رو چه استفاده ای ازش میبری؟ یک ساعت باهاش کالاف بزن! اگر به اجاق گاز هوشمند تبدیل نشد! دوتا مولتی تسکینگ انجام بده اگه هنگ نکرد و به شدت داغ نکرد و لگ نزد! در صورتی که یه سال بعد از ایفون ایکس منتشر شده! الان نه تنها ایفون ایکس بلکه شما از ایفون 8 هم استفاده سنگین کنید از نوت 9 عملکرد بهتری داره خودتون هم اینو میدونید به احتمال زیاد

بیا بحث رو فیصله بدیم و یه راهنمایی هم باشه برای خریدارها
من میگم ایفون ارزش خرید بسیار بالاتری داره به دلیل پردازنده به شدت بهتر و عمر مفید بیشتر سیستم عامل روون تر وکامل تر و بازار دست دو خوب و باتری بهتر و و فیلمبرداری بهتر و فیس ایدی سه بعدی بسیار دقیق تر و پرسرعت تر و سه سال اپدیت بیشتر
اما سامسونگ جز صفحه نمایش بهتر و قلم چه برتری دیگه ای داره؟ (تازه همون قلم خود شما میدونی 90درصد مردم استفاده نمیکنن)

Pedram H در تاریخ : 1400/12/19

خب نمایشگر هاشو سامسونگ بزنه چه اشکالی داره بهترین صفحه نمایش ها رو سامسونگ میزنه اونم استفاده کنه! بدی اینه که سامسونگ میدونه پردانده هاش بدرد نمیخوره اما تاکید بسیاری روی ساختشون داره!
عریر دل من ایفون بعد از 6 سال و 7 سال کند شد وگرنه ایفون 5اس تا 2018 عین بنز کار میکرد و مردم هم استفاده میکردن!! میگی اندروید 11 رو گوشیت نصب کردی الحق و الانصاف اصلا میتونی ار اون گوشی استفاده کنی؟؟ اندرویدی که نصب کردی پر از باگه مصرف باتری بی نهایت بالاست و خیلی از قابلیت های جدید رو نداره من خودم این کارها رو انجام دادم میدونم دیگه.... اتفاقا خودم نوت 3 داشتم دوسال بعد از خرید باتریش خراب شد نوت 5 خریدم
محدودیت اپل دیگه قدیمی شده فکر کنم شما چهارسالی هست اپل استفاده نکردی از ios 13 شما میتونی یه راست از خود مرورگر اپل فیلم و اهنگ و هر چی دانلود کنی با سایتهایی هم که لینک یوتیوب میذلری و ویدیو رو دانلود میکنن میتونی از یوتیوب دانلود کنی دقیقا مثل ویندوز همه شون هم میره تو نرم افزار files که خود اپل از سه سال پیش پیشفرض رو گوشی هاش گذاشت و میتونی اجرا کنی
اون محدودیت ها مال 4 5 سال پیشه نه الان!
والا من فقط واقعیات رو بیان کردم اما دوستان و شما نمیخواین قبول کنید

far z در تاریخ : 1400/12/19

اول اینو از خودت بپرس که آیا با گوشیت مشکلی داری؟
ارزش رو خود شخص تعیین میکنه. از نظر فنی خب مسلمه ارتقا در خورد توجهی نسبت یه نوت10+ داریم. اما من جای شما باشم عوض نمیکنم حداقل برای یکسال دیگه. اما اگه پولشو داری و برات راحته چنین هزینه ای کردن چرا که نه.

amin a در تاریخ : 1400/12/19

البته نمیشه از این موضوع هم به راحتی گذشت که ماکروسافت برای انعطاف پذیری ویندوزش اندروید را ترجیح داد و الان در ویندوز 11 امکان استفاده از برنامه های اندرویدی وجود داره و این یعنی انزوای سیستم عامل اپل/
جدا از همه این بحث ها نظر همه محترمه و ما که در خیلی مسایل پیش پا افتاده آزادی نداریم . دیگه انتخاب گوشی که از ته دل دوستش داریم سلیقه شخصی هر فردی هست و همه نرات قابل احترامه .

Pedram H در تاریخ : 1400/12/18

🤣🤣🤣ایفون از اندروید عقبه؟
باشه
80درصد قابلیت هایی که رو گوشیت داری همه اش اول رو ای او اس اومده بعد سامسونگ و گوگل و هواوی و شیائومی اسکی رفتن و اوردنش رو گوشی
هیچ سیستم عاملی روونی و کم مصرفی ای او اس رو نداره

اگر بنا به دسترسی ها و کاربرد های نرم افزاری دوربین و اینها باشه که خب اوپو و هواوی سامسونگ رو قورت میدن هسته اش رو تف میکنن رو کل کمپانی های کره ای!!!! اولا تمام قابلیت هایی که سامسونگ تو دوربینش داره مثل PRO و... همه اول رو هواوی بوده سامسونگ عزیزت از ایشون اسکی رفته ثانیا همین الانش هم قابلیت هایی که دوربین سامسونگ داره نصف قابلیت های نرم افزاری کمپانی های هواوی و اوپو و ویوو نیست

اون ناچ بدقواره رو نذاشته چون دوست داشته باشه برای این گذاشته که کارآیی گوشی بره بالا
اون ناچ بدقواره یه سنسور 3بعدی داره که تشخیص چهره رو با بالا ترین و دقیق ترین سرعت انجام میده حتی تو تاریکی چیزی که سامسونگ ازش بی بهره است
هیچکس هم از حسگر اثرانگشت استفاده نمیکنه چون فیس ایدی سرعت دوبرابر بیشتری داره و شما اگه دستت خیس باشه نمیتونی از حسگر استفاده کنی اما حتی اگه صورتت ماسک هم داشته باشه تو اپل میتونی از فیس ایدی استفاده کنی کمی تحقیق کن....

far z در تاریخ : 1400/12/18

بله میدونم مثالتون گوشی 1000 دلاری بود

کامنت من هم به این جهت بود که به جای اینهمه ضرب و تقسیم با این استدلال که قیمت خرده فروش ایرانی باید در حدود خرده فروش اماراتی باشه گفتم که شما قیمت هر گوشی رو تو امارات در بیاری میتونی با تبدیل درهم به ریال حدود قیمتش تو ایران رو به دست بیاری.
برای بسیاری از گوشی ها و حتی قطعات سخت افزاری هم میشه به سایت آمازون امارات مراجعه کرد:
amazon.ae
از اونجا قیمت گوشی ها به خصوص سامسونگ به مرور کمتر میشه اما خود فروشگاه اصلی قیمت رو کم نمیکنه، بهتره به همین آمازون امارات مراجعه بشه.
الان آیفون 13 پرو مکس نسخه 256گیگ 4890 درهم هست (5 درصد تخفیف داده) که با درهم روز حساب کنید بدون رجیستری در ایران باید حدود 35 تومن باشه.

Pedram H در تاریخ : 1400/12/18

اپل که عددش میره بالا رده بندی نداره
اگزینوس هم کشکیه
یعنی میبینی اگزینوس 990 پردازنده پرچمدار 2020 سامسونگه بعد 980 پردازنده پایین رده اشه
یا پردازند نه هزار و یه عدد گنده 4رقمی یه پردازنده میانرده 4جیه بعد اگزینوس 2200 پردازنده پرچمدارشه اصلا قانون خاصی نداره
مدیاتک هم هیلو سری میانرده اشه که اونهایی که p دارن معمولا پردازنده های ضعیفی ان اونهایی که g دارن کمی قوی ترند
دایمنستی ها هم پردازنده های فلگ شیپ کیلر و پرچمدار مدیاتک هستند

far z در تاریخ : 1400/12/18

من هیچ چیز رو اشتباه متوجه نشدم. قدم به قدم به نظرات شما دقیقا پاسخ دادم.
عرض کردم در کاربرد عمومی از گوشی چه الان چه 10 سال دیگه هم تفاوتی مشاهده نمیشه. تفاوت در بازی میتونه باشه.
ماهم میدونیم تبدیل فرمت یا رزولوشن کاری سنگین هست. خب چه الان چه ده سال دیگه 13پرومکس تو این عمل 20% سریعتر هست. این دیگه مشمول زمان نیست یکم، دوم اینکه شما برید ببینید چند درصد کاربرها چنین استفاده هایی از گوشی دارند و سوم حالا ماهی سالی یکی بخواد یه همچین کاری انجام بده نهایتا آیفون مثلا تو 5 دقیقه انجام میده و 22الترا تو 7 دقیقه. زمان تو این نوع پردازشها زمانی اهمیت داره که فرد داره از این راه پول درمیاره نه اینکه حالا یکی به ندرت چنین کاری انجام بده که دو دقیقه بیشتر منتظر شدن برای تبدیل فرمت براش گرون تموم شه!
اصلا همه اینا رو بزاریم کنار. بنده گفتم کسی که اینگونه کارها الویت مهمی برای کاربر باشه خب انتخاب آیفون معقول تر هست.

کجا داغ میکنه عزیز؟ من نوت9 رو بخوام 2 سال دیگه هم استفاده میکنم اگه حساسیت نشون ندم. نه داغ میکنه نه چیزی. سریع هم هست. والا من پولشو هم دارم اما هر سال گوشی عوض نمیکنم. حداقل 3 سال نگه میدارم. اما گوشی های امروزی واقعا برای بلند مدت در بالاترین سطح کار میکنند. 2016 رو من قبول دارم که ضعیف بودند اما وقتی من گوشی سال 2018 یعنی نوت9 رو میگم که الان داره بسیار خوب کار میکنه با گدشت حدود 4 سال یعنی دیگه این مساله مورد اشاره شما از معادله خارجه.
هرز شدن پردازنده چیه دیگه؟ این حرفهای کاملا اشتباه رو میزنید و تازه ادعای کارشناس هم میکنید؟ مگه لاستیک ماشینه با کار کردن ساییده شه؟ نه عزیز تنها چیزی که تو گوشی استهلاک میره باتری و بدنه اونه.

قدیما همین توجیه اینکه بعد چند سال آیفون همچنان قویتر میمونه رو شنیدیم و دیدیم که با اضافه شدن امکانات بیشتر به ios، همون آیفونها هم به مرور زمان بسیار کند شدن. من شخصا 5اس رو دیدم که اولش سریعتر از نوت3 بود اما چند سال بعد که 5اس به خاطر سنگینتر شدن ios، شدیدا کند شده بود.
یکی از بزرگترین عیب های اندرویدی های قدیم کم بودن مقدار رم و مدیریت ضعیف اندروید تو این مقوله بود. بنابراین با گذشت زمان هم افزایش رم بیشتر شد هم مدیریت. به طوریکه الان رم 12 گیگ رو گوشی تضمین میکنه گوشی برای طولانی مدت با سنگینتر شدن اپها و حتی امکانات سیستم عامل، مشکلی به وجود نیاد.

اینجا چند نکته ضروری هست:
1- سخت افزارهای کنونی برای کاربرد عادی از گوشی و حتی کامپیوتر بسیار بیش از نیازشون هست. تفاوت سخت افزاری صرفا خودش رو تو کاربردهای خاص نشون میده مثل بازی، مثل رندر و امثال اینا.
2- سیستم های عامل به بلوغ رسیدند هم از نظر سطح امکانات و هم بهینه سازی. قرار نیست اندروید 4 سال بعد 50 درصد سنگین تر از اندروید الان باشه. حتی اگه باشه هم قدرت سی پی یو جوابگو هست و اگه مواردی مثل سرعت حافظه داخلی و میزان رم ایجاد گلوگاه نکنه هیچ مشکلی به وجود نمیاد که دقیقا همینطور هست.

آپدیت رو هم گفتیم. بیشتر بهتره اما با وجود تعهد سامسونگ به آپدیت 4 ساله سیستمی و 5 ساله امنیتی به نظرم دیگه این مزیت آیفون کم رنگ شده.

شما از کجا میدونی تو صفحه 6.8 اینچی قلم کاربرد نداره؟ اینکه شما کار نمیکنی دلیل بر بی کاربرد بودنش نیست. گوشه های تیز فریم منظورم نبود که بله سلیقه ای هست. گوشه های مستطیلی صفحه نمایش هست که به لحاظ بصری بهتر از گوشه های گرد برای نمایش محتوا هست.

مورد آخر هم شما اگزینوس و اسنپ رو کشیدین وسط. اینی که الان میگید یه مساله دیگه هست.

amin a در تاریخ : 1400/12/18

دوست عزیز
شما اطلاعاتی که دارین فقط اونهایی رو که دوست دارین را بیان میکنین
پس بگین که آیفون نمایشگرهاشو سامسونگ براش می سازه
دیگه آبرو ریزی از این بیشتر که چند سال پیش خود اپل از کاربرای دستگاههای قدیمی خودش به علت بروزرسانی هایی که باعث اختلال و کندی در گوشی نسل های قبلی خودش میشد عذرخواهی کرد ؟
من خودم الان نوت 3 نسخه اسنپدراگون دارم اون زمان ایفون 5s معرفی شد.
تجربه کار با ios هم داشتمو در این سیستم عامل بقدری محدودیت وجود داره که احساس میکنی یکی با زنجیر دست و پاتو بسته و اصلا ابتکار عملی وجود نداره
الان بعد از گذشت سالها من اندروید 11 رو روی همین گوشی نوت 3 دارم استفاده میکنم
بحث از تبدیل فایل های ویدیویی کردی
اصلا شما در نسخه ios امکان دانلود از یوتیوب دارین به راحتی ؟
الان iphone 5 کجای این رقابت قرار داره بعد از حدود 10 سال ؟
هر سیستم عامل که این همه محدودیت برای کاربراش بزاره خب انعطاف پذیر نیست و این یعنی سرعت بهتر/ اگه ملاک شما از خرید گوشی فقط سرعت هست به سیستم عامل java هم فکر کنین بد نیست .
انتقال فایلها به ویندوز هم بماند که چقدر دست و پاگیره برای ایفون ...

Majid K در تاریخ : 1400/12/18

داداش منظور شما وان پلاس 9R دیگه وگرنه وان پلاس 9 را کسی از ١٩ میلیون کمتر نمیده که هیچ بالاتر اه

آروین ت در تاریخ : 1400/12/18

سلام به همه من الان سامسونگ نوت ۱۰ پلاس دارم بنظرتون ارزش داره اینو بدم اس ۲۲ اولترا بگیرم یا خیر؟

مهدی م در تاریخ : 1400/12/18

کلل کامنتهارو پر کردین درباره مقایسه این مدل با آیفون. آقا آیفون بازی؟ برو آیفونتو بخر، اونی هم که سامسونگ بازه، سامسونگش رو بخره. کل این مملکت رو کارشناسا پر کردن، هیچی هم ازشون بیرون نمیاد. چیه کل کامنتارو پر کردین درباره مقایسه. ول کنین بابا جان. این گوشی تازه اومده، درباره اینکه کجا چقدر میده صحبت کنین،کجا با چه مزایای بیشتری تحویل میده و گارانتی های بهتر صحبت کنین، بعد خریدتون هم درباره مشکلاتتون و راه کارهاش صحبت کنین. کل پیاما شده کل کل کردن. آقا باشه چشم، آیفون عالیه، برو تو پیج آیفونت صحبت کن، ما هم تو پیج گوشی مورد علاقمون. والسلام.

mostafa b در تاریخ : 1400/12/18

بعنوان کسی که همیشه سری اس و نوت داشتم و الان هم نوت ۹ دارم و راضی ام ازش، باید بگم با قیمت بالای بیست تومن دیگه حاضر نیستم سامسونگ بخرم. اگه بخوام مثلا ۳۰ هزینه کنم قطعا اپل میگیرم که اگه خواستم تعویض کنم راحت تر باشه. الان وان پلاس ۹ همه چی تمومه و میشه با ۱۶ تومن خرید. کلا دیگه رزولوشن و روشنایی تصویر و رم بالا و اینجور چیزا یه جایی دیگه بی معنی میشه. بجای اینکارا یکم اندروید رو بهینه کنن لااقل یه روز کامل شارژ نگه داره. متاسفانه سامسونگ از لحاظ پیشرفت و خلاقیت دیگه داره درجا میزنه. دلیلی نمیبینم نوت ۹ رو بدم بعد بیست تومن بذارم روش برم s22 بخرم

معین ش در تاریخ : 1400/12/17

سلام دوستان
یه سوال داشتم
این پردازنده های media take. و exynos( نمیدونم درست نوشت یا نه ) دقیقا کدوم مدل هاشون نسبت به بقیه مدل های برند خودشون بهترن یا. قابلیت بیشتری دارند
مثلا مدیاتک هیلو با. مدیاتک دایمنستی چه فرقی داره.
رده بندی پردازنده های کلوکام اسنپ دراگون رو می دونم ولی مال. مدیاتک و اگزینوس و هایسیلیکون کرین و پردازنده های اپل رو نمیدونم
اگه امکانش هست توضیح بدید

محمد ز در تاریخ : 1400/12/17

سلام
این فن آیفونی ها که اینقدر از دگزو تعریف میکنن برن نگاه کنن گوشی های چینی صدر نشین سایت دگزو هستند هر چه که من نتایج دگزو را قبول ندارم ،
فقط و فقط برنامه ی نوت سامسونگای بیست ویک و بیست و دو اولترا می ارزه به کل هیکل آیفون

محمد ز در تاریخ : 1400/12/17

سلام برعکس گفتی دوست عزیز
آیفون از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری ده سال از اندروید عقبه
آیفون ، اثر انگشت که مهمترین آیتم هر موبایلی هست رو نداره . آیتم های فیلمبرداریش یکسوم اندروید ها و بخصوص سامسونگ هست آیفون کارش شده هرسال میاد میگه من بهترین و قدرتمندترین چیپستو رو گوشی هام میزارم ولی از اونطرف اصلا بفکر ارتقا نرم افزار نیست . در دورانی که کمپانی های دیگه تو فکر بردن دوربین سلفی زیر صفحه نمایش هست آیفون شما ناچ بدقواره میزاره چقد دلتونو خوش کردید که امسال ناچ حذف میشه ولی اپل فقط بفکر فروش بالا بدون در نظر گرفتن خواسته های کاربران هست پاینده باشید

Pedram H در تاریخ : 1400/12/17

دوست عزیز اگر کسی بخواد صرفا بر مبنای دوربین گوشی رو خریداری کنه میتونه پی50پرو رو بخره که توی دوربین از همه اینهایی که داریم میگیم سرترن اما خیلی از ویژگی های پرچمدار مثل 5جی بودن رو ندارن و باعث میشن مشتری نره سمتش و هیچکس هم صرفا به خاطر دوربین گوشی نمیخره با این رنج قیمتی تفاوت ایفون و سامسونگ هم انچنان زیاد نیست تو نور خوب ایفون با اختلاف بهتره و تو نور کم سامسونگ بهتره برای همین حتی اگه مبنای خرید دوربین هم باشه باز نمیشه صرفا سامسونگ رو انتخاب کرد

Pedram H در تاریخ : 1400/12/17

چک کردم که حرف میزنم
mrwhosethboss با 2میلیون سابسکرایبر اگه اشتباه نکنم.... مقایسه باتری اس22اولترا و اس21اولترا و ایفون13پرومکس رو گذاشته
مطمئنا نه من نه شما نه هیچکس قدرت خرید سه تا مدل پرچمدار رو نداریم که خودمون مقایسه کنیم و باید به یوتیوبرها پایبند باشیم که همچین یوتیوبری با این حد از اعتبار مسلما دروغ تحویل مردم نمیده و ایفون به شدت با اختلاف باتری بهتری داره
میشه بپرسم نتایج سلطان رو جلوی کدوم برند چک کنم؟ بعد از تحریم هواوی بیش از 80درصد بازار گوشی های پریمیوم دست اپله نیاز به چک کردن هیچی نیست...
مثلا شیائومی میخواد بیاد با اپل رقابت کنه؟ شیائومی فعلا یه فکری برای باگها و پشتیبانی ضعیف نرم افزاریش کنه بعد حالا اگر تونست کمپانی های چینی دیگه رو شکست بده بعد سامسونگ رو شکست بده حالا یه فکری به حال رقابتش با اپل میکنیم

Pedram H در تاریخ : 1400/12/17

فکر کنم شما اشتباه متوجه شدی قرار نیست همین امروز تفاوت قدرت ایفون و سامسونگ مشخص بشه! شما که کارت اینه مطمئنا متوجه هستید که این اختلاف سه سال دیگه سه برابر به چشم میاد هم از لحاظ عمر مفید هم از لحاظ کارهایی عادی و بالااوردن حتی خود رابط کاربری و نرم افزارهای ساده ای مثل picsart
وگرنه اینستا و واتساپ رو گوشی های سال 2014هم باز میکنن
این قدرت سی پی یو فقط خودشو تو گیم نشون نمیده تو تبدیل و کانورت ویدیو ها تو اجرای نرم افزارهای عادی و انیمیشن ها و ... که بازم میگم شاید الان انچنان به چشم نیاد ولی چند سال دیگه متوجه این تفاوت میشین میدونی دقیقا مثل چی؟ همین حرفها رو من از فنهای سامسونگ سال 2016 هم میشنیدم اما الان به پرچمدار 2016 سامسونگ و ایفون 7 نگاه کن! پرچمدار 2016 سامسونگ در حال حاضر به شدت حتی تو کارهای عادی داغ میکنه به دلیل هرز شدن پردازنده مصرف باتری به شدت رفته بالا و تو خیلی از نرم افزارهای کمی سنگین هم لگ میزنه در حالی که نه تنها ایفون 7 بلکه ایفون 6اس هم تمام بازی ها رو اجرا میکنه افزایش دمای بسیار کمی داره و مصرف بالای باتری که یه زمان داشتن هم بعد از اپدیت اخر حل شده اینجاست که قدرت پردازنده به چشم میخوره مسلما همه پول ندارن هر دو سه سال گوشی 40میلیون عوض کنن و بخرن

در مورد اپدیت: ایفون 6اس سال 2015معرفی شد و سال 2022 و هنوز در حال گرفتن اپدیتهای ماژور مثل ای او اس 15 هست که میشه 7سال کامل ! این در مورد اختلاف فراوان اپدیت
و در اخر
من هم گفتم این گوشی فقط بدرد کسی میخوره که صرفا سامسونگ یا اندروید میخواد، وگرنه قلم رو یه صفحه 6.7 اینچی واسه 90درصد کاربرها کاربرد نداره همونطور که گیم واسه خیلی از کاربرها به قول شما کاربرد نداره و مهم نیست یا گوشه های تیز یه چیز کاملا سلیقه ایه که اصلا باعث انتخاب شدن یا نشدن یه گوشی نمیشه

در مورد جمله اخر من که منشن کردید خود سامسونگ اینو چندوقت پیش مطرح کرد و شهودش رو میتونید تو تست گیمینگ و آنتوتوی اوپو فایند ایکس5پرو و اس22اولترا ببینید تا متوجه شید با وجود پردازنده یکسان چقدر تفاوت چشمگیره به خصوص تو پایداری فریم ریت

Sam D در تاریخ : 1400/12/17

زشترین گوشی سال عین سینی روی میز شده. حیف پول به این. برید محصولات دیگر انتخاب کنید.

Hooman M در تاریخ : 1400/12/17

... میبینی که 13promax سال تولیدش ۲۰۲۱ هست وs22ultra سال ۲۰۲۲ همه جای دنیا گوشیه هر سالو مخصوصا پرچمدارو با پرچمدار همون سال مقایسه میکنن نه سال قبلش منم با 13promax این گوشی رو مقایسه کردم ولی گفتم اگه بخوایم درست و منطقی مقایسه کنیم اینجوری میشه پس طبق نظر شما الان باید مثلا mi11 pro و وانپلاس ۹پرو رو به جای گوشی های امسال این شرکتا با بقیه ی گوشی ها مقایسه کرد

محمد ح در تاریخ : 1400/12/16

کاری به مقایسه اشتباه این دو گوشی ندارم ولی اینکه میگی ایفون سلطان سلاطینه یه جوک بیشتر نیست و مشخص کننده اینه که مصرف کننده تعصبی بدون هیچ اطلاعاتی هستی . برو نتایج سلطانتو جلو بقیه برندا چک کن ببین تو کجای کار وایمسه اون باطری و دوربینی که با اغراق تعریفشو میکنی

masoud s در تاریخ : 1400/12/16

در حالت کلی باید اینجور گفت که همیشه اپل و کل محصولاتش پنج قدم از سامسونگ جلوتر هست، نمیخام اضافه گویی کنم واقعا مقایسه اپل با سامسونگ کار درستی نیست و این مقایسه ضربه به آبروی اپل هست .
واقعا بی تعصب میگم صد سال دیگه هم سامسونگ به گرد اپل هم نمیرسه
دیس لایکا رو بکوبید

محمدرضا غ در تاریخ : 1400/12/16

سلام تشکر میکنم از شما بابت پاسخ مکفی و همچنین تشکر از آقای محمد ث
موفق و موید باشید

Majid K در تاریخ : 1400/12/16

سلام اصلا واردات سری ٢٢ ها وارداتش به ایران خیلی مسخره است S22 پلاسش که یک دانه هم وارد نشده این چند گوشی اولترا که تک توک تو سایتها بفروش میره همان پیش فروش پایتخت همراه است

آروین ت در تاریخ : 1400/12/16

قبول دارم ۱۳ پرومکس گوشی بهتریه چه از لحاظ سخت افزار، جنس بدنه و استحکام، پشتیبانی نرم افزاری و باتری عالیش ولی قبول داشته باش از لحاظ دوربین این گوشی یه چیز دیگس

far z در تاریخ : 1400/12/16

عزیز
ما اینجا نیومدیم شعار بدیم، نیومدیم نظرات رو برکسی تحمیل کنیم، نیومدیم طرفداری راه بندازیم. همه گوشی ها رو میشه باهم مقایسه کرد. یه گوشی تو یه سری موارد بهتره یه گوشی دیگه تو یه موارد دیگه. کاربر با توجه به سلیقه و نیازش میاد سبک سنگین میکنه و خرید انجام میده.

بنده باید عرض کنم که نزدیک 15 سال تجربه شناخت تخصصی سخت افزارهای کامپیوتری دارم. چند سالی هم هست که به صورت تخصصی در کار برنامه نویسی هستم. لطفا حساب بنده رو با یه سری طرفدار جدا کنید وقتی به من پاسخ میدین. هدف من در طی 10 سال فعالیتم تو این سایت صرفا افزایش آگاهی مصرف کنندگان بوده. واقعا حوصله بحث های طرفدارانه رو ندارم.

قدرت cpu در بنچمارک صرفا یک عدد هست اگه در عمل کاربر ازش استفاده نکنه. مثل اینکه شما بیایید دوتا ماشین با حداکثر سرعت یکی 250 کیلومتر بر ساعت و دیگری 300 رو باهم مقایسه کنید که تو جاده ای با حداکثر سرعت 130 حرکت میکنند. بله cpu آیفون قویتر از cpu موجود در گوشی های اندرویدی هست اما این قدرت زمانی خودش رو نشون میده که هر دو تو 100 درصد بار پردازشی باشند. بسیار کمتر پیش میاد که همچین استفاده ای از گوشی تو کاربرد عادی از گوشی پیش بیاد. اگه برای شما و هرکاربر دیگه این مقوله مهم هست که خب حرفی نیست برید آیفون بخرید.
تو زمینه gpu هم الان اختلاف بسیار کمی بین نسخه اسنپ و چیپ اپل وجود داره. اما باز این قدرت مزیت خاصی نیست مگر اینکه کاربر کارهایی مثل بازی سنگین انجام بده.
سیستم من تو خونه 3 4 برابر قیمت یه گوشی مثل پرومکس هست. جایی که لازم باشه من اهمیت میدم به قدرت سخت افزار نه تو گوشی که 90 درصد کارشون 4 تا اپ ساده هست که نه الان نه 10 سال دیگه نیازی به اینهمه قدرت پردازشی نداره.

در زمینه باتری هم خب پرو مکس چیزی حدود 20% در استفاده مشابه نسبت به اس22 الترا عملکرد بهتری داره. بخشی از این 20% رو میشه با کاهش رزولوشن اس22 الترا از کواد اچ دی به فول اچ دی جبران کرد. رزولوشن 13 پرو مکس بین کواد اچ دی و فول اچ دی هست. کسی انکار نمیکنه پرو مکس باتری بهتری داره.

دوربین هم بررسی هایی که من دیدم نتیجه این بود که تو عکاسی یه جاهایی 22الترا بهتره یه جاهایی 13پرو مکس. فیلمبرداری هم آیفون کمی بهتره.

خب اصلا آیفون در موارد یاد شده کمی بهتر. من کاربر نگاه میکنم این بهتر بودن می ارزه یا نه. بنده ترجیح میدم گوشیم ناچ نداشته باشه، گوشه های صفحه گرد نباشه، قابلیت شخصی سازی بالا، مولتی تسکینگ بهتر و از همه مهمتر قلم داشته باشه حالا 15% دوام باتریش کمتر باشه. بنده نه تو گوشی بازی میکنم، به ندرت فیلمبرداری میکنم بنابراین برای من حتی آیفون بهتر باشه مزیتی حساب نمیشه. شخص دیگه ای الویت های دیگه ای داره، خب میره آیفون میگیره.

الان سامسونگ 4 سال آپدیت اندروید و 5 سال آپدیت امنیتی رو وعده داده. بنابراین دیگه 1 سال آپدیت بیشتر اپل دیگه خیلی مزیت مهمی نیست. قبلا یود وقتی سامسونگ 2 سال آپدیت سیستمی میداد.
از نظر سرعت عمومی هم اس22 الترا و هر گوشی بالا رده اندرویدی شانه به شانه آیفون هست.

"تازه سامسونگ از همشون عملکرد ضعیف تری داره به دلیل محدود کردن قدرت اسنپ دراگون و ضرر نزدن به بازار اگزینوس". شما کاملا اشتباه متوجه شدی اینو. این اصلا به تراشه ربطی نداره اولا و دوما تو بنچمارکها که ملت اگزینوس و اسنپ رو مقایسه میکنند هیچ محدودیتی وجود نداره.

reza z در تاریخ : 1400/12/16

یه روز موجود شده دیگه هیچ جایی موجود نیست اینایی که آگهی زدن به هر کدومش بگو ۵۵ تومن می‌خوام اگه موجود داشتن؟. تو بازار موجود نیست همه منتظر هستن داریا همراه موجود کنه مجموعا ۲۰ تا گوشی تو یه هفته عرضه شده به بازار. به هر فروشگاهی زنگ میزنی یه قیمتی میده بعدش میگه بیا بدم میری دو ساعت علاف میشی بعدش میگه ندارم. تا گوشی و ندیدیم به کسی بیعانه نزنید نمیتونن تحویل بدن شک نکنید

far z در تاریخ : 1400/12/16

فکر کنم اینجا شام مراسم ختم نیست. امیدوارم درست بهت ادرس داده باشند عزیز.

قیمت این گوشی در ایران باید نزدیک به قیمت خرده فروشی اون در امارات باشه.
نسخه ۱۲۸ که ۴۷۰۰ درهم و ۲۵۶ حدود ۵۱۰۰ درهم هستند. به درهم روز ضرب کنی میشه به ترتیب حدود ۳۲.۵ و ۳۵ میلیون تومان. یکم رجیستری قیمت رو بالاتر از این مییره.

محمد ث در تاریخ : 1400/12/15

دوستان از کجا بفهمیم که گوشی که داریم میخریم نسخه اسنپ دراگون هست یا اگزینوس ؟

far z در تاریخ : 1400/12/15

درود بر شما

بنده تا حالا گوشی میان رده نداشتم. بنابراین تجربه شخصی ندارم

نانومتر چیپ گوشی خیلی مساله ساده نیست که اینجا بشه خلاصه بهش پرداخت. اما در کل هرچقدر عدد نانومتر کمتر باشه نشون دهنده جدیدتر بودن اون چیپ و احتمالا قدرت بیشتر و مصرف کمتره.
چیپ های از دو سه سال گذشته به اینور 7 یا 8 نانومتر و پایینتر هستند و فرقی نداره چیپ میان رده باشه یا بالا رده.
شما نمیتونی صرفا با نگاه کردن به نانومتر مقایسه بین چیپ ها داشته باشی. به نظرم بهتره گوشی ها رو باهم مقایسه کنی. برای این منظور هم میتونی به بنچمارکهای مختلف مراجعه کنی مثل geekbench. برای باتری هم میتونی تست باتری gsmarena رو نگاه کنی:
https://www.gsmarena.com/battery-test.php3

در نهایت بهتره گوشی های مورد نظر تحقیق کنی ببینی اگه بررسی تخصصی باشه نظر بررسی کننده ها چیه و به صفحات گوشی های مورد نظر تو همین سایت مثلا مراجعه کنی و ببینی نظر کلی کاربرها چیه.

Pedram H در تاریخ : 1400/12/15

الان با چه منطقی اینجا داره اس22اولترا با 13پرومکس مقایسه میشه؟ 13پرومکس با اختلاف فراوان گوشی بهتری و ارزش خرید بسیار بسیار بالاتری از اس22اولترا داره حتی نسبت به نسخه اسنپدراگون
دیسلایک ها ادم رو به خنده میاره
13پرومکس پردازنده ای داره که اگزینوس سامسونگ دوسال دیگه و اسنپ دراگون تا سال دیگه هم بهش نمیرسه چه برسه به این پردازنده های داغونی که پرچمدارهای جدید اندروید دارن(تازه سامسونگ از همشون عملکرد ضعیف تری داره به دلیل محدود کردن قدرت اسنپ دراگون و ضرر نزدن به بازار اگزینوس)
این به کنار سه سال پشتیبانی نرم افزاری بیشتر ایفون هم بذار یه گوشه در کنار بازار دست دو فوق العاده ایفون حتی بعد از 4سال که به راحتی میشه گوشی رو با کمترین افت قیمت رد کرد و نداشتن افت قیمت هم بذار یه گوشه
همه اینها یه طرف روونی و سرعت سیستم عامل ایفون یه طرف
در مورد باتری هم ایفون13پرومکس در حال حاضر بهترین باتری رو در بین تمامی گوشی های داره حتی از گوشی M62 با باتری 7000 هم باتری دهی بهتری داره و اس22اولترا نزدیک 4ساعت جلوش کم میاره(یا حتی بیشتر)
تو دوربین هم ایفون 13پرومکس توی عکس برداری با اختلاف قدرتمند تر ظاهر میشه تمامی مقایسه ها در یوتیوب و سایتهای مختلف موجوده و نیاز نیست کسی اینجا از رو هوا که نه اس22اولترا رو دیده نه 13پرومکس از روی حسش یا عدد گنده سامسونگ بگه دوربین سامسونگ بهتره
توی فیلمبرداری هم سراغ حالت فوق العاده سینماتیک اپل نریم
بیخیال همه اینها هم که بشیم از لحاظ قدرت سخت افزاری انقدر ایفون سرتره که نشون دهنده عمر مفید بیشتر این گوشیه و یه تنه 13پرومکس رو جلوی این گوشی برنده میکنه
اس22اولترا حتی بین رقبای اندرویدی مثل فایند ایکس 5پرو هم کم میاره چه برسه به سلطان سلاطین اپل!!درکل این گوشی فقط بدرد کسی میخوره که صرفا اندروید یا صرفا سامسونگ میخواد وگرنه کوچکترین شانسی تو هیچ زمینه ای نسبت به ایفون نداره حالا برید دنبال 10درصد حاشیه کمتر و بیشتر و دوتا دونه پیکسل این ور و اونور

Alireza I در تاریخ : 1400/12/15

سلام
اگیزنوس رو من توی سایت جی اس ام ارنا دیدم فقط تو اروپا میاد
ولی اسنپ رو فکر کنم جهانی کنه

آروین ت در تاریخ : 1400/12/15

این گوشی نسخه اگزینوسش مفت نمی ارزه. تست هایی که انجام شده واقعا افتضاحن. اگه میخواین بخرین حدالامکان نسخه اسنپدراگون بگیرین.

Milad S در تاریخ : 1400/12/15

داداش از کی تا الان پرچمدار یه سال رو میان آخر اون سال تولید میکنن؟؟
حرفت اصن خنده داره
رقیب s22 همین ایفون 13 اس و معیار تفاوت زمانی هست بخاطر تکنولوژی چون الان مرز علم و لبه تیغ تیز دانش روزانه جابجا میشه
چجوری ایفون 14 رو با اس 22 مقایسه میکنی در حالی که اون حداقل 8 تا 9 ماه دیرتر معرفی و عرضه میشه؟

Milad S در تاریخ : 1400/12/15

داداش 4865 کمینه باتری هست که تو فرایند ساخت ممکنه اتفاق بیفته
یعنی اینکه توی کمترین ظرفیت ممکن باتریش به این میزانه یعنی منفی 135 م آ ممکنه انحراف معیار داشته باشه
کما اینکه ممکنه خروجی ساخت 4933 یا مثلا 4997 باشه
اون عددی که شما گفتی کمینه هست و بیشینه ام 5 کا م.آ

Milad S در تاریخ : 1400/12/15

...نزدیک ربع کیلو وزنشه که با محافظ و کیس و اینا همون ربع کیلو میشه تقریبا
بعد میگی وزنش حس نمیشه؟ 😂
...
اتفاقا طولانی مدت خیلی خسته کننده اس که ایرادی ام نمیشه گرفت خدایی، چون بخاطر کیفیت ساختش و آرمور آلومینیوم و شیشه های دو جانبه ش هست و باتری 5 کا که سنگینش کرده

Milad S در تاریخ : 1400/12/15

دوست عزیز هر دو مدل توسط وارد کننده ها وارد میشه و امسال به دلیل موضوع کمبود جهانی تراشه با سالهای گذشته یکم متفاوته و سری s22 با اسنپ ابتدا به خاورمیانه میاد و کم کم اگزینوس هم اضافه میشه
اگه میخواین بدونین کدوم گوشی با چه پردازنده ای اومده به شماره مدل دقت کنین
بعنوان مثال برا s22 ultra شماره مدل sm-s9080 برا بازار چین و هنگ کنگ و تایوان با cpu اسنپ یا مثلا sm-s908u یا sm-s908u1 مختص امریکای شمالی یا اگه حرف اخر بعد از عدد 908 حرف w باشه مختص کانادا با پردازنده اسنپ و مدل n هم برا بازار کره جنوبیه که از پارسال به این طرف اونم با snap cpu وارد میشه
نسخه گلوبال یا جهانی هم معمولا b و b/ds هستنو همچنین حروف f و e
ولی بطور کلی اون سه سری که گفتم اگه توی بازار بود اسنپه
من خودم با وجود اینکه امسال اسنپ بیشتر از اگزینوس 2200 گند زده و عملکرد پایدار 50 درصدی داره در مقابل 60 درصدی اگزینوس، ولی باز یکم طولانی مدت خیالم راحت تره و دارم دنبال مدل اولترا میگردم با cpu اسنپ و همینظور بخاری بودنش اونم بخاطر فرایند ساخت مزخرف سامسونگ پروسسور😑
البته امسال اگزینوس با gpu اکسکلیپس amd باید بهتر از adreno 730 میشد که فعلا نشده و بنظر میاد فعالسازیش با انتشار یه اپدیت میسر بشه.

Milad S در تاریخ : 1400/12/14

سلام
عیبی نداره من جواب بدم؟😂
عرض کنم که میزان نانومتر به فرایند ساخت پردازنده یا مغز اصلی محاسبه گر گوشی بر میگرده که هر چقدر این مقدار کمتر باشه یعنی پردازنده یا همون cpu نازکتره و اندازه کوچکتری داره و میشه تو یه اندازه مشخص میزان بالاتری ترانزیستور برا انجام محاسبات قرار داد یا برا جایگذاری مودم داخلی و gpu و امثالهم
میزان مصرف انرژی توی پردازنده های با نانومتر پایینتر کمتره
یعنی cpu 8 نانومتری انرژی کمتری از مدل 12 ن م استفاده میکنه و بهینه تره
اما راجب برندایی که گفتین بخوام بگم بطور کلی هیچکدوم نه اگزینوس و نه مدیاتک پایداری و کارایی و عملکرد دراز مدت اسنپدراگون کوالکام رو ندارن ولی فرایند ساخت مدیاتک با وجود اینکه 12 نانومتریه توسط کمپانی tsmc ساخته شده و قطعا عملکرد بهتر از اگزینوس 8 نانومتری در دراز مدت خواهد داشت.خصوصا با این فرایند ساخت سامسونگ پروسسور که هر بار داره یه گند تازه میزنه اخریش هم با توجه به خبرای جدید ex 2200 هست.
توجه کنید این حرف من به معنی بهتر بودن پردازنده مدیاتک نیستا... فقط به این معنیه که بطور کلی a22 عملکرد بهتری داره در عین 12 نانو بودن نسبت به اون مدلایی که اشاره کردین با وجود 8 ن م بودن.
فقط یه مقدار خیلی کم انرژی بیشتری میکشه که کاملا قابل چشم پوشیه.
ولی اگه یه توصیه بهتر بخوام بهتون بکنم با این حدود قیمت میتونین گوشیای خیییللیی بهتری از برند شیائومی بگیرین بعنوان مثال ردمی 10 پرایم
تو بازه قیمتی بالای 8 ت گوشیای سامسونگ پیشنهاد میشه زیر 7،8 ت شیا بهتره از همه نظر

موفق باشین

Milad S در تاریخ : 1400/12/14

دوست عزیز جهت اطلاعت دگزو مارک معیار سنجش دوربینا هست در اصل و اگه بخوای امتیاز اسکرین گوشیا رو مقایسه و سنجش کنی باید به دیسپلی میت مراجعه کنی که معتبر ترین سنجشگر توی این زمینه است.
نه دگزومارک !!

محمد م در تاریخ : 1400/12/14

میدونم سلیقه ایه ولی نمیدونم چرا نمیتونم با طراحی گوشی اندروید کنار بیام همین گلکسی اس۲۲ اولترا ببین پشت گوشی چند تا قرص لنز با نظم و ترتیب کنار هم چیده بدون هیچ چیزی گذاشته پشت. یا جلو لبه صفحه نمایش چپ وراست خمیدس بعد بالا یه حاشیه داره پایین یجور دیگه لبه فریم بالا پایین تخته کناره ها یجور دیگه شاید این طراحی یک نفر خوشش بیاد هر چی باشه سلیقه متفاوت هست ولی صحبتم چیز دیگه ایه این تا وقتی مدل جدید بیاد خیلی زود قدیمی میشه مثل اس۲۱ اولترا اس۲۰ اولترا مدام تغییر در جهت بهتر یا بدتر شدنه فقط برای این که بگه تغییر داده

محمد م در تاریخ : 1400/12/14

پرچمدار اندروید چون استقبال نمیشه ازشون تو دنیا زود قیمتشون میشکنه عادی میشه چند روز دیگه قیمتش اوکیه اگه خیلی پولداری برو سمت پرچمدار اندروید چون بعدش دست دو بشه خیلی ضرر داره ونهایت ۳تا آپدیت و سریع قدیمی میشه سر سال ی ضرر هنگفتی میکنی اگه حفظ سرمایه برات مهمه آیفون. اندروید فقط میانرده عالیه اونم ضرر داره چون قیمت گوشی کمتره ضررشم کمتره اینو من تجربه دارم میگم به شما خودم تا حالا میانرده اندروید داشتم که آخری اومدم اس۲۱ اولترا به خاطر داغ کردن و باگ جزیی که از پرچمدار انتظار نداشتم بعد ۶ماه به هزار بدبختی ردش کردم رفت الان آیفون ۱۱ آک خریدم با اینکه مال چند سال پیشه ولی هنوز تولید میشه و حرف نداره اگرم بخوایم پرچمدار اندروید بخریم دست دو میخریم مثلا اون بنده خدایی که بالای ۴۰ میلیون پول اس۲۱ اولترا داده حالا میخواد به هزار بدبختی و ضرر بفروشه میخریم ازش که دعای خیرمونم بکنه حتی اونم بعد سه سال دیگه هیچکی نمیخره ازت ولی آیفون۴ تولید ۱۲سال پیش هنوز خرید فروش میشه و قدیمی نشده

Mr . در تاریخ : 1400/12/14

با قوی بودن ایفون کاری ندارم که بلاشک از لحاظ cpu نامبر وانه
ولی یه سوال دارم
تا ۸ ماه پیش که ایفون ۱۲ پرومکس جلو s21 الترا تو باتری لنگ مینداخت هم بلبل زبونی میکردید ایا؟
بعد از هزاران سال)مبالغه( ایفون بالاخره یکبار باتری بهتری داره ، که قابل توجیهه
محض اطلاعتون قلم s22 u خودش به دلیل بلوتوثی بودن مصرف باتری داره ، ۲ اینکه صفحه نمایش s22 رو هیچ گوشی نداره )امکانات ریزی دار۶ که توضیحش میدونم حوصلتون رو سر میبره( پس طبیعتا باتری بیشتری هم مصرف میکنه ، و در نهایت نسبت صفحه به بدنه به شدت بیشتر در s22 u خب باعث مصرف باتری بیشتر میشه

Navid R در تاریخ : 1400/12/14

درود

دوست عزیز تو گوشی های سامسونگ که از ۴ سال پیش تا الان بجز‌ پرچمدارا ساخته این قابلیت وجود داره.

محمدرضا غ در تاریخ : 1400/12/14

سلام
دوستان این چند سال از اندروید ده به بعد برنامه ای گوشی های سامسونگ دارن که ندیدم کسی در مورد آن صحبت کنه حالا ممکنه بعضی ها دیده باشند
آیا میدانیتید در حالی که در حال راه رفتن هستید دوربین سامسونگ را به طرف کف دست خود بگیرید و ویدیو یا عمس با صدای ضبط شده یا موزیک گوش بدید ایا مثلا موقع ارک منزل دوربین را بطرف درب حیاطتان بگیرید و گوشی بهتون بگه یادت باشه دزدگیر خونه لامپ هال را روشن کن
یا بطرف مواور ماشین بگیریدد و گوشی بهتون بکه مثلا روغن ماشین را در فلان تاریخ و صافی هوا را در فلان تاریخ عوض کردهاید
یا هنگامیکه سوار ماشین شدید دوربین را بطرف سندلی سرنشین که بگیرید بگوید ساعت چهار دنبال بچه به مدرسه برو .بطرف فرمان که بگیرید بکوید یا ویدئویی نشان دهد که یادتان باشه مثلا سیب زمینی و دیاز بخرید
بطرف موزاییکی از حیاط خانه تان که ده سال پیش سکه ای در زیر آن موزاییک گذاشته اید و یادتان رفته ،دوربین گوشی بمحض رسیدن به آن موزاییک یا یاد آورینون کنت یا موزیک پخش کنه و غیره
من یکطرف کاغذی نوشته بودم بخوان و طرف دیگر کاغذ نوشته بودم نخوان ،اقوام که میومدن میگفتم میخوام جادو کنم .بمحض بردن دوربین دوربین بطرف بخوان ،موزیک پخش میشد و بمحض برگرداندن کاغذ موزیک پخش میشد و هر چقدر که میخواستم ادامه میدادم موفق باشید

Ya A در تاریخ : 1400/12/14

سلام. کاملا موافقم.
اپل ظرفیت باطری را رسما به میلی آمپر اعلام نمی کند و این اعداد باطری بر اساس آزمایش و Rated هستند.
دقیقا اگر اندرویدی ها هم محدودیتهای اپل را اعمال کنند مصرف انرژی کاهش می یابد، به عنوان مثال IOS ویژگی بسیار کاربردی مالتی تسکینگ را از کاربران دریغ کرده است در حالی که یک گوشی ارزان قیمت از رده خارج اندرویدی هم این ویژگی را در اختیار کاربر قرار می دهد.
یا مثلا اندروید Go سبکتر و روانتر و کم مصرف تر است ولی امکانات و شخصی سازی های گسترده روابط کاربری شرکت های اندرویدی را ارائه نمی کند.

محمدرضا غ در تاریخ : 1400/12/14

سلام
یکنفر به این آقا بگه که باید موبایل تو جیب شارژ کم کنه هر موبایلی
دوما خودت برو کامنتای خودت بخون هروقت دلت خواسته رام گوشیو عوض کردی مجددا تا ی ذره آنتنش میپریده میرفتی رام اندونزی یا غیره میریختی .جناب درسته رام عوض کردن تو اندروید راحته ولی رام عوض کنی هزارتا مشکل برای گوشی پیدا میشه
باطری آیفون قبول دارم بهتره نه به هر قیمتی .نشه برنامه های دلخواهتو رو گوشی بریزی چه فایده .دوستان کاش یک گروه بود که مشکلات رو میشد تو گروه صحبت کرد خدا شاهده ۹ برنامه ادیت عکس و فیلم رو آیفون ریختم تا بتونن کار ادیت گالری اس بیست ویک اولترا را انجام بدن .
ممکنه کسی باورش نشه هر سه گوشی اس ناین پلاس ،اس بیست ویک اولترا و سیزده پرو مکس کنارم هستند .موقعی تفاوت را متوجه میشید که زود از این گوشی به گوشی دیگه برید همین صفحه مرجع موبایل را اس ناین خیلی روشنتر و شفافتر و سفیدتر نشون میده .نمیدوننم ممکنه من اشتباه کنم ولی از نظر من خیلی صفحش بهتر از آیفون هست
هر کس از موبایل یکسری انتظارات داره برامن گوشی که شش ساعت باطری بده خوبه .همه جا برق هست .حالا کسی اهل بازی هست باطری و سخت افزار براش مهمه که تمامذپرچمدارا داغ میکنن بدون استثنا

bardiya h در تاریخ : 1400/12/14

برای محاسبه قیمت یک گوشی باید اول در نظر بگیریم که وارد کننده به قیمتی خیلی پائین تر از قیمت جهانی خرید میکنه چون خرید عمده داره بعد این درصد ها اضافه میشه که اگر قیمت یک گوشی بر فرض خرید عمده 1000 دلار باشه به روش زیر محاسبه میشه
1000$+16% = 1160$ هزینه گمرک ارزش افزوده و عوارض
1160$+15% = 1334$ سود وارد کننده
1334$+3% = 1374.02$ بابت هزینه خدمات پس از فروش
1374.02$+3% = 1415.24$ سود عمده فروش
1415.24$+7% = 1514.3$ سود تک فروش
ظاهرا این درصد ها با هم جمع کنیم میشه 44% ولی تو عمل 51.43% افزایش قیمت داریم
یعنی شما بیش از 30% پولی که پرداخت میکنید ( درصورتی که بزرگواران این درصدها رعایت کنن و طبق معمول افزایش دلبخواه ندن) بابت رجیستری و دست به دست شدن دارید میدید
به عبارتی اگر یه وارد کننده گوشی به قیمت عمده 1000 دلار با دلار 25000 تومان خریده باشه شما باید اینجا با قیمت قانونی 37.857.686 تومان خرید بفرمائید
دقت کنید شما 25میلیون میخرید 37800 یعنی پول 1.5 گوشی بیشتر میدید ولی با یالله 1 گوشی میگیرید

رحم الله من یقرا فاتحه مع الصلوات

far z در تاریخ : 1400/12/14

من دیگه اس21الترا رو ندارم ولی اس22الترا رو 120 هرتز به جز اون لودها در اسکرول سریع تو یوتیوب مشکل دیگه ای نداره.
کروم و بقیه هم مشکل خاصی نداره.
تو اون برهه تو اس21 الترا هم من متوجه چنین ایراد واضحی نشدم.
به نظرم باید یا شما کنار بیای با این قضیه و عادت استفاده از گوشی رو تغییر بدی یا مثلا همون آیفون بگیری که بیشتر با خواسته هات سازگاره.

milad m در تاریخ : 1400/12/14

سلام...دوستان کسی اطلاع داره نسخه ی اسنپ این گوشی وارد شده یا نه ؟

Pooya B در تاریخ : 1400/12/14

از داریا پرسیدم می گن ما فعلا تو وارداتی هامون هم اسنپ هست هم اگزینوس. شما خودتون بعد از خرید چک کنید ببینید کدومه :))

vahid s در تاریخ : 1400/12/14

فعلا قیمت این گوشی داره ادا بازی در میاره و حباب قیمتی خیلییییی شدیدی داره ،افتاده دست دللالها تا یه عده که پول مفت در میارن یکم بدوشند مطمئنن اگه ملت یکم صبر و تحمل داشته باشند و لطف کنند فقط چند روز بدون s22 سپری کنن حتما قیمتش ریزش خیلی شدیدی خواهد داشت نهایت قیمت این گوشی فوق فوقش 34 تومنه چون چیز خیلی خاص و محشری هم نداره

محمد خ در تاریخ : 1400/12/13

الان فهمیدم مشکل کجاست.شما دوست عزیز نوت ۹ داری.که گوشی ۶۰ هرتزی هست....من دارم از ۱۲۰ هرتز میگم.تو ۶۰ هرتز که اره مشکلی نیست من حتی تو اس ۷ اج لگ نمیبینم تو اسکرول وب سایتا...این لگ های اسکرول کردن تو کروم و چند اپ دیگه رو من تو ۱۲۰ هرتز اس ۲۱ اولترا دارم...این موارد شاید برا خیلیا به چشم نیاد و اهمیت نداشته باشه اما تجربه و حس یه گوشی قدرتمند پرچمدار رو ازم میگیره.من تو آیفون وقتی اسکرول میکنم اره اسکرول اولش سرعتش کمتره اما هیچ افت فریم و گیر کردن یا stutter در مرورگرها و خود سیستم عامل نداره و به قول یکی از کاربرا مثل روغن اجرا میکنه...درحالی که در اس ۲۱ اولترا من جدیدا از وقتی اندروید ۱۲ شده کلی لگ تو رابط کاربری دارم آپدیتم هرچی میاد نصب میکنم باز همونه...تو یه سری اپ هاهم مثل رددیت و گوگل کروم لگ تو اسکرول داره..که البته لگ کروم فقط تو ۱۲۰ هرتز خودشونو نشون میده.و این مورد رو تو نوت ۹ و گوشیای ۶۰ هرتز اصلا نمیبینی.و البته از نقاط مثبتس بگم توی تلگرام و واتس اپ خیلی اوضاعش خوبه و در ۹۹ درصد مواقع عالی اسکرول میکنه.و در کل این موارد غیر رابط کاربری مقصرش سامسونگ نیست و احتمال زیاد مشکل از سازنده اپ ها هست تو نسخه اندروید درست بهینه نکردن یا نمیتونن بهینه کنن.ولی خب هرچی هست الان ۲ ساله گوشیای ۱۲۰ هرتر تو بازار هستن دیگه هرچی بوده باید تا الان درست میشده من خودم خیلی صبر کردم تا این موارد رفع شه اما نشد که نشد.رابط کاربری هم این همه مدت صبر کردم یه کم دیگه هم صبر میکنم ببینم one ui 4.1 چیکار میکنه.فقط امیدوارم این مشکلاتش تو one ui 4.1 حل شه.

iraj p در تاریخ : 1400/12/13

...معلومه از نزدیک هم آیفون ١٣ پرومکس ندیدی که میگی نوت ٩ سامسونگ از اون بهتره😂😂😂،یه سری به دگزومارک بزن ببین بهترین صفحه نمایش مال کدوم گوشیه بعد اطلاعات غلط به مردم بده،چرا ماسکتو برمیداری داداش موقتا میتونی رمز گوشیتو بزنی عوضش باطری قویتر cpu قویتر دوربین بهتر و صفحه نمایش محشر داشته باشی،فک کنم داری خودتو قول میزنی،ضمنا تمام بازی سنگین رو هم آیفون ١٣ پرومکس طوری به بهترین شکل ممکن حتی چند سال بعد هم اندروید به پاش نمیرسه داره اجرا میکنه،در ثانی وقتی میگیم اپل اعلام کرده که بازکردن قفل گوشی با ماسک هم ممکن میشه میگی کرونا تموم شده ولی همه جا میای میگی من بخاطر ماسک نمیتونم اپل استفاده کنم موندیم دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس، شما بگی یا نگی آیفون ١٣ پرومکس در حال حاضر قویترین سخت افزار رو داره و تو روونیش بحثی نیست،حداقل مثل اس ٢١ اولترا تو جیب شارژ کم نمیکنه که هیچ باطریش هم توی گوشی ها تکه

محمدرضا غ در تاریخ : 1400/12/13

سلام
قیمتش زیر ۲۸ نرسید .گاهی اوقات فروشگاهی الکی این قیمت را میزنه بعد که به سایت فروشگاه مراجعه میکنی زده ناموجود
من همانطور که گفتم مشکی را ۳۴۵۰۰ در گرانترین وقت که یکروز بعد از عرضه جهانی بود خریدم الان قیمتش بین ۳۰ تا ۳۱ هست
واقعا نمیشه کسی با قاطعیت بگه که ارزان میشه یا گران .همین آیفون سیزده سه مرحله گران و ارزان شد اگر برجام به جای خوبی برسه شاهد ریزش خیلی شدید ولی اگر به توافق نرسند شاهد افزایش بی رویه هستیم . موفق باشید
موارد 1001 تا 1100 از مجموع 1378 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا