نظر کاربران درباره گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max

iPhone 13 Pro Max آیفون 13 پرو مکس

Apple iPhone 13 Pro Max اپل
ارزیابی کاربران: 7.1 از 10 (1355 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اپل
» اپل iPad mini (2024)
» اپل Watch Series 10 Aluminum
» اپل Watch Series 10
» اپل iPhone 16
» اپل iPhone 16 Plus
» اپل iPhone 16 Pro Max
» اپل iPhone 16 Pro
» اپل iPad Pro 13 (2024)
» اپل iPad Pro 11 (2024)
» اپل iPad Air 13 (2024)
» اپل iPad Air 11 (2024)
» اپل Watch Series 9 Aluminum
» اپل Watch Series 9
» اپل Watch Ultra 2
» اپل iPhone 15 Pro Max
» اپل iPhone 15 Pro
» اپل iPhone 15 Plus
» اپل iPhone 15
» اپل iPad 2022
» اپل iPad Pro 11 2022
» اپل iPad Pro 12.9 2022
» اپل Watch SE 2022
» اپل Watch Series 8 Aluminum
» اپل iPhone 14 Plus
» اپل iPhone 14
» اپل iPhone 14 Pro
» اپل Watch Ultra
» اپل iPhone 14 Pro Max
» اپل iPad Air 2022
» اپل iPhone SE 2022
» اپل Watch Series 7 Aluminum
» اپل iPad 10.2 2021
» اپل iPad mini 2021
» اپل iPhone 13 mini
» اپل iPhone 13
» اپل iPhone 13 Pro
» اپل iPhone 13 Pro Max
» اپل iPad Pro 11 2021
» اپل iPad Pro 12.9 2021
» اپل iPhone 12 mini
» اپل iPhone 12
» اپل iPhone 12 Pro Max
» اپل iPhone 12 Pro
» اپل Watch Edition Series 6
» اپل Watch Series 6 Stainless Steel
» اپل Watch Series 6 Aluminum
» اپل Watch SE
» اپل iPad 10.2 2020
» اپل iPad Air 2020
» اپل iPhone SE 2020
» اپل iPad Pro 12.9 2020
» اپل iPad Pro 11 2020
» اپل Watch Edition Series 5
» اپل Watch Series 5
» اپل Watch Series 5 Aluminum
» اپل iPad 10.2
» اپل iPhone 11
» اپل iPhone 11 Pro
» اپل iPhone 11 Pro Max
» اپل iPad Air 2019
» اپل iPad mini 2019
» اپل iPad Pro 12.9 2018
» اپل iPad Pro 11
» اپل Watch Series 4 Aluminum
» اپل Watch Series 4
» اپل iPhone XR
» اپل iPhone XS Max
» اپل iPhone XS
» اپل iPad 9.7 2018
» اپل Watch Edition Series 3
» اپل Watch Series 3
» اپل Watch Series 3 Aluminum
» اپل iPhone 10 (X)
» اپل iPhone 8 Plus
» اپل iPhone 8
» اپل iPad Pro 12.9 2017
» اپل iPad Pro 10.5
» اپل iPad 9.7 2017
» اپل Watch Edition Series 2 38mm
» اپل Watch Edition Series 2 42mm
» اپل Watch Series 2 38mm
» اپل Watch Series 2 42mm
» اپل Watch Series 2 Aluminum 42mm
» اپل Watch Series 2 Aluminum 38mm
» اپل iPhone 7 Plus
» اپل iPhone 7
» اپل Watch Series 1 Aluminum 42mm
» اپل Watch Series 1 Aluminum 38mm
» اپل iPad Pro 9.7
» اپل iPhone SE
» اپل iPad Pro 12.9 2015
» اپل iPad mini 4
» اپل iPhone 6s
» اپل iPhone 6s Plus
» اپل iPad Air 2
» اپل iPad mini 3
» اپل iPhone 6 Plus
» اپل iPhone 6
» اپل iPad Air
» اپل iPad mini 2
» اپل iPhone 5c
» اپل iPhone 5s
» اپل iPad 4 Wi-Fi
» اپل iPad 4 Wi-Fi + Cellular
» اپل iPad mini Wi-Fi
» اپل iPad mini Wi-Fi + Cellular
» اپل iPhone 5
» اپل iPad 3 Wi-Fi
» اپل iPad 3 Wi-Fi + 4G
» اپل iPhone 4S
» اپل iPad 2 Wi-Fi + 3G
» اپل iPad 2 Wi-Fi
» اپل iPhone 4 CDMA
» اپل iPhone 4
» اپل iPad Wi-Fi
» اپل iPad Wi-Fi + 3G
» اپل iPhone 3GS
» اپل iPhone 3G
» اپل iPhone

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1301 تا 1400 از مجموع 1459 مورد

امیر ق در تاریخ : 1400/7/12

دوست عزیز - با احترام :

قوانین تحریمی فقط شامل اپل استور نیست
اگر دقت کنین تو گوگل پلی هم گاه و بیگاه
اقدام به حذف نرم افزارهای ایرانی میکنن....

مشکل از ریشه هست

امین ج در تاریخ : 1400/7/12

دیجی کالا این گوشیو چند روزه آورده
قیمتش الان نسبت بازار بد نیست و خوبه
پرفروشم بوده این چند روز تو دیجی ولی صبر کنید بهتر میشه
الان وقت خرید نیست یه ده روز دیگه بهتر میشه اگ دلار همین باشه

امین ج در تاریخ : 1400/7/12

حمایت نکردن یه چیزه.. مال مردم خوردن یه چیز
حق الناس چیزیه که ایرانی خارجی سرش نمیشه
شما میتونی اپ پولی نخری.. این میشه حمایت نکردن
ولی اپ کرک بریزی.. این میشه حق الناس

امین ج در تاریخ : 1400/7/12

براساس چه استدلال فنی میگید اپل از نظر نرم افزار از اندروید بهتره؟
یک سیستم عامل بسته که دستت برای هرگونه شخصی سازی بسته هست، خیلی از نرم افزار های ایرانی براش پیدا نمیشه، نرم افزار های جهانی هم اندروید خیلی جلوتر از اپل هست
فقط از نظر پایداری از اندروید بهتر هست و در تمام زمینه ها ار اندروید عقب هست
…………………..
این یکی از نظرات شما بود که چن وقت پیش دادی تو صفحه آیفون
آیا یه نفر با این دیدگاه میتونه الان خریدار آیفون شده باشه..؟
از عزیزان میخوام وقتشونو صرف پاسخ به این دوستان نکنن

امین ج در تاریخ : 1400/7/12

سلام..
۱۳۵ تومن خوب رند شده
منم دیروز یه هفت هشت ده تا برای خودم و فامیل و اقوام خریدم دیدم تحولی صورت نگرفته
رنگ آبیش زیاد جالب نیس ولی خریدم نمیدونم چرا خریدم ولی دیگه خریدم یه چند تا
چند روز دیگه یه لینک تو آپارات میزارم ازنحوه کارکرد گوشی
اگه جایی یه لینک پیدا کنم میزارم واستون حتما

مهدی ص در تاریخ : 1400/7/12

از جمله اخرت یک چیز مشخص میشه
اینکه شما هیچ اطلاعاتی در زمینه گوشی های هوشمند و امکاناتشون نداری

آسو م در تاریخ : 1400/7/12

درود دوستان
استاد عزیز چرا همه چیز رو تعمیم میدی.
من خودم شخصا نوت 8 سامسونگ داشتم الانم یه اس 20 اولترا همراهش دارم وهمش با نوت 8 کال آف دیوتی رو بازی میکنم که هیچ لگی نداره و روان اجرا میشه... چه برسه به s21 ultra
شما اصلا رو یه s21 دیگه اجرا کردین بازی رو؟
...لطفا تعمیم ندین...شاید اون یه دونه s21 مشکل داشته

far z در تاریخ : 1400/7/12

حاج آقا

برای مطرح شدن مشکلات اس21 الترا فکر کنم بهتره به صفحه این گوشی در سایت مراجعه کنید دوستانی که این گوشی رو دارند میتونند بهتر راهنمایی کنند.
من این گوشی رو دارم و بعد از این کامنت شما با اینکه اهل بازی رو گوشی نیستم، این بازی رو رو نصب کردم. یه 20 دقیقه ای هم به بازی پرداختم (چون دسته اکس باکس هم وصل کرده بودم خیلی برتری داشتم و زدم همه رو درب و داغون کردم). بماند که بنده که روی مانیتور 35 اینچی الترا واید بازی میکنم، با این گوشی کم کم سرگیجه داشتم میگرفتم از بس صفحه کوچکه. با آخرین تنظیمات گرافیکی من متوجه لگ نشدم و بازی بسیار روان بود. اتفاقا جالب بود که دمای گوشی هم چندان بالا نبود.

شما لطفا تشریف بیارید تو صفحه این گوشی تا ببینیم مشکل شما چی هست و آیا دوستان دیگه هم هستند که این مشکل رو داشته باشند.

سعید ش در تاریخ : 1400/7/11

گوشیشو خریدی بعد با همون گوشی علیهش حرف میزنی و میگی لزومی بر فلان و فلان نمیبینی ... همون کار اولت که خرید خود گوشی بود اصل و یک حمایتته بقیش کشکه 😁

محمد ا در تاریخ : 1400/7/11

دوست عزیز بیشترین استفاده بنده از موبایل کارهای آموزشی و نرم افزار هست و شاید سال تا سال از امکانات دیگه استفاده نمیکنم
موبایل برای بنده باید دارای بالاترین قابلیت های نرم افزاری باشه، در ضمن بنده مشکل مالی ندارم و الحمدلله میتونم تمام اپلیکیشن های مورد نیازم رو به صورت قانونی خریداری کنم
بیشترین نگاه بنده به ios اینه که آیا تمام قابلیت های نرم افزاری که در اندروید هست ولو به صورت پولی در ios هست یا نه؟ منظورم موجود بودن طیف های متنوع نرم افزار اعم از ایرانی و غیر ایرانی
دوم استفاده از اون نرم افزار ها، یعنی ولو با تغییر آی پی بشه تحریم رو دور زد و و از اونا استفاده کرد
که اگر این دو مورد نباشه قطعا بنده به سمت اپل نخواهم رفت

far z در تاریخ : 1400/7/11

مگه کشور میاد نرم افزار توسعه بده؟
توسعه دهندگان یا اشخاص هستند یا تیم های کوچک که از این راه کسب درآمد می کنند. داخلی و خارجی نداره. انسان انسانه هر کجای دنیا باشه.
اگه شما حتی بیای توجیه کنی که بخشی از درآمد نرم افزار به صورت مالیات میره به جیب اون دولت که شما اینجور از دستش عصبانی هستی، خب همین آیفون که میخری هم بخشی از اون مالیات میشه به جیب اون دولت میره.

حاج ا در تاریخ : 1400/7/11

درود بر همه
من بعد از دو سال ایفون ۱۱ سادم رو فروختم و s21 ultra 256 خریدم، در کل از این جا به جایی راضی نیستم و دلیل های زیادی هم براش دارم ولی مهم ترین دلیلم قدرت پردازش s21 هست.
من گیم کالاف دیوتی رو نصب کردم و با خودم گفتم میتونم با گرافیک مکس بازی رو اجرا کنم ولی متاسفانه حتا در پایین ترین گرافیک هم لگ دارم و اصلن گوشی انگار دلش نمیخواد بازی رو اجرا کنه(گوشیم اپدیته، گیم بوستر هم زدم) و این لگ گرفتن حتا در بعضی از اپ های طراحی سه بعدی هم برام اتفاق افتاده. خلاصه حرفم اینه که ایفون ۷ نانومتری عملکرد بهتری داشت نسبت به اس۲۱ ۵ نانومتری و می‌شد باهاش بازی رو با گرافیک متوسط بدون لگ اجرا کرد.
حالا بخش بدتر ماجرا اینجاست که من کلی مقایسه و بنچمارک چک کردم برای خرید این نسخه‌ی سامسونگ، چون قبلن هم شنیده بودم اگزینوس پردازنده‌ی مزخرفی هست ولی میگفتن امسال فاصله‌اش با اسنپ‌دراگون تنها هفت هشت درصد شده. بعد که گوشی رو گرفتم با خودم گفتم امکان نداره ۷ درصد فرقشون باشه چون اصلن رضایت بخش نبود قدرت اس۲۱ برام پس تصمیم گرفتم یه سرچ تو یوتوب بزنم و به کلیپ‌های جالبی بر خوردم. اونم مقایسه عملکرد اس۲۱ اگزینوس با اسنپ‌دراگون در حالت پیک و داغ کرده گوشی بود. با تموم شدن کلیپ دیدم حدود ۲۰ درصد اگزینوس ضعیف تر عمل کرده به علت داغی و این داستانا که درصد خیلیییی زیادی محسوب میشه چون کل استفاده ما در حالت داغ بودن گوشی هست و اکثر تست های بنچ‌مارک که تو نت هست نهایتن در ۵ دیقه گرفته شدن و گوشی رو نزاشتن داغ کنه پس عملن ارزشی نداره اون جور تست ها. خلاصه سرتون رو درد نیارم این بزرگترین مشکل من با این گوشی هستش ولی خب ایراد های دیگه ای هم داره که فعلن حس گفتنش نیست. ایشالا اگه عمری باشه بعد از متعادل شدن قیمت ایفون های جدید همین مدل رو تهیه میکنم.

مهدی م در تاریخ : 1400/7/10

سلام.. من دیروز دو رنگ آبی و خاکستری خریدم برای خودم و برادر کوچیکترم.. با لوازم جانبی 135 میلیون خرید کردم... رنگ آبیش به نظرم زیاد جالب نیست ..نمیدونم چرا خریدم ولی دیکه خریدم...چند روز دیگه یه لینک تو آپارات براتون میزارم از نحوه کارکرده گوشی...ولی در کل به نظرم زیاد تحولی صورت نگرفته

میلاد ب در تاریخ : 1400/7/10

علیک سلام ، بعضی مطالب رو دوستان به درستی گفتند، و البته بعضی ها هم نه، شما جناب باید در ابتدا به این نکته فکر کنید که هدفتون از خرید آیفون پرو مکس چیه؟ چون خیلی از امکانات سخت افزاری و نرم افزار ی این گوشی به درد بسیاری از کاربران عادی نمی خوره و به نوعی پول حروم کردنه، چون ممکنه که شما با خرید یه آیفون ۱۳مینی نیازتون برآورده بشه و یا شما نیاز به صفحه ی بزرگ برای مطالعه داشته باشید که مثلاً با خرید یه آیپد ایر۲۰۲۰ قضیه ختم به خیر بشه، تمام این مسائل مربوط به نوع نیاز شما میشه و اینکه شما می فرمائید برنامه های کرک خب اپل برنامه ی کرکی براش نیست و اگرم هست بعد از چند ماه غیرفعال میشه، اما شما اینم در نظر بگیرید درسته برنامه های اپل هیچ کدوم کرک ندارند، اما راه های زیادی برای رایگان دانلود کردن آنها (اونم به صورت کاملا قانونی) وجود داره که شما اگر مشتاق باشید می تونید با چند سرچ ساده نحوه ی اونو به دست بیارید ، و اینکه دانلود اغلب شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام..رایگان هست، و در آخر هیچ گوشی اندرویدی به شما ۵سال آیدیت نمی‌ده و همه بعد از دو مرحله آبدیت زمینگیر و یا کند میشن و حتی ممکنه مشکل مصرف باتری براشون پیش بیاد، اما امروزه هنوز آیفون ۷ رو می بینیم که داره به سرعت اونم با رم ۲گیگ کار میکنه،

میلاد ب در تاریخ : 1400/7/10

با سلام خدمت شما، بنده که یک کاربر اپل هستم با برخی از حرفهای شما موافق و با برخی مخالفم، اول موافق بگم، بله تا حدی حق باشماست، و متأسفانه به دلیل تحریم بسیاری از برنامه های ایرانی زیاد در ios قابل اجرا نیستند و اگرم باشند اشتراک سالیانه و مشکل قطع و وصل شدن های عجیب یکی مشکلات برای کاربران اپل تو ایران شده، و خب تحریم ناجوانمردانه برخی از برنامه های کاربردی مثل فتوشاپ در iospad برای ایرانی ها که بنده رو وادار به فروشم آیپدم کرد که البته ازش خیلی راضی بودم. اما مخالف: اینکه شما پولی بودن برنامه های اپل رو یک نمره منفی میدونید، بنده اصلا قبول ندارم چون برنامه های اندرویدی
(به جز نسخه ی کرک) هم اگر به درد بخور باشند همه پولی هستند، منتها در اندروید که کرک همیشه مثل آب روان فراوان یافت میشه، خیلی وقت ها شما نیازی به خرید برنامه ی اصلی ندارید، اما در عوضش باید ریسک هجوم بدافزارها، اخلال و باگ در برنامه ی کرکی و هک و دیگر مشکلات عدیده را به جان بخرید.
و آخر شما به برخی معایب آیفون ها اشاره کردید اما چرا به آیدیت های ۵ساله ی اپل و مقاومت قطعات اون (که دلیل اصلی گرانی این محصول نسب به بقیه برندهاو استقبال مردم از آن است) رو اشاره نکردید؟ شما با خرید یه گوشی پرچمدار اندرویدی درسته نصف آیفون پول میدید اما زمانی که گوشی شما با مشکلاتی همراه بشه دیگه کاری از شما بر نمیاد و اغلب آیدیت های اون نه تنها حال گوشی رو خوب نمیکنه بلکه معمولا بعد از دو آبدیت کار اونو میسازه، اما آیفون تا ۵سال آبدیت می گیره و هنوزم سرعت خودش رو خیلی از دست نمیده، شما به جز گوگل پیکسل(که اونم بدتر از اپل قیمت فضایی داره) یه گوشی اندروید معرفی کنید که تا ۵سال مرگ نداشته باشه و هنوز ارتقا بگیره؟ نداریم پس جسارتا خرید گوشی آیفون رو محدود به خواست مخالف نکنید.

محمدرضا ن در تاریخ : 1400/7/10

دیگه عین قدیم نوشته ای چیزی اصلا پشت گوشی نیست که شما ببنید محصول کدوم کشوره چ مدلیه و ..
سریال imei گوشی هم داخل خشاب سیم کارت هست
و اینکه تمامی محصولات اپل ساخت چین هستن عزیز حتی اونیم که تو امریکا از اپل استور میخره ساخت چین هستش
و هیچ اهمیتی هم نداره که ساخت کجا هست دیگه !

محمد ا در تاریخ : 1400/7/10

ممنون دوست عزیز از پاسختون
بنده خودم اگر نرم افزار ایرانی نیاز داشته باشم اون رو میخرم و حق کپی رایت رو رعایت میکنم و ازش حمایت میکنم اما در مورد نرم افزار های خارجی لزومی به اینکار نمی‌بینم به دو دلیل
۱. اون کشور لعنتی، ما رو تحریم کرده و مردمم رو تحت فشار قرار داده، پس لزومی نمی‌بینم بخوام ازش حمایت کنم
۲. اون کشور سالیان سال مردمم و کشورم رو استثمار می‌کرده و الان هم به روش های جدید داره این کار رو میکنه پس باز هم لزومی نمی‌بینم از اون حمایت کنم

WOLF A در تاریخ : 1400/7/10

با سلام
thunderbolt در ابتدا با نام light peak پروژه آزمایشگاهی اینتل بوده. و حتی 1 سال قبل از ثبت نشان تجاری تاندربولت ، پروتوتایپ این تکنولوژی تست شده بود.
تمام ایده پروژه، توسعه و معرفی این تکنولوژی به دست اینتل انجام شده دوست من. حتی ویدیوی کوتاهی هم از معرفی تکنولوژی توسط اینتل روی مک بوک اپل ، همون زمان منتشر شد. light peak که بعدا شد تاندربولت، در ابتدا اینتل با فیبر نوری میخوست انجام بده، که بعدا اپل اومد همین تکنولوژی رو با همکاری اینتل ، با سیم مسی انجام داد و thunderbolt رو به نام خودش ثبت کرد. ولی بعدش این نشان تجاری رو داد به اینتل به خاطر حق و حقوق اساسی مالکیت ایده و تکنولوژی. اینه که شما تصور میکنید تاندربولت توسط اپل بوجود اومده. این تکنولوژی از اول و ابتدا پروژه آزمایشگاهی اینتل بوده و سال 2009 توسط اینتل تست شده، قبل از اینکه هنوز کسی بدونه هست. اپل یکسال بعد اومد و با همکاری اینتل، تاندربولت رو (یعنی چیزی که اینتل قبلا معرفی کرده) معرفی و نشان تجاری رو به نام خودش ثبت کرد که بعدش هم دوباره پس داد. البته اونا دعوا ندارند و اینتل و اپل و مایکروسافت و گوگل و سامسونگ و باقی شرکتها بیستوچهاری دارن با هم کار میکنن، وگرنه محصولات و نرم افزارهای گوگل رو مایکروسافت نداشت یا نرم افزارهای مایکروسافت رو اپل نداشت. بقیه کار میکنن، دعوا و بچه بازیش فقط گیر ما میاد. مورد بوده خارج، سر برند گوشی موبایل دوستشو کشته.
قطعا سهم تاندربولت در محصولات اپل خیلی بیشتره اونم دلیل داره.
اساس تاندربولت، اتصال peripherals یا جانبی ها بوده، هیچ دستگاهی نمیتونه به صورت عادی به کامپیوترها و لپ تاپ های اپل وصل بشه چون اپل به غیر از پورت USB Type C که تاندربولت هم هستند، هیچ پورتی ندارند، لذا باید تاندربولت باشه تا جای خالی پورتهای دیگر رو پوشش بده. و البته دانگلهای اپل که جداگانه به فروش میرسه.سود اپل از این دانگل ها هم زیاده.
باقی سیستم ها و لپتاپ ها، پورتهای مورد نیاز رو دارند و روی type-c اونها هم تاندربولت هست. در نتیجه هیچگونه کم و کاستی مشاهده نمیشه.
محمد جان معنای تاندربولت رو همه میدونیم، نیاز نیست که دو سه بار تکرار کنید.
با تشکر

far z در تاریخ : 1400/7/10

احتمالا منظور من درست منتقل نشد. بنده هیچ تعصبی ندارم رو هیچ چی. گوشی دومم هم آیفون هست.
منظور من اینکه LTPO پتنت ثبت شده توسط اپل هست و یه چیز واقعی. اما اون چیزی که سامسونگ استفاده کرده مشابه همین فن آوری هست با یه اسم دیگه که توسط خود سامسونگ ارایه شده. اتفاقا همون پاسخ قبلی شما باعث شد که در این مورد بیشتر اطلاعات کسب کنم و بدونم چی به چیه و کی چیکار کرده. از این بابت از شما ممنونم.
منظور من از اسم اینه که فن آوری مشابه هست و ما نباید درگیر اسامی بشیم.
از اونجایی که ما در مورد گوشی نظر میدیم نه ساعت و آیفون ۱۳ پرو ها از صفحه سامسونگ با فن اوری رفرش متغیری که توسط خود سامسونگ توسعه داده شده استفاده عملا ما دیگه LTPO پتنت شده توسط اپل رو از معادله میتونیم کنار بزاریم.
هیچ کدام از اینها هم اساس بحث نبود. اساس بحث من این بود که قرار دادن ۱۲۰ هرتز چه پیش از رفرش متغیر چه پس از اون میتونست صورت بگیره. حتی اگه اپل منتظر این بلوغ بود، میتونست سال پیش همانند نوت ۲۰ الترا از این صفحات استفاده کنه. بحث ما این بود که به حاشیه کشیده شد و البته برای من خوب بود و چیز بیشتری یاد گرفتم.

fery007 h در تاریخ : 1400/7/10

من به عنوان کسی که سالها اندروید داشته و الان 2 سالی هست آیفون داره ( الان آیفون 12 pro max دارم) شاید بتونم بهتر راهنماییت کنم.
1 - خیر .ندارند .برای خیلی ها باید از طریق ذخیره صفحه اینترنت اقدام کنی.
2-بله. هم شر ایت هم زاپیا
3-فکر کرک نباش.برنامه کرک بخوایی بریزی راخت باید 400 -500 هزارتومن پول بدی.
4-بله شده.برنامه ای در اندروید بود به اسم میکده.شعرهای شعرای مختلف و قرارداده بود .در IOS نداریم.درثانی برنامه هایی مثل بلد ، نشان و ... و بصورت مستقل نداری.یعنی چی؟ یعنی برای نصب اکثر برنامه های فارسی و ایرانی مجبوری اشتراک برنامه هایی مثل سیبچه، انار دونی ، سیب آپ و ... و بخری.که حدودا سالی اگه اشتباه نکنم 400-500 هزینه ات میشه.ولی مشکل اینجاست که همین برنامه ها یهو از کار می افتند ( و یهو دوماه کار نمیکنند) و برنامه هاییکه از طریق همین اشتراک ها تهیه کردی به مشکل میخورند.
چندتا مورد دیگه هم بگم که روشن بشی.من یکبار برای ادیت یک آهنگ در آیفون دقیقا یکساعت وقت صرف کردم.چهارتا برنامه دانلود کردم.آخرش هم بی خیال شدم.با PC حدود 5 دقیقه ای کارم راه افتاد.یا مورد دیگه یکبار خواستم یک موسیقی و که تو تلگرام داشتم، برای زنگ گوشی قرار بدم.با برنامه GarageBand خود آیفون حدودا 5 دقیقه زمان برد.توی اندروید اینکار کلا 20 ثانیه طول میکشه.توی آیفون تکون بخوری میگه پول بده (99 درصد برنامه ها) و مثل اندروید نیست که راحت کرکش و پیدا کنی و از هر سایتی خواستی برنامه بریزی ( فکر جیلبریک نباش که مشکل پیدا میکنی).مورد بعدی الان map خود آیفون (در نسخه 12 به بالا) دیگه برای ایرانی ها کار نمیکنه.بدلیل تراشه ای که استفاده کردند و ایران تحریمه( میدونم ویز داریم ولی اگه کار میکرد میشد از کجتی مثل اپل ایرتگ استفاده کرد که الان نمیشه).َحالا سوال پیش میاد چرا با این همه مشکل ، خودم دو سال هست آیفون دارم.جوابش فقط یک جمله است.جنس مخالف آیفون دوست داره.( دوستان میگیرند چی میگم)

رضا ر در تاریخ : 1400/7/9

این مدل مونتاژ چین هست یا در آمریکا ساخته شده؟
پشت گوشی زده ساخت کجاست؟

Mohammad R در تاریخ : 1400/7/9

متاسفانه نبود برنامه کرک شده، شده یک مشکل!!!!
اینکه از یک پلتفرمی بشه برنامه کرک شده (دزدی شده) دانلود کرد و حق ناشر رو دو لپی خورد و یک لیوان آبم روش اینجا میشه برتری و اون پلتفرمی که حق کپی رایت رو به بهترین شکل ممکن رعایت میکنه به درد نمیخوره و میشه مشکل!!!!
نمیدونم من اگه جای اون ناشر بودم که سرمایه و ایده و زحمت و عمر خودمو گذاشته بودم رو یک اپلیکیشن و بقیه حق منو میخوردن و افتخار هم میکردن، الان چه حالی داشتم🤦‍♂️🤦‍♂️
پیشنهاد میکنم اصلا سمت آیفون نیاید چون تحت هیچ شرایطی نمیتونید برنامه دزدی شده دانلود کنید و دوباره تجربه بد و ناگوارتون از محصولات اپل تکرار خواهد شد

Mohammad R در تاریخ : 1400/7/9

تاندربولت ابتدا توسط اپل معرفی شد و با نام تجاری “Thunderbolt” (به معنی رعد و برق یا صاعقه) توسط اپل به ثبت رسید
بعد ها کمپانی اپل با همکاری کمپانی اینتل اونو توسعه داد
بیشترین سهم استفاده از تاندربولت هم متعلق به محصولات اپل هست
نام تاندربولت به معنی رعد و برق، احتمالا به دلیل سرعت بسیار بالای اون گذاشته شده

Mohammad R در تاریخ : 1400/7/9

“LTPO اگه به اسم باشه بله فناوری معرفی شده توسط اپل هست.” !!!!
همین یک جمله شما برای اثبات تعصب شما کافیه
یک بار از رو عدم اطلاعات، چیزی که اپل به ثبت رسونده و اولین بار در اپل واچ استفاده کرده رو میگی فناوری سامسونگ!!!!
حالا هم که میگی اگه به اسم باشه بله!!!!!!!!
پس به چی باید باشه؟؟؟؟

WOLF A در تاریخ : 1400/7/9

سلام بر تو
کسی که میخواد غلط املایی بگیره حداقل دقت میکنه تو همون کامنت، غلط نداشته باشه. "Silicon" تلفظش "سیلیکون" هست نه "سلیکون"
"ارائه" درسته نه "اراعه"
اما اینها حاشیه ای هستنند و بی اهمیت، چیزی که اهمیت داره و بحث میشه، باید در موردش صحبت کرد. مثلا من میگم آیفون 13 خیلی خوبه، برید بخرید، یکی در پاسخ میگه: تو از 1 کیلومتری آیفون رد نشدی و یکی هم میاد میگه " اتفاقا به نظرم فلان مشکل رو داره"
نفر اول طرفدار متعصبه و ادعای مجرب بودن داره و نفر دوم طرفدار برند خاصی نیست و ادعای چیزی هم نداره. نظر نفر دوم بسیار ارزشمند تره تا نفر اول چون به کاربر یا خریدار کمک میکنه ولی اون نفر اول خودشو داره تخریب میکنه با این شیوه کامنت.
کسی که میگه من 120 هرتز رو قبول ندارم، یعنی داره میگه من فرکانس و طول موج رو قبول ندارم که این یعنی قبول نداشتن علم فیزیک! عجیبیه که اسمش میشه حاشیه! ...
ندونستن عیب نیست دوست من، سؤال نکردن عیبه(اینو دارم خالصانه میگم بهت)، این لینک رو میزارم برات از ویکیپدیا، حتما ببین:
https://en.wikipedia.org/wiki/Refresh_rate#/media/File:Waveform_video_comparison.gif
اگر کتاب یا مقاله علمی نباشه، این لینک ها هم نیست و اگر این مقالات و کتابها خونده نشه هیچ فایده ای نداره. تمام مقالات دانشگاه ها در اینترنت منتشر میشه و همه استفاده میکنن برای یادگیری. همین ویکیپدیا، پایین صفحه مقالات مورد استفاده رو در قسمت رفرنس، نام برده. این مقالات همون مقالات دانشجویی، اساتید، و کتابهای دانشگاهی هست و چیز جدیدی نیست. و باید به صورت اینترنتی خوانده شود چون کتابخانه های فیزیکی، هیچوقت این حجم از اطلاعات رو ندارند.
کسی که میگه "بنده با شما کاملا علمی و تجربی و اگاهانه دارم صحبت میکنم "، پس قطعا میدونه که دونستن مواردی که قبلا اشاره کردم در ساخت این دستگاه ها الزامیست. لذا بهتره مسائل مرتبط با علم رو به اهلش بسپاریم. شما میتونید درباره شماره سریال گوشی یا پارت نامبر و خرید گوشی اصلی بیشتر به دوستان کمک کنید، منم اگر قصد خرید آیفون داشتم و سؤالی داشتم، حتما ازت سؤال میکنم. پس هر کس بهتره در کاری که تخصص داره فعالیت کنه.
...
با تشکر

WOLF A در تاریخ : 1400/7/9

مرسی.
دوستان عزیز لطف کنید، هر کس این خبر رو در سراسر جهان منتشر کرده حتما این لینک دوستمون رو پیوست کنه که در حقش ظلم نشه.
راستی حتما به اون یکی قریشی هم بگو که وقتی خبر میزاری، لینک منبع بده، کپی نکنه. خوب همون اول میگفتی که خبرهاتو از کجا میاری پیست میکنی دیگه.
ارادتمند

WOLF A در تاریخ : 1400/7/9

دوستان این مورد رو بررسی کنید اگر دسترسی به آیفون 13 دارید:
دیدم یه نفر آیفون رو کنار یه گوشی اندرویدی با صفحه 120 ثابت گذاشته برای تست و با آهسته کردن دوربین، میزان بروزرسانی کمتر آیفون مشخص شد*. بعدش با دستگاه تست کرد دید که آیفون تا 100 یا 110 میره هنگام لمس و با سریعتر شدن لمس دست، تا 80 و 70 هم این نرخ کاهش پیدا میکنه.
و گفت به خاطر اینکه نسبت به گوشی 120 ثابت احساس کرده بود کمی کند تره، این تست رو انجام داده بود.
*داخل دوربین، نرخ بروزرسانی صفحه با خطوط سیاه از بالا به پایین صفحه در صفحات نمایش مشخصه.

فرزاد اگر شما دسترسی داری یه تست بزن کنار یه گوشی 120 ثابت.
واقعا مشتاق شدم ببینم که درسته یا نه؟

Sajad K در تاریخ : 1400/7/9

لطقا راهنمایی کنید
حدودا چه زمانی قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس ۲۵۶ گیگ متعادل میشه و قابل خرید هست؟
با تشکر

far z در تاریخ : 1400/7/8

مشکل اینکه شما بدون توجه به موضوع بحث صحبت میکنید. اینکه کمپانیها دیگه تمسخر کردن (که البته سامسونگ هیچگاه از ناچ استفاده نکرد اما جک هدفون و شارژر رو تمسخر کرد و بعد خودش هم اینکار رو کرد) موضوع بحث ما نیست. یا یه عده کاربر چند سال پیش چی میگفتند.
بحث بر سر تغییر یک چیزی هست که مزاحم صفحه نمایش هست. اگه ناچ چیز خوبی بود باز میشد گفت که تغییر نمیده چون خوبه. من تمسخر نمیکنم اپل رو. من به لحاظ زیباشناختی هم نظر نمیدم چون ممکنه یه عده پیدا بشند بگن ناچ خیلی هم خاصه. عرض من فقط دو مورد هست: 1- ناچ مزاحمه 2- تغییر در طراحی لازمه.
از نظر کاربردی ناچ ایراد به حساب میاد همچنان که سوراخ دوربین ایراد هست ولی بسیار کمتر.

در مورد شارژر و اینا که همه اپل رو دنبال کردن کاملا قابل درک هست. این شرکتها پیش از اینکه شرکت فن آوری باشند شرکت تجاری هستند. تجارت هم یعنی حرکت به سمت سود. وقتی اپل با تمام این حذفیات از گوشی حتی بیشتر از قبل فروش میکنه درواقع مشتری این سیگنال رو به بقیه هم میده که شما هم حذف کنید ما همچنان میخریم گوشی رو. اونها هم حذف میکنند.
یه مثال کوچک میزنم: اگر قرار دادن شارژر در جعبه هزینه تولید گوشی رو فقط 5 دلار بالا ببره و سامسونگ در سال 50 میلیون گوشی بالا رده بدون شارژر در جعبه بفروشه یعنی 250میلیون دلار صرفه جویی برای سامسونگ در یکسال. حالا فرض کنیم از این 50 میلیون نصفشون شارژر رو جدا تهیه میکنند و تو هر شارژر سامسونگ 5 دلار سود میکنه، یه 125 میلیون دلار دیگه هم سود بیشتر برای سامسونگ رقم میخوره که در مجموع میشه 375 میلیون دلار. حالا شما به من بگو دنبال اپل رفتن خوبه یا ادای قهرمان درآوردن و نشون دادن اینکه ما از اپل دنباله روی نمیکنیم و به فکر مشتری هستیم؟

far z در تاریخ : 1400/7/8

LTPO اگه به اسم باشه بله فناوری معرفی شده توسط اپل هست.
اما سامسونگ تو گوشی فن آوری مشابه رو برای اولین بار تو نوت20 الترا معرفی کرد. هدف این نیست که بگیم کی اولین بار استفاده کرده و کی نکرده. عرض کردم حتی بدون این هم میشد از 120 هرتز استفاده کرد و این انتخاب رو به کاربر داد که اگه براش باتری مهم هست رو همون 60 هرتز استفاده کنه.
فن آوری استفاده شده توسط سامسونگ فن آوری خودش و البته شبیه به همون چیزی هست که توسط اپل معرفی شد.

120 هرتز اپل کجا و اندروید کجا نداریم. ما نیومدیم اینجا حرفهای کلیشه ای طرفدارفها رو تکرار کنیم. 120 هرتز 120 هرتز هست و تو رفرش فرقی نداره. تنها تفاوت همون رفرش متغیر بود که یکسال پیش به دنیای اندروید با نوت20 الترا معرفی شد.

من دقیقا نمیدونم که رفرش تطبیقی در آیفون مثلا در تفاوت با اس21 الترا چطوری هست. منابع دارید تفاوت این دوتا رو بگه به اشتراک بزارید لطفا. اما با فرض اینکه این چیزی که شما میگید و اونو یک پله جلوتر قرار میدید، اینو اسمش رو بلوغ نمیزارند. یه توییک نرم افزاری هست که میشه پیادش کرد.

payam.fir f در تاریخ : 1400/7/8

شرمنده اتخادیه اروپا داره قانون تصویب میکنه که ملزم میکنه اپل رو به استفاده از تایپ سی و همینطور باز کردن پتنت هاش نسبت به استفاده از شارژرهای شرکت های دیگه همینطور همه تولید کننده های موبایل تو همین سایت خبرش هست،

WOLF A در تاریخ : 1400/7/8

سلام
محمد عزیز با حوصله بخون:
من چندین سال پیش تو پیج سونی با همین تفکر کامنت میگذاشتم. و هر کس ایرادی از سونی میگرفت منم عینا همینشکل جواب میدادم، ولی دیگه چند ساله این مسائل کمتر برام اهمیت داره و مسائل دیگری هست که باید بهشون فکر کرد. دنیای تکنولوژی روز به روز داره پیشرفت میکنه و شرکتی غفلت کنه عقب میمونه. شرکتها مجبورن به بازخورد و تجربه کاربری و انتقادات کاربران برای بهبود گوش بدن. یادمه سونی سنسور اثر انگشت نداشت و این در حالی بود که 2-3 سال قبلش بقیه داشتن استفاده میکردن و وقتی Z5 معرفی شد، میگفتم (البته نه در کامنت) سونی اول یه چیزو خودش نوآوری میکنه بعد میذاره. یعنی همین حرف هایی که الان شما و دوستمون میزنید. اونموقع سنسور لازم بود ولی سونی نمیذاشت. البته گذاشت و متفاوت هم گذاشت. سنسور آیفون جدید هم قراره برگرده و بیاد کنار گوشی، شبیه سونی.
کاربرد پورت اتصال برای همه یکسان نیست. به همین خاطر نباید بگیم فقط یک شارژ ساده. برای یک شارژ ساده میشه یک داک و دوتا اتصال فلری روی لبه کناری با طراحی همرنگ تعبیه کرد یا وایرلس کرد. این پورت قطعا برای چیزی بالاتر از شارژ قرار داده شده.
تاندربولت 4 که در آیپد هست ساخت اپل نیست که دوست من. لپتاپ ها و الترا بوکها و سایر کامپیوترهای جیبی از پورت type-c با قابلیت thunderbolt 4 یا 3 دارن استفاده میکنن، این به خاطر مزایای usb type-c که این پتانسیل رو داره و میشه با این کابل حتی کارت گرافیک اکسترنال به همون الترا بوک اتصال داد.
یه مصاحبه از بیل گیتز دیدم بعد از مرگ استیو جابز :
میگفت استیو جابز بیشتر به دید طراحی و نوآوری نگاه میکنه ولی من به دید نرم افزاری و توسعه نرم افزار. دقیقا هم همینه. به همین خاطر هست که کاربران بیشتر از ویندوز استفاده میکنن تا مک اونم با اختلاف زیاد. ویندوز فضای بهتری بهشون میده.

far z در تاریخ : 1400/7/8

بیش از اونکه تصور کنید بنده با این موارد آشنا هستم.

اپل در ایران نمایندگی نداره که مستقیم فروش کنه. بنابراین واردات به ایران به طور منطقی یا از چین هست یا از کشورهای همسایه. مسافری رو کاری نداریم که میتونه از هر جایی باشه.
فرض کنیم آیفون به شکل عمده از امارات وارد میشه. مالیات امارات تا جایی که من یادمه فقط 5% هست و قاعدتا برای کالای صادراتی از امارات پرداخت نمیشه. یعنی آیفون 1280 دلاری اگه 5% ارزش افزوده نیاد روش میشه 1220 دلار. که بازهم 120 دلار گرونتر از قیمت بدون مالیات آمریکا هست.
چیزی به نام قیمت بین المللی نداریم حتی اگه مالیات رو در نظر نگیریم. قیمت هرکالایی به صورت منطقه ای تعیین میشه. برای همین قیمت سامسونگ در منطقه خاورمیانه بسیار پایینتر از اروپا و آمریکا هست حتی اگه مالیات رو از معادله حذف کنیم.

میمونه تفاوت ارزش کالا به صورت عمده با خرده که معمولا برای چیزی مثل گوشی اگه خیلی دست به دست بشه بعیده به 10% یا نهایتا 15% برسه. که همین میشه سود وارد کننده عمده و خرده فروشی که شما تو ایران دارید + هزینه حمل. حالا اگه خرده فروش ایران لینکی داشته باشه که بی واسطه بیاره، کل سود رو کامل برمیداره. این سود تو این مورد آیفون چیزی بین 100 تا 150 دلار خواهد بود. بنابراین حدود 35 تومن قیمت واقعی خرده فروشی این گوشی در ایران هست در صورت واردات عمده. الان انتظار میره که کمی بالاتر باشه چون هنوز به وفور وارد نشده. حالا اگه شما میبینی کسی 55 میلیون قیمت زده دیگه اون فکر میکنه نوبره و میتونه سود حارج از عرف به جیب بزنه.

محمد ا در تاریخ : 1400/7/8

سلام به دوستان اپلی،لطفا اگر کسی احاطه کامل داره به این اکوسیستم پاسخ بده
آخرین تجربه بد و ناگوار من از اپل حدود ۷ سال پیش بود که یه ipod touch گرفتم و به خاطر همون دیگه سراغ اپل نرفتم
مشکل من این بود که با نبود بسیاری از نرم افزارهای ایرانی و غیر ایرانی دچار مشکل میشدم
گفتم چون شاید چند سال گذشته بپرسم این مشکل حل شده یا خیر
۱.آیا تمام نرم افزار های ایرانی نسخه ios دارن؟
۲.آیا نرم افزارهایی مثل شیر ایت برای ios ساخته شده؟
۳.آیا آخرین نرم افزارهای روز دنیا برای ios مثل اندروید کرک میشن؟
۴.کسی که هم اندروید داشته هم اپل(همین اواخر) تا به حال شده نرم افزاری برای اندروید باشه ولی برای ios نباشه؟
ممنون میشم به همه سوالات دونه به دونه پاسخ بدید

Mohammad R در تاریخ : 1400/7/6

فناوری LTPO یا همون ProMotion استفاده شده در آیفون 13 پرو، تکنولوژی اپل هست نه سامسونگ!!!!!!
(با توجه به پتنت های ثبت شده اپل)
این فناوری اپل اولین بار در اپل واچ سری 4 اومد که در سری 5 امکان نرخ نوسازی بین 1 تا 60 هرتز بدون درگیر کردن کنترلر واحد پردازنده گرافیکی رو فراهم میکرد
گالاکسی اگزینوس s21 اولترا سال 2021، تنها گوشی استفاده کننده از این «فناوری اپل» هست که شیش ماه پیش معرفی شده که زمان رونمایی آیفون ها در تایم دیگری از سال هست
(محصولات اندرویدی نیمه نخست سال و آیفون نیمه پایانی)
اشتب هم نکنیم و یادمونم نره!! 120 هرتز اندروید کجا و آیفون کجا!!
جدا از این 120 هرتز آیفون از لحظه استفاده از تاچ یهو 120 نمیشه!! مثل s21 اولترا (بقیه اندرویدی ها که از LTPO استفاده نمیکنن که وضعیتشون در مصرف شارژ بدتر از s21 هست)
در سیستم عامل یکپارچه آیفون به مرور و با توجه به میزان تحرک تصویر بسته به سرعت دست کاربر!! بین 10 تا 120 تطبیق پیدا میکنه!! که نظیرشو به همراه تکنولوژی LTPO تو هیچ گوشی شاهد نیستیم!! (هیچ گوشی)
البته قاعدتا در محتوای در حال پخش تفاوتی بین آیفون و s21 اولترا وجود نداره چون یک فریم ثابت در حال پخش هست
اینه بلوغی که ازش صحبت میشه

Mohammad R در تاریخ : 1400/7/6

دوست عزیز!
قیمت امارات و کشورهای دیگه ربطی به ما نداره
اون قیمت ها با احتساب مالیات استفاده در اون کشور لحاظ شدن
ما که قرار نیست هم مالیات خودمونو بدیم هم مالیات امارات رو!!
لابد امارات هم از عربستان آورده و عربستان هم از عمان و عمان هم از پاکستان و…. هر کدوم از کشور بغلشون آوردن و مالیات اون کشور بغلیم دادن😂
اون قیمت ها که فرمودید مثلا امارات، مربوط به فروشگاه های اپل استور در امارات جهت خرده فروشی برای شهروندان اماراتی و فقط با پارت امارات ارائه میشه!!
چیزی که شما میفرمائید مربوط به یک گوشی مسافری هست که طرف میره امارات با احتساب قیمت مالیات امارات خریداری میکنه و برای رجیستری دوباره مجبوره مالیات بده و پارت گوشی هم امارات هست
اما گوشیایی که وارد میشن چه به اسم مسافری چه گارانتی، هیچ کدوم به این شکل نیست که یه مالیات هم به کشور بغل داده باشن!!
در واقع برای واردات هر کالا، فقط یک مالیات در کشور مقصد پرداخت میشه دوست عزیز من
در مورد بازار ایالات متحده همه چیز متفاوته و کالاها با قیمت بین المللی فروخته میشن حتی بارها دیدیم مثلا سایت آمازون با تخفیف گوشی رو از قیمت خود کمپانی هم کمتر فروخته
مثلا یادمه آیفون SE 2020 با قیمت سایت اپل 399 دلار، در یک مقطع فروشگاه آمازون با تخفیف 50 دلاری یعنی 349 دلار!! میفروخت اونم به صورت خرده و آنلاک
در کشور خودمون به طور مثال آیفون 12 128 با توجه به اینکه هنوز آیفون 13 زیاد وارد نشده قیمت بین المللی همون 850 دلار هست که ضربدر دلار الان میشه 24 تومن بدون رجیستری و مالیات که الان با گارانتی و رجیستری داره همون 24 فروخته میشه که کاملا منطقیه
خواهشا بدون دانش نظر منتشر نکن!!!!

Mohammad R در تاریخ : 1400/7/6

دلیل اینکه آیفون از تایپ سی استفاده نمیکنه: (و اپلی که من ده ساله میشناسم، استفاده هم نخواهد کرد)
تایپ سی، فضای خیلی خیلی بیشتری به نسبت لایتنینگ اشغال میکنه (چشمی در حدود چهار پنج برابر مساحت بیشتری اشغال میکنه!!!!)
متاسفانه ما همه محصولات رو با هم قاطی میکنیم!!
آیپد و مک؛ فضایی که ارائه میدن اصلا قابل مقایسه با آیفون نیست
اپل نمیاد طراحی رو فدا کنه برای قابلیتی که بود و نبودش برای آیفون تفاوتی ایجاد نمیکنه
دلیل ماندگار و محبوبیت محصولات اپل، یکیش همین طراحی حتی در جزئیات هست
شما در نظر بگیر آیفون با این ظرافت و باریک، حالا یه تایپ سی بد قواره روش باشه!! خنده داره
این برای یک پرچمدار اندروید با ضخامت 8.9 یا 10.2 با طراحی های عجیب غریب یکبار مصرف شاید مهم نباشه اما برای آیفون خیلی اهمیت پیدا میکنه
دلیل دیگه، آیفون نیاز به تایپ سی نداره چون آیفونه نه آیپد و مک که نیاز به سرعت بالاتر کابلی باشه
معمولا در «آیفون» جز یکی دو مورد نادر و کم کاربرد، لایتنینگ رو نهایتا برای شارژ 20 وات لازم داریم که کارشو به بهترین نحو ممکن انجام میده در عین جذاب بودنش
الان آیپد پرو تایپ سی تاندربولت 4 داره!!!! (رو آیپد) خیلی ساده بود برای اپل روی آیفون هم همونو قرار بده اما هر چیزی جای درست خودشو میخواد
چیزی که مسلمه اینه که غول دنیای فناوری از من بهتر تشخیص میده چی و در کجا درسته
احتمالا در آینده پورت لایتنینگ هم حذف بشه از آیفون

Mohammad R در تاریخ : 1400/7/6

یادمه آیفون برای اولین بار از ناچ و لبه های گرد صفحه نمایش استفاده کرد
همه اومدن تمسخر کردن که چرا صفحه اینجوری شده و کی صفحه مستطیلی🤦‍♂️ رو ول میکنه اینو بچسبه و…. حتی خود کمپانی سامسونگ تا دلت بخواد اپل رو تمسخر میکرد!! اما امان از گردش روزگار
حق هم داشتن، اون موقع ذهنشون فقط پذیرش صفحه نمایش مستطیلی با حاشیه و لبه های تیز رو داشت!!!! چیزی که الان ما بهش میخندیم!!
یا اپل ماژول دوربین رو بزرگ کرد همه تمسخر کردن که چمیدونم کاورش چه شکلی میشه و این دست کامنت های تنه آمیز….
یا موارد پر شمار دیگه مثل جک 3.5 و آداپتور……. که خیلی زیاده خواستید بگید دونه دونه پیدا کنم بشمارم واستون
حتما پیشنهاد میکنم کامنت های اولیه در فروم آیفون 7 و 8 و x و 11 و 12 و…. رو مطالعه کنید خیلی جالبه
اونا همینایی هستند که الان اینجا هستند و الان هم اومدن اینجا باز ایراد میگیرن و خودشونو اذیت میکنن
اشکال نداره بازم خاطره میشن
درست زمانی که شما داری تمسخر میکنی، اپل داره ده سال جلوتر رو میبینه
و ده سال بعد چیزی که الان تمسخر میکنید میشه سرگرم کننده برای ما
(تجربه از رو چند تا عکس به دست نمیاد)

reza n در تاریخ : 1400/7/6

یه روزی با 2میلیون گوشی پرچمدار میخریدیم الان 80میلیون یه آیفون .گوشی که تنها امکاناتش پوز دادن تو مهمونیاس

Sajad K در تاریخ : 1400/7/6

سلام
شاید بی ربط باشه
دوستان یه راهنمایی میخواستم
مک بوک ایر ام وان و آیفون سیکس اس پلاس دارم
قصد خرید تبلت آیپد پرو یازده 2021 دارم
به نظر شما بین تبلت آیپد پرو یازده 2021 و گوشی آیفون 13 کدوم رو برای خرید انتخاب کنم؟
لطفا راهنمایی کنید
با تشکر

امیر پ در تاریخ : 1400/7/5

با دروود و سپاس
ی سوال داشتم
رام گوشی موبایل آیفون سیزده پرو مکس چه اندازه هست؟؟؟
در حال حاضر فروشگاه های فروشنده تو ایران با رام شش موجودی دارن، اما سایت مرجع موبایل زده ، رام هشت.
میشه یک نفر منو راهنمایی کنه.
سپاس 🌹🙏

iraj p در تاریخ : 1400/7/5

بزرگوار به نظرم از نزدیک اختلاف ریفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و ۶۰ هرتزی رو ندیدی که میگی به چشم دیده نمیشه،جای تعجب داره این همه ادعاتم میشه ... البته تعجبی هم نداره اگه از سال ۸۸ خانه ات فقط اینجا بوده یعنی همش ۶۰ هرتزی استفاده کردی در حالیکه الان دو ساله پرچمدارهای برندهای دیگه دارن استفادش میکنن،پیشنهاد میکنم... اطلاعات غلط به مردم ندی و یا حداقل یه بار ریفرش ریت ۶۰ رو با ۱۲۰ کنار هم ببینی.در ثانی مثلا چه تکاملی توی ریفرش ریت ۱۲۰ هرتزی اپل با سامسونگ هست؟سامسونگ هم با توجه به محتوا ریفرش ریت رو تغییر میده و کمک به مصرف باتری میکنه.ثالثا زبانت هم تقویت کن لزموما اونطوری که نوشته میشه تلفظش هم اونطوری نیست!!!!ریفرش ریت درسته قریشی جون نه رفرش ریت قریشی جون

امیر ق در تاریخ : 1400/7/5

درود بر شما جناب

اطلاعاتی که در مورد این خبر منتشر میکنین با کامل منتشر کنین و شخصی سازیش نکنین در جهت کوبیدن و تخریب اپل ، یا هم منبعشو بذارین که دوستان رو به اشتباه نندازین.

نویسنده این خبر هم از فامیل بنده هستند جناب محمد قریشی .لینک خبر رو بذارین تا تحریف نشه ، شخصی سازی نشه

https://digiato.com/article/2021/08/14/%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-usb-c

این خبری که از اینجا کاپی پیست کردید رو بنده کاملترش میکنم !!!

اتحادیه اروپا سال ۲۰۱۸ تصمیم به این کار گرفت ولی نتونست .امثال هم شبیه سال ۲۰۱۸ هست.
....

با تشکر از شما - قریشی

امیر ق در تاریخ : 1400/7/5

درود بر شما جناب
....
حتمن علم یعنی اینکه موثق رو موسخ تلفظ کنیم !!! (ارشیو کامنت شما )

از شخصی که ادعای تحصیلات اکادمیک وارشد زبان و گاهی ارشد سرامیک داره خیلی بعید هست این قبیل موارد تلفظ!!!

سعی کنین با رعایت ادب ، کمتر به حواشی بپردازین ! بازم که زدین توخط حواشی !!! اینجا صحبت ایفون ۱۳ هست یا صحبت لپ تاپ و علوم اوپتیک یا صحبت خمیر سلیکون و صحبت خدا جناب ؟!!!؟

برای شخص بنده کاملا مشخص هست که تو عمر پربارتون از ۱ کیلومتری ایفون هم عبور نکردید ...
...
بازهم مثل همیشه واسه شما ارزوی یه ایفون خوب تو سال ۲۰۲۲ رو دارم.

موفق باشین جناب

far z در تاریخ : 1400/7/5

سلام وحید عزیز

بله در سالهای آینده حذف خواهد شد اما فقط اپل میتونه این ناچ رو انقدر طولانی حفظ کنه.
وزن گوشی مشکل بزرگی نیست و گوشی های با این اندازه وزنشون بالا هست اما مشکل وزن وقتی خودش رو بیشتر نشون میده که لبه های فریم تیز باشه. اینجوری سطح فشاری که به دست وارد میشه بیشتر میشه و چون لبه تیز هست بیشتر از قبل آزار میده. من یادمه پارسال لحظاتی آیفون 12 رو دست گرفتم و تو همون تجربه اول به خودم گفتم که این چقدر تو دست ناراحته. اینم ایراده و باید برطرف بشه.

تو اتحادیه اروپا تصویب شده که پورت شارژ UCB-C باشه. اگه اپل امتناع کنه قاعدتا جریمه خواهد شد.

amin f در تاریخ : 1400/7/5

من آپشن زوم اپتیکال با کیفیت و خوب و اون آپشن سینماتیک مود خیلی به کارم میاد
تو کدوم گوشی های اندرویدی هم این قابلیت ها هست؟ البته گوشی هایی که تو ایران خرید و فروشش رایج باشه ها
دوستانی که آیفون جدید رو خریدن، اگر مقایسه ای انجام دادین حتما راهنمایی کنین
ممنون دوستان

نیما م در تاریخ : 1400/7/5

دوست عزیزم برای دیدن قیت منطقیش که همون بازه 37 تا 43 تومن هست باید قشنگ تا اسفند ماه صبر کنی.با تجربه دقیقی که سال پیش از رصد روند قیمتی سری 12 دارم میگم اینو.خودم بهمن 12 پرومکس گرفتم که 47 در اومد البته اون روزا بخاطر مشکلات سامانه رجیستری قیمت ها رفت بالاتر سه چهار تومن اما در نهایت اسفند باید به بازه 40-45 برسه

WOLF A در تاریخ : 1400/7/4

سلام فرزاد جان

آره ولی من به صورت کلی گفتم.
اون ناچ هم حذف میشه در سالهای آینده. تازه اتحادیه اروپا هم فکر کنم اجبار به استفاده تایپ سی کرده که اپل امتناع کرده (اصلاح کن اگر اشتباه گفتم). این حتی به محیط زیست هم کمک میکنه ولی عجیبه که اپل قبول نکرده. با کابل لایتنینگ هم در سرعت usb 2 خواهد موند. و احتمال اینکه بقیه به usb 4 مجهز بشن هم هست چون توی کامپیوتر ها اومده.
گوشی سنگینی هم هست که خوب البته مدل مینی 140 گرم و مدل معمولی 170 گرم و پرو 200 گرمه که تقریبا طبیعیه. الان تقریبا تمام پرچمدارا 200 به بالا وزن دارن. البته از حق نگذریم پرچمدار سونی با وزن 186 گرم خیلی حوبه. من با وزن الیته مشکلی ندارم یه چیز سلیقه ای هست.

حق با توست.
منم همینو دقیقا اشاره کردم. گفتم که چیزای دو سال پیشو الان آورده ولی با این حال با توجه به اینکه از لجاظ آپشن تقریبا مثل سایر پرچمداراست چیزی جز همون پورت محدود لایتنینگ کم نداره و با بقیه کم و کاستیهاش به طور سلیقه ای میشه کنار اومد.

اپل هم البته تا چند سال دیگه ناچش حذف میشه و پورتش عوض میشه.

علی س در تاریخ : 1400/7/4

اینجا قیمت ها افتضاح بالاس ،اگه قصد خرید دارید ی فروشگاهی بود احتمالا پیرانشهر باشه ارسال و حضوری هم داره گوشی شاپ وان ،از اونجا بخرید من قیمتاشو دیدم ۵۱۲ بدون ریجستر ۵۱ زده و مکس ۱۲۸ بدون کد ۴۱ تومن .
چه خبره اینهمه قیمتای کذایی،فروشگاه آمیتیس میخاد از هر گوشی دو برابر اصل پول سود بکنه
http://t.me/joinchat/SELTImoW8j9PNcF_ این کانال همون فروشگاه هست

WOLF A در تاریخ : 1400/7/4

...
از این لینک قبل از گفتن حروف انگلیسی کمی استفاده کن:
https://translate.google.com/?sl=en&tl=fa&text=refresh&op=translate
این ابزار رو ساختن برای یادگیری کسانی که تسلط ندارند. کلمه "Galaxy" رو هم تست کن. تا نگی گالاکسی.
علم و علمی:
شما میتونی الکترون اوژه رو برای من شرح بدی؟ طریقه رشد جوانه ویفر سیلیکون به چه صورته؟ اتاق تمیز چیست؟ اسپینترونیک چه علمی هست؟ مقاومت مغناطیسی چیست؟ ...
موارد بالا تنها بخشی جزئی از فیزیک اپتیک و فیزیک حالت جامد و فیزیک کوانتوم هستند و علم و علمی محسوب میشن که برای ساخت تمام قطعات الکترونیک و کامپیوتر نیاز به دونستن این علوم هست. حالا ببین واژه علم و علمی شما چه اندازه به واژه علمی بنده نزدیک است. و با توجه به کامنتهای پارسال و همین کامنتت راجع به پنل 120 هرتز، میشه فهمید از سخت افزار کامپیوتر و الکترونیک هیچگونه علم و تجربه ای نداری و بعید میدونم حتی یکبار هویه دستت گرفته باشی. (فکر کنم من 27 سال پیش با هویه کار میکردم). انشالا ... یه مانیتور 120 به بالا بگیر تا تفاوتش با 60 هرتز رو متوجه بشی. مریض نیستن شرکتها که مانیتور با ریفرش بالا میدن بیرون.
ضمن اینکه هر جوری بخوای به خودت آوانس بدی، حداقل 10 سال کمتر از من تجربه داری. (چون میدونیم محصولات اپل چه تاریخی در ایران موجود بود) و خوشحال میشیم وقتی اسم اندروید میاری، مدل اندرویدی هم که استفاده کردی به بچه ها بگی.(اندروید 1.6 یا 2 یا 4؟ روی یه گوشی ...) این شده تجربه اندروید!؟
علم از دیدگاه جهانی، موارد بالا حساب میشه، نه فلش کردن گوشی یا تعویض قاب پشت گوشی یا تعویض یک قطعه معیوب. حالا علم از دیدگاه شما چه معنی داره؟ ...
...

far z در تاریخ : 1400/7/4

تلفظ درست انگلیسی ریفرش هست نه رفرش. اما تو گفتار فارسی کسی رفرش هم بگی عیبی نداره. من خودم چون فارسی مینویسم همون رفرش رو به کار میبرم

۱۲۰ هرتز بلوغ خاصی لازم نداشت و میشد از همون اول گذاشت. اگه بلوغ منظورتون صفحات LTPO با رفرش متغیر هست که این صفحات ساخت سامسونگ هستند و پیش از این تو اس ۲۱ الترا استفاده شده. با این حساب باید بگیم سامسونگ به بلوغ رسونده نه اپل! بدون این فناوری هم ۱۲۰هرتز بودنش بسیار بهتر از نبودنش بود.
ضمنا شما تا زمانی که ۱۲۰ هرتز استفاده نکردی فکر خواهی کرد که ۶۰ هرتز طبیعی هست و هیچ ایرادی نداره. اما کافیه ۱ ساعت با ۱۲۰ کار کنی دیگه تا پایان عمرت نمیتونی ۶۰ هرتز رو تحمل کنی. به طرز عجیبی ۶۰ هرتز کند به نظر میرسه برات. با توجه به اینکه شما احتمالا از آیفون فقط استفاده میکنی، هنوز تجربه این ۱۲۰ هرتز رو نداشتی. کسانی که تو دنیای اندروید هستند دستکم دو ساله به این رفرش دسترسی دارند. امیدوارم که اگه قصد ارتقا به آیفون ۱۳ پروها رو داشتی، بیاد دستت و کار کنی اونوقت خواهی دونست که نصف عمرت رو با ۶۰ هرتز به فنا دادی.

محمد امین س در تاریخ : 1400/7/4

از اون روزی میترسم ک قیمت محصولات اپل بره بالای ۱۰۰ میلیون!

Ya A در تاریخ : 1400/7/3

با این قیمتی که برای کانفیگ ۵۱۲ زده اند لابد نسخه یک ترابایتی هم در صورت وارد شدن به ۱۰۰ میلیون می رسد.

امیر محمد ا در تاریخ : 1400/7/3

جالبه نسخه 512 گیگش حدود 75 تومنه که ما دقیقا حدود یکسال پیش یا کمتر یه 206 تیپ 5 خریدیم 😂😂😂😂

مهدی ص در تاریخ : 1400/7/3

با عرض معذرت ولی واقعا اینایی که برای فروش گذاشتن اینچ داخل همین سایت به چه چیزی فکر کردن که این قیمت رو گذاشتن؟
هنوز تو ایران نیومده،انصاف داشته باشید دوستان فروشنده این چه قیمتیه گذاشتید

Arashk . در تاریخ : 1400/7/3

تست باتری تمام گوشی هایی ک الان در حال فروشن(در سایت اپل)
و همونطور ک قبلا گفتم 13 پرو مکس واقعا عالیه تو باتری.
الان میگم یه چیزی فراتر از عالیه

https://youtu.be/IQQCoJiZj8w

پارسال سامسونگ با یکم رزولوشن بهتر و 0.1 صفحه بزرگ تر تونست 8 ساعت 41 بیاره.
امسال اپل 9 ساعت و 52 اوورد(البته اینم در نظر میگیریم ک برنامه هایی ک در دوتا تست استفاده شدن یکسان نیستن اما بازم اپل واقعا یه شاهکار زده)
اما خب این باتری عالی معایب خودشو مثل سنگین بودن و وزن 240 گرمیش داره(ک میتونست از المینیوم استفاده کنه)

erfanm m در تاریخ : 1400/7/3

آره واقعا یادش بخیر ولی اون زمان پول ارزشش پایین نبود گفعلا ک جایگاه دوم رو تو بی ارزش ترین پول رو تو جهان داریم یه قدم مونده تا سکو اول ک اونم خودمون به دست می آوریم😂😂

far z در تاریخ : 1400/7/3

اتفاقا به نظرم ایراد داره.

هر گوشی ساز اندرویدی بود این ناچ رو 5 سال نگه میداشت مردم بهش نگاه هم نمیکردن.
داریم در مورد اپل حرف میزنیم که به ادعای خودش و طرفدارانش آخرین نواوریها رو اعمال میکنه.
ناچ هم از نظر بصری هم از نظر مزاحمت برای صفحه گوشی مورد کاملا منفی هست. اپل باید به تدریج بعد از آیفون 10 این ناچ رو کوچکتر میکرد و تا الان دیگه ناچ از بین میرفت. هیچ مزیتی نداره این ناچ و با وجود اثر انگشت زیر صفحه اصلا دیگه فیس آیدی مزیتی نداره که به خاطرش این ناچ به این بزرگی رو حفظ کرد.
فیس آیدی که با ماسک هم کار نمیکنه (که البته درست هم هست و نباید کار کنه). گوشی دوم من آیفون 11 هست. یعنی باورتون میشه چقدر تو این 1.5 سال من مجبور شدم پسوورد بزنم رو گوشی.
مورد بعدی طراحیشه. این فریم تیز آزار دهنده هست. اکثر مردم چون تو قاب گوشی استفاده میکنند متوجه نمیشند گوشی به این سنگینی با اون لبه های تیز چقدر کار با گوشی رو سخت میکنه اما این وظیفه تولید کننده هست که ایراد رو برطرف کنه.
یا بقول دوستمون صفحه 120 هرتز رو میتونست سال پیش بیاره که نیاورد که الان مزیتی برای آیفون 13 نباشه.
به نظرم اینکه به گوشی ساز بیاد یه قابلیتی رو که میشد خیلی وقت پیش اضافه کرد رو الان اضافه کنه مزیتی برای اون شرکت سازنده نیست اما باعث میشه ما آیفون 13 پروها رو از این نظر بگیم بهتر شدند.
اما کماکان ناچ و طراحی تیز دوتا ایراد برای آیفونهای این نسل هستند.

بابک ا در تاریخ : 1400/7/3

دوستان قیمت این گوشی کی متعادل میشه ؟؟؟؟؟الان دوازده پرو مکس 256 گیگ که قیمت دلاریش با آیفون 13 پرو مکس یکی هست حدود 35 میلیونه در واقع آیقون 13 پرو مکس هم باید با این قیمت فروش برسه چقدر طول میکشه که قیمت به این میزان برسه؟؟؟؟

امیر ق در تاریخ : 1400/7/2

بینهایت خوشحال و مسرورم که هرساله در این
تاریخ ها پس از رونمایی محصولات جدید اپل،خیل
عظیم دوستان سرازیر میشن به این صفحات تا
به طریقی ابراز تمایل و علاقشونو به داشتن این
محصولات به هرطریق ممکن ( اعم ار تخریب و
کوبیدن و نشر اکاذیب و سیاه نمایی ) اعلام کنن.

امیر ق در تاریخ : 1400/7/2

دوست عزیز - با احترام

اولا لحن شما نمایانگر ادب شماست تو فروم عمومی
سعی کنین تو مکان های عمومیه اینچنینی یمقدار بیشتر مودب باشین چون همه پی به میزان ادب شما میبرن.
قریشی جون نه و جناب قریشی بفرمایین

دوم اینکه ریفرش نه دوست عزیز
تلفظ صحیحش رفرش ریت refresh rate هست
...
سوم اینکه سعی کنین اطلاعات غلط منتشر نفرمایین تو حوزه ای که نه تجربه دارین نه اطلاعاتشو ...
...
بنده با شما کاملا علمی و تجربی و اگاهانه دارم صحبت میکنم و اندازه سالیان فعالیت شما تو بازی کلش رویال و کلش اف کلنز و پابجی ، تجربه ی عملی استفاده - تعمیر - نرم افزار ios و android و mac os و محصولات اپل رو دارم. تا اینجا درست ؟

رفرش ریت فناوری جدیدی هست که اپل طبق معمول بجای نشر عجولانش ، صبر کرد به کمال برسونه و بالغ بشه و ایراداتشو برطرف کنه و سپس اراعه کنه . بله بنده هیچ اعتقادی به رفرش ریت ۱۲۰ ندارم و هیچ برتری محسوب نمیشه چون چشم انسان از یه میزان به بعد قادر به تشخیص نیست. بارها هم اینجا اعلام کردم....

در پایان :

خیالم راحت که شما این سایت نمیاین ؟ مگر این سایت ارث پدریه بنده هست که بخوام کسی بیاد یا نیاد ؟! یا مثلا شما چه منصب و مقامی دارین که بودن یا نبودن شما اینجا خوشحال باشم یا نباشم ؟
...
هرکسی میاد نظراتشو مینویسه میره
...
اینجا خانه ی ابدی بنده از سال ۸۸ بوده و هست و خواهد بود و همونطور که قبلا توی ارشیو من گشتین و هیچی پیدا نکردین ، پر از کامتهای اموزشی و رفع اشکال بوده و هست و خواهد بود...

در پایان برای شما ارزوی موفقیت میکنم دوست عزیزه متعصب

قریشی

محمد م در تاریخ : 1400/7/2

سلام لطفا پیچ اینستاگرام تو برام بفرستید. ممنو میشم. راهنمایی در زمینه خرید لپ تاپ خواستم. اینتل بنده rishsefid202 هستش. ممنون

مهرداد س در تاریخ : 1400/7/2

۲۵۶ گیگ ۴۴ میلیون 😂😂😂
ی زمانی با این پول پژو ۲۰۷ اتومات میدادن ......

داود م در تاریخ : 1400/7/1

منم کاملا با نظر شما موافقم آیفون 13پرو مکس کمبودی نداره اما پیشرفت هایی که تو دوربین وصفحه 120هرتز داشته میتونست تو دو نسل قبل هم انجام بده اما برای سود بیشتر این کار نکرد

far z در تاریخ : 1400/7/1

حتی تو خود آمریکا به طور میانگین 10% مالیات بر ارزش افزوده میاد رو کالاها. یعنی یه آمریکایی برای خرید این گوشی باید 1210 دلار بپردازه.

قیمت کالاها تو بازارهای مختلف فرق میکنه. اگه شما یکی رو داشته باشی از آمریکا این گوشی رو بیاره برات باید 1210 دلار بپردازی که با دلار 27.5 میشه حدود 33 میلیون تومن.
اما گوشی که ایران میاد از آمریکا وارد نمیشه عزیز. شما به جای قیمت آمریکا تشریف ببر سایت اپل امارت و اونجا قیمتها رو ببین:
قیمت این گوشی در امارات از 4700 درهم شروع میشه که در واقع میشه معادل 1280 دلار که با همین دلار الان میشه 35 تومن. بنابراین این گوشی با در نظر گرفتن هزینه هاش مثل حمل و رجیستری و در نظر گرفتن سود منصفانه باید بین 40 تا 45 تومن باشه. بدون رجیستری با سود منصفانه باید بین 35 تا 40 تومن.
با واردات عمده که معمولا وارد کننده ها میتونن ارز حواله ای دریافت کنند که کمتر از ارز آزاد هست و اینکه میتونن با قیمت عمده بیارند میشه قیمت تثبیت شده این گوشی رو بدون رجیستری همین 35 تومن در نظر گرفت.

گوشی که ایران میاد معمولا از امارات میاد. بنابراین قیمت خرده فروشی در ایران در بهترین با قیمت خرده فروش اماراتی باید یکسان باشه. یعنی الان این گوشی رو از امارات یکی برات بیاره و هزینه حمل هم نگیره باید 35 تومن بهش بدی با قیمت ارز الان. این کف قیمت هست

Hà§an M در تاریخ : 1400/6/31

چرا1100دلار به دلار ۲۵تومنم بگیرم میشه27.5میلیون حالا بگیرم به همه ی ریجستر و بقیه چیزا بشه 31تومن مثل ایفون 12pro بعد چرا!!!!قیمت زدن 41تومن!!!کیو دارین ... فرض می کنین دقیقا؟؟🙂

محمد امین س در تاریخ : 1400/6/31

این سری اپل گل کاشته و واقعا هیچی کم نذاشته و الان این گوشی هیچ کمبودی نداره و واقعا عالیه.ولی از نظر من نباید اون فریم میانی گوشیو صاف و تخت میکردن خمیده بهتره البته از نظر من

محمد امین س در تاریخ : 1400/6/31

اهان پس بعضی از دوستان نظر خودشونو ندن ک شما راحت تر کامنتا رو بخونی? دوست عزیز این بخش نظرات رو گذاشتن ک همه نظر بدن و همه هم نظر خاص خودشونو میدن و ب شما ارتباطی نداره ک اونا چی میگن و این بخش نظراتم ماله شما نیست ک میگید این نظرو بگید یا اون نظرو ندید این بخش نظرات ماله همست و هرچی میگن نظر شخصی خودشونه و ب شما هیچ ارتباطی نداره

حامد.ن ن در تاریخ : 1400/6/31

رم مانند سال گذشته 6 گیگ است نه 8 گیگ
لطفا اصلاح شود

WOLF A در تاریخ : 1400/6/31

سلام
چطوری قریشی
به بلوغ رساندن یعنی چی؟ باید اول اینو بتونی توضیح بدی.
حدود 10 سال پیش اولین گوشی با usb 3 اومد بازار و 13 سال پیش usb 3 معرفی شد. usb 3 به بلوغ نیازی نداره چون usb یه پورت یونیورسال هست و برای سرعتش ریتینگ مشخص هست. چرا آیفون هنوز از usb 2 استفاده میکنه؟ وقتی پورتی انحصاری هست یعنی واسش سود داره، واسه همین عوضش نمیکنه، اون دلش به حال مشتری نمیسوزه که usb 2 داشته باشه یا 3. سال 2021 هم داره تموم میشه و تا سال آینده همین موقع که گوشیها ممکنه از usb 4 استفاده کنند، اپل هنوز داره از usb 2 استفاده میکنه امیر عزیز. اگر حداقل دلسوز همین برندی هستی که علاقه داری بهش، باهاشون تماس بگیر و مواردی رو بهشون بگو. این قرار نیست به بلوغ برسه. این چیزی هست که بیش از یک دهه داره استفاده میشه و الان ورژن بعدیش هم اومده، مگه اینکه بخواد یه تکنولوژی 20 ساله که الان ورژن بعدش اومده رو به بلوغ برسونه.
قابلیت سینمایی رو سونی دو سال پیش در خانواده xperia 1 رونمایی کرد که بسیار بسیار بسیار پیشرفته از آیفون فعلی هست و قابلیت فوکوس بکگروند و فورگروند هم خیلی بهتر اجرا کرده با قابلیت فیلم برداری حداکثر 4k 120fps 10bit hlg. اینو میخواسته به بلوغ برسونه؟ مثل این میمونه که یه انسان بخواد کاری که قبلا خدا انجام داده رو بگه من بهترشو انجام میدم.
نرخ بروزرسانی صفحه چیزی هست که قبلا بوده و صفحه ltpo هم قبلا استفاده شده در گوشیها، چه چیزی رو میخواسته به بلوغ برسونه؟ صفحه ریفرش بالا یکی از ایرادات آیفون بود و الان به بهترین نحو ممکن این ایرادو برطرف کرده. ما هم همون اول (پارسال) همینو میگفتیم که شما و بقیه میگفتید 120 یک عدد اشتباه برای گول زدن مردم هست. (برو کامنت های پارسالو بخون ببین چی گفتی در همین زمینه 120 هرتز)
پس این جمله رو بکار نبر دیگه.
فعلا چیزی که من میبینم، استفاده از برخی تکنولوژی هایی که قرار بود 2 سال پیش استفاده بشه.

مزایای آیفون 13 پرو و مدل مکس (که هیچ تفاوتی با هم ندارن):
1- دوربین مکرو شگفت انگیز که مثل میکروسکوپ عمل میکنه و تا نیم سانتی متر هم میتونه به سوژه نزدیک بشه (ندیدم طرفداران که ادعاشون میشه اینو اشاره کرده باشن)
2- قابلیت استفاده والت و شناسایی آن روی گوشی و اخطاز در صورت گم شدن
3- ریفرش صفحه قابل تغییر تا 120 که به باتری کمک میکنه
4- و باتری که برای تمام مدلهای اندروید چالش جدی ایجاد میکنه، پس بیخود باتریشو به چالش نکشید
5- پردازنده قویتر
... تمام کامنتهات شده طرفداری ... اگه میخوای به کسی کمک کنی چهار تا عیب و ایراد آیفون و روشهای برطرف کردنشو هم بزار اگر تجربه داری تا به درد بقیه و خریدار بخوره.
خیالت راحت منم خیلی وقته که کاری با این سایت ندارم و دیگه نمیام. اون آیفون قبلی هم خودت طولانیش کردی. جای اینکه بقیه رو ترغیب به خرید کنی، داری همه رو متنفر میکنی از اپل. خوشبختانه به واسطه گذاشتن اینستاگرامم در پیج آیفون (همونی که لطفت نصیبم شد)، ده ها نفر اومدن و مدل لپتاپ بهشون پیشنهاد کردم و خریدن و عکسشم نشونم دادن، این خیلی لذت بخشه که میتونی کسی رو راهنمایی کنی و رضایت داشته باشه.
خواهشمندم ریپلای نزن که بحث دوباره کش دار بشه. من یه سری مسائل رو بهت گفتم که حقیقته و اپل باید انجاد بده دیر یا زود.

حرف آخر (از دیدگاه کسی که تکنولوژی رو دنبال میکنه):
"این آیفون از دید من عالیه و از لحاظ آپشن چیزی کم نداره و هر کس بخره ضرر نمیکنه"
هر کی هم ایراد گرفت وارد نیست. جز همون usb 3 .

با تشکر

Arashk . در تاریخ : 1400/6/31

خوب یا بد نمیگم فقط نظرمه هرکس هرطور دوس داره برداشت کنه.
نظرم رو به عنوان یک اندروید فن میگم(که از هر برندی حتی ایفون داشتم و ای یو اس رو بهترین او اس میدونم اما ترجیح میدم از اندروید استفاده کنم)

کار ب کم و کاستی های گوشی ندارم هر گوشی کم و کاستی های خودشو داره
تاخیر تو استفاده از 120 هرتز(بعد از 3 سال) و نداشتن حسگر اثر انگشت(اونم تو این وضع کرونا,در صورتی ک خیلی راحت میتونست از حسگر روی پاور استفاده کنه مثل ایپد ایر)کاری به اینا ندارم.
طراحی خوبیه مثل پارسال(وزن پارسال بالا بود وزن امسال بالاتر رفته و 240 گرم میشه باهاش وزنه زد)
بنظرم میتونست از المینیوم استفاده کنه.چون کلاس و زیبایی و مقاومت هیچ اهمیتی ندارن وقتی کاربر راحت نباشه.(البته دست به وزن هر گوشی بعد یه مدت عادت میکنه)
ب شخصه رنگ ابی اقیانوسی پارسالو بیشتر میپسندم(کلا رنگای پارسال بهتر بودن)
رم که بالا نرفته متاسفانه!!
اما خب بازم میگیم مشکلی نیست اپل عادت داره حرکات تکراری بزنه.
توی سی پی یو قدرتش خوب رفته بالا و نسخه پرو احتمالا بخاطر داشتن رم بیشتر یکم امتیاز بالاتری اوورده ک پارسالم همین بود و عادیه
اما
اما چیزی ک خیلی اذیت کنندس و عجیبه قدرت جی پی یو ایفون 13 در برابر نسخه پرو!!
ایفون 13 حدودا 10800 اما نسخه پرو 14400 بود و این تفاوت ینی یک تفاوت 60 درصدی.
تفاوت ایفون 13 با ایفون 12 کلا 20 درصده.(ایفون 12 9300)
ینی بجای اینکه به چیپ ایفون 13 بگن ای 15 باید میگفتن ای 14x یا هر اسم دیگه ای.
چرا باید قدرت جی پی یوی ایفون 13 با دو نسخه پرو فرق داشته باشه اونم به این اندازهههه!!!
مدرک:
https://www.youtube.com/watch?v=84FatKnHhJI&t=906s
7:30
در قسمت دوربین هم پیشرفت خوبی داشته اما بیشتر پیشرفتش شروعی برای یه راه جدید و خوبیه و الان نمیشه گفت چیز خیلی معرکه ایه.
کوچیک شدن ناچ خوب بوده اما فقط در صورتی ک با یه اپدیت به کاربر اجازه بده اون درصد شارژ لعنتی رو بتونیم ببینیم.وگرنه 1 سانت کوچیک تر شدن دید مارو بیشتر نمیکنه.
و خرید ایفون 13 کاملا اشتباس...(غیر از اینکه پول پرو مکس نداشته باشید)
13 همون 12 پارساله با یکی دوتا تغییر ریز ک اصلا حس هم نمیشن.اما پرو مکس اونقدری تغییر کرده ک تا 6 سال اینده واستون مثل برق کار کنه.
پس فکر خرید 13 معمولی نرید.
تو ارشیو منو نگاه کنید از هر برندی خوب و بد گفتم
الانم واقعیت رو گفتم 13 پرو مکس گوشی عالیه که به قیمتش میارزه و اگ سامسونگ امسال دوربین سلفی رو نبره زیر نمایشگر 13 پرو مکس میگیرم.
مزایا:دوربین چیپست صفحه نمایش(رفرش ریت 120) و باتری عالییی داره(13 پرو ک خوب بود پس مکس خیلی بهتره)
معایب: 240 گرم خیلیییی سنگینه و دستو اذیت میکنه,کاش روشنایی یکم بیشتر بود چون پارسال شیا و سامسونگ صفحه نمایش با روشنایی 1700 نیت زدن.نداشتن حسگر اثر انگشت.میتونست از همون حسگری ک روی ایپد ایر استفاده شد استفاده کنه اما نکرد.(این گزینه سلیقه ایه,رنگاش به سلیقه من نمیشینه)

erfanm m در تاریخ : 1400/6/31

دیگه خاصیت کشور ما همینه دیگه
همین 12 پرو مکس اوایل ک اومده بود بازار حدود 57 میلیون قیمت داشت ک کاملا یادمه ک بعد ها اومد پایین
آین گوشی هم همینطور میخاد بشه بخواد بیاد ایران اوایل با قیمت بالا 60 یا 70 تومن میفروشن
بعدها میاد 55 میلیون یا شاید بیشتر

REZA B در تاریخ : 1400/6/30

گوشی هنوز تو خود امریکا عرضه نشده بعد اینجا میخوان بفروشن 😂😁
دوستاییم که میخوان بخرن بزارید دو سه ماه بگذره از عرضه تا قیمت واقعی تر شه
البته اونایی که با اون قیمتا میخرن این پولا واسشون ارزشی نداره😐

محمد ع در تاریخ : 1400/6/30

آیفون 13 پرومکس 1100 دلاره که با دلار 27 تومنی هم حساب کنی میشه 30 تومن. بخوایم مالیات و عوارض و گمرک و اینام اضاف کنیم میشه نهایت 33 بیشتر از این دزدی هست

مهدی ص در تاریخ : 1400/6/30

این گوشی هنوز به دست مشتری ها نرسیده و پیش فروشه این دوستان چطور گرفتن که میخوان بفروشن و نکته دوم اگه نسخه یک ترابایت دو هزار دلار باشه میشه پنجاه میلیون و با بقیه چیزا زیر هفتاد میلیون میشه،شما چطور حساب کردید که به این اعداد عجیب رسیدید؟؟

Vahid M در تاریخ : 1400/6/30

داداش ... ۵ ساله ۶ اس داری اونوقت یهو میخوای ۱۳ پرومکس بگیری،... بعدشم هرکسی نظرش محترم هست چه مخالف باشه چه موافق، حق نداری به کسی بگی نیا نظر بده

erfanm m در تاریخ : 1400/6/29

30 تومن؟ شوخیت گرفته؟
اگه زیاد به بازار ایران حداقل حداقل زیر 60 تومن نمیاد چون دلال ها اجازه نمیدن ک بیاد از این پایین تر

حامد.ن ن در تاریخ : 1400/6/29

هنوز 24 سپتامبر نشده(در زمان درج این کامنت) چجوری وارد ایران شده که در قسمت فروشنده "کاکرده" زدن؟!!
اولین محموله آیفون 13 (تمامی ورژن ها) در تاریخ 24 ستامبر تحویل خریداران داده خواهند شد اما هر سال جلوتر فیک چینی اونها فروخته میشه
در نتیجه اصلا بدون گارانتی و بدون بررسی اصالت خرید نکنید و سعی کنید یا از فروشنده های معتبر داخلی با گارانتی بخرید یا از فروشنده های معتبر خارجی مسافرتی بخرید و سریع رجیستر کنید.
و نکته دیگه: متاسفانه هر سال در ایران 1-2 ماه اول قیمت فوق لاکچری میخوره در نتیجه بهتره حداقل 2 ماه صبر کنید تا قیمتش واقعی بشه.

iraj p در تاریخ : 1400/6/29

دقیقا با حرفتون موافقم اپل کارش به تکامل رسانیدن قابلیت هاست،احسنت به شما،مثل از کارافتادن اثر انگشت آیفون فایو اس،مثل پرش آنتن آیفون سون،مثل از کار افتادن فیس آیدی آیفون ایکس.عجب.در اینکه اپل گوشی خوبیه شکی نیست ولی الان همه چی بستگی به نیاز و انتخاب کاربران داره و الان همه پرچمدارها از کیفیت خوبی برخوردار هستن،دوربین ها انقدر به هم نزدیکن که بعضی مواقع با چشم نمیشه تشخیص داد.سرعت باز کردن برنامه ها هم تمام پرچمدارها کار هیچ کس رو لنگ نمیذارن و شاید در ۱۰۰ برنامه ثانیه باهم اختلاف دارن و قرار نیست کسی مسابقه بده.میمونه سلیقه افراد و سیستم عامل و راحت بودن با کارکردن با گوشی.به عنوان مثال کیفیت صفحه نمایش همیشه سامسونگ اول بوده و مثلا s21 ultra برای کسی که فیلمو اینا زیاد میبینه خیلی خوبه،یا mi11 ultra دوربینش حرف نداره برای کسی که عکاسی میکنه خوبه،آیفون هم سیستم عامل تمیزی بدون برنامه های مزاحم داره . انتخاب با شماست

Rakshasa H در تاریخ : 1400/6/29

البته عزیز اون فروشنده ای که قیمت گذاشته 130 میلیون سر این گوشی ، اصلا هیچ کدوم وجود خارجی ندارن و یا کلاهبرداریه یا مسخره کردن ...
این گوشی هنوز تو آمریکا عرضه نشده چه برسه به اینجا ...

Rakshasa H در تاریخ : 1400/6/29

اگه کسی هستی که میخوای تا ده سال دیگه یه گوشی فوقالعاده و عالی هم از لحاظ امنیت ، هم سلامتی و هم امکانات داشته باشی اپل رو انتخاب کن ولی اگه اصولا شخص تنوع طلبی هستی ، زیاد اهل گیمی و زیاد از گوشی کار میکشی و بعد از چهار پنج سال میتونی دوباره عوض کنی سامسونگ

گوشی های اپل در استفاده های سنگین کوتاه مدت و کار کرد معمولی عملکرد فوقالعاده ای دارن
گوشی های سامسونگ در استفاده های گیم و کار های سنگین طولانی نسبت به اپل بهترن
امینت و سلامتی اپل هم که همیشه سر امد هستش ...
اگه هم دوست داری تکنولوژی یکی دو سال آینده رو الان و آزادی عمل نا محدودی داشته باشی شیاومی خوبه ولی خب یه حوصله قوی میخواد که با باگ های شیاومی کنار بیای و تقریبا یکی دو سال دیگه هم گوشیتو بایدعوض کنی ...

Rakshasa H در تاریخ : 1400/6/29

ایفون ها گوشی های فوقالعاده ای هستن ولی داخل ایران قیمتشون نجومیه چون مستقیم وارد نمیشه و ریجستریش هم چند برابره از طرفی هم بی انصافی فروشنده و سود دلال ها رو حساب کنید ...

در کل اپل زیاد داخل ایران ارزشی نداره ...
ولی چه میشه کرد که این گوشی هم خیلی فوقالعادست آدم میخواد هر جور شده داشته باشه :)

حسین م در تاریخ : 1400/6/29

سلام من با نظر شما موافقم و اینکه خودم گلکسی a32 دارم و ازش راضی ام و اینکه همه دوست دارن کالای خوب و با کیفیت بخرن اما چون این برند خیلی گرون هستش هرکسی نمیتونه بخره و با توجه به قیمتش همه میگن بجای ۵۰ ملیون پول آیفون دادن بجاش ۲۰ ملیون پول سامسونگ بدن که کارایی بهتری داره.در اینکه آیفون عالیه شکی توش نیست اما ما مردمانه متوسط رو به پایین جامعه هستیم و باید نسبت به جیبمون خرید کنیم.
اما یه سری از دوستان که کم هم نیستن بجای پذیرفتن واقعیت میان یک برند رو تخریب میکنن که خودشون هم میدونن اشتباهه اما چون محدودیت بودجه اجازه خرید اون محصول رو نمیده با این تحریب خودشون رو قانع میکنن.من اگر پول داشتم هر سال نوع جدید آیفون رو میخریدم و بهترین نوع خودرو رو سوار میشدم و بهترین لباسا که برند باشن. و انتخاب میکردم.
اما افسوس که هنوز اونقدر پولدار نشدم

محمد ن در تاریخ : 1400/6/29

واقعا گوشی فوق العاده ای هست ، من انتخاب بین این گوشی و گلکسی S22 ultra موندم. خیلی رقابت فشرده است

علی ع در تاریخ : 1400/6/29

صد و سی میلیون مگه چه خبر چیکار میکنه که صد و سی میلیون قیمت میگن اخه تقصیر فروشنده هاس گوشی که ۱۳۰۰دلار قیمتشه فوقش میشه ۳۴میلیون نه صد و سی میلیون چی بگم ...

Mohammad A در تاریخ : 1400/6/28

سلام به همه دوستان. اين اولين كامنت من توى اين سايت.
فقط خواستم بگم دوستانى كه قصد خريد اين گوشى رو ندارن، لطفا از اين بخش سايت برن بيرون تا افرادى مثل من وقتى ميان اينجا ، هى حرفاى تكرارى مثل، گرونه ، ارزش نداره ، همينارو فلان گوشى داره ، اپل همش واسه پز دادنه ، چيزى رو تغيير ندادن ، دارن سر بقيه كلاه مى زارن و ... رو هى مرتب نخونم.
حتما الان دوستان ميگن تو نيا تو اين قسمت!!! البته از منطق يك طرفه دوستان بعيد نيست :)
به هر حال تا شش ماه ديگه يه پرومكس مى گيرم، الانم پنج ساله يه ٦ اس دارم، گوش شيطون كر ، هيچ وقت مشكلى نداشتم.

چارلز د در تاریخ : 1400/6/28

من نه طرفدار اپل هستم نه سامسونگ نه شیائومی.
اپل بواسطه سیستم عامل انحصاری و برچسب قیمتی بالا،خوب داره دنیا رو میدوشه.
اگه کسی بجزios با هیچ سیستم دیگه ای حال نکنه،خب چاره ای نداره باید فقط اپل بگیره. اگه در کنار اپل یه برند دیگه مثل بلک بری،بصورت مشترک ازiosاستفاده میکردن، دیگه هیچوقت اپل نمیتونست پول خون باباشو بذاره رو آیفون هاش.
اما در گوشی های اندرویدی،چندتا برند از اندروید استفاده میکنن، اگه سامسونگ بخواد رو گوشی هاش قیمت نجومی بذاره، دیگه کاربران اندروید مجبور نیستند با قیمت گزاف سامسونگ بخرن، چون رقبای دیگه اندرویدی گوشی هایی با کیفیت دارن که از قضا سیستم عاملشون اندروید هستش.
اگه بحث سیستم عامل رو در نظر نگیربم، الحق و الانصاف اپل به هیچ عنوان قابلیت و کاراییش به اندازه قیمتش نیست.
اگه یه آدم از یه کره دیگه بیاد دوتا گوشی اس۲۱ و اپل۱۲ رو دستش بگیره،بعداز کارکردن کامل باگوشیا، ازش بپرسی بگی بنظرت کدوم گرونتره!؟
قطعا میکه اس۲۱ گرونتره.

Amir H در تاریخ : 1400/6/28

عاشق متعصب بازی شما هستیم
وقتی یه چیزی اشتباهه
ما باید بگیم تا یه جای دیگه اشتباه نکنید
و بر عکس ما هم اشتباهی داریم شما باید بگید
نه اینکه با تعصب حرف بزنیم

Rakshasa H در تاریخ : 1400/6/28

شگفتی دیگری از اپل

خیلی از دوستانی که میان اینجا ظاهرا اصلا اطلاعی از تکنولوژی ندارن ...

اپل در مقایسه با سایر برند ها به جز اسم گوشی هوشمند (( smart phone )) هیچ شباهتی به هم دیگه ندارن پس اصلا مقایسشون هم کار عاقلانه ای نیست ( مثل این میمونه که یه نفر دوچرخه رو بخواد با موتور مقایسه کنه و بگه هر دو وسیله نقلیه ان !!! و مضحک تر از اون بخواد بگه دوچرخه طراحی قشنگ تری داره و راحت تر تو دست جا میشه و قیمت کمتری داره پس من دوچرخه میخرم !!! ) در نتیجه اصلا ظرفیت باتری و خلاصه هیچ چیز این گوشی رو با برند های اندروید مقایسه نکنید

آیفون امسال فوقالعاده ترین گوشی هستش که تا حالا معرفی شده ، من خودم اصلا فکرشم نمیکردم امسال با این شرایط داغون کرونا و مسائل سیاسی پیش اومده اپل بتونه مثل هرسال یه شاهکار جدید معرفی کنه

این گوشی واقعا در رده خودش بی نظیره ولی محض اطلاع بعضی ها ...

به ندرت پیش میاد کسی که با گوشی ios کار کرده برگرده به سمت سیستم عامل داغون و باگ افزار اندروید ...
اپل از سال اولی که پا به عرصه وجود گذاشت گوشی هاش رو مخصوص ثروتمندان و قشر مرفع جامعه تولید کرده ( افرادی که زیاد فرصت ندارن توی فضای مجازی یا گیم وقتشون رو صرف کنن ولی همون مدت کوتاه انتظار بهترین ها رو دارن ) ، بالاترین امنیت ، بالاترین تست سلامت برای بدن و بالاترین طول عمر گوشی ، تک تک قطعات گوشی های اپل تست فشار ، سرما ، گرما و هزازان مولفه دیگه و صد ها واکنش شیمیایی رو میگذرونن و اینجوریه که آیفون 6 سال 2015 هنوز مثل ساعت کار میکنه و به جرئت میشه گفت تا ده سال دیگه هم راحت کار میده . اپل همیشه از همه لحاظ قطعاتش رو به خوبی و در جهت طول عمر بیشتر گوشی مچ کرده ، الان کسی که این گوشی رو بخره تا 20 سال دیگه هم براش کار میده مگر اینکه قدیمی بشه ، (ولی به طور کلی برای ما ایرانیا ارزش خرید زیادی نداره بخاطر تحریم ها و قیمتش که چند برابر قیمت اصلیش در میاد )

جاسوس افزار پگاسوس اگه به هر گوشی ای غیر از اپل حمله میکرد اون گوشی به یه بمب ساعتی تبدیل میشد ! برای همینه که سالهاست از شخصیت های مهم و سیاسی گرفته تا سلبریتی ها از اپل استفاده میکنن ( که بر خلاف تصورات غلط ما اصلا به خاطر پز دادن و این چیزا نیست بلکه بحث اعتبار و امنیت هستش که اپل سر آمد گوشی هاست ) ، پس سعی نکنید هیچوقت اپل رو به خاطر چیزای کوچیکی مثل ظرفیت باتری و طراحی و بهانه های الکی سرزنش کنید ...

اونهایی که اندروید میذارن تو بغلشون و شبا باهاش میخوابن و گول رفرش ریت و فست شارژ و طراحی رو میخورن فردا پس فردا ده برابر پولی رو که از خرید اپل صرفه جویی کردن باید به خاطر تومور ها و انواع سرطان ها پس بدن ، اما اپل همیشه کمترین اشعه و فرکانس های مضر رو داشته و معتبر ترین گواهی های جهانی رو گرفته ، تمام اینها هم مدیون سختگیری و محدودیت هایی هست که اپل اعمال میکنه.

نمیخوام بگم اندروید بد هستش ولی هیچوقت سعی نکنید بهتر از ios نشونش بدید !

Pedram H در تاریخ : 1400/6/28

...
ایفون فایو اس و ایفون سیکس با هم حذف شدن از لیست اپدیت ها و هردوشون ای او اس ۱۲ان
همینطور ۴اس و ۵
در نتیجه سیکس اس و سون با هم امسال حذف شدن یعنی ای او اس ۱۶صد در صد نمیگیرن
ایت سال دیکه اخریشو میگیره به نام ۱۶
ایکس دوسال دیگه به نام ۱۷

اگر این اتفاق نیفتاد حاضرم جدیدترین ایفونی که اون زمان اومده رو برات بخرم بفرستم!!!!!!!!!

علی ا در تاریخ : 1400/6/27

نظر شما اصلا از ریشه مشکل داره... توی ماشین قانونی و امن هست با گوشی کار کردن؟
چه حرفا میشنویم؟ باز کردن گوشی با تاچ آیدی هنگام رانندگی امنه؟ کلا کار با گوشی هنگام رانندگی کار ایمنیه؟ من دیگه حرفی ندارم...
شما اگه میخوای کاری انجام بدی باید ماشینت مالتی مدیا و اندروید اتو یا اپل کار پلی داشته باشه... متناسب با اینکه این سیستم گرونه، خب این گوشی هم گرونه.

امیر ق در تاریخ : 1400/6/27

ایفون های خانواده 13 کاملترین و زیبا ترین ایفون هایی هستند که تابحال معرفی شده.مثل هر سال افزایش کیفیت دوریبین ها و لنزها،افزایش قدرت چیپست ها،افزایش ظرفیت باتری ها و غیره رو شاهد هستیم.پارسال که رفرش ریت نمایشگر رو بهونه قرار داده بودن دوستانه کارشناس نما که چرا نرخ تازه سازی 120 هرتز نیست.
ببینیم امسال دنبال چه بهونه هایی هستند واسه نقد و تخریب...

از دیدگاه یسری عزیزان کارشناس نما ، کمپانی اپل از یه فناوری همیشه دیر استفاده میکنه.

خط مشی کمپانی اپل سالهاست در یک جمله خلاصه شده :

به بلوغ رسانیدن یک فناوری (مثل فیس ایدی-مثل رفرش ریت-مثل مودم۵جی و امثالهم ...) و سپس استفاده از اون توی محصولاتش به بهترین و کاملترین نحو ممکن برون کوچترین لگ و باگ و غیره ...

هیچ گاه برند اپل تو ارایه یه اپشن عجله نمیکنه.چرا که به اعتماد مشتری ها و در صدر ماندن کیفیت محصولاتش اهمیت میده.برای همین هست که غول فناوری ، اپل ، پرفروش ترین محصولات رو در صدر جدول داشته و داره...

مهدی ص در تاریخ : 1400/6/27

خب طوری برات توضیح میدم که برات قابل فهم باشه
ببین اگر فرض کنیم از سال دیگه هر اپدیتی که اپل میده یه نسل و حذف کنه به این شرح میشه
ایفون شیش اس تا یه سال بروز ترین ای او اس و داره
ایفون هفت تا دو سال
ایفون هشت تا سه سال
ایفون ایکس تا چهار سال
موارد 1301 تا 1400 از مجموع 1459 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا