نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A52s 5G

Galaxy A52s 5G گلکسی آ 52 اس 5 جی

Samsung Galaxy A52s 5G سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.7 از 10 (2105 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy Z Fold Special
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 601 تا 700 از مجموع 4910 مورد

Ali N در تاریخ : 1401/7/8

در تاُئید نظر شما آریای عزیز اجازه میخوام چند سطری در ادامه به نوشته تان اضافه کنم .
۱۰۰٪ با نظرتان در ارتباط با خرید حضوری موافقم ، هرچند باز هم نمیشه کاملاً نسبت به سلامت دستگاه مطمئن بود ولی بقول معروف ، کاچی بهتر از هیچیه . لا اقل میشه گوشی رو در دست گرفت و چکهای اولیه رو انجام داد .
چنانچه بهر دلیلی ترجیح بر خرید غیر حضوری و اینترنتی ، منباب مثال از دیجیکالا هست باید دقت داشت که کالای مورد نظر را از فروشگاههای طرف قرارداد با دیجیکالا انتخاب کرد و نه در انبار و موجود نزد خودش ، چون کالای موجود در انبار دیجیکالا اکثراً مرجوعی و احتمالاً مشکل دار هستند . مورد دیگری که باید هنگام خرید بدقت توجه داشت اینست که گوشی را با دریافت کُد ریجیستری تحویل گرفت و خود با وارد کردن کُد ، گوشی را فعال کرد و نه اینکه دستگاه قبلاً فعال شده باشد ، چون احتمال استفاده از آن هرچند برای کوتاه مدت وجود دارد .

و در آخر باز هم ۱۰۰٪ با نظرتان در رابطه با انتخاب گارانتی معتبری همچون داریا همراه موافقم ، هر چند با قیمت اندکی بیشتر . موفق و پایدار باشید

علیرضا ر در تاریخ : 1401/7/8

سلام
نقطه اتصال گوشی شما تک بانده یا دو بانده؟
باند 2.4 گیگاهرتز
باند 5 گیگاهرتز

sm h در تاریخ : 1401/7/7

سلام دوستان
گوشی من، تو گوگل پلی نرم افزارهای پیشنهادی آپدیت نمی کنه
می دونید مشکل از کجاست؟

آریا آ در تاریخ : 1401/7/7

سلام و درود محمد جان مبارکتون باشه،
دیجیکالا بعضی وقتا کالای از قبل باز شده تعمیری و ریپک شده تحویل میده که تخلف فروشگاهیه که موجود داشته، میتونید مرجوع کنید
از تکنولایف هم میتونید خرید کنید معتبره فروشگاه حضوری هم داره.
با گارانتی داریا همراه خرید کنید
موفق باشید.

آریا آ در تاریخ : 1401/7/7

سلام و درود مجدد سعید جان، اختیار دارید ،خواهش میکنم وظیفست ،

نه بازم میگم شما هم مثل بقیه حق قانونی و شرعی و عرفی دارید همیشه نظر بدید چه در مباحث خارج از a52s در حوزه تکنولوژی در هر پیجی ، چه در مباحث مرتبط به گوشی که استفاده میکنید، همه یه کاربر ساده بدون حق دخل و تصرف هستیم، نمیتونیم که جلوی کسی رو بگیریم و حق نظر و مالکیت بر پیج رو تعیین کنیم، این حق رو مدیریت محترم سایت تعیین میکنه که واسش زحمت میکشه.

و اتفاقا دوستان محترمی که قصد خرید دارن باید تمام فکت ها و ادعاها رو بطور سالم و مستند و بدون تخریب واستفاده از واژه های تخریب ثابت شده ،در جریان باشن و خودشون بتونن یه تصمیم گیری منطقی بکنن من خودم این فکت شمارو در پیشنهاداتم سابقا قید میکردم که با تخریب اشکار و فرسایشی و لجاجت یک نفر تو این پیج و سایر پیج های سامسونگ نظرم عوض شد.

بله یه تعداد قابل توجهی بودن البته زیاد هم نیودن که بخواد این موضوع نگران کننده باشه خصوصا در حال حاضر
البته من نظرات بسیاری از کاربران فروم های غیر از این سایت چه ایرانی چه خارجی رو چک میکنم اطمینان دارم که بعضی گوشی ها ایراد دار هستن و مختص به یک برند یا مدل خاصی نیست

از جای معتبر خریدن و رعایت نکات ایمنی هنگام خرید یکی از عللی هست که میتونه از خرید گوشی مشکل دار جلوگیری کنه

خب تست کردن یه اطمینان تقریبی 99 درصدی میاره که گوشیو بدون مشکل سخت افزاری حداقل،خریدیم
واژه تخم مرغ شانسی خصوصا که واسه تولیدات جدید که گزارش نشده درست نیست
شاید در گذشته حق باشما بوده باشه بعضی گوشیا این مشکلو داشتن در چند پارت توسط یک وارد کننده خاص ممکن بوده گوشی مشکل دار وارد کرده باشن این گارانتی ها باید پاسخگو باشن به هر حال دوستانی که ضرر کردن و از بخت بدشون گوشی ایراد دار گیرشون اومد حق دارن مطالبه کنن حقشونو،بنده بشخصه ناراحت میشم که هموطنانم دچار ضرر مالی بشن و وقت و اعصابشونو خورد کنن
شما باید حقتونو پیگیرانه مطالبه میکردید که یک a52s بدون مشکل بهتون بدن من اگه گوشیم مشکل دار بود اونجارو رو سرشون خراب میکردم میشه با ارائه فاکتور با مهر رسمی فروشگاه حتی اقدام به شکایت کرد همون موقع میتونستید به اصل هزینه تون برسید یا گوشی بدون مشکل تحویلتون بدن.هرچند پیگیری شکایت تو این مملکت یک پروسه طولانی و فرسایشی داره....

امیدوارم سرنوشت برای مردم طوری رقم بخوره که دیگه هیچ نقطه از این کشور کسی نتونه سو استفاده و تخلف های قانونی بکنه جوابگوی حقوق مردم باشه.

بله اکثر افراد جامعه ما در حد زیر 10 تومن توان دارن و میان رده های پارسال گزینه مناسبیه براشون خصوصا که یک میان رده کامل بخرن و سراغ انتخاب های اشتباه نرن

به فرض این گوشی اصلا همین الان هم تخم مرغ شانسی، و اصلا ریسک هم نمیکنیم چه جایگزین مناسبی براش هست؟
باباید دوتومن بیشتر بدن a73 بگیرن یا برن میان رده های پایینتر بگیرن یا a53 با چیپ اگزینوس +هزینه شارژر
یا برن سمت شیائومی. چه برند و مدلی لایق رقابت با گوشی های سامسونگ هست که با قیمت و کیفیت مناسب نسبت به امکانات و تنوع بالا در دسترس ما ایرانی ها باشه.
شما یه پیشنهاد خوب بدید من تو پیشنهاداتم حتما تو رنج قیمتیش میگنجونم.

والا سعید جان هیچ گزارشی درمورد خرابی سری جدید a52s چه در اینجا چه در سایر فروم ها نیست البته این فکتو (خرابی در بعضی گوشی های 2021 و رفع آن در تولید 2022) یک فرد تخریبگر شناخته شده ارائه کرد که بعدا زد زیر حرف خودش و گفت کل a52s ها حتی در تولید 2022 مشکل دارن!!

خواهش میکنم، شماهم موفق و موید باشید.

سعید م در تاریخ : 1401/7/4

سلام آریا جان
همونطور که خودتون گفتین بنده نگفتم همه این مشکل پرپر زدن رو دارن
به هر حال تعدادی از دوستان که ظاهرا تعدادشون کم هم نیست این مشکل رو عنوان کردن...
شما بارها فرمودید از جای مطمعن حضوری و بعد تست بخرید؛ متاسفانه این مشکل خودش رو همون اول نشون نمیده برای یکی امکان داره بعد یک هفته برای دیگری شاید بعد چند ماه پیش بیاد
پس تست کردن هنگام خرید نمیتونه گزینه ای جهت اطمینان بابت این مشکل باشه.
به هر حال خرید گوشی ای که حکم تخم مرغ شانسی رو داره شاید سالم در بیاد شاید مشکل دار، کمی دور از منطق هستش اونم تو این وضع اقتصادی بد ، اکثراهم قشر متوسط یا ضعیف دنبال این جور گوشی ها هستن وگرنه کسی که وضع مالی خوبی داشته میره آیفون میخره و خیال خودش رو راحت میکنه
بنده اگه حرفی زدم در جواب دوستانی بود که قصد خرید این گوشی رو داشتن یا گوشی شون این مشکل رو داشته
وگرنه بنده منکر سلامت گوشی شما و بقیه دوستانی که این گوشی رو دارن نیستم
امیدوارم همونطور که فرمودید این مشکل در سری های جدید برطرف شده باشه و دوستانی که جدیدا میخرن از خریدشون لذت ببرن.
از شما بابت حضور پر رنگ تون جهت راهنمایی دوستان هم تشکر میکنم.موفق و موید باشید.

امیر ز در تاریخ : 1401/7/4

آیا a52s بعد از اپدیت به اندروید 12 و one ui 4.1 مشکل باتری پیدا می کنه لطفا اگه کسی داره و اپدیت کرده جواب بده ممنون

محمد ر در تاریخ : 1401/7/4

سلام و درود ما بالاخره تونستيم با فروش گوشي قبليمونA52s رام6 از ديجي كالا بخريم گارانتي پیام تل بخریم . اندروید 12 هم روش نصب بود و تاریخ تولید گوشی تو سایت imwi checker سال2022 بود. الان پوین اینفو میگه گوشی تعمیری هست و تو قسمت توضیحات تعمیری میگه به نظر میرسد سریال دستگاه و تاریخ تولید دستگاه مغایرت دارد. یه چیز دیگه برام گارد زله ای نداشت و کارتن گوشی وقتی باز میشه مقوای جای گارد زله ای برداشته میشه .مقوای جای کارتن قهوه ای درب گوشی پیداست در صورتی که تو انباکس های دیدم یه دست سفید بود مقوا کارتن.

آریا آ در تاریخ : 1401/7/4

سلام و درود ،عذر خواهی میکنم مهدی جان ، بنده ندیدم نظرتونو 🙏🌹

از نظر بنده خیر،چنین چیزی مشاهده نکردم ، اپدیت ها واسه بهتر شدن میان نه بدتر شدن حالا اگه مشکلی هم بوجود اومد قابل حله نه اینکه اپدیت نکنیم و محروم بشیم خصوصا که گوشی های هوشمند همیشه نیاز دارن بروز نگهشون داریم
(این افکار درست نیست و از جانب افراد غیر متخصص و کم تجربه عنوان میشه)

ممکنه بعضی دوستان که بهتون این مطلب رو گفتن گاها لگ احساس کنن اما گذراست درست میشه
گوشیتون اگه دچار لگ شد میتونید در ابتدا از طریق Wipe cache partition از طریق Recovery Mode
(خاموش کردن گوشی و دکمه کاهش صدا و دکمه پاور همزمان)
مشکلو حل کنید کش گوشی پاک میشه(بدون از دست رفتن اطلاعات) و برنامه ها سریعتر اجرا میشن.

دقت کنید تو حالت ریکاوری مود ، (اخرین راه رفع لگ و مشکلات گوشی)
گزینه Wipe data/factory reset ریست فکتوری میکنه که اطلاعات حافظه داخلی ،تنظیمات گوشی، مخاطبین پیامک ها و... پاک میشه (پس قبلش حتما بکاپ بگیرید)

موفق باشید

آریا آ در تاریخ : 1401/7/4

علیرضا جان واسه بنده بدون نیاز به اپ تغییرIP از روز اول اعمال محدودیت تا به الان ،
هم گوگل هم سایت های داخلی با دامنه com و هم دامنه ای ir باز میشن بدون مشکل ولی خب پلتفرم ها محدود هستن
این مشکل گذراست بزودی درست میشه نهایتش اگه محدودیت ادامه پیدا کنه واسه زمانی که برسه به واژه بی معنی( اینترنت داخلی) با اپ های تغییر IP قابل حله مثل گذشته که یه سری اپ ها محدود شدن بازم کسب و کارها ادامه دادن داخلش.

آریا آ در تاریخ : 1401/7/4

بسیار عالی بله متوجه شدم
واسه همین عرض کردم نظرات (دوستان محترم و با تجربه) از گوشی poco f4 هم مطالعه بفرمایید
امیدوارم تو اون پیج بطور کامل و شایسته تون راهنماییتون کنن.

اگه فقط و فقط نیتتون شارژدهی و انتن دهی باشه و استحکامش هم طبق شرایطتون مد نظر باشه پیشنهاد دیگه ای هم دارم :
گوشی های چریکی(نظامی) ساده هم هستن که قیمت پایینی هم دارن که چند سیمکارته و باتری (10 هزار میلی امپر تا 20 هزار ) و انتن دهی بالایی دارن در کنارش دوربین هم دارن تا حدودی ضد اب وضد ضربه هم هستن چراغ قوه پلیسی و قوی هم دارن و مزایای دیگر

که مناسب مصرف کنندگان مشابه شما مثل کوهنوردا، نگهبانی تو کوهستان پیمانکارا سربازا و...که تو شرایط نامساعد و دور از دسترس نیاز به باتری بالا یا انتن دهی بالا دارن
میتونید در کنار گوشی هوشمند خودتون استفاده کنید که مورد خیلی خوبیه

از برند کاجیتل و هوپ میتونید تحقیق کنید
مثلا Hope K 19 حدودا 800 تومن ،
این مدل باتری 22 هزار میلی امپر داره میتونید (حدودا تا 20 روز بدون نیاز به شارژ مجدد)
البته به عنوان پاور بانک برای گوشی هوشمندتون استفاده کنید الان قیمت پاور بانک 20 هزار جنس خوب حدودا 1 تومنه!
هم گوشی باشه هم پاور بانک هم انتن دهی بالا و... هم داشته باشه واقعا مفته !

بنظرم تو این بودجه a52s رو یگیرید نیازهاتونو براورده میکنه
اما اگه بازم انتظار بیشتری داشتید گوشی چریکی هم کنارش داشته باشید.
من خودم یه مدل کاجیتل دارم میزنم به دل کوهستان و طبیعت میبرمش که بیشتر تو دسترس باشم از گوشی های هوشمند انتن دهیش بیشتره
موفق باشید

آریا آ در تاریخ : 1401/7/4

سلام و درود امیر علی عزیز ❤️🌹
اوقات شریف شما هم بخیر و تندرستی
و با ارزوی عبور از روزهای بحرانی و غم و نارضایتی ها و ناملایمتی ها و نامهربانی ها برای همه هموطنان که واقعا قلبمون به درد میاد این روزها💔🖤

سپاس از شما که باعث دلگرمی بنده هستیدباعث خوشحالیه از گوشی زیباتون لذت میبرید و امیدوارم همیشه راضی بوده باشید، همیشه گوشیتونو بروز نگه دارید عزیز
قطعا ازبزرگواری و اصالت و انصاف و شرافتتونه که به بنده اینطور لطف دارید

بنده هم تک تک هموطنامو در درجه اول دوستشون دارم که براشون وقت میزارم ، حتی دوستان مخالف بنده هم براشون توضیح میدم و احترام میزارم در درجه اول،
تو این پیج ها هر جا حضور داشته باشم و دوست محترمی مثل شما و سایر دوستان محترم اگر بنده رو لایق راهنمایی بدونن و کمک بخوان بی هیچ منتی حتما تمام موارد و نکات رو مد نظر قرار میدم و کامل توضیح میدم و مضایقه نخواهم کرد و هدفی جز آگاهی دوستان عزیز ندارم که صرفا خودشون بتونن تصمیم درست بگیرن.

و حتما از تمام دوستان فنی که اطلاعات بیشتری از بنده دارن و انصاف و اخلاق رو در نظر میگیرن حمایت میکنم و باعث خوشحالیه بنده هست اگر اشتباهی میکنم اصلاحش کنن یا تکمیلش کنن تا همه باهم بتونیم دوستان دیگه رو بطوری که شایسه هستن راهنمایی کنیم
یا اگه مشکلی دارن بتونیم با رعایت اخلاق کمکشون کنیم و این چرخه حفظ بشه و اخلاق مداری و کمک بطور واقعی حداقل تو پیج مخاطبان a52s همیشه برقرار باشه و دوستان تو این مسیر زیبا قرار بگیرن (چه بنده که عضو کوچکی هستم و جایگاهی تو این دنیای وسیع تکنولوژی هم ندارم باشم چه نباشم ) تا روزی که از این گوشی زیبا استفاده میکنید و تو این پیج حضور دارید چنین ارزویی رو برای تک تک دوستان دارم.

عزیزید لطف دارید ، همچنین بنده هم همیشه از ایزد منان خواستارم ، در سایه صلح و دوستی در کنار هم و تمام ملت ها و حفظ منافع ملی و تمامیت ارضی، در پرتو پیشرفت و ترقی در راستای انسانیت و اخلاق و انصاف و عدل و حق ، در دروازه های تمدن و فرهنگ و اصالت حقیقی ،همه شما جوونای پاک و نجیب و با اصالت از هر دین و آیین و قومیت که افتخار و سرمایه های حقیقی میهن عزیزمون هستید رو برای خانواده محترمتون و ایران عزیزمون در برابر اهریمنان و دشمنان حقیقی ملت، حفظ کنه و عاقبتتون به خیر و سعادت بشه
و همیشه برای مردم در کنار مردم و جامعه مفید بوده باشید برادر عزیزم🌹

محمد ر در تاریخ : 1401/7/4

سلام و درود ما بالاخره تونستيم با فروش گوشي قبليمونA52s رام6 از ديجي كالا بخريم گارانتي پیام تل . اندروید 12 هم روش نصب بود و تاریخ تولید گوشی تو سایت imwi checker سال2022 بود. الان Phone info:به نظر میرسید گوشی شما تعمیری هست
هشدار: تاریخ ساخت با شماره سریال دستگاه سازگار نیست . یه چیز دیگه برام گارد زله ای نداشت و کارتن گوشی وقتی باز میشه مقوای جای گارد زله ای برداشته میشه .مقوای جای کارتن درب گوشی پیداست در صورتی که تو انباکس های دیدم یه دست سفید بود مقوا کارتن.

Mei Y در تاریخ : 1401/7/3

اینکه تو هر دوپیج این سوال و پرسیدم‌برای جمع آوری اطلاعات دوستان بود . چونکه متاسفانه بعضی ها تعقیب برخورد میکنن. ‌خیلی با دوربین کاری ندارم .‌بیشتر سرعت گوشی و شارژوهی مهمه برام . اینکه چقدر شارژ و نگه می‌دارد. پشت شیشه یا پلاستیکی هم‌مهم نیست چونکه کاور ميندازم کهدفرقی دیگه نداره . متاسفانه مورد آنتن دهی و هنوز کسی نتونسته راهنمایی م کنه .

AmirAli A در تاریخ : 1401/7/2

سلام آریای عزیز
وقتت بخیر🙏❤️

بنده ۱۰ روزیه ک بعد از کلی تحقیق و راهنمایی گرفتن از انسانهای شریفی مثل شما که خالصانه و صادقانه حقایقو بیان میکنن، گرفتم این گوشیو...(128 رام8 ویتنام)
در این مدت کوتاه از انتخابم بسیار راضی ام
حتی اپدیت هم کردم و تابحال هیچ مشکلی نداشتم
در ماه های آینده هم قطعا نظرمو خواهم گفت

از شما ممنونم بخاطر اطلاعاتی که در اختیار همه میزاری تا بتونن بهتر تصمیم بگیرن
انقد خووب راهنمایی میکنین ک ن جایی واسه بحث میمونه ن سوالی برا پرسیدن..
خداوند آدمهایی مثل شمارو حفظ کنه برادر🙏🌹🍃

آریا آ در تاریخ : 1401/7/2

سلام و درود جناب سعید م،
تاحدودی تهمت ها و حتی تخریب ها علیه این گوشی رفع شده تو این پیج
بنده خیلی تلاش کردم این اتفاق بیوفته تا کسی کسیو براحتی و بدون دلیل متهم نکنه یا کسی نتونه بی جهت و فرسایشی و با سماجت تمام تخریب کنه و دوستان با ارامش خاطر بتونن نظرشون از تجربه واقعیشون یا مشکلشون بزارن

هر فکتی مستلزم دلایل منطقی و قانع کننده ای هست و با گفتگو و پرسش و پاسخ و همفکری میشه از نیت افراد باخبر شد یا مشکلات رو به یه نتیجه گیری مشترک رسید یا بشه اصلا حلش کرد.

چرا اتفاقا باید نظر بدید حقتونه چون مصرف کننده این مدل هستید! اما اینکه بیایید ... بگید همه گوشی های این مدل مشکل دارن یا ماهایی که مشکل نداریم دروغ میگیم و متعصبیم و.... خب مشخصه این یک تخریب آشکاره

البته من ندیدم شما در این حساب چنین حرفی زده باشید که همه مشکل دارن ...

و البته طبق دو نظر قبلیتون که اصلا موافق نبودم باهاش اینکه بگید این گوشی بی کیفیته ،با گوشی های گیمینگ شیائومی مقایسه کنید از نظر پردازنده ، یا فست شارژ،رنگ سفید مایل به زرد که تو سوپرامولد ها عمومیه و بندازید گردن a52s ،یا باتریشو که در حد میان رده خوبه و یه روز شارژدهی رو داره و یه جوری بگید انگار s21fe هست با باتری افتضاحش!
یا خالی از اشکال نبودنش موافق نیستم این گوشی مشکلی نداره و بهترین میان رده 2021 بوده و شما گوشی ایراد دار گرفتید

پرفروش بودن هم میتونه دلیل بر کیفیت بالا باشه تو فروش جهانی! یا نباشه صرفا تو کشور ما! و مثال و قیاسی مع الفارغ کردید با مثال پراید پر فروش که تو انحصار کشور ماست درصورتی که گوشی های سامسونگ فروش جهانی دارن و امار فروش جهانی مهمه و اگه گوشی مشکلی داشت قطعا امار فروش جهانی به این شکل بالا نمیرفت خصوصا که اونها تنوع در انتخاب دارن نه مثل ما محدود باشن!

اشتباه بزرگ شما اینه هرکس باشما یا ... موافق نباشه و دلایل معتبر و منطقی بخواد تعصبی میخونید! ... خصوصا که در تاریخ 1401/2/26 دفاع عجیبی ازشیائومی وpoco f3 تو این پیج کردید دقیقا فکت تمایل به زردی در سوپرامولد که به دوستی فرمودید اون f3 شما فیک بوده!و اتهام تخریب بهش، خب ماهم میتونیم با منطق شما بگیم اون a52s شما فیک بوده!

اشتباهی که درمورد مخاطبان a52s میکنید اینه که فکر میکنید مدرک شخصی فیلم اثباتتونو قبول ندارن درصورتی که قبول دارن اما نه به عنوان اینکه a52s ها عموما این مشکلو دارن!

کسی با نظر دادن شما مشکل نداره اما با عرض معذرت باید بگم نظرات شما باهم ضد و نقیض بوده حالا چه خواسته یا ناخواسته باعث تخریب شده

و اینکه با فیلم و مدرک شخصی بخوایید اینطور عنوان کنید که a52s ها مشکل دارن اصلا درست نیست!
شما مدرک شخصی دارید که گوشیتون مشکل داره اکی ماهم پذیرفتیم ولی نباید با این مدرک مغلطه کرد دوست عزیز خصوصا که تو ساخت جدید هیچ مشکلی نداره و بیایید هر از گاهی این موضوع رو عنوان کنید و دیگران رو به اشتباه بندازید!

اگه مشکل جدی و سخت افزاری تو یک مدل خاص از گوشی سامسونگ باشه تو سایت های معتبر و منابع موثق به کررات ازش یاد میکنن و سامسونگ دیگه تولیدش نمیکنه یا رفعش میکنه!

موفق باشید.

آریا آ در تاریخ : 1401/7/1

سلام و درود ، اختیار دارید
خب دوست عزیز poco f4 گوشی گیمینگ با قدرت بالای چیپست نسبت به چیپست این گوشی محسوب میشه که اگه کاربران انتظار بیشتری از مصرف گیمینگ دارن اینو انتخاب میکنن

از اونجایی که شما گیمر حرفه ای نیستید حتی اگه باشید همین a52s با چیپست 778G هم کارتونو راه میندازه ولی نه به کیفیت و قدرت چیپست 870 اسنپ دراگون.
درمورد شارژدهی و انتن دهی pocof4 نظری ندارم بهتره دوستانی که pocof4 دارن نظر بدن
ولی خب سرعت شارژرش بالاست 67 واتیه، قابلیت پاور دلیوری داره و سوپر فست شارژه و طبیعتا زودتر شارژ میشه
سرعت حافظش UFS3.1 هست که بالاتره از میان رده های پارسال و امسال سامسونگ.

ولی نظر بنده درمورد A52s بخوایید شارژدهی و انتن دهیش خوبه با تجربه یکساله ای که دارم عرض میکنم خدمتتون.
اگه از نظر کار با رابط کاربری این دو برند مشکلی ندارید و راحتید انتخابشون با درنظر گرفتن خصوصیات هردو برند باشه مسئله خاصی نداره.

اگه دوربین و اپدیت خوب و ضد اب و رابط کاربری نامبر وان و بدون باگ میخوایید برند سامسونگ حرف اولو میزنه
اگه متریال شیشه ای و فست شارژ بالاتر و چیپست قوی تر مهمه شیائومی تو این مدل حرف اولو میزنه

مورد کاملتر تو سامسونگ میتونید به a73 هم فکر کنید دوست بنده تجربه 4 ماهه داره راضیه ازش
500 میلی امپر باتری بیشتر دوربین 108MP و اپدیت بیشتر و سرعت حافظه بالاتر UFS2.2
اگه خواستید بررسی طبق تست های سایت های معتبر رو واستون مینویسم. (بین این گوشی و a73)
بدون تعصب و بر پایه واقعیت و مستند امتیازات Poco f4 و a52s یا a73 هم میتونم براتون توضیح بدم.

تو پیج poco f4 هم همین نظرو دادید سعی کنید نظرات افرادی که تجربه گوشیو دارن توجه کنید بعضی افراد مشغول تخریب برند و مدل دیگه و تبلیغ برند و مدل خودشونن با تعصب کامل و و نظرات غیر منطقی مراقب باشید.

افراد با تجربه a52s تو پیج a52s و افراد باتجربه poco f4 تو پیج poco f4 بیشتر حضور دارن
که میتونید از طریق سوابقشون (کلیک بر روی اسمشون) متوجه بشید.
موفق باشید.

سعید م در تاریخ : 1401/7/1

سلام دوست عزیز
واقعا متاسفم ک گوشیتون مثه خیلی های دیگه این مشکل پرپر زدن رو داره...
بله درست میفرمایید جو این پیج طوری شده که بخوای نظری بدی یا مشکلی از این گوشی رو عنوان کنی متاسفانه چند نفر آماده به جنگ میریزن سرت و انواع تهمت ها رو بهت میزنن که فلانی و بهمان...
من قصد داشتم دیگه اینجا نظر ندم ولی چون مشکل شما رو دارم حتی فیلم پرپر زدن گوشیم رو اینجا گذاشتم که هرچند بازم دوستان زیر بار نرفتن و قبول نکردن...بگذریم
در مورد این مشکل پرپر زدن عرض کنم خدمتت من همه ی راه ها و روش رو امتحان کردم رام های اکثر مناطق رو هم روی گوشیم نصب کردم ولی توفیقی حاصل نشد.
فقط ی نکته من مشکل پرپر زدن روی سیمکارت همراه اول دیدم حالا علت چیه نمیدونم روی ایرانسل و رایتل من مشکلی ندارم
اینم بگم با سوییچ کردن بین 2G و 3G و 4G این مشکل از بین نمیره و همچنان پا برجاست
واقعا نمیدونم حالا منتظر باش آپدیت ها رو هم کامل انجام بده شاید فرجی شد...
اگه هم آزارت میده گوشی رو رد کن بره اگه نه همینجوری استفاده کن چون مطمعنا این مشکل باعث خرابی صفحه نمایش نمیشه چون من بیش از یکسال دارمش اگه میخواست خراب بشه تا حالا شده بود.
چه خوبه که یاد بگیریم روی گوشی و وسایلی که میخریم تعصب نداشته باشیم و باعث نشیم با نظراتمون به هموطنانمون ضرر برسونیم.

Mei Y در تاریخ : 1401/6/31

سلام بر اساتید گرامی . سوالی داشتم
بین a52s و F4 کدومو بخرم به نظرتون .‌
خیلی اهل بازی کردن نیستم . سنگین‌ترین باری که کردم آسفالت ۹ بود
بیشتر شارژدهی و آنتن دهی گوشی برام مهمه . چون درمناطق صعب العبور و کوهستانی کار میکنم نیاز به یه گوشی با آنتن‌دهی بالا میگریم لطفا راهنمایی بفرمایید بین این دو مدل گوشی . با اگر گزینه بهتری به نظرتون میرسه بفرمایید
با تشکر

آریا آ در تاریخ : 1401/6/31

سلام و درود مجدد ، سپاس تندرست باشید صدرا جان،
بله شارژر 15 واتی اورجینال سرکارتن A52s هست چون خیلی تفاوتم ندارن میتونیداگه حوصلشو ندارید ریسک نکنید از همین 15 واتی اورجینال استفاده کنید چون نمونه های فیک فراوانه و تشخیص خیلی راحت نیست

شارژر فیک تو نظر قبلی عرض کردم خدمتتون و کلا میشه حس چیپ بودن و بی کیفیت بودنش اگه دقت زیادی بشه میشه ظاهری هم تشخیص داد

تنها راهش باز کردن شارژر و دیدن برد توش هست که وارد کننده معتبر اینکارو بطور رندوم انجام میده تا سفارش بالا بده (مثلا یه چیز ساده رو مثال بزنم ، موقعی که اسپلیتر مودم میخرم از دو برند دی لینک و هواوی که اصلن، بازش میکنم باز کردنش خیلی سادست ،میبینم یک چیپ بزرگ برای حذف نویز و 2 تا سلف دو هسته ای داره و اصله که قطعی نت نداره)

راه اصلی و واقعی شارژر هم توسط مصرف کننده بصورت چشمی مقایسه با شارژر 15 واتی سرکارتن و شما با ضمانت تست تعویض از فروشگاه معتبر خصوصا نمایندگی بگیرید هرچچند یه مقدار گرونتر میده ،
اگه فیک بود داغی بیش از حد و گاها به هم ریختن تاچ و مشکلاتی که قبلا نبود رو ایجاد میکنه که مشخصه شما خیلی راحت میتونید مرجوع کنید

شارژر دوستانی که هنده ممکنه گوشیشون پک هند باشه و در کیفیت و سرعت شارژ تفاوتی ندارن
اما اگه از بازار بخوایید شارژر بخرید خب اکثرا شارژر ساخت ویتنام هست تو بازار که شرکت اصلی هست
شارژر ساخت سامسونگ بعضی پارت هارو چین هم میزنه که طبیعتا های کپی و فیک زیاده.بخاطر همین تاکید میکنیم ساخت ویتنام اصله.شارژر25 واتی که قابلیت PD یا پاور دلیوری داشته باشه

آریا آ در تاریخ : 1401/6/31

شما درمورد چه کاربری صحبت میکنید، اسمشون چیه دوست عزیز؟
احتمالا ایشون کنجکاو بودن و علم بر راهکارهای رفع این مشکل نداشتن یا اصلا گوشیو نداشتن که بتونن کمکتون کنن
همین چند وقت پیش لپتاپ خود بنده که از نوع تاف گیمینگ ایسوس هست و کیفیت بالایی داره برفکی شد سو سو میزد که با اپدیت کردن قسمت های مختلفش درست شد

هر مشکلی تو هر دستگاه و مدلی ممکنه پیش بیاد چرا پشیمون بشید دوست عزیز!
اون افرادی هم که حاشیه درست میکنن مشخصا هدفشون تخریبه و کاربر شناخته شده ای هستن و تکلیفشون روشنه نباید در مورد دیگران که زود قضاوت کرد نیت و هدف هر کسی طی گفتگوها و در طول زمان مشخص میشه .
اینجا صفحه اختصاصی این گوشیه اینجا نگید کجا بگید حتی با عضویت جدید در این سایت نباید اتهامی زده بشه
چون ظاهرا اومدید دنبال رفع مشکل گوشیتون، ادبیات تخریب کاملا واضحه نگران نباشید.

نیازی به قسم نیست خیلی واضحه شما گوشی مشکل دار گرفتید چون 90 درصد دوستان چنین مشکلاتی ندارن که اگه راهکارهای داخل این پیج و دوستان کمکتون نکرد طبیعتا باید بفرستید گارانتی
شما ایدی تلگرام و شماره تماستونو بزارید هر کس هر کمکی از دستش بر اومد براتون انجام میده حتما فیلم هایی که گرفتید هم بهشون بدید تا بتونن بیشتر کمکتون کنن در راستای رفع مشکل

موفق باشید.

آریا آ در تاریخ : 1401/6/30

سلام و درود مجتبی جان
اتفاقا بنده هم مدتی درموردa33 برای پیشنهاد به یکی از دوستانم تحقیق کردم
تفاوت این دو گوشی رو با جزئیات میگم خودتون انتخاب کنید چه انتظاراتی دارید و ببینید کدوم رو کفه ترازو سنگینی میکنه اگر گیمر نیستید

ولی اگر گیمر هستید قطعا a52s پیشنهاد میشه :

مزایای a52s:
1-اسنپ دراگون 778G که مناسب گیمینگ هست و پایداری لازمو داره و 22 درصد پرفورمنس بهتری داره
(5 درصد عملکرد تک هسته و 49 درصد عملکرد چند هسته) از اگزینوس 1280 و در بحث تست گرافیکی هم 9 درصد بهتر بوده. که البته اگزینوس 1280 صرفا تو مصرف انرژی بهتر بوده.

2-وای فای 6 که سرعت بیشتری داره در مقابل 2.4 و 5 (که البته باید مودمتون هم وای فای 6 باشه)
3-رفرش ریت 120 هرتزی در مقابل 90 هرتزی a33 (که البته باتری بیشتری هم مصرف میکنه اگه رو 120 باشه)
4-دوربین پشت 64mp در مقابل 48mp ( که صرفا عکس ها بزرگتر رزولوشن بیشتری داره واسه چاپ عکس)
کاربرد مگاپیکسل بیشتر!
دوربین سلفی 32mp در مقابل 13mp
5-ساپورت HDR10+ و عدم ساپورت a33 حتی از HDR10 (که در A53-A73 وجود داره) که در این حالت ویدیو های نتفلیکس و یونیوب و ... رو تبدیل به SDR کرده و قابل پخش میکنه که روشنایی و وضوح کمتری داره نسبت به HDR10و HDR10+
6- 10 درصد روشنایی بیشتر (795 نیت در مقابل 722 نیت)
7- جک 3.5 میلیمتری
8- 1 اینچ صفحه نمایش بزرگتر 6.5 در مقابل 6.4(اختلاف جزئی)
9- 40 درصد بیشتری از استاندارد sRGB رو به خودش اختصاص داده (138% در مقابل 98%)
شارژر 15 واتی درون جعبه (که میتونید همون اول بعنوان شارژر سرکارتن با یه مقداری هزینه سر بدید شارژر 25 واتی بگیرید که 15 الی 20 دقیقه تفاوتشه )

مزایای a33:
1- اپدیت 4 سال اندروید تا 16 و 5 سال امنیتی (طبق قول سامسونگ به گوشی های سال تولید 2022 و بعد)
2- 500 میلی امپر بیشتر که تو تست ها باتری لایفش فقط 2 درصد از شارژدهی a52s بهتر بوده (گیمینگ-مرورگر) که a53 هم با شرایط یکسان فقط 9 درصد از a52s شارژدهی بهتری داشته.
نتیجه تست باتری a33 و a52s:
Standby (110hr vs 105 hr)- General battery life (32:05 hr vs 31:30 hr)
3- تراکم پیکسلی بیشتر 411ppi در مقابل 405ppi (اختلاف جزئی)
4- سرعت حافظه بالاتر UFS2.2 در مقابل UFS2.1
5- بلوتوث 5.1 در a33
6- ویدیو اسلوموشن 480 FPS (720p) در مقابل 240 FPS (720p)
7- PWM 366 Hz در مقابل PWM 231 Hz و یک میلی ثانیه (1ms) زمان پاسخ بیشتر.

حالا PWM چیه
ایمنی بیشتر و اثرات منفی کمتر صفحه نمایش (احساس ناراحتی از سوسو زدن برای چشم) کارش اینه که میزان کنترل روشنایی نمایشگر بر مبنای مدت‌زمان پالس‌های نوری ساطع‌شده هست و مغز و چشم ما متوجه سوسو زدن صفحه نمایش نمیشه و فکر میکنه نور کمتری داره.
چون سوسو زدن پیکسل‌های صفحه نمایش برای چشم مضره بعد از استفاده طولانی مدت خستگی چشم سردرد و... میشه)

البته این نکته رو بگم تو سایت نانو ریویو از پشتیبانی a33 از صفحه نمایش همیشه روشن Alway On Display ذکر نشده (البته دوستان پیج a33 بعضیا فرمودن این قابلیت میشه فعال کرد، اما خب بازم نیاز به گزارش بیشتری هست و باید تحقیق کرد)
دیگه دوست عزیز اگه گیمر حرفه ای هستید و آپدیت واستون مهمه میتونید برید سراغ a73 که خب به بودجتون نمیخوره
درمورد رم 6 و 8 هم چون رم پلاس هست از 2 گیگ تا 8 گیگ به رم اصلیتون اضافه میشه و مشکلی نداره
وکلا1تومن اختلاف قیمت رم هست توگوشی ها که اگه 8 گیگ بگیریدرم پلاس عملا بی استفاده میشه واستون
امیدوارم تو انتخابتون کمکی کرده باشم
موفق باشید

Matin R در تاریخ : 1401/6/30

اصلا رده جفت گوشی ها کاملا با هم متفاوته
A52s دوربین خیلی بهتر صفحه نمایش بهتر پردازنده قویتر جک هدفون سلفی بهتر و بازار فروش خیلی بهتری داره
برتری A33 بجز آپدیت اندروید بیشتر تقریبا هیچه
گاهی وقتا خرید گوشی یه نسل عقب تر میتونه به سودتون باشه:)

Reza R در تاریخ : 1401/6/29

سلام دوستان،این طبیعیه که من طی ۳۵ دیقه استفاده‌ از گوشی(چت و وبگردی) ۷ درصد شارژ مصرف کردم؟حس میکنم زیاده

صدرا ج در تاریخ : 1401/6/29

سلام خسته نباشید، ممنون بخاطر توضیحاتتون يه سوال هست یعنی شارژر داخل جعبه 15 وات میزارن!؟ و اینکه چطور میشه شارژر فیک رو تشخیص داد، برای مثال رفیقایی که شارژر اونا هنده فیک هستش یا نه؟؟

امیر حمزه ع در تاریخ : 1401/6/29

من اومدم اینجا نظر بدم دیدم انقد بعضی دوستان حاشبه درست میکنن داداش ک اصلا آدم دیگه از دادن نظر پشیمون میشه گوشی من بخدا قسم مشکل برفکی شدن داره من کاری ب دعوای دوستان ندارم هر کی میتونه کمکم کنه لطفا بگه چکار کنم.الان اون دوستمون گفت تلگرام پیام بده کمکت کنم پیام دادم فقط برا کجکاوی این کارو کرد کمکم نکرد مشکل گوشیمو هر مدلی خواست براش فیلم گرفتم آخرشم گفت خواستم ببینم واقعا گوشیت این مشکلو داره یا ن ک دید اره داره خدا وکیل مردم رو اذیت نکنید حق الناسه بخدا گناهه وقت مردمو نگیرید

آریا آ در تاریخ : 1401/6/28

دقیقا احمد جان واسه استفاده طولانی مدت فقط اسنپ دراگون توصیه میشه من کلا پرچم دار سامسونگ میخریدم از اول تا الان میخریدم از s3 تا s7 تجربه استفاده داشتم تا اینکه گوشی با چیپست اسنپ دراگون گرفتم پایداریش نامبر وان بعد از بایونیک اپل.

کسی که تجربه استفاده از هردو چیپست اگزینوس و اسنپ دراگون رو داشته باشه متوجه میشه چه تفاوت هایی داره اسنپ دارگون.
چون اگزینوس به مرور زمان افت پیدا میکنه درجه حرارتش تو دراز مدت میره بالا که باعث افت و هنگی میشه

سامسونگ که چیپشو خودش میزنه باید سازگاری و پایداری بیشتری تو گوشیش ایجاد کنه که متاسفانه تو این مسئله ناتوان هست و با اینکه چیپ خودشو میزاره تو گوشیاش ولی همون هزینه اسنپو میگیره از مصرف کننده !
همکاری کوتاهی هم با کوالکام داشت که باعث تخریب و بدنامی چیپست هاش شد از سری 888 -8نسل1 باعث افت عملکرد و گرمای زیاد در حد اگزینوس شد.

آریا آ در تاریخ : 1401/6/28

درود بر شما وسایر دوستان بزرگوار لطف و محبت دارید که اینطور قضاوت میکنید و وقت شریفتونو میزارید نظرات بنده رو میخونید جناب علیرضای عزیز 🌹

علاقمندم شما جناب Ahmad m وسایردوستان با سابقه عضویت بالا و فعالیت کم،
مثل افرادفعال هچون جناب سامان و فرهاد و..بیشترحضور داشته باشیدتا ازنظرات مفیدتون بهره مندبشیم واقعاحیفه دوست من
(خودمن باوجودمشغله های زندگی،خالص روزی 1تا2ساعت وقت های اضافم تو دنیای تکنولوژی مطالعه میکنم و تو نظرات این سایت شرکت میکنم)

به هر حال در هر مکانی توجه و احترام به حضور دوستان با سابقه تر باتجربه واطلاعات بیشتر،فنی و متخصص تر،آگاهتر و بااستناد(منابع معتبر و قابل قبول)برادعاها،(در چارچوب اخلاق و ادب ،منطق و انصاف و....) که از اصالتشونه و استاد و الگوی بنده هستن حضور دارن در نظر میگیرم و همیشه از مطالب مفیدشون استفاده میکنم و علاقمندم توضیحات تکمیلی بدن رو نظراتم.

همه ما موظفیم برای پیشرفت فنی سطح نظرات و اخلاق مداری درجایی که حضور داریم که درموردمون قضاوت ها خواهندکرد(قضاوت درمورد مخاطبان a52s) و حمایت کنیم ازشون ...
...
خداوندمتعال ودوستان با انصاف شاهدن تو پیجa73هم میخواستم همین جو وفضا حاکم باشه وگرنه هیچ هدفی جزاین نداشتم ومتاسفانه دوستان دیگه روبه اشتباه انداختن.
چون چند وقت دیگه بنده هم جزو مخاطبان باتجربهa73قرار میگیرم و چرابایدجوری بشه بگن
(مخاطبان a73 فلانن)درصورتی که بی انصافیه بخاطر حضور مخرب افراد غیر مفیدیامخرب افرادمفید هم مورد قضاوت اشتباه قرار بگیرن.

خیلی از این افراد مفید وفنی رومیشناختم که فقط بخاطراین وضع دیگه فعالیت نکردن چون بزرگوار هستن وبرای وقت خود ارزش قائلن که در بحث با این افرادوارد نشن اگر ماها حمایت نکنیم پس ازمدتی حضور پیدا نمیکنن و تعدادشون روزبه روز کم میشه اما بازم فراوانن تو این فروم ها و همیشه علاقمندم این نظرات بنده رو تکمیل کنن اگه اشتباهی داشتم اصلاح کنن تا واقعا برای سایرین مفید واقع بشه و برای بنده پاداشی از این بالاتر نیست که حداقل بدونم وقتمو هدر ندادم که اگر دوست محترمی بنده رو لایق دونست از مطالبم استفاده کنه اگه سرچی به نظراتم بزنه بتونه واقعا کمکش کنه.

بنظرم همه ما بایداز اولین روزعضویت تو این سایت تاروزی که فعالیت میکنیم ازنظر فنی،اخلاق،منطق،انصاف،معرفت،آستانه صبر و قضاوت پیشرفت کنیم اگه میخواییم در جایگاه راهنمایی وکمک به دوستان قرار بگیریم من فکر میکنم بشخصه نسبت به اولین روز عضویتم تاالان تاحدودی این پیشرفتو کرده باشم.
وقت واندک دانش وتجربه ای که ازدنیای تکنولوژی دارم هیچ قابلی نداره درقبال چیزی که دوستان و هموطنان عزیزمون واقعاشایسه ولایقش هستن(آگاهی و علم برحقایق وکمکی که منجربه منفعت مادی ومعنوی دوستان بشه ولذت انتخاب درست وآگاهانه بدون پشیمانی بعدش)

آریا آ در تاریخ : 1401/6/28

خواهش میکنم شما بزرگوارید یاسین جان،

اصلا قابل شمارو نداشت و خوشحالم که نظراتمون براتون مفید واقع شد
و همینطور خودتون تونستید به یه نتیجه درست و موفق برسید هدف بنده هم همین بود که چیزی بهتون تحمیل نشه
و سپاس از اینکه محبت کردید تجربه کار با a52s رو با سایر دوستان به اشتراک گذاشتید
(لطفا تجربه 1 تا 3 ماهه یا استفاده طولانی مدت هم حتما در آینده بفرمایید)

اتفاقا میخواستم بگم که فراموش کردم ، چون در حد هست گوشیتون میتونید الان راحت بفروشید
بله درسته تو دیوار بسیاری از مدل ها هستن از a52s -a73 و حتی سری s که طرف حالا هدیه گرفته یا پول لازم بوده و... فقط بازش کرده و اگهی کرده مورد خیلی خوبین واسه خرید

من فقط برای اینکه از عملکرد باتری بیشترش که اولویت اولتون بود از m62 راضی بودید پیشنهاد
دادم میتونید نگه دارید میخواستم فقط با ذکر معایب و مزایا ، خودتون به یه نتیجه درست طبق انتظار و سلیقه خودتون برسید و نظری بهتون تحمیل نشه

بله سری m مشتری شون کمتره نسب به a و همینطور درست میفرمایید دراینده سری a راحت تر میتونید بفروشید خصوصا که اگه اپدیت بیشتری دریافت کنه راحت تر میخرن

باتری های حجیم 4500-5000 تو میان رده ها (با قدرت و کیفیت معقول) عملکرد خوبی دارن اینو بعنوان یه کاربر با استفاده سنگین و گیمینگ حرفه ای، ادیت و... عرض میکنم.

بله دقیقا چه از نظر ما ، چه از نظر متخصصین گوشی هر عزیزی اگه مایل بود همون کیفیت و قدرت کاملترین میان رده سامسونگ 2022 تجربه کنه (با تفاوت در 500 میلی امپر باتری کمتر و دوربین 108mp و اپدیت کمتر) اما هزینش 2-3 تومن کمتر بود میتونه a52s تهیه کنه ارزش خرید زیادی داره

مجتبی م در تاریخ : 1401/6/28

سلام
من بین a33 5G رم ۸ گیگ و a52s رم ۶ و حافظه ۱۲۸ موندم
فقط اینکه a52s یکسال تقریبا قدیمی تر از a33 هست تو ذوقم میزنه و بینشون مردد شدم
کدوم بخرم به نظرتون؟

Ahmad m در تاریخ : 1401/6/27

سلام من خودم این گوشیو حدود یه ساله دارم اگه دنبال حقیقتی خب این مشکل پرپر زدن که اصلا حقیقت به اون معنایی که فکر میکنی نداره.
گول فیلمای فضا مجازی رو نخور من خودم تو این یه سال فقط یه ۵ یا ۶ باری گوشیم اون هم فقط موقع دریافت یا ارسال تماس پر پر زد که یقینا بهت میگم با بررسی و تحقیقی که کردم متوجه شدم این مشکل یه باگ نرم افزاریه کوچیکه که اونم فقط موقع تماس رخ میداد؟ حالا چرا فعل گذشته بکار بردم(رخ میداد)؟ چون الان حدود ۳ ماهه که با آپدیت حدود ۳ ماه پیش سامسونگ این مشکل جزئی و بشدت نادر هم کاملا حل شده و بهت بگم که این مشکل جزئی هم فقط به باگ نرم افزاری بود که با یه آپدیت حل شد و مطمئنم که صفحه نمایش و کلا سخت افزار گوشی هیچگونه مشکلی نداشته و نداره اون فیلمای فضای مجازی هم اکثرا بخاطر همین مشکل و باگ نرم افزاریه که صفحه نمایش a52s پر پر میزنه اینو مطمئنم و بدون هیچ دروغ و کلکی دارم بهت میگم گوشی a52s یه میان رده عالی و پرفروش و موفقه و الانم که دارم این متنو با همین a52s برات مینویسم هیچگونه مشکل و ایرادی تو گوشیم به هیچوجه ندارم خداوکیلی
پس باخیال راحت از یه فروشگاه معتبر با فاکتور رسمی اتحادیه با گارانتی معتبر ترجیحا داریا همراه بخر مطمئن باش ان شاءالله ضرر نمیکنی هیچ فرقی هم بین پک هند و ویتنام نداره و این فقط بازار گرمی برخی از موبایل فروشا برای سود بیشتره مطمئن باش.
الان این موبایلو شما فک میکنی قیمت جهانیش به دلار مثلا اگه ۴۰۰ دلار باشه فرقی بین مونتاژ هند ویتنام چین برزیل و... میکنه، بخدا هیچ فرقی نمیکنه و این قیمت جهانی برای همه مونتاژها یکسانه (چون کیفیت و سخت افزار یکسانه)فقط این وسط یه بحثی هست که چون هزینه های تولید، کارگر و‌... تو کشورهای مختلف متفاوته لذا قیمت مثلا مونتاژ هند ممکنه فقط داخل خود هند کمتر از قیمت نسخه مونتاژ مثلا چین توی خود چین باشه ولی قیمت جهانیش یکسانه متوجه شدی داداش؟؟!
ببخشید طولانی شد امیدوارم موفق باشین.

Ahmad m در تاریخ : 1401/6/27

بله قطعا می ارزه قطعا.
کلا خرید گوشی با cpu کوالکام اسنپدراگون برای استفاده طولانی مدت، بسیار بهتر و بادوام تر از گوشی با cpu اگزینوسه من خودم از سخت افزار سردرمیارم و قبلا هم سامسونگ مدل s5 نسخه اگزینوس داشتم و به عینه دیدم نسبت به نسخه اسنپدراگون همین گوشی s5 که دوستان داشتن واقعا سرعت و قدرتش بعد گذشت ۳ الی ۴ سال افت خیلی بیشتری کرده و زیاد هنگ می کرد.

علیرضا خ در تاریخ : 1401/6/27

سلام دوست عزیز. من و دوستانی که جدیدا گوشی رو خریدیم مشکلی نداشتیم تا حالا. گوشی من تولید ماه 12 سال 2021 هست و 5 ماهه خریدمش. و بقیه عزیزان فرمودن تو تولیدات 2022 تا الان مشکلی از این لحاظ وجود نداره.

میثم ی در تاریخ : 1401/6/27

اگه اهل بازی نیستی ، پیشنهاد من A53 هستش . هم باتری ظرفیتش بیشتره . هم دو تا اندروید بیشتر میگیره چون الان اندروید ۱۲ هستش و تا ۱۶ میره اما A52s تا اندروید ۱۴ میگیره . نسبت صفحه نمایش به بدنه تو A53 بهبود پیدا کرده و حاشیه ها کمی کمتر شده . ظاهر گوشی از پشت نسبت به A52s بهبود پیدا کرده . گوشی A52s برا کارهای سنگین خوبه که اگه اهلش نیستی نظر من رو A53 هستش . بازم بستگی به نظر خودته
ولی خب نداشتن جک ۳.۵ و شارژر فابریک برا A53 هم خودش یه مساله ایه

آریا آ در تاریخ : 1401/6/27

سلام و درود مهدی جان،
تبریک بابت این انتخاب خوب و از اینکه به جمع مخاطبان a52s پیوستید خوشبختم
پاسخ شما تو چند نظر قبل هست نیازی به تکرارش نیست

در پاسخ به alo a در تاریخ 1401/6/25 و 1401/6/25 توسط بنده و پاسخ کاملتر توسط جناب فرهاد ر میتونید ببینید

تعصب و دروغگویی به قیمت ضرر هموطنان تو این شرایط سخت مالی ارزش نداره و کارماش برمیگرده به خودمون بالاخره یه جایی ضرر میکنیم !
کسی که این صفاتو داره نه با یک خواهش نه با هزار خواهش رفتارشو تغییر نمیده دوست من

افراد متعصب که گوشیشونو میپرستن و ذوق خرید اسباب بازی جدید همانند دوران کودکیشون دارن
نظراتشون فاقد ارزش هست و اغلب با بی منطقی و خودشونو به اون راه زدن و تندرویی و گستاخی و ادبیات خارج از شان و شخصیت دوستان، با هدف پیروزی تو بحث ها و هرچیزی جز کمک به دوستان تشریف میارن و وقت و اعصاب بقیه به هم میریزن و ادامه بحث با این افراد فقط از ارزش نظرات و شخصت آدم کم میکنه
شناختشون خیلی سادست اگه این مواردو تو نظراتشون دیدید یه سرچ به سوابقشون بکنید (کلیک روی اسمشون) متوجه میشید.

اما اگه تجربه بنده رو بخوایید:
تجربه استفاده یکساله موفق و بدون هیچ مشکلی دارم از a52s 256/8 با گارانتی داریا همراه پک ویتنام(خرید حضوری از نمایندگی سامسونگ-هرچند گرونتر از جاهای دیگه ولی ارزششو داشت) با ضمات تست تعویض 7 روزه

شما از جای معتبر و خوش نام و در خرید خود دقت کنید مطمئن باشید گوشی مشکل دار بهتون نمیدن

وظیفه خود دونستم مورد کاملتری هم بهتون معرفی کنم و انتخاب نهایی با خودتون:

اگه بودجه بیشتری دارید گزینه کاملتری هم هست باهمون چیپست و کیفیت
تفاوت این گوشی با کاملترین میان رده در حال حاضر که a73 هست ( باتری و دوربین 108 و اپدیت بیشتره) اگه برای تا اندروید16 خواستید استفاده کنید مناسبه

تجربه دوستم از a73 که چند ماه پیش به پیشنهاد خودم خرید و راضی بود و خودمم تست گیمینگ هم زدم موفق بود.
مشکل خاصی نداره یکم تو تاچ حساسه و هر گلسی نباید نصب کنید روش و از قسمت حساسیت لمس درست میشه
تو هر نسخه (128-256) دوتومن گرونتره نسبت به این گوشی+هزینه شارژ
اگه بودجشو ندارید همین s52s پیشنهاد میشه
این دو گوشی بهترین و کاملترین میان رده های 2021 و 2022 هستن.
بدون تعصب حقایقو گفتم
موفق باشید.

Y.so ‌ در تاریخ : 1401/6/27

در ادامه یه تشکر کنم از دوستانی که راهنماییم کردن.
همونطور که متین خان پایین تر گفتن m62 فروش درست و حسابی نداشت
تو بازار هم که نگاه کنی اکثر افرادی که m62 خریدن قصد فروش ندارن و به دلیل کم بودن بازار فروش درست درمونی هم نداره
دیدم اگه الان ردش کنم کمتر میخوره تو سرش تا اینکه یکی دو سال دیگه بفروشمش
یه A52s دست دوم از تو دیوار پیدا کردم که طرف فقط بازش کرده بود و بدون استفاده بود اونو گرفتم و m62 رو رد کردم
دیدم A52s دست دو که دو دست چرخیده با توجه به فروش قابل توجهش تو ایران چند سال آینده کمتر میخوره تو سرش تا گوشی خودم
در ادامه بازم تشکر کنم از آریا خان بابت متون کامل و جامعی که مینویسن
پایین تر اسمم رو پرسیده بودید کوچیک شما یاسین هستم
یه تجربه کوتاه چند روزه هم از A52s بنویسم

دوربین و اسپیکر واقعا قویتر شده مخصوصا دوربین تو روز که به نظرم خیلی بهتر شده
صفحه نمایش همونه
وزن گوشی خیلی کمتر شده و باهاش راحت ترم
مهمترین علت شک درباره نخریدن A52s همین باتریش بود که نگرانم کرده بود
باتری خوبی داره. اوايل قابلیت ۸۵ درصد رو فعال کرده بودم. دوام باتریش به دو روز کامل نمی‌رسید و اواخر روز دوم خاموش میشد.
الان هم که گذاشتم تا ۱۰۰ شارژ شه بیش از دو روز شارژدهی داره که مثلا ۱۰ درصد هم تهش میمونه
یعنی هر دو روز یکبار به شارژ میزنمش
نسبت به m62 که هر سه روز میزدمش به شارژ به نظرم ارزشش رو داشت
وزن کمتر گوشی یه نعمته
خدمت اون دسته دوستانی که قصد خرید دارن باید بگم که بخرید. ارزش خریدش بالاست
به دوستان شلوغ کن هم توجه نکنید این گوشی هیچ مشکلی نداره

alo a در تاریخ : 1401/6/27

ای۵۳ تا اندروید ۱۶ میگیره و حدود ۲ ساعت شارژدهی بیشتری داره
بزا کسی که گیم نمیزنه هم استفاده شما داخل بلند مدتای۵۲ اس هست؟ یعنی اگزینوس مشکل بهمراه خواهد داشت؟

Mehdi S در تاریخ : 1401/6/27

سلام خدمت دوستان
بنده نزدیک ۲ هفته س که این گوشی رو خریدم
پک ویتنام حافظه ی ۱۲۸ رم ۸ رنگ مشکی
تواین مدت کوچکترین مشکل یا لگ و باگی ازاین گوشی ندیدم و به نظرم حتی تا رنج ۱۵میلیون هم حرف واسه گفتن داره و با گوشیای رقیبش کم نمیاره
فقط دوستان من شنیدم بعد ارتقای اندروید گوشی به ۱۲ گوشی دچار لگ میشه و به این خاطر فعلا اندروید گوشیو ارتقا ندادم
دوستانی که گوشی رو دارن و اندروید۱۲ رو نصب کردن لطف کنن راهنمایی کنن بنده رو در این مورد که ایا این حرف درست هست یانه
با تشکر

مهدی ک در تاریخ : 1401/6/26

سلام خدمت دوستان من قصد خرید این گوشی رو دارم
مشکل پر پر زدن و برفکی شدن واقعا راسته ؟ ( خواهشا بدون تعصب و دروغگویی بگید )

alo a در تاریخ : 1401/6/26

داش من باتری ضعیف باشه اصلا نمیتونم باهاش بسازم گیم هم زیاد نمیزنم و گوشیو واسه چند سال میخوام پس چه توجیحی داره که اپدیت و بروز بودن و باتری رو رها کنم که پردازنده قوی تری داشته باشم که فقط واسه گیمرا بدرد میخوره؟ شما منو قانع کن

Hadi R در تاریخ : 1401/6/26

کاملا درسته👌👌
می ۱۱ لایت رو اگه یادتون باشه مشکل صفحه نمایش داشت. طوری شد که شیا نسخه ی نیو ادیشن تولید کرد!
قطعا اگر چنین مشکلی وجود داشت اینقدر موفق نمیشد این گوشی (a52s)

Ahmad m در تاریخ : 1401/6/26

سلام داداش
اگه در این زمینه دنبال حقیقتی خب حقیقت اینه a52s بگیری قطعا بهتر از a53 هست چون قلب تپنده a52s اسنپدراگونه ولی a53 اگزینوسه و قطعا پایداری، دوام و سرعت اسنپدراگون (در دراز مدت) خیلی بهتر از اگزینوسه و اگه گوشی رو برای دراز مدت (حداقل دو سه سال) میخواین خرید a53 اشتباه محضه
تنها برتری a53 به a52s یه مقدار اندکی باتریش+ یک سال آپدیت نرم افزاری بیشتر هست که اگه دقیق و زرنگ باشی a52s میخری چون گوشی با یک سال آپدیت کمتر و مثلا یک نسخه اندروید ضعیف تر سرعت و امکاناتش اصلا تغییر محسوسی نمیکنه (طبق قول سامسونگ a52s تا اندروید ۱۴ و a53 تا ۱۵ رو میگیره ) که تازه اون ضعف a52s هم به لطف cpu اسنپ و معماری پیشرفته تر و بروزتر پردازنده و سخت افزار پایدارترش کاملا جبران میشه و حتی بهتر و پایدارتر از a53 میتونه عمر کنه اینو دوستانی که فنی هستن و از سخت افزار، نرم افزار سردرمیارن خوب متوجه میشن که چی میگم من خودم به شخصه الان حدود یه ساله a52s دارم کانفیگ 256/8 و تا الانم بسیار عالی و مطلوب بوده و a53 هم یکی از دوستام داره با هم نشستیم و بررسی موبه مو کردیم a52s برتر بود خودشم اینو پذیرفت باتوجه به بنچمارک ها و نرم افزار cpuz و... دقیقا برتری a52s مشخص شد
نظر شخصیه بنده اینه که a53 کلا تولید شده که تا ضررهای a52s رو جبران کنه چون به اذعان خود مهندسان سامسونگ و خیلی از فعالان بازار موبایل، شرکت سامسونگ ،a52s رو واقعا نسبت به امکانات و سخت افزار مناسب و عالی ارزون داده و لذا a53 نسبت به امکاناتش بنظرم ارزش خرید نداره و اومده تا ضررهای a52s رو جبران کنه بازم هر طور راحتی ولی در کل a52s واقعا بهتره
موفق باشی.

alo a در تاریخ : 1401/6/26

بعد سوال دیگه داشتم یدونه ای۵۲ اس دیدم نو بود ولی اندروید ۱۲ روش بود چون تولید ۲۰۲۲ بود اینطور بود؟یا دستکاریش کرده بودن

alo a در تاریخ : 1401/6/26

خب پس از این بگذریم بنظرتون سی پی یو قوی تر نسبت به باتری بهتر( واقعا نمیدونم در چه حد) و اپدیت نرم افزاری بیشتر و اینکه گوشیو برای بلند مدت میخوام می ارزه؟

alo a در تاریخ : 1401/6/26

یعنی شما میگی تفاوت باتری در اون حد نیست؟ گوشیو واسه بلند مدت میخوام حدود ۴ سال سی پی یو مهم تر از باتری و اپدیت نرم افزاریه؟

محمد حسین ا در تاریخ : 1401/6/26

بعد از یک ماه تجربه استفاده از a52s 256 رام 8 خیلی عالی صفحه نمایش بهتر از رقبا پردازنده خوب و روان
فقط یک کمی گوشی گرم میشه دوستان اگر راهی دارید برای جلو گیری بگید من که خاموش میکنم جلوی کولر میگیرم

رضا ن در تاریخ : 1401/6/25

برام سوال شده چرا سامسونگ a53 هو با cpu ضعيف تر وارد بازار کرده. کسی دلیل شو میدونه؟ سرعت عمل cpu تا چندسال دیگه و اندروید های بالاتر مهمه
آدم همچین cpu یو ول کنه بره a53 بخره بخاطر یکم باتری بیشتر؟ 🤔

آریا آ در تاریخ : 1401/6/25

بله میتونه دلیل خوبی باشه خصوصا بخوایید گوشی واسه استفاده طولانی مدت بگیرید مسئله اپدیت خیلی مهمه اگه گیمیر نیستید اگزینوس 1280 هم کارتونو راه میندازه ولی اگه گیمرید و همه این خصوصیات باهم میخوایید A73 128/8 حدودا 12 تومن مناسبه
تفاوت عملکرد شارژدهی A53 و A52S طبق بررسی سایت نانو ریویو 9 درصد هست همه گوشیا یه روز شارژدهی رو دارن با باتری های حجیم 4500-5000 امروزی.

آریا آ در تاریخ : 1401/6/25

فکر نمیکنم اینطور به این شدت که میفرمایید باشه میثم جان

ولی خب زبان دستگاه رو لاتین باشه بهتره
خب زبان لاتین سیستم با برنامه های لاتین (که همه لاتین هستن) بهتر مچ میشه و سازگاری بیشتری داره
یه سری تو سیستم عامل ویندوزمم برنامه خاصی بود باهاش کار میکردم که باگ پیدا کرده بود و بدرستی عمل نمیکرد ولی ریجن و و ساعت و تاریخ سیستم رو روی (EN- USA) گذاشتم مشکلم بکلی حل شد.

آریا آ در تاریخ : 1401/6/25

سلام و درود صدرا جان ،سپاس
هردو پک موجوده دوست من
این مباحث ساخت ویتنام و هند از جانب فروشنده های فروشگاه های حضوری هست برای سود بیشتر و عملا هیچ فروشگاه مجازی ای فرقی بین این دو پک قائل نمیشن چه از نظر کیفیت و چه قیمت
مگه اینکه تو مشخصاتش نوشته باشن مثلا پک ویتنام.
فقط ممکنه موقع فروش مغازه دار ها یا بعضی خریدار ها بخاطر پک هند بودن بزنن تو سر قیمت بخاطر این موضوع.
چون تو خرید حضوری به قیمت بالاتری پک ویتنام فروخته میشه)
بازم خودتون سرچ کنید (پک هند) تو قسمت (جستجو در نظرات کاربران) تجربیات دوستانی که پک هند داشتن میاد براتون (همین دوست محترممون جناب علیرضا خ پک هند دارن و سه ماهه راضین از گوشیشون ) و..

برای خرید مجازی هم شما باید قبل از سفارش از موجودی پک مورد نظر اطمینان حاصل کنید و تماس بگیرید و حتما قید کنید که پک مورد نظرو میخوایید (اگه موجود نبود طبیعتا باید تماس بگیرن باهاتون و اطلاع بدن پک دیگه ای میخوایید یا نه ) وگرنه هر پکی که موجود داشته باشن زمان ارسال سفارش شما براتون میفرسن.

شارژر اورجنیال و اصل ساخت ویتنامه
شارژر 15 واتی که داخل جعبش هست نیازی به خرید شارژر ندارید
البته میتونید بعنوان (شارژر اصلی سرکارتن) بدید یه مقدار بزارید روش 25 واتی بگیرید (همونجا میتونید از نظر ظاهری هم شارژر 15 واتی داخل کارتن گوشیتونو با شارژر 25 واتی که بهتون میدن مقایسه کنید
که تقلبی و های کپی کیفیت کمتری داره بدقت به شیار و برامدگی ها و کیفیت چاپ نوشته ها و.... دقت کنید. دو شاخه هم به سمت داخل از دو طرف تمایل داره .) تفاوت هاش مشخصه .

اما شارژر اصلی 25 واتی اگه بخوایید تهیه کنید (تو 88 دقیقه فول شارژ میکنه) حدودا 20 دقیقه فرقشه شرکت اصلی سازنده شارژر ساخته که قیمت بالاتری داره حدودا 400 تا 550 اینا باید باشه. (نمایندگی سامسونگ گرون تر میده)

اصالت هم به دو پین بودن یا سه پین بودن هم نیست دوپین برای خاورمیانست و سه پین برای اروپاست حتما دوپین رنگ سفید بگیرید که با کابلتون دورنگ نشه جمعو جوره و تبدیل نمیخواد

شارژر های (های کپی) هم هستن که شرکت های متفرقه تولید کردن اون کیفیت اصلی رو ندارن ولی کار راه انداز و ارزانتر هستن. حدودا 300 تومن
فیک ها هم که با شرکت های بی نام و نشون و متفرقه ارائه میشن و به گوشی اسیب جدی میزنن هنگام شارژ بسیار داغ میکنن و زمان مورد انتظار برای فست شارژ نیم ساعت 50 درصد یا 0 تا 100 فول شارژ رو طی نمیکنن
امیدوارم نکته ای جا نزاشته باشم اگه نکته ای بود دوستان محترم اضافه کنن
موفق باشید

فرهاد ر در تاریخ : 1401/6/25

دوست عزیز
مشکل پرپر زدن رو چقدر اطلاعات ازش داری؟

تعداد خیلی کمی میگن اگر گوشی در حالت 2g باشه و آنتن دهی ضعیف باشه وقتی که تلفن درحالت زنگ زدن یا زنگ خوردن باشه صفحه پرپر میکنه(فقط وقت زنگ زدن)
یکی از دوستان میگفت وقتی بری توی تونل این مشکل اذیتت می کنه!!!🤷‍♂️

آیا شما از حالت 2g قراره استفاده کنی؟(میتونی گوشیهای ۳ میلیونی بخری و پولت رو صرفه جویی کنی)
معمولا همه ترجیحشون 5g هست بعد lte یا 4g که الان هست و بعد هم 3g

فقط برخی اشخاص که ممکنه در جاهایی زندگی کنن که نقطه کور باشه و آنتن دهی موبایل در حد صفر بشه شاید به مشکل بر بخورن (اونهم فقط در هنگام زنگ خوردن !!!)
بیشتر مطالب و فیلمهایی که در این باره وجود داره هم حاصل تلاش شبانه روزی یکی دونفره 🤣
در عوض دهها و صدها نفر در همین سایت هستن که مثل من ماههاست دارن بدون کوچکترین مشکلی ازش استفاده می کنن
دوست عزیز
از شما سوال میپرسم:
اگر یک گوشی ایراد فاحشی در صفحه نمایش داشته باشه چگونه ممکنه تبدیل به یکی از پرفروشترین گوشی های دنیا بشه؟(در سال ۲۰۲۱)
میدونید که در کشورهای دیگه محدودیتهای کشور ما وجود نداره و دهها برند مختلف در دسترس عموم هست و کافیه کوچکترین مشکلی در یک گوشی باشه تا دیگه کسی سراغش نره
نکته دیگه اینکه سامسونگ بعلت موفقیت a52s در سال جدید بیشتر مشخصات اون رو در a73 (سری a7 یک رده بالاتر از سری a5 هست) تکرار کرده (فقط دوربین اصلی ۶۴ مگا بایتی به ۱۰۸ مگابایت ارتقا پیدا کرده و سایر ترکیبات دوربینها عینا تکرار شده، سخت افزار دقیقا تکرار شده ، صفحه و باتری طبق رویه سری a7 بزرگتر شده، جک هدفون حذف شده)
اگر گوشی موفق نباشه منطقی نیست که از سخت افزارش برای یک رده بالاتر اون هم در نسل بعدی استفاده کنن!!!

انشالله آگاهانه تصمیم بگیری و بهترین انتخاب رو داشته باشی 🙏

اگر سوالی داشتی خوشحال میشم بتونم در تلگرام کمکت کنم( far382 )

آریا آ در تاریخ : 1401/6/25

دوست من، هر مشکلی واسه هر گوشی ممکنه پیش بیاد تو پیج های همین سایت هر پیجی که باز کنید هرگوشی یه فکتی درموردش هست

99 درصد مشکلات از این قبیل که مطرح میشه بخاطر رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام خرید هست انقدر جنس فیک و تقلبی هم زیاده گوشی های مشکل دار و ریپک که اصلا مربوط به مدل و برند خاصی نمیشه

شما فقط و فقط به نظرات اینجا بسنده نکنید (50 درصد نظرات فضای مجازی - 50 درصد هم فضای حقیقی)
اصلا نظرات محیط مجازی واسه اینه که یه سری مواردو توجه کنید که بتونید اگاهانه تحقیق کنید تو محیط حقیقی!

با مواردی که عرض میکنم خدمتتون خودتون سرچ کنید خودتون تحقیق و تحلیل کنید میتونید به حقیقت برسید خیلی هم مشکل نیست دوست من

سامسونگ اگه واقعا یه مشکلی تو یه مدل از گوشیش بطور جدی و همه گیر پیش بیاد بیانه میده که مثلا فلان مدل فلان مشکلو داره همه رو جمع میکنه شما بازار جهانی و مصرف کننده های جهانیشو بررسی کنید

این افراد خرابکار تو این پیج همیشه از زیر دلایل و سوال ها و جواب های منطقی و فنی فرار کردن و حرف خودشونو زدن و با سماجت تمام ارزش نظراتمونو خواستن بیارن پایین و بدنام کننن اما موفق نشدن

چه خوبه که مدرک مستند و منطقی بیاریم از منابع معتبر و خصوصا لاتین زبان و معتبر یا خود سایت سازنده موبایل.
( نه با دلایل و مدارک شخصی.) هرجور مدرک و فیلمی توسط هر شخصی هم میشه درست کرد شما ویدیوهای سوشیال مدیا رو ببینید چقدر ذهن بیننده رو گول میزنن این که جای خود داره.

و در کل :
(اصلا تمام فکت های اینجا چه از جانب من و بقیه دوستان محترم و چه از جانب افراد ناسپاس و تخریب کار و بی اخلاق که سعی دارن دیگرانو گول بزنن بزارید کنار)

همین حالا ، یه سرچی تو گوگل بزنید ببینید چند تا سایت معتبر بهش اشاره کردن؟ یه سرچی تو یوتیوب بزنید ببنید چند تا چنل پر مخاطب و معتبر و خوشنام بهش اشاره کردن؟

ببینید رویور های بررسی موبایل مثل مهدی شجاری-اهورانیازی-محمد شکوری و... ایا به این مشکل اشاره کردن؟

تو منابع خارجی سایت های تخصصی موبایل مثل gsmarena و... اگه زبانتونم خوب نیست با گوگل ترسنلیت ترجمه کنید یا با گوگل کروم که مترجم داره به کلی نظرات و مقاله های مربوط به a52s یا هرگوشی که فکر میکنید مشکلی داره بررسی کنید

میتونید تو بیرون حضوری و واقعی از چند تا تعمریکار متخصص و خوشنام و با انصاف مشاوره بگیرید یا چند فروشگاه معتبر و خوشنام شهرتون که تجربه خرید های موفق بوده از دوستان و اشناهاتون یا افراد فضای مجازی شهرتون که پیشنهاد دادن مراجعه کنید و مشاوره بگیرید

میتونید خودتون به فروشگاه هایی که لایو دمو دارن هر گوشی مد نظر دارید بررسی کنید

میتونیدتو فضای مجازی گروه های تلگرامی و..شهرتون افرادی روپیدا کنید که احتمالا تجربه استفاده از مدل مدنظرتونو داشته باشن و بتونید اگه مایل باشن حضوری قرار بزارید

یا اگهی دیوار شهرتون a52s های فروشی رو نگاه کنید
خودتونو خریدار معرفی کنید، قرار بزارید از نزدیک ببینید موقع تماس سوسو میزنه صفحه نمایش یانه

خلاصه دوست من هزارجورتحقیق میشه کرد وخودتون بطورواقعی متوجه خواهید شداین فکت ها تاچه حدحقیقت دارن
تنها خواهشی که دارم نتیجه رو هم تو این پیج با دوستان دیگه به اشتراک بزارید

برای خریدهم گول قیمت های پایین بعضی مغازه دارهای بی نام ونشونو نخوریدشایدمقداری بیشتر هزینه کنید از فروشگاه های معتبر و یا نمایندگی اما 99 درصد مطمئن هستید که گوشی مشکل دار تحویلتون نمیدن
شما 300-500 تومن اضافه هزینه کنید بهتره یا گوشی مشکل دار بگیرید؟

Matin R در تاریخ : 1401/6/25

پس اصلا به فکر فروشش نباش
البته اینم بگما.... هرچی بره جلوتر گوشیتونو به بهای کمتری ازتون میخرن
ولی بازم به نظرم ارزش نداره بفروشیش
موفق باشید

آریا آ در تاریخ : 1401/6/24

یک مورد همین جناب امیر علی عزیز رو ملاک بیان حقایق میکنم چون انسان بسیار محترم و شریفی هستن و جز واقعیت نخواهند گفت و همینطور سایر دوستان محترمی که خریدن قطعا میان حقایقو میگم چرا شما فکر میکنی هر کس a52s خرید و راضی بود دروغ میگه که با انبوهی دیسلایک مهمانش میکنی؟

جناب امیر علی عزیز ، ازشون درخواست کردم بعد از مدتی از 1 تا 3 ماه استفاده اگه مشکلی پیش اومد بیان لطف کنن واقعیتو بگن مشخص بشه شما حقیقت میگی یا مخاطبان a52s که دائما قصد بی احترامی بهشون داری
اصلا قیاس مع الفارغ میکنی شما که بحث a73 انداختی وسط
هرکس به میزان بودجه خودش از امکانات کاملتر بهره مند میشه ! هرکس خودش عقل داره انتخاب میکنه!

همه جا گفتم تو بودجه 7 تومن a33-تو بودجه 8 تومن m52-تو بودجه 9 تا 11 و نیم a52s و برای استفاده غیر گیمینگ a53 - تو بودجه 12 تا 15 تومن a73 از هر نظر کامل.

دست بردار از این شیطنت ها اقای محترم هیچ بحثی برای عدم برتری a73 نسبت به a52s تو این پیج نشده که شما اینهمه بال بال میزنی با اینکه اصلا تجربه استفاده از a73 به جرات میگم نداری! چون از مشکل تاچ تو دکمه بک که واسه بعضیا پیش اومده میترسی بخری یه موقع گوشی ایراد دار بهت بدن مثل a52s که ایراد دار بهت دادن و عدم آگاهی تو انتخابتو انداختی گردن جناب سامان و متین و سایر مخاطبان a52s
من هم همون موقع a52s 256/8 رنگ مشکی پک ویتنام گارانتی داریا همراه از نمایندگی سامسونگ خریدم با کلی تحقیقات که در نظر داشتم a72 -m52 بخرم دیدم برتری با این گوشیه از هر نظر بهترین میان رده سامسونگ سال 2021 بوده

شما برو دنبال s20fe که بعد از مدت ها تصمیم گرفتی a52 خودتو عوض کنی.
بماند که تو پیج a33 هم بال بال میزنی مخاطب جمع کنی و تخریب رو اسمشو گذاشتی حقیقت.

آریا آ در تاریخ : 1401/6/24

سلام و درود امیر علی جان، دوست و برادر عزیزم

خواهش میکنم دوست من،نفرمایید وظیفمه در قبال هموطنام،کمترین کاریه که میتونستم انجام بدم.
همچنین شما 🌹
با ارزوی تندرستی و موفقیت و شاد زیستن برای شما و خانواده محترمتون و تمام هموطنان و جوانان کشورمون و عبور از مسائل بحرانی و فشارهای اقتصادی و روز های خوش و و لذت آنباکس گوشی های جدیدتر و بهتر و استفاده بدون هیچ مشکلی از گوشی های زیباتون.

فقط خواهشی که دارم محبت کنید بعد از چند وقت استفاده نظرتون از تجربه استفاده این گوشی حتما تو این پیج بزارید تا بقیه دوستان هم استفاده کنن

تشکر از لطفتون.

آریا آ در تاریخ : 1401/6/24

سپاسگذارم نظر لطفتونه دوست عزیزم علیرضا جان
اگه نگم وجدانم ناآرام میشه
کلادیگه درمورد این بحثا وایشون همین یکی دوروزنظرمیدم و تموم میشه میره چون گفتنی هارو میگم دیگه دوستان خودشون قضاوت میکنن

فقط یکبار واسه همیشه خواستم بفهمم واقعا هدفشون چیه تو این یه سال ایا واقعا حق با ایشونه که تقریبا حق با مخاطبان a52s بود.خصوصا درمورد حساب های متعدد.
(البته تا یه جایی درکشون میکردم گوشی ایراد دار گرفته بودن و ناراحت بودن)
حالاهم با شیطنت تمام بحث a73 رو الم کرده واسه گول زدن ذهن مخاطب درصورتی که کسی نگفت a73 برتری نداره بابا جان خود من چند ماه پیش یه یکی از دوستام a73 پیشنهاد دادم خرید هر وقتم میپرسم راضیه یا نه کلی تشکر میکنه ! با اینکه خودم a52s (بدون مشکل) داشتم پیشنهاد ندادم چون بودجش تو اون سطح بود. البته اینم قراره بدم به یکی از اقوامم که بهونه ای شد خودمم a73 بخرم.
شاید این بنده خداها بودجه بیشتری ندارن تو این فشار زندگی حتی خود من سعی کردم گلس و کاور مقرون به صرفه تر معرفی کنم به امیر علی جان حاضر تو همین پیج تو ارتباط خارج از این سایت.

همین آقا امیر علی عزیز و سایر دوستان چند روز پیش با راهنمایی و پیشنهاد ماها a52s خریده همراه با خودم گوشیشونو انباکس و راه اندازی کردن ، فردای روز اگه این مشکل پیدا کرد باید به ایشون جواب پس بدیم ایشون ( از شخصیتشون ادب و رفتار و منش شون، مشخصه انسان با اصالتی هستن و جز حقیقت نخواهند گفت ملاک بنده نظر ایشونه شما دوستان هم شاهد باشید اصلا اگه این مشکل پیش اومد و گوشی شونو عوض کردن باید ضرر مالی شونو جبران کنیم.

در کل علیرضای عزیز، فارغ از این بحثا همه ما وظیفه داریم در قبال هموطنامون تو هر مسئله ای کمکشون کنیم خصوصا که این روزهای سخت بیشتر به کمک احتیاج دارن
و اگه دیدیم اشتباه میکنن اول باروی خوش و دوستی بتونیم اگه رفتار ناپسندی داشتن اصلاحشون کنیم
تلاش برای اصلاح یک هموطن تلاش برای اصلاح یک جامعست
البته دوست من، بنده کی باشم دیگرانو اصلاح کنم رو همین نظراتمم باید اصلاحیات انجام بدم بتونم بیشتر فضای دوستی ایجاد کنم ما که جنگ و دعوایی نداریم اخرش همه باید صلح کنیم من اصلا میخواستم ایشونم با مخاطبان a52s صلح کنن ولی از سمت دو طرف نشد.
(الانم واقعا رو اینکه حقایق رفتارهای ایشونو کامل بخوام خیلی مستقیم روشنگری کنم خیلی باخودم کلنجار رفتم واقعا خلاف میلم اینکارو کردم )

همین که هر کس خودشو اصلاح کنه به رفتارهاش کمی فکر کنه ری اکت رفتار خودشو از نظر بقیه تجسم کنه میتونه تغییری ایجاد کنه که ده ها نفر نمیتونن تغییرش بدن.

من هم امیدوارم بودم اصلاح بشن اما دیگه ثابت کردن اصلاح ناپذیرن متاسفانه با بنده هم که همیشه با دید مثبت به نظراتشون نگاه میکردم افتادن تو لج و لج بازی فکر نکنم سنو سال کمی هم داشته باشن

من کل حرفم ، تمام خواسته و خواهشم از تمام دوستان اینه :
چرا رفتارهای ناپسندی که تو پیج های موبایل باب شده ماهم انجام بدیم؟چرا نامهربانی؟ چرا ایجاد دلخوری؟ چرا تندی؟ چرا احساس مالکیت پیج گوشی خود؟ چرا تهمت؟چرا حساب های فیک ؟ چرا بحث و کلکل ؟ چرا وقت همو بگیریم؟و......
به چی برسیم؟پیروزی تو بحث ها؟حالا دو نفر هم پیروز شدن و بردن و مشهور شدن!

محیط مجازیه همه چیزش هم مجازیه،با بستن صفحات یا قطع اینترنت همه شهرت های اکتسابی به پایان میرسه. ولی وجدان نا ارام و و کارمای کار ناپسند همیشه میاد سراغ انسان و راه گریزی نیست.
عذر میخوام،این چند روز سرتونو درد اوردم،سعی میکنم کمتر بنویسم
موفق باشید دوست عزیزم.

صدرا ج در تاریخ : 1401/6/24

سلام خسته نباشید من میخوام بخرم میگم که نسخه هند هم داره یا فقط ساخت ویتنامه؟ شارژرش مهم نیست ساخت کجاس، و اگه باشه ساخت ویتنام خوبه یا هند.؟

آریا آ در تاریخ : 1401/6/24

من اصلا نظر نمیدم که شما بخونی ! صرفا جهت روشنگری و بس!

کل نظرات شمایه بحث منطقی و فنی و سودمند ندیدم از همون اول!
یه نگاه به نظرات خودت بکن خصوصا تو6صفحه اخر لوپ کلامت این بوده (مخاطبان s52s متعصبن اکانت فیک دارن هرجا میرم منفی میدن -دقیقا رفتاری که خودت میکنی با پر رویی تمام) چه مطلب سودمندی داشتی؟کی یه نفرودرست راهنمایی کردی

بالاخره معنای حقیقت از پدیده هایی امثال شمارو با این سخنان گهربار (a73=پرچمدار) فقط برای گول زدن و جذب مخاطبان a73 و تخریب a52s متوجه شدیم (البته اونجا روشنگری کردم چه هدفی داشتی)
اکثریت دوستان محترم اون پیج هم بنده رو میشناسن بارها راهنماییشون کردم نمیتونی به هدفت برسی.

(حقیقت از نظر شما یعنی من وقتی گوشی ایراد دار گرفتم یا حتی فیلم سوسو زدن شیائومی 11 تی پرو رو اپلود کردم و بعنوان سوسو زدن a52s همه جا عنوان کردم و بعد با اکانت های فیک شروع کردم به منفی دادن به نظرات کسانی که مشکل نداشتن (از جمله 17 منفی به متین) و بعد دیدم به نتیجه نرسیدم ابتکار عمل به خرج دادم گفتم تو بعضی مدل های 2021 مشکل داشت و تو 2022 مشکل حل شد و دیدم بازهم نتیجه نگرفت پناه اوردن به پیج a73 و ادعای تجربه کار با a73 کردم و مخاطبانشو گول زدم و علیه آریا و ... به بحث کشیدم و هردو پیج رو به آشوب کشیدم!)

من هم تا جایی که باشم حتی اگه تو پیج های مختلف ده ها منفی بزنی دست نمیکشم از روشنگری و جلوگیری از افرادی مثل شما
کل این سایت یکی دونفر بهت حق میداد از جمله خود بنده اونم از سر انصاف و عدالت اونم از دست دادی با رفتار های ناپسند اخیرت که موضعتو مشخص کردی و بسنده کردی به لایک و دیسلایک
سجاد خان شما با 8 حساب فیک یا حتی ده ها اکانت فیک هم نمیتونی به هدفت برسی !

همه جا القا کردی مخاطبان a52s با حساب فیک منفی میزنن بهت اما خودت اینکاره بودی فقط کافیه یه نفر تعداد منفی و مثبت های منو شما و... تو این دو پیج a73 و a52s رو ببینه متوجه میشه چند تا حساب فیک داری واسه اینکار!

انقدر بی منطق هستی که هر پاسخ منطقی داده شد بهت در اخر حرف خودتو زدی
میدونم از تخریب خسته نمیشی از اونجا که جواب منطقی و منبع معتبر هم برای ارائه نداشتید میدونستم تهش به اینجا میرسید.

من عذر میخوام از دوستان محترم این پیج که در ابتدا همون پارسال به ایشون حق میدادم و با دید مثبت قضاوت میکردم
گفته بودم انگیزه و هدف افراد بعد مدت ها مشخص میشه این یه نمونش!

شما بعد از تلاش یکساله برای القای داشتن مشکل a52s به هر ترفندی و گول زدن ذهن مخاطبان از جمله خود بنده و موجه کردن مشکلاتی که صرفا از جانب خود شما تو محیط مجازی پخش شده و حل شدنش تو تولید 2022
اخرش رسیدی به این که همه a52s ها حتی تو تولید 2022 مشکل دارن اسمشو گذاشتی حقیقت
(حرف خودتم نقض کردی ) با سرچ عبارت 2022 هرکسی متوجه خواهد شد.

کسی دیگه رو حرفای شما حساب نمیکنه تلاش بی ثمر هست
شما ثابت کردی اصلاح ناپذیر هستی با حساب های فیکت ادامه بده به منفی زدن نظرات نفرات مقابل و مثبت زدن نظرات خود و امثالت و اتهام به حساب های فیک به بقیه ! کاری که همیشه کردی ! جز این جوابی برای پاسخ های منطقی نداری و اسمشو گذاشتی حقیقت
اصلا از این روشی که در پیش گرفتی شما مشخصه چه قصد و هدفی داری نیازی به توضیح بیشتر از این هم نیست
با رفتارهای اخیر خودت خودتو رسوا کردی دوست نیمه محترم
من هم تاجای ممکن جلوی افرادی مثل شما رو میگیرم و خسته هم نمیشم چون بخوبی از پس امثال شما برمیام
تا جای ممکن هم امثال شمارو به مدیریت سایت گزارش میدم

میثم ی در تاریخ : 1401/6/24

سلام دوستان . یه سوال کلی داشتم . از یه نفر شنیدم که میگفت اگه زبان گوشی به جای فارسی روی انگلیسی باشه عملکرد کلی گوشی و برنامه ها روانتر و بهتره . چون وقتی زبان روی فارسیه گوشی یکبار به انگلیسی و بار دوم به فارسی پردازش میکنه و باعث کندتر شدن گوشی میشه . به نظرتون چقدر این حرف منطقیه ؟ آخه مگه گوگل ترنسلیته که بخواد مدام ترجمه کنه . نظر شما چیه ؟

الف ص در تاریخ : 1401/6/24

دوستان اهل فن یک سوال؟!
من فکرمیکنم لپ تاپم ویروسی هست اگه از طریق نقطه اتصال همراه (Hotspot and tether)با لپ تاپ به اینترنت گوشی وصل بشم امکان انتقال ویروس از لپ تاپ به گوشی هست؟یا مثلا اگه لپ تاپی هک شده باشه(برفرض مثال) آیا از این طریق گوشی هم میتونه دچار مشکل بشه؟ممنون میشم اگر اطلاعاتی دارید به اشتراک بذارید

alo a در تاریخ : 1401/6/24

حقیقت از این پرپر زدن صفحه نمایش ای۵۲ اس که میگن میترسم یکم تا چه حد واقعیت داره؟
باتری و اپدیت های نرم افزاری میتونن دلیل مناسبی برای انتخاب و ترجیح دادن ای ۵۳ بشه؟

فرهاد ر در تاریخ : 1401/6/23

ممنون از مطلبی که نوشتی
کاملا باهات موافقم و خودم هم مدتیه دارم رعایت میکنم و وارد بحثهای دوطرفه نمیشم
امیدوارم دوستان هرچه زودتر کل کل و لجبازی رو کنار بگذارن و توی نظراتی که میدن منصفانه تر عمل کنن
فکر کنیم اگر کسی با خوندن نظرات ما بتونه تصمیم درستی بگیره چقدر خوبه
و اگر خدای ناکرده کسی با خوندن نظرات ما گمراه بشه و تصمیم اشتباهی بگیره قطعا ما مدیونش هستیم و ظلم کردیم

آریا آ در تاریخ : 1401/6/23

شاید حق باشما باشه ، نمیدونم متین جان من که تجربه ای از کارکردن نزدیک با a53 ندارم ولی تو تست ها تو سایت های تخصصی اینطور عنوان شده که 9 درصد (حدودا 3 ساعت) شارژدهی بهتری داره از a52s
حالا که بحث باتری لایف مطرح شد یه سری مقایسه های بیشتری هم میکنیم تا به یه نتیجه مشترک برسیم
دوست من

البته اینم بگم فعلا تجربه هایی که دارم از کارکردن نزدیک تو گوشی های سامسونگ سال 2021 و 2022 تجربه شخصی a52s و بقیه به واسطه خرید اشناها و دوستان (خودم تست گیمینگ در حد چند ساعت زدم)

به همین علت هم تو پیج هاشون حضور بیشتری دارم غیر از s21fe چون تجربه خوبی تو s21fe نبوده تمایل ندارم مایوس شون کنم و ارامش مخاطبان پیجش رو با بیان این تجربه بد(صرفا از شارژدهی و عملکرد ناپایدار تو مصرف گیمینگ بخاطر چیپ اگزینوس ) به هم بریزم و به انتخابشون احترام میزارم چون دوبرابر هزینه a52s دادن براش با اینکه هیچ ارزش خریدی نداره با این قیمت نجومی.

a52s - s21fe - a73 اخیرا هم بعد تحقیقاتی به یکی از اشناها تو بودجه 7 تومن a33 و 8 تومن m52 پیشنهاد دادم با ذکر معایب و مزایاش و تحقیقات تکمیلی از تجربه دوستان تو پیج خودشون.

کلا گوشی های امروزی با باتری های حجیم تا یه روز شارژدهی رو میشه انتظار داشت
حالا بعضیا باتری 4500 بعضیا 5000 چند ساعتی باهم تفاوت دارن
حتی همون s21fe با شارژدهی ضعیفی که تو مصرف سنگین داره که میشه گفت مورد انتظار هست با سخت افزار قدرتمندی که داره
که شما اگه یک کاربر معمولی باشید با مصرف عادی داشته باشید تا ساعات پایانی شب حدودا 10شب باید بزنید تو شارژ و تو استفاده گیمینگ روزی دوبار شارژ!
اگه با a52s مقایسه کنید خب قطعا در شرایط یکسان حجم باتری 4500 و سخت افزار ضعیف تر a52s شارژدهی بهتری داره ( طبق تست ها19 درصد باتری لایف بهتر حدودا 5 ساعت )
یا مثلا نسب به گوشی a52 این دوست همیشه معترضمون اقا سجاد 2 درصد (حدودا 40 دقیقه) باتری لایف کمتری داره یا بخاطر چیپ ضعیف تر تو مصرف گیمینگ تو استفاده مداوم 30 دقیقه دقیقه کمتر باتری مصرف میکنه

سجاد چ در تاریخ : 1401/6/23

نیت؟
به راهنمایی میگن نیت!؟

طرف میخواود ۱۰ تومن بده A52 5G بخره پولشو بریزه دور!
خب معلومه اینجا A52s هرچند با پرپر زدن برتری ببشتری داره!

بین A52s و A73 ام که معلومه کدوم برندس و احتیاجی به توضیح نیست!

alo a در تاریخ : 1401/6/23

دوستان یه ای ۵۲ اس نو دیدم داخل فروشگاه موبایل ولی اندروید ۱۲ و وان یوای۴ بود دلیلش چیه؟ مگه ای ۵۲ اس با اندروید ۱۱ نبومده؟ چون که تولید ۲۰۲۲ بود از همون شرکت با اندروید ۱۲ بود یا دستکاری شده بود؟

آریا آ در تاریخ : 1401/6/23

a52s با شارژر 25 واتی، فست شارژ تو نیم ساعت 53 درصد شارژ میکنه
وتو 88 دقیقه(1:28) فول شارژ میکنه

آریا آ در تاریخ : 1401/6/23

دوست من، a53 خیلی مناسب بازی نیست فکر نکنم اونطور که انتظار دارید پایداری لازمو داشته باشه چه در حال حاضر چه در مصرف طولانی مدت، شما قطعا افت بریم ریت رو خواهید دید

البته نه اینکه نشه گیم زد دیگه نمیشه بطور حرفه ای و طولانی مدت کار کشید بعد یه ساعت افت فریم ریت پیدا میکنه یا حتی کرش کردن وسط بازی که واقعا میتونه رو مخ باشه (یکی از دوستانم S21fe داره با وجود چیپست قدرتمند اگزینوس 2100 وسط پابجی-کالاف کرش کرد انداخت بیرون)

من خودم تو استفاده گیمینگ بعد از یکسال از عملکرد اسنپ 778G راضیم و جوابه واسه کالاف و پابجی
قبلا هم از اگزینوس زخم خوردم و و بعد از تجربه کار با اسنپ دراگون واقعا تفاوتشو میفهمم

از نظر پایداری طبق تست ها حتی چیپست پرچمدار اگزینوس 2100 روی s21fe هم با وجود قدرت بسیار بالاتر و عملکرد پردازشی هسته ای و گرافیک بالا نسبت به اسنپ دراگون 778G ولی ((پایداری)) لازمو نداشته چه برسه به اگزینوس 1280
حتی اسنپ دراگون 778G تو عملکرد تک هسته ای 5 درصد بهتر و چند هسته ای 48 درصد بهتر بوده نسبت به اگزینوس 1280

یه گیمر حرفه ای یا A73-A52s یا اگه توقع بیشتری از پردازنده داره S20fe با اسنپ 865 انتخاب میکنه
یا کلا میره سمت برند شیائومی و از اسنپ سری 800 تو گوشی های F3 و MI10T بهره مند میشه

تو مقابسه A52s و a53 :
A52s تکنولوژی HDR10+ رو ساپورت میکنه سرعت نت و وای فای بیشتری داره (وای فای 6) و a53 تقریبا 9 درصد باتری لایف بیشتری داره و سرعت حافظه بیشتری ( UFS 2.2 در مقابل UFS 2.1 داره

چون برای 4-5 سال میخوایید و گیم هم میزنید (پس اپدیت و چیپست مهمه)
گوشی های سال 2022 و بعد (4سال اندروید تا 16 و 5 سال امنیتی میگیرن )
و چیپست اسنپ دراگون 778G مناسب کاربری شماست چون پایداری در استفاده طولانی مدت داره و برای استفاده گیمینگ بهینه شده
باتری و شارژدهی بیشتر هم صد درصد مهمه

با این شرایط میشه گفت کاملترین میان رده سال 2022 یعنی A73 مناسب شماست البته HDR10+ ساپورت نمیکنه
اگه بودجتون کمتره همین a52s (با اندروید کمتر و 500 میلی امپر باتری کمتر -2 اینچ صفحه نمایش کمتر-و عددمگاپیکسل دوربین اصلی کمتر-سرعت حافظه کمتر) مشکلی ندارید بگیرید

من توضیحات لازم و واقعیت هارو بی پرده عرض کردم، خودتون تصمیم بگیرید

رهام ع در تاریخ : 1401/6/23

والا من نزدیک ۷ ماه این گوشی دارم نه مشکل پر پر زدن داره نه شارژ همه جورم ازش کار کشیدم .قبلش نوت ۲۰ ۵جی داشتم این از اون کمتر داغ میکنه البته اون گوشی پرچمدار بود و خفن تر ولی اینکه بگی ضعیفه واقعا نیست .

سینا ف در تاریخ : 1401/6/22

کلا پیشنهاد من خرید پرچمدار های پارسال به جای میانرده های امساله مثلا من اس9 یا اس10 رو به این ترجیح میدم

علیرضا خ در تاریخ : 1401/6/22

نمونه ای از کامنتهای دوست همیشه معترض
A52 5G ارزش خرید نداره بجای a52 5g مبتونبد A52s بخرید که پردازنده بهتری داره و پایداری بهتری در طولانی مدت داره

من خودم بشخصه بعد یکسال و نیم راضی ام اما اگه فقط میخوایید تا ۸.۵۰۰ هزینه کنید که قطعاً بهترین انتخاب همینه
بیشتر میتونید هزینه کنید که گوشیای جدید رو بگیرید

نزدیک ۲ ماهه این گوشیو دارم و میخوام نظرمو راجب این گوشی بگم
این گوشی هر انتظاری که داشته باشید برآورده میکنه! از حافظه ۱۲۸ گیگ و ۲۵۶ بگیر تا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و اینترنت 5G که با یه پرچمدار یکیه!
باتری ۵۰۰۰ میلی امپر و فست شارژ که فوق العادس

یه جا a52 s رو پیشنهاد میکنه.یه جا دیگه میکوبه . الانم که a73 خریده فقط داره همونو پیشنهاد میده. خب یه بنده خدایی شاید پول کم داشته باشه چرا نباید a52s بخره . والا ما نفهمیدیم ایشون نیتش چیه

آریا آ در تاریخ : 1401/6/22

بله درسته اختیار دارید جناب سامان،

من همیشه رک و روراست نظرموگفتم چه به مذاق بعضیا خوش بیاد چه تلخ
مهم نیست حتی مهم نیست اگه یه عده حمله کنن تندروی کنن یامنفی بدن.
مهمترازهمه چیزدوستان وهموطنامون هستن که تواین شرایط سخت و بحرانی میخوان گوشی بخرن واگه تونستیم باراهنمایی ها روشنگری ها وبیان حقایق واقعا کمکشون کنیم وظیفه انسانیمونو انجام دادیم

من هم قبلا بارها به ایشون تذکردادم که تواین مسیر قرارنگیرن چون همونطور که برای شما دوست محترم ارزش و احترام قائلم برای ایشون هم قائل بودم

من بعنوان یک فرد بی طرف که طرف حساب این بحث فرسایشی و خسته کننده هیچیک از شما عزیزان نبودم
با رفتارهای اخیر ایشون که خیلی واضح و روشن متاسفانه باهدف تخریب a52s تو این پیج و پیج a73 حضور دارن فقط میتونم بگم متاسفم برای ایشون امیدوارم اصلاح بشن

من تا جایی که هستم نمیزارم هیچ فردی تو هیچ پیجی که حداقل اونجا حضور دارم حقایق رو بپوشونه و دروغ هارو بولد کنه حالا چه در جهت تبلیغ و چه در جهت تخریب

بنده از اوایل که a73 معرفی شد4 ماه قبل از ایشون اونجا حضور داشتم و یکباره در تاریخ 1401/4/18 ایشون فعالیتشو با پاسخ به نظر جناب اقای متین تو این پیج شروع کردن و بعد از مدتی ابتدا ادعا داشتن این گوشیو تو خونه شون دارن و 1401/5/26 و 1401/5/22بعدش در تاریخ 1401/6/19
(سلام
نزدیک ۲ ماهه این گوشیو دارم و میخوام نظرمو راجب این گوشی بگم
این گوشی هر انتظاری که داشته باشید برآورده میکنه!
از حافظه ۱۲۸ گیگ و ۲۵۶ بگیر تا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و اینترنت 5G که با یه پرچمدار یکیه!)

واقعا جالبه و ابتکار عمل
چرا اینکارو کردن چون باید با یه گوشی کاملتر بتونن بیان بهترین میان رده 2021 رو بکوبن چون نمیتونستن با a52 خودشون حرفی برای گفتن داشته باشن تو این پیج.
چون تا قبل این تمام روش هارو که به نتیجه نرسیدن انجام داده بودن
این یه مورد که میتونه اثباتی بر هدف ایشون باشه

به این نظر هم تو پیج a52 توجه بفرمایید1401/6/10 در پاسخ به کسی که a52 خودش مشکل داشت چی گفتن
(بااین تعاریف بنظر میرسه اسباب بازی خریدین تا گوشی!
تا همین الان که یک و سال و نیم از عرضه این گوشی میگذره کسی همچین مشکلی عنوان‌نکرده!
به گارنتی مراجعه کنید )

هدف بنده از عنوان کردن این چیزها این بود اگه حرفی و رفتاری بد هست همه جا بد هست .
در کل نباید هیچ اتهامی تا وقتی اثبات نشده به هیچ کاربری بزنیم حالا چه ما تو این پیج به دوستانی که مشکل براشون پیش میاد و چه تو پیج a73

من بارها خواستم دوستان رو به صلح و دوستی و خارج شدن از بحث های بی فایده و بی ثمر ببرم اما موفق نشدم و باز این بحث ها ادامه پیدا کرد
این حرف ایشون یعنی توهین به انتخاب بسیاری از دوستان و همینطور دروغ گو خطاب کردن دوستانی که a52s دارن و مشکل سوسو زدن ندارن

گاهی اگه یکنفر بخواد رویه ی غلط و بی منطقی رو پیش بگیره با وجود توضیحات فراوان فنی و منطقی بازهم در نهایت حرف خودشو و رفتارهای سابقشو انجام میده که قصد و نیتشو بالاخره اشکار میکنه
در نهایت هم اگه جواب نگرفت از روش های افراد خرابکار استفاده میکنه
واقعا حرکت چیپ و زشتی هست اینجاییم تا 4 تا مطلب از هم یاد بگیریم اگه اطلاعات و تجربه ای از کارکردن با گوشی ها داریم در اختیار دوستان محترمی که قصد خرید دارن بزاریم واقعا زشته این رفتارها
کی میخواد تمومی داشته باشه
بقیه دوستانی که میخوان گوشی بخرن یا تجربه استفاده واقعی دارن هم فراری میشن
(گاهی وقتا خسته کننده میشه دیدن این رفتار ها و یه مدت نظر نمیدم به شخصه)

آریا آ در تاریخ : 1401/6/22

جناب اقای سجاد خان شماخسته نشدیدواقعا؟ما که خسته شدیم!

شمابارها تو این پیج وپیج a73 و..خیلی محسوس به این جمله اشاره کردیدهرچندبعدش وقتی خود بنده ری اکت نشون دادم خواستیداصلاحش کنید که همه a52s هااین مشکلو ندارن

ولی با عرض معذرت که تابه امروز هم خواستم احترامتونوحفظ کنم
حقیقتا این جمله شمادرحال حاضر(که گوشی a52s رو ندارید و در گذشته گوشی ایراد دار گرفتید و بعدش مشغول طرح این مشکل چه تو فیلم چه تو نظرات بودید و طرح جملاتی مثل (همه a52s ها مشکل ندارن -تولید 2022 مشکل رفع شده) در ابتدا سعی بر موجه کردن ادعاتون کردید و در ادامه گول زدن ذهن کاربران

(و بعدش که ادعای خرید a73 کردید و قبلش هم ادعا داشتید دوستتون که الانم a52s داره با وجود اپدیت رابط کاربری oneui 4.1 که اگه مشکلی بوده حل شده باز هم مشکل داشته! )

من مدت هاست لابلای حضورم که این چند ماه اخیر فعالیت زیادی داشتم نظراتتونو زیر نظر دارم تا به حقیقت شخصیت و علت حضور شما تو این پیج و اخیرا پیج a73 برسم که ایا قضاوت دوستان محترم حاضر در این پیج درمورد شما حقیقت داشته یا اتهام بوده اما متاسفانه رفتارهاتون (چه در این پیج و چه در پیج a73 ) نشان بر این داره که تمام همو غمتون شده (a52s پرپر زدن داره پول دور ریختنه- آقایان سامان-متین و... متعصبن چون گفتن گوشیشون مشکل نداشته) الانم هر کس مخالف عقیده شما نظر بده بقول جناب سامان متهم به تعصب میکنید.

متاسفانه رفتارهای اخیر شما جز تخریب اثر دیگه ای نداره خصوصا که اصلا مشکل سوسو زدن تو تولیدات جدید گزارش نشده اونم طبق ادعای خودتون کافیه دوستان عبارت (2022) رو تو سوابق ایشون جستجو بزنید و این دوگانگی در نظرات ایشون رو خودتون قضاوت کنید

(خصوصا که جناب سامان مدرک میخواست حتی برای این ادعا که این جمله (تولیدات 2022 مشکل ندارن) از کجا اومده ولی شما باز حرفای گذشته رو زدید (که یک چنل یوتیوب داخلی سولی فون (فیلم ادعای شما) و یک چنل خارجی به این مشکل اشاره کردن نه منبع موثق و سایت معتبر که توش عنوان کرده باشه (تولیدات 2022 مشکل حل شده اما در تولیدات 2021 تعدادی گزارش سوسو زدن صفحه نمایش بوده)
که پاسخ قابل قبول و منطقی ای براش نداشتید و در اون نظر حق با جناب سامان بوده

به کجارسیدید جناب اقای سجاد خان ؟!
کاری به توضیحات قبل و بعد این نظر و عکس العمل احتمالیتون ندارم
اما فقط و فقط این جمله یعنی چشم بر ادعای خودتونم بستید که گویا به کلی این ادعا (تولید 2022) از اول دروغی بیش نبوده و فقط سعی داشتید در نهایت بگید همه a52s ها مشکل دارنن و اونهایی هم که این گوشیو دارن و ادعا میکنن مشکل ندارن دروغ میگن!
پس طبیعیه که دوستانی که a52s هم دارن کتمان کنن چون در این شرایط تایید ادعای شما بر بعضی گوشی ها یعنی کمک به تخریب و گمراهی.

گفته بودم اگه قصدتون خیر هست ومیخوایید مطلبی رو ثابت کنیدخودتونودرگیربحث وحاشیه نکنیدکه ارزش کارو میاره پایین واز روش های مرسوم افرادخرابکار استفاده نکنیدکه کلا دیدگاه ها و قضاوت ها و رفتار و کردار خودتونو در جهت منفی سوق میده و از مسیرتون خارج خواهید شد. خب بیننده هم عقل داره متوجه میشه کافیه به سوابق نظرات یه جستجوی کوتاهی بزنه و مدتی تو این پیج یا پیج a73 حضور داشته باشه

شاید هم زدید به سیم اخر و قصد و نیت واقعیتونو خواستید به نمایش بزارید به هر حال ممنون که حداقل بنده رو روشن کردید که علت حضورتون کمک و راهنمایی نیست فقط پیروزی در بحث ها و حتی با استفاده از روش های افراد خرابکار.
امیدوارم اصلاح بشید قبل از هر چیزی دوست و هموطنیم.

Matin R در تاریخ : 1401/6/22

من به نظرم نکن
گوشی واقعا خوبی داری

همه امکانات اعم از دوربین و پردازنده و صفحه نمایش بهتر میشه ولی ارزشش رو نداره

خود من بودم نوت ۸ رو نگه میداشتم و با این عوضش نمیکردم

Matin R در تاریخ : 1401/6/22

آریا جان اینو از من بپذیر
شارژدهی A52s با A53 تفاوت محسوسی نداره
اونقدر کمه که میشه در نظر نگرفتش
علتش رو هم نمیدونم در حالی که 1280 هم از لحاظ بهیننگی در وضعیت مطلوبی قرار داره

Matin R در تاریخ : 1401/6/22

جناب متعصب
۵۰۰ تا باتری رو اضافه کن
جک هدفون رو حذف کن
ابعاد پنل رو مثل تمام گوشی هلی سری ۷ یکم بزرگ کن
A52s به A73 تبدیل میشه
شما جفت گوشی هارو باز کن حتی کوچکترین تفاوتی بینشون نیست

saman r در تاریخ : 1401/6/21

جناب آریا آ عزیز ،
فرمایشاتتان کاملا صحیح است ،
روز یکشنبه بود و مقداری وقت آزاد داشتم و خواستم بدوستمان سجاد عزیز یاداور شوم که تخریب به هیچ وجه جالب نیست ،
حتی اگر بدترین و ارزانترین گوشی باشه ، چونکه ممکنه عزیزی وسع مالی خرید گوشی حتی متوسط را هم نداشته باشه ، پس نباید انها را نا امید کرد ،
قبلا هم عرض کرده بودم که همیشه سعی میکنم از هر چیزی که دارم ، نهایت لذت و استفاده را ببرم ، حتی اگر بدترین مارک و ارزانترین باشد . زیرا همان ممکن است برای دیگری ، رویا باشد .

چقدر خوب میشه اگر به همدیگر و انتخاب و سلیقه یکدیگر احترام بگزاریم و بجای بحث و جدل بیهوده ، ... با دلیل و برهان و منطق دوستانه همدیگر را آگاه کنیم .

شخصا از دوستان عزیز و بخصوص شما سرور گرامی پوزش میطلبم .

سرافراز و سربلند باشید .

AmirAli A در تاریخ : 1401/6/21

سلام آریای عزیز
ممنون از وقتی که گذاشتی🙏

اگه ممکنه شماره تماس یا آی دی تلگرام بزار تا باهات تماس بگیرم
ممنونم🌹

alo a در تاریخ : 1401/6/21

روزی ۲ ساعت گیم میزنم (کالاف و پابجی) و گوشیو برای ۴ ۵ سالی میخوام لاقل تا ۳ سال میتچنه این دو بازیو برام اوکی بیاره ای ۵۳؟

آریا آ در تاریخ : 1401/6/21

اگه با چیپ اگزینوس a53 کنار میایید باتری و شارژدهی بیشتری داره 4 سال اندروید (تا 16) و 5 سال امنیتی میگیره هزینه شارژر هم باید به قیمتش اضافه کنید و محرومیت از جک 3.5 میلیمتری
قطعا که مورد بهتریه نسبت به گوشی های سال های قبل فراغ از برند.
اگه اهل گیم نیستید a53 میتونه راضی تون کنه ولی اگه هستید چیپست اسنپ 778G که روی A52s هست توصیه میشه ولی اگه گوشی کاملتری میخوایید که همه این خصوصیات دو گوشی a52s و a53 باهم داشته باشه منهای جک 3.5 میلیمتری a73 128/8 رنگ خاکستری 12100 تکنولایف +400 هزینه شارژر حدودا 2 تومن اختلاف
موارد 601 تا 700 از مجموع 4910 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا