نظر کاربران درباره گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Ultra

Mi 11 Ultra می 11 اولترا

Xiaomi Mi 11 Ultra شیائومی
ارزیابی کاربران: 7.7 از 10 (928 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های شیائومی
» شیائومی Redmi A4
» شیائومی Watch S4
» شیائومی Pad 7
» شیائومی Pad 7 Pro
» شیائومی 15 Pro
» شیائومی 15
» شیائومی Poco C75
» شیائومی Redmi Note 14
» شیائومی 14T
» شیائومی Redmi Note 14 Pro+
» شیائومی 14T Pro
» شیائومی Redmi Note 14 Pro
» شیائومی Redmi 14R
» شیائومی Redmi 14C
» شیائومی Redmi Watch 5 Active
» شیائومی Poco Pad 5G
» شیائومی Poco M6 Plus
» شیائومی Redmi Pad SE 4G
» شیائومی Watch S4 Sport
» شیائومی Mix Fold 4
» شیائومی Mix Flip
» شیائومی Redmi K70 Ultra
» شیائومی Redmi 13 5G
» شیائومی 14 Civi
» شیائومی Redmi 13
» شیائومی Redmi Pad Pro 5G
» شیائومی Redmi A3x
» شیائومی Poco F6 Pro
» شیائومی Poco F6
» شیائومی Redmi Note 13R
» شیائومی Poco Pad
» شیائومی Redmi Pad Pro
» شیائومی Redmi Turbo 3
» شیائومی Civi 4 Pro
» شیائومی Poco C61
» شیائومی Poco X6 Neo
» شیائومی Pad 6S Pro 12.4
» شیائومی Watch 2
» شیائومی 14 Ultra
» شیائومی Redmi A3
» شیائومی Poco M6 Pro 4G
» شیائومی Redmi Note 13 Pro 4G
» شیائومی Redmi Note 13 4G
» شیائومی Poco X6
» شیائومی Poco X6 Pro
» شیائومی Poco M6
» شیائومی Redmi 13R
» شیائومی Redmi 13C 5G
» شیائومی Redmi K70E
» شیائومی Redmi K70
» شیائومی Redmi K70 Pro
» شیائومی Redmi Watch 4
» شیائومی Redmi Note 13R Pro
» شیائومی Redmi 13C
» شیائومی Poco C65
» شیائومی Watch S3
» شیائومی 14 Pro
» شیائومی 14
» شیائومی 13T
» شیائومی 13T Pro
» شیائومی Watch 2 Pro
» شیائومی Redmi Note 13 Pro+
» شیائومی Redmi Note 13 Pro
» شیائومی Redmi Note 13
» شیائومی Redmi K60 Ultra
» شیائومی Mix Fold 3
» شیائومی Redmi Pad SE
» شیائومی Pad 6 Max 14
» شیائومی Poco M6 Pro
» شیائومی Redmi Watch 3 Active
» شیائومی Redmi 12 5G
» شیائومی Redmi Note 12R
» شیائومی Redmi 12
» شیائومی Redmi Note 12R Pro
» شیائومی Redmi Note 12T Pro
» شیائومی Civi 3
» شیائومی Poco F5
» شیائومی Poco F5 Pro
» شیائومی Pad 6 Pro
» شیائومی Pad 6
» شیائومی 13 Ultra
» شیائومی Poco C51
» شیائومی Redmi Note 12S
» شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G
» شیائومی Redmi A2+
» شیائومی Redmi Note 12 4G
» شیائومی Redmi Note 12 Turbo
» شیائومی 13 Lite
» شیائومی Poco C55
» شیائومی Poco X5 Pro
» شیائومی Poco X5
» شیائومی Poco C50
» شیائومی Redmi 12C
» شیائومی Redmi Watch 3
» شیائومی Redmi K60E
» شیائومی Redmi K60 Pro
» شیائومی Redmi Note 12 Pro Speed
» شیائومی Watch S2
» شیائومی 13
» شیائومی Redmi K60
» شیائومی 13 Pro
» شیائومی Redmi Note 12 5G
» شیائومی Redmi Note 12 China
» شیائومی Redmi Note 12 Pro
» شیائومی Redmi Note 12 Pro+
» شیائومی Redmi Note 12 Explorer
» شیائومی Redmi Pad
» شیائومی 12T
» شیائومی 12T Pro
» شیائومی Redmi A1+
» شیائومی Civi 2
» شیائومی Redmi Note 11R
» شیائومی Redmi 11 Prime
» شیائومی Poco M5s
» شیائومی Poco M5
» شیائومی Redmi A1
» شیائومی Redmi 11 Prime 5G
» شیائومی Watch S1 Pro
» شیائومی Pad 5 Pro 12.4
» شیائومی Mix Fold 2
» شیائومی Redmi K50 Ultra
» شیائومی 12 Lite
» شیائومی Redmi K50i
» شیائومی 12S
» شیائومی 12S Pro
» شیائومی 12S Ultra
» شیائومی Poco X4 GT
» شیائومی Poco F4
» شیائومی Poco C40
» شیائومی Redmi Note 11SE
» شیائومی Redmi Note 11T Pro
» شیائومی Redmi Note 11T Pro+
» شیائومی Redmi 10 Prime 2022
» شیائومی Civi 1S
» شیائومی Redmi 10 Power
» شیائومی Poco F4 GT
» شیائومی Poco M4 5G
» شیائومی Black Shark 5 RS
» شیائومی Black Shark 5
» شیائومی Black Shark 5 Pro
» شیائومی Redmi 10A
» شیائومی Redmi K50
» شیائومی Redmi 10 5G
» شیائومی Watch S1 Active
» شیائومی Redmi Note 11S 5G
» شیائومی Redmi 10C
» شیائومی Redmi Note 11E
» شیائومی Redmi Note 11E Pro
» شیائومی Redmi K50 Pro
» شیائومی Poco M4 Pro

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 501 تا 600 از مجموع 659 مورد

amir a در تاریخ : 1400/1/23

s21+ پیشرفت نکرده ولی S21 ultra چی؟
از فاجعه s20 ultra رسید به موبایلی که تا همین الان هم دوربین رو دستش نیومده
میخوای دگزومارک رو بکشی وسط برای خودت من با توجه به بررسی ها میگم
تو کانال یوتیوب معتبر supersaf مقایسش با می 11 اولترا رو گذاشت و مشخص شد چی به چیه

احمد ر در تاریخ : 1400/1/23

سلام.منم امروز دیدم رم ۸ رو آورده با قیمت حدود ۲۷ تومن.من به شخصه منتظر رم ۱۲ میمونم.چون این با رجیسترش حداقل ۳۳ تومن درمیاد.البته اگه موجود بشه در بازار و چند روزی بگذره قیمت واقعی میشه.امیدوارم بتونم بگیرمش

وحید ر در تاریخ : 1400/1/22

سلام دوستان فکر کنم فروشگاه موبوتل بدون ریجستر گوشی رو موجود میکنه .کسی اطلاع داره میصرفه این کار رو کرد؟

محمد خ در تاریخ : 1400/1/22

سلام.بله دوربین ماکرو حق با شماست عجیبه من ندیده بودم اینو.۸کی هم درسته.واقعا این یه برتری خیلی خوبی هست برا این گوشی...
واسه نمایشگرم درسته گوریلا ویکتوس زیرشه ولی به هرحال شیشست و چون در قسمت برآمدگی دوربینم هست خیلی احتمال شکستنش زیاده.ولی حالا بازم من نظر خودمو گفتم شاید برای شما این نمایشگر اهمیت زیادی داره.چون من اون چیزی که دیدم ازش تو بررسیا خیلی کوچیک هست و به نظرم اصلا کاربرد نداره.درسته دهن باز و بسته و کلیات عکس معلومه تو نمایشگرش ولی برا خیلی از جزییات مثل حالات صورت و اینکه چشمت چقدر بازه و فلان جای صورت کجه صافه یا بهتر بگم در کل برای دید جزئی این نمایشگر کاربردی نیست.
سرعت USB هم بله 480 مگابایت داره.اما شما فکر میکنی زیاده اتفاقا خیلی کمه.شما اگه یه بارم گوشیو به کامپیوتر زده باشین میفهمین که چطور هست.وقتی شما ۱۰۰۰ تا عکس و فیلم تو پوشه DCIM هست که میخواین اینارو بریزین تو کامپیوتر یه دونه فیلم ۵ گیگی اون وسط باشه باید ده ثانیه وقت بدی تا فقط بخونش...یا عکسارو که میخاد بخونه دونه دونه هرکدوم نیم ثانیه وقت میگیره که تازه نمایان بشن..که این حالت حالت خیلی بدی هست که کامپیوتر باید چندین دقیقه وایسی تا فایلارو بخونه تازه...بعد تازه میزاره که کپیشون کنی.و خیلی وقتا هم میشه میخای بزنی عکسیو یا فیلیمو ببینی سیستم به هنگ هم میفته.تازه سیستم منم قویه...

سنسورم که ببخشید نگفتم ضعیفه اتفاقا عالیم هست.ولی ۱۰۰ درصد نمیتونه بهتر باشه.وقتی میگیم ۱۰۰ درصد یعنی هیچ برگ برنده ای سنسور HM2 نداره که اشتباهه...HM2 هم ویژگی های خودشو داره.بله هم سایز پیکسلا هم سایز سنسور GN2 واقعا عالیه و رو دستش نیست اما خب به هرحال به خاطر سایز بزرگ سنسورش دریچه بسته تر شده و نور کمتر میرسه بهش و دوم رزولیشنم نصف شده.این دوتا پارامترم هست.بعدشم 108 رو قبلا هم گفتم تو نور خوب و فضای باز باید بگیری.بله اونکه شما میفرمایین نویز داره برا نورهای کم و متوسط و حتی نورهای قوی مصنوعی هست...اما در یک فضای باز آفتابی مثل منظره چون نور قوی طبیعی آفتاب هست اصلا خود گوشی میگه بزار رو ۱۰۸..و انقدر عکسای عالی میگیره که از ۱۲ش خیلی بهتر میشه جزییاتش.هرچند این ۱۰۸ فقط برا اینجور وقتا عالیه وگرنه اره تو محیط های دیگه مثل خونه بزاری پسرفت میکنه عکسات.و نویز زیاد میشه..برا شیاعومیم همینطوره.حالت ۵۰ رو برا همین جور جاها گذاشتن...

و اینکه درکل اینطور که هست هرکسی پارامترای خودشو داره.برا من USB اهمیتش بالاست برا شماهم نمایشگر پشت گوشی و...و هر فردی پارامترهای خودشو داره..مهم اینکه از گوشی که میخریم لذت ببریم...امیدوارم شماهم یه می ۱۱ اولترا بخرین لذتشو ببرین.

Amir H در تاریخ : 1400/1/21

کم نیست
و دوربین برای همه مهمه
ولی برای من صفحه نمایش همیشه روشن مهمه
میگم سلیقه اییه
هرکس با توجه به نیازش میتونه یه گوشی رو انتخاب کنه

M B در تاریخ : 1400/1/21

گفتم احتمالا مشکل از اون بوده نه usb.2.
Usb.2 تا ۴۸۰ مگابیت میره یعنی ۶۰ مگابایت بر ثانیه ‌
حالا بدون تعصب بگو ... کمه؟ برا انتقال فیلم و عکس و ... خیلیم زیاده.
.
مگه کسی هست که دوربین براش مهم نباشه؟

Reza R در تاریخ : 1400/1/21

خوبه که میگی سلطان دوربین‌ها!
هواوی توی دوربین هرچی بزنه بی شک بهترینه چون فعلا تنها برگ برندش همین دوربینه!
دوماً من نگفتم تله فوتو ۱۰ برابری بده، اتفاقا اگه کیفیت خوبی داشته باشه خیلی هم خوبه

Amir H در تاریخ : 1400/1/21

سرعت یو اس بی براش مهمه
چون به کارش میاد
منم نمیدونم چرا انقدر دوربین برات مهمه
زوم کردی رو دوربین😂😂😂😂

M B در تاریخ : 1400/1/21

لنز اولتراواید ماکرو میگیره چون اوتوفوکوس داره.
Gsmarena:
Next up is the ultrawide camera, which has a 128° lens and a 48MP 1/2.0” sensor of its own (IMX586 again). The lens has autofocus and can shoot macro photos
.
تازه برخلاف s21 ultra میتونی ۸k باهاش فیلم بگیری . همچنین دوربین پریسکوپی هم ۸k پشتیبانی میکنه. اما سامسونگ فقط دوربین اصلی ۸k میگیره‌.!
.
زیر گوریلا گلس محافظت میشه اون صفحه نمایش یک اینچی . و نمیشکنه نمیدونم چرا میگی میشکنه.
دوما درسته که تو سلفی باید ببینی چطوری هستی ولی وقتی بخوای یه عکس سلفی ۱۰ نفره بگیری بنظرت حالت صورت مهم تره یا یه عکس با جزئیات فوق العاده که میتونی راحت روش زوم کنی و کراپ کنی ؟ پس وقتی میخوای از چند نفر سلفی بگیری بهترین کار گرفتن سلفی با دوربین اصلیه.
دوما مگه خودت نمیدونی دهنت بازه یا بستست مثلا ؟ باید از تو دوربین ببینی تا بفهمی؟
.
نمیفهمم چرا سرعت یو اس بی برات مهمه ؟
Usb.2 تا ۴۰ مگابایت بر ثانیه راحت میره‌. کافی نیست؟
احتمالا یا گوشیت مشکل داره یا کابلت مشکل داره یا هارد لپتاپ یا کامپیوترت مشکل داره یا سی پی یوت ضعیفه و نمیتونه سریع کپی کنه و ...
درضمن مگه تو هر چند وقت یبار میخوای چیز از رو گوشیت بندازی رو pc ؟
.
اما در مورد سنسور ...
یه گوشی از ۲۰۱۲ رو با یه گوشی از ۲۰۱۶ مقایسه میکنی؟! عجب!
خب معلومه هرچقدر هم سنسورش بزرگ باشه به پای یه گوشی که ۴ سال بعد اومده نمیرسه . چون کیفیت سنسور و تکنولوژی های استفاده شده توشم مهمه‌
حالا اونو با یه گوشی از ۲۰۱۲ مقایسه کن! میفهمی چقدر بهتره... چون تکنولوژی های اون سال توی یه سنسور بزرگ جمع آوری شده‌.
چیزی که الان اتفاق افتاده تو mi11 ultra . و کیفیت عالی سنسور در کنار اندازه بزرگش باعث شده عکس های فوق العاده ای بگیره.
.
میگی ۱۰۰ درصد بهتر نیست؟؟
پس داری به سامسونگ توهین میکنی . چون سامسونگ gn2 رو از هر نظر نسبت به سنسور s21 ultra ارتقا داده.
اتفاقا هم تو روز هم تو شب بخاطر سایز بزگتر پیکسل هاش و بخاطر بزرگ بودن سنسورش و پردازش تصویر خوب شیائومی و قدرت sd888 کاملا از s21 ultra جلو تره.
.
عکس ۱۰۸ نگیر . عکس ۱۰۸ نویز داره ... حجمش بالاس ... رزولوشنش خیلی بیشتر از 8k عه و اصلا بدرد نمیخوره. برای همین میان پیکسل هارو ترکیب میکنن و همین s21 ultra عکس ۱۲ مگاپیکسلی میگیره که هم کیفیتش خوبه هم نویز ۱۰۸ رو نداره هم حجمش قابل قبول و مناسبه.

M B در تاریخ : 1400/1/21

کلا سامسونگ اعتقادی به پیشرفت های بزرگ نداره . و اینو هممون میدونیم و اگه ندونیم هم داریم خودمونو گول میزنیم.
چون سامسونگ میدونه که فروش خودش رو در هر صورت هر سال داره و حتی فروشش سال به سال بیشتر میشه. در واقع جنسی که فروش میره رو زیاد تغییر نمیده.
‌.
یه مثال میزنم: دوربین s20+ ورژن آمریکا با دوربین s21 و s21+ یکیه! هر
یعنی یک سال بدون پیشرفت!
.
و خوب این کارش منطقیه. چون چیزی که مردم میخرن رو چرا باید کلی به خودت فشار بیاری و بهترش کنی؟ و حتی کلی ازش طرفداری هم میکنن.

M B در تاریخ : 1400/1/21

یعنی چی؟ میخواد صدر جدول قرار بده؟
هوآوی و گوگل و سونی همیشه ادعا میکنن که توی پردازش تصویر بهترینن و واقعن هم هستن.
چی گفتی؟ از s21 ultra دوربین ضعیف تر داره؟
سنسور استفاده شده imx 700 سونیه که قبل از سنسور mi 11 ultra اون بزرگترین سنسور بود و رکورد دست اون بود‌.
.
هوآوی انقدر دیگه کارش درسته که iso این سنسور تا 409600 میره!!!
برای اینکه بفهمی این عدد چقدر بزرگه باید بت بگم سامسونگ و آیفون زیر ۱۳ هزارن.
هوآوی همیشه تمرکزش رو دوربین بوده . و کارش خیلی درسته تو این بخش.
هوآوی و لایکا هر سال میترکونن. تازه این p40 بود . بشین mate 40 بیاد . فکر کنم صدرو از mi 11 ultra بتونه بگیره.

محمد خ در تاریخ : 1400/1/21

سلام.دوست عزیز ببخشید میشه بگید کجا گفته که دوربین اولنرا واید می ۱۱ اولترا میتونه ماکرو بگیره؟والا هرچی سرچ کردم نبود.از اولم ندیدم.اون دوستمونم گفت با دوربین تله میشه...دوم اینکه اون نمایشگر ۱.۱ اینچی بله حق با شماست از مزیت هاش هست.اما یه مزیت بی کاربرد و ضعیفی هست که بیشتر جنبه تبلیغاتی داره.تازه نه تنها مزیت انچنانی نداره بلکه عیب بزرگ داره اونم شکستنشه...با یه ضربه راحت میشکنه و یه خرج سنگین به خاطر اون نمایشگر میفته رو دستت.اونم تو بازار ایران که شیاعومی نمایندگی رسمی نداره و جنس اصلی به سختی گیر میاد...از اینم بگذریم تو یه سری بررسیا هم مثل سایت تک رادار به بی کاربرد بودن این نمایشگر اشاره کردن.چون انقدر کوچیکه اصلا چیزی نمیبینی از خودت که بخوای سلفی بگیری.آدم موقع سلفی یه تصویر کوچیک دور نمیخاد که.میخای دهن خودتو ببینی چجوری میفته یا حالت صورتت چجوریه که همچین نمایشگری خیلی ضعیفه برا اینکار...و بیشتر بدرد اعلانات میخوره...بحث اون usb هم که گفتم خیلی اتفاقا مهمه.برا من یه نفر که خیلی مهم هست.چون همین گوشی دستم USB2 هست و منو بیچاره کرده از بس سرعت انتقالش کمه..جوری که با واتس اپ یه وقتا برا وقتا که عجله دارم میفرستم.بعدم اینکه اتفاقا اصلا سنسور فقط به تنهایی برا بهتر بودن نیست..مثالش رو بخوام بگم نوکیا ۸۰۸ پیورویو ۲۰۱۲ یه گوشی هست که قبل معرفی این گوشی بزرگترین سنسور رو تو جهان داشت.و سایزش 1.12 بودالبته با دریچه دیافراگم ۲.۴ بود.که اتفاقا این گوشیو دارمش تو سوابق اکانتم ببینی نظرم زیاد دادم دربارش.نکته ای که خیلی جالب بود این بود که همین گوشی با این سنسور عظیم از اس ۷ اج با سایز سنسور ۱.۲۵۵ خودم عکسای خیلی تیره تر و ضعیف تری میندازه.و فقط تنها برتریش جزییات بالاترش بود که اونم چون ۴۱ مگاپیکسل بود اینطور بود.حتی غیر از اینم سونی زد ۱ سال ۲۰۱۳ هم سایز سنسورش حتی از اس ۱۰ هم بزرگتر بود اما عکسای اس ۱۰ کجا زد۱ کجا...همینارو که دیدم فهمیدم همه چی سنسور نیست.البته اینم بگم قبول دارم سنسور ۵۰ مگاپیکسلی یا همون دوربین اصلی این گوشی شاید بهترم باشه ولی ۱۰۰ درصد بهتر نیست.یه وقتایی مثل عکسای با نور آفتاب و منظره میدونم اس ۲۱ بهتر میتونه.چون پیشنهاد میکنه گوشی رو ۱۰۸ عکس بگیری و وقتیم میزاری رو ۱۰۸ دیگه هیچی جلو دارش نیست.انقدر عالی و پر جزییات میگیره که نگم...چون من دوروز تجربشو داشتم.. اما تو جاهای کم نور یا محیط بسته فکر میکنم می ۱۱ بهتر عمل میکنه.

Arya R در تاریخ : 1400/1/20

چون دگزومارک می خواد هواوی رو صدر جدول قرار بده p40pro از اس ۲۱ الترا دوربین ضعیفتر داره ولی نمرش بالاتره، اصلا چطوری ممکنه برندی مثله سامسونگ بعد از یک سال هم نتونه دوربین پرچمدار رو به دوربین هواوی سال قبل برسونه ؟ این امکان نداره.

Ali M در تاریخ : 1400/1/20

درود نظرتون کاملا محترمه اما نسخه اسنپ s21 ultra هنوز هم مشکلاتی داره مثل افت پتانسیل در رندر که من به شخصه تنها برتری این دیوایس هارو دوربین بسیار خوب و صفحه نمایش خوب میدونم

M B در تاریخ : 1400/1/19

بیاید به یه جمع بندی برسیم .
:
فقط چیز های کلی و مهم رو میگم.
سخت افزار هر دو تا تو ورژن اسنپدراگون s21 ultra برابر در نظر میگیریم. که ورژن اگزینوس که وارد ایران میشه ضعف هایی هم داره‌.
مجموعه دوربین mi 11 ultra بهتر از s21 ultra . (یه دوربین ۵x فوق العاده بهتر از یه ۳x و یه 10x "خوب" عه.)
بر اساس امتیاز dxomark نمیگم. نمونه اصلی عکس هاشونو دیدم .
اسپیکر های mi 11 ultra بهتر . ( چون همیشه شیائومی و راگ فون ها از همه بهترن اگه همین رویه باشه پس همینطوریه که میگم)
سلفی هاشونو نمیدونم.
اما صفحه یک اینچی mi 11 ultra میتونه کاربردی باشه . برای کار های مختلف. مثل سلفی و aod
Spen هم اگه با اون قاب نگهدارندش که بنظرم چیز مزخرفیه کنار بیای خوبه.
دیزپلی mi 11 ultra همه چی داره چیزی نیست که بتونیم به صورت مستقیم بگیم توش s21 ultra از لحاض دیزپلی بهتره. اما خوب چون سامسونگ بهترینه تو این بخش یه امتیاز میدیم به s21 ultra.
کیفیت ساخت خوب هر دو تا خوبن.
موتور ویبره شیائومی میتونه یه نکته قوت کوچولو به حساب بیاد .
Dex برا کسایی که با پی سی یا لپتابشون کار میکنن میتونه مفید باشه.
رابط کاربری سلیقه ایه . اما شخصی سازی هر دوتاشون خوب و کافیه.
سرعت شارژ mi 11 ultra قطعا بهتره.
هنوز در مورد تکنولوژی جدید شیائومی و نگهداری شارژش نمیشه نظر قطعی داد ولی خوب حتما بهتر بوده که شیائومی ازش استفاده کرده‌.
پشتیبانی اندریوید که کلی روش مانور میدید و میگید سامسونگ ۳ ساله خوب درست میگید ولی شیائومی هم برای پرچنداراش به صورت مخصوص بیشتر از بقیه گوشی هاش آپدیت میده.
.
اگه حتی با یدونه از چیزایی که گفتم مخالفید نظرتون رو طوری که بفهمم بهم بگید تا بحث کنیم.

M B در تاریخ : 1400/1/19

و یه چیز دیگه این که دیافراگم باز تر فقط باعث برخورد نور بیشتر با سنسور میشه.
اما سنسور بزرگتر باعث جذب جزئیات علاوه بر نور بیشتر میشه.

Amir H در تاریخ : 1400/1/19

اینطور که از حرف های شما فهمیدیم
۱۶ مگاپیکسل یعنی ۱۶ میلیون پیکسل
ولی طبق گفته شما ۴ میلیون در ۴ میلیون پیکسل
میشه 16,000,000,000,000پیکسل
باید میگفتی 4000در4000 پیکسل
OK?????

Amir H در تاریخ : 1400/1/19

از دوربین اصلی بگذریم این گوشی سرتره
ولی بقیه لنز ها چی ؟؟؟؟؟

M B در تاریخ : 1400/1/19

حتی اگه بیشتر هم بود به ۱۴۳ نمیرسید .
درباره بیت و فرکانس توضیح داده بودم.
۳۲ بیت از توان شنوایی انسان خارجه فقط خرج گذاشته رو دس سامسونگ. :

A 32-bit signal theoretically has a signal-to-noise ratio of 192 dB, which is way, way beyond the range of human hearing by a factor of about 300. ... No audio processing circuitry can really do much better than about 120dB due to this fact, so even the 24-bit signal is 'better' than the electronics that is playing it.
.
فرکانس هم که دیگه خیلی زیاده . یه انسان از ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلو هرتز میشنوه .
این ۱۹۲ کیلو هرتز توی mi 11 ultra زیادی هم هست .
(اگه بخوای یه صدا در بازه شنوایی حشرات با گوشیت پخش کنی و فراریشون بدی شاید سامسونگ کاربرد داشته باشه ولی فکر نکنم جواب بده )🤣

Amir H در تاریخ : 1400/1/19

داشتیم یه جا به تفاهم میرسیدیم
نذاشتی
می ۱۱ اولترا بهتر است
ولی نمره اس ۲۱ اولترا میتونست
حداقل بیشتر از اس ۲۰ اولترا باشه

Amir H در تاریخ : 1400/1/19

من که باز تر بودن دیافراگم رو مهم نمیدونم
و میدونیم مگا چیه روزولوشن چیه
من درمورد صوت اطلاعات ندارم متخصص
درباره اون توضیح بده دکتر😂😂😂😂

Amir H در تاریخ : 1400/1/19

من از اول گفتم که اطلاعاتم کمه
ولی پیامام جا بجا پخش شد

M B در تاریخ : 1400/1/19

کسایی که باز تر بودن دیافراگم رو مهم تر از بزرگ تر بودن سنسور میدونن بزارین براتون یه مثال بزنم.
فرض کنید دارید از سوراخ یه قفل که خیلی کوچیکه داخل اتاق رو میبینید ... بزرگتر بودن سنسور مثل اینه که سوراخ قفل بزرگ تر بشه و بتونید بیشتر ببینید . اما باز تر شدن دیافراگم مثل اینه که نور اتاق بیشتر بشه ... تا یه حدی خوبه و لازمه برای دیدنش اما از یه حدی به بعد خیلی روشن میشه و چیزی نمیبینید.

M B در تاریخ : 1400/1/19

تنها چیزی که توش تا حدودی باحات موافقم خوب نبودن dxomark عه ‌..
میدونی چرا؟
مثلا میاد به color فلان گوشی میده ۹۲ بعد یه سال بعدش یه گوشی میاد و به color اش میده ۹۳ . اما اگه اون دوتا رو بزاری کنار هم میبینی ۹۲ عه بهتره رنگاش .
و این موضوع هم عادیه چون اونا هم انسانن و ربات نیستن ‌ ‌. و اینکه نمیتونن یه گوشی رو با همه گوشی های قبلی که تو سال های قبل اومدن مقایسه کنن‌.
و سومن اینکه این چیزا کیفی عه کمی نیست ‌ . مثلا اینطوری نیست که یه عکس رو بدی به کامیوتر بهت بگه خوب ۹۷ عه امتیازش ‌.
چون توسط آدم بررسی میشن اینطوریه . مثلا طرف به یه گوشی ۱۱۵ میده بعد سال بعد اگه همون گوشیو بهش بدن بهش ۱۱۰ میده. چون یادش نیست که این گوشی از اون ۱۱۵ عه بدتر نیست بلکه خودشه‌‌.
.
اما توی مقایسه mi 11 ultra و s21 ultra میتونیم به dxomark اعتماد کنیم چون اختلاف امتیازشون خیلی زیاده و این اختلاف الکی نیست.

Amir H در تاریخ : 1400/1/19

بعد دوربین s20 ultra ???
بهتره یا s21 ultra???
یکی از دلایلی که باعث شد به دگزومارک شک کنم این بود
دیگه اینو همه میدونن
دوربین اس ۲۱ اولترا از اس ۲۰ اولترا بهتره
چرا امتیاز اس ۲۰ اولترا نسخه اگزینوس بیشتره

Amir H در تاریخ : 1400/1/19

دوستان کسی مقایسه دوربین
اسپیکر
و.....
رو با گوشیای دیگه دیده ؟؟؟؟

M B در تاریخ : 1400/1/19

و رزولوشن:
مگا یعنی ۱۰ به توان ۶ پس ۵۰ مگاپیکسل یعنی ۵۰ میلیون پیکسل . حالا این ۵۰ میلیون پیکسل مثل موزائیک کنار هم قرار میگیرن و یه سطحی رو پوشش میدن که بهش میگیم سنسور دوربین. و بسته به مربعی یا مستطیلی بودن سنسور تعداد پیکسل های طول و عرض فرق داره . مثلا یه دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با سنسور مربعی ۴ میلیون در ۴ میلیون پیکسله.
خب . حالا که یه سطحی رو تشکیل دادن هر چی اون سطح بزرگتر باشه نور بیشتر و جزئیات بیشتری ظبط میکنه .
اما جالبه بدونید که یه سنسور ۱ اینچی که ۱۲ مگاپیکسل با ابعاد بزرگ داره بهتر از یه سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی یه اینچی با پیکسل های کوچیکه . مثل این میمونه که ۱۰۰۰ تا سطل کوچیک بزاری جلو بارون یا یه سطل بزرگ که سطل بزرگ بهتره‌.
اینطوری تصور کنید که بارون از لبه های ۱۰۰۰ تا میریزه ولی یکی فقط یه لبه داره (مثال)
پس سنسور ۱ اینیچی mi 11 ultra با پیکسل های کمتر ولی ابعاد بزرگتر از s21 ultra با پیکسل های خیلی زیاد و اندازه کوچک پیکسل ها بهتره!
.
چون ۱۰۸ مگاپیکل پیکسل ها به صورت جداگانه نور رو دریافت میکنن پس رزولوشن بالاتری میده . رزولوشنی که حتی از ۸k هم بیشتره و همراه با نویزه و حجمش زیاده و کاربردی نیست . پس میان پیکل هارو ترکیب میکنن ... کاری که هم شیائومی و هم سامسونگ کردن .
(رزولوشن بیشتر به منزله جزئیات بیشتر نیست)
.
حالا کیفیت خود سنسور و داینامیک رینجی که پوشش میده و ... هم مهمه.
.
امیدوارم دانسته هاتون بیشتر شده باشه.

M B در تاریخ : 1400/1/19

فکر میکردم افرادی که اینجا نظر میزارن علاقه مند به تکنولوژی و دنیای موبایلن و در همین راستا تو سایت های مختلف مطالعاتی کردن و مقالاتیو خوندن ... اما اینطور نیست. البته بعضیا رو میگم.
دوربین رو با رزولوشن و اسبیکر رو با بیت و فرکانس مقایسه میکنن که ۳۲ بیت و ۱۹۲ کیلو هرتز از توان شنوایی انسان بیشترن.چه برسه به سامسونگ که با اعداد بازی میکنه تا امثال شمارو ترقیب کنه.
اما دوستی خیلی به ۱۰۸ بودن و یکم باز تر بودن دیافراگم مینازید .
بزارید از دیافراگم شروع کنم .
سنسور mi 11 ultra از سامسونگ بزرگتره و دیافراگمش بسته تر .
اگه دیافراگمش باز تر بود و اندازه s21 ultra بود . وقتی میخواستی عکس بگیری سنسور زمان خیلی خیلی کوتاهی باید نور جذب میکرد . چون اگه زمان زیادی نور جذب میکرد تصویر کاملا روشن و سفید و بدرد نخور تحویلت میداد.
حالا شاید بگید چه عیبی داره خوب چون دریچه زیاد بازه سنسور یه زمان خیلی کم نور جذب کنه . و حرفتون هم تا حدی درسته ولی نه کامل .
اگه بخوای فیلم بگیری و مثلا ۳۰ فریم بر ثانیه باشه ... دوربین باید هر ثانیه ۳۰ تا عکس بگیره و کنار هم قرار بده (مثال) اگه دریچه خیلی باز باشه سنسور مثلا برای هر عکس باید سریع قطع کنه نور دهی رو . و مثلا هر فریم میشه ۲۰ میلی ثانیه و ۳۰ تاش میشه ۶ دهم ثانیه ...یعنی کمتر از یک ثانیه شد ۳۰ فریم در حالی که باید ۳۰تا میشد یک ثانیه پس به مشکل بر میخوریم و فیلم زیاد روشن میشه. برای دیافراگم خیلی بسته هم قضیه برعکسه.
.
پس سنسور بزرگتر باید دیافراگمش بسته تر باشه.

Amir H در تاریخ : 1400/1/19

منظورت سایت چرت و پرت دگزومارک هستش ؟؟؟؟؟؟؟
بعدشم من قبول دارم تو اون کامنت حرف درستی نزدم
ولی به سایت مسخره dxomark اعتقاد ندارم
بعد ایشون گفت که روزولوشن 50 مگاپیکسلی بیشتر از 108 مگاپیکسله 😑😑😑😑
منم جوابشو دادم
و یه سوال دیگه در باره سایت دگزومارک
چرا دوربین سلفی اس ۲۱ اولترا امتیاز نداره ؟؟؟؟
همچنین میت ۴۰ پرو پلاس

Ali B در تاریخ : 1400/1/19

دوست عزیز اول برو ببین که آیا می 11 اولترا هم میتونه با دوربین اولتراواید ماکرو بگیره یا نه بعد بیا بگو. این گوشی هم مثل اس 21 اولترا میتونه ماکرو بگیره با اولتراواید. ولی میگی نمیتونه. یااقل اگه نمیدونستی لازم نبود در موردش صحبت کنی. بعد جالب اینجاس که تا سامسونگ دکس و بیکسبی که از اهمیت کمی برخوردارن رو توی اس 21 اولترا اشاره کردی اما به صفحه نمایش 1 اینچی پشتی می 11 اولترا که خیلی کاربرد های مفید توی عکس برداری و فیلم برداری میتونه داشته باشه اشاره نکردی.
به چیز های خیلی کم اهمیتی هم واقعا اشاره کردی که توی مشخصات گوشی اصن به چشم نمیان. مثل نسخه USB و شبکه و اینا. و گفتی هم که اس 21 اولترا توی جذب نور بهتره. شیائومی توی مراسم معرفی این گوشی بصورت زنده قدرت جذب نور سنسور GN2 این گوشی رو با یه دوربین عکاسی سونی که مدلشو نمیدونم مقایسه کرد. و می 11 اولترا توی جذب نور در تاریکی خیلی بهتر عمل میکرد و یادمون نره که سنسور GN2 بزرگترین لنز بکار رفته در یه گوشیه که مهم تر از مقدار گشودگی دریچه دیافراگمه و همین بزرگ بودن سنسور در جذب نور بیشتر موثر باید باشه قاعدتا.

Ali M در تاریخ : 1400/1/18

همینه دیگه وقتی ادمای که حاضر نیستن یکم اطلاعات خودشونو ببرن بالا میان اینجا توی این سایت کامنت بزارن با همچین تفکرات زیبایی روبرو میشیم !!
عزیز من اینقدر هیت نکنین اول حرفی که می‌خواین بزنین رو مزه کنین
بزارین یه مثال بزنم متوجه بشین :
فرض کنین میخواین یه pc اسمبل کنین
اول قطعاتی که دوست دارین و میخواین که روی مادربورد اسمیل کنین رو انتخاب میکنین
موقع تموم شدن هم یه سیستم عامل حالا چه ویندوز و لینوکس و ... به دلخواه نصب میکنین
و تمام
Pc امادست
موبایل هم دقیقا همین طوره تنها فرقش اینه اسمبل دست شما نیست یه سری شرکت این کارو انجام میدن و برای اینکه اون اسمبل مختص خودشون باشه میان یه سیستم عامل(تا اینجا دونوع هست ) با رابط کاستوم شده(رابط کاربری) روش نصب میکنن این شد وظیفه این شرکت ها حالا شما باز فکر کنین که چه حرف بدون معنی و کاملا مسخره ای زدین

محمد خ در تاریخ : 1400/1/18

میشه بگی کجا تو زومیت گفته بی کاربرده؟اتفاقا خیلیم تعریف کرده...و خیلیم کاربردیه.من یه نفر که خیلی برام مهمه.دوما اگه زوم ده برابری بد بود هواوی که سلطان دوربین هاست سال ۲۰۲۰ نمیوردش...

محمد خ در تاریخ : 1400/1/18

از نظر دوربین اصلی ببینین بالاخره ۰.۲ دریچه اس ۲۱ اولترا باز تره و وقتی دریچه بازتره قطعا اون ضعف کوچکتر بودن سنسور رو میپوشونه.درسته که می ۱۱ اولترا سنسور بزرگتره ولی به هرحال با دریچه ۲.۰ نور کمتری دریافت میکنه و شانس نور گرفتنش از سنسور بزرگترشه..و اینکه از نظر سایز پیکسا ها هم حق با شماست می ۱۱ بهتره و البته اینم بگم تو دوربین اصلی نمیتونم قطعی بگم کدوم ولی من فکر میکنم می ۱۱ کمی بهتر عمل میکنه...

اما در زمینه دوربین های تله بگم که اصلا اینطور نیست.قبلاهم گفتم درسته سایز سنسور بزرگتره و رزولیشن بیشتره اما با اون دریچه بسته هرچقدرم سنسورش بزرگ باشه نور کمی که بهش میرسه باعث میشه نتونه به پای دوربین تله ۳ برابری اس ۲۱ برسه.و تو نور روز هم به پای تله ۱۰ برابری نمیرسه.و اینکه ببخشیدا سامسونگ مخش عیب نکرده که بیاد دو تا تله الکی بزاره.با داشتن دوتا تله حق انتخاب بیشتری دارید و راحت میتونین برا زمانی که زوم کم نیاز دارین رو ۳ برابر و در روز و عکسای دور مثل منظره ها ۱۰ برابر...بله وقتی زوم میره بالا دریچه بسته تر میشه اما خب چه بهتر که یه تله ۳ برابرهم باشه با دریچه بازتر که عکسای روشن بگیره...و یکیم با دریچه بسته تر برای زوم های دور..و اینکه اگه با تک تله میشد نتیجه پرفکت گرفت خب اس ۲۱ اولترارو هم مثل نوت ۲۰ اولترا و اس ۲۰ اولترا میزد...چون دقیقا عین همین کار شیاعومی رو پارسال سامسونگ کرد.این کارو هواویم کرد جواب گرفت.ماکرو هم که ببخشید اصلا اصل فلسفه ماکرو اینکه شما گوشیو میاری فاصله بسیار نزدیک بتونه خوب عمل کنه.نه اینکه دوربین تله اونم ۵ برابر کلی باید بری عقب تا یه ماکرو بتونی بگیری.اینو اس ۲۰ اولترا هم داشت و اصلا بدرد نمیخوره...

اسپیکر هم که اصلا تستی بیرون نیومده شما انقدر قاطع میگید.باید بیاد بیرون دید چند مرده حلاجه.شما چرا اسم رو نگاه میکنین.مگه AKG کم برندیه.اتفاقا اسپیکرای  سامسونگ توانایی پخش صدای 384 کیلوهرتزی داره که نه تنها می ۱۱ بلکه هیچ گوشی ندیدم داشته باشه...و اینکه تو این موضوع باید از نزدیک خودت بشنوی ببینی واقعا کدوم بهتره. و متاسفانه نمیشه زیاد از نت فهمید چطور هست...ولی بررسی که دیدم از می ۱۱ نسخه معمولی که اونم هارمن کاردن هست این بود که یه جاهایی می ۱۱ معمولی و یه جاهایی اس ۲۱ اولترا میگفت بهتر بود.

دالبی ویژنم بله برتریش هست خودمم گفتم اما یه چیزی که یادم رفت بگم دالبی ویژن همونطور خودتون گفتین پولی هست و به خاطر همین پولی بودنشم محتواهای با این کیفیت خیلی کم هست و اکثر فیلم سازها و تولید کننده های محتوا ترجیح میدن از HDR استفاده کنن چون رایگانه...و این پولی بودنه باعث شده این قابلیت عملا خیلی کم تو این گوشی بشه ازش استفاده کرد.

در زمینه دستیار هم گوگل اسیسنت هم که اصلا قابل مقیاسه نیست.گوگل اسیسنت رو اس ۲۱ هم داره تازه نه تنها اس ۲۱ بلکه گوشیای خیلی قدیمی هم مثل اس ۶ داره...و اصلا هم به پای بیکسبی نمیرسه.اون سطح دسترسی که بیسکبی داره خیلی بالاتره.شما تو بیسکبی میتونی بگی برو محمد رو تو تلگرام برام بیار...نمیدونم برو فلان اپ رو اپدیت کن قشنگ میره خودش همه کارو میکنه.درحالی که گوگل اسیسنت سطح دسترسیش خیلی کمه بهش حتی میگم وای فای خاموش کن میاد اموزش میده که چجوری خاموشش کنم...میگه برو نوار نوتفیکیشن بکش پایین این علامته رو بزن!!!

M B در تاریخ : 1400/1/18

اینکه اسپیکر رو از روی عدد قضاوت میکنی جای حرفی باقی نمیزاره.
فکر میکردم حداقل وارد بحث اسپیکر نشید چون برنده کاملا مشخصه‌.
A 32-bit signal theoretically has a signal-to-noise ratio of 192 dB, which is way, way beyond the range of human hearing by a factor of about 300. ... No audio processing circuitry can really do much better than about 120dB due to this fact, so even the 24-bit signal is 'better' than the electronics that is playing it.
.
سامسونگ میدونه که خریدار هاش افرادی مثل شما هستند و به مارک وابسته ان برای همین روی اعداد خیلی مانور میده... دوربین ۱۰۸ ... ۳۲ بیت ... زوم ۱۰ اپتیکال و ...

Amir H در تاریخ : 1400/1/18

شیائومی دالبی ویژن داره
سامسونگ نمایشگر همیشه روشن داره
صدای می ۱۱ اولترا 24 بیت هست
در حالی که صدای اس ۲۱ اولترا 32 بیت هست
البته هنوز در مورد صدا اطلاعات کامل ندارم
و اقایون تا حالا کدومتون مقابسه دوربین می ۱۱ اولترا رو با بقیه گوشی ها دیدید
چون این چند وقته همش سر دوربین بحث کردیم😂😂

محمد خ در تاریخ : 1400/1/18

از نظر دوربین اصلی ببینین بالاخره ۰.۲ دریچه اس ۲۱ اولترا باز تره و وقتی دریچه بازتره قطعا اون ضعف کوچکتر بودن سنسور رو میپوشونه.درسته که می ۱۱ اولترا سنسور بزرگتره ولی به هرحال با دریچه ۲.۰ نور کمتری دریافت میکنه و شانس نور گرفتنش از سنسور بزرگترشه..و اینکه از نظر سایز پیکسا ها هم حق با شماست می ۱۱ بهتره و البته اینم بگم تو دوربین اصلی نمیتونم قطعی بگم کدوم ولی منم فکر میکنم می ۱۱ یه کم بهتر عمل کنه...

اما در زمینه دوربین های تله بگم که اصلا اینطور نیست.قبلاهم گفتم درسته سایز سنسور بزرگتره و رزولیشن بیشتره اما با اون دریچه بسته هرچقدرم سنسورش بزرگ باشه نور کمی که بهش میرسه باعث میشه نتونه به پای دوربین تله ۳ برابری اس ۲۱ برسه.و تو نور روز هم به پای تله ۱۰ برابری نمیرسه.و اینکه ببخشیدا سامسونگ انقدر خنگ نیست که بیاد دو تا تله الکی بزاره.با داشتن دوتا تله حق انتخاب بیشتری دارید و راحت میتونین برا زمانی که زوم کم نیاز دارین رو ۳ برابر و در روز و عکسای دور مثل منظره ها ۱۰ برابر...بله وقتی زوم میره بالا دریچه بسته تر میشه اما خب چه بهتر که یه تله ۳ برابرهم باشه با دریچه بازتر که عکسای روشن بگیره...و یکیم با دریچه بسته تر برای زوم های دور..و اینکه اگه با تک تله میشد نتیجه پرفکت گرفت خب اس ۲۱ اولترارو هم مثل نوت ۲۰ اولترا و اس ۲۰ اولترا میزد...چون دقیقا عین همین کار شیاعومی رو پارسال سامسونگ کرد.این کارو هواویم کرد جواب گرفت.ماکرو هم که ببخشید اصلا اصل فلسفه ماکرو اینکه شما گوشیو میاری فاصله بسیار نزدیک بتونه خوب عمل کنه.نه اینکه دوربین تله اونم ۵ برابر کلی باید بری عقب تا یه ماکرو بتونی بگیری.اینو اس ۲۰ اولترا هم داشت و اصلا بدرد نمیخوره...

اسپیکر هم که اصلا تستی بیرون نیومده شما انقدر قاطع میگید.باید بیاد بیرون دید چند مرده حلاجه.شما چرا اسم رو نگاه میکنین.مگه AKG کم برندیه.اتفاقا اسپیکرای سامسونگ توانایی پخش صدای 384 کیلوهرتزی داره که نه تنها می ۱۱ بلکه هیچ گوشی ندیدم داشته باشه...و اینکه تو این موضوع باید از نزدیک خودت بشنوی ببینی واقعا کدوم بهتره. و متاسفانه نمیشه زیاد از نت فهمید چطور هست...ولی بررسی که دیدم از می ۱۱ نسخه معمولی که اونم هارمن کاردن هست این بود که یه جاهایی می ۱۱ معمولی و یه جاهایی اس ۲۱ اولترا میگفت بهتر بود.

دالبی ویژنم بله برتریش هست خودمم گفتم اما یه چیزی که یادم رفت بگم دالبی ویژن همونطور خودتون گفتین پولی هست و به خاطر همین پولی بودنشم محتواهای با این کیفیت خیلی کم هست و اکثر فیلم سازها و تولید کننده های محتوا ترجیح میدن از HDR استفاده کنن چون رایگانه...و این پولی بودنه باعث شده این قابلیت عملا خیلی کم تو این گوشی بشه ازش استفاده کرد.

در زمینه دستیار هم گوگل اسیسنت هم که اصلا قابل مقیاسه نیست.گوگل اسیسنت رو اس ۲۱ هم داره تازه نه تنها اس ۲۱ بلکه گوشیای خیلی قدیمی هم مثل اس ۶ داره...و اصلا هم به پای بیکسبی نمیرسه.اون سطح دسترسی که بیسکبی داره خیلی بالاتره.شما تو بیسکبی میتونی بگی برو محمد رو تو تلگرام برام بیار...نمیدونم برو فلان اپ رو اپدیت کن قشنگ میره خودش همه کارو میکنه.درحالی که گوگل اسیسنت سطح دسترسیش خیلی کمه بهش حتی میگم وای فای خاموش کن میاد اموزش میده که چجوری خاموشش کنم...میگه برو نوار نوتفیکیشن بکش پایین این علامته رو بزن!!!

Amir M در تاریخ : 1400/1/18

شیائومی الان از نظر دوربین،باطری و فست شارژ و کیفیت صدا از سایر برند ها یه سر و گردنبالا تره و با هر با معرفی سالانه از سری پرچمدارش مرز های کیفیت یک گوشی افزایش پیدا می‌کنه و گاهی اوقات میان رده هاش هم به لیست رکورد دارای این مجموعه اضافه میشن،مثل کیفیت صدای پوکو ایکس تری ان اف اسی‌ ادیشن و دوربین می نوت ده پرو.
دوست عزیز اکثر برند ها برای اینکه توی عملکرد حرفی برای گفتن داشته از اسنپ دراگون استفاده میکنن و همون سامسونگی که ازش حرف میزنی موقع معرفی پرچمدارش یه نسخه با اسنپدراگون وارد بازار میکنه تا توان رقابت با گوشیای گردن کلفت و داشته باشه و همه سر و دست میشکنن تا نسخه اسنپ و بخرن نه اگزینوس خود سامسونگ چون اسنپ دراگون بهتره
یه برند بزرگ مثل سونی نمیاد توی پرچمدارش از اگزینوس سامسونگ استفاده کنه
حتی خود گوگل از اسنپدراگون استفاده میکرد برای سری پیکسل(الان چیپستای انحصاری خودشو داره)
فناوری محافظم که سامسونگ و شیائومی از برند کورنینگ گوریلا گلس استفاده میکنن
از نظر دوربینم که Sony, Samsung , Toshiba, ST Micro, Sharp, Omnivision, Aptina سنسور دوربین تولید میکنن و اکثر برندا توی اکثر گوشی ها از جمله گوشی های مهم از سنسور های سونی و گاهی اوقات امنی ویژن و سامسونگ استفاده میکنن.
از نظر نمایشگر هم اکثر یا میشه گفت همه برند ها از ال جی و سامسونگ نمایشگر تهیه میکنن( جز اپل و یا بعضی مدل های گوشی های اندرویدی،مثل یکی از سری گوشی های می نوت شیائومی که نمایشگرش ساخته خود شیائومی بود و کیفیت خیلی خوبی داشت)
کبفیت صدا هم میشه گفت اکثر برند ها شرکت های مخصوص خودشون رو دارن و شیائومی هم از این مورد مستثنی نیست.
برد و ... هم قطعات تیپیکال هستش که همه برند ها خودشون تولیدش میکنن.
رابط کاربری بی اصالت؟
رابط کاربری سلیقه ایه و من خودم با این که یک سال از نوت ده سامسونگ استفاده کردم ولی بنظرم امکانات و محیط رابط کاربری شیائومی جذاب تره،مخصوصا نوع کنترل سنتر و انیمیشن ها و شخصی سازی هاش.
اگه شما یک ماه با یه گوشی از این برند مثل پوکو ایکس تری کار کنین با من هم عقیده میشین.
گوگل اسیستنت و گوشی های شیائومی هم دارن
چون جفتشون اندرویدی هستن(:

Amir M در تاریخ : 1400/1/18

اولن که کیفیت دوربین به رزولوشن ربطی نداره و هرکس که بر اساس رزولوشن و ارقام مقایسه کنه قطعا در این زمینه سر رشته نداره و با یه مثال به این موضوع خاتمه میدم؛
دوربین ایفون دوازده پرو مکس ۱۲ مگاپیکسلی از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی می نوت ده پرو همین برند شیائومی عملکرد بهتری داره
بیت ریت بیشتر به کیفیت صدا ربط داره ول تیون بودن صدا عملکرد نهایی رو مشخص میکنه
با یه مثال ساده به این مورد خاتمه میدم،کیفیت صدای بلک شارک پرو ۴ ۲۴ بیت از اس ۲۱ اولترای ۳۲ بیت کیفیت خیلی بهتری داره(بلک شارک ۴ پرو رتبه اول | اس ۲۱ اولترا رتبه پانزدهم)
از نظر زوم هم هردو دوربین به یه میزان زوم میکنن و کیفیت زوم طبق عکس کراپ شده از زوم می ۱۱ اولترا باز هم عملکرد بهتری رو نسبت به دوربین سایر پرچمدارا از جمله اس ۲۱ اولترا داشته که با توجه به کیفیت دوربینش طبیعیه
فعلا فقط از می ۱۱ اولترا دوربینش توی دگزومارک تست شده و فعلا از نظر دوربین با کیفیت ترین دوربین موبایلی جهان رو داره

Reza R در تاریخ : 1400/1/17

دو جمله اول حرفت رو خوندیم دیگه ادامه ندادم چون معلومه که بر پایه تعصب نوشتیش
بهتره بری بررسی S21 ultra رو از وبسایت زومیت مطالعه کنی
از مهم ترین ویژگی های این بررسی اینه که زوم اپتیکال ده برابریش تقریبا به درد نخوره و تصاویر 108 مگاپیکسلی نهایتا چند تا شاخ و برگ درختان رو بهتر نشون بده
اگه زومیت رو هم باور نداری (که نشون از تعصبته) میتونی بری به وبسایت GSMArena مراجعه کنی و همینا رو توی بررسی اون وبسایت هم بخونی

Reza R در تاریخ : 1400/1/17

میشه بگی سامسونگ به جز اون تراشه اگزینوس مزخرف و دوربین دیگه چی میزنه؟
رابط کاربری بی اصالت 😐😐😐😐😐😐 کمرم شکست
کدوم شرکتی همه قطعات گوشی رو خودش میزنع؟
حالا بهتره که حداقل یکم تحقیق کنی بعد بیای ترول بازی دربیاری، چون شیائومی از ملاقه هوشمند تا تشک متحرک محصولات داده بیرون (تقریبا از هر چیزی که میتونی فکرشو کنی) میتونی تو سایتش هم لیست محصولاتشو ببینی

M B در تاریخ : 1400/1/17

مگه بحث تعصب و چه میدونم افتخار و اینجور چیزاست؟
یه گوشیه حالا چند قطعشم مال خودش نباشه ولی از با کیفیت های سامسونگ استفاده میکنه.
رابط کاربری سلیقه ایه کی میخواید اینو قبول کنید؟
ترکیب آی او اس باشه خوب وقتی آی او اس خوبه از روش کپی کنی بده مگه؟
میدونم سامسونگ هم گوگل اسیستنت داره. در جواب اون دوستی که بیکسبی رو مزیت حساب کرده بود گفتم.

M B در تاریخ : 1400/1/17

والا تو قسمت معرفی همین سایت زده ۲.۸ ...
رزولوشن اهمیتی نداره چون هر دو پیکسل هارو ترکیب میکنن و ۱۲ و ۱۲.۵ میگیرن.
بابا gn2 از hm3 بهتره هردوتا هم ساخت سامسونگن دیگه چیو مقایسه میکنی؟
شیائومی ۵ میده نه ۳ .
من بین زوم ۱۰ و ۵ با کیفیت تر ۵ رو انتخاب میکنم چون خیلی کم پیش میاد بخوای از یه چیزی که خیلی دوره عکس بگیری اما بیشتر پیش میاد که بخوای از یکی که یکم دوره عکس بگیری .
مثلا وقتی میری تفریح دوستات اونقدر ازت دور نمیشن که 10x لازم باشه. اما یه 5x با کیفیت خیلی خوبه.
.
اصلا زوم چیز مهمی نیست برای همینم توdxomark زوم ضریب کمتری داره تو امتیاز دوربین گوشی اما سامسونگ خیلی مانور میده رو زوم.
.
جواب سوالتون: نتایج تست هایی که به صورت علمی طراحی و اجرا شدن، اکثراً حکایت از این دارن که بهترین افراد، توانایی تشخیص کیفیت بالاتر از 16/44100 رو ندارن.
.
جدا از این حتی اگه شما میشنیدش و حس میکردی اینو باز هم چون آهنگ که دانلود میکنی ۲۴ بیت نیست معمولا ‌زیاد کاربردی نبود‌.
این بیت و در مورد فرکانس هم یه چیزی بگم:
انسان از 20Hz تا 20KHz میشنوه . یعنی این ۱۹۲ khz که توی mi 11 ultra هست خیلی هم زیادیه ‌‌.
کلا از رو عدد اسپیکر رو قضاوت نکنید‌.

حسین د در تاریخ : 1400/1/17

تو با این کارا چیکار داری هر گوشی ک امکانات بهتری توو رنچ قیمتی خودش میده همونو بخر ب برند کاری نداشته باش

Amir H در تاریخ : 1400/1/17

از الان با همتون شرط میبندم
می ۱۱ اولترا بیاد ایران
به دلیل سیاست های چرت و پرت
از اس ۲۱ اولترا گرونتر میشه

Amir H در تاریخ : 1400/1/17

و یه چیز دیگه تورو خدا بدون تعصب جواب بدید
شیائومی به جز باتری و پول
از خودش چی داره
اینو از اون بخر
اونو از این بخر
یه چیزی هم ترکیب میکنه میده تو بازار
رابط کاربریش هم که بی اصالته
ترکیب ای او اس و اندروید
درضمن سامسونگ هم گوگل اسیستنت داره

Amir H در تاریخ : 1400/1/17

شیائومی می ۱۱ اولترا با ابعاد ۲.۴ میگیره
نه ۲.۸
روزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل بیشتره
یا ۵۰ مگاپیکسل
خب شیائومی بهت زوم ۳برابر اپتیکال میده
یا ۱۰ برابر ....اپتیکال.....
یه سوال میزان بیت صدا
تاثیر گذاره تو میزان صدا
جواب بدید لطفا

M B در تاریخ : 1400/1/17

داداش خب سنسورش دو برابر بزرگ تره که بزرگتره‌.
۱۰۸ عه با ابعاد 0.8
اما اون ۵۰ عه با ابعاد ۱.۴ که بزرگترینه تو کره زمین.
بعدشم بعد ترکیب پیکسل ها‌...
S21 ultra میاد ۱۲ مگاپیکسلی با ابعاد ۲.۴ میگیره. Mi 11 ultra میاد ۱۲.۵ با ابعاد ۲.۸ میگیره.
دیافراگمشم باز تره ولی mi 11 ultra تو شب بهتره . چرا ؟ چون سنسورش بزرگتره و جذب نورش بیشتره در نتیجه.
اصلا وقتی دوربینش با اختلاف بهتره چرا داریم بحث میکنیم.
.
جالبه هیچکس از اسپیکر هیچی نمیگه .
جایی که شیائومی ترکونده ... سامسونگ خودش شرکت akg رو این چند ساله خریده ... بعد میاد میگه اسپیکر ها با akg تنظیم شدن و یه سودی هم میبره روش بخاطر این موضوع و بازم زیر شیائومیه.
اما شیائومی با هارمن کاردن تنظیمشون میکنه ولی گرون هم درنمیان با خریدار.
کیفیت و بلندی هم که mi 11 ultra بهتره و شکی توش نیست و این چند وقتی هست تو اسپیکر اولینه شیائومی.
.
داداش دوربین تله فوتو هر چی زومش بیشتر باشه خوب دریچه دیافراگمش بسته تر میشه چون میدان دیدش کمتر میشه.
پس زوم های مختلف رو از نظر دیافراگم با هم مقایسه نکن.
.
وقتی هم سنسورش بزرگتره هم رزولوشننش بالاتره هم عکس های با کیفیت تری میگیره دیگه چرا برتری رو میدی به سامسونگ؟
دوربین mi 11 ultra یه 5x با کیفیت بهت میده اما تو s21 ultra یا باید ۱۰ بگیری یا ۳.
سامسونگ تمرکزشو گزاشته رو زوم قبول دارم . ولی خب زوم انقدر دیگه با ارزش و مهم نیست که بیای ۲ تا دوربین بزنی و قیمتو ببری بالا .
.
Mi 11 ultra هم ماکرو میگیره ! با دوربین تله فوتوش مبتونی بگیری‌.
.
دالبی ویژن رو گفتی ... برای گرفتن این موضوع باید پول زیادی به lenovo پرداخت کنه شیائومی ولی قیمت گوشیو بالا نبرده.
.
خوب شیائومی بیکسبی نداره ولی بجاش google asistant داره که میتونی مقایسه شو با بیکسبی ببینی .... خیلی باهوش تر و بهتره.
.

M B در تاریخ : 1400/1/17

شما حاضری از اون کاور که قلم رو کنار گوشی نگه میداره استفاده کنی؟
اینهمه پول پرچمدار میدی که خوش دست باشه و زیبا باشه .

محمد خ در تاریخ : 1400/1/17

ببینید دوستان بین این گوشی و اس ۲۱ اولترا هرکدوم مزایای خودشون رو دارن و صرفا به کار بردن جمله ی بهترین گوشی حاضر برا می ۱۱ اولترا کلمه اشتباهی هست...بزارید براتون دقیق این موضوع رو باز کنم...

دوربین: اس ۲۱ اولترا درسته که سنسور دوربین اصلیش کوچکتره اما اینم دقت کنید رزولیشن سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی اس ۲۱ اولترا تقریبا دوبرابر می ۱۱ اولترا ۵۰ مگاپیکسلی هست و همچنین دریچه دیافراگم بازتری داره که باعث میشه نور بیشتریم جذب میکنه و در عوض شیاعومی سنسور بزرگ تری داره و از نظر فوکوس هم دوال پیکسل داره که برتریای مهمی هستن.که اینجا یه سری پارامتر به نفع سامسونگ و یه سری به نفع شیاعومی هست.

تو دوربین تله قطعا من شک ندارم برتری با اس ۲۱ اولترا هست.در دوربین تله تو اس ۲۱ اولترا ما ۲ تا دوربین داریم که یکیشون تا ۱۰ برابر زوم اپتیکال میده اما دریچه دیفاراگم بسته ای داره و چون ۴.۹ هست در شب و نورهای کم از کار میفته.اما تله دوم درسته ۳ برابر زوم داره اما با دریچه دیافراگم بسیار باز ۲.۴ در عکس های کم نور هیچ مشکلی نداره درحالی که شیاعومی فقط یه تله ۵ برابری داره که اونم دریچه به نسبت بسته ۴.۱ داره و با اینکه سایز سنسور بزرگتری داره و رزولیشن بالاتری داره اما در محیط کم نور از دوربین تله ۳ برابری اس ۲۱ قطعا کم میاره...و در روز هم در برابر تله ۱۰ برابری سامسونگ دیگه زوم ۵ برابری این گوشی حرفی برا گفتن نداره...که به نظرم باید شیاعومی این کارو میکرد.خیلی به بهتر شدن می ۱۱ اولترا کمک میکرد.

در اولترا واید هم که اس ۲۱ اولترا قابلیت گرفتن تصاویر ماکرو داره که این گوشی نداره...

در زمینه نمایشگر هم این گوشی ۲ تا برتری نسبتا خوب نسبت اس ۲۱ اولترا داره که یکیش روشنایی ۱۷۰۰ نیتی و دوم پشتیبانی از دالبی ویژن هست که خیلی خوبه.

در زمینه سخت افزار هم این گوشی ۱۰ تا ۱۵ درصد بهتر از اس ۲۱ اولترا عمل میکنه که شکی نیست...

در زمینه فست شارژ هم کاملا می ۱۱ اولترا بهتره

اما یه سری برتری های که اس ۲۱ اولترا داره که خیلی کم ازش گفته شده ...اولیش پشتیبانی اس ۲۱ اولترا از esim هست که شاید عادی باشه براتون اما برا یه سری مثل من مهمه..چون الان ایرانسل هم در صدد راه اندازی این تکنولوژی هست و در دو سه سال آینده فراگیر میشه...دومین برتری دیگه ای که خیلی جذابه پشتیبانی اس ۲۱ اولترا از قلم هست که خیلی مهمه.شاید بگید قابلیتای نوت رو نداره اما اینو بگم که نیمه دوم سال قلم بولوتوثی با تمام قابلیت های سری نوت معرفی میشه....اسمشم اس پن پرو هست...سومی هم دستیار صوتی بیکسبی هست که شیاعومی نداره و ما کاربران سامسونگ دوست داریم داشته باشیم.و چهارم پشتیبانی اس ۲۱ اولترا از UWB هست که میشه بهش اسمارت تگ و...اتصال داد.و پنجم سامسونگ دکس که خیلی قابلیت عالی هستش...و ششم که خیلی برای من یه نفر مهمه نسل USB هست که نمیدونم چرا شیاعومی پا رو دنده لج گذاشته و چندین ساله داره از نسل ۲ استفاده میکنه...واقعا نسل ۲ USB یکی از بدترین ایراداتیه که میشه گرفت.چون برا انتقال فایلا واقعا آدمو خسته میکنه و انقدر کند و لاکپشتی فایلارو میریزه خسته میشی...که امیدواریم نسلای بعدی پرچمدارهای شیاعومی دیگه شاهد همچین چیزی نباشیم.

حالا برتریای شیا در این موارد یکی جی پی اس قوی تر هست که سه باند هست.یکیم پشتیبانی از اینفرارد که اینم قابلیت جذابی هست.و میشه کنترل تلویزیون کرد گوشیو که خوبه.

و در آخر بگم.هرکسی عادت های خودشو داره یکی هست اپل میپسنده یکیم سامسونگ یکیم شیاعومی.انتخابش به خود فرد بستگی داره...والسلام

Amir H در تاریخ : 1400/1/16

می میکس فولد
می میکس فولده
می ۱۱ اولترا
می ۱۱ اولتراعه
E4 بد نیست
ولی به صفحه نمایش سری اس ۲۱ نمیرسه
التراسونیک کند هست
ولی دقیقه
بعدش اقای x می ۱۱ اولترا فانتوم بلک داره ؟؟؟
و دوباره اقای x این یه بحث تکراریه ...... هر گوشی یه قابلیتی داره
ولی هر وقت این گوشی اپدیت اندروید ۱۴ رو گرفت
گردنمو با گیوتین میزنم

داود م در تاریخ : 1400/1/16

داداش هر جور حساب کنی بهترین گوشی حال حاضر قطعا mi11 ultra هست مثل زمانی که هواوی mate 20 pro را معرفی کرد که در زمان عرضه از تمام جهات از گوشی های هم دوره ی خودش بهتر بود

Ali E در تاریخ : 1400/1/16

همین که سامسونگ حتی توی پرچمدار هاشم از فلش تک گانه استفاده میکنه، معلومه که زیادی دوربین مخور نیست گوشیاش، اگر به گوشی هایی که دوربین محورن نگاه کنید می‌بینید که فلش قوی میزارن

علی ا در تاریخ : 1400/1/16

سلام.
چیزی که تا الان گفتن حدود 1200 یورو
حول و حوش 33 ملیون تومان.

محمد صادق ح در تاریخ : 1400/1/16

اولا سامسونگ گفت دیگ از امسال سری نوت نمیزنم
ولی من با این شناختی که از سامسونگ دارم نمیشه قطعی گفت این سنسوری که خودش درست کرده رو برا گوشیاش ، چون گرون براش در میاد 😂😂

محمد صادق ح در تاریخ : 1400/1/16

الان نصف دوم رو خوندم 😂
داداش همه ایناییو که میگی هم این گوشی داره 😐، همین رنگ نمچیچی که گفتی ، در ضمن تصحیح میکنم حرفتو ، 120 برایر
ببین به شخصه دیدم که میگم ، سامسونگ از اس بیست به این ور دوربیناش خوب هستن ها ... ، ولی انقلابی نیستن ، حیرت اور نیستن، چه چوری بت بگم ، ببین یه روند ثابت داره دوربیناش

محمد صادق ح در تاریخ : 1400/1/16

من تا وسطا خودنم ، فقط بت بگم اره سنسور اولترا سونیک بده ، من داشتم برسی می یازده اولترا رو تو یوتیوب میدیدم که با بقیه گوشیا پرچمدارا مقایسه میکرد که اثر انگشت اولترا سونیک حالمو بهم زد ، اخه دیگه چقد کندی ، خداوکیلی درسته ماله ی شرکت معروفه و اسم خفنی داره ، ولی دلیل نمیشه که ندیده ادم قضاوت کنه

M B در تاریخ : 1400/1/16

خب مگه e4 بده؟ تازه شیایومی روشنایش رو هم بوست کرده.
اختلافش زیاد نیست با دیزپلی سامسونگ.
قلم زشتش میکنه بد دست و زمختشم میکنه و امکانات کامل سری نوت رو هم نداره. اما اون یه اینچی فقط زشتش کرده قبول.
.
شیایومی انقد تو پردازش تصویر قویه که یه چیپ جداگانه برای پردازش تصویر (isp) توی mi mix fold زد.
و حتی هوآوی که ادعا میکرد تو پردازش بهترینه رو از سر راه برداشت.
حسگر اپتیکال هم که از اولتراسونیک سریع تره. مخصوصا اگه گلس بندازی.چون اولتراسونیک با امواج صوت کار میکنه و 3 بعدی اسکن میکنه دقیق تر اما کند تره.
رم 12 شم ارزون تره!
زوم 100برابری هیبرید رو از کجا اوردی؟ تا 10 سال دیگه هم همچین چیزی نمیاد

سعید ش در تاریخ : 1400/1/16

سلام آیا این گوشی وارد ایران میشه؟چون یک کلیپی در اینستاگرام دیدم که میگفت فقط برای بازار چین هست

Amir H در تاریخ : 1400/1/16

خب از اخر شروع میکنیم display مهم نیست ؟؟😑😑😑
خیلی حرف خنده داری میزنید
البته حقم دارید چون یکی از بهترین صفحه نمایشگرها است
بعد اگه قلم s pen زشتش میکنه
صفحه نمایش دوم خوشگلش میکنه این گوشیو ؟؟؟
اگه میگید سلیقه ایه
پس زشت بودن اس ۲۱ اولترا با قلم s pen هم سلیقه ایه
بعد شما یکی از افشاگران بزرگ موبایل هستید ؟؟؟؟؟🤔🤔
که از الان پیش بینی میکنید که نسل بعدی گوشی های سامسونگ تو پردازش تصویر بد عمل میکنه و شیائومی بهتر عمل میکنه
استفاده از سنسور اثر انگشت جدید کوالکام (اولتراسونیک )
زوم ۱۰ برابر اپتیکال
و ۱۰۰ برابر هیبرید
برخلاف می ۱۱ اولترا (زوم ۱۰ برابر هیبرید و ۱۰۰ برابر دیجیتال )
سامسونگ قول اندروید ۱۴ رو برای این گوشی داده
رم ۱۶
رنگ فانتوم بلک بدون ماندگاری اثر انگشت پشت گوشی
نسخه پایه شیائومی از سامسونگ ۲۰۰ دلار ارزون تره با رم ۸
و سامسونگ با رم ۱۲
پس قیمت رم ۱۲ شیائومی رو مقایسه کن بعد بگو که ارزون تره

Amir H در تاریخ : 1400/1/16

توهین به s22
انگار حرف منو نگرفتید
ایشون گفتند که ما به نسخه اسنپ دسترسی نداریم
پس با اگزینوس مقایسش میکنیم
منم گفتم اگر این گوشی به دستم نرسه
با پوکو اف ۳ پرو مقایسه اش میکنم
جوری دوربین حرفه ایی میگید
انگار بقیه گوشی ها بادمجونو
گلابی میندازند
سرعت شارژو قبول دارم
سامسونگ کم کاری کرده

Mahdi E در تاریخ : 1400/1/16

سلام من اینو می‌خوام بخرم از. کجا میتونم تهیه کنم و با چ قیمتی؟

behzad g در تاریخ : 1400/1/15

مقایستون اشتباه هست، در زمینه مجموعه دوربین این گوشی شما هر چی بگین واسه خراب کردنش که بگین سامسونگ بهتره، به نوعی دارید به نسل بعدی پرچم دار سامسونگ توهین میکنید، یک حورایی قضیه تف سربالا هست، مجموعه دوربین این گوشی خارقالعادست و با هیچ گوشی قابل قیاس نیست، میشه اون رو با دوربینهای حرفه‌ای مقایسه کرد، در زمینه دوربین سلفی، معلومه که با خلاقیتی که به خرج داده نیازی به بکار بردن سنسور گرون قیمت نداشته وقتی میشه با دوربین اصلی به صورت 8k سلفی ظبط کرد، در زمینه سرعت شارژ هم که از s 21 بهتره، مادربردش اگر بهترین حالت رو در نظر بگیریم سری امریکا، اسنپ، تازه مساوی میشن، شما مطمین باشید، همچون دوربین 108 که اول در گوشی شیاوومی اومد و بعد سامسونگ، نسل بعدی پرچم دار سامسونگ مجموعه دوربین مشابه ای خواهد داشت، شما به نوعی دارید با این نظرتون که دوربین s21 برتره میگید، که مجموعه دوربین s21 از s22 که نسل بعدیش باشه بهتره، که حرف عجیبیه، انقدر تعصب نداشته باشید!

M B در تاریخ : 1400/1/15

اول از همه : Laser autofocus (LAF) داره. Phase detection autofocus (PDAF) هم داره. منوال فوکوس هم که همه دارن.
انقدر برتری های s21 ultra کمن که گشتی و یه چیز به این کم اهمیتی پیدا کردی؟
برای زوم هم 5x اپتیکال میده و 10x هیبرید و ۱۲۰x دیجیتال.
منظورت از لنز پرتره رو نمیفهمم.... منظورت سنجش عمقه.؟؟
.
مگه s21 ultra قلم داره؟
یه کیس هست که توش قلم هم هست اما خوب از کنار یه نیم سانتی به پهنای گوشی اضافه میکنه و بد دست و زشتش میکنه .... تازه بازم همه ی امکانات spen که تو سری نوت هست رو نداری.
.حالا s21 ultra میتونی 8k سلفی بگیری؟
.
خوب gn2 ساخت سامسونگ هست که هست چه عیبی داره؟
وقتی برای note 21 ازش استفاده کرد خواهی دید که شیائومی تو پردازش تصویر و وایت بالانس و جذب نور برای حالت شب از سامسونگ بهتره.
.
جالبه که آخرش گفتی " بازم بگم از برتری های سامسونگ؟ "
ولی هیچکدوم از اینایی که گفتی برتری نیستن.
اصلا حریف mi 11 ultra اس ۲۱ اولترا نیست...
این همه ی قدرت شیائومی توی سال ۲۰۲۱ عه و باید با همه ی قدرت سامسونگ (note 21ultra ) مقایسه بشه.
.
تنها برتری s21 ultra نسبت به mi 11 ultra میتونه دیزپلی باشه.
که اونم واقعا اونقدر بهتر نیست که خیلی مهم باشه.
اگه برتری بزرگ دیگه ای داره بگو ما هم بدونیم.

M B در تاریخ : 1400/1/15

درسته اشتباه گفتم .
من نخونده بودم جنسش چیه . بخاطر اینکه مات بود فکر میکردم پلاستیکه .
شما به بزرگی خودت ببخش.

Amir H در تاریخ : 1400/1/15

سلام
داداش اگه اینجوریه می ۱۱ اولترا نیاد
میگم پوکو اف ۳ پرو رو میتونم بخرم
پس شیائومی بده
چرا
چون می ۱۱ اولترا به دستم نرسیده
این درسته ؟؟؟؟؟؟
پس باید با مدل اسنپ اس ۲۱ مقایسه کنی
لنز تله فوتو نه
لنز پرتره داره ؟؟؟؟
فوکوس لیزری اس ۲۱ اولترا رو داره ؟؟؟؟
قلم داره ؟؟؟؟؟؟
نبود 4k در سلفی ضعف نیست
ولی اس ۲۱ اولترا از این قابلیت بر خوردداره 💪💪💪💪
زوم ۱۲۰ برابری شیائومی رو باید تو عمل دید
اکثرا اینا تبلیغه
بعد دوست عزیزی که میگی رم ۸ به بالا لازم نیست
پس چرا تو گوشی های گیمینگ شیائومی وجود داره
؟؟؟؟؟؟
حالا خوبه GSN 2ساخت سامسونگه
و اگرنه چه کار میکردید
بازم بگم از برتری های سامسونگ ؟؟؟؟؟؟
بعد عکس های سامسونگ در شب رو ببین بعد قضاوت کنید

Ali E در تاریخ : 1400/1/15

اطلاع نداری حرف بی‌خود نزن داداش
آنر۹x سنسورش imx 582 ساخت سونیه ولی برای نوت8 GM1 سامسونگه. خب بخاطر همینه کیفیتشون فرق داره

M B در تاریخ : 1400/1/15

دوربین استفاده شده gn2 عه که اندازه سنسورش 1/1.2 اینچه یعنی بزرگتر از p40 +pro و تقریبا برابر با یه دوربین دیجیتال حرفه ای .
.
شیائومی هم توی مراسم معرفی اونو بجای s21 ultra یا 12 promax با یه دوربین دیجیتال حرفه ای مقایسه میکنه.
یه سر و گردن ازش بالاتره .
مخصوصا تو تاریکی .
یه عکس توی اتاق با لامپ خاموش میگیرن عکس شونی اصلا قابل استفاده نیست ولی عکس شیائومی انگار تو روز گرفته شده .
.
یه چیزی بگم که دیگه راجب دوربین حرفی نداشته باشید بزنید!
دوربین مقایسه شده RX100 VII عه که ۱۳۰۰ دلاره . درست دیدید ۱۳۰۰ دلار!
یعنی ۳۰۰ دلار گرون تر از mi 11 ultra که بعلاوه دوربین کلی امکانات داره.
پس لطفا تعصبی نظر ندید ! حداقل راجب دوربین و البته اسپیکر.
.
گوشی اصلا دوربین تله فوتو نداره استاد دوربین پریسکوپ تله فوتو داره که ۵ تا ۷ زوم میده و زوم ۱۲۰ اش عالیه .

از کی تا حالا نداشتن 4k توی دوربین سلفی شده ضعف؟ بجاش میتونی 8k سلفی بگیری ! با نمایشگر دوم

گوشیو یکم دور کنی دیده نمیشه ! خوب معلومه چون یک اسنچه میخواستی ۱۰۰۰ اینچ برات برنن پشت گوشی ؟؟
همین که ببینی توی کادر هستی کافیه و اینو میبینی .
.
گوشی های شیائومی ۲ سال آپدیت اندروید نمیدن! یه سال میدن !
ولی بجاش ۴ سال آپدیت mi ui میدن ! یعنی گوشیت از لحاض ظاهری تا ۴ اندروید بعد میره ولی فقط اندرویدش یبار میره بالا.
.
کی گفته با بهترین یه کمپانی مقایسه میکنن ؟ ما تو ایران مگه دستمون به سامسونگ با اسنپ میرسه ؟ با قیمت معقول؟
سرامیک mi 11 ultta و پلاستیک s21 ultra هم که بماند.

مهدی- ص در تاریخ : 1400/1/15

هر دو گوشی های خوبی هستن
چند نکته رو هنگام خرید مد نظر داشته باشید میتونید با آسودگی بیشتر انتخاب کنید:
- در آینده قصد فروش گوشی رو دارید یا خیر؟
- قصد رجیستر کردن قانونی گوشی رو دارید یا خیر؟
- گارانتی و خدمات پس از فروش برای شما مهمه یا خیر؟
- با کدام یک از محیط های نرم افزاری سامسونگ یا شیائومی احساس راحتی بیشتر دارید؟
- اهل استفاده از قلم سامسونگ هستید یا خیر؟
- ...

در مقایسه کلی، شیائومی طراحی چشم نواز تری به نظرم داره، ولی در مجموع اگر بخوام بین این دو انتخاب بکنم، S21 Ultra رو انتخاب میکنم، چون فروش دسته دوم راحت تری احتمالاً داره، مدل های دارای گارانتیش داخل ایران موجوده و خدمات پس از فروشش با سادگی بیشتری در دسترسه، با هر دو محیط سامسونگ و شیائومی آشنا هستم و فرقی برام ندارن، از قلم هم استفاده میکنم.

امیر ک در تاریخ : 1400/1/15

نسخه پایه این با رم 8 حافظه 256 حدود 200 دلار از نسخه پایه s21 الترا ارزون تره تازه سامسنگ اونو با ایکزینوس میده شیائومی با اسنپدراگون خدای یکم منطقی فکر کنید... در حال حاضر s21الترا تو بازار ایان با قیمت 30 میلیون فروش میره احتمالا mi 11 الترا چیری حدود 25 میلیون

Ali M در تاریخ : 1400/1/15

عزیز من کاری به گوشی ندارم فقط خواستم جوابتون رو بدم
استریم کردن اصلا نیازی به رم بالا نداره شما با نهایت ۱۰ گیگابایت رم تمام کار هارو به نحوه احسنت انجام میدین رم 18 راگفون کلا جنبه تبلیغاتی داره درضمن
بازی کردن + استریم (بارگزاری + بهینه سازی + رندر و ادیت ) و رکورد کردن وویس
درضمن کسی ترجیحا با گوشی استریم نمیکنه حتی اسکرین گوشی رو هم. با pc رکورد میکنن تا موقع بازی به مشکل برنخورن

جواد گ در تاریخ : 1400/1/15

Poco m3گوشیه اینم گوشیه ...😁
منتها فرقشون مثل زمین تا آسمون مثل جنگل و بیابونه ..

سید محمد علی ل در تاریخ : 1400/1/14

با سلام خدمت دوستان گرامی لطفا بدون تعصب بگین که بین می ۱۱ اولترا و سامسونگ اس ۲۱ اولترا نسخه اسنپ کدوم ارزش خرید بالاتر دارن ؟🙏💐

Ali B در تاریخ : 1400/1/14

می ۱۰ پرو هم گلوبال داشت ولی وارد نشد. می ۱۱ هم خیلی وقته معرفی شده و وارد نشده. قید خرید گوشی بالای ۷۰۰ دلار شیائومی رو انگار باید تو ایران زد.

Amir H در تاریخ : 1400/1/13

داداش عالی بود
همونطور که تو بخش اس ۲۱ اولترا گفتم
فکر کنم تو dxomark از تعصب بازای شیائومی هستند
ولی بازم برتری های این گوشی زیاده

Amir H در تاریخ : 1400/1/13

میدونم اون تراکم پیکسلیه
ببخشید با عجله نوشتم
مگه گفتم شارژ برتری نیست
بعدشم یکی از مهمترین چیزایی که این گوشی نداره
با توجه به امتیاز بالا از dxomark
نداشتن لنز پرتره هستش و فوکوس لیزری
بعدشم دوربین اصلی گوشی ردمی نوت ۸
۴۸ مگاپیکسلیه
مانند انر ۹x
اما وقتی مقایسه میکنی کیفیت رو میببنی
انر خیلی بهتره
ممکنه این موضوع در مورد پرچمداران شیائومی صدق کنه

Matin R در تاریخ : 1400/1/13

داداش قبول دارم این گوشی خیلی خوبه ( از نظر امکانات چون ظاهرش واقعا به نظرم بده و می ۱۱ پرو خیلی خیلی خوشگلتره) ولی اینم نقصای خودشو داره همونطور که پرچمدار های دیگه هم یه نقصایی دارن .
شما حالا با اس ۲۱ اولترا مقایسه کردی منم طبق همون میگم. اولا که دگزو مارک که اصلا به نظر من سایت خوبی برای دوربین نیست من از زمانی که به گوشی های وان پلاس و سونی و الجی و ... امتیاز پایین میداد ازش بدم اومد امسالم که با این گندی که زد همه بهش شک کردن. اس ۲۱ اولترا که از نظر اکثر یوتوبرا و برخی سایتا بهترین دوربین موبایلو داره دگزو اومده تو همه چی حتی از اس ۲۰ اولترا هم کمتر بهش نمره داده ! بعد به نظر شما این سایت معتبره؟
دوربین این گوشی عالیه من نمیگم بده ولی وایسا مقایسه هاش توسط یوتوبرای خوب و معروف بیاد اون موقع باز دربارش بحث میکنیم.
یه چیزی هم هست من توی هر سایتی رفتم زده بودن این گوشی فقط زوم اپتیکال ۵ برابر داره که اگه اینطور باشه نسبت به گوشی هایی مثل اس ۲۱ اولترا و میت ۴۰ پرو یه نقطه ضعف محسوب میشه. این گوشی 4k توی دوربین سلفی نداره که اینم یه ضعفه. البته میدونم میشه از صفحه پشتش استفاده کرد ولی من هر فیلمی دیدم طرف وقتی گوشیو یکم دور میکرد اصلا دیده نمیشد برای عکس و فیلم😐🤦‍♂️
گوشی های شیا ۲ سال اپدیت اندروید میگیرن که اینم یه ضعفه نسبت به سامسونگا.
حالا بریم سراغ برتری هاش نسبت به بقیه. این گوشی توی بخش فست شارژ کلا سامسونگو قورت میده🙂 چی وایرلس و چی سیمی.
این گوشی توی دوربین اصلی حداقل روی کاغذ خیلی شاخه ولی باید مقایسه هاش بیاد.
برتری دوم هم اینکه این گوشی اون صفحه نمایش کوچیک پشتو داره که حالا انچنان مفید و خوب نیست ولی بدم نیست از هیچی بهتره.
داداش یه چیز دیگه اینکه شما این گوشیو با اگزینوس مقایسه میکنی درست نیست میدونم اون مال گلوباله ولی همیشه با بهترین یک کمپانی مقایسه میکنن نه ضعیف تره.
ولی اگزینوسم امسال انصافا بد نبوده و کم نداره از اسنپه ولی تو پایداری هنوزم یکم ضعیف تره.
بقیه چیزاشونم که تقریبا شبیه همه یه چیزا ریزی مثل وزن و ... هست ولی اونا به نظرم انچنانی مهم نیست چون خیلی نزدیک به همن.
باز گیر ندین بگین پشت این سرامیکه و صفحش روشناییش بیشتره و ... من مقایسه نکردم چون این اگه روشنایی بیشتر داره اس ۲۱ اولترا در عوضش داینامیک امولد داره.
امیدوارم درست مقایسه کرده باشم بازم اگه کم و کسری بود بگین ما هم اطلاعاتمون بره بالاتر.🙂🙏

Mr . در تاریخ : 1400/1/13

دوست عزیز دو تا دلیل داره :
۱- گوشی های شیاومی میان رده هاش فروش خوبی تو ایران دارند و جهان ، اما وقتی صحبت از قیمت بالا میشه معمولا همه سمت سامسونگ و اپل میروند نه شیا واسه همین فروش پرچمدار های شیا تضمینی نیست و وارد نمیشه معمولا یا دیر میاد
۲-قیمتشون خیلی بالاست نمیدونم چرا الان نسخه عادی می ۱۱ با ۶۰۰ دلار قیمت ۲۳ میلیون تقریبا قیمتشه در حالی که سامسونگ گوشی ۶۰۰ دلاریش میشه s20fe که تو بازار ۱۳ تومن قیمتشه ، و اینکه وقتی نسخه عادی ششصد دلاری ۲۳ قیمتشه این که ۱۳۰۰ دلاره خودت حساب کن بالای ۴۵ میلیون در میاد
خب بنظرت کی میاد بخره؟ همه s21 ultraمیگیرن درسته سه چهار تا امکانات کمتر داره ولی هم برند هست هم ۱۵ تومن ارزون تر

Mr . در تاریخ : 1400/1/13

شما که عاشق ایفونی اینجا چیکار میکنی؟
این گپشی در حال حاضر خدای گوشی های جهانه و سرشار و لبریز از امکانات ، ایفون شاید پنج سال دیگه تو امکانات به این برسه ( درضمن طراحی ایفون هم افتضاحه)

M B در تاریخ : 1400/1/13

شما تو آمریکا زندگی میکنی؟ اگه نه که اسنپ حتی اگه به دستت هم برسه با قیمت بیشتر و غیر معقول میرسه‌
سرعت شارژ ویژگی برتره دیگه ... پس چیه ؟ بده؟
دوست عزیز ... اون تراکم پیکسلی در اینچه که از یجایی به بعد حس نمیشه
این روشناییه! حتی اگه 10000 نیت هم باشه خوب روشن تره و چشمت میبینه دیگه...یعنی چی قابل تشخیص نیست ؟
یعنی خورشید که خیلی روشنه رو تو ببینی با لامپ یکی میبینیش ؟؟؟ چون روشنایی از یه حد به بعد قابل تشخیص نیست؟
باید بجای این حرف میگفتی " بیشتر از حد نیازه" که بازم شاید یکی دوست داشته باشه که گوشیش زیر نور خورشید بدرخشه.
میشه اون امکاناتی که بعضی گوشی ها دارن رو ذکر کنید؟
دوربین هم که دیگه مشخصه
بررسی dxomark رو بخون... و عکشاشو ببین میفهمی چی میگم .
این لنز ۵۰ مگاپیکسلی فوق العادست . و شیائومی نشون داد که تو برنامه نویسی دوربین از هواوی بهتره.
بعلاوه چیزایی که دوستمون گفتن کیفیت اسپیکر رو هم میگم که شیاومی این دیگه خیلی وقته از همه جلو تره.
دوست عزیز منتظر note21 ultra باش ... s21 ultra قابل مقایسه نیست
موارد 501 تا 600 از مجموع 659 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا