نظر کاربران درباره گوشی موبایل هواوی P40 Pro+

P40 Pro+ پی 40 پرو پلاس

Huawei P40 Pro+ هواوی
ارزیابی کاربران: 7.6 از 10 (663 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های هواوی
» هواوی nova 13
» هواوی nova 13 Pro
» هواوی MatePad 12 X
» هواوی Watch D2
» هواوی Watch GT 5
» هواوی Watch GT 5 Pro
» هواوی Mate XT Ultimate
» هواوی MatePad Air (2024)
» هواوی MatePad Pro 12.2 (2024)
» هواوی nova Flip
» هواوی MatePad 11.5 S
» هواوی Pura 70
» هواوی Pura 70 Pro
» هواوی Pura 70 Pro+
» هواوی Pura 70 Ultra
» هواوی nova 12i
» هواوی nova 12 SE
» هواوی nova 12s
» هواوی Pocket 2
» هواوی nova Y72
» هواوی nova 12 Pro
» هواوی nova 12 Ultra
» هواوی nova 12 Lite
» هواوی nova 12
» هواوی Enjoy 70
» هواوی MatePad Pro 11 2024
» هواوی nova 11 SE
» هواوی Watch Ultimate Design
» هواوی MatePad Pro 13.2
» هواوی Mate 60 RS Ultimate
» هواوی Watch GT 4
» هواوی Mate X5
» هواوی Mate 60 Pro+
» هواوی Mate 60
» هواوی Mate 60 Pro
» هواوی nova Y91
» هواوی nova 11i
» هواوی nova Y71
» هواوی Enjoy 60X
» هواوی nova 11
» هواوی nova 11 Pro
» هواوی nova 11 Ultra
» هواوی Enjoy 60
» هواوی Mate X3
» هواوی MatePad 11 2023
» هواوی P60 Art
» هواوی P60 Pro
» هواوی P60
» هواوی Watch Ultimate
» هواوی nova 10 Youth
» هواوی Watch Buds
» هواوی Watch GT 3 SE
» هواوی Watch GT Cyber
» هواوی Pocket S
» هواوی nova Y61
» هواوی MatePad C5e
» هواوی nova 10 SE
» هواوی Mate 50E
» هواوی Mate 50 RS Porsche Design
» هواوی Mate 50
» هواوی Mate 50 Pro
» هواوی MatePad Pro 11 2022
» هواوی nova 10 Pro
» هواوی nova 10
» هواوی nova Y90
» هواوی MatePad 10.4 2022
» هواوی MatePad SE
» هواوی Watch GT 3 Porsche Design
» هواوی Watch GT 3 Pro
» هواوی Mate Xs 2
» هواوی nova 9 SE 5G
» هواوی nova Y70
» هواوی P50E
» هواوی nova 9 SE
» هواوی P50 Pocket
» هواوی nova 8 SE 4G
» هواوی Watch GT Runner
» هواوی Enjoy 20e
» هواوی nova 9
» هواوی nova 9 Pro
» هواوی nova 8
» هواوی P50 Pro
» هواوی P50
» هواوی nova 8i
» هواوی MatePad 11 2021
» هواوی MatePad Pro 12.6 2021
» هواوی Watch 3 Pro
» هواوی Watch 3
» هواوی MatePad Pro 10.8 2021
» هواوی Mate 40E
» هواوی Mate X2
» هواوی nova 8 5G
» هواوی nova 8 Pro 5G
» هواوی nova 8 SE
» هواوی Mate 30E Pro 5G
» هواوی Watch GT 2 Porsche Design
» هواوی Mate 40
» هواوی Mate 40 RS Porsche Design
» هواوی Mate 40 Pro+
» هواوی Y7a
» هواوی Mate 40 Pro
» هواوی nova 7 SE 5G Youth
» هواوی MatePad T 10s
» هواوی P smart 2021
» هواوی MatePad 5G
» هواوی Y9a
» هواوی Watch GT 2 Pro
» هواوی Enjoy 20 5G
» هواوی Enjoy 20 Plus 5G
» هواوی Watch Fit
» هواوی kids Watch 4X
» هواوی Enjoy Tablet 2
» هواوی MatePad 10.8
» هواوی Enjoy 20 Pro
» هواوی P Smart S
» هواوی Enjoy Z 5G
» هواوی Y8p
» هواوی P40 lite 5G
» هواوی MatePad T8
» هواوی Y8s
» هواوی Y5p
» هواوی Y6p
» هواوی P smart 2020
» هواوی MatePad
» هواوی nova 7 SE
» هواوی nova 7 5G
» هواوی nova 7 Pro 5G
» هواوی Watch GT 2e
» هواوی P40
» هواوی P40 Pro
» هواوی P40 Pro+
» هواوی P40 lite E
» هواوی MatePad Pro 5G
» هواوی Mate Xs
» هواوی Y7p
» هواوی P40 lite
» هواوی P30 lite New Edition
» هواوی nova 7i
» هواوی Y6s
» هواوی P smart Pro 2019
» هواوی nova 6 SE
» هواوی nova 6 5G
» هواوی nova 6
» هواوی MatePad Pro
» هواوی Y9s
» هواوی nova 5z
» هواوی Watch GT 2
» هواوی Mate 30 RS Porsche Design
» هواوی Mate 30
» هواوی Mate 30 Pro

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1 تا 100 از مجموع 158 مورد

علیرضا م در تاریخ : 1402/7/25

آینده هواوی رتبه اول دنیا خواهد شد الانم بخاطر تحریم هاست که عقب ایستاده زمانی بحرف من میرسید که هواوی رتبه اول دنیا شده، فقط افسوس که قدیم راحت پرچمدارهای هواوی میت و p رو راحت میخریدیم با سیم کارتو کارت جایزه و گارانتی عالی، اما دیگه این شرایط مقدور نمیشه و باید به شیامی و پوکوها بسازیم

ناصر م در تاریخ : 1400/6/24

نه دوست عزیز بهترین بازار هدف برای هر تولیدکننده چین و هند و آمریکاست شیائومی باداشتن دوبازار اول شده اونم از میانردهها کلا پرچمدارها سمشون ناچیز اگرم اپل داره سالی 4تا میده بیرون به همین دلیل قیمتهای کمترهم داشته باشه وگرنه بدجوری جامیمونه الانم اختلاف زیادی سوم

مهدی ع در تاریخ : 1399/10/21

قبل انتخاب این گوشی ، این ویدیو رو حتما از این ویدیو ببینید ، تا بهتر بتونید تصمیم بگیرید.
http://www.vidocen.com/video/979/Huawei-P40-Pro-Plus--Unboxing--Full-Tour?lang=en-US

بهنام ع در تاریخ : 1399/7/1

سلام دوستان اولا باید بدون تعصب قضاوت کرد. من گوشی زیاد داشتم ولی اولین گوشی هواوی رو خریدم عالی در اومد انر بود. بعد از اون باز یه هواوی دیگه گفتم اونم کلی کار کرد تا آخرش از دستم افتاد و آل سی دیش شکست. بعد اس 6 ایج سامسونگ خریدم اولین روز که روشنش کردم هنگ کرد و باتری از 90 درصد به 10 درصد رسید خلاصه کلی برنامه براش عوض کردم نشد. دوباره هواوی گرفتم. الان هم دوتا دارم یکی نوا5تی که واقعا محشره. یکی هم p40pro که عالی هست هم از نظر ساخت هم از نظر خوش دست بودن هم عکاسی تو شب و روز. دوستم 11promax داره ما زیاد سایت ها رو قبول نداریم و خودمون تست میکنیم اولا 11pro مکس تو شب افتضاح عکاسی میکنه یعنی کلا نویز تحویلت میده و سنگین‌تر هست قیمتشم حدودا 40 تومن هست و ios بخوای یه برنامه بگیری باید پول بدی یه دوربین عکاسی خرید 15 دلار خودتون با دلار حساب کنید درسته برای آمریکا بصرفه هست ولی برای ما اینطوری نیست. تو عکاسی روز که زوم 11 اصن بحث نداره چون اعصاب خورد کن هست. ولی کنتراست 11promaxعالی هست عکس ها رو طبیعی تر تحویلت میده ولی p40 Pro یکم سردتر هست البته هنوز درست حسابی ابدیت هم براش نیومده و صد در صد هم حل میشه و شیاومی نوت10 پرو هم تست کردیم طرف خیلی زده شد اینطوری نیست که یه سایت بیاد چیزی تحویلت بده گوشی ها باید تو دستت باشه اون وقت میفهمی بعد ما زیاد فیلمبرداری نمی‌کنیم ولی مطمئنم که اون هم آدم رو راضی میکنه چون ما فیلم فوق حرفه ایی که نمیخوایم بگیریم یه فیلم از تولد یا یه گردش میگیریم ولی عکاسی با p40pro واقعا جذابه شما کلیک نکنید روی زوم 50xشما گوشی میخرید که لذت ببرید زوم 7x خیلی هم زیادی هست و روان بودن و کارایی این گوشی عالیه تنها یه مشکل که داره این گوشی خیلی صاف وسیقلی هست و این هم با یه کاور حل میشه در مورد تحریم های گوگل هم زیاد سخت نیست چون من از یه آپ دیگهاستفاده میکنم سلفی p40 Pro هم رودست نداره. اگر هم بتونید رو قسمت حرفه ایی با هاش عکاسی بکنید هیچ کدوم به گردش نمی‌رسند

عرفان د در تاریخ : 1399/5/27

واقعا فکر میکنی 1میلیارد و 400 میلیون نفر هر سال تو چین میرن یه گدشی هوشمندرمیخرن؟ و همشون هم هواوی هیچکس نمیره اوپو و اپل و... بخره؟

هواوی پرفروش ترین برند اسیاست
اسیا شامل 4میلیون جمعیته
حالا چی داری بگی؟

Amir N در تاریخ : 1399/5/26

بازار خاورمیانه هنوز دسته هواوی هست دیگه میدونین که جمعیت خاورمیانه میانه چقدره؟ حتی70 درصدش؟

رضا ن در تاریخ : 1399/5/7

اگه اینطور که ادعا میکنن همچین زوم اپتیکالی داشته باشه که رو دستش یعنی نیست
واقعا هم ظاهرش خشگله ولی اون دوربین سلفی که وسط صفحه س واقعا مزخرفه. که چی بشه یاد گرفتن بخشی از صفحه رو اختصاص میدن به دوربین. اینطوری بی تعارف بخشی از صفحه نمايش رو میدزدن و در هر بیست یا سی تا گوشی اندازه یه صفحه نمایش براشون صرفه جویی میشه 👺

Parsa P در تاریخ : 1399/5/5

نسخه پلاس تو بازار جهانی هم خیلی کم عرضه شده و دلیلشو دقیق نمیدونم شاید مشکل تامین قطعات و...، ولی تو بازار جهانی به تعداد محدود موجوده.

Parsa P در تاریخ : 1399/5/2

همین که میگی خوشبختانه فروشش خیلی کم شده دو چیز رو نشون میده، این که یا طرفدار به شدت متعصب یه برند دیگه هستی که چشم دیدن فروش بالا و پیشرفت هواوی رو نداری و دو این که داری حرف های مفت اون ترامپ رو باور می کنی، البته از خداته که هواوی فروشش کم بشه چون برند مورد علاقت میره بالاتر 🙃، خب حالا یه سوال،. آیا شما مدرکی داری که هواوی جاسوسی میکنه؟ خود مستر ترامپ مدرکی نتونس رو کنه بعد شما اومدی همچین با اطمینان میگی هواوی جاسوسی میکنه که انگار تا حالا ازت جاسوسی کردن مشخصاتتو در آوردن و همه جا هم پخش شده، ضمنا آقای زرنگ اون زمانی که رفت رتبه چهارم جدول فروش تقریبا فکر کنم 2، 3 ماه قبل بود که الان همون رتبه رو پس گرفته ک هیج از سامسونگ هم این ماه فروشش بیشتر بوده، پس قبل این که حرفی بزنی یکم تحقیق کن (البته میدونم تعصبت اجازه نمیده 😏)

مهدی ع در تاریخ : 1399/5/2

سلام کسایی که ادعاشون میشه در مورد هواوی خیلی حالیشونه

لطفا لطفا این ویدیو رقابت بین هواویp40پرو و ایفون11و s20ultraزو ببسنید تا بفهمید سلطان واقعی کیه؟
...
ویدیو حجم کم و سرعت بالاس
https://www.vidocen.com/video/56/en-US/Comparison-of-Huawei-P40-Pro-camera,-Samsung-S20-Ultra-and-iPhone-11-Pro-Max

عرفان د در تاریخ : 1399/5/1

جاسوسی؟!
دیگه تو که ایرانی ای چرا همچین حرفی میزنی؟!
امریکا به هرکی که ازش جلو بزنه تهمت میزنه
به ایرانی ها میگه تروریست
به روسها میگه وحشی
به هواوی هم میگه جاسوس
حرفت خنده داره
اصلا رو چه حساب این خرفو میزنی؟!
چون ترامپ گفته؟!
پس اونجوری شما هم تروریست به حساب میاین
گوشی های هواوی بسیار پر طرفدارن و هنوز فروششون رو دارن شما مطمئن باش دوباره میاد به رتبه دوم
گوشی های بدون خدمات گوگلش هم فروش داشتن
میت۳۰پرو توی سه ماهه ای که معرفی شد پرفروش ترین گوشی اسیا بود با وجود اینکه خدمات گوگل نداشت

Mehrdad M در تاریخ : 1399/5/1

جنابعالی رئیس جمهوری؟کی بیکاره از تو جاسوسی کنه اخه،چی از ذهنت گذشت که خواستی اینجوری تخریب کنی نمیدونم،البته راه دیگه ای ندارید،تا دو سه سال پیش میگفتید هنگ میکنه و بی کیفیته،دیدید جواب نمیده ترفندتون،الانم این سبک جدید تخریبه نه؟من نمیدونم چرا همچین نظراتی تایید میشن،اخه جاسوسی؟؟خواستی تخریب کنی روشای دیگه هم هست فن بوی اپل

Mohammad R در تاریخ : 1399/4/30

گوشی های هواوی اصلا امنیت نداره و همه اطلاعات شخصی شما رو هواست. خوشبختانه فروشش تو یک سال اخیر خیلی کم شده و از رتبه دوم اومده چهارم. اینم که هنوز داره فروش میکنه به خاطر اینه که پردازنده قدیمی چون تحریم نیست رو گوشیای میانرده میزاره تا بتونه خدمات گوگل و اندروید روی گوشی داشته باشه این گوشی که دیگه نه پلی استور گوگل داره نه برنامه های گوگل نه امنیت

Mohammad R در تاریخ : 1399/4/5

داستان های باور نکردنی تعریف میکنی؟
چین کجا بود تو این کرونا
بعد رفتی همرو خریدی تست کنی؟😂😂😂

Ata R در تاریخ : 1399/3/28

و دوستان اینو یادم رفت بگم!
و هم فست شارژش بسیار عالیه حتی از شیا و سام!

Ata R در تاریخ : 1399/3/28

سلام دوستان من این گوشی رو از چین خریدم شاید ۳۲۴۰ یوان!
این گوشی رو با اولترا مقایسه کردم، این خوب بود بعد اولترا رو فروختم...
رفتم آیفون ۱۱ پرو مکس گرفتم و با این گوشی پی۴۰ پرو پلاس مقایسه کردم...!
ی برنامه‌ای داشتم در ۱۱ پرو مکس از پی۴۰ زود اجرا کرده ولی دوباره فروختمش!
الان اینو دارم امکاناتش بسیار عالی!!!
الآنم وقتی با این گوشی میرم مهمونی همه باهم ب گوشیم نگاه میکنن! مثل مجسمه موندن و ازم ترسیدن!!!😂
گفتم از چین آوردم ولی اونا باورم نکردن!!!
منم فکر میکردم اونا دارن خواب میبینن😐😂😂😂

ahora n در تاریخ : 1399/3/14

دوستان با اینکه سروییس های گوگل پشتیبانی نمیکنه من میخام بخرم و ی بازی دارم ک اکانتم رو جیمیل سیو شده بنظرتون بدون نبود سرویس هاهم میتونم لاگ این بشم؟؟

Amir N در تاریخ : 1399/3/11

بسته با رام متفاوته هواوی تووهمون اول تمام پچ های امنیتی و باگ گرا رو میده تا دیگه میاز نباشه دوباره اپدیت بده ولی از لحاظ اندروید شیا و سامی اینجورین نمیدونم چرا

saeed z در تاریخ : 1399/3/11

سلام دوستان منم چند سال پیش گوشی Mate 10 رو خریدم چون پرچم دار بود
یعنی از همه چی سر بود
حالا با توجه به بودجه ام خریدم
تو این دو سال چند مورد منو اذیت کرد یکی آبدیت که هوآوی به پرچمداران حتی بعد از یک سال بسختی میده الان اکثر گوشی های پرچمدار دوسال قبل اندروید 10 رو گرفتن اما میت 10 هنوز نداره پس تو خرید این پ چم دار دقت کنید
دوم شارژش قطع میشه 90 درصد نرم افزاری هست چون اکثر این مشکل رو دارن

Amir N در تاریخ : 1399/3/9

بیاین این لینکو ببینین لعنت به این امریکا که فقط باعث نابود کشور هاست مدیر مالی هواوی به دلیل ارایه خدمات و دور زدن تحریمای علیه ایران دوباره متهم شدhttps://digiato.com/article/2020/05/28/%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%D9%86%DA%AF-%D9%88%D8%A7%D9%86%DA%98%D9%88/

Amir N در تاریخ : 1399/3/9

خوب دوستان بالاخره سرویس های موبایل هواوی معرفی شد اینم لینک برید بخونید جالبهhttps://toranji.ir/2020/05/27/%D9%87%D8%B1%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%87/

ابوالفضل ا در تاریخ : 1399/3/7

این حرف فقط مال طرفدارای سامسونگه. حتی گوشی‌های پرچمدار خود سامسونگ هم سوپر امولد ندارن. فکر کنم اولد از همه شون بهتر باشه

mani 0 در تاریخ : 1399/3/6

این گوشی بیاد دوربینای بقیه جلو این لپ لپ جساب میشن :))

Amir N در تاریخ : 1399/2/28

هوش مصنوعی دقیقا مثل بخشی پشت مغز انسانه که تصویر رو محیا میکنه که این هوش مصنوعی تو دوربین گوشی های هواوی عالیه بله میشه گفت تمام گوشیدهای امروزی هواوی هوش مصنوعی دارن من خودم نوا2پلاس دارم دوربین 12و 8 داره اما کیفیتش فوقلعاده عالیه

ابوالفضل ا در تاریخ : 1399/2/28

داداش میشه بگی این هوش مصنوعی چیه؟ و اینکه الان تمام گوشی های هواوی هوش مصنوعی دارن در دوربین یا فقط گوشی های گرون قیمت دارن؟ مثلا الان y5و y6و y7وy9در دوربین هاشون هوش مصنوعی دارن؟ ممنون میشم پاسخ بدید

Amir N در تاریخ : 1399/2/27

دوربین؟ حرف اول رو هواوی میزنه تو دوربین نه به اون دوربین 108مگا که رفت جایگاه ششم و نه به این دوربین 50مگا که صدر جدوله امریکا از ترس اقتصادش این برند رو تحریم کرده دورربین حتی هزار مگا هم باشه بدون هوش مصنوعی هیچه برو هوش مصنوعی هواوی رو ببین دوربین12 بنداز روش تصویر 4کی بگیره واست

Mehdi D در تاریخ : 1399/2/26

خوب دوست عزیز شما با مدرک میگی با کیفیته؟
من دیدم تو فامیل که خراب شده.
بعدشم هر کسی که گوشی میگیره معمولا نمیاد کاستوم رام بزنه چون دردسر داره و همه اینکارو انجام نمیدن.
بعدم رابط شیاومی روونه؟
تو نظرات هم بخونی مشخصه پر لگه که دیگه نیاز به تحقیق هم نداره اما من تحقیق کردم و فهمیدم که واقعا لگ میزنه. من نمیگم رابط هواوی خیلی خوبه اما بعد Emui 10 انصافا خیلی خیلی بهتر شده.
هر چقدر هم گوشیشو نخرن باز دوربینش که ضعیف نمیشه.
چون هواوی خیلی وقته دوربیناش از همه بهتره هی میان dxo رو زیر سوال میبرن.
حالا اگه مثلا شیاومی اول میشد میگفتین نه همه کاراشون به حقه.
فقط dxo که نیست.
همه اعتراف کردن که دوربین هواوی اوله نیاز به dxo هم نیست، اون یه جورایی مهر تاییده. یوتوبر ها هم تایید کردن نمونش mrwhosetheboss
قبلا که پردازنده های اسنپ تو میانرده تو بنچمارک اول بودن همه چی تمام بودن. بعد که اومدن امتیاز پایین تری از کرین های هواوی آوردن میخواین بنچمارک رو هم زیر سوال ببرین و میگین اگه فقط بخوایم به بنچمارک اکتفا کنیم؟
در مورد اینکه شیاومی ارزون هست توی چنتا سایت خوندم که شیاومی اطلاعات کاربرانش رو میفروشه و سودش رو اینجوری تامین میکنه(نمونش زومیت) البته من در این باره مطمئن نیستم ولی اون وبسایت ها با مدرک حرفشون رو تایید کردن. اما من تایید نمیکنم چون هنوز مطمئن نشدم.
هواوی هم که انگ جاسوسی بهش زدن هنوز یه مدرک هم رو نکردن فقط گفتن ترامپ مدارکو به متحدانش رو کرده. ابر قدرت که باشی هر کاری رو بدون مدرک هم میتونی انجام بدی.

ahora n در تاریخ : 1399/2/24

ب قوی ترین بروز ترین وگرون ترین گوشی هر برند میگن پرچمدار الان اگر دقت بکنی اکثر پرچمدارا از سرعت و قدرت بالایی برخوردارن و از نظر پرداش نباید خیلی روش حساس بود بنظر من مهم ترین مسئله برا خرید گوشی اینکه شما اول تکلیفو روشن کنی ک چ انتظاراتی داری +سلایقت همه اینارو بچینی کنار هم میتونی ب نتیجه برسی.برات از خودم مثال میزنم ک برات ملموس تر باشه من دنبال ی گوشیم ک قدرت پردازش بالا داشته و از نظر شارژدهی قوی باشه برامم مهم نیست ک دوربینش چقدر خوب باشه چون استفاده ندارم خیلی با ظاهر و طراحیای گوشیای هواویم حال میکنم و از emui خیلی خوشم میاد تحریم سرویس های گوگلم برام مشکل ساز نیسن هواویp40 pro هم از نظر طراحی عالیه یعنی بااهاش حال میکنم قدرت پردازش وشارژدهیشم خوبه خب ب این نتیجه میرسم من با این گوشی میتونم کار کنم ولذت ببرم و اوکیم باش

ابوالفضل ا در تاریخ : 1399/2/22

با سلام. من تست سرعت p40 Pro و s20 و11pro maxرو دیدم. نظر خودم اینه که خدایی هواوی سریع تره. نمیدونم چون خودم طرفدار هواوی هستم اینطور به نظرم میاد یا نه. واسه همین میخوام بدونم نظر کلی متخصصین و کارشناسان و سایت ها در این مورد چیه و کدوم یک سریع تر و قوی تره.و قیمت هاشون چنده؟ ممنون میشم اگه جواب بدین. یک سوال دیگه هم داشتم که مهم ترین معیار یک گوشی پرچمدار چیه؟ سرعت؟ قدرت؟ دوربین؟مهم ترینش کدومه و در گوشی های پایین رده و میانرده چطور؟ خیلی ممنون میشم اگه واضح جواب بدین. با تشکر

ahora n در تاریخ : 1399/2/22

گوشی خیلی خوبیه این نکته باید بدونن دوستان ک هیچ برندی کامل نیست و هر برند تو ی سری قسمت ها برتری و تو ی سری قسمت ها ضعف یا قدرت کمتری داره همین امرم باعث جذابیت رقابت بین برندا میشه.خریدار تنها کاری ک باید بکنه اینکه ب سلیقش توجه کنه اگر سلیقتون هواوی این گوشی فوق العادس اگر سلیقتون سامسونگ یا اپل یا... برید همونارو بخرید هیچ برندیو تخریب نکنید

ابوالفضل ا در تاریخ : 1399/2/21

بچه ها از نظر سرعت این گوشی سریع تره یا اس 20 یا آیفون 11. لطفا بدون تعصب. و اینکه قیمتش چنده این گوشی؟

Mehdi D در تاریخ : 1399/2/19

درسته.
هواوی اومده اون ناچ میت 30 پرو رو کوچیک کرده که face id رو هم داشته باشه.
این خودش یه پیشرفته که تونسته اون ناچ بزرگو به یه پانچ هول متوسط تبدیل کنه.
درسته زشته اما پیشرفت فناوریه و face id از تشخیص چهره قابل اعتماد تر هستش

Amir N در تاریخ : 1399/2/16

هیچ گوشی جلو دوربین این گوشی نمیتونه وایسه هواوی اولین شرکتی بود که دوربین های پریسکوپی و زوم ها و لرزشگیر ها اپتیکال رو به بازار تکنولوژی اورد هوش مصنوعی هواوی بازم رقیبی سرسخت تر از خودش نداره

Alireza K در تاریخ : 1399/2/12

یا سلام خدمت دوستان
فرمایش این دوستمون با وجود تجربی بودنش کاملا درست و صحیح هست.
البته مشکل گوشیهای شیائومی میان رده یا پایینتر ارتباطی به رام نداره.
بیشترین عامل موثر در فروش این برند ارزان قیمت بودنش در مقایل سخت افزار بظاهر مناسبشه اما کیفیت ساخت این یرند و متریال استفاده شده در بیشتر مدلهای شیائومی استاندارد هست اما مرغوب نیست و به این دلیل مشکلات زیادی خصوصا زمانی که تغییر زیان به فارسی بدین مشاهده میکنید که البته به مرور زمان احتمالا حل میشه چون تا سال قبل اصلا زبان فارسی رو ساپورت هم نمیکرد رام‌گلوبالش و دستی معمولا اضافه میکردیم.
اما این برند همیشه در طول سال چند مدل بینقص و فوق‌العاده هم تولید میکنه.
برای مثال نسخه live گوشی mi 10 peo 5g این کمپانی رو در نمایشگاهی در شینزن دو روز قبل با نسخه live دو مدل p40 pro و‌ غول‌گوشیهایه اندروید one plus 8 pro مقایسه کردم و اگر کمی طراحی پشت گوشی تو‌ ذوق نمیزد فوق العاده بود از هر نظر تا جایی که نظر همه بازدید کنندگان رو جلب کرده بود خصوصا زیباییش .
p40 pro که هیچ حرفی نداشت در ارزیابی با این گوشی اما رقیب کاملا جدیه OnePlus 8 pro هست.
اما در خصوص قیمت این گوشیها چه داخل ایران و چه خارج از کشور امسال به شکل مسخره و احمقانه ای اغراق شده و بسیار گرانتر از ارزش واقعی خودشون قیمت گذاری شدند.
به هر حال تکنولوژی جدید همیشه جذابه اما خریدش همیشه عاقلانه نیست.

Amir N در تاریخ : 1399/2/5

جون من یکی بگه کی تاحالا این گوشی رو تو دستش گرفته که داره این حرفارو میزنه؟ به خدا شدنی نیست که میگین اسپیکر استریو نداره به جهنم دوربینش روشو میپوشونه برا من سخت افزاری و دوربین و صفحه نمایش مهمه گوشی داغ کنه حارضم بندازمش تو اشغال که خوشبختانه میگن داغی نداره ول کنین باو این حرفارو

Amir N در تاریخ : 1399/2/5

داداش ایشون از لحاظ فروش مقایسه کردن شما از لحاظ تکنولوژی مشکل اونه تکنولوژی سامسونگ و هواوی و اپل هس اما فروش سامسونگ و اپل و شیاومی که تازه اومده بالا این شیا

Amir N در تاریخ : 1399/2/5

سلام هواوی محبوبیت در بین کاربران نداره چون مثل خیلی از برندا نیس که بازار یاب دست داشته باشه یکی میگه به فردا رسیدیم دوربینش میره تو جایگاه ششم دکسومارک یکی میگه گوشی 360درجه میزنیم که کلا شورشو دراورد بابا گوشیه بخر حالشو ببر همه تجربه شون از هواوی تو سال های پیشین بوده همین باعث شده خاطره ی بدی ازشون داشته باشن به همین دلیل هی دارن بد میگن دادا بیا سری پی و نوا رو امتحان کن میتم که گرونه ولی ارزشش رو داره

Amir N در تاریخ : 1399/2/5

اها حالا شد حرف حساب رو شما میزنی میری تو صفحه نظرات سامسونگ دارن از هواوی بد میگن میری تو شیاومی بازم همینطوریه اخه جون من داداش چند میگرین دارین از برندتون حمایت میکنین؟ انقدر غرق این سودجو ها شدین که کلا گوشی glx, ایران رو فراموش کردین بابا وللش

Amir N در تاریخ : 1399/2/5

نه داداش دیگه نشد چیپستش چیش ضعیف تره؟ فوقش دو سه رقم انگشت شمار امتیاز گرفته دیگه

آسو م در تاریخ : 1399/2/4

داداش من خودم نوت 8 دارم و تصویر آهسته هم داره و میدونم چیه.
فقط این عدد 7680 یکم زیاده خواستم ببینم کسی باهاش کار کرده این جور دوربینی با این عدد.

سامسونگ ا در تاریخ : 1399/2/2

سرعت فیلم را پایین میاره.
مثلا یه توپ که از فاصله 50 متری شوت میشه و سرعت 80 کیلومتر بر ساعت داره. حدودا 1 دقیقه میکشه تا فاصله 50 متری رو طی کنه...

vahid k در تاریخ : 1399/2/2

نه والا من تو این ۴سال ۲تا گوشی از هواوی داشتم همزمان هم ۲تا گوشی از شیا بعنوان گوشی دوم بحساب خدا شاهده بی دردسرترین تجربه رو از هواویام داشتم و برعکس کوشیای شیام همیشه و همیشه دردسر ساز میشدن با مشکلات عجیب غریب ، یه اپدیت میاد یهو مصرف ۲..۳ برابر میرفت بالا حالا صبر باید کنی تا آیا اپدیت بعدی رو کی بده و چقدر مشکلو حل کنه ، زبون گوشی رو فارسی میکردی یجور دیگه کار میکرد گوشی انگلیس میکردی یجور دیگه میشد ، همین الان یه می۹ لایتم دارم با سخت افزار و امکانات میشه گفت خوب و عالی ، ولی همونطور که گفتم برنامه نویسیش بی ثباته ، یه بار بازی میکنی گوشی به شدت داغ میکنه ، یه بار دیگه با همون شرایط میبینی عالی بدون مشکل گرما ، شارژ فستش که انقدر بهم ریخته س هیچ مبنایی نداره واسه همین اکثرن پر میشه ولش کنی یه شاعت تا ده درصدم میپره ازش چون درصداش کاذب بودن ، داغ کردنای شارژش که اصن رو مخه حتی با شارژر ۱۰ واتی معمولی ،، این مختص به گوشی منم نمیشه البته اکثر گوشیای امسال و پارسال شیا این موردو دارن ، با باگ رابط اصن کاری ندارم میگم اون مشکلی نیست ، ولی رام نویسی شیا کارکرد گوشی رو تحت تاثیر قرار میده ، اینا رو بعد ۴ سال کار با ۲مدل گوشی از شیا و دیدن تجربه بقیه از مدلای دیگه تو گروهها و پیجای دیگه هم دیدم ، چیزی که از هواوی تجربه نکردم من شخصأ و همیشه یه گوشی با ثبات بودن
اینا تجربه واقعی منن ، از هر دو برندم گوشیای خودم هستن و یه نظر کاملا تحربی رو گذاشتم

آسو م در تاریخ : 1399/2/1

دوستان بنظرتون واقعا تصویر برداری 7680 فریم در ثانیه کاربردیه؟؟
اگه کسی گوشی ای با این جور آپشنی داشته نظرشو بگه...
نوا 5 پرو هم اینجور آپشنی داره

شهداد ه در تاریخ : 1399/2/1

دوست عزیز میدونم میوآی یکی از رابط‌های پر باگ اندرویدی هست... اما باگ برای همه هست... سامسونگ رو ببینید چقدر باگ داره تو رابطش! خبراش هم هست... نرم‌افزار شیائومی رو خودم دارم استفاده میکنم... خیلی باهاش مشکلی ندارم هرچند گاهی اذیت میکنه اما انقدر برتری‌های دیگه داره که اصلا اون یه مقدار اذیت به چشم نمیاد... به علاوه این که خب همه رابط‌ها هم این مشکلاتو دارن... و خب اینجا مسئله دیگه‌ای که مطرح میشه اینه که شما میتونی کاستوم رام بزنی رو گوشیای شیائومی (به جز نوت ۸ پرو که پردازنده مدیاتک داره و هرچند اونم کاستوم رام داره اما نه به خوبی بقیه مدل‌ها) و از این نظر حق انتخاب‌های زیادی وجود داره... که البته این بخشیش هم به خاطر پردازنده اسنپ‌دراگون هست... پس از این جهت هم باز دستت بازه اگر نخوای میوآی داشته‌باشی...

vahid k در تاریخ : 1399/1/31

داداش بهترین سخت افزار رو داشته باشی وقتی برنامه نویسی مشکل دار باشه گوشی زمین گیر میشه و سخت افزارشم حروم میشه ، برو پیجای شیا ببین چقدر به مشکل میخورن کاربراش آخه ، گوشیا با پردازنده های بهینه ، ولی بهینگی ایی رو شاهد نیستی تو گوشی و انواع اقسام مشکلات رو باید سر و کله بزنی باهاشون ، من که خودم دارم ولی حرف منو بیخیال برو تو پیجا نظرا رو بخوون

داود م در تاریخ : 1399/1/30

گوشی p40 pro plus حداقل تا زمان معرفی میت 40 پرو دارای بهترین دوربین موبایلی خواهد بود

Mehdi D در تاریخ : 1399/1/29

خوب دوست عزیز هواوی هم همینطوره خودش پرچمدارای حدودا گرون قیمت میزنه که تقریبا همه فن حریفه.یه برند هم هست به نام آنر که اقتصادی تر تولید میکنه مثل آنر 30 اس یا آنر ویو 20 یا اصلا همین آنر 20 پرو که نسبت به قیمتشون واقعا خوبن مخصوصا آنر ویو 20 که ترکوند ازبس با کیفیت بود.
قبلا هم گفتم هیچ شرکتی عاشق چشم و ابروی ما نیست که بیاد با سود صفر گوشی بزنه. برند هایی مثل اپل و سامسونگ و اخیرا یه مقدار کم هواوی میان یکم گوشی گرون تر میزنن به خاطر اینه که بالاخره خرج تبلیغات و تحقیقات رو باید از یه جایی در بیارن و چون مشهور هستن(مخصوصا سامسونگ و اپل) میان پول برند هم میگیرن.
ردمی و شیاؤمی و وان پلاس ارزونن و پول برند نمیگیرن چون اصلا برند مشهوری نیستن که بخوان پول بگیرن. الان شما یه جا بگن گوشیت چیه، بگی اپل با کلاس تره یا ردمی؟ (من خودم از این کارا متنفرم اما بعضیا دوس دارن).
یه چند وقت دیگه هم که مشهور شن مطمئن باش میکشن رو قیمتاشون.
یکی از پسر عمو هام اونموقع ها که گوشی سامسونگ و اپل همه دوروبر 2 یا 3 ملیون بود گوشی های پرچمدارشون گوشی آنر 8 خرید 600 هزار تومن. یعنی حدود یک سوم یا یک پنجم. این یه خرید برد برد بود اونزمان که با 600 تومن پرچمدار بگیری دستت.
و انصافا هم امکانات عالی داشت. مثل اینفرا رد که واقعا محشر بود.
درسته در یک سری نوآوری ها شرکت هایی مثل اوپو و شیاومی پیشگام بودن اما هواوی اومد این نوآوری هارو به صورت گسترده تولید کرد. مثل حسگر اثر انگشت زیر صفخه نمایشگر که بعد از میت 20 پرو هواوی به صورت گسترده در پرچمدارا استفاده شد.
الان سامسونگ نوآوری خاصی داشته؟ (غیر از نمایشگر)
فقط اومده نوآوری های دیگران رو تکمیل و به تولید انبوه رسونده. وگرنه نوآوری خاصی نداشته.
مثل دوربین چرخشی سه گانه هواوی که سامسونگ در آ80 استفاده کرد.
در ضمن به نظر من بد نیست یک شرکت در یک سری از امکانات گوشی خودکفا باشه تا همش از وسایل این و اون استفاده کنه مثل شیاؤمی. (درسته اسنپ بهترینه اما اگه رقیبایی مثل کرین هواوی یا اگزینوس سامسونگ در گوشی های اندرویدی نبودن به نظرت الان اسنپ اصلا در حد و اندازه های رقابت با پردازنده های اپل بود؟
همیشه رقابت باعث پیشرفت میشه. خودکفایی هم همینطور.به نظر من هواوی تا 2 یا 3 سال آینده خیلی به رقابت ها اهمیت نمیده چون داره سخت روی سیستم عامل کار میکنه. قبلا وقت برای رقابت ام داشت اما الان نه. پس چون بالاخره گوشی های شیاؤمی(میانرده ها) اومدن از هواوی زدن بالا به خاطر اینه که هواوی این چند وقت همش درگیر تحریم و درگیری با آمریکا بوده و وقت نداشته روی گوشی هاش به خوبی کار کنه. در ضمن گوشی هواوی پی 40 پرو پرچمدار اصلی بوده و قیمتش هم حدود 1100 یورو اعلام شده که خیلی نجومی نیست اون مدل پلاس برای افراد خاصه مثل Rs و پورشه دیزاین های سری میت. برای همین انقد گرونه. شیاؤمی هم چون دید هزینه هاش زیاده و کم کم داره یه شرکت جهانی و خیلی گسترده میشه(درسته شرکت بزرگیه اما به پای سامسونگ که نمیرسه خداوکیلی) مجبور شد گوشی گرون تولید کنه که هزینه هاش تامین بشه. حالا هرچی هم بهونه بیارن که چون میخواد با بهترینا مقایسه بشه مجبور شدیم سری mi رو گرون کنیم و اینا. همه میدونن که جنس درجه یک گرونه. نه به گرونی اپل. نه به ارزونی ردمی و شیاؤمی. (یه چیزی مثل قیمتای جدید سری mi شیاؤمی).
علی مدد

Parsa P در تاریخ : 1399/1/29

خب آره درست میگین ولی شما ببین این اتفاقا برای شرکت های دیگه نیفتاده که میگن الکی قیمتشون رو بردن بالا (حالا هواوی پردازندش اسنپ نیست)، من دارم میگم شیائومی کار بدی نکرده که قیمتارو برده بالا، اینو گفتم که بعضیا بدونن که انقدر سنگ شیائومی رو به سینه میزنن(منظورم شما نیستین) بالاخره اونم یه روزی قیمتاشو میبره بالا که تقریبا برده ، پس دیدین که همه برندا بالاخره یه روزی افزایش قیمت خواهند داشت، یه مثال میزنم: مثل همین شرکت ریلمی که وقتی آدم قیمتاشو دربرابر مشخصات نگاه میکنه تعجب میکنه، اونم اگه یه روز به جایی برسه قیمتارو شاید بیشتر از شرکت های دیگه ببره بالا.

Parsa P در تاریخ : 1399/1/29

من اصلا نگفتم که شیائومی شرکت خوبی نیست و نوآور نیست و...، اتفاقا قبول دارم که همچین شرکتی هست، مثلا جزو اولین شرکت‌هایی بود که خبر داد داره روی دوربین سلفی زیر نمایشگر کار میکنه، من اصلا منکر این قضیه نیستم ولی میگم شما بیا مقایسه کن که هواوی چقدر نوآوری و خلاقیت داشته و شیائومی چقدر داشته؟؟ خب اینجوری معلومه که خلاقیت و نوآوری های هواوی بیشتر بوده، بعدشم من کی گفتم شیائومی بی کیفیته، گفتم تا بخواد به هواوی برسه از لحاظ کیفیت و خیلی چیزای دیگه هنوز کار داره، در مورد دگزو مارک هم وقتی آدم میبینه هر سال دو سه تا از گوشی های هواوی تو صدر قرار دارن خب باید یه بهانه ای باشه که زیر سؤالش ببرن دیگه نه؟؟؟! اتفاقا یه عالمه ویدئو در مورد تست دوربین p40 pro تو یوتیوب دیدم که از کانال های پر طرفدار بودن همشون، هر کی دوربینش دیده شگفت زده شده ، دیگه واقعا نمیشه که بگیم مثلا mi 10 pro دوربینش از p40 pro یا مدل پلاسش بالاتره چون واقعا خنده داره، ولی شیائومی هم تو قسمت دوربین خیلی خوب کار کرده امسال ولی همینطور که قبلا هم گفتم هنوز کار داره تا به جایگاه هواوی برسه. برای آنر 30 اس هم بنده مثال زدم، اونم مثال کانفیگ در برابر قیمت که حرفی نمیزنم چون همه چی مشخصه.

شهداد ه در تاریخ : 1399/1/29

اون گوشی ردمی که افزایش قیمت رو داشت K30 Pro 5G بود که دلیلش هم واضحه... امسال اول این که پایه حافظه و رم رفته رو ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه پارسال ۶۴ و ۶ بود... این اولیش... دوم این که امسال حافظه UFS 3.0 و در خصوص K30 Pro نسخه ۴۸۰ دلاریش UFS 3.1 اومده... صفحه‌نمایش K30 Pro از نظر دقت رنگ و روشنایی در حد می ۱۰ پروی خود شیائومی هست و تا اون قیمت رقیبی براش وجود نداره این هم یکی از دلایل افزایش قیمت دیگش... امسال رم گوشی‌ها از LPDDR4X رسیدن به LPDDR5 که گرون‌تره...
نسل پنجم اینترنت به گوشیا اضافه شده و تعداد آنتن‌های بیشتری میخواد و قطعات بیشتری داره و جای بیشتری هم میگیره... امسال قیمت پردازنده کوالکام افزایش زیادی داشته و فقط خود پردازنده به همراه مودمش ۱۳۰ دلار قیمت داره... همه اینا قیمت همه پرچمداران امسال رو برده بالا... برای همینه که شما هیچ گوشی پرچمداری با قیمت زیر ۴۰۰ دلار نمیبینید در صورتی که پارسال وجود داشت...

در خصوص سود هم تا حدودی درست میگید همه شرکتا بعد از جا افتادن تو بازار قیمتشون رو بالا میبرن اما در خصوص شیائومی یه موضوعی وجود داره و اونم اینه که شیائومی ردمی و پوکو رو از خودش جدا کرد که همون تولیدات اقتصادی قبل رو انجام بدن مثلا قیمت تموم‌شده سخت‌افزار ردمی K30 5G در هنگام معرفی ۲۵۰ دلار بود و قیمتش در بازار ۲۸۴ دلار... یعنی با هزینه‌های جانبیش عملا سود صفر داشت... از این به بعد هم در خصوص ردمی و پوکو همین سیستم برقراره اما خود برند مادر میره در قیمت‌های بالاتر... مثلا الان احتمالا کسی اینجا خبر نداشته باشه اما من میدونم حدود قیمت پرچمدار آینده سری میکس به نزدیک ۱۰۰۰ دلار هم میرسه اونم در چین که قیمتا همیشه پایینتره... پس در اروپا باید انتظار قیمتی در حدود ۱۳۰۰ یورو رو داشته‌باشیم برای اون گوشی اگر عرضه جهانی بشه... اما خب سری میکس همیشه سری خاصی بودن و احتمالا باز هم اون مسئله بهتر بودن نسبت به بقیه در اون رنج قیمتی برقرار باشه...

امیدوارم به خاطر بی‌ربط بودن به بحث این نظر رو رد نکنن چون در خصوص بحثی هست که پیش اومد هرچند حرفی از هواوی نزدم...

شهداد ه در تاریخ : 1399/1/29

بحث با شما و کسی که پایینتر از شما جواب منو داده برای من فایده‌ای نداره... من هی میگم شیائومی شرکت کوچیکی نیست شما میاین میگین نه فلانه و بیساره... من هی میگم کیفیت بسیار بالایی دارن شما بدون مدرک میاین میگین نه کیفیتی نداره... در خصوص نوآوری هم کامل تو پیج آنر V30 Pro توضیح دادم... اتفاقا بسیاری از نوآوری‌هایی که الان میبینید ریشه‌ش مربوط به شیائومی هست... نمیگم هواوی نوآوری نداره بلکه اتفاقا برند بسیار نوآوری هم هست اما این که تصور کنیم شیائومی یا مثلا اوپو و ویوو در این زمینه تعطیلن کاملا اشتباهه...

امسال تو اندروید ۱۰ کلا مصرف باتری رفته بالا... خبراش هم هست به خصوص برای سامسونگ و شیائومی... البته خب در این زمینه برای شیائومی دست آدم مقداری باز تره چون به خاطر پردازنده اسنپ میتونید کاستوم‌رام‌های متنوع بزنید و از مشکلات میوآی خلاص شید هرچند من واقعا ازش خوشم میاد... رابط بسیار سنگین در عین حال روون و پر از امکاناته...

من نمیدونم شما واقعا این همه تو اینترنت دگزو رو زیر سوال میبرن نمیبینید؟ مشخصه جهت‌دار نمره میده... مثلا عکسایی که از می ۱۰ پرو تو مقایسه‌ش با P40 Pro هست رو ببینید و در عین حال عکسایی که تو بررسی خودش هست رو هم ببینید و با هم مقایسه کنید... یا مقایسه‌ش با آنر ۳۰ پرو پلاس هم هست... در ضمن من نگفتم اختلافی نداره... من گفتم هواوی داره اون بحث برتری دوربینش رو هم از دست میده... همین الان تستاش تو یوتوب هست میتونید ببینید...

در خضوض آنز ۳۰ اس هم ردمی K30 5G و می ۱۰ لایت در همون قیمت هستن... اگر خواستید تو پیج خودش مقایسه میکنم اینجا مال مقایسه این دو تا نیست... اگر پردازنده رو فقط قدرت تعریف کنید اونم از رو بنچمارک خب بله هیچ پردازنده میانرده‌ای به قدرت کایرین ۸۲۰ نیست... اما خب پردازنده هم فقط قدرتش نیست...

Parsa P در تاریخ : 1399/1/27

دوست عزیز حرفات اکثرا درست بود ولی در مورد پردازنده الان اگه تو میانرده ها نگاه کنی اسنپ 730 از کایرین 810 قدرتش کمتره ، و یا در مورد کایرین 820 که قدرتش باز خیلی بالاتر هست ، در مورد قیمت هم که فکر می کنم کلا شرکت های سازنده موبایل سیاستشون این هست که اول قیمتشون کم باشه و بعدش یواش یواش زیادش کنن، چون هیچ شرکتی از سود بیشتر بدش نمیاد، الان یادم نیست ولی چند وقت پیش فکر میکنم ردمی یه گوشی بیرون داد که قیمتش بالا بود و همه اعتراض کردن که اینم از شیائومی که میگفتین قیمتش کمه و از این جور حرفا، پس دیدی الان که شیائومی فروشش بیشتر شده داره نامحسوس قیمتارو میبره بالاتر و این سیاست اکثر شرکت هاست، نمونه دیگش وان پلاس 8 با قیمت بالای 1000 دلاریش.

Parsa P در تاریخ : 1399/1/27

درست میگین ولی آدم باید به نیاز خودش نگاه کنه، حالا یکی اصلا از صفحه نمایش خمیده خوشش میاد،. خب میره می‌خره، حالا شما هم اسپیکر استریو لازمت میشه برو یه گوشی بخر که اسپیکر استریو داشته باشه ولی شما که میگی من فیلم نگاه میکنم و از این جور حرفا به نظرت اگه یه گوشی یه اسپیکر خوب (نه استریو) داشته باشع نمیتونه نیازت رو برطرف کنه؟؟؟؟ بعدشم تقریبا 70 درصد نو آوری هایی که الان تو شیائومی و سامسونگ و... می‌بینی استارتشو هواوی زده یکیش شارژ معکوس یا شارژ سریع مثلا 40 واتی یا حتی دوربین چند گانه و.... ، این چیزا به نظرت از یه شرکت ضعیف بر می آد؟؟؟ معلومه که نه پس هواوی قطعا خیلی شرکت نو آور و آینده بینیه که این چیزارو معرفی کرده، اون موقعی که تحریم شد مگه نگفتن ما از سال 2012 داشتیم رو سیستم عامل اختصاصیمون کار می کردیم و فکر اینجور جاها رو کرده بودیم، ببین دوست عزیز من گوشیم honor 10 lite هستش و خیلی گوشی شاخی نیست که بخوام باهاش پز بدم حتی اگه یه گوشی بهتر هم داشتم اهل پز دادن نبودم.
در مورد ایرادات mi 9t باید بگم که خودم از نزدیک باهاش کار کردم و واقعا هم خوشم اومد ولی وقتی نظرات کاربران رو دیدم (از تو نت هم سرچ نکردم) دیدم از هر 10 تا کامنت حداقل نصفیشون مشکل داشتن یکیش زود تر تخلیه شدن باتری بعد از آپدیت و... در کل با خودم گفتم وقتی میتونم 500 تومن بیشتر هزینه کنم و یه گوشی بدون مشکل مثل nova 5t بگیرم چرا ریسک کنم و mi 9t بگیرم که شاید مشکل دار بشه و شاید نشه. در کل این که میگی کاربران اعتراض کردن و از این حرفا، شما ببین همین چند وقت پیش برای y9 2019 آپدیت اندروید 10 نیومد و همه کاربران اعتراض کردن و آخرش هم آپدیت رو براش منتشر کردن، چرا چون هواوی برای مشتریاش ارزش قائله، الان یه گوشی در حد 400 دلار بیار که در حد آنر 30 اس باشه، با اون پردازنده به نظرت همچین گوشی بهت میدن؟؟؟!! معلومه که نه، اگه p40 pro با می 10 پرو اختلافی نداره چرا پس 4 امتیاز بینشون فاصلست؟؟؟ 🤔😏، در آخر اینو بگم اگه شیائومی لطف کنه یه گوشی درست حسابی بزنه مثلا مثل mi 9t و با آپدیت خرابش نکته من اصلا بدم نمیاد که شیائومی رو تجربه کنم.

Mehdi D در تاریخ : 1399/1/27

خوب معلومه بعد از تحریم های گوگل و اونهمه فشاری که روش هست نمیتونه پیشرفت زیادی داشته باشه. معمولا هواوی بهترین تکنولوژی های خودشو با سری میت معرفی میکنه.
شما هم اگه خیلی سنگ شیاؤمی رو به سینه میزنی برو از همون گوشی بخر.
من به این نتیجه رسیدم که شیاؤمی گوشی های خیلی خوبی میزنه اما هنوزم ازش دل خوشی ازش ندارم به خاطر خرابی هایی که ازش دیدم تو فامیل.
هواوی هم چند وقت بعد برمیگرده به جایگاه بهترین باتری. بزار یکم مشکل تحریماش بهتر بشه. در ضمن هواوی که مال من نیست که بخوام بیخودی نگرانش باشم هرچی شد شد به من چه.
ولی شما یه جوری میاید از هواوی بد میگین و از شیاؤمی تعریف میکنید که انگار به خاطرش پول میگیرید. چه اسراری دارین که شیاؤمی رو بکنید تو پاچه طرفدار های هواوی و سمسونگو سونی و...
سعی کنید یکم برای نظر هر کس ارزش قائل باشید.
تازه یه ضرب المثل هم هست که میگه شهر که کلانتر نداشته باشه قورباغه‌ هفتیر کش میشه. دقیقا داستان هواوی و شیاومی هست. شیاؤمی یه چند وقته میخواد از هواوی بزنه بالا نمیتونه. بعد با تحریم هواوی بالاخره تونست خودشو نشون بده وگرنه اگه هواوی تحریم نمیشد شیاؤمی رنگ جایگاه سوم فروش رو هم نمیدید. حالا شما باز بیا بگو نه شیاؤمی فلانه و...
چه اصراری داری که بگی شیاؤمی بهتره؟
توی هر صفحه گوشی(فرقی نمیکنه سامسونگ باشه یا هواوی یا آنر یا...) که بیای بگی گوشی که شما طرفدارشین بده و فقط شیاؤمی خوبه و ارزونه. باهات مخالفت میکنن.
الان به طرفداری اپل بیای بگی شیاؤمی گوشی با همین امکانات میزنه یک پنجم قیمت بازم میان اپل میخرن چون عشقشون اپله و به نظرشون اپل کلاس میاره😐
توی باتری هم هیچ برندی به گرد پای اپل نمیرسه(با اینکه خودم خیلی از اپل خوشم نمیاد) ولی باید قبول کنیم که بهینه ترینن. آیفون 11 پرو مکس با باتری نزدیک 4000 شد پادشاه‌ باتری.
کسی شیاؤمی رو کار نداره. باز شما بیا بگو خوبه و ارزونه.
ارزونی همه چیز نیست.

Mehdi D در تاریخ : 1399/1/25

اتفاقا تمام و کمال به مشخصاتش آگاهم اما گفتین Fhd+ فکر کردم p30 Pro رو میگین. چون این گوشی یه مقدار رزولوشن بالا تری داره. این ایراد صفحه نمایش به هواوی وارده و من نمیدونم چرا بعد از میت 20 پرو دیگه صفحه qhd نزد.
چون توی گوشی بنده گیفیت خیلی عالیه.
قیمت زیادش هم سیاست هواوی هست تا بتونه با اپل رقابت کنه(سامسونگ هم در اولترا همین کارو کرد)
اگه دقت کرده باشین اکثر پولدارا اپل دارن چون گرونه و همهم میدونن. بنابراین اگه یه گوشی گرون داشته باشه هواوی میتونه بازار پول دارا رو هم بدست بیاره.
درضمن این گوشی یه چیزی مثل RS سری میت هست که برای افراد ثروتمند طراحی شده وگرنه مدل اصلی p40 Pro هست.
اسپیکر مونو هم ضعف آنچنانی به حساب نمیاد.

Mehdi D در تاریخ : 1399/1/25

دوست عزیز عرض کردم که. هر شرکتی روی چند چیز موبایلش مانور میده.
دروغ چرا من خودم رابط کاربری EMUI رو اصلا دوست نداشتم و کلا نسبت به دیگر گوشی ها برتری نداشت تا EMUI 10 که هواوی نشون داد برای کاربرانش ارزش قائله.
در ضمن من طرفدار فقط هواوی نیستم و کلا از شرکت های چینی دفاع میکنم که آینده خوبی دارن اما طرفدار دو آتیشه نیستم.
دارم میگم هر سخن جایی داره. شما میگی میان رده های هواوی خوب نیست برو توی صفحه میان رده ها بگو که ببینی باهات مخالفت میکنن یا موافقت.
من یه آنر 10 لایت گرفتم که خیلی ازش راضیم و ازش بدی ندیدم.
میت 20 پرویی که داشتم به دلیل چند بار بی دقتی و قرار دادن نور روی مکس لکه ی کیبورد گرفت و کلی خرجش کردم. اما روی IPS چیزی ندیدم.
راجع به شیاؤمی هم چون تا چند وقت پیش همش بدی دیده بودم ازش خوشم نیومد ولی وقتی نشستم منطقی فکر کردم با خودم گفتم که تمام شرکت هایی که وارد این عرصه شدن بالاخره یه مقدار مشکل داشتن که بعد حل شد. یه مقدار دیگه هم تحقیق کردم و متوجه شدم که انصافا گوشی های خوبی میزنه.

شهداد ه در تاریخ : 1399/1/24

اتفاقا در خصوص نقاط قوت هواوی اصلا از راه درستی وارد نشدید... سرعت شارژش تا پارسال بهترین بود... امسال هم باتری و هم شارژرو از دست داد... می نوت ۱۰ شیائومی با شارژر ۳۰ واتی و باتری ۵۲۶۰ میلی‌آمپری در زمان مشابهی با میت ۳۰ پرو شارژ میشه... تستاشم هست... P40 Pro با باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری در ۵۹ دقیقه شارژ میشه با شارژر ۴۰ واتی سامسونگ با شارژر ۲۵ واتی و باتری ۵۰۰۰ در همین مدت... می ۱۰ با باتری ۴۸۰۰ و شارژر ۳۰ واتی در ۵۶ دقیقه... تنها نقطه‌تمایز هواوی با بقیه در حال حاضر دوربینش هست که البته گویا اونم داره از دست میده... شما یک برتری بیار نسبت به مثلا می ۱۰ پرو من چندین برتری میتونم بیارم در برابرش...

هواوی غرق در غرورش هست به هر دلیلی... تصور اینه که میتونن همینجوری بازارو بگیرن... اصلا این‌طوری نیست... شرکتی که هماهنگ با بازار نباشه ازش کنار گذاشته میشه...

در خصوص باتری اس ۲۰ الترا بله آشنایی دارم باهاش... سامسونگ به واسطه اگزینوس ۹۹۰ و مشکلاتش امسال به شدت مورد انتقاده... به دلیل همین پردازنده نتیجه تست باتریش فاجعه هست نسبت به حجم باتریش... اما حداقل سامسونگ با اضافه کردن رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی حجم باتری رو افزایش داد... هواوی همین کارم نکرد... با وجود اضافه شدن رفرش‌ریت ۹۰ هرتز و افزایش رزولوشن حتی نسبت به میت ۳۰ پرو کمتر هم شد حجم باتری... منتظر تست باتری این گوشی باشید... احتمالا کاملا ناامیدتون میکنه... در حال حاضر می ۱۰ پرو بالای ۹ ساعت اسکرین میده یعنی بیشتر از میت ۳۰ پرو و تازه رفرش‌ریت ۹۰ هرتز هم داره... K30 Pro هم ۱۱ ساعت و نیم اسکرین میده با استفاده تقریبا سنگین... اینا اصلا قابل مقایسه با عدد به دست اومده در برابر میت ۳۰ پرو با رفرش‌ریت ۶۰ هرتز و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری نیستن... حالا P40 Pro که جای خود داره...

شهداد ه در تاریخ : 1399/1/24

آره خب با این منطق اصلا چه نیازیه آدم ۱۰۰۰ یورو پول بده زوم اپتیکال ۵ برابر بگیره؟ میری ۵۵۰ دلار میدی زوم اپتیکال ۳ برابر میگیری... چه نیازیه صفحه‌نمایش ۴ طرف خمیده باشه؟ چه نیازیه آدم تشخیص چهره سه‌بعدی داشته باشه؟‌ برای این که فقط پز بده که آره گوشی من میتونه مثل اپل از اینکارا بکنه؟ واقعا چه نیازی داره؟ اصلا آدم میره می ۱۰ میگیره با نصف قیمت نه زوم اپتیکال داره نه صفحه‌نمایش ۴ طرف خمیده...

همه‌چیز رو میشه همینجوری الکی توجیه کرد... شما میری پیش دوستات پز گوشیتو میدی به من ربطی نداره... من برام کیفیت صدا اهمیت داره... یه وقت میخوای بازی کنی با گوشیت یا فیلم ببینی... اسپیکر استریو به شدت به درد بخور میشه... یه وقت میخوای آهنگ پخش کنی... هزار تا کاربرد میشه براش پیدا کرد... یادش بخیر یه زمان همین فن‌های هواوی میومدن به سامسونگ ایراد نداشتن زوم اپتیکال ۳ برابر میگرفتن... انواع ضعف‌هاشو پیدا میکردن میکوبیدن تو صورت طرفدارای سامسونگ... دنیا کوچیکه... الان هواوی انقدر ضعیف شده در پرچمدار که دوستان میان با توجیهات عجیب‌غریب میگن فلان قابلیت به درد نمیخوره... اگر شما هم مثل فن‌های شیا (البته قطعا نه در ایران) میدیدی چحوری هیکل بلک‌شارک رو مسخره کردن بعد از حذف جک هدفون و در این سری جک هدفون رو برگردوند هیچ وقت اینجوری توجیه نمیکردی... اگر میدیدی که طرفداران سامسونگ چحوری طومار امضا میکنن برای نذاشتن پردازنده‌های اگزینوس تو گوشیای سامسونگ هیچ وقت این رو نمیگفتی... به جای این کارا سعی کنید یه جوری این رو به هواوی برسونید که بابا به خدا پرچمدار بدون صفحه‌نمایش خوب و اسپیکر استریو اصلا معنی نداره...

مگه من گفتم هواوی از اولین‌ها نیست در زوم؟ من میگم الان شما پرچمدارش رو نگاه کن... عملا هیچ و هیچ برتری به بقیه نداره... حتی تو دوربین هم مقایسه P40 Pro با می ۱۰ پرو هم هست برید ببینید... اختلاف در دوربین انقد جزئیه که اصلا به چشم نمیاد... و در عوض می ۱۰ پرو کلی قابلیت داره که P40 Pro بی‌بهره‌س ازشون... نسخه پروپلاس هم که ماشالله همزمان با عرضه پرچمداران نیمه دوم تازه عرضه میشه... حالا یکم زودتر... البته من که میدونم شما بعد از معرفی سری آنر ۳۰ میاید همین اسپیکر استریو رو میکوبید تو سر بقیه (که البته نمیشه چون بقیه دارنش) چون اون داره اما خب به هر حال...

در خصوص مشکلات می ۹تی دوست دارم چند موردش رو مثال بزنید... البته سرچ در اینترنت کار سختی نیست اصلا منم میتونم برای هر مدل هواوی هزاران مشکل پیدا کنم بیارم اینجا... اما خب من همچین آدمی نیستم... و البته من هم به شما توصیه میکنم یه مقدار از موضعتون پایین بیاید و برید برای اولین بار شیائومی دست بگیرید...

بله خب به هر حال هواوی مجبوره به خاطر ضعف نداشتن سرویس‌های گوگل قیمت گوشیاش رو کاهش بده... اما خب همین آنر ۳۰ اس هم با همرده‌هاش از شیائومی مقایسه کنید تا متوجه اختلاف بشید... ایراد الکی من نمیگیرم... این شما هستید که سعی در توجیه دارید... ایراداتی که من میگیرم یه کدومش چیزی نیست که فقط خودم بگم و همه‌جا این ایرادات به هواوی وارده...

Shahin f در تاریخ : 1399/1/23

دوست عزیز هواوی جز غول های مخابراتی دنیا و تجهیزات شبکه مثل روتر و مودم و .... هست من زمانی که هواوی توی ایران نیومده بود تبلت مدیا پد7 این برند رو خریدم و بسیار خوب بود اون زمان جز دوستان ایرانسلی که نصب دکل های بی تی اس میکردن کسی این برند رو نمیشناخت . بدها هم اولین سری میت رو گرفتم که در زمان خودش غولی بود اینو گفتم تا بدونین ضد هواوی نیستم اتفاقا زمانی رفتم طرفش که خیلی از شما عزیزان اصلا نمیشناختین همین کارو با برند شیائومی هم کردم زمانی خریدمش سال 2014 که اصلا در ایران کسی نمیشناختش.
و اما در مورد کامنت شما پردازنده کایرین هواوی همیشه از پردازنده های کوالکام از نظر قدرت پردازش عقب تر بوده تا اینجای کار چون یک پردازنده 5 نانومتری داره روش کار میکنه که قوی هست که بحثش جداست ولی همین پردازنده ها هم طراحی و توسعه با خودش هست ولی تولیدش رو یک شرکت تایوانی انجام میده و اگر تحریم امریکا بیشتر بشه گریبانگیر هواوی هم میشه ولی در مورد رم بله خودش توسط شرکت های سیلیکون خودش تولید میکنه
مقاله : https://digiro.ir/huaweis-hisilicon-chip-making-unit-no-longer-has-a-bright-future/ میتونی بخونی جهت اطلاعات بیشتر
و اما شیائومی این شرکت در گوشی های خودش سیاست کمترین سود رو در پیش گرفت و اینجوری توسنت با قیمت ارزونتر در شرایط برابر فنی مخصوصا با گوشی های سامسونگ برنده باشه هرچند برند سامسونگ خودش یکی از عوامل خرید برای مشتری های برند محور هست همینطور که اپل هست
شیائومی با یک سیاست خوب تونست فروش عالی بدست بیاره و گوشی های اقتصادی تر خودش رو به زیربرند ردمی داد و خودش بیشتر پرچمدار تولید میکنه و باید بگم کیفیت بسیار خوبی داره اتفاقا یکی از مزیت هاش بخاطر اینکه هردو برند رو داشتم پشتبانی اپدیتش هست مثلا برای گوشی 2015 می مکس که من دارم تا 2020 هنوز داره اپدیت میاد ولی هواوی خیلی از نظر اپدیت خوب نیست از این نظر میتونم بگم بعد برند گوگل که یه مدت داشتم و بسیار اپدیت میده شیائومی شاید دوم باشه .
از نظر دوربین تا اینجا هواوی رتبه بهتری داشته و داره اونم به واسطه همکاری با لایکا و همین چند وقت پیش P40 PRO تونست رتبه اولی xiaomi mi 10 pro رو بگیره و 128 کسب کنه درحالی ک شیائومی 124 شده
ببینین هرکدوم از این برند ها یه ویژگی مثبت و یک منفی داره
فکر کنین گوشی خوبی مثل p40 pro بخاطر تحریم و نداشتن خدمات گوگل و قیمت 1400 یورویی چقدر خریدش سخت میشه مخصوصا برای ما که تو ایران سرویس های گوگل برامون از نون شب واجبتر هست
بحث فن برندی بودن جای خودش ولی باید همیشه منطقی نظر داد .

Mehdi D در تاریخ : 1399/1/23

این پیج مال سوال و جواب برای p40 Pro+ هست
و حالا برای هر چی که هست میدونم برای شیاؤمی نیست😂😂

Mehdi D در تاریخ : 1399/1/23

اول در رابطه با اپل بگم. چون آمریکاییه یه جوری فرهنگ سازی کردن که انگار اپل داشته باشی همه چی تمومی و خیلی باکلاسی و پولدار الان اکثر ثروتمندان جهان اپل دارن. وگرنه بالا ترین محبوبیت در تمام تمام زمینه ها بدون استثناء با اختلاف زیاد سامسونگه(بالا ترین تکنولوژی و اینا نه محبوبیت در مردم) اپل با اختلاف زیاد در جایگاه دوم قرار میگیره.
هواوی چون میخواد کالای باکیفیت با قیمت مناسب و مصرف انرژی کم در اختیار مردم قرار بده مجبوره از صفحه نمایش های ips استفاده کنه وگرنه اکثرا fhd+ هستن.
اگه معیار دوربین برای شما مگاپیکسل هست که بله هواوی نمیاد گوشی های با مگاپیکسل الکی عرضه کنه. مثلا همین ردمی نوت 7 یا 8 که 48 مگاپیکسلن. اینا برای گول زدن افکار عمومیه چون اکثر مردم از دوربین سر در نمیارن و فک میکنن دوربین با مگاپیکسل بالا عالیه. یعنی نوت 8 شیاؤمی از نوت 10 سامسونگ با 12 مگاپیکسل بهتره؟
یا مثلا از بعضی از دوربین های کنون و نیکون با 16 و 20 مگاپیکسل که برای عکاسی حرفه ای و فوق حرفه ای ساخته شدن؟😂😂😂
من قبلا هم در جواب شما پاسخ داده بودم اما مدیران نظر بنده رو قرار ندادن توی کانال امیدوارم ایندفعه لطف کنن و قرار بدن.
در میان رده ریلمی و شیاؤمی از بقیه جلو ترن چون ارزون میدن مثل هواوی که اوایل با این روش تبدیل به یکی از محبوب ترین شرکت های تولید موبایل شد.
مطمئنی بپرچمدارای هواوی غیر از دوربین برتری دیگه ای ندارن؟
شما غیر از اسپیکر یه مورد نام ببر که ضعیفه.
رزولوشن هم بخاطر مصرف بهینه تر باتری و قیمت کمتر گوشی هست. وگرنه کاری داره بیان صفحه نمایش 10k بسازن بزارن رو گوشی؟
نه.
ولی چون خیلی گرون تر میشه میان بجای qhd، فول اچ دی پلاس میزارن که ارزون تر دربیاد.
برتری دوربین هم حالا حالا ها دست هواوی میمونه و هیچ شرکتی قدرت مبارزه با دوربین هواوی رو نداره. یه نکته دیگه کدوم باتری گوشی حریف هواوی میشه؟
اگه به میلی آمپر زیاده که الان m30s با 6000 یکی از بهترین‌هاس
توی یکی دیگه از نظر ها راجع به باتری گفتم.
با تشکر از مدیران سایت که برای ما مخاطبان ارزش قائل میشن و نظراتون رو به نمایش درمیارن 🙏🌹

Mehdi D در تاریخ : 1399/1/23

خیلی از شرکتای چینی مثل شیاؤمی، اوپو و... اومدن از سیستم عامل هواوی حمایت کردن و گفتن که وقتی ساخته بشه از اون توی گوشی هاشون استفاده خواهند کرد.

Mehdi D در تاریخ : 1399/1/23

بعدشم این اسپیکر برای مثلا من اصلا و اصلا مهم نیست چون خیلی کم میشه از استفاده کنم تا هدفون و هندزفری هست کی میاد از اسپیکر استفاده کنه.
البته از یه طرفم خیلی مهمه مثلا تو یه جای شلوغی و گوشیت زنگ میخوره.
دوست عزیز این ارزونی هم بخاطر دست گرفتن بازاره همون کاری که هواوی قبلا انجام داد. مثلا کی میاد با وجود پرچمدار 800 دلاری شیاؤمی بره 1400 دلاری سامسونگ بخره که تقریبا دوباره؟ پولشو که از سر راه نیوورده.
این ضعف هایی که میبینی درسته ولی همین ایران خودمونو نگاه کن. 40 ساله تحریمیم ولی ببین چه قدرت نظامی شدیم. اتفاقا تحریم باعث رشد میشه(البته نه برای همه جا😅) چون دیگه به جایی وابستگی نداری و خودت میسازی

Mehdi D در تاریخ : 1399/1/23

دوست عزیز و محترم اتفاقا هواوی اون اوایل که معروف شده بود خیلی ارزون بود و با اینکه جنس درجه یک نبود اما به دلیل ارزونیش خیلی از افراد گوشی دار شدن.
هواوی که مال بابای من نیست که بخوام ازش دفاع کنم. هیچ شرکتی نیست. شیاؤمی، ریلمی، ویوو، وان پلاس و این شرکت های چینی که اکثرشون (البته غیر از شیاؤمی) بازار گرم کنن و جایگاه زیادی توی بازار آینده نخواهند داشت.
شیائومی هم که به فکر چشم و ابروی ما نیست. مطمعن باش من بهت تضمین میدم که بعد از این که پاشو توی بازار سفت کرد و یک شرکت عظیم با کلی کاربر شد کم کم میکشه رو قیمتش. هواوی هم همینطور بود. اکثر شرکتا همینطور بودن. (اصلا شعار هواوی این بود:بهترین کیفیت با مبلغ پرداختی مشتری) که انصافا شعار درستی هم بود اونموقع که من y330 گرفتم باورت میشه حدود 140 هزار تومن گرفتم. در صورتی که میخواستی سامسونگ بخری حدود 600 هزار تومن یا بیشتر بود.خوب حداقل کاری که هواوی کرد این بود که اومد گند زد به بازار، سامسونگ، سونی، ال‌جی و...
چون مردم با وجود این قیمتا(البته مردم قشر متوسط و متوسط به پایین) دیگه نمیومدم پولشونو بریزن دور. هم پس‌انداز میکردن هم یه گوشی لمسی که اونموقع ها جدید بود داشتن. برا همین نوکیا نابود شد. چون اون زمان فقط با گوشی دکمه شناخته می‌شد و هیچ آدم عاقلی نمیومد گوشی دکمه ای اعصاب خورد کنو به گوشی لمسی با کلاس و مدرن ترجیح بده.
در رابطه با این نقطا ضعف هایی که از پی 40 پرو گفتی درسته نقطه ضعفن ولی اصلا مهم نیستن.برات عجیب نیست که هی میان دست میزارن روی اسپیکر های پرچمدارای هواوی که ضعیفه؟ چون ضعف دیگه ای پیدا نمیکنن که ایراد بگیرن(البته هیچ گوشی بودن ضعف نیست نمیگم بدون ضعفه)
اکثر شرکتا روی یک یا دوچیز مشخص بیشتر وقت و قدرتشونو میزارن مثلا سامسونگ از اول به صفحه نمایش باکیفیت معروف بوده چون روش تمرکز کره و الان هم توی این زمینه حرف اولو میزنه و حق داره. سونی اوایل توی دوربین حرف اولو میزد الان هم توی رزولوشن وکیفیت صفحه نمایش الان کدوم گوشی صفحه نمایش 4k داره؟
هواوی هم تمرکز اصلیش روی دوربین و باتریه که حرف اولو میزنه. الان مثلا کدوم گوشی تونست حریف میت 30 پرو بشه توی باتری؟ (نیمه دوم سال 2019)حتی با اس 20 اولترا هم مقایسه کردن بهتر بود. کدوم گوشی سرعت شارژش به هواوی میرسه؟
(70 الی 80 درصد یه باتری 4500 میلی آمپری رو در 30 دقیقه شارژ میکنه اونم با شارژر 40 واتی نه مثلا 65 واتی)
شاید توی تستا یکی از گوشی ها جلو بیوفته ولی خوب باید به ظرفیت باتری هم توجه کرد.
الان مثلا چطور اس 20 اولترا سامسونگ با باتری 5000 میلی آمپری کمتر از نوت 10 پلاس پارسال دووم آورد با باتری 4300؟؟؟😂😂اینو من نمی‌فهمم.
شاید مثلا بخوان با صفحه نمایش بزرگتر یا مثلا صفحه نمایش 120 هرتزی و امکانات بروز تر و پرمصرف تر توجیه کنن ولی اولا که این باتری 700 میلی آمپر بیشتره و توی رده ی باتری های بزرگ که بالا تر از 5000 هستن قرار میگره. دوما اینکه همونطور که
تکنولوژی پیشرفت میکنه و پرمصرف تر میشه طبیعتا باید مصرف باتری ها بهینه تر هم بشه. این همون چیزیه که قبلا ناباورانه بود. چطور میشه باتری 4500 میلی آمپری از 3000 میلی آمپری زود تر شارژ شه؟؟؟ اینا بر میگرده به صنعت پیشرفته یک شرکت.
توی دوربین که معلومه اما توی همین باتری مثلا،هواوی پی 30 پرو باتری 4200 داشت و حدود 7 ساعت و نیم جواب داد و اول شد. توی نیمه دوم سال میت 30 پرو با 4500 تا حدود 8 ساعت و بیست دقیقه جواب داد. با 200 میلی آمپر. این یعنی پیشرفت نه اینکه بیای باتری بزرگ بزاری.
موارد 1 تا 100 از مجموع 158 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا