نظر کاربران درباره گوشی موبایل نوکیا 8.3 5G

8.3 5G 8.3 5 جی

Nokia 8.3 5G نوکیا
ارزیابی کاربران: 7.7 از 10 (520 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های نوکیا
» نوکیا 110 4G (2024)
» نوکیا 105 (2024)
» نوکیا 215 4G (2024)
» نوکیا 225 4G (2024)
» نوکیا 235 4G (2024)
» نوکیا 230 2024
» نوکیا 5310 2024
» نوکیا 6310 2024
» نوکیا C210
» نوکیا G310
» نوکیا 150 2023
» نوکیا 130 2023
» نوکیا G42
» نوکیا C300
» نوکیا C110
» نوکیا XR21
» نوکیا C12 Plus
» نوکیا C12 Pro
» نوکیا C32
» نوکیا C22
» نوکیا G22
» نوکیا C02
» نوکیا C12
» نوکیا 2780 Flip
» نوکیا X30
» نوکیا G60
» نوکیا C31
» نوکیا T21
» نوکیا 110 2022
» نوکیا T10
» نوکیا 5710 XpressAudio
» نوکیا 8210 4G
» نوکیا 2660 Flip
» نوکیا G11 Plus
» نوکیا 2760 Flip
» نوکیا C2 2nd Edition
» نوکیا C21 Plus
» نوکیا C21
» نوکیا G11
» نوکیا G21
» نوکیا G400
» نوکیا C200
» نوکیا C100
» نوکیا X100
» نوکیا T20
» نوکیا G300
» نوکیا G50
» نوکیا XR20
» نوکیا 6310 (2021)
» نوکیا C1 2nd Edition
» نوکیا C30
» نوکیا 105 4G
» نوکیا 110 4G
» نوکیا C20 Plus
» نوکیا C01 Plus
» نوکیا C10
» نوکیا C20
» نوکیا G10
» نوکیا G20
» نوکیا X10
» نوکیا X20
» نوکیا 1.4
» نوکیا 5.4
» نوکیا C1 Plus
» نوکیا 8000 4G
» نوکیا 6300 4G
» نوکیا 8 V 5G UW
» نوکیا 2 V Tella
» نوکیا 215 4G
» نوکیا 225 4G
» نوکیا 3.4
» نوکیا 2.4
» نوکیا C2 Tennen
» نوکیا C2 Tava
» نوکیا C5 Endi
» نوکیا 150 2020
» نوکیا 125
» نوکیا 5310 2020
» نوکیا 1.3
» نوکیا 8.3 5G
» نوکیا C2
» نوکیا 5.3
» نوکیا C1
» نوکیا 2.3
» نوکیا 110 2019
» نوکیا 2720 Flip
» نوکیا 800 Tough
» نوکیا 6.2
» نوکیا 7.2
» نوکیا 220 4G
» نوکیا 105 2019
» نوکیا 3.1 C
» نوکیا 3.1 A
» نوکیا 2.2
» نوکیا X71
» نوکیا 9 PureView
» نوکیا 3.2
» نوکیا 1 Plus
» نوکیا 4.2
» نوکیا 210
» نوکیا 8.1 (X7)
» نوکیا 106 2018
» نوکیا 3.1 Plus
» نوکیا 7.1
» نوکیا 5.1 Plus (X5)
» نوکیا X6 2018 (6.1 Plus)
» نوکیا 2.1
» نوکیا 3.1
» نوکیا 5.1
» نوکیا 8 Sirocco
» نوکیا 8110 4G
» نوکیا 7 plus
» نوکیا 1
» نوکیا 3310 4G
» نوکیا 6.1
» نوکیا 7
» نوکیا 2
» نوکیا 3310 3G
» نوکیا 8
» نوکیا 105 2017
» نوکیا 130 2017
» نوکیا 3310 2017
» نوکیا 3
» نوکیا 5
» نوکیا 6
» نوکیا 150
» نوکیا 216
» نوکیا 230 Dual SIM
» نوکیا 230
» نوکیا 222 Dual SIM
» نوکیا 222
» نوکیا 105 Dual SIM (2015)
» نوکیا 105 (2015)
» نوکیا 215 Dual SIM
» نوکیا 215
» نوکیا Lumia 638
» نوکیا N1
» نوکیا Lumia 830
» نوکیا Lumia 735
» نوکیا Lumia 730 Dual SIM
» نوکیا 130 Dual SIM
» نوکیا 130
» نوکیا Lumia 530 Dual SIM
» نوکیا Lumia 530
» نوکیا X2 Dual SIM
» نوکیا 225
» نوکیا 225 Dual SIM
» نوکیا Lumia 630 Dual SIM
» نوکیا Lumia 635
» نوکیا Lumia 630

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1 تا 100 از مجموع 152 مورد

اسماعیل � در تاریخ : 1401/7/24

تا وقتی که گوشی نخرین، من که دارم سفارش میدم برام از خارج کشور بیارن چون حاضر نیستم سامسونگ یا شیاومی بخرم تا نوکیا هست

هاشم ف در تاریخ : 1400/12/3

پوکو نگیر فقط پشیمون میشی پوکو میگیری من پشیمونم گرفتم

سعید ن در تاریخ : 1400/11/30

آخه دلالان بزرگ و محترم بازار موبایل ، ماه که پشت ابر نمیمونه برادر من ، آخه مگه تا کی میتونید در برابر واردات یک سری خاص از گوشی های برند با اصالت شرکت بزرگ نوکیا مقاومت کنید . دیر یا زود بازنده این ماجرا هستین ، از قدیم گفتن زورت که به درخت نمی رسه بشین سایش .
میدونیم که در نبود سلطان نوکیا سرمایه گذاری بزرگی بر روی واردات برند های بی اصالت کردین ، اما مقصر خودتون هستید دوستان .

حامد ر در تاریخ : 1400/7/21

دوستان کسی اطلاع داره اگ من این گوشیو ازونور بخرم بیارم ایران ایا واسه رجیستر به مشکل میخورم؟

ابوالفضل و در تاریخ : 1400/4/21

سلام. به نظرتون نوکیا 8.3 از لحاظ پردازنده قوی تره یا poco x3 با چیپست اسنپدارگون 860. من قدیم خیلی گارد با نوکیا داشتم اما وقتی نوکیا 8 گرفتم به این نتیجه رسیدم نوکیا رقیب نداره. حالا بین این دو مدل گیر کردم که صبر کنم نوکیا 8.3 بیاد یا poco x3 pro بگیرم. اگه نظرتون رو بگید ممنون میشم.

اوس میتی ن در تاریخ : 1400/4/15

سلام دوستان یه گوشی نوکیا در حدود رنج ۵تومن میخوام چی خوبه الان خیلی از این گوشی های نوکیا وارد نشدن که

وحید ک در تاریخ : 1400/4/7

دوستانی میگن شیائومی بهتره اره روی کاغذ بهتره اما در عمل نوکیا یه سرو گردن بالاتره البته اینو برای گوشیهای هم رده میگم نه پرچم دار بله یه گوشی پرچم دار شیائومی از میان رده نوکیا سرتره به جرات میگم نوکیا از برند پکو x3و نوت 9پرو سرتره

وحید ک در تاریخ : 1400/4/7

سلام داداش من نوکیا 7.2دارم دوستم رفته پکو 3xخریده انصافا دوربین و سرعت گوشی من یه سرو گردن بالاتره حتی دوستم قبل خرید پکو میکفت تو چی رفتی خریدی پکو بهتره مشخصتاش بالاتره اما وقتی دوربین و سرعت و صفحه نمایش مقایسه کرد خودش گفت انصافا نوکیا بهتره

ابوالفضل و در تاریخ : 1400/4/6

دوستان به نظرتون این گوشی کی وارد ایران میشه؟ و فکر می کنید با چه قیمتی عرضه بشه؟

امیرحسین پ در تاریخ : 1399/12/10

عزیز این نمرات کم دلیلش نرم افزار ضعیف دوربین نوکیاست که مثلا در رنگ سفید مشکل داره. نوکیا اگر همین سخت افزار رو با گوگل کمرا اراعه میداد نمرات بسیار بالاتری میگرفت. خودم ایکس ۶ نوکیا دارم با گوگل کمرا عکس میگیرم تفاوت خیلی خیلی زیاده. باید ورژن خوبی نصب کنی که رزولیشن کامل دوربینت رو ساپورت کنه مال من ۱۶ هست. بعضی ورژنا نصب میکنم عمس گرفته شده اندازه ش ۲ مگا یا ۸ مگا هست. خلاصه ورژنی باشه که اوکی باشه رو گوشی خیلی عالی میشه دوربین‌های نوکیا. کاش خودش با گوگل کمرا بده رامها رو.

رضا ن در تاریخ : 1399/12/9

دنبال گوشی با صفحه بزرگم ولی وارد نشده. Htc یو 20 هم میگن نمیاد

مهدی ف در تاریخ : 1399/10/27

سلام دوستان
کسی میدونه این گوشی نوکیا ۸.۳ کی وارد بازار ایران میشه واقعا که نزدیک به یک ساله معرفی شده ولی تو ایران خبری از نوکیا ۸.۳ نیست اگه کسی تو کشور سراغ داره اطلاع بده

mohsen a در تاریخ : 1399/8/26

دوست عزیز، زایس سنسور نمی زنه... لنز دوربین گوشی رو میسازه...
سنسور ها رو سونی، سامسونگ، اومنی ویژن و ... میزنن...
لنز زایس خوبه، اما رو دوربین دی اس ال آر و دوربین های سینمایی...
اگر لنزهای زایس روی گوشی موبایل خوب بود، یه نقد و بررسی خوب ازش منتشر می شد...
مثلا نوکیا 7.2 (که من الان دارم) توی DXOmark رتبه 85 رو کسب کرده از نظر کیفیت تصویر...
یعنی "مالِ مال نی، ولی بدِ بدم نی"...

محمدرضا خ در تاریخ : 1399/8/20

من شیاومی note 9 pro دارم ولی اصلا راضی نیستم ازش میخوام قبلش nokia 7 plus داشتم خیلی سر تر از این شیاومی بود الان هم میخوام باز دوباره نوکیا بگیرم همون دوربین نوکیا میارزه به کل شیاومی

MJAVAD A در تاریخ : 1399/8/20

این گوشی ایران بیا نیست ظاهرا
عجب بساطیه

محسن د در تاریخ : 1399/7/12

میگیریم poco هیچی شما برو اینو با google pixel 5 مقایسه کن ۵۰دلار هم از نسخه رم ۸ این ارزون تر دیگه فکر کنم همه گوگل رو بر نوکیا ترجیح بدن به غیر شما که تعصب خاصی روی نوکیا داری

Mahdi N در تاریخ : 1399/7/7

داداش پوکو چیش با این قابل مقایسه است ، پردازنده ضعیف تر ، دوربین یکی البته تو کاغذ و این زایس دوربین اش جیگر رو نتیجه تاثیر داره ، صفحه و ابعاد این برتر چرا چون بزرگتره حساب کنی صفحه این بیشتر میشه ، تو باتری هم آمپر تاثیر ندارد به مصرف باتری گوشی، مثال اش m30s ، این 5G هم هست، قیمت هم نوکیا دارم میاره پایین و برتری های پوکو تو صفحه نمایش و محافظ صفحه است که واسه نوکیا اونا هنوز مشخص نیست و اگه خواستی مقایسه کنی باید با 5G مقایسه کنی چون رو قیمت تاثیر داره .
راستی یه توصیه بهت میکنم اگه خواستی پوکو ایکس ۳ بخری نوع معمولیش رو بخر تو بعضی چیز ها برتر

مجتبی م در تاریخ : 1399/7/6

برواینو با پوکو ایکس3ان اف سی مقایسه کن مقایسه قیمت یادت نره بقیه امکانانتشم مقایسه کن بیا ببینم بازمیتونی ازنوکیا متعصبانه حمایت کنی من روهیچکدوم ازبندا تعصب ندارم فقط با اعتدال بررسی میکنم

Mahdi N در تاریخ : 1399/7/2

عزیز 5G بودن خودش از دلایلی که قیمت گوشی رو الان می‌بره بالا بعد می گیرد با گوشی معمولی مقایسه کن این گوشی قیمت بالا داره که دلیل اش پوشش باند های زیاد 5G که شرکت بازم داره قیمت اش رو میاره پایین و همه چیز روی کاغذ نیست قدرت پردازنده این گوشی از poco x3 خیلی بیشتره

محسن د در تاریخ : 1399/7/1

شما این گوشی رو با poco x3 شیائومی مقایسه کن درسته ۵g نداره و چیپستشم یکم پایین تره. ولی قیمت اون کمتر از نصف قیمت اینه تازه اون صفحه نمایشگر ۱۲۰هرتزی داره بلند گوشم استریو هست

Mahdi N در تاریخ : 1399/6/31

اول اینکه هیچ کدوم از برند ها این میزان آنتن دهی تو کشور های مختلف رو روی گوشی شون ندارد و دوم این گوشی واسه ما قیمت اش زیاده قرار تو اروپا ارز بشه تو هلند هم قیمت داده نوکیا زیر ۴۵۰ دلار که تو اون رنج سامسونگ و شیائومی باید برن آب بخورند . شما هم بیا برو با سامسونگی خوش باش که نمی دونم به چشم چی بهتون نگاه می‌کنه . یا شیائومی که اثر انگشت اش میشه دوربین .

مجتبی م در تاریخ : 1399/6/31

نوکیا قیمت خون پدرشو رو گوشیا میذاره،بانصف پول این بهترینهای شیائومی وسامسونگ رومیشه خرید

Sajjad T در تاریخ : 1399/6/31

دوس عزیز لنز تو کیفیت تصاویر خیلی مهمه کی گفته با کیفیت نیستن شما دوتا کلیپ دیدی فک کردی همه چی رو فهمیدی باید دستت بگیری و تو شرایط مختلف امتحان کنی اون وقت میفهمی هستن یا نه

داود م در تاریخ : 1399/6/28

هرجور فکر میکنم این گوشی ارزش خرید نداره با کمتر از این قیمت میشه pco f2pro 256گیگ خرید حالا مشخصات بماند نوکیا با این قیمت گذاری مسخره قبر خودشو کنده دقیقا مثلذچند سال پیش htc که علت اصلی شکستش قیمت گذاری مسخره ش بود

mohammad r در تاریخ : 1399/6/27

... سنسور های موبایل رو سونی و سامسونگ و تعداد محدودی شرکت چینی میزنن. زایس و لایکا فقط توی پرتره و چند تا افکت دوربین ب کار گرفته میشن و بیشتر اسمشون ملاکه ک پشت گوشی میزنن.
نشون ب اون نشون ک الان دوربینای نوکیا باید بهترین میبودن ولی نیستن. یا هواوی باید عکسای تبلیغاتی رو ب جای دوربین dslr با خود گوشی میگرفت ک نکرده.
...

مهدی ح در تاریخ : 1399/6/16

دوستان مثل اینکه نوکیا 8.3 رنگهای دیگه ای هم داره چون یه نفر تو یوتیوب یه فیلم واسش ساخته و رنگ گوشی هم مشکیه
اینم لینکش:
https://m.youtube.com/watch?v=I_tmlfYDj3w

عرفان د در تاریخ : 1399/5/9

عزیز من وانپلاس نورد با همین سخت افزار و صفحه سوپر امولد و فایو جی بودن قیمتش حدود ۱۵۰دلار کمتره
اما چرا؟!!!

چون سنسور های زایس فوق العاده گرونن و قیمتشون با سنسورهای سامسونگ و سونی قابل مقایسه نیست

mohammad r در تاریخ : 1399/4/31

انصافا قیمتش نجومیه.
مثلا موتورولا اج هم 600 دلاره ولی بدون حاشیه و صفحه سوپر امولد خمیده داره.
حداکثر 450 دلار باید میشد.
البته فک کنم شاید فروشش کتوقف شده چون هیچ فیلم یا عکسی از گوشی ندیدم.

Mahdi N در تاریخ : 1399/4/29

عزیز این آزمایش که گذاشتید هیچی معلوم نیست پرتو زایی گوشی های شیا من چند مورد اندازه گرفتم از روش های همون مطلبی که گذاشته بودم فهمیدم خیلی متغییر . اول همون مطلب هم گفته بود ضرر دار این پرتو ها قبل خرید گوشی یه نگاهی بیندازید گوشی پرتو کمتری داشته باشه .

محمد س در تاریخ : 1399/4/29

این متنی که شما گذاشتید داره درباره ی نحوه ی اندازه گیری و اینکه چطور تاثیرات اون رو کاهش بده توضیح داده که من هم گفتم و من روی این تاکید دارم که ۱.این میزان در هر شرایط و موقعیتی فرق میکنه ۲.مقایسه این ها باهم اشتباهه که در این متن هم همینو گفته و اینکه اطلاعات در این مورد تغییر نداشته
و درباره ی اینکه شرکت ها گفتن که این میزان رو میخوان کاهش بدن پس باید میزان موج های خروجی از گوشی رو کاهش بدن که میشه انتن دهی ضعیف که غیرممکنه واین در حد حرفه
این هم یک ازمایش که جالبه
https://www.mehrnews.com/news/4702515/%D8%AA%D8%B4%D8%B9%D8%B4%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D8%B7%D8%B1%D9%86%D8%A7%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DB%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF

Mahdi N در تاریخ : 1399/4/26

آقا محمد این مقاله رو هم بخون به کارت میاد .
https://www.zoomit.ir/2017/12/1/255339/sar-level-knowing-lowering/
این جدید تر از مقاله شماست.

Mahdi N در تاریخ : 1399/4/26

قبول من با تندی حرف زدم از شما هم ممنونم وقت گذاشتی منو متوجه کنی اما تو همین مقاله گفته شده دانشمندان هنوز نمی دونن این نرخ باعث بیماری می شه یا نه و
گفته در شرایطی که فرد با اینترنت کار نکه و این مقاله واسه سال ۹۳ تو اون سال اصلأ 4G هم کامل تو ایران نبود الان داریم می ریم سمت 5G بعضی معیار ها سالانه تغییر می کنه، این که مال ۶ سال پیشه اون موقعه آیفون ۷و۸ که رکورد داره این نرخ آن وجود نداشتن خب اگه این نرخ زیاد بودنش بد نیست چرا برند ها می خوان بیارن اش پایین .
ممنون

محمد س در تاریخ : 1399/4/24

سلام
شما دوست عزیز یکبار پیاماتو بخون بعد دیگه از کلمه تعصب استفاده نکن.و راجب به SAR مقاله ی پایین رو بخون
https://www.zoomit.ir/2014/6/25/12224/what-is-sar/
که اشاره شده در باندهای مختلف و بدنها تفاوت داره و این هم متن خود مقاله هست که میگه مقایسه ی میزان SAR در گوشی‌های مختلف اشتباه است و اینکه SAR برایه این هست که سازندگان برای انتن دهی بهتر از این حد تجاوز نکنند و اشاره شده که SAR بدترین شرایط برای تشعشع سیگنال رادیویی است و همین طور که قبلا اشاره شده اگه این میزان زیاد باشه گوشی نمیتونه وارد بازار بشه (میشه گفت امریکا تو این مورد سختگیری میکنه ولی میزان SAR بعضی از گوشی‌های اپل رو برو ببین) و بیشترین میزان توسط سر جذب میشه که برایه این مسئله میشه موقع تماس از هنزفری مدل های سیمی یا بلوتوثی استفاده کرد

Mahdi N در تاریخ : 1399/4/15

آقا به من گفتید دلال ، شما سوال پرسیدید منم جواب تون رو دادم برندی رو تبلیغ نکردم که اگه دلال بودم همون اول تبلیغ می کردم .
اره مجوز می گیره منم نگفتم نمی گیره اما معمولا چون تأثیر اش کمه چشم پوشی می کنن البته وقتی کمه که امواج دیگه ای که بدن ما جذب می کنه رو حساب نکنیم که تو شرایط روزانه ای که ما زندگی می کنیم هستش خب .
متاسفانه تعصب شما اونقدر روی یک برند زیاده که نمی زاره یه سری چیز هارو قبول کنید منم دیگه با شما حرفی ندارم ،نرود میخ آهنی در سنگ .
فقط یه چیز شما که کل ایرادات شیائومی رو دارید برا خودتون توجیه می کنید این که خود مدیر عامل شرکت به جای محصولات خودش می‌ره آیفون استفاده می کنه در حالی که محصول عالی حالا به قول شما کم نداره رو چطور واسه خودتون توجیه می کنید؟
عزیز این تعصب ، تعصب بیجاست ولش کن .

Alireza T در تاریخ : 1399/4/10

شما یا دلالی یا واقعا اطلاعات نداری،من اینو برای بقیه مینویسم دوستان گوشی وقتی بخواد مجوز بگیره که توی اروپا و آمریکا منتشر بشه یه سری تست ها ازش میگیرن که sar و بقیه چیزاش استاندارد باشه بعد مجوز بهش میدن همینجوری الکی نیست، وقتی یه گوشی گواهی نامه منتشر شدن تو اروپا رو میگیره یعنی مشکلی از هیچ جهت برای سلامتی نداره،... دیگه الان همه اینچیزا رو میدونن، مردم اروپا خیلی بیشتر از ما روی سلامتی حساسن و اون همه تست و مجوز و گواهینامه الکی نیست بخاطر همین چیزاس

Mahdi N در تاریخ : 1399/4/10

شما برو گوشیای پرتو زا شیا رو بخر ایشالا غده مغذی نمی گیری .
SAR گوشیای شیا الان بالاترینه بورو بخاطر نصف قیمت کمتر شیا بخر دقیقاً همون کاری که الان خیلی‌ هامون دارن انجام می دن بعدشم می گیم چرا اینقدر مریضی زیاده، دادش سلامات رو نمی تونی با نصف قیمت بدست بیاری خریدنی ام نیست .
فناوری 5G همین جوری پرتو های ماکروویو اش زیاده حالا تو گوشی شیا که دیگه نور الا نور میشه .
من گفتم اگه زندگیت واست مهم نیست برو بخر اصلا ده تا بخر شاید بهت تخفیف ام دادن بازم ارزون تر شد .

Mahdi N در تاریخ : 1399/4/10

آقا محترم شما با من اول در مورد قیمت جهانی این گوشی که چرا بالاست بحث کردی جوابت رو دادم ، بعد گفتی تو ایران گرونه بازم جوابت رو دادم شما اول مشخص کن چی می خوای بعد بیا حرف بزنیم .
این حرف که گفتی تعصب ریاضی رو هم شامل می شده درسته حتی بعضی وقت ها منتق درست بحث کردنم شامل می شده الان شما اصلا نمی دونی خواستت چی، من دوبار جوابت رو دادم شما بورو یا لیوان آب بخور آروم شب بیا حرف بزنیم

Alireza T در تاریخ : 1399/4/9

من میگم این گوشی شیشصد دلار قیمتشه و شیائومی دقیقا همین پردازنده و دوربین بهتر و 5g و صفحه امولد رو میده سیصد دلار، سیصد دلار نصف شیشصد دلار، یعنی سیصد دلار از شیشصد دلار کمتره، این قیمت جهانیشه ربطی به کشور ما نداره، تو خارج هم سیصد دلار نصف ششصد دلاره، اونجا هم شیشصد دلار از سیصد دلار بیشتره، ربطی به اقتصاد ما نداره، تعصب حتی ریاضی رو هم نقض میکنه!

Mahdi N در تاریخ : 1399/4/7

این مشکلاتی که گفتید تو ایران هستش و مشکل از گوشی نیست از اینترنت ماست،
و قیمتشم بازم مشکل از اقتصاد ماست نه گوشی .

Alireza T در تاریخ : 1399/4/4

اره داداش این گوشی از تمام باند های 5g پشتیبانی میکنه ولی چه فایده؟ اینترنت 4g همه جای دنیا صد و پنجاه مگابایت بر ثانیه سرعت داره ولی تو کشور ما فعلا شیش هفت مگابایت بیشتر نمیشه، یعنی ما هنوز نسل چهارممون اول راهه! در خوشبینانه ترین حالت شاید ده سال دیگه نسل پنج تو ایران شروع بشه پس پونزده میلیون واسه یه میانرده چون 5g هستش عاقلانه نیست، اون هم با این طراحی و این همه حاشیه، بعد اینکه بهترین گوشیو دادن مهمه درسته قبول دارم ولی نوکیا هنوز یه پرچمدار که بتونه رقابت کنه نداده، پرچمدار حال حاضرش که خیلی روی دوربینش مانور دادن با پنجتا لنز امتیازش از میانرده های برندای دیگه با سه تا لنز هم کمتر شده‌... خلاصه اچ ام دی گلوبال نمیتونه نوکیای ده سال پیشو دوباره احیا کنه بلکه این یه مقدار اعتبارشم با این گوشیا و این کیفیتا از بین میبره

Mahdi N در تاریخ : 1399/4/4

آقا علی رضا تو قسمت سرعت گوشی به بازار دادنش شما درست می گید منم قبول دارم .
اما تو قیمت دلیل داره دلیلشم اینکه این گوشی بیشترین پشتیبانی از ۵G رو داره یعنی همه جای دنیا شما می تونید به ۵G وصل بشید. اما برندهای دیگه این حد از پشتیبانی رو برا نسل پنجم نه دارن نه حتی ادعایی هم تو این حد از پشتیبانی ندارن، و هنوز امتیاز های این گوشی معلوم نیست شاید یه چیز بهتری داشته باشه ما ندونیم.
گوشی دادن مهم نیست بهترین گوشی رو دادن مهمه نوکیا رو نمی گم کلی می گم ‌.

Alireza T در تاریخ : 1399/4/4

با ارزش پول کاری نداریم این گوشی شیشصد دلار قیمت گذاری شده ، سی پی یوش اسنپ هفتصد و شصت و پنج جی هستش ، شیائومی دقیقا همین سخت افزار و دوربین بهترو دویست و نود دلار وارد بازار کرده یعنی نصف قیمت، این سیاست گذاری اشتباه اچ ام دی گلوباله که سرنوشت اچ تی سی میاد براش

Alireza T در تاریخ : 1399/4/4

سلام این گوشی شیشصد دلار قیمت گذاری شده!!! نوکیا گفته دلیل این قیمتش فایو جی بودنشه! شیائومی همین سخت افزار و پشتیبانی از فایو جی رو میده دویست و نود دلار، کمتر از نصف، اصلا با پول ملی هم کاری نداریم شیشصد دلار واسه یه میانرده خیلی بالاس، اچ ام دی گلوبال اولین گوشی فایو جیش رو هنوز وارد بازار نکرده! بقیه شرکتا بیست تا فایو جی وارد بازار کردن، قبول کنید سیاست گذاریش به شدت اشتباهه، این گوشی تو ایران پونزده میلیون پولشه

مهدی ف در تاریخ : 1399/4/3

سلام
عزیز این مشکل پول ملی ماست که دیگه خیلی بی ارزش شده اگه یه گوشی فقط ۱۰۰ دلار گرونتر از یه گوشی دیگه بشه با این قیمت دلار ۲ میلیون تومان گرونتر میشه اگه دلار به فرض ۳۰۰۰ هزار تومان بود قیمتش ۳۰۰هزار گرونتر میشد نه ۲ میلیون عزیز ٖ

Mahdi N در تاریخ : 1399/4/2

عزیز اول اینکه مشکل از قیمت گذاری نیست و به خاطر ثابت نبودن اقتصادی ما نوکیا رو مقصر ندونید .
دوم شما بزار گوشی بیاد بازار جهانی بعد، ببینیم این گوشی ارزش خرید داره یا اون ده تا برندی که شما گفتید هنوز توانایی های این گوشی مشخص نیست ، منظورم روی کاغذ نیست تو عمل رو می گم.

Alireza T در تاریخ : 1399/4/2

شرکت اچ ام دی گلوبال با این سیاست گذاری و قیمت هاش و ضرری که هرسال داره میده آبروی نوکیا رو کامل میبره، وقتی شرکتای دیگه ده تا گوشی با همین سخت افزار و دوربین با نصف قیمت این وارد بازار کردن کی اینو با این قیمت میخره آخه؟

پویا م در تاریخ : 1399/3/24

کلا ایران جز گوشی های چینی دیر میاد بنظرم ۵.۳ بخری سود کردی . حرف الکیه هم نمی‌زنم یه چی می‌دونم میگم

re c در تاریخ : 1399/3/24

سلام دوستان. کسی میدونه این گوشی یا سری نوت نوکیا کی به بازار ایران میاد؟

MJAVAD A در تاریخ : 1399/3/24

لامصب نیومد
دیر هم بیاد دیگه فرقی نمیکنه برام چون پولی که برای خریدش داشتم رو هزینه کردم و گمون نکنم بتونم بخرمش
حیففففف
حالا صبر میکنم تا 7.3 بیاد حداقل اونو بگیرم

مهدی م در تاریخ : 1399/3/15

این گوشی نمیتونه به عنوان پرچم دار زیاد جالب باشه اما خوبه
ولی نوکیا 9.3بیاد خیلی بهتره اسنپدراگون 865داره باطری 5000صفحه نمایش ال ای دی با تراکم پیکسلی
بالا که خیلی با این فرق داره و دوربیناش

Mahdi N در تاریخ : 1399/3/15

خب آخه آقا محمد مشکل شیا... جوری نیست که مشتری بتونه ببینه که بفهمه
یا نفعمه مشکلی داره و به مرور تاثیرش رو میزاره .
اینکه مدیر عاملش پولداره هم دلیل قانع کننده ای نیست واسه کیفیت محصولات شرکت.
قصد تخریب این برند هارو ندارم فقط می خواهم بدونید به چی پول می دیدید .

Mahdi N در تاریخ : 1399/3/15

سلام خسته نباشید.
برادر من الان از یازده تا از گوشی موجود وان پلاس سه تا اش از لیست گوشی هایی که بیشتر جذب پرتو رو داره.
حساب کن ببین چند درصد گوشیاش خطرناک هستن تو آمریکا به فروش رسیدنش معنیش عالی بودنش نیست. خب شما بگو چند تا گوشی تو آمریکا فروخته،تو آمریکا بودن که دلیل نمی شه الان خیلی از برندها تو آمریکا هستن.
شیا... هم همچنین بیش ترین جذب پرتو رو داره تو بین این همه برند . فروش بالا معنیش همیشه کیفیت نیست، قیمت پایین باعث فروش بالای شیا...ست .
خب عزیز من آیا شیا... تو شرایط عادی هم می تونست همچین فروشی تو اروپا داشته باشه .
منظورتون از کمترین نرخ جذب سرو بدن چی بود ؟

mohammad r در تاریخ : 1399/3/14

برندی مثل شیائومی مجبوره کیفیت گوشی ها رو بالا ببره و برده چون وارد بازار های جهانی شده و اینو خوب میدونه که اگه گوشی با کیفیت پایین بزنه اعتماد مشتریا از دست میره.
رئیس شیائومی جزو ۱۰تا مرد پول ساز چینه ها.

mohammad r در تاریخ : 1399/3/14

یه چی گفتی ها!!!!
اولن وان پلاس کم ترین نرخ جذب سر و بدن رو داره بین کل اندرویدی ها و بین گوشی های چینی تنها برندیه که در امریکا فروخته میشه.
شاید شیائومی ۵ یا ۶ سال پیش خیلی خوب نمود اما اون موقع بقیه برند ها هم اینطور بودن چون هم اندروید اون زمان بسیار هنگی بود و خیلی پایین تر از ios بود اما الان دیگه نه.
طبق امار جدید در ۳ماهه ۲۰۲۰ در اروپا هواوی و اپل و سامسونگ به شدت افت داشتن نسبت به گذشته و شیائومی افزایش شدید طوری که حدود ۱۰ درصد گوشی های فروخته شده از شیائومی بوده. الان در اسپانیا شیائومی با ۲۴درصد بزرگترین فروشنده گوشی شده.

هی گفتی سرچ کن سرچ کن. اینم منبع: androidathuarity

Mahdi N در تاریخ : 1399/3/10

عزیز من همون اولم گفتم نمی‌گم نوکیا بهترینها اما شیا... هم خوب نیست .
اگه قبول نداری سرچ کن می بینی، اصلأ به من چه شما قصد خود کشی داری به خودت ربط داره .
فقط سرچ کن می بینی. درضمن آقا امیر ع وان پلاس که شما می گفتید جز گوشی هایی که بیش ترین جذب پرتو رو داره می دانستید.

hamid m در تاریخ : 1399/3/9

جالبه شما میگید تعصب چیزی خوبی نیست ولی مرتب با تعصب حرف میزنید نمیخاستم جواب بدم اما محض اطلاع همین جا نظرات دوستان زیر سایر گوشی های نوکیا بخونید میبنیند بدون مشکل نیست اینم توی همه گوشی ها هست ولی سری جدید نوکیا خرابی زیاد داشت مشکلاتی مثل هاله قرمز، ریست شدن خود به خود شدن ، سوکت شارژ و.... قرار نیست برای همه هم پیش بیاد من بگم خرابه شما بگید من که چنین مشکلی ندارم . تعددا خرابی مهمه که نوکیا به نسبت زیاد داشت بازم دقت کنید به نسبت فروش

Mahdi N در تاریخ : 1399/3/8

سلام من در رابطه با سوالاتی که پرسیدم چیزی نگفتم شما جواب دادی که خیلی ممنون . اما اگه خواستی شیا... رو تبلیغ کنی نگو نوکیا خود به خود خراب می شی . بگو شیا... دوستدارم طرفدارش، نیستم دوستدارم ((منم آیفون دوستدارم خب دلیل نمیشه)) چون اوپو ام گوشیاش خوبه هواوی ام گوشیاش خوبه و کلی از برندهایی که الان تو بازار هست.
من یکی از اتفاقاتی که واسه برند افتاد رو گفتم و یکی از مشکلات گوشیاش که به خدمات پس از فروشش ربط داره شما که طرفدارش نیستی،، چرا ناراحت می شی .
ونگفتم نوکیا الان بهترینه چون اگه منم می تونستم سونی می خریدم. (( به نظر من واسه استفاده از آیفون یه سوادی لازمه که حداقل بتونی از نصف امکاناتش استفاده کنی که من واسه آیفون این سوادو ندارم))
و یه برند دیگه داره میفروشه چرا من باشما باید بحث کنیم شما لطف کن ادامه نده منم نمی دم اما نگو این از اون بهتره چون سلایق تو گوشی فرق می کنه. حرف من اینه.
یه سوالم که اگه توهین نباشه می پرسم شهر شما کجاست؟ چون ما واقعاً قطعات اش رو پیدا نمی کنیم.
خسته نباشید.

امیر ع در تاریخ : 1399/3/7

اول این ک من گفتم گوشای ۴-۵ ساله رو نگاه کن ک تفاوتو تو کارکرد زیاد ببینی،منظورمم این نیست ک گوشیای نوکیا همشون خراب میشن،منظورم این بود که برند آنچان با کیفیتی که قبلا بود دیگه نیست
دوم اینکه تاچ 925 من نشکست،از کار افتاد،بدون ضربه،جایی نشون دادم گفت احتمالا از داغ شدنه گوشی بود،درستش نکردم ک ببینم دلیلش چی بود ولی تنها گوشیم بود که بی دلیل خراب شد
سوم من فکر کنم چند بار تو حرفام گفتم اصلا بحثم این نیست ک نوکیا بده یا چی،خرید شیائومی ب عنوان برند جدید رو ب کسی توصیه میکنم که رو برندی تعصب نداشته باشه،گمونم دقیقا همین جمله رو پایین تر گفتم
و این ک جواب سوالاتو دادم ک گفتی خرید شیائومی درسته یا ن و سوال دیگه ک اختلاف قیمتش واسه چیه،خب جواب نمیخوای چرا سوال میپرسی😅
در مورد قطعه هم باقی شهرا رو نمیدونم ولی شهر ما با این ک کوچیکه قطعه شیاعومی گیر میاد،حد اقل تاچ ال سی دی گیر اومد

Mahdi N در تاریخ : 1399/3/7

داداش گوشیت رو از نظر سخت افزاری درست انتخاب نکردی به کل برند نسبت نده گوشیای ما نوکیاست الان اندروید دهیم هیچ مشکلیم نداریم

Mahdi N در تاریخ : 1399/3/7

داداش گوشی خریدنی دقت کن از این به بعد چیپستش اسنپدراگون باشه همه برندها به جز سری A اپل و اسنپدراگون فعلآ خیلی جا واسه پیش رفت دارن .

Mahdi N در تاریخ : 1399/3/7

سلام داداش ۵.۱ پلاس cpu مدیاتکه ای، مدیاتک کلان تودریافت آپدیت مشکل داره.متخصصان میگن هرکسی گوشیش با این cpu باشه باید بیخیال آپدیت بشه.

امیرحسین ب در تاریخ : 1399/3/6

آقا نوکیا فقط این جمله سریع ترین دریافت بروزرسانی رو تو تبلیغاتش استفاده میکنه اما بشدت تو ارایه آپدیت بد قوله.
من خودم 5.1 پلاس دارم ، نوکیا تا الان دوتا زمان برای آپدیت این گوشی اعلام کرده به هیچکدوم هم پایبند نبوده نه فقط مدل گوشی من ، مدلای دیگه ی این شرکت هم همین مشکل رو دارن درصورتی که هم رده ی این گوشی ( Mi A2 Lite ) اونم تو شرکتی مثل شیامی خیلی وقته اندروید 10 دریافت کرده با چند مرحله آپدیت اصلاحی واسه رفع باگ . هر دوی این دو گوشی هم اندروید وان هستن.
نوکیا واسه این نوع از بروزرسانی این بار واقعا بشدت ضعیف عمل کرده.

Mahdi N در تاریخ : 1399/3/6

سلام گفتید دیوار و شیپور نگاه کنم تو این دو تا سایت هرکس گوشی گذاشته گوشیش نو و سالمه .
اما گفتید تاچش می‌شکنه این منطقی نیست گوشی خود به خود تاچش بشکنه .
هدف خراب کردن برند شیا... رو نداشته و ندارم خب یه واقعا بود گفتم الان تنها عیب گوشی های شیا... اینه قطعات اش پیدا نمی شه.
من پدرم لومیا ۹۲۰ پنج ساله استفاده می کنه تا حالا هیچ مشکل سخت افزاری پیدا نکرده واسه شما ها چرا ایراد پیدا کرده من نمی دونم.
بعدشم شما گوشی کی خودت دوستداری بخر ما هم اونی که دوست داریم شماهم به خودت ربط داره ماهم به خودمون .ما به چیزی که می بینم پول می دیم شما هم به چیزی که می بینید. ما بدی ندیدیم پول می دیم شما بدی دیدی پول نده. اما آقا در کل گوشیاش مشکلی ندارن من حوصله ندارم رو برند تعصب داشته باشم اینارم می نویسم چون بدی از گوشی‌های نوکیا ندیدم .
خسته نباشید.

فردین »»» Fardin خ در تاریخ : 1399/3/5

بلاخره سلطان خودشو نشان داد. متریال عالی، سخت افزار قدرتمند با سیستم عامل همیشه بروز و دوربین زایس.
یعنی در همه چیز تمام است از باتری تا شبکه خدایش حرف نداد.
پیشتاز تکنولوژی 5G جهان، سریعترین بروز رسانی، بهترین سیستم صوتی تلفن همراه، دوربین با لنز زایس عالی، بادوام‌ترین در دنیا و قیمت منصفانه مثل همیشه فقط و فقط نوکیا

مهدی ف در تاریخ : 1399/3/5

دوست من نوکیا در کشور فنلاند طراحی میشه سخت افزار و نرم افزارش رو هم مشخص میکنند ودر کشورهایی که نوکیا کارخانه داره دستور تولیدش رو صادر میکنند که یکی از کارخانه ها هم در کشور چین هست تازه قرار شده که دیگه در منطقه آسیا کارخانشون رو به کشور مالزی یا ویتنام انتقال بدن یا اصلا در اسیا کارخانه نداشته باشن دلیلش هم بازار نا بسمان تولید کنندگان چینی عنوان کرده

امیر ع در تاریخ : 1399/3/5

گوشی با کیفیت و با دوامی که تاچش یهو از کار افتاد؟(۹۲۵) یا گوشی ای که با یه ضربه کوچیک آنتنش قطع شد؟(۸۳۰) برو بگیر،راحت باش،کی جلوتو گرفته اصلا :| ولی قبلش ی نگاه بنداز ببین حد اقل گوشیا کجا داره تولید میشه😅هرچند مکان تولید اصلا مهم نیست ولی صرفا با کارمندای با تجربه بیشتر آشنا شی
پایین ترم گفتم نوکیا رو تخریب نمیکنم ولی واقعا واسه ی آدمی ک بی تعصب نگاه کنه شیاعومی منطقی تره،ولی وقتی یکی فن ی برنده خب اونو دیگه نمیشه باهاش بحث منطقی کرد

امیر ع در تاریخ : 1399/3/5

نه واقعا تو گوشی طرفدار برند شیائومی نیستم،اگه وان پلاس گوشی ارزون تر داشت یا سونی رسما تو ایران بود قطعا از اونا میگرفتم،از این ک یکی بی دلیل میاد ی برندیو تخریب میکنه خوشم نمیاد،خصوصا شیائومی ک خیلی خوب داره کار میکنه،نه قدیمی بودن ی برند تو کیفیتش تاثیر داره،نه کشور مبدا،فقط چیزی که تحویل مشتری میده مهمه،ما نمیریم تاریخچه شرکتو بخریم که،گوشیشو میخریم،مقایسه دوتا برند از رو تاریخچه و کشور مبدا نهایت بی عقلیه
واسه اون خرابیا هم میتونی دیوارو شیپورو چک کنی،دیگه این دوتارو که همه میشناسن
و این ک مدیر عامل ی شرکت ی گوشی غیر برند خودشو داشته باشه میتونه هزار دلیل دیگه داشته باشه،حالا دیگه چی تو سر طرف میگذره نمیدونم،میتونی مصاحبه هاش و نظراش رو در مورد شیائومی ببینی

مهدی ف در تاریخ : 1399/3/4

عزیزم عتیقه نمیخرم دارم ی گوشی میخرم که کارکنانشان تجربه بالایی در رابطه با ساخت ی گوشی بادوام وباکیفت رو داشته باشن شما تا حالا گوشیهای لومیا رو تو خواب هم ندیدی چه برسه بگیری دستت بد میگی خرابی داشته خبر رسیده نوکیا روی بازار ایران هم حساب زیاد کرده چون فهمیده تو ایران هنوز هم مخاطب زیادی داره و میخواد اگه بشه سرمایه گذاری بکنه

Mahdi N در تاریخ : 1399/3/4

سلام خسته نباشید یه سوال شما گفتید طرفدار شیا ... نیستی خب پس چرا همش ازش طرفداری می کنی الان هیشکی اینقدر حوصله ندارم که سنگ برندهای دیگه رو به سینش بزنه .
بعدشم اسم این سایتها رو لطفاً بگو لااقل با مشکلاتی که ممکنه واسه گوشیمون پیش بیاد آشنا بشیم خیلی ممنون. بعدشم کسی نیست که نیت خراب کردن برنده شیا.. رو داشته باشه خود مدیر عاملش آیفون استفاده می کنه دیگه تو این شکی که نیست. پس فرار به جلو نکنید.
خیلی ممنون اگه وقت گذاشتید خواندید منتظر جواب سوالم هستم .

امیر ع در تاریخ : 1399/3/4

خیلی دوست دارم بدونم اطلاعات خنده دارتونو از کجا میارین😂 جدی یا قدرت مقایسه دوتا گوشیو نداری یا فقط از رو تعصب حرف میزنی، یه سر ب سایتای فروش گوشی کارکرده بزنی میبینی چقدرررر نوکیای خراب و برد سوخته دست ملته،حتی گوشیای 2015 شیائومی هم اکثرا مثل روز اول کار میکنن ولی نوکیا خصوصا سری اندرویدش ی درمیون خراب میشن،پایین ترم گفتم،چیزیه ک دور و ورم دیدم،خصوصا چند تا 3 و 3.1 که مشکل آنتن و جی پی اس پیدا کردن،سری لومیا هم که خودم داشتم،از 3 تا فقط یکیشون سالم موند،این نوکیا دیگه اون نوکیایی نیست ک 1100 میزد،حتی گوشی ساده هاشم بی کیفیتن،همین الان کنارم یه 230 افتاده که بعد یه سال استفاده کاملا بلا استفاده شده
وقتی میای در مورد یه برند حرف میزنی حد اقل یه تجربه ریز باهاش داشته باش بعد نظرتو بگو😉
شیائومی هم بین گوشیاش مشکلای مورد دار داره،گمونم همین نوت 8 بود که ی سری کاربرا صفحشون مشکل دار شد،ولی خرابی هایی که از شیائومی دیدم خیلیییی کمتر از خرابی های نوکیا بود
خودم تعصبی رو شیائومی ندارم،برند مورد علاقم اول وان پلاسه که متاسفانه قیمتش بالاس ،بعدشم سونی که تو بازار نیست

امیر ع در تاریخ : 1399/3/2

مگه داری عتیقه میخری که قدمت مهم باشه؟ 😂
والا خودم با نوکیا مکشلی ندارم ولی آخرین باری ک گرفتم تاچش کامل از کار فتاد،بی هیچ ضربه و آبخوردگی ای،این سری اندرویدی هم ک داره میزنه کیفیت آنچنانی ندارن،دست بقیه دیدم که از خریدش منصرف شدم،منهای دوربین و ظاهر گوشیاش چیز خاصی ندارن
خدایی گوشیای شیائومی و هانر (نداشتم البته) خیلی بیشتر از گوشیای ۲-۳ سال اخیر نوکیا دووم میارن،حد اقل چیزی که دور و ورم میبینم اینه که نوکیا بعد ال جی بیشترین خرابیو داره

مهدی ف در تاریخ : 1399/3/1

سلام دوستان یکی به من بگه این شرکت شیامی چند سال قدمت داره که بعضی ها اینقدر بزرگش میکنند گوشیاهای شیامی بعداز یک سال دلتو میزنن
ما همیشه از جنسای چینی هیچ خیری ندیدم نوکیا هرچی باشه یک برند اروپایی با اصالت محسوب میشه که همه با موبایل هاش خاطره دارن ٰ

Mahdi N در تاریخ : 1399/2/31


یعنی شرکتهای گوشی سازی به این بزرگی با اون همه کارمند صاف مدیرشون باید
بیاد گوشی های مختلف و امتحان کنه.
با منطق آدمی جور در نمیاد.
چندتا از مثال های شرکتهارم لطفاً بگید نمی گم نیست ولی من نمی دونم بگید لطفاً.خیلی ممنون مرسی

Mahdi N در تاریخ : 1399/2/31

داداش کسی شما رو تو خرید این گوشی مجبور نکرده .
این گوشی 5G توگوشی های 5G قیمتش مناسبه اما شیائومی mi 9 pro
باقیمت نزدیک این گوشی هست که دوربینش ضعیف تره .

Abolfazl A در تاریخ : 1399/2/31

فک کنم جوابشو ندیدی.مدیر عامل شرکت ها همیشه برای تست گوشی های شرکت های دیگه اونارو تست میکنن که اونمse2020بود که ببینه چه چیزه خاصی داره اسکی بریم حتی رابط کاربری شیا کپی اپل هست ولی چون الان شیا داره رقیب مستقیم اپل رو میکشه پایین که سامسونگ باشه قصد شکایت داشت ولی نکرد

Abolfazl A در تاریخ : 1399/2/31

هم قیمت این گوشی پرچمداره امساله شیاعه(mi10)ولی بایه گوشی سیصد و خورده ای مقایسه میکنم.redmi k30 racing edition.جفتشون فایو جی هستن دوربین هنوز بررسی نشدن که نظر بدین.صفحه نمایش جفتشونipsولی اون 120هرتزیه که اینو خرد میکنه اون خیلی خفن تر و ارزون تره ولی به فنای نوکیا هرچی بگی حرف خودشونو میزنن.

پویا م در تاریخ : 1399/2/30

دوس داری بده سامسونگ یا هواوی بگیر . اگرم نه دوس داری بده یه گوشی فلاندی بگیرو با کیفیت

داود م در تاریخ : 1399/2/29

چرا باید نزدیک 700 دلار برای گوشی بدیم که حتی نمایشگرش oled نیست وپردازنده میان رده استفاده کرده نوکیا بااین قیمت گذاری قبر خودشو داره میکنه درصورتی که با نصف همون پول میشه گوشی بهتر وباکیفیتر از این خرید

امیر ع در تاریخ : 1399/2/28

وقتی گوشیاش مشخصات بهتری نسبت ب هم قیمتاشون دارن و در کنارش عمر خوبی هم دارن چرا خریدش بد باشه؟ قبل شیائومی گرفتن نظرم رو نوکیا بود،اگه دوربین گوشی واسم مهم بود قطعا نوکیا میگرفتم،نمیدونم هنوزم لنز زایس میذاره یا نه ولی از وقتی اولین لومیامو گرفتم دیدم واقعا تو عملکرد دوربین از همه یه سرو گردن بالاتره، ولی یکم سبک سنگین کردم و تجربه اطرافیانو از گوشیاشون دیدم و شیائومی گرفتم،این چند ماه هم واقعا راضیم،به نظرم اگه آدم تعصب رو استفاده از برند خاصی نداشته باشه واقعا خریدش منطقیه

Mahdi N در تاریخ : 1399/2/28

سلام من نگفتم گوشی های این برند مشکل دارن اما به نظر شما خرید گوشی که مدیر عاملش گوشی ساخت خودشو قبول نداره و درسته؟
هر چقدرم می خواد قیمتش پایین باشه.

امیر ع در تاریخ : 1399/2/27

داداش سود شرکتش پایینه ب جاش بیشتر میفروشه،تو بعضی نرم افزار های گوشی هم تبلیغات داره ک میشه حذف کرد،خودم چون آزار دهنده نیست حذف نکردم،صرفا یه بنر بالا میاره
ولی گوشیاش واقعا عالین،خودم تازه چند ماهه گرفتم ولی دوستام که چند ساله شیائومی دارن گوشیاشون هنوزم مثل ساعت کار میکنه

Mahdi N در تاریخ : 1399/2/26

سلام از طرفداران برند شیائومی یه سوال داشتم
این برند چطوری که امکانات خوبی ارائه می ده اما قیمتش خیلی فرق دارد و پایین تره نسبت به برندهای دیگه.

Mahdi N در تاریخ : 1399/2/26

سلام از طرفداران برند شیائومی یه سوال داشتم این برند چطوری که امکانات خوبی می ده اما قیمتش خیلی فرق و پایین تره می کنه؟

Abolfazl A در تاریخ : 1399/2/22

من نمیگم ای پی اس بده ن ولی لطفا این دوتا رو باهم مقایسه نکنید و اینکه ضرب المثل که نیست میگی اصطلاحا امولد امولده ای پی اس ای پی اسه این از هیچ طرفی ینی هرچی فک کنی جلو اون لوله میشه

Abolfazl A در تاریخ : 1399/2/22

نوکیا طراحیش خوبه؟ تا حالا درگاه تایپ سی شیش دو رو دیدی ؟انقد زخمته که ادم حالش بهم میخوره اندروید وان هم سلیقه ای هست لنزش بهترین تو دنیا باشه وقتی سخت افزار ضعیفه چه فایده ای داره البته امثال داره بهتر میشه نسبت به پارسال که دوربینای پرچمدارش شبی نمکدون بود عمر و دوام هم مثلا این پلاستیکیه با پلاستیک دیگر برندا فرقی داره یه چی بگم نمایشگرش با تراکم پیکسلی پایین اصلن نمیچربه به امولد از تو اندامت حرف در نیار کدوم ای پی اس میتونه با امولد مقایسه شه k30 نه این گوشی که ppi380 داره...

ارمین ا در تاریخ : 1399/2/16

مثلا تو رنج های مختلف قیمتی نوکیا و سایر برند ها موبایل دارن ولی گوشی اون یکی برند ها ارزش خرید بیشتری داره مثلا این نوکیا 6.2 که قیمتش هم بالای سه و نیم هست چرا آخه باید بخریش دلت رو به اسنپدراگون 636 خو کنی که مال 3 سال پیشه یا دوربین سلفی 8 مگاپیکسلیش یا باتری 3500 یا سی پی یو ضعیفش خدایی من کاری ندارم ولی گوشی های شیائومی مثلا بهتره تا بری نوکیا 6.2 بخری قبول کنین

mohsen a در تاریخ : 1399/2/15

یه چیزی که دوستان زیاد باهاش درگیرن صفحه نمایشه
ببینید دوستان وقتی یه نفر میا صفحه نمایش سوپرامولد با این گوشی مقایسه میکنه حتما سوپرامولد روشنایی بهتری داده
و این مقایسه کاملا اشتباه
وقتی این گوشی صفحه نمایشش ips lcd هست باید با گوشی هایی که صفحه نمایششون ips مقایسه بشه که حتما توی این مقایسه نوکیا بهتر عمل میکنه
نوکیا یه کاری کرده کیفیت صحفه نمایشاش همه یکین
اما گوشی های سامسونگه مقایسه کنید
کیفیت صحفه نمایش هرگوشی بادیگری متفاوته

کیان د در تاریخ : 1399/2/14

مشکل نوکیا دقیقا چیه؟انروید خام سبکش یا دادن اپدیت انروید تا سه تا(حتی برا پایین رده) یا داشتن لنز کارل زایس یا چیپ های کوآلکام یا عمر و دوام بالاشون یا خوش طراحی بودن و زیبا بودنشون یا داشتن اسم و نسب و اصالت یا داشتن صفحات نمایشگر عالی که با امولد مقایسشون میکنند یا احترام گذاشتن به مشتریانشون یا خط دهی عالیشون؟!کدومشون مشکله؟؟!!!!
موارد 1 تا 100 از مجموع 152 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا