نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note7

Galaxy Note7 گلکسی نوت 7

Samsung Galaxy Note7 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.3 از 10 (2025 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy Z Fold Special
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 701 تا 800 از مجموع 1270 مورد

رضا ر در تاریخ : 1395/6/9

این سنسور عنبیه هم همچین چیز شاخی نیتس اگر گوشی شما گم بشه با یک فلش راحت این قفل میتونن باز کنن و گوشی ریست میشه
بیشتری این کار سامسونگ جنبه تبلیغات داره

زهرا ر در تاریخ : 1395/6/9

سلام
بنده خودم نوت 2 دارم
استفاده ی خاصی از قلم ندارم
ولی از گوشی بزرگ خستم واس این بیشتر میگم ایفون 6 اس
ایفون 7 هم بیاد قطعا بالای 3.4تومن و این قیمت خیلی زیاده
من فقط برای کیفیت به ایفون فکر میکنم نه پز دادنش
یعنی شما نوت 7 رو پیشنهاد میکنین؟
اخه افت قیمت سامسونگ خیلی زیاده بعد 5.6ماه گوشی 3 میلیونی میاد 1 تومن.واقعا زوره...

Hooman F در تاریخ : 1395/6/9

سلام
امروز و طبقه اول علاالدین، نوت 7 با گارانتی اینتر بود 3500000 تومان وبدونه گارانتی بود 3 میلیون.
دوستان عزیز، به نظرتون روند نزولیه قیمت این گوشی به چه صورت خواهد بود؟ایا تا 2 ماه دیگه، قیمتش به حدود 2300000 میرسه؟ و اینکه ایا عرضه رسمیه این گوشی، تاثیری بر روی قیمت اس7 خواهد داشت؟؟

Hooman F در تاریخ : 1395/6/9

سلام مبارکتون باشه
اگر امکان داره یک مقایسه بین نوت 7 و 5 داشته باشید مثل کیفیت صفحه نمایش،دوربین،اسپیکر

داريوش ق در تاریخ : 1395/6/9

دوستان عزیزم سلام
این گوشی بهمن ماه میاد زیر 1700 الکی پولتونو دورنریزید آیفون 7 که بیاد اتوماتیک این گوشی حداقل یه تومن میاد پایین قیمت تموم شده این گوشی 700هزارتومنه با احتساب هزینه های تولید شامل نیروی انسانی مواد اولیه وهزینه های سربار مثل برق و..........

فرهاد- ا در تاریخ : 1395/6/8

سلام دوست عزیز در همه جای دنیا و در هر موضوعی شبیه این اول حفظ داشته و سرمایه مهمه و بعد اینکه
تونستن با فکر داشته رو به طور کامل حفظ کنن شروع میکنن به جمع اوری منابع و داشته بیشتر برای گسترش روز افزون محصول خودشون
و در این قضیه هم این امر مستثنی نیست که وقتی شرکت سامسونگ به جای حفظ کاربران و داشتهای قدیمیه خودش
و راضی نگه داشتن مشتری ثابت خودش میپردازه به بازاریابی و جذب مشتری مابقی شرکتها خب معلومه
هم به طور کامل جذب مشتری نمیکنه و مهمتر از اون مشتری ثابت حداقل سریهای نوت رو هم ممکنه از دست بده
سریهای نوت همیشه سریهای خاص و مجزایی نسبت به سایر مدلهای گوشی بودن از ظاهر گرفته تا نوع کارایی و تکنولوژی
و همینطور طرفداران این سریهای نوت هم ادمهای خاصی بودن که دنبال متفاوت بودن میگشتن
اما الان واقعا در سریهای نوت تفاوت به کمترین حد خودش با سایر مدلها رسیده و این یکم دلسرد کننده هست
و بنده تا سری 4 بسیار از نظر تفاوت نوتهارو دوس داشتم اما از سری 4 به بعد حداقل برای بنده محبوبیت کم شد
و شما میگین از سری 4 به بعد بیشتر رضایت داشتین و این نظر شماست و بنده کاملا به نظر شما احترام میذارم
کاش سامسونگ حداقل برای سریهای نوت همون روال سابق رو دنبال میکرد به جای اینکه
بخواد شبیه سایر مدلهای دیگه تولید کنه چه از ظاهر گرفته تا امکانات حالا تو هر بخشی

amir - در تاریخ : 1395/6/8

دوست عزیز اول توصیه میکنم که جمع نبند و خصوصیتی رو اگر دوست داری به خودت نسبت بدی حالا با هر توجیهی در ادامه اش به فرم سخنگوی ملت بحث رو شروع نکن چون نه شما یه جامعه بزرگ رو نمایندگی میکنی نه هرچقدر تجربه داشته باشی میتونی ادعا بکنی که عموم جامعه رو با ریزترین خصوصیاتش میشناسی .

اینجا و بقیه صفحات کسی بابت اینکه کی چی دوست داره بهش مثبت و منفی نمیدن .
مثبت منفی رو اگر از موارد خاص صرفنظر کنیم معمولا به محتوای مطلب و میزان کمک یا برعکس انحراف از موضوع میدن .
اگر مطلب بدون ارزش محتوایی رو تکرار کنی به مرور بخش عمده مطالب شما منفی میشه ....

اینکه من چه گوشی دارم یا شما چی دوست داری بدرد هیچکدوم از کاربرای اینجا نمیخوره .
صرفا شاید بدرد خودت بخوره که اونم بعید میدونم.

کاربرای اینجا دنبال اطلاعات صحیح و بیشتر کمک برای خرید مناسب دستگاه و بعد از خرید هم راهکار برای مشکلات احتمالی اشون هستن .

شما جور دیگه ای برداشت کردی یا تصور میکنی که الزاما درست نیست .

راجع به اس 6 و باتری اش که زمان خودش در بین همرده هاش گوشی اول بود من نیازی نمیبینم الان که نزدیک دوران بازنشستگی یه نسل بعدشه و همون زمانی که دوران اون گوشی بود این بحثها رو بصورت مدون و با منبع و مرجع با شما کردیم ....
امروز توی صفحه یه گوشی دیگه شما دوباره همون داستان تکراری قدیم رو با یه بهانه دیگه ادامه بدی ( یکی از دلایل منفی گرفتن از بقیه میتونه این باشه که وقتی صحبتی رو در جای نامرتبط بکنی هر کسی باشه بهت منفی میده )

متاسفانه یا خوشبختانه تمام این چیزایی که میخوای دوباره بهشون رجوع کنی قبلا بصورت خیلی گسترده و با منبع در جای خودشون بررسی شدن .

اگر میخوای کمکی به بخش نظرات هر دستگاهی بکنی سعی کن مطالب مرتبط با اون دستگاه رو و در زمان خودش بیان کنی که حداقل بدرد خریدار آینده بخوره .

عنوان کردن مشکلات شخصی شما با دستگاهت ولو واقعا و موردی وجود داشته باشن بدرد کسی نمیخوره بخصوص وقتی تجربه بقیه با همون دستگاه خاص رو میبینی که با مال شما خیلی متفاوته درستش اینه که اگر مشکلی در دستگاهت میبینی موردی محسوبش کنی و دنبال راه حل شخصی ات بری .

تکرار مشکلات خاص دستگاه شما نه میتونه وضعیت اون دستگاه رو نمایندگی کنه نه همونطور که از فیدبک بخش نظرات دیگران دیدی مفید ارزیابی نخواهد شد .

امیدوارم موفق باشی

amir - در تاریخ : 1395/6/8

دوست عزیز

تاثیر که مسلما تاثیر داره میزان تاثیرش هم نسبتا مشهوده .
حالا نه فقط حین اجرای بازی در کاربری عادی روزمره هم تغییر این بخش میتونه تفاوت نسبتا چشمگیری در زمینه ماندگاری شارژ ایجاد کنه .
منتهی همونطور که قبلا گفتم اگر بقیه موارد مرتبط با مصرف هم مدیریت کنید اونوقت میشه یه قابلیت کاربردی و موثر .

amir - در تاریخ : 1395/6/8

ممنون فرهاد عزیز

در مورد اینکه سوابق گوشیهای مقاوم در برابر آب زیاد جالب نیست و به این قابلیتشون نمیشه اعتماد کرد کاملا با شما موافقم .
این قابلیتها بیشتر نقش به تاخیر انداختن و مقاومت در برابر مشکلات موردی رو هدف گرفتن برای استفاده مداوم در شرایط متغیر و گسترده کاربری روزمره قابل اتکای چندانی نیستن .

مطابق احتمالات زمانی میشه به چنین مواردی تکیه کرد که ضریب خطاشون یک در چند میلیون باشه.
اگر با احتمالات مثلا به ضریب یک دهم درصد برسه بسیار احتمال داره که در طول 2 تا 3 سال حداقل یک مورد برای کاربری که روزانه دستگاهش زیر آب میره مشکل درست کنه و همون یکبار برای همیشه کافیه که دستگاه آسیب جدی ببینه .

البته یه موضوع کوچیک این وسط داریم و اونم کارنامه عمومی این فرم دستگاهها با برند سونی هست .
سونی بصورت انبوه قبل از بقیه و بیشتر از بقیه روی این قابلیت مانور داده

اکثر دستگاههای دارای این گواهی که دچار مشکل شدن هم متعلق به سونی بوده .

مشکل ساختاری دستگاههای سونی اینه که متاسفانه فاقد شاسی مستقل و مستحکم هستن .
در گوشیهای سونی بدنه و ال سی دی همراه با یه سری ساب فریم کوچک نقش شاسی دستگاه رو بازی میکنن کل اتصالات به این بخشها هم با چسب صورت گرفته .

بخاطر ضعف شاسی و قابلیت انعطافش خیلی وقتها به مرور زمان یا در شرایط استرس دمایی دستگاه اونقدری دفرمه شده که این اتصالات چسبی دچار نشتی ذره بینی بشن و برای دستگاه مشکل ایجاد کنن .

پایه اصلی این فرم مقاومتها مقاومت و استحکام ساختاری شاسیه .
اگر شاسی تغییر فرم نداشته باشه ضریب نفوذ خیلی کمتر میشه .

amir - در تاریخ : 1395/6/8

دوست عزیز اون که شما میفرمایید گسچر نیست اون اسمش هاورینگه .
گسچر چیز دیگه ایه .... از فاصله زیاد ( حداقل 30 سانت ) میتونه حرکات یه مانع بزرگ شبیه دست کار بر رو بصورت جهت حرکت تشخیص بده ....

به چیزی شبیه انگشت کلا جواب نمیده .

توی منوی تست سخت افزاری سامسونگهایی که دارنش با عنوان گسچر موجوده و نتایج رو بصورت جهت و عدد نشون میده

هاورینگ که برای تاچ و قلم وجود داره بوسیله بالا بردن حساسیت این دو بخش میتونه محل انگشت یا قلم رو از فاصله کم ( حداکثر چند سانتیمتر ) نمایش بده .

سنسور خاصی نداره

ali f در تاریخ : 1395/6/8

سلام دوستان طبق اطلاعاتی که من بدست اوردم در کاهش رزولشن note7پردازندم اندرکلاک میشه بنابراین سرعت بالا نمیره و سرعت دقیقا برابر 2kاست (اینا از این باب گفتم که عده ای میگفتن سرعت دستگاه در 720pو 1080p بالاتره)که البته کار درستیم هست چون هدف از کاهش رزولشن کاهش مصرف باطریه و خودمم به شخصه اینا بیشتر میپسندم گرچه سامسونگ میتونست شخصی سازیهاییم بزاره برای افرادی که خواهان افزایش سرعتن(گرچه فکر نکنم به خاطر قدرت دیوایس های امروزی چندانم به چشم بیاد)

mmmgmmm m در تاریخ : 1395/6/8

بروزرسانی ios7 روی آیفون 4 اس با مشکل باتری و لگ همراهه این قضیه اپدیت چند ساله دروغه در عمل
مشکل اینه منم ایفون دست نگرفته بودم از اپل دفاع می کردم

mmmgmmm m در تاریخ : 1395/6/8

من به عنوان یک نفر که دوس داره روی گوشیش رام کاستوم فلش کنه و کرنل عوض کنه و بازی های خفن و ...که از گوشیم زیاد استفاده میکنم هنوز نوت دو دارم.دو گیگ رم و سی پی یو 1.6که آوردمش پایین روی 1GHz ولی هنوزم تنونستم رم گوشیمو پر کنم.حالا مشکل بعضی افراد اینه چرا رمش شش نیست؟برادر من که فقط در حد کلش و تلگرام و اینستاگرام با گوشی کار داری رم شش میخای چیکار؟برو دنبال یه چیزی که به دردت بخوره و بدون اگه نوت 7 بد بود یا اس 6 بد بود سود سامسونگ بیشتر نمیشد.

ali f در تاریخ : 1395/6/8

اقا چرا الکی جو میدی و بسط میدی به تمام صفحه نمایشا این مشکل امولدهاست نه بر ا یه شرکتی که نه سهامدارشی نه وار سشی بگی این مشکل در lcd ها و ledهام همچین مشکلی دارن

ali f در تاریخ : 1395/6/8

اگه تو در یه هفته ی اخیر خریدی که قیمت فول پک با گارانتیش 2900چطور 3800خریدی ؟؟!!!!اونم کسی که نوت 5داره بعید میدونم بیاد سمت این گوشی (تازه طبق فرمایش خودتون یکی دو روز اخیر خریدیدپس عملا تا 3200بالاتر نمیشه )حالا چطور 3800خریدید بماند
...

Ramin H در تاریخ : 1395/6/8

سلام خانوم محترم.
من برادرانه بهتون توصیه میکنم اگه:1-پولش براتون مهم نیست و2-با محدودیت هاش میتونید کنار بیایید در خرید آیفون درنگ نکنید.چون خودم از اندروید خیلی زجر کشیده ام.
من خودم چندین سال از گوشی های شاخ سامسونگ مثل S5وNote4وNote5 استفاده کردم ولی بعد از 7الی 8ماه به شدت دلم رو زدند و به هنگ و لک کردن افتادند تا اینکه چند روز پیش آیفون6sخریدم و الان دارم معنی گوشی واقعی رو میفهمم.

Alireza H در تاریخ : 1395/6/8

میگفتی اهواز برات میخریدم همون ۲۹۰۰۰۰۰۰ خداوکیلی قیمتها رو نگاه کنید فقط تهران قیمتهاش وحشتناک بالا مونده انصاف هم خوب چیزیه

rasoul g در تاریخ : 1395/6/8

جناب مهردادp وبقیه دوستانی که طالب نوت 7 هستین باید دو تا سه ماه صبر کنین تا این گوشی تستهای خودشو تو ایران و کل دنیا پس بده قطعا سامسونگ ایرادات این گوش رو بر طرف خواهد کرد واون موقع قیمت معقولتری هم خواهد داشت فعلا قیمتش از 4 به سه رسیده و پس از توضیع رسمی این گوشی در ایران و برداشتن هدایا حتا تا اوئل آذر شاید به دو دویست هم برسه قیمت این گوشی سامسونگ بدون هدایا 2500 اعلام کرده که از نیمه شهریور شروع میشه......قیمت این گوشی 4 میلیون 3 تومن هم بذار روش یه پراید مدل 87 بخر پول پراید. بعد یه سال همون ولی نوت7 میشه 1500 برای پولدار البته فرقی نمیکنه........ یا حق

نیما ربیعی ر در تاریخ : 1395/6/7

اگه واقعا کاربر حرفه ای هستید و زیاد با گوشی بازی میکنید و همزمان چنتا بازی رو باهم باز نگه میدارید و بین اونها سوئیچ میکنید و مکث های 8 ، 10 ثانیه ای که بین سوئچ های بین بازی های باز اذیتتون میکنه و اگه با محدودیت های اندک Apple مشکلی ندارید اپل گزینه خوبیه..
اما اگه دوست داری لوکس ب نظر بیای و ی سیب گاز زده ک الان دست همه هم هست واست معنای کلاس رو نداشته باشه میتونی بین S7 و Note7 یکی رو انتخاب کنی؛،
خب: بین این دوتا هم باید اول به جیبت نگاه کنی، اگه پول Note7 رو داری و یا تا بحال طعم شیرین کار کردن با یه گوشی قلم دار رو چشیدی و همچنین اسکنر عنبیه چشم واستون جذابه پس بسم الله!!!
اگه پول نوت رو نداری و قلم واست "اصلا" مهم نیست بدون شک برو سمت S7 و صد البته از نوع "ادج" یعنی همون Galaxy S7 EDGE، بسیار گوشی شیک و خوش دستی هست و نسبت به Note7 کمی کوچکتر و جمع و جورتره و اینو واسه این میگم که تو دست خانم ها راحت تر میتونن باش با یک دست کار کنن..
صفحه نمایش خمیده، جلو و پشت گوشی شیشه ای و فریم دور فلزی..
و میرسیم به دوربین که مهمترین خواسته شما از گوشیه: باید بگم که دوربین S7 بهترین دوربین رو بین گوشی های هوشمند داره و این رو وبسایت DxOMark میگه!! که این رتبه قبل از آمدن S7 سامسونگ، در اختیار سونی Z5 بود..
نوت 7 هم دقیقا از همین سنسور بکار رفته در S7 استفاده میکنه..
پیشنهاد شخصی من به شما S7 Edge رنگ مشکی، چون دقیقا همین گوشی رو برای خواهرم خریدم..

ارسلان ش در تاریخ : 1395/6/7

فقط امولد هست عزیز.چرا چیزی که نیست رو اصرار دارین بسط بدین.امولد زیباترین و البته اشباعترین پنله امروزه.تو این شکی نیست پس دلیلی نداره مشکلاتی هم که داره بخوایم بسط بدیم به صفحات دیگه.

ارسلان ش در تاریخ : 1395/6/7

اگه کسی ناراحت نشه.برای ۴سال نگهداشتن بهتره گوشی رو انتخاب کنین که تا۴سال ساپورت نرم افزار داره.iosتا۴سال بروزرسانی خواهد داشت

کامران گ در تاریخ : 1395/6/7

در مورد اون بخشی که گفتید قبلا هم توضیح دادم میتونید کامنتهای قبلی من رو مطالعه کنید من گوشی قاچاق خریدم با گارانتی خاورمیانه خریدم کمتر از یک هفته بدیلی داغ کردن بیش از حد تحویل نمایندگی شرکت سامسونگ در اهواز دادم و بعد از گذشت یک ماه چک پولم را بهم پس دادند تنها تفاوتشون با گوشی های دیگه اینه که اونا بجای یک ماه تعویض 1 هفته قابل تعویض می باشند در ضمن شرکت گفت که اگر تا 1 سال ال سی دی گوشی بشکنه با 100000 تومن هزینه یکبار تعویض میشه و گارانتی خاورمیانه مطمعن ترین گارانتی است چون برای گارانتی مستقیم از دوبی و کره جنوبی پیگیری می شود این حرف خود شرکت است میتونید تحقیق کنید

مهدی خ در تاریخ : 1395/6/7

شما که هر 4 سال یکبار گوشی میگیرید not7 بگیرید یا iphone7 که بروز ترین باشه و تا 4 سال دیگه از مد نیفته
اینا در نظر بگیرید که note 3 و iphone5 هنوزم گوشیه ولی s4 خدابیامرزدش

مهدی خ در تاریخ : 1395/6/7

اقایونی که میگن گوشی میترکه و اتیش میگیره و از این حرفا
اون گوشی که شما دیدید اتیش گرفته
یه تسته که جریان زیاد و ماکس به یه گوشی داده میشه تا مقاومتش را تست کنن بهش میگن Irms max test و البته ترکیدن در همه گوشی ها رخ میده که دلیل اصلیش قدیمی بودن و فرسوده بودن گوشیه یا شارژر
دوسال پیش هم میگفتن iphon6 میترکه همش [اشتباهه]
من خودم تعمیر کارم و دیدم اگه برا گوشی مشکلی پیش امده در 90 درصد خود طرف مقصر بوده
هر فیلمی که پخش میشه را باور نکنید
20 تا گوشی دارم تو تعمیرگاهم که از نظر فیزیکی سوخته هیچ کدوم مشکل ها از طرف سازنده نیست
اکثرا اسیب فیزیکی دیده بعد اتیش گرفته
ممنونم که هر چیزی را باور نمی کنید
یا علی

Aria t T در تاریخ : 1395/6/7

سلام زهرا من الان اس سون اج دارم ولی قبلا اس سیکس و ایفون سیکس اس هم داشتم به نظر من دوربین اس سون اج و ایفون سیکس اس هر دوشون خوبه ولی اس سون اج توی نور کم یا نور خیلی زیاد مثل خورشید خیلی بهتر از ایفون سیکس اس هست از نظر زیبایی هم اس سون اج خیلی زیبا تره و فقط لبه هاش خطر ناکه که اونم با یه کاور نود تومنی به بالا حل میشه و همچنین اس سون اج اصلا گرما رو توی خودش نگه نمیداره و این باعث میشه دیر تر قطعاتش بسوزه و در مورد باتری هم که اس سون اج گنجایشش بیشتر هست و همچنین اس سون اج ضد اب هم هست من خودم پنج شیش بار امتحانش کردم از نظر من روی اس سون اج و نوت سون فکر کن اما اگه نیازی به قلم نداری و کار خاصی نمیخوای با قلمش انجام بدی چرا الکی پول قلم رو بدی؟نوت سون همون اس سون اج هست فقط یه قلم بهش اضافه شده با یه دو تا قابلیت که خیلی هم به چشم نمیاد.

Hyundai E در تاریخ : 1395/6/7

سلام عزیزان-خسته نباشید من امروز موفق به خرید گلکسی نوت 7 شدم قبلش گلکسی نوت 5 داشتم یعنی الانم دارم-با خرید و دیدن این گوشی واقعا کارایی و رابط کاربری جدیدش ادم رو سرگرم میکنه- برای من بدون گارانتی هست قیمتی که برام تموم شد شد سه میلیون و هشتصد هزار تومن-
-یا علی

Mohsen A در تاریخ : 1395/6/7

نظرهایی خوندم راجبه ضعف گوشی های ضد آب که عمدتا از شرکت سونی بود !!!
همش میخوام باور نکنم سونی خوب کار نمیکنه ولی خب چی بگم !
من گوشی S5 Mini دارم گواهینامه IP67 . مثل S5 درپوش و ... نداره و خیلی هم خوشدست تره.
من گوشیمو نه فقط یه بار ، چندبار با مونوپاد تو دریای شمال بردم و موج های سنگین هم بهش خورده و زیر شن های ریز ساحل هم رفته ! عمق 2 متر هم افتاده ولی سریع درش آوردیم و چیزیش نشده (تو گواهینامش 1 متر و نیم ساعت هست)
کلا من خیلی گوشیمو میشورم و به آب میزنم و گوشی بعدیمم ضد آب خواهد بود قطعا
اینارو گفتم تا تعریفی از ضدآب و مقاوم در برابر آب شرکت ها بشه و بدونید سامسونگ امتحانشو قبلا پس داده
فقط حیف این گوشی مادون قرمز نداره و نبود رادیو که دیگه عادت هم کردیم !!!
اگه خوندین مثبت بدین :)))

زهرا ر در تاریخ : 1395/6/7

سلام من میخوام گوشی بگیرم و خیلی حساسم چون اقلا واس 4.5سال عوض نمیکنم
بین نوت 7 اس 7 و ایفون 6 اس کدوم و میگین؟
مشکلاتشون میگبن اگه کار کردین؟و اینکه دوربین کدوم با کیفیت تره؟دوربین خیلی مهمه واسم.

farzam n در تاریخ : 1395/6/7

در مورد سوال دوم که پرسیدی و این که ساعت نمایش داده شده در 3 جای صفحه (بالا و وسط و پایین)به مدت زمان های برابر جابجا میشه و فکر کنم حتی اگر چنین مشکلی در صفحه های امولد وجود داشته که امکانش خیلی کم هستش و چنین اثری باقی بماند

محسن خ در تاریخ : 1395/6/7

ببخشید ولی اون گسچر که شما میگین من روی اس۴ و اس۵ تست کردم
تو سایتهای مختلف گفته شده سنسور مادون قرمز در بالای صفحه نمایش وظیفه شناسایی حرکات رو داره
ولی اینطور نیست
من با یک دست بالای صفحه رو کامل پوشوندم و با دست دیگه پایین نقطه صفحه نمایش که عملا نقطه کور بحساب میاد برای اون سنسور رو تست کردم و وگوشی بدون هیچ تغییری در عملکرد به حرکت انگشت من پاسخ میداد.

حسین ح در تاریخ : 1395/6/6

سلام
۱. نظری نرارم.

۲. این مشکل مربوط به صفحات Amoled نمیشه تمام پنل‌های LCD یا LED همچنین مشکلی دارن. برای همین قابلیت همیشه روشن جای ساعت و نوشته‌ها رو هر چند دقیقه یکبار عوض می‌کنه که مشکلی پیش نیاد.
موفق باشید

ارسلان ش در تاریخ : 1395/6/6

...
سخت افزار قویتر..خب بفرما تست کن.سرعت خواندن و نوشتن تو حالت رندوم.هر دو گراف ۲۵۰۰ و ۲۸۰۰ که دومی نوت۵ هست.تو خوندن و نوشتن پشت هم یا سری.که نوشتن برابر و خوندن خیلی عقبتره.
دوربین رو مسلما ندیدی ولی همونs7edgeکسی ادعا نکرد کیفیت عکس بهتر شده بلکه تمرکز روی سرعت فوکوس و عکس تو شب شده.
در ضمن ضدآب گفتن راحتتره ولی اونم مقاوم تا حدی در برابر آب درستش میشه.زد آب معنای زدن یا کوبیدن آب شاید بده اونم شاید.
...

ارسلان ش در تاریخ : 1395/6/6

لوگوی پشت و جلو بستگی به کشور فروخته شده فرق میکنه.نمیدونم پشت نسخه تکسییم تو ایران noteنوشته میشه یا نه ولی اروپا پشت رو به نوشتن noteاختصاص میدن.اگه اشتباه نکنم تو شرق دوور مثل ژاپن و فیلیپین جلو samsungنوشته نمیشه

ارسلان ش در تاریخ : 1395/6/6


همونطور که آیفون قلم نداره،آیفون گفتم نه آیپد.سامسونگ هم تاچ ۳بعدی نداره.تعصب زیادی همه جا هست همون همه جا هم مضره

سعید ق در تاریخ : 1395/6/6

سلام دوستان برای خرید این گوشی دست نگه دارید گزارش هایی از سراسر جهان منتشر شده که نوت 7 منفجر شده و سوخته و مشکلاتی داره در قسمت شارژ لازم دونستم این هشدار رو بیام اینجا بگم
بدرود.

فرهاد- ا در تاریخ : 1395/6/6

سلام امیر عزیز
اینکه میفرمایید کمک بنده در اون بخش بیشتر بوده که نظر لطف شماست نسبت به بنده وگرنه میزان کمکهای شما به خیلی از پیجها خیلی بیشتر بوده و این از تعداد نظراتتون و دانشتون مشخصه
چه شما و چه هرکدوم از دوستانی که راهنمایی درست میکنن برای بنده قابل احترام هستین
و بنده هم ناراحت هستم از اینکه در برخی پیجها کسانی فقط صرف درست کردن حاشیه باعث ناراحتی دوستان میشن و همین امر باعث میشه کل مطالب اون پیج از مسیر درست خارج بشه
راهنمایی غلط هم که الان در پیج نوت4 رایج شده که دیگه حرفی برای گفتن نمیذاره فقط باعث گمراهیه
اما خدارو شکر این پیج تا اینجا جز یکی دو مورد به خوبی جلو رفته و دوفردای دیگه کسی که قصد خرید این گوشیو داشته باشه و برای کسب اطلاعات به این پیج سر بزنه و نظراتو مطالعه کنه
هم اطلاعات درست کسب میکنه و هم مطمئنا لذت میبره ازین نحوه راهنمایی و احترام متقابل دوستان به هم
چون همه ما اطلاعاتمون به طور 100 درصد تکمیل نیست و در کنار هم میتونیم تکمیل کنیم و دیگرانو هم راهنمایی
بنده هم از شما و هم از تمامی دوستان این پیج تشکر میکنم و امیدوارم حضور دوستان برای کمک دادن دائمی باشه و خوشحالم ازینکه مجدد نظراتتون رو میبینم

فرهاد- ا در تاریخ : 1395/6/6

سلام امیر جان
بله در مورد تعریفش کاملا حرفتون درسته اصلا تعریف ip همینه مقاومت یا محافظت که حالا اعداد اول و دوم مشخص میکنن که چه مقدار میتونه محافظت کنه از ورود اجسام(خاک هم جز اجسامه) و مایعات
که بنده دیگه مقاومت رو ذکر نکردم و از روی عادت کلمه ضد بکار بردم ممنون که شما به درستی ذکر کردین اما در کل صحبتهای بنده هم همینه و علاوه بر این چیز دیگس که الان عرض میکنم
در کل اکثر کاربران و برخی سایتهای حتی معتبر به اشتباه به جای کلمه مقاومت ضد ذکر میکنن (شاید بخاطر راحتی کلمه)
اکثر فروشندگان متفرقه هم که برای فروش و بازار گرمی کلا میگن ضد آبه مطمئنم خیلی دوستان با این موارد برخورد کردن
اما مشکل اینجاست که چرا باید شرکتها و دفاتر معتبر فروش و نمایندگی ها خریدار رو اغوا کنن و در هنگام فروش
با اینکه میدونن شامل گارانتی نمیشه به خریدار بگن ضد اب چون اگه کلمه ضد اب بیاد باید گارانتی بشه
اما محافظت فرق میکنه چون به قول شما شرکت گارانتی نمیدونه شما چه میزان در مایعات نگه داشتین
در کل صحبت بنده اینه که حتی گواهی ip 68 نباید به گوشیها داده بشه و بنده برام سواله که چطور به گوشیها
این گواهی تقریبا بالا داده میشه کاری به عدد 6 که دیگه بالاترین حد برای جلوگیری گرد و خاکه ندارم
بلکه صحبت من روی عدد 8 و جلوگیری از نفوذ مایعات حالا تا مقدار تعریفشه چون زمانیکه گفته میشه
این گواهیو داره یعنی حتما به مدت 30 دقیقه و شاید بیشتر از 1.5 متر (که شرکتها برای ایمنی همون 1.5 مترو میگن)دوام میاره در شرایط نرمال
اما شما خودتون گوشیهای مختلف باز کردین و دیدین و اشراف دارین که نحوه قرار گیری قطعات الکترونیکی
و روشهای بکار رفته و مواد بکار رفته در گوشیهای دارای ip68 برای جلوگیری از نفوذ آب به گونه ای نیست که تحمل رفتن حتی در حالت غوطه وری به مدت 30 دقیقه داشته باشه چه برسه به عمق 1.5 متر
بنده نظرم اینه و بر اساس تجربه خودم میگم(نه صرف مطالب علمی)مثلا اگه آب مقطر هم باشه و دمای آب به 20 الی 25 درجه هم برسه به نظرم نمیاد که هیچ گوشی دارای گواهی ip68 قادر باشه
که 30 دقیقه حتی در عمق 1 متر دوام بیاره در صورتی که گواهی ip68 در مورد قطعات الکترونیکی با اطمینان این مقدار رو ذکر میکنه باز در شرایط نرمال
بنده که هنوز تستهای واقعی و عملی نوت7 رو ندیدم شاید واقعا نوت7 این مقدارو بتونه تحمل کنه
اما صحبت بنده در مورد گوشیهایی هست که تا امروز تونستن تست عملی بشن یعنی توصیه من به دوستان اینه
صرف این گواهی اطمینان نکنین چون این گوشیها در خیلی موارد به درد غوطه وری هم نمیخورن چه برسه عمق بیش از 1 متر اونهم 30 دقیقه

Pouria J در تاریخ : 1395/6/6

سلام
راجب سوال اول خب هیچی مشخص نیست کسی هم اینجا دستی تو کار نداره که !
اینا دست شرکتای بزرگ بازی سازی مثل یوبیسافت و EA و ... هستش ما نمیتونم قطعی بگیم هرچند که این چیزا تو اندروید و اللخصوص سامسونگ دوامی نداره و فراموش میشه!
فعلا ک اگر قرار بود خبری باشه شده بود تا حالا ! فعلا هیچی ندیدیم !
شاید حالا حالاها هم نبینیم و درضمن زیادم مهم نیست اصلا فکرشون نکنید!
با گوشی مگه چقدر میخواید بازی کنید!؟ گوشی برا بازی نیست !
سوال دومتم والا نظر من اره هستش! این مشکل رو خود من هزار بار گوشزد کردم به همه منتها متعصبان سامسونگی کاملا جپه میگیرن و میگن ندیدن همچین مشکلی و ما دروغ میگیم! هرچند ک صدتا لینک از سایتای مهم خارجی هم دادیم بهشون ولی بازم ... :))
ب نظرم ردش میمونه ! و عیب بزرگیه!

parsa g در تاریخ : 1395/6/6

اولا بهت بگم این گوشی همین الان وارد شده هم قیمته ۶ اس هست
بعد یکی دوماه قیمتش پایینتر میاد . اگ واقعا سرت تو گوشی و پرچمدارا باشه تموم گوشی های پرچمدار اول ک وارد ایران میشن قیمتی نجومی تر دارن .

بنظر منک قیمتش عالیه تازشم اگ هدایا رو برداریم از روش قیمتش چیزی حدود ۲۵۰۰۰۰۰ هست .

اصن از قیمت بگذریم - ینی ناموسا اس ۶ رم میخوره ؟ اس ۶ ضد ابه ؟؟ نوت ۴ با اون همه ایراد تو داری با نوت ۷ یکی میکنی؟
نوا ۵ میگفتی ی چیز ک فقط تو ظاهر شبیه نوت ۷ هست . ولی نوت ۴ ک زمین تا اسمون با نوت ۷ فرق داره عزیزم .
حتی اگ بری ی مقایسه ساده بزنی تو این سایتا تموم چیزاشون فرق میکنه .

شما انتظاراتتون خیلی بالاست . بنظر من یک فبلت بهتر از ابن نمیشه حداقل تا چن سال دیگ

پوریا ت در تاریخ : 1395/6/6

اسنپدراگون 820 یا اگزینوس 8890؛ کدام یک در گلکسی نوت 7 عملکرد بهتری دارد؟
http://digiato.com/article/2016/08/18/%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86-820-%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B3-8890%D8%9B-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%84%DA%A9/

میزان مقاومت گلکسی نوت ۷ در برابر آب
http://www.aparat.com/v/OgXhx

واکنش کورنینگ به ویدیوی منتشر شده از خراش برداشتن گوریلا گلس 5 روی نوت 7
http://digiato.com/article/2016/08/20/%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%86%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%B1/

Alireza H در تاریخ : 1395/6/6

داداش جان IP65 نفوذ پذیرتره تا IP68 در اینجا IP به مفهوم Ingress protection به معنی محافظت از وارد شدن گرد و خاک دو رقم بعدی اولی برای مشخص کردن ورود اجسام و ذرات و رقم دوم برای تعیین مقدار ورود مایعات میباشد . هرچه رقم بالاتر باشه ( چه اولی چه دومی ) قابلیت نفوذپذیری گردو خاک و مایعات به درون دستگاه کمتره و گوشی مقاومتره

far z در تاریخ : 1395/6/6

دوست گرامی

شما هر کجای دنیا برید مالیات بر ارزش افزوده رو مصرف کننده نهایی پرداخت میکنه.

من با مثال شما کاری ندارم. نوت7 از طرف سامسونگ در حدود 840 دلار تو بازار آمریکا قیمت گذاری شده. تو بازارهای اروپایی به دلیل مالیات بیشتر، قیمت این گوشی که منم یکیشو خریدم 895 یورو هست.
البته اگه ارزش هدایا رو کم کنیم 100 دلاری از قیمت گوشی کاسته میشه.

شما همون 840 دلار رو حساب کنید میشه 2.900. که در واقع از طرف طرف های قرار داد سامسونگ داره عرضه میشه. این نرخ شامل تمام عوارض گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده میشه.
مسلما کالای قاچاق قیمت کمتری خواهد داشت. ولی از نظر اقتصادی قاچاق کالا تنها کاری که میکنه به اقتصاد ضربه میزنه. باعث تعطیلی و ورشکستگی واحدهای تولیدی و بیکاری کارکنان میشه.

بحث اقتصادی در این مورد طولانی هست. هدف من هم روشن کردن برخی اصطلاحات اقتصادی بود.
اما شما اینو در نظر بگیر اون گوشی قاچاق که خریدی، فردا هر اتفاقی براش بیفته، هیچ کدوم از نمایندگی های سامسونگ براتون پاسخگو نخواهند بود.

ali f در تاریخ : 1395/6/6

در ضمن این نکته هم اضافه کنم در جواب اقا amir- هر گوشی که در ایران مورد استقبال قرار بگیره دیرتر افت قیمت داره به خصوص ایران احتمال افزایش قیمتم هست البته این منظورم بعد از رسیدن به قیمت واقعی و بدون حباب گوشیه که بین 2200تا 2400

Javad M در تاریخ : 1395/6/6

سلام
به نظر من این گوشی کپی جدیدی از نوت 5 هست برای کسانیکه پول اضافه دارن و عشق به روز بودن گوشی همراه ...
اگر مقایسه کنید با نوت 5 تفاوت ملموسی نداره و این قیمت برای این گوشی واقعا زیاده .
این سیاست سامسونگ هست که برای تمام رده های مالی و در همه حدود اقتصادی گوشی داشته باشه اگر به ویترین سامسونگ دقت کنید از ارزانترین تا گرانترین گوشیها را داره ولی اگر سخت افزار همین گوشی را با انواع مشابه مثلا zenfon 3 deluxe مقایسه کنید میبینید که این قیمت واقعا زیاده و این شرکت هم مثل بقیه فقط دنبال منفعت خودشه البته به طور ناجوانمردانه ...
هر کس خریده یا میخواد بخره مبارکش باشه

mostafa b در تاریخ : 1395/6/6

به نظر نمی‌رسد این اتفاق یک مشکل فراگیر بوده باشد و احتمالا به دلیل عدم استفاده از کابل شارژ استاندارد پیش آمده است. بنابراین توصیه می‌شود برای شارژ Galaxy Note 7 و دیگر گوشی‌ها همیشه از شارژ اصلی و استانداردشان استفاده نمایید.

Alireza H در تاریخ : 1395/6/6

باسلام برادرجان توی این دوره زمونه شایعه و خراب کردنه چیزی سرمایه نمیخواد که. کافیه از برندی خوشت نیاد خیلی راحت یه کلیپ دروغین درست میکنی و بزاری تو یوتیوب تمام به یک روز نمی کشه تمام دنیا خبردار شدنه. پس خوبه ماها که این مطالب را میخونیم این احتمال را هم بدیم که ...... خلاصه کلام خیلی راحت میشه برندی را خراب کرد

amir - در تاریخ : 1395/6/6

دوست عزیز ولکان یه پلتفورم توسعه گرافیکی برای استفاده بهینه از توانای های سخت افزاری دستگاههای چند هسته ای اندروید هست چون همونطور که احتمالا در جریان هستید open cl پتانسیل استفاده کامل از توانایی های سخت افزاری دستگاههای اندرویدی در حالت مولتی کور و مولتی ترید رو نداره و بخش زیادی از تفاوت تجربه ای که کاربران اندروید نسبت به آی او اس میبینن بابت همین ایراده که دستگاهها خیلی وقته سخت افزارهای بسیار فراتر از نیاز دارن ولی برنامه ها و بازیها نمیتونن از کل این توان استفاده کنن .
ایرادی که به سایر بخشهای اندروید هم میشه وارد کرد هر چند باید رنج گسترده استفاده کنندگان این سیستم و رنج بسیار گسترده تر سخت افزارهای هدف رو هم در نظر بگیریم ....
پلتفورم عمومی مثل اندروید جای زیادی برای مانورهای اختصاصی سخت افزاری و نرم افزاری نداره چون باید عمومی قابلیت کار با همه رنج دستگاهی رو داشته باشه وواین وسط خیلی قابلیتهای خاص سخت افزاری عملا باید بلا استفاده بمونه یا خیلی محدوددمیشه ازش استفاده کرد.

علی ایحال کاربر کاری با این مسایل نداره و تجربه اش در دنیای واقعی براش ملاک عمله .

در مورد فراگیر شدن این api که مطمئن باشید به زودی اکثر اونایی که در بخش گرافیک اندروید کار میکنن سوییچ خواهند کرد روی این بخش و بازی و برنامه های قدیم هم از نو نوشته میشن .

با توجه به اپن سورس بودن پروژه و تعداد زیاد دست اندرکاران در قالب تیمهای خشوصی و مهمتر از همه نیازی که چند ساله وجود داشته و راه حلی براش نبوده اطمینان داشته باشید سریعا همه گیر میشه .

البته یه سری اما و اگر داره که بخش زیادیش بر میگرده به گوگل و سیاستش که این قضیه مشمول اندرویدهای قدیمی تر هم در قالب بسته آپدیت یا نصب مجزا بشه یا نشه هر چند گوگل هم همکاری نکنه در قالب پکیجهای سوم شخص مثل ادوب ایر فکر کنم ارایه خواهد شد .

amir - در تاریخ : 1395/6/6

دوست عزیز قیمت پایه دستگاههای سامسونگ در یک رده مثل همدیگه است .
نوت 5 ورژن 64 گیگ ارتباطی به نوت 7 ورژن 64 گیگ نداره

درسته هر دو 64 گیگه ولی در نوت 5 نمونه 64 نمونه خاص با آمار فروش کم تلقی میشه یعنی مدل پایه نیست .
90 درصد فروش نوت 5 نمونه 32 گیگه که قیمتش الان حدود 1600 هست .
ضمن اینکه مساله آمار فروش نبود تفاوت قیمت 32 و 64 اش 600 هزار تومن نمیشد.

نوت 7 مدل پایه اش 64 گیگه یعنی کمتر از این اصلا نداره قیمت پایه اش هم رده نوت 5 پایه باید محسوب بشه .
نوت 5 پایه خیلی وقت پیش رسید زیر 2 تومن .
این دستگاهم اول ورودش به بازار ایران اگر بحث هدایا و گارانتی اش رو نخوایم وارد کنیم با قیمت 2500 بعنوان قیمت اولیه حساب شده طبق گفته نمایندگان سامسونگ .

افت 500 تومنی اش یکی دو ماه بعد از عرضه اولیه افت طبیعی دستگاههای نوته .

Mehrdad P در تاریخ : 1395/6/6

سلام :-)
خخخ باز يه سوال ديگه
دوستان خوشحال ميشم نظر خودتونو بگين
ميدونم سلیقه ایه ولی ميگم به نظرتون نوت 7 چه رنگيش بهتر و آس تره ( مردونه تر هم باشه ) مشکی؟
اگه مشکی پیدا نکردم چی؟
طلایی رو اصلا دوست ندارم، تو عکس اينجوريه یا... آخه نوت 5 طلاییش خوب بود ولی این به دلم ننشست
نقری ای چی؟
سفیدش چرک نميشه؟؟
کدومشون بهترن؟
اولویت هارو بگين، از نظر موندن اثر انگشت روشون کدوم کمتر معلوم ميشه؟

Mehrdad P در تاریخ : 1395/6/6

سلام، دوستان يه سوال داشتم لطفا ممنون ميشم نظر بدین
من تا حالا گوشی سامسونگ هوشمند نگرفتم
حالا تحقیق کردم اولش نوت 5 رو دیدم و خوشم اومد و خواستم بگیرمش که نوت 7 رو دیدم و بعدش نوت 5 از چشمم افتاد و ازش زده شدم
اگه بخوام نوت 7 بگیرم باید یکم صبر کنم
به نظر شما نوت 7 بگیرم یا نوت 5 بعدا عوض کنم؟
به صرفست؟؟ منظورم اينه که بعدا داغون نشه، آخه يه سری فیلم بود که صفحش خش برداشته بود و ترکیده بود و قلمش گیر کرده بودو... به نظرتون اينا شایعه بوده یا واقعی؟
آخه بعدش یکم دلسرد شدم از نوت 7
حالا 5 بگیرم به نظرتون یا 7؟
اگه 5 بگیرم که یکی دو سال ديگه بايد عوضش کنم چون قدیمی ميشه
اون فيلم ها چی؟ راست بوده؟

ارسلان ش در تاریخ : 1395/6/6

من ۳ماهی ایران بودم واقعا فیلتری ندیدم و تا الان جیلبریک نکردم و ندیدم و توصیه هم نمیکنم اگه کسی حرفمو بخونه.چرا انقد تهاجمی جواب میدین مگه جسارتی کردم.یکی از بزرگواران فرمودن زبان واقعا موافقم بزرگترین مشکل آیفون ندونستن زبونه دوستانمونه.اینجاهم نوت۷ بحثشه و واقعا مخصوص تعرف و تمجید نیست بلکه آزما و سنجش هر کس و برداشت و رای شخصی نسبت به اون گوشیه‌.فکرنکنم کسی مجبور باشه تعریف کنه والله تو خود سایت سامسونگ هم ازین خبرا نیست و سانسوری هم نیست.برین اونجا

ارسلان ش در تاریخ : 1395/6/6

بازی مثا asphalt8اگه displayرو به بالاترین کیفیت یا پایینترین کیفیت تغییر حالت بدیم تغییری تو میزان مصرف داره؟؟؟
چون تصور من بیشتر امکان بهره گیری تو گوشی های میانرده و پایینرده بود ولی احساسم اینکه باتریم بیشتر حفظ میشه.ممنون میشم

ارسلان ش در تاریخ : 1395/6/6

مرسی از نوع بیانتون ولی امسال آیفون رو عوض میکنم و سام رو سال بعد.هرسال یکی و یکی در میون.میام ایران معمولا با اندروید راحتترم درضمن نوشتن قلم عالیه و صفحه نمایشه جذابش حتی اگه اغراق کنه.در ضمن تو اپل هم حتی تو سایتش با ایمان میگم که تو فبلت تجربه سامسونگ بیشره ولی تو سایز۵ و پایین نه.ممنونم از خوشامدگوییتون.شب فوت پدرم با اون قضایا منور شد دلگیر نباش هموطن

ارسلان ش در تاریخ : 1395/6/6

با نظر شما و امیرخان موافقم ولی حدسم اینکه تو بازاریابی بیشتر تفکر به جذب مشتریه رقیب ها هست تا نگهداشتن وفاداران.بدنه شبیه برند اونوری و فلان چیز اینوری درحالیکه نوت رو باید با همین اسم و تحت سلطنت خودش پرورش بدن.
البته برخلاف شما بنده نوت رو تنها تغییر از ۴ به ۵ و ۷ میبینم البته با احترام به نظرتون

ارسلان ش در تاریخ : 1395/6/6

سلام امیرجان.متاسفانه تو فرهنگ ملت ما که خودم از همه متعصبتر بهش هستم ما به نظر اشخاص کار نداریم بلکه به پیشفرضمون نمره میدیم.مثله همه نمره های منفی تو اینجا که اصلا به نوشته کاری ندارن و چون فکر میکنن مثلا ارسلان آیفون رو دوست داره منفی میدن.ولی خوده من علاوه بر آیفدون ،نوت۵ هم دارم.الان وضع من و شما همین شده.سامسونگ خودشs6رو افتضاح باتری بخونی مشکل نداره و s7بزرگترین تغییرش باتری بود مشخصا.اولین بار که اونجا بامن مخالفت کردین برای من جای سوال بود یا جایی کهامولد رو تو زاویه دیدبهتر ازipsفرمودین که مشخصا نیست.تا اونجایی که من پرسیدم رییس بخش آمریکای سامسونگ تو تعریف گوشی بالای۵/۵گفتن fیاphرو از foneو بقیهاز تبلت کلا به میان سایزی اشاره داشت تا قلم.ولی جدا ازین تفاوت اندیشه که لازمه انسانیته بسیار براتون احترام قائلم ولی ایکاش تو مقایسه به سمته برندی غش نشه.بازم از اطلاعاتتون استفاده میکنم.بنده تحصیلاتم و محل اقامتم الان برای تحصیل کاملا مرتبت به چیزیه که میگم و هیچوقتم ادعای آخر بودن ندارم چون از حرفاتون استفاده میکنم.موفق باشین.لطفا دوستان نمره رو به نوشته ی دوستانه دیگر بدن نه اسم شخص

نويد ه در تاریخ : 1395/6/6

من امسال ارديبهشت ماه گوشي اپل 6s گرفتم. قبل از اون اندرويد داشتم. تجربه شخصي رو واستون ميگم شايد كمكي باشه واسه بقيه دوستان : گوشي هاي اندرويدي بعد از انتشار اندرويد 5 به بعد متحول شدن و قبل از اندرويد 5 واقعا اذيت كننده بودن. من شخصا اپل گرفتم و گوشي اپل از لحاض كارايي سخت افزار مثل دوام باتري و دوربين و Gps واقعا قوي هستش و از لحاظ كاربردي واقعا ادمو اذيت ميكنه مثلا كسي كه بخواد فيلم ببينه واقعا اذيت ميشه چون فقط با پلير خودش پخش ميكنه اگه خواستي با يه پلير ديگه پخش كني خيلي دردسر داره. شريت و بلوتوث اذيت ميكنه.شما نميتونيد پوشه بندي درستي واسه فايل هاتون بسازين تو كامپيوتر همه رو قر قاطي نشون ميده.
در اخر كارايي گوشي اپل بالاس اما از لحاظ كاربردي بسيار ضعيف. من شخصا امروز يه نوت 7 پيش خريد كردم و دوباره به اندرويد برميگردم. و پيشنهاد ميكنم كسايي كه زياد اهل فيلم و مطالعه نيستن و ورودي و خروجي فايل ندارن اپل بخرن در غير اينصورت پيشنهاد من گوشي اندرويد هستش.

ali f در تاریخ : 1395/6/5

سلامی دوباره به اقا amir-و بقیه ی دوستان و همچنین تشکر به خاطر جواب شما دوستان گرانقدر چند سوال دیگه دارم ممنونم جواب بدید : 1-به نظر شما ولکان(vulkan) که اولین بار در s7 به کار گرفته شد و note 7به عنوان اولین فبلت از ان استفاده میکنه (البته این قابلیت بسیار مهمیه که متاسفانه خیلی کم به اون پرداخته شد و حتی اکثر سایتای ایرانی یک بررسی و اطلا عات کمی هم در اختیار کار بران نزاشتند ) و گفته میشه در اندروید هفت به صورت پیشفرض قرار داره و به زودی گوشیایی که اندروید 7 میگیرن این قابلیت به اونم فکر میکنم اضافه بشه و اما سوالم (ببخشین طولانی شد) همانطور که اساتید میدونند برنامه ها و باز یهایی که از ولکان پشتیبانی میکنه بسیار کمه ایا به نظرتون در اینده برنامه نویسان به این apiرو میارن ؟؟و شرایط برای استفاده ی گستردش که میتونه یه نیمچه انقلاب در گوشیای اندرویدی باشه فراهم هست ؟؟؟و اما سوال دومم 2-ایا این صفحه نمایش همیشه روشن (always on display) با توجه به مشکل صفحه نمایشهای امولد (به جا انداختن رد در صورت نمایش طولانی مدت چیز ثابتی ) دچار مشکل نمیشه و بعد با عث به جا انداختن رد در صفحه نمیشه ؟؟؟با تشکر

حسین ص در تاریخ : 1395/6/5

ببخشید آقا امیر ولی حتی بخوایم با نوت ۵ هم مقایسه کنیم میبینیم که تازه بعد از ۱ سال قیمت نسخه ۶۴ گیگش داره به زیر ۲۱۰۰ ، ۲۲۰۰ پس نوت ۷ به این زودیا به زیر ۲۵۰۰ نمیرسه به نظرم
باز باید منتظر موند

حمید ر در تاریخ : 1395/6/5

یا خدا این چیه دیگه
میترکه که موقع شارژ اینم سندش :
http://www.gsm.ir/news/show/32775/%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%A7%D8%B1-Galaxy-Note-7-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98/

amir - در تاریخ : 1395/6/5

فرهاد جان خود سازنده ها و البته استاندارد ip بهش نمیگن ضد چیزی .

عبارتش هست water and dust resistance

یعنتی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار .

مقاوم نسبت به مصطلحش بین مردم یعنی ضد خیلی فرق میکنه کما اینکه گواهی اش میگه مقاوم در برابر آب تا اینقدر عمق تعریف شده طی زمان تعریف شده .

به همین دلیل هیچکدوم از این برندها با این گواهی به خریدارشون گارانتی در برابر نفوذ مایعات و حتی گردو غبار نمیدن چون حدود مقاومت تعریف شده اشون رو در خیلی موارد روزمره میشه رد کرد....
سازنده ابزاری در اختیارش نیست که متوجه بشه شمای کاربر مثلا حد نهایی عمق 1.5 متر و زمان 30 دقیقه رو رعایت کردی یا ازش رد شدی که دستگاه رو گارانتی کنه .

متاسفاته انتظارات مردم از فناوری محافظ یا مقاوم بابت همین که به عنوان ضد تعبیرش میکنن معمولا انتظار واقعی نیست .

کورنینگ چند ساله فناوری محافظ گوریلا گلس رو داره ارایه میده .
مردم انتظار دارن صفحات نمایشگرشون ضد خش و ضد ضربه مطلق باشه نه اینکه در برابر خش و ضربه متعارف مقاوم باشه.

همینم باعث میشه از این مدل کلیپهای بی سر و ته روی نت منتشر کنن که مثلا چرا صفحه زیر سنگ فرز خط افتاد یا از طبقه پنجم انداختیمش زمین ترک خورد .

این موردم هیچ سازنده ای روش تعهد و گارانتی نمیده که صفحه گوریلاگلس با چند سال سابقه ضد خش و ضد ضربه است .

amir - در تاریخ : 1395/6/5

ممنون از لطف و محبت شما دوست گرامی

1- متوجه منظورتون از خوب نشدم ....
قابلیتیه که سازنده بعنوان یه آپشن در نظر گرفته اگر فکر میکنید استفاده ازش براتون کاربردیه که حتما خوبه دائم هم استفاده کنید بغیر از کمی تاثیر روی وضعیت شارژ اتفاق دیگه ای نمیفته.

2 - اینجور قابلیتها رو از نظر تئوریک روی هر دستگاهی که نمایشگر oled داره میشه به راحتی اجرا کرد مدلش مهم نیست که گلسی اس باشه یا نوت 5 یا ژیائومی ردمی پرو .

ولی در عمل قضیه خیلی فرق میکنه
قابلیتهایی که سازنده فابریک در نظر میگیره معمولا پشتش تمهیدات خاص سخت افزاری و نرم افزاری هم داره که اون عملکرد تاثیر منفی روی مصرف و منابع سیستم نگذاره .

مقلا خیلی دستگاهها قابلیت knock on دارن که بدون نیاز به فشار فیزیکی روی کلید پاور بشه دستگاه رو از استندبای در آورد و آنلاک کرد .
این یه عملکرد سخت افزاریه
خیلی نرم افزارها میان همین کار رو روی دستگاههای دیگه هم اجرا میکنن با یه فرق کوچولو .
مصرف توات دستگاه به شدت بالا میره !

چون در حالت فابریک تاچ اسکرین اون دستگاه خاص این قابلیت رو داره که وفتی سیستم کاملا استندبای هست یا حتی sleep شده در برابر تاچ صفحه یه رویداد یا وقفه سخت افزاری ایجاد کنه و به اطلاع پردازنده برسونه که از حالت آماده بکار دربیاد.
نرم افزارها پردازنده رو تمام وقت روشن نگه میدارن تاچ رو هم تمام وقت دارن اسکن میکنن فقط نمایشگر خاموشه که اگر کسی لمسش کرد روشن بشه .

یا دستگاههای قدیمی تر سامسونگ سنسور گسچر داشتن از نوت 4 به بعد این سنسور حذف شد .
گسچر دستگاههای قدیمی یه سخت افزار مجزای اینفرارد بود که بدون تاثیر در مصرف توان و منابع سیستم میتونست در هر حالتی حرکات فیزیکی کاربر رو بدون لمس از فاصله دور تشخیص بده
و حساسیتی هم به نور محیط نداشت .

بعدها که حذف شد یه سری نرم افزار بیرون اومد که همین گسچر رو شبیه سازی کنن منتهی چون سنسوری در کار نبود میومدن از دوربین جلو استفاده میکردن
اولا عملکرد کاملا وابسته به نور محیط بود و ثانیا پردازنده و دوربین جلو تمام وقت درگیر بودن که حرکات دست کاربر رو حدس بزنن و مصرف باتری بصورت فاجعه باری بالا میرفت .

حالا این قابلیت always on هم همینطوره .
در دستگاههایی که فابریک دارنش حین روشن بودن این مد بخش پردازشی دستگاه فعال نیست ... نمایشگر هم در حالت رفرش نیست ....
مصرف منابع سخت افزاری تقریبا صفره مصرف توان فقط محدود میشه به نور پیکسلهای روشن led که حدود ساعتی 1 درصد یا کمتره.

با نرم افزار روی دستگاهی که قابلیت سخت افزاریش رو نداره شبیه سازیش کنید ممکنه ساعتی 10 تا 15 درصد مصرف باتری داشته باشه چون بخش پردازشی استندبای نیست نمایشگر هم کامل روشن و در حال رفرشه .... اینه که دیگه کاربردی نیست.

3 - فست شارژ یه تکنولوژیه که قبلا هم در مورد اصول و عملکردش چند باری توضیح ارایه شده .
چیزی نیست که ارتباطی به نظر من داشته باشه و نظر من کوچکترین اهمیتی در مورد کارایی اش داشته باشه

مطمئن باشید چیزی که استاندارده و سازنده روی دستگاه تعبیه کرده قرار نیست به چیزی ضرر بزنه .
برعکس حتما بعنوان یه قابلیت کمکی منافع داره که روی دستگاهها نصب شده ( الان دیگه خیلی دستگاههای رده پایین هم این تکنولوژی رو دارن چون سوای استاندارد الان دیگه یه چیز عرفی شده ... دیگه اطلاق واژه فست و کوییک بهش یه مقدار قدیمی شده .... شارژر عادی اکثر دستگاهها الان این مدله و بهتره به دستگاههایی که ندارن بگیم slow charge !)

amir - در تاریخ : 1395/6/5

ممنون فرهاد جان

بله دقیقا خاطرم اومد تشابه اسمی بابت چی بود
اون یکی فرهاد رو با شما اشتباه گرفتم البته هر دو تاج سر ما هستید

در مورد جو کلی سایت و مطالب بخش نوت 4 چی بگم شما خودت شاهد بودی بابت همین موارد چند سری از اون بخش خداحدفظی کردیم و البته سوالات هم بیش از یکسال بود که تکرار اندر تکرار بودن ولی بازم بعد از چند ماه که به اون بخشها سر میزنه تعجب می‌کنه از کارها و شبه راهنمایی های بعضیا که فقط کارشون ضرر رسوندنه .

در هر حال باز صبر و حوصله و کمکهای شما به اون بخش خیلی بیشتر از من بوده

ازتون تشکر ویژه میکنم

امیر پ در تاریخ : 1395/6/5

با دروود فراوان خدمت همه دوستان.
ی سوال داشتم
واقعا نوت 7 با رم 6 گیگابایتی تولید شده؟
منظورم نسخه 6 گیگابایتی هستش
با تشکر

سیامک ک در تاریخ : 1395/6/5

اصلا با این قیمت نمی ارزه
s6 و s7 و نوت4 تقریبا همین امکانات رو دارن
به نظر من چیز جدید و هیجان انگیزی نداره

حامد م در تاریخ : 1395/6/5

صحبت های این دوست عزیر کاملاً درست هستش
همین بلا سر من در گوشی زد ۵ پریمیم آمد و ۳ ماه من رو با فروشگاه سونی پاساژ چارسو تهران درگیر کرد. من گوشی رو زیر شیر آب شستم و فردا صبح دیدم نصف صفحه گوشی خیس شده و دوربین جلو و عقب عرق کرده
بردم شرکت اپل زیر بار نرفتن و بعد گفتن این گوشی مقاوم در برابر آب هست و ضد آب نیست
در صورتی که موقع فروش به من گفتن ضد آب هست
بعد از ۳ ماه رفت آمد امروز رفتم. میگم این چه وضعیتی هستش این گوشی زد آب بود .آب توش رفت . تعمیر کردید . الان هم با این وضعیت نه به درد من میخوره و نه به درد کسی دیگر . برگشته گفت همینه. هر طور راحتی. من هم خواستم برم اتحادیه شکایت کنم . آخر سر با توافق تعمیر شد الان دستم هستش. ولی مثل اول نشده و دیگر مقام در برابر آب نیست
در نهایت متوجه شدم زمانی که من گوشی رو زیر شیر آب شستم گوشی داغ بود و به همین علت از شیار های گوشه بالای دستگاه آب به داخلش نفوذ کرد

خلاصه همه دوستان این رو بدانید هیچ دستگاه موبایل موجود در ایران و جهان حتی با استاندارد ip65. Ip65صد در صد در مقابل نفوذ آب مقوم نیستند و همگی در شرایط خواص و دمای خاص و حتی دمای خود دستگاه در هنگان آب زدگی مقاوم هستند
پس خواهش میکنم هیچکس این دستگاه ها رو حتی برای تست بخصوص روشن در آب گرم و یا خیلی سرد کاملاً غوطه ور نکنید
یه خواهش دیگه هم دارم مثل من صبور باشید ۲ ماه صبر کنید قیمت زیر 2.5 میلیون تومان میشه
پول خودتون رو دور نریزید
من هم سوتی رو با گارانتی ۳.۱۰۰ میلیون تومان برج ۱۰ پارسال خریدم آبان شده ۱.۷ تا ۱.۸ میلیون تومان
با تشکر از سایت موبایل آی آر

ali d در تاریخ : 1395/6/5

سلام دوست عزيز گوشيهای ضد اب فقط برای اتفاقاط لحظه ای و مدت کم تو استخر هست 3 ساله که فقط ضد اب دارم تو دريا نبر چون اينا ip68 هستن اگه ip65 بود بهتر بود

امین ر در تاریخ : 1395/6/5

جناب کشور چین و ژاپن سامسونگ روی گوشی هاش هیچی نمینویسه .. بهتره بره تحقیق کنی ...

گوشی این آقا ترکیده وسلام .

Parisa A در تاریخ : 1395/6/5

قسمت بالای گوشی که آرم سامسونگ بوده در اتش سوخته....

ایا در مورد نوت 5 هم چنین خبر هایی شنیدید؟!

من ، خودم رنگ ابی رو دوست دارم و دقیقا همین رنگ دچار انفجار شده.

آیاخبر تکذیب انفجار رو از سامسونگ شنیدید؟؟!!

کامران گ در تاریخ : 1395/6/5

سلام
... عزیز بذار با یه مثاال واضح واست توضیح بدم اون موقع که من گوشی s7 edge دوسیم کارتو خریدم قیمتش تو دیجی کالا با گارانتی 1 ماه تعویض 18 ماه خدمات 2620000 بود اما من از اهواز خریدمش 2100000فقط تنها تفاوتش این بود که این با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه بود که 1 هفته تعویض و 18 ماه خدمات داشت خب بریم سراغ بحث اصلی اون پولی که دارن به عنوان مالیات از ملت میگیرند واسه این گوشی پول واسطه ها و گمرک که مشتری نباید این و به گردن بگیره من s7 edge رو خریدم 2100000 چون نه واسطه ای در کار بوده نه گمرکی مالیات رو هم خود فروشنده بصورت کلی پرداخت میکنه گوشی بصورت قاچاق وارد شده و ساخت ویتنام بوده ....
موفق و پیروز باشید

rasoul g در تاریخ : 1395/6/5

باسلام دوباره دوستان بنده کارم کامپیوتر والکترونیک است درباره نوت 7 عرض کنم که خرید این دستگاه الان اشتباه بسیار بزرگی هست به چند دلیل یک.این دستگاه از نظر قیمتی وفروش وضع درست ومتعادلی نداره دو.شش تا هفت ماه حداقل باید بگذره تا ایرادات گوشی کا ملا مشخص بشه تا سامسونگ بتونه ایرادات اون رو رفع و رجوع کنه سه. وقیمت مناسب و معقولی پیدا کنه من هم تو سایتهای خارجی چند ایراد بزرگ خوندم که یکی بیرون نیومدن قلم هست پس باید منتظر ماند عجله نکنید به توصیه متخصصان گوش کنید به نفع شماست در ضمن تورو خدا جنگ بین برند ها رو راه ندازین هرکسی سلیقه ای داره فقط کسانی که این گوشی دارن. نظر بدن تا دیگران راحت تر بتونن تصمیم بگیرن ... باتشکر از همه کسانی که واقعا برای خلق خدا کار میکنن

محمد ص در تاریخ : 1395/6/5

هردم از این باغ بری میرسد.....
" تاچ ۳بعدی ایفون ۶اس دوس دارم . رو اپ ها نگه میداری میتونی توشو ببینی ، ولی خب اینو ۵ اس منم داره . یا حتی سامی از اس ۳ این ویژگی داشتش "
!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
برادر عزیز میشه به ما هم یاد بدین چطوری تاچ ۳ بعدی رو رو گوشیمون بیاریم..؟؟؟!!!!

محمد ص در تاریخ : 1395/6/5

سلام، داداش خودتم کم از این حرفا نمیزنی ها....
میشه اون"خیلی نوآوری " رو برامون باز کنی و توضیح بدی؟!

فرهاد- ا در تاریخ : 1395/6/4

سلام دوست گرامی
باید معنی ضد اب مشخص بشه درسته تمامی گوشیهایی که به عنوان ضد اب ذکر میشن و گواهی دریافت میکنن
واقعا در زمینه ضد اب بودن میتونن تقریبا خوب عمل کنن اما این ضد اب بودن به اون معنی نیست که ما بتونیم گوشیو در هر نوع اب با هر درجه سختی ببریم
با هر میزان عمق و هر چند دقیقه که دوست داشتیم،،،نه اصلا این طور نیست چون این گوشیها گواهی ip 68 دارن و خود شرکتها مثلا سونی متذکر میشه که در عمق نهایت 1.5 متر و نهایت 30 دقیقه(که همین مقدار هم به کلی فاکتور بستگی داره با نوع اب) همین کلمه ضد اب بودن درجات مختلفی داره
که هرچند من خیلی مدل سونی دیدم که با گذاشتن در ظرف اب هم مشکل نفوذ پیدا کردند
کلا چندین حالت ضد اب داریم وسایلی که جلوی ریختن مایعات نفوذ ناپذیرن اما برای غوطه ور شدن در اب طراحی نشدن و یا ضد ابی که در اب میتونه غوطه ور بشه اما به درد بردن به عمق نمیخوره
یا وسایلی که ضد اب اطلاق میشن و کلا میتونن تا عمق زیادی برای هر چند دقیقه تحمل کنن
پس صرف کلمه ضد اب به تنهایی نمیتونه معیاری برای اندازه گیری مقدار مقاومت اون وسیله باشه
پس بیشتر باید ببینیم گواهی به فرض ip 68 مقدار ایمنیش چقدره
کلا کلمه ضد اب به نظر بنده برای گوشی کلمه زیاد درستی نیست یعنی معنی ضد اب و تحمل فشار در وسایل معمولا بیشتر با (بار)ذکر میشه که یعنی علاوه بر جلوگیری از نفوذ اب سطحی تحمل مقدار فشار اب در عمق برای نفوذ به دستگاه رو هم داره
که هر بار تقریبا 10 متر هست پس عملا نمیشه گفت این گوشیها به معنای واقعی ضد اب هستند(مثلا برخی ساعتها ضد اب تا 20 بار تحمل فشار اب در عمق دارن)
این طور میشه گفت در حوادث ناگهانی مثل افتادن گوشی در اب قادر به تحمل و نفوذ ناپذیری اب دارن پس در هنگام استفاده چه بعدا از این گوشی چه هر گوشی ضد ابی توصیهای شرکت سازنده رو حتما جدی بگیرین
و فکر نکنین چون کلمه ضد اب درج شده دیگه میتونین به مدت زیاد در زیر دوش با اب گرم یا استخر در عمق نگه دارین
مثلا شخصی به بنده میگفت گوشیمو داخل دریا بردم و بعد 2 دقیقه خاموش شد دیگه فکر نمیکرد که شرکت سونی گفته که گوشیهاشو اصلا داخل اب دریا نبرین
و اگرم میبرین بعد مدت کوتاهی سریع گوشیو با اب تمیز بشورین.
در کل این گوشیها در زمانهای بحرانی عملکرد خوبی دارن و از نفوذ مایعات جلوگیری میکنن

Mjo O در تاریخ : 1395/6/4

قلم.حسگر چشم.تغییر رزولوشن صفحه نمایش.یو اس بی نوع سی.پاوربانک فست شارژ که البته تو لوازم جانبیش هست و قابلیت گوشی نیست

Mohammad A در تاریخ : 1395/6/4

اولا که هنگام استفاده از مبدل Micro USB بوده، دوما از شارژر متفرقه استفاده شده بوده، سوما تو اکثر موارد اینچنینی نوسانات برقی منبع باعث بروز حادثه میشه...

وَاِلا تابحال از هر برندی گوشی هنگام شارژ آتیش گرفته که جزو موارد نادر قرار گرفته و هیچوقتم دالّ بر ضعف اون محصول نبوده.

far z در تاریخ : 1395/6/4

دوست عزیز

مالیات محصول از مصرف کننده نهایی گرفته میشه. فرونشده موظف به پرداخت اون نیست. فروشنده بر مبنای فروش و سودی که داشته مالیات فروش متفاوتی پرداخت میکنن.

مالیات محصول تو ایران ۸ درصده که در مقابل مالیات های ۲۰ تا ۲۵ درصدی کشورهای اروپایی رقم زیادی نیست. هرچند میزان مالیات بر اساس سطح درآمد و رفاه شهروندان باید باشه برا همین نمیشه تو ایران مالیات رو برد بالا.

سیستم مالیاتی درست و اقتصاد دولتی شفاف چرخ اقتصادی دولت رو میچرخونه و وابستگی دولت و خدمات شهری و کشوری رو به منابع ارزی کاهش و حتی قطع میکنه.

اینها تعاریف کلی بودن. حالا چطور پیاده میشه و بحث های دیگه مد نظر نیست. امیدوارم مفید باشه

parsa g در تاریخ : 1395/6/4

اگ یخورده توجه کنی میبینی خبری از لوگوی سامی روی گوشی ک ترکیده نیستش!!

اگ واقعا قصد خرید ی گوشی داری نباید ب این نظر ها و خبر هایی ک فقط قصد تخریب ی گوشی دارن پسنده کنی ..

مث گیر کردن قلم و ترکیدن گوشی ... باو اینا همش خبر هایی واسه تخریب ی برند

ُسیدمصطفی م در تاریخ : 1395/6/4

توضیحاتش هم نوشته، بخاطر استفاده از کابل شارژر مشکل دار هست، همچین اخباری سرچ کنید واسه نسخه های قبلی هم خیلی زیاد هست

Alireza B در تاریخ : 1395/6/4

آدم هرچی میشنوه یا میبینه دربارش تحقیق می کنه!! اولا اگه به تصویر نگاه کنید متوجه میشید این دستگاه اصلا نوت 7 نیست!!!! اگه هم نوت 7 باشه پس آرم سامسونگ بالای صفحه کجاس؟ به شارژر که نگاه کنی می فهمی این شارژر اصلی سامسونگ نیست!!!! بعدشم اگه باتری منفجر شده پس چرا شارژر هیچ آسیبی ندیده؟ این گوشی یه نسخه دمو هستش که اصلا نه سیم کارت می خوره و نه امکانات داره. فقط برای معرفی تولید میشه و نمی دونم چجوری دست این بابا افتاده.
بعدشم نوت 7 هنوز وارد چین نشده ( تو سایت phone arena نوشته بود این اتفاق تو چین افتاده).

محسن غ در تاریخ : 1395/6/4

هنوز 1ماه نیس اومده گوشیه ترکیده :)))
بعد گیر میدن به سیم شارژر !!!
خب کسی که اینقد هزینه میکنه واسه یه گوشی یه سیم با کیفیت واسش گرونه ؟! :))))
خب اگه عیبش سیم بود الان گوشی همه ماها ترکیده بود !

پوریا ت در تاریخ : 1395/6/4

ممنون که تجربه کار کردنتو گفتی
البته همواره چیزی که برای خود من پیش اومده که تو استفاده های اولیه خیلی مشکلی با گوشی نداشتم البته من متخصص نیستم و بعد از گذشت یه مدت چند هفته ای تازه با کار کردن زیادتر و پایین اومدن استفاده های عادی و رفتن سراغ قسمتهای دیگه متوجه نقصهای جزیی و مشکلاتی که گوشیها داشتن روبرو شدم

پوریا ت در تاریخ : 1395/6/4

اگر توی سوئد هستی و گارانتیش معتبر باشه عاره پس میگیرن ولی قبل از خرید باز حتمن چک کن که شامل این مورد بشه
من خودم سونی z2 داشتم و گذاشتم توی پارچ آب و صفحه نمایشش سوخت و بعد بردم کلا زیر بارش نرفتن البته من ایرانم و اینجا گارانتی کلا یه چیز کشکه

far z در تاریخ : 1395/6/4

سلام
من از الگیگانتن دانمارک پیش خرید کردم.
دیروز هدست رو برام فرستادن. گوشی رو هم هفته اول سپتامبر.
اون تاریخ 9.9 تاریخ توزیع هست. برا اینکه شما تو اون تاریخ گوشی رو داشته باشید فکرکنم تا قبل سپتامبر باید پیش خرید کنین.

این گوشی تا نیم ساعت تا حداکثر ۱.۵ متر میتونه تو آب بمونه.

amir - در تاریخ : 1395/6/4

من پیشنهاد میکنم یه مقدار دیگه صبر کن تا مجموعه کلیپهای مرتبط با نوت 7 کامل بشه ( از کلیپ سوختن گوشی و ترکیدن باتری حین شارژ که در راهه تا کلیپ جعلی بودن بنچمارکها و تقلبات مختلف سامسونگ اینام به مرور از راه میرسن تا خیلی چیزای دیگه که معمولا و تصادفا فقط در چین و فقط برای محصولات پرچمدار سامسونگ و اپل اوایل معرفی پیش میاد ....اصلا هم ربطی به اینکه چین یکی از بزرگترین بازارهای فروش سامسونگه و کلی تولید کننده معروف و غیر معروف و زیر پله ای و روی زمینی چینی هم تصادفا در این بازار با ایده گرفتن و خیلی وقتا کپی زدن و فیک ساختن دستگاههای معروف دارن امرار معاش میکنن نداره .... اینا اکثرا تصادفیه )

علی ایحال بعد از تکمیل این مجموعه و فیلمهای بررسی تخصصی راحت تر میشه تصمیم گرفت .

* ما آرزو به دلمون موند که یه دستگاه میان رده و نه چندان معروف از هر برندی چه سامسونگ چه اپل چه غیره ... ( هر چی باشه فقط چینی نباشه ) معرفی بشه و عرض چند روز اول یا حتی چند ماه اول معرفی اش در این مدل تستهای و اتفاقات عجیب و غریب گزارشی از سوختن و ترکیدن و انفجار و خم شدن و خش افتادن و گیر کردن براش بیرون بیاد .

و باز در تاریخ سابقه نداشته برندای چینی پرچمدار بدن بیرون و یه بار از این مدل کلیپها کسی در موردشون ببینه .

این اتفاقات صرفا برای دستگاهای پرفروش از برندهای مطرح رخ میده فقط !

همگی هم از یکساعت تا چند روز بعد از مراسم معارفه

amir - در تاریخ : 1395/6/4

دوست عزیز یه چیزی رو باید مد نظر بگیری و اونم آمار فروش سری نوته نسبت به سری اج

سری اج دستگااهای خاص برای قشر کوچکی از مشتریهاست که صرفا دنبال ظاهر و ابعاد کمی بزرگتر از سری اس هستن معمولا سامسونگ روی آمار فروش این سری حساب چندانی باز نمیکنه و قیمت ها هم به همین دلایل زیاد منطقی نیست .

سری نوت مشتریهای سنتی خودش رو داره و از خیلی جهات تنها فبلت واقعی دنیاست .
از نظر آمار فروش سوای رتبه اول مطلق فبلتها در دنیای اندروید هم معمولا بعد از سری اس پرفروشترین اندرویدی هر سال میشه

اینه که مقایسه موارد تجاری اش با سری اج چندان منطقی نیست .
قیمت سنتی سری نوت بعد از تعدیل بازار و حباب اولیه معمولا محدوده 600 دلار بوده که از نیمه دوم بعضا تا 500 دلارم افت میکنن .

با احتساب دلار امروز قیمت نوت 7 دو سه ماهه اول به همون محدوده 2200 تا 2300 راحت میتونه برسه
اگر بازار فروش و استقبال خوب باشه حتی زیر 2 تومن هم چندان دور از ذهن نیست

amir - در تاریخ : 1395/6/4

دوست عزیز این سری که متاسفانه مفهوم نبود مشخصا چی گفتید ( البته صرفنظر از اون بهانه قدیمی که تایپ هوشمند مشکل داره و کلماتی که حدس میزنه غلطه )

در مورد اون جایی که داری میگی اتفاقا کاملا خاطرم هست که یه بنده خدایی اومده بود فبلت رو تعریف کنه نظریه داده بود هر دستگاه با نمایشگر بالای 5.3 اینچ میشه فبلت !

وقتی هم ازش پرسیدیم با این تعریف که 80 - 90 درصد گوشیهای امروزی و دیروزی خودبخود فبلت میشن مثل همیشه نه جواب داشت نه توضیح ( کامنت کاملش در پروفایل من موجوده )

حالا در کدوم فرهنگ لغتی فبلت تعریف شده و اساسا قبل از اینکه سامسونگ سری نوت رو بسازه این واژه متولد نشده بود و برای کسی قابل تصور نبود فبلت یعنی چی و چه مشخصاتی باید داشته باشه که بشه بهش گفت " فبلت "بماند .
یه سری از برندها بعد از دیدن موفقیتهای سری نوت بعنوان بنیان گذار مفهوم فبلت شروع کردن به کپی کاری از روی دست سامسونگ و با همین تعریف فکر کردن فبلت یعنی یه گوشی با صفحه بزرگ که البته میزان استقبال بازار و پیشرفتهای حاصله و رتبه و جایگاه این برندها با گوشیهای بد دست و بدقواره غیر کاربردیشون خیلی سریع مشخص کرد فبلت مواردی لازم داره که خیلی فراتر از یه صفحه بزرگه ( سری نوت سامسونگ امروز از خیلی گوشیهای معمولی صفحه اش کوچک تره ولی فبلته )

به دستگاههای سری مگای خود سامسونگ با ابعاد 6 اینچ و بیشتر میگن گوشی یا فبلت ؟
و به نوتهای زیر 6 اینچ و بعضا زیر 5.5 اینچ چرا میگن فبلت احتمالا یه سری تعاریف و پیش نیازهایی داره که با ساده انگاری و یه خط کش گذاشتن هر چیزی قطرش از یه اندازه ای بیشتر شد میگیم فبلت هر چی نشد لابد میگیم گوشی !!! و البته مسایل دیگه نیازمند شناخت و تعریف و دونستن تاریخچه این فرم ابزاره که از هر کسی انتظار نمیره بدونه .
ولی انتظار میره وقتی آدم نسبت به موضوعی اشراف نداره بجای احساسات بره یکم وقت بگذاره حداقل برای استفاده روزمره خودش اپراتوری دستگاه رو یاد بگیره .

مباحث فنی و تکنولوژیکی و تاریخ و تاریخچه و فرهنگ لغات ابزارهای هوشمند پیشکش

سینا س در تاریخ : 1395/6/4

من که از اولش گفتم note 7 به درد نمیخوره خودتون قبول نکردید note 4 یکم مشکل ضعف باتری داشت ولی سامسونگ این مشکل رو توی note 5 برطرف نکرد بلکه بدترش کرد الانم که به جای اینکه اشکالات قبلی گوشی هاشو برطرف کنه قابلیت های بی کاربردی مثل اسکن عنبیه رو بهش اضافه کرده که بگه گوشیش خوبه درحالی که مشکل باتری که بزرگترین مشکل تو سری نوت بود رو برطرف نکرده و فقط 500 میلی امپر باتری رو افزایش داده سامسونگ فقط داره قابلیت های گوشی های دیگه رو کپی میکنه و بس وگرنه گوشی هایی که تازگی ها میده بیرون همشون ناقص هست ....

Morteza A در تاریخ : 1395/6/4

سلام، فعلا که من توی سوئد نوت 7 ندیدم، شرکت بزرگ elgiganten تو این کشور هم تاریخ شروع فروش را 9/9/16 زده
من تاحالا گوشی ضد آب نداشتم
سوالی که دارم اینه که اگه این گوشی را توی آب برای چند دقیقه ای بزارم و مشکلی براش پیش بیاد شامل گارانتی میشود یا نه؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟

Parisa A در تاریخ : 1395/6/4

وا!!!!!!!!!

هنوز زمانی از معرفی نوت7 نگذشته،چرا اینقدر دچار خرابی شده!
من میخواستم این مدل رو بگیرم ولی الآن دچار تردیدم!!!!!!!!!!
خبر انفجار نوت 7 در حین شارژ!!!!!!!!!!!
https://digiato.com/article/2016/08/24/%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-7-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98/
موارد 701 تا 800 از مجموع 1270 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا