نظر کاربران درباره گوشی موبایل اچ تی سی 10

10

HTC 10 اچ تی سی
ارزیابی کاربران: 8.7 از 10 (1751 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اچ تی سی
» اچ تی سی U24 Pro
» اچ تی سی A101 Plus
» اچ تی سی Wildfire E star
» اچ تی سی U23
» اچ تی سی U23 Pro
» اچ تی سی Wildfire E2 Play
» اچ تی سی Wildfire E3 lite
» اچ تی سی Wildfire E plus
» اچ تی سی Desire 22 Pro
» اچ تی سی Wildfire E3
» اچ تی سی Desire 21 Pro 5G
» اچ تی سی Desire 20+
» اچ تی سی Wildfire E2
» اچ تی سی U20 5G
» اچ تی سی Desire 20 Pro
» اچ تی سی Wildfire R70
» اچ تی سی Desire 19s
» اچ تی سی Exodus 1s
» اچ تی سی Wildfire X
» اچ تی سی U19e
» اچ تی سی Desire 19+
» اچ تی سی Desire 12s
» اچ تی سی Exodus 1
» اچ تی سی U12 life
» اچ تی سی U12+
» اچ تی سی Desire 12+
» اچ تی سی Desire 12
» اچ تی سی U11 Eyes
» اچ تی سی U11+
» اچ تی سی U11 Life
» اچ تی سی U11
» اچ تی سی One X10
» اچ تی سی U Ultra
» اچ تی سی U Play
» اچ تی سی Desire 650
» اچ تی سی 10 evo
» اچ تی سی Desire 10 Pro
» اچ تی سی Desire 10 Lifestyle
» اچ تی سی Desire 628
» اچ تی سی Desire 830
» اچ تی سی One S9
» اچ تی سی 10 Lifestyle
» اچ تی سی 10
» اچ تی سی Desire 825
» اچ تی سی Desire 630
» اچ تی سی Desire 530
» اچ تی سی One X9
» اچ تی سی One M9s
» اچ تی سی Desire 828 dual sim
» اچ تی سی One E9s dual sim
» اچ تی سی Desire 728 dual sim
» اچ تی سی One A9
» اچ تی سی Butterfly 3
» اچ تی سی One M9+ Supreme Camera
» اچ تی سی Desire 520
» اچ تی سی Desire 526
» اچ تی سی One ME
» اچ تی سی One E9
» اچ تی سی Desire 820G+ dual sim
» اچ تی سی One M9+
» اچ تی سی One M8s
» اچ تی سی Desire 626G+
» اچ تی سی One E9+
» اچ تی سی Desire 820s dual sim
» اچ تی سی One M9
» اچ تی سی Desire 826
» اچ تی سی Desire 526G+ dual sim
» اچ تی سی Desire 320
» اچ تی سی Desire 620G dual sim
» اچ تی سی Desire 620 dual sim
» اچ تی سی Nexus 9
» اچ تی سی One M8 Eye
» اچ تی سی Desire Eye
» اچ تی سی Desire 612
» اچ تی سی Desire 820
» اچ تی سی Desire 510
» اچ تی سی One M8 for Windows
» اچ تی سی Butterfly 2
» اچ تی سی One Remix
» اچ تی سی One M8 Dual Sim
» اچ تی سی Desire 516
» اچ تی سی One E8
» اچ تی سی One mini 2
» اچ تی سی Desire 616
» اچ تی سی Desire 816 Dual SIM
» اچ تی سی Desire 210 dual sim
» اچ تی سی One M8
» اچ تی سی Desire 626
» اچ تی سی Desire 816
» اچ تی سی Desire 610
» اچ تی سی Desire 310
» اچ تی سی Desire 501 dual sim
» اچ تی سی Desire 501
» اچ تی سی Desire 601 dual sim
» اچ تی سی Desire 700 dual sim
» اچ تی سی One Max
» اچ تی سی Desire 601
» اچ تی سی Desire 300
» اچ تی سی Desire 500
» اچ تی سی One Mini
» اچ تی سی 8XT
» اچ تی سی Butterfly S
» اچ تی سی Desire 200
» اچ تی سی One Dual Sim
» اچ تی سی Desire 600 dual sim
» اچ تی سی Desire P
» اچ تی سی First
» اچ تی سی One
» اچ تی سی Desire U
» اچ تی سی Butterfly
» اچ تی سی Desire 400 dual sim
» اچ تی سی DROID DNA
» اچ تی سی One SV
» اچ تی سی Desire SV
» اچ تی سی One VX
» اچ تی سی One X+
» اچ تی سی Windows Phone 8S
» اچ تی سی Windows Phone 8X
» اچ تی سی Desire X
» اچ تی سی Desire VT
» اچ تی سی Desire VC
» اچ تی سی Desire V
» اچ تی سی Desire C
» اچ تی سی J
» اچ تی سی One V
» اچ تی سی One S
» اچ تی سی One XL
» اچ تی سی One X
» اچ تی سی Velocity 4G
» اچ تی سی Titan II
» اچ تی سی Vivid
» اچ تی سی EVO Design 4G
» اچ تی سی Sensation XL
» اچ تی سی Sensation XE
» اچ تی سی Jetstream
» اچ تی سی Rhyme
» اچ تی سی Radar
» اچ تی سی Explorer
» اچ تی سی Amaze 4G
» اچ تی سی Titan
» اچ تی سی Panache
» اچ تی سی Status
» اچ تی سی Sensation 4G
» اچ تی سی Sensation
» اچ تی سی Flyer
» اچ تی سی HD7S
» اچ تی سی Incredible S
» اچ تی سی ChaCha
» اچ تی سی Salsa
» اچ تی سی Wildfire S

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 4501 تا 4600 از مجموع 4831 مورد

uni k در تاریخ : 1395/3/11


این عصبانیت رو همه دارن
من که با گارانتی اینترگرفتم رنگ گری با پنل مشکی
تقریبا 16 روزس میشه دارمش
فوق العاده ست
اخرین پنچماری که گرفتمبا اس7 در شرایط یک سان بازم15000 تا بالاتر بود
باتری خیلی بهتر از اس7 همکارم نگه میداره

محمد ن در تاریخ : 1395/3/10

بازیای سنگینو چجوری اجرا میکنه؟ و چه بازیایی رو لگ داره

مهدی س در تاریخ : 1395/3/10

واقعا همه چی تمومه
هیچ مشکلی نداره
صداشم چه خود گوشی و چه هندفریش عالیه و قابلیت شخصی سازی بالایی داره
من خودم ۶ساله اچ تی سی دارم علت اصلیش کیفیت ساخت و صداشه و قدرتش هیچ وقت کم نمیشه
به طور کلی از همه لحاظ خوبه و تو نگاه اول حتما مجذوبش میشی

احسان ع در تاریخ : 1395/3/10

این چه بحثی هست داری میکنی شما
تنها برندی که هنگ نداره این اچ تی سی هست
چرا ما برندهای دیگه داشتیم و استفاده کردیم هنگ ولگ ندیدیم
بهتره بدونی ما اون لگ هم بوده برندهای دیگه تمام با ابدیت حل شده والی قضیه هنگ برمیگرده به زمان اندروید 2.3
اچ تی سی برند خوبیه ولی این نباید دلیل بشه اینکه برندهای دیگه رو زیر سوال ببرین

Pouria J در تاریخ : 1395/3/10

اچ تی سی بنده خدا ک مشکلی نداره ! زمان زیادی نگذشته ک !
شما یادته سری xperia X کی معرفی شده؟ هنوز ک هنوز هیچکدوم نیمدن ب بازار ! نزدیک 4 ماه پیش معرفی شدن ! اچ تی سی هم الان کم کم داره پر میشه 10 تو بازار بگردین...حالا فوقش با گارانتی نگیرید! چی میشه ؟! گارانتی بی معنیه تو کشور ما...من رفیقم وقتی میخواست ام9 بخره از سه چهار جا قیمت کردیم توی 4سو هر کدوم با اختلاف قیمت حتی تا 300 تومن داشتن سر گارانتی ! اشتباهه خلاصه انقد پول گارانتی دادن شمام حساس نشو این گوشی تازه اومده اون رنگی ک میخوای بخر لذتشو ببر ..

کامبیز s در تاریخ : 1395/3/10

با سلام .
یه مطلب رو هم اضافه کنم ،
واقعا من به این سری 10 خیلی خوش بین هستم ،و بنظرم تو این سری واقعا اچ تی سی هم خوب کار کرده و هم سعی کرده گوشی کاملی ارائه بده و توجه به ریزه کاریها مثلا اولین گوشی که تو دوربین سلفی لرزشگیر اپتیکال داره (واقعا جای تحسین داره این کارش چون از این به بعد این میشه یه استاندارد برای گوشی سازی ))،و امیدوارم فروش بسیار خوبی داشته باشه ،
نه بخاطر اینکه ،من اچ تی سی میخوام بخرم ،نه ،
بلکه این باعث میشه رقابت بین برندها بالا بره ،و اولا یه شرکتی نتونه این طور واضح نقص و رفع نقص تو محصولاتش اجرا کنه ،
دوما ،با محصولات نزدیک به هم و با کیفیت ،برندها مجبور میشن کمترین دامنه سود رو انتخاب کنن ،
سوما ،تکنولوژی با سرعت بیشتری به جلو حرکت میکنه ،
یه مثال عینی ،خودرو سازی خودمون ،بعلت انحصاری بودن و ،رقیب نداشتن ،،وضع خودروهای ساخت داخل چیه و خودروهای کشورهای دیگه تو بازار رقابتی چطوره ،

کامبیز s در تاریخ : 1395/3/10

با سلام .
بله دقیقا حرفتون درسته تا ام 8 اچ تی سی از بزرگان فروش حساب میشد ولی با تاکید زیاد بر التراپیکسل که جزییات خوبی نداشت سیر نزولی رو طی کرد ،،،اما این که سیاست یه شرکت تو آینده اون دخیله واقعا امری مهم است ،،،و نمیشه فروش امروز سامسونگ رو فقط بر مبنای کیفیت اون به حساب آورد ،بلکه دقیقا حرف پست قبلی شما ،،که سامسونگ مخصوصا درگاه حافظه رو برداشت تا با ایجاد نقص در سری بعدی با رفع نقص مشتری رو مجاب به خرید و اپدیت کردن گوشی بکنه ،،،اما یه مطلب بسیار ریز باید توجه داشت ،،اگه سامسونگ چنین حرکت بزرگ اشتباهی رو مثلا وقتی که دیگر برندهای گوشی های مطرح و آماده و بدون نقصی داشته باشن اگر این حرکت رو در این زمان انجام بده خیلی سریع میتونه جایگاه فروش بالای خود رو از دست بده (چون فردی که به برند دیگه مهاجرت میکنه معمولا چند سالی تو اون برند خرید میکنه)
اما چرا سامسونگ با این اشتباه بزرگ بازار رو از دست نداد ،،،دقیقا برمیگرده به زمان شناسی ،،،سامسونگ و خیلی از شرکتها از 2 سال قبل میدونستن اسنپدراگون با ورود به 64 بیتی و ورود به 8 هسته ای و معماری بیگ لیتل که خودش تجربه ای نداره (سامسونگ اولین پردازندهای 8 هسته ای و معماری بیگ لیتل رو بدنیا معرفی کرد و البته خودش هم در اولین تجربه همین گرمای شدید رو داشت در اس4 مدل اگزانیوس ) برای همین بازار رو طوری مدیریت کرد که دقیقا با ورود 810 هیچ پردازنده اگزانیوسی به هیچ کارخانه رقیبی نفروخت به این بهانه که خودش برای محصولاتش نیاز داره در این زمان که شرکتهای اچ تی سی ،ماکروسافت ،لومیا ،سونی ،ال جی (اابته ال جی از 805 استفاده کرد که عملا ضعیف بود ) مجبور به استفاده 810 شدن بهترین موقع بود که سامسونگ فروش امسالش رو انجام بده و البته فروش سال بعدش رو هم تضمین کنه ،،در زمان اس6 و نوت5 با نقص بزرگ ،نداشتن حافظه جانبی گوشی به بازار داد و چون هیچکس راضی به خرید گوشی با پردازنده 810 نبود مردم مجبور به خرید این گوشی ها بودن چون گزینه مطلوب دیگه ای نبود و با شروع رفع مشکل تو 820 ،دیگه سامسونگ اطلاع داشت که اگه از این کلک ها بزنه مردم به سمت برندهای دیگه میرن سریع سامسونگ اون قابلیت رو برگردوند و البته با تغییراتی در دوربین و تبدیل دیافراگم به شیار 1،7 کیفیت دوربین ها رو بالا برد ،
برای همینه ،که تو پست های قبلی گفتم ،تک تازی یک برند در بازار به نفع مردم و خریدار نیست ،،،البته تک تازی سامسونگ خیلی سخته و رقبای بزرگی در پس و پیش خودش داره ،و این بازی معمولا قابل اجرا برای هر سال نیست ،،،،اما شرکتی مثل اپل بعلت همین تک تازی تو زمینه iosامروز میتونه یه گوشی با امکانات نصف اچ تی سی رو دو برابر قیمت بفروشه ،،،
به هر حال من به شخصه امیدوارم اچ تی سی تو سری 10 بتونه طرفدارهاش رو راضی بکنه فقط و فقط به این دلیل که منم مصرف کننده هستم و به سودمه که هیچ شرکتی نتونه انحصاری عمل کنه ،،

Ali G در تاریخ : 1395/3/9

سلام
من میخواستم htc one a9 بخرم ولی اینو دیدم
یواش یواش نظرم داره عوض میشه
میخوام بپرسم قیمت این گوشی تا آخر خرداد تا چقدر میاد پایین
ممنون میشم جواب بدید

Pouria J در تاریخ : 1395/3/9

سلام..مبارکه داداش
شرمنده واقعا گوشی خوبیه؟ از همه لحاظ
من قصدم اینه 6اس پلاس بخرم ! بخاطر iOS و آپدیت شدن و کیفیتش
و تا حالا تو اندرویدیا بودم و میدونم تنها برندی ک تو هنگ و لگ و افت سرعت نمیافته همین اچ تی سیه !
میخوام ببینم واقعا برم سمتش پشیمون نمیشم؟ من خیلی خوره موزیکم ! این خودش وسوسم میکنه ..
دوربینشم ک انگار عالی شده مث اس7 و بقیه ..
و اینکه داغم میکنه موقع کار زیاد؟ رفیقم ام9 خرید پارسال انقدر داغ میکنه ک دستش میسوزه میزاره زمین گوشیو!
در کل شما پیشنهاد میکنی بگیرم؟ خودمم باید برم بازار موبایل یا چارسو ببینم اگه آوردن تو شو روم چجوریاس گوشیش واقعا تو دست..خیلی چشمم گرفته این گوشیو..اگه بدونم عالیه و نیازامو برطرف میکنه و ب مشکل نمیخورم باهاش میخرمش.. مرسی

eliiiiiii z در تاریخ : 1395/3/9

ای بابا این اچ تی سی هم با این وضعیت توزیع و فروشش اعصاب مارو بهم ریخته، دیگه یه ماه از معرفیش داره میگذره، میری بازار و نمایندگیش گوشی رو ندارن! البته با گارانتیای دو زاری پرشین سلوکام و اینترنشنال موجوده و اونم تو [بدترين] رنگش، گلد با پنل سفید! بخوای بخری هم باید فقط به دیدن جعبه اکبند گوشی اکتفا کنی و بخریش، نمون تست نداره توی دستت بگیریش، چرا آخه!
آخرم مجبور میشم علی رغم میلم برم سامسونگ بخرم!
عصبانیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

hamid m در تاریخ : 1395/3/8

سلام.كسي از دوستان نميدونه كي قراره قيمت اين گوشي افت كنه ؟

مهدی س در تاریخ : 1395/3/8

باسلام
۲روزیه گوشی به دستم رسیده
یه چند تا نکته میگم شاید تو خرید کمکتون کنه
۱-بنچمارک انتوتو که من گرفتم ۱۴۴هزار شد
۲-روشنایی صفحه قابل قبوله و خوانایی نسبتا خوبی زیر نور مستقیم داره ولی مثل ایفون۶اس نیست و کمی ضعیف تره خواناییش ولی در عوض رنگ ها بسیار عالی و طبیعی نشون میده و سرعت لمسش بسیار بالاست
۳-دوربین پس از اپدیت ۸۰مگی واقعا عالی میشه و کاملا راضیتون میکنه چه سلفی و چه اصلی
۴- باتریشم از ۰تا ۱۰۰ حدود یک ساعت و ۲۰ شارژمیشه و با استفاده سنگین یه روز میره(۲ساعت فیلم فول اچ دی با نور اخر-۳ساعت اهنگ-۲ساعت شبکه های اجتمایی و وبگردی-۱ساعت ونیم بازی -۱۰ دقیقه صحبت کردن در ضمن اغلب مواقع دیتای موبایل روشن بود باتریش یه ۲۰ درصدم باقی مونده بود ازش)
۵-صداش که نیاز به تعریف نداره ولی فک کنم یه خورده صدای اسپیکر کم ترشده ولی در عوض واقعا کیفیت خوبی داره و ریز صداها را میشه فهمید و در ضمن هندفریhi-recتو جعبه واقعا با کیفیته حتی باعث شد هند فری بیتسم که ۷۰۰ هزار تومن قیمتشه کنار بذارم
۶-رابط کار بریش خیلی ساده شده چون خودم قبلا اچ تی سی داشتم برام سخته کار باهاش و باید اکثر برنامه هارا دان کرد براش مثلا گالری و فایل منجر وموزیک پلیر اختصاصی نداره ولی قابلیت های زیادی اضافه شده که جاش نمیشه این جا بگم ولی مهم ترینش یه بوستره که حین بازی مصرف باتری را کم تر میکنه و میشه رنگ های صفحه نمایش را به دلخواه خودتون تغیر بدید و...
۷-حسگر اثر انگشت بسیار سریع و دقیقه و حتی وقتی کج هم میذارم به سرعت گوشی را باز میکنه
نکته منفی :تنها نکته منفی که میتونم بگم دفعه اول که رم ۱۲۸گیگ که ۱۰۹گیگش پره را توش گذاشتم و خواستم تو mxplayer تو یه فولدر که ۲۵ تا موزیک ویدیو مستر فول اچ دی با بیت ریت۴۵ مگ بر ثانیه را باز کنم بعد پخش اولی گوشی نتونست مستقیم بره رو دومی و هنگ کرد و هر بار که میخواستم پخش کنم بعد پخش یکی ۲تا ویدیو با همین کیفیت هنگ میکرد و حتی یه ارور داد که مجبور شلم فید بک بزنم که خیلی ناراحتم کرد ولی خوش بختانه امروز تمام ۲۵ را پشت هم باز کرد و نمیدونم چرا دفعه اول این مشکلو داشت لازم به ذکره که فول اچ دی معمولی را ۱۰۰تا پشت هم بدون هیچ مشکلی باز کرد و باید
که ویدیو مستر فول اچ دی ۳ دقیقه ۱گیگ حجم داره و بیت ریتش حدود ۲۳برابر فول اچ دی معولیه (حدود ۱.۸مگ بر ثانیه)
و حتی تلوزیون ها هم به سختی میتونن پخش کنن یا اصلا نمی تونن
به طور کلی تو این ۲ روز از گوشی راضیم و ایرادی نداره که از گوشی زده شید
کسی سوالی داشت در خدمتم

مهدی ا در تاریخ : 1395/3/8

دوستان من این گوشی رو چهار روزه خریدم. رنگ خاکستری. تا حالا که کلی لذت بردم ازش. واقعا htc تو این مدل چیزی کم نگذاشته. دوربینش با اپدیت خیلی خوب عکس میندازه. سنسور اثر انگشت واقعا واقعا سریعه.
نکته ای که خیلی حال میکنم باهاش شارژر سریعش هست. htc تو کارتنش فابریک گذاشته. به برق میزنی میری یک کاری میکنی، برمیگردی کلی از شارژ پر شده. این قابلیت خیلی به درد من میخوره. اولش شک داشتم نسبت به هزینه ای که میکنم می ارزه یا نه. ولی حالا مطمئنم انتخاب خوبی بوده.

محمد ن در تاریخ : 1395/3/8

ارزون ترین قیمتی که تو بازار پیدا میشه چقدره?

soha a در تاریخ : 1395/3/7

بله، دقیقا مشکل همینه، اچ تی سی تا ام۸ فروش خوبی داشت و سود دهی، حتی خیلی سایت ها و مجلات اچ تی سی ام۷ و ام ۸ رو بهترین گوشی سال معرفی کردن،و حتی دیدین که از طراحی خطوط و طراحی کل خیلی ار برندها استفاده کردن، ولی فقط با ام۹ بود مه اچ تی سی بازارو از دست داد، یه دلیلش یورش برندهای دیگه بود مه گفتن تکراری تکراری،۳سال تکراری میزنه و بازار تحت تاثیر قرار گرفت( سامسونگ و اپل هم سالهاس تکراری میزنن)، و مشکل بدتر،اسنپ دراگون ۸۱۰ بود که سامسونگ استفاده نکرد، و با مانور زیادی که روی داغ شدن این تراشه داد، تونست بازارو در اختیار بگیره،، و تمام اینها بخاطر سیاست های شرکت هاس

soha a در تاریخ : 1395/3/7

سلام. یعنی گذاشتن یه درگاه میکرو اس دی انقد مشکل ساز بوده که سامسونگ نزاشته؟ اینا سیاست های سامسونگ هسایجاد نقص، رفع نقص برای فروش، اگه اینجوری نبود، اس۷ هیچ فرقی با اس۶ نداره،، دیگه کی میرفت اس۷بخره.. دوربین اچ تی سی با این که ۴الترا بود،گلی واقعا خوب بود، تنها ایرادش بخاطر کم بودن مگاپیکسل و ثبت جزئیات بد و کم بود...الترا پیکسل یه بزد بزد، به یه شرط که به جای ۴ الترا، ۱۲ میزد، و به خاطر همین موضوع خیلی تو سر اچ نی سی زدن تا فروششو پایین بیارن

ناصر م در تاریخ : 1395/3/7

بنده دیگه کامنتی نمیزارم صبرمیکنم اگه خریدمش میامو نظر یک کاربرو تجربه استفادمو میگم برای خواننده بهتر باشه انتظارداشتم دوستانیکه گرفتن بیشتر نظربدن ولی اینطوری نشده فعلا

ناصر م در تاریخ : 1395/3/7

دوست گرامی بنده تبلیغ چیزی رو نکردم به نوعی گفتم که چطور داره کلاهبرداری میشه شما متن منو دوباره بخون دقت نکردی

محمد ن در تاریخ : 1395/3/7

وای 100000تومان ارزون شد!!!!از بازاریا بعیده!!!

Ali G در تاریخ : 1395/3/6

آقا چرا دعوای بیخودی می کنید قراره راجع به گوشی htc 10 و مقایسه با s7 صحبت کنید نه برند سامسونگ و اچ تی سی.پیشنهاد میکنم این لینک ها رو ببینید تمام تست های مربوط به این دو گوشی است که کاربردی است:
تست مقاومت: http://www.aparat.com/v/dsQ3H
تست سقوط: https://www.aparat.com/v/Y0tCX
عکسای دوربین: http://www.androidcentral.com/htc-10-camera-patch-updated-impressions-and-sample-shots
تست دما: http://www.aparat.com/v/PiW30
تست باتری: http://www.aparat.com/v/Ei7Wp
تست قدرت و کیفیت اسپیکر: http://www.aparat.com/v/A0HOp
ما نمیگیم چی خوبه چی بد ما میگیم کدوم بهتره همین

مهدی ص در تاریخ : 1395/3/6

با سلام ، ببین آقای عزیز این مطالبی که شما نوشتید مربوط به این گوشی نیست و بنا به گفته دوستمون بله شما الان هر جا که نگاه میکنی سامی و هووای رو اکثر مردم بنا به توصیه فروشنده ها میخرن چون سودی که سامسونگ و هووای برا فروشنده جماعت داره برندهای دیگه ندارن ، اینو خوب میدونید چون خودم هم یه جورایی دقیقا این موضوع رو بوسیله دوستام فهمیدم گوشی های سامی مثلا همین سی 7 که تازه سامی معرفی کرده دقیقا کپی برداری از ام 9 اچ تی سی هست و دیگر کپی برداری هاش که دیگه نیاز به گفتن نداره و اما اچ تس سی 10 چه بخوای و نخوای شاهکار امسال هست و بغیر از ای 9 بقیه مدلها همه یه نبوغی دارن ، ضمن اینکه واقعیت اینه که سامی معمولا بعد یه مدت اندرویدش کند میشه ولی توی اچ تی سی هیچ موقع این موارد رو نمیبینی و حداقل کم میبینی پس یه کم واقع بین باش ... تو این بخش جای تبلیغ نیس و جای بحث در مورد این موارد نیس ...

شهاب ت در تاریخ : 1395/3/6

ببینید، حرفهاتون تاقبل طرفداری واظح از یک برند خاص درست بود. نمیدونم چرا برای بعضیا عوض کردن مارک گوشی مثل رفتن از استقلال به پرسپولیس(یا بالعکس) میمونه .... من سعی میکنم تا جای ممکن گوشی نخرم، موقع خرید چند روز تحقیق میکنم و از دوستان و مغازه ها گوشیا رو تست میکنم، هر کدوم بهتر بود میخرم. حالا ممکنه اونموقع گوشیه سامسونگ بهم بچسبه یا اچ تی سی یا هر مارک دیگه.(اچ تی سی هم گوشیاش رو برای تست گذاشته و ال_جی هم برای تست فراوونه(فک کنم دمو میگن)_نمیدونم شما به اپل چون برای تست تو ایران کمه میگی ترسو!!.

مهدی س در تاریخ : 1395/3/6

با سلام
دوست عزیز من تو یزدم
۲تا بازار خرید موبایل بزرگ داریم یکیشودر حد مجتمع پایتخت تهران ولی متاسفانه به زور میشه گوشی اچ تی سی گیر اورد و دیروز که رفتم هیچ ۱۰ و حتی ام ۹ نداشتن گفتا از انبار بیارن
ولی ساسمونگ و ال جی و هواوی همه جا هست حتی برای تست غرفه هم دارن!
حتی تو یه غرفه ال جی تمام ماژول هاش موجود بود از جمله اونایی که وارد نشده برا تست
و شما میتونید سونی و حتی زد تی ای هم پیدا کنید برا تست
وتا جایی که یادم حست بنر تبلیغاتی اچ تی سی تو شهرم نیست
در باره تهرانم تو علاالدین و پایتخت که عید بودم بر خلاف سامسونگ و الجی وهواوی و... غرفه اختصاصی اچ تی سی نبود
و هر مغازه ای نگاه کنی یا اچ تیسی نیست تو ویترین بیرون مغازه یا به ازای هر دو ردیف سامسونگ ۴-۵تا هست !دروغ میگم؟
تو خیابو نا هم به شخصه بنری ندیدم از اچ تی سی ولی تا جایی که یادمه پارسال چند تایی بود
و شما لطف کن برو تو یه مغازه بگو بین سامسونگ و اچ تی سی شک دارم مدلم نگو ببین اصلا تعریفی از اچ تی سی میکنه یا نه
خب معلومه این جا یه مشکلی هست منم نمیدونم چی ولی کم تر فروشنده ای وقتی سوال میپرسی خوبی ها وبدی های اچ تی سی را باهم میگه و سعی میکنه این برند را بکشه پایین
حتی یادمه اولین گوشی که بعد نکسوس ۱میخواستم بگیرم بین وان ایکس و گلکسی اس۳ شک داشتم به قدری بد اچ تی سی را گفتن که از خرید منصرف شدم
سامسونگ هم چند سال پیش به قدر کافی تبلیغات کرد تا جا افتاده و حالا هم به قدری طرفدار داری که نیاز به تبلیغات نداره و حتما کسی که بخواد تو خونوادشون گوشی بخره مجاب به خرید سامسونگ میشه
در باره سایتا هم نمیدونم چرا ولی بیشرشون اچ تی سی را کشیدن پایین
تو همین فون ارنا ان تو تو اچ تیسی را۲۰هزار کمتر زده
تست دوربین هر سایتی یه چیزی زده ولی فک کنم این اخرین بررسیه جی اس ام ارنا کامل تر بود ولی بازم خیلی پایین زدن
به طور کلی نمیشه گفت چون یه گوشی خیلی فروش داشته بهتر از بقیه است پس الان که اپو اومده از لحاظفروش سونی و ال جی و موتورولا و اچ تی سی و... را گرفته بهتر از این برند هاست در حالی که کافیه پرچم دارش با بقیه مقایسه کنی
خودم هم سامسونگ داشتم گوشیشو و تبلتشم الان دارم ولی بی تعصب میگم صدا و کیفیت ساخت و رابط کاربری ودوربین سلفی و به روز رسانی اچ تی سی بهتره سامسونگم صفحه نمایش و سرعت (با اختلاف کم تو نسخه اگزینوس) پشتیبانی وخدمات و قابلیت های اضافی مثل ضد اب بودن و حسگر ها بهتره در باره دوربینم بعد از اپدیت اچ تی سی تقریبا عمل کرد یکسانی با بقیه پرچم دارا داره و نمیشه گفت کدوم بهتره حالا هرکس با توجه به نیازش گوشی را انتخاب میکنه ولی متاسفانه بعضی ها با تعصب و سود جویی مانع میشن که بقیه بتونن گوشی مورد نظرشونو انتخاب کنن

حمید ص در تاریخ : 1395/3/5

سلام دوستان کسی اطلاع نداره کی قرار این گوشی بصورت عمده وارد بازار بشه؟

ناصر م در تاریخ : 1395/3/5

شمام طرفدار بی چونو چرا سامسونگ هستید نمیدونم از کدوم برندهای دیگه استفاده کردید یا فقط سامسونگ ترجیح دادید من به اقتضای شغلم این فرصتو داشتم تقریبااکثربرندهارو استفاده کنم
صرفا اینکه سامسونگ یا سونی یا ال جی و...اسم برند دلیل بر استفاده نکردنم نیست تجربیاتم اینو بهم گفت اندروید htcداشته باشم غیراین صورت یا آیفون یا نوکیا معمولی البته شاید بعدا نظرم عوض بشه گزینه دیگه ای بشه بهترینم

iman s در تاریخ : 1395/3/5

با سلام.دوستای عزیز توجه داشته باشین که فروش به عوامل بسیار زیادی مربوطه.فقط کیفیت نیست و بالانس قیمت و در دسترس بودن و رو بیلبرد رفتن و تیزرهای تبلیغاتی و خدمات و ....
اتفاقا من هم حرف اقا کامبیز رو میزنم اما نتیجه گیری برعکسه.الان انقدر کیفیتها بالا رفته که هیچ گوشی ای کاملا برتر از گوشیهای دیگه نیست.اگه اچ تی سی و سامسونگ مثلا دوربینشون قویتره از اون طرف شایدتو قسمت دیگه از گوشی دیگه ای ضعیفتر باشن.ضمنا یکی از عوامل فروش بالای سامسونگ جدای برند سازی که جزو مهمترین فاکتورهاست اینه که خدمات پس از فروشش خیلی عالیه.شما سامسونگ رو ببری بغالی هم برات تاچ و ال سی دی عوض میکنن اما سری وان اچ تی سی اصلا اینگونه نیست.اتفاقا اگر عامه مردم برن با گوشیهای دیگه ای مثل اچ تی سی و الجی و سونی کار کنن تو فروشگاههای مربوطه فروش اون گوشیها بالا میره.ضمنا تمام برندها تو نمایندگی گوشی برا کار کردن گذاشتن. فکر کنم آقا کامبیز تعصب بیش از اندازه ای نسبت به سامسونگ دارن.در این که پرفروشترینه و براش خیلی هم زحمت کشیده شکی نیست اما انقدرها هم شما میگی نیست و عدم اطلاعتون از بقیه نمایندگیها هم نشون میده اصلا گوشی دیگه ای نرفتی ببینی یا بخری.اما بنده حقیر انقدر گوشی خریدم و کار کردم بخدا آمارش از دستم در رفته و فقط خدا میدونه چندتا بوده(از برندهای مختلف).شما وقتی چنین اطلاعاتی داری و خبر از بقیه برندها ندارین لطفا کمی با آرامش بیشتری صحبت کنین.در ضمن اتفاقا اچ تی سی در ایران جزو پرفروشهاست.اینو بنده قبول دارم که در ویترین مغازه ها اچ تی سی خیلی فراوونه و تک و توک مغازه هایی هستن که نداشته باشنش.اینو هرگز فراموش نکنین که سامسونگ بخاطر تعمیرات راحتتر و تنوع بیشتر و ارائه بهتر بخاطر سرمایه بیشتر هم فروشش بیشتر بوده و خواهد بود.از یک طرف دیگه همیشه برندها در صنایع متفاوت دنبال یک تارگت خاصی هستن و همیشه همه دنبال اینکه پرفروشترین باشن نیستن.هر برندی یه قشری از جامعه یا کاربرها رو پوشش میده.یه برند سوم مثال میزنم بنام اپل.گوشیهای این کمپانی همیشه خاص بودن و هستن و نمیاد اصلا گوشی رده متوسط یا رده پایین بزنه(حتی آیفون 5سی هم میانرده نبود).آیا اپل نمیتونه گوشی میانرده بزنه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! نخیر دوست عزیز سیاستهاست که متفاوته.مثل تفاوت ماشین امریکایی که اول میگن استحکام و ایمنی در مقابلش ژاپنی ها اول کم مصرف بودن و اکونومیکی بودن خودروها و الی آخر.حالا اگه اینطوری به قضیه نگاه کنیم که آیفون پر فروشترین گوشی دنیا در واقعیته.سالی 4تا گوشی میده بیرون و اگه بر حسب گوشی حساب کنیم باید بگیم اپل بهترین و پر فروشترینه.اچ تی سی حتی سال 2011 هم که برترین برند جهانی و پر فروشترین تو امریکا بود اما پر فروشترین در جهان نبود.شما قضیه رو خیلی سرسری و عامیانه میبینین.به هر حال هر کس نظری داره و نظرات تمام ما هم محترمه اما کمی تعدیل شده باشه خیلی بهتره. هرکسی هم بر حسب نیازش گوشی میخره.بنده حقیر در وهله اول سرعت و روون بودن و بعدش کیفیت صدا و باتری و ثبات کیفیت و ... برام مهمه.چون اچ تی سی تنها برندی بوده که بعد از یکسال هم مثل روز اول کار میکرد برا همین میخرمش و اگه 4روز دیگه سونی اینجوری بشه و اچ تی سی کارشو خراب کنه میرم سونی میخرم. اما دلیلی نداره بخوام تمام برندها رو بکوبم حالا به هر دلیلی.بعدشم طبق فرمایشات آقا کامبیز هر کی بهتره تو پیج مربوطه خودش نظر بده.اینجا مربوط به اچ تی سی هست و لطفا درباره این برند و این گوشی صحبت بشه.تکه ای از فرمایشات ایشون:خواهشن اینجا رو محل کل کل بین برندها نکنین

پارسا ا در تاریخ : 1395/3/5

بعد از آیفونی وجود نداره htc بهترین کیفیت ساخت رو داره کافیه نگاهی به آمار ها بکنید

m s در تاریخ : 1395/3/5

سلام
من با اینکه مردم بیشترشون به میزان رم و اکثر مشخصات توجه میکنند مخالفم تو ایران و حتی جهان(البته تو ایران بیشتر) اکثراً به ظاهر گوشی توجه میکنند و بیشتر انتخابا با توجه به زیبایی بیشتر گوشی و قیمت کمتر اوناس مثل هواوی که برای همه(البته اکثرا) ثابت شدس که جنس خوبی تحویل مشتری نمیده ولی هنوزم بیشتر مردم دارن هواوی میخرن پس خیلی هم به مشخصات داخلی مربوط نمیشه خرید مردم بیشتر زیبایی و ارزانی

Hooman F در تاریخ : 1395/3/5

سلام
چند جا،منجمله همین صفحه مطلبی خوندم،،اینکه میگن بعد از اپل، اچ تی سی بالاترین کیفیت و داره!!!!! برام جالبه،،،چرا نمیگن بعد از اچ تی سی،،اپل یا سایر برندها بهترین کیفیت و دارن???به نظر دوستان،ملاک بالاتر بودن کیفیت اپل نسبت به اچ تی سی مخصوصا پرچمداراش در چیه???ایا روی دلیل و منطق دارای برتریه یا فقط چون اسمش اپل هستش??در صورتی که تو همین پیج اپل،،چندین بار خوندم ۶اس دکمه هومش لق شده،یا ولومش تو بدنه رفته،یا همین جریان تاب بر داشتن و خم شدن بدنه اپل ۶ که این اخریو خودم به چشم دیدم، از عزیزان اگه کسی اطلاعات و حوصلشو داشت،،ممنون میشم جواب بده یا به مطالبی در این خصوص اشاره کنه

کامبیز s در تاریخ : 1395/3/5

با سلام ،
دوست گرامی شرکت اپل تو سری 6 که لرزشگیر اپتیکال نذاشته بود و فقط لرزشگیر دیجیتال گذاشته بود ،قول داده بود که بتونه لرزش رو بگیره که تو عمل نسبتا خیلی خوب عمل کرده بود ،
اما متلا سامسونگ تو نوت3 لرزشگیر دیجیتال داشت و نه اپتیکال ،،اما در عمل نمیتونست لرزش دست رو بگیره ،و برای همین من با اینکه نوت3 داشتم همیشه نوت3 رو از نظر دوربین فاقد کیفیت لازم میدونستم ،
اما بحث من اینه ،که شما زیاد توجه نکردین ،،شما تلویحا میفرماید بعلت تبلیغ سایتهای مثل فون آرنا برای سامسونگ فروش این شرککها بالا رفته ،،من در جواب خیلی ساده گفتم حجم عظیمی از مردم که سامسونگ میخرن اصلا نمیدونن فون آرنا یه سایته یا یه برند یا مغازه ،
سامسونگ طی چند سال گذشته ،با بازخوردی که از مشتریانش داشته ،رفته رفته گوشی های خودش رو محبوب کرده ،و به کیفیت مطلوب رسونده،،،البته اشتباهاتی ندانسته یا دانسته هم داشته اما هیچ وقت روی مطلبی پافشاری نکرده و اگه تو بازخوردش از مردم فهمیده اشتباهه سریعا اصلاحش کرده ،،،مثلا تو اس 6 و نوت5 پشتیبانی از کارت حافظه رو برداشت و بعد از بازخورد مشتریان و نارضایتی مصرف کننده ،،مجدد این پشتیبانی از حافظه خارجی رو به اس7 برگردوند ،،این یعنی دانستن نبض بازار ،،
اما اچ تی سی ،،تو دوربین های 4 مگا و التراپیکسل ،،،بازخورد مشتری رو به حساب نیاورد و اصرار به این پروژه داشت ،،این همون زمانی است که فروش اچ تی سی روز به روز کمتر و اقبال عمومی کمتر شد ،،،در همون زمان حتی خود من میخواستم یه اچ تی سی بخرم اما بخاطر دوربینش و اینکه کیفیت مناسبی نمیدیدم (کار به شرکتش ندارم یا صحبت دیگران ندارم عکس هاش برای من قابل قبول نبودن شاید خیلی ها بگن نه عالی بود اما خود اچ تی سی هم بالاخره با فاصله این رو فهمید و هم اکنون تو سری 10 جایی تو دوربین اصلی نداره و تو سلفی ازش استفاده کرده )منصرف شدم ،،نه من ،خیلی ها تو اون زمان بخاطر دوربین اچ تی سی سمتش نیومدن ،

کامبیز s در تاریخ : 1395/3/5

با سلام .
دو مطلب رو بگم ،،،،،اول این که الان بجز معدود شرکتهای مثل سامسونگ ،هواوی و اپل بقیه دارن تو حوزه موبایل ضرر میدن بخاطر فروش کم و هزینه های بالای تولید و ساخت و پرسنل و و،و،و،و ...پس حتی برای طرفدارهای برندهای مطرح و پرفروش هم بهتره که بازار تک قطبی نباشه ،چون تجربه نشون داده که به نفع مصرف کننده نیست که یه برند تک تازی بکنه ،
اما مطلب دوم ،،رو بخاطر به هم نریختن جو پیچ اچ تی سی خیلی مختصر میگم ،،،مشکل دوربین اچ تی سی و التراپیکسل چیزی نیست که من از خودم در آورده باشم ،الان خود اچ تی سی هم این پروژه رو تو دوربین اصلی بی خیال شده و به سمت ساخت دوربین با مشخصه های شناخته شده و مطرح بازار شروع کرده ،،،اما چند سالی که مرتب پافشاری بروی این پروژه کرد دقیقا سالهای است که باعث شد اچ تی سی از گردونه رقابت واقعی خارج بشه ،،،آمارها فروش سالهای گذشته و تغییر سیاستهای اچ تی سی کاملا نشون دهنده این صحبت است ،،حالا چه من یا شما خوشمون بیاد یا بدمون بیاد ،
دقیقا اشتباهی که سامسونگ تو برداشتن پشتیبانی از کارت حافظه داشت تو اس 6 و نوت5 انجام میداد ،،اما بلافاصله از بازخورد مردم فهمید اشتباهه و سریع در اس 7 مجدد پشتیبانی از کارت حافظه خارجی رو برگردوند ،،،،
کلا شرکتها بزرگ تو سیاستهاشون باید خیلی حساب شده قدم بردارن والا یه اشتباه میتونه به شکست اونا بیانجامد و بدتر اینکه روی اون سیاست اشتباه تاکید هم بکنن و حاضر به اصلاح نباشن مثل نوکیای یکه تاز که با رفتن به سمت ویندوز فون باعث شد جایگاه فروش 1 موبایل رو از دست بدهد و با تاکید به ادامه این سیاست باعث حذف خودش از بازار موبایل شد ،،این در حالی بود که سامسونگ حتی 10 درصد فروش نوکیا رو هم نداشت اما با سیاست های خوب و صد البته با انجام ریسکهای بزرگ تونست جایگاه نوکیا رو برای خودش برداره ،
زمانی که سامسونگ سری نوت رو با سایز 5،3 اینچ و سپس با سایز 5،5 اینچ به بازار ارائه داد ،بزرگترین شرکتها در فکر ساخت 3،5 تا 4 اینچ بودن ،همین اپل و استیو جابز بارها و بارها این سایز رو به تمسخر گرفته بود ،،اما غافل از اینکه اگه امروز خودش سایز 5،5 اینچ تو لید نکرده بودو به ساخت 3،5 تا 4 اینچی ادامه میداد . ،به احتمال زیاد امروز شرایط خوبی نداشت ،

کامبیز s در تاریخ : 1395/3/5

با سلام ،
دوست گرامی ،بفرض مثال حرف شما کاملا قبول ،و فروش سامسونگ بخاطر پر بودن ویترین مغازه هاست ،
ایا کشورهای دیگه هم فروش سامسونگ بخاطر ویترین فروشگاهاست ،
اینم بگم من هر وقت تو بازار موبایل رفتم تو ویترین ها کلی اچ تی سی و ال جی دیدم ،
دوست گرامی ،،امروزه اکثریت مردم اطلاعات خوبی نسبت به پیرامون خود دارن ،اینکه مردم رو افرادی بدونی چون یه ویترین سامسونگ داخش است ،پس فقط سامسونگ میخرن عملا یه توهین به آحاد مردم است ،،
خوشبختانه امروزه حتی افراد بی سواد و کم سواد هم کاملا میزان رم ،ورژن آندروید ،حجم حافظه ،و اکثر مشخصات گوشی ها رو هم میشناسن و هم موقع خرید دنبال کرده و بر این اساس خرید میکنن ،،
هر وقت اچ تی سی و دیگر برندها جرات داشتن پرچمدارهاشون رو به وفور در فروشگاهها برای تست مردم بذارن (مثل سامسونگ)انوقت میشه به اونا امید بست ،،،،اکثر برندها اگر افراد 5 دقیقه با اونا کار کنن معمولا بعید بدونم همین مقدار فروش کم رو هم داشته باشن

iman s در تاریخ : 1395/3/4

با سلام مجدد کامبیز خان. یه مطلب دیگه یادم رفت خدمتتون عرض کنم. شما گفتین سایت معتبر فون ارنا و ... بله کاملا درسته اتفاقا سیایتهای معتبرتر تریبون خیلی بهتری برا تبلیغات هستن.همینطور جی اس ام ارنا.درباره وان ام8 یادمه نوشته بودن نداشتن دوربین با لرزشگیر اپتیکال این گوشی رو تبدیل به میانرده کرده و از تمام پرچمدارها عقبه.اما درباره آیفون 6 نوشتن اگه دوربین با لرزشگیر اپتیکال میخوان ایرادی نداره که ایفون6 این ویژگی رو نداره و بهتره مدل پلاس آیفون6 رو بخرین.فکر کنم شما هم متقاعد شدین سایتهای معتبر چجوری بررسی میکنن.لااقل اکثریتشون. تفاوت این 2تا قضاوت خیلی زیاده. فون آرنا هم همینطور.

iman s در تاریخ : 1395/3/4

با سلام.دوست عزیز شما اون جملات داخل پرانتز رو یا نخوندی یا اگه خوندی و چنین جوابی رو فرمودین نشانه تعصب بی چون و چرای شما نسبت به سامسونگه.بنده عرض کردم حتی بزرگترین طرفدارهای سامسونگ هم چنی مطالبی رو ذکر کردن.بعدش هم فروش عوامل بسیار زیادی رو میطلبه. یه مثال براتو عرض میکنم. شب عید یکی از دوستان گفت برا مادرشون میخان برا عید گوشی بخرن.بنده چندین اسم از برندهای مختلف اما عمدتا سامسونگ و اچ تی سی رو خدمتشون دادم.مثلا دیزایر 820 و 816 و 826 و 728 و بالاتر از اینا وان E8 و ... و از سامسونگ جی5و جی7 و ای5 و ای7 , A3. مادر ایشون فرمودند اچ تی سی چی هست؟ من سامسونگ وسونی رو میدونم لوازم برقی و خانگی میزنن اما اسم اچ تی سی رو نشنیدم و نمیخام.یه درصدی از خرید هم مربوط به چنین افکاری میشه.حالا بگذریم و این تفکرات ربطی به ما نداره و هرکی آزاده هرچی میخاد بخره اما اینو هم شما میدونین هم بنده که اچ تی سی های مذکور از سامسونگهای مذکور خیلی قویتر هستن.....
در انتها باید بازهم متذکر بشم به محضرتون که بنده برای اثبات عرایض مثالی رو ذکر کردم و در اون مثال از یکی از بزرگترین طرفدارهای سامسونگ مکثالی رو ارائه دادم. و خدا رو شکر در اون مثالم نگفتم اچ تی سی بهتره(چون نبود) وگرنه موضع گیریها خیلی بیشتر میشد.شما اگه لطف کنین و کامنت بنده مخصوصا اون قسمت داخل پرانتز رو 2باره بخونین بسیار ممنون میشم ازتون.
با ارادت

soha a در تاریخ : 1395/3/4

سلام. اینو هر کی اچ تی سی گرفته دستش میدونه، بعد ایفون بالاترین کیفیت رو اچ تی سی داره،حتی از تعمیر کارای موباید بپرسین میگن قطعاتشم کیفیت بالایی داره.. ولی مدیریت ضعیف شرکت اچ تی سی، و مدیرت قوی سامسونگ باعث فروش ریاد این گوشیه

ناصر م در تاریخ : 1395/3/4

امسال هم من خوشبین نیستم بااین وضعیت عرضه شدن گوشی تو بازار شرکتیکه دنبال فروش بالاست نباید بزاره رقبا از کاستیها استفاده کنن همین نحوه رونمایی و عرضه شدن مجالو برای رقبا بیشتر میکنه من خودم میخواستم بگیرم نه بااین قیمت زمانی قیمتش مناسب میشه که 2017 شده تصمیم برای خرید خیلی سخت میشه اونموقع شهریور نوت6وآیفون7میادش

ناصر م در تاریخ : 1395/3/4

دقیقا اشتباه میکنید حداقل تو ایران من خودم موبایل فروشی داشتم سهرستانها سیستمشون همین حتی تو شهرای بزرگ خدمتتون عرض میکنم دقیقا مثا عرضه خودرو بدون حق انتخاب حتی تو رنگش
واما موبایل اوناییکه تو شهرستان هستن ویترین مغازهها فقط سامسونگ هست و هووای حالا یه مبتدی تعدادشونم خیلی زیاده بنظرتون اقبلشون به کدوم سمت میره دوبرند که میبینن منم همینارو داشتم بعنوان فروشنده دنبال فروش بودم تو شهرما که فاصله زیادیم از تهران نداره تو ویترینا سونی الجی وhtcکه از قدیمیهای این عرصه هستن وجودندارن آیفون هم به ندرت ولی تا دلت بخواد سامسونگ و هووای خوب من بعنوان یه فرد عادی مثال بزنم پیگیر این تکنولوژیو سازنده هاش نیستم حتی تو اینترنت فقط یه گوشی میخوام معلومه از چیزاییکه میبینم یکیشو انتخاب میکنم بحث سایتها هم نیست البته همون فون آرنا رو هم من دنبال میکنم کلا پیاز داغ بعضی چیزارو زیاد میکنه من الان خودم سامسونگ دارم البته مفت رسیده بهم خوشبختانه تو تهرانم این برنداییکه گفتم بازم کمه مگراینکه برید خود نمایندگیها تا اکثر مدلهاشون رو ببینید همین بحث فروختن بی دردسرو چونه نزدن بامشتری برای فروش خودش شد یه تبلیغات مجانی اقبال بلند برای بعضی شرکتها خودم تجربشو دارم خیلی چیزهای دیگه ام هستکه مجال گفتنش نیست

محمد ن در تاریخ : 1395/3/4

سلام
ببخشید شما ایمیل اچ تی سی را دارید?من نیازش دارم ممنون

کامبیز s در تاریخ : 1395/3/4

با سلام
جالبه شما همیشه میفرماید با تعصب دیگران کاری ندارم (یعنی بدون تعصب حرف بزنیم )
بعد فون آرنا رو سام آرنا ذکر میکنید ،
در حالیکه این سایت از سایت های معتبر میباشد و اگه از سامسونگ صحبت میکند بدون تعصب و کاملا کارشناسی میباشد که یه دنیا قبولش داره ،اینکه اچ تی سی از m8 تا امروز و تا A9 مورد قبول خریداران نبوده ،با توجه به آمار فروش خود اچ تی سی ،،و کلاپروژه التراپیکسل مورد قبول مردم نبود و باعث افت فروش اج تی سی شد ،،گناه فون آرنا نیست ،
اینکه فروش سامسونگ بالاست و اقبال عمومی داره هم بخاطر سام آرنا بودن نیست ،
خیلی ها که تو ایران گوشی سامسونگ میخرن (منظور عموم مردم ایران )اگه بهشون بکی فون آرنا چیه ،اصلا ذهنیتی ندارن ،،این یعنی سامسونگ با کیفیت خودش رو به آحاد مردم شناسونده ،،نه با طرفداری مثلا سام آرنا ،،

مهدی م در تاریخ : 1395/3/4

با سلام خدمت دوستان
اول برین سایت دیجی کالا یه برسی عکاسی تو حالات مختلف ببینید حال شو ببرین
دوم این اچ تی سی 10 نمیخواد نقره ای با پنل مشکی نسخه دوسیم رو بده؟؟؟!!!!
ماکه از بس انتظار کشیدیم افسردگی گرفتیم
دیگه نزدیک تصاویر پرچم دارای 2017 رو نشون بدن هنوز نیومده 😕😔😷🤒😥😣😴😪😭😭😭

شهاب ت در تاریخ : 1395/3/3

دوستان خب هر گوشیی برتریای خودشو داره... ولی اینطور هم نیست که اونجایی که ضعف دارن غیر قابل تحمل باشن. بالاخره همه فلگ شیپ 2016 هستن.

iman s در تاریخ : 1395/3/2

ضمنا آقا آرش شما درباره نسبت تصویر به بدنه گفته بودین که تفاوت بسیار ناچیزه و اصلا قابل تشخیص نیست مگه با اندازه گیری دقیق.اینو اصلا نمیشه برتری بحساب آورد. ضمنا شما گفته بودین اچ تی سی زمخت تره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اینو میشه معنی کنین ممنون میشم.دوست عزیز آخه یه چی بگین به عقل جور در بیاد . بنده خوشدستی رو عرض کردم شما حرفتونو عوض کردین.فکر میکنم هدف از اینجا اومدن ما کمک به همدیگه باشه و هرکی هرچی بلده و میدونه بزاره وسط.وگرنه بنده به هیچ عنوان علاقه ای به تعصبات و علایق شخصی بقیه دوستان بزرگوار ندارم.اگر منظورتون از زمخت تز کلفت تر و بددست تر بوده که مطمئن باشین چنین حالتی نداره و خودتوم 100درصد مستحضر هستین.اون 1درصد اگه منظورتونه که اصلا مهم نیست و اینم خودتون در جریان هستین....شما کیفیت ساخت و خوشدستی اچ تی سی رو مطمئنا تجربه نکردین
وگرنه هرگز چنین چیزی رو نمیگفتین.نمونش برین A9 رو با آیفونهای سری 6 مقایسه کنین.یا حتی گوشیهای پلی کربناتی مثل وان ای8 و باترفلایها و ... رو با سامسونگها و الجیها مقایسه کنین.اینم مطمئنا خودتون باید بدونین که گوشیهای فلزی خیلی باکلاستر،شیکتر و بهتر از شیشه ای هستن.اگه شما سلیقتون به شیشه ای نزدیکتره اون یه بحث دیگست.شاید بنده اصلا از گوشی پلاستیکی خوشم بیاد اما نمیتونم بگم از شیشه ای بهتره.میتونم بگم بنده این گوشی با چنین بدنه ای رو دوست دارم.... علاقه فردی ربطی به برتری نداشته و نداره....
باز هم ممنونم از نظرات جنابعالی.
با ارادت

iman s در تاریخ : 1395/3/2

آقا آرش شما آدرس رو اشتباه دادین. در زمینه دوربین سلفی یه صفحه باید عقب تر آدرس میدادین. صفحه ای که شما آدرس دادین نور کم هست که اونم اچ تی سی خیلی بهتره که قبلا هم عرض کرده بودم.برگردین به صفحه دوربین در حالت سلفی ببینین آیا اس7 اصلا حرفی برا گفتن داره(البته در مقابل جی5 و اچ تی سی 10)؟؟؟؟؟!!!!! هم رنگ صورتی مایل به قرمز کل عکس رو پوشونده هم برجستگی آبجکت اصلا مشخص نیست و تصویر کاملا فلت و تخت و در نتیجه بی روح هست.در نتیجه عمق میدان هم اصلا در دوربینش نیست.لااقل کمی از خودتونم نظر بدین.اینجوری نباشه سایت یه چیزی گفت چشم و گوش بسته قبول و اطاعت کنین.دیگه این ایراداتی که عرض کردم مشهوده و از روشنایی روز هم روشنتره.فقط کمی دید کارشناسی میخواد دوست عزیز و کنار گذاشتن تعصب.... در زمینه اجرای برنامه اصلا این خاصیت اندرویده که تمام برنامه ها امکان باز شدن در بکگراند رو دارن و اکثرا یا در حالت آماده باش هستن یا کش رانینگ.نمیتونین بگین چون امکانات بیشتری میده در نتیجه سنگینتره و معقوله.اصلا چنین دلیل منطقی نیست. اتفاقا در رابط کاربریهای جدید امکانات خیلی نزدیک بهم شده و ....
در زمینه آزمایش صفحه و نور اون بنده تمام عکسها رو دیدم.چندین سایت چنین عکسهایی رو گذاشتن من جمله فون آرنا(که بیشتر باید بهش لقب سام آرنا رو داد/ضمنا بنده دشمنی ای با سامسونگ ندارم فقط خواستم عرض کنم که حتی بزرگترین طرفدارهای سامسونگ هم نتیجه رو اونجوری نشون دادن که بنده عرض کردم و خودم هم قبلا عرض کردم اچ تی سی 10 بعد از 6اس و اس7 قرار داره) این مشکل هم اگه لازم باشه با آپدیت قابل حل شدنه و تو کامنت قبلیم هم گفتم که همون کاریه که مایکروسافت برا لومیاهای سری 950 انجام داده....
یه مطلب دیگه هم اینه که الان همه اطلاعات موبایلی و کامپیوتریشون بالاتر از این حرفاست که شما بخواین بگین از رم کلاس بالا استفاده کنن.چنین مسائل پیش پا افتاده ای رو تمام(دقیقا 100%) افرادی که چنین گوشیهایی رو میخرن رعایت میکنن.لطفا از این دلایل دیگه نیارین که دلگیر میشم شدید. در زمینه گرافیکی هم باید عرض کنم در تستها میشه کاملا از قطعه جی پی یو یا سی پی یو کار کشید اما در اجرای بازی و توسط کاربر در گوشی اشتراک گذاری صورت میگیره و بدون اون اصلا ممکن نیست.اگه چنین حالتی نباشه اصلا امکان اجرا وجود نداره و همشون هم SoC یا سیستم بر روی چیپ هستن.ضمنا این مطلب رو ظاهرا فراموش کردین که گوشیهابعد از ورودشون به مرور آپدیتها رو میگیرن و بهینه تر میشن. البته بازم بنده دارم میگم اختلاف بین اس7 و جی5 و اچ تی سی 10 خیلی ناچیزه و هیچ کدوم برنده مطلق نیستن.هر گوشی ای برتریهایی نسبت به دوتا دیگه داره....
این 2تا دلیل آخری که آوردم مربوط به اجرای بهتر بعضی بازیها در گوشیهای مختلفه و با گذشت زمان و آپدیتها تغییرات باز هم ادامه خواهند داشت.
بازم ممنون از راهنماییتون.
با ارادت

sina s در تاریخ : 1395/3/1

والله ما که امروز رفتیم جمهوری ، چهارسو و بازار موبایل رو گشتیم هیچ اثری از htc10 نبود. فقط نمایندگی htc تو بازار موبایل گفت داریم اونم نه واسه تست فقط واسه فروش که قیمت ام 2480 بود.

iman s در تاریخ : 1395/3/1

سلام. میثم جان اصولا ورژن 2سیمکارت پرچمدارهای اچ تی سی اوائل تابستان معرفی میشن و در گذشته اینگونه بوده. بنده هم مثل شما امیدوارم که ورژن 2سیمکارتش رو معرفی کنه.

کیانوش ق در تاریخ : 1395/3/1

ازونجایی که بزار موبایل ایران عمدتا قاچاق هست معمولا همه مدل ها و سری های گوشی هایی که میاد تو بازار کم یا بیش پیدا میشه مگر اینکه باند هایی که گوشی ساپورت میکنه با باند های مخابراطی ایران متفاوت باشه

ارش س در تاریخ : 1395/3/1

من منظورم نازکی نبود، منظورم screen to body ratio هست که مهمه. اینکه میفرمایید سلفی اس 7 قابل مقایسه با دو تای دیگه نیست بی انصافیه.اختلاف اونقدر نیست .این لینک یکی از معتبرترین سایتهای بررسی موبایل هست و دوربین این 3 گوشیو بررسی کرده: http://www.gsmarena.com/htc_10_vs_lg_g5_vs_samsung_galaxy_s7_edge-review-1437p5.php
قسمت نتیجه گیریو بخونید متوجه اختلافها میشید. اگر بنچکارکو معیار بزارید تو اکثرشون اسنپ تو زمینه گرافیک امتیاز بالاتری اورده، پس چرا تو تمام مقایسه ها(ویدئو ها) اگزینوس بازی هارو که مربوط به GPU هست سریعتر لود و اجرا میکنه؟ پس فقط بنچمارکو نبینید. سنس همیشه سبکتر بوده و حرفی توش نیست ولی امکانات تاچوایز بینظیره، ال جی همیشه تو این زمینه بد بوده. دیگه قدرت سخت افزارا به قدری زیاد شده که اندروید و ui گوشی ها فشار زیادی نمیاره. به علاوه خوشبختانه سامسونگ به حرف مشتریاش گوش داده و تاچوایزو سبک کرده و فقط به خاطر قدرت اگزینوس نیست که سبک شده. اگه رابط کاربریو سلیقه ای ندونید و به سبکتر بودن سنس امتیاز میدید باید به امکانات و اپشن های خیلی بیشتر تاچوایز هم امتیاز بدید. گاهی کند شدن از اشتباه کاربره، مثل استفاده از برنامه های مشکل دار که تو پس زمینه میمونن و گوشی و کند میکنن، استفاده از مموری کارت با سرعت پایین یا سکتورهای مشکل دار و ... کمتر کسیو دیدم که از اس6 و نوت 5 گله داشته باشن. و نکته اخر درباره خوانایی تو نور افتاب همه چی به میزان نور بر نمیگرده، نوع پنل هم مهمه، کلا امولد ها در حالت عادی نور زیادی ندارن ولی وقتی لازم باشه میتونن نورشونو خیلی بالا ببرن و در حالت عادی نور متعادل بسیار بهتر از نور زیاده . این لینک هم نگاه کنید که Sunlight contrast ratio هست:
http://www.gsmarena.com/htc_10-review-1434p3.php
تمام رده های بالا امولد هستن و کلا ال سی دی توان رقابت در این زمینه را با امولد نداره ، البته بالای 2 میشه نسبتا تو نور افتاب خوند و بالای 3 عالیه. ایفون فک میکنم حدود 3 باشه.

ناصر م در تاریخ : 1395/3/1

سلام این تست سرعتم جالب بود برام
http://tubefa.com/video/lE9pj/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87__%D8%B3
%D8%B1%D8%B9%D8%AA_%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF_Galaxy_S7
_Edge_%D8%A8%D8%A7_HTC_10

محمدرضا ش در تاریخ : 1395/3/1

دوستان کسی میدونه این گوشی رو کجا برای تست گذاشتن؟
کدوم خیابون؟
متشکرم

iman s در تاریخ : 1395/2/31

با سلام.آرش خان یه تبلیغات بسیار غلط ذرباره ضخامت گوشیها شده و اون اینه که هرچی نازکتر باشه بهتره!!!!!!!!!!!!!!!!! این تبلیغات اپل بوده و هست.اینو اپل رسم کرده و انداخته سر زبونها و سامسونگ هم دیگه نیاز به معرفی نداره.با تمام خوبیها و نقاط مثبتش این رویه رو دنبال و اجرا کرد و .... درسته ضخامت زیاد و بالای 10-11 میلیمتر واقعا گوشی رو بد دست میکنه اما فراموش نکنین که ضخامت کم مزیت نیست.گوشی باید با ضخامت نرمال کاملا تو دست بنشینه.الان نازکترین گوشیها رو چینیها میزنن و دلیلی بر برتری در این زمینه نیست. در زمینه دوربین سلفی نمیدونم از چندتا سایت و مرجع عکسها رو مقایسه کردین.لرزشگیر اپتیکال زمانی خودشو نشون میده که لرزش کوچیکی تو دست باشه و موقع عکس گرفتن دستتون تکون بخوره. برا اون مواقع برتری لرزشگیر خودشو نشون میده.اما درباره کیفیت دوربین 10 که مطمئنا خودتون مستحضر هستین که در دوربین سلفی هم مثل دوربین اصلیش در شرایط نور کم قدرت بلامنازع و بی چون و چرای دنیای موبایله.در نور معمولی جی5 حدود 5-10 درصد بهتر ظاهر شده و در دوربین سلفی اصلا اس7 قابل مقایسه با جی5 و اچ تی سی 10 نیست.در زمینه دوربین اصلی هم شاید بشه گفت هر 3تا گزینه برابر باشن و هر کدوم در شرایطی بهتر از 2تای دیگه باشن و البته فاصله ها خیلی زیاد نیست.اینم در نظر بگیرین که دوربین اچ تی سی 10 تازه آپدیتشو دریافت کرده و طبیعتا از اون عکسها بهترش رو براتون ثبت میکنه.مخصوصا اون تم و رنگ قرمز در دوربین اصلی 10 از بین رفته.اگه اینا رو در نظر بگیریم شاید بشه گفت دوربین 10 یه جورایی بهترین شده(در مقایسه قبل آپدیت بنظرم هر3تا عالی بودن و امتیازها خیلی نزدیک بود اما اگه پیشرفتها و عیب زدایی بعد از آپدیت رو در عکسها در نظر بگیریم برتری اچ تی سی یا کمی بالاتر میره یا پایینتر بودنش در بعضی شرایط از 2تا رقیب دیگه رو جبران میکنه و کاهش میده لااقل).
اتفاقا تستها بنچمارک ملاک خیلی خوبی هستن به ظرط اینکه درش تقلبی نباشه.در زمینه اس7 هم باید بگم بله باهاش کار کردم.تمام گوشیهای ـکبند خیلی روون و سریع هستن.نمونش ژیائومی. بسیار سریع و نازک و کیفیت تصویر خیلی خوب بود تا اینکه دوستی که اصرار به خریدش داشت بعد از 3-4ماه اونو فروخت. گوشی بعد از مدتی بعلت اشغال شدن کم کم از سرعت و روونیش کاسته میشه.اس6 هم اوائل همین بود در زمان خودش و مطمئن باشین اس7 هم بعد از کمی از کیفیت اولیش کاسته میشه و این خاصیت اندرویده و فقط اچ تی سی سنس کمی متفاوته. و این قدرت بالای اگزینوسه که توان پردازشی رو خیلی بالا برده و تاچ وایز سهمش خیلی کمتره.رابط سلیقه ای هست اما برتری رابط رو نمیشه سلیقه ای در نظر گرفت. مثل این میمونه که شما اندروید رو دوست داشته باشین و بگین ios یا WP روونیشون کمتره.همه میدونیم اندروید از نظر روونی ازشون عقبتره و خیلی هم عقبتره اما یکی سلیقه اش به اندروید میکشه و اونو انتخاب میکنه. ضمنا اینو تجربه ثابت کرده که اچ تی سی بعد از گذشت زمان و دریافت آپدیتها رفته رفته بهتر میشه.البته این گوشی ایراداتی داشته و داره.مثلا دوربینشو آپدیت فرستادن ارتقا یافته شده اما یه مشکل دیگه هم در اچ تی سی 10 هست که اونم نیاز به آپدیت داره و خیلی هم مهمه.اونم نور صفحه نمایششه.در این زمینه در بررسیهای بعمل اومده آیفون 6اس اول و اس7 با فاصله کمی دوم بوده واچ تی سی 10 در رده سوم و جی5 چهارم!!!!!! جی5 با نور صفحه بسیار بیشتر از بقیه خواناییش در زیر نور مستقیم از همه کمتر بوده و.... امیدوارم آپدیتش هرچه زودتر بیاد(مانند آپدیت لومیا950/xl)

amir j در تاریخ : 1395/2/31

سلام
من گوشی HTC butterfly رو که مربوط به سال 2012 بود در سال 2014 خریدم و تا الآن مشکلی ندیدم و بسیار سخت جان بوده و مقاومت بسیار زیادی دارد، بدنه ی این گوشی از جنس.پلی کربنات بوده که کسانی که از علم شیمی اطلاع داشته باشد میدانند که پلی کربنانت چه قدر مقاوم است .
پایداری و سخت جانی گوشی های htc تنها به بدنه مربوط نمیشود بلکه از لحاظ نرم افزاری بسیار پایدار بوده و بسیار من رو راضی نگه داشته است .
آخرین ورژن اندرويد که براش اومده کیت کت است که به نظرم پشتیبانی آن بسیار خوب است.تنها نقطه ضعف گوشی من ظرفیت باتری آن بوده که 2000 میلی آمپر کمی برای این مشخصات کمی همخوانی ندارد.مشکلی هم از لحاظ قطعات نداشته ام و خراب هم نشده است . درکل برند HTC یک برند خاص است می توان گفت یکی از بهترین گوشی های بازار HTC 10 است و همچنین درمورد بنچمارک ها و کیفیت دوربین زیاد حساس نباشید
با تشکر

میثم گ در تاریخ : 1395/2/31

سلام لطفا یکی ب من بگه مدل دو سیمش میاد تو ایران یا نه ؟؟نه نگید ک خیلی ناراحت میشم😬

مهدی م در تاریخ : 1395/2/31

با سلام ممنون داداش جان
فقط: ازمشهد و اگه خریدی از کجا؟ با گارانتی یا نه بدونه؟
بازم ممنون بابت تجربه ت لطف کردی

behrouz l در تاریخ : 1395/2/30

دوست عزیز صدای اسپیکر ها مانند M9 و M8 استریو هست یا مونو؟
در حالت بلندگو مکالمه فقط اسپیکر پایین صدای مخاطب شنیده می شود یا از هر دو اسپیکر؟

ناصر م در تاریخ : 1395/2/30

به نظرخودم آیفون تو سرعت جلوتر ازهمه قرارگرفته باطریش جالب نیست از نظر صفحه نمایش و دوربین10بنظرم جلوتره من به شدت عاشق موسیقی با کیفیت بالاهستم تو این موردم10بهتره ولی آیفون ضخامتش کمتره منتظرمیمونم تا آپدیتای10بیاد ثباتش تو پردازش بیشتر بشه هرچندتو کارمن زیاد تاثیرنداره اهل بازی کردن نیستم میشه گفت چندثانیه کندتربودن فرقی بحالم نمیکنه ولی بخاطر شرایط خودم مقاومت بدنه برام اهمیت زیادی داره . آیفون دم دستم هست میتونم تست کنم میمونه10 باید برم تستش کنم.

soha a در تاریخ : 1395/2/30

سلام، تست ها که نشون میده بلندی صدای آیفون بیشتره،ولی کیفیت صدا، و کیفیت صدا با هدفون اچ تی سی ۱۰ خیلی با کیفیت تره،البته اگه امکانش واست هس، برو از نزدیک تست کن و ببین.اگه با محدودیت های ایفون مشکلی نداری ایفون بگیر، غیر از این،اچ تی سی ۱۰ عالیه... ولی فعلا گرونه

ارش س در تاریخ : 1395/2/29

همیشه سعی میکنم صادقانه و با توجه به مستندات و با دلیل مقایسه کنمو نظرمو بگم تا اگه کسی خواست بین این گوشی ها انتخاب کنه همه اطلاعاتو داشته باشه نه اینکه مثل بعضی از دوستان چو ن خودم اون گوشیو دارم بگم بهترینه و بقیه رو قورت میده و ... همه پرچمدارا خوبن ولی ادم باید با توجه به نیازش بهترینو انتخاب کنه.در کل
برتری اس7 به اچ تی سی 10: صفحه نمایش، ضد اب بودن، دوربین بهتر(هرچند با اختلاف کم)، اندازه کوچکتر، بهتر بودن اگزینوس از اسنپ 820 تو کاربری واقعی(لینک ویدیو هاشو فرستادم قبلا)، قیمت پایینتر در حال حاضر، بهتر بودن خدمات سامسونگ در ایران
برتری اچ تی سی به اس 7: پخش صدا از اسپیکر و هدفون بهتر و قویتر و ظبط صدای بهتر، خوشساختتر و مقاومتر بودن در برابر ضربه و ...
رابط کاربری و زیبایی ظاهری سلیقه ای هست و نمیشه برتری دونست.

ارش س در تاریخ : 1395/2/29

اقا ایمان اکثر حرفات درسته به جز چند مورد که میگم شایدم شما قبول نکنید اصلا. دوربین اچ تی سی به خیلی پیشرفت کرده ولی همچنان با در نظر گرفتن همه موارد یه درجه از ال جی و سامسونگ عقبه. در خوشساخت بودن و دوامش حرفی نیست و از همه بهتره ولی خوشدستتر نیست، هم اندازش نسبت به اندازه ال سی دیش بزرگه هم زمخت تر از دو تای دیگست. از نظر audio چه پخش و چه ظبط بینظیره. من خودم از کسایی بودم که از تاچوایز متنفره، نمیدونم شما با اس 7 کار کردید یا نه ولی به قدری این رابط روون شده که باورش سخته این همون تاچوایزه و حتی میتونید برنامه های اضافی پاک یا غیر فعال کنید. نکته دیگه اینکه شما قدرت رو بر مبنای بنچمارک مقایسه کردید، بهتر از من میدونید که بنچمارک بحثش از کاربری واقعی جداست.تو تمام تستها اگزینوس بازی ها رو با همون کیفیت و بسیار سریعتر لود میکنه. بعدی اینکه با وجود ois ظاهرا دوربین سلفی اچ تی سی برتری نداره و نهایتا در حد جی 5 و اس 7 هست.

uni k در تاریخ : 1395/2/29

سلام برادر
1-صفر تا صد تو یک ساعت 18 دقیقه
2-با وای فای و نور 50 درصد از ساعت 6 صبح تا 8 شب با تماس- چک تلگرام-پیامک-موزیک و یک ویدیو 40درصد از باتری موند! با نت خط و همین مصرف ساعت هفت باتری تموم شد-
3- بله اضافه شده
4-نور صفحه در تابش خورشید خوب عالی دقیقا مثه اس7
5-- کیفیت دوربین عالی و خوب- در شرایط نور کم از اس 7 کمتر نیست
6-اصلن داغی محسوسی حس نکردم
7- من رنگ گری-هممون پنل مشکی و پشت خاکستری کربن
در مورد نقره ای پنل مشکی هم اطلاعی ندارم چون زیاد مورد علاقه م نیست
مطمین میاد شاید با تاخیر

ناصر م در تاریخ : 1395/2/29

سلام دوستان عزیز من خیلی وقت میخواستم آیفون6sخرید کنم چون htcدوست داشتم صبرکردم تا معرفی بشه از همه چیزش خوشم اومده البته دوست داشتم اسمhtcهمچنان جلوش خودنمایی میکرد حالاکه اون اسپیکرا حذف شده ولی بادیدن این تست مردد شدم تو قدرت پردازش دودل شدم دوباره بین 6sو10 دوستان اهل گوشی هوشمند از نوع حرفه ای بین این دو کدومارو بگیرم از هردوتا خوشم میاد برند دیگه ای نمیخوام چون با ظاهرشونو جنس ساختشون حال نمیکنم منتظر مشاوره حرفه ای هستم
اینم لینک تستشونه
http://tubefa.com/video/D67Ad/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87_%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA_iphone_6s_%D9%88_htc_10_%D9%88_galaxy_s7_%D9%88...

iman s در تاریخ : 1395/2/29

دوستای عزیز لطفا عنایت داشته باشین که اس7 ورژن اگزاینوس بالاترین ورژن اس7 هست اما از نظر گرافیکی سری کوالکوم خیلی بهتره.در زمینه مقایسه اس7 و اچ تی سی 10 لطفا کمی بیشتر دقت کنین.اولا اچ تی سی 10 تست شده تازه وارده و هنوز آپدیتهای نرم افزاری مربوط به پایداری سنس رو دریافت نکرده در حالیکه اس7 چندماهه تو بازاره و طبیعتا آپدیتهاشو دریافت کرده. یک مطلب مهم دیگه درباره تست اینه که متاسفانه ورژن بعضی از برنامه ها اصلا یکی نبوده و نیست!!!!!!!!!!!!!!! لطفا شماها که میخواین نظر بدین کمی بیشتر دقت کنین تا باعث گمراهی دیگران نشید.درباره جی5 هم اینو بگم که اونم مثل اس7 و اچ تی سی 10 خیلی گوشی خوبیه.از دوربین گرفته تا باتری و سرعت و گرافیک و ..... این 3گوشی نسبت به هم برتریهایی دارن. ضمنا اون دوستمون که از ماژول جی5 بعنوان نوآوری یاد کرده که درست هم گفتن باید اینو در نظر داشته باشن متاسفانه در اون قسمت پایین صفحه نمایش نورش از بدنه کمی پخش میشه!!!!!!!!!!!!!!!! اگر خوبی رو میگین ایراد رو هم بگین.خودم تو نظرات قبلیم وقتی گفتم قطعات اچ تی سی هست از ایرادشم گفتم که تعمیراتش کمی سختتر از بقیه پرچمداراست. متاسفانه دوستان عزیز درباره گوشی مورد علاقه فقط خوبیها رو میگن و درباره رقباش فقط ایرادات رو. اینم در نظر داشته باشین بهترین کیفیت صدا،بدنه و خوشدستی، مقاومت بدنه در برابر انواع تستها و .... اچ تی سی از رقباش سرتره.ضمنا دوربینش هم قبل آپدیت خیلی از شرایط رو از رقبای اصلیش برده حالا بعد از آپدیتش که کاملا مشخصه.از همه اینا مهمتر رابط کاربریه.یه قسمت رابط کاربری سلیقه ایه و قسمت دیگش که استقامت و پایداری و پاسخگوییشه سلیقه ای نیست.وقتی بعد از گذشت چندماه یا 1سال در سرعت و پاسخگویی اچ تی سی های پرچمدار کوچکترین تغییری ایجاد نمیشه و حتی بعد از هر آپدیت بهتر هم میشه این نشون دهنده برتری کامل رابط کاربریش نسبت به بقیه اندرویدیهاست.لطفا خلافشو اصلا نه بگین نه تو ذهنتون مرورش کنین.چون انقدر با گوشیهای مختلف کار کردم آمارش از دستم در رفته. انقدر گوشی خریدم برا اطرافیان و باهاشون کار کردم که آمار تمام ورژنهای رابطهای کاربری دستمه.اگه سامسونگ صفحه نمایش و .... بهترینه و وقتی اینو میگم به مزاج سامسونگیها خوش میاد از اون طرف هم وقتی اچ تی سی رو میگم فلانه و بیساره باید قبول کنین.نمیشه هرچی خوشتون میاد بگین درسته بقیش اشتباهه!!!!!!!!!!!!! گذشته از تمام این موارد باید بگم که اچ تی سی 10 در تمام موارد قابل احترامه و در بعضی موارد برترین گوشیه.حالا چه یه عده خوششون بیاد چه خوششون نیاد.مثلا دوربین.تو دوربین سلفی یا عکاسی در نور کم بهترین گوشیه.برین وضح و تفاوت رنگها و کنتراست عکسها رو ببینین بعدش نظر بدین و اظهار فضل کنین.اتفاقا تو تست اول تو بررسی دوربین تو سایت جی اس ام همون اولین عکسها اصلا ببینین تنه درخت در عکسهای جی5 و اس7 قابل مشاهد ه هست ؟که نیست و اصلا قابل نقایسه با اچ تی سی 10 نیستن در این زمینه.تو نور کم هم همینطور اما تو ویدیو اس7 بهتر بوده و .....
با ارادت

soha a در تاریخ : 1395/2/29

شما سلیقه ای نظر دادین، بعضی ها خیلی تعصبی نظر میدن.. ال سی دی سامسونگ بهتره،همه میدونن،کیفیت دوربین شاید اس ۷ بهتر باشه،اما تفاوت زیاد نیس،البته ۱۰ باید دست کاربر برسه بعد نظر داد. ولی کلا اس۷ جز ضد اب و صفحه نمایش،برتری دیگه ای نداره

soha a در تاریخ : 1395/2/29

دوربینش شاید به جی ۵ نرسه،ولی چیزی کم نداره. خلاقیت و نواوری الجی چیه؟ طراحی ماژولار که همه میگن بی کیفیته ،زود خراب میشه،تنها خوبیش باطری قابل تعویضه. اچ تی سی این همه خلاقیت داشته،از قدیم تا الان

ارش س در تاریخ : 1395/2/28

با سلام
یه مقدار بزرگنمایی می کنید ، مشکلی که درباره lcd سامسونگ می فرمایید درست بوده اما برای نسل های اولیه امولد. من اس 1 داشتم که بعد از حدود 2 سال کیفیتش افت کرد اما با گذشت چند سال تکنولوژی amoled پیشرفت کرده طول عمرشون زیاد شده و به 3 الی 4 سال بدون تغییر رسیده. تکنولوژی هیچوقت ثابت نمیمونه. مثل تاچوایز سامسونگ که افتضاح بود ولی تو اس6 و اس7 فوقالغاده سبک و روون شده و از نظر سرعت با سنس htc و رابط های سونی و الجی با وجود امکانات بیشتز برابری میکنه و حتی سریعتر شده
اگر بخوایم تمام جوانب رو در نظر بگیریم همونطور که بسیاری از متخصصین تو بررسی هاشون ذکر کردن اس 7 کاملتر از سایر پرچمداراست.

arash r در تاریخ : 1395/2/28

سلام بر و بچ دقت کردین فقط تو صفحه گوشیای اچ تی سی فقط هستن عده ای که قبل اومدن گوشی واسه خودشون میبرن و میدوزند و میان تصورات ذهنیشونو از گوشی قبل حتی یه بار دیدن خیلی راحت میگن
به جرات میگم بعد حدود 10روز کارکردن با گوشی و کار کردن زیاد باهاش به خصوص تو بخشهایی که میگن نقطه ضعفه دقت کردم
نقاط ضعفی که میگن اتفاقا نقاط قوت این گوشیه.

حمید ص در تاریخ : 1395/2/28

یه نگاه بندازین ب قیمت Xperia x تو سایت دیمی آنلاین

2650
اگه قرار بر این باشه باید اچ تی سی 3500 باشه با این وضعیت...... اونوقت میان ب قیمت اچ تی سی اعتراض میکنن

iman s در تاریخ : 1395/2/28

با سلام خدمت همگی و عرض ارادت. دوستای عزیز نمیدونم چرا اینهمه درباره قیمت این گوشی صحبت میشه؟؟؟؟؟؟ مگه تازه کار هستین یا سالهای قبلی رو فراموش کردین؟؟؟؟؟ همیشه گوشیها اوائل ورودشون که بشکل قاچاق هست قیمت بسیار بالاتری دارن و دلایلش هم زیاده و همه ما میدونیم(مخصوصا آیفون و بعدش اچ تی سی). ضمنا دارین این گوشی رو با اس7 مقایسه میکنین باید خدمتتون عرض کنم که اس7 هم اوائل ورودش قیمتش بالای 2.500.000 تومان بوده.البته 32 گیگش و 64 خیلی بالاتر بوده. من یادمه 2-3تا مغازه اولی که آورده بودن قیمت 64 بالای 3.500 بوده!!!!!!!!!!! درباره اچ تی سی هم مطمئن باشین این قیمت اصلی گوشی نیست و در ایران با گارانتی حدود 2300 و شایدم کمی کمتر باشه.بعد از یکماه هم کمی افت میکنه.سالهای گذشته هم همین بوده.ام9وام8 وام7 هم قیمتشون بعد از ورود قانونی کمی افت داشته و بعد از یکی 2ماه اون قیمت هم کمی پایینتر اومده.3 پرچمدار سالهای گذشته اچ تی سی هم حدودا همین قیمت رو داشتن و بعدش به حد نرمال و واقعیشون رسید.(چند ساله آیفون ها هم ورژن 16گیگش یه قیمت دارن و بقیه گوشیا هم همینطور).ضمنا قرار نیست این گوشی از اس7 ارزونتر باشه و دلیل خاصی هم نداره.جفتشون در بدو ورودشون یه قیمت رو داشتن و قیمت جهانیشون یکی بوده.وقتی اس7 چند ماه زودتر اومده طبیعیه که اچ تی سی 2-3ماه بعد قیمتش به الان سامسونگ برسه.اون افت قیمت نا محسوس و پلکانی رو هم گوشیها دارن.
با ارادت

احسان ع در تاریخ : 1395/2/28

هرچقدرم ام 10 خوب باشه باز به جی 5نمیرسه چه دوربین چه خلاقیت و نواوی

arash r در تاریخ : 1395/2/28

با سلام به همه دوستان
دوستان عزیزی که ایراد نور صفحه و دوربین گوشیو میگیرن فک نکنم گوشیو تا حالا از نزدیک دیده باشن با کمال احترام به این دوستان عرض میکنم لطفا بیخود ایراد از این گوشی نگیرن من با اس 7ادج کاملا مقایسه کردم خداوکیلی نورش بیشتر اموال ای دی هستش دوربینش هم که خداشاهده اگه سرتر نباشه کمتر نیست اصلا باور کنید بهتره دوربینش اینو من با تست خدمتتون گفتم شک نداشته باشین لطفا به نظر کسایی که میخان این گوشیو خراب کنن توجه نکنین
این شمارم هست سوالی بود درخدمتتون هستم
09308166606

ارش س در تاریخ : 1395/2/28

https://www.youtube.com/watch?v=OmJV0uqjBHM
https://www.youtube.com/watch?v=SLWzLso4htc
https://www.youtube.com/watch?v=8O66SPjbDdw
این 3 از تستهاییه که میتونید ببینید
تست سرعت s7 نسخه اگزینوس و htc 10

مهدی م در تاریخ : 1395/2/28

سلام دادا جان
اگه میشه تجربه این یه هفته تو برامون بذار
1 صفر تا صد چقدر زمان شارژشه؟
2 با وای فا روشن یا نت خط ، نور صفحه معمولی 100 تا 15%چقدر روشن میمونه؟
3 امکان ویرایش نوار بالای نوتیفیکیشن ( تنظیمات) مثل سامسونگ بهش اضافه شده توی سنس 8،؟؟!
4 زیر نور خورشید کیفیت چطوریه؟
5 عکس های دوربین چطوریه. آیا بعد از آپدیت اون تصاویر تاریک بهتر شده( نور کم در عکاسی) ؟
6 در استفاده سنگین چقدر گرم میکنه ?
7 چرنگی گرفتید با چه رنگ پنل،،، راسته که میگن نقره ای با پنل مشکی وارد نمیشه اطلاعی دارید!!؟
ببخش داداش جان زیاد سوال کردم ، اگه برا تست دقیق وقت بزاری و دیرتر جوابم بدی مشکلی نیست😍😍😍
پیشاپیش ممنون دمت گرم

ali y در تاریخ : 1395/2/28

سلام
باطریش چطوره من همش تو کلش هستم و چندتا بازی اینترنتی دیگه هم انجام میدم الان E9 دارم خوبه ولی داغ میکنه و باطری خیلی خوب نیست یعنی چنگی به دل نمی زنه الان اچ10 چطوریاست?
بعد این گوشی چینی هست یا تایلند ?
کی قیمت مناسب به نظرتون میرسه?

YASHAR D در تاریخ : 1395/2/27

وقتی باهاش کار نکردی و از نزدیک ندیدین بردار من ..بزرگوار رو چه حسابی میفرمایین S7 بهتره؟!!!!!......
من میگم ال سی دی 5 این گوشی برین از نزدیک کار کنین ببینین فوق العاده شده...خیلی کیفیتش عالی شده حتی بهتراز آمولد سامسونگ.. دوربینش هم بینظیر شده به هیچ وجه حتی تو شب هم کیفیتش از اس 7 بهتره... کیفیت ساختشون هم زمین تا آسمون با هم فرق دارن اصلا وقتی اچ تی سی ده رو دستت میگیری واقعا احساس میکنی یه گوشی 2.5 میلیونی دستته ولی اس 7!!!!! نگم بهتره

پارسا ا در تاریخ : 1395/2/27

سلام
صفحه نمایش سامسونگ بهترین هست ولی نه برای همیشه
دیگه داستان افت صفحه نمایش امولد رو همه میدونند بعد یک مدت نه چندان طولانی(نسبت به میزان استفاده شیش ماه تا یک سال) صفحه نمایشش جزئیات رو نشون نمیده و کم کم تبدیل میشه به بد ترین صفحه نمیش

ارش س در تاریخ : 1395/2/27

من تو بررسی ها سایت gsmarena رو از همه بیشتر قبول دارم. همه سایتا کمو بیش از یه برند خاص کمی طرفداری میکنن ولی gsmarena از بقیه صادقتره.
کسی که 2800 داده s7 خریده هم 2 حالت داره یا عجله کرده که اشتباهه یا افت قیمت واسش مهم نبوده.
با یه سرچ ساده تو گوگل یا یوتوب (galaxy s7 vs htc 10) میتونید مقایسه این 2 گوشیو ببینید که تو اکثرشون s7 بهتر عمل کرده. من قصد عوض کردن نظر کسیو بی منطق ندارم فقط واقعیت هایی که هستو ذکر میکنم که دوستان تصمیم اگاهانه تری بگیرن. گاهی کسی هست که از سامسونگ بدش میاد و به خاطر این تغاوت ها حاضر نیست سمتش بره و یا بالعکس.
صادقانه تفاوتهارو گفتم: htc همیشه تو audio بهتر بوده، ولی تو دوربین و ال سی دی مشکل داشته. امسال فوق العاده بهتر شده ولی هنوز به سطح سامسونگ و ال جی تو دوربین نرسیده.ال سی دی هم که سامسونگ 3 ساله از همه برندها بهتره بوده ، سنس htc عالیه و نزدیک به نکسوز ولی تاچوایز هم فوق العاده سبک و بهتر شده به علاوه سیستم تم تو سامسونگ که میتونید ظاهر گوشیو یه راحتی عوض کنید.(همه اینها هم با یک سرچ ساده تو نت مستنداتش موجوده).
از نظذ تعمیرات و قطعات هم htc سابقه خوبی تو ایران نداره و قطعاتش واقعا سخت گیر میاد تازه اگر تعمیرکار ماهری پیدا کنید که بتونه تعمیرش منه اما سامسونگ و ال جی همه جا خدمات دارن.
نکته مهم ارزش خریده . htc دیر اومده و اگر خیلی خوشبینانه نگاه کنیم هم سطح اس 7 هست و با این قیمت ارزش خرید بالایی نداره.
اگر قیمتو یکسان در نظر بگیریم ترتیب من برای بهترین گوشی های امسال:
1- galaxy s7
2- htc 10
3- xiaomi mi5 pro
4-lg g5
یه کامنت هم تو قسمت اس 7 گذاشتم که اگر اونو بخونید کمی مفصلتره.(مقایسه اس7 ، 10 و جی5)

YASHAR D در تاریخ : 1395/2/27

نور صفحه نمایشش ایقدری که فکر میکنین کم نیست.. به عنوان نمونه میگم نور صفحه نمایش سری وان 470 نیت بود این گوشی 420 نیت هستش...من تا به حال به هیچ وجه به یاد ندارم که در وان مکس یا سری ام 7 نور صفحه نمایشش رو در گززینه آخر استفاده میکردم چون نور صفحش خیلی زیاد میشد... همین قدر کاملا کافی هستش بیشتر از این بود مثل سری وان بلا استفاده میموند..

شهاب ت در تاریخ : 1395/2/27

من دیروز قیمت واقعی گوشیا رو گذاشتم تا ارزش خریدشون تو ایران مشخص بشه.... اگه اون کامنتم چاپ بشه (یا به هرحال خودتون قیمتای درست رو در بیارید) متوجه میشید تا وقتی نزدیک هشتاد هزارتومن از S7e ارزونتر نباشه ارزش خریدش تو ایران فوق العاده کمتره).

uni k در تاریخ : 1395/2/27

دوستان سلام
من بعد یک هفته کار با htc 10 به این نتیجه رسیدم که اچ تی سی تو این گوشی عالی کار کرده
من خودم همیشه دغدغه یه گوشی با تمام امکانات کار بردی داشتم که تو این گوشی رفع شد
از کیفیت صفحه نمایش
صدا
باتری
سرعت شارژ
دوربین
از همه مهمتر خاص بودن اچ تی سی
خودم شغلم بازار یابی هستش بخاطر همین نوع گوشی برام مهمه
گوشی ای میخواستم که دست همه کس نباشه
از اول هم تمام مدلهای اچ تی سی رو داشتم
از چاچا... تا باتر فلای های اس- تو -
تری
ام8 وام9 و ام9+, a9, و ام9+ سوپرکمرا که دیروز فروختمش
تازه از سونی هم از زد تا زد 1-2-3-4-5-
و سامسونگ اس ادونس تا اس3-4-5-6-6 اج و اس 7 کار کردم و برخی شوم رو داشتم
فقط میتونم بگم این عالیه
اینم شماره تماسم- مشهدیا من در خدمتم
راهنمایی در خدمتم 09355405741

iman s در تاریخ : 1395/2/27

با سلام.دوستای عزیز درباره خرابی و تعمیرات اچ تی سی چندتا مطلب رو عرض میکنم خدمتتون امیدوارم مفید باشه.اول از نظر ضربه و افتادن و .... خوشبختانه ال سی دی و سوپر ال سی دی مقاومت به مراتب بیشتری از آمولد دارن.تو باز کردن گوشی هم احتمال شکستن انواع ال سی دی خیلی کمتره.از نظر تعمیرات هرکی گفته قطعات اچ تی سی پیدا نمیشه یه حرف کاملا اشتباه زده.قطعاتش پیدا میشه اما باز کردن گوشی برا تعمیرکار کمی سخته.البته منظورم سری وان و گوشیهای پلمپ اچ تی سی رو میگم.بقیه مدلها که فرقی نمیکنن.اگه میبینین اچ تی سی تعمیرکارش کمه یا هر کسی قبول نمیکنه بخاطر سخت باز شدن و پیچیدگی گوشیه نه چیز دیگه.از نظر کیفیت قطعات هم اچ تی سی واقعا عالیه.درصد خرابیش هم نسبتا کمه. دوام و عمر گوشیهای سری وان هم خیلی بالاست.هنوزم وان ام7 رو خیلیا عوض نکردن و عالی کار میکنه و افت کیفیت نداشته.از نظر کیفیت باطری هم واقعا عالی هستن و بعد از گذشت یکی 2سال کیفیت باطریشون افت محسوسی نداره.بازم میگم قطعات اچ تی سی پیدا میشه و مشکلی از این بابت نداره و فقط قضیه تعمیرشه.ضمنا خیالیا هم میترسن درستش کنن و خدا رو شکر هم که میترسن یا بعضیا قبول نمیکنن چون خیلی از این تعمیرکارا یه سوکت شارژ بلد نیستن درست لحیم کنن چه برسه بخوان آی سی عوض کنن.
با ارادت

mri S در تاریخ : 1395/2/27

سلام من تاحالا گوشی اچ تی سی نداشتم ،ولی چنتا کلیب ازمایش مقاومت از سایتایه معتبر دیدم،واقعا اچ تی سی10فوقلعادس ،تو ی ازمایش ک با اس 7بود ،اس7 با اولین پرتاپ از ارتفاع 1متری با صفحه نمایش ازکار افتاد،ولی اچ تی سی 10تا 32مرتبه این ازمایش روش انجام شد تا بلغره از کار افتاد،واقعه مقاومت این گوشی قابله تحسینه فوقالعاده س ،تو ازمایش دیگم که یارو هرکاری کرد نتونست با دس این گوشیو خم کنه،خلاصه تو مقاومت تکه نظیر نداره بقیه چیزاش نمیدونم ،کلیپشم تو اخرین خبر هس برید ببینید.

sina j در تاریخ : 1395/2/27

برادرومن الآن 3سال اچ تي سي دارم(اول وان ميني/حالا هم ام8 آي)و با موبايلم هيچ وقت مثل برگ گل رفتار نكردم و هميشه پرتش ميكنم رو مبل و 3 بار با كاور دات ويو و2 بار هم بدون كاور از دستم افتاد روي سراميك(ام 8 آي رو ميگم)و 1 بار هم كمي آب ريخت روش اما هيچيش نشده!!!اين كه از همه قوي تره بدنش و بعد از 32 بار پشت سر هم از دست افتادن از كار مي افته ولي اس7 بعد از 1 بار ميتونيد از ديجي كالا اين خبر هم ببينيد.شما مگه ميخواييد با گوشي چه كار كنيد كه از الآن به فكر قطعات هستيد؟؟؟!!!!!!ديگه خودتون فكركنيد...نظر خودتون هست

شهاب ت در تاریخ : 1395/2/26

من چنتا قیمت (واقعی واقعی) میگم که شاید بعضیا رو کمک کنه:
iphone 6s plus 64 GB قیمتش حول و حوش 780 دلاره و 16 گیگشم 730 دلاره.(اینو استثنا قیمتش رو از آمریکا گرفتم و آی فون واقعا قیمتش تو جاهای متفاوت خیلی فرق میکنه و مطمئنا جایی که وارد کننده ایرانی ازش وارد میکنه قیمتش ارزونتره)
Samsung Galaxy s7 32GB قیمتش دور و بر 420 یورو میگرده.
Samsung Galaxy s7 edge 32GB در اطراف 490 یورو سیر میکنه.
HTC 10 32GB هم در اطراف 470 یورو میچرخه.
اینا همشون قیمت آنلاک هستن و از فروشگاه های آن لاین .... با توجه به بازار میشه گفت قیمتی که پای وارد کننده در میاد کمتر از ایناست(نمیگم خیلی).
امروز که اینو مینویسم یورو 3900 و دلار 3450 تومان هست.

با این حساب باید لااقل صبر کرد تا به 1.9 میلیون تومن برسه ... وگرنه S7e خیلی به صرفه تره.

ناصر م در تاریخ : 1395/2/26

ببینم شما به اوناییکه2800بانت s7دادن همین حرفو زدید لطفا بیان کنید تو کدوم قسمتا ضعیفتره نه با گفته چند سایت درستو حسابی ضعفشو ثابت کنید بعد سعی کنید نظر دیگرونو تغییر بدید

ناصر م در تاریخ : 1395/2/26

خدانکنه بخاطر یه گوشی بدبخت بشید نترسید اینا تبلیغ منفیه یه نگاه بندازید به تستهاشو مخصوصا تست ضربش که تازه اومده متوجه میشید چقدر تو کیفیت متریال ساخت پیشتازدوربنشم که عالی پردازنده عالی رابط کاربری بی نظیر ساده روان اگه دلتون بااین گوشیه حواشی که براش درست میکنن رو جدی نگیرید بخرید استفاده کنید غیراین میخواید همون آیفون بگیرید

soha a در تاریخ : 1395/2/26

ایفون خوبه،کیفیت بالایی داره،تنها ایرادش محدود کردن کاربر و محدود بودنشه،اس۷ گوشی خوبیه و امکانات خوب،ولی به نظرم ۱۰ کیفیت و روونی بهتری داره، ولی از نظر قطعات پشتیبانی خوبی داخل ایذان نداره،ام۷ داشتم خاموش شد،دیگه روش نشد گفتن هاردش سوخته و‌گیر‌نمیاد

مهران ک در تاریخ : 1395/2/26

داداش والا من اچ تی سی 610 یدونه داشتم دقیقا بدبخت شدم صفحه لمسیش که شکست هیچ جایی نبود مجبور شدم یه گوشی دیگه بگیرم

ارش س در تاریخ : 1395/2/26

کلا قطعات htc کم گیر میاد. 1 ساله ال سی دی butterfly دوستم شکسته پیدا نمیشه...
6s plus کلا فبلته ، تو فبلتام بزرگه، ios هم که محاسن و معایب خودشو داره که من به خاطر محدودیتهاش به شخصه سمتش نمیرم.
htc 10 گوشی خوبیه ولی ال سی دیش به خوبیه s7 نیست و به نظر من چون همیشه داری به ال سی دی گوشی نگاه میکنی از مهمترین بخشاست. دوربینش خوبه ولی اگه تمام جوانبو در نظر بگیری (روز، شب، فوکوس، دینامیک رنج و ...) s7 بهتره در کل. exynos 8890 ترجیح میدم به sd820 چون sd ظاهرن تو مولتی تسکینگ و باز کردن بازیا مشکل داره. ضد اب بودن شاید به نظر مهم نیاد ولی اگه اتفاقی بیفته اون موقع قدرشو میدونی. از نظر audio تو همه قسمتا htc بهتره و طراحی هم که سلبقه ایه. ضمنا نظرم htc 10 نهایتا باید هم قیمت s7 باشه وگرنه خریدش منطقی نیست.

peyman k در تاریخ : 1395/2/26

خب ۷۰۰ دلار باشه اس۷ هم ۶۵۹ دلاره قیمتا تقریبا تو یه سطح هستن در ضمن اس۷ ۲.۵ ماهه که عرضه شده خب معلومه اروزن میشه در ضمن از زمانی که ام۷ داشتم با اینکه گارانتی نبود زبان فارسی داشت.شما مشخصه تا حالا اچ تی سی نداشتی که همچین حرفی میزنی.در ضمن شما یه مداد نوکی پلاستیکی یا شیشه ای بگیری قیمتش با یه فلزی قطعا فرق میکنه چه برسه به گوشی و بحث کیفیت ساخت محشری که داره اچ تی سی.لبه خم نو اوری به حساب نمیاد از نطر من تو اس۷ اج.چون تکرار اس۶ اج هست زمان اون میشد نو اوری.همون لبه خم گوشیو بد دست میکنه اگه کار‌کرده باشی.الجی رو قبول دارم نو اوری داره ولی همون ماژول صوتی که داره تو ۱۰ داخل گوشی چندین برابر تقویت شدش هست.در ضمن اگه دوال پیکسل میشه نو اوری سیستم صوتی جدید ۱۰ هم میشه نو اوری دیگه امپلی فایر هایی که تعبیه کرده داخل گوشی.تو زمینه صوتی یه نواوریه خالصه.دوربینش تقریبا هم سطحه اما باطریش واقعا بهتر از پرچمدارای دیگس جزاس۷ اج که تقریبا هم سطحن.این قیمت عجیب نیست اخه.خیلی زود میاد پایین اگه درست مثل بقیه جاها رسمی وارد بشه با دلار ۲.۹۰۰وارد میشه که قیمتش درست میشه.خب شما اپدیت گرفتن سامسونگ رو دیدی؟؟؟تهران دیرتربن منطقه از نظر اپدیت گرفتنه.خب چرا سر و دست میشکونید واسش اینم بی احترامی میشه دیگه به گفته شما.در ضمن من الان خودم نوت۵ دارم.گوشی خوب رو باید تعریف‌کرد و سزاوار تمجید هست مثل اس۷ اج که واقعا کامله.

YASHAR D در تاریخ : 1395/2/26

برا جنسی که زود خراب میشه قطعات جانبی میزارن ... این گوشی خیالت راحته راحت به هیچ وجه خراب نمیشه ....شما این گوشی رو بگیر همراه با 24 یا 48 ساعت مهلت تست ...اگر ایراد نداد تا هر وقت بخوای باهات میمونه و هیچ ایرادی نمیده
راجع به دوستانی که رو قیمت گذاری این گوشی خرده میگیرن عرض کنم ... دوستان عزیز هر چیزی یه قیمت و ارزشی داره ..قرار نیست که یه برند با سابقه و بارزش رو با برندهای بازاری مقایسه کنین ... شما الان نگاه بندازین میبینین بلک بری پریو تازه با افت قیمتی که داشته همین قیمتhtc 10‌فروش میره... یا آیفون قیمتی بالاتر از این گوشی داره.... نباید برندهای معتبری مثل اچ تی سی- آیفون- بلک بری و حتی نوکیا رو با ال جی و سامسونگ و هواویی مقایسه کرد چون محصولات تولیدیشونو کیفیت ساختشون خیلی با این کمپانیهایی که گفتم فرق داره به عنوان نمونه عرض میکنم در اچ تی سی m8... برای ساخت هر گوشی 240 دقیقه زمان اعلام شده بود.. این نشون میده چقدر محصول تولیدی اچ تی سی با بقیه فرق داره....
گذشته از این یه موضوعی رو که باعث میشه خیلیا همون اول این گوشی رو نخرن نوسان قیمتشه... که منتظرن مثلا دو سه ماه دیگه 600-700 تومن افت کنه که این نوسان به ضرر هم کمپانیه هم مشتری..چون خیلیا در ایران و کشورهایی مثل ایران دوست دارن پولی که بابت گوشی میدن هدر نره و فردا خواستن یه گوشی دیگه بخرن با افت قیمتی کمتر گوشیشونو بفروشن که این بر میگرده به وضعیت اقتصادی که قیمت همچین گوشیی واقعا برای خیلی از افراد بالاست و برا همین دوست ندارن زیاد ضرر کنن. از طرفی هم در کشورهای اروپایی و آمریکا اصلا اهمیتی به این موضوع نمیدن و قیمت 700 دلار دقیقا یک چهارم در امد یک کارگر بسیار سادست ... در اون کشورها اولویت به روز بودنه و محصول جدید رو اول از همه خریدن .. در اولویته.. در تمامی محصولات حتی البسه هم دوستانی که برن میبینن محصول جدیدی که میاد با قیمت گزاف روز اول همه میخرن و بعد یه ماه قیمت اون محصول همیشه نصف میشه ولی در فروشگاه میمونه ... چون دیگه از نظر اونا قدیمی شده... اچ تی سی و دیگر کمپانیها هم با این سیاست قیمت اولیه گوشی رو بالا میبرن... چون هدف گذاری اولیه اونها کشورهای اروپایی و آمریکایی هست که به طور مثال میبینین حتی در روز اول 10 میلیون عدد فروش داشتن(مثلا سامسونگ همچین ادعایی کرده) و بعد از یک الی دو ماه که دیگه آمار فروش در این کشورها پایین اومد قیمت رو پایین میارن تا در کشورهای دیگه مثل ایران هم بازارشونو از دست ندن.. . برا اون ممالک هم برای حفظ بازار شروع به ارائه محصولی جدید میکنند....برا همین میبینین که ما همیشه یه گام عقبیم... و 4 ماه صبر میکنیم تا قیمتش پایین بیاد میبینیم یه محصول جدید ارائه شد که بهتره ....ببخشید طولانی شد

مهدی س در تاریخ : 1395/2/26

واقعاگوشیه خوبیه
تنها ایرادی که میتونم بگیرم نور کم صفحه نمایش هست
وامید وارم با عرضه رسمی قیمتش بیاد پایین
البته شنیدم از ۳شنبه ۱۸ تا ۲۴ می با iceviewعرضه میشه که امید وارم تو ایرانم با قیمت منصفانه و گارانتی عرضه شه
اون دوستایی هم که بد گوشیو میگن تا حالا اچ تی سی از نزدیک باهاش کار نکردن و به بررسی های سایتا اکتفا کردن

پارسا ا در تاریخ : 1395/2/26

سلام
بهنام جان htc خراب شدنی نیست جدا میگم من هم m8 و هم +m9 رو داشتم و کاملا راضی هستم
اون دوستانی که اسم محصولات سامسونگ رو میارن قول میدم اگه فقط یک با htc رو دستشون بگیرند
نظرشون کاملا عوض میشه تا با htc کار نکنی نمیفهمی چه ابرگوشیی هست

مهدی م در تاریخ : 1395/2/26

با سلام دوست عزیز
کلمه بدبخت برا یه گوشی برازنده یه جون نیست توکل تون به خدا باشه از لحن صحبتتونم متوجه شدم مثل من با زحمت پول در میارین ، که غصه آینده گوشی تونو میخورید
زحمتو پول حلال بدبختی نمیاره !برعکس برکت داره
به حرف همه گوش نکنید تو این فزا وخارج از اینجا فقط برخی از دوستان باتجربه در راهنمایی کردن شما صدق کلام دارند
واگه خدای نکرده اتفاقی هم برا گوشی تون بیفته یقین داشته باشید هم لوازمش و هم تعمیر کارش پیدا میشن اگه این طوری بود مثل اپل بی گارانتی میفروختن
قصد جسارت نداشتم اگه از حرفام ناراحت شدین ببخشید
من الله توفیق

مهدی م در تاریخ : 1395/2/26

با سلام آرش جان مبارکت باشه
متاسفانه تو مشهد هنوز موجود نشده که با s7اج مقایسه کنم
من تعصب ندارمو کیفیت برام از همه چی مهم تره الان گلکسی s6 دارمواز باطریش ....... دل خورم قبلشم سونی داشتم
بین 10و اج موندم .با اونکه 10نسبت به رقیبش، توی بدنه آلومینیوم با رنگ مات ،پورت( usp3( c نسل جدید شارژ 3,از همه مهم تر هردو دوربین بالرزش گیر چند محوره،وحس گر اثر انگشت یه مرحله ایش بی چونو چرا از s7اج سرتره. درسته؟
1"حالا شما که 10 روخریدی بگو بمن ، میتونم با سنس ام کار کنم ؟ میتونم راحت با رابط کاربریش کنار بیام ؟
2"باطریش با وای فا روشن وب گردی چند ساعت کارمیکنه؟
3" 0 تا 100 چقدر زمان شارژ میبره ؟
4"دمای گوشی با کار سنگین چقدره؟ البته باید چند درجه ای کم تر از s7باشه؟ همین طوریه؟
آخه شما چون دستت تفاوتاشو با مابقی برندا داری لمس میکنی
ببخشید سوالام زیاد شد ... نفس شما گرم

mohammad s در تاریخ : 1395/2/26

دوست عزیز مثل اینکه شما متوجه حرفای من نشدین من این پول رو واسه برند محبوبم دادم و البته در غول بودن این گوشی شکی نیست... همین الان اگه گوشی سامسونگ ۱.۵ هم باشه من باز هم اچ تی سی میخرم...

Hooman F در تاریخ : 1395/2/26

سلام
دوست عزیز،،من ام ۹ دارم ۴۰۱ اینتر نشنال و فابریک زبان فارسی داره،،،فابریک فابریک،،با این حساب فکر نکنم اچ تی سی به ما ایرانیان بی احترامی کرده باشه چون زبان فارسی و فابریک قرار داده
اون اس ۷ و دوال پیکسل و پیکسل درشتش هم که در واقع یکجور تقلید از الترا پیکسل اچ تی سی هستش که اولین بار تو ام۸ استفاده شد،،
و در اخر جالبه که شما هواوی رو با اچ تی سی مقایسه میفرمایید
موارد 4501 تا 4600 از مجموع 4831 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا