نظر کاربران درباره گوشی موبایل هواوی Mate 8

Mate 8 میت 8

Huawei Mate 8 هواوی
ارزیابی کاربران: 8 از 10 (1951 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های هواوی
» هواوی nova 13
» هواوی nova 13 Pro
» هواوی MatePad 12 X
» هواوی Watch D2
» هواوی Watch GT 5
» هواوی Watch GT 5 Pro
» هواوی Mate XT Ultimate
» هواوی MatePad Air (2024)
» هواوی MatePad Pro 12.2 (2024)
» هواوی nova Flip
» هواوی MatePad 11.5 S
» هواوی Pura 70
» هواوی Pura 70 Pro
» هواوی Pura 70 Pro+
» هواوی Pura 70 Ultra
» هواوی nova 12i
» هواوی nova 12 SE
» هواوی nova 12s
» هواوی Pocket 2
» هواوی nova Y72
» هواوی nova 12 Pro
» هواوی nova 12 Ultra
» هواوی nova 12 Lite
» هواوی nova 12
» هواوی Enjoy 70
» هواوی MatePad Pro 11 2024
» هواوی nova 11 SE
» هواوی Watch Ultimate Design
» هواوی MatePad Pro 13.2
» هواوی Mate 60 RS Ultimate
» هواوی Watch GT 4
» هواوی Mate X5
» هواوی Mate 60 Pro+
» هواوی Mate 60
» هواوی Mate 60 Pro
» هواوی nova Y91
» هواوی nova 11i
» هواوی nova Y71
» هواوی Enjoy 60X
» هواوی nova 11
» هواوی nova 11 Pro
» هواوی nova 11 Ultra
» هواوی Enjoy 60
» هواوی Mate X3
» هواوی MatePad 11 2023
» هواوی P60 Art
» هواوی P60 Pro
» هواوی P60
» هواوی Watch Ultimate
» هواوی nova 10 Youth
» هواوی Watch Buds
» هواوی Watch GT 3 SE
» هواوی Watch GT Cyber
» هواوی Pocket S
» هواوی nova Y61
» هواوی MatePad C5e
» هواوی nova 10 SE
» هواوی Mate 50E
» هواوی Mate 50 RS Porsche Design
» هواوی Mate 50
» هواوی Mate 50 Pro
» هواوی MatePad Pro 11 2022
» هواوی nova 10 Pro
» هواوی nova 10
» هواوی nova Y90
» هواوی MatePad 10.4 2022
» هواوی MatePad SE
» هواوی Watch GT 3 Porsche Design
» هواوی Watch GT 3 Pro
» هواوی Mate Xs 2
» هواوی nova 9 SE 5G
» هواوی nova Y70
» هواوی P50E
» هواوی nova 9 SE
» هواوی P50 Pocket
» هواوی nova 8 SE 4G
» هواوی Watch GT Runner
» هواوی Enjoy 20e
» هواوی nova 9
» هواوی nova 9 Pro
» هواوی nova 8
» هواوی P50 Pro
» هواوی P50
» هواوی nova 8i
» هواوی MatePad 11 2021
» هواوی MatePad Pro 12.6 2021
» هواوی Watch 3 Pro
» هواوی Watch 3
» هواوی MatePad Pro 10.8 2021
» هواوی Mate 40E
» هواوی Mate X2
» هواوی nova 8 5G
» هواوی nova 8 Pro 5G
» هواوی nova 8 SE
» هواوی Mate 30E Pro 5G
» هواوی Watch GT 2 Porsche Design
» هواوی Mate 40
» هواوی Mate 40 RS Porsche Design
» هواوی Mate 40 Pro+
» هواوی Y7a
» هواوی Mate 40 Pro
» هواوی nova 7 SE 5G Youth
» هواوی MatePad T 10s
» هواوی P smart 2021
» هواوی MatePad 5G
» هواوی Y9a
» هواوی Watch GT 2 Pro
» هواوی Enjoy 20 5G
» هواوی Enjoy 20 Plus 5G
» هواوی Watch Fit
» هواوی kids Watch 4X
» هواوی Enjoy Tablet 2
» هواوی MatePad 10.8
» هواوی Enjoy 20 Pro
» هواوی P Smart S
» هواوی Enjoy Z 5G
» هواوی Y8p
» هواوی P40 lite 5G
» هواوی MatePad T8
» هواوی Y8s
» هواوی Y5p
» هواوی Y6p
» هواوی P smart 2020
» هواوی MatePad
» هواوی nova 7 SE
» هواوی nova 7 5G
» هواوی nova 7 Pro 5G
» هواوی Watch GT 2e
» هواوی P40
» هواوی P40 Pro
» هواوی P40 Pro+
» هواوی P40 lite E
» هواوی MatePad Pro 5G
» هواوی Mate Xs
» هواوی Y7p
» هواوی P40 lite
» هواوی P30 lite New Edition
» هواوی nova 7i
» هواوی Y6s
» هواوی P smart Pro 2019
» هواوی nova 6 SE
» هواوی nova 6 5G
» هواوی nova 6
» هواوی MatePad Pro
» هواوی Y9s
» هواوی nova 5z
» هواوی Watch GT 2
» هواوی Mate 30 RS Porsche Design
» هواوی Mate 30
» هواوی Mate 30 Pro

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 4501 تا 4600 از مجموع 4674 مورد

ali s در تاریخ : 1394/10/24

واقعا نمیدونم چرا بعضی از دوستان دنبال ایراد گرفتن از این گوشی هستن مخصوصا رو بحث gpu آخه من موندم مثلا چهار هسته یا دوازده هسته چه فرقی بحال ما میکنه در صورتی که سنگینترین بازیها هم نمیتونن قدرت واقعی این گوشیو نشون بدن و حداقل تا دو سه سال آینده همه ی برنامه ها و بازیارو اجرا میکنه راجب تعداد هسته هم بگم بیشتر بودن تعداد هسته دلیلی بر قدرت بیشتر نیست مثل این میمونه بگیمSnapdragon 810 قدرتش دو برابر Snapdragon 820 چون تعداد هسته هاش دو برابره در صورتی که برعکسه.دنبال کارایی باشید تا اعداد چون خودتون ضرر میکنید

پيمان م در تاریخ : 1394/10/24

من ک‌میت هفت دارم واقعا عالیه و دوسش دارم.پر قدرت و شارج خوب، کیفیت عالی. به محضه اینکه هشت قیمتش ب ثبات برسه میخرم و این هفت می فروشم.

ali r در تاریخ : 1394/10/23

بعضی دوستان کل کل هایی که سر تیم محبوب فوتبال شون دارن رو در بحث گوشی تلفن هم دارن
مادرم نوت چهار داره من سونی دارم. صفحه نمایش گوشی من اچ دی از نوع آی پی اس هست مال ایشون کیو اچ دی آمولد. از نظر کیفیت فرق خاصی نمیشه دید حتی نور هردو رو تا ته که زیاد کردم گوشی من پر نور تر بود.
اینو گفتم که بعضی دوستان فقط دارن با صحبت هایی که از چهارتا سایت دیدن و شنیدن بقیه رو بیشتر از روی ندانستن یا از روی تعصب گمراه میکنن

وقتی این گوشی امکانات فوق العاده ای داره چرا جوری وانمود میکنید که خریدش کار اشتباهیه.
بیاید کمی به سلیقه ها احترام بذاریم. باز هم میتونم برتری های این گوشی رو نسبت به نوت سامسونگ بگم مثل سی پی یو نسل جدید 16 نانومتری سریع و کم مصرف ، حسگر اثر انگشت فوق العاده ، باتری فوق العاده ، امکان رم جانبی ، صفحه نمایش شش با حاشیه های فوق العاده کم ، قابلیت کناک کناک که میشه صفحه رو روشن کرد یا با کشیدن انگشت وارد اپلیکیشن خاص شد ، فلاشر برای دوربین سلفی ، بدنه آلمینیومی که هم زیباتره هم اثر انگشت مثل نوت پنج جذب نمیکنه و کلی برتری دیگه
من به گوشی های نوت سامسونگ احترام میذارم چون براشون تکنولوژی های خاصی به کار برده شده ، ولی الکی یه گوشی رو بت نکنین. برتری های هر دو رو بگیم و بذاریم هرکس با سلیقه ش گوشی که به دلش نشسته تهیه کنه
مخلص همگی

milad N در تاریخ : 1394/10/23

قابل توجه دوستانی که میگن این گوشی فیلم برداری 4k نداره
این گوشی فیلم برداری 4k داره برین رو سایت هواوی اونجا همه چی نوشته شده
در ضمن این گوشی 8 هسته ایه(4هسته ی 2,3 گیگاهرتزی +4 هسته ی 1,8 گیگاهرتزی) ن 4 هسته ای

مقداد م در تاریخ : 1394/10/23

سلام رضا جان . درست ميگي من anandtech رفتم ك يه سايت بسيار معتبره اونجا از دوربين ميت٨ ب عنوان يه دوربين معمولي ياد كرده بود و عكسي ك انداخته بود ، اصن در سطح اس٦ و ميت اس هواوي نبود .

milad N در تاریخ : 1394/10/23

داداش مقداد
سلام
ی نظر کلی میخوام داداش
من ی گوشی با دوربین فوق العاده ، و بازی کردن و باتری عالی میخوام
میخوام این گوشی رو بگیرم
ممنون میشم راهنماییم کنی، اگه این گوشی به قیمت و کاراییش می ارزه بسم الله ...
دمت گرم داداشم

رضا ب در تاریخ : 1394/10/23

دوربین این گوشی هم در سطح گوشیهای رده بالا قرار نمیگیره
سنسور دوربین این گوشی imx298 شرکت سونی
که سنسور نه چندان جالب 1 به 2.8
و حتی سایز پیکسل ها هم همون 1.12 um
فراخی دیافراگمش 2.0
هیچ چیز خاصی نداره!!مگر اینکه تکنولوژی خاصی به کار برده باشه!

pooria g در تاریخ : 1394/10/22

والا میگن میاد میاد!!!
فکر کنم 1.2 تا مغازه اوردن توی بازار موبایل ایران ولی نمایندگی یا با ضمانت هنوز نیومده !!
و قیمتش خیلی بالاست از میت اس خیلی بیشتر ادم اینو بخواد2 .2خورده ای بخره میره سامسونگ میگیره!!!

محسن غ در تاریخ : 1394/10/22

عزیز پنل رتینا اصطلاحه!همون ای پی اس هس!
ایم تجاریشو اپل وایه گوشباش گذاسته رتینا!
رتینا = اچ دی
رتینا اچ دی = فول اچ دی!
عزیز درباره پردازنده هم کاملا مناسبه چون هیج نرم افزاری نیس حتی ۲/۴ قدرت گرافیکشو بخواد!
وقتی کافیه دلیل نمیشه یه چی بزاره روس که حتی تا ۳ سال اینده هم باز زیاد باشه!!!!!
و قیمت الکی بره بالا!

ali r در تاریخ : 1394/10/21

سلام دوست عزیز
...
صحبت از استاندارد میکنین. استاندارد رو میتونین نسبی بهش نگاه کنین یا مطلق
وقتی نسبی نگاه کنین هر سال دو سه تا گوشی از بقیه قوی تر ان و در نتیجه بقیه گوشی ها ضعیف ان. ولی شماها هیچ کمکی به کاربرها نمیکنین
.
این گوشی حتی نسبت به گوشی نوت پنج برتری هایی داره که ذکر نمیشه مثل حسگر اثر انگشت خیلی خوبش که امنیت و سرعت رو همزمان داره درحالیکه این قابلیت در نوت عملا بی فایده س
یا سی پی یو های نسل جدید شانزده نانومتری که سرعت فوق العاده ای دارن و در مصرف باتری بهینه هستن
همینطور باتری که دغدغه ی امروز همه کاربراس که طبق بررسی های اولیه منتقدا از باتریش شگفت زده شدن
زیبایی و بدنه المینیومی و سایز شش هم جای خودش
.
چن تا کاربر داریم اهل بازی های سنگین باشن تازه اگرم باشن عمرا بازی ای ساخته نخواهد شد این گوشی و امثال این گوشی از پسش بر نیان.
...

محمد m در تاریخ : 1394/10/20

من از اول از معایب میت 8 نسبت به گوشی های سال 2016 که زمان زیادی به معرفیشون نمونده با خبرم
میت فقط پردازنده و باتری قوی داره
باتری که تست نشده
صفحه نمایش هم تست نشده و همچنین دوربین
الان بسیاری از گوشی های 2015 از رزلوشن 1440 استفاده میکنن و 1080 در 2013 استفاده شد
اگه هواوی میخاد مانند اپل رزلوشن 1080 استفاده کنه و با برترین ها رقابت کنه باید از پنل اپل رتینا استفاده کنه
الان فقط میشه یکی از ضعفاشو تایید کرد استفاده از نسخه 4 هسته مالی T880 که سامسونگ از نسخه 12 هسته استفاده میکنه
در نظرات قبلی گفتم یکی از ضعفاش رزلوشن 1080 که من منظورم کم کاریه نه ضعف
نظرمو دوباره بخون ...

مقداد م در تاریخ : 1394/10/19

اولا تحسين برادر محسن نه تحصين ثانيا ارادت داريم . ولي انصافا قيمتهاي هواوي توي ايران عجيب گرونه اين مدل راحت ١.٩ در مياد مث دو مدل ديگش ك تازگي وارد شده

darksky d در تاریخ : 1394/10/19


گوشی فوق العاده ایه. امیدوارم قیمتشم خوب باشه

ارسلان ش در تاریخ : 1394/10/19


1 بار بهر دلیلی قول دادم جواب دوستمون آقا امیر رو نوم
ولی اشتباه باید جلوش گرفته بشه چون نقص های بزرگ از همینجا زاده میشن مفهوم فبلت برای بسیاری قابل فهم نیست و در توضیحی کوتاه می‌توان گفت:«فبلت گوشی‌هایی هستند بزرگ‌تر از ۵٫۳ اینچ و کوچک‌تر از ۷ اینچ که از دو کلمه‌ی  (phone)+(tablet) بوجود آمده است (phablet)». این نوع گوشی‌ها معمولا برای افرادی ساخته شده‌اند که دوستدار صفحه نمایشی بزرگ مشابه تبلت‌ها هستند در واقع تبلت‌ها سایز ۷ اینچ تا ۱۰ اینچ را دارند که کمی حمل و نقل آن‌ها نسبت به فبلت‌ها مشکل‌تر است و همچنین فبلت‌ها اکثرا در جیب شلوار یا کت جای می‌گیرند که این برتری فبلت‌ها نسبت به تبلت‌ها است. برخی تبلت‌ها شیار سیم کارت ندارند یا در صورت وجود آن، امکان مکالمه‌ی تلفنی وجود ندارد. پس فبلت‌ها برای پرتابل بودن و شباهت زیاد آن‌ها به موبایل، تفاوت زیادی با تبلت‌ها دارند و به نوعی وجود آن‌ها نیاز بود
احتمالا خیلیا بگن کپی بود که آره این ترجمه ی مستقیمشه
اینکه تو گوشیای بالای 5،سامسونگ به بلوغ رسیده شاید کوچکترین شکی توش نباشه،ولی قلم قسنتی از حزییاته ابتکاری سامسونگه که تو فبلت بزرگش کرده
اگرته آیفون های پلاس و الباقی هم تو این سایز فبلتن
ببخشید

ارسلان ش در تاریخ : 1394/10/18

منم اینجا کار طراحانه هواوی رو درست میرگدونم
دوستان تمرکزشون تو اف اسکرینه،درحالیکه سودی نداره
...

vahid k در تاریخ : 1394/10/18

فبلت
فَبلِت (به انگلیسی: Phablet) اصطلاح جدیدی است که از ترکیب دو کلمهٔ فون (به انگلیسی: Phone) و تبلت (به انگلیسی: Tablet) ساخته شده‌است و به ابزارهایی با صفحهٔ لمسی گفته می‌شود که بعضی خصوصیات تلفن همراه و تبلت را دارد، از تلفن همراه بزرگ‌تر و از تبلت کوچک‌تر است و دارای اندازه‌ای بین ۵ اینچ تا ۶٫۹ اینچ است.[۱] تعریف دیگر برای فبلت: ابزاری دارای صفحهٔ لمسی با قلم است که از تبلت کوچک‌تر و از تلفن همراه بزرگ‌تر است. اصطلاح فبلت اولین بار توسط دو وب‌گاه فنّاوری فوربز و انگجت مطرح شد.[۲] اولین فبلت معرفی‌شده از شرکت دل به نام Streak بود که تجربه‌ای ناموفق برای این شرکت بود.[۳] اولین فبلت موفق در سال ۲۰۱۱ توسط سامسونگ با نام گالکسی نوت معرفی شد.[۴]

آیفون ۶ نیز یکی از قدرت‌مندترین فبلت‌های ارائه‌شده تا امروز توسط شرکت اپل است.[۵]

https://fa.m.wikipedia.org/wiki/فبلت

مقداد م در تاریخ : 1394/10/18

وحید جان درسنه بین مردم و حتی سایتها ب هر صفحه 5.5 و بالاتر ازون میگن فبلت ولی همونطور گفتم ، وجود صفحه این سایزی لازمه ولی کافی نیس . همون مثالی ک قبلا گفتم فرضا کسی ک نوتش رو گم کنه ، نمیره مثلا فقط دنبال خرید یه صفحه بزرگ بلکه چون تعریفش از فبلت کاملتره ، دقیقا دنبال صفحه بزرگ مجهز ب قلم میگرده (که سخت افزارشم در سطح درجه یک باشه) ک کارهایی ک با قلم قبلیش میکردو بتونه باهاش ادامه بده حالا از هر برندی باشه ایراد نداره . میت8 به نظرم صحیحترین تعریف ازش اینه که پی9ی هست ک صفحه بزرگتر و باتری بهتری داره و هواوی (و سایر کمپانیها) با اینکه سالهاست شاهد موفقیت و تک بودن سری نوت در جهان هست و میدونه این موفقیت فقط واسه صفحه بزرگ نیس ، ولی تلاشی در جهت مقابله با این حرکت سامسونگ نمیکنه و تنها ب بزرگتر کردن صفحه اکتفا میکنه منتها اگه فقط بزرگی صفحه مطرح بود ، خیلی صفحه بزرگ داشتیم و داریم ک از نوتها صفحه بزرگتری دارن ولی یک دهم اون موفقیت و محبوبیت ندارن

مقداد م در تاریخ : 1394/10/18

سلام رضا جان ممنونم از لطفت . شما نگاهی ب نظرات امیر آقا (amir-) بندازی ، یادتون میره از من ! ایشون استاد واقعی هستن و خیلیها منجمله من از شون استفاده میکنیم

محسن غ در تاریخ : 1394/10/18

دقیقا منم میدونم منم با قیمت اصلی گفتم!!!
من کخ حرفی تو ایران یا خارج از ایران نزدم!
قیمتی که شرکت میده اینجوریه وگرنه
گوشی ۱۰۰ تومنی و تو ابران میدن ۳۰۰ ۴۰۰ تومن!

محسن غ در تاریخ : 1394/10/18

عزیز وقتی صفحه خاموشه چه ربطی داره کیفیت صفحت چی باشه؟مهم تست ان اسکرین هس !که ما به چش میبینیم !

vahid k در تاریخ : 1394/10/18

ممنون بابت توضیحاتت امیرجان .. ولی این اصطلاح فبلت الان در همه جا داره در مورد گوشیهای با ابعاد بزرگ به چشم میخوره .. در هر مجله تخصصی که مثلا با تیتر نگاهی به فبلتهای روز از انواع و اقسام برندها گوشیهای سایز بزرگ رو معرفی میکنه تا بعضا ویترین فروشگاه ها .. و اصطلاحی ما بین فون و تبلت رو به بصورت مدغم فبلت بکار میبرن .. و با اینکه فرمایش شما میتونه صحیح باشه ولی چیزی که بعنوان عرف رایج در بکارگیری اصطلاح فبلت امروزه رایجه و بکار گرفته میشه و در همه جا بچشم داره میخوره اونه که فکر میکنم خودتون شاهدش باشید .. حالا اگر جنبه تخصصی داشته قبلا و یا الان هم ولی دیگه اصطلاح معمول رو اینگونه بر حسب ابعاد الان شاهدیم .. تشکر امیر جان مثل همیشه ازت

mehdi p در تاریخ : 1394/10/17

دوست عزیز تست اف اسکرین گوشی با ان اسکرین این گوشی فرقی نداره اگه اطلاعات داشته باشی میدونی که تست اف اسکرین تو رزولیشن فول اچ دی هستش و رزولیشن این گوشی هم فول اچ دی پس همون نتیجه برای ان اسکرین هم میاد ! در ضمن بنچمارک ها رو زیاد قبول ندارم و تست بازی های سنگین رو این گوشی رو دیدم این گوشی خیلی خوب عمل کرده بود

رضا ب در تاریخ : 1394/10/17

دوست عزیز
راستش منظور شما رو درست نفهمیدم
ولی اینکه شرکت اپل سخت افزارهای قوی میزنه هیچ شکی وجود نداره
چون تقریبا از ابتدای کار طراحی همراه شرکت آرم بوده
و الان سخت چیپ هایی میزنه با هسته های قدرت بالا . فرکانس پایین و
پایداری فوق العاده . همراه با گرافیک های قوی
و هیچ وقت نباید با یه شرکتی مثل هووای که فقط از تکنولوژی ارم استفاده میکنه قیاس شد
در مورد تست ان اسکرین من چیزی پیدا نکردم
فقط تست انتوتو 6
که فک کنم نوت 5 12000 گرفته و این گوشی 10000
ینی حتی با وجود Qhd بودن از t880 بهتر عمل کرده
البته انتوتو زیاد معتبر نیست ولی یه نوع معیاره واسه خودش!

رضا ب در تاریخ : 1394/10/17

خواهش دوست عزیز
داداش ایول به تو
تعداد پستاتو دیدم.ماشالله فعالیتت بالاست
چند تا از نظراتتو خوندم
حرفات از رو حساب کتابه و رو هوا حرف نمیزنی👍
موفق باشی

رضا ب در تاریخ : 1394/10/17

صد در صد حرف شما درسته دوست عزیز
بازی های گوشی موبایل زیاد پیشرفتی نداشتن و سخت افزارو به چالش بکشن
چون گوشی قبلیم g2 بود
من واسه اون دوستمون که گفتن از نوت 5 قویتره!!

مقداد م در تاریخ : 1394/10/17

ارسلان درسته روي هر چي رزولوشن صفحه كمتر باشه نتايج بنچمارك بهتره ولي سخت افزار قوي هم روي صفحه با رزولوشن بالا هم مشكلي نداره و بارها مقايسه هايي ديدم ك نشون ميداد رزولوشن بيشتر معني شكست رو نميده و اختلاف ٤٠درصدي در سرعت رو من نديدم و فك نميكنم صحت داشته باشه . الان درسته رزولوشن ميت ٨ كمتره تا گوشي شما ولي اين ب معني برتري ميت در تستهاي گرافيكي نيس ب عنوان مثال شما اگه نتايج آدرنو٣٢٠ رو روي صفحه HVGA يني ٤٨٠*٣٢٠ رو ببينيم ، قطعا نتايجش حتي از آدرنو٤٣٠ روي صفحه ١٠٨٠ هم يهتر ميشه ولي اين دليل برتري ادرنو٣٢٠ بر ادرنو٤٣٠ نيس . الان مالي٨٨٠ چهار هسته اي ، جهش خوبي نسبت ب مالي٦٢٨ چهار هسته اي پي٨ و ميت اس داشته ولي اين واسه رقابت با چيپ هايي مث مالي٧٦٠اكتا و پاور ٦٤٥٠ و ٦٨٥٠ و آدرنو٤٣٠ كافي نيس اگه اصلا گرافيكهاي پاور٧٦٠٠ هگزا و ادرنو٥٣٠ و مالي٨٨٠ دوازده هسته اي رو در نظر نگيريم

مقداد م در تاریخ : 1394/10/17

امير جان وقتي پي٨مكس ك اين سخت افزار و معماري ساخت خوب و بهينه رو نداره ، ١.٦٠٠ قيمتش باشه پس قيمت ميت ٨ راحت ١.٩ هست

مقداد م در تاریخ : 1394/10/17

محسن درسته ظاهرا ارزونتره ولي ببين قيمتها چقد نزديكه ب ساير پرچمدارا ك دوربين سخت افزار و صفحه بهتري دارن ؛ مثلا همين ميت٨ بياد بازار ايران ، قبول داري حداقل ١.٩ في ميخوره ؟ خب ميشه با يكم هزينه بيشتر فبلتي خريد ك در همه زمينه ها غير پردازنده و باتري ، برتري داره ب ميت ٨ و توي كشور ما ، قيمت هاي هواوي واقعي نيستن ولي هواوي اين شعار رو جا انداخته ك گوشيهاي ما همون امكانات معروفترين برندها رو در اختيار ماربر ميزارن منتها با قيمت خيلي كمتر همچنين چون هواوي هنوز در بضي بخشها عملكردش در سطح بهترينا نيس و با توجه ب قيمت زياد ، كلا خريد هواوي ب صرفه نيس البته شايد در كشورهاي ديگه تفاوت قيمت زياد باشه ولي در كشور ما در اين چند مدلي ك اخيرا از هواوي ديديم ، قيمتها واقعا عحيب بودن

vahid k در تاریخ : 1394/10/17

مقداد جان شما تعریف نوت با فبلت رو با هم ادغام کردی .. تعریف شما نوت هست که قلم داره .. نوت هم در رنج فبلت جا میگیره بخاطر سایز بالای ۵.۵ اینچش .. و همین نوت با همون قلم و سخت افزار چند برابر قویتر چنانچه در سایز ۵ اینچ تولید بشه دیگه فبلت بهش نمیگن میشه گوشی ۵ اینچی سری نوت
فبلت یه اصطلاح کمیه داداشم نه کیفی .. به ابعادی ما بین ۵ونیم تا ۷ از اصطلاح فبلت استفاده میشه .. وقتی یکی میره و به فروشنده میگه دنبال یه فبلت خوب میگردم چی دارین؟ فروشنده متوجه میشه که مشتری دنبال گوشی اییه که سایز صفحه نمایش بزرگ مد نظرشه و مثلا نمیاد بگه اس ۶ دارم زد۳ دارم و غیره.. حالا دیگه قلم داشته باشه نداشته باشه تک هسته ای باشه یا دوازده ارتباطی به اصطلاح فبلت داره .. فبلت رنج ابعاد صفحه نمایش تو حول و حوشیه که ذکر شد و لاغیر

amir - در تاریخ : 1394/10/17

دوست عزیز مثل همیشه توضیحات و تعاریف شما حاوی کلی مطلب ضد و نقیضه که دلیلش هم خودت بهتر میدونی .
از زمان پی 7 و میت 7 بارها به شما گفتیم اول الفبای سخت افزار و چیزی که میخوای در موردش نظر بدی رو یکبار اصولی یاد بگیر که عرض یکماه در 10 تا نظرت ده مورد متضاد پیدا نشه و هر سری برای اصلاح صحبت قبلی خودت مجبور بشی بیای یه توضیح و تبصره جدید اضافه کنی .

با عرض معذرت و احتمالا شبیه به قبل نظرات این فرمی فقط باعث سردرگمی و گمراه شدن بیشتر کاربر میشه .

نیت شما خیره ولی در عمل چیز مثبتی تحویل کاربر و خریدار نمیدی چون هنوز خودت توجیه نشدی

یکم رعایت کنید .

اون زمانی که پی 8 معرفی شد کلی بحث توجیهی برای شما گذاشتیم که آقا جان لیتوگرافی 28 نانومتری و 8 هسته a53 ضعیف در کنار مالی 628 چهار هسته سال 2013 مطابق استانداردهای 2015 یعنی یه سیستم ضعیف که خیلی مواردش لب مرزه خیلی جاها هم عملا میلنگه .

امروزم قصه عوض نشده.
جی پی یو مالی 880 چهار هسته یعنی یه ضعف مشهود در سال 2016.
معیار اندازه گیری عملکرد چیپ با نیازهای امروی اجرای فلان گیم و لگ نزدن حین وبگردی نیست ...
این جور تعاریف سال 2012 شاید کاربردی داشت امروز باستانیه چون دیگه موضوعیت نداره ... امروز دستگاهها رو جور دیگه و جای دیگه زیر بار میبرن
دستگاههای امروزی رو وقتی میخوان ببینن روزمره کاربردی و قویه یا نه میان یه عینک واقعیت مجازی با فیلم سه بعدی و بازی و فیلمای پانورامای 360 رو روشون پخش میکنن بعد عملا نشونتون میدن دستگاه کجاها لنگ میزنه .
کجاها گرم میکنه
کجاها کم میاره و قس علیهذا.

یه عده اینجا میگن که ریل ریسینگ و نمیدونم مودرن کامبت با فلان گوشی اجرا میکردم مشکلی هم نداشت یعنی بنظر خودشون استانداردها پاس شد !

یه گوشی 2016 با مالی 880 چهار هسته یعنی گرافیکش 50% از گوشیهای اول 2015 ضعیفتره ( و یک سوم دستگاههای امروزی همرده قدرت داره ) و این ایراد سخت افزاری مادرزادی تا همیشه باهاش هست .
رم و استوریج کند به هکذا .. تصویر با رزولوشن کم بازم بهمین ترتیب همیشه ضعیفه
واسه گیم معمولی بازی کردن و وبگردی و تلگرام و غیره آره نه تنها کافیه که زیادم هست.
ولی مقایسه های بی اساس با پرچمدارای امروز از برندای رده بالا که مطابق نیازهای امروزی بعضی مواردشون چند برابر اینجور گوشیها قدرت داره ( از پردازنده تا گرافیک تا رم و استوریج و دیکدر انکدر تصویر و خیلی چیزای دیگه ) آب در هاون کوبیدنه.

اگر کسی دنبال فبلت میگرده و نیازشه کلا یه برنده که فبلت داره والسلام.

اگر کسی دنبال پرچمدار تمام عیار میگرده پرچمدار تمام عیار تعریفش این نیست که یه بخش رو هم رده رقباست در چند بخش دیگه کلی عقب تر .

اینجور طبقه بندیا مثل اینه که کسی یه ماشین استیشن با چرخهای 20 اینچی و ارتفاع از زمین 30 سانتی 4 سیلندر ببینه دیگه کاری به طراحی شاسی و وزن و تعداد سیلندر و قدرت و گشتاور در چه دوری از موتور نداشته باشه.

فرض کنه چون این ماشین روی جاده آسفالته 200 کیلومتر سرعتشه پس میتونه هم رده رنجرور طبقه بندی بشه و در جادی خاکی و آفرود و رودخونه و گل و لای هم همون عملکرد رو داشته باشه.

این شاسی بلند رو وارد زمین فوتبال بچه ها بکنی در اولین چاله گیر میکنه.

حالا 50 نفر هم بیان توضیح بنویسن که ما باهاش روزی 3 بار میریم خرید و سالی هم چهارتا سفر شهرستان .
این ماشین لندرور و رنجرور نمیشه فقط قیافه اش کپی اوناست و بس.
اونجایی که لندرور و رنجرور قراره پیشتاز باشن این ماشین حتی جواز ورود نمیگیره رقابت که خنده داره.

amir - در تاریخ : 1394/10/17

دوست عزیز تعاریف شما خیلی مشکل داره و مطمئن باش اشتباه بوده.

تعریف فبلت این نیست که یه دستگاه با صفحه 5.3 به بالا .

اینجوری قرار بود فبلت طبقه بندی بشه در دنیا صدها مدل فبلت وجود داشت.

تا روزی که سامسونگ اولین نوتش رو ارایه کرد تعریفی به نام فبلت هنوز وجود نداشت و اولین نوت دنیا بخاطر صفحه 5.3 فبلت نام نگرفت

فبلت دستگاهیه که ابعادش از تبلت کوچکتر و از گوشی بزرگتره ولی این فقط یه شرطه.
خیلی مشخصات دیگه لازمه تا یه فبلت شکل بگیره.
یه فبلت تمرکزش بر بخش کارایی راحت و ابزار آلات کاربردی شبیه به تبلتها در قالب ابعادی در حدود گوشیه.

واسه همین در دنیا تا این لحظه فقط یه رنج فبلت داشتیم که اونم سری نوت سامسونگ بوده .

سری نوت سامسونگ یه گوشی سری اس با نمایشگر چند دهم اینچ بزرگتر نیست .
کلا یه دستگاه متفاوته با قلم
قابلیت نوت برداری
اپلیکیشنهای خاص
سنسورهای خاص
رابط کاربری و امکانات تایپ و ویراش خاص که بدرد
تجار
مدیران
مهندسان
دانشجویان
طراحان و گرافیستها و امثالهم میخوره .

فبلتهای سامسونگ سالی بیش از 50 میلیون دستگاه فروش دارن
گوشی های بزرگ و بد دست برندای دیگه سر جمع به 10 میلیون ( کل برندهای بازار ) نمیرسن.

دلیلش بر میگرده به همون فلسفه و امکانات خاص
واسه همینه که بعد از سامسونگ خیلی شرکتها اومدن از روی دست سامسونگ کپی برداری کنن و یه سری گوشی بزرگ و بدقواره ساختن اسمش رو فبلت گذاشتن فیدبک بخش فروش و نیازهای اون افراد خاص هم به تمام این کمپانیها اثبات کرد فبلت ساختن شوخی بردار نیست که یه گوشی با نمایشگر بزرگ رو کسی بتونه به اسم فبلت به ملت قالب کنه .

خیلی از افراد آماتور و معمولی که سقف استفاده اشون از دستگاه گیم بازی کردنه ممکنه اینطور گمراه بشن کما اینکه خود سامسونگ گوشی های سری مگا رو اولین بار در دنیا زد ( گوشی های بالای 5.7 تا حدود 6.3 اینچی ) ولی به هیچکدومشون نام فبلت نداد .
اون اقشاری هم که در بالا براتون تشریح کردم هیچوقت یه گوشی بزرگ شبیه سری مگا رو نمیبینید که طرف بعنوان فبلت دستش گرفته باشه ( سری مگا میانرده های ارزونقیمت سامسونگ محسوب میشن که قیمتشون نصف سری نوته و از خیلی گوشیهای هم سایز برندای رقیب ارزونتره ولی جمع فروش سری مگا سالی 2 میلیون دستگاه نیست ).

حالا این وسط عده ای از عزیزان بدلیل ندونستن و نشناختن تعریف فبلت و پیش نیازهاش هر گوشی بزرگی مال هر برندی رو میبینن بهش میگن فبلت و سعی دارن سریعا با سری نوت سامسونگ مقایسه اش کنن که از اساس اشتباهه.
اگر کسی نیاز واقعی به فبلت و امکاناتش داره یه دستگاه قدیمی 3 -4 ساله مثل نوت 2 علیرغم ضعف نسبی پردازشی در برابر دستگاههای امروزی کماکان فبلته و میتونه نیاز من نوعی به فبلت رو بر طرف کنه .
جدیدترین گوشی های 5.5 و 6 اینچی اپل و سونی و هواوی و یک دوجین برند چینی رو دست یک طراح بدی باهاش هیچ کاری جز مرور فایلهای پی دی اف و مشاهده عکسها نمیتونه انجام بده چون اول و آخرش اینا گوشی هستن نه فبلت .
فبلت ابزار کاره نه یه گوشی بزرگ.
اپل علیرغم اونهمه ادعای نوآوری و پیشرفت و مخالفت با سایز بزرگ و قلم و غیره بعد از دو سال که وارد بیزینس دستگاههای بزرگ شد نتونست نیاز اقشار حرفه ای بعنوان فبلت رو برطرف کنه نهایت امر مجبور شد بیاد یه قلم عریض و طویل ( اونم نه دیجیتایزرهای ویکام که سالهاست روی سری نوت نصبه ) رو به قیمت حدود 700 دلار بصورت مجزا بزنه با یه سری نرم افزار خاص طراحی و تایپ و نوت برداری و ادیت بعنوان مکمل گوشیهاش بفروشه.
چینی ها که دو سال دیگه شاید متوجه بشن یه فبلت اصلا تعریفش چیه.

ارسلان ش در تاریخ : 1394/10/16

این مطلبو ماها هزار بار بحث کردیم
شما برو تست on screane رو بیاز
اینکه تو استندبای و بیکاری خدا باشه گرافیکش مثه s6سامسونگ که اشکمو درآورد ،هیچ سودی نداره و اونیکه برای چشم ما و تجرای بازیای سنگین مهمه.on screan دقیقا پارسال تو ایفون6 و نوت4 خیلی بحث شد ولی آخرش همه دیدن بازیای hdرو 40 درصد زودتر باز میکنه،قیاسه آیفون با هواوی شاید قیاس درستی نباشه ولی از نظر تکنیکی ممکنه،امیدوارم خوب باشهص1

مقداد م در تاریخ : 1394/10/16

منم نگفتم ضعیفه محسن جون خداییش اغراق نکردم و گفتم "توی 6اینچ استفاده ار 1080 نقطه ضعف نیس ولی برگ برنده و فاکتور خاصی هم نیس" . در واقع نه عالی نه ضعیف و منظور خوب و کافیه

محسن غ در تاریخ : 1394/10/16

حرفت کاملا درسته!
ولی سیاست هواوی هم در ئظر بگیر!!!گوشی عالی ولی ارزون تر از رقبا!
وگرنه میتونست یه گوشی همه چی تموم بزنه!کهخب میشد مثه ببیه شرکتا قیمتش!
یه کاربر عادی که مثلا ۲تومن بخواد پول بده هیچ وقت مثلا بینه هواوی یا سامی وبقیه شرکتا نمیاد هواوی انتخاب کنه!!!چون در حده اونا نیس!
از قدیم گفتن هر چیز ارزونی بی عیب نیس هر چیز گرونی بی علت!!

محسن غ در تاریخ : 1394/10/16

عزیژ حالا مگه شما میتونی صفحه خاموش بازی کنی که تست اف اسکرین مبزاری؟؟؟؟
۴هسته والا کافیه!!!هنوز بازی یا نرم افزاری ساخته نشده که حتی اسنپ ۸۰۰ اجرا نکنه!!!دیگه اینا که واسشون حتی نصفه قدرتشونم کافیه!!!!
این گوشی از همه نظر عالیه هیچ ایرادی بهش وارد نیس!
حداقل تا وقتی که بقیه پرچمدارا بیان!فلا بهرین گزینه از نظر سخت افزار این گوشیه!

محمد m در تاریخ : 1394/10/16

استفاده نکردن از نسخه های با هسته بیشتر مالی T880 معایبه چیپست کیرین 950
کسی نیاد بگه در نظرات قبلی چندتا از معایب میت8 روز گفتی ولی دوباره میگی استفاده از نسخه چار هسته مالی T880

رضا ب در تاریخ : 1394/10/15

دوست گرامی
درسته این گرافیک قویه
ولی 4 هسته ایه
ولی چیپ s7 دوازده هسته داره (البته فرکانس gpu هم مهمه)
این ینی سه برابر قویتر
اینم بگم که اسما 3 برابر قویتره ولی در عمل بعید میدونم به 3 برابر بیشتر برسه
ولی بهرحال هووای برای گرافیک این گوشی کم گذاشته و جای بحث نداره!!
و اینکه میگین از نوت 5 قوی تره رو
هم قبول دارم و هم قبول ندارم
قبول دارم چون هر واحد پردازشیش قوی تره
قبول ندارم چون در مجموع گرافیک نوت 5 با هسته های بیشتر .بهتر عمل میکنه

تستای گرافیکی زیر که میزارم در حالت اف اسکرین تست شده
ینی صفحه گوشی درگیر نیست و قدرت خود پردازشگر گرافیکیه

نوت 5 (manhattan)
21

نوت 5 (t.rex)
56

میت 8 (یا malit880 mp4) در تست (manhattan)
18

میت 8 (t.rex)
34

موفق باشید


vahid k در تاریخ : 1394/10/15

آرش جان من یه فبلت داشتم سخت بنچمارکش ۱۱ هزار بود صفحه شم tft 220 پیکسل بود .. ولی فبلت بود چون سایزش ۵.۷ اینچ بود .. یعنی هر کی میدید میگفت ببینم فبلتتو .. بعد میگفت خیلی فبلت داغونیه .. منم میگفتم میدونم .. در تعریف فبلت به سایز توجه میشه نه چیز دیگه وقتی میگیم فبلت یعنی گوشی ایی که سایزش از ۵.۳ حدودا میره بالاتر حالا سخت افزار خدا باشه یا نباشه تو تعریف اصطلاح تبلت دیگه فرقی نداره .. اونوفت ملاک شما چی بوده که به صفحه ۶ اینچی میگی فبلت نیست گوشیه؟ راهنمایی کنید شاید من تا الان در اشتباه بودم و نمیدونستم

محسن غ در تاریخ : 1394/10/15

سلام
دادا نه دیگه تااین حد!!!!😱😱
شارپنس کمتره ولی دیگه وتقعا تا این حد نه!!!!
قبول فول اچ دی کمه خدایی قبول دارم!مثه گوشی خودم!ولی فول اچ دی پلاس بزارن کافی میشه
تراکمش ۴۰۰ بشه کافیه

مقداد م در تاریخ : 1394/10/15

ارسلان جان برا فبلت بودن داشتن صفحه بزرگ ، لازم هست ولي كافي نيس ب عبارتي شما فرض كن كسي نوتش رو گم ميكنه و اين شخص ب دليل وابستگي ب قلم و كارهايي ك باهاش ميتونست بكنه ، واسه خريد فقط ب گوشيي توجه ميكنه ك همون قلم رو داشته باشه و فقط يه صفحه بزرگ واسش كافي نيس و نميره يه ميانرده صفحه بزرگ رو ب عنوان جانشين نوتش انتخاب كنه چون هم قلم نداره هم سخت افزاري در سطح درجه يكي نيس ؛ ب عبارت ديگه ميت٨ درسته همه جاها ازش ب عنوان فبلت ياد ميشه ولي در واقع پي٩ي هست با صفحه بزرگتر و اگه ميت ٨مجهز ب قلم بود و كارهايي ك كاربر قبلا با نوت انجام ميداد رو ميشد در ميت هم انجام داد ، رقيب نوت ميشد و جايگزين اون (البته از نظر گرافيك هم كار ميت ميتونست بهتر ازينا باشه)

مقداد م در تاریخ : 1394/10/15

ارسلان ، محسن درست ميگه هر چي تراكم بالاتر بره تصوير شارپتره و تراكم بالاتر يا بايد رزولوشن بيشتر بشه يا صفحه كوچكتر واسه همينه شارپي ميت٨ مثلا در سطح شارپي وي١٠ يا زد٥ نيس . بالاخره بايد قبول كرد هواوي ميتونست ٢كي بزنه و گرافيك قويتر مثلا ٨٨٠ اكتا استفاده كنه ك نكرد و برتري اين گوشي رو من فقط در پردازنده خيلي خوب و كم مصرف و باتري عالي ميدونم

مقداد م در تاریخ : 1394/10/15

با مقايسه عملكرد كمپانيها در استفاده از a57 و همچنين معماري ساختشون مشخص ميشه هواوي خيلي محتاطانه كار ميكنه و علاقه ب استفاده از معماريهاي جديدتر و كم مصرفتر نداشت ولي امسال كار خوبي انجام داد از نظر معناري ساخت ولي ب حداقل قدرت مالي٨٨٠ راضي شد ك اين واسه يه گوشي با قيمت نزديك دو ميليون مناسب نيس . راجع ب بنچمارك انتوتو هم بايد عرض كنم شما چهار هسته a72 ك نسل حديدتر a57هست رو با چهار a57 مقايسه نكن ضمن اينكه رزولوشن صفحه رو هم در نظر بگير تا علت اين اختلاف اعدادي ذكر كردين روشن بشه پس كيرين٩٥٠ بايد با اكسينوس٨٨٩٠ مقايسه بشه و البته گرافيك مالي ٨٨٠ ١٢هسته اي با مالي ٨٨٠ چهار هسته اي ميت ٨

مقداد م در تاریخ : 1394/10/15

دوست عزيز قبلش كمي تحقيق كنين چراكه اولا قراره مالي ٨٨٠ دوازده هسته اي استفاده بشه نه همين كواد ثانيا شما چهار هسته a72 روي صفحه ١٠٨٠ رو با چهار هسته a57 روي ٢كي مقايسه ميكني و نظرتون اينه قويتره ؟ مقايسه ايندو خارج از عدالته ولي بايد بگم هواوي دو سال فرصت داشت از a57 استفاده كنه كه نكرد و الان هم ب حداقل قدرت مالي٨٨٠ راضي شد و قدرت مالي٨٨٠ چهار هسته اي بيشتر از ٧٦٠ اكتا نيس . رزولوشن بيشتر هم باعث شفافيت و شارپتر بودن ميشه ك هواوي در قسمت صفحه مث gpu ميتونست بهتر ازينا عمل كنه ولي بازم جاي شكرش باقيه ب خاطر اينكه آخرين گرافيكي ك بهره برد مالي٦٢٨چهار هسته اي بود و با احتياطهاي زياد هواوي ك شاهدش بوديم فك ميكردم در چيپ جديديش از مالي ٧٦٠ دو هسته اي استفاده كنه

مقداد م در تاریخ : 1394/10/15

دوست عزيز اون زمان رو شما با الان مقايسه نكن ضمن اينكه ببين ارزش اون گوشي براي سازنده اش برابري ميكرد با ارزش ميت٨ واسه هواوي در اين زمان ؟ منظورم اينه اين پرچمدار هواويه در قسمت فبلتها و شما اينو با يه ميانرده چند سال قبل مقايسه نكن همچنين مشخصه اين رزولوشن واسه ابعاد نهايتا ٥.٣ شفافيت داره ولي در ابعاد بزرگتر ، برگ برنده محسوب نميشه مخصوصا ك وارد ٢٠١٦ شديم و چهار سالي هست صفحات ١٠٨٠ عادي شدن . همچنين وقتي صفحه اي رزولوشن بالاتر داشته باشه و در تموم موارد كيفيتو داشته باشه ، قطعا گزينه بهتري ميشه تا رزولوشن ١٠٨٠

نیما ر در تاریخ : 1394/10/15

بهترین کیبردی که من باهاش کار کردم کیبرد الجی بوده از کیبرد htc که خودم دارم خیلی بهتره.اندازه و نحوه قرار گرفتنشو میتونی تغییر بدی.

ali s در تاریخ : 1394/10/15

دوست عزیز قبل از نظر دادن خواهش میکنم یه تحقیقی بکنید بعد نظر بدید.این گوشی هم از لحاظ سیcpuهم از لحاظGpuاز نوت5 قویتره Mali-T880 M‍P4 تو چیپ آینده ی سامسونگ که قراره تو S7 بکار برده بشه استفاده شده. تعداد پیکسلی هم که شما فرمودید کوچکترین تاثیری تو کیفیتو کنتراست نداره

ارسلان ش در تاریخ : 1394/10/15

دوسته عزیز ...
میت8 هم فبلته عزیزم اولا
دوما صفحه نمایش رو ندیده،چطور قضاوت کردین؟؟؟؟؟؟
ما فقط میدونیم شرکت سازنده اسم neo ipsروش گذاشته
اینکه فقط از رو تراکم بخوایم نظر بدیم که الان چند مدل گوشیه چینی اومدن کواد اچ دی زدن در مقابل آیفون همین326
....
از کادت گرافیکای هواوی همش انتقاد میشی ،درسته ولی این رو منتقدای درست حسابی هم خوب دونستن فقط باید بیاد و تو عمل تست بشه وگرنه اسما عالیه
درضمن از نظر انتوتو فعلا تو اندرویدها اوله

armin a در تاریخ : 1394/10/14

سلام دوست عزیز
درمورد پردازنده منظورم داغ کردن بیش ازحد یامحسوس گوشی بود نه متعارف واستاندارد که این گوشی درعمل نشان داده است
درباره کیفیت ساخت من نظرکسانیکه این گوشی رادردستشان هست راگفتم بروید به سایت gsmarenaدرقسمت نظرات کاربران چینی این گوشی خواهید دید که چه تعریفی کردند ازاین غول میت ٨

alireza 0 در تاریخ : 1394/10/14

تا با گوشی کار نکردی و تودستات نگرفتی نمیشه به اعداد وارقام حساب کرد دیگه کی میگه این فبلت نیست ونوت فبلته هر دو تاشون فبلت هستند

محسن غ در تاریخ : 1394/10/14

تو صفحه زیره ۲۰ اینچ اره یکیه!!!!!
نه تراکم ایمقد یکی نیس از نظر عدیدی ولی تو دید یکیه!!اونم که میگی کیفیتش اینجور اونجور بخاطره پنلشونه!!که کلا بحثش جداس و کیفیت تصویرشون زمین تااسمون فرق داره!!!
...
عزیز از سایز ۵.۵ تا۶.۹ میگن فبلت!!
از هیچ لحاظ قابل مقایسه نیس؟
کیفیت ساخت و سخت افزار از نوت ۵کاملا سرتره!حتی تو بنچمارک !
عزیز گوشی اومد تو بازار تست کردی بعد این جوری نظر تخصصی بده!

محسن غ در تاریخ : 1394/10/14

اتفاقا دوست عزیز
یکی از مدارک شارپ بون تصویر تراکم پیکسلیه!!!!!
دقیقا مثه دوربین!هرچی مگاپیکسل بالاتر باشه جزییات بیشتره!

Mohsen r در تاریخ : 1394/10/14

سلام ارش جان.خوبی؟
من موافقم که قطعا نوت۵ از این بهتره...ولب برای کسایی که مشکل مالی دارن و میخوان یه انتخاب مناسب کنن عالیه....
فقط ببین وضوح نوت ۵ 4k نیست عزیز.وضوح 4k وضوح z5 premium هستش.حتما شنیدی که تنها گوشی 4k جهان همونه.اعدادشو چک کن میفهمی

مقداد م در تاریخ : 1394/10/14

ارسلان ، صفحات 2کی کلا شارپتر هستن تا 1080 مخصوصا توی سایزهای خیلی بزرگ این مشهوده

محسن : مرسی البته درسته 1080 توی 6اینچ ضعیف نیس ولی جالب هم نیس مث این میونه روی 5.5اینچ بیایم از 720پی استفاده کنیم

babak m در تاریخ : 1394/10/13

دوست عزیز گلکسی مگا 6.3 صفحش از اینم بزرگتر بود ولی رزولوشنش 720 بود به نظر من 1440 زیاد تفاوتی با 1080 نداره مهم کیفیت صفحه نمایش و رندر رنگ هاست نه تعداد پیکسل

آرش - در تاریخ : 1394/10/13

دوست عزیز
مگه چنین پردازنده و کلا چنین دستگاهی ساخته شده که فرمودین: «پردازنده قوی که درعمل به هیچ عنوان داغ نمیکند». اصلا مگه امکان داره که یک پردازنده «به هیچ عنوان» داغ نکنه؟! شما با اجرای یک بازی دارای گرافیکِ سنگین روی هر گوشی از هر شرکتی داغ شدن پردازنده و به پیروی از اون کل گوشی رو، هم توی دست‌تون حس می‌کنید و هم می‌تونید به راحتی با نرم‌افزارهای مربوطه اندازه‌گیری کنید.
پس در تعریف از محصول مورد علاقه‌تون اغراق نکنید.
راجع به صفحه‌نمایش خب حق با شماست. مهندسین هواوی خوب تونستن اندازه‌ها رو کم کنن ولی فرمودین «کیفیت ساخت وزیبایی خاص» چه کار کیفی خاصی در تولید این گوشی اتفاق افتاده؟ قیمتش هم که هنوز تو بازار تثبیت نشده ولی قیمت فعلیش نسبت به سخت‌افزارش بالاست.
موفق باشید

آرش - در تاریخ : 1394/10/13

دوست عزیز
نمی‌دونم فرمایش‌تون شوخی بوده یا واقعا همچنین حرفی زدید؟! از هیچ لحاظی این گوشی با نوت5 قابل مقایسه نیست. اول اینکه نوت5 یک فبلته و این یک گوشی. ثانیا شما فقط صفحه‌نمایش این دو دستگاه رو مقایسه بفرمایید تا تفاوت‌ها رو متوجه بشید. یعنی واقعا یک صفحه نمایش فول‌اچ‌دی با 4k یکیه؟! رزولوشن 518 با 368 برابره؟ حالا دیگه وارد بحث GPU نمی‌شیم که خودش در بحث پردازش تصویر بسیار مهمه.
اینا رو نمی‌شه اختلافات جزئی یا به تعبیر شما «فوقوالعاده جزیی» قلمداد کرد. اینا دنیایی تفاوت میان دستگاه‌ها ایجاد می‌کنن.

محسن غ در تاریخ : 1394/10/12

نظرت محترمه
ولی بازم کافیه تراکم بیشتر 326 واسه چش سخته تشخیصش که این 360 تاس!
ولی اره حدود 20% 2کی بهتره تو صفحه بزرگ

ارسلان ش در تاریخ : 1394/10/12

شارپ بودن و کنتراست اصلا ربطی به پیکسل نداره باز به حجم نور خیلی بیشتر مربوطه
مقاله های باحالی ازین قضیه تو گوگل هست
نمونه ش آیفون حدود320 رو با خیلی از فول اچ دی یا کواد های بازار مقایسه کن و تست شارپ رو ببین

azar p در تاریخ : 1394/10/12

از نظر امکانات mate 8 معادل کدامیک از گوشی سامسونگ می باشد؟
ممنون

مقداد م در تاریخ : 1394/10/12

محسن ، رزولوشن 1080 دیکه واقعا واسه 6اینچ کمه و شفافیت 2کی رو نداره . ولی توی سایزهای 5 تا 5.2 تفاوت ظاهری بین 1080 و 1440 واقعا تابلو نیس ولی ابعاد بزرگ دیگه 1080 جالب نیس .

احد ح در تاریخ : 1394/10/11

دوست عزيز كلي برنامه كيبورد عالي هست ..حتما لازم نيست كه از خوده كيبورد گوشي استفاده كنيد

در كل روي گوشي ها دو كيبورد پيشفرض هست

يكي كيبورد گوگل ..هست ..يكي هم كيبورد اختصاصي خوده گوشي كه من خودم ترجيح ميدم اسمارت كيبورد رو نصب كنم .كه از هر دوشون بهتره

مهدی و و در تاریخ : 1394/10/11

دوست عزیز شما برنامه swype for huawei را دانلود کن، یه کیبورد مناسب برای گوشیهای هواویه، من باهاش کار کردم و امکانات خوبی داره (تقریبا همه فرمایشات شما رو پشتیبانی میکنه)
گوشیهای هواوی با وجود اپدیت های ضعیف و دوربین نه چندان خوب، یه سری مزایایی دارن از نظر من؛ یکیش برنامه قدرتمند مدیریت گوشیه که شما بسیاری از تنظیماتی که در سایر گوشیها بهش دسترسی نداری رو میتونی انجام بدی (از مدیریت استارت اپ بگیر تا مدیریت کامل روی استفاده از وای فای و دیتا و اجرای برنامه ها روی پس زمینه)
توی اپدیت جدید سامسونگ یه برنامه مدیریت هوشمند داده که هنوز خیلی جا داره تا به هواوی برسه.
اما همینطور که اقا امیر گفتن هواوی و سایر برندهای چینی در زمینه سخت افزار و گوشی های پرچمدار خیلی از سامسونگ عقب ترن

محسن غ در تاریخ : 1394/10/10

جفتش دیگه در یه سطحن پرچمدارایه ۲۰۱۴ به بعد دیگه تقریبا از همه مظر در یه سطحن همشون اختلافاتشون جزیی هس که انتخاب به سلیقه فرده
برتری هاشون نسبت به هم فوقوالعاده جزیی هس

mehdi p در تاریخ : 1394/10/9

اگه به ایران به طور رسمی وارد بشه و هواوی بتونه تعداد زیادی تولید کنه احتمالا تا یه ماه دیگه یواش یواش میاد تو بازار شایدم دو ماه دیگه ولی تا اون موقع صد در صد میاد

mehdi p در تاریخ : 1394/10/9

این گوشی واقعا خوبه واقعا سریعه و دوربینش خیلی خوبه باتریش هم خوبه ولی یه مشکل ( از نظر من ) که گوشی های هواوی دارن ( همه مدلاش حتی p8 داشتم ) اینه که کیبوردشون مثل اس 6 یا گوشی های سونی یا اچ تی سی نمیشه یعنی من با این گوشی ها اصلا نمیتونم تند تند تایپ کنم اسوایپ فارسی هم نداره ولی با اس 6 خیلی راحت تایپ میکنم اسوایپ فارسی هم داره هوش مصنوعی داره کلماتو یاد میگیره خیلی خوبه کلا.گوشی های الجی هم همینجوری کیبوردشون بدرد نخوره ولی سامسونگ ( البته اس 6 به بعد ) و سونی و اچ تی سی کیبوردشون خوبه و خیلی راحت میشه تایپ کرد. از بقیه لحاظ این گوشی عالیه مخصوصا سرعتش که بی نظیره داغ نمیشه اثر انگشتش خیلی دقیق و سریعه باتریش عالیه صفحه نمایشش هم خیلی خوبه ( عالی نیست ولی در کل کسی رو ناامید نمیکنه ) دوربینش هم خیلی خوبه و خیلی سریعه!

armin a در تاریخ : 1394/10/8

میت ۸ غول گوشیهای اندروییدی است
به چنددلیل اساسی:
۱-کیفیت ساخت وزیبایی خاص
۲-اندازه صفحه نمایش درحدگوشیهای ۵/۵اینچ است بخاطرلبه باریک گوشی
۳-پردازنده قوی که درعمل به هیچ عنوان داغ نمیکند
۴-تراکم پیکسل های صفحه نمایش معقولانه درجهت روان بودن گوشی وهدرنرفتن بی دلیل انرژی باتری
۵-قیمت مناسب نسبت به رقبای گرانقیمت
۶‍-کیفیت دوربین سلفی واصلی گوشی
۷-سنسوراثرانگشت عالی درعمل ورابط کاربری زیبای جدید هواوی که درعمل اندرویید را روان اجرامیکند
...

احمد ع در تاریخ : 1394/10/6

عزیز دل پیکسل در اینچش اینقدر هست نه کیفیتش.
این حرف شما دقیقا مثل اینه که بگی کیفیت دوربین این گوشی 16 مگاپیکسله

خوبی هواوی اینه با اعداد و ارقام مردمو فریب نمیده برعکس خیلی از برندا که نام نمیبرم
شما همین صفحه رو با نت5 و 6s مقایسه کنید تا متوجه بشید قضیه چیه

ارسلان ش در تاریخ : 1394/10/5

الان کواد اچ دی و اکتا اچ دی و هزاران اچ دی اومده قبول ولی فول اچ دی آنچنان ضعیف نیستا5

Rasool H در تاریخ : 1394/10/5

سلام
داداش وقتی اولین بار توی جی3 از صفحه 2K استفاده شد واسه همه یه چیز خیییییلییییی جدید و باور نکردنی بود و بعضیا میگفتن آخرت کیفیته و بعضیا میگفتن تبلیغاتیه بعضیا میگفتن تاثیری نداره و خلاصه حرف زیاد بود تا اینمه ده ها مدل دیگه گوشی با همون دقت 2K اومد بازار و نقاط ضعف جی3 مثل نور کم و رنگهای مرده توی اونا برطرف شد و واسه همه عادی شد

یا وقتی واسه اولین بار گوشی مثل S3 یا One X اومدن تو بازار همه تو کف پردازنده 4هسته ای بودن هر کی این گوشیا رو داشت احساس قدرت میکرد اما حالا چی؟؟؟ One X که دیگه به ملکوت اعلا پیوست و هر کی هم اس3 داره بهش میگن خسته نشدی از بس از این گوشی استفاده کردی؟؟

الان حکایت این میت8 هم همینطوره، تنها فرقش با بقیه گوشیا اینه که از پردازنده جدید a72 استفاده کرده که ضریب پردازشیش اگه اشتباه نکنم بین 6.3 تا 7.3 باشه که قبل اون قویترین پردازنده a57 با ضریب پردازشی 4.5 بود که با این اختلاف بایدم شاهد همچین تفاوت قدرتی باشیم که توی تست بنچمارکها خیلی تاثیر میذازه
من پارسال اسم این Cortex-a72 رو شنیده بودم و منتظرش بودم ولی فکر نمیکردم اینقدر دیر بیاد توی بازار، این اولین مدل گوشی که از این پردازنده استفاده میکنه که البته به صورت رسمی و جهانی عرضه میشه چون قبلا این پردازنده روی یکی از گوشیهای یه شرکت که فقط واسه کشور خودش گوشی میزنه زده شده و توی GSMArena دیده بودمش ولی اصلا یادم نیست چی بود یا شایدم اشتباه میکنم و چیز دیگه ای رو به اشتباه میگم

در کل منظورم اینه که باید صبر کرد و دید چیپستهای جدید Qualcomm و Exynos که دو پردازنده جدید به اسمای M1 و Kryo ساختن چی از آب در میاد بعد بیایم بگیم این گوشی پرچمدار واقعی حساب میشه یا یه گوشی میان رده توی پرچمدارا به حساب میاد ((مثل P8 که با پردازنده ضعیفش توی لیست پرچمدارایی قرار گرفت که پردازنده هاشون خیلی قویتر بودن))

شرمنده زیاد نوشتم،، فقط خواستم بگم تنها تفاوت این گوشی با بقیه توی همین معماری پردازندشه که باعث این اختلاف شده

موفق باشید

کامبیز s در تاریخ : 1394/10/4

با سلام .
دوست گرامی .مزیت هواوی اینه که خودش سخت افزار سازه و برای همین تو قیمت میان رده و پایین رده عملا رقیبی براش نیست
اما اگه بخواد در رده ۱ جهانی بزنه و مثلا صفحه نمایش ۲k از سامسونگ و فلان از سونی سفارش بده انوقت از مزیت اصلیش که قیمته دور میشه و مجبوره یه گوشی با مشخصات فلان برند مطرح درست کنه با همون قیمت و حتی بالاتر ...خوب انوقت چون ظرفیت فروش و برند محصولاتی چون اپل و سامسونگ رو نداره از نظر اقبال عمومی یعنی اگه قرار من ۲.۳میلیون بدم بیشتر راغب به محصولات شناخته شده مثل اپل یا سامسونگ هستم ..برای همین خود هووای هم این مطلب رو میدونه و الان هدف اقتصادی خودش رو در میان رده و پایین رده قرار داده و میدونه تو قیمت بالا در حال حاضر اقبال عمومی نداره و اکثر افراد هواوی رو خریدن چون قیمت مناسبی داشته و بعنوان یه گوشی لوکس و برند یک جهانی فعلا نمیتونه با رقبای مطرح جهانی مبارزه کنه ....برای همین برای من نوعی هم بهتره اگه میخوام ۲ میلیون بیشتر پول بدم دنبال هواوی نرم و اگه میخوام در حد ۸۰۰ تا ۱میلیون پول بدم بهتره دنبال هواوی برم (البته کلی گفتم والا من بجز یک مدل خاص اصلا گوشی دیگه ای دستم نمیگیرم و هر بار گوشی دیگه ای خریدم یا دستم گرفتم از استفاده انها لذت نبردم )

arsham a در تاریخ : 1394/10/4

سلام..

توسایت gfx bench

قدر ت t880 از t 760 بالاتره اختلافه کمی از آدرنو 430 رتبه دومو داره
آدرنو 39.6
مالی t 880 39.3
فرم بر ثانیه ...
آدرنو 2216
مالی880. 2199
فرم بر ثانیه

در.کل جی پی یو.عالی داره و کم نمیاره ...

موفق باشین...

ali s در تاریخ : 1394/10/4

من نگفتم s6گوشی ضعیفیه اتفاقأ خیلی هم قویه اما نسبت بهmate8ضعیفتره اما همین گوشیها تا چند سال آینده همه ی برنامه هارو اجرا میکنن بحث من سر افرادیه که دنبال یه عددن که بگن فلان گوشی خوبه اون یکی بده در صورتی که با چندتا گوشی خوب کار کرده باشن میفهمن که تو عمل تفاوتشون خیلی ناچیزه علتشم اینه که اکثر برندا مصرف کننده هستن و ممکنه یه قطعه مثل cpuساخته یه شرکت تو ده تا گوشی پرچمدار بکار برده بشه حالا دیگه میشه گفت کدومشون قویتره؟ البته با توجه به رم و جی پی یو شاید اختلافای ناچیزی به وجود بیاد که تو عمل مهم نیست.به نظر شما قدرت به کار رفته تو همین گوشی یا نوت5 و.... واقعأ بکارتون میاد؟

محمد m در تاریخ : 1394/10/3

عمق اطلاعات رو میشه میزان و کیفیت داده‌هایی که در بستر سیگنال‌ ها بین کاربر و کامپیوتر در دنیای مجازی رد و بدل میشه دونست
رزلوشن بالا کیفیت رو بالاتر میبره ولی ربطی به کیفیت دیدن صفحه نمایش با چشم نداره
...

sj q در تاریخ : 1394/10/3

پاسخ به نظر شما واقعا بی فایده است با توجه به مقایسه ایی که شما از اگزینوس و کیرین ۹۵۰ کردید و اون مقایسه از نظر سرعت و کیلومتر در اتوبان رو پیش کشیدید!!!! بنظر من بی فایدست ولی شمارو به خواندن نظرات اقا امیر(amir -) که چندتا نظر گذاشتن جلب میکنم و حتما برید اون نظرات رو بخوانید چون بسیار زیبا شرح دادن ...

ali s در تاریخ : 1394/10/3

یه چیز دیگه هم هست راجب صفحه نمایش که بعضی از دوستان گیر دادن به تعداد پیکسل اینه که اگه واقعأ نیاز واجب بود به 2k خیلی راحت سفارش صفحه نمایش با این کیفیتو میداد.همین سامسونگ از خداشه که هواوی از این شرکت صفحه نمایشاشو بخره حالا با هر کیفیتی که باشه مثلmate s که ساخت سامسونگ هستن پس اینقد رو تعداد پیکسل مانور ندید.دیگه از اپل بالاتر نداریم که اکثر برندا ازش کپی میکنن اونا هم اعتقادی به2kندارنو میگن واسه سایز یه گوشی فول اچ دی کافیه اما کسی به اونا کاری نداره چون اپله دیگه!!!!!!از لحاظ سخت افزارم اگه کسی برنامه یا بازی پیدا کرد که روmate7که پرچمداره پاسالشه اجرا نشه اونوقت بیاد در مورد این گوشی با این سخت افزار عالی انتقداد کنه ...

محمد m در تاریخ : 1394/10/2

پرچمدار پارسال سامسونگ رو میخای استفاده کنی؟
چیپستش در حد متوسطه با هسته های a57 و a53 و با لیتوگرافی 20 نانومتری ساخته شده که مصرف و گرمای بیشتری نسبت به چیپست میت8 که با هسته های a53 و a57 بر اساس لیتوگرافی 16 نانومتری ساخته شده داره
سامسونگ تا سال 2014 جنس بدنه پلاستیک استفاده میکرد که پرچمدار پارسال مورد نظر شما پلاستیکیه
الان نمیشه در مورد کیفیت دوربین و میزان مصرف باتری میت 8 نظر دادی
وقتی بررسی شد نظر میدیم

محمد m در تاریخ : 1394/10/2

نظرتون عالیه
وقتی چیپست کیرین 950 با این بنچمارکمتوسط باشه چیپست اگزینوس 7420 هم متوسطه
در سایت زومیت خوندم یکی سوال کرده بود که چرا سامسونگ در نوت5 از چیپست چند ماه پیش استفاده کرد و چیپست قوی تری بکار نبرد وکه یکی از کاربران سامسونگی در جواب گفته بود این چیپست رو کافی دونسته
اس6 چیپست قوی داره و نصف چیپست میت8 نیست
قدرت کیرین 950 در برابر اگزینوس 7420 مانند اینه که کیرین 950 300 کیلومتر در ساعت سرعتشه و اگزینوس 7420 280 کیلومتر بر ساعت

ali s در تاریخ : 1394/10/2

... نمیگم گوشیهای سامسونگ بده اتفاقأ خیلی هم با کیفیتن اما این گوشی با چندتا گوشی دیگه ی هواوی دست کمی از اونا ندارن الانم این گوشی تو اندروید از همه قویتره شما هم هی بگو پیکسل تازه منبع معتبری براش ندادی.یه اس3یا نوت3یاp7همه ی برنامه هارو اجرا میکنه که مال دو سه سال پیشن چه برسه این گوشی.الان دیگه خیلی از گوشیها در یه اندازه ان و بستگی به سلیقه ی افراد داره شما هم به سلیقه ی بقیه احترام بزار

شهاب الدین ق در تاریخ : 1394/10/2

بلک بری و اپل دارن رو رزولوشن بالای 500 کار می کنن اونوقت بعد این همه مدت این چیه وارد بازار شده؟
دوربین هووآوی هم هرکاری کنی مثل سامسونگ رزولوشنش قلابیه
مثلا جی 7 که اینهمم طرفدار داره و دوربینش 13 هست کیفیت عکسش خصوصا توی زوم کردن از بلک بری لیپ پایین تره که دوربینش هشته

محمد m در تاریخ : 1394/10/2

پردازنده که مشکلی نداره
4هسته a57 واسه کارای سنگین و سبک a53
بر اساس لیتوگرافی 16 نانومتری ساخته شده که مصرف و گرما رو نسبت به 20 نانومتری کمتر کرده
فقط جی پی یو خوب و نه عالی داره
اگه از نسخه 12 هسته مالی T880 استفاده میکردن مانند اگزینوس 8890 نتایچ بنچمارک بهتر میشد
اصن از در همه موارد از نوت5 ضعیفتره ولی نگایی به قیمتش کنی بد نیست
نسخه 32 گیگ میت8 470 دلار و نسخه 32 گیگ نوت5 740 دلار
هواوی اگه رزلوشن بالاتر فیلمبرداری 4کا و نسخه 12 هسته مالی T880 رو استفاده میکرد هم قیمتش به اندازه نوت5 نمیشد

ali s در تاریخ : 1394/10/2

این یکی از بهترین های اندرویده اگه بعضی ها به این میگن گوشی متوسط یا خیلی قوی نیست پس باید نوت5 اس6 جی4 و خیلی گوشیهای دیگه که نصف این قدرت دارنو بگیم ضعیف.نمیدونم سامسونگو سونیو اپل ارث بابای ما هستن که اینقد طرفداریشونو میکنیم از یه گوشیه خوب باید تعریف کرد حالا هر برندی که میخواد باشه ما مصرف کننده هستیم پس الکی تعصب برند خاصیو نکشیم به نفع خود ماست

محمد m در تاریخ : 1394/10/1

فقط جی پی یو مشکل داره
مقایسه امتیازات تک هسته ای و چند هسته ای کیرین 950 با سایر رقبا

Samsung Exynos M1 Mongoose – 2.3GHz 2,294 6,908
Samsung Exynos M1 (Mongoose) – Power Saving 1,710 4,896
Samsung Exynos M1 (Mongoose) – Ultra Power Saving 1,100 3,209
Samsung Exynos 7420 1,486 4,970
Apple A9 2,487 4,330
HiSilicon Kirin 950 1,710 6,245
Qualcomm Snapdragon 820 1,731 4,970

ساميا ر در تاریخ : 1394/10/1

سلام دوستان.من بين دومدل سامسونگ نوت 4.مدل 32 گيگ.و ميت 8 32 يا 64 گيگ موندم که کدوم بهتره؟من آپديت اندرويد برام مهم نيست تعصبي هم روي برند ندارم.فقط سرعت بالا.دوربين خوب.هم سلفي هم دوربين پشت.حافظه ي بالا.وباتري برام مهمه.کدوم رو انتخاب کنم که که با اجراي برنامه ها و بازياي سنگين مشکلي نداشته باشه.من از گوشي زياد کار ميکشم.هم پر ميکنم هم زياد برنامه نصب ميکنم.خلاصه زياد هنگ نکنه.و يه سوال ديگه.اين که سامسونگ نوت 4 32 گيگ دو سيم کارته داره؟لطفا زود تر جوابمو بدين؟

محمد m در تاریخ : 1394/10/1

ضعف در جی پی یو توسط هواوی ادامه داره ولی با قیمت کمتر نسبت به پرچمدارای شرکت های دیگه نمیشه زیاد سخت گرفت
نمودار سوم رو ببینین(T-Rex (1080p و با رقبای نسل قبل مقایسه کنین
Apple iPhone 6s Plus GFX 2.7 T-Rex (1080p)=59.6 fps
Samsung Galaxy S6 edge GFX 2.7 T-Rex (1080p)=59 fps
HTC One M9 GFX 2.7 T-Rex (1080p)=49 fps
[censored]in 950 GFX T-Rex (1080p) =34 fps
فقط 34 فریم
Mali T880MP4 برای رزولوشن 1080p کافی و شاید هم زیادی باشه
هواوی داره به سرعت پیشرفت میکنه
در چیپست کیرین930 از هسته های تقویت شده a53 استفاده کرد دید فرق زیادی نداره و در کیرین 950 این مشکلو رفع کرد
ضعف جی پی یو در چیپست بعدی رفع میشه
موارد 4501 تا 4600 از مجموع 4674 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا