نظر کاربران درباره گوشی موبایل ال جی V10

V10 وی 10

LG V10 ال جی
ارزیابی کاربران: 8.4 از 10 (1708 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های ال جی
» ال جی Q52
» ال جی K62
» ال جی K52
» ال جی K42
» ال جی K71
» ال جی Wing 5G
» ال جی Q92 5G
» ال جی K31
» ال جی Q61
» ال جی Stylo 6
» ال جی Velvet
» ال جی Folder 2
» ال جی V60 ThinQ 5G
» ال جی Q51
» ال جی W10 Alpha
» ال جی K61
» ال جی K51S
» ال جی K41S
» ال جی G Pad 5 10.1
» ال جی G8X ThinQ
» ال جی Q70
» ال جی K50S
» ال جی W30 Pro
» ال جی W30
» ال جی W10
» ال جی G8s ThinQ
» ال جی V50 ThinQ 5G
» ال جی K40
» ال جی K50
» ال جی Q60
» ال جی G8 ThinQ
» ال جی Q9
» ال جی V40 ThinQ
» ال جی Watch W7
» ال جی Candy
» ال جی G7 Fit
» ال جی G7 One
» ال جی K11 Plus
» ال جی Q Stylo 4
» ال جی Q Stylus
» ال جی G7 ThinQ
» ال جی Q7
» ال جی Zone 4
» ال جی V30s Thinq
» ال جی K10 2018
» ال جی K8 2018
» ال جی V30
» ال جی Q8
» ال جی G Pad IV 8.0 FHD
» ال جی Q6
» ال جی X venture
» ال جی X power 2
» ال جی G6
» ال جی Stylus 3
» ال جی K10 2017
» ال جی K8 2017
» ال جی K4 2017
» ال جی G Pad III 10.1 FHD
» ال جی U
» ال جی V20
» ال جی K3
» ال جی X Skin
» ال جی X5
» ال جی X max
» ال جی X mach
» ال جی G Pad X 8.0
» ال جی G Pad III 8.0 FHD
» ال جی X power
» ال جی X style
» ال جی Stylus 2 Plus
» ال جی G5 SE
» ال جی K5
» ال جی X cam
» ال جی X screen
» ال جی G5
» ال جی K8
» ال جی Stylus 2
» ال جی K4
» ال جی K10
» ال جی K7
» ال جی G Pad II 8.3 LTE
» ال جی V10
» ال جی Nexus 5X
» ال جی G Pad II 10.1
» ال جی G Pad II 8.0 LTE
» ال جی Wine
» ال جی G4 Beat
» ال جی G4 Stylus
» ال جی G Stylo
» ال جی G4
» ال جی AKA
» ال جی Joy
» ال جی Leon
» ال جی Spirit
» ال جی Magna
» ال جی G Flex 2
» ال جی G3 Dual-LTE
» ال جی L60
» ال جی L Bello
» ال جی L Fino
» ال جی G Pad 8.0 LTE
» ال جی G Vista
» ال جی G3 Stylus
» ال جی G Pad 7.0 LTE
» ال جی L60 Dual
» ال جی L20
» ال جی L50
» ال جی G3 S Dual (Beat Dual)
» ال جی G3 S (Beat)
» ال جی L30
» ال جی G3
» ال جی G Pad 10.1
» ال جی G Pad 8.0
» ال جی G Pad 7.0
» ال جی L80 Dual
» ال جی L65 Dual D285
» ال جی L70 D320N
» ال جی L90 Dual D410
» ال جی F70 D315
» ال جی G2 mini LTE Tegra
» ال جی G2 mini LTE
» ال جی L40
» ال جی L70 Dual D325
» ال جی L90 D405
» ال جی G2 mini
» ال جی G Pro 2
» ال جی Optimus L1 II Tri E475
» ال جی Nexus 5
» ال جی G Flex
» ال جی G Pro Lite
» ال جی G Pro Lite Dual
» ال جی Vu 3
» ال جی G Pad 8.3
» ال جی Optimus L9 II
» ال جی G2
» ال جی Optimus L4 II Dual E445
» ال جی Optimus L4 II E440
» ال جی Optimus L1 II Dual E420
» ال جی Optimus L1 II E410
» ال جی Optimus L3 II Dual E435
» ال جی Optimus L5 II Dual E455
» ال جی Optimus L7 II Dual P715
» ال جی Optimus Vu II
» ال جی Optimus F5 P875
» ال جی Optimus F7
» ال جی Optimus L5 II E460
» ال جی Optimus L3 II E430
» ال جی Optimus L7 II P710
» ال جی Optimus G Pro E985
» ال جی Nexus 4 E960

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1501 تا 1600 از مجموع 1698 مورد

عرفان ع در تاریخ : 1394/9/16

دوست عزیز جی فور ۶۰ فریم فول اچ دی و سی فریم فور کی هست....احتمالا گزینه هارو بدرستی انتخاب نکردین

mohammadJavad A در تاریخ : 1394/9/15

]چیییییییی؟ تا هفته دوم دی ماه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من زنگ زدم نمایندگی ال جی تو اهواز گفت تا چند روز دیگه اینجاست،قیمتم گفت میانگین بین 1.900 تا 2 میلیون.
یعنی بهم دروغ گفتن؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

عرفان ع در تاریخ : 1394/9/15

دوست عزیز عرض کردم خدمتتون این گوشی تا دو ترابایت یعنی دو هزار گیگابایت رم میخوره که در عرضصه جهانی تا بحال یک رم دویست گیگابایتی همراهش بوده

سعید ل در تاریخ : 1394/9/15

کاش لااقل این یکی دیگه فیلمبرداری 60 فریم 1080 داشته باشه بنظم بدترین ایراد جی 4 همین بود و واقعا جاش خالی بود

mr a در تاریخ : 1394/9/15

احتمال داره نسخه 32 هم داشته باشه
من دیروز توو یکی از فروشگاه آنلاین که فک کنم مربوط به آمریکا بود نسخه دو سیم رو هم دیدم خیلی تعجب آور بود
نمیدونم لینکشو بزارم تایید میشه یا نه

عرفان ع در تاریخ : 1394/9/15

بستگی داره...اگر از اون دسته کسانی هستین که دوست دارین بگین پردازشگر گوشیتون جدیده..زد ۵ ولی اگه گوشی خوب میخواین وی ۱۰

mr a در تاریخ : 1394/9/15

ممنون دوست عزیز
راستی دیروز گفتید رم 200 گیگ هم روشه
ولی این گوشی تا 120 گیگ بیشتر ساپورت نمیکنه
البته شاید من بد متوجه شدم.

Milad m در تاریخ : 1394/9/14

صفحه نمایش دوم: 2.1 اینچ - 160x1040 پیکسل
زمانی که صفحه نمایش اصلی گوشی خاموش یا روشن باشد، صفحه نمایش دوم با عملکرد مستقل فعال است. زمانی که صفحه نمایش اصلی گوشی خاموش باشد صفحه نمایش دوم، به صورت مستقل به یک بیلبورد اطلاعاتی تبدیل شده و به صورت 24 ساعته اطلاعات عمومی نظیر آب‌ و هوا، زمان، تاریخ و عمر باتری و امضای شخصی که به مالکیت شما اعتبار می‌بخشد، را به شما نمایش می‌دهد. با کشیدن یا ضربه زدن روی این صفحه نمایش به شما این امکان را می‌دهد که با دسترسی فوری به ابزار Quick Tools، به صورت میانبربه حالت‌های, silent ,WiFi فلش و دوربین دسترسی سریع و راحت داشته باشید. هنگامی که صفحه نمایش اصلی روشن باشد این گوشی به یک پنل چندکاره تبدیل شده که به سرعت بین برنامه‌های اخیر، مخاطبین مورد علاقه، پخش موسیقی و رویدادهای پیش رو تغییر میکند.

mr a در تاریخ : 1394/9/14

سلام
ممنون
جدی رم ۲۰۰ گیگ روش باشه که خیلی عالیه
یعنی یه پک کامل
امیدوارم زودتر وارد بازار بشه

Aylin R در تاریخ : 1394/9/14

سلام.. من میخوام گوشی بخرم امانمیدونم ازاین سه تاگوشی کدوم یکی روانتخاب کنم اگه میشه راهنمایم کنید.LG V10.Z5premium.وان ام9پلاس.

عرفان ع در تاریخ : 1394/9/14

دوست عزیزکیفیت هر دو صفحه یکسان است...چون ال جی طوریساخته که با اینکه تفاوت در رزولوشن دارند اما ppi هردو صفحه یکسان است....
در هر دو حالت میتونه روشن باشه بر حسب نیازشما
سایز صفحه اصلی 5.7 اینچ و سایز صفحه دوم 2.1اینچ هست ام درمجموع 6 اینچ میباشد

ضمنا طبق اعلام برخی منابع این دو صفحه دراصل یک صفحههستند که نور انها به طور مجزا کنترل میشود...

siavash n در تاریخ : 1394/9/13

پس کی میادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
این ال جی همیشه تاخیر داره تو ایران

عرفان ع در تاریخ : 1394/9/12

سلام..خیلی ممنون..احوال شما؟
بله درسته...اما شاید اشتباه نباشه..شاید داخل ایران با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه بشه...قابل تامله..

عرفان ع در تاریخ : 1394/9/12

عرض سلام خدمت شما دوست عزیز....دوستانی که زد ۵پرمیوم رو خریدن خیلی از دوربینش راضی نبودن...اما در مورد وی ۱۰ برعکس بوده نتیجه..ضمن اینکه عرض کردم اگر تشریف ببرید در سایت یوتیوب و مقایسه های این دو گوشی رو ببینید متوجه میشید که قدرت سخت افزاری وی ۱۰ تقریبا مشاوی هست حتی در بعضی موارد قوی تر هشت...البته منظورم بنچمارکو عدد نیست..چون اصلا اهمیتی در استفاده روژانه حتی شنگینترین بازیها و نرم افزار ها هم نذاره..

درمورد قیمت هم بنده گفتم حدود۱۹۰۰ حالا یکم بالا و پایین دیگه طبیعیه..این قیمت رو هم من از منابع موثق شنیدم که از مدیا خبر داشتن..حالا چقد راست و دروغه نمیدونم..اما قیمت این گوشی در عرضه جهانی ۶۰۰ دلار بوده به همراه پایه شارژر باتری اضافی و ۲۰۰ گیگ رم..که به قیمت دلار امروز حدودا ۲۱۰۰ میشه که باتوجه به عرضه همیشه ارزانتر محصولات ال جی در ایران به دلیل اینکه به صورت مستقیم در ایران عرضه میکنه دستکگاهاشو و محصولاتش رو با شرایط مالی مردم ایران وفق میده انتظار میره که همون ۱۹۰۰ یا حتی کمتر باشه..در هرصورت قیمتی ارایه میشه که گلکسی نوت ۵ و زد ۵ پرمیوم رو مورد هدف قرار بده

mr a در تاریخ : 1394/9/12

راستی سوال بابت صفحه نمایش دوم
کیفیت این با صفحه نمایش اصلی یکسان نیست درسته؟؟
وقتی از گوشی استفاده میکنیم هم روشنه یا فقط در حالت استند بای؟؟
سایز صفحه نمایش 5:7 هستش چند اینچ رو این صفحه نمایش دوم به خودش اختصاص داده؟؟
چون اگه دائم روشن باشه و کیفیت نمایش اصلی رو نداشته باشه عملا نمیشه گفت 5.7" هس
اگه کسی میدونه ممنون میشم جواب بده.

mr a در تاریخ : 1394/9/12

شاید در دو نسخه بخوان ارائه بدن
یعنی تصمیم گرفته باشن نسخه 32 رو هم بزنن و همون نسخه وارد ایران بشه البته بعید میدونم ولی امکانش هس
امیدوارم هرچه زودتر بیاد تا بعد مدتی افت قیمتش رو بکنه و بشه خرید

محمد س در تاریخ : 1394/9/12

سلام داداش من تمام کلیپ هاشو دارم کلا کاری,ب نظراتی ک بعضی ها میدن ندارم همه چیز رو توو یوتوب میبینم

apadana m در تاریخ : 1394/9/12

سلام
جنس بدنه (قاب پشتی) واقعا کیفیت بالایی داره و محکم ساخته شده..من کلیپی دیدم که طرف با دلر به جون این گوشی افتاده بود..قاب پشتی استحکام بالایی داره.

mr a در تاریخ : 1394/9/11

سلام خدمت دوستان

من تازه امروز با این گوشی اشنا شدم البته قبلا دیدم بودم v10 رو ولی مشخصاتش رو چک نکردم
Z5 P مد نظرم بود ولی اینو دیدم دو دل شدم البته از نظر ظاهر واقعا z5p سرتر هستش راستش خیلی ظاهر وی ۱۰ به دلم نَنِشست ولی زد ۵ خیلی شیکه علی الخصوص طلاییش مثل شمش طلا میمونه
از ظاهر بگذریم که سلیقه ای هس
دوستانی که گفتن قیمتش ۱۹۰۰ خواهد بود ، بعید میدونم با این قیمت ارائه بدن مسلما بالای دو تومن هس تجربه در مورد گوشی های مختلف اینو ثابت کرده که بالاتر از قیمتی که همه انتظار داشتن ارائه شده
بنظرم با ارائه این گوشی g4 فروشش افت میکنه بنابراین قیمتش صد در صد خیلی بیشتر از این ها هس البته ما که از خدامونه با قیمت مناسب وارد بشه

عرفان ع در تاریخ : 1394/9/10

http://www.lg.com/ir/mobile-phones/lg-H960-v10

دوستان این هم لینک سایت اصلی ال جی بخش فارسی که نوشته به زودی و توضیحاتی رو درباره گوشی داده..این مطلب جدیدا اضافه شده ..امیدوارم جالب باشه براتون

عرفان ع در تاریخ : 1394/9/9

دوست عزیز اگر کامنتهای قبلی رو خونده باشین هم بین این گوشی و جی فور و هم با سایر گوشیها مقایساتی انجام شده.. و هم ویژگی های این گوشی به طور کامل توسط بنده شرح داده شده.اگر اختلاف قیمت حدود ۴۰۰ هزار تومانی این گوشی با جی فور چرمی رو صرفنظر کنیم..قطعا این گوشی بهتره..
حافظه بیشتر
امکانات دوربین بیشتر
بدنه ای مقاوم تر
صفحه نمایش و دپورزبین جلوی دوم
صدای های فای
یک گیگ رم بیشتر

عرفان ع در تاریخ : 1394/9/8

از همه دوستانی که در این صفحه بودند و بحث ها رو پیرامون این گوشی و مقایسش با بقیه گپشیها دنبال میکردن خواهش میکنم به سایت یوتیوب برن و فیلم های مقایسه این گوشی رو با نکسوس ۶پی اکسپریا زد ۵ پرمیوم و سامسونگ نوت ۵ و گلکسی اس۶ اج پلاس رو ببینن....واقعا ایمان میارین به قدرت الجی....
در اکثر موارد یا سریعتر هست یا دقیقا یکسان اونهایی هم که عقب میوفته در حد میلی ثانیه است...،اگه ۹۹درصد میخواستم این گوشی رو بخرم الان ۱۰۰ درصد مطمنم که باید بخرم...این نشون میده که این ادعای بعضیها که میگن این گوشی نسبت ب ه رقبای اعلام شده کم میاره یا ضعیف تر بشه یک اشتباه محضه...فقط لطفا مشاهده بفرمایید بعدا تشریف بیارید و بحث کنید..کخصوصا برای نوت ۵ رو

عرفان ع در تاریخ : 1394/9/8

دوست عزیز...این مطلب یک حرف کلی است...نه عینی..یعنی پیش بینی هستش...اگر نظرات قبلی رو خونده باشین حتی گوشیهای قدیمی تر الجی مثل اپتیموس جی با عددهای بنچمارکی یک سوم این گوشی عملکرد روان و بی نقص و بدون لگی دارند...حتی در اجرای سنگین ترین بازیها روی گرافیک بالا یا های...مانند مورتال کمبت ایکس یا مدرن کمبت فایو یا اسفالت8...عملکرد جی فور بااین پردازنده و یک گیگ رم کمتر کاملا بی نقص و روان هست

در ضمن دوست عزیز وقتی کلمه ای به صورت اصطلاح در میاد معنی اون تغییر میبکنه..تا اونجایی که بنده اطلاع دارم و سوادم یاری میکنه
Lag behind
یک اصطلاح هستش به معنای عقب تر بودن یا ضعیف تر بودن
تو این عبارت میگه چیپ ست برای استفاده های روزانه به روانی ۸۱۰ می باشد اما در بازیها ضعیف تر است....

که درسته ضعیفتره حتما وقتی عدد ۴۱۸ از عدد ۴۳۰ کمتره پس قابلیت هاش هم کمتره...

اما مساله اینجاست که نه این چیپ ست بلکه چیپ ست ۳۲۰ ادرنو هم در اجرای بازیها با گرافیک بالا و اخرین جزییات ممکن هیچ مشکلی نداره...این رو من چون تجربه عینی دارم مثال میزنمش..

امیدوارم تونسته باشم پاسختون رو بدم..با تشکر از توجهتون

rixos . در تاریخ : 1394/9/7

سلام من میخاسم همین چند وقت دیه G4 بگیرم اما وقتی اینو دیدم دو دل شدم که v10 یا G4 لطفا کمک کنین ب راهنماییتون نیاز دارم مرسی

عرفان ع در تاریخ : 1394/9/5

دوست عزیز حرف شما ضحیحه..ممکنه باتریش نسبت به قویترین کوشیها مثلا یکی دوساعت کمتر شارژ نگه داره..اما خود ال جی هم روی این گوشی تو عرضه جهانیش هم روی جی فور یه باتری اضافه داده...شما تصورکن در عرض چند ثانیه میتونه شارژتو از صفر بکنی صد..شاید سخ باشه..ولی تقریبا محدودیت رو خیلی کمرنگ میکنه

nima b در تاریخ : 1394/9/4

دوستان بجای این همه بحث توی ۱ خط نظرتون رو مینوشتید بهتر نبود؟ بابا گوشی من جی ۲هست ۲ساله از نظر سخت افزاری آخ نگفته همه برنامه هارو اجرا میکنه،تنها فاکتوری که واسه ی من خیلی مهمه باتری هستش که حقیقتا الجی هم توی این گوشی و هم جی ۴ کم لطفی کرده،وگرنه این گوشی هیچی کم نداره و یک زیبای بی نقصه...موفق باشید

امید ش در تاریخ : 1394/9/1

بحث رویو و امتیاز شاید برای خیلی ها مهم باشه

من میخواستم نظر بقیه رو بدونم که چرا امتیاز بالایی نگرفته حداقل بایستی 9 میشد با این مشخصات عالی

مقداد م در تاریخ : 1394/9/1

برادر اگه موافق باشي اين بحث وي١٠ رو مختومه اعلام كنيم چون تمام نكاتش مشخص شده چه خوبيهاش چه نقاط ضعفش و كسي قصد خريد اين گوشيو داشته باشه مطمينا ميتونه متوجه اين مسائل بشه .
از امير آقا كاربر حرفه اي الجي هم ممنونم .

عرفان ع در تاریخ : 1394/9/1

خیلی جالبه که بعضی دوستان جایزه ces رو مهم نمیدونن....حالا اگه این جایزه به سامسونگ میدادن میشد بهترین و معتبر ترین جایزه دنیا....

دوستانی که میخوان گوشی رو بخرن

این گوشی قیمتش ۱۹۰۰ اعلام شده تقریبا...که نسخه ۶۴گیگ گارانتی دار نوت ۵ حدود ۲۸۰۰ هست
نزدیک یک میلیون اختلاف برای گوشی که حافظه نمیخوره.باتریش عوض نمیشه..بدنش بسیار اسیب پذیره..و همیشه محدودیت حافظه اعصاب شمارو خورد میکنه و فقط سخت افزار قوی تری داره که هیچ فرقی تا ۳ سال اینده لا اقل با این گوشی که سهله با مدلهای پایین تر هم نداره...
طبق اتفاق نظر همه کارشناسان نه سایتها...رنگهارودغیر طبیعی نشون میده و اشباع..و هیچ نو اوری توش نیست

درعوض گوشی وی ۱۰ پر از نو اوزی هست...سخت افزار مطلوب،،..دو دوربیندسلفی..بدنه بسیاردمقاوم و حالت دستی فیلمبرداری و رکورد شارزژ در ۶۵ دقیقه..

بنچمارک و این چیزا تماما تبلیغاتیه و هیچ تاثیری نداره...گوشی من بنچمارکش نصف اینم نبود ولی تا همین لحظه تمام بازیهای روز گرافیکی اندروید رو روی بالاترین حد اجرا میکرد با ادرنو۳۲۰ ....

موفق باشید..سوالی بود در خدمتم

atef s در تاریخ : 1394/8/30

سلام کسی از دوستان میدونه مدل دوسیم داره یانه ؟؟ واسه من خیلی مهمه

مقداد م در تاریخ : 1394/8/30

ممنون از احوالپرسي تون و اميدوارم شما هم خوب باشي . داداش عرفان يه احوالپرسي كن بعدش موضع بگير .
راجع به مموري حرفاتون قابل احترامه و ميتونين كارت ٢٠٠٠ گيگابايتي كه الجي تاييد كرده تهيه كنين و چندين ساعت ٤كي فيلم بگيرين و لذت ببرين و ما هم از شادي شما خوشحال ميشيم وقتي ميبينيم مموري اينقد مهم بود و منم حرفاي قبليم رو تكرار نميكنم .
در مورد رنگها ، من نظر دوستان ساير برندها برام ملاك و مهم نيس چراكه طبيعيه كسي كه از يه برند خوشش نمياد ، بگه رنگها اشباعه مث اين ميمونه شما به طرفدار متعصب رئال بگي رونالدو بهتره يا مسي ! عوضش من ميبينم سايت هميشه منتقد فون آرنا كه هميشه نمره ضعيف poor ميداده يه رنگها ، دو ساليه داره اونا بهترين قلمداد ميكنه و excellent ميده و نزديك عدد مرجع ٦٥٠٠ و gsmarena هم رنگها رو طبيعي ميدونه و بالاتر از همه اينها ، ديسپلي ميت هم رنگها رو طبيعي ميدونه حالا به نظر شما من اين سه سايت رو رها كنم و به نظر رفقاي طرفدار ساير برندها تكيه كنم ؟ شما بايد متوجه اين مسايل بشي كه تخصص اونا از من و شما خيلي بيشتره و تعصب رو وارد بررسي هاشون نميكنن ولي شما انتظار داري من قبول كنم هيچ پيشرفتي صفحات نداشتن و در رنگ و روشنايي هنوز مشكلات جند سال قبل رو دارن و همه اين سايتهاي معتبر ، متوجه نيستن و نظر شما دقيقتره تا اونا . برادر من وقتي كيفيت بدنه وي١٠ رو ديدم ، حرفم رو اصلاح كردم ولي شما وقتي به واقعيتي برخورد ميكني ، فقط هدفت اينه اونو نپذيري چون با برندش مشكل داري و اين اصن صحيح نيس
در مورد دوربين ، در همونblind test ها نتايج الجي جالب نبوده و لينكهاشو همه من دارم و طبيعيه شما نميپذيري بهتر از وي١٠ هم وجود داره و اين به خاطر علاقه زياد شما به الجيه در حاليكه واقعيت يه چيز ديگست
قيمت وي١٠ دوست عزيز مگه ١ تا ١.٢ هست كه اختلافش با نوت ، يه ميليونه ؟؟! شما واقعا فك كردي بين وي١٠ و نوت ، تفاوت يه تومنه ؟ لطفا واقعيات رو بگو و اين مسئله خيلي واضحه و انتظار نداشتم شما تفاوت وي١٠ با نوت رو يه مليون اعلام كني ! وي١٠ بياد حداقل ٢تومن في ميخوره كه برابره با نوت و صد تومن ارزونتر از اس٦اج+ كه با توجه به اختلاف در سخت افزار هم پردازنده هم گرافيك و صفحه و باتري ، قيمت وي١٠ خيلي زياده اين قيمت
روشنايي صفحه وي١٠ هم در سطح كمي هست و زير نور شديد در سطح نوت زد٥ اس٦ آيفونها نيس ولي شما ميتوني اونو بهترين تصور كني
نظر شما اين بود شيشه فلز بدترين طرح بوده و اين يني از پلاستيك هم كمتره ؟!
موافقم بايد متناسب با امكانات هزينه بشه و واسه همين سخت افزار متوسط و باتري ضعيف و دوربيني كه هر چند خوبه ولي بهتر ازونم داريم ، معتقدم قيمت اين گوشي نهايتا بايد ١.٣٠٠ باشه نه دو تومن
عزيز جان من در اون موارد بحث دارم و نقاط قوتش هم كه معلومه ولي شما هم نقاط قوت نوت رو نميگي و فقط به جذب اثر انگشت اكتفا ميكني و رنگهاي اشباع و قيمت وي١٠ رو هم يه ميليون كمتر از نوت فرض كردي پس شما بايد اطلاعات صحيح رو بگي .
برادر كجاي مطالب اشتباه بود و شما اونو تصحيح كردي ؟ كم كاري در سخت افزار و باتري و روشنايي صفحه رو من گفتم ولي شما قبول نداري با اينكه واقعيت دارن و وقتي شما ميگي سخت افزار فرقي ندارن ، بايد احتمال بدين ممكنه با مدرك معتبر ، واقعيت مشخص بشه
اين جوايز هم اگه مواردي مهم بود ، به گزينه هاي بهتري تعلق ميگرفت و اين موارد باعث استقبال نميشه چراكه مردم خودشون مقايسه ميكنن و متوجه ميشن در هر زمينه اي عملكرد گوشيها چطور بوده

مقداد م در تاریخ : 1394/8/30

سلام برادر خوشحاليم تشريف مياري و وقتي مياي با يه پست عريض و طويل سورپرايز ميكني:D
امير جان معمولا نقاط ضعف گفته ميشه و حتي دوستان طرفدار وي١٠ هم شما نميبيني نقاط قوت نوت٥ رو بيان كنن و فقط نقطه ضعف رو ميبينن البته حرف شما صحيحه و اگه دو طرف رعايت كنن ، خيلي جو دوستانه تر ميشه
در مورد نقاط قوت ، خب مشخصه دو دوربين و بدنه مقاوم و صفحه اي خوب جزو نكات قابل توجه اين اسمارتفونه ولي ضعف هايي هم داره
در مورد نخوردن مموري من شايد بيست بار در صفحات مختلف توضيح دادم و اون دليلش اينه سرعت خوندن اطلاعات از مموري برابر با سرعت خوندن اطلاعات از حافظه نيس به خاطر ufs 2 و وقتي اينطوره طبيعتا با كاهش سرعت مواجه ميشه البته شما ميدوني حافظه ٣٢ واسه خيليها عاليه و ٦٤ كه ديگه معركست و بيشتر ازونو خيليها لازم ندارن حالا بگذريم كه تازگيها ساپورت تا ٢ترابايت هم در سايتها درج ميشه ولي بايد گفت يه صدم افراد به كارت ١٢٨ نياز پيدا ميكنن و اونا هم وقتي اينكارو ميكنن كه از لحاظ باتري خيالشون راحت باشه چون با باتري ضعيف شما تصور كن طرف كلي فيلم هم داشته باشه و ٤كي هاش رو هم نگه داره و مثلا كلا ٦٤+١٩٢ هم حافظه كه يكم منطقي نيس و امير آقا در مورد مموري هم چون شما سامسونگ رو پسند نميكني ، طبيعيه حق رو به جانب اون ندي و ٦٤ رو ناچيز تصور كني ولي منم بار اوله ميبينم يه شخص حرفه اي حافظه ٦٤ رو ناچيز فرض ميكنه .
در مورد سخت افزار خب برادر وقتي نتايج عددي به سود نوت هست ، در عمل سرعت وي١٠ بيشتر ميشه ؟! مث اين ميونه بگيم روي كاغد سرعت بوگاتي بيشتره تا جنسيس ولي در عمل بوگاتي شكست خورده ! من در اجراي بازيها ديدم آدرنو٤١٨ كم مياورد جلوي مالي٧٦٠ و شما كه حرفه اي هستي بايد اينم توجه كني تفاوت هست بين سخت افزار قدرتمند و سخت افزاري كه از نظر كوالكام ، در سطح يك نيس يني ساپورت نكردن رمddr4 و گرافيك ضعيفتر كه فقط بيست درصد قويتره تا آدرنو٣٣٠ و فقط دو هسته پودازشي قوي و بي انصافيه اين كم كاري در سخت افزار رو نديد بگيريم واسه علاقه مون به يه برند .
در مورد جنس بدنه ، من حرفم رو اصلاح كردم و مقاوم بودنش رو پذيرفتم با اينكه ميشد هيچوقت نپذيرم ولي وقتي واقعيت داره چرا ردش كنم ؟ ولي شما هم انصاف خرج بده دوستمون گفته شيشه فلز بدترين طرح جنس بدنه بوده يني با پلاستيك برابر دونستن ! و شما كاربر حرفه اي اين مطلب رو صحيح ميدوني ؟ اگه همه ماها منصف باشيم و فقط حقيقت رو بگيم ، اينقد صفحه هر گوشي شلوغ نميشه
در مورد باتري ، نتايجش ضعيفه و متوسط نيس و متوسط در سطح رقباي وي١٠ يني اس٦ زد٥ هست ؛ بله ٦٥دقيقه اي فول هست ولي شما ديدي چقد نتايج ضعيفه در وب و ويديو و مكالمه ؟ و نوت٥ ازون بهتره چراكه ٨٠دقيقه اي فوله و نزديك ٥٠درصد عمر بيشتر داره يني در gsmarna ٥٤ساعت و نوت ٨٥ساعت و در فون آرنا ، نوت ٩ساعت و ١١ دقيقه و امتياز excellent ولي وي١٠ ولي وي١٠ ، ٥ساعت و ٥١دقيقه و امتياز average پس بهتره كامل نتايج رو بگيم و ثانيا با اين اعداد كاملا مشخصه وي١٠ ضعيفه در باتري .
اخيرا مقايسه شده بين مالي و ٤٣٠ و در آف و آن اسكرين ، كه نتايج برابر شده در gsmarena كه لينكش موجوده و اين در حاليه كه قبلا نتايج عددي ٤٣٠ بهتر بود اونم به خاطر اينكه روي رزولوشن ١٠٨٠ تست ميشد ولي در احراي بازيها مالي سريعتر بود .
راستش ترجيح ميدم در اين سايت مطالب گفته بشه چون نظارت ميشه بر كامنتها و خيال من و شما و همه راحتتره . مرسي

alone 8 در تاریخ : 1394/8/30

به این سایت ی سری بزنین .ویدیو اموزشی و مقایسه های جالبی داره.
http://highonandroid.com/

اینم لینک تست باتری: Note 5 vs LG V10 vs. Nexus 6P
http://highonandroid.com/android-smartphones/note-5-vs-lg-v10-vs-nexus-6p-sot-battery-test/

احسان ن در تاریخ : 1394/8/29

امید تو چکار امتیازش داری بابا شاید هر کسی دوست نداشته باشه این گوشی رو تو کره ولی تو کشورهای دیگه مثلما فروش خوبی خواهد داشت من مطمعنم

عرفان ع در تاریخ : 1394/8/29

اولا که من خیلی خوب میدونم حذف حافظه برای سرعته بیشتره چون تخصص خودم هست...ولی من ترجیح میدم حافظه بیشتر باشه تا سرعت...چون دلم میخواد از دوربین فور کی گوشیم بدون ترس از حافظه فیلمبرداری کنم و دغدغه حافظه نداشته باشم...پس این از حافظه..ضمنا تاثیر اونچنانی هم نداره...

شما از ده نفر که این کاره ان بپرس که صفحات امولد رنگها رو غیر طبیعی نشون نمیده؟سفیدش کرم نیست؟مشکل شما اینه زیادی به سایتها اعتقاد داری ولی من به چشمام اعتماد دارم...از اون اولم من دارم میگم استفاده روزانه و نظر کاربرا اینه ولی شماهی اسم سایتارو میارین...اصلا متوجه اصل حرف من نمیشین...

در مورد دوربین همین سایت ابرانی زومیت نظر سنجی بین چندتا دوربین گذاشته بود با اسم گوشی ها بعدم نوشته بود دوربین شماره فلان عکساش خوبه مال ایفونه حالا نظر سنجی رو شروع میکنیم..سایتای خارجی هم همینن عرض کردم خدمتتون که اون سایت ها خدا نیستند در صورتی که به شخصه گوشی جی فور رو از نظر دوربین با هیچ گوشی دیگه ای قابل مقایسه نمیدونم حالا این که بهبود یافته اونه....حالا شما نظرتون چیز دیگست خب مسالاه ای نیست...

در مورد روشنایی صفحه خودم عرض کردم که مثل جی فوپر هست نه بیشتر

اینم بگم که من زندگیم توی این قضایا میگذره...اطلاعاتمم در حدی هست که کارشناس باشم...

مطمن باشید روزانه چندین ساعت وقت میگذارم برای مطالعه این مسایل و اطلاعاتم کم نیست ال جی هم متعلق به خانوادم نیست ...شما نزدیک به یک میلیون تومن اختلاف رو بین این گوشی با گلکسی نوت و اس سیکس اج پلاس رو ندیده میگیرین

دایم تاکید میبکنین باتری براش مشکلی پیش نمیاد...در صورتی که برای گوشیی خود من پیش اومد..دایم میگین حافظه مهم نیست..در صورتی که هر دقیقه فیلم فور کی چند صد مگ هست ...هر عکس چندین مگ....شما که انقد غصه سخت افزار و لرای بازی ها میخورین بازیها دو گیگ دیتا دارند به طور میانگین..حالا یه سوال دارم...شما میخواین با اینکه نزدیک سه میلیون هزینه میکنین بازم اون علامت مسخره و اعصاب خورد کنه پر بودن حافظه رو ببینین...؟؟؟؟؟فقط چون چند درجه زیر افتاب بهتره...مگه جی فورزیر افتاب چه مشکلی دارذه؟من جی فور دارذم...هیچ مشکلی نداره...شمام برو ببین
دوست عزیز منطق حکم میکنه به نسبت پولی که میدیم امکانات مناسبی بگیریم...
قبول ندارین شیشه دایما اثر انگشت روش میمونه و ظاهر بدی پیدا میکنه؟قبول ندارین شیشه اسیب پذیره و میشکنه؟

دوست عزیز دید شما دید صفر ‌و یکه دید سفید و سیاه است..یه جوری راجع به این گوشی صحبت میکنین که انگار مثه گوشی یازده دو صفر میمونه...همچین میگین باتری ضعیفه انگار گوشسی تا روشن میشه خاموش میشه...همچین میگین نورش کمه انگار هیچی توی صفحش معلوم نیست...نه دوست عزیز شما که خودتون رو وارد میدونین...حتما میدونین این اختلافها در حد چند درجه است ...در عوض هیچکدوم از برتریب های این گوشی رو نمیگین...من دیگه بحثی ندارم

ولی دوتا مورد رو یادتون باشه
اول..ا.طلاعات غلط ندین یا چیزرای کوچک رو یزرگ نکنین... در عوض اگاهی بدین
دوم...اگه از این گوشی یا از این برند خوشتون نمیاد مجبور نیستین دایما با طرفداران این برند و این گوشی بحث کنید...
چون همیشه بالاخره کسی هست که ایرادات حرفهای ما ادمها رو بگیره..

در اخر براتون لینک مربوط به خبر بردن جایزه سی ای اس ۲۰۱۶ وی ۱۰ رو گذاشتم
که در ژانویه در نمایشگاه سی ای اس به نمایش در میاد

http://www.householdappliancesworld.com/2015/11/18/lg-awarded-with-21-ces-2016-innovation-awards/

مقداد م در تاریخ : 1394/8/29

همونطور گفتم قبول دارم بدنه مقاوم هست ولي شما ايرادهاي باتري و سخت افزاري رو ميپذيري ؟
اون حرف gsmarena اين نبود كه شيشه و فلز يكي از بدترين طرحهاي موبايل بوده و اين حرف شماست نه اون سايت و شما نبايد جاهايي در معني ، از خودتون جملاتي اضافه كنين كه صحت ندارن ؛ اصن اين حرف به كنار ، حرف شما اين معني رو ميده پلاستيك از تركيب شيشه فلز بهتره ! درسته ؟؟ حرف شما اين معني رو ميده در صورتيكه كاملا مشخصه اين ادعا صحت نداره
من با واقعيات زود كنار ميام مثلا وقتي ميبينم وي١٠ گشودگي ديافراگم دوربينش بيشتر از اس ٦ هست و در نور كم عكسهاي روشنتري ميگيره ، زود قبول ميكنم و دنبال راهي واسه نپذيرفتن واقعيت نميگردم و انتظار دارم شما هم موارد باتري و سخت افزار رو قبول كني و بدنه مقاوم و دوربين سلفي دو تايي رو جايگزين اونا ندوني

amir n در تاریخ : 1394/8/28

چند روز یه بار که فرصت کنم میام سرمیزنم به چنتا پیج
تو این سایت تو نظرات هرجا ک میرم فک میکنم نوت5 هستش
دوست من اقا مقداد بسیاری از حرفاتون رو قبول دارم چون حقه
بنده خودم روزای اول هم ک جی4 اومد بهتون گفتم هیچ شکی ندارم ک 7420 قویتره
اما یه سری مباحث هست که باید بگم ابتدا عذر میخوام که قراره طولانی شه چون بنده دیر ب دیر میامحرفام ارو یه جا میزنم
خب داداش من شما فقط و فقط وفقط ضعف های اینو میگی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
ندیدم از خوبیاش بگی
داداشم تا حالا ندیدم خودت بگی خب نوت اس دی کارت نمیخوره خیلی ضعفه
شما میگی 64 کافیه و مردم نمیخوان ک کالکشن فیلمو از این چیزا بزارن رو گوشیشون خب دوست من نمیدونم اشناییتون با موبایل چجوریه ایا کاربر حرفه ای موبایل هستید یا فقط مسائل کاغذی رو دنبال میکنید اما اگر حرفه ای باشید اولین حرفه ای هستی ک نیاز ب اس دی نداری من خودم 71 گیگ از ظرفیت موبایلم پره و خیلی از اونم نیازمه تقریبا همش خب شما میگی فقط 5 درصد مردم انقد حافظه میخوان خب من حرفتو قبول ندارم
دوما تجسم میکنیم 64 گیگ کافی بود
خب من گوشیم مثلا 60 گیگ از حجمش پره الان میخوام فلش بزنم موبایلمو جالبه
چقد طول میکشه اینارو انتقال بدم رو یه هارد ؟؟؟؟
خب یه کاربر حرفه ای موبایل ب اینا اهمیت میده
در مورد بنچ مارکا هم زیاد حرف زدیم تقریبا همه پردازنده ها دیگه وقتی بنچمارک میخواد شبیه سازی کنه متوجه میشن و در بالاترین حدکاری خودشون قرار میگیرن
درون نوت5 قویتر از وی10 هستش اما ایا مقایسه این دو رو دیدی؟؟؟؟؟؟
سرعتش اگر از وی10 کمتر نبود عمرا بیشتر باشه
حالا من دیگه نمیدونم چطور میگی سرعت نوت خیلی بیشتر از وی10 هستش
راجبه بدنه هم ک حرفتون قابل تامل هم نیست والا این گوشی استاندارد نظامی داره
باطری هم باز شما رفتار خودتونو داشتید ک فقط ضعفشو دیدید خب این گوشی مث جی4 بود متوسط
اما ایا دیدی ک تو65 دیقه شارژمیشه این یه رکورده و خیلی هم تا گوشی بعد فاصله داره
با شارژر سریعم اینجور شارژنمیشه گوشی
در مورد مالی تی760 هم جالبه برام ک تونو با ادرنو430 مقایسه میکنید
راستی من عادت دارم همه چی رو امتحان کنم رو گوشیم
هر رامی که بگی و حتی اسمشم شاید نشنیده باشید رو من امتحان کردم رو گوشیام
کلا تو xda همه چیشو تست کردم تا چیز جدید یاد بگیرم
برای کسی مث من زیاد اگزینوس بدرد نمیخوره
حتی سیانوژن به اون معروفی هم روش باحال کار نمیکنه چون سامی apiهای دکاملیو ازش ارائه نمیده
چون دیر ب دیر میام اگ خواستی با هم در ارتباط باشیم دوست من
a.narimanpour33@gmail.com

امید ش در تاریخ : 1394/8/27

این گوشی طبق خبر هایی که من تو سایت های فناوری خوندم فروش نا امید کننده ای داشته

امتیاز رویو فون آرنا : 7 از 10

امتیاز سی نت : 8.2

از نظر دوربین و استحکام بدنه فوق العاده هست ولی امتیازاتش انتظار داشتم بیشتر از این میشد نمیدونم چرا رویو خوبی نگرفته

عرفان ع در تاریخ : 1394/8/27

The LG V10 provides a nice antithesis of the Galaxy Note5 and S6 edge+. Their sealed back compartments and glass backs (which double the chance of cracks when dropped) make them seem more vain than practical.

بخش معرفی...پایین صفحه..جای دیگری هم باز اشاره کرده به نامناسب بودن شیشه و فلز مورد استفاده که چون من وقت ندارم نمیتونم بگردم پیداش کنم...

مقداد م در تاریخ : 1394/8/26

برندگان ces ؟! ces ٢٠١٥ يا ٢٠١٦ ؟ ميشه لينكشو بدي . حرف ايشون در مورد كندي و سخت افزار متوسط بود ولي شما در مورد طراحي عالي بحث كردي !

مقداد م در تاریخ : 1394/8/26

داداش من دارم ب شما ميگم رنگهاي آمولد بسيار طبيعي ان كه اين نظر سايتهاي معتبر جهانه حالا اين چه ربطي به تعصب داره ؟ دارم ميگم از دوربينهاي الجي بهترم داريم كه اينم نظر dxo هست و چند تست مخفي كه مردم جهان و ايران به اون راي دادن حالا اين چه ربطي به تعصب داره ؟ يا ميبيني gsmarena داره ميگه سخت افزار و باتري و روشنايي صفحه اين گوشي در سطح نوت نيس ولي شما نميپذيري و به من متعصب ميگي ! اينكه شما واقعيات رو نميپذيري نشون ميده تعصب داري روي الجي و فك نميكني بهتر ازونم هست و هر نظر كارشناسي رو رد ميكني چون علاقه داري فقط تعريف بشه و كسي از ايراد سخت افزار و باتري و صفحه مطلبي رو نگه .
عزيزم قبل اينكه به نداشتن مموري انتقادي وارد كني يكم بيشتر تحقيق كن چرا كه سرعت خوندن اطلاعات از مموري برابر با ufs 2 نيس پس طبيعيه مموري به سرعت دستگاه لطمه ميزنه
براي باتري هم مشكلي پيش نمياد كه نياز به تعويض داشته باشه
رابطه كاربري هم هر كي كار كرده حتي طرفداران متعصب ساير برندها ، اذعان به سرعت عالي اون كردن و شيفته اش شدن و حتي رفتن خريدن و دستگاهي كه در همه بنچماركها وي١٠ رو كنار زده طبيعيتا سرعت بسيار خوبي داره
در مورد صفحه من بازها به شما گفتم مد طبيعي صفحه ، بسيار بسيار طبيعيه و واسه اينكه اين قضيه رو خوب متوجه بشي برو فون ارنا ببين اون سايت هميشه منتقد چي گفته در مورد رنگهاي صفحه خب؟ نظر gsmarena هم ببين ؛ نظر displaymate هم ببين اونوقت اظهار نظر كن فقط لطف كن حتما برو ببين نه اينكه از روي علاقه به الجي ، باز نظر قبليتو تكرار كني و وقتي واقعيت رو ديدي قبول كن .
شما بايد در مورد صفحه متوجه اين مساله بشي كه دو صفحه وجود داره نه اينكه اونم با صفحه اصلي يكيه !! ولي الجي جهت تقليد فقط جاي اونو تغيير داده
شما بايد بيشتر دقت كني كل سهم الجي ، ٩درصده يني يك سوم سامسونگ و فروش وي١٠ بسيار كم بوده طوريكه فروشندگان با كمترين سود علاقه دارن پرچمداران الجي رو بفروشن كه در اين امر به مشكل برخوردن چراكه كسي حاضر نيس بدنه مقاوم بدست بياره عوضش باتري و سخت افزار سطح متوسطي رو بدست بياره و دوربينش هم در سطح بقيه برندها نباشه
پس شما دقيق اون لينك سايت همسايه رو نخوندي چرا كه گفته شده آمار فروش وي١٠ بد هست و اين قابل تعميمه به كل دنيا

مقداد م در تاریخ : 1394/8/26

داداش شما ميتوني چون الجي از شيشه فلز بهره نبرده اونو ضعيف بدوني و ب قول خودت مستعد جذب اثر انگشت و از پلاستيك جلوي اون دفاع كني و يا از بدنه اين مقابل اون يني هر چي الجي باشه شما اونو بهترين بدوني .
يكم دقت كن قبلش ببين وقتي در خود كره وضعيت فروش اين دو گوشي الجي اينطوريه در پخش جهانيش چطوري ميشه ديگه ب عبارتي وقتي خود مردم كره به اين دو محصول علاقه ندارن و بقيه رو ترجيح ميدن ، اونوقت فك ميكني در بازارهاي جهاني اين دو گوشي بهترين فروش رو دارن ؟
در مورد بازار امريكا شما نظرت رشد فروش نبود ولي طوري عنوان كردي انگار نصف بازار امريكا در دست الجي هست كه با آمار دقيق ديدي با ١.١ درصد رشد به ٩درصد رسيده يني يك سوم سامسونگ .
بله منم وقتي ميبينم شما نظرات خودت رو دقيقتر از dxo displaymate gsmarena دققتر ميدوني و سخت افزاري اينو بهترين ميدوني ، ميدونم بحث با شما فايده نداره و فقط كار مديريت سايت رو زياد ميكنيم

mohammadJavad A در تاریخ : 1394/8/26

با توجه به حرف تمامیه دوستان عزیز به نظر من این گوشی عالییییه و فقط یه بدی داره اونم دیر عرضه شدنه.من دیگه نابود شدم انقدر منتظر موندم.یکی از اولین برندهایی که پرچمدار معرفی شد امسال این گوشی بود اما چرا باید آخری بیاد تو دست مشتری.تو آمریکا هم که عرضه شد دیگه.پس کی وارد ایران میشه!!!!!!! الان 2 ماه و نیم شد که منتظر ورود این گوشیم.وی 10 داغونم کردی...کسی میدونه دقیقا کی وارد بازار ایران میشه؟؟؟؟؟؟؟لطفا...

bahman b در تاریخ : 1394/8/26

سلام دوستان کسی میدونه کی وارد بازار میشه وقیمتش چنده

عرفان ع در تاریخ : 1394/8/25

دوست عزیز شما کاملا تعصب روی برند سامسونگ دارین....همون سایت جی اس ام ارنا اشاره کرده که یکی از بدترین طرح ها شیشه و فلز بوده...چون هم تکراری شده و هم بسیار اسیب پذیره..بعد شما میگی بهترینه...و اونهمه تقدیر و سپاس اون سایت و همه سایتها از زیبایی و مقاومت این گوشی رو که گرید نظامی داره نادیده میکیرین..گوشیهای سامسونگ به سبب نداشتن درگاه کارت حافظه...و باتری غیر قابل تعویض و رابط کاربری سنگین و صفحه ای با رنگهای اشباع شده و غیرواقعی دارایذنقص زیادی هستن..شاید از منظر شما اینا مهم نباشه ولی کارت حافظه از نظر اکثر مردم بسیار چیز با ارزشیه...و شما متوجه این مساله نمیشین که این گوشی دو صفحه داره ولی صفحه سامسونگ یک صفحه است که خم شده..ایا وقتی گوشی سامسونگ خاموشه اون صفحه اش قابل استفاده است؟شما در نظر نمیگیرین که فروش دو برند اصلی کم شده و مجموعش به ال جی اضافه شده؟اونم در حالی که این گزارش زمانی اومد که امار فروش وی ۱۰ دخیل در گزارش نبوده...

hamid a در تاریخ : 1394/8/25

واقعا نظرمو خوندي يا اينكه مثل قبليا اصلا توجه بهش نكردي؟
والله اين اولين فرديه كه ميگه شيشه اي كه برا جذب اثر انگشت و كاراي پليسي بدرد ميخوره رو شكيل ميدونه البته حق داري چون اگه نوت رو ٥ ديقه تو دستت ميگرفتي بعد از اون به ظاهر شكيلش پي ميبردي. اين الومينيم رو انقد ميگيش ادم فك ميكنه فولاده
...
من گفتم عرضه جهاني نشده نه اين كه تو كره عرضه نشده ،
عزيزم من منظورم رشد فروشش بود در حالي كه بقيه كاهش داشتن، الجي چند ساله كه به طور قوي وارد اسمارت فون شده و اون شركتاي ديگه سابقه بيشتري دارن ولي اين نشون از رشد روز به روز الجي ميده
بعد شما با كدوم منبع ميگي فروش پرچمدارش از ميان رده ش بيشتره؟؟؟؟ ....
اين اخرين نظر من هست و بحث با شما به جايي ختم نخواهد شد
پس بهتره اين بحث تكراري رو بيخيال شيم
از همراهي دوستان محترم ممنونم ، هميشه هر چي رو دوست داريد بگيريد ... انتخاب اخر رو خودتون انجام بدين ،
يا حق

مقداد م در تاریخ : 1394/8/25

برادر عزيز شما نظر gsmarna رو در نورد سخت افزار ديدي كه گفته بود سخت افزار بايد بهتر باشه مخصوصا در گرافيك و مشكل باتري هم همينطور
البته انسان بايد واقعيات رو بگه حتي اگه به ضررش باشه واسه همين من ميپذيرم بدنه وي١٠ مقاوم هست ولي در مورد سخت افزار و باتري مسلما كم كاري هاي الجي مشخصه و در زمينه دوربين هم درسته كيفيت خوبي داره ولي كيفيت الجي الان رتبه ٥ dxo هست

احسان ن در تاریخ : 1394/8/23

سلام بابک جون این تستارو ول کن شما تا چیزی نگرفتی دستت نظر نده اخه این گوشی با رم ۴ چطوری لگ داره ... این گوشی جز برندگان جایزه Ces شده به خاطر طراحی و سخت افزار خوبش

alireza k در تاریخ : 1394/8/23

باسلام بر همه دوستان و طرفداران v10 ، یکی از بستگانم در آمریکا این گوشی را خریده و می گه که حرف نداره واقعا از خریدش راضیه درضمن آیفون 6 هم داره میگه v10 خیلی از آیفون کاراییش بهتره ، در ضمن 650 دلار خریده با 10 درصد مالیات جمعا شده 715 دلار

مقداد م در تاریخ : 1394/8/22

برادر هر وقت برندهای دیگه گوشیی کاملتر از سامسونگ داشته باشن من اونارو انتخاب میکنن چون تعهدی به سامسونگ ندارم که حتما ازون خریدی کنم در مورد بحث دیسپلی میت ، حرفتون صحیح نیس چراکه هم دیسپلی میت هم فون آرنا هم gsmarena به طبیعی بودن رنگهای صفحه آمولد اشاره کردن ولی شما هنوز سر حرف خودت هستی و نظرت رو دقیقتر ازونا میدونی و واسه من و مردم دنیا نظر اونا مهمه نه سایتهای دیگه ای که تعصب روی سایر برندها دارن حالا شما مختاری این واقعیات رو بپذیری یا به خاطر الجی رد کنی . بله بهترین بدنه وشکیل ترین همین شیشه فلز و آلومینیوم سری 7000 هست .
برادر الجی خاسته مث سامسونگ صفحه ای داشته باشه واسه همین اینکارو کرده و واسه اینکه دقیقا مث اون نشه ، جاشو تغییر داده ولی کلا از سامسونگ تقلید کرده
عزیز جان در مورد فروش ، معلومه شما اصن اخبار رو دنبال نمیکنی چراکه خیلی وقت قبل اخبارهایی بود که در کره جنوبی ، وضعیت فروشش نامناسبه و همینطور گوشی قبلی :
http://www.zoomit.ir/articles/mobile/25330-sales-reports-lg-v10-is-not-doing-very-well
خوب مطالعه کن این لینک رو کاملا مشخصه وضعیت این گوشی چطور پیش میره
در مورد فروش در آمریکا ، لینکشو دیدم که الجی سهمش از 8.3 به 9.4درصد رسیده و سهمش الان 9.4درصد بازاره ولی اپل ، 43.6 بوده که به 44.1 رسیده ینی نیم درصد کاهش و سامسونگ هم 28.1 بوده که به 27.6 رسیده ینی نیم درصد کاهش ولی الان سهم الجی 9.4 هست و اپل 43.6 و سامی 27.6 پس شما همه مطالب رو کامل بگو و طوری عنوان کن که همه بدونن سهم این شرکت در امریکا چطوره البته واقعیتیه الجی 1.1 پیشرفت داشته ولی هنوز سهمش در مقابل اپل سامی اونیه که اشاره کردم .
فروش پرچمدار بیشترین مقدارو داشته و کمپانی هایی مث الجی چون با فروش پرچمدارانش با مشکل مواجه هست ، گوشیهایی میانرده اش فروشی داشتن و پرچمدارا مورد توجه مردم قرار ندارن

عرفان ع در تاریخ : 1394/8/22

دوست عزیز من جندین بار بررسی جی اس ام ارنا رو خوندم
میشه بفرمااین کدوم قسمت گفته تو بازی ها لگ داره؟ممنون میشم
حتما نتایج بنچمارکهارو که اونجا هست با جی ۴ مقایسه بفرمایید اگر اعتقاتد دارین بهشون

عرفان ع در تاریخ : 1394/8/21

خدمت دوستان و علاقمندان عرض کنم که در بررسی منتشر شده از جی اس ام ارنا...که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه بفرمایید...به این نکات اشاره شده...بدنه بسیار مقوم تر این گوشی در برابر گوشیهای سامسونگ و توضیحاتی راجع به فعل و انفعالات شیمیایی اون و ذکر اینکه الومیپیوم و شیشه یکی از بدترین و اسیب پذیرترین طرح های موبایل بوده...دوربین بی نظیر این گوشی در بحث عکسبرداری و فیلمبرداری و کنترل صدا در هنگام ضبط...دو دوربین جلوی فوق العاده اون...صفحه نمایش دوم کاربردی اون...کیفیت صدای بی نظیر...و حداقل نور قابل تحسین برای شرایط کم نوری...حافظه قابل ارتقا و باتری قایل تعویض...و عملکرد روتن و بی نقص این گوشی...پ کیفیت صفحهدنمایش و رنگهای طبیعی و بی نقص اون..پردازنده گوشی رو عالی دونسته..و از نظر عملکرد در سطح ۸۱۰
اما نکات منفی که گفته شده
حد اکثر نور رو حدودا مثل جی فور دونسته. بر ای زیر نور افتاب..شارژ دهی باتری رو مثل جی ۴ دونسته و تاکید شده که تاثیر صفحه نمایش دوم زیاد نیست...بلندی صدا رو مطلوب و نه عالی دونسته..این سایت گفته که بهتر بود به جای ادرنو ۴۱۸ از گرافیک قویتر و بروز تری استفاده میشد...و گفته که نمرات بنچمارکی گلکسی اس ۶ اج پلاس از این دستگاه بیشتر هستش...

خلاصه مطلب اینکه با توجه به مزایای این گوشی در برابر رقبا و قیمت بسیار مناسب تر اون گفته که ال جی خواسته همیشه چیزهای غیر ممکن و رویایی رو به واقعیت تبدیل کنه و این گوشی رقیب سرسختی برای لومیا و اپل و نوت و اکسپریا جدید و اس۶اج پلاس هست

وستان دقت بفرمایید که اس ۶ اج پلاس ۶۴ گیگابایت حدودا ۱ میلیون با این گوشی تفاوت قیمت داره با این حساب که مزایا و نواوری های این گوشی رو نداره و فقط گرافیک بالاتری داره که تا سه سال اینده لا اقل هیچ نیازی بهش نخواهد بود...

امیدوارم مفید بوده باشه

hamid a در تاریخ : 1394/8/21

با سلام، دوست خوب و هميشه منتقد همه برندها به جز يه مورد خاص ، من گفتم حتي سايتاي ايراني هم ديسپلي رو قبول ندارن ( دقيق جمله رو بخوني متوجه ميشيد كه منظورم اينه كه حتي سايتاي ايراني با تخصص كم هم متوجه قضيه ديسپلي ميت هستن و اگه مراجعه كني به كامنتاي سايتاي معتبر از جمله فون ارنا و جي اس ام ارنا ميبيني كه درصد كمي از مردم كه سامسونگو دوست دارن ديسپلي رو قبول دارن ( در مورد اينكه ميگه سامسونگه ردخور نداره و بهترينه از اول تا حالا و بعدها)
موندگار ترين جنس بدنه رو شيشه و فلز ميدونيد يا بدنه اي كه تست هاي نظامي رو قبول شده؟؟؟
والله اين حرف شما رو كه ميگي الجي از سامسونگ اسكي رفته اصلا قبول ندارم اون صفحه نمايش سامسونگ جدا نبود از صفحه اصلي ولي اين جداس از اون و قضيه شون از زمين تا اسمونه
عزيز دل اين گوشي هنوز عرضه جهاني نشده شما طبق چه سندي ميگي كه فروشش كمه؟؟؟؟ در ضمن همونطور كه متوجه هستيد فروش الجي در امريكا افزايش داشته( بازار امريكا رو معتبر ترين بازار ميدونن) و با عرضه v10 دوباره افزايش داشت.
توجه كنيد كه محصولات كم ياب هميشه فروش كمي دارند تا محصولات غير لوكس.در ضمن فروش سامسونگ هم بيشتر بخاطر محصولات ميان رده و پايين رده هستش تا محصولات پرچمدارش

alireza k در تاریخ : 1394/8/21

باسلام خدمت همه دوستان ، این گوشی هنوز وارد ایران نشده و اوایل زمستان وارد ایران می شود و تا از نزدیک با این گوشی کار نکنی نمی توان نظری داد ولی با مشخصات اعلام شده از طریق سایت های خارجی می توان پی برد گوشی خوبی باید باشد در کل شرکت ال جی تواین 2 ، 3 سال گوشی های خوبی تونسته روانه بازار کنه واین گوشی هم از هر لحاظ مشخصات و امکاناتش خوبه در کل هر کس نظر خاص خودش را دارد نسبت به هرگوشی و هر برند و نباید همدیگر را بکوبیم دراین خصوص ، بنده به شخصه از گوشی های شرکت بلک بری ، اپل و ال جی بیشتر خوشم می آید تا سایر برندها ، فعلاً خداحافظ همگی

babak k در تاریخ : 1394/8/21

مشخصات این گوشی روی کاغذ عالی هستن ولی در عمل اینطور نبوده کنتراست خیلی پایین صفحه نمایش و لگ در بازی از ایراد های v 10 هستن بررسی gsmarena و phonearena اینارو نشون میده و سایت phonearena به این مدل امتیاز 7 داده در حالی که به G4 امتیاز 9 داده G4 عالیه 1 صفحه نمایش عالی2 پیشرفته ترین دوربین موبایل جهان 3سرعت عالی 4ساپورت میکرو اس دی 5باطری قابل تعویض6 طراحی عالی ایراد 1پوشش چرم زود خراب میشود 2 عملکرد متوسط باطری

عرفان ع در تاریخ : 1394/8/20

من نگفتم میان رده است...این که گلکسی اس ۶ و نوت ۵ و ایفون ۶ و ام ۹ اچ تی سی و...گوشی های بالارده هستند رو که همه میدونن...من چندتا نکته گفتم..از جمله اینکه از نظر بنده و خیلی از دوستان شارژ دهی بیشتر اهمیت نداره...دوربین این گوشی بسیار قوی تر از رقباست مخصوصا در فیلم برداری و صدا....بدنه اون کاملا مقاوم تر و بادوام تره...نو اوری هاش بسیار بیشتره..صفحه نمایش و دوربین دوتایی..رابط کاربریش بسیار بهینه تر از رقباست..و در بحث پردازنده برخلاف نظر شما در این گوشی که سهله در گوشیهای بالارده ۳ سال پیشم هیچ تاخیر و لگی وجود نداره...دوست عزیز شما احتمالا زیاد درگیر اعداد و ارقام هستین...من ۱۰۰ گیگ بازی اندروید دارم...فقطم بازیهای سطح بالا...نه کلش اف کلنز و انگری بردز...هیچکدوم این بازیها روی پردازنده اسنپدراگون اس۴ پرو و جی پی یو ادرنو ۳۲۰ با ۲گیگ رم گوشی اپتیموس جی من که پرچمدار ۲۰۱۲ ال جی بود روی اخرین حد گرافیک کوچکترین لگی ندارند..تازه با اندروید کیت کت....من اتفاقا احساس میکنم شما خیلی برند سامسونگ رو قبول داری در حدی که بقیه رو اصن نمیبینی...خب هرکس نظری داره اما نظراتتون کارشناسانه و با عینیت نیست..مطمنم هیچکدوم از فیلمهای یوتیوب راجع به وی ۱۰ رو ندیدین..مطمنم با جی ۴ بصورت حرفه ای و طولانی کار نکردین..در صورتی که من کار کردم..هم با نوت هم با اس ۶...هم با ۶ اس اپل...بدون هیچ تعصبی میگم گوشی های بالارده الان و حتی بسیاری از پایین رده ها در اجرای هیچکدوم از بازیها و بنامه ها مشکلی نمواهند داشت...من تمامی گوشی هارو بصورت عینی و کامل تست میکنم...و اعداد و ارقام سایتها برام اهمیتی ندارن...استفاده و کارایی عینی دستگاه توی دستای خودم برام مهمه...در برابر اون همه استناد شما به سایتهای اینترنتی من فقط به زمان شارژ دهی وی ۱۰ اشاره کردم که رکورد زده اونهم چون چیزیه که بحثی توش نیست..با زدن گوشی به شارژ و تایم گرفتن به سادگی میشه ثبتش کرد..نه نرم افزار میخواد نه دانش....
مساله ای هست این هست که شما هیچکدوم از مزایای این گوشی رو نمیگین...فقط میگین فلان سایت گفته عدد نوت دو فلان بنچمارک و فلان بنچمارک بیشتره....ولی هیچ اشاره ای به امکانات و نو اوری های این گوشی نمیکنین..چون پوستانی که به این صفحه مراجعه میکنن قصدشون کسب اطلاعات راجع به این گوشی هست ..و شاید اکثریتشون واسشون بنچمارک نوت مهم نباشه...من بارها دیدم گوشی سامسونگ در حین کار ریست کرده..همین گوشیهایی که امسال داده...اما گوشی خود من یا گوشی پدرم که ال ۷۰ هست و گوشی یکی دیگه از اعضای خانواده که جی۴ هست حتی یک بار ندیدم گیر بزنه...اینم راجع به قدرت پردازشی...
دوست عزیز اعداد و ارقام بنچمارکها فقط جهت ترغیب و تحریک مردم و یک کلک تبلیغاتی است...و فاقد اهمیت هستش

مقداد م در تاریخ : 1394/8/20

برادر جالب اینجاس شما اصن نمیری دنبال نتایج فقط رو حساب مشکلی که با سامسونگ داشتی فک میکنی همه چیش بده والا من خسته شدم بسکه ازت خاستم بری ببینی ولی شما بدون اینکه مراجعه ای کنی فقط میگی اسنپها بهترن . الان خود طرفداران الجی هم همین صفحه وی10 گفتن ترجیح میدادن اسنپ808 نبود و بضی رفقای ما گفتن قبول دارن برتری های اکسینوس رو بر 808 و ادرنوی اون ولی شما این مطالب رو ندیدی . به شما گفتم برو ببین اسنپ808 مقابل اکسینوس نوت5 اس6 چطور بوده نتایجش
و عملکرد آدرنو418 مقابل مالی760
یا عملکرد اسنپ810 مقابل اکسینوس
یا عملکرد ادرنو430 مقابل مالی
روی اسمم کلیک کن جددیدا یه ویدیو هست اونو ببین

hamid a در تاریخ : 1394/8/20

واقعا يه لحظه هنگ كردم ، شما با چه مدركي ميگي اين كند تر از note 5 ه ؟؟؟ اقا يه چيزي بگو كه ادم شاخ در نياره
همه ميدونن الجي٠٠١ ( for fun) بندازه رو گوشيش چنان بهينه ش ميكنه واسه سرعت كه از سامسونگا سريع تره .
برو ويديو مقايسه شونو ببين كاملا برتري v10 رو چه تو دوربين چه تو سرعت حس كن.البته نوت هم در برنامه هاي متعددي خوب عمل كرد ولي نوت چند تا اپديت رو دريافت كرده و v10 هنوز اپديتي ارائه نشده براش، كه با اومدن اپديت نوت بايد تو سرعت گرد و خاك v10 رو بخوره.
گوشي خاصي هست و هيچكس هيچ ايراد علمي نميتونه ازش بگيره به جز باتري كه اونم قابل تعويضه و به قول معروف اين به اون در.

عرفان ع در تاریخ : 1394/8/20

دوست عزیز درود بر شما..من شرح جامعب راجع به امکانات ابن گوسی دادم..و اون فیلمیکه ازش دیدم و قابش خودش ترمیم میشد من رو به وجد اورده بود..من هم خدمت دوستمون عرض کردم که این سایت ها خدا نیستند و استفاده روزمره کاربران ملاک هست

مقداد م در تاریخ : 1394/8/19

شما حرف خودتون این بود که دوس نداشتی از اسنپ808 استفاده کنه و معمولا طبق نتایجی که سخت افزار کسب میکنن راجع بهشون قضاوت میکنن . در مورد دیسپلی میت ، باید بگم چطور میشه چنتا سایت وطنی اونو قبول نداشته باشن ؟!! مث این میمونه بگیم یه فوتبالیست لیگ برتری ، گفته من لیونل مسی رو قبول ندارم ! این مطلب که سایتهای وطنی نظراتشو نمیپذیرن از پی اشتباهه چون این سایتها خودشون روی بضی برندها تعصب دارن پس طبیعیه نظرات دیسپلی میت رو معتبر ندونن ثانیا صفحه نوت در زیر نور و مصرف انرژی خیلی بهتره تا صفحات الجی و صفحات اخیر الجی در زمینه روشنایی صفحه ، حرفی برا گفتن نداشتن جلوی اپل سامسونگ حتی سونی و اینها به کیفیتش صدمه میزنه حتی اگه ما دسترسی به دیسپلی میت هم نداشتیم ، خودمون میبینیم در این 2زمینه عقبتره نسبت به نوت پس مشخص میشه واقعیت چیه . در مورد باتری ، دوست عزیز اون سایت تفاوت شارژ صفر تا صد رو 15 دقیقه اعلام کرده ولی 50 درصد تفاوت عمر این 2 تاست ! عمر باتری مساله خیلی خیلی مهمتریه و الجی به قول خودتون با 2هسته 57 که کار راحتتری داشته تا 4تا ، نتونسته نتایجی مث نوت بگیره و این در حالیه که نوت ظرفیتش 3500 نیس و این ینی در زمینه باتری ، الجی جالب کار نمیکنه .
چون الجی به تکنولوژی ufs 2 مجهز نیس میتونه با مموری کار کنه ولی به همین دلیل نوت نمیتونه ولی 5درصد افراد معمولا 64 رو کم میدونن چراکه نمیخان کالکشن فیلمهای جهان رو در گوشیشون حمل کنن اونم با عمر باتری ضعیف وی10 که تا بری یکم فیلم ببینی ، از ترس باتری بیخیالش میشی
جنس بدنه هم مشخصا بهترین و موندگارترین همین شیشه فلز یا آلومینیوم سری7000 هست
دوست عزیز مهمترین موضوع در بحث دوربین ، کیفیت و نتایج هست واسه همینه نتایج اینطوره
دوست عزیز شما میگی کسی نوت میخره یه بارم از قلمش در روز بهره نمیبره ولی صفحه دوم الجی که تقلیدی از سامی بوده ، خیلی موثرتره ؟!! خلاصه میگم واقعا اگه قبل نوشتن ذره ای تامل میکردین میدیدین کسی سمت نوت میره به خاطر قلمش هست وگرنه نسخه پلاس اج رو میخرید و این حرف شما صحیح نیس
با توجه به کم و کاستی های سخت افزار و باتری ، الجی خاسته سلفی واید و دو دوربین جلو استفاده کنه تا اون نقاط ضعف رو جبران کنه ! و مشخصه سلفی واید خیلی مهمتره تا باتری و سخت افزار !
در مورد سخت افزار اولا هم پردازنده نوت قویتره هم در بحث گرافیک ثانیا تفاوتها در بازیها مشهوده و سرعت نوت کلا بیشتره تا این گوشی
اگه به نظر شخصی بود الان دنیا استقبال فوق العاده ای از این دو سه گوشی اخیر الجی میکرد ولی میببینن کم و کاستی ها رو و به خاطر دو دوربین جلو حاضر نمیشن موبایلی رو تهیه کنن دوست گرامی . بهتره پیشنهادهای بهتری از خود الجی شما به دوستان مردد بدین مثلا صبر کنن الجی اسنپ820 بخرن اونم در آستانه معرفی این اسنپ جدید و منطقی نیس در این زمان ، یه سخت افزار متوسط رو با قیمت 2 تومن خریداری کنیم

ارسلان ش در تاریخ : 1394/8/19

مقداد میدونی جالب کجاس!!!
شما معتقدی برای اسنپها که بدون شک بهترین پردازنده های اندرویدن،ارزش 2میلیون رو ندارن ولی اکسینوس7420 با مالی،ارزششو داره؟؟؟؟
جدی پرسیدم لطف کن جوابمو بده
اینکه اسنپ ها قویتر از اکسینوسن تو این دنیا فقط شما قبول نمی کنی ها

مقداد م در تاریخ : 1394/8/18

دوست عزیز در عمل هم شما متوجه تاخیر در عملکردها نسبت به نوت میشین ولی این تفاوتها در حد یکی دو ثانیه ی نه بیشتر که در بازیها به اوج خودش میرسه و این حرف شما صحیح نیس و حتی کسانی که به سایر برندها علاقه زیاد دارن ، متوجه لگ و کندیی که شما اشاره کرده نشدن و بدجور طرفدارش هم شدن . عرفان جان برا دفاع از وی10 لازم نیس نوت رو در حد یه میانرده شما ترسیم کنی چراکه دنیا تفاوت این دو رو میدونه

hamid a در تاریخ : 1394/8/17

دوست گرامي دوباره اون بحث رو مثل g4 براي v10 هم شروع نكن( اين كه ميگي مشخصات ميان رده و اين حرفايي كه بيشتر جنبه خوبي ندارن)
من نميدونم چرا صفحه نوت از اين بهتره؟؟؟ چون ديسپلي ميت گفته؟ ديسپلي ميت رو بيشتر سايتاي ايراني هم قبول ندارن ( تستاش مورد قبوله ولي اين كه اخرش بدون مقايسه با ساير اسمارت فون ها ميگه كه سامسونگ بهتره يكم بو ميده)
در مورد باتري من دوست دارم گوشيم زودتر شارژ شه و شما دوست داري كه دير شارژ شه و اين مساله شخصي هست. عمر باتري اين گوشي همه قبول دارن در حد نوت نيست ولي نوت با محدود كردن امكانات عمر باتري رو برده بالا ( چيپ ست هم بي تاثير نيست ولي چون ٨٠٨ هم كم مصرفه تفاوت زياد با اگزينوس نداره)
من ٦٤ گيگ رو كافي نميدونم. چون دوست دارم ارشيو مختصري از فيلماي مورد علاقه م همراهم باشه.
در ضمن اين گوش اولش بياد شايد ١٩٠٠ باشه ولي بعدش خيلي زود قيمتش مثل g4 كم ميشه.
جنس بدنه قابل ترميمه ( به گفته gsm arena) و اين قابليت نتنها اونو از نوت بلكه از تمام گوشيها متمايز ميكنه.
در مورد دوربين اگه dxo نمره اي براي تنظيمات دستي و حرفه اي در نظر ميگرفت همون g4 تموم رقبا رو ميزاشت تو جيبش چه برسه به v10 كه امكان دست بردن تو ويدئو رو هم فراهم كرده.
نوت قلمي داره كه روزي يبار هم بيرون نمياد ولي اين صفحه نمايش دوم داره كه قابليتهاشو همه ميدونن و خيلي از قلم نوت كاربردي تره ( ميدونم قلم و صفحه نمايش رو نبايد مقايسه كرد واي من دارم مقايسه اي بين اجزاي خاص دو گوشي انجام ميدم)
سلفي وايد رو هم كه اين روزا كسي نميتونه بيخيالش شه .
در مورد تفاوت چيپ ست هم نوت قويتره ولي تفاوتشون فقط تو بنچمارك هستش و تو عمل به جرات ميتونم بگم كه هيچ تفاوتي باهم ندارن.
ببخشيد طولاني شد ولي لازم بود براي كاربرايي كه قصد خريد رو دارن باره اي از ابهامات رو برطرف كنم.
در كل من برتري نوت رو در باتري ميبينم و در بقيه ي چيزها يا مساوي هستن( مثل صفحه نمايش كه بستگي به سليقه داره و كسي كه طبيعي بودن رو دوست داره v10 رو ميپسنده و كسي كه روشنايي رو دوست داره نوت رو)يا برتري با v10 هست.

عرفان ع در تاریخ : 1394/8/17

نکته ای که اینجا بر اساس فرمایشات شما باید اشاره کنم اینه که سبیقه و نظر افراد باهم متفاوته و البته محترم
بنده به شخصه اینکه گوشیم یک ساعته شارژ شه و انتظار واسه شارژ شدنش حداقل باشه خیلی برام با ارزشه.این که گوشی زیادتر شارژ بده خوبه
ولی شما تصور کنید 8صبح از خانه بیرون میرید و 8 شب به خانه میاید ..ایا تفاوتی داره که گوشی شما 10 درصد شارژ باقی مانده داشته باشه یه 20درصد؟؟ایا به شارژ نمیزنینش؟؟ به عقیده من تفاوت زیادی ندارن
و ضمنا وقتی گوشی زودتر شارژ میشه یعنی به طور جزیی هر درصد شارژشم زودتر پر میشه...این برای مواقعی که عجله داریم بسیار مهمه..فرض کنین تو خیابون موندین...همینطور داشتن باتری قابل تعویض و کارت حافظه....چون الان خودم اپتیموس جی دارم که دقیقا هر سه تای این امکاناتو نداره...خیلی وقتا حافظه کم دارم...خیلی وقتا عجله دارم ولی شارژ نمیشه..الانم حس میکنم باتریش ضعف داره بعد از دوسال و نیم البته..ولی ترجیح میدم پیچ هاش باز نشه که باتریش عوض شه..در صورتی که الان اگه باتریش قابل تعویض توسط خودم بود به راحتی عوضش میکردم...
در مورد بدنه من پیشنهاد میکنم شما دراپ تستهایی که روی این گوشی انجام شده یا فیلمی که با کالیبر 50 بهش شلیک میشه رو تماشا بکنین...هر خطی که روی بدنه این گوشی میوفته بعد از 10 دقیقه ناپدید میشه
این نو اوری و زیبایی و استحکام نیست؟؟؟؟؟...استفاده از شیشه و فلز یه طرحه...ولی مقاوم نیست...اسیبپذیرترین بخش بدنه همون شیشه ای هست که داره....ضمن اینکه جذب اثر انگشت هم داره...

من سعی میکنم واقع گرا باشم
در کارهای روزانه تا لااقل3سال دیگه یا بیشتر
کوچکترین تفاوتی بین عملکرد پردازشی نوت 5 و این گوشی نخواهد بود
ضمن اینکه الجی همواره مدیریت بهتره رم و عملکرد بدون لگ و مولتی تسکینگ روانی رو ارایه میده
در عوض شما هم امکانات عکاسی و فیلمبرداری و دو دوربین جلو و دو صفحه نمایش این گوشی رو در نظر نمیگیرید..
ضمنا قیمت گلکسی نوت 5 تازه ورژن 32 گیگ همین لحظه در سایت معتبر فروش انلاین 2400 هست که ورژن 64 گیگ بالطبع گران تر خواهد بود
در اخر به همه دوستان پیشنهاد میکنم ویدیوهای سایت androidauthority در رابطه با این گوشی رو ببینید
مخصوصا فیلم یک ماه با وی 10 این سایت رو...

عرفان ع در تاریخ : 1394/8/17

خدمت شما دوست گرامی عرض کنم که این گوشی چون هنوز به طور گسترده عرضه نشده اطلاعات زیادی ازش در دست نیست..البته منظورم از زبان کاربران هست نه از زبان سایت ها...چون ممکنه سایتها غرض ورزی یا اهداف دیگه ای داشته باشن...اگر به فیلم تبلیغاتی ال جی اشاره بشه که اسپیکر خوبی داره...که البته امر خیلی مهمی بنظر نمیاد...اما باتری گفته شده که مثل جی4 مدت شارژدهی اون یک روز هست و قابل تعویض...بنظر بنده که مزیته...اطلاعات کامل تری به صورت عینی در دسترس نیست فعلا

مقداد م در تاریخ : 1394/8/17

بردر شما به كيفيت آلومينيوم سري ٧٠٠٠ ايراد نگير . اون لينك gsmarena رو هم لطف كن در اختيار من قرار بده و همچنين بفرما چرا ميگي روشنايي صفحه اهميتي نداره ! ببين چون وي١٠ صفحه روشني نداره در زير نور ، كاربردي نداره و اين اصن جالب نيس و خيلي هم نظر مهميه . بله در مورد دوربين هم مشخص شد الان سامسونگ و سوني و موتورولا دقيقتر از الجي در اين زمينه عمل كردن و اينو dxo تاييد كرده البته بازم ميگم همه اين دوربينها عالي ان ولي از نظر dxo دوربينهاي الجي در سطح مابقي نيستن . من هميشه سعي ميكنم واقعيات رو بگم چه به سود الجي باشه چه به ضررش برادر ولي منم از شما تشكر ميكنم كه باتري وي١٠ رو بهتر از نوت اعلام نكردي

hamid a در تاریخ : 1394/8/16

جنس بدنه اين رو زير اج ميبيني؟؟؟؟؟؟؟؟ استيل ضد زنگ، ضد ضربه ، با قابليت ترميم شدن رو با شيشه و فلز كپي سامسونگ مقايسه ميكيني؟؟؟؟ ،كيفيت اس شيش در مقابل اس پنج و سامسونگ خوبه ولي وقتي مياد تو رقبايي كه همه چيزشون بهتره اصلا حرفي واسه گفتن نميمونه.
صفحه نمايش الجي به گفته جي اسم ام ارنا و اعداد و ارقام طبيعي ترين صفحه نمايش هستش و تهنا ضعفش كه ضعفم نيست ميزان روشني صفحه هست كه اونم هيچ تاثيري نداره
دوربين رو كه همه ميدونن كه ....
اين گوشي فقط باتريش خوب نيست كه اونم قابل تعويضه و جبران شدني.
متشكرم كه اخرش نگفتي برتري رم هم با s6 و سامسونگه

مقداد م در تاریخ : 1394/8/16

عرفان جان من و شما اگه قصدمون کمک به بقیه نبود و فقط بحث های الکی که به بی احترامی هم ختم میشه هدفمون بود مطمینا این سایت عضو نمیشدیم و جاهایی میرفتیم که خودتون بهتر میدونین سر یه موبایل بی ارزش چه مسایلی گفته میشه . قیمت این گوشی هم همینطوری حدس زدم ولی نوت5 الان با 2.100 قابل تهیه هست که با توجه به قدرت سخت افزاری و امکانات و جنس بدنه و باتری خیلی بهتر ، واقعا ارزش داره 200 بیشتر هزینه بشه . در مورد باتری ، باید بگم درسته اونی شما گفتی مزیته ولی واسه باتریها تا مدت زیادی مشکلی پیش نمیاد یا خراب نمیشه که نیاز به تعویضش باشه . مدل 64 گیگ هم با کمی صبر ارزون میشه و فک میکنم 64 گیگ واسه همه کافیه و کارت 256 گیگ هم به کار کسی نمیاد چه برسه به افزایش تا 2ترا ! عرفان جان نمیخایم که 24 ساعت فیلم برداری 4کی کنیم و همه شو توی گوشی نگه داریم که !همین 64 به نظرم عالیه البته اینم شما ببین چون کارت های حافظه مطابقت سرعت با حافظه ufd 2 نداشتن ، حذف شدن . بله این گوشی حدود 15 دقیقه زودتر از نوت5 شارژ میشه ولی اون طرف قضیه هم ببین که عمر باتریش خیلی کمه و من حاضرم گوشیی داشته باشم 80دقیقه ای از 0 تا 100 شارژ بشه ولی نگرانیی بابت باتریش نداشته باشم . اون طراحی یکنواخت هم واسه اون برندی عرض کردی نیس واسه 2 برند دیگست که چون ربطی به وی10 ندارن نمیتونم اسمشونو بیارم برادر .
ببین دوست گرامی برتری های سخت افزاری و جنس بدنه و امکانات و باتری و صفحه نوت به وی10 خیلی مشهوده ولی شما سعی میکنی این مواردو در نظر نگیری ولی بهتره واسه افرادی که نمیدونن این تفاوتها چیه ، عادلانه تر برخورد کنی که با صرف هزینه 2میلیونی ، امکانات متوسط تهیه نکنن . من فک میکنم نمیشه کسی2تومن هزینه کنه ولی یه سخت افزار متوسط که در همه تستها وسط یا آخرای جدوله و باتریش واقعا ضعیفه بدست بیاره .

مقداد م در تاریخ : 1394/8/15

اس6 اج در این موارد خیلی بهتره :
پردازنده + چیپ گرافیکی + جنس بدنه
در این موارد اس6 کمی بهتره ولی اونچنان فاصله زیاد نیس :
صفحه نمایش + باتری + دوربین
از نظر رم برتری با وی10 هست

عرفان ع در تاریخ : 1394/8/15

دوست عزیز بنده و سایر دوستان توضیحات جامعی در کامنت های پایین تر دادیم...لطفا مطالعه بفرمایید...سوالتون حل میشه

عرفان ع در تاریخ : 1394/8/14

جناب من قصد جسارت ندارم...قصد طرفداری هم ندارم..چون نفعی به من نداره..فقط میخوام کسی که برای کسب اطلاعات اینجا میاد..چیزی نصیبش بشه..
ضمنا یه چیزی رو در نظر بگیرید که قیمت این گوشی 1900 اعلام شده که با گوشی مثل گلکسی نوت حدود700هزارتومن تفاوت داره...که بنظر امری مهم میاد..که البته با گذر زمان ارزان تر نیز میشود...و نکته ای که هیچوقت شما بهش اشاره نمیکنید وجود باتری قابل تعویض توسط کاربر و حافظه خارجی تا 2ترابایت هست. در مقابل باتری غیر قابل تعویض سامسونگ و حافظه غیر قابل ارتقای اون که گفته شده سیاست سامسونگ اینه که شمارو به اجبار به استفاده از فضای ابری خودش سوق بده و اون اطلاعات رو بدست بیاره که من نمیدونم تا چه حد صحت داره ولی این موضوع در فضای مجازی مطرح شده.و اینکه این گوشی رکورد شارژ شدن رو بر اساس تست های همون سایتهایی که شما بهشون استناد میکنید رو زده..65دقیقه
خدمت همه دوستان اعلام میکنم
عملکرد بدون نقص و بدون لگ و هنگ جی4 من رو مجبور میکنه بازهم این گوشی رو بخرم
ضمن تمام مزایایی که گفته شده
باید طراحی فوق العاده در مقابل طراحی های تکراری سامسونگ و مقاومت فوق العاده اون رو اشاره کنم بهش...دراپ تستی که ازش دیدم من رو حیرت زده کرد که گوشی رو به اسمان پرتاب میکرد میخورد زمین و گوشی سالم بود و هردو صفحه نمایشش عالی کار میکردن
چون همه چیز پردازش نیست..پردازش این گوشی لا اقل تا 3 سال دیگه یعنی تا 2019 بدون مشکل خواهد بود...پس به فاکتورهای دیگه توجه کنید
قابل توجه خریداران و طرفداران این مدل

عرفان ع در تاریخ : 1394/8/12

دوست عزیز من در کامنت های پایین تر توضبح جامعی راجع به امکانات این گوشی دادم میتونین مطالعه بفرمایین...
این گوشی ابتدا در کره عرضه شد از دو روز پیش در امریکا و از دی ماه وارد ایران میشه قیمتش در امریکا 600 دلار و در کره 680 دلار است

مقداد م در تاریخ : 1394/8/12

ارسلان ببين مديريت محترم سايت خودش تشخيص ميده و من حقير سه ساليه اينجا فعالم و ميدونم در صفحه وي١٠ نبايد "مستقلا" حرفي از اس٦ يا هر گوشي ديگه اي زده بشه و شك نكن اگه مطالب از ديد مديريت سايت اشكال داشت ، قطعا اديت ميشد و هر حا هم بحثي بوده ، فقط يه "مقايسه" بوده تا واقعيات مشخص بشه نه سر دفاع همينجوري و منم هرجا فلان گوشي عالي نبوده ، اومدم گفتم . ارسلان جان داداش من شما تجربه ات اونطور شد و من متاسفم ولي استاد امير ميتونستن كمكت كنن كه مشكلت كلا حل بشه . ولي اگه برند ديگه رو ميخاي تجربه كني ، يكم ديگه صبر كن اسنپ٨٢٠ بگير كه زمان اومدنش نزديكه باور كن اسنپ٨١٠ و ٨٠٨ اونچنان نيستن كه شما دو ميليون بابت اون اسمارتفون هزينه كني . بهتر از اين پيشنهادي ندارم چون ميدونم به نفع شماست .

مقداد م در تاریخ : 1394/8/12

درسته . gsmarena هم بررسي كرده و در معايب اين گوشي گفته :
More powerful chipsets exist, a flagship should have gotten the best
در مورد صفحه نمايش ، اشاره شده ميزان روشنايي در حد متوسطه و نتيجتا خوانايي زير نور خورشيد در حد متوسطه
باتري : ٥٦ساعت كه از سيكس هم كمتره و واقعا در سطح يه پرچمدار گرون قيمت نيس
بنچمارك : آنتوتو ٥٢٧٠٠ كه نتيجه اي خوبه ولي با نوت و اس٦ خيلي فاصله داره
base mark single : ضعيفترين نتيجه بين بقيه رو داشته و اختلافش زياده با اكسينوس
basemark multi : تقريبا ضعيفترين بوده و بازم اختلاف زياده با اكسينوس
basemark os 2 : ضعيفترين بوده
منهتن آن : خيلي ضعيف و مالي حدود ٥٠درصد بهتر با وجود صفحه ٢كي براي هر دو
منهتن آف : نتيجه ضعيف مقابل مالي يني قدرت ادرنو٤١٨ مقابل مالي٧٦٠ بدون در نظر گرفتن رزولوشن
و نظر نهايي :
Snapdragon 808 is fine for general use, the processor in handles the loss of two of its big cores particularly well. It's the GPU that doesn't quite work at the flagship level. Maybe if Qualcomm had a version of the S808 with Adreno 430 things would be different.

عرفان ع در تاریخ : 1394/8/11

دوست عزیز صفحه نمایش دومدتقلید از سامسونگ نیست سامسونگ فقط یه صفحه داره که خم شده.دیسپلی میت و فون ارنا خدا نیستند..میتونن غرض داشته باشند میتونن طرفداری کنن...هرچیزی ممکنه ضمن اینکه بازهم میگم استفاده روزمره و روتین برای ما مهمه...نه امتیازسایت ها...
در زمینه دوربین برتری قطعی با این گوشیه
در زمینه پردازنده باید در نظر بگیرین که تمام شرکت های سخت افزاری و نرم افزاری باهم سعی میکنند یه چیزی رو مهم جلوه بدن که شاید اهمیتی نداشته باشه...در این شک نکنید...چون از نظر مالی بهم وابسته اند...یعنی مثلا به فون ارنا میگه روی این مانوور بده که بنچمارک من بالاتره ...در صورتی که اصلا مشتری فکر نمیکنه من چرا هزینه اضافی بدم؟یعنی ممکن نیست با سی پی یو دو سال پیش فیلم 4k پخش کرد؟دوربین قوی داشت؟بازی ها رو روی گرافیک بالا بازی کرد؟کارکرد بدون لگ و روان داشت؟چرا ممکنه .و ال جی میخواد بفهمونه با سخت افزار خوب که شاید اخرین مدل نباشه میشه امکاناتی فراتر از گوشی های دیگه ارایه بده...هم اینکه جی 4 لگ نمیزنه می ارزه به تمام گوشی های سامسونگ

ارسلان ش در تاریخ : 1394/8/11

من حاضرم حرفاتو قبول کنم در عوص بزار منی که میخام این گوشی رو بخرم بتونم درست انتخاب کنم
اینهمه ازs6تعریف میکنی،بابا من خریدم و پشیمونم فقط بخاطر ضعف های زیادش نه ظاهر
دارم میگردم گوشیه بهتری جایگزین کنم،نمیگم کامنت نزار ولی انجا دربارهv10بگو
s6هم جای مخصوص داره
یخورده از عملکرد و جزییات و دار و ندار این گوشی بگین لطفا
مشخصاتش چطوره
قیمتش چطوره
کچا میتونم تهیه کنم؟؟،مقداد جان منتظرم،قیمتش چجوریه؟؟؟کجا میشه زودتر تهیه کرد راستش دل تو دلم یست یه اندروید خوشگل و عالی بخرم؛لطفا

Alireza B در تاریخ : 1394/8/10

امتیازی که سایت Phonearena به ال جی وی 10 داده 7 از 10 هستش که واقعا ناامیدکننده ست!!!
به عنوان مثال جی 4 امتیاز 9 از 10 گرفته بود! هر دوتاشونم یه سخت افزار دارن، دوربین کاملا مشابه دارن، صفحه نمایش تقریبا یکسان دارن و غیره. مشکلی که این سایت ذکر کرده اینه که صفحه نمایش وی 10 مشکل نشون دادن رنگ داره!‌ یعنی رنگارو صحیح نشون نمی ده! باتریشم که افتضاحه مثل جی 3 و جی 4 که مشکل باتری داشتن. امتیاز بنچمارک آنتوتو برای وی 10 46900 بوده و برای جی 4 50000 که طبیعتا باید بیشتر میشد نه کمتر!
تازه یکی دیگه از عیبهای وی 10 رابط کاربریشه! فون آرنا گفته رابط کاربریش خوب نیست و باید بهتر می بود!
کیفیت ضبط ویدئو وی 10 خیلی خوب نیست چون در مقایسه با جی 4 نتونسته امتیاز بالایی بگیره.
در کل اینا همه اطلاعات روی کاغذه که البته خیلی هم بی ربط و غیر قابل باور نیستن! ولی باید منتظر نقد و بررسی سایت gsmarena باشیم ببینیم چی میشه. این طور که به نظر میاد ال جی بازم نتونسته انتظاراتو براورده کنه چون تو خود کشور کره هم خیلی نفروخت. جی 3 و جی 4 هم که فاجعه بودن!

Hossein . در تاریخ : 1394/8/9

مقداد عزیز فک میکنم نگرفتنی منظورمو، من خودم گفتم باتری V10 به احتمال قریب به یقین ضعیفه ولی مگه نوت 5 چقدر برتری داره؟ چند دیقه؟ دیگه نهایتا یه ساعت تا یه ساعت و نیم. واقعا این زمان چقدر به چشم میاد؟ یعنی چندبار این امکان هست که شارژ شما تموم بشه و شما دسترسی نداشته باشید به برق. همونطور که وقتی شارژ V10 میرسه به 10 درصد و قطعا دیگه میزنیدش به شارژ تو همون زمان اگه شارژ نوت 5 شما هم 30 درصد باشه قطعا میزنیدش به شارژ. هر دو هم شارژ سریع دارند و خیلیم زود شارژ میشن. پس بنظر منِ نوعی باتری همینش هم کاملا قابل قبوله. من قبلا هم اشاره کردم که ایدئولوژی خودمو دارم و ممکنه مثل هیچکس دیگه نباشه.

اما در مورد پردازنده، اینکه آمار و ارقام میگن پردازنده نوت 5 بهتره که خب من نمیتونم دخالت کنم، نه علمی دارم و نه تجربه ای. اینکه بنچمارکها هم چی میگن رو هم دخالتی نمیکنم، چون نه در صحتشون ایمان دارم و نه در خطاشون. اما چیزی که من از الجی با همین پردازنده و یه گیگ رم کمتر (نسبت به V10 منظورمه) تو جی 4 دیدم واسه من کافیه. حالا یکی میخواد بهترین رو داشته باشه -لااقل رو برگه- اون دیگه میتونه قید V10 رو بزنه. قویا معتقدم تجربه عملی با چیزی که نظریه یا تئوری میگه بعضا اصلا قابل قیاس نیست، اینو بعدِ 4 سال پرسه زدن تو آزمایشگاه های شیمی دیگه قطعا بهش ایمان دارم، واسه همینم هیچ وقت اعداد واسم مهم نیست و نخواهد بود. قطعا من اگر بودجم جمع و جور بشه انتخابم رو کردم، تو این 6-7 ماهی که دنبال گوشی میگردم تااین حد از انتخابم اطمینان نداشتم که از V10 دارم. تنها چیزی که میتونه منو از خرید گوشی منصرف کنه یه قیمت نجومیه یا از کف رفتن داراییم.

قابلیت های استحکامی گوشی، زیبایی بی حد و حصرش، دوربین فوق العادش، صفحه نمایش عالی و بزرگش، دو ویژگی جدیدش، حافظه داخلی دلباز، قابلیت تعویض باتری و قابلیت افزایش حافظش انگار بنظر میرسه که قرار بوده هرچیزی من میخوام یه جا جمع بشه. فقط ایکاش اون اقلامی رو که واسه دو اپراتور آمریکایی در نظرگرفتن، اینجا هم بیارن واسه ما (هرچند بعیده، کارت حافظه 200 گیگابایتی(!)+یه باتری اضافه و یه پایه شارژ باتری!!!)
موارد 1501 تا 1600 از مجموع 1698 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا