نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z5 Compact

Xperia Z5 Compact اکسپریا زد 5 کامپکت

Sony Xperia Z5 Compact سونی
ارزیابی کاربران: 8.4 از 10 (703 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 201 تا 300 از مجموع 315 مورد

محمد د در تاریخ : 1394/9/15

مرجع تخصصیه دوربین ها چه در سطح موبایل و چه در سطح دوربین های حرفه ای سایته dxomark عه، اگه اینو در نظر بگیریم که دوربین z5 premium و z5 compact یکیه، فعلا بهترین دوربین در بین گوشیهای دنیا z5 عه ،بعدشم samsung s6 edge و .... به سایت سر بزنید خودتون ببینید.
http://www.dxomark.com/Mobiles

محمد ق در تاریخ : 1394/9/13

سلام دوست عزيز
چند سالی هست که تبلیغات منفی علیه برند سونی میشه،من خود در زمینه موبایل فعالیت دارم، گوشی فعلیم هم اکسپریا ام 5 هست و در ضمن سومین گوشی من از برند سونیه،سامسونگ، اچ تی سی،نوکیا،هواوی و آیفون هم داشتم.
در مورد سایتها خدمت بگم که اولاً سلیقه ایی برخورد میکنند و 80% اون ها هم طرفدار برند سامسونگ هستند چرا؟ چون تعمیر گوشی های سامسونگ آسونه و تعمیر کارای محترم به خودشون زحمت نمیدن گوشیهای که مث سری z سونی بدنه یکپارچه دارند رو راهی برای باز کردن بی عیب و نقصش و بستنش پیدا کنند،توی آپارات هست میتونند ببینند چطوری تو 30 ثانیه درب z5 براحتی باز شد.
دلیل بعدی ارزانتر بودن گوشی های سامسونگ هست اون هم به علت مواد به کار رفته تو بدنه و شاسی اوناست،جایی که در بدترین حالت بدنه گوشی های سونی از پلی کربناته بگذریم که سالهاست گوشی بدنه فلزی میزنه.
نکته بعدی بودن نمایندگی سامسونگ تو ایرانه که البته زیاد هم بود و نبود این نمایندگی ها تاثری نداری
درمورد دوربین گوشی های سونی، اول اینکه 80 %گوشی های بازار داخلی و خارجی از لنز های سونی استفاده میکنند از جمله آیفون، سامسونگ، هواوی، اچ تی سی،شیایومی، نوکیا،ماکروسافت، ال جی و....اگه بخوام بگم جا نمیشه،اگه دوربین های سونی مشکل داشت سامسونگ برای گلکسی اس 7 از همین لنز z5 استفاده نمیکرد البته معلوم نیست سونی این بار هم لنز جدیدشو در اختیار بقیه برند ها بذاره.
دوست عزیز من ام5 سونی رو دارم بت دوربین 21 مگا و از حد انتظار من فراتره و خوشبختانه از همه پرچمدارهای موجود بازار دوربینش در همه حالات خوبه چون به همه اونا مقایسه اش کردم تنها دوربینی که پا به پا هاش اومد آیفون 6اس بود
نکته ای دیگه اینکه صفحه oled,یا super amoled رنگ ها رو با اغراق نشون میدن و برای مقایسه عکسها و فیلم ها رو فقط توی کامپیوتر ببینید،دوربین اکسپریا z5 فعلا بهترین لنز سونی رو داره و اون بافت نویزی هم طی یه آپدیت مشکلش حل میشه البته نمیشه بهش گفت مشکل،از لحاظ تنظیمات هم بسیار دست کاربر بازه و تنظیمات زیادی داره که اکثراً کاربردیه،در ضمن زوم 5 برابرش بدون تعصب عالیه که کمتر گوشیه این قابلیتو داره اینو هم بگم بهترین گوشی های سونی ساخت آمریکا هست که عدد هفتم و هشتمime 00 هست و این مدل A++ هست بقیه هم ساخت چین و مکزیک هست
در کل علت سرکوب برند سونی تو ایران اول بازار موبایل ایران هست و سایتهایی که با تعصب به سامسونگ بقیه برند ها رو نابود میکنند، همین جریان در مورد گوشی های اچ تی سی هم اتفاق افتاده، کاش ماها به جای تعصب و تخريب عاقلانه فکر و عمل کنیم

KAVIR K در تاریخ : 1394/9/13

سلام علیکم
دوست عزیز ودیگردوستان عزیزی که درمورد دوربین سونی صحبت کردند ببینید سایت زومیت همین اواخر یه مقایسه ای گذاشت بین دوربینهای مطرح وجدید پرچمدار که Z5هم درش بودبرای من بسیار عجیب بود که دوربینی بااین کیفیت وتجهیزات، نویزهای عجیبی درعکسهاش بود بخاطر همین گفتم که دوربینهای سونی درمقایسه بادوربین گوشیهای دیگربرندها مخصوصا سامسونگ واپل ضعیفتر به نظر می آیند.
نکته دوم اینکه حتی درسایتGSMARENAهم درقسمت تست دوربینها ،برند سونی درحد واندازه ی خودش ظاهر نمی شود.البته این نظر من است ونظر دیگر دوستانی که از گوشیهای سونی استفاده کرده اند بسیار محترم است.
درآخر اینکه خودم یک تعصب خاصی روی برند سونی دارم وتمام آرزویم اینست که یک گوشی خوب بادوربین عالی از برند سونی بخرم.

محسن غ در تاریخ : 1394/9/12

دادا خطایه دیده😂😂😂گرماش چون کوچیکتره حس میکنی بیشتره وگرنه یه اندازه هس چوت کوچیک تره فضای کمتری از دستتو مسگیره واسه همین فک میکنی بیشتره

محسن غ در تاریخ : 1394/9/12

دادا الکس دلت شور نزنه بهترین باطری ها همین باطری هایه غیر قابل تعویضه اصلانم نگران خرابی نباش
همه گوشی هایه باطری پلم با حرارت و اینجور کارا درش میارن

KAVIR K در تاریخ : 1394/9/12

سلام
یه جورایی خودمو راضی کردم که این گوشی کامپکت را بخرم ولی مساله اینست که:
میخواستم ببینم این باتری غیر قابل تعویض چطوریه؟اگر مشکلی برای باتری گوشی پیش بیاد باید چکارش کرد؟
آخه این باتری غیر قابل تعویض برای من یه مانع بزرگیه ممکنه درطول دوران استفاده هیچ مشکلی هم پیش نیاد ولی خب روی غیر قابل تعویض بودن باتری حساس شدم .
نکته ی مهم دیگر اینه که دربررسی تخصصی همین سایت درمورد سامسونگS6 خوندم که برای دسترسی به باتری آن باید روشهایی مثل حرارت دادن را بکار برد بخاطر همین یه خرده درمورد سونی هم نگرانم که همین روش درمورد سونی هم استفاده میشه یا نه؟
لطفا راهنمایی کنید.

mojtaba b در تاریخ : 1394/9/11

باسلام خدمت دوستان
وزن این گوشی بنظر از 138 گرم بیشتره
واینکه ظاهرش حرف نداره
اما نسبت به زد5 گرمای بیشتری داره
من از نزدیک گرماشو دیدم

محسن ف در تاریخ : 1394/9/6

آقا من هم رو این حرف شما که می گید دوربینها سونی خو نیست قبول ندارم من خودم m4 aqua و دوربینشو با چن تا همرده خودش که سه ناش از سامسونگ و یه دونه اچ تی سی و یه دونه هوای بود بررسی کردم خداییش دوربین خوشی من خیلی خوب عکس می گرفت البته من نمی گم تاپ بود ولی بدون تعصب از اونا بهتر بود.
در مورد ضد آب بودن بنده حداقل دو بار برام اتفاق افتاده که ضد آب بودن گوشیم به درد خورده یه دفعه افتاد تو حوض آب یه دفعه هم دستم خورد به لیوان چای ریخت روش این حرف بدون سند رو من نمی دونم برا چی می زنید. در مورد باتری هم که الان تقریبا اکثر گوشیهای برند سونی اچ تی سی و سامسونگ توسط کاربر قابل تعویض نیست حتی ایم مطلب در مورد بعضی برندها مثل هواوی و برخی گوشیهای ال جی هم صدق می کنه

حسین ص در تاریخ : 1394/9/6

دوست عزیز، اینکه شما از امکانات یک گوشی استفاده نکنی دلیل بر بلا استفاده بودنش نداره..!
چندی پیش خبری خوندم راجع به نجات جون یک نوجوون با سنسور ضربان قلب اپل واچ که سنسور ضربان قلبش رو بالا نشون میداد واگه توجه نمیکرد و به بیمارستان مراجعه نمیکرد مرده بود..!
همینطور ضد آب بودن گوشیهای سونی، حتما نباید که با گوشی زیر آب عکس بگیری، همین که با خیال راحت میتونی با دست خیس به تماسها و پیامها جواب بدی خودش نشون میده این ضدآب بودن تبلیغاتی نیست..!
الان فقط گوشیهای سونیه که باطریش تعویض نمیشه؟ یه سرچ بفرمایید بعد اینو بعنوان عیب برای سونی اعلام کنید..!
در مورد دوربین هم به نظر میرسه شما اصلا با گوشیهای سونی کار نکردین که همینطوری عیب از خودتون در میارین..!

KAVIR K در تاریخ : 1394/9/6

گوشیهای سونی به نظر من چند تا عیب دارند اولا:کیفیت دوربینشون درمقایسه با همرده های سامسونگ ودیگر برندها درحد واندازه های اسم ورسم سونی نیست دوما:باتری غیر قابل تعویض یه عیب بزرگه بخاطر اینکه ضدآب بودن چیزی نیست که همه ازش استفاده کنند ویه امتیاز خاصی نیست همانطور که خیلی از اپلیکیشن های سامسونگ مثل حسگر ضربان قلب و...یه چیز تزئیناتی نحصب می شود.

apadana m در تاریخ : 1394/9/3

نسخه های کامپکت سونی محصولات خوبی هستن،هم از سایز مناسبی برخوردارن و هم قوی هستن..هیچکی از خریدشون پشیمون نشده.نمونش زد۳ کامپکت اینقد فروش داشت که کمیاب شد.

ashkan a در تاریخ : 1394/9/3

سلام بخاطر دیر امدن پریمیوم به بازار منم قصد داشتم ایج بگیرم .ولی در موردش تحقیق کردم هم مشکل مدیریت رام داره و هم باطری.برنامه ها رو نبندی تا صبح بیست درصدی مصرف میشه باطری. منصرف شدم.منتظر پریمیوم موندم.

محسن غ در تاریخ : 1394/9/1

دادا فک کنم اپدیت نیستیااا!!!
مشکل تاچ کلا ماله صفحه بود نه بخاطر گرم شدن!!!
سونی هم حدود ۱ ماهه اپدیت داده واسه تاچش الان عالی شده هیچ مشکلی نداره

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/29

خب كامپكت قيمتش تا خرداد سال ديگه قيمتش 1300 ميشه .شما الان رو در نظر گرفتيد ظاهرا !
اما پريميوم با توجه به قيمت اوليش در خرداد سال آينده قيمتي حدود 1500 تا 1800 داره بخاطر همين دوستمون پريميوم رو پيشنهاد دادن :-)

حسین ک در تاریخ : 1394/8/25

سلام
من خرداد ماه همین سال آینده یعنی حدودا 7ماه دیگ میخوام یه چیز حدود 1.600 تا 1.800 بخرم
نظر شما چیه دوستان؟

کیانوش ق در تاریخ : 1394/8/20

دوستان این بحث داغ شدن یک موضوع عادی هست
گرم شدن دمای گوشی تا زیر 45 درجه کاملا طبیعی هست البته اگر در هنگام بازی کردن یا فیلم برداری 4k افتاق بیفته
ضمنا این دما دمای خارجی گوشی هست و مسلما دمای خود پپردازنده بیشتره که خیلی طبیعیه
بستگی به این داره که پردازنده چقدر به قاب نزدیک باشه و یا جنس قاب چی باشه که گرما رو منتقل کنه یا نه
که همه این موارد تو سری z5 به نحو خیلی خوبی طراحی شده
من حتی با گوشی های دو هسته ای هم گرمای زیادی رو تو بازی ها تجربه کردم
لازمه بدونین تعداد هسته خیلی میتونه تو دما تاثیر داشته باشه
تو کلیپ هایی که تو یوتیوب از تست گیمینگ و بعد دمای گوشی های z3 و m9 و s6 گرفته شده بود تفاوت های خیلی ناچیز بود فقط s6 کمی بهتر عمل کرده بود
زیاد سخت نگیرین رو این موضوع و خیالتون راحت باشه سونی از یه مشکل دو بار ضربه نمیخوره

نیما م در تاریخ : 1394/8/20

سلام این خبر یک دروغ بزرگ چرا الان میگم :
سونی رفع مشکل لمس صفحه نمایش اکسپریا Z5 کامپکت را در دستور کار دارد

اگرچه کاربران زیادی معتقدند این گوشی هوشمند، بهترین نسخه کامپکت از گوشی‌های تولیدی سونی تا به امروز بوده است اما برخی کاربران معتقدند با توجه به وجود مشکلات مختلفی که به‌ویژه با صفحه‌نمایش لمسی این دستگاه هوشمند داشته‌اند نمی‌توان این نسبت را به این دستگاه هوشمند اختصاص داد. این در حالی است که بر اساس خبرهای منتشر شده، مشکلات یادشده تنها در نسخه سفید‌رنگ مشاهده شده‌اند.

شرکت سونی نیز اعلام کرده مشکل یادشده، نرم‌افزاری بوده و از همین رو کاربران امکان تعویض گوشی و یا پس گرفتن وجه آن‌را نخواهند داشت. این شرکت اعلام کرده در آینده‌ای نزدیک با عرضه یک به‌روزرسانی ویژه این مشکل را مرتفع خواهد کرد اما هیچ خبر دیگری در خصوص زمان دقیق عرضه این به‌روزرسانی منتشر نشده است.

در خبر رسمی منتشر شده از سونی اعلام شده ریشه اصلی این مشکل شناسایی شده و متخصصان این شرکت، یک بسته نرم‌افزاری را به‌منظور حل این مشکل عرضه خواهند کرد. از همین رو اعلام شده کاربرانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند نمی‌توانند از فرایند بازگشت گوشی به فروشنده استفاده کنند.****
***** خوب میرسیم به همون z5 کامپکت که شما هم نقد برسی شو گذاشتید هم ویدئو . اول اینکه اون z5 کامپکت که تو فیلم داغ میکرد و مشکل تاچ داشت رنگش سفید بود که سونی هم گفته در رنگ سفید مشکل تاچ است که درست میشه توجه نگفت داغی !!!! دوما اون اقا که این فیلم گرفته چرا با دوربین حرارتی نگرفته که جای شک داره سوما شما همین حرف از یه سایت دیگه تو پیج z5 dual هم گذاشتید که داغ میکنه ازین حرفا نقد برسی دیجی کالا هم در باره z5 گفته گوشی در هنگام بازی گرم میشود اما داغ نه که این گرما از z3 plus کمتر است شما که میگی داغ میکنه بقیه گوشیها داغ نمیکنن یکی از علت ها اینکه میگید داغ میکنه پشتش شیشه برا همین گرما رو زود بیرون میده الجی که از 808 استفاده کرده اونم گرم میشه ولی زیاد نشون نمیده که پشتش از چرم شما با s6 هم بازی کنی گرماش زیاد می شه انشاالله هرکی گوشی میخره از گوشیش راضی باشه بخشید زیاد شد یا علی .

ashkan a در تاریخ : 1394/8/19

سلام حرفتون واقعیت نداره برادرم این گوشی گرفته من باهاش کار کردم خبری از مشکلاتی که شما میگین نیست.دوستان با خیال راحت بگیرن مشکل گرم شدن نداره باطری قوی داره و سرعتش فوق العاده ست با تشکر

کیانوش ق در تاریخ : 1394/8/19

لازمه بگم سری z5 برهترین سری هست که از cpu اسنپدرگون 810 استفاده میکنه
چون مشکل گرم شدن رو به کلی برطرف کرده ضمن اینکه بالاترین بنچمارک رو هم از این پردازنده گرفته
واقعا جای تاسفه که بدون تست شخصی یا خبر موصق بیایم جو بدیم

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/18

با همه ي احترامي كه به هر كاربر اين سايت قائلم ولي واقعا فقط عضو اين سايت شديد كه سوني رو بكوبيد .
كار ديگه اي نداريد فك كنم.
اون خبر كه برا 20 روز پيشه كه جي اس ام آرنا كه اون ويديو رو گذاشته بود حذفش كرد و نقض شد خبر . تو چند پست بعدي اين سايت بريد از خنك بودن زد 5 گفته .
بعدشم به فرض كه درست باشه اين خبر . معلوم نيست تو چه شرايطي چه بلايي سر گوشي آوردن و اينجوري شده در ضمن مشكل تاچ بخاطر گرماي گوشي نبوده : چند مدت پيش خبر از آپديت جديدي برا سري زد 5 اومد كه تمام مشكلات جزئي رو رفع كرد . يكي از مشكلاتي هم كه زد 5 كامپكت داشت ( كه البته تنهاي بعضي از كاربران گزارش داده بودند مشكل تاچ بود و با آپديت به كلي رفع شد )
هر خبري تاحالا كه در مورد داغ شدن سري زد 5 اومد نقض شد تمام شد رفت. و الان همه ميدونن سري زد 5 كمترين دما رو نسبت به پرچمدارهاي 2015 دارن . دقت كنيد كمترين بين پرچمداران 2015 ! يني از سري هاي زد 3 و 2 و 1 دماي كمتري داره همچنين نسبت به تمام پرچمداران 2015 .
تازه اين گوشي 44 دقيقه فيلم برداري 4k كرد كه هيچ گوشي اي نتونسته . يني اصلا مشكل گرما و داغي نداره .
هرسايتي هم بگه داغ ميكنه برا كوبيدن سري زد 5 بوده و بس .
والسلام .

مهران ت در تاریخ : 1394/8/18

sanyar e عزیز من در برندهای دیگه تو کامنتها نگاه کردم اثری از اسم شما ندیدم.وقتی به پروفایلتون نگاه کردم برام جالب بود که شما دیروز عضو سایت شدین واین خبر روگذاشتین یکم جای تعجب داره که گوشی که به تازگی وارد بازار شده به این سرعت خبرش توسط یک کاربر که فردای وارد شدن گوشی عضو سایت میشه واولین خبری که میده این خبر هست.!!!!!!!!!

مهران ت در تاریخ : 1394/8/18

باعرض سلام خدمت دوستان من با نگاه کردن به این ویدئو چیزی دستگیرم نشد.تو سایت منبع هم رفتم همه کاربر از این ویدئو شاکی بودن وتنها سایت دی جیاتو این ویدئو مبهم رو تو سایت گزاشته خواهش میکنم دوستان اینقدر سریع قضاوت نکنن وصبر کنن تا کار برهایی که گوشی رو خریدن نظراتشون رو بگن وبه این راحتی سعی در تخریب این برند نداشته باشن .

sanyar e در تاریخ : 1394/8/17

چیپست اسنپدراگون در تلفن همراه اکسپریا Z5 Compact مشکل ساز شد

رچه سونی در زمان استفاده از اسنپدراگون ۸۱۰ در تلفن های همراه اکسپریا +Z3 و Z4 به مشکلات بسیاری برخورد اما دوباره در نسل جدید پرچمداران خود از همان سیستم-بر-چیپ بهره گرفته که این امر، اندکی موجب تعجب است.

اکنون برخی منابع چینی خبر می دهند که تلفن همراه اکسپریا Z5 کامپکت با مشکل گرمایش بیش از حد و کاهش عملکرد نمایشگر تاچ رو به رو شده. در ادامه با دیجیاتو باشید.

چندی پیش، تصویری منتشر شد از قطعات داخلی نسخه پریمیوم Z5 که نشان دهنده استفاده سونی از دو مجرای خنک کننده مجزا برای چیپست این تلفن همراه بود. در واقع این دو مجرا، به شکل مستقیم روی چیپست اصلی فرود آمده و از ایجاد گرمای بیش از اندازه توسط آن جلوگیری به عمل می آوردند. حال مشخص نیست که آیا سونی از این روش در هر سه تلفن همراه خانواده Z5 بهره گرفته یا چنین سیستم خنک کننده ای، صرفا متعلق به نسخه پریمیوم است.

در این میان، گزارشات تازه ای از کشور چین منتشر شده اند مبنی بر اینکه نسخه کامپکت از Z5، با مشکل ایجاد حرارت بیش از اندازه رو به روست. گفته می شود زمانی که حرارت موبایل بالا می رود، عملکرد تاچ نمایشگر دچار مشکلاتی گشته و به خوبی به لمس انگشت کاربر عکس العمل نشان نداده و با تاخیرهای بسیاری در انجام کارها همراه می گردد. گزارش شده که در برخی موارد، نمایشگر تاچ به شکل کلی از کار افتاده و برخی کاربران اظهار داشته اند که روشن و خاموش کردن کلی دستگاه نیز حل کننده این مشکل نبوده است.

سونی می تواند با یک آپدیت نرم افزاری مشکل ایجاد حرارت بیش از اندازه را حل کند اما مسئله اینجاست که در این صورت، عملکرد چیپست باید دست خوش تغییر گشته و کاهش پیدا کند که به طور کلی، مسئله استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ را زیر سوال می برد.

منبع
http://digiato.com/article/2015/10/04/%DA%86%DB%8C%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C/

تماشا کنید: مشکل گرم شدن بیش از حد در اکسپریا Z5 کامپکت سونی

http://farnet.ir/1394/07/125988/sony-xperia-z5-compact-affected-by-overheating-issues-video/

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/16

دوستان اين گوشي از كابل otg پشتيباني كامل ميكنه .
اونايي كه قصد خريد دارن سري زد سوني كلا از otg پشتيباني ميكنه و نگران نباشيد لطفا .

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/16

مياد تا يك و سيصد اما دقيقا يك سال ديگه !
زد 3 كامپكت تازه شده 1200 . اونوقت اين حدود يك سال يا 10 ماه ديگه ميشه يك و سيصد .
حالا حالا ها نمياد دوست گرامي

Majid F در تاریخ : 1394/8/16

دوستان و جنابان فعلا نخرید تا افت قیمتشو بکنه تا یک وسیصد میاد پایین

کیانوش ق در تاریخ : 1394/8/15

شایدم اینطور باشه اما سونی همیشه ساپورت میکرده من سو ساله که سونی دارم و همه مدلا ساپورت میکنه

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/14

دوستان اين گوشي تقريبا 2200 هست كه خريدش خيلي معقولانه نيست .
اما به زودي كه فروشندگان بيشتري قيمت ميزنن رو اين گوشي و موجودش ميكنن رقابتي ميشه و قيمت ها طي 2-3 هفته حدود 300-400 افت ميكنه .

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/14

زد 2 ساپورت ميكنه اونوقت بياد تو نسل جديدش پسرفت نسبت به سه نسل قبل كنه ؟؟؟؟؟؟؟!!!!
عجيبه !
هركس شك داره بدون شك ساپورت ميكنه . نگران نباشيد لطفا

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/14

قطعا زد 5 كامپكت بهتره . خب بالاخره كوچك شده ي يك پرچمداره و با همون امكانات پرچمدار
درضمن شما به قيمتشم نگاه كني مشخصه .
همه چي اين گوشي از ام 5 بهتره و هيچوقت يه ميانرده رو با پرچمدار مقايسه نكنيد .
هرچند ام 5 در حد پرچمداره اما مقايسه با پرچمدار بي انصافيه .
ام 5 هم در رنج قيمتي خودش بهترين هست تقريبا .

vahid k در تاریخ : 1394/8/14

نه کیانوش جان من سامسونگ گراند۲ با اندروید ۴.۳ مال یکی از خانواده مونه تست کردم نمیخوونه.. یه دوستمم گراند پرایم کیت کت ۴.۴.۴ داره اونم او تی جی انداختیم نمیخووند.. بعد تو همین سایت هم خیلی از گوشیهای میان رده رو دیدم میزنه او تی جی ساپورت نمیکنه..
اونم تو بررسی دیجی کالا بود که خووندم دوباره که گشتم دیدم سایت دیجی کالا بود.. که نوشته بود در آخر تست و بررسیش..با کمال تعجب از اون قابلیت پشتیبانی نمیکنه.. ولی سرچ کردم تو نت جاهای دیگه تک و توک این سوال رو پرسیده بودن جوابشون این بود که میکنه.. ولی چیزی که تعجب کردم این بود که یارو خودش داشت این گوشی رو و پرسیده بود.. ..ولی خب از نظر عقلانی کاملا منطق حکم میکنه که یه همچین گوشی ایی باید ساپورت کنه او تی جی رو مخصوصٱ که این نسخه ..نسخه بیزینسی زد۵ هم محسوب میشه و ایجاب میکنه تمام امکانات فول باشه
به هر روی ممنون از دوستان عزیزی که جواب گذاشتن.. امیدوارم هر چه زودتر و با بهترین قیمت گوشیهای زد ۵ رو داشته باشید.. درود

محسن ف در تاریخ : 1394/8/13

دو میلیون و دویست وپنجاه
چه خبره مگه
فرض کنیم قیمتش یک و هشتصد به نظر دوستان یک و هشتصد برا این گوشی فیمت رقابتی هست؟ من فکر کنم سونی مواد مصرف کرده الان با یک و هشتصد ببینید چه گوشیهایی میشه خرید نمی گم گوشی کمی هست ولی این قیمت زیاده براش به نظر من یک و پونصد می تونه قیمتی کاملا ایده آل برا این گوشی باشه

امید ک در تاریخ : 1394/8/13

بله منم موافقم با این قیمت البته با گارانتی و خدمات سونی متاسفانه همیشه اینجوری بوده با قیمت فضایی و بدون هیچ خدمات گارانتی میاد تو بازار حتی گارانتی بین المللی خودش قبول نداره الان برند دیگه بیشتر از یک سال حتی 2 سال خدمات میدن قبول دارن انواع گارانتی بجز سونی . خریداری این وضع بیبنه میره سراغ یک برند دیگه
حالا تا قیمت ها بخواهد بیاد پایین موبایل جدید دیگه تو بازار هست همه میرن سراغ اونها
افت قیمت خریدار در نظر میگره 2 میلیون بابت این بده سال دیگه یک و دویست کسی ازش نمیخره
همین که سونی همیشه درجا زده

l3in 7 در تاریخ : 1394/8/12

چخبره اخه با این قیمت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من خودمو اماده کرده بودم برادر بزرگه این گوشی یعنی زد 5 2100 نهایتنا قیمت بخوره، با این قیمت مشخصا زد 5 بالای 2600 قیمت میزنن روش و پرمیوم هم بالاس 3100 .. !!!
واقعا متافسم برا بازار موبایلی که ایران داره، سری های قبلی سونی حتی روزای اول هم قیمتاشون اینطور بی شرمانه نبود ..

کیانوش ق در تاریخ : 1394/8/12

بله به نظر میاد دوستان گوشی فروش علاقه خاصی به دلال بازی دارن مخصوصا الان که هنوز فروشندش زیاد نیست
دوستانی که واسشون قیمت مهمه صبر کنن این گوشی طی دو ماه آینده یک تغییر قیمت عجیب داره این سیاست سونی بوده همیشه

vahid k در تاریخ : 1394/8/12

من ۱۰ ماهه زد۳ کامپکت دارم انقدرررررر راضی ام حد نداره.. عین گنجیشک میمونه خدایی از بس تر و فرزه.. باطریش که عشقه.. هیچی تو یه گوشی به اندازه باتری با دوام همراه با پردازشگر قوی و پر سرعت به کاربر حداقل کاربرایی مثه من حال نمیده.. یعنی شما بگو صفحه نمایش خدا ولی باطری بخواد ضعیف باشه اصن بندازش دور.. آیتم باتری یه چیز دیگه س.. خداییش اگه باطریش از مدل ۳ قوی تر باشه سریع عوضش میکنم
چقدرررر جهش داشته سونی تو سری ۵ نسبت به ۳.. عمرٱ تو هیچ سریش انقدر تحول نداشته.. مثل زد ۳ به زد ۲ یا زد ۲ به زد ۱.. اصلا یه نسل دیگه با یه دی ان ای دیگه س انگار این زد۵.. دوربین.. لرزشگیر.. فوکوس.. ۶۴بیت.. هشت هسته.. باطری.. دوربین جلو.. حسگر اثر انگشت.. حافظه داخلی ۳۲.. حافظه خارجی ۲۰۰.. حذف درپوش شارژ.. شارژ سریع..
هر چی رو جا انداختم دوستان یادآوری کنن لطفٱ.. سونی خدایی دمت گرم ترکوندی.. اون زد۳ سلطانی بود واسه خودش .. این دیگه چی شده!

فقط تو یه سایت خووندم میگفت تست کرده او تی جی پشتیبانی نمیشه تو این گوشی که شاخ در آوردم.. آخه مگه داریم؟ مگه میشه؟ امیدوارم گوشی مورد تست اونا مشکل دار بوده باشه..
منتظر تستای تجربیش بیاد ایشالا زد۳ رو رد کنم برم یه ۵ بگیرم.. خدایی بزنه باتریش از کامپکت ۳ هم بهتر باشه چی میشه دیگه

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/12

موجود شد بالاخره .
انتظارها به پايان رسيد .
2250 قيمت خوبيه ولي خب افت ميكنه .

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/8/12

مجید جون میتونم شرط ببندم که 500 هزار تومان زیادی رو گوشی کشیده و داره میفروشه.اینجا تو ایران همه جا سر گردنه است!!!

سامان س در تاریخ : 1394/8/12

ظاهرا سر گردنه است ...
چون نمایندگی اصلی سونی نداریم ، بازار دست دلالاست
قیمت واقعیش باید حدود 1800000 باشه ، نه این قیمت !

رضا_ ب در تاریخ : 1394/8/12

بالاخره این گوشی کوچکترین سری زد5 به بازار اومد خیلی خوشحالم ازاین بابت البته زد5 هم اومده دربازار دیدم به طرفداران برند عزیز سونی تبریک میگم انشالله باخرید این گوشی زیبا وبادوام وصدالبته پیشرفته همراه باآخرین تکنولوژی های پردازشی نهایت لذت را ببرین من خودم منتظر پرمیوم هستم وهرکس اندازه این گوشی را دوست دارد شدیدا پیشنهاد میدم که درخریدتون تردید نکنید این گوشی بارها امتحان پس داده ودرهمشون 20 گرفته ودربین گوشی های زیر5 اینچی درصدر نشته وداره پادشاهی میکنه

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/8/11

آقا این بده،ظاهرش تو ذوق میزنه و... خب شما نخر کسی مجبورت نکرده این همه برند خب برو یه چیز دیگه از یه برند دیگه بخر.الکی هم عیب رو این گوشی نذار.

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/8/11

من یه راه بلدم اونم اینه که گوشی رو روت کنی.از یکی از دوستام یاد گرفتم.کد گوشی هم برای همه جا یکسانه.الان دوسیمکارته زد5 دو مدلE6683 و E6633 که تو باند اینترنت سیم2 تفاوت دارند.البته من شنیدم از روی IMEI هم میشه تشخیص داد ولی چجوری نمیدونم.

vahid k در تاریخ : 1394/8/10

دوستان من تو یه سایتی خووندم میگفت او تی جی رو پشتیبانی نمیکنه.. کسی اطلاعی داره از این موضوع؟

Alireza B در تاریخ : 1394/8/10

چرا انقدر ضخیم و پهنه؟ دلیلش چی بوده که سونی مجبور شده تا این اندازه پهناشو زیاد کنه؟ یه جورایی تو ذوق می زنه ظاهرش. کسی می دونه دلیلش چی بوده؟ عقل آدما تو چشمشونه!!! گوشی هر چقدرهم که خوب باشه، اصلا بهترین گوشی دنیا هم که باشه ظاهرش خوب نباشه مشتری دودل میشه. البته اینو کلی گفتم نه فقط درباره زد 5 کامپکت.

سامان س در تاریخ : 1394/8/9

شما گوشی رو از نزدیک گرفتین دستتون ؟
خودتون تست گرماییش رو انجام دادین یا توی سایتها خوندید ؟
من توی سایتهای مختلف دیدم ، یکی میگه حداکثر 45 درجه میشه یکی دیگه گفته داغ میکنه

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/8

برا اونايي كه ميخوان اين گوشي رو تهيه كنن درش شك نكنن .
اصلا داغ نميكنه ، بلكه گرم ميشه ، تازه گرم شدنش در حد پرچمداران 2015 هم كمتره !
حتي از زد 2 و زد 3 هم كمتر گرم ميشه . درضمن ديگه گرم شدنش هم برا بالاي گوشي نيست و تمام گوشي گرم ميشه كه خيلي كمتر احساس گرما ميكنه كاربر . تو بدترين شرايط دما به 35 درجه ميرسه كه ركوردي فوق العادست . بنچمارك هم 68 هزار تا 60 هزار مياد . كه اينم جاي شكرش باقيه .
بعضي از سايتا نقد و بررسيشون واقعا آدم رو منصرف ميكنه .
در ضمن يه آپديت برا سري زد 5 منتشر شده كه همه ي مشكلاتي كه تا الان بعضي از سايتا گزارش دادن رفع ميشه .
اين گوشي كم نقص ترين اسمارتفون 2015 هست .

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/8/7

این نمونه اولیه سفارش آسیاست که برای اینا آوردن.همیشه هم نمونه اولیه یه سری مشکل داره که موقعی که به بازار میاد معمولا برطرف میشه...

Sasan M در تاریخ : 1394/8/6

نقد و بررسی گوشی تو دیجی کالا هست . با کیفیت بالا دانلود کردم و نگاه کردم . قسمت دوربین احساس می کنم ، کیفیت دوربینش نسبت به گوشی های هم رده و حتی بعضی گوشیهای 1 سال پیش خیلی ضعیف هست. اگه خودتون هم دانلود کنین و نگاه بکنین میبینین. داغ کردن سی پی یو که جای خود داره.
کسایی که می خوان بخرن یکم دقت کنن و عجله نکنن که بعدا باعث پشیمانی نشه

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/4

والا بازار كشور ما همينطوره .
ولي خب تا 1 هفته ديگه تو كل كشور زد 5 كامپكت و زد 5 موجود ميشه .

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/8/3

دوستان این اشتباه هست که قیمتهای اروپا یا حتی آمریکا رو به ریال تبدیل میکنید ومیگیدقیمت فلان گوشی اینقدره.مالیات اروپا و آمریکا با کشور ما متفاوته حتی پک گوشی هم متفاوته حتی گمرکی هم متفاوته پس نمیشه این کارو کرد.ممکنه قیمتش از این بیشتر یا کمتر بشه.پس قیمت الکی ننویسید.

کیانوش ق در تاریخ : 1394/8/2

دوستان کسی خبر نداره چرا این گوشی وارد بازار نمیشه؟ خیلی وفته داره فروش میره تو بقیه کشورا

farhad m در تاریخ : 1394/7/23

دوست عزیز بیشتره سایتا قیمتشو زدن این قیمتم جی اس ام آرنا اعلام کرده بود الانم تو مشخصاتش زده 600 یورو

کیانوش ق در تاریخ : 1394/7/23

دوست عزیز چی داری میگی؟ من مثال زدم به دلار گفتم منظورم این بود که آیفون با مشخصات و سخت افزاری و ضمنا کارایی نرم افزاریی که داره بیشتر از از یک تومن و نهایتا 1.300 نمیارزه
ضمن اینکه جالبه این حرف رو بین خیلی ها جا انداختین که آیفون تو آمریکا امکانات داره و تو ایران امکاناتش در دسترس نیست و این حرف ها رو لطفا با ذکر جزییات بگین که دقیقا کدوم امکانات آیفون هست که باعث میشه تو آمریکا این گوشی رده اول محسوب بشه و تو ایران نیست؟
آیفون فقط از نظر طراحی بدنه عالیه و همچنین برای افرادی که یک گوشی کاملا بزینسی میخوان و مثلا افرادی که وارد جزییات گوشی نمیشن خوبه(بیشتر آیفون دارا حتی فرکانس پردازنده گوشیشون رو نمیدونن!)
وگرنه کلا با اندروید قابل مقایسه نیست از نظر کارایی
اگر هم دوست دارید وارد جزییات بشم که یک دنیایی هست برای خودش

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/7/20

شما تو ایران با دلار خرید نمیکنی وقتی میگی قیمتش X دلاره یعنی تو آمریکا داری میخری. تو آمریکا هم آخرین نسل آیفون بهترین گوشی محسوب میشه .شما صبر کن این گوشی بیاد تو بازار بعد قیمتش معلوم میشه چون سفارش هر کشوری متفاوته.هر وقت قیمتش به ریال شد بعد میبینیم ارزش خرید داره یا نه.
درضمن امکانات آیفون تو آمریکا متفاوته.تو ایران آیفون مثل استاد دانشگاهه که بخواد دوم دبستان درس بده.مگه غیر از اینه. تو ایران آیفون حرفی برای گفتن نداره.تو ایران اگه یه گوشی اندرویددر سطح عالی از آیفون گرونتر باشه من حاضرم بخرم.

vahid k در تاریخ : 1394/7/19

درود
کاملا درسته و با شما هم عقیده هستم.. شما یه نگاه من تو همین سایت به گوشیها از هر برندی در سال ۲۰۱۱.. تمام گوشیهای اندرویدی اونموقع از سی پی یو ء ضعیف و تقریبا همه از رم حداکثر ۵۱۲ استفاده میکردن.. جوری که الان واقعا وقتی ادم نگاه میکنه میگه چقدر این گوشیا ضعیفن!! و در همون سال آیفون ۴ میاد به بازار.. اندروید نوپا واقعا حرفی برای گفتن نداشت در مقابل ایفون در اون روزها.. و آیفون واقعا شاه گوشیا بود.. و این آیفون آیفون از اون زمان افتاد در زبان مردم
ولی الان شما بیا مشخصات و گوشیهای اندرویدی رو نگاه کن .. هر پرچمدار غولیه برای خودش که راحت یه سر و گردن از هر نظر.. آقا تاکید میکنم از هرررر نظر از گوشیهای روز آیفونی بالاترن.. ولی از نظر کسانی که آگاهی به تحولات ندارن و اشرافی به تفاوتهای دو گوشی ندارن .. همواره بر حسب همون شعار قدیمی فکر میکنن آیفون تافته جدا بافته ایه.. و جالبه که هنوز به اساس باور قدیمی حتی میگن اندروید هنگ داره! که این دیگه خیلی نوبره
محدودیاتها و کاستیهای اپل روز به روز داره بیشتر و بیشتر میشه در مقابل پیشرفت و تکنولوژی اندروید .. و الان دیگه اون باور قدیمی که البته در زمان خودش هم درست بوده رنگ و لعابی نداره و صرفا یه نا آگاهیه

کیانوش ق در تاریخ : 1394/7/19

عزیز الان ینی شما میگی هیچ گوشی حق نداره از آیفون سیکس گرونتر باشه؟
داداشه من آیفون یه گوشی گرون قیمت به حساب میاد وگرنه اگر بخوای رو امکاناتش قیمت بذاری 300 400 دبار آخرشه زیادشم هست تازه!
البته درسته قیمت z5 compact هم نسبت به امکاناتش یه خرده زیاد خواهد بود اما این یه خرده در حد 100 تا 200 تومنه که بعد از یکی دو ماه درست میشه قیمتش تو بازار

Alireza B در تاریخ : 1394/7/19

شما هم یه جوری میگی آیفون هر کی ندونه فکر می کنه چی هست حالا!!!! نمی گم این قیمتا درست یا غلطن اما شما یه جوری با آیفون مقایسه می کنی انگار فقط اون گوشیه خوبیه و بقیه گوشیها به درد نمی خورن!! ...

Tohid S در تاریخ : 1394/7/18

تو سایت آمازون قیمت واقعیشو زده 589 دلار
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_c_0_15?url=search-alias%3Dmobile&field-keywords=sony+xperia+z5+compact

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/7/18

میشه بگی کجا نوشته 656 دلار؟؟؟!!!
چون قیمت آیفون 6اس 649 دلاره(16GB) من بودم نمیخریدم.چون آیفونه ارزان تره ارزش خریدش هم بیشتره!!
عزیزان لطف میکنید اگه قیمت های تخیلی سایت هایی که جز دروغ و تخیلاتشون چیزی نمی نویسند رو اینجا اعلام نکنید.ممنون میشم.
جالب اینجاست دیروز تو یکی از همین سایت ها قیمت زد5 پریمیوم رو 1143 دلار نوشته بودجالب تر اینجاست که قیمت(iPhone 6s Plus(128GB فقط 950 دلاره.

farhad m در تاریخ : 1394/7/16

با سلام خدمت دوستان قیمت این گوشی 656دلاره(2200هزار تومن) یعنی همقیمت ال جی وی 10
به نظره من نمی ارزه انقد بابتش پول بدین

فاطمه ع در تاریخ : 1394/7/13

سلام به نظرتون قیمت z5premium dualچقدره؟کی میاد تو ایران؟؟؟؟؟؟

امیر ح در تاریخ : 1394/7/13

راستی یکی ازمهمترین مزایای z3کامپکت که توای گوسی هم هست رویادم رفت جاانداختمش توپیام قبلیم.
اونم حذف صداهای اضافی تومکالمات هیت که غیر ازخودت تقریبا هیچ صدایی اضافه ای درمکالمات نیست حتی یه دفه یه موتوری خیلی بدصدابود ازجلوم ردشد منم مشغول صحبت بودم ووقتی ازطرف مغابلم پرسیدم صداشو شنیدی گفت نه!!!!!!
تومکالمات هم صدای تمیزی(بدون نویز)ازطرف من ارایه میده وهم ازطرف مقابل برای من.

امیر ح در تاریخ : 1394/7/11

سلام بردوستان
من6ماهه یه z3کامپکت رو گرفتم عالیه تازه اپدیت 5.1روهم نصب کردم
روونه باایفون 6کارکردم یه چیزی تواون مایه هاست(الان 89برنامه روش نصبه ازجمله چندبازی حدود12تا HDباحجم بالا قبلا130تاروش بود... با5.1واقعاروونه)
ازلحاظ زیبایی به قطع میگم ازایفون6 سرتره
خیلی خوش دست وباکیفیته
z3ایراداییم داره ازجمله توبازیهای حجم بالا دماش بالا میره که بایه کاور حله واحساس نمیشه
و دوربینشه که رواتومات کیفیتش میادرو8 ودر کلم نسبت به21کمتره ولی بازم خوبه

درکل زد5 کامپکت روگرفتینش پشیمونتون نمیکنه-----Z5کامپکت به نظرمن بایه ایفون6S خیلی فرق نداره ومزیتاییم داره مثل اندرویدی بودنش که هرنرم افزاری که بخوای رایگان براش هست وارزونتره و ضداب بودنش و...

مجيد خ در تاریخ : 1394/7/9

و يه نكته ي قابل توجه ديگه اي كه يادم رفت بگم اين بود ك دوربين جلو از 2.1 مگاپيكسل شده 5.1 مگاپيكسل و تصاوير سلفي خيلي خيلي خوبي ميشه گرفت با اين گوشي .
و پشتيباني سوني هم كه قطعا بهتر خواهد بود از اين گوشي .
موفق باشيد

مجيد خ در تاریخ : 1394/7/9

سلام دوستان
بعضيا ميگفتن اين گوشي چ تغييري نسبت به نسل قبل كرده ؟
در جوابشون بايد بگم كه :
صفحه نمايش با اينكه رزولوشنش تغييري نكرده اما رنگ مشكي عميق تر شده و كلا بهبود هايي داشته ( زد 3 كامپكت هم واقعا صفحه نمايش خوبي داشت كه هيچكس منكر اين مورد زد 3 كامپكت نميشه ؛ زد 5 كامپكت هم كه قطعا بهبود هايي داشته و از نظر صفحه نمايش هيچي كم نداره و رزولوشن اچ دي كافيه براي اين گوشي )
دوربينش كه خيلي تغييرات داشته و به عنوان بهترين دوربين گوشي هاي هوشمند از سايت dxo با نمره ي 87 لقب گرفت و در صدر جدول نشست . ( واقعا محشره دوربينش )
طراحي به نظر من بهتر شده و رنگ بندي ها قشنگ تر . خوش دست تر هم شده .
پردازنده ي زد 3 كامپكت اسپندراگون 801 بودش كه ارتقا پيدا كرده و در اين گوشي شده 810 . كه بنچمارك هاي آزمايشي اين گوشي نشان از قدرت بي نظير اين گوشي رو داره .
حسگر اثر انگشتش هم واقعا جالبه . و سرعت عالي اي داره و تقريبا از آيفون و گلسي ها بهتر عمل كرده در تست ها.
رم 2 هم كافيه كاملا .و نبايد بگيم كمه چون واقعا بسته .
پشت اين گوشي از شيشه و فلز ماته كه شيك تر بنظر ميرسه . نسل قبل اثر انگشت ميموند روش .
كلا اين گوشي تغييرات خيلي خيلي چشمگيري داشته و براي افرادي كه دوست دارن گوشي جمع و جوري داشته باشن عاليه . عالي

علی س در تاریخ : 1394/7/8

سلام یه نکته رو بگم اگه منظور شما Z5 p هست که کم کمش سه تومن قیمتشه باید بگم قیمت این گوشی کمتره 820 دلار حدود دو میلیون پونصد اونم لحظه ورود اما مشکلی که داریم اینه که دقیقا نمیدونیم چقدر میخوان بکشن روش امیدوارم که اینطوری نباشه

ali r در تاریخ : 1394/7/7

دوستان سوای از بحث اپل که صرفا قیمت بالاش بخاطر برندشه
شرکتی مثل سونی قطعا میتونه ده ها تکنولوژی رو یکجا استفاده کنه. میتونه الکی مثل اچ تی سی دو تا دوربین بذاره ، رم چهار با حافظه داخلی 64 بده ، مادون قرمز استفاده کنه ، تراکم پیکسل رو حسابی بالا ببره کما اینکه در نسخه پرمیوم این کار رو کرد ، فناوری فورس تاچ بذاره و.....
اما باید گنجایش های بازار رو هم در نظر گرفت. این گوشی دیگه کم کمش سه تومن قیمتشه. در نتیجه با توجه به نیازهای عقلانی که از یک گوشی انتظار میره گوشی تولید میکنه. همیشه هم قیمت هاش بهتر از اپل و اچ تی سی و سامسونگ بوده در کنار زیبایی و قدرت برابر. بقیه ش دیگه سلیقه اس

کیانوش ق در تاریخ : 1394/7/2

اول بگم که عزیز من با این دوستمون علی س رابطه ای ندارم اما ایشون هم به بحث دوربین اشاره کرده کلا ربطی بهم نداریم خخخ:دی چرا بخوام یه پیامو با دوتا اسم بدم عزیز
اما در ادامه هم بگم من هم حرف شما رو تایید کردم که گفتید سونی میتونه پس چرا نمیسازه بحث من در واقع سر چراش بود وگرنه کاملا در تایید حرفاتون صحبت کردم و اون اپل و سایر کمپانی ها فقط صرف مقایسه بود وگرنه من خودم با تمام برند ها کار کردم و در کل اصلا تعصب ندارم نسبت به هیچکدوم(البته به جر سامسونگ ک واقعا متنفرم خخخ) و اگر از سونی بیشتر خوشم میاد به دلیل رابط کاربری جالبش و برنامه هایی مثل واکمن و تکنولوژی ها موزیک هست و تخصصی که تو ساختن گوشی های میانرده داره وگرنه با مقایسه ساده کاملا مشخصه پرچمدارهاش همیشه یک قدم عقبتر از برند های دیگه هست که بازم جفتمون میدونم میتونه بهتر بسازه اما خب دلیل خودش رو داره

R R در تاریخ : 1394/7/2

ادامه پیامم (که گویا زیادتر از حد کاراکترهای مجاز بوده ) که ثبت نشده بود... :
اما سونی در پرچم دارها هم همیشه عقب تر هست به عنوان یادآوری میگم مثلن تاخیری که سونی در استفاده از صفحه نمایش IPS وزاویه دید در پر چمدار هاش داشت هوادارها رو همیشه ناراحت میکرد تا اینکه از z1 compact برای ازدس ندادن بازار از اون استفاده کرد و یا باز در تاخیربیش از حدی که در استفاده از آخرین چیپست اسنپدراگون داشت وبازهم داره که در z5 هم خبری از چیپست اسنپدراگون 820 نیست و موارد دیگر باز مثلن اینکه هردو شماره به دو شماره یک مدل compact تولیدمیکنه آن هم با ارتقای خیلی کم که عملن رقبتی رو برای خرید کردن هوادارن کم میکنه ویا نمیزاره .بنابراین توجه نکردن به اینکه یک پرچمدار باید همیشه از آخرین برتریها تو بازار برخوردارباشه و یا تاخیر دادان باعث از دس دادن بازار میشه وبعبارتی میشه خودزنی ... ویا عدم توجه به نکات ریز ،مثلن اگر برای تبلتهای جدید ش فقط یه فلش میزاشت تردید ها برای خریدش رو از بین میبرد و یا توجه به کاربرد شارژ وایرلس یا دوسیمکارت همزمان فعال در گوشی های کامپکتش و ... درکل توجه به همه این موارد بیشتر برای کمپانی سود داره تا هزینه ...که نمونش هم اینکه سونی وقتی z4 رو تولید کرد با وجود برتری بر z3 ، اما به همین دلیل جرات نکرد که اون رو در بازار جهانی هم صراحتن z4 بنامه و از اسم زد تری پلاس استفاده کرد ... (ودر واقع سونی z4 رو بیرون نداده رفته سراغ z5 ) .
بنابراین آنچه که مهمه همیشه فروش بالا نیست بلکه راضی نگه داشتن هوادارها از اهمیت بالاتری برخورداره .
3)نوشتید " فلگشیپ " !! من فقط درباره پرچمدار ها صحبت میکنم نه موارد دیگه و میگم پرچمدارش میتونه و یا باید همه موارد گوشیهای دیگر رو با همین سایز داشته باشه . مگر اینکه شما بگی نمیتونه !!

4) نوشتید "اگر بخوان اون تکنولوژی رو الان به کار بگیرن اتفاقی که میفته اولا بازار محصولات ضعیفتر رو از دست میدن و ثانیا برگ برندشون رو از دست میدن ..." ... بازار ضعیفتر مال محصولاته ضعیفتره و اصلن تولیده محصولات میانرده وپایین برای همینه .
باز هم درپایان : شما هم حرفمو بد برداشت نکنید
یاعلی
با تشکر و عذر خواهی از مدیریت سایت : خیلی تایپ کردم ..!!

R R در تاریخ : 1394/7/1

جالبه چرا هربار با یه اسم پیام میدید ، یکبار به اسم کیانوش یبار هم به اسم علی؟!
شاید من اشتباه کنم اما بنظرم از خطی که داری بحث میکنید مشخصه . هر دوبار قبلی هم زوم بودید به موضوع دوربین!
بار اول هم که با این ادعایی که دارید اصلن متوجه نبودید کدوم دوربین رو میگم :اصلی یا سلفی! بعد
الان هم که خودتون رو عقل کل میدونید و باخبر ازهمه سیاست های تولید و عرضه محصولات محصولات دیجیتال و سخت افزارها و حتی خودروها و...میدونی !باشه تو دانا ...
اما من اصلن لزومی نمیبینم که بخوام بهت جواب بدم و بار قبل هم اگر توضیح دادم تنها برای روشن شدن منظورم بود و گفتم که شاید من در رسوندن منظورم کوتاهی کرده باشماما انگار اصل مسله تنها تعصب شماس که تحمل شنیدن حرفهای دیگران رو نداری حتی از طرف یک هوادار همون برند و کسی که متعصبانه به مسایل نگاه میکنه ، هیچ گاه روشن نمیشه و دلیلم هم جواب احتمالی شما خواهد بود بزار دیگران قضاوت کنند ..
اما من برای این پیامت فقط جواب میدم اونم از اخر به اول جوابت رو میدم :
1) نوشتید که "کاملا نشون میده که بحت نتونستن نیست بحث زمان بندی هست"
اولن که من هیچگاه نگفتم که سونی نمیتونسته یه محصول رو کامل تولید کنه یا مثلن نمیتونسته فلانکار رو انجام بده ! و اگر دقت میکردی و تعصبانه جواب نمیدادی حتمن میدیدید که من چند بار گفتم که میتونه و میتونسته فلان کار رو انجام بده ، اما بدلیل سیاستش اونکار رو نکرده : پس شد میتونسته اما نکرده .
ودر این بین به سیاست 6 ماهه سونی اشاره کردم که شامل همون زمانبندی و ارتقای پله ای و... میشه
2) نوشتید که "
الان اپل برگ برنده سنسور اثر انگشت رو با 5s ارائه داد و الان دیگه مجبوره همیشه ازش استفاده کنه ولی سونی تا الان تمام محصولاتش رو بدون اون حسگر میفروخت و تازه الان بعد از تقریبا سه سال داره از این سنسور استفاده میکنه"
اولن که من برندهای دیگه رو دقیق و گوشی به گوشی دنبال نمیکنم .چرا؟ چون طرفدار قدیمی سونی هستم اما از طرفی خشک متعصب هم نیستم که چشمم رو بروی عیبها و یا حداقل خودزنی های سونی ببندم و همیشه صحبت از عقب نموندن سونی از رقبا رو داشتم ودارم ، این تا اینجا .
ومیدونم که هرگاه حرف از پرچم دارها به میون بیاد هدف هر کمپانی قطعن قبضه کردن بازار و پیشی گرفتن و یا حداقل کم نیاوردن از رقبای بازار هست و نه چیزه دیگه . آیفون هم پرچم داره اپل هست مثل سری z سونی و برای استفاده از سنسور اثر انگشت هم دلیل پرچمدار بودن و هم دلیل از دس ندادن بازار و کامل بودن براش کافیه. اما اینکه میگی مجبوره همیشه سنسور اثر انگشت بزاره ؟! خب شاید شما بهتر میدونی یا شاید تو شرکت اپل هستی یا شاید شما بهشون مشاوره میدید که اینقدر با صراحت حرف میزنید! نمیدونم ... اما باید به این نکته توجه کنید که اپل برخلاف سونی سالی 2 گوشی بیشتر تولید نمیکنه و عملن نمیشه گفت که مجبوره چون گوشیهای میانرده و ارزون نمیده . هرچند که اگر تنها وجود حسگر اثر انگشت رو باعث قیمت بالا ی گوشیهای اپل بدونیم اشتباس و برای دلیلش هم میشه به گوشیهای سامسونگ و به عنوان مثال Galaxy S5 mini که قیمت حدودی
875,000 تومان دراین سایت براش ثبت شده اشاره کرد
اما سونی و سامسونگ محصولات میانرده تولید میکنن و دراین محصولات هیچ گاه از همه امکانات و تکنولوژی کامل استفاده نمیکنند ، که منطقی هم هست چون از اسمش مشخصن که میانرده هستن نه پرچمدار ...و بحث پرچمدار از میانرده جداس و من همیشه اشاره ام به پرچمدارها بوده که باید برترین باشند
اما سونی در پرچم دارها هم همیشه عقب تر هست به عنوان یادآوری میگم مثلن تاخیری که سونی در استفاده از صفحه نمایش IPS وزاویه دید در پر چمدار هاش داشت هوادارها رو همیشه ناراحت میکرد تا اینکه از z1 compact برای ازدس ندادن بازار از اون استفاده کرد و یا باز در تاخیربیش از حدی که در استفاده از آخرین چیپست اسنپدراگون داشت وبازهم داره که در z5 هم خبری از چیپست اسنپدراگون 820 نیست و موارد دیگر باز مثلن اینکه هردو شماره به دو شماره یک مدل compact تولیدمیکنه آن هم با ارتقای خیلی کم که عملن رقبتی رو برای خرید کردن هواد

علی س در تاریخ : 1394/7/1

البته ادامه صحبت های قبلیم باید اینو اضافه کنم که با اینکار دیگه جایی واسه پیشرفت پرچمدار های بعدی نمیمونه مثلا سامسونگ حالا به حرفم میرسین از این به بعد سامسونگ پیشرفت چشمگیری توی پرچمداراش نخواهد داشت به جز تغییرات جزیی
همین

علی س در تاریخ : 1394/7/1

دوست عزیز من فقط به قسمت دوربین سلفی حرف شما پاسخ دادم چون به نظرم بقیه حرفاتون درسته و دیگه نیازی به نظر دادن در اون باره نیست در آخر (در مورد بخش دوربین سلفی) هم بهتره بگم دوربین سلفی اندازه کوچک اما کیفیت بالایی داره و به نظرم اگه هر وقت سونی بتونه دوربین به این اندازه و با کیفیت بالاتر تولید کنه باید استفاده کنه اما فعلا همینه
در مورد بخش بعدی هم خیلی خلاصه بگم فکر نکنم اگه همه چی تو یه گوشی پرچمدار باشه که قیمتش هم بالا باشه کار درستی باشه این سیاست رو فقط اپل داره که کلا دوتا گوشی تو سال میزنه اینجوری دیگه چیزی واس میان رده های سونی نمیمونه که خودشون رو عرضه کنن اما با حرفتون مخالف هم نیستم به نظرم بی حاشیگی c5 رو اضافه میکرد عالی میشد
یا علی

کیانوش ق در تاریخ : 1394/7/1

دوست عزیز مثل اینکه شما هیچ اطلاعاتی راجع به سیاست های تولید و عرضه محصولات توست کمپانی های بین الامللی رو در عرضه محصولاتی از این قبیل مثل محصولات دیجیتال و سخت افزارها و حتی خودروها نمیدونی
موضوع اینجاست که تمام کمپانی های حال حاظر از نظر تکنولوژی ساخت چندین سال از محصولاتی که الان دارن عرضه میکنن جلوتر هستن اما اگر بخوان اون تکنولوژی رو الان به کار بگیرن اتفاقی که میفته اولا بازار محصولات ضعیفتر رو از دست میدن و ثانیا برگ برندشون رو از دست میدن
مثلا نوکیا اومد گوشی 40 مگاپیکسلی رو عرضه کرد و عملا بازار دوربین های ضعیفش رو از دست داد یا حتی اگر بازار رو کامل از دست نده نمیتونه با قیمت قبلی عرضه کنه
اینکه سونی میتونه یک فلگشیپ با دوربین جلو 20مگا و دو فلش عرضه کنه کاملا مسلمه اما اگر الان اینکار رو بکنه دیگه بازار گوشی هایی مثل z5 رو از دست میده یا ایکنه مجبوره به قیمت کمتری z5 رو عرضه کنه و خیلی مشکلات دیگه ای که باعث میشه کمپانی ها هیچوقت این کار رو نکنن همونطور که تا الان نکردن
حتی الان اپل برگ برنده سنسور اثر انگشت رو با 5s ارائه داد و الان دیگه مجبوره همیشه ازش استفاده کنه ولی سونی تا الان تمام محصولاتش رو بدون اون حسگر میفروخت و تازه الان بعد از تقریبا سه سال داره از این سنسور استفاده میکنه و کاملا نشون میده که بحت نتونستن نیست بحث زمان بندی هست

R R در تاریخ : 1394/6/31

اولن یه سوال : کی میگه دوره سلفی گرفتن تموم شده و یا این فقط مخصوص ایرانه ویا هرچیز دیگه ؟؟!!
اگه نظر شما این باشه ، فقط نشوندهنده اینه که مفهوم سلفی رو متوجه نشدی ، چون سلفی گرفتن همونطور که از اسمش پیداس بیشتر در مواقی کاربرد داره ( ویا کاربرد اصلیش ماله وقتیه ) که شخص تنهاس و یا کسی همراهش نیس ویا نخواد مزاحم افراد دیگه بشه و...و بخواد یه عکسی از خودش در یک موقعیت بگیره و بتونه همزمان کادر عکس و تنضیمات و... رو تو صفحه نمایش ببینه تا بتونه عکس خوبی بگیره و نه چیزه دیگه ، که اگر به این نکته دقت کنید میبینید که خیلی هم پر کاربرده ...
اما دومن : چیزی که جالبه اینه که شما هم از تمامی جملات و نوشته های قبلیم ، فقط به یک قسمتش توجه کردی که همون دوربین سلفی میشه...!
اما من حرفم این بود که " سونی به سادگی میتونه گوشی ای که قراره با اسم z7 یا z8 سال بعد رونمایی کنه رو امروز به بازار بده " و این از روندی که برای ارتقاو تولید 6 ماهه گوشی در پیش گرفته کاملن مشخص بوده و هست ، حداقل به لحاظ امکانات اصلی مثل دوربین ها و یا ضد آب بودن و حسگر اثر انگشت یا سایر حسگرها مثل ژیروسکوپ و میزان رم و سی پیو و غیره " و میتونه براحتی از هر لحاظ پیشگام و سرآمد باشه و جلوتر از اونچیزی که الان هست باشه و محصولات کاملی رو تولید کنه . "
به عنوان مثال میشه m5 , z5، C5رو باهم ترکیب کرد یه گوشی کامل تر تولید کرد.. مگر اینکه کسی مثل شما از اینکه یک گوشی با دوربین بالاتری داشته باشه ویا همزمان فلش جلو و ضد آب بودن و ژیروسکوپ و 4kو غیره رو تو یک گوشی داشته باشه بدش بیاد ویا دوست نداشته باشه ! ویا مشکلی بلحاظ مالی برای تعویض و ارتقای گوشی نداشته باشه و یا نخواد که بروز باشه و یا ....
ویا بگه سلفی 8 یا 13 جلوی گوشی رو زشت میکنه ! که باز عجیبه ؟! بهتره قبلش یه نگاهی به سایر گوشیهای سونی بکنید که با ضخامت کمتر از این مدل هم سلفی بالاتری دارن و هم زشت نیستن که حتی شاید زیبایی بیشتری هم دارن ......
درپایان : شما هم حرفمو بد برداشت نکنید ، فقط برای روشن شدن منظورم اینقدر توضیح دادم و فکر میکنم که دیگه نیازبه پیام بعدی نباشه ، مگر اینکه باز هم از جملاتم فقط بخشی که به دوربین سلفی برمیگرده رو درنطربگیرید ...
یا علی

علی س در تاریخ : 1394/6/30

دوست عزیز به نظرم سلفی 8 یا 13 لزومی نداره اولا که جلوی گوشی رو زشت میکنه چون دوربین بزرگی میخواد دوما همین 5.1 مگاپیکسل کیفیت خیلی خوبی داره
آخرشم باید اینو عرض کنم که دیگه دوره سلفی گرفتن تموم شده فقط تو ایران الان به اوج خودش نمیرسه حرفمو بد برداشت نکنید چون پارسال مردم میرفتن از رو آبشار سلفی میگرفتن و اینجور کارا حتی اگه الانم این کارو بخوایم بکنیم همین 5.1 مگاپیکسل کافیه که زوم خیلی خوبیم داره تستاشو دیدم

R R در تاریخ : 1394/6/30

داداش من منظورم دوربینه سلفیشه ...!!
وقتی سونی برای میانرده دوربین ثانویه 13 میزاره ، اونم درحالیکه ضخامت اون گوشی کمتر از این یکیه و...
ویا مثلن تو یکی یه زیروسکوپ نمیزاره فقط به خاطره اینکه اون میانرده هست و...
مشخص میکنه که میتونه اما نمیخواد یه گوشی از همه نظر کامل بده بیرون واین سیاست شه ...دیگه بیشتر تو ضیح نمیدم همینقدر کافیه .
در ضمن به من که نباید اینو بگی که دوربینش اصلیش عالیه یا نیست و ... !!
چون اولن من در اینباره صحبت نکردم و از طرفی فکر کنم از نوشته قبلیم مشخص باشه که من خودم تا چه حد طرفداره سونی هستم ......؟؟
قیمتشم آره بعد دو شماره z جدیدتری که بیاد میشکنه و حدود یه سال دیگه منطقی میشه و ...

یا علی

کیانوش ق در تاریخ : 1394/6/30

دوربین هششت؟؟؟! یکی از دلیلایی که این گوشی رو مردم انتخاب میکنن بخاطر دوربینشه که کلا با همه دوربینای قبلی فرق داره
گوشی بسیار عالیی هست فقط قیمتش بالا تر از حد معمول خواهد بود...

R R در تاریخ : 1394/6/29

آخه خدایااا چرا سونی طرفداراش رو اینقدر عذاااااااب میده ؟؟؟ چرااااا ......
مثل معشوقی که عاشق آزاری میکنه ، همش طرفدار آزاری میکنه چراااااا !! به کی بگیم حرف دلمونو .....
هیچوقت همه چی رو با هم نمیزاری چرا .......
آخه چرا رمش هنوز باید 2 باشه یا چرا باید دوربینش 8 نباشه و یا چرا فلش برای دوربین جلو نزاشتی باز، چرا ؟ نگو نمیشه که میدونم برای مدلهای بعدیت اونم میزاری ... تو که میتونی پس چرا الان نمیزاری . چرا یه گوشی نمیدی که بازار رو قبضه کنه اونم از همه نظر و برای همیشه ؟
تو که میتونی ، تووو کهههههه میتونییییییییییییی چراااااااااا نمیخواییییییییی
مثل رنگهای زیبا و طراحی عالی وهمیشگیت . که در یک کلام سنگین و رنگین اند . دیگه آزار نده بیشتر از این عاشقاتو . یه خورده هم فکر جیبشون باش ...

هرچند که چه خوش گفت حافظ که :
وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم که در طریقت ما کافریست رنجیدن
به پیر میکده گفتم که چیست راه نجات؟ بخواست جام می و گفت: عیب پوشیدن

سلام و والسلام
یا علی

vahid k در تاریخ : 1394/6/27

مرسی نوید جان .. خیلی ازت ممنونم.. آره تو عکسش دیدم کنار درگاه سیم یه جا هست.. ولی اگه میگی فیلمشو دیدی یوتیوب که حتما داره دیگه پس.. این گوشیا وقتی بند داشته باشه و دور انگشت میپیچم قشنگ میچسبن کف دستم و به راحتی میشه با یه دست کار کنم باهاش بدون کوچیکترین مشکلی.. واسه همین خیلی بهش عادت کردم و کار رو آسون میکنه برام.. باز خدا پدر سونی رو بیامرزه این بند رو حذف نکرده از گوشیاش.. سامسونگ یه دونه گوشیش بند نمیخوره.. خب بابا کارخانه معظم شما جاش رو بذار هر کی نخواست استفاده نمیکنه..بودنش که بجایی بر نمیخوره ورداشتی حذفش کردی..
گفتم خدا کنه سونی اقلا راه اون رو نره چشم هم چشمی بازی در بیاد
دستت درد نکنه آقا نوید

NAVID s در تاریخ : 1394/6/26

اینم یه بررسی مقدماتی از خانواده زد۵...http://toranji.ir/تصاویر-جدیدی-از-سری-اکسپریا-زد-5-منتشر-ش/

NAVID s در تاریخ : 1394/6/26

خواهش..ولی من یه کلیپ دیدم تو یوتوب سمت راستش بالاش که لوگوی اکسپریا هک شده وسطش هم که درگاه سیمکارت و کارتsd...زیر درپوش یه شیار هست که اونجا بند متصل میشه...

vahid k در تاریخ : 1394/6/26

ممنون .. رفتم دیدم آقا نوید اون جای بند نیستش که تو عکسا معلومه چون حفره ش خیلی کوچیکتره.. نمیدونم دقیق چیه ولی هم بالا هست هم پایین .. که تو همین کامپکت ۳ هم که داریم این سوراخ ها رو به همین شکل مثل اون هم بالای گوشی داره هم پایین دقیقا.. از اونجایی که برام این بند گوشی خیلی مهمه وقتی عکسا رو دیدم خیلی دقت کردم از اول ولی جاشو ندیدم متاسفانه.. یه عکس هست که هر ۳تا گوشی رو رو هم گذاشتن خیلی هم واضحه.. بعد قشنگ معلومه که ۲تا بزرگا جاشو دارن دقیقا هم در جایی که قبلا بوده.ولی کامپکته نداره..
به هر حال تشکر از راهنماییت داداش

NAVID s در تاریخ : 1394/6/25

سلام دوست عزیز...اگر تو نت یه سرچ کنی عکساشو میبینی که این مدل هم جای بند داره ...عکساشو هست .بعد فریم دورش ار جنس پلاستیک پلی کربناته پشت و روی گوشی هم شیشه هست البته جنس پشت گوشی مانند زد۵ شیشه مات هست ...بنا به اطلاعات درج شده از سایت جی اس ام

vahid k در تاریخ : 1394/6/25

تو عکساش تا اینجا که دیدم نداشته اون ۲ تای دیگه داشتن این نبود جاش .. بدنه رو هم تو یه سایتی خووندم اخبارشو که برای کامپکت از جنس شیشه استفاده نشده بر خلاف اون دوتا.. ولی خب شاید این نباشه به هر حال اونی که تو مقاله سایته نوشته بود و گفتم.. امیدوارم بیاد و موفق از آب در بیاد.. بخاطر دوربین جلو هم شده خیلی راغبم بگیرمش ولی خب تا بیاد و شک و شبهه هاش بره ببینیم چیه
موارد 201 تا 300 از مجموع 315 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا