نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note5

Galaxy Note5 گلکسی نوت 5

Samsung Galaxy Note5 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.6 از 10 (6016 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy Z Fold Special
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 6601 تا 6700 از مجموع 6926 مورد

ارسلان ش در تاریخ : 1394/6/8

من يه سوال دارم،واقعا اين مشكل مديريت رمٌ تو اينم وجود داره؟؟يا اساسا همون s6مديريته رمش مشكل داره؟؟من حتي سفارش دادم ولي انقدر اين جمله رو خوندم پشيمون شدم،سايزs6رو مناسبتر ميدونم براي نيازم،ولي اگه مديريته رم نوت درست شده باشه مجبورم،
دوستان اگه تفاوتي تو اين دو مدلو حتي جي ال جي ميدونن،راهنماييم كنن

amir - در تاریخ : 1394/6/8

دوست عزیز چرا باید دستگاه از شکل بیفته ؟

گوشیهای سونی و اچ تی سی سالهاست که باتریهاشون قابل تعویض عادی نیست ( ضمن اینکه سونی ها بعد از باز و بست باید قابلیت ضد آبشون رو هم حفظ کنن )

اکثر تبلتهای اندرویدی خود سامسونگ از روز اول باتری قابل تعویض نداشتن کما اینکه محصولات اپل از گوشی و تبلت و موزیک پلیر هیچ مدلشون باتری قابل تعویض نداره.

اینجور دستگاهها معمولا یکی از این سه مکانیزم ( یا ترکیب چندتاشون ) رو بعنوان اتصالات پشت و روی بدنه به شاسی استفاده میکنن .

مکانیزم چسب دو طرفه که زیاد استفاده میشه و خیلی فراگیره.
جزو ساده ترین و ارزان ترین روشهای اتصال چه برای سازنده و چه برای تعمیرکار محسوب میشه.

اتصالات پیچی در بخش فریم دور دستگاه ( برای دستگاههایی که حاشیه مجزای پایین و بالا با درپوش دارن پیچها زیر این درپوشهاست .... برای اونایی که فریم کامل دور تا دور دارن اتصالات فریم تزیینی یا چسبیه یا چفتی
فریم رو بردارید پیچهای اتصال بدنه زیرش قرار گرفته )

نمونه آخری اتصالات چفتی دور تا دور فریم جانبی برای دستگاههایی که ضخامتشون نسبتا زیاد تره ( مثل اکثر تبلتها ) .

نمونه های چسبی بسته به برند و مدل دستگاه یا درب پشتشون یکپارچه طراحی شده و دورتا دور این درب با چسب دو طرفه به حاشیه های شاسی چسبیده
(مثل طرحهای جدید سامسونگ و اکثر مدلهای سونی )

برای باز کردن این درب یک بادکش مخصوص داریم ( اولین بار با تعمیرات آیفونها معرفی شد چون راه دسترسی به داخل خیلی از آیفونها منوط به برداشتن ال سی دی چسبی دستگاه از روی شاسی بود ....
الان ابزارش همه جا با قیمت نازل موجوده )
این مکنده روی درب پشت با خلاء میچسبه و با کمی کشش درب پشت در میاد ( اگر چسب خیلی سفت باشه کمی هم حرارت سشوار با دمای حدود 60 درجه البته اینحالت ندرتا بوجود میاد.
اکثرا با چند تا فشار چسبشون باز میشه )
برای بستن دستگاه اگر چسب ها خیلی آسیب ندیده باشن عینا درب با فشار روی چسبهای قبلی میچسبه ...
اگر چسبها آسیب دیده باشن بقایای چسب قبلی از دو طرف پاک میشه و با چسب نواری دو طرفه رولی دور تا دور چسب گذاری مجدد میشه و تمام.

برخی دستگاها ( مثل بعضی آیفونها ) درب پشت و شاسی و فریم دورشون یکپارچه است و ال سی دی با چسب روی شاسی چسبیده که برای دسترسی به داخل دستگاه ال سی دی در میاد.

پروسه های بالا بصورت کلی بسیار ساده هستن که هر کسی با یکبار مشاهده فیلمها یا دفترچه تعمیراتی و کمی تجربه میتونه انجامشون بده.
کار تخصصی محسوب نمیشن.

ولی من نوعی اساسا از باتریهای غیر قابل تعویض و خصوصا اتصالات چسبی بهیچوجه خوشم نمیاد با اینکه استحکام بالایی دارن و باز و بستشون سخت نیست ولی ریسک بالایی دارن.

مثلا میزان آسیب دیدگی این نوع دستگاهها در صورت برخورد با آب عموما بسیار سنگینه
باتریهای لیتیومی موبایل میتونن تا دهها آمپر جریان اتصال کوتاه ایجاد کنن و چند قطره آب اگر به پاور منیجرها برسه کنترلی دیگه روی تغذیه دستگاه نداریم.
ممکنه قطعات حساس و حتی خود برد تا مرز ذوب برخی نقاط برسن !
دستگاه با باتری قابل تعویض به محظ برخورد با آب باتریش رو در میارید و بعد از اینکه مطمئن شدید خشک شده ( نهایتا باز شدن و بررسی داخلی ) بدون هیچ آسیبی کار میکنه.

نمونه های بدون درب باتری باز کردنشون حتی برای اشخاص وارد بعضا چندین دقیقه طول میکشه. ( خصوصا چسبی ها )
ضمن اینکه خیلی مواقع ابزار مورد نیاز اون لحظه در دسترس نیست.

مشاهده آسیب دیدن دستگاه جلوی چشم آدم بخاطر چند قطره آب و اینکه نتونید واکنشی داشته باشید خیلی حس بدیه.

مهدی ع در تاریخ : 1394/6/7

سلام دوستان
کسانی که بین قدرت دو دوربینnote5 وZ3plus, شک دارن ، میخوان بخرن
یا کسایی که منتظر تست دوربین ها ی این دو پرچمدار بودن...دیگه منتظر نمونن
اولین سایت ایرانی که مقایسه ی دوربین note5 وZ3plus رو گذاشته به همراه نظر سنجی

http://news.30mark.com/news/5014/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-GALAXY-NOTE-5--%D8%A8%D8%A7-XPERIA-Z3-PLUS-(%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9).html

far z در تاریخ : 1394/6/7

دوست عزیز

کسی که نوت4 یا اس6 داره نمیفروشه بیاد نوت5 بخره. کی این حرف رو میزنه تو بقیه جاهای دنیا اینجوریه.

ما تو بقیه جاهای دنیا که رفتیم تو دست مردم گوشی های قدیمی رو بیشتر دایدیم تا جدید.
کسانی که پول براشون مهم نیست دست به تعویض زود به زود گوشی میزنن.
در حالیکه بر خلاف تصور خیلیا تو کشورهای اروپایی مردم خیلی حساب شده تر عمل میکنن. اینا حساب 10 20 دلار رو هم میکنن.

من الانم توصیه میکنم کسی که نوت4 داره ضرورتی برا خرید نوت5 یا هر گوشی دیگه ای رو تا حداقل یکسال نداره.
چون با آپدیت قابلیت های جدید نوت5 به نوت4 هم اضافه میشه.
کسی که الان میخواد سری نوت بخره و بودجه کافی داره نوت5 بخره چون فعلا رقیبی براش وجود نداره. البته نه الان تا یک ماه قیمتش به زیر 2 تومن میرسه.
افرادی هم هستن مثل خودم که نوت3 دارن. اونا هم باز ضرورت آنچنانی نداره. اما در صورت داشتن بودجه میتونن بخرن.

من قبلا معتقد بودم هر دو سال زمان تعویض گوشی پرچمدار هست. اما الان میگم اگه گوشی مشکل نداره میشه تا 3 سال هم نگه داشت. فرق نمیکنه سامسونگ باشه یا برند دیگه. گوشی های 2013 به بعد انقدر خوب و قدرتمند هستن که به راحتی میتونن تمام نیازهای شخص رو برا سه سال تامین کنند.

فرزاد ل در تاریخ : 1394/6/7

سلام بچه ها
کسایے که با نوت 5 دو سیم کار کردن یا از نزدیک دیدن اطلاع از دوگانه بودن استفاده سیم دوم ندارن؟
منظورم اینه تو یه سایتے دیدم که سیم دو مموری کارت هم ساپورت میکنه یا نه؟
لطفا راهنمایے بفرمایید.
ممنون

کامبیز s در تاریخ : 1394/6/7

http://www.zoomit.ir/howto/smartphonetablet/23485-how-to-remove-an-s-pen-stuck-inside-the-samsung-galaxy-note5
با سلام .دوستانی که نگران قرارگیری قلم نوت5 به صورت برعکس هستن و نگران بوجود آمدن مشکل .به این لینک سر بزنن با یه تیکه کاغذ بدون مشکل قلم خارج میشه

Rasoul G در تاریخ : 1394/6/7

دوست عزیز شما میخای سامسنگو بکوبی دلیلی بهتر از "نازک کردن بیمورد" پیدا نکردی؟
بده خوشدستر شه؟
منظور شما از زبان طراحی سوراخ های پایین گوشیه؟ نوت5 بیشتر شبیه ب سری خودشه تا گوشی دیگه
و از نظر کمی و کیفی (وزن و ابعاد و جنس بدنه) بهتر از نوت 4 هس
درضمن یادآوری کنم چیپ 7420 بهترین چیپ حال حاضره(اونم با اختلاف خیلی زیاد از رقبا)

m m در تاریخ : 1394/6/7

دوستان با توجه به غیر قابل تعویض بودن باتری نوت5 بعد دوسال که عمر باتری رو به پایان میره [چکار کنیم]؟ نه شارژی نگه میداره و نه گوشی بدون باتری رو کسی میخره
یعنی بعد حدود دو سال بندازیمش دور؟!!!!!

far z در تاریخ : 1394/6/7

دوست عزیز

داخلی سازی چیپ حتما به دلیل صرفه جویی اقتصادی نیست. حداقل تو کوتاه مدت نیست. اون گزارش ها رو من هم خوندم اما هیچ کدوم گزارش رسمی با ذکر قیمت نیست بلکه صرفا حدس نویسنده هست.
با یه حساب سرانگشتی میشه فهمید سخت افزاری که در اون 8 واحد پردازشی با آخرین معماری موجود در کنار 4 گیگ رم با آخرین تکنولوژی، مودم آخرین نسل، حافظه سریع که هنوز تو هیچ سخت افزار دیگه ای نیست در کنار لیتوگرافی 14 نانومتر که مسلما هزینه تحقیق و توسعه و تولید بالاتری داره.
سامسونگ مثل رویه گذشته قصد داشت از اسنپ810 تو برخی بازارها حداقل استفاده کنه. استفاده از اسنپ باعث کاهش هزینه و باز بودن دست سامسونگ برا ارائه زودتر محصول تو بسیاری از بازارها میشه. اما 810 رو تست کردن و دیدن به هیچ وجه نمیشه باهاش کنار اومد.

در حالیکه اکثر شرکتها دارن با مشکلات گرما و بازدهی ضعیف اسنپ 810 دست و پنجه نرم میکنن شما داری میگی چرا 7420 تو نوت5 هم تکرار شده. فعلا قویتر از این چیپ حتی تو بساط سامسونگ هم نیست.
شما خودتو بزار جای سامسونگ وقتی میبینی چیپ حال حاضرت با فاصله قویترینه و حداقل تا 6 ماه دیگه قویترین مطلق میمونه آیا عوض میکنی؟ تعویض چیپ کلی هزینه به سازنده تحمیل میکنه و وقتی توجیه داره که فضا رقابتی باشه.

شما در مورد مموری 128 گیگ بازم از دید مصرف کننده نگاه میکنی. وقتی برآورد نشون میده گزینه 128 گیگ ماهها تو فروشگاهها خاک میخوره و جز ضرر چیزی دیگه نیست بازم تولید میکردی اون رو؟ تو اس6 گزینه 128 گیگ امتحان شد و نتیجه نداد. برا همین تو نوت5 فعلا وجود نداره.
اگه استقبال میشد مسلما سامسونگ تولید میکرد. محض رضای خدا هم نمیفروشه بلکه 100 دلار بیشتر پول میگیره.

اما در خصوص طراحی:
آیفون به فرض دکمه پاور رو از بالا آورد به کنار گوشی. کسی نگفت آیفون داره تقلید میکنه. اما سامسونگ که جای اسپیکر رو سوراخ سوراخ کرده شده تقلید.
کلی تفاوت تو زبان طراحی دو دستگاه هست. نوت5 همون نوت4 هست با لبه های گرد به جای لبه های تیز. پشتش هم شیشه ای شده چون خواستن پلاستیک رو بزارن کنار و کلا به خاطر طراحی خمیده منحصر به فرد هست. به نظر شخص من و بسیاری که اس6 و نوت5 رو دیدن گوشی بسیار زیبا هست.

نازک و سبک کردن گوشی ایراد نیست. بلکه خواسته مشتری هست.
بیرون زدن لنز هم هم تو همه گوشی های سامسونگ بوده. تو نوت4 با اینکه ضخیمتر بوده باز لنز بیرون زدگی داره. اما به خاطر جنس قاب پشتی انقدر به چشم نمیاد.

کلا نمیدونم این چه صیغه ای هست که طرفداران سایر برندها تا یه گوشی سامسونگ معرفی میشه شروع میکنن به انتقاد.

شما که الان نوت4 رو تعرف میکنین بهتره اینا رو هم نگاه کنی
http://www.mobile.ir/phones/comments-37569-samsung-galaxy-note-4.aspx?page=61
از همون اول تیر انتقادات برا نوت4 تیز بوده. کافیه کمی دوستان نظرات چند صفحه ابتدایی نوت4 رو بخونن. اسامی اشنا و منتقد همیشگی رو هم میبینن.

انصاف خوب چیزیه.

فربود ف در تاریخ : 1394/6/7

وجود لگ و کندی ارطباطي با مموري کارت نداره اینها فقط توجیه هست .گوشی های زیادی هستند که مموري میخورند وجزو سريعترین و روانترين های بازار هم هستند مانند سری وان htc یا نوت های قبلی.کسی که یک گوشی پرچمدار میگیره معمولا يک مموريکارت بروز هم استفاده میکنه مثلا اکنون اکثر مموري کارتهای معمولی بازار کلاس ده با حدود 40mb/sسرعت هستند(نمونه های گران قیمت تا حدود 300مگ در ثانیه هم قابلیت انتقال اطلاعات دارند) که درسته ريت انتقال اطلاعاتشان از مموري داخلی گوشی کمتره اما هنوز هم هیچ برنامه یا بازی وجود نداره که بیش ازاین نیاز به انتقال اطلاعات در واحد زمان داشته باشه.ضمنا استفاده اصلی مموري کارت مطابق تعریف سازنده گوشی برای مدیا هست چون گوشیها در حالت عادی قابلیت انتقال ديتاي بازی و برنامه بر مموري کارت رو ندارند و برای آهنگ و عکس وکلیپ همان مموري های قدیمی تر هم پاسخگو هستند.با این وجود مثلا خود من که با روت کردن ديتاي گرافیکی ترین و سنگین ترین بازیها مانند بازی آنلاین wot bitze و modern combat 5 یا اونجرز و w.o .God's وغیره رو به مموري کارت انتقال دادم کوچکترین لگ و کندی تا بحال ندیده ام.متاسفانه بعضی هرکاری که سامسونگ انجام بده رو با توجیه و تفسیر صحیح ترین کار جلوه میدن! تا پیش از این که مموري کارت استفاده میکرد احترام به سلیقه و خواست مصرف کننده و در جهت منافعش بود و حرفی هم از لگ و کندی پرچمدارها ش نبود.حالا که حذفش کرده بازهم در جهت منافع کاربر هست و درست ترین کار هست! خیلی عجیبه!

مقداد م در تاریخ : 1394/6/7

شما دنبال اين بودين باتري رو ضعيف نشون بدين كه ديدين اينطوري نيس و سال قبل كه ١٢٨ بود ازش تعريفي از سوي دوستان ما نديديم و ميگفتن ١٢٨ نيازي نيس و نميشه پرش كرد امسال كه ٦٤ هست دوستان نظرشون عوض شده كه خيلي كمه ؛ من فك ميكنم حتي اگه ٥١٢ گيگ هم بود بازم انتقاد سر جاش هست

مقداد م در تاریخ : 1394/6/7

نه تا جايي من هميشه ميديدم اسنپ خيلي ارزونتر از اكسينوس بوده چون اكسينوس معماري ارم داشته و بيگ ليتل بوده ولي اسنپ فقط بازي با عدد مثلا از ٢.٣ اومد روي ٢.٧ گيگاهرتز و بعدا بدون تجربه كافي اومد سمت بيگ ليتل البته قيمتهاي اين چيپها رو امير آقا چند بار ارائه كردن و واقعا اسنپ ارزونتر بود و خودمونم يه حساب دو دو تا كنيم ميبينيم تكنولوژي ١٤نانومتري فين فت طبيعتا هزينه برتره تا بيست نانومتري و وقتي عملكرد اكسينوس٧٤٢٠ و اسنپ٨١٠ مشخص ميشه طبيعتا هر كي متوجه ميشه سامسونگ روي چيپ خودش سنگ تموم گذاشته و حق ميده قيمتش بالاتر باشه . در مورد قويتر شدن ٧٤٢٠ ، به نظر خودم -شايد نظر صحيحتر رو امير آقا داشته باشن- سامسونگ ميخاست يه جورايي اس٦ رو امسال هم طراز نوت٥ نشون بده چراكه يادت باشه سال قبل ، پرچمدار سامي اوايل مث نسلهاي قبل عالي نفروخت و فبلت جور اونو كشيد كه البته بعد چند ماه فروش اون عالي هم شد ولي منظورم اينه امسال سامسونگ من احتمال ميدم ميخاست اس٦ رو مقابل نوت٥ برابر نشون بده تا اس٦ همچنان به فروش خوبش ادامه بده (طبيعتا منظورم اون موارد قلم و ويژگيهاي نوت نيس) واسه همين نميخاست قويتر از ٧٤٢٠ استفاده كنه و شايد يكي از دلايل حذف ١٢٨ هم همين سياستش بود كه طرف اگه ١٢٨ ميخاد سمت اس٦ بره البته ميدونست نوت اونقد عاشق داره كه همين ٦٤ رو هم ازش به شدت استقبال ميكنن . در مورد طراحي به نظر من كه تقليد در كار نيس و اگه به قول شما اون نخوردن مموري و تعويض نشدن باتري رو بزاريم كنار ، شباهتي بين ظراحي اين و اپل من نميبينم و به نظرم طراحي نوت٥ خيلي بهتر و جذابتره تا نوت٤ و هنوزم زبون طراحي سامسونگ در اون رعايت شده و نتايج باتري نشون ميده واقعا از اپل بهتر كار كرده با اينكه ظاهرا ٣٠٠٠ واسه قويترين اكتا و رزولوشن ٢كي و ٥.٧ اينچ بايد كم باشه ولي سامسونگ همه رو شگفت زده ميكنه وقتي نتايج باتري مياد و نظر من اينه حتي اگه حجم باتري ٢٤٠٠ هم بود سامسونگ ميتونست عمر قابل قبولي واسه نوت به ارمغان بياره و در مورد نازك بودن هم كه همه دنبالش هستن چراكه وقتي ابعاد قراره بزرگ باشه پس طبيعتا بايد نازك باشه كه خريدار يه جور بتونه اين ابعاد رو هضم كنه در مورد بيرون زدگي هم قبلا زياد بحث شده

کامبیز s در تاریخ : 1394/6/6

با سلام .امیر خان معذرت می خوام یه سئوال دیگه خدمتتون دارم
این باطری نوت 5 که قابل تعویض توسط کاربر نیست ..آیا توسط تعمیر کار اگه تعویض بشه و مجدد گوشی بسته بشه ..آیا گوشی از شکل و شمایل میفته .مثلا در همبن اس 6 اگه مواردی داشتین باز شده .بعدا مجدد بسته شده تو ظاهر گوشی خیلی افت داشته یا نه .البته خوب حساب شما اصلا جداست و خوش بحال کسانیکه کارشون دست شما بیفته .آیا تعمیر کاران عادی چی میتونن انجام بدن
و کلا این کار رو تعمیر کار خاصی باید انجام بده .یا نه تعمیرکارهای شهرستانها و حد متوسط نیز میتونن بدون مشخص شدن و آسیب ظاهری اون رو تعویض کنن .

mostafa g در تاریخ : 1394/6/6

سلام به همه دوستان عزیز
دوستانی که این گوشی رو خریدن یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین
لوازم جانبی هم برای این گوشی اومده؟ منظورم گلس و کاور و این جور چیزا هستش
ممنون

VAHID A در تاریخ : 1394/6/6

دوستانی که نوت 5 دارن

یکی از نقاط ضعف این گوشی اینه که مثل نوت 4 نیست
اگر قلم رو اشتباهی بر عکس جا بزنین نره !

در نوت 5 قلم رو اگر حواستون نباشه از ته داخل کنید گیر میکنه
و دیگه براحتی در نمیاد ,اگرم در بیاد باعث خرابی اون قسمت میشه

پس دقت کنید

Alireza z در تاریخ : 1394/6/6

شـــــــــــــــــــــــــــاهـــــــــــــکــــــــــــارهــــــــــ :)))))))))))))))

سید مرتضی ب در تاریخ : 1394/6/6

دوستان من میخوام مدل دو سیم کارت 64 گیگ بگیرم.
برای ما که توی ایران هستیم کدوم مناسبتره؟ با توجه به دسترسی سریعتر به آپدیت و پشتیبانی کامل از زبان فارسی
n9200 یا n920CD ؟؟؟

کدوم مدل ساخت و مونتاژ کشور کره هست؟
چطور میشه تشخیص داد؟
از کجا بدونیم کدوم مدل و ساخت کدوم کشور از چه لنزی برای دوربین استفاده کردن؟

سید مرتضی ب در تاریخ : 1394/6/6

سلام. note 5 مدل 9200 که برای چین و کره هست آیا زبان فارسی رو به صورت کامل پشتیبانی میکنه؟
مثلا منوی فارسی
تایپ فارسی
تشخیص دستخط فارسی

قاسم ع در تاریخ : 1394/6/6

دوست عزیز شما اصلا کلیپ رو دیدید؟ چندتا برنامه که هم تو اس 6 بود هم نوت 5، بعد موقعی که برنامه ها رو از قسمت مالتی تسک فراخوانی میکرد، نوت 5 سریع برنامه رو باز میکرد ولی اس 6 دوباره ریلود میکرد.

رامین ش در تاریخ : 1394/6/6

سلام دوستان کسایی که این گوشی رو خریدن من 2 تا سوال ازشون دارم
1 - آیا صدای اسپیکر رو زیاد میکنید یک صدای خش خش ریز توی اسپیکر احساس میکنید
2 - من سری i این گوشی رو خریدم آیا برای آپدیت به مشکل میخورم یعنی این که دیرتر نسبت به بقیه سری ها آپدیت براش میاد یا این که به موقع چون تو سری i کشور استرالیا هست و این که همیشه سامسونگ برای کشور استرالیا ارزش قائل بوده
ممنون میشم کسی که این گوشی رو گرفته به سوالهای من پاسخ بده

vahid m در تاریخ : 1394/6/6

گوشیهای نوت بهترین سامسونگ هستن منتها سامسونگ دیگه ضعف خودشو نشون داد وقابلیت مموری کارت ازپرچم داراش حذف کرد .تو این زمینه الجی بهتر عمل کرده چون طراحی گوشیاش جدید ومتفاوت بوده وقابلیت مموری کارت رودارن

ahmad k در تاریخ : 1394/6/6

دوست عزیز کم کردن ظرفیت باطری باعث شده تا قطر و ابعاد و در نهایت وزن این محصول نسبت به نسل قبل کاهش پیدا کنه که از نظر سامسونگ و استانداردهای جهانی و بسیاری از کاربران این ویژگیها بسیار مهمتر هستند.ضمنا دوام گوشی نسبت به نسل قبل علیرغم قدرتمند شدن تغییر محسوسی نداشته به انضمام اینکه این گوشی در دو حالت شارژ مستقیم و شارژ بیسیم از تکنولوژی فست شارژ بهره میبره.
کمپانیهای بزرگ و جهانی معمولا باین راحتیها که شما فکر میکنید شب نمیخوابن و صبح از خواب بیدار نمیشن و با یک تصمیم تازه قابلیتی را حذف و یا اضافه نمیکنند.این شرکتها از تیمهای بسیار متخصص و کارآمدی تشکیل شده اند که این قبیل محصولات نتیجه ماهها و سالها بررسی شبانه روزی و دقیق آنهاست.
در مورد قلم هم که این روزها در اینترنت پیچیده و شما به عنوان یک عیب محسوب کردید سئوال من اینجاست که شما وقتی زاپاس یک ماشین را عوض کنید و برعکس بندازید چه اتفاقی میافتد؟؟
دوست عزیز از هر چیزی باید درست اونطوری که طراحی شده استفاده کرد.البیته هیچگاه هیچ محصولی کامل و دقیق و بدون مشکل نیست اما باید قبول کرد امسال محصولات سامسونگ کاملا بی رقیب هستند و از رقبا فاصله بسیاری گرفته اند.

amir - در تاریخ : 1394/6/6

اطلاعات ناکس بصورت encrypt شده روی بوتلودر قرار داره.
نه فولدر و چیز خاصی داره که شما یا هر کس دیگه ( حتی سازنده ) بهش دسترسی پیدا کنید نه بهش دسترسی پیدا کنید هم هیچ کاربردی براتون نداره چون محتویاتش عملا اطلاعات سوخته است.

این اطلاعات قبل از سوختن هم رمز گذاری بسیار سنگین شدن و بازیابیشون غیر ممکنه .

دلیل و توجیه وجود ناکس همین عدم بازیابی اطلاعات بوده.

اینه که دقت کنید اگر اطلاعات مهم روی ناکس دارید مطمئن بشید اولا رمزهای ورود رو فراموش نکنید ( فراموشی رمزها به معنی پاک شدن کل اطلاعات بعد از رست برنامه است )
ثانیا بعد از فعال کردن ناکس دستگاه رو از نظر نرم افزاری دستکاری امنیتی و نرم افزاری نکنید ( روت ... نصب کاستوم رام ....کرنل کاستوم یا ریکاوری و ... ) چون هر نوع تلاش برای دستکاری سیستم به نفوذ غیر مجاز تعبیر میشه و سریعا گذشته از طلاعات خود سرویس ناکس هم بصورت غیر قابل بازگشت از دست میره .( دیگه با پسورد و هیچ چیز دیگه ناکس باز نمیشه که بتونید اطلاعات رو بازیابی کنید و ناکس برای همیشه از کار میفته یعنی با مستر ریست و حتی نصب مجدد رام و مگا وایپ و .... هم نمیتونید روی اون دستگاه دوباره ناکس داشته باشید .
فیوز نمایشگر دستکاری یه فیوز سخت افزاریه وقتی تریگر میشه مادام العمر تریگر میمونه و ناکس اون دستگاه فعال نخواهد شد . )

sasan s در تاریخ : 1394/6/6

این که رفته عین به عین از سایت gsmarena باتری لایف رو کپی کرده بعد تازه می گه ازمایشگاه پیشرفته فلان :/
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note5-review-1286p3.php

کامبیز s در تاریخ : 1394/6/6

با سلام .معمولا تا 2 سال اپدیت از طریق otaبراش میاد .الان من نوت3 دارم 2 سال گذشته و براش آپ اومده .....اما بعد این رو دیگه خیلی بیشتر نمیشه روش حساب کرد .هرچند ممکنه یه وقتی هم سامی حال بده و بیشتر پشتیبانی کنه .اما نباید خیلی روش حساب کرد

محمد ج در تاریخ : 1394/6/6

من تمام سریهای نوت روداشتم الان هم نوت۴دوسیم دارم رفتم بازارموبایل نوت۵رودیدم وباهاش کارکردم ... اصلا حس خوبی به آدم نمیده خودم به شخصه رونوت۴میمونم.

مقداد م در تاریخ : 1394/6/6

دوست عزیز عمر باتری نوت خیلی هم خوبه و وقتی سی درصد مصرف انرژی چیپ کمتر شده نسبت به نوت4 پس میتونه عمر باتری رو 220 میلب آمپر کم کنه و همین نتیجه واسه یه فبلت 5.7 اینچی با صفحه 2کی و حجم 2550 و پردازنده با کلاک بالا خیلی هم عالیه . شما ببین با این مشخصات خفن و باتری 3000 چه نتایجی گرفته و بقیه با حجم 3000 چطور عمل کردن اونوقت ارزش کار سامسونگ بیشتر مشخص میشه

فرهاد- ا در تاریخ : 1394/6/6

سلام دوست گرامی یکی دیگه از دلایلی که سامسونگ روی گوشیهای نسل جدیدش علاوه بر اینکه سرعت خواندن اطلاعات و سرعت گوشی و سازگاریو بالا ببره اسلات کارت حافظه نذاشت.همین قراردادش با شرکتهای حافظه ابری نظیر گوگل هست.تا کاربرانی که احتیاج به حافظه بیشتر دارن روی گوشی به ناچار از این حافظها استفاده کنن.

فرید ک در تاریخ : 1394/6/5

اتفاقا من تو یه گزارشی خوندم که استفاده از چیپ‌های دخلی واسه سامسونگ صرف جویی زیادی داشته امسال.

7420 چیپ خوبیه. من نمیگم بده. اما باید عوض میشد. میشد NOTE 5 رو با یه مدل بالاتر عرضه کرد که حداقل اسمش حفظ بشه و برتریش نسبت به سری S باز هم امسال دیکته بشه.

صحبت سر کار نیست اتفاقا سر همون حق انتخابی هستش که من اولش گفتم به شما. نمیدونم حق انتخاب واقعاً ربطی‌ به کار راه انداختن داره؟!

پارسال ۱۲۸ خفن نبود (NOTE 4 ) چون کارت میخورد! اما امسال که نمی‌خوره باید با همون ۱۲۸ هم میومد.

بحث تقلید بحث مموری کارت تنها نیست. شما طراحی این گوشی و ۱ گوشی قبل از اون رو نگاه کن ببینی‌ زبان طراحی سامسونگ کلا کنار گذشته شده تو گوشی‌های بالا رده و جایگزین شده به زبان طراحی اپل که به نظر من اصلا زبان قوی نیست و سامسونگ تا NOTE 4 خیلی‌ داشت بهتر هم عمل میکرد.

به صورتی‌ که به نظر من کلا NOTE 4 از نظر طراحی و خیلی‌ چیز‌های دیگه یکی‌ از بهترین گوشی‌هایی‌ هستش که سامسونگ تولید کرده.
اما بعد از اون انگار همه چیز خراب شد.

از باطری و مموری بگیر تا نازک کردن بی‌ مورد و خارج از حد گوشی که نتیجه شده دوربین به شدت بیرون زده و باطری‌های کوچیک.

محمدرضا ب در تاریخ : 1394/6/5

دوست عزیز زیاد سخت نگیر
بعضی مواقع یه نظرهایی پیدا میشه که واقعا آدم نمیدونه چی باید بگه!!
یعنی دیگه جایی واسه واکنش نشون دادن نمیمونه....

راحیل ر در تاریخ : 1394/6/5

منم میخواستمتم آیفون 6+ بخریم وبعداز تحقیق و پیشنهاد دوستانم ، قرار بود نوت 4 بخرم، وای الان با قیمتی که تو سایت ثبت شده و افت قیمت زیاد تا یکماه دیگه، مصمم شدم نوت 5 بخرم، مرسی از راهنمایی دوستان

James B در تاریخ : 1394/6/5

شاید توی ایران اینطوری باشه ولی هر جای دنیا را نگاه کنید می بینید اکثریت خریدارن این گوشی الان دارن گوشی S6 یا Note4 خودشون رو می فروشند و این مدل را می خرند.و این روند چند وقت دیگه دوباره تکرار می شه.مطمئن باشید درآمد سامسونگ از امثال شما که 2 سال یکبار گوشیشون رو عوض می کنند نیست.چونکه اگر اینطور بود 2 سال یکبار مدل جدید را وارد بازار می کرد.
در کل جرف من اینه که کسانی که این گوشی را می خرند حتی اگر پول این گوشی براشون در حد پول یک وعده ی غذایی هم نباشه نباید تن به سیاست های سرمایه داری شرکتی بدند که داره از تمایلات جامعه به مدل جدید سوء استفاده میکنه و تحت عنوان مدلهای جدید محصولات تکراری تولید می کنه.
افرادی که این گوشی را می خرند با ناآگاهی خودشون باعث بدتر شدن روند بازار می شوند و شرکت های دیگر هم با مشاهده این موضوع برای جلوگیری از برشکستگی تن به این سیاست خواهند داد.
از طرف دیگر تا زمانی که میزان فروش محصولات این شرکت به این شکل روند افزایشی دارد مطمئن باشید نه تنها این شرکت بلکه شرکت های رقیب اون هم به فکر نوآوری در محصولاتشون نخواهند بود.

hamid a در تاریخ : 1394/6/5

دوست عزيز من حرفي از قيمت زدمممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من از كلاك حرفي زدم ؟؟؟؟؟؟
شما چرا كامنتها رو درست و با دقت نميخونيد!!!!!
به هر قيمتي يك اصطلاح هستش كه عاميانه هست ولي شما برا اينكه برخلاف نظر من نظر بدين كلمه قيمت رو از اين اصطلاح استخراج كردين و ...
لطفا از اين به بعد كامنت ها رو درست بخونيد ...

hamid a در تاریخ : 1394/6/5

يكي از دوستام ميخواد بخره فقط ميخواد بدونه كه به صورت ota اپ براش مياد؟ اگه مياد تا كي به صورت ota و بدون دردسر هست؟
چون بلد نيست فلش زدن و نصب كردن رامهاي متفاوت رو

James B در تاریخ : 1394/6/5

دوست عزیر اکثریت مورادی که گفتم را می تونید از همین سایتی که الان در اون هستید چک کنید برید به قسمت مشخصات و قسمت سنسورها و ... را نگاه کنید و می بینید که برخلاف مدل های قبلی قابلیت هایی مثل
Gesture
TSP-Hovering
Temperature
Humidity
Air-Pressure
UV
MicroSD
MHL-MicroHDM
باتری قابل تعویض
در این گوشی وجود ندارد.یقیه موارد را هم می تونید توی XDA نگاه کنید که خبره ترین برنامه نویسان اندروید را دارد.

کامبیز s در تاریخ : 1394/6/5

با سلام و ممنون از پاسخگویتان امیر خان ..
والا منم کم کم به این نتیجه رسیدم که بهتره بی خیال حافظه جانبی بشیم ولی از سرعت و رونی ufs .2 لذت ببریم ..حرفتون درسته نکسوس ها هیچ وقت حافظه جانبی نداشتن .پس بی علت نبوده .سامی هم تا الان شاید یه جورای اشتباه کرده که حافظه جانبی رو تو پرچمدار ش حفظ کرده بوده و برای این موضوع بعضی لگ و گیر رو به حسابش میذاشتن که مربوط این حافظه ها بوده .
با تشکر و سپاس بسیار .چون دونستن نظر شما برای من و خیلی دوستان دیگه کاملا مهمه و رو تصمیم گیرهامون تاثیر کذار .

hamid a در تاریخ : 1394/6/5

دوست خوب من تو اين ويديو داره با خود محصولات سامي مقايسه ميشه كه همشون درگير. اين مشكلن
وقتي با شركتاي ديگه مقايسه ميشه معلوم ميشه كه چند چنده رمش

سهیل ا در تاریخ : 1394/6/5

لینک دقیق عملکرد باطری نوت 5 در لینکه زیره
http://toranji.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%AF%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-5-%D8%A8%D8%A7/
متاسفانه پیشرفتی نسبت به نوت 4 نداشته....اما سوال من اینه من نوت 4 دارم از باریش خیلی راضی نیستم ..دیگه نوت 5 چیه؟:|

کامبیز s در تاریخ : 1394/6/5

با سلام .تو سایتهای فروش خارج که مدل 64 گیک و دو سیم کارتش الان به وفور مشاهده میشه
اما ایران کی بیاد و اصلا چه مدل ها بیاد رو نمی دونم ولی فکر کنم خیلی زود تو ایران هم قابل دسترس باشه

مهدی ع در تاریخ : 1394/6/5

سلام بچه ها کسایی که میخوان note5 بخرن و شک دارن ، این لینک رو حتما سر بزنن
اولین برسی note5 در ایران با بیشتر از 30عکس با کیفیت اصلی با دوربین گوشی
برسی صفحه نمایش ، برسی صدا ، برسی باتری....و....http://news.30mark.com/news/4944/%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-GALEXY-NOTE-5-%28%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%29.html

ahmad k در تاریخ : 1394/6/5

دوست عزیز متوجه نمیشم شما چگونه به مواردی اشاره میکنید که من تاکنون نشنیده ام و در هیچ کجا نخواندم.
شاید عده ای خاص محصولی را صرفا از روی علاقه و یا احساس خریداری کنند و از تمام امکاناتش استفاده نکنند اما همه اینطور نیستند به خصوص کاربران گوشیهای خاصی مثل نوت.
کسی که میاد و اینطور محکم نظر میده و انتقاد میکنه باید اطلاعات خیلی بیشتری داشته باشه که بدونه گوشی نوت صرفا به خاطر قلمش خاص نیست.البته مورد قلم برترین و خاص ترین ویژگی این گوشی میباشد که سطح پایین ترین کاربران هم از وجودش آگاهی دارند.
جنس و طراحی بدنه
باطری قدرتمند
نمایشگر فوق العاده با کیفیت و بزرگ
دوربین های قدرتمند و با کیفیت
سخت افزار بی همتا و کم مصرف در عین قدرتمند بودن
بیشترین میزان رم ازنوع ddr4 تا به امروز
سریعترین حافظه گوشی هوشمند تا به امروز
قلم فوق العاده کاربردی
نرم افزارهای کاربردی و بی نظیر
و ....
برخی از این ویژگیها را شاید بتوان در یک گوشی هوشمند دیگر آنهم با کیفیت پایین تر پیدا کرد اما اینکه تمام این ویژگیها در یک گوشی جمع گردد تنها از عهده سامسونگ و گوشی نوت 5 ساخته است.اینها امتیاز برتری و خاص بودن این گوشی است.
در زمینه نمایشگر که دیسپلی میت معتبر ترین منبه تست نمایشگر آن را برترین نمایشگر تا به امروز لقب داد.
در مورد دوربین هم که نتایج حاکی از این است که دوربین های سری اس 6 سامسونگ از بهترینها بود و حال با بهبودهای بیشتر در نوت 5 قرار دارد.
جنس بدنه متشکل از شیشه و فلز قطعا از پلاستیک بی کیفیت و چرم بی دوام برتر و زیباتر است و حس یک کالای لوکس را القا میکند.
در مورد باطری با توجه به سخت افزار و سایز نمایشگر جزو برترینها است و محصول به اصطلاح پرچمدار ال جی به هیچ عنوان حرفی برای گفتن ندارد.
قیمت هم در حال حاضر علیرغم اینکه هنوز به طور رسمی معرفی و پخش در ایران نشده با این وجود ارزش خرید بالای این محصول را توجیه میکند.
من نمیدونم با این همه ویژگیهای ریز و درشت چطور بعضی از دوستان هنوز سعی دارند این محصول را با ال جی جی 4 مقایسه کنند....

علی پ در تاریخ : 1394/6/4

سلام.یعنی چون تونسته پردازنده کم مصرف بسازه باید حجم باتری رو کم کنه.?
اینجوری ک کار شاخی نکرده.حداقل باید میوند با همون ظرفیت نوت4میداد ک حدود یه ساعت بیشتراز الانش نگه داره.خودتم میدونی ک باتری خیلی مهمه.قبول کن ک اشتباه کرده ینی چون الان الان درحدنوت4باتری تگه میداره کارش درسته.نه
اونکه تونسته یه همچین پردازنده کم مصرفی رو بسازه میتونست با اضافه کردن ظرفیت کمی ب باتری .نوت5رو از لخاظ نگهداری باتری جز بهترین ها کنه.اونم از قلمش ک اگه اشتباه بذاریش کلا باید گوشیو ببوسی بذا ی کنار.
نوت5 خیلی زیا قوی و کارامده وری این مشکلات هم تو چش میزنه

مهدی م در تاریخ : 1394/6/4

سلام به همگی . لطفا اگه کسی میدونه بگه که :

اطلاعات سرویس knox سامسونگ کجا ذخیره میشه ؟ توی حافظه گوشی ؟ پوشه خاصی داره ؟

mahmood h در تاریخ : 1394/6/4

محمد جان شارژدهی این گوشی برای من که زیاد گوشی عوض میکنم عجیب بود.وقتی صد درصد بود تقریبا باهاش 5 ساعت مداوم تو یوتیوب فیلم دیدم 1ساعت وب گردی و فیس بوک 1 تا دوساعت بازی و دانلود حدودا اخرش 25 درصد شارژ داشت چون نوت 4 هم داشتم میگم که نوت 5 بهتر بود.
حدودا 24 گیگ فضا در اختیار شماست (در 32 گیگ) من نداشتن micro sd رو ضعف میدونم ولی انصافا سرعت هارد چشم گیر تغییر کرده که زمان کپی اطلاعات کاملا مشخص هست.اگر از فضای ابری استفاده کنید و برای مقدار فضای موجود برنامه ریزی کنید حتما کم نمیارید.این گوشی روی نرم افزار onedrive صد گیگ فضای رایگان به شما میده.در زمینه سرعت گوشی من ایرادی ندیدم همه بازی های سنگین به راحتی اجرا میشه خود گوشی هم بسیار روون بود.سوال دیگه ای بود در خدمتم

قاسم ع در تاریخ : 1394/6/4

دوستان عزیز مشکل مدیریت رم در نوت 5 وجود نداره و ظاهرا فقط به چندتا برنامه محدود شده و احتمالا بشه این محدودیت رو با یه ترفند برش داشت. همین طور که در اس 6 این مشکل حل شده بود. ویدیوی زیر مالتی تسکینگ بین اس 6 و نوت 5 رو نشون میده. همینطور که میبینید چندتا برنامه باز هست و مشکلی در نوت 5 دیده نمیشه
http://www.aparat.com/v/9E67m

hassan s در تاریخ : 1394/6/4

دوست عزیز نمیگم تحقیق کن فقط یکم دقیقتر نگاه کن صفحه کامپیوترتو فقط یکم!!!نوت۴ یه مدل داره ک چهار هسته داره فقط چهارهسته با فرکانس ۲.۷ و یه مدل دیگه داره ک چهارهسته ۱.۹ و چهار هسته دیگش ۱.۳ نوت۵ هپ در عمل هم روی کاغذ خیلی هم قویه واقعا نمیدونم چطور فکر کردید و گفتید نوت۴ اون هسته های پردازشس رو داره و دوستانم واکنشی نشون ندادن!!!!؟؟؟

hassan s در تاریخ : 1394/6/4

مبارک باشه اقا محمود اگه امکانش هست ایمیل یا شمارتون قرار بدید ک بتونیم در شبکه های اجتماعی مزاحم بشم واقعا سوال زیاد دارم ک در یک کامنت و نظر جا نمیشه اگه لطف کنید جواب بدید حداقل ی ایمیل بزارید ممنون میشم

amir - در تاریخ : 1394/6/4

فرهاد عزیز

حقیقتش جمع بندی اولیه که سهله به جمع بندی ثانویه و نهایی هم رسیدیم.

خوشبختانه نوت 5 مثل اس 6 بسیار سریع پس از رونمایی وارد بازارهای جهانی و البته ایران شد .

البته رسما هنوز وارد نشده ولی خوب چند روزیه در بازار موجوده.

بنظر من دستگاه خوبیه یعنی فلسفه کلی نوت رو هم حفظ کرده و هم باندازه کافی ارتقا داده.
سخت افزار بسیار سریع و کم مصرفی داره.
وزن و ابعاد و ارگونومی دستگاه از نوت 4 بهتره کیفیت ساخت و ظاهرش هم بهمین ترتیب هر چند این بخش کاملا سلیقه ایه.

فقط در نظر داشته باشید تعویض سالی یکبار پرچمدارها نه اونقدری برای شما تفاوت نشون میده نه از نظر اقتصادی مقرون بصرفه است.
فقط در دراز مدت باعث سرخوردگی میشه چون پیشرفتهای فنی رو به مرور و پیوسته میبینید جذابیت خاصی براتون نخواهد داشت.

برای شما و بقیه اونایی که نوت 4 داشتن بنظر من کوچ به نوت 5 عملا هیچ توجیهی نداره و اشتباهه چون چیز خاصی گیرتون نمیاد.

برای اونایی که از نوت 3 میخوان کوچ کنن و دیگه عرض دو سال باتریها عمرشون رو کردن و ظاهر دستگاه و دورش دچار پوست کندگی شده با توجه به هزینه تعویض باتری و ... شاید این کوچ تا حدودی توجیه داشته باشه ( چون از نظر تجربی و کارایی باز تفاوتها خیلی زیاد نیست که بگیم وقتی نوت 5 رو دست بگیرید وارد یک دنیای متفاوت میشید ...همون نوت 3 هست با مقداری پیشرفت طبیعی عرض دو سال گذشته ).

برای کسایی که از نوت 2 به قبل میخوان بیان سراغ نوت 5 یا کلا سری نوت نداشتن خرید نوت 5 خرید مناسبیه و میتونن بجای نوت 4 نوت 5 رو بخرن ( البته یکی دو ماه دیگه که حباب قیمتیش شکسته شده ).

تفاوت قیمتی نوت 4 با نوت 5 نهایتا حدود 300 تا 400 تومن خواهد بود و بنظر من اونقدر زیاد نیست که نوت 4 یکساله رو خیلی موجه کنه برای خرید .

برای کسایی که ساپورت مموری خارجی و فرستنده اینفرارد و ..... براشون اولویته هم نوت 4 کماکان تا سال آینده در بازار و خط تولید هست.
قیمتش کمی ارزونتره میتونن نوت 4 بخرن و بجای فبلت اول دنیا با کمی تفاوت فبلت دوم رو بخرن .
چون از نوت 3 تا نوت 5 هیچ دستگاهی غیر از همین 3 تا نوت رو در این کلاس بعنوان رقیب نداریم..
مثل همیشه سامسونگ داره با خودش رقابت میکنه .

amir - در تاریخ : 1394/6/4

برادر کامبیز گرامی

در مورد حافظه دستگاه دو نکته هست که باید مد نظر بگیرید.

مورد اول
سامسونگ جزو تولیدکنندگان سنتی بود که درگاه حافظه جانبی رو این سالها و علیرغم توصیه های گوگل و خیلیهای دیگه کماکان در اکثر محصولاتش نه بعنوان اهرم فشار و نقطه قوت برای فروش که بعنوان یک آپشن سخت افزاری استاندارد حفظ کرده بود الآن هم تا جایی که بشه حفظش میکنه.
چون مانور اصلی سامسونگ روی بخش امکانات جانبی و قدرت سخت افزاری بوده و هست.
امروز بدلیل همون ملاحظات سخت افزاری مجبور شده این درگاه رو از رنج پرچمداران مجهز به مموری ufs 2.0 حذف کنه .
چون نگه داشتن اسلت مموری بسیار کند میکرو اس دی در کنار حافظه فوق سریع داخلی مثل اینه که شما بخوای روی کامپیوتر سریع خانگی ssd رو در کنار هارد ata100 استفاده کنی !

مورد بعدی اینه که فیدبکهای بخش فروش اکثر برندها میگه عموم کاربرهای معمولی با استوریجهای حدود 32 گیگ کاملا مشکلشون حل میشه .
بخش کوچکی 64 گیگ رو کافی میدونن و نمونه های 128 گیگ عملا فروش نداره .
در اس 6 هر سه حجم موجوده و با توجه به تفاوت قیمتی بالا 128 گیگ نه فروش داره نه با این حجم کم فروش امیدی به کاهش قیمتش هست ( تا نمونه ها تجاری سازی و تولید انبوه نباشن قیمتشون افت نمیکنه )

در مورد نوت 5 دوسیم 64 گیگ رسما در ایران اگر روند اس 6 پیش رو باشه حتما وجود خواهد داشت .
منتهی مراتب در نظر بگیرید نمونه های دو سیم روی دستگاههای رده بالا کم فروش هستن و بخاطر استقبال پایین هم دیرتر عرضه میشن و هم اینکه به نسبت قیمت بالاتری بخاطر فروش پایینشون خواهند داشت.

در مورد باطری چند وقتیه ( حدود 3 ساله ) تولیدکنندگان اصلی به یک نتیجه ساده رسیدن :
یک دستگاه هوشمند امروزی هر چقدر هم که باتریش رو بزرگ و مصرفش رو کم کنید بصورت عملی مقدار بهینه ظرفیتش جوریه که بتونه تمام وقت حدود 12 تا 15 ساعت به شما صفحه روشن بده .
یا با مصرف عادی رو به سنگین یکروز کاری رو دوام بیاره.

شما میتونی ظرفیت باتری رو سه برابر کنی ( نزدیک نصف وزن و ابعاد دستگاههای امروزی مربوط به باتری میشه ) که باعث تقریبا دو برابر شدن وزن دستگاه هم میشه.

در ازای این وزن و ابعاد غیر متعارف بجای روزی یکبار مثلا هر سه روز یکبار دو ساعت وقت برای شارژ دستگاه میگذارید .

ملاحظات عملی میگه راه حل معقول اینه وزن و ابعاد رو تا حد ممکن کم کنیم بجاش زمان هر بار شارژ شدن رو کوتاه تر کنیم .

500 میلی و آمپر و 1000 میلی آمپر اضافه شاید دو سه ساعت صفحه روشن بیشتری به شما بده ولی وزن دستگاه رو وارد رنج نامطلوب 200 گرم یا بیشتر میکنه .
ضخامت هم میاد بالای 1 سانتیمتر.
اونوقته که به این نتیجه میرسید چرا من باید روزی 16 ساعت یک دستگاه بد دست رو بابت دوساعت دیرتر زدن به شارژ تحمل کنم !
شما آخر شب چه 10% باتری برات بمونه چه 35% باید مجدد شارژش کنی.

اینه که دقت کنید تولید کنندگان در حدود 2012 طبق همین استاندارد ابعاد و وزن و سایز باتری رو حفظ کردن هر زمانی هم بخاطر پیشرفتهای تکنولوژیک مصرف پایین اومد باتریها رو کم ظرفیت تر کردن ( از نوت 2 تا نوت 5 قدرت پردازشی تقریبا 4 برابر و رزولوشن صفحه هم 4 برابر شده در حالیکه ماندگاری باتریها تقریبا هم اندازه است ).

در مورد دوربین دوربین نوت 5 عملا در حد اس 6 و نوت 4 محسوب میشه چون ابعاد اپتیک سایز موبایلی اجازه بالاتر رفتن از این حدود رو نمیده .

حالا حالاها منتظر انقلاب در دوربینها نباشید .
دوربین یکم از نوت 3 بهتره .

babak m در تاریخ : 1394/6/4

یعنی یک شیار کارت حافظه میزاشتن تکمیل بود همین مورده که منو از خریدش پشیمون کرد

چون من واقعا به کارت حافظه 128 گیگم رو گوشی نیاز دارم

armin h در تاریخ : 1394/6/4

دوست عزیز.

اینه میگید قیمت محصولات سامسونگ سریع کاهش پیدا میکنه ..کامل تر توضیح بدم ..
قیمت نوت5 در تمامی نقاط دنیا متفاوته .. سامسونگ با یه قیمت وارد بازار میکنه .. البته به دلار ..
اینکه ایران قیمتها نجومیه و اینطوری افت پیدا میکنه فقطو فقط بخاطر سودجویانه ..
چرا که حیلی افراد هستند برای اینکه زودتر این تلفن را داشته باشند 200 یا 300 تومان مبلغ ناچیزیه براشون .. و اونو پرداخت میکنند .. کم کم به این دلیل که دست زیاد میشه و افراد منصف وارد شده و با کاهش قیمت وارد فروش میوند . سودجویان هم قیمتشون را پاسین میارند ..
البته نا گفته نماند که به اسم گارانتی 200 تومانی روی قسمت تلفن اضافه میکنند ..

سامسونگ بعد از این که سود تیم تحقیقاتی را کسب کنه .. قیمت پرچمدارش رو کاهش میده تا قشرهای دیگه که نتونستن خرید کنند بتونن داشته باشند ..
الان خیلی افراد حتی 3 میلیون براشون پولی نیست .. اما خیلی افراد 100 تومان هم براشون 100 تومانه ..
سامسونگ به فکر اون قشر کم درامده که قیمت تلفن هت رو کاهش میده ..
خیلی افراد منتظرن قیمتش پایین بیاد ..

و شما اگه به فکر قیمت جنس خریداری شده هستید . پیشنهاد میدم پولتون تو بانک نگه دارید و خرج نکنید ..
چرا که کسی که نوت5 بخره تا 2 سال دیگه تلفن عوض نمیکنه .. مثل خودم که 2 ساله نوت3 دارم ..

و از طرفی اینطور که شما از قیمت ایراد گرفتید .. اگر تلفن شما مفقود یا معیوب بشه ... حتما خودشکی می کنید !!! برای پول ارزش قاءل نباشید ..
اگر بوجه دارید بخرید .. ندارید صبر کنید سامسونگ ارزون کنه بخربد .. اگه اونم ندارید برید سمت پرچمدار پارسال یا تلفن های میانرده که واقعا نسبت به قیمت وسوسه کننده اند

Moh s در تاریخ : 1394/6/4

آخ دمت گرررم به نکته خیلی ظریفی اشاره کردی که من و یاد یه موردی انداخت
چن سال پیش قبل از اینکه گوشیهای هوشمند امروز به بازار بیان و هنوز تولید نشده بودن و تازه گوشیهای رم خور و دوربین دار وارد بازار شده بودن ، متاسفانه توی مملکت ما یک موج بی فرهنگی از سوی عده ای معدود به راه افتاده بود (بین صنف تعمیرکاران موبایل و کامپیوتر ) که اطلاعات شخصی افراد رو از روی دستگاهاشون کپی و اونارو پخش میکردند (احتمالا همه یادشون هست )
این مسئله خیلی سروصدا کرده بود و برنامه های زیادی توی تلویزیون در این مورد ساخته میشد برای آموزش همگانی
یه برنامه توی تلویزیون بود که درباره امنیت اطلاعات توی ابزارهای پرتابل مثل گوشی یا لب تاب حرف میزد
میگفتش که همیشه لب تاب یا گوشی با حافظه پایین خریداری کنید
چونکه حافظه زیاد عموما باعث میشه کاربرا اطلاعات زیادی (اعم از شخصی یا غیره ) روی این دستگاها بریزن و خود بخود دستگاه شما تبدیل به یک آرشیو سیار میشه که درصورت سرقت و یا خراب شدن دستگاه ، متحمل خسارات زیادی میشن
با نظر شما کاملا موافقم
تبدیل کردن ابزارهای پرتابل به آرشیو اطلاعات کار درستی نیست و بعضی وختا واقعن گرون تموم میشه
ضمن اینکه قبلا هم توی یه کامنت اشاره کرده بودم که وختی توی اکثر کشورها اینترنت ارزان و پرسرعت همه جا در دسترس هست ، چرا مردم باید بجای استفاده از فضای ابری که امنیت بالایی هم داره بیان از حافظه های جانبی استفاده کنن ؟
این مشکل ما توی ایرانه که اینترنت پرسرعت نداریم، حتی عقب تر از افغانستانیم
بقیه دنیا مشکلی با این مسئله ندارن

Farzad S در تاریخ : 1394/6/4

سلام
سری های قبلی نوت با توجه به شماره مدل نامبر ، قابلیت های خاصی داشتند مثلا یک مدل نامبر 4G داشت یکی نداشت یا پردازنده هاشون باهم تفاوت داشت ولی سامسونگ در نوت 5 بگونه ای عمل کرده که کلیه مدل نامبرها هیچ تفاوتی از نظر سخت افزاری با هم ندارند فقط در برخی مدل ها ممکنه نرم افزار اضافه تری روی گوشی باشه و تفاوت دیگه در زمان آپدیت هست که ممکنه مدل های بخصوصی اپدیت ها رو سریعتر دریافت کنند.
مدل نامبر های نوت 5 اعلام شده تا این لحظه:(چون در خیلی از کشورها هنوز عرضه نشده مدل نامبرشون معلوم نیست)

SM-N920C
افغانستان - عراق - اسرائیل - لیبی - مراکش - عربستان سعودی - تونس - ترکیه - ویتنام - کامبوج

SM-N920I
استرالیا - نیوزیلند - گینه - سنگاپور

SM-N9200
چین - هنگ کنگ

SM-N9208
مالزی - فیلیپین - تایوان

SM-N920W8
پورتوریکو

SM-N920A
کلیه گوشی هایی با این مدل نامبر مختص اوپراتور AT&T هستن

SM-N920T
کلیه گوشی هایی با این مدل نامبر مختص اوپراتور T-Mobile هستن

محمد ا در تاریخ : 1394/6/4

ای ولا اقامحمودمبارکت باشه فقط یه سوال اگه زحمتت نیست یه چندروزکه باهاش کارکردی ببین باطریش چطورجواب میده توکارای روزانه مثل وبگردی بازی اپلیکیشن های پیام رسان واینالاقل اندازه نوت ۴هست یابهتره؟بعدشم اگه۳۲گیگ گرفتی چقدش از۳۲پره چقدحافظه به کاربرمیده وببین مشکل مدیریت رم هم داره یا اشغال بیخودرم یا اینا همش حرفه وجوسازی الکی ضدگوشی
ممنون میشم جواب بدی
بروحالشوببراین گوشی حداقل تاچندسال دیگه برات کارمیکنه وگوشی ای نیست زوددل ادموبزنه وازش خسته شی

محمد ا در تاریخ : 1394/6/4

دوستان نسخه دوسیم این گوشی ۶۴گیگ هم داره یادوسیم هاش فقط۳۲گیگ هستن؟

Mohsen X در تاریخ : 1394/6/4

شما برای هرکدوم از گفته هات دلیل + یه لینک معتبر بزار بعد اونوقت میشه یه نظر با ساختار درست
حالا درست یا اشتباه بودن محتوا یه مسئله جداست

جهانگیر ع در تاریخ : 1394/6/3

عزیز اینم تو نظر داشته باش که این خودش یه نوع صرفه جویی هستش تو فکر کن 5 تا بازی رو باهم وا کن ببین باتریت خورده میشه یا نه؟خب آدم [چرا] این همه بازی رو یه جا واکنه خب یکی یکی بازی کنین
برنامه های عادی مثل پیام و چت که 20 تاهم باشه درست وا میکنه و مشکل رم نداره خب حق بده که 5 یا 6 بازی رو باهم وا کنی باتریت ته میکشه بعدش میگن باتریش آشغاله نخرین

فرهاد ا در تاریخ : 1394/6/3

امیرخان سلام! خیلی خوشحالم که شما دراین بخش هم حضور دارید ! حضور شما هم مایه دلگرمی ماست و هم مانع ارائه نادرست اطلاعات توسط عده ای نا آگاه! نوت5 چند وقتیه که اومده میخواستم ببینم آیا شما در موردش به یه جمع بندی اولیه رسیدید و یا نیاز به زمان بیشتری هست چون نظر شما برای خیلی از خریداران مهمه و درواقع روی آمار فروش درایران تاثیر میذاره! با سپاس

مقداد م در تاریخ : 1394/6/3

عزیز جان چرا حرفهای شما روی مدرک صحیح نیس ؟؟ ظرفیت باتریو کم کرده ولی عمر باتری بهترم شده حالا شما چرا اینو ربط میدی به قیمت ؟؟؟ قبلش یه دقیقه وقت بزار توجه کن وقتی از 20نانومتری اومده 14 نانومتری ینی 30درصد صرفه جویی در مصرف انرژی ( نه به قول شما صرفه جویی در هزینه) و صفحه نمایش هم بهینه تر شده پس دلیلی نداشته سامسونگ بیاد از باتری 4000 استفاده کنه که . ضمن اینکه شما ببین سامسونگ با چهار هسته خیلی قوی 2.1 گیگاهرتز مقابل دو هسته a57 با کلاک 1.8 و حجم باتری یکسان ، نتایج فوق العاده بهتری در باتری گرفته و این هنر سامی رو میرسونه و اینو شما راحت نادیده میگیری

hamid a در تاریخ : 1394/6/3

برادر بي صبرانه منتظر مقايسه دوربين نوت و الجي هستم توسط وب سايت هاي معتبر:))))
اون موقع هست كه ديگه هيچكي نميتونه حرف اون يكي رو كتمان كنه .

hamid a در تاریخ : 1394/6/3

كاملا حرف شما منطقيه، ولي اختلاف تو مالتي تسكينگ انقد زياد بود كه واقعا قابل توجيه نيست، من بحثم g4 نيست چون تو مالتي تسكينگ خيلي خوبه و فكر نكنم به پاش برسه ولي نوت 5 خيلي كنده و اصلا شايسته اسم نوت نيست كه انقد كند باشه
خريداراي غزيزم قصد خريد دارن خيلي گوشي خوبيه اگه از اين مشكل چشم پوشي كنن كه فك كنم يكم حل بشه ولي نه بطور كامل
من قصد تضعيفش رو ندارم و واقعا سري نوت خيلي خوب و قضيه ش از اس جداست كه من اصلا اس رو نميپسندم

مقداد م در تاریخ : 1394/6/3

عزیز جان پانورامای 108 مگا مقابل 60 مگا ! خودت قضاوت کن ملاک برتری میشه اینکه در پانوراما چون اون حجم عکسش بیشتره بهترینه ؟؟ فردا اگه گوشی یه برند درجه سه چینی بیاد پانوراماش بشه 160مگاپیکسل به نظرت اون دوربین بهتره یا دوربینهای بهترینا ؟؟! شما خودت قضاوت کن همون 60مگا کار شما رو به بهترین نحوی انجام نمیده ؟؟ شما همیشه با پانوراما کار میکنی که این قابلیت واستون ایقد مهمه ؟ در این سایت هم شما هیچوقت ندیدی مثلا افراد بیان راجع به اینکه پانورامای این بهتره یا اون بحث کنن چراکه واسه همه این موضوع حتی جزو اولویتهای درجه چند هم نیس . ولی در مورد گشودگی بیشتر دیافراگم و جذب بیشتر نور ، درست میگی و منم بارها گفتم . ولی فرید من با مقایسه فهمیدم دوربین سامی شفافتره و وضوحش بیشتره هم در gsmarena هم در زومیت . واقعا میگم تعصبی در کار نیس حتی من عکسهای سیکس پلاس رو با نوت5 مقایسه کردم واقعا جدی میگم نوت5 خیلی سر بود طوریکه شفاف و واضح ولی اون تار بود همین رو هم در مورد اون دو مقایسه ای که گفتی دیدم . من حتی خودم خیلی به دوربینهای اپل علاقه داشتم و دارم ولی بعد دیدن اون مقایسه ، کیفیت نوت واقعا به دلم نشست

hamid a در تاریخ : 1394/6/3

دوست عزيز چطور اين گوشي رو خاص ميدوني ؟؟؟؟ من كه كلا تعجب كردم شما ميگي خاصه. يه قلم داره كه هر كي ميخره شرط ميبندم اصلا روزي يه بارم درش نمياره ، اينو من نميگم كسايي كه نوت ٤ خريدن تو صفحه نوت ٤ تو فروشگا ها ميگن
بعدش چرا عصباني ميشي برادر من... ما بايد انتقاد كنيم تا يه روز اين ايرادا برطرف بشه نه اين كه چون برندو دوست داريم چشمون رو رو بدي هاش ببنديم

مقداد م در تاریخ : 1394/6/3

عزیز جان نمیشه یکی ازین 4 گوشی مجهز به 7420 رو به 7422 مجهز کنه مثلا نوت5 رو به 7422 و اس6اج پلاسو که همزمان با نوت5 بوده معرفیش ، مثلا به 7800 مجهز کنه این اصلا از لحاظ منطقی درست نیس و غیر قابل انجامه همچنین وقتی قویترینه و خنکترین چرا بیاد ازینم قویترش کنه ؟! بحث اصن سر صرفه جویی هزینه نیس اتفاقا اگه میخاست صرفه جویی کنه میرفت از اسنپ810 یا 808 استفاذه میکرد که خیلی واسش ارزونتر میشد ولی اومد بهترینو به کار برد و هزینه بیشترو متقبل شد . حق انتخاب هم هست برادر به نظرت کیه کارش با 7420 راه نیفته ؟؟
من میدونم شما در اون کامنت از 4کی حرفی نزدی ولی واسه جریان مالی880 خاستم اونو یادآور بشم
در مورد حافظه 64 باید بگم واسه خیلی از ماها فوق العاده ی ولی خب 128 هم اگه میزد بهتر بود هرچند همین 64 هم عالیه مگه اینکه شما بخای همه فیلم برداریهاتو 4کی انجام بدی ولی نمیدونم چطور میگی 64 که حداقل باید 53 گیگش خالی باشه کافی نیس ! فرید انصافا این مشکل نیس و واسه نوت قبلی که 128 داشت معمولا منتقدین ازون به عنوان فاکتور مثبت یاد نمیکردن ولی الان 64 انگار 16 هست که بضی دوستان انتقاد میکنن .
ینی نوت5 تقلید از سیکس کرده ؟! نه دوست عزیز من همچین اعتقادی ندارم اونم به خاطر نخوردن مموری که کلا چند سالیه باب شده حذف مموری چراکه به سرعت دستگاه کمک میکنه

sajad H در تاریخ : 1394/6/3

نوت4 با نوت5 فرقی ندارد و می تونه نوت4 بهتر از نوت5 باشه چون cpuنوت پنج 1.5 گیگا هرتز هست و 2.5 گیگاهرتز هس ولی نوت چار 1.3 گیگاهرتز و 2.7 گیگا هرتز هس

هاشم ر در تاریخ : 1394/6/3

سلام به نظر من گوشی خوبیه و خیلی از آیفون سر تره اینجا بررسی کاملش رو ببینید
http://digiro.ir/samsung-galaxy-note5-review/
عالی به نظر میرسه

رضا_ ب در تاریخ : 1394/6/3

باسلام محضر داداش عزیزم ودوستان محترم
چند تادلیل ازاصلی ترین دلایلی هست که میشه گفت سامسونگ چرا حافظه خارجی را حذف کرده:

اصلی ترین دلیل امنیت این گوشی بود که با وجود حسگر اثرانگشت حافظه خارجی مفهومی نداشت.

دلیل دوم ارتقای سرعت بود که دسترسی پردازنده به حافظه داخلی بمراتب خیلی سریعتراز حافظه خارجی هست،وقتی پردازنده از حافظه خارجی فراخوانی اطلاعاتو میکنه وقفه برای به اجرا درآمدن وفراخوانی داده ها به رم پردازشی میشه که این وقفه در حافظه داخلی وجود نداره حالا درنظر بگیر تکنولوژی سریع سازی حافظه داخلی در این گوشی بحث جداگانه ای داره که اینجا نمیشه گفت که این هم ارتباط مستقیمی با سرعت اجرای نرم افزارها دراین گوشی را داره تاثیر فوق العاده زیادی در ارتقای سرعت در نوت جدید میذاره.

دلیل سوم مصرف انرژی خیلی کمتر میشه،دلیلش هم حالت تخصصی داره وبحثش طولانیه ولی مختصرعرض میکنم،پردازنده وقتی اطلاعات را ازحافظه خارجی فراخوانی میکنه سرعت حافظه خارجی چون کمه باعث به فشار افتادن پردازنده میشه واین باعث مصرف زیاد وهمچنین داغ کردن ودرنتیجه کمبود عمر باتری میشه.

این دلایل اصلی ترین بحث رقابت اسمارت فونهای هوشمند امروزی هست وکاربران امروزی پولشون را برای یک گوشی پرسرعتتر وبا کیفیت تر وبا امن تر وهمچنین گوشی که مصرفش کمتراز بقیه باشه، میدهند.

درمورد الجی جی4 که به باتری وصفحه نمایشش اشاره کردی خب مسلما نوت5 خیلی بهترهست دلیلش استفاده از سوپر امولید در صفحه نمایش وپردازنده ای کم مصرفتر وبهینه تر هست کوالکوم مصرفش خیلی بالاتراز اکسینوس هست وهمچنین الجی وقتی کیو اچدی را به گوشیهاش آورد نور زمینه اش خیلی افت کرد حالا درقیاس بااین گوشی کاملا واضحه با نتایجی که حتی درگوشی های قبلی سامسونگ هم بهشون رسیده بودیم وثابت هم شده سامسونگ یک پله بالاتراز بقیه برندهاست ودلایل اصلیش هم پردازنده ای بهینه تر ومصرف کمتر وکیفیت صفحه نمایش عالی تر طراحی ظاهری شکیل ترامنیتی بالاتر داره شاید در دوربین با الجی جی4 برابر باشه هرچند من اینو قبول ندارم حالا گیرم که برابرند ولی این دلیل نمیشه سامسونگ عقب مونده دلیلش پیشرفت الجی در دوربین بوده ولی من خودم هیچوقت بخاطر دوربین تصمیم عوض نمیشه فقط قلم کاربردی نوت5 خودش به غولی هست که این روزهابهش کم اشاره میکنن،من منکر این نیستم که این بی نقصه ولی مطمنم تا به امروز کاملترین گوشی روز هست وهمراه با اج پلاس بهترین های بازارهستند. ازت بخاطر لطفی که در پیام های قبلی داشتی ممنونم انشالله درتحقیقاتت مثل همیشه موفق باشی.
باتشکر ازهمه دوستان عزیز

رامین ش در تاریخ : 1394/6/3

سلام دوستان این نوت5 سری اصلیش کدومه منظورمه c و i و .... هست مثل نوت4 اون سری که هم تو اروپا عرضه میشه هم تو ایران کدوم سری هست ممنون میشم پاسخ بدید به خاطر اپدیتش میگ چون سری اروپاش زودتر اپدیت میشه نوت4 سری h نسبت به نوت4 سری C دیرتر آپدیت میشد

فرهاد- ا در تاریخ : 1394/6/3

سلام دوست عزیز کسی به طور قطعی نمیگه sdکارت بدرد نمیخوره.اما پر کردن یا نکردن حافظه گوشی و یا sd کارت ربطی به استفاده یا کار کشیدن عادی یا زیاد نداره.هر کسی میتونه با ریختن 4 تا فیلم بلوری یا فیلم برداری خود گوشی حافظه گوشیو پر کنه.پس یعنی داره زیاد کار میکشه؟ .و هر کسی که از حافظه جانبی استفاده میکنه اصلا نمیگیم بده اما باید مشکلات مربوط به همین sd کارتهارو هم که بارها مثال زدیم تحمل کنه.

جهانگیر ع در تاریخ : 1394/6/3

تو نوت 4 هم که تازه اومده بود اینجور اتفاقا افتاده بود تا این که دست مردم که چرخید همه فهمیدن این گوشیه واقعا چیه.همه چسبیدن به 1 میلی ثانیه سریع تر باز کردن برنامه ها.تو ایج هم 100 تا برنامه وا میکنن خب چیکار کنه درسته رمش بالاس ولی مشکل نرم افزاری داره هیشکی پانمیشه 200 برنامه پشت سر هم وا کنه خب به هرچی وارد شدین ازش خارج بشین یه scan کنین رم رو بفهمین این گوشیه قدرتش چیه حالا مدیریت رم هم با آپدیت فریمور حل شده

خلاصه همه گوشیا یه مشکل دارن حتی کوچیک باشه هم اونقد بزرگش میکنن که نگو
همه هرچی رو که خواستن بخرن به حرف اینو اون گوش نکنن چون هرکی پسند خودشو داره و با اون برند لذت میبره

جهانگیر ع در تاریخ : 1394/6/3

همون 64 گیگ بس هستش ... هرگوشی ای یه ایرادی داره
مشکل مدیریت رم هم اگه وجود داشته باشه تو نوت 5 مثله آپدیته ایج که با آپدیته قسمته آپدیت فریمور حل میشه اینم به زودی حل میشه.جایه نگرانی نیست حالا اندروید 6 هم که بیاد کارش حله مشکله رم هستش تا اون موقع قیمت اینا درست میشه و اندروید 6 میاد (پاییز یا اوایل زمستان)

amirabas a در تاریخ : 1394/6/3

دوستان لطفا مدل های مختلف این گوشی رو معرفی کنن تا بشه بهتر خرید کرد
الان انواع n920i n920c و ... تو بازار هست
دوستان لطفا بگن چه فرقی دارن؟
ممنون

ahmad k در تاریخ : 1394/6/3

دوست عزیز آقا حمید فرآیند تولید یک محصول اینطور نیست که شب بخوابند و صبح بلند بشن و تصمیم بگیرن مثلا نوت 5 با این مشخصات تولید کنند.
در حال حاضر یکی از برندهایی که محصولی با مقدار حافظه 128 گیگ تولید کرده اپل در گوشی آیفون میباشد که سالهاست گوشیهای این برند از حافظه جانبی استفاده نمیکنه و جالبه اگر بدونی که میان گوشیهای این محصول آیفون 128 گیگ کمترین میزان فروش را داشته.
سامسونگ هم با توجه به اینکه شرایط بازار را سنجیده و از طرفی حافظه جدید و پر سرعتش به نسبت بقیه حافظه ها از قیمت بالاتری هم برخوردا بوده برای اینکه اولا قیمت تمام شده گوشی بی جهت بالا نرود و همینطور عدم تقاضای کافی برای حافظه 128 گیگ از تولیدش صرفنظر کرده.وانگهی گوشیهای اندروید بر خلاف آیفون از امکانات جانبی به نسبت ارزانتری برای کمبود حافظه برخوردار هستند که از آن جمله استفاده از فلشهای otg میباشد.
برای من توجیه منطقی نداشت که شما بخواهید میزان حافظه و حجم اطلاعات یک دستگاه پرتابل را با کامپیوتر و هارد اکسترنال مقایسه کنید.منطقی نیست حتی با وجود حافظه بالا شما بخواهید از دستگاهتان برای نگهداری آرشیو استفاده کنید.32 گیگ حجم حافظه بسیار بالایی است که حدود 70 درصد کاربران را تامین میکند و بیش از 25 درص نیز میتواند این کمبود را با حجم 64 گیگ استفاده کنند و آن یک دو درصد باقیمانده هم میتوانند با ابزارهای جانبی و حافظه های ابری مشکل خود را مرتفع کنند.
استفاده از حافظه های ابری در تمام دنیا به لحاظ سرعت اینترنت مناسب کاملا متداول است و به مرور زمان در ایران هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کامبیز s در تاریخ : 1394/6/3

آقا پارسا .الان تازه نوت5 معرفی شده .برای همین قیمتش حباب داره .همین چند روز از 2.7 میلیون به 2.4میلیون پایین اومد .البته قیمت بین 700 تا 800 دلاره با توجه به مدل و حافظه و...که مدل پایه32 گیگ میشه 2.350و مدل بالا2.680
پس خیلی حبابم نداره قیمتش همینه .اما تجربه میگه طی یکی .دو ماه قبمت حدود 2 میشه حالا 100 بالا یا پایین .
برای همین بهتره یک تا 2 ماه صبر کنی و نوت5 بگیری مطمئن باش نوت5 بمراتب بهتره ..فقط اگه مصرف حافظه ات بالاست سعی کن 64 گیگ بگیری ...البته برای خیلی ها 32 گیگ هم زیاده .مونده کاربرد و نوع مصرفت ...

قاسم ع در تاریخ : 1394/6/2

دوست عزیز برای نظرت لطفا لینک بزار. ولی من تو اینترنت سرچ کردم نوت 5 در محدوده ی امن از لحاظ سار قرار داره.اینم لینکش
http://www.sarchecker.com/?p=137

James B در تاریخ : 1394/6/2

ایرادهایی که فعلا بیرون اومده بیشتر طبق معمول نرم افزاری هستند، عیب سخت افزاری که تا کنون مشخص شده مربوط به صفحه ی نمایش است که با قرار گرفتن گوشی زیر نور مستقیم خورشید متوجه اون میشید.
طبق معمول با توجه به سیاست های عجیب این شرکت امکانات مدل های قبلی به مدل جدید انتقال پیدا نکرده و کارهایی می تونید با Note4 یا S6 انجام بدید که با Note5 نمی تونید.به طور دقیق تر:
1. Note5 فاقد سنسورهای Gesture, TSP-Hovering, Temperature, Humidity, Air-Pressure, UV می باشد که در مدل های قبلی وجود داشت.
2.بر خلاف مدل های قبلی در برابر آب مقاوم نیست.
3.بر خلاف انتظارات و شایعاتی که خود شرکت راه انداخته بود فاقد USB 3 است.
4.فاقد MicroSD،MHL-MicroHDM، باتری قابل تعویض یا حتی باتری بهتر است.امکاناتی که در مدل های قبلی سامسونگ اونها رو پیاده سازی کرده بود.
5.از نظر طراحی گرافیکی(نرم افزاری) بسیار پایین تر از مدل های قبلی است.
6.بسیاری از قابلیت های اندروید محدود شده است.
7.برخلاف مدل قبل نیازمند نصب کلی برنامه برای انجام کارهای ضروری است.

Siavash A در تاریخ : 1394/6/2

من عاشق سیستم عامل اندروید هستم.
تو دیوایسهای اندرویدی هم سامسونگ و نکسوسها حرف اول رو میزنند.
از سامسونگ که کا پادشاه نوت ها هستند از همون اول!
نکسوس هم که دیگه نیازی به تعریف و تمجید من نداره.

پرچم نوت 5 هم بالاست حالا با حافظه جانبی یا بی حافظه جانبی.
الان نوت 4 دارم از 32 گیگ اصلی حدود 16 گیگ پره
از 64 گیگ جانبی هم 32 گیگ فقط موزیک هست.

64 برام کافیه اما ای کاش 128 گیگ هم داشت.

James B در تاریخ : 1394/6/2

دوستان من سقف مالی برای خرید گوشی ندارم ولی برای پولی که میدم ارزش قائلم.
واقعا خرید این گوشی و کلا هر گوشی دیگری از برند سامسونگ در شرایطی که قیمت گوشیهای این برند با شیب تندی هر ماه کاهش پیدا میکنه [اشتباهه] محضه.
اگر سامسونگ واقعا اعتقاد داره که گوشی هاش این مقدار می ارزند چرا به 2 ماه نرسیده خودش 20 درصد کاهش قیمت میده و در عرض 6 ماه قیمتش افت 40 درصدی می کنه؟(یک نگاه به S6 بندازید در عرض چند ماه از 630 دلار به 470 دلار رسیده.)
حالا اگر توی مدلهای جدید پیشرفت محسوس بود بازم میشد این مورد را نادیده گرفت ولی وقتی که با این سرعت گوشی تولید میشه خیلی از تست ها و کارهایی را که باید برای ورود یک محصول جدید انجام بدند نمی دند و وقتی یک گوشی از مرحله ایده تا تولیدش چند ماه هم نمیشه! مطمعنا کلی ایراد خواهد داشت.ایرادهایی که اگر این شرکت چند ماه روشون وقت گذاشته بود کاملا رفع میشد ولی هیچ وقت سامسونگ اینکار را نمیکنه.چراکه می خواد نیروی کارشو سریع مشغول ساخت مدل جدیدتر کنه و از طرفی هم می دونه اگر گوشی بدون ایراد وارد بازار کنه تمایل افراد به تعویض گوشیشون بعد از چند ماه کم میشه.

کامی 9 در تاریخ : 1394/6/2

دوستان این متن رو تو گوگل سرچ کنید و بخونید :

دیسپلی میت: گلکسی نوت 5 بهترین نمایشگر موبایل را دارد

برید حالشو ببرید

راستی یه نفر خواهشاً بگه کیفیت صداش چطوره ، پرتاب صداش و وضوحش خوبه ، صدا رو واضح و رسا پخش میکنه ، تو صدای بلند تیس تیس و قاطی نمیکنه ، بلندگوش بیس هم میده در حد خودش ، من خودم HTC ONE M7 دارم ، از این گوشی خوشم اومده

مهدی ع در تاریخ : 1394/6/2

http://news.30mark.com/news/4955/%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-Galexy-note-5-(%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9).html
اولین انباکسینگ note5توسط سایت ایرانی ...
مثل اینکه قرار امشب برسیش رو بذارن.

mahmood d در تاریخ : 1394/6/2

شما طوری از نوت 5 به غیر از cpu و 1 گیگ . حرف میزنی که انگار الان نوت 5 دستته تمام امکاناتش رو عرض یابی کردی و به یقین و قاطع داری می تازونی . صبر کن . فعلا که دوربینش از آیفون 6 کم اورده . هر موقع خریدی یه نظر قانع کننده بده ...
در مورد دوربین اونایی که در 4 تای اول هستند . چه فبلت چه گوشی
1. آیفون 6 پلاس
2. جی 4
3. نوت 5
4. زد 3 پلاس

کامبیز s در تاریخ : 1394/6/2

با سلام خدمت دوست و استاد گرامی چناب امیر خان
اول جای بسی تشکر وامتنان و شگفتی داره که شما همچنان به پاسخگوی بی نظیر خودتون همچنان ادامه می دهید ...ما ها گهگاه هستیم و نیستیم ولی شما بدون هیچ چشمداشت مالی همیشه جدیدترین موارد رو به اطلاع همه میرسونید ..چند مطلب رو خواستم بپرسم ..اولا خیلی ها از جمله خودم به کمبود حافظه نوت5 و عدم حافظه جانبی تا حدودی معترض هستیم .حال آیا امکان وجود دو سیم نوت 5 با حافظه 64 در بازار ایران وجود داره ؟و کلا چرا سامی مدل 128 رو در نظر نگرفته با اینکه در S6وجود داره ...و صد البته مصرف کنندگان اصلی نوت معمولا حرفه ای تر و نیاز به حافظه بیشتر دارن ....شاید باورتون نشه تو این 2 سال که من نوت داشتم و همکارانم امکانات و توانایی نوت را نسبت به گوشی های خودشون دیدن اکثرا مهاجرت به سری نوت کردن حتی همکارانی که سرسختانه عاشق سیب گاز زده بودن
اما نسبت به اعتراضات بعضی دوستان به چیپست و رم و GPU نوت 5 من و اکثر دوستان معتقدیم بهترین انتخاب بوده و در حال حاضر بهترین بازار است
اما به مطلب دیگه .آیا بهتر نبود بجای کاهش قطر نوت5 نسبت به 4 .این کاهش اتفاق نمیافتاد و بجای آن از این فضا برای افزایش توان باطری استفاده میکرد ...در واقع اگه ظرفیت حافظه شروع64 و 128 بود و باطری 3400 یا 3600 دیگه هیچ انتقادی به نوت5 نمیشد کرد و تو نوت ها یه استاندارد و تعریف جدید رو معرفی میکرد ..
سیوال آخر ..تفاوت دوربین نوت3 با نوت5 حدودا چقدر است و ایا میشود سرعت شاتر و دهانه دیافراگم رو به میزان دلخواه تنظیم کرد چیزی که در جی 4 دیده میشه ..کلا گوگل تو تعریف اندروید 5 اجازه و دسترسی خیلی زیادی در تنظیمات دستی دوربین ارائه کرده .آیا سامی تو نوت5 از این دسترسی ها استفاده کرده یا نه ؟البته فقط میدونم عکسبرداری با فرمت خام Rawاضافه شده .بقیه رو نمیدونم .
بازم تشکر که خستگی ناپذیر در این پیج هستید و من اکثرا تو پیچ بیشتر دنبال خواندن نظرات شما هستم .چون خیلی از صحبت های شما 1 الی 2 سال بعد برای من معنی میدهد

hamid a در تاریخ : 1394/6/2

نداشتن درگاه حافظه بله ضعف نيست ولي در صورت وجود حافظه ١٢٨ گيگ ، ولي وجود كارت حافظه نقطه قوتي هست كه انكار نشدنيه
سامسونگ ظرفيت رو كم كرد حالا ميخواد به هر قيمتي هست از كار گوشي كم كنه تا مبادا باتريش كم بياره، ولي اين خيلي از ضعف باتري بده كه يه گوشي با چهار گيگ رم كم بياره تو مالتي تسكينگ ...

mahmood h در تاریخ : 1394/6/2

سلام.دوستان دیروز این گوشی رو خریدم.عالی هست تا الان 3 ایراد توش دیدم اول اینکه به شدت اثر انگشت روش میمونه (رنگ گلد) دوم نبود micro sd سوم نبود انفرورد

arash k در تاریخ : 1394/6/2

آقا اصلا شما راست میگید.این گوشی سراسر عیب هست.شما برو اپل بخر 128 گیگ هم داره.سامسونگ یه گوشی خاص داده بذارید خاص بمونه.من نمیدونم این بحث ها واسه چی هست.

far z در تاریخ : 1394/6/2

دوست عزیز

کسی که بخواد حافظه گوشی رو پر کنه بهش ۱۰ ترابایت فضا هم بدی کم میاد بازم.

علت حذف ساپورت مموری از اس۶ به بعد حافظه سریع داخلی این گوشی ها هست.

سریعترین مموری کارت ها نصف سرعت Ufs2 رو دارن. قیمت این کارت ها هم واقعا خیلی زیاده. برا 32 گیگ از برند خوب تا ۱۵۰ تومن هم میرسه. این در حالیکه اکثر خریداران مموری کارت سرعت بالا نمیخرن و مموری های بی کیفیت میخرن که باعث کندی گوشی میشه. سرعت این مموری ها بعضا 10 برابر کمتر از حافظه داخلی هست.

تنها یرادی که نوت۵ داره نبود گزینه 128 گیگ هست. باید به شکل محدودتری این نسخه رو هم قرار میداد.

ضمنا کسی که بخواد فضای خیلی زیادی در اختیارش باشه میتونه یه فلش otg که بعضیاشون در ابعاد بند انگشت هستن رو تهیه کنه و همراهش داشته باشه. و چیزایی که خیلی نیاز نداره رو تو اون ذخیره کنه.

عرضم اینکه حذف مموری کارت به دلیل رعایت مصالح سرعت گوشی انجام شده. مسلما سامسونگ نسبت به بازخورد منفی این کار آگاه بوده. اما چاره ای جز این نبود.

مقداد م در تاریخ : 1394/6/2

نه عزيزم همون دوربين هم به شفافيت و وضوح سامسونگ نميرسه و بارها اين موضوع ثابت شده البته در نور كم ، حق با شماست و اينو من هميشه قبول كردم ولي در وضوح و شفافيت انصافا سامي بهتره تا اون ؛ دو blind test اينو ثابت كرد و gsmarena هم همينو ميگه . من لينك دو blind رو دارم ولي چون ربطي به نوت٥ ندارن اينجا نميشه خاستي بفرما صفحه اس٦ اونجا جاي مناسبيه گرچه از لحاظ كيفيت نوت٥ دقيقا مشابه اس٦ بايد باشه
در مورد رم ، اولا هنوز هيچي مشخص نيس و ظاهر تاچ ويز تغيير كرده و ايشالا مشكلي نيس و شما زود قضاوت كردي حالا فرضا اگه هم باشه ، يه عيب محسوب ميشه كه در مقابل چندين برتري نوت٥ ، اصلا به چشم نمياد

مقداد م در تاریخ : 1394/6/2

ممنونم ماهان جون البته امير آقا استاد هستن ما پيششون شاگردي ميكنيم و ازشون ياد ميگيريم و از مطالب مفيد و به حق شما هم واقعا ممنونم . بله راستش ما هم خسته شديم ولي بضي دوستان هنوز اصرار دارن نقاط قوت رو نبينن و حتي بالاتر اونارو نقطه ضعف معرفي كنن ؛ قضاوت با خود مردم البته فروش جهاني محصولات سامسونگ با بقيه اندروويدي ها كاملا مشخص ميكنه مردم چقد به سامسونگ ايمان دارن

INTHENAMEOF G در تاریخ : 1394/6/2

دوستاننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

بسه دیگه شورشو در اوردید یکی میگه بد یکی میگه خوب یکی میگه تغییر نکرده خب حالا ک چی؟؟؟!!!!
کارخانه مال باباتون که نیست دارید سر محصولاتش دعوا میکنید بسه دیگه هر چیزی اندازه داره اقا همه درست میگن باشه؟؟؟؟

ahmad k در تاریخ : 1394/6/2

دوست عزیز ...
شما اگر قصد مقایسه داشته باشی و نخواهی مغرضانه قضاوت کنی متوجه میشوی که این طرز مقایسه اصلا علمی نیست و نمیتوان به آن استناد کرد.
فقط به دو مورد جزئی اشاره میکنم ...
اولا که در هیچ کجای دنیا روی مقایسه هایی که توسط نیروی انسانی انجام میشه به دلیل خطاهای انسانی حسابی باز نمیکنند.
دوما همانطور که میدانید صفحه نمایشگر نوت 5 بزرگتر از g4 میباشد.لذا اگر همین میزان فاصله را میان اپلیکیشن های دو گوشی هم در نظر بگیرید و حتی اگر هم سرعت دست شخصی که با گوشی کار میکرد در دو گوشی یکسان باشد قطعا زمان تردد انگشت بین دو اپلیکیشن در گوشی ال جی به لحاظ فاصله کمتر کمتر از گوشی نوت 5 که نمایشگر بزرگتری دارد خواهد بود.
دوست گرامی برای تست و مقایسه از ابزارهای دقیقی استفاده میکنند که میزان خطای بسیار اندکی داشته باشد.قطعا دو لباسی که توسط یک شخص دوخته میشود حتی با بالاترین دقت اصلا یکسان نیست اما اگر توسط رباط دوخته شود بسیار به هم نزدیک هست.

hamid a در تاریخ : 1394/6/1

http://toranji.ir/مشکل-مدیریت-حافظه-در-گلکسی-نوت-5-و-گلکسی/
دوستان اون فيلمي كه گذاشتم نگيد كه الكيه چون جز معروف ترين كانال هاي حوضه گوشيه و..
اينم لينك تاييد مشكل سامسونگ و نوت٥ در رم
واقعا چرا سامسونگ فكري به حالش نميكنه؟ عجيبه كه سامسونگ نميتون اينو برطرف كنه حتي با چهار گيگ رم!!!
كسايي كه ميخوان بخرن اگر اهل اين هستيد كه برنامه بالاي پنج تا رو با هم اجرا كنيد متاسفانه بايد بگم بي خيالش شيد چون الان كه نو هست اينطوره واي به حال اينكه حافظه كمش هم پر بشه ديگه خيلي اذيتتون ميكنه
ولي اگه مالتي تسكينگ رو كم كار ميكنيد قطعا يكي از خوبها براي انتخابه ولي خوبترين نيست با قيمت كه تا افت كنه خيلي نجوميه
سامسونگ نوت رو هم خراب كرد، واي نيستاد كه رو مشكلش كار كنه و از ترس ايفون و فروشش سريع نوت رو معرفي كرد

ساشا ن در تاریخ : 1394/6/1

متاسفانه یه سری دوستان یاد گرفتند فقط فاز منفی ایجاد کنند ، من به امید خدا چند روز دیگر قرار note 4 رو بخرم . مطمئنن Note 5 بهتر شده! همون رم 4 مگه کم چیزیه ؟ خیلی چیزاش بهتر شده درسته اونقدر تفاوت نیست وشاید جفتش برامون یکی باشه ولی بحرحال قرار نیست هر سری زمین تا اسمون تفاوت داشته باشند باهم! منم الان چون میخوام note 4 بگیرم یجوری خوشحال میشم از note 5 انتقاد میشه بیشتر مجاب میشم بخاطر پول کمی که دارم note 4 بگیرم! ولی مگه میشه مگه داریم یه نسخه جدیدتر بیاد و فرقی با نسخه قبلش نداشته باشه ؟ حالا یذره هم هست قوی تر شده! قلمش شکل ظاهریشو دوست دارم با کلاسه ولی فکر نمیکنم از نظر جزییات تو نوشتن تغییری چندانی داشته باشه دیگه هر چیزی ی حدی داره! مثه همون تعداد پیکسل ک چشم ادم از 400 بیشتر تشخیص نمیده و بقیش جنبه تبلیغاتی داره این قلمم تو همون note 4 عالیه حتی note 3 هم خوب بود. سریع نوت فرق بزرگش با سایر گوشی های دیگه همین قلمشه ک خیلی تو نت گردی به کار ادم میاد. یجور نقش ماوس رو داره سری های نوت به نظرم جز بهترین ها هستن.

سعید ق در تاریخ : 1394/6/1

من نمیخوام مثل بعضی دوستان! به هر شکل ممکن از برند محبوبم دفاع کنم ولی چیزی که مشخصه این گوشی ارزش خرید اصلا نداره چون نوت 4 هست و همه نیازهاتونو برآورده میکنه درواقع این گوشی تغیرر آنچنانی نکرده فقط یکم سی پی یوش عوض شده که فقط جنبه تبلیغاتی داره وگرنه همون کاری رو که شما با نوت 5 میکنید مثل بازی های سنگین نوت 4 هم به بهترین نحو انجام میده پس نتیجه میگیریم خرید این گوشی اصلا عاقلانه نیست لااقل با این قیمت اصلا نه شاید پنج شیش ماهه دیگه ارزش خرید داشته باشه این گوشی اونم با قیمت 1500

فرید ک در تاریخ : 1394/6/1

S6 تو یه سری از زمینه‌ها بهتر بود G4 تو بقیه .

مثلا G4 پانوراما تا 108 مگا پیکسل میگیره که هیچ گوشی حتا نزدیکشم نیست. یا مثلا F 1.8 داره که باز اول تو همه گوشی ها.

واسه همین هم اینکه شما میگی‌ دوبین NOTE 5 از همه بهتره کاملا متعصبانه هستش صرفا از روی علاقهٔ شما به گوشی‌های برند سامسونگ.
موارد 6601 تا 6700 از مجموع 6926 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا