نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S6

Galaxy S6 گلکسی اس 6

Samsung Galaxy S6 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.6 از 10 (8584 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy Z Fold Special
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 6301 تا 6400 از مجموع 6584 مورد

مقداد م در تاریخ : 1394/1/7

دوستاني كه روي حدس و تخمين ادعا ميكردن عمر باتري اس٦ از ام٩ كمتره ، مشخص شد ادعاشون اشتباه بوده و عمر باتري اس٦ عليرغم استفاده از چيپست قويتر و رزولوشن صفحه ٢ك ، بازم بهتره تا ام٩ ضمن اينكه مصرف انرژي صفحه هم كمتره و در ضمن رفلكت نور بسيار ناچيزه و سطح روشنايي صفحه هم فوق العاده عاليه ؛ صفحه هم نسبت به ام٩ شفافتر همچنين رنگهاي صفحه هم بسيار طبيعي هستن در حاليكه رنگهاي صفحه ام ٩ طبيعي نيستن ؛ ضمن اينكه پيش بيني ها درست بوده و قدرت دوربين اس٦ هم در كيفيت عكس هم فيلم برداري 1080p و هم 4k طبق معمول يه سر و گردن بهتره تا ام٩ مث قضيه چيپست ؛ كلا كاملا اندروويدي كه تا حالا توليد شده همين اس٦ هست البته تا زمان معرفي نوت٥ ؛ واقعا در همه زمينه ها فوق العاده ظاهر شده و بنده هيچ شكي ندارم كه اس ٦ به راحتي ميتونه زد٤ رو هم در كيفيت صفحه نمايش و هم دوربين راحت و قدرت چيپست مغلوب كنه

never m در تاریخ : 1394/1/7

گوشی های سونی تمام سری های z شارژر بی سیم دارن!
میتونی بری سایت دیجی کالا اونجا نقد و بررسیشونو نگا کنی میبینی سونی از 3 سال پیش رو گوشی هاش شارژر بیسیم داره و سامسونگ بعد از سا سال مثل همیشه تقلید کرده تقلیییییییییید!
:|

سید محمد علی ل در تاریخ : 1394/1/7

اقا امیر ایول داری بابا دلمون رو اب کردیا فقط اینکه تو سایتای ایرانی نوشتن بودن نسخه اج چند تا قابلیت کمتر داره؟ایا این درسته شما که از نزدیک کار کردین باهاش؟اصلا بجز صفحه نمایش و باطری ایا فرق خاصی مشاهره کردین؟
و دوم اینکه کجت تست کردین شما اگه بشه ما هم از نزدیک این سالار رو ببینیمش؟
من نت 4 رو به عشق این فروختم بین نسخه معمولی و اج گیر کردم فقط شما راهنمایی کن لطفا از نزدیک دیدن
اقا امیر اینم ی خبر که ظاهرا نسخه اکتیو هم قرار تولید بشه ببنید ایا فرق خاصی داره بنظرتون؟
لینک خبر :
http://www.androidauthority.com/galaxy-s6-active-rumor-microsd-battery-596845/

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/1/6

سلام عزیز

برادر بزرگوارم لطفا کمی تحقیق کنید

توی گوگل سرچ کن: شارژر وایرلس Z2 و ببین که سال پیش سونی این شارژر رو ارائه داده حالا سامسونگ هم بعد یک سال بفکر افتاده بازهم خوبه بد نیست. درضمن قبل از S6 هم LG G3با شارژر وایرلس معرفی شد و S6 دیرتر از Z2 و دیرتر از G3 این تکنولوژی واسش در نظر گرفته شده.

سجاد غ در تاریخ : 1394/1/6

سلام دوست عزیز من تمام کامنت های شما رو خوندم.
دوست من اصلا باشه قبول سونی شما و اپل و اچ تی سی خیلی بهتر از سامسونگ ما!!!ولی خب دوست عزیز اگه واقعا اینجوره از گوشیت لذتشو ببر دیگه اینقدر بحث و جدل نداره که بیای بگی سامسونگ اینجور و اونجور سامسونگ کپی میکنه و از این صحبتها!اصلا گیریم اینجور باشه آخه مگه برتری یه گوشی فقط به طراحیشه!
من نمیدونم این دو سایت معتبر و معروف دنیا اعتبارشون را با تبلیغ از یک برند خاص به دست آوردن که شما هیچ ارزشی واسه نظراتشون قائل نیستی؟!!!اگه این دو سایت فقط کارشون تبلیغ بود الان این جایگاه رو در بین مردم نداشتن.
اگه سامی تمام این نقدها بهش وارد هم باشه بازم جایگاهش در بین مردم کاملا مشخصه و هیچکی هم نمیتونه منکرش بشه.

کامیار د در تاریخ : 1394/1/6

متاسفانه شما هستین که دارین تعصبی برخورد میکنین.
قبلآ میگفتین سامسونگ چرا از بلاستیک استفاده میکنه حالا که فلز داده بیرون هم یه بهانه ی دیگه.
... این گوشی یکی از بی نقص ترین گوشی های حال حاضر هست. و بنچمارک ها و مقایسه ها فعلآ اون رو بالاتر از هر گوشی دیگری نشون میده.

امیر م در تاریخ : 1394/1/6

تست خم شدن گلگسی اس 6
فوق العادس
http://www.aparat.com/v/j6Npk/%D8%A2%DB%8C%D8%A7_%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C_%D8%A7%D8%B3_6_%D8%A7%D8%AC_%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF_%D9%87%D9%85_%D8%AE%D9%85_%D9%85%DB%8C_%D8%B4%D9%88%D8%AF

aminem m در تاریخ : 1394/1/6

ببخشید اینجا ادم فقط کامنت میزاره به خاطر همین فراموش کردم جواب سلام شما رو بدم . در کل سال نو مبارک.
من منتظرم اس 6 با htc one m9 بیاد تو بازار بعد نظر بدم حداقل یک بار با هاشون کار کنم تا از روی تعصب نظر ندم ... چون نه من با اسنپ دراگون 810 کار کردم نه با اگزینوس 7420 پس ادم نمی تونه از خودش نظر بده حالا هر چقدر تو تمام سایت ها زد باش که اگزینوس بهتر یا اسنپ دراگون بهتره بنچمارکم چیزیو مشخص نمی کنه!!!!! موفق باشید

far z در تاریخ : 1394/1/6

برادر شما مثله اینکه کلید کردی رو کپی. یه مقدار عمیقتر نگاه کن.
برا شروع این عکس رو میزارم:
http://8pic.ir/images/1zvm5e6n19ynkpijd23i.png
شباهتها رو توضیح بده.

آیفون اولین بار در 6 به جای دوتا ردیف سوراخ در پایین چپ و پایین راست که یکی اسپیکر و دیگری میکروفون هست اومده یک ردیف سوراخ برای اسپیکر گذاشته و میکرفون رو تک سوراخ قرار داده. (اگه تقلید باشه، همیشه سامسونگ میکروفون رو تک سوراخه پایین گوشی قرار میده. با تحلیل شما اپل میکروفون رو از سامسونگ تقلید کرده)

محل اسپیکر قبلا تو نوت3 دقیقا همونجا بوده. محل جک هدفون هم قبلا تو گوشیهای سامسونگ داشتیم که پایین باشه.
طرح کتاره ها هم کلا متفاوته.

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/1/5

به این خاطر بود که میگفتم دوستان زود قضاوت نکنید:

http://www.aparat.com/v/tCTMI

مقایسه ی Z3 و S6 در سرعت منو و برنامه ها ، توجه کنید S6 در طول کارکرد صفحش پرش نور داره متأسفانه و به وضوح پیداست . واقعا از سامسونگ دیگه انتظار نداشتم صفحش اینجور باشه ، چندتا ویدئو دیگه توی آپارات دیدم از S6 که همشون پرش نور داشتن و متوجه شدم این یه خصوصیت عمومی در S6 هست. حالا بگید صفحش خوبه ، در عمال که اینجوری بود. قابل توجه دوست گرانقدرم آقای مقداد جان.

armin h در تاریخ : 1394/1/5

بیچاره اس6 ... چه مظلوم واقع شد.... آخه ...

کنارهای تراش خرده اس6 و منحنی اس6 ادج نمیدونم چرا تو تصاویر مورد توجه قرار نمیگیره !!
اما از نزدیک هر کسی دیده .. کلی تعریف کرده .
از ویدیو پشت اس6 و ادج .. براقی خواصی داره .. که تو نگاه چند رنگ منعکس میکنه .. چه سبز یا طلایی و آبی و

اماا واقعا خیلی عجیب . . همه سعی میکنن اس6 رو خراب کنند ..
دقیقا مثل پارسال که اس5 رو خراب می کردند ..
حالا همه از اس5 تعریف می کنند !!! از اس6 بد میگن ..
مشکلی نیست .. این عادیه .. سال دیگه اس7 بیاد .. اس6 از بهترین هم اون ور تر میره ..

sam m در تاریخ : 1394/1/5

سلام خیر مطمئن نیست و به راحتی هک میشه مثلل اس ۵ که یک روز بعد عرضه خسگرش هک شد در حال حاظر قپی ترین حسگر مال ایفون ۶ هستستش و حی بین تست اثر انگشتی که بین ایفون ۶ و اس ۶ گرفته شد حسگر ایفون خیلی سریع و بهتر عمل میکرد که ویدیوش هم تو اپارات هست موفق باشید

مقداد م در تاریخ : 1394/1/5

دوست عزیز سلام ممنونم ازت . ببین حامد جان بذار کامنت هامون بر مبنای منبع و رفرنس معتبر باشه تا هم نظراتمون تاثیر داشته باشه و هم از روی تعصب مطلبی رو نگیم و هم بقیه واسه حرفامون ارزش قایل باشن . ببین داداش گلم اولا گوشی من آیفونه و تا چند سال آینده فقط آیفون میخام بگیرم پس رو سامسونگ تعصبی ندارم دوما چون شما مغازه دار هستین دلیل نمیشه نظرات همه و همه رو رد کنین ... سوما شما میفرمایین "اینا روی کاغذه و من خودم تست میگرفتم" خب من از شما میپرسم کارشناسان gsmarena و phonearena مگه تست نمیگیرن ؟؟یا تجربیات من و شما رو ندارن؟؟! یا اس6 و ام9 الان دست شماست و اونا دست خالی ان ؟! ینی واقعا شما تصور میکنین اونا پول گرفتن تا از سامسونگ طرفداری کنن ؟! من اصلا نمیتونم تصور کنم دلیل این حرف شما چیه . شما یه بار میگین "اکسینوس ضعیفتره" برخلاف نظرات همه سایتها و کاربران با اینکه بدون تست هم معلومه 14 خیلی قویتر و کم مصرفتره تا 20 بعدا میگین "فقط کم مصرفتره و قدرتش بیشتر نیست" و رو نظر اشتباهتون پافشاری میکنین و من نمیدونم شما که مغازه دار هستین چطور این مسایل واضح رو نمیدونستین و حتما فک میکردین هر دو چیپ که از A57 بهره میبرن خب چرا اکسینوس اینقد قویتر شده پس حتما سامسونگ پول داده !! در واقع حامد جان وقتی شما با یک جمله ، کیفیت دوربینهای سامسونگ رو مث چیپ اکسینوس ضعیف نشون میدین و کل بررسی هارو مغرضانه میدونین ، چطور انتظار دارین افرادی به بقیه مطالب شما ایمان بیارن ؟؟ بعدشم شما توجه نمیکنین خود مردم از چشم هاشون استفاده میکنن و عکس ها و فیلم برداریهارو دانلود میکنن و میبینن اس6 بهتره تا ام9 یا ذد3 ؟ چیزی که مشخصه ، سامسونگ لیاقتشو نشون داده ضمن اینکه جنس بدنه هم عالی شده ...
به هر حال من انتظارم از شما بیشتر ازینا بود

Amir M k در تاریخ : 1394/1/5

حسگر اثر انگشتش عالیه مال اس5 عالی بود ولی این یکی از اونم بهتره اصلا هزار نفر هم بیان نمی تونن بازش کنی جز خودتو.

Amir M k در تاریخ : 1394/1/5

راستی در مورد پشت و بلند گو باید گفت سامسونگ فقط برای زیباترکردن گوشی از شیشه استفاده کرده چون نور رو بازتابش میکنه وشفاف تر از شیشه چیز دیگه ای فعلا کشف نشده البته الماس هم هست که اگه بخواد بکار ببره قیمتش خیلی بالا میره و حالا که پشتش شیشه هست نميشه اسپیکر ها رو پشت بذاره پس باید در کنار یا بالا یا پایین بذاره که به دلیل اج بودن صفحه باید بالا یا پایین بذاره خوب پس اگه پایین بذاره بهتره چون کنار میکروفون هست ودر تماس هایی که رو بلند گو هست کاربر دسترسی بهتری به اسپیکر و میکروفون داره البته اگه بالا هم میذاشت میگفتید از سونی تقلید کرده کناره های گوشی رو جلوه داده که شما میگید از اپل تقلید کرده... !!

Amir M k در تاریخ : 1394/1/5

ببین عزیز من با نظر اولی شما گوگرد موافقم اما با نظر سنگ مرمر آخه مگه میشه سنگ مرمر سنگین هست قابل شکستن هم هست
در ضمن اس 6 اولین گوشی هست که به پردازنده‌ی 14 نانومتری مجهز ه واین خودش نشون میده که سامسونگ همیشه بهترين تکنولوژی رو روی دستگاهها ش پیاده میکند. آخه کدوم شرکتی تا الان تونسته شارژر بیسیم برای گوشی بذاره? S6 در عرض نیم ساعت از 0%به 100%میرسه آیا اینها نشون دهنده ی این است که سامسونگ بهترین گوشی خودشو در این سال زده که حتی از اپل هم بهتره?
وقتی باتری کمتر استفاده شده پس شرکت مصرف انرژی رو هم کمتر کرده .خواهشا تعصبی نظر ندید.!!

رشید م در تاریخ : 1394/1/5

سلام خدمت عزیزان
من گوشی های سامسونگ را زیاد دوست دارم مخصوصا خانواده S
یک سوال دارم ایا نمیدونید قیمت S 6 چنده یا حول و حوش چقدر است
اگه جواب بدید ممنون میشم

Amir A در تاریخ : 1394/1/5

[b]آقا امروز بالاخره موفق شدم با Galaxy S6 معمولی و Edge کار کنم
Edge که واقعا" فوق العاده بود
نمیدونم از کجا شروع کنم
فک کنم جزو اولین نفر هایی هستم که S6 دستم بوده :cool:
نقد و بررسی دقیقی نمیتونم بدم اما اونی که دیدم رو عرض میکنم

صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت که تو نسخه Edge با اون انحنا های 2 طرف حس فوق العاده به آدم میده

از لحاظ محیط کاربری باید بگم که تاچ ویز تغییرات بزرگی داشت و واقعا خیلی زیبا بود مخصوصا قسمت ناتیفیکیشن

متاسفانه دقت نکردم این گوشی های که باهاشون کار کردم کدوم نسخه بودن اما فوق العاده سریع و روان و بدون کوچکترین لگ یا تاخیری بودن
نسخه اندرویدش هم 5.0.2 بود

دوربینش هم که بهتر از گوشی های Z3 - iPhone 6 - 6Plus - Z2 - S5 و حتی نسبت به نوت 4 هم بهتر بود.(اونجا تست کردیم)
لرزشگیر دوربین که عملکرد فوق العاده داشت چه در حالت عکسبرداری و چه فیلمبرداری که بنظرم بهتر از نوت 4 بود
دوربین جلو هم بسیار عالی بود

شارژر وایرلس هم جای خود دارد و خیلی به دلم نشست

با طراحی جدیدی که داره وقتی گوشی رو تو دست گرفتم حس جالبی بهم دست داد و واقعا بدنه و طراحی خیلی با کیفیتی داره

سنسور اثر انگشت رو خودم شخصا" نتونستم تست کنم اما سنسور به کلید هوم انتقال پیدا کرده و مثل آیفون شده!

اینم چنتا اسکرین شات از خود گوشی . . . (با منوی فارسی)[/b]
http://upload7.ir/uploads//983a9193902fd51b6fdb14714b754969118fb6ea.png

http://upload7.ir/uploads//0a6fc6dc1b7f46088c5a3ddd1b0acffa97508a23.png

http://upload7.ir/uploads//6c8f3adfdcdacacc36f73fd0ef30182443332e20.png

http://upload7.ir/uploads//b3ff236d9cd2adf17e6f26cf984277bf46dd23d4.png

اینم عکسایی خودم از گوشی ها گرفتم

http://www.upsara.com/images/s7nb_img_4680.jpeg

http://www.upsara.com/images/b8bx_img_4678.jpeg

http://www.upsara.com/images/ksa_img_4677.jpeg

http://www.upsara.com/images/w9k_img_4676.jpeg

http://www.upsara.com/images/p65h_۲۰۱۵۰۳۲۴_۱۲۰۰۲۶.jpg

http://www.upsara.com/images/yzr8_۲۰۱۵۰۳۲۴_۱۲۰۰۱۳.jpg

http://www.upsara.com/images/5it5_img_4682.jpeg

http://www.upsara.com/images/cne1_img_4684.jpeg

http://www.upsara.com/images/kui9_img_4683.jpeg

http://www.upsara.com/images/g6uj_img_4688.jpeg

http://www.upsara.com/images/tvz6_img_4687.jpeg

http://www.upsara.com/images/4r8v_img_4689.jpeg

اینم شارژر وایرلس
http://www.upsara.com/images/8qmj_img_4697.jpeg

mehdi p در تاریخ : 1394/1/4

این اس 6 واقعا عالیه بی نظیره ولی ای کاش یکم کلفت تر میشد در عوضش باتریش همون 2800میموند و صفحه اش هم فول اچ دی میموند .بعد فکر کنم (مطمئن نیستم) که گرافیکش یعنی همون mali t760
از 8 هسته اش استفاده میکنه در حالی که میتونه 16 هسته هم باشه .حداقل ای کاش 10 هسته ایش میکرد که دیگه تا 5 سال واسه هیچ بازی کم نیاره(البته همونطور که گفتم اگه صفحه اش فول اچ دی هم باشه)
اینطوری هم تو باتری نگه داشتن رکورد میزد و از همه بالاتر میرفت هم اینکه بخاطر صفحه نمایشش اگه فول اچ دی میشد یکم قیمتش (حدود 20 دلار) میومد پایین تر ! بعدش اینکه من نمیدونم و مطمئنم نیستم ولی از تو جی اس ام آرنا که مقایسه ی عکس های اس 6 و نوت 4 رو گذاشته بودن واقعا به وضوح میشد دید که دوربین نوت 4 بهتره عکساش حالا شما خودتون برید ببینید نظرتون رو بگید
یه کار خوبی که سامسونگ کرد اینه که دیگه این گوشی 400 تا مدل نداره که کاربرا موقع خرید قاطی کنن و ندونن کدوم مدلشو بخرن کلا دو مدل داده که بجز ظاهر هیج تفاوت دیگه ای ندارن... به شدت منتظرم بیاد که بخرمش البته تااون موقع تصمیم خودمو قطعی نمیکنم یا اینو میگیرم یا اچ تی سی ام 9
باید بیاد با دوتاشون کار کنم مقایسه کنم :) راستی قیمتش به نظرم همون اوایل حدود 2100 تومن میشه بعد یه ماه میشه 1900
اگه اینطور باشه خوبه ولی اگه مثل نوت 4 قیمتش از سر 3 تومن در بیاره بعد 3 ماه تازه بیاد رو دو تومن احتمالا برم طرف یه گوشی دیگه :|

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/1/4

من نمیدونم واقعاً دوستان متوجه حرفهای من نمیشن یا دوس ندارن توجه کنن؟

لطفا این بار دقیق بخونید چون جواب چند نفر از شماهاست:

در مورد یکی از دوستان به نام: [محسن خ] که گفتن (( تنها جنس بدنه واسه گوشی پلاستیک ، فلز و شیشه هستن و نمیشه گفت چون حالا سامسونگ استفاده کرده پس تقلید از اپل و سونی هست))

آقای محسن پس بدوم SONY Z4 با بدنه کربن به بازار میاد و هواوی P8 هم با جنس سنگ مرمر نشکن تا دوماه دیگه معرفی میشن . پس حالا دیدین که جنسهای دیگه ای برای بدنه هم هست که حتی شرکت هواوی هم به اون پی برد اما سامسونگ نه.

دوستان عزیز اپل دورش فلز هست ، سونی هم دورش فلز هست ، درسته؟ اما اصلا شبیه هم نیستن . حالا S6 دورش فلز زده اما دقیقاً فوتوکپی از iphone و به این میگن تقلید ، کپی و... اگه شبیهش نبود میشد گفت سامسونگ ابتکاری بخرج داده اما فعلا که دقیقا خود خود تقلیده پس شمایی که میگی سامسونگ توی S6 تقلید نکرده دقیقا دارین خیلی تعصبی برخورد میکنید .

شما سه گوشی M9 ، Z3 ، IPhon6 رو که کنار هم بذارید هیچ شباهتی به هم ندارن و از 10 کیلومتری داد میزنن که هرکدوم نتیجه طراحی و ابتکار شرکت خودش هست اما S6 رو بذارید کنار IPhone6 دقیقا دورش و جای بلنگوها و زاویه هاش با IPhone مو نمیزنه ... سامسونگ اصلا در طراحی هیچ ابتکاری نداره ... پشت شیشه ای S6 هم فوتوکپی از سونی سری Z هست .

milad f در تاریخ : 1394/1/4

سلام اگه میشه جواب منو بدید آیا امنیت حسگر اثر انگشتش مطمعنه اخه این تبلت من تشخیص چهره داره از هر سه نفر یکی و باز میکه دوستم شبیه منه باز میکنه و این اتفاق زیاد افتاده حتی با عکس خودمم قفلو باز میکنه ایا حسگر اثر انگشت این گوشی مطمعنه نگیریم از هر سه نفر که امتحان میکنن یکی باز بشه ابرومون بره آیا واقعا حقیقته و فقط من میتونم با انگشت خودم بازش کنم تو دنیا؟

Ali H در تاریخ : 1394/1/4

کاش قیمتش معقول بود یکی میگرفتم عاشق گوشیهای سامسونگ هستم

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/1/4

دقیقاً همینطوره

منم خودم مغازه دارم با هزاران گوشی کار کردم و طبق تجربیاتم نظر میدم نه تبلیغاتی که سایت آرنا با پول گرفتن انجام میده ، دوستان فکر کردن سایتهای آرنا و... بیکارن بیان برسی کنن بابا اینا همش تبلیغه ... . مگه همین الان بعضی از کاربرا جوگیر نشدن با همین اطلاعات روی کاغذی سایتها؟ همین رو سامسونگ میخواد برای فروش وسلام . معلومه چون بازاری نیستن خیلی چیزهارو نمیدونن کاربران عزیز. تا الان هروقت سامسونگ گفته اگزینوس بهتره ، بعدش تجربی و در عمل ثابت شد که اسنپ بهتره ، نمونش هم در S5 ، و Note3 و... که خودمم چندین بار روشون تست انجام دادم هم مدل اگزینوسشون هم اسنپ که اسنپ خیلی عملکرد و سرعتش بهتر بود.

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/1/4

سلام برادر گلم
عید بر شما هم مبارک باشه.

ببین مقداد جان اون چیزی که شما داری میفرمایی فقط روی کاغذ هست ... من شخصاً خودم تستهای زیادی روی گوشیهای مختلف انجام دادم و در مورد سامسونگ همیشه وقتی بنچمارک میگرفتم چندهزار کمتر از اون چیزی بود که توی Arena زدن و بلعکس مثلا LG (مدلهای بالاش) همیشه چندهزار بالاتر از اونچیزی میگرفت که توی سایت آرنا و... زدن ، قبلنها به HTC هم مثل سامسونگ بنچمارک غیر واقعی میزدن و این بنچمارکها با دسکاری در برنامه های بنچمارکت امکان پذیره چراکه اوپن سولس هستن برنامه های اندروید ، اما جدیداً که HTC کلا تبلیغ رو گذاشت کنار و به وضوح هم پیداست ، حالا آرنا امتیازهای بنچمارکتی که از HTC میذاره با اون واقعیتش که من چندین بار روی گوشیها انجام دادم کمتره . بنابر این من هیچ اعتمادی به سایتهای به ظاهر معتبر ندارم چراکه همش تبلیغه و سایتهای آرنا و... بیکار که نیستن از سر عشق این چیزهارو بذارن و درامدشون از همین تبلیغاته که بسیار هم موثره و تنها منبع پُر درامد این سایتها از همین راههه. زیاد عجله نکن ، بله دوربین سامسونگ در حد سونی نیست البته اگه دوربین سونی رو تنظیم کنی چراکه برای موقعیتهای مختلف تنظیمات خاص خودشو داره ...

محمد م در تاریخ : 1394/1/4

سلام دوستان به نظرتون کی وارد ایران میشه؟کی میشه با قیمت منطقی خریدش؟؟؟؟

مقداد م در تاریخ : 1394/1/4

سلام ممنون از احوالپرسيتون دوست عزيز شما چرا نتايج بنچمارك gsmarena رو نميخاي ببيني ؟ اگه ببيني چيزي نميشه ها دوست عزيز ! پس من واسه اطلاع شما نتايج رو ميزارم حالا كه اصن دوس نداري بري و خودت ببيني و بقيه رو ميخاي مجاب كني اسنپ بهتره :
geekbench 3 :: gs6=4900 و m9=3750
antutu 5 :: اس٦ ٦٩٠٠٠ و ام٩ حدود ٥١٧٠٠
Basemark OS 2.0 :: اس٦ ١٦٥٠ و ام٩ ١٣٦٥
Basemark OS 2.0 (single-core):: اس٦ ٥٧٠٠ و ام٩ آخره ٤٧٠٠
Basemark OS 2.0 (multi-core) :: اس٦ ٢٥٥٠٠ و ام٩ ١٨٠٠٠
GFX 2.7 T-Rex (1080p offscreen):: هر دو ٤٩ -- دقت كن اس٦ با رزولوشن ٢ك ، تونسته برابر بشه با ام٩ صفحه fhd اين يني آدرنو ٤٣٠ بد عمل كرده و T760 اگه روي صفحه fhd بود اختلاف اين دو خيلي زياد ميشد
GFX 3.0 Manhattan (1080p offscreen) :: بازم هر دو برابر ٢٣
GFX 2.7 T-Rex (onscreen):: اس٦ ٣٥ و ام٩ ٥٠ البته دقت كن on screen اصن مهم نيست چرا كه رزولوشن صفحه خيلي دخيله
GFX 3.0 Manhattan (onscreen) ؛؛ اس٦ ١٦ و ام٩ ٢٤ كه اينم به خاطر on screen بودنه
حالا Basemark X::
اس٦ ٢٢٧٥٠ و ام٩ ١٩٨٠٠
حالا در وب Kraken 1.1 :: اس٦ بهترينه ٤٣٠٠ حتي بهتر از سيكس پلاس و ام٩ عملكرد متوسط ميانه جدول با ٥٥٠٠
حالا BrowserMark 2.1 :: اس٦ تقريبا كنار سيكس پلاس با ٣١٥٠ و ام٩ با ١٦٨٠
شما دقت كني اختلاف خيلي زياده تا اس٨١٠ پس بهتره شما ملاكتون gsmarena و فون ارنا باشه نه اين سايتي كه گفتين يا قطره يا كسي كه به قدرت دوربينهاي فلگشيپهاي سامسونگ شك داره ، اصن حاضر نيس بره نتايج رو ازين دو سايتي كه گفتم و dxo ببينه بلكه صرفا ميگه "طبق تجربيات خودم" و تعصب مياد ميگه مثلا اس٦ ضعيفتره تا زد٤
بله منم نه اس٦ ديدم نه ام٩ و علاقه اي هم به ديدن ام٩ ندارم ولي اون كارشناسان gsmarena هم به نظرت نديدن ؟؟!!! والا بحث اس٥ اينجا نيست ولي دوست داداشم از نسخه اكسينوسش خيلي راضيه ضمن اينكه شما چون به همه جوانب نيگا نميكني تصور ميكني اسنپ بهتره ولي اگه به قفل منطقه اي توجه ميكردي ميدونستي خيلي ها بودن اسنپ خريدن چون يكي اشتباه راهنماييشون كرده و با آپديتي گوشي متاسفانه قفل شده . ببين امينم جان اسنپ هم واقعا خوبه ولي بين خوب و خوبتر الان مشخصه اكسينوس ٧٤٢٠ خيلي بهتره اونم مث سال قبل نيس كه اكسينوس بشه مثلا ٣١٠٠٠ و اسنپ بشه ٣١٢٠٠ الان ديگه اختلاف خيلي خيلي زياد شده و كوالكوم فقط با اس٨٢٠ ميتونه رقيب اكسينوس ٧٤٢٠ شود انشاالله .

مقداد م در تاریخ : 1394/1/4

امير آقا و فرزاد عزيز كه استاد ما هستن امير جان و حرفاشون هميشه منطقي بوده و الانم سامسونگ با اين چيپش شاهكار كرده و ازون طرف كوالكوم بدجور خراب كرد يني اس٦ با رزولوشن ٢ك ، در بنچ هاي cpu بهتر بوده تا اسنپ و در gpu هم با وجود اون رزولوشن صفحه عالي ، واقعا پا به پاي آدرنوي بنده خدا اومد و چيزي كه مشخصه اينه اس٨١٠ ازون مشكلاتي كه اكسينوس ٥٤١٠ داشت بره برده و امير آقا هم ميگفتن كوالكوم در اول راه هست و چند پله عقبتره تا تجربيات سامي ؛ به هر حال كوالكوم واسه جبران اين اشتباهش داره زود اسنپ٨١٥ رو روونه ميكنه تا شايد بتونه نظر مثبت سامسونگ رو در مورد نوت ٥ بدست بياره

مقداد م در تاریخ : 1394/1/4

با بيشتر كامنت شما موافقم ولي اينكه چيپستي گرم هم كنه مشكل نيس چون از حداكثر ظرفيتش داره بهره ميبره هم درست نيس چون چيپستي مث اكسينوس ٧٤٢٠ هست كه اينقد گرم نميشه ؛ در واقع ساخت چيپست هشت هسته اي واسه اين كمپاني ها كاري نداره ولي شاهكار اينه كه چطور مصرف انرژي رو كنترل و همزمان قدرتش هم عالي باشه و اين چيزيه كه يكي ميتونه و يكي نصفه نيمه

حمید ز در تاریخ : 1394/1/3

این طور که شما می گید جی 3 و جی فلکس به خاطر تراکم بالا تست آن تو تو براشون کم شده یکی ندونه می گه اس 6 تراکمش کمه خب برادر پن گالکسی اس 6که تراکمش 570 هست این کجاش پایینه تازه با این وجود تستش بالای 60 هزار هس کدوم گوشی تا حالا بهش نزدیکم بوده؟!آفرین به سامسونگ

mehdi p در تاریخ : 1394/1/3

عزیزم والا من طرفدار اگزینوس هستم خودم !!! خودم اس 5 اگزینوس و نوت 4 اگزینوس رو بیشتر دوس دارم ولی این اس 6 صفحه اش 2k هستش و همین رو بازی ها خیلی تاثیر میزاره ...بحث من کلا ام 9 هستش که صفحه اش فول اچ دی و برای بازی ها بهتر از اس 6 اجرا میکنه دیگه اگه یکم اطلاعات داشته باشی این حرف منو میتونی تایید کنی ... ولی در کل اگزینوس خیلی خیلی کمتر از اسنپدراگون 810 داغ میشه نهایتا میره رو 33 درجه اونم نهایتا در حالی که ام 9 راحت میره رو 39 و 40 درجه. سرعتش هم عالیه اگزینوس و 64 بیتی هم هست . واقعا سامسونگ گل گاشته ولی نمیشه بخاطر اینکه طرفدار اگزینوس هستیم الکی اسنپدراگون رو بدتر از اون چیزی که هست نشون بدیم.حقیقت هر چی باشه همونو میگم من اگه جایی اشتباه میکنم شما به من بگو که من اشتباهمو اصلاح کنم عزیزم

Hamed H در تاریخ : 1394/1/3

من نمیدونم چرا بعضی دوستان میگن لنز دوربین سامسونگ رو سونی تولید میکنه...

دوستان عزیز وقتی سامسونگ یکی از بزرگترین تولید کننده ها ی دوربین های حرفه ای و دیجیتال هست بیاد پول بده از شرکت سونی لنز بخره؟؟؟
خوب نه دیگه خود سامسونگ میاد لنز دوربین هاشو میسازه!!!

و همچنین اگه سامسونگ بیاد و از لنز های سونی برای دوربینش استفاده کنه؛با این کار داره برای سونی تبلیغ میکنه!
که سامسونگ نمییاد بخاطر دوربین تبلیغ ی شرکت دیگه رو بکنه..!

tiyam t در تاریخ : 1394/1/3

چطور با فیلم میشه کیفیت عکسا رو مقایسه کرد؟
عکس رو تا رو سایز اصلی نذاری نمیشه نظر داد. رو صفحه خود گوشی که آیفون 6 و نوکیا 206 یه کیفیت رو نشون میدن
از اینجا نمونه عکسا رو ببین
http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=6849&idPhone2=6539&idPhone3=6891
مقایسه s6 و z3 و one m9

گوشی اس 6 تولید شده هنوز به بازار عرضه نشده. اینا که بنچمارک ازش میگیرن یا باش عکس میگیرن ماکت نیستن گوشی هستن

aminem m در تاریخ : 1394/1/3

اینم جواب بنده به شم که راضی نمیشد که اسنپ درگون بهتر از اگزینوس عمل میکنه
http://itresan.com/60908/preliminary-snapdragon-810-vs-exynos-7420-benchmarks-show-qualcomm-made-the-faster-soc.html
دوست عزیز من بر اساس ازمایش های که انجام دادم روی دو تا گوشی سامسونگ اس 5 هستش صحبت میکنم وگرنه نه من سامسونگ اس 6 دیدم نه htc one m9 فک نکنم شما هم دیده باشی نه!!!! بذار گوشی بیاد بعد نظر بده .ولی در مورد سامسونگ اس 5 بد کلی کار با هر دو مدل تقریبا نیم ساعت با هر کدوم کاملا اسنپ دراگون قدرتش به رخ اگزینوس کشید . لگد بیش از اندازه اگزینوس تو بخش تاچ ویز (رابط کاربری سامسونگ ) ادم نامید میکرد و کاملا خودشو نشون میداد ولی مدل اسنپ دراگون اصلا لگد نداشت . بنابراین با توجه به مدل قبلی معلوم میشه اسنپ دراگون همیشه بهتر بوده و هست ... یه سر برو یه موبایل فروشی خودت ببین اکثر کسایی که سامسونگ میخرن اول میپرسن مدل اسنپ دراگون هست الویت دوم با اگزینوسه!!!!!!!

مقداد م در تاریخ : 1394/1/3

سلام برادر . عيداون مبارك . دوست عزيز از شما بعيده اين حرف كه ١٤نانو فقط واسه كم مصرفيه نه قدرت ! در واقع شما به چيزي كه توجه نميكردين اين بود كه هر چقد سايز تراشه كمتر بشه ، ترانزيستور بيشتري در اون جا ميشه و طبعا قدرت بالاتر ميره ؛ بعدشم حامد جان حتي با وجود اينكه اينو نميدونستين تا حالا شده از خودتون بپرسين چطور ميشه حالا كه هر دو چيپست از ARM Cortex A57 استفاده كردن و تازه اس٦ از صفحه 2k هم بهره برده ، بازم اختلاف قدرت اكسينوس با اس٨١٠ اينقد نجومي شده ؟؟! مگه حامد جان اكسينوس ٧٤٢٠ از ARM A72 استفاده كرده ؟؟! معلومه كه نه پس حتما چيزي اين وسط بوده كه شما ازش بيخبر بودين و اونم همون موضوع ترانزيستور بيشتر بوده . در بحث تبليغات ، شما طوري صحبت ميكنيد انگار سامسونگ نه صفحه نمايش خاصي در سطح سوني داره نه كيفيت عكسي در حد سوني نه كيفيت فيلم برداريي در حد سوني ولي اينجا هم displaymate نظراتي برخلاف شما داره و صفحه اس٦ رو واقعا عالي و تكميل ميدونه و در بحث دوربين سايتهايي مث dxo و فون ارنا و gsmarena نظراتي برخلاف شما دارن و اونا به كيفيت عكس و فيلم برداري فلگشيپ هاي سامسونگ خيلي بيشتر از سوني اعتماد دارن و واسه اطمينان ميتوني با مراجعه به فون ارنا ، يك blind test جديدي كه واسه همين يكي دو روز قبله و راي مردم جهان رو ببيني كه اختلاف نجومي هست كه من اونو و يه لينك ديگه رو در صفحه نوت٤ گذاشتم ؛ در واقع دوست عزيز خريدار با "مقايسه" ميفهمه فلگشيپ سامي در ٪٩٥ موارد سرتره ... و اين ميشه ملاك و دليلش واسه خريد نه اينكه بشينه پاي تلويزيون يا هر چيز ديگه و با خودش بگه هر كي بيشتر تبليغ كرد و تبليغش قشنگتر بود ميرم ازون ميخرم ! يا فك كنه فقط استفاده از سنسور سوني تضمين كننده موفقيته و حتما دوربين بيست سوني بهتره تا اس٦ يا أيفون سيكس! در واقع سامسونگ لياقتشو ثابت كرده در گذشته و حال و تونست نقطه ضعفش رو كه جنس بدنه بود ، برطرف كنه ولي هواداران سوني يا htc بهش نميخان توجه كنن ... و ساده ترين راه براي زير سوال بردن سامسونگ رو ، فقط در تبليغات قوي ميدونن و منكر نظرات معتبرترين سايتها ميشن .

nokia x7 n در تاریخ : 1394/1/3

سلام و علیکم.آخه من تو این موندم وقتی گوشی که هنوز هیچکس تاچشو لمس نکرده شما چطور در موردش قضاوت میکنید؟؟؟؟؟یکی میگه تقلید اپله اون میگه از سونیه...آقا تقلید هست که هست... بعنوان یه خریدار یه گوشی میخری از استفاده کنی و حالشو ببری نه اینکه....یکی با ۱۱۰۰ حال میکنه.یکی با فایو اس. یکی با اس شیش. یکی هم مثه من با نوکیا. من گوشیهای زیادی رو زیرو رو کردم هرکدومش یه عیبی داره هیچکس نمیتونه الان یه گوشیو بگه اقا این گوشی اخرشه.اگه امروز باشه مطمئن باش وقتی شب خوابیدی یکی رو دستش میاد. و اینکه شما حق انتخاب دارین که کدوم گوشیو انتخاب کنی و با اون حال کنی.دوستانی که میگن گوشیا داغ میکنه بابا لامصب این گوشیا چهار تا هشت هسته سی پیو دارن اخه اون داغ نکنه کی داغ کنه ؟؟؟هرگوشی داغ میکنه.شما وقتی بازی میکنی بخاطر این کار دلخواهت انجام بشه فکر کنی اون گوشی با چه سرعتی انجام میده. ....بعد میخوای داغ نشه.....خلاصه اینو از من داشته باش گوشی که داغ نکنه گوشی نیست مطمئن باش از حداکثر توانش استفاده نمیشه

AMIR M در تاریخ : 1394/1/3

داداش چطور وقتی اگزینوس داغ می کرد خوب نبود همه می گفتم چیپ بدی اما الان که اسنپ داغ میکنه شده یه چیز عادی. یه زمانی برسه اسنپ رو glx هم نخره حالا ب حرف اقا امیر و فرزاد رسیدید

حامد .باوی . در تاریخ : 1394/1/2

ببین برادر گُلم شما خیلی عشق و جو تبلیغات S6 گرفتتون ، شما مگه نمیگی دوربین آیفون 6 از Z3 بهتره و میمونه فقط S6 و آیفون؟ خُب تابحال رفتی آپارات چندتا ویدئو مقایسه دوربین Z3 و lphon6 و... رو ببینی؟ مسلماً ندیدی چون اگه دیده بودی نظرت این نبود و من ویدئو های مقایسه ای جهانی رو دارم توی واتس بهم پیام بده تا واست بفرستم ... اینم شمارم:

09370207219

درضمن تولید انبوهS6 از 22 فروردین شروع میشه بذار بیاد بعد بگو دوربینش اینطوره و اونطوره

Hamy S در تاریخ : 1394/1/2

بابا اینقدر به سامسونگ تهمت کپی برداری نزنین اگه اینجوری حساب کنیم همه شرکت ها از روی اولین شرکتی که موبایل تولید کرده کپی کردن و دیگه هیچ کس نباید گوشی می ساخت.اصلا تقلید باعث پیشرفت میشه و تکامل.مثلا خود اپل مجبور شد صفحه بزرگ بزنه سامسونگ مجبور شد فلزی بشه سونی مجبور شد tft رو به ips تبدیل کنه درسته که میشه این هارو تقلید حساب کرد ولی همشون باعث پیشرفت شده مگه نه؟

aminem m در تاریخ : 1394/1/2

دلیل اینکه تو ان توتو سامسونگ بهتر نتیجه گرفته کیفیت بسیار بالای صفحه نمایش gflex هستش تراکم پیکسیل gflex خیلی بالاست به همین دلیلم امتیاز کمتری بدست میاره (ال جی G3 هم همین مشکله داشت چون کیفیت صفحه خیلی از دیگر رقبا بیشتر بود امتیاز کمتری بدست میاورد) و تو بقیه تست ها بهتر هم عمل کرده ..
لینک زیر نتیجه دقیق تست ان تو تو اسنپ دراگون 810 و اگزینوس 7420 هستش ( برند سازنده خیلی مهمه چون یک شرکت مینونه پردازنده رو جوری اپ کنه که امتیاز خیلی بهتر بدست بیاره )
http://itresan.com/60908/preliminary-snapdragon-810-vs-exynos-7420-benchmarks-show-qualcomm-made-the-faster-soc.html

مهرداد296 ا در تاریخ : 1394/1/1

سنسور ماله سونی هست فقط ولی خود سونی هیچوقت نمیتونه استفاده بهینه از سنسوراش بکنه و همیشه کیفیت دوربیناش با سنسور مشابه از سامی پایینتر بوده و اونتم بخاطر اینه که لنز سامی با کیفیت تره و الگوریتم پرددازش دوربین سامی خیلی بهینه تر هست که سونی دانش ساخت الگوریتم بهینه واسه گوشیش رو نداره درذمورد فلز و شیشه کی گفته این اختراع سونیه ؟؟ ادم یه چیزایی میشنوه شاخ در میاره پس الان چون شرکن لامبورگینی از المینیوم استفاده میکنه فراری باید بدنه پلاستیکی بزنه ورگرنه کپیه؟ فلز شیشه تنها موادی هستن که سامسونگ مقابل رو بروش داشت که بجای پلاستیک استفاده کنه و ربطی به سونی غیره نداره .درمورد دوربین هم برید سایتهای معتبر ببینید دوربین اس 6 سلطان بازاره و هیچ گوشی نمیتونه به پاش برسه مخصوصا عکسایی که تو شب میگیره ... فروش گوشی های سامی هم اینو بخوبی نشون میده الان اس 6 حدود 60 ملیون پیشفروش داشته ... مردم دنیا در فضای ازاد انتخاب میکنن و بر اساس سلیقه و فروش بالای یک برند نشون از بالاتر بودن اون برنده . مثه پراید نیست که فروششس بخاطر این زیاده که فضا انحصاریه و مشتری با پول پراید چیز دیگه ای نمیتونه بخره وگرنه اگه قیمت پراید و النترا یکی بود کسی پراید نمیخرید این مثال رو زدم که فروش بالای سامی رو با پراید مقایسه نکنید ...

tiyam t در تاریخ : 1394/1/1

جوابی که به revi دادم شامل شما هم میشه
گفتم منم قبول دارم که ios واسه اجرای روون احتیاج به سخت افزار قوی نداره، برعکس اندروید
اندروید سنگینه دلیل نمیشه بگیم اگزینوس و ... ضعیف هستن. اگه اگزینوس بیاد رو آیفون بهتر از a8 جواب نمیده؟
مقایسه سخت افزارها تو اندروید و ios مثل این میمونه یه موتور 100 اسب رو ببیندیم روی یه ماشین 2 تنی و یه ماشین 1000 کیلویی، خب معلومه موتوره رو ماشین 1000 کیلویی بهتر جواب میده

اون پخش 4k تو دو گوشی هم منطقی نیست. شاید یکی 100 مگ ram آزاد داشته یکی 600 مگ. یا رامشون با هم فرق داشته باشه و ...
در ضمن ممکنه یه سی پی یو تو اجرای بازی قوی باشه، یکی تو مالتی مدیا.

tiyam t در تاریخ : 1394/1/1

خوبه که cpu های اپل تا a7 رو همین سامسونگ میساختا،
Common manufacturer(s) Samsung[1]
اگزینوس ضعیف نیست. ایراد به اندروید هست منابع سخت افزاری زیادی لازم داره یکی از معایب بزرگشه به نظرم. مطمئناً اگه آیفون سیستم عامل اندروید داشت مثل گوشیهای اندرویدی هنگ میکرد . منم موافقم که ios برای اجرای روون احتیاج به سخت افزار بالا نداره با همین رم 1 گیگ چندین برنامه باز باشه هنگ نمکینه. کامپیوتر با cpu ضعیف سلرون و رم 256 مگ باز ویندوز اکس پی رو روون اجرا میکنه. سیستم عامل دسکتاپ با موبایل هم فرق میکنه و سنگین تر هست

قدرت سی پی یو هم به تعداد هسته نیست.

Mohsen X در تاریخ : 1394/1/1

سلام
اسنپ۸۱۰ مشکل داشت معرفیش چندبار تاخیر خورد اخر هم با مشکل ارائه شد
ام۹ هم هشدار دما گرفت
علت استفاده کردن شرکت ها از اسنپ۸۱۰ اینه که سامی چیپستشو به اونا نمیده
اکسینوس از نظر قدرت پردازشی قوی تر و سریع تره و بی رقیب فقط از نظر پردازش گرافیکی یکم ضعیفتره
اس۶ از همه گوشیا سریع تره

mehdi p در تاریخ : 1394/1/1

سلام دوستان
درسته که اگزینوس 7420 موجود در اس 6 کمتر از اسنپدراگون 810 موجود در اچ تی سی ام 9 داغ میشه در کل ولی اسنپدراگون 810 پردازنده ی گرافیکیش یکم قوی تره و اینکه اچ تی سی ام 9 هم صفحه اش فول اچ دیه پس یعنی میشه نور علی نور و برای بازی های خیلی حال میده
همین الان خبر اینکه مشکل نرم افزاری اچ تی سی وان هم حل شد و دیگه داغ نمیشه هم تو اینترنت پخش شد و کاملا معتبره البته در کل اس 6 هنوزم کم تر از ام 9 داغ میشه ولی نمیشه از خوبی ها و قدرت ام 9 هم گذشت و گرم شدن گوشی تا یه حد معمولی چیزیه که دیگه همه عادت کردیم .دمای بدن ادم 37 درجه است پس دمای نهایتا نهایتا 40 درجه ی ام 9 زیاد نیست و اصن حس نمیشه اونقدرا .. اینقد حساس نباشین
http://toranji.ir/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A7%DA%86-%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%859-%D8%A8%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D9%81-%D8%B4%D8%AF/
تازه هم باتری ام 9 از اس 6 خیلی بهتره در عمل و هم طراحی بهتر و بلندگوهای بهتری داره..اگه مقایسه دوربین هم دیده باشین مال اس 6 و نوت 4 رو بهتون ثابت میشه که دوربین نوت 4 ازاس 6 بهتره

مقداد م در تاریخ : 1393/12/29

محسن جان سلام . كاملا حق با شماست در واقع اينا اصن تقليد نيس مث اينكه اولين شركتي كه از فلز و شيشه بهره برده اپل بوده با ٤اس و ٤ و ميشه حالا بگيم سري زد هم مث اون از شيشه بهره برده ؟ اگه تقليد بوده سوني هم از اپل تقليد كرده يا در بحث تاييديه ها ، اولين شركت سونيم بوده (دقت بشه sonim نه sony) پس طبق ادعاي دوستان ، سوني هم از سونيم تقليد كرده ! در بحث اينكه اگه فلگشيپهاي سامي كيفيت عكس خوبي دارن صرفا به خاطر استفاده از سنسور سوني هست ، مشخصه كاملا از روي تعصب و به دور از علم هست چون همونطور گفتي پردازش تصوير و بقيه موارد دخيلن ...

مقداد م در تاریخ : 1393/12/29

دست عزيز اولا قالب كردن يني چي؟؟! شما طوري حرف ميزنين انگار چيپست اكسينوس ٧٤٢٠ در تموم تست ها مغلوب اس٨١٠ شده و پرمصرفتره عليرغم تكنولوژي ١٤نانومتري بودن مقابل ٢٠ نانومتري . آخه يكم شما انصاف داشته باشين اينهمه تست geekbench multi core و geek bench single و آنتوتو و بقيه چيزا اومده اونوقت بازم سر قدرت اكسينوس شما شك داري و فك ميكني داره چيپشو قالب ميكنه ؟ شما داري با چشم خودتون ميبينين اينهمه اختلاف در اعداد بنچماركها اونوقت بازم شما ترديد كه هيچي بلكه اونو اونقد ضعيف جلوه ميدي كه داره به مردم قالب ميكنه ! قبلا هم گفته بودم كه معلومه كوالكوم نمياد بگه چيپ من با مشكل گرماي زياد مواجهه و طبيعتا مياد تكذيب ميكنه و شما نبايد خيلي ساده نگاه كني و مديران كوالكوم رو معصوم تصور كنين كه دروغ نميگن ؛ حالا هم كوالكوم چون ميدونه سامسونگ به عنوان ليدر اندروويد از چيب كوالكوم استفاده نكرده ، ازين بابت كوالكوم هم ضرر مالي زيادي كرده (هم دو تا اس٦ هم احتمال بسيار زياد نوت٥ و تبلت درجه يك اين يني حداقل هشتاد نود ميليون گوشي و فبلت و تبلت) و هم اعتبارش مخدوش شده و شما هم توجه كن تا حالا سابقه نداشته در گوشي ها و چيپهاي قبل ، حين بنجمارك گوشي تا ١٣٢درجه فارنهايت داغ كنه ! دوست عزيز بازم چنتا نكته رو بايد بگم بي هيچ تعصب : اول اينكه حتي اگه اكسينوس ٧٤٢٠ با مشكل گرما مواجه بود و اس٨١٠ اينطور نبود ، من وجدانا ميومدم همين پيج و اين ايرادو مطرح ميكردم حتي اگه به مذاق خيلي ها خوش نياد چون واقعيته . دوم اينكه حتي اگه اس٨١٠ بر مبناي ١٤ نانومتري ساخته ميشد و ٧٤٢٠ بر مبناي ٢٠ ، بازم مشخص بود اس٨١٠ هم قويتره هم كم مصرف تر چون هم همين اعداد خودش گواهه همه چيزه هم نميشه نتايج بنچماركها رو نديد بگيرم صرفا به خاطر علاقه به اكسينوس و سامسونك سوم اينكه حتي اگه اين چيپ اكسينوس ساخت سوني يا htc بود با همين مشخصات فعلي ، و اس٦ از اس٨١٠ استفاده ميكرد بازم مطمينا حق با اكسينوس بود نه سامسونگ يني اينجا شركت مهم نيس اون چيپ مهمه پس ببين من با واقعيات برا شما مطالب رو نوشتم و اينكه فرمودي همه از اس٨١٠ استفاده ميكنن جوابش خيلي ساده ي چون اونا نميتونن خودشون چيپ بسازن يني htc سوني شيايومي الجي موتورولا و غيره چون مصرف كننده هستن (البته الجي داره قدم هايي بر ميداره و در آينده اونم از كوالكوم تقريبا بي نياز ميشه )مجبورن از كوالكوم بخرن حتي اگه اون چيپ داغ هم كنه بازم ميخرن و عوضش دنيال راه هايي ميگردن كه دماي گوشي خيلي بالا نره و غير اون يا بايد از مدياتك بخرن يا انويديا كه هركدوممشون مشكلاتي دارن كه همه ميدونن ......... حالا شما زياد به اين مسايل توجه نكن عيده ايشالا سال خوبي داشته باشي دوست عزيز بيا روبوسي

حامد .باوی . در تاریخ : 1393/12/29

ببین برادر من

شما مثلا سونی Z2 و Z3 و Z1 رو که از نزدیک دیدین دیگه؟
دورشون کامل فلز هست اما اصلا شبیه 🍎اپل نیست حتی یک ذره

حالا S6 هم فلز زده درسته؟ اما دقیقاً دقیقاً شبیه خود خود اپل زده همه ملت سایتها و... دارن میگن شما منکر باش مهم نیست . میتونست فلز طوری بزنه که شبیه اپل نباشه و شبیه سونی هم نباشه ولی سامسونگ ابتکار در طراحی اصلا نداره شما بیا خلافش رو ثابت کن. کلا طرفداران سامسونگ اینطور هستن کت تا دیروز از باطری غیر قابل تعویض سونی ، اپل و HTC گلایه میکردن اما حالا که دیدن S6 هم سامسونگ تازه فهمیده یه باطری خوب غیر قابل تعویز روش بذاره ، این شده یه امتیاز ، پس قبلا چرا عیب گویی میکردین؟

برادر اون 14 نانومتری تنها مزیتش کم مصرف کردن باطری هست نه قدرت ، فقط کم مصرف کردن باطری ، کم مصرف کردن باطری نه قدرت . به سایت Gsmarena هم [تکیه نکن] لطفا و هروقت اومد مقایسش کن با دیگر برندهاذو بنچمارک بگیر ...
خودمم مغازه دارم . سامسونگ هذینه تبلیغ زیاد میکنه و هرگوشیشو گه میخواد بده بازار اینقدر تبلیغ غیر واقعی میکنه که ملت از خدا بیخبر هم هی میخرن ...

اگر S6 هم بیاد اصلا خیال نکن خیلی خاص باشه به هیچ عنوان ...

saeed s در تاریخ : 1393/12/29

عجب عجب عجب...
گوشی ک بهترین صفحه جهان بهترین دروبین / بهترین چیپست و ... رو ک داره اینجوری مقایسه میکنی؟؟
لنز دروبین ایفون 6 و اس 6 هر دو ماله سونی هس ولی از خود ضد3 بهتر عکس میگیرن چون اینجا قدرت نرم افزار ک کیفیت رو بالا میبره ک متاسفانه سونی تو بخش نرم افزار هیچ قدرتی نداره همون اندروید خام و میزاره رو گوشی هاش
حالا فقط دو گوشی هس ک باهم رقابت میکنن اونم فقط ایفون 6 و اس6

mehdi n در تاریخ : 1393/12/28

عزیزم شما مثل اینکه اطلاعاتت خیلی کامل نیست من کاری به اون قسمت نظر شما ندارم که راجع به طراحی بود فقط می خوام راجع به دوربین بگم بهت سنسور دوربین ساخت هر شرکتی می خواد باشه مهم نیست مسئله مهم در استفاده از اون تکنولوژیه یعنی الگوریتم و پروسه ی پردازش تصاویر که سامسونگ داره بهترین نحو اون رو انجام میده ... یه مثال برات بزنم گوشی های آیفون فقط 1گیگ رم دارن اما چون سیستم عاملی دارن که بهترین شکل ممکن از اون 1گیگ استفاده میکنه لگ ندارن.

Armin S در تاریخ : 1393/12/28

سلام دوستانی که واردن این گوشی رو میشه باتریش رو برد نمایندگی بعد بدون آسیب باتریش رو عوض کنن؟؟؟
هر نمایندگی سامسونگی این کار رو مبکنه؟؟؟؟

aminem m در تاریخ : 1393/12/28

دوست عزیز من می تونم با اطمینان کامل میگم اینا همش شایعه است تو دنیا مجازی شایعه زیاد درست میکنن حتی اگه یادت باشه یه مدت می گفتن سامسونگ اس 3 هم بیش اندازه گرم میشد ( البته مدل گوشی زیاد یادم نی) این شایعه ها فقط جنب تبلیغات داره تا سامسونگ بتون چیپ خودش قالب کنه ... خود اسنپ دراگون میگه از 801 کمتر حرارت تولید میکنه اونوقت شما میگید نه نه نه دروغ میگه!! هر وقت گوشی امد موجود شد اونوقت ...!!! همه شرکت ها از 810 استفاده میکنن چون فقط سامسونگ اگزینوس استفاده میکنه پس بهترین!!!!

محسن خ در تاریخ : 1393/12/28

جواب سوال ۱ : بله منکرش هستم
تا زمانی پلاستیک بود، تنها ایرادی که ازش میگرفتین همین بود
حالا شیشه شده میگن تقلید از سونی، اگه فلز بود میگفتن تقلید از HTC
خو برادر من بجز فلز و شیشه و پلاستیک، میشه یه ماده دیگه شما اختراع کنی ما بدیم سامسونگ ازش استفاده کنه؟
جواب سوال ۲ : بله منکرش هستم
کامنت قبلی دلیلش و گفتم
بنده کما فی السابق معتقدم پاک کردن این عقاید دوستان با کراما کاتبینه
درمورد دوربین هم سنسور متعلق به سونیه نه لنز
برای عکس و فیلمبرداری هم فقط سنسور دخیل نیست، لنز و سنسور و درایور دوربین و نحوه رندر و پردازش تصویر توسط پردازنده و ... همه اینا دخیلن
برای اس۵ و نوت ۴ هم همین سنسور استفاده شده
اما همه جا میگن عکسای اس۶ به مراتب شفاف تر و شارپ تر، ثبت جزییات عالی و نویز بسیار کمی داره
نمیدونم چرا فکر میکنی رفتن دنبال تکنولوژی جدید تقلید بحساب میاد؟
درصورتیکه برخلاف عقاید شما همین کار باعث پیشرفت علم میشه
همه به پردازنده ۲۰ نانومتری اپل میگفتن نوآوری، اما کسی لیتوگرافی ۱۴ نانومتری اس۶ و نمبینه
کاری که شاااید سال بعد بقیه برندها بهش برسن
....
خو برادر من، به تعداد همه برندهای دنیا ماده جدیدی که جزو خانواده فلز و پلاستیک و شیشه نباشه از کجا بیارن که بگین تقلید نیست؟
یا اینکه فرم نرمال گوشی مستطیل شکله، خو این مستطیل رو باید چکارش کنن که شبیه مستطیلای دیگه نشه؟
یکم واقع بین باشین

حامد .باوی . در تاریخ : 1393/12/27

گوشی S6 و Edge اون پشتش شیشه ایشون کپی از SONY سری های Z هست ، آیا منکرش هستی؟

قاب دور گوشی و بلنگوها کپی از 🍎 اپل هست بازهم منکرش هستی؟

مسئله اینه که سامسونگ اصلا نوآوری نداره و فقط کپی میکنه میده به ملت و حتی اگه بری توی برسی تخصصی S6 در همین سایت میبینی که برای لنز عکاسیش از تکنولوژی IMX240 سونی استفاده کرده اما جالبیش اینجاست که ادعا میکنین عکسهای سامسونگ بهتره از گوشیهای سونی ، خو عزیزم اگه با S6 هم عکس بگیری و خوب در بیاد یعنی SONY شاهکاره چون تکنولوژیش از SONY هست.

گوشیهای HTC شبیه هیچ برندی نیستن و پشتشون خیلی هم متفاوته با اپل که شما میگی. گوشیهای SONY هم شبیه هیچ برند و گوشیی نیستن و اولین کمپانی بود که گوشیهاشو از فلز آلومینیوم و شیشه ی نشکن ساخت و البته ضدآب که گوشیه گرون قیمتت رو حفظ میکنه در برابر سوختن از آب و...

سامسونگ تنها کار و تکنولوژی بومی جدیدش منحنی کردن صفحه گوشی هست که هیچ خشگیری هم روشون سوار نمیشه و واقعا یه کار بدرد نخور هست که علت این کارش هم چیه؟ مشخص نیست ، فایدش چیه؟ هیچ!!!

محمد ب در تاریخ : 1393/12/27

اینم نگاه کنی بد نیست
http://www.gsm.ir/news/show/25216/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84+%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF+HTC+M9%D8%9B+%D8%AF%D8%A7%D8%BA%DB%8C+%D8%A8%DB%8C%D8%B4+%D8%A7%D8%B2+%D8%AD%D8%AF+%D8%A8%D8%AF%D9%86%D9%87

محسن خ در تاریخ : 1393/12/27

سلام اینم نتایج بنچمارکها
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s6-review-1227p5.php
اونایی که هنوز مدعی برتری کوالکام هستن
توی این بنچمارکها هم گوشی جی فلکس2 هست هم اچ تی سی m9

مقداد م در تاریخ : 1393/12/26

دوست عزيز و استاد گرام ، بنده نظرات معتبرترين سايتها رو واسه شما نوشتم اونوقت شما ميگي با منبع معتبر شما رو قانع كنم ؟!! يني سايتي معروفتر و معتبرتر از gsmarena يا phonearena شما ميشناسي ؟؟ ... خبر فون ارنا رو واست ميزارم با اينكه ميدونم مطميني اينا همش شايعه هست :
http://www.phonearena.com/news/HTC-One-M9-surface-temperature-hits-132-degrees-fahrenheit-during-benchmark-test_id67286

اينم واسه gsmarena :
http://www.gsmarena.com/htc_one_m9_found_to_overheat_in_benchmark_test-news-11571.php

اينم واسه pocketnow با يك تيتر جالب :
http://m.pocketnow.com/2015/03/16/one-m9-temperature

ميتونين مراجعه كنين و به عملكرد جالب چيپست اس٨١٠ بيشتر ايمان بيارين .

reza1078 r در تاریخ : 1393/12/26

به نظر من طراحی آیفون 6 فاجعه است
طراحی 4s و 5 , 5s و دوست داشتم ولی 6 و دست گرفتم خوشم نیومد
6 و دست گرفتید؟!
یعنی هیچوقت طراحی گوشی در حد iphone 4s فکر نکنم اپل بتونه بزنه!!!
در مورد s6 هنوز باهاش کار نکردم ولی فکر کنم خوب باشه
باید بیاد و باهاش کار کرد تا نظر داد
در ضمن من آی پد مینی داشتم و تقریبا با اکثر گوشی های موجود در بازار کار کردم الان هم نوت 3 دارم
اصلا هم تعصب خاصی روی برند خاصی ندارم
آی او اس هم سیستم عامل بهتری (در حال حاضر) نسبت به اندروید می دونم (البته تو سرعت گوشی های تاپ اندرویدی هیچ مشکلی ندارند مثلا نوت 3 من تا بحال هنگ نکرده ولی اینکه آی او اس برنامه ها رو تو پس زمینه می بنده به نظرم فوق العاده است ولی اینکه باتری نوت 4 ،تا 30 درصد بهتر از 6+ هستش هم خیلی عالیه)

محمدحسین ر در تاریخ : 1393/12/26

سلام

[لینک خبر:]

http://www.digikala.com/News/News-6203/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%DA%86-%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-m9-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF-
http://www.phonearena.com/news/HTC-One-M9-surface-temperature-hits-132-degrees-fahrenheit-during-benchmark-test_id67286
در پناه حق

مقداد م در تاریخ : 1393/12/26

دوست عزيز من با مدرك صحبت كردم و هميشه در كامنتهام نظرات معتبرترين سايتهاي جهان رو گفتم نه اينكه تعصب رو قاطي اون كنم و قبل اينكه شما تشريف بيارين خبري منتشر شده بود در فون ارنا كه اس٨١٠ واقعا گرم ميكنه حين گرفتن تست انتوتو - كه ميتوني بري در لابلاي اخبار فون ارنا پيداش كني - و بازم خبري بود همين ديروز در فون ارنا و gsmarena و pocketnow كه اس٨١٠ به شدت گرم كرده و گوشي مورد نظر تا ١٣٢ درجه فارنهايت گرم شده ! و حتي pocketnow تيتر بسيار جالبي راجع به اين قضيه زده كه پيشنهاد ميكنم بري ببيني . دوست عزيز اينها "واقعيت" هستن نه اينكه شما فك كني "شايعه" هست و چيزي كه مشخصه اينهمه اخبار فقط واسه اينه كه خريدار رو آگاه كنه تا به گزينه هاي ديگه هم فك كنه نه اينكه خودش و بقيه رو مجاب كنه كه نه اين اخبار واقعيت نداره و اين چيپ هم از اكسينوس ٧٤٢٠ قويتره هم كم مصرف تر . به هر حال چيزي كه واقعيته همينه و طرفداري الكي از سامسونگ برا من هيچ نفعي نداره چون بنده قراره آيفون امسال رو بخرم و اصن كاري با اكسينوس و كوالكوم هم ندارم ولي چون اين مشكل به وجود اومده وظيفه خودم ميدونم كه اونو مطرح كنم حالا اين وسط يا شما قبول ميكنين يا تصور ميكنين اينها شايعه اي بيشتر نيس و خيلي ها رو مجاب ميكنين كه سمت اون چيپ برن

حامد .باوی . در تاریخ : 1393/12/26

آقا شما لطفا نظر من رو بخون بعد جواب بده ، سپاس.

درضمن پیکسل بیشتر دوربین جزئیات بیشتر ثبت میکنه اما چیزهای مهمتری هم هست مثل جذب نور لنز و iso که الان بیشترین ISO رو در بین تمام گوشیها فعلا Z3 داره با 12800 ISO که بعد از اون Z2 با 6400 و لومیا 1020 با 4000 و آیفون با 4000 در رده های بعدی هستن اما مشکل اینجاست که سونی اصلا تبلیغ نمیکنه مثل سام....

vahid s در تاریخ : 1393/12/26

پشت گوشی های htc شبیه ایفون نیست
در واقع پشت گوشی های ایفون شبیه htc هست
s6 هم کپی ایفونه به به چی شد کپی در کپی s6 از اپل 6 و اپل از htc m چه شود

پوریا م در تاریخ : 1393/12/26

بعضی دوستان یه طوری میگن از اپل تقلید کرده انگار شرکت اپل مال باباشونه خوب عزیز من به ما چه از کی تقلید کرده اگه گوشیه خوبی باشه ارزش خریدن داره ، حالا میخواد از هرکی تقلید کنه

جواد ا در تاریخ : 1393/12/25

ساختن این گوشی به جز ضعف خود این شرکت هیچ نداره از اس وان تا اس سیکس بین هرکدومم چند ماه طول کشیده

aminem m در تاریخ : 1393/12/25

دوست عزیز هیچ کدوم از شرکت های که شما اسمش بردید نگفتن اسنپ دراگون 810 بیش از اندازه گرم میشه من که کل اینترنت گشتم اصلا هیچ سایت معتبر نگفته htc one m9 یا gflex 2 مشکل گرم شدن داره !!!!!!! !
نمیدون سایت لینکارم سانسور میکنه یا نه ولی بد نیست این بخونی !!!
http://www.gooyait.com/1393/11/04/%D8%B1%D8%AF-%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%85-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%E2%80%8C%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86-810.html
اینم وقت کرد بخون
http://www.ghatreh.com/news/nn24627326/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C
بهتره ادم با منبع معتبر نظر بده

armin h در تاریخ : 1393/12/25

درورد جناب . عرض کنم که بنده گیر فیت سامسونگ دارم .. از نظر کارایی لرزشش برای اعلام اعلان های تلفن خیلی برام پر کاربرده .. چرا که بیشتر مواقع تلفنم در حالت بی صداست و صدای زنگ یا پیام جلب توجه نمیکنه .. ساعت هم هست ..تماس نشان میده و امکان رد وجود داره .. برنامه های دیگه هم هستند .. که برای فیت اومده اما استفاده نمیکنم .. رسانه های تلفن موسیقی .. ویدیو میشه کنترل کرد .. نمونه اش تلفن دست کودک هست .. زمان پخش موسیقی یا ویدیو .. بلندی صدا را کنترل می کنم . تایمر و کرونومتر و جستجوی تلفن دارد .. من از گیر فیت راضیم .. تو این 7 ماهی که خریدم هر روز رو دست می بندم .. بطوری که بدون ساعت هوشمند نمی تونم بگذرونم .. اما گیر اس خیلی عالیه .. تقریبا یه تلفن هوشمند رو مچ کاربر هستش . و تلفن های سامسونگ که به نسخه کیت کت به بعد آپدید شدند سازگاره .. توجه کنید فقط تلفن های سامسونگ .. میان رده تا بالا رده .. نمونه تلفن ها سری a,e,s4,s5,note3,note4 و گرند .. که رو لینک محصول تلفن های سازگار قید شده ..
گیر2 .. بلند گو دارد و امکان پاسخ درش وجود داره .. طراحیش مثل فیت خمیده نیست .. من از خمیدگی گیر فیت خوشم اومد بابت همین برداشتم .. اما گیر2 بهتره ... اما باید به این نکته توجه کنید که وزنش خیلی مهمه .. فکر کنم وزن گیر 2 60 گرم باشه .. وزن گیر فیت 27 گرمه .. گهگاهی وزنش نارحت کننده میشه .. البته رمان استراحت ..
بنظرم بردارید .. تجربه جدید و عالی هستش

Batman B در تاریخ : 1393/12/24

موبایل هنوز نیومده دارین بحث میکنید؟ :D
بیخیال بابا،فروش رو اونها میکنن کل کل رو ما!

محمدحسین ر در تاریخ : 1393/12/24

سلام
یک مورد ناامید کننده ی این گوشی نسبت به اس 5 و نوت 4 این هست که در بررسی سایت gsmarena باطری اس 6 از اس 5 و نوت 4 ضعیف تر هست!
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s6-review-1227p3.php
endurance rating اس 6 شده 64 در حالی که اس 5 83 هست و نوت 4 هم 90

محسن خ در تاریخ : 1393/12/24

بخدا اینقد که تو ایران مدعی علیه سامسونگ هست ، خود اپل همچین ادعایی نداره یا حداقل تا الان چنین ادعایی نکرده
دوست عزیز این کار تقلید نیست
مسئله اینجاست وختی چیزی توی ذهن ملت ما هک بشه ، پاک کردنش با کراما کاتبینه
مثل اون اون دوستی که هنوز توی مسئله اگزینوس اس۴ مونده و میگه اینم مثل اونه
راهی جز این نبوده
وختی از شیشه برای پشت گوشی استفاده کرده طبیعیه که باید محل اسپیکر رو تغییر بده
یا باید مثل HTC از جلوی گوشی استفاده میکرده، که بخاطر دکمه های پایین صفحه امکانش نیست
از بغلهای گوشی هم نمیتونسته استفاده کنه
میمونه بالا و پایین
که البته بهترین گزینه پایین گوشیه، جایی که میکروفون قرار داره
برای سهولت استفاده از برنامه هایی مثل منشی تلفنی که باید صدا از اسپیکر پخش و از طریق میکروفون برای شخص پشت خط ارسال بشه
البته شک نکنین اگه از بالای گوشی استفاده میکرد میگفتن تقلید از سونی
یا مسئله ۶۴ بیتی شدن رو تقلید میدونستن، چون معتقدند اول اپل این کارو کرده پس بقیه حق ندارن این کارو انجام بدن
اما نمیگن اپل با فبلت ۵ اینچی تقلید کرد
یا کسی نمیگه پشت گوشیای HTC شبیه آیفون، ولی به گوشه های سامسونگ گیر میدن
بهرحال من فکر نمیکنم اینایی که خیلی از دوستان ایراد تلقی میکنن برای این گوشی ایراد بنظر بیاد
چون ظاهر سلیقه ایه و هیچ وخت نمیشه همه رو راضی کرد

علی س در تاریخ : 1393/12/24

"اشتباه نکن شغل من همینه
تا حالا دقت کردین هر بار که اپلیکیشن جدیدی را بر روی دستگاه اندرویدی خودتون نصب می‌کنید، این برنامه یا بازی دسترسی به بخش‌های متفاوتی از گوشی یا تبلت شما را درخواست می‌کنه که شاید اصلا به محتوای کاری آن اپلیکیشن ربطی نداشته باشه. تا حالا نشستی فکرشو بکنی دلیل این همه در خواست دسترسی زیاد اپلیکیشن‌های اندرویدی چیه؟!
در مثال یه برنامه آب و هوا نصب میکنی ازت درخواست دسترسی به وای فای و جی پی اس میکنه
خب این طبیعیه چون با توجه به مکانت آب هوا رو بهت میگه
ولی فیسبوک رو نصب بکنی میبینی که ازت اجازه هم نمیگیره فقط بهت میگه به مخاطبین اس ام اس ها و حتی فیلمبرداریت دسترسی داره
که اگه هم قبول نکنی نصب نمیشه
اصن یه موضوع خنده دار یه بازی نصب کردم دیدم قبل نصب دسترسی کامل به دوربین و مخاطبین و غیره داشت:)
یه چیزه بی ربط
ولی در iOS همچین چیزی وجود نداره و سیستم عامل موبایل اپل تنها در همان لحظه‌ای که به بخشی جدید الزام دسترسی داشته باشه، از شما تقاضی اجازه‌ی دسترسی می‌کنه. در هنگام نصب برنامه‌های iOS نیز پایه‌ای‌ترین دسترسی‌ها درخواست می کنه. پس می‌شه گفت روشی که در iOS استفاده میشه را بهتر از اندروید دانست.
توی iOS حتی میشه دسترسی که قبلا دادی رو سلب کنی ازش
تازگیم گوگل صفحه دسترسی قبل نصب رو تغییر داده تا کمتر ترسناک باشه برا مخاطب
این یه مثال کوچیک از امنیت اندروید بود"

revi g در تاریخ : 1393/12/24

جناب لطفا این اگزو نیسو اینها رو باa8 اپل مقایسه نکنید اپل با اون 2 تا هستش کل این گوشیهای 4و 8 و 12 هسته ای این اندروید و اینا رو به چالش کشیده این چیزی نیست که از روی تعصب گفته بشه اینها همه میدونن تو تست تک هسته ای که اپل گل کاشته هنوزم خیلی زود بیام قضاوت کنیم درمورد محصولی که هنوز به بازار عموم نیومده تو دست ملت نیوفتاده اپل امتحان خودشو 5 /6 ماه داده ببینیم این گلپسر سامسونگ عاقبت چطور میشه بقول خدمون جوجه رو اخر پاییز میشمارن...

armin h در تاریخ : 1393/12/23

عزیز اگه بگم منم با اینکه رم 32 گیگ رو گوشیم گذاشتم .. با 32 گیگ خودش شده 64 که 7 گیگش برای تاچ ویز کارخانه برداشته شده .. خوب کلا میخوام فایل انتقال بدم یا بردارم .. از همین otg استفاده می کنم .. و کارت حافظه را اصلا جدا نمی کنم .. کی حوصله داره .. هی دربیار و دوباره بزار سرجاش .. هی تلفن خاموش کن و روشن کن .. یه دفعه یه تلفن حافظه 64 برمیدارم راحت .. این سری برای خرید نوت5 .. حتما نسخه ادج و نسخه 64 برمیدارم ... نوت4 خیلی نسبت به نوت3 پیشرفت داشته .. اما نوت ادج خیلی بهتره .. اما خوشدست نیست .. برای همین منتظر نوت ادج2 بعدی بمونم بهتره ... اس6 و اس6 ادج هردو عالی اند .. واقعا فوق العاده اند

amir y در تاریخ : 1393/12/22

هم زیباست هم بی نظیر قطعا پرفروش تر از سایرین خواهد بود و پر واضحه که برتر از اپل 6است.
من سامسونگs4 دارم و راضیم با این حال بیاد تو بازار حتما میخرم حتی اگه 4 تومن باشه.

mojtaba s در تاریخ : 1393/12/22

ببخشید یه سؤال داشتم، اگه جواب بدید ممنون میشم:
samsung gear s و gear s2 جدا از گوشی های سامسونگ موجوده یا با گوشیه مخصوصی فروخته می شه؟؟
تا جایی که اطلاع دارم ال جی هم از این اسمارت واچ ها داره.
می خواستم بدونم چه قابلت هایی دارند و چجوری میشه تهیشون کرد؟؟
متشکر...

حامد .باوی . در تاریخ : 1393/12/22

من نمیدونم شما چرا اپل رو با سام مقایسه میکنین؟؟؟؟
بابا اپل سیستم عاملشios هست و اصلا نیاز به قدرت CPU یا RAM بالا نداره و با دوهسته ای Cortex ضعیف هم کارش راه میوفته و روونه چه برسه به اینکه فرکانس بیشتر بخواد یا هسته ی Karit .

ببین برادر از 8 هسته ای بودن نگو ، یه مثال ساده واست بزنم ، یه خودرو با موتور 8سیلند 300 اسب بخار قویتره یا 4 سیلندر با 500 اسب بخار؟؟؟ اگه درک نکردی چی گفتم پس توی واتس بهم پیام بده تا فیلم پخش ویدئو 4K توسط Z1 با هسته Karit و چیپ اسناپ800 و Note3 اگزینوس 8 هسته ای رو واست بفرستم که دوتا جوون انجام دادن با گوشیهاشون نه سایتهایی که با پول گرفتن تبلیغ میکنن . لطفا پیام بده تا بفرستم ببینی که سامسونگ فقط تبلیغه نه کیفیت قطعات.

محسن خ در تاریخ : 1393/12/22

دوست عزیز
الان سال 2015 و از اون زمان تا الان 2 سال گذشته و تکنولوژی تو این دوسال خیلی پیشرفت کرده و خیلی چیزا تغییر کرده
اون پردازنده اس4 که مقیاس شما برای نتیجه گیری علمیه الان منسوخ و از رده خارج بحساب میاد
...
نه برادر ...
اینکه میگن اگه این رم 3 گیگ داره فلان گوشی رمش 4 گیگه
اگه این هشت هسته داره پ چرا اون با 4 هسته بهتره
اگه این 16 مگاپیکسله پ اونی که 20 مگاپیکسله بهتره و .. و ... و ...
اما این چیزایی که شما میبینی همون پوسته تخم مرغه نه داخل اون
درصورتی که برتری یک رم فقط به میزان حجمش نیست بلکه چیزای دیگه دخیله
یا برتری پردازنده فقط به تعداد هسته نیست و کیفیت دوربین هم فقط به مگاپیکسل ربط نداره

مقداد م در تاریخ : 1393/12/22

دوست عزيز اين تصور شماست كه به خاطر هزينه بعدشم به نظر شما هزينه ساخت چيپستي بر اساس ١٤نانومتري فين فت كمتره تا ٢٠نانومتري ؟؟! سامسونگ تكنولوژي ٢٠١٦ رو امسال معرفي كرده و مسلما اختلاف اون با اس٨١٠ زياده . البته شكي ميس كه كار همه رو همون اس٨٠٠ هم به خوبي اتجام ميده ولي وقتي بحث سر خوب و عالي باشه الان بهترين اكسينوس ٧٤٢٠ هست

بعدشم هيچ بقاليي نميگه ماست من ترشه و معلومه تعريف ميكنه ولي با انتشار بنچماركها و گرم كردن ام٩ و جي فلكس٢ و تلاش سوني برا گرم نكردن زد٤ كه همگي از اس٨١٠ بهره ميبرن ، ميشه نتيجه گرفت كاملا كوالكوم ايندفه چيپ جالبي توليد نكرده

tiyam t در تاریخ : 1393/12/22

طراحیش فرق نکرده
سخت افزارش ارتقا پیدا نکرده
کیفیت ساختش فرق نکرده
انصاف هم خوب چیزیه

اپل تو آیفون 5 اس و 6 چی رو تغییر داد مگه همینا تغییر پیدا نکرد؟

mohammad reza m در تاریخ : 1393/12/21

دوست عزیز شما بهتره بیشتر مطالعه کنی تا متوجه بشی اصلا Open Source یعنی چی. متن باز بودن اتفاقا به جای اینکه باعث کم شدن امنیتش بشه باعث بالا رفتن امنیت میشه. چون در صورت وجود کوچکترین باگی همه اون رو میبینن و به سرعت اصلاح میشه.
و کاملا بر خلاف نظر شما سیستم‌های عامل اپل نا امن ترین سیستم‌های سال 2014 شدن.سیستم عامل OS X رتبه اول و IOS رتبه دوم نا امن ترین سیستم ها رو از آن خودشون کردن!!! بفرمایید لینک زیر رو مطالعه بفرمایید:
http://blog.gsmarena.com/windows-less-vulnerable-apples-os-x-ios-even-linux/
لینک ترجمه شده خبر: http://itanalyze.com/news/2015/03/04/27555.php

ضمنا: اگه یه هکر خوب باشی، هیچ وقت نباید سراغ خراب کاری بری نه اینکه اگه یه هکر خوب باشی میتونی به راحتی گوشی مورد نظر رو هک کنی و تمام اطلاعاتشو بدوزدی!

موفق باشید

tiyam t در تاریخ : 1393/12/21

آیکون های مسطح رو اول مایکروسافت ساختا. (کلاً طراحی فلت)
فقط لبه پایینی اس 6 مثل آیفون هست . خوبه طراحی آیفون 6 مثل اچ تی سی وان بوده ها. وقتی آیفون 6 اومد میگفتن از رو اچ تی سی وان کپی کرده

بعضیا میگن پردازنده 64 بیتی و نذاشتن اسلات کارت حافظه باز کپی از رو آیفونه
گوشی نوکیا 8800 که 2 سال قبل آیفون اومد اسلات کارت حافظ نداشت

میگم اس 6 صفحه نمایش لمسی داره باز کپی از آیفونه، نانوسیم میخوره کپی آیفونه باز
اینطور نیست؟

tiyam t در تاریخ : 1393/12/21

یه کارت ریدر otg میخری (گرون هم نیست 7-8 تومنه) مثل فلش وصل میکنی به گوشی هر زمان لازم بود اطلاعات رو گوشی رو روی کارت حافظه میریزی

tiyam t در تاریخ : 1393/12/21

قدرت پردازش exynos یک سوم اسنپ دراگون نیست ...؟

یه نگاه به این جدول بندازی بد نیست. مقایسه cpu هاست. این جدول رو هم عمه من درست نکرده. سایت نوتبوک چک بر اساس آزمایش هاشون درست کرده
http://www.notebookcheck.net/Mobile-Processors-Benchmarklist.2436.0.html
اینجا میبینی Samsung Exynos 5433 هشت هسته ای یه رده بالاتر از اپل a8 و اسنپ دارگون 805 هست.

اکسینوس 7420 بر اساس تکنولوژی ساخت 14 نانومتری ساخته شده، هر چه کمتر باشه دما پایین تره
اکسینوس 5410 تو اس4 28 نانومتری بود

حسین ع در تاریخ : 1393/12/21

این گوشی واقعا بهترینه با وجوده این که از فریم فلزی و پشت شیشه ای برخوردار می باشد از s5 سبک تر نازک تر و بسیار خوش دست تره. که این هنر طراحی سامسونگ را به رخ میکشد.
و با وجود این که باطریش کم ظرفیت شده ولی در تست باطری مشابه iphone 6 plus که جزوه بهترین های بازاره می باشد. که این هم هنر نرم افزاری و سخت افزاری سامسونگ را به رخ میکشد.
صفحه نمایش این گوش خارق العادس. من واقعا نمیدونم شرکت سامسونگ چه گونه این صفحه نمایش هارو تولید میکنه که روز به روز بهتر میشن.
قدرت سخت افزاری که به نظرم لازم به توضیح دادن نیست چون هنوز گوشی s3 جواب گویی اجرای سنگین ترین برنامه های اندرویده واین گوشی چندین برابر s3 قدرت داره.و در بنچمارک ها رتبه اولو داره.
از لحاظ دوربین:بنده در یکی از سایت های معتبر خواندم که دوربین note 4 با دوربین های دیجتال کانن برابری میکنه و در بعضی جاها حتی بهتر هم عمل میکنه در صورتی که دوربین این گوشی یعنی galaxy s6 به گفته مسولان سامسونگ 20 درصد بهتر از note 4 عمل میکنه!!!!!!
و اما نکات منفی این گوشی: پشتیبانی نکردن از کارت حافظه و عدم بروزرسانی نرم افزار گوشی های سامسونگ.افت قیمت شدید بعد از یه مدت کوتاه می باشد که خیلی آدمو دلسرد میکنه

amir s در تاریخ : 1393/12/21

بابا سامسونگ هم دیگه .... رسماً ، جای فلاش دوربین رو عوض میکنه اسمشو عوض میکنه ... !!! ‎:/‎
رزولوشن رفته بالا ؟ هیچ فرقی نمیکنه چون چشم انسان بیشتر از ۳۰۰dpi تا ۴۰۰dpi ( بسته به فاصله صفحه تا چشم ) رو نمیتونه پردازش کنه !!
دیگه یه دوربین دوم ارتقا داده که اونم هنر نکرده !!!
حافظه داخلی ارتقا داده !!!

مقداد م در تاریخ : 1393/12/21

دوست عزیز لطفا تعصبی نظر ندین چطور شما اومدی میگی قدرت اکسینوس 7420 یک سوم اس810 هست ؟!! ینی چی این حرف؟ شما نتایج بنچمارکهای gsmarena phonearena رو قبول داری یا طبق تصوراتتون میفرمایین قدرت اون یک سوم اونه؟! اصن شما به بنچمارکها توجه میکنی و اخبار رو دنبال میکنی ؟ شما دیدی در GeekBench multi core و single core و آنتوتو اکسینوس تونسته اس810 رو در شرمساری فرو ببره ؟ شما به اعداد 14 نانومتری و 20 نانومتری توجهی میکنی ؟ توجه میکنی اونیکه بر اساس 14 نانومتری ساخته شده قدرتش بیشتر و مصرف انرژیش کمتره ؟ شما چون با سامسونگ مشکل دارین کل حقیقت رو منکر میشین و به همه نتایج بنچمارک بی توجهی میکنی و فک میکنین هرچی امریکا تولید کنه حتما عالیه . اصن یه سوال : اگه اس810 بر اساس 14 نانومتری ساخته میشد و اکسینوس 20 نانومتری بود اونوقت من اگه میگفتم مصرف انرژی و قدرت اکسینوس بهتره ، شما راست حسینی قبول میکردی حرف منو ؟؟؟ ببین دوست عزیز اگه فردا مدیاتک بیاد چیپستی با معماری 10نانومتری تولید کنه با همین ARM A57 ، من فورا میگم مصرف انرژیش کمتره تا اکسینوس روی اس6 چون واقعیته ولی شما بازم میگین نه اس810 کمتره مصرفش . شما اگه اخبار رو دنبال میکردین میدنستی جی فلکس2 و ام9 مشکل گرما دارن و اینکه در اخبار چنروز قبل بود که سونی داره تلاش میکنه گرمای حاصل از اس810 رو کنترل کنه اونوقت شما میفرمایین گرم نمیکنه و حتما شما متوجه این هستین و مهندسین سونی تصور خام میکنن که اس810 گرم میکنه!! شما داری واقعیات رو میپشونی صرفا به خاطر مشکل با سامسونگ ؟ پس بهتره شما به فکر گرمای حاصل از اس810 باشین تا اون جریان نیمرو واسه گوشیهای سایر برندهایی که از اس810 استفاده میکنن پیش نیاد . در بحث رزولوشن 2ک بازم گفتم قبلا الانم میگم که باعث شفافیت بیشتر میشه ضمن اینکه میشه مصرف انرژیشو کنترل کرد تا به عمر باتری صدمه نزنه نمونش نوت4 هست . حالا شما هم اگه فک میکنی این رزولوشن فقط تبلیغاته و عملا با hd تفاوتی نداره و تا ابد باید گوشیها از رزولوشن fhd بهره ببرن میتونی این فکرتونو با شرکتهایی مث الجی سامسونگ در میون بذاری ولی اگه بدونی سال بعدی حتما htc هم از 2k بهره میبره با وجود صفحه ای در حد 5.1 یا 5.2 اینچ ، مطمینا این حرفو نمیگفتی

sina n در تاریخ : 1393/12/21

میشه بپرسم شما در مورد برنامه نویس با جاوا چقدر اشنایی دارین که میگین اندروید نا امنه در ضمن همین ios که ازش صحبت میکنین تا حالا 3 ویروس براش درست شده ولی تا حالا یه انتی ویروس براش طراحی نشده

babak b در تاریخ : 1393/12/20

LG G3 با 3000 میلی آمپر باتری تو صفحه QHD گوشیش مانده وای بحال باتری 2600میلی آمپری .این شرکت چی فکر کرده!

sam m در تاریخ : 1393/12/20

ببین دوست من مشکل شما همینه که فقط تا اونجایی که خودتون میدونید نظر میدید و نه مطابق با واقعیت وگرنه توی موبایل قدرت GPU کاملا به CPU وابسته هست و برای مثال ادرنو ۳۲۰ روی اسنپ دراگون دوهسته ای فرکانس و قدرت کمتری نسبت به اسنپ ۴ هسته ای تولید نیکنه در کل من وقت ندارم هر دفه کلی توضیحات [اولیه] رو براتون بدم فکر میکنم انقدری بحث کردم که هر کاربری کامنت ها رو بخونه حساب کار دستش بیاد و بتونه تصمیم بگیره پس خداحافظ

مهدي ح در تاریخ : 1393/12/20

آقا من داره نظرم نسبت به این گوشی عوض میشه . چند تا ویدیو ازش دیدم فکر میکنم بشه از برجستگی دوربینش صرف نظر کرد . به خاطر اینکه اپل تو آیفون 6 مشکلاتی داشته و من اصلا نمیخوام 2700000 پول بدم یه آیفون 6 فقط به خاطر اینکه از دست هنگ کردن راحت بشم بعد ببینم همون آیفون هم علاوه بر تمام محدودیت هاش جدیدا هنگ هم میکنه تصمیم گرفتم همچنان منتظر گلکسی اس 6 سامسونگ بمونم . فکر میکنم بهتر از آیفون 6 از آب در بیاد حداقل تا اینجا که سرعت و دقت سنسور اثر انگشتش نسبت به آیفون 6 بهتر بوده . اینم لینک ویدیو :
https://www.youtube.com/watch?v=eHki2dpniTY

من قبل از این هم گلکسا اس 5 داشتم و هیچ هنگ و لگی نداشت البته مدل اسنپ دراگون
دوستان کسی اطلاع نداره تاریخ عرضه این گوشی چه زمانی هست ؟؟؟

محمد ح در تاریخ : 1393/12/20

من که عاشق s6شدم!پول دستم بیاد حتما میخرم

Ahmad N در تاریخ : 1393/12/20

اینکه برای یک محصولی که هنوز وارد بازار نشده دوستان قادرند نظر کارشناسی و بررسی کیفی بنویسند نشان از چیست؟

حقیقتن سامسونگ و اپل نشان دادند بیش از آنچه که در تولید خوب باشند در ترفنندهای تبلیغاتی زیرکند. سامسونگ و اپل از سالها پیش با برگزاری یک جنگ صوری و نمایشی ، دنیای اسمارت فون ها را دوقطبی کردند. دو قطبی بودن اسمارت فون ها از چند قطبی بودن و غیر قابل کنترل کردن آن بهتر بود. چرا اپل هیچ وقت به جنگ های روانی شرکتهای دیگر واکنش نشان نداده؟ چون نمیخواسته گزینه ی سومی را وارد این میدان کند.این بازی مشترکی که این دو شرکت راه انداخته اند فقط باعث فروش بیشترشان شده. تا زمانی که رءال بارسلونا یااستقلال پرسپولیس، وجود دارد باید اپل سامسونگ هم وجود داشته باشد. این رقابت بین طرفداران باعث شده که در نهایت شما با قدم گذاشتن به این عرصه برای اینکه از غافله عقب نمانید خود را در یکی از این دو تیم قرار دهید.
ورود به این بازی جز ضرر مالی ، نتیجه ی دیگری برایتان ندارد. با توجه به نیازهایتان خرید خوبی داشته باشید.

aminem m در تاریخ : 1393/12/20

خود کوالکوم اعلام کرده اسنپ دراگون 810 هیچ مشکلی نداره . دلیل اینکه سامسونگ از اگزینوس استفاده میکنه کاهش هزینه هاست وگرنه خود سامسونگ میدونه اسنپ دراگون بهتر و قدرت مند تره ( دلیلشم اینه که تا قبل سامسونگ همه پرچمدار شا اول با اسنپ دراگون معرفی مکرد بعد از اینکه فروش کرد برای اینکه سود بیشتری بدست بیاری تو سری دوم محصولاتش از اگزینوس استفاده میکنه) می تونی بری یه سامسونگ اس 5 اسنپ دراگون با اگزینوس مقایسه کنی میبینی نسخه اسنپ دراگون خیلی بهتر و لگ بسیار کمتر توش دیده میشه بخاطر همین هست که قیمت بیشتری نسبت به اگزینوس داره . سامسونگ فقط برای کاهش هزینه اینکار انجام میده وگرنه به غیر سامسونگ کسه دیگه نگفته اسنپ دراگون بیش از حد داغ میشه .

majid k در تاریخ : 1393/12/20

سلام به همگی. کل این گوشیا قدیم جدیدو اسنپو مالی ادرنو اینا مثه رعدو برقن اولش که میاد کلی سر صدا دارن بعدش میخری میبینی همین اس ۶ ام ۹ با تمام نو اوریا اخرش کاری از پیش نمیبرن واسه ما به شخصه گوشی فقط واسه بازی دوست دارم حتی بیشتر از کنسولای بازی. و امید دارم یروزی بازیای موبایل با کنسول رقابت کنند. حالا رقابت این چیپستا و گرافیکا میتونه بنفع دنیای موب باشه. این همه ایرادم که میگیرید. اخرش میبینی همون افتاد تو پاچه خودتون. بشخصه از سامی بحدی بدم میومد.ولی الان اینقدی از تاچ ویز خوشم میاد که سخته برام به برند دیگه ای انتقال بدم سلیقمو بدون تعصب.

علی س در تاریخ : 1393/12/20

سلام
دوستان عزیز
کلا گوشی هایی که اندروید ارائه داده میشه محیطش بسیار نا امن
چون تمام برنامه هاش به صورت باز نوشته میشن
که اگه یه هکر خوب باشی میتونی به راحتی گوشی مورد نظر رو هک کنی و تمام اطلاعاتشو بدوزدی
پس داشتن کارت حافظه نداشتن مهم نیست
iosخیلی تعریفشو شنیدم یا ویندوز فون
از نظر امنیتی بالاس
موارد 6301 تا 6400 از مجموع 6584 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا