نظر کاربران درباره گوشی موبایل اچ تی سی One M9

One M9 وان ام 9

HTC One M9 اچ تی سی
ارزیابی کاربران: 8.4 از 10 (1982 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اچ تی سی
» اچ تی سی U24 Pro
» اچ تی سی A101 Plus
» اچ تی سی Wildfire E star
» اچ تی سی U23
» اچ تی سی U23 Pro
» اچ تی سی Wildfire E2 Play
» اچ تی سی Wildfire E3 lite
» اچ تی سی Wildfire E plus
» اچ تی سی Desire 22 Pro
» اچ تی سی Wildfire E3
» اچ تی سی Desire 21 Pro 5G
» اچ تی سی Desire 20+
» اچ تی سی Wildfire E2
» اچ تی سی U20 5G
» اچ تی سی Desire 20 Pro
» اچ تی سی Wildfire R70
» اچ تی سی Desire 19s
» اچ تی سی Exodus 1s
» اچ تی سی Wildfire X
» اچ تی سی U19e
» اچ تی سی Desire 19+
» اچ تی سی Desire 12s
» اچ تی سی Exodus 1
» اچ تی سی U12 life
» اچ تی سی U12+
» اچ تی سی Desire 12+
» اچ تی سی Desire 12
» اچ تی سی U11 Eyes
» اچ تی سی U11+
» اچ تی سی U11 Life
» اچ تی سی U11
» اچ تی سی One X10
» اچ تی سی U Ultra
» اچ تی سی U Play
» اچ تی سی Desire 650
» اچ تی سی 10 evo
» اچ تی سی Desire 10 Pro
» اچ تی سی Desire 10 Lifestyle
» اچ تی سی Desire 628
» اچ تی سی Desire 830
» اچ تی سی One S9
» اچ تی سی 10 Lifestyle
» اچ تی سی 10
» اچ تی سی Desire 825
» اچ تی سی Desire 630
» اچ تی سی Desire 530
» اچ تی سی One X9
» اچ تی سی One M9s
» اچ تی سی Desire 828 dual sim
» اچ تی سی One E9s dual sim
» اچ تی سی Desire 728 dual sim
» اچ تی سی One A9
» اچ تی سی Butterfly 3
» اچ تی سی One M9+ Supreme Camera
» اچ تی سی Desire 520
» اچ تی سی Desire 526
» اچ تی سی One ME
» اچ تی سی One E9
» اچ تی سی Desire 820G+ dual sim
» اچ تی سی One M9+
» اچ تی سی One M8s
» اچ تی سی Desire 626G+
» اچ تی سی One E9+
» اچ تی سی Desire 820s dual sim
» اچ تی سی One M9
» اچ تی سی Desire 826
» اچ تی سی Desire 526G+ dual sim
» اچ تی سی Desire 320
» اچ تی سی Desire 620G dual sim
» اچ تی سی Desire 620 dual sim
» اچ تی سی Nexus 9
» اچ تی سی One M8 Eye
» اچ تی سی Desire Eye
» اچ تی سی Desire 612
» اچ تی سی Desire 820
» اچ تی سی Desire 510
» اچ تی سی One M8 for Windows
» اچ تی سی Butterfly 2
» اچ تی سی One Remix
» اچ تی سی One M8 Dual Sim
» اچ تی سی Desire 516
» اچ تی سی One E8
» اچ تی سی One mini 2
» اچ تی سی Desire 616
» اچ تی سی Desire 816 Dual SIM
» اچ تی سی Desire 210 dual sim
» اچ تی سی One M8
» اچ تی سی Desire 626
» اچ تی سی Desire 816
» اچ تی سی Desire 610
» اچ تی سی Desire 310
» اچ تی سی Desire 501 dual sim
» اچ تی سی Desire 501
» اچ تی سی Desire 601 dual sim
» اچ تی سی Desire 700 dual sim
» اچ تی سی One Max
» اچ تی سی Desire 601
» اچ تی سی Desire 300
» اچ تی سی Desire 500
» اچ تی سی One Mini
» اچ تی سی 8XT
» اچ تی سی Butterfly S
» اچ تی سی Desire 200
» اچ تی سی One Dual Sim
» اچ تی سی Desire 600 dual sim
» اچ تی سی Desire P
» اچ تی سی First
» اچ تی سی One
» اچ تی سی Desire U
» اچ تی سی Butterfly
» اچ تی سی Desire 400 dual sim
» اچ تی سی DROID DNA
» اچ تی سی One SV
» اچ تی سی Desire SV
» اچ تی سی One VX
» اچ تی سی One X+
» اچ تی سی Windows Phone 8S
» اچ تی سی Windows Phone 8X
» اچ تی سی Desire X
» اچ تی سی Desire VT
» اچ تی سی Desire VC
» اچ تی سی Desire V
» اچ تی سی Desire C
» اچ تی سی J
» اچ تی سی One V
» اچ تی سی One S
» اچ تی سی One XL
» اچ تی سی One X
» اچ تی سی Velocity 4G
» اچ تی سی Titan II
» اچ تی سی Vivid
» اچ تی سی EVO Design 4G
» اچ تی سی Sensation XL
» اچ تی سی Sensation XE
» اچ تی سی Jetstream
» اچ تی سی Rhyme
» اچ تی سی Radar
» اچ تی سی Explorer
» اچ تی سی Amaze 4G
» اچ تی سی Titan
» اچ تی سی Panache
» اچ تی سی Status
» اچ تی سی Sensation 4G
» اچ تی سی Sensation
» اچ تی سی Flyer
» اچ تی سی HD7S
» اچ تی سی Incredible S
» اچ تی سی ChaCha
» اچ تی سی Salsa
» اچ تی سی Wildfire S

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 2201 تا 2300 از مجموع 2463 مورد

مقداد م در تاریخ : 1394/1/18

دوست عزیز تعصب ینی چی؟ اینکه واقعیات گفته بشه میشه تعصب ؟ تعصب ینی صرف علاقه به یک برند ، شما چشمتو روی حقایق ببندی و حتی نظرات افراد آگاه رو رد کنی نه اینکه نظرات اشخاص مطلع و آگاه رو بیان کنی

مهرداد ق در تاریخ : 1394/1/17

http://gadgetnews.ir/48166/%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D8%B7-%D9%88-%D8%AE%D8%B4-%D9%88-%D8%B6%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DA%86-%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%859/

یعنی اینا از یه گوشی چی میخوان

خواهشن ببینید با چه چیزای چه بلایی سر این گوشی میارن

hosein a در تاریخ : 1394/1/17

سلام خدمت دوستان
واقعا از خواندن نظرات من تعجب کردم
اون افرادی که انقدر سامسونگ رو دوست دارند چرا توی قسمت ام9 نظراتشون رو بیان میکنن!
من خودم از طرفداران اچ تی سی هستم و در حال حاضر 2تا گوشی اچ تی سی از جمله ام8 رو دارم ولی بازم خودم میگم که ام9 اون چیزی نبود که فکر میکردم و برای سال 2015 یکم عجیب بود این محصول
هموانطور که دوستان هم اشاره کردند روی کاغذ شاید اعداد بیشتر باشه اما تا زمان نصب نرم افزار و کارایی خیلی چیزها مشخص میشه
ام8 هم توی خیلی چیزها از رقبا ضعیف تر بود اما الان همون دوستان سامسونگ دوست من امروز اعتراف میکنن که ام8 خیلی بهتر عمل کرد
اتفاقا دوربین و اسپیکر و فلز بودن گوشی یکی از مزایای ام8 بود که در ام9 هم باید دید که همینطور هست یا نه
البته لازم به ذکر هم هست که سامسونگ هم پیشرفتی در اس6 داشت و من خودم این کمپانی رو تحسین میکنم که راه نوکیا رو پیش نگرفت و تحولی به محصولاتش داد

بازم خواهش میکنم که نظرات سامسونگ رو در صفحه خودش داشته باشید و از تعصب دست بردارید
زمانی هم بررسی تخصصی رو انجام بدید که گوشی در دست کاربران قرار بگیره و نرم افزارها روی اون نصب بشه تا بتونیم قابلیت های واقعی یک گوشی رو متوجه بشیم

با تشکر

وحید ص در تاریخ : 1394/1/17

خوب دوست عزیز قبلا گفته شده و بازم میگم این گوشی لرزش اپتیکال نداره و فقط نرم افزاری هست شما نباید به حرف های یک سایت غیر معتبر ایرانی اعتماد کنید در ضمن خود مدیر عامل شرکت گفت دلیل استفاده نکردن از لرزش گیر اپتیکال کمبود فضا بوده ... دیگه حرفی نمیمونه

وحید ص در تاریخ : 1394/1/17

یعنی چی بیشتر توضیح بدین مشکل کانتکت با اینترنت دیگه چیه؟
من سه ساله کاربر اچ تی سی ام و خواهم بود همچین مشکلی تا حال ندیدم

Hamid Reza S در تاریخ : 1394/1/17

درسته که گوشی سامسونگ با رزولوشن بالاتر اومده ولی به نظر من این یک مبحث تبلیغاتی هست که سامسونگ به راه میاندازه تا بتونه خودش رو پرچمدار نشون بده.

من از سامسونگ انتظار دارم اگه میخواد خودش رو اثبات کنه که بهتره یک طراحی خوب رو یکبار انجام بده ولی همون رو بهبودی بده که کاربرد بیشتری داشته باشه. نمیدونم خیلی مهمه که ضخامتش کمترین باشه ولی دوربینش اونطور پریده باشه بیرون؟

میتونست از روشی که HTC استفاده کرده بهره بگیره که فقط یک محافظ گوشیش بیرون بمونه . نه کل ماژول دوربین.

برای کاربر نهایی مهم راحت بودن و اعتماد به کالا و عمر بالای باطری مهمه.برخی دوستان امکاناتی که فقط سامسونگ داره تبلیغ میکنه رو دارن تکرار میکنن. مشکل همینه که دوستان برای تمامی محصولات Falgship سامسونگ همین روش رو در پی گرفتن ولی پس از ورود اون محصولات به بازار مشکلاتش رو دیدن دیگه صحبتی از اون همه تبلیغ نبود. دوباره برای محصول جدید همین روش رو ادامه میدن.

وحید ص در تاریخ : 1394/1/17

دوست عزیز یه نکته ای رو متذکر بشم اینجا صفحه طرفداران اچ تی سی هست و همین طور شما با یک مشت اعداد و ارقامی که در عمل واقعا تفاوتی ایجاد نمیکنه صحبت میکنی
(وضعیت سامسونگ که با خبر استخدام 500 هوادار تقلبی برای معرفی گلگسی اس6 و پر کردن سالن مشخصه)
خواستم توی این نظر یک چیزی رو گوش زد کنم طرفداران اچ تی سی هیچ وقت به اعداد ارقام اطمینان نمیکنن نه که قبول نداشته باشن نه اعتماد نمیکنن در عوض به برندشون اعتماد میکنن...
اچ تی سی به معنای واقعی یک برند محبوب برای با کلاس هاست

شما هم مجبور نیستی بخری ، ولی حق هم نداری یک جانبه توی صفحه اچ تی سی نظرات سامسونگیت رو [بگی] ... این که من ام9 میخوام نه اس6 به خودم مربوطه ولی واقعیت ها رو هم قبول دارم و میدونم پردازنده اس6 به خاطر لیتوگرافی 14 نانومتری گرمای کم تر و فرکانس بالاتری داره پس کمی بهتره (و همین طور گرافیک ام9 از اس6 قوی تره) ولی اینا دلیل نمیشه به خاطر یک پردازنده ناقابل که قدرتش حالا حالاها به راحتی جوابگوست یک عمر حداقل 2 ساله خودمو بدبخت کنم و با رابط کاربری پر از لگ سامسونگ کار کنم اونم به بهانه پردازنده قوی تر(که به لطف رابط کاربری غیر بهینه هیچ و پوچ میشه) و سنسور ها بیشتر .....

بحث با شما بی فایده ....والسلام
یا علی

میکرب د در تاریخ : 1394/1/17

دوستان به نظر شما اگه یکی دو ماه دیگه صبر کنم قیمتش از
2,350,000 پایینتر میاد؟
الان با قیمت 2,350,000 تو بازار ایران موجود هست

مقداد م در تاریخ : 1394/1/17

دوست عزيز من خودم تا چند سال آينده فقط ميخام آيفون بخرم ولي وقتي شما ميگين سامسونگ با تبليغات به اينجا رسيده آدم ميمونه چي بگه ؛ بني به نظر شما مردم جهان ميشينن پا تي وي و ماهواره و ميگن هركي قشنگتر و بيشتر تبليغ كرد ميرن ازون ميخرن ؟! نه دوست عزيز هر شركتي كه عملكرد خوبي در فروش داره ، تونسته رضايت بيشتري رو كسب كنه و اين فقط با "مقايسه" بدست مياد نه تبليغات

مقداد م در تاریخ : 1394/1/17

اينم به اون مطالب قبلي اضافه شد ! چيت ؟؟! به هر حال ساده ترين راه برا نديدن پيشرفتهاي يك كمپاني ، اتهام پول دادن به سايتهاست مثلا سام ارنا ! شما درست ميگين هم gsmarena هم phonearena هم verge هم engadget هم pocketnow هم slashgear از سامسونگ بابت ذكر نقاط برتري اون مقابل ام٩ پول گرفتن و ممنونم از تذكر بجاي شما . مورد بعدي هم تقلب در بنچماركهاست كه شما اشاره كردي و اين ميرسونه كلا چيپ اس٦ عملكردي در سطح اس٨٠٠ داره و با تقلب به اين جا رسيده ولي شما . اميدوارم بابت اين كامنتتون خيلي لايك بگيرين از دوستان

مقداد م در تاریخ : 1394/1/17

دوست عزيز شما ميتوني بري خودت سرچ كني من وقت ندارم برا شما مدركي بذارم . ضمن اينكه شما كجا خوندي كه گرماي كمتر باعث بالا رفتن عملكرد در بنچماركها ميشه ؟؟! پس اصن ترانزيستور بيشتر نقش نداره و با يك چيپ خيلي خنك و با وجود صفحه با رزولوشن ٢ك ، ميشه بهترين بنچماركها رو بدست آورد ؟! خيلي جالبه اين مطلب و شما طبق تصوراتتون برا خودتون مطالبي ميگين و سعي ميكنين اونارو علمي نشون بدين و نظرات بقيه رو اشتباه . ضمن اينكه بحث با شما كه برتري اس٦ مقابل ام٩ رو فقط در پردازنده ميدونين فايده اي نداره ؛ شما ميتوني هرطور دوس داري قضاوت كني و در مورد صفحه و دوربين و همه چيز بگي ام٩ بهتره ولي نظرات معتبرترين سايتهاي جهان خيلي با شما تفاوت داره

مقداد م در تاریخ : 1394/1/17

استاد عزيز : اولا اوني كه شما ميگي ٤٤١ پيكسل بيشتر رو چشم نميتونه تشخيص بده ، اشتباهه كاملا يني تا جايي چند ساله ديديم و همه سايتها نوشتن ، بيشتر از سيصد پيكسل واسه چشم قابل تشخيص نيس نه ٤٤١ ! ضمن اينكه بين كاربران ايراني و رزولوشن ٢ك چه ارتباطي هست كه به درد ما نميخوره ولي به درد كشورهاي ديگه ميخوره ! ضمن اينكه شما در اشتباه هستي كه فك كردي رزولوشن ٢ك واسه تبليغاته ! پس اين صفحه ٢ك شفافيتي نمياره مقابل fhd و كلا بي مصرفه ؟! چون ام٩ از fhd بهره ميبره و اس٦ از ٢ك ، قضاوت كردي پس ٢ك بي مصرفه ؟؟! فلگشيپ سال بعدي htc هم اگه با وجود صفحه ٥.١" مثلا يا ٥.٢" بياد از ٢ك بهره ببره بازم اونو تبليغات ميدونين ؟؟ در مورد صفحات آمولد و ips هم بايد بگم اطلاعاتتون كامل نيس چون امولد ، بسيار ناچيز نور خورشيد رو رفلكت ميكنه ضمن اينكه مقدار نيت كمتر صفحه ام٩ مقابل اس٦ در كنار رفلكت بيشتر ام٩ ، به خوانايي اون زير نور صدمه ميزنه البته امتياز ام٩ در عملكرد زير نور خيلي خوبه ولي مسلما از اون بهترم هست و اس٦ يكي ازوناست . در مورد معماري ١٤ مقابل ٢٠ ، بازم بايد بگم اگه بيشتر تحقيق ميكردين ميديدين هر چي سايز چيپست كمتر بشه ، ترانزيستور بيشتر جا ميشه و اينجا جاي بحث راجبه اپل نيس ولي سربسته بگم به شما كه A7 در مقابل A8 ، سايز تراشه بيشتري داره ولي قدرت كمتر شده چون در اولي يك ميليارد و در دومي دو ميليارد ترانزيستوره و كلا اگه شما به تعداد ترانزيستور دقت ميكردين متوجه مطلب ميشدين ؛ ضمن اينكه چطور ميشه A57 روي دو گوشي كه يكي از صفحه fhd و يكي از ٢ك بهره بردن ولي در آنتوتو و geekbench multi و single اينقد اختلاف زياد بشه ؟؟؟ نه دوست خوب فقط در معماري نيس بلكه در مواردي هست كه شايد خيلي ها بهش توجه نميكردن و اونم همون بحثيه كه گفتم . به هر حال موارد برتري اس٦ خيلي زياده ولي مسلما ام٩ هم گوشي خيلي خوبيه

aidin v در تاریخ : 1394/1/17

دوست عزیز بنچمارک هیچ وقت معیار سنج قدرت در استفاده روز مره و عادی نیست
کلا سامسونگ همیشه تو بنچمارک گیری چیت (cheat) داره! اینو فراموش نکتید

Hamid Reza S در تاریخ : 1394/1/17

مهمترین مسئله ای که در مورد سامسونگ وجود داره تبلیغاتشه:

یکی از خلاقیتهای سامسونگ استفاده از LDDR4 هست .
جالبه M9 هم همین چیپ رو استفاده کرده . ولی به اندازه سامی تبلیغ نکرده .
بیشتر تبلیغاتش رو بر روی مسائلی قرار داده که کاربرایی که میخوان از گوشی به عنوان یک گوشی استفاده کنن میخوره نه مثل سامی فقط تبلیغ سخت افزار که اونم پس از یک سال منتظر اومدن گوشی جدید باشه که مشکلاتش رفع شده باشه.

یکی از کارهایی که سامی تو تبیغاتش میکنه استفاده از تکنولوژی هایی هست که برای اکثر مردم کاربرد خاصی نداره . مثل Scroll با چشم که من تا حالا ندیدم در اطرافیانم کسی بگه قابلیت جالبیه ولی چقدر سامی تو تبلیغاتش روش مانور داد و دوستان به به چه چه کردند.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/1/16

با سلام با توجه به اینکه گوشی رو چند سال نگه میدارید بهتره منتظر M9 وS6 بمونی تا یک دیوایس 64 بیتی داشته باشی چون 64Not4 بیتی نیست و حتی میان رده ها هم این رو ثابت میکنند که گوشی های اینده همه چیپست 64 بیتی دارند این به این معنا نیست که نوت 4 ضعیف باشه نوت4 هم مثل بقیه پرچمداران بدون لگ و عالی است مخصوصا قلم Spen که در گوشی های دیگه دیده نمیشه

محمد m در تاریخ : 1394/1/16

چیپست ام9 که اسنپدراگون 810 هست بر اساس لیتوگرافی 20 نانومتری ساخته شده چرا میگین 14 نانومتری؟

نوشین ا در تاریخ : 1394/1/16

با سلام:
اچ تی سی رو دوست دارم...ولی...
من چندین بار از گوشی های اچ تی سی مشکل جدی کانکت با اینترنت رو از این برند دیدم...
اگه موردی از این مدل دیدید لطفا بزودی بیان کنید...

وحید ص در تاریخ : 1394/1/16

خیلی ممنون از توصیتون پس یادم باشه در اجرای بازی های سنگین گلگسی اس6 صفحه رو خاموش کنم چون طبق گفته شما بهتره ... :D اقا محترم در نهایت من کاربر میخوام با صفحه روشن بازی کنم نه خاموش پس عملکردش در حالت روشن مهمه ... عجبااا
-------------------------------------
دوما لطفا به جای اسم کلی سایت های مختلف رو بردن یه لینک معتبر بدین که نشون بده نانومتر کم تر به غیر از مصرف کم تر و گرمای کم تر و کلن بهینه سازی ترانزیستورشم بیشتره
در ضمن عملکرد بهتر اس6 به دو دلیله اولا که گرمای کم تری تولید میکنه و پردازنده خنک تره بنابراین بنچمارک های بهتری میده
دوما به خاطر همین 20 نانو بودن ام9 فرکانس رو میارن پایین تر که کم تر داغ بشه پس باز هم در نتایج بنچمارک از اس 6 عقب میمونه ضمن این که به طور عادی هم فرکانسش 100 مگاهرتز از اس6 کم تره

سخن آخرم: در برتری پردازنده اس6 شکی نیست( البته فقط پردازنده) ولی به هیچ وجه دلیلی بر ضعیف بودن ام 9 هم نیست بحث سر اطلاعات غلط شما و بنچمارک محوری شما و اعتمادتون به یک مشت اعدا و ارقامیه که هر روز شرکت ها باهاش بازی میکنن ئ متاسفانه نه تنها شما بلکه خیلیا رو درگیر کرده و به اشتباه انداخته

As m در تاریخ : 1394/1/15

با سلام دوست عزیز منم سال نو رو تبریک میگم به شما و کل کاربران این سایت دوست عزیز لازم است که اینجا به چند سوال پاسخ پسخ بدید
1. آیا با هندزفری دیگری رو امتحان کردین ببینید صدا خوب میاد یا پایین
2.آیا پلیر دیگری رو امتحان کردید و یا تنظیمات دستی رو چک کردید

به هر حال اگر موارد بالا رو امتحان کرده باشید چند راه میمونه در صورت امکان از اطلاعات تون بک آپ بگیرید و ریست فکتوری بکنید اگر نشد فلش بزنید

اگر جواب نداد به یک تعمیر کار نشون بدید به احتمال زیاد مشکل سخت افراری باشه

(این مطالبرو به ترتیب عمل کنید در صورت امکان در صورت درست شدن و یا عدم درست شدن ما رو در جریان بگذارید)

As m در تاریخ : 1394/1/15

سلام، از اساتید محترم آقامحمدرضا، آقا مقداد و... میخوام صبر کنن که هر دو گوشی عرضه بشن بعد برسی های تخصصی تر را شروع کنن البته نمیگم سایت های دیگه بد نوشتن به هر حال عصر ارتباطات و اینم فضای مجازی البته نمیشه کاملا به این حرف ها اعتماد کرد و یه گوشی رو قبل از عرض اندام محکوم به ضعیف بودن کرد

keyvan kt d در تاریخ : 1394/1/15

دوستان یه نگاهی به بخش دوربین این لینک بندازین میبینید که نوشته تثبیت کننده اپتیکال تصویر هم داره. http://www.topinearth.com/Fa/11213/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87-%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%A8-%D8%A7%D9%85%D8%A7-%D9%86%D9%87-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DB%8C-HTC-One-M9-%D8%A7%DA%86-%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%DB%8C

مجتبی ف در تاریخ : 1394/1/15

با عرض احترام به دوست خوبی مثل شما خیلی تند نرید
منظور شما از قدرت کمتر صفحه ام 9 در برابر اس 6 چیه؟
اگه منظور مقدار وضوح تصویر(441 برای ام 9 و 576 برای اس 6)است پس خیلی در اشتباهید چون چیز تبلیغاتی هست(وضوح بالاتر از 441 با چشم قابل تشخیص نیست) و به کار هیچ یک از ماها (ایرانیهای گل) نمیاد چرا که تا اونجا که من میبینم هیچ کسی کلیپ 3 دقیقه ایی فول اچ دی با 1.5 گیگ حجم رو روی گوشی نمیندازه چه برسه به 2k !!! حجمش خیلی زیاده.
اگه منظور شما کم مصرف تر باشه منم موافقم چون اس 6 با سوپر آمولد پیکسل سیاه خاموش میکنه ولی ام 9 نه صفحه نور رو خیلی کم میکنه ولی باید توجه داشت که زیر نور مستقیم آفتاب فقط ام 9 حرف اول رو میزنه خیلی تفاوت داره خودم چک کردم.
در مورد استفاده از ARM A57 , ARM A53 که در هر دو استفاده شده هیچ فرقی نمیکنه فقط بحث سر چیپست و معماری اگزینوس 7420 و اسنپ دراگون 810 هست که با تفاوت معماری به این نتیجه رسیدن نه کم کردن لیتوگرافی به 14 نانومتر.(تعداد ترانسیتور و این چیزا در دست نیست شاید پس شما میگی لیتوگرافی بیاد پایین هم قدرت بیشتر میشه هم مصرف پس چرا اپل با لیتوگرافی 28 نانومتر دوال کور(دو هسته ای) تو بنچ مارکها بهتر از همه عمل کرده بود در iphone 5s ؟؟؟؟ فقط معماری هست فقط)
الان معماری اگزینوس بهتر از اسنپ دراگون عمل کرده فقط همین که چیز قابل توجه ایی که سامی به این نتیجه رسیده.
تو گرافیک هم شما برای note 5 گفتید از mail-T880 استفاده میکنه اینپ دراگون هم میخواد از aderno 530 استفاده کنه که باید با اون مقایسه بشه ولی الان 430 از mail-T760 سامسونگ بهتره.
باس رم هرچی من چک کردم htc از بهترینها استفاده کرده ببینیم تو بازار کی میبره؟؟؟؟

مقداد م در تاریخ : 1394/1/14

سلام آرش جان . بله حق با شماست ما هم در کمال احترام سعی کردیم و میکنیم بحث کنیم و هر فلگشیپی میتونه کار هر کاربری رو به بهترین نحوی انجام بده . ممنونم از لطف و ادب شما

مقداد م در تاریخ : 1394/1/14

دوست گرامی پس چرا در بنچمارکهای چیپست ، ام9 با رزولوشن کمتر صفحه ، قدرتش از اس6 با رزولوشن 2ک عقب مونده ؟؟؟ مگه شما نمیگی فقط تفاوت بین 2 معماری 14 و 20 نانومتری در کم مصرف بودنه ؟! خب شما بفرما مگه اکسینوس از ARM A72 بهره برده که اینقد اختلاف هست ؟؟ معلومه نه ولی این وسط یه چیزی هست که نمیدونستین و اونم اینه هر چقد سایز تراشه کمتر بشه ، ترانزیستور بیشتری در اون جا میشه و این ینی قدرت بیشتر تراشه البته شایدم حدس میزدین پول به سایتها داده شده که نتایج اینطور شده . ضمن اینکه اگه فردا مدیاتک بیاد با A57 چیپی اکتا بسازه با لیتوگرافی 10 نانومتری ، قطعا از چیپ 14 نانو قویتره و اشتباهه کسی ادعا کنه 10 فقط کم مصرفتره . البته شما طبق تصوراتتون حرف میزنین و اصن کاری به اینهمه بنچمارک در سایتها ندارین چون فقط اسنپ رو قبول داری و اگه به چنتا سایت سر میزدی میدیدی اظهار نظر عجولانه ای کردی و شاید فک میکردی که چیه این وسط که من بش توجه نمیکردم پس برو gsmarena یا phonearena یا verge یا engadget تا ببینی نتایج جالب اسنپ رو . در مورد گرافیک باید بگم شما بازم ظاهر قضیه رو دیدی چون در تست های off screen ینی manhattan و gfx ، اسنپ نتونسته از پس اکسینوس بر بیاد ولی در on screen که طبیعتا رزولوشن صفحه شرط اول هست ، میبینی اونی که رزولوشن hd یا fhd داره بهتر عمل کرده تا صفحه QHD . پس شما بهتره بیشتر مطالعه کنی تا منو متهم به ناقص بودن اطلاعات نکنین و همینطور باعث گمراهی بقیه دوستان نشین ضمن اینکه ازتون میخام به اون سایتهای معتبر جهان هم میل بزنین تا اونا رو هم متوجه داستان کنین تا بتونن از علم شما بهره ببرن و بدونن تفاوت معماری 14 با 20 فقط در کم مصرفیه نه قدرت ! و کمپانیی که از معماری 20 میپره 14 ، یادش رفته قدرت رو هم بیشتر کنه !

babak b در تاریخ : 1394/1/14

دوست گلم خیلی محبت کردی برام وقت گذاشتی . احتمال 95%(هرچند تو این کشور همیشه 5% کار از پیش میبرند)Note4 را میگیرم
بازهم ممنون ازت

مقداد م در تاریخ : 1394/1/14

بابک جان مارو شرمنده کردی با این اخلاق خوبت . راستش من در سطحی نیستم بخام راهنمایی کنم و آقا فربود و محمدرضا جان ارجحیت دارن ولی سعی میکنم پیشنهاد خوبی بهت بدم . ببین ، گوشیی که همه ی اون 4 موردو یک جا با هم داره ، به نظر من سیکس پلاس هست ولی به پول شما نمیخوره . مورد بعدی نوت4 هست که در دوربین و کیفیت صفحه و وضوح صفحه و باتری قطعا عالیه ولی در مورد روان بودن و نبود لگ ، نمیتونم 100 درصد تضمین بدم چون تاچ ویز روی نوت به سبکی اس6 نیست هرچند خیلی ها راضی ان ولی چون دوس ندارم بد راهنماییت کنم ، نمیخام بگم 100درصد از جهت روونی خیالت راحته ولی اگه سری به پیج نوت4 بزنی میبینی کسی ناراضی نیس و اگه مشکلی بود با نصب رام برطرف شده با اینهمه انتخاب با شماست . مورد بعدی که اتفاقا هر 4 موردو داره ، لومیا 1520 هست (البته رزولوشن fhd هم خیلی خوبه هرچند روی شش اینچ مطمینا فوق العاده نیس ولی بازم میگم خیلی خوبه) ولی محدودیت های وین فون هم اذیتت میکنه و هر برنامه و بازیی رو شاید نتونی بگیری مثلا من شنیدم (ولی مطمین نیستم) که clash رو نمیتونی داشته باشی ضمن اینکه چیپست و گرافیک اون تقریبا دارن قدیمی میشن . گزینه بعدی ذد3 هست ولی دوربینش نه در حالت اتو ینی 8 و نه در 20 شما رو راضی نمیکنه و همون چیپ و گرافیک تقریبا قدیمی رو داره در کنار 32 بیتی بودنش وگرنه بقیه مواردش خیلی خوبه . ذد3 کمپکت هم در دوربین و وضوح صفحه نمایش مشکل داره پس اینم هیچ . لومیا 930 از لحاظ باتری بسیار ضعیفه و محدودیت های وین فون هم نسبت به اندرووید و ios زیاده پس اینم هیچ . گزینه بعدی اینه مینونی صبر کنی نوت5 ارایه بشه (که زمانش نزدیکه) و بعد یکی دو ماه فروکش تب اولیه قیمت میتونی اونو بخری که مشکل لگ ایشالا برطرف شده مث اس6 که به نظر من بهترین راه همینه واسه شما چون شما الان میخای 1800 هزینه کنی و یه گوشی 32 بیتی با مشخصات تقریبا قدیمی خرید کنی ینی مثلا آدرنو330 یا اس801 و بهترین راه اینه یکم صبر کنی تا نوت5 بیاد و با گذاشتن 200 300 تومن میتونی مشخصات خیلی بهتری بدست بیاری . بابک جان غیر اینها من مورد دیگه ای پیدا نکردم که هم مشخصاتش به روز باشه هم هر 4 موردو داشته باشه . راستی میتونی با دو از بهترین اساتید این سایت که خیلی خیلی با ادب و با دانش هستن مشورت کنی : Adrian F که اخرین کامنتش در پیج ذد3 دو سیم بوده و یکی هم far z در پیج اس6 . ببخش طولانی شد

مقداد م در تاریخ : 1394/1/14

من از نظرات خوب شما استفاده میکنم و ببخشین نظراتمو گفتم دوست عزیز . با حرفااتون موافقم و به نظرم هرچند ام9 گوشیه خوبیه ولی مسلما کسانی که گوشیهای زیبای ام8 و حتی ام7 دارن نباید اونو بخرن و به قول شما باید منتظر ام10 باشن تا همه چی پیشرفت بهتری داشته باشه . بنده هم واقعا به طراحی و محیط سنس و جنس بدنه htc علاقه داشتم و دارم و امیدوارم جایگاه این کمپانی خیلی بهتر ازینا باشه

مقداد م در تاریخ : 1394/1/14

فربود جان راجع به ام7 راستش این اولین باره کلا این قضیه رو میشنوم . در مورد باتری ام9 باید بگم من خیلی سایت ریویو دیدم و شاید بالای 95 درصدشون از باتری ضعیف و دوربین ام9 هم در روز و مخصوصا در نور کم راضی نبودن البته با توجه به 1-مصرف انرژی صفحه ips ام9 مقابل آمولد 2-مصرف کمتر انرژی امولد نسبت به امولد نسل قبل 3-چیپست با معماری 14 مقابل 20 اسنپ که حدود 30 درصد مصرف انرژیش کمتره تا 20 نانو ، میشه گفت مصرف انرژی در اس6 بهینه تر باشه تا ام9 . البته در حالت عادی شاید باتری 2840 واسه صفحه fhd خیلی خوب باشه ولی وقتی اینهمه سایت ریویو دارن و 95درصد به این مشکل اشاره کردن ، حتما اینطور بوده و نمیشه گفت همه سایتها پول گرفتن که ام9 رو ضعیف نشون بدن . همین بحث هم راجع به دوربین ام9 مطرح هست و نمیشه ادعا کرد اگه این دو گوشی در دست ماها باشه ، مثلا دوربین ام9 بهتره تا اس6 یا آیفونها یا اگه دست ماها باشن این دو گوشی ، محاله در تست آنتوتو یا geek bench single & multi core اسنپ کم بیاره .

مهدی ر در تاریخ : 1394/1/14

سلام به همه عزیزان
سال نو به همه مبارک باشه و سال خوبی داشته باشید
دوستان من یه گوشی اچ تی سی مدل دیزایر 601 دارم
چند روز پیش با کابل AUX به ضیط ماشین وصلش کردم اما الان با هنذفری صداش به شدت پایین اومده
لطفا راهنماییم کنید که باید چطوری درستش کنم
احتیاج به تعمییر سخت افزاری داره یا جور دیگه هم میشه درستش کرد
ممنون اگه جوابم رو بدید

وحید ص در تاریخ : 1394/1/14

اقا بیخیال خیلی تند میری با اطلاعات ناقص
هر دو چیپ اگزینوس و 810 از 4x ARM Cortex-A57 +
4x Cortex-A53 استفاده میکنن و هر تو مشخصات دیگه برابرن فقط نکته ای که هست چیپ اگزینوش 14 نانو متری هست و این یعنی مصرف کمتر و گرمای کم تر و به هیچ وجه این معنی رو نمیده که چون 14 نانومتره قدرت بیشتری داره ...
مصرف زیادتر ام هم سر همین موضوعه که 810 20نانومتری هست و همون طور که گفتم گرمای بیشتر و مصرف بیشتری رو داره ...
در ضمن توی گرافیک ام9 با ادرنو 430 اس6 رو میزاره تو جیب بقلش ....
شما یه مقاله در مورد پردازنده ها اول بخون بعد بیا بحث تخصصی انجام بده این طوری همه رو گمراه میکنی

یا علی

فربود ف در تاریخ : 1394/1/14

چون خیلی روی حرفهایی این سایتها حساب میکنید خوبه براتون یادآوری بکنم که همین سایتها بخصوص اون سام ارنا در زمان معرفي ام۷ عنوان کرد که زمان شارژ این گوشی چهارونيم ساعت هست!! قابلیت پخش ویدیو های فول اچدي رو نداره (اونزمان این قابلیت جدید و رو بورس بود).بازی ریل ريسنگ رو هم با لگ اجرا میکنه (یه ویدئو هم گذاشته بود که این قضیه رو نشون میداد) .این یه رو بعنوان نکات منفی این گوشی مقابل اس۴ آورده بود.بعدا دیدیم که هیچکدام درست نبودند.جالبه زمانیکه کاربران بعدا اعتراض کردند که ری ويو منفی که شما از ام۷ دادید واقعیت نداره با کمال وقاحت اعلام کردند نمونه ای که در اختیار ما بوده اینجوری بوده!این سایتها برای پول و منفعت کار میکنند و البته بعضی شرکتهای شناخته شده در خرج کردن پول جهت تبلیغات زرد ید طولایی دارند.مثلا چطور ممکنه ام ۹ با باتری 350ميلي آمپر بزرگتر و صفحه فول اچدي از اس۶ دوام کمتری داشته باشد آنهم حدود دوساعت! گیرم اگزينوس کم مصرف ترشده باشه فکر نمیکنم اسنپ هم بیکار نشسته باشه.از اونطرف هم در مقابل صفحه پر مصرف 2Kرو داره که در بدترین حالت هم باتری ام ۹ بدتر از اس۶ نخواهد بود.بقیه موارد هم به همین صورته طبيعيه کسانی که با عملکرد این چند سایت آشنا هستند به حرفهاشون اعتمادی نکنند.بهرحال از قدیم گفتند دوصد گفته چون نیم کردار نیست.تا گوشیها به بازار نیان و کاربران باهاشون کار نکنند نمیشه نظر قطعی داد.

Sky ~ در تاریخ : 1394/1/13

دوستان سلام و میخواستم نظرتونو در این مورد بدونم , بنظر شما من note 4 بخرم یا منتظر بمونم s6 ویا htc one m9 به بازار بیاد و بعد گوشی بخرم ؟!

با توجه ب اینکه ی گوشیو چند سال دارم , ب نطرتون کدوم گوشی تا چند سال دیگه هنوزم پاسخگو هست ؟؟!

MOHSEN G در تاریخ : 1394/1/13

خواستم جواب دوستان رو بدم ولی مقداد عزیز همه چی رو گفت و من تکرار نمی کنم به جز این مورد که اس۶ هم در زمینه شارژ دهی ضعیف عمل کرده و در حد ام۹ ظاهر شده..
هنوز هم معتقدم کسانی که سال گذشته با قیمتی نزدیک به ام۸ اس۵ پلاستیکی رو خریدند ضرر کردند چون نسبت به پولی که هزینه کردند کالای هم ارزشی نخریدند ولی از حق نباید بگذریم که امسال خرید ام۹ با وجود گلکسي اس۶ اشتباه یا در بهترین حالت هیچ برتری نسبت به خرید اس۶ نداره ، سامسونگ به بازخورد ضعیف اس ۵ توجه کرد و امسال جبران کرد، در مورد ام ۹ منتقد باشید تا شاید در ام۱۰ جبران بشه... تنها نقطه برتری ام۹ به اس۶ قابلیت اضافه شدن حافظه جانبی است و در بقیه موارد متاسفانه ضعیف تره،، لازم به ذکره که بنده عاشق طراحی های زیبایی سری وان اچ تی سی هستم و الانم از ام۸ استفاده میکنم و به هیچ مشکلی بر نخوردم...

مقداد م در تاریخ : 1394/1/13

دوست عزيز ، درسته ام٩ در بخش دوربين پيشرفت داشته ولي اس٦ هم پيشرفت داشته تا اس٥ ضمن اينكه "كيفيت نهايي و وجود ois " برتري اس٦ مقابل ام٩ رو در اين بخش هم ثابت ميكنه ضمن اينكه هرچند عملكرد چيپست در دوربين و پردازش تصوير موثره ، ولي اين مسلما همه چيز نيست ووگرنه طبق حرف شما كيفيت عكس در دو گوشي با چيپ اس٨١٠ بايد كاملا مشابه باشه درسته ؟! در حاليكه اينطور نيس و الگوريتم پردازش تصوير در سامسونگ و گوشي هاي آيفون خيلي متفاوت و بهتره تا htc

مقداد م در تاریخ : 1394/1/13

دوست عزيز
ممنونم از توضيحاتتون ولي طبق فرمايشات شما حالا كه اس٨١٠ با معماري ٢٠نانو ساخته شده و اكسينوس ٧٤٢٠ از ١٤ نانو پس جواب معلومه كدوم كم مصرفتره ولي شما فرمودين مصرف كوالكوم كمتره ؛ در بحث قدرت هم بازم با توجه به معماري ١٤ ، چون تراتزيستور بيشتري در چيپ جا ميشه ، پس قدرت بالاتر ميره و قدرت اكسينوس ٧٤٢٠ بيشتره كه در نتايج بنچمارك كاملا اين مشهوده ؛ ضمن اينكه اس٨٢٠ بر مبناي ١٤ نانو ساخته ميشه نه ١٠ و ١٠ برا سال ٢٠١٦ هست و با ارايه اس٨٢٠ ، كوالكوم ميخاد از زير سايه اكسينوس بياد بيرون ضمن اينكه بايد با چيپ هاي A9 و A9x كه اونا هم بر مبناي ١٤ يا ١٦ نانومتري ساخته ميشن و همچنين چيپ نوت٥ كه احتمال زياد بر مبناي A72 ساخته ميشه و گرافيك مالي T-880 رقابت كنه ؛ در بحث مقايسه محيط سنس با تاچ ويز بايد بگم اطلاع داشتين سامسونگ نرم افزارهايي رو در جهت افزايش سرعت ، حذف كرده و سرعت گوشي رو زياد كرده و اصلا نگرانيي ازين بابت وجود نداره ؟؟ ضمن اينكه بازم اشاره ميكنم با وجود معماري ١٤ نانو و مصرف انرژي واقعا بهينه هم در چيپ هم صفحه نمايش ، باتري ٢٥٥٠ مشكلي نداره و اتفاقا خيلي از سايتهاي معتبر جهان ، به مصرف زياد باتري ام٩ اشاره كردن اونم با وجود صفحه fhd و باتري اس٦ عملكرد بهتري نشون داده . در مورد استفاده از رزولوشن 2k بايد عرض كنم اگه مصرف انرژي رو بشه بهينه كرد ، هم به شفافيت كمك ميكنه هم به باتري فشار نمياد در واقع اگه مصرف انرژي صفحه رو بهينه نكنن ، حتي صفحه اي مث ام٩ با رزولوشن fhd ، از صفحه اس٦ با رزولوشن 2k مصرف انرژي بيشتري داره

arash r در تاریخ : 1394/1/13

با سلام به دوستان عزیز
نمیدونم والا این بررسیهای موشکافانه که شما انجام میدید آخرش میخواد به چه نتیجه ای ختم شه
دوستان باور کنید تموم محصولات برتر پرچمدار شرکتها مثل ام 9 اس6 آیفون 6 زد3 میت 7 جی3 و ..... همه محصولات بی نظیری هستند .مهم اینه که هر کدوم از ماها از کدوم خوشمون میاد
سوال از شما
آیا در استفاده از هرکدوم میشه بگید فلان بازی رو اس6اجرا میکنه ولی ام 9 یا بقیه نه
یا خداوکیلی با اس6فلان عکس رو گرفتید که ام 9 یا بقیه نگرفتند
دوستان در واقعیت و استفاده هیچ محصولی به بقیه برتری نداره چون تقریبا همه از ویژگیهای برابری بهره میبرند و اختلافات خیلی کمشون باهم اصلا قابل عرض نیست بذارید بیان این گوشیا بعد بخرید و حالشو ببرید
دوستان چقد از ام 8بد گفتند یادتون که هست من الان حدود 8 ماهه دارمش خداوکیلی خیلی خوبه هیچ ایرادی نداره سرعتش دوربینش با دوربینش عکسای بی نظیری گرفتم باتریش راحت با استفاده متوسط دو روز جواب میده از شما میخوام صبور باشید و به نظر هم احترام بذارید چون فقط میمونه سلیقه دوستان که از چه محصولی خوششون بیاد
پیروز باشید.

rasoul r در تاریخ : 1394/1/13

ولی خدایی دارن خیلی گرون میدن مگه ایفونه تازه اونم(iphone6plus) بااین قیمت نجومی ارزش خرید نداره.

babak b در تاریخ : 1394/1/13

اقا مقداد ما تسلیم
حالا بیا یک لطفی در حق این دوستت بکن.
ببین مدت زیادی در فکر خرید گوشی هستم وآخر این ماه قصد قطعی خرید دارم، خیلی سایتها را گشتم البته نه مثل شما تخصصی والان یک حالت وسواس پیدا کردم. تا 1700-1800 هزینه میکنم.میخوام شما راهنمایی کنید وپیشنهاد خودتان را بدهید چه گوشی بخرم
موارد مد نظرم 1- دوربین بسیار برایم مهم است 2- صفحه نمایش شفاف ووضوح خوب (یک چیز مثل Note4)
3-کیفیت باتری که لااقل 3 2-ساعت کاربا wifi باتری تمام نکند 4-روانی گوشی ونداشتن لگ .زیاد اهل بازی نیستم ولی پردازش گوشی خوب باشد وهنگ نکند.,وگوشی دو سیم کارت برایم در ارجحیت است
البته خودم این گوشیها مد نظرم است G3 Dual &Z3 Dual &honor 6 L12
ممنون از تو دوست گرامی

مجتبی ف در تاریخ : 1394/1/13

سلام دوست عزیز
من با ios کار نکردم اما به چند دلیل گوشی ios ایی سریعتر از اندرویدیی هست:
1- بهینه سازی سیستم عامل با قطعات سخت افزاری یعنی تغییر در سی پی یو arm v8 که 64 بیتی هست (در مدل arm v7 که روی 5s بود خود اپل 64 بیتی کرده بود) و مچ شدن با سیستم عامل اپل که با افزایش حافظه رم خودکار بعضی برنامه ها رو میبنده یا اگه حاد باشه (حاد حاد) ریست میشه.
2- استفاده از رم باس بالا در رم حجم مهمه ولی باس رم مهمتره مثل رایانه اگه رم DDR3-1333 رو با DDR3-2400 مقایسه کنی میفهمی خوندن اطلاعات چقدر خوب میشه.
3- رم باس بالا نیاز به حافظه ذخیره سازی با سرعت بالا داره که با استفاده از بهترین نوع ssd این کار رو به بهترین شکل انجام داده.
4- آنتن دهی که زبان زده همه هست.
اما بین m9 و s6 :
سی پی یو اگزینوس 7420 گوشی s6 باید گفت این سی پی یو خیلی عالی و یه سروگردن از اسنپ دراگون 810 کوالکام بالاتره اما باید اینو در نظر داشت که این سی پی یو از لیتوگرافی 14 نانومتر سود میبره که مقایسه بین اینکه کلا اگزینوس بهتره یا کوالکام رو سخت میکنه چرا که باید لیتوگرافیها یکی باشه که گفت کدوم بهتره!!!
مثلا اگه 810 رو که لیتو گرافی 20 نانومتره رو با اگزینوس 5433 (نوت 4 ) اونم 20 نانومتره مقایسه کرده متوجه میشید سامسونگ هنوز از کوالکام جلو نیفتاده.
مصرف کمتر کوالکام قدرت بالاتر و استفاده از رم با باس بالاتر همه مزیت کوالکامه.
مقایسه باید با اسنپ دراگون 820 بشه که دارای لیتوگرافی 14 نانومتره یا 10!!!
مصرف تو لیتوگرافی پایین تر کمترو درجه حرارت تولید شده هم همینطور کم میشه.
اما میرسیم به سیستم عامل اندروید:
htc برای راحتی کاربران همیشه یه اندروید ترو تمیز و فرض رو به اندروید خیلی گل گون شده ترجیح داده که بهترین چیز همینه اگه گوشی های قبلی این دو رو داشتید حتما دید که سامسونگ خیلی رو نرم افزارهای جانبی رو سیستم تاکید کرده همون تاچ ویز معروف اما htc با سنس خودش خیلی سریع و رون کار کرده.

خلاصه نظر من برتری بی چون و چرای سامسونگ در سخت افزاره اما موقته چون سیستم عامل سنگین باعث کندی و مصرف باتری نچندان قوی 2550 سامسونگ خواهد شد پس اچ تی سی منطقی عملکرده.

راستی صفحه نمایش یادم رفت:
وضوح تصویر بالاتر از 441 با چشم قابله تشخیص نیست پس صفحه 4K هم اگه بندازن رو گوشی با وضوح 1000 هم مهم نیست پس با یه صفحه فول اچ دی منطقی تره چون مصرف کمتر میشه و هزینه ساخت هم کمتر میشه.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/1/12

لازم به ذکر است که سامسونگ از رابط کاربری تاچویز بهره میبره که به شدت سنگین هست ولی سامی بیشر به کا آمد بودن رابط کاربری اهمیت میده و میشه گفت S6 از رابط کاربری سنگین اما کار آمد استفاده میکنه

M9 از سنس اچ تی سی بهره منده که به شدت سبک هست ولی به اندازه تاچویز سامسونگ کاربردی نیست و m9 از رابط کاربری سبک که پردازش ان راحت استاما کار آمدی ان در حد تاچویز نیست استفاده میکنه

سری ایفون از اپل هم سیستم عامل ios رو استفاده میکنه که از فضای خیلی کمتری از رم پر میشه و کاربردشم نمیشه با اندرویدی ها مقایسه کرد چون اندروید دریای از برنامه داره که خوب ای او اس انحصاری تر کار میکنه
موفق باشی

محمدرضا م در تاریخ : 1394/1/12

خوب دوست عزیز دیگه چیو تغییر میداد فقط از لحاظ ظاهری تغییر نکرده که من یکی به عنوان کاربر اچ تی سی خوشم میاد به هرحال سایقه ای هست

دوست عزیز شما افزایش زخامت اچ تی سی رو میگی ولی اینکه دوربین S6 نسبت به S5 تغییر نکرده رو نمیگی سامسونگ بهبود دوربین رو فقط به عهده ی پردازنده گذاشته!!!!

محمدرضا م در تاریخ : 1394/1/12

با سلام درست دوست عزیز ذخيره ی دیتا در اندروید بیشتر از IOS است اما این دیوایس و سایر پرچمداران اندرویدی از مقدار رم بیشتری استفاده میکنند نسبت به آیفون و آیپد و این باعث میشه که سرعت در یه حد باشه ولی خوب در برند اچ تی سی به دلیل استفاده از رابط کاربری فوق الاده سبک سنس موبایل های این برند مقداری روون تر از سایر برند ها هستن (این در پاسخ به دوستانی که میگن چون تست بنچمارک S6 از m9 بیشتره پس روون تره نه بلکه سرعت اجرایی بیشتره در حد یک 0.1 ثانیه) موفق باشید

مقداد م در تاریخ : 1394/1/12

استاد ، اولا مشخص شده عمر باتري ام٩ كمتره نسبت به اس٦ در gsmarena و phonearena و verge و چنتا سايت ديگه و حتي اشاره كردن عمر باتريش ضعيفه دوما استاد ، اينجا پيج ام٩ هست و نميشه من از باتري اس٦ به تنهايي حرفي بزنم ولي همينو به شما بگم هنر سامسونگ در صرفه جويي مصرف انرژي ، خيلي بهتره تا الجي ؟؟ صرف اينكه الجي نتونسته با رزولوشن ٢ك ، عمر باتري جالبي بدست بياره ، شما داري قضاوت ميكني پس سامسونگ هم نميتونه ؟؟!! اصن شما توجه كردي معماري ٢٨نانومتري مقابل ١٤ نانومتري ، از زمين تا آسمون در مورد مصرف باتري فرق داره و همچنين توانايي كمپاني ها در كاهش مصرف انرژي و مصرف كم انرژي آمولد مقابل ips ؟؟؟؟؟ لطفا قبل اظهار نظر خوب تحقيق كن و به چنتا سايت معتبر سر بزن تا برا حرفاتون مدرك داشته باشي

مقداد م در تاریخ : 1394/1/12

دوست عزيز ، ميشه بگين شما چطور بررسي هاي gsmarena و phonearena و engadget و verge و غيره رو ناديده گرفتين و خودتون به نتيجه رسيدين ام٩ بهتره ؟؟! من از شما چنتا سوال ميپرسم راست حسيني شما جواب بده ببينيم شما قانع ميشين يا من : اول : چيپست با معماري ١٤نانومتري قويتره يا ٢٠ نانومتري ؟ يني شما ميتونين اين همه تست بنچمارك رو نديد بگيرين صرفا به خاطر سامسونگ ؟؟؟؟ جواب شما اينه ٢٠ و اين مشخصا اشتباه و از روي تعصبه چون كه بايد اطلاع ميداشتي هرچي سايز چيپست كمتر بشه ، ترانزيستور بيشتري در اون جا ميشه و قدرت بالاتر ميره يني اينجا هر دو چيپ از ARM A57 استفاده كردن ولي ام٩ با وجود استفاده از صفحه fhd ، نتونسته در تست هاي چيپست بر اس٦ با رزولوشن ٢ك غلبه كنه . دوم : شما بفرمايين معماري ١٤ نانومتري كم مصرفتره يا ٢٠؟؟ حتما ميدوني كوالكوم اس٨١٥ رو كنار زد چون ديگه نميخاست دوباره با ٢٠نانو با ١٤نانوي اكسينوس روبرو شه و برا همين الان فقط به اس٨٢٠ توجه داره و كلا اس٨١٥ رو كنسل كرده . سوم : عملكرد ادرنو ٤٣٠ روي صفحه fhd ، فقط در تست ها با "در نظر گرفتن رزولوشن صفحه" تونسته بر مالي٧٦٠ غلبه كنه كه اين ارزش خاصي نداره و در ساير تست ها با وجود رزولوشن fhd ، نتونسته بر مالي غلبه كنه و اين يني عملكرد در سطح خوب آدرنو نه عالي . چهارم : در بحث كيفيت عكس ، شما يني معتقدي دوربين ام٩ بهتره تا اس٦ ؟؟! من نميدونم چرا شما اين همه review هاي gsmarena phonearena engadget verge slashgear و بقيه رو ناديده گرفتين و اعتقاد دارين "خودم به اين نتيجه رسيدم و اون سايتها طرفداري بيجا ميكنن" ؟؟! يني شما توجه نميكردين تا امروز عملكرد فلگشيپ هاي htc در زمينه دوربين متاسفانه از همه رقبا كمتر بوده ؟ شما تا حالا سايت dxo رفتين ؟؟؟ قبل اظهار نظر ، شما لطف كن برو اون سايتهايي كه اشاره كردم كه معتبرتر ازونا اصن نداريم و ببين ام٩ چه عملكردي مقابل اس٦ داشته هم در نور زياد هم در نور كم هم در فيلم برداري 1080p هم در 4k اونوقت قضاوت كنين و واقعيت راجع به ام٩ اينه در كيفيت عكس تونسته بهتر از ام٨ ظاهر شه نه اس٦ و آيفونها . پنجم : عمر باتري هست كه بازم مشخص شده در اين زمينه هم ام٩ مغلوب و عملكرد جالبي نداشته حتي با رزولوشن صفحه fhd و چنتا سايت رو كه صبح مرور ميكردم ٩٨درصدشون شكايت داشتن و صرف اينكه ١٠درصد نسبت به ام٨ افزايش داشته كه نبايد معيار شما باشه دوست خوب . ششم : روشنايي كمتر صفحه نمايش مقابل اس٦ و رفلكت نور به خوانايي زير نور صدمه زده ضمن اينكه مشخصه صفحه ام٩ به شفافيت اس٦ نيس هرچند تاكيد ميكنم اونقد فاحش نيس ولي به هر حال كمي فاصله هست . هفتم : رنگهاي صفحه ام٩ مث اس٦ طبيعي نيستن و اين هم ثابت شده . در مقابل ام٩ امكان افزايش حافظه رو نداره. كه ويژگي بسيار خوبيه كه اس٦ نداره همينطور دوربين سلفي كه عملكردي بهتر از اس٦ داشته همينطور اسپيكرهاي استريو عالي ؛ پس دوست عزيز ديدي با بررسي موشكافانه ، نقاط ضعف ها رو مياد و نميشه همينطوري قضاوت كرد و به نظر خودمون متكي بشيم

مقداد م در تاریخ : 1394/1/12

محمدرضا جان سلام . راستش با بيشتر حرفاي شما موافقم و واقعيته كه چيپست و gpu و دوربين و رم بهتره تا ام٨ ولي در بحث رقابت با اس٦ ، ام٩ عملكردش اصلا جالب نبوده به هر حال واقعيت رو بايد گفت با وجود ديس لايك فراوون

babak b در تاریخ : 1394/1/12

دوست گلم چی اون بهتره !
همچی بکنار بزگترین مشکل 6باتریش است شما یک سر بزن به بخش نظرات G3 تازه باتریش 3000 میلی آمپره ملت به ناله افتادن وای بحال صفحه نمایش QHD با باتری 2550 ازمدل S5 که هزار حرف وحدیث در مورد باتریش بود ضعیفتر

babak b در تاریخ : 1394/1/12

چه خبره 2.700 -3 ملیون بدنه را مگه با طلا ساخته!!!!

مهرداد ق در تاریخ : 1394/1/12

دوستان از نظر نرم افزاری s6 & 6plus & M9
کــــــدوم سر تر هستن

تا اونجایی که من اطلاع دارم سیستم عامل اندروید بیش از حد دیتا تو رم ذخیره میکنه و باعت ایجاد حجم اضافه تو رم میشه

آیا ios هم مثل اندروید هست و الکی دیتا ذخبره میکنه؟؟

ممنون میشم جواب بدین

مهدی ص در تاریخ : 1394/1/12

با سلام در جواب آقا mousen g بايد عرض كنم كه به قول دوستمون آقا محمد رضا بله با توجه به تحقيقاتي كه كامل انجام دادم اين گوشي از s6 سامسونگ بهتره . البته هر گوشي تا توي بازار و دست كاربر نياد امتحانش رو پس نميده چون اين اعداد و ارقام كه وجود داره و تست هاي زيادي كه شركتها رو گوشي انجام ميدن فعلا رو كاغذ و نوشته هست بايد خود گوشي البته نوع مربوط به خاورميانه بايد بياد تو ايران همه باهاش كار كنن بعد نظرات تكميلي داده بشه ولي بنده خودم هر گوشي رو كه بخوام بخرم سعي ميكنم كه ايراد و اشكالات اگه داره كامل برطرف بشه و قيمت بهينه بشه بعد بخرم ولي به نظرم از گوشي جديد سامسونگ از همه لحاظ بهتره البته بنده خودم تا حالا اچ تي سي و كلا سيستم عامل اندرويد نداشتم و الان هم آيفون 5s دارم ولي تصميم دارم اگه خوب در اومد و با توجه به راهنماييهاي كامل دوستان در اين سايت اين مدل رو بخرم كه يه اندرويدي تاپ داشته باشه حالا موقع خريد مزاحم دوستان ميشم براي اطلاعات تكميلي ولي خيلي گوشي باحالي به نظر مياد فكر كنم امسال حرف اول رو بزنه. يا حق

Amir M k در تاریخ : 1394/1/12

همه ی این درست ولازم همه دارن میگن HTC برای این گوشی وقت خاصی رو صرف نکرده وفقط خواسته به گوشی داده باشه بیرون
اونوقت همه از s6 اشکال میگرن s6 نسبت به سری قبلیش 2میلی متر نازکتر شده ولی my نسبت به me کلفت تر هم شده!!

محمدرضا م در تاریخ : 1394/1/12

بنا به گفته ی شما اچ تی سی یه شرکت تازه کاره و امتیاز کمی داره و قابل اعتماد نیست و ممکن ورشکست بشه !!!!🐮

چه طور میگی نسبت به مدل قبلی تغییر نکرده اینم نظر قبلی دوستمون که بسیار کامل هست:

((برای اونایی که میگن تغییری نداشته!
1- پردازنده بهتر شده
2- توی بدنه از مقدار بیش تری فلز استفاده شده
3- وزن کمتر شده
4- جم و جور تر شده 
5- حاشیه ها کمتر شده
6- اسپیکر ها باززززز هم قوی تر شدن 
7- دوربین جلو 4 اولتراپیکسلی شده! "یعنی دوربین جلوش یه غولیه واسه خودش!"
8-دوربین عقب 20 مگاپیکسلی شده و بسیار با کیفیت
9- امکان فیلمبرداری 4k بهش اضافه شده
10- رم 1 گیگابایت بیش تر شده و همچنین از ddr3 که توی نسل قبل بود الان ddr4 شده
11- باتری باز هم بهتر شده و 2840 میلی آمپری شده
12- رابط کاربریش سنس 7 هستش با اندروید لالی پاپ
13- بلوتوثش نسخه 4.1 هست یعنی خیییلی سریع تر شده
14- از سرعت 300mbps هم پشتیبانی می کنه یعنی سریع ترین سرعت اینترنت توی شبکه lte
15- پاور به کنار گوشی منتقل شده که باعث میشه ارگونومی گوشی بهتر شه
16- محافظ صفحه نمایشش goorilA GLASS 4 هست یعنی اصلا نمیشکنه و گوشی روش خش نمیفته!
17- رنگبندیش بیش تر شده
18- کاور جدید باهاش اومده یعنی DOT VIEW COVER جدید که فقط واسه اینه
19- توی نیم ساعت 60% از باتریش شارژ میشه یعنی سرعت شارژش فوق العاده شددده
20- 100 گیگ فضای رایگان ابری در اختیارتون هست 
21- حالا مدیاپلیر خود گوشی از تمام کدک ها پشتیبانی می کنه حتی DIVX و...
22- مقاومت گوشی در برابر ضربه و آب و خش و... خیلی بیش تر شده
23- قیمت گوشی در زمان عرضع نسبت به وان ام 8 در همون موقع صد دلار کمتره یعنی 650 دلار
------
خب حالا اینا یکمش بودن!))

farid h در تاریخ : 1394/1/12

اگه یه گوشی متفاوت میخواین m9 بهتره.تو ایران فقط با اپل میشه پز داد همین چون تو ایران کاربردی نداره

MOHSEN G در تاریخ : 1394/1/11

نظرات دوستان رو تا اینجا خوندم... خودم حدود دو ساله لوميا۹۲۰ دارم و ۶ ماه پیش اچ تی سی وان ام۸ خریدم... تا امروز در مقایسه با اکسپريا زد دو و گلکسي اس۵ خرید بهتری انجام دادم.. چون واقعا طراحی و ساخت این گوشی در زمان خودش بی رقیب بود و از لحاظ رابط کاربری و سخت افزار و باتری بهترین بود... دوربین دو تایى انقدر افکت های زیبایی به من می ده و قابلیت های نرم افزاری به قدری هست که مگا پيکسل پایین به چشم نمی آد... نرم افزار در حالت اتوماتیک جوری تصاویر رو اصلاح می کنه که در نهایت عکس زیبایی رو حتی برای چاپ کردن به وجود می آره... با اینکه کسی که گوشی ویندوزي داشته باشه متوجه میشه که سرعت رابط کاربری چقدر مهمه ولی باید اذعان کنم که این گوشی تو سرعت چیزی از وينفون ها کم نداره...
ولی امروز صحبت از مقایسه ام۹ با اس۶ سامسونگ مطرحه... درسته ام۹ زیباتر شده ولی کاربران همیشه دنبال تغییر هستند و اس۶ این تغییر رو نسبت به اس۵ به وجود آورده... تا امروز هم ام۹ هم از نظر دوربین و هم از نظر باتری ضعیف تر از بقیه بوده و حتی ضعیف تر از ام ۸ که جای تاسف داره... در کل کسی که وان ام۷ یا۸ داره نیازی نیست گوشی رو به ام۹ آپديت کنه چون چیز زیادی نصیبش نمی شه در حالیکه خرید اس۶ هیجان انگیز تره... در کل فراموش نکنیم که وقتی از به کمپانی بزرگ و معتبر مثل سامسونگ خرید کنید به طور خودکار شامل خدمات اون شرکت خواهید شد... الان هنوز هیچ ساعت رسمی واسه اچ تی سی معرفی نشده یا اصلا گجت پوشیدنی واسه اچ تی سی وجود نداره به هر حال کمپانی اچ تی سی کوچکتر از سامسونگه و حتی احتمال ورشکست شدن یا خریده شدن توسط کمپانی های دیگه ام هست.. امسال به صرفه تره که اس۶ اج خریداری بشه

مقداد م در تاریخ : 1394/1/11

نه دوست عزيز ؛ حرف شما از روي تعصبه ولي در واقعيت اس٦ از ام٩ خيلي بهتره ؛ خوبه من همه مطالب رو از بهترين سايتها واستون نوشتم بازم شما قبول نكردين

Mohammad K در تاریخ : 1394/1/11

سلام دوستان
یه سوال
ایا اچ تی سی ام 9 نسخه 64گیگا بایتی هم داره ؟؟؟؟

نوشین ا در تاریخ : 1394/1/11

سلام دوستان:
به نظر من همه برندها گوشی های خوبی هستند...
ولی من نمیدونم که به بصورت کلی iphone 6 بر دارم یا htc one m9...

مقداد م در تاریخ : 1394/1/8

سلام . صد در صد ام٩ از زد٣ بهتره هم از قدرت چيپست هم گرافيك هم طراحي و هم اسپيكر هم جنس بدنه ضمن اينكه مشخصه ٦٤بيتي بودنش بزرگترين مزيته نسبت به زد٣ و البته gsmarena مشخص كرده كيفيت عكسش كمي بهتره تا زد٣ و قطعا مقابل ام٨ و اينم شما ببين حالت اتومات و دستي مث زد٣ نداره و در هر حالي بيست ميگيره كه اين خيلي برتري خوبيه نسبت به سوني . دوست عزيز حالا كه كيفيت دوربين براتون خيلي مهمه در كنار امكانات ديگه و شايد به ساير كمپاني ها هم فك كني ، ميتونين به فكر نوت ٥ يا آيفون جديد هم باشي

محمدرضا م در تاریخ : 1394/1/8

سلام دوست عزیز بابا حداقل نگو فلان چیزش از مدل قبلی! ضعیف تره دوربین ام هشتی که ازش گفتی الان در دوربین سلفی ام 9 قرار گرفته و دوربین جلوی این گوشیم خیلم روی کاغذ قوی تره و باید در عمل دید نه در سایت های تبلیغاتی که ذهن رو منحرف میکنن این گوشی از زد 3 قوی تره به دلایل زیر:
1. 64 بیتی بودن چیپست سی پی یو
2.دوربین بهتر
3.صفحه ی گوریلا گلس4
4.رم 3 دی دی ار 4
5. بدنه ی بهتر
6.صدای بهتر

kaSra k در تاریخ : 1394/1/8

http://www.phonearena.com/news/Nokia-Lumia-930-wins-our-blind-camera-comparison-followed-by-Galaxy-Note-4-HTC-One-M9-ends-up-last_id67659
تو این لینک میتونید یه مقایسه از عکس چندتا گوشی مطرح رو ببینید، البته اینم بگم ام9 با اینکه آخر شده ولی کیفیت عکساش به هیچوجه پایین نیست
این عکسا بدون ذکر نام گوشی به نظر سنجی گذاشته شدن و بعد آمار رو اعلام کردن

مهرداد ق در تاریخ : 1394/1/8

قابل توجه دوستانی که میگفتند وان ام 9

فقط به بازار میاد

وان ام 9 پلاس هم میاد به بازار

http://www.gsm.ir/news/show/25239/%C2%AB%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1+%D8%A7%D8%B2+One%C2%BB%D8%9B+%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1+HTC+%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C+%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C+One+M9+Plus+%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1+%D8%B4%D8%AF

سامان ا در تاریخ : 1394/1/7

سلام دوستان به نظرتون زد3 بهتره یا این گوشی ؟ تورو خدا کمکم کنید ممنون میشم

sajjad s در تاریخ : 1394/1/7

قیمتش به نظرتون تو ایران چنده؟ 650 دلار قیمت اصلیشه

احمد ا در تاریخ : 1394/1/7

بعضی از دوستان میگن سامی از لحاظ آپدیت نرم افزاری از اچ تی سی بهتره.
دوست عزیز شما HTC میخری یه برچسب داره تو جلدش به اسم HTC Advantage که ضمانت 2 سال آپدیت بی چون چرا میده برای مثال ONE M7 که پرچمداره 2013 هستش و اندروید 5 واسش اومده (یا قراره بیاد).سامی شاهکار کنه نوت 4 و اس 5 رو 1 سال آپدیت میکنه.

مقداد م در تاریخ : 1394/1/7

سلام دوست عزیز . لازم دیدم منم در تکمیل بحث شما نکاتی رو یادآور بشم در مورد مقایسه دو گوشی ام9 و اس6
در مورد کیفیت صفحه نمایش ، خب مسلما همه چیز رزولوشن نیس ولی صفحه اس6 به علت استفاده از رزولوشن 2ک کمی شفافتره و ضمن اینکه روشنایی صفحه هم بیشتره که این در کنار رفلکت ناچیز نور ، میتونه به خوانایی بهتر زیر نور شدید کمک کنه . مورد بعدی رنگ های طبیعی صفحه اس6 در مقابل ام9 هست که فون ارنا امتیاز عالی رو به اس6 داده و رنگهای صفحه ام9 مث اس6 طبیعی نیستن البته واسه ما زیاد مهم نیس . مورد بعدی قدرت چیپست هست که با وجود استفاده از رزولوشن صفحه fhd در تمام بنچمارکهای gsmarena و phonearena نتونسته اس6 رو مغلوب کنه و اینجا مشخص میشه اس810 حتی روی صفحه fhd هم حرف خاصی برا گفتن نداره و نمیتونه در سطح اکسینوس 7420 باشه همینطور از لحاظ کم مصرفی ینی 14 نانومتری مقابل 20 نانو . در بحث gpu هم بازم با وجود 2ک ، در بیشتر تستها برابر شده با آدرنو که نتیجه خیلی خوبیه علیرغم 2ک بودن . در بحث کیفیت عکس ، gsmarena نوشته کیفیت عکس های ام9 بهتره تا ذد3 و خوشحالم که ذد3 رو مغلوب کرده ولی نویز وجود داره البته gsmarena کیفیت دوربین اس6 رو خیلی عالی ارزیابی کرده همچنین فون ارنا هم کیفیت ام9 رو در بخش دوربین خوب دونسته نه عالی و در نور کم ، اشاره کرده عکس های بی کیفیتی میگیره عوضش کلی از دوربین اس6 رو عالی دونسته . در بخش فیلم برداری هم اشاره شده فیلم های ام9 کیفیت عالیی ندارن و مسلما اینجا هم اس6 بهتره و کلا htc در زمینه دوربین متاسفانه در سطح اپل و سامسونگ نمیدونم چرا تلاش نمیکنه البته ام9 مسلما از ام8 بهتره . طراحی و جنس بدنه ام9 واقعا زیباست و نمیشه ازش ایرادی گرفت همینطور امکان افزایش حافظه که یه برتریه مقابل اس6 همینطور اسپیکر هاش ولی فک میکنم موافق باشین کاش کیفیت دوربین رو بهتر میکرد و از همون قدرت اسپیکر ام8 بهره میبرد . در بحث باتری هم متاسفانه با وجود استفاده نکردن از رزولوشن 2ک ، ضعیفتر ظاهر شده تا اس6 . بچه ها من خودم به htc علاقه دارم و از طراحی و سنس و جنس بدنه اش خیلی خوشم میاد ولی با توجه به موارد برتری اس6 بر ام9 و با توجه به اینکه اغلب دوستان ام8 دارن ، به نظرم خرید ام9 کار درستی نیست و بهتره صبر کنین تا اس820 در فلگشیپ htc باشه و رزولوشن صفحه هم پیشرفت کنه حتی دز سطح جزیی . ممنون فقط زیاد دیس ندین !

محمدرضا م در تاریخ : 1394/1/7

علیک سلام

جواب سوال اول: تا نیاد نمیشه نظر قطعی داد اما با مراجعه به کاغذ شگفت زده میشی باطری2840 میلی آمپر برای یه صفحه ی 5 اینچیه فول اچ دی که با قابلیت ذخیره ی نیرو در سنس خیلی عالیه میشه

جواب سوال دوم: خوب مشخص است که یک صفحه ی فول اچ دی نمیتونه با کیفیت 4کی نشون بده (اطلاعات دقیق ندارم )ولی خوب دمت گرم که میخای فیلم 4کی دانلود کنی من که حجم اینترنتشو ندارم

حجت ا در تاریخ : 1394/1/7

سلام دوستان عزیزم خوب هستین؟
ببخشین من میخوام بعد از 13 فروردین یه گوشی خوب بخرم قبلا میخواستم m8 رو بخرم که فهمیدیم گوشی M9 روانه بازار شد.
ولی متاسفانه تو برخی از سایت ها دیدم که نوشتن با اینکه دوربین این گوشی 20 مگاپیکسله ولی عکس های خوبی اصلا نمیگیره حتی فیلم مقایسه این گوشی با m8 تماشا کردم که دوریین m8 از ام 9 قوی تر بود.
میخواستم بدونم ایا با آپدیتی که برا این گوشی اومد تا مشکل داغ شدنش حل بشه که خدا رو شکر حل شد دوربینش هم بهبود یافته یا نه ؟
و در آخر هم میخواستم بگین که ام 9 خوبه زد 3 ؟
خیلی ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنین.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/1/6

جالبه خود اچ تی سی میگه یه اختلال کوچیک بین کار نرم افزار و سخت افزار بود که با یه اپدیت نرم افزاری حل شد حالا میگن که اچ تی سی Throttling کرده یعنی سرعت کلاک سی پی یو و جی پی یو رو کاهش داده اصلا فرض کنیم که فقط فرض که Throttling کرده باشه بازم گرافیک قوی تری داره نسبت به بقیه ی پرچم داران در ضمن اگه خیلی اطلاعات کاملی در مورد سنس نداری اشکال نداره میتونی با سرچ ساده تو گوگل اطلاعات رو بیشتر کنی

هر کی سنس اچ تی سی رو میشناسه بزنه لایک رو+++++

kaSra k در تاریخ : 1394/1/6

طبق گفته ی جی اس ام ارنا 62 ساعت نگه میداره، به نظر شما کمه ؟؟؟؟؟؟ اس6 64 ساعته
این گوشی فیلم رو 1080 نشون میده ولی اگر 4k هم نشون میداد چشم شما هیچ تفاوتی با 1080 متوجه نمیشه، این اعداد صرفا جهت تبلیغات هستن و بی مصرف

علی ع در تاریخ : 1394/1/5

سلام

دو تا سوال

اول اینکه در مورد باطری این گوشی نگران باشیم یا نه ؟؟

چون در تست ها جی اس ام که پایین رنک زد

دوم اینکه ویدئو 4k من دانلود کنم و رو گوشی M9 ببینم کیفیتش تو 1080 نشون میده یا 4k ??

وحید ص در تاریخ : 1394/1/5

اینا همش تبلیغ سوء برای ام9 تا اونجایی که یادم میاد همیشه اچ تی سی از اینجور تبلیغات سوء داشته و خواهد داشت
همیشه برترین ها زیاد دشمن دارن

وحید ص در تاریخ : 1394/1/5

همچین میگی قدرتش کم شده انگار شده اندازه دو هسته ای اسنپ 200 بابا قدرتش کم تر شده ولی هنوز هم خیلی قویه این کاهش قدرت فقط برای جلوگیری از داغ کردنه و توی دنیای واقعی تاثیری نداره

بابا اینقدر پیاز داغشو زیاد نکنید ...همش تبلیغ منفی برای ام9 تا پارسال به دوربینش گیر میدادن امسال به چیپست ... اصلا ام9 بد هر کی دوست نداشت نخره ...

همین الانشم اس6 جی پی یوش به شدت ضعیف تر از ام9 هست همشم که کپیه ( سامسونگ پی و فریم دورشو و... ) آدم گوشیش یکم داغ بکنه ولی اصالت داشته باشه نه این که همش کپی باشه

vahid s در تاریخ : 1394/1/5

فعلا که گوشی نیومده بازار و چیزی که مشخص هست روونی و گرافیک و البته هنگ نکردن گوشیهای اچ تی سی نسبت به مارکهای دیگست در طول دراز مدت .
این رو در طول کار کردن با گوشی های مختلف شاهدش بودم.
این اعداد و ارقامها وافعا عددی بیش نیست و از لحاظ نرم افزاری جایی واسه نگرانی نداره و هر کسی رو میتونه ساپورت کنه به هر حال الان انتخاب گوشی سلیقه ای هست با توحه به نزدیک بودن سخت افزارها و نرم افزارها به همدیگه از لحاظ کاربرد.

مصطفی ک در تاریخ : 1394/1/4

با توجه به قیمت ام9 موقعی که وارد ایران شد، احتمالا قیمتش هم حدود 2 میلیون و 300 باشه؟

J 1 در تاریخ : 1394/1/4

طبق بررسی فون آرنا دلیل اینکه این گوشی دمای آن بعد از آپدیت پایین آمده کاهش فرکانس پردازنده 810 است که باعث پایین آمدن کارایی گوشی شده است و نتیجه بنچمارک ها نیز کاهش یافته است همچنین در استفاده طولانی مدت دوباره گوشی گرم خواهد شد.
باطری این دستگاه نیز با وحود ظرفیت در ظاهر خوب و مجهز بودن صفحه نمایش به رزولوشن پایین تر FHD نسبت به رقبا، نتایج نا امید کننده ای کسب کرده است.
دوربین گوشی نتایج شگفت انگیزی ندارد.
تنها ویژگی منحصر این گوشی صدای عالی و بدنه زیبا اما تکراری آن است.

در مورد بنجمارک ها مشاهده نمایید:
http://www.gsmarena.com/htc_one_m9-review-1230p5.php

شاد باشید.

حسین ع در تاریخ : 1394/1/4

شارژدهی این گوشی افتضاحه حتی از m7 هم بدتره
بنده طرفدار سرسختش بودم ولی پشیمونم کرد.
فکر کنم اچ تی سی از رو ناچاری این گوشی رو امسال عرضه کنه.بسیار بی برنامه

امیر ف در تاریخ : 1394/1/3

http://www.phonearena.com/news/HTC-One-M9-does-not-overheat-when-pushed-new-thermal-image-confirms_id67526
اینم از مشکل داغ کردن که حل شد

mehdi p در تاریخ : 1394/1/3

اردیبهشت ماه وارد بازار میشه به احتمال زیاد همون اوایل اردیبهشت یا فوقش اواسط اردیبهشت :-)

kaSra k در تاریخ : 1394/1/2

http://www.phonearena.com/news/OTA-software-fix-said-to-cool-HTC-One-M9-test-units-by-10-degrees_id67447

طبق این لینک خبر مشکل داغ کردن ام9 حل شده و دماش فقط دو درجه ی فارنهایت با ام8 مشکل داره
همچنین یه سری برنامه ها برای بهبود دوربین روش نصب شده

vahid s در تاریخ : 1394/1/1

دوربین جلو 5 نبست عزیز 4 هست که مجهز به فناوری اولترا پیکسل هست که به مراتب از 5 بهتر هست چیزی که در دوربین اصلی m8 شاهد اون بودیم و بر خلاف اکثر نظرها عکسهای باکیفیتی میگرفت .

kaSra k در تاریخ : 1394/1/1

برای این خبر منبع خاصی دارید ؟؟؟؟؟
من شنیدم هنوز حل نشده و برای همین عرضه ش تو تایوان به تعویق افتاده...

حسین ع در تاریخ : 1394/1/1

ضمن تبریک سال نو مشکل داغ شدن این گوشی هم خدا رو شکر حل شد و دما 55 درجه هنگام بنچمارک ها به 40 درجه که طبیعی هست کاهش یافته.اینم لینک خبرhttp://toranji.ir/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A7%DA%86-%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%859-%D8%A8%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D9%81-%D8%B4%D8%AF/

mehdi p در تاریخ : 1394/1/1

دوستان این گوشی مشکل داغ شدنش با یه اپدیت نرم افزاری کاملا برطرف شده لینک خبر هم کاملا معتبره و همین الان تو اینترنت پخش شده خبرش
اینم لینکش که ماله ترنجیه و ترجمه شده ی خبر اصلیه لینک معتبر هم گذاشتن تو همین خبرشون
http://toranji.ir/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A7%DA%86-%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%859-%D8%A8%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D9%81-%D8%B4%D8%AF/

محمد علی ا در تاریخ : 1393/12/29

درسته...تا دمای 55/4 سانتی گراد داغ کرده
HTC اعلام کرده که این مشکل از پردازنده نیست و یه مشکل نرم افزاریه،به خاطر همینه که عرضش به تعویق افتاده

Farzin M در تاریخ : 1393/12/29

سلام دوست عزیز.
همونطور که فرمودید جند روز پیش خبری مبنی بر داغ شدن بیش از حد گوشی منتر شد.لینک خبر از این قرار هست..
http://www.gsmarena.com/htc_one_m9_found_to_overheat_in_benchmark_test-news-11571.php
اما HTC بلافاصله واکنش نشون داد و درپاسخ اعلام کرد..
One more time, all together now: HTC One M9 software isn't final yet, no matter how many pre-release benchmarks you run.
پس دوست عزیز. فعلا نیازی به نگرانی نیست.باید صبر کرد و محصولات نهایی رو مشاهده و تست کرد.

وحید ص در تاریخ : 1393/12/29

به شدت موافقم باهات .... اینا بهونس اگه بخوایم این طوری حساب کنیم باید بگیم اسپیکر قوی میخوای برو اسپیکر بخر ... دوربین میخوای دوربین دیجیتال بخر ........ میخوای اهنگ گوش کنی برو پلیر بخر و........... دیگه یکباره بگو اگه میخوای زنگم بزنی رو با باچه تلفن سرکوچه زنگ بزن
پس این وسط تکلیف اسمارت فون چی میشه؟؟؟

وحید ص در تاریخ : 1393/12/29

سلام دوست عزیز
بله شما درست میگید ایفون محدیدت هاش یکم خسته کنندس مطمئنا" اگه ام 9 رو بگیرید از انتخاب اندرویدیتون پشیمون نمیشید + کار کردن با اندروید راحته و فاقد محدودیت های زیاد ios

وحید ص در تاریخ : 1393/12/29

مدیر عامل اچ تی سی گفت اون نسخه های که داغ میکرده نسخه پیشنمایش گوشی بوده و در نسخه اصلی همچین مشکلی نیست

-------------------

پ.ن: شما واقعا فکر میکنی اچ تی سی اینقدر بی فکره که وقتی گوشی اومد تو بازار تازه بفهمه داغ میکنه ؟؟
هر چی باشه این گوشی چندین ماه در شرایط ازمایشی تست شده .... !

Mohammad K در تاریخ : 1393/12/28

باخسته نباشید فراوان به مدیر سایت
میدونین علت انتخاب این گوشی در برابر Galaxy s6چیه
این دو گوشی این روزها در رقابت تنگاتنگی قرار دارند واین باعث شده است که کاربران تعصبی نسبت به محصولات سامسونگ,برخی واقعیات را نادیده بگیرند و کماکان از گوشی گلکسی اس6 حمایت کنند در این مورد به بررسی برتری گوشی اچ تی سی نسبت به سامسونگ پرداختم
دوربین ultra Pixel
در مدل های قبلی علی الخصوص HTC one M8از نظر کیفیت دوربین رضایت کاربران خود را جلب نکرد به همین دلیل این بار تصمیم گرفت که انقلابی در کیفیت دوربین ها وسنسورهای انها ایجاد کند بدین صورت برای دو دوربین غقب وجلو از سنسورهای 20و5مگابیکسلی درنظر گرفته که که سلغی گیرها حسابی از این کار اچ تی سی رضایت پیدا کرده اند این کار باعث شده که گوشی سامسونگ از اچ تی سی عقب بماند

فلش های دوگانه LED
فلش های دوگانه باهم کار می کنند و موجب میشوند که عکسها با رنگ دقیق تر و واضع تر و طبیعی تر
بنظر برسند در این مورد هم از سامسونگ پیشی گرفته است

حافظه ی داخلی قابل افزایش
سامسونگ در دو نمونهی گوشی های جدید وپرچمدار ش یعنی s6و s6 ebg از بهترین تکنولوری برای طراحی بدنه استفاده کرده اما اینکه جایگاه ارتقا حافظه در ان بکار گرفته نشده است کاربران را شاکی کرده است در کنار این گوشی htcاین قابلیت را را به خوبی در نظر گرفته است

موفق باشید

مهرداد ق در تاریخ : 1393/12/28

يه خبر بد اين گوشى خيلى داغ ميكنه
سايت زوميت آلمانى اين خبرو منتشر كرده
كسى در اين باره خبرى داره بده
موارد 2201 تا 2300 از مجموع 2463 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا