نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 4

Galaxy Note 4 گلکسی نوت 4

Samsung Galaxy Note 4 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 8.2 از 10 (9197 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra
» سامسونگ Galaxy Note20

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 10101 تا 10200 از مجموع 11541 مورد

only note o در تاریخ : 1393/9/7

با سلام
ببخشید دوربین نوت 4 بر اساس اگزینوس و اسنپ دسته بندی شده یا مدلی از اسنپ داریم که دوربین مال خود سامسونگ باشه ؟ یا برعکس ؟
ممنون اگر جواب بدین ؟
بدرود

ali p در تاریخ : 1393/9/7

دوستان مدل N910H رو نخرید
بزارید فروشنده ها مجبور شن مدل N910C رو بیارن

amir m در تاریخ : 1393/9/7

سلام یک سوال
به نظر شما اندروید پنج روی چه مدل هایی نصب میشه؟
روی مدل C نصب میشه؟
حتما باید 64 بیتی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این سامسونگ همه رو دودل کرده...
دوربین های مختلف،اگزینوسو اسنپــ...،4G...و اندروید ...
خوب نمیشد همشو تو یک مدل جا بده؟کار سختیه برای سامسونگ؟

MOHSEN A در تاریخ : 1393/9/7

سلام میخواستم از کسانی که note 4 دارند راهنمایی کنن ومیزان رضایت خودشونو از این گوشی اعلام کنن و اگه از این گوشی رضایت ندارن چه گوشی رو پیشنهاد میکنند ممنون!

مصطفی ق در تاریخ : 1393/9/7

سلام.فارسی رو کامل پشتیبانی میکنه (از هر لحاظ منظورمه حتی شناسایی دستخط )
ممنون میشم اگه امروز جواب بدی اخه فردا میخوام برم تهران و بخرم
mostafagh1101@yahoo.com

mehrab m در تاریخ : 1393/9/7

سلام میخاستم بدونم مدل 4هسته ایشم 64 بیتی هستش؟ ممنون اگه راهنمایی کنین

amir A در تاریخ : 1393/9/7

سلام دوستان کدوم مدل این گوشی از همه بهتره ؟؟؟ SONY_IMX240 بهتره یا ایسوسل سامسونگ ؟؟؟
تو کدوم مدلا این سنسور ها هست ؟؟؟ از لحاظ سخت افزاری کدوم بهتره ؟؟؟ خیلی ممنون از همه ی دوستان

reza d در تاریخ : 1393/9/7

من نمیدونم آخه ایران هشت هسته ای میخواد چیکار یا کشورای دیگه هم همینطور. چهار هسته ایش وقتی بهتره چرا هشت هسته ای وارد ایران میشه؟؟!!! تا موقعی که چهار هسته ای و دارای قابلیت 4g تو ایران وارد نشه این گوشی میخوره تو سرش میخوام بخرمش ولی 4g نداره دو دل شدم شدید. تازه هشت هسته ای هم هست

Jasem Z در تاریخ : 1393/9/7

امیر جون و فرزاد جون دمای گوشی و دمای محیط رو چطوری اندازه گیری میکنن ؟
به راهنمایی کنین ممنون میشیم...

ali a در تاریخ : 1393/9/7

سلام آقا امیر عزیز
میخوام نسخهC رو بگیرم ، ممکنه بفرمائید سنسور دوربین این نسخه چی هست و کیفیتش نسبت به سنسور دیگر نسخه ها چیه؟
راستش با توضیحات اخیر در مورد سنسورها گیج شدم، مخصوصا اینکه گفتن سنسور نسخه c همون مال S یعنی سونی هست و در مقایسه ترنجی گفتن گفتن که تصاویر این نسخه ثبات تصویری نداشته!
ممنون میشم با حوصله و دقیق راهنمایی بفرمائید

Jasem Z در تاریخ : 1393/9/7

yashar f عزیزم ای دی یاهو تو بهم بده چند تا سوال دارم
اگه لطف کنی بدی خیلی ممنون میشم...

سپهر ی در تاریخ : 1393/9/7

چه زمانی مدل N910C میاد؟
اگه جایی سراغ دارین مدل C میفروشه لطفا اطلاع بدید.

Bardia F در تاریخ : 1393/9/7

دوست عزیز تقصیر سامسونگ نیست علتش بی سر و سامانی و اشفتگی بازار کشور خودمونه! مدل Hتنها مدلیه که مناسب کابران ایرانیه اسم ایزان هم روی برچسبش وجود داره. مدل C برای کشورهای اسیایی که LTE دارن مناسبه. مدلهای دیگه هم برای کشورهای اروپایی و اپراتورهای خاص هستند!
حالا هر وارد کننده ای بصورت رسمی و غیر رسمی هرچی دستش برسه یا فکر کنه یا شنیده باشه که مدل "بهتر" یه یا "قوی" تره وارد مملکت میکنه و هیچ نظارتی هم روش نیست.
دوستان دانشمند ماهم توی این فورم یا جاهای دیگه با اظهار نظرهای "عالمانه" به این اشفتگی دامن میزنن و بعضی خریدار ها رو بر سر چند راهی قرار میدن و این ذهنیت رو ایجاد میکنن که چون داریم بالای دو ملیون پول میدیم پس چرا مدل "کاملتر" شو نخریم!
حالا معیار کاملتر بودن چی هست؟ هیچ کس به نیاز کاربری خودش یا امکانات اپراتوری محل زندگیش فکر نمیکنه! همه میرن دنبال فرکانس CPU و تعداد هسته و 64 بیتی یا 32 بیتی بودن و غیره!

amir - در تاریخ : 1393/9/7

نوع سیستم عامل تعیین نمیکنه چه میزان رم لازمه.

سرویسها و برنامه های مختلف و وضعیت مولتی تسک تعیین میکنه چقدر رم لازم داریم.

اگر شما ندیدی ما داریم با یکسری برد کنترل صنعتی و مانیتور اندروید کار میکنیم که بخاطر تک وظیفه بودن رمهاشون در حد 32 و 64 مگ بیشتر نیست ! خیلی هم سریع و مطمئن کار میکنن

وین فون 8 مولتی تسک نبود ...نوتیفیکیشن درست و درمون نداشت یوزر اینترفیسش هم یه چیزی نزدیک به داس تکست بیس بود با دو هسته سی پی یو و 512 مگ رم خیلی راحت کار میکرد ( کما اینکه گوشیهای اندروید اولیه با 512 مگ رم و سی پی یو تک هسته راحت کار میکردن )

از زمانی که سعی کردن رابط کاربری و نوتیفیکیشن و مولتی تسک وین فون رو گسترش بدن ( هنوز با اندروید خیلی فاصله داره ) یکدفعه نیازهای سخت افزاریش چند برابر شد و پردازنده 4 هسته و رم 2 گیگ شد جزو بدیهیات پرچمدارهای وین فون 8 و 8.1

اگر روزی آی او اس تونست عملکردها و سرویسهای مختلف اندروید با این یوزر اینترفیس و این امکانات مولتی تسک (حالا انتظار هم نداریم مثل اندروید هدفش چند هزار مدل سخت افزار متفاوت باشه بلکه برای همین 4-5 مدل سخت افزار مونوپول خودش ) رو با رم 2 اجرا کنه تازه میتونیم بگیم رسیده به حدود اندروید سال 2012.

* جهت افزایش محدود اطلاعات عمومی در مورد سیستم عامل به مثال جدید آی او اس توجه کنید
آی او اس 8 اولین سیستم عامل اپله که قابلیت شخصی سازی و ویجت بهش اضافه شده ( اندروید تقریبا از اولین ورژنهاش قابلیت شخصی سازی داشت ...ویجت داشت و ...).

همین قابلیتهای ساده نیازهای سخت افزاریش اونقدر اضافه پردازش داره تا سخت افزارهای قبل از آیفون 5 عملا نتونن اجراش کنن ... لگ و کرش پیدا میکنن.( اپل اصلا برای زیر 4 اس ارائه اش نکرده ! کما اینکه آی او اس 7 رو اپلهای قبل از 4 نمیتونن اجرا کنن )
* کیت کت 4.4 رو گوشیهای اولیه اندروید با پردازنده های 1 گیگ و 512 مگ رم دارن اجرا میکنن هر چند توی مولتی تسک رم کم میارن از برنامه و سرویسهای جاری شروع میکنن به بستن

حالا ساپورت انواع مموری ... یو اس بی ..او تی جی و کلی سخت افزار جنبی از موس و کیبورد تا هارد و رابط تصویر و غیره ...بلوتوث استک منیجر ( خودش یه سیستم عامله از نظر بار پردازشی )
تا انواع شبکه و بعضا 14-15 مدل سنسور و سرویسهای مربوطه ( هنوز تعدادی اش در آیفونها وجود نداره ) تا پروتکلهای مختلف ...انواع فایل سیستم .... نمایشگرهای بالای اچ دی ... دوربینهای خیلی بیشتر از 8 مگاپیکسل و .... بماند به کنار( صرفنظر از جنگ و دعوای بین ادوبی و اپل این سیستم عامل فلش پلیر که بیس خیلی از صفحات اینترنتی هست رو هنوز پیشفرض ساپورت نمیکنه ! ).

این موارد رو بگذارید کنار هم خیلی ساده است :
سیستم عامل بدون امکانات سنگین نیازی به سخت افزار سنگین نخواهد داشت.

متاسفانه بعضیا دانسته و ندانسته موضوعات اساسی اولیه در مورد سیستم عامل رو کلا در نظر نمیگیرن

یک جمله اشتباه از یه سایت نقل قول میکنن( مثلا گفته پردازش 64 بیت با رم زیر 4 کارایی نداره ).
بعد با چند سطر توضیح سطحی میخوان تفسیر کنن جمله اول درسته آی او اس استثناست.

مسایل کامپیوتری الگوریتمهای تعریف شده است با محاسبات دو دوتا چهارتا حل میشه.
برای انجام این محاسبات یک حداقل تعریف شده از سخت افزار لازمه.
نقاشی و نویسندگی رمان نیست فکر کنید یک شرکت قدرت تخیل قوی داره سیستم عاملش قشنگ و روون درمیاد یکی دیگه پیچیده و سنگین.

شما اگه منابعت رو درست انتخاب کنی به همچین تناقضاتی نمیرسی.

محسن خ در تاریخ : 1393/9/7

با سلام خدمت شما دوست گرامی
امیر جان نمیخوام بگم حرفای شما اشتباهه و فلان و فلان
اما یکم غیر منطقیه
کامنت قبلی اشاره کردین اگه میخواین به پو غذا بدین نوت 4 نخرین
حرف شما کاملا درسته، اما میشه دقیقا بگین توی کدوم یک از مشاغل موجود در ایران و کلا در کارهای روتینی که مردم انجام میدن ، کدوم کار واجبی هست که بگن الا وُ ِلله این کار فقط با گوشی و فبلت انجام میشه و بین همه فبلتهای دنیا فقط نوت4 از عهده این کار برمیاد ؟
چیزی که هست اینه که انسان ذاتا کمال طلبه و همیشه دوست داره بهترینها رو داشته باشه
کما اینکه اگه غیر از این بود الان ماها بجای بحث کردن توی همچین فضایی، داشتیم رو در و دیوار غارهامون نقاشی میکردیم یا خسته و کوفته ار شکار برگشته بودیم و رو یه تخته سنگ داشتیم استراحت میکردیم
در مورد شبکه 4جی و 3جی هم من جبهه گیری شمارو در مقابل نظرات کاربرای سایت که اصرار دارن گوشیشون 4جی ساپورت باشه درک نمیکنم.
ببینید، کسی که میره پیکان میخره، نه انتظار داره ماشینش ایربگ داشته باشه، نه سیستم کلاچ و ترمز هوشمند با قابلیت تقسیم گشتاوری بین 4 چرخ میخواد، نه موتور V8 میخواد، نه کامپیوتر مرکزی و سیستم هوشمند تشخیص صدای راننده برای روشن شدن میخواد، نه سیستم پارک کردن اتوماتیک میخواد نه سانروف برقی و ....
اما اون آقازاده ای که میره ماشین چندصد میلیونی یا چند میلیاردی میخره، دیدین بیاد بگه لطفا ایربگ ماشین رو بردارین، چون بیخودیه
من که قرار نیست هرروز تصادف کنم و بخورم به درودیوار
کلاچ و ترمز هوشمند و موتور V8 هم نمیخوام چون قرار نیست برم تو پیست مسابقه یا رالی داکار شرکت کنم که گشتاوری چهارچرخ استفاده کنم، من میخوام توی خیابونای شلوغ و پرترافیک تهران با ماگزیمم 20 الی 30 کیلومتر رانندگی کنم تازه تو اتوبان هم که برم محدودیت سرعت 110 کیلومتر دارم
پارک هوشمند هم به درد خانوما میخوره که پارک دوبل بلد نیستن من خیلی هم بلدم
تشخیص صدا هم بیخودیه چون چلاق که نیستم، دکمه استارت و میزنم ماشین روشن شه و الی آخر ...
داشتن این قابلیت ها برای همچین ماشینی هرچند که مورد استفاده نداشته باشه اما غیرمنطقی و نامعقول نیست، اصن بخاطر همین چیزاست که اینقد می ارزه اگه نه این ماشین هم مثل بقیه ماشینا روی چهار چرخش راه میره
در مورد گوشی هم به نظر من همین مساله صدق میکنه
کسی که نوکیا 1100 میخره حتی دغدغه داشتن gprs هم نداره چه برسه به اینترنت 3جی و 4جی
اما کسی که میاد بالای 2 میلیون پول بابت یه گوشی هزینه میکنه کاملا طبیعیه که تمایل داشته باشه گوشیش حداقل تا مدتی از آخرین تکنولوژی های روز دنیا بی بهره نباشه
حتی اگه یک درصد این تکنولوژی به کارش نیاد و بگیم توی ایران بسترش آماده نیست و هزینه هاش بالاست و به صرفه نیست اما بازم دلیلی برای رد این خواسته نمیتونه باشه

amir - در تاریخ : 1393/9/7

دوست عزیز

از این نوع توجیه میخواید به چه نتیجه ای برسید ؟

فرض میکنیم دلایل شما موجه .

عکسها رو طرف مربوطه در حالت اتو گرفته ...ایزو و بقیه چیزها با توجه به نوع دوربین خودبخود تنظیم شده...
هر دو دوربینها او آی اس دارن که اثر لرزش دست رو از بین ببره ....
زوایای رعایت شده یا نشده در مورد هر دو دوربین یکی بوده ...
مدل ایکس بغیر از اسلت سیم کارت و شماره سریال هیچ فرقی با دستگاههای دیگه نداره یا حداقل دوربین و فریمورش هیچ فرقی نداره.

ضمن اینکه فقط تورنجی به این نتایج نرسیده هرکسی با هر دو مدل کار کرده باشه این نتایج رو تجربه کرده.( خیلی قبل تر از تستهای تورنجی خدمتتون گفتیم توی تست گوشی مدل اگزینوس دوربینش به طرز محسوسی فرق میکنه..تستهای ایکس دی ا و خیلی جاهای دیگه هم همینو میگه )

اگر قصد راهنمایی خریدار یا ارائه اطلاعات فنی دارید بغیر از پیش زمینه های مربوطه باید بی طرف و مبتنی بر اطلاعات علمی و تجربی صحیح به بقیه کمک کنیم نه توجیه تراشی با بهانه های مختلف.

شما مدعی بودی نوت 4 اگزینوس خریدم 2 هفته هم داشتم ( این میشه پیش زمینه )
بعدش کلی ایراد واقعا بی اساس به دستگاه وارد کردی و به این نتیجه رسیدی 9005 نوت 3 از نوت 4 بهتر بود!

دلایلت :
عدم کارکرد 8 هسته همزمان ( خوب بوضوح معلومه یا شما نمیدونستی چطور باید سیستم رو مونیتور کرد یا اصلا نگاه بهش نکردی چون 8 هسته دستگاه بصورت hmp از اولش فعال بود )

تاخیر و لگ ( از تستهای اشخاص منجمله خودم فاکتور میگیریم .هیچ کدوم از ریویوهای نوت 4 اگزینوس کوچکترین اشاره ای به لگ دستگاه نداشتن ...اگر تجربه اسنپ همین دستگاه رو داشته باشید یا ریویوهاش رو خونده باشید متوجه میشید برعکس اگزینوس از لگهای کوچک مدل اسنپ خیلی جاها ذکر خیر شده .برای تستش راه دور لازم نیست کسی بره تمام گوشیهایی که برای کار توی نمایشگاههای سامسونگ گذاشتن اسنپه )

گرم شدن دستگاه و مصرف بالا حین کار ( بازم دقیقا برعکس تجربه و ریویوهای مختلف که این ایراد رو محدود به مدل اسنپش گرفتن ...خیلی از اشخاصی که با نوت 4 اگزینوس بازی سنگین انجام دادن از عدم افزایش محسوس دمای گوشی نسبت به بقیه دستگاهها متعجب شدن ).

عدم ساپورت نسل چهارم ( توی سریهای اگزینوس نوت 4 فقط یک مدل اچ هست که 4 جی ساپورت نمیکنه اونم نرم افزاری غیر فعاله مودمش سخت افزاری 4 جی هست )

64 بیت نبودن و نشدن دستگاه ( ادعا بر مبنای اطلاعات نداشته...یک ماه پیش گفتم بوتلودر دستگاه رو بررسی کردیم همونزمان 64 بیت بود نه 32 ! برنامه های بنچمارک اونموقع آپدیت نبودن معماری پردازند رو از اطلاعات ماشین مجازی اندروید میگرفتن و arm v7i نشون میدادن ...الآن برنامه هایی مثل انتوتو آپدیت شدن و معماری جاری رو 64 نشون میدن حالت اجرا رو 32 اونم بخاطر کرنل اندرویده که هنوز 64 نشده وگرنه هم سخت افزار هم درایورها و هم بوتلودر یعنی سه بخش مربوط به سامسونگ از روز اول 64 بود )

شما اونموقع اطلاعات اشتباهتتون رو با عنوان اینکه اونایی که خلافش رو قبلا گفتن دارن در فضا سیر میکنن میخواستی توجیه کنی .
از این اطلاعات غلط یکسری نتیجه گیری در مورد جهان سوم و این حرفا هم داشتی.
امروز هم راجع به دوربین شبیه به اظهار نظرهای قبلی رو داری تکرار میکنی.

مواردی مثل سخت افزار و معماری و غیره چیزی نیست که با 4 تا اظهار نظر این مدلی بشه ثابت یا ردش کرد.
وقتی کارشناسهای این حوضه روی این موارد اتفاق نظر دارن من و شما نمیتونیم با ذکر خاطرات و تجربیات عموما ناقص و غلط برای بقیه توصیه و راهکار ارائه کنیم.

داريوش ق در تاریخ : 1393/9/7

نظرات آقا امیر محترم ولی دوستان از من به شما نصیحت در صورت امکان مدل 4g دار بخرین بهت اگه 3gخریدن که مبارکتون باشه من اینو واسه اونایی میگم که تردید دارن ولی نخریدن .

reza d در تاریخ : 1393/9/7

دوستان قیمت ها ظرف چند هفته ی آینده داره میاد پایین. امروز تو علاءالدبن بدون گارانتی 2.130.000 بود. زد تیری هم 1.940.000 بود. در خریدشون عجله نکنید

رضی ع در تاریخ : 1393/9/7

کاملا حرف آقا مهدی درسته منم اومدم همینو بگم که دیدم ایشون زودتر گفتن

منم بر اساس نتیجه گیری از خبرها و نظرات به این نتیجه رسیدم

دوربین مدل C و F وS که تقریبا جهانی هستن از سنسور سونی استفاده شده
مدل H که توی ایران با گارانتی ارایه میشه و برخی مدلهای دیگه که برخی مناطق خاص ارایه میشه از سنسور ایسوسل

هیچ کجا مقایسه این دو سنسور انجام نشده فقط منبع خودمون یعنی ترنجی یک مقایسه انجام دادن که ایشونم گفتن مدل گوشیشون H بوده پس ایسوسل بوده که البته خودمم از ایسوسل خوشم اومد ولی میگن توی نور کم خوب نیست (حرف کاربرای جی اس ام آرنا این بوده)

اثبات نظریه:

دوستان به لینک معتبر زیر مراجعه کنید که خبری ارایه شد و گفت مدلهای اکزینوسی و اسنپی فرق دارن

http://www.gsmarena.com/the_galaxy_note_4_with_exynos_chipset_has_an_isocell_camera-news-10330.php

ولی جالبیش اینجاست
نظرات کاربرا رو حتما در پایین خبر بخونید تقریبا تمام کسانی که مدل C داشتن گفتن اشتباهه چون تست کردن و سنسورشون سونی بوده و فقط لابلای نظرات چند مدل دیدم از جمله H که گفتن بله درسته و سنسورشون ایسوسل هست!

آزمایش و خطا والبته نتیجه گیری توسط خودتون:

شما هم میتونید امتحان کنید و ببیند مطلبی که گفتم درست هست یاخیر و نتیجه رو اعلام کنید با ذکر مدل

فقط کافیست کد زیر را شماره گیری کنید
ستاره مربع 34971539 مربع
و بعد هم روی
ISP VER CHECK
لمس کنید و اطلاعات لنز گوشی رو ببیند
که دوربین پشت یا همون
REAR CAMERA
یکی از گزینه های زیر میباشد
سنسور سونی
SONY_IMX240
سنسور ایسوسل سامسونگ
SLSI_S5K2P2FIMC_IS

ضمنا گوشی خودم که فعلا اس2 هست و الان لنزش رو چک کردم مال فوجیتسو بود! خخخخ
موفق باشید

رضا ج در تاریخ : 1393/9/7

سلام دوستان اولا مدل N910S در دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون انگار عرضه شده !
من فیلم هایی که دیدم مدل n910s دو مدل بوده !
برای فهمیدن اینکه سنسور دوربین گوشی شما چیه کد زیر را بگیرید :
*#34971539#
دقت کنید ستاره مربع 34971539 مربع هست !
بد برید به قسمت ISP Ver Check و میبینید که مینویسه دوربین شما آیسوسل هست یا IMX240 !
دوستان هر مدلی را خریدید با ذکر مدل بنویسید سنسور شما چیه ممنون.

far z در تاریخ : 1393/9/7

توجه کنید:

مدل بین المللی اسنپ دراگون نوت4 با اسم n910f هست که بیشتر برای کشورهای اروپایی میره.

n910s مدل اگزینوس هست و برای یکی از اپراتورهای کره جنوبی در نظر گرفته شده.

مدل بین المللی اگزینوس n910c که دارای 4g هست و n910h که بدون قابلیت 4g فعال هست.

بقیه مدلها یا مثل مدل 910s اپراتوری هستن یا برای منطقه خاص.

خرید 910f از داخل ایران ریسک خودشو داره.

رضا a در تاریخ : 1393/9/7

مدل اسنپ دراگون بهترین مدلش هست و گرافیک بهتری نسبت به مدل اکسینوس داره
دوربینش هم خیلی بهتره ساخت سونی هست
سنسور ایزوسل سامسونگ به دلیل مشکلات حل نشدنی که روی اس5 داشت برای بازار های اروپایی استفاده نشد

امیر اسماعیل ف در تاریخ : 1393/9/7

با سلام خدمت امیر آقا و فرزاد عزیز،
من هفته پیش نوت 4 مدل H خریدم. رامش، THR فکر کنم همون تهران باشه. بهم گفتن گارانتی اینترنشنال داره. سؤالم اینه که رام فابریک کارخونس یا بعداً روش می ریزن؟ چون یه چیزی متوجه شدم و اون اینه که دقیقاً عین پلمپهای روی کارتن گوشی دویاره از روشون چسبونده شده. این یعنی چه معنی ای میتونه داشته باشه؟ در ضمن کارتن گوشی عرب نویس نداره و به من گفتن سفارش اروپاییه ( CE0168 ). در ضمن کانترناکسش 0 هست. دیگر اینکه جریان این HD Voice که در کارتنهای عرب نویس نیست چیه؟ سؤال آخرم هم اینه که آیا نوت 4 رفرش داره یا نه؟ در صورت مثبت بودن، روش تشخیصص چیه؟ ممنون میشم جوابمو بدین.
با تشکر...

arash r در تاریخ : 1393/9/7

یه مطلبی رو بگم راجب سرعت اینترنت.
مثال خوبی رو امیر زد
گفت خیلی ها هنوز نمیدونن از سرعت بالای اینترنت چی میخوان
و درست هم هست حرفش
و مثال زد که واسه اتاقی که با یه لامپ صد وات روشن میشه چه نیازی به برق 3 فاز هست

اینا درسته
ولی یه نکته ای هست، سرعت بالاتر حتما نباید جهت دیدن فیلم با کیفیت بالا باشه و کلا کارهایی که سرعت بالا بخواد.

یه سوال می پرسم اگه 4G لازم نیست پس چرا کشورهای بوتان و برونئی و کامبوج و گرجستان و قزاقستان و قرقیزستان و مالدیو و پاکستان و سریلانکا و تاجیکستان و ترکمنستان و ازبکستان و بحرین و عراق و کویت و لبنان و عمان و قطر و عربستان و ... در آسیا و خاورمیانه دارند؟
در بیشترشون هم نه فقط یک اپراتور، بلکه چند اپراتور اون هم با چند فرکانس
نه مثل ما از 2014، بلکه از 2012 و 2013
ما از این کشورها کم جمعیت تریم؟
وسعتمون کمتره؟
تعداد نخبه ها و تحصیلکرده هامون کمتره؟
تعداد دانشجوها و اساتیدمون کمتره؟
چرا ما نباید داشته باشیم؟
تا وقتی که نداشتیم هی میگفتین نداریم و بدبختیم
حالا که یه شرکتی مجوز گرفته، مسخره میکنید و میگید فقط 2 تا دکل زده توی مشهد!
نداشتنمون یه درده، داشتنمون یه درد دیگه
یعنی همه این اپراتورها توی این کشورهای کوچیک، کاربرانشون با 4G چیکار میکنن؟
طبق این صحبتتون انگار شما کلا مخالف راه اندازی نسل 4 هستید و میگید واسه موبایل همین نسل 3 کافیه

یه مساله ای که شما بهش اشاره نکردید، زمان انتظار هستش.
هر کاربری دوست داره فایلی رو که میخواد دانلود کنه، در سریعترین زمان ممکن دانلود بشه.
کی بدش میاد فایل مورد نظرش رو به جای 10 دقیقه معطلی توی 1 دقیقه بارگزاری کنه؟
حتما که نباید ترافیک شبکه رو بالا برد، میشه همون کارهای نسل قبل رو از جمله دانلود کتاب و PDF و بازی و برنامه و کلیپ آموزشی و ... رو انجام داد ولی با سرعت دو برابر یا چند برابر.

اگه گفته شما صحیح بود اپراتورها و سازندگان مودم ها به سمت کت 4 و کت 6 نمیرفتن
میگفتن همین 100 مگابیت که کافیه، چرا خودمونو اذیت کنیم سرعت رو 150 و 300 کنیم. ملت با همین 100 کارشون رو راه بندازن.

با تشکر.

:) : در تاریخ : 1393/9/7

سلام آقا امیر (-amir)
میشه لطفا به شماره من یه پیام بدین من باهاتون تماس بگیرم؟
09353556846
ممنون میشم

payam H در تاریخ : 1393/9/7

سلام.دوستان یه خواهشی ازتون داشتم. لطفا راهنمایی بفرمایید .
من میخواستم نت 4 بخرم.ولی احساس میکنم نت 3 از این خوشدست تره و باریک تره.
دیروز که توی یه مغازه دیدم زیاد به دل نشین نبود.ولی نت 3 به نظر جذابتر میاد. دوستانی که نت 3 داشتن و حالا نت 4 دارن یا نت 3 رو با نت 4 مقایسه کردن راهنمایی کنن که واقعا اونجوریه ؟

یه مشکلی هم که دیدم این بود که رنگ سفید رو زیاد سفید نشون نمیداد در حالی که اس 3 خود من سفید رو بهتر نشون میده .این در حالیه که من وقتی که جی 3 ال جی داشتم صفحه نمایشش واقعا دیوانه کننده تر از این بود.
در مورد صحبتهایی که کردم ایا من اشتباه کردم یا واقعا اینطوریه ؟

mohammad n در تاریخ : 1393/9/6

سلام
میشه بگید از کجا تهیه کردید ممنون میشم بهم ایمیل بزنید(ادرس کامل)
mohammad.naghavi@gmail.com

mehdi p در تاریخ : 1393/9/6

سلام دوستان سنسور دوربین مدل C (مدل اصلی اگزینوس)ساخته سونی هستش مدل IMX240
سنسور دوربین مدل H (اگزینوس بدون 4G ) ساخته خوده سامسونگه و آیسوسل هستش
سنسور دوربین مدل S (اسنپدراگون805 ) ساخته سونی هستش و مدل IMX240
این مقایسه ای که سایت ترنجی انجام داده بین مدل H و S هستش. دوربین مدل S و C مثل همدیگه ان

hamid _ در تاریخ : 1393/9/6

امیر عزیز..
با حرفات کاملا موافقم...

من تو کاشان زندگی میکنم و گوشیم اس 3 هست..هنوز 3g اینجا راه اندازی نشده!!!
حالا 4g پیش کش...

برای دوستان پیشگو یه مثال میارم...

اینا فک میکنن اینترنت مثل شیر گاز میمونه که به بخاری میره گازش..
فک میکنن ایرانسل این شیرو کامل باز نمیکنه و حالا میخواد یه دفعه دستگیره رو تا اخر باز کنه و یه شعله ی خیلی زیاد از بخاری و حرارت زیاد بیاد بیرون...
غافل از این که ابتدا باید مجوز اداره گاز داده بشه..بعد از اون علمک و کنتور و لوله کشی کل ساختمان و شیر ها عوض بشه..
تازه میشه یه بخاری بزرگ تر خرید!!

حالا بماند که با یه بخاری کوچکتر هم خونه کاملا گرم و مطلوب میشه واسه زندگی...

amir - در تاریخ : 1393/9/6

نه دوست عزیز.

متاسفانه خیلیها فقط بدنبال تئوری توتئه هستن.

دوربین های ایزوسل سامسونگ نزدیک به 9 ماه پیش پتانسیل و قابلیتهای سخت افزاریشون رو روی اس 5 کاملا نشون دادن.

در طرف مقابل یکسری مشکل ساختاری روی سنسورهای سونی هست که بدون در نظر گرفتن هر نوع تئوری معلومه مادرزادیه .
اگر قابل رفع بود بهترین سنسورش که imx220 باشه و حداقل از زد 1 تا حالا روی اکثر پرچمدارهای سونی تقریبا مونوپل نصب میشه و احتمالا خواهد شد نباید این مقدار مشکل داشتن .
اگر قابل رفع نرم افزاری بود از زد 1 تا حالا که زد 3 هم چند ماه دیگه از رده خارج میشه خوب باید رفع میشد.

ولی نشد

کار صرفا تبلیغ آمیز اینه که یه معماری از رده خارج ( امروز از رده خارج نشده از اول 2013 از رده خارج بود .... بارها و مبسوط راجع بهش توضیح دادیم ) رو به عناوین مختلف که شاید قویترین توجیهی که تا حالا دیده شده این بود چون برای کشورهای غربی این معماری میرفت نتیجه میگیریم خوبه ! کماکان بخوایم با همون توجیهات قدیمی خوب نشون بدیم .

خدا رو شکر این سری برای همون کشورای غربی هم عموما معماری جدید ارسال شد... مشتری ها هم عموما دنبال این یکی مدل هستن خیلی از اپراتورها هم سفارش عوض کردن واسه همین مدل c نوت 4 کم یاب شده.

خیلی به اسنپ علاقه دارید امارات فراوون ریخته فروش هم نداره خریدش خیلی ساده تر از نوت 4 های c هست.

amir - در تاریخ : 1393/9/6

البته در نظر داشته باشید پردازنده های 32 بیت هم سالهاست توانایی ساپورت رم بالای 4 گیگ رو دارن ( تا حد 1024 گیگ برای 40 بیت ! ).

این قابلیت رو به اسم pae و lpae میتونید توی دیتاشیت اکثر پردازنده ها ( چه پی سی و چه موبایل ) در حالت 32 هم ملاحظه کنید.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Physical_Address_Extension

بخش جالبترش اینه که سوای سخت افزار خیلی از سیستم عاملها هم ساپورتش میکنن.

نتیجتا شاید آخرین توجیه برای 64 بیت شدن سیستمها این باشه که چه حجم رمی رو میشه ساپورت کرد.

همونطور که اشاره کردید ایفونها اولین دستگاههای موبایل 64 بیت بودن در حالیکه هیچ آیفونی رم بالای 2 نداره ( اندروید خیلی زودتر از آی او اس رفت سراغ رمهای حجم بالا ... اگر مساله ساپورت حجم رم بود خوب اندروید باید سالها پیش پردازنده های 64 بیت رو هدف قرار میداد .
امروز بخاطر ملاحظات تجاری و قیمت هنوز رمهای 4 و بالاتر رو روی موبایلها نداریم ولی اگر داشتیم هم نیازی به تغییر معماری پردازنده ها بخاطر ساپورت رم نبود )

only note o در تاریخ : 1393/9/6

سلام . خیر در بازار موجود نیست . کمی صبر صحر نزدیک است . با اندروید 5 مدل fd همه چیز در یک چیز است این نظر بنده است و نظر دیگران هم محترم است .

مهدی ع در تاریخ : 1393/9/6

سلام آقا آرش گل شرمنده این سریال N910CXXU1ANJ4 است من اشتب کردم.ممنون میشم بیشتر راهنمایی کنید.با تشکر

only note o در تاریخ : 1393/9/6

باسلام خدمت دوستان عزیز و تشکر از دوستان در سایت toranji . تجربه اندکی در این زمینه دارم که این را جهت آگهی دوستان مینویسم .
1 . جهت مقایسه دو دوربین باید هر دو دوربین دقیقا در یک موقیت ثابت قرار داشته باشند . مثلا روی یک پایه ثابت . چون لرزش دست در تمامی عکسها وجود داشت و متغیر بود . اگر امتحان کرده بشید با چرخش اندک دوربین تصویر روشن یا تیره میشود . ( تغییر دیافراگم )
2. نور انعکاسی افراد در نزدیکی دوربین بسیار روی دوربین اثر دارد .
3 . این مورد از دو مورد بالا مهمتر است . چون دو سنسور دوربین با هم متفاوت هستند پس تنظیمات آنها نیز نباید مثل باشد . به طور مثال در سنسور سونی که حساسیت بیشتری به نور دارد باید در iso پایینتری تنظیم شود . این عامل باعث نویز در تصور میشود .
4 . این آزمایش در نور کم انجام نشده . با تنظیمات این دو گوشی در نور کم به نویز واقعی دسترسی پیدا خواهید کرد .
5 . مدل x گزینه خوبی جهت آزمایش و مقایسه نبود .
نظر دوستان صاحب نظر محترم است . منتظر نظر دوستان و تجربیات ایشان هستیم .
بدرود

only note o در تاریخ : 1393/9/6

با تشکر از جواب شما بزرگوار . اما فکر نمیکنید نوع سیستم عامل در این عامل تاثیر دارد . اندروید با رم 1 تحت هر شرایطی قابل مقایسه با رقیبش نیست . این سیستم عامل است است که از نظر ساختار اجبار میکند برای دست یابی به سرعت و پردازش بهتر میزان رم افزایش پیدا کند . در سیستم عامل اندروید برای 32 بیتی میزان رم 3 کافی است ولی در 64 بیت رم 4و به بالا بهترین کارایی را دارد . در آیفون با آن سیستم عامل رم 2 در 64 بیتی زیاد هم هست . منتظر دوستان صاحب نظر هستم . بدرود

far z در تاریخ : 1393/9/6

امیرجان
به نکته خیلی خوبی اشاره کردی که اتفاقا اون روز با یکی از دوستان به نام ایمان که کاربر این سایت هست در موردش بحث میکردیم

دقیقا سرعت بالای اینترنت به درد تماشای فیلم های با کیفیت آنلاین یا شبکه های با کیفیت تلویزیونی آنلاین میخوره. که اونم اولا تو ایران محدودیت داره و دوما به قول خودت با بسته های با ترافیک ماهانه 2 تا 5 گیگ با قیمت های 10 تا 20 هزار تومن اصلا توجیه نداره.

نکته ای که باید اضافه کنم اینکه بعضی ها فکر میکنن هر چقدر سرعت اینترنت بالاتر باشه میشینن دانلود میکنن با گوشی در حالیکه گوشی نه وسیله دانلود با حجم زیاد هست (به دلیل محدودیت در فضای حافظه) و نه از نظر اقتصادی توجیه داره.
هیچ به این نکته توجه نمیشه که 1 گیگ دانلود بدون بسته مبلغی برابر با 50 هزار تومن هست! تازه نرخ رو کم کردن شده این! خود بسته هم نه کفاف دانلود رو میکنه و نه تماشای ویدیوهای اینترنتی رو.

این کاربردی که ما از اینترنت همراه داریم، عملا تفاوتی بین 3g و 4g وجود نداره.

من امیدوارم حداقل تلاش بشه همین 3g با سرعت 10 تا 20 مگابیتی رو طوری تقویت کنن که آدم دو تا خیابون اون طرفتر رفت، سوییچ نشه رو gprs.

امیدوارم فضای تفکر و تحقیق جایگزین فضای نظرات شتاب زده بشه که از نظر روانی حداقل به خودمون و اطرافیانمون آسیب نزنیم.

far z در تاریخ : 1393/9/6

به صورت کوتاه میگم:
1- در نوت4 اگزینوسی هر هشت هسته به صورت همزمان با هم میتونن فعالیت کنند که بهش پردازش ناهمگون یا hmp میگن
2- پردازنده 5433 یه پردزانده مبتنی بر arm cortex a57/a53 هست. اگه تو سایت arm نگاه کنید برا این پردازنده نوشته شده که در کنار پردازش 32 بیتی میتونه پردازش 64 بیتی هم انجام بده. یعنی این پردازنده مورد نظر 64 بیتی هست
3- پردازنده 64 بیتی باشه ولی سیستم عامل و برنامه ها 32 بیتی باشند، عملا فرقی بین پردازنده 64 بیتی و 32 بیتی نیست. چون پردازنده رو همون 32 بیتی کار میکنه.
4- اندروید 5 سیستم عاملی مبتنی بر پردازش 64 بیتی هست. این دیگه کاملا دست سامسونگ هست که نوت4 اگزینوسی رو با اومدن اندروید5 به صورت 64 بیتی فعال در نظر بگیره یا اینکه به خاطر حفظ توازن با نسخه اسنپ همچنان رو 32 بیت نگه داره. واقعا نمیشه گفت چی میشه و باید منتظر آپدیت اندروید5 باشیم.
5- خود برنامه های جانبی اندروید هم در حال حاضر روی مود 32 بیتی هستند و به نظرم چند سالی طول میکشه مود 64 بیتی به طور کامل روی برنامه ها پیاده بشه.
6- پردازنده 64 بیتی قدرت واقعی خودش رو نیازی نداره که تو رم 4 گیگ یا بالاتر نشون بده. اون بحثش جداست. آدرس دهی 64 بیت علاوه بر اینکه میتونه منجر به سریعتر شدن پردازش بشه، رو مصرف انرژی هم تاثیر مثبتی میزاره.

ashkan a در تاریخ : 1393/9/6

سلام نگران نباش.اگه شماره گوشی با کارتن مطابقت داره مشکلی نیست.تمام گوشی هایی که با سی و پنج کدشون شروع میشه سفارش اسیا هستن.

yashar f در تاریخ : 1393/9/6

با عرض سلام.من قبلا آیفون 6 داشتم ولی الان نوت 4 گرفتم فقط اون حسگرها که با دست عکسارو عوض کرد یا قابلیتهای دیگرو نتونسم پیدا کنم شماها میدونید کجا هستن؟حتی گزینه photo note هم پیدا نکردم

A F در تاریخ : 1393/9/6

رم آیفون های 5s, 6& 6 plus یک هست...
گوشی های بالا همگی 64 بیت اند...
تقریبا همه ی ما قبول داریم که این سه گوشی در زمینه پردازنده جز بهترین ها هستند...
پس دلیل نمی شود که گوشی حتما با رم 4 به بالا میتواند عالی عمل کند.
پردازنده های 32 بیتی حداکثر 4 گیگ رم را ساپورت میکنند اما پردازنده های 64 بیتی علاوه برم رم های پایین تر از 4 ،رم های بالاتر را هم ساپورت میکنند.

amirreza s در تاریخ : 1393/9/5

اقا من مدله s شو خریدم الان حدود یه هفتس
مثله چی ازش کار کشیدم
لامصب ته گوشیه
این گوشی اخرشه

sorosh g در تاریخ : 1393/9/5

من هم خیلی دنبال این مدل هستم . چون به هشت هسته ای اعتقادی ندارم. از کجا و به چه قیمتی خریدید دوسته من؟

محسن خ در تاریخ : 1393/9/5

تا زمانی که بستر ارتباط اینترنت روی کابلهای مسی باشه و کابلهای مسی رو با فیبر نوری جایگزین نکنن ، هیچ وخت همچین سرعتهایی قابل دسترسی برای همه نیست
سابقا یه برنامه تو شبکه آموزش پخش میشد و از وزیر ارتباطات درباره همین مساله سرعت اینترنت و فیبرنوری و شبکه اینترانت ملی سوال میکردن میگفت که دولت انگلیس برنامه 5 ساله ای رو طراحی کردن که بتونن تا سال 2015 ، بتونن 40 درصد (اگه اشتب نکنم) از کشور رو تحت پوشش فیبر نوری ببرن
توی آمریکا هم شهری هست (که البته اسمش و یادم نیست)، که تماما تحت پوشش فیبر نوریه و شرکت گوگل در ازای دریافت 1 دلار در ماه اینترنت 1 گیگابیتی به تمام خونه های شهر ارائه میکنه
میگفت که برنامه ماهم همینه که بتونیم پوشش کابل مسی رو با فیبر نوری جایگزین کنیم که بتونیم زیرساخت اینترنت پرسرعت رو فراهم کنیم
فکر نکنم نوه های ماهم بتونن همچین چیزی رو تجربه کنن :|

hamed r در تاریخ : 1393/9/5

تو رو خدا یکی به من جواب بده

الان 2 ماهه نظرات رو میخونم تا بهترین مدل رو بشناسم و بخرم .مفمیدم مدل C تو ایران بهترین مدله. الان چند رز هست راجب مدل S بحث میشه. خواهشا راهنمایی کنین فرق این دو مدل چیه و کدوم بهتره؟؟؟؟؟
خواهشا جواب ما رو هم بدید...
این سامسونگ هم شورش رو در اورده این از زمان عرضه ی نوت که 2 ماه طول کشید اینم از مدلاش که به اندازه ی تمام حروف انگلیسی مدل زده.

ali a در تاریخ : 1393/9/5

1- دوستان کسی نمی دونه نسخه C کی مجددا وارد می کنند؟ بخدا اعصاب برامون نذاشتن، چند ماه منتظر ورود رسمی نوت4 بودیم و منطقی شدن قیمت و بعد مشکل نسخه های گیج کننده، الان که تصمیم گرفتیم نسخهC بگیریم تو بازار نیست !
2- کسی می دونه با چه آدرسی اعتراض خودمون رو به گوش بخش موبایل سامسونگ برسونیم؟

zhila m در تاریخ : 1393/9/5

سلام
آقا من در به در دنبالشم از کجای تهران گرفتی؟ چند گرفتی؟
یه عکس از جعبه و زیر باطری لطف می کنی بذاری

arash r در تاریخ : 1393/9/5

آپدیت OTA هیچ ربطی به ناکس نداره.

آپدیت OTA فقط به 2 عامل ربط داره:
1. گوشی روت نباشد. یعنی اگه روت کردی دوباره با ریختن رام آنروت کنی.
2. رام فعلی گوشی با رام پیش فرض یکی باشد. یعنی اگه گوشی رو خریدی رامش افغانستان بود، اگه رام امارات ریختی، دیگه آپدیت OTA رو از دست میدی. مگر اینکه CSC رو عوض کنی به امارات، یا اینکه دوباره رام افغانستان بریزی.

اگر این دو شرط رو رعایت نکنی، از طریق OTA یا Kies آپدیت نمیگیره گوشیت.
ولی اگه این دو شرط رو رعایت کردی ولی کانتر ناکس وارانتی گوشیت یک شد، ایرادی نداره.

در مورد صفر کردن کانتر ناکس وارانتی با فلش کردن بوت لودر کاستوم چیزی ندیدم و نشنیدم.
اگه لینکی داری در این زمینه دوست دارم یاد بگیرم.

arash r در تاریخ : 1393/9/5

یه مثال برات میزنم که متوجه بشی.

پارتیشن بندی NTFS اومد، چون پارتیشن بندی FAT32 کارایی لازم رو نداشت.
مثلا یکی از ایرادات پارتیشن بندی FAT32 این بود که نمی توتست فایل های بزرگتر از 4 گیگابایت رو ذخیره کنه.
یکی از برتری های پارتیشن بندی NTFS نسبت به FAT32 این بود که اجازه میداد فایل های 4 گیگابایت و بالاتر ذخیره بشن.
امروزه که ما داریم روی هاردهای کامپیوترهامون از پارتیشن بندی NTFS استفاده میکنیم، چندتا از فایل هامون کلا بالای 4 گیگ حجم دارن؟
شاید به ندرت بعضی از فیلم ها و فایل های ایمیج بازی ها.
خب اگر کسی نخواد از فایل های بیشتر از 4 گیگ استفاده کنه، باید روی همون پارتیشن بندی قدیمی FAT32 بمونه؟
مسلما خیر، چون پارتیشن بندی جدید فقط همین یک ویژگی رو نداره.

در مورد سیستم های 64 بیتی هم همین طوره. یکی از برتری های 64 بیتی به 32 بیتی اینه که میتونه رم های 4 گیگابایت و بیشتر رو ساپورت کنه، ولی 32 بیتی نمیتونه.
آیا این به معنی اینه که تا زمانی که نخوایم از رم 4 گیگی استفاده کنیم، نباید سراغ 64 بیتی بریم؟
64 بیتی شدن برتری های دیگه ای هم داره، همونطور که شرکت اپل داره از 64 بیتی با رم یک گیگابایت استفاده میکنه و شاید تا چندین سال آینده هم رم 4 گیگ استفاده نکنه. به تازگی روی آیپد ایر2، رم 2 گیگ گذاشته، چه برسه به 3 گیگ و 4 گیگ!
اگه به بنچمارک ها نگاه کنی، عدد ثبت شده برای آیفون 5S در حالت 64 بیتی خیلی بیشتر از حالت 32 بیتیه.

موفق باشید.

علی ز در تاریخ : 1393/9/5

ای بابا
چقدر می روید سراغ این منابع که اصلا منبع هم نیستند
تمامش کنید این بحث رو
S چهار هسته ای با ساپورت LTE
C هشت هسته ای با ساپورت LTE
H هشت هسته ای بدون ساپورت LTE
در ضمن یادتون باشه اینقدر هم نگید C بهتر از H هست فرض کنید هم نسل چهارم به طور کامل راه بیفته در ایران 1. اولا مگر شما چقدر سرعت روی گوشی نیاز دارید که نیاز به نسل چهارم داشته باشید به خدا اگر یک 128 کیلوی واقعی هم روی گوشی بدهند از سر ما هم زیاده. دوما نسل LTE باید سیم کارت رو هم عوض کنید. آیا حاضر هستید برید سیم کارتتون رو هم عوض کنید

amir - در تاریخ : 1393/9/5

فرزاد جان

متاسفانه خیلی از دوستان با دیدن اخبار ناگهان نکات عجیب و غریب رو گوشزد میکنن که خواسته و ناخواسته فقط افراد ناوارد رو بیشتر سردرگم میکنن و بس .
ایرانسل 2 تا دکل توی یک شهرستان نصب کرده دوستان گرامی نظریه میدن هر چی گوشی 3 جی هست بریزید دور ! از این به بعد هم غیر از 4 جی هیچی بدرد نمیخوره !
چرا ؟
چون آقایون صاحب نظر تجربه عملی و فلسفه استفاده از خیلی چیزا رو ندارن.
دو تا عدد رو میگذاریم کنار هم هر کدوم بزرگتر بود فقط بدرد میخوره.

در این مملکت تا سه ماه پیش داشتیم با اینترنت موبایلی کار میکردیم که معیارش این بود سرعت 128 تا 256 کیلوبیت رو میشه در تمام روز داشت یا نه.
همونزمان یه عده منتظر بودن ببینن نوت 4 در ایران قراره cat 4 باشه یا cat6 .
اگر cat 6 نبود بگردید ببینید کدوم مدلش cat 6 هست !!!

از این دوستانمون بپرسی برادر من فرض محال میکنیم از هفته آینده کل کشور حتی کوره راههاش تحت پوشش شبکه 4 جی 300 مگابیت بر ثانیه قرار میگیره
بر فرض محال تر این سرعت حین حرکت و وقتی قدرت گیرندگی پایینه و شبکه شلوغه و غیره روی همون حالت استاتیک بمونه قیمتش هم نصف الان باشه.
همچین سرعتی کاربرد عملی اش چیه ؟
یا برای شما چیه ؟
باور کن خیلیا نمیدونن کاربرد عملی شبکه های بالای 100 مگ صرفا تماشای آنلاین فیلمهای فول اچ دی و 4 کی هست.
البته با هیچ شبکه موبایلی نمیشه همین استریمها رو آنلاین پخش کرد چون سرعت آپلود از نصف این مقدار کمتره.
کلیپهای مد نظر رو اگر تجربه دیدن دارید یکساعتشون بین 36 تا 40 گیگ ترافیک دیتا میخواد !
* با تعرفه و استانداردهای داخلی میشه یکسال و نیم ترافیک حجمی برای تماشای یکساعت فیلم !صرفنظر از میزان شارژی که از باتری میگیره

توی کشور ما فعلا معضل اصلی تعرفه قیمت و حجم دیتاست نه پهنای باندش.

اینترنت موبایلی که ارزونترینش کیلوبایتی 0.5 ریال هست بخوای بسته تخفیفی بگیری سقفش 2 تا 2.5 گیگ برای یک ماهه اونم به قیمت 20 کیلوبایت 1 ریال چه فرقی میکنه پهنای باند دانلود شما 2 مگ باشه یا 300 مگ؟
یا با این پهنای باند چکاری میتونید بکنید ؟
* پهنای باند 1 مگ به شما بدن عرض 6 ساعت میشه کل ترافیک 1 ماهه رو خالی کرد ! حالا من نمیدونم اساتید با گوشی چه کارهایی دارن که فرضا پهنای باند 10 مگ 3 جی فعلی ( اونم غیر فراگیر) نمیتونه کفاف کارشون رو بده؟
شاید دوستانمون گوشیهاشون رو روتر سازمانی کردن
اگر اینطوریه روزی چند گیگ دیتا دارن استفاده میکنن و پولش رو از کجا میارن؟

از دوستان گرامی بپرسیم حداکثر کار شما با اینترنت همراه چیه جوابشون یا برنامه های آنلاین تماس و مسیجینگه مثل وایبر و لاین و ...
یا دارن گیم آنلاین بازی میکنن مثل کلش و امثالهم
یا دارن رادیو و تلویزیون همراه استفاده میکنن ( اونم با این حجم محدود اینترنت ما بسیار بعید میدونم )
یا دیگه خیلی وابسته به نت باشن در حال تریدینگ داخلی و خارجی هستن .
* از کارهای بالا هیچکدوم پهنای باند بیشتر از 1 تا نهایت 2 مگ برای حالت پیک لازم نداره
100 برابر این پهنای باند هم دستتون باشه هیچ فرقی نمیکنه
تاخیر تماس صوتی و تصویری مثلا اسکایپ و وایبر رو ping time شبکه تعیین میکنه نه پهنای باند شما
یعنی ارتباط مستقیم ماهواره ای هم بهتون بدن یه سری تاخیر سر جاشه .

اینجور توصیه ها شبیه به اینه کسی بخواد چراغ اتاقش رو روشن کنه دنبال برق 3 فاز 100 آمپر بگرده.

به بقیه هم توصیه کنه مراقب باشید کلاه سرتون نره ! انشعاب تک فاز 25 آمپر بدرد نمیخوره

amir - در تاریخ : 1393/9/5

سنسورش که چیز خاصی نیست ( ما در حقیقت سنسوری به اسم spo2 نداریم .... اوکسی متر خون یک الگوریتم نوریه که با تجزیه و تحلیل نور بازگشتی از خون معلوم میشه رنگ گلبولهای قرمز که نمایشگر درصد اکسیژن خون هست چه رنگیه ).

سنسور مد نظر همون سنسور سنجش ضربان قلبه ( نور مرئی قرمز سفید یا هر رنگ دیگه رو ارسال میکنه گیرنده دستگاه میزان تغییر رنگ که در اثر ضربان قلب بدست میاد رو در واحد زمان اندازه میگیره ) حالا همین سنسور رنگ با یدونه فرستنده مادون قرمز هم ترکیب بشه میتونیم درصد اکسیژن خون رو بدست بیاریم

http://fa.m.wikipedia.org/wiki/پالس_اکسی‌متر

اینکه در بعضی از رامها ( ارتباطی به مدل دستگاه نداره ) فعال نیست هم بخاطر کرنل های مختلف دستگاهه .
بعضیهاشون api این سنسور رو ندارن ( توی همین دستگاهها با تغییر فریمور و یک رام دیگه سنسور رو داریم .

با آپدیت s health هم ممکنه بشه این api رو اضافه کرد.

arash r در تاریخ : 1393/9/5

سلام دوست عزیز.
این عبارتی که شما نوشتید واسه PDA رام هستش.

هر رامی 3 تا قسمت داره:
PDA
CSC
Modem

حجم اصلی رام همون PDA هستش که آپدیت شدنش باعث آپدیت شدن سیستم عامل و رابط کاربری میشه
مورد دوم CSC هست که شامل تنظیمات منطقه ای میشه
و مودم که شامل ارتباطات رادیویی و مخابراتی هست

شما برای اینکه بفهمید یک رام مربوط به کدوم منطقس، باید به CSC نگاه کنید، این چیزی که شما گذاشتی CSC نیست.
از طریق عبارت 3 حرفی در CSC میشه به این مساله پی برد.
مثلا: N910COJV1ANIF
از کد سه حرفی OJV میشه فهمید این رام مخصوص خاورمیانس و منوی عربی و فارسی داره.

فقط با دیدن CSC نمیشه گفت که رام مال اماراته یا عربستان یا ...
برای اینکه دقیقا بفهمیم رام مال کدوم کشوره، یا باید نصبش کنیم و بعد از نصب مطلع بشیم یا اینکه قبل از دانلود از سایت Sam Mobile یا Samsung Update و یا سایت های ایرانی، به کد 3 حرفی که در کنارش می نویسن نگاه کنیم.
کد 3 حرفی CSC رو نباید با کد 3 حرفی کشور اشتباه کنی.
یک رام میتونه OJV باشه ولی اگه واسه امارات باشه کد رام میشه XSG و اگه همون رام واسه عربستان باشه میشه ACR.
کلا این مبحث نیاز به کمی دقت داره.
اگه سوالی بود در خدمتم.

Mohammad H در تاریخ : 1393/9/5

بله چک کردم...
آقا فرزاد چند پست پایین تر گفتن که اطلاعات این سایت ها کامل نیست و یه سری توضیحات دیگه هم دادن میتونید پستشون رو مطالعه کنید...

masuod d در تاریخ : 1393/9/5

سلام اینم مقایسه ی دوربین نوت 4 اسنپ و اگزینوس
http://toranji.ir/camera-comparison-between-galaxy-note-4-snapdragon-vs-galaxy-note-4-exynos/

ahmadreza b در تاریخ : 1393/9/5

سلام ی سوال داشتم می خواستم بدونم مدلش را توی خود گوشی نوشته و مدل های مختلفش چ صرف نظر از cpu و کشورش چ تفاوتی داره؟

alireza t در تاریخ : 1393/9/4

با عرض سلام
بنده یه 7 روزی میشود که نوت 4 n910hخریدم و بسیار بسیار هم راضی هستم ولی یه سوال داشتم وقتی رفتم تو سایت imei.infiو imei دستگاه رو زدم معرفی کرد گوشی شماn910c یعنی چی؟

مهدی ز در تاریخ : 1393/9/4

بله
متاسفانه اشتباه بزرگ بعضی از وب سایتا همینه ، باعث شده اکثرا همین مشکل داشته باشن

از مدیریت سایت mobile.ir میخوام که لطفا اشتباهاتش رو اصلاح کنه.

فربد ا در تاریخ : 1393/9/4

باسلام،
روی سخنم با وارد کنندگان گرامی است ،لطفا تا دیر نشده و برندهای دیگری با امکانات بهتر وارد بازار نشده اند و از آنجایی که مردم در کوتاه مدت نیاز به تعویض گوشی نداشته باشند ، note4 n910c و note4 n910s را در صورت امکان با قیمت 18500000 ریال عرضه نمایید.با تشکر

only note o در تاریخ : 1393/9/4

با سلام خدمت همه دوستان
مقایسه باطری نوت 3 و 4 در این سایت به واقعیت نزدیکتر است
http://www.anandtech.com/show/8613/the-samsung-galaxy-note-4-review/3
بدرود

ali b در تاریخ : 1393/9/4

سلام
اون سایتها همیشه درست جواب نمیدهند و سرایل هایی که با گوشی های دیگه یکسان باشه رو اشتباه نشون میدن. اکگر خوب دقت کرده باشین میبینید که زمانی که یک سرایل رو نشناخت میگه ثبتش کن!!!!!
این مشکل بیبشر برای گوشی های تولید جدید پیش میاد
شما باید در چندید سایت چک کردن imei برید همه رو تست کنید بعدش ی سری کد هست ماندد
*#0*# (ستاره مربع صفر ستاره مربع)
این کد مخصوص گوشی ساموسنگ گلکسی هست که برای تست گوشی استفاده میشه اگه این کد اجرا شد یعنی گوشی شما اصل هست.

es e در تاریخ : 1393/9/4

تمامی مدل های Note 4 :

http://www.docdroid.net/lu64/galaxy-note4-all-models.pdf.html

only note o در تاریخ : 1393/9/4

با سلام خدمت دوستان عزیز
نیاز به یک اظهار نظر فنی دارم . امید است دوستان به بنده لطف بفرمایند . این سئوال فقط جنبه آگاهی برای بنده دارد و نه اثبات چیزی . این جملات را از یک سایت ایرانی برداشت کردم . ( ما در مورد مقایسه نسخه‌های هشت هسته‌ای این دوگوشی باید گفت برخلاف Exynos 5420 در Exynos 5433 هر هشت هسته به‌صورت همزمان پردازش می‌کنند و شاهد یک پردازنده واقعی 64 بیتی هستیم. به علت عدم پشتیبانی سیستم‌عامل این گوشی یعنی کیت کت از پردازنده 64 بیتی، نسخه 8 هسته‌ای Note 4روی کارکرد 32 بیتی تنظیم‌شده است نکته دیگر اینکه نرم‌افزارهای 64 بیتی هنوز ارائه نشده‌اند. علاوه بر این پردازنده‌های 64 بیتی با گوشی‌های دارای RAM چهار گیگابایت به بالا، قدرت خودشان را نشان می‌دهند حال اینکه Note4 مانند Note3 دارای 3 گیگابایت حافظه RAM است.)

سعید ع در تاریخ : 1393/9/4

سلام من پارسال نوت 3 n900 داشتم ناکس گوشیم 1 شده بود با کاستوم بوت لودر دوباره 0 شد هم ناکس نصب میشد روش هم آبدیت Ota گرفتم

مهدی ع در تاریخ : 1393/9/4

سلام وعرض ادب یه سوال داشتم از خدمتتون N910CXXU1ANJ4 برای کدوم کشوره؟ممنون میشم جواب بدید.چون من این گوشی رو خریداری کردم.ولی توی سایتها Firmware:N910CXXU1ANIهست با تشکر از شما که وقت باارزش تون رو برای کمک به ما میگذارید

zhila m در تاریخ : 1393/9/4

در عکس هایی که از پشت گوشی فرستاده بودید شماره سریالی که ثبت شده بود355025060880463
این بود وقتی این شماره رو تو سایت زیر زدم
http://www.imei.info
اطلاعات مربوط به یه مدلw380 گوشی های های سونی اریکسون رو آورد!!!!!!!!!!!!!
شما شماره سریال رو از پشت گوشی با شماره ای که از خود گوشی می گیرید را با هم و با این سایت چک کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

zhila m در تاریخ : 1393/9/4

سلام ممنون که جواب دادید فقط یه مورد دیگه لطف می کنیدشماره imei گوشی که خریدید رو ارسال کنید.

زیبا ک در تاریخ : 1393/9/4

آقا شما فقط جواب همدیگه رو میدین!! به جدیدا پاسخ نمیدین. دوستان یه بار دگ می پرسم از بین شما کسی نوت طلایی رو گرفته؟ اصلا هست تو بازار؟

شهداد ت در تاریخ : 1393/9/4

اقا چه خبره!!!!! این نوت که هر روز داره 30 40 تومن ارزون میشه!!!!! خواهشن نخرین تو را به خدا یه خورده صبر کنین که کمتر ضرر کنید.بخدا این گوشی زیر 2 تومن می ارزه و قیمتشه. نه بالای 2 تومن!!!من هم پولهام اماده هستن ولی بخاطر یک هفته صبر 400 هزارتومن اومد پایین و به سودم شد

omid k در تاریخ : 1393/9/4

یکی از بزرگترین ایراد گوشی سامسونگ تعداد مدل مختلف از یک سری! اونم با ساخت چند کشور!

مگه همه خریدار اطلاعات کافی دارند که بیان ریز بشن تو این جزییات من مشتری Galaxy Note 4

میشناسم حالا بیام بیینم مدل C! H !F! S ! مدل خاورمیانه باشه حتما !ساخت کره یا ویتنام ؟

تازه فهمیدم مدل w G .....

فکر کنم تمام حرف انگلیسی مدل داده !!

خب تازه برسیم سر اینکه 4 هسته بهتره یا 8 هسته ای !! که به هیج نتیجه نمیرسی همه میگن چون من دارم بهتره!

تازه مدل کپی برابر اصل کره ایش با گارانتی میدن !!! بزار کنار آشفته بازار یکی از دوستان میگفت گنجشک رنگ میکنن جا قناری میدن

خب من مشتری دمم میزارم رو کولم فرار میکنم ! آخه این چه سیاست سامسونگ داره ! 2 تا مدل بده بیرون ! من بخوام از ایران برم اروپا باید برم یک مدل دیگه بگیرم !! نکن اینکار روو اینجور باشه من یکی

جرات نمیکنم دور ور سامسونگ بچرخم !!

محمد ح در تاریخ : 1393/9/4

این مدل نوت4 910H خوبه؟!
یا مث نوت 3 مدل خوب تری هم داره؟

ashkan m در تاریخ : 1393/9/4

عجبببببببببببببببببب !!

پس مدل 910S چیپستش اسنپدراگون نیس ؟!!!؟!؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوستان دقت کنن !

فک کنم باید منتظر نسخه ی 910 F باشیم

amirreza s در تاریخ : 1393/9/3

یکی بمن میگه این که رو گوشیم نوشته یعنی چی؟
Quad-core 2.7 GHz Krait 450 SM-N910S
شما همش مدله cیا h رو میگید
ممنون میشم اگر جواب بدید

Mohammad H در تاریخ : 1393/9/3

سلام...
من در مورد این چیزی که درباره آپدیت میگید اطلاعی ندارم...

بله داره هم برای فارسی و هم برای انگلیسی....
قیمتش تو سایت موبایل آبی نوشته شده...
ساخت ویتنام...

Mohammad H در تاریخ : 1393/9/3

بله کاملا حق با شماست....

دوستانی که قصد خرید دارن کاملا به حرف های آقا امیر توجه کنن...
بعد از خرید کاملا متوجه تک تک حرفاشون میشید و خودتون به این نتیجه می رسید که راهنمایی هاشون کاملا درست و بدون تعصب بوده...

من خودم تو دانشگاه چند نفر رو دیدم که نوت 3 دارن ولی راضی نیستن تصمیم دارن عوض کنن و خیلی ها هم هستن که فوق العاده راضی هستن... خب مسلمه اون عده بدون فکر سری نوت سامسونگ رو انتخاب کردن و حالا پشیمونن!
واقعا اگه سری نوت رو به خاطر همین مثال هایی که آقا امیر زدن میخواید دارید پولتون رو دور میریزید!
اما اگه به این نتیجه رسیدید که به دردتون میخوره مطمئن باشید انتخاب فوق العاده ایه!

Mohammad H در تاریخ : 1393/9/3

سلام...
بله همونطور که خواستم تحویل دادن...
قبل از تحویل...
به نظر من که مشکل خاصی نبود...

mobileabi.com
موارد 10101 تا 10200 از مجموع 11541 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا