نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S5

Galaxy S5 گلکسی اس 5

Samsung Galaxy S5 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.9 از 10 (11490 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy Z Fold Special
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 6501 تا 6600 از مجموع 7569 مورد

هادی ا در تاریخ : 1393/2/20

این موضوع اولین بار توسط من مطرح شد که چیپ ست اگزینوس ارزونتر از اسنپدراگون در میاد(نه گرونتر) و این خودش دلیلیه تا سامسونگ برای سود بیشتر محصولاتش رو در دو مدل معرفی کنه و با فرستادن مدل پایینتر و ارزونتر خودش به کشورهای جهان سوم سود بیشتری کسب کنه ...
از اونطرف مدل با کیفیت و 4G خودش رو با چیپ ست محبوب و پر فروش اسنپدراگون راهی بازارهای غرب میکنه تا بتونه با رقیباش وارد رقابت بشه، چون اکثر کمپانی ها از کوالکام خرید میکنن، چون متخصصین اون کمپانی ها به این نتیجه رسیدن که چیپ ست اسنپدراگون بهترین چیپ ست حال حاضر دنیاست و فوق العاده مشتری پسنده.
سامسونگ به طرز خیلی زیرکانه ای میان قیمت های این دو مدل تفاوت زیادی ایجاد نمیکنه تا نارضایتی در بازارهای مختلفش ایجاد نشه ولی سرمایه گذاری بیشترش برای اسنپدراگون رو با سود بیشتری که از راه فروش گوشی های با چیپ ست ارزون اگزینوس در کشورهای جهان سوم به دست میاره جبران میکنه.
دوستان توجه کنن که برتری مدل اسنپدراگون رو میشه به طور غیر مستقیم از نام گذاری N9005 در مقابل N9000 در نوت3 توسط سامسونگ پی برد، عدد 9005 از عدد 9000 بیشتره، این اشاره ای زیرکانه توسط سامسونگ به برتری مدل N9005 هست.
همچنین میتونیم به نامگذاری I9505 در مقابل I9500 در S4 اشاره کنیم که باز عدد 9505 از عدد 9500 بزرگتره.
شاید این یه مسئله ی ساده باشه اما اقراری زیرکانه توسط کمپانی سامسونگ به برتری چیپ ست اسنپدراگون هست.

iman123 k در تاریخ : 1393/2/19

دوست عزیز از زمان عرضه نوت تیری تا الان کلی بحث تخصصی شده بر سر اینکه چهار هسته ای اسنپ بهتر هست یا هشت هسته ای اکسینوس.شما زحمت بکشی نظرات قبل ترو در این مورد بخونی احتمالا متوجه بشی جریان از چه قراره.نمیدونم چرا شما اصرار به گفته خودت داری بدون اینکه یه دلیل معقول داشته باشی.آخه اینکه چون این 2.5 هست پس بهتر از 1.9 هست دلیل خیلی سطحی هست که دوستان علتشو برات توضیح دادن.توی گوگل هم اگه نتایج بنچمارک های هردو مدل رو ببینی متوجه میشی که امتیاز مدل هشت هسته ای یکمی بیشتره.در کل این برتری ها موقع کار با گوشی محسوس نیست.پس اینجورم که شما به طور قاطع میگی اسنپ بهتر هست هم نیست.ضمن اینکه مدل چهار هسته ای اسنپ از خطرات و مشکلات احتمالی لاک شدن در امان نیست.اگرم میخواین کسیو راهنمایی کنی مدل اسنپ بخره لااقل از اینجور موارد هم آگاهش کنید که یه موقع گوشی مال یه منطقه دیگه رو نگیره که بعد گوشیش قفل بشه و بالا نیاد.این رو هم باید در نظر داشت که وقتی کسی نظر میزاره اونم با قاطعیت اونوقت توی تصمیم کسایی که میخوان این گوشی رو بگیرن تاثیر میزاره.پس باید کامنتو با تحقیق و با دلیل گذاشت.

iman123 k در تاریخ : 1393/2/19

دوست عزیز پیشنهاد میکنم برای اینکه از عواقب و مشکلات احتمالی مثل لاک شدن و آپدیت کردن در امان باشی مدل هشت هسته یی بخری.دوستمون آقا هادی که میگه مدل اسنپ بهتره هیچ وقت دلیلی برای گفته هاش نیاورده ... خوشبختانه دوستان در جواب نظرات ایشون دلایل درست و موجه آوردن.شما نگران نباش.همون مدل هشت هسته ای اکسینوس بخر که خیالت راحت باشه و مطمئن باشی.من خودم هشت هسته ایشو گرقتم و کاملا راضی هستم.

Pedram P در تاریخ : 1393/2/19

دوستان من ميخوام اين موبايلو فردا بگيرم نكته ي خاصي هست كه بخوام موقع خريد رعايت كنم؟

agil 0 در تاریخ : 1393/2/19

سلام دوستان .من یه سوالی دارم .3روزه که این گوشی رو خریدم .چرا وقتی به مخاطبین میرم چند ثانیه وقفه داره تا اسامی بیاد .درضمن این شایعه داغ کردن گوشی رو اصلا صحت نداره.صفحه نمایشش واقعا چشم نوازه.بغیر از وقفه در اسامیش من هیچ ایرادی ازش نتوانستم ببینم.صداش هم معموای.اگه میشه جواب من را بدید ممنونتان میشوم.

saeed70935 s در تاریخ : 1393/2/19

دوست عزیز توصیه میکنم اگر هم 4 هسته ای پیدا کردید نخرید . سامسونگ از note 3 به بعد برای گوشی هاش region تعیین کرده . یعنی اینکه اگر شما گوشی مربوط به نسخه اروپا رو تهیه کنی بعد از اولین آپدیت گوشی لاک میشه ( region lock ) . و همونطور که میدونید 4 هسته ای برای اروپا و امریکا هستش نه برای آسیا و بخصوص خاورمیانه . شما باید نسخه خاورمیانه تهیه کنی .
برای اطلاعات بیشتر میتونید به نظرات مربوط به note 3 مراجعه کنید .

amir j در تاریخ : 1393/2/19

دوستان خواهش میکنم که بگید کدوم رو بخرم
s5 یا m8
واینکه قیمت m8 پایی 2 تومن میاد

far z در تاریخ : 1393/2/19

داداش متاسفانه برات کامنت گذاشتم ولی درج نشد.
خلاصه میگم برات: اون هایپر تردینگ مد نظر شما تکنولوژی اینتل هست و مخصوص کامپیوترو
روی گوشی طراحی بر اساس معماری ARM هست و فلسفه جداگانه ای داره.
شما در هر لحظه نگاه کنی، 4 تا هسته که سهله، هر 8 تا هسته هم میتونن پردازش کنن. تقسیم بندی وظایف وجود داره. اضافه شدن بار پردازشی بیشتر به معنای اضافه شدن هسته های بیشتر برا پردازشه.
---------------
چیپ اگزینوس گرونتر از اسنپ در میاد. علت:
چیپ اگزینوس شامل 8 هسته هست با آخرین تکنولوژی شرکت arm. این هشت تا هسته 8 تا L1 کش دارن و 4 تا L2 کش. در حالیکه اسنپ 4 تا L1 کش و 2 تا L2 کش داره.
عزیز دل، طولی نخواهد کشید که در هیچ کدام از محصولات رده بالای سامسونگ خبری از اسنپ نخواهد بود. اگه اینتل بتونه نیاز سامسونگ رو به طور کامل در مورد شبکه LTE فراهم کنه، سامسونگ با اسنپ خداحافظی میکنه، اینم دو تا خبر:
1- تبلت پرچم دار Tab s سامسونگ قرار هست فقط با چیپ اگزینوس 5420 در دومدل LTE و 3g عرضه بشه:
http://www.sammobile.com/2014/05/05/exclusive-samsung-galaxy-tab-s-2560x1600-amoled-display-exynos-5-octa-fingerprint-sensor-and-more/
2- دوباره شایعات ارائه گلکسی s5 prime قوت گرفته و خبرها نشان از ارائه چیپ اگزینوس 5430 روی این مدل داره:
http://www.sammobile.com/2014/05/06/report-galaxy-s5-prime-to-be-produced-in-limited-quantities/
دیگه توضیحات کاملشو خودتون بخونید.
-------
پراکنده کردن یک شایعه ممکنه تو یه روز اتفاق بیفته. اما جمع کردن اون ممکنه سالیان سال به طول بکشه. این شده روایت اگزینوس.

حامد پ در تاریخ : 1393/2/19

درود ..

من کاملا با صحبت های جناب Arbiter R موافق هستم ..

اول باید کاملا از مشخصات موبایل و امکانات موبایل تحقیق و پژوهش نمود . و بعد در مورد اون دوایس مورد نظر نظر داد و مقایسه کرد .

Sobhan N در تاریخ : 1393/2/18

سلام دوستان
من قصد خریده این گوشی را دارم...
به نظره شما مدل 8 هسته ای را بخرم یا 4 هسته ای؟
و یه سوال دیگه و اونم اینه که آیا مدل Gold فقط قابه پشتش طلاییه یا اینکه قابه جلوی آن هم طلاییه؟
ممنون میشم اگه جواب بدید...

Amir S در تاریخ : 1393/2/18

با سلام به دوستای عزیز
یه سوال؟
فروشگاهی هست که Galaxy S5 مدل 4 هسته ای رو با گارانتی برای فروش داشته باشه؟اگه کسی از دوستان آدرس داره توی تهران خواهشا بگه که من برم بخرم.چون خیلی گشتم پیدا نکردم.همه جا مدل 8 هسته ای رو دارن.ممنون

far z در تاریخ : 1393/2/18

قبل از اینکه توصیه کنی به یکی، بحث های تخصصی مد نظرت رو ارائه بده.
همچنان من و اکثر کاربرای اینجا منتظر توضیحات تخصصی شما هستند.

AMIR M در تاریخ : 1393/2/18

سلام من دیگه موندم 4 هسته ای بگیرم یا هشت و دیگه این که چه فرقی میکنن یکی میگه 4 هسته ای بهتره یکی میگه 8 هسته ای.یعنی سامسونگ [چرا] 8 هسته ای ساخته

ali g در تاریخ : 1393/2/18

سلام دوستان یه سوال دارم
من میخوام این گوشی رو بخرم
ایا نسخه 4 هسته ای این گوشی توی ایران پخش شده؟
و توی یک مغازه معتبر با گارانتی معتبر پیدا میشه ؟
ممنون

حمیدرضا ا در تاریخ : 1393/2/18

سلام . دوستان مقایسه این گوشی با HTC One M8 در لینک زیر :
لینک : www.aparat.com/v/zYiKH

mahyar s در تاریخ : 1393/2/18

سلام،

من قست خرید دارم، چند جا هم رفتم بعضی ها میگن ساخت ویتنام! میخواستم بدون داستانش چیه؟ خوبه؟ بده؟
ممنون میشم دوستانی که آگاهی دارن راهنمایی کن.

nader y در تاریخ : 1393/2/18

سلام به همه ی دوستان. مدل 4 هسته ایش الان تو بازار هست؟ آخه من تو شهرمون از هر جا پرسیدم 4 هسته ای ندارن. همشون 8 هسته ایه

فرامرز س در تاریخ : 1393/2/18

من از کسایی که این گوشیو دارن میخام بپرسم شارژ 0 تا 100 این گوشی دقیقا چند دقیقه طول میکشه؟از 2:30 بیشتره؟

علي ا در تاریخ : 1393/2/18

دوربین این گوشی تو گرما از کار میوفته! ...اون از حسگر اثر انگشتش که هک شد اینم از دوربینش!

amirmasoud a در تاریخ : 1393/2/17

سلام دوستان من iphone 5s دارم الان می خوام این گوشی رو بگیرم تا حالا هم اندرویید نداشتم از iphone 2g تا حالا فقط ایفون داشتم.دلیل انتخاب ایفون این بوده که خیلی سرم تو اپلیکیشن هاست.کلی اپ هم الان روی گوشیم دارم از همه شون هم استفاده می کنم همه جا که میرم(مودم همراه دارم).می خواستم ببینم که اندرویید هم مثل appstore اپ های کاربردی و بدر. بخور داره؟خودم گوگل پلی رو که دیدم اپ های بی مصرف توش پر بود.
در کل اون دوستانی که این گوشی رو دارن نظرشون در مورد این گوشی چیه؟

Pedram P در تاریخ : 1393/2/17

من آخر نفهميدم تو قسمت مشخصات نوشته حافظه داخلي 16/32 هست ولي تو قسمت بررسي تخصصي نوشته حافظه داخلي 16/32/64 گيگ هس،حالا آخر كدومش درسته؟اگه 64 هم هست، تو بازار ايران هم وجود داره؟

فرامرز س در تاریخ : 1393/2/17

داداش داریم در مورد گوشی صحبت می کنیما.مسابقات زورآزمایی پیجش ی جا دیگست:)).راستی سرعتی بهتره یا قدرتی؟:))

هادی ا در تاریخ : 1393/2/17

اگه میخوای گوشی بخری که بترکونی باهاش 4 هسته ای رو بخر نه اگزینوس .
از من گفتن بعدا پشیمون نشی.
2.5 کجا 1.9 کجا.
تازه اکثر مواقع اگزینوس رو 1.3 خودش کار میکنه نه 1.9.
حالا 2.5 کجا و 1.3 کجا..

armin h در تاریخ : 1393/2/17

بله الان جلوی چشممه .. هوا تو اتقاق نشون میده ... خوب ...
یکی میگه 26 درجه سانتی گراد ، یکی 58%

گوشیم نوت3 هستش و من مدل sm-n900 رو دارم و خیلی راضیم ... اینی که شما تایید میکنی تنها دلیل برتری شبکه جی4 و فیلم برداری 4 کا هستش که برام اصلا مهم نبود و نیست ... این مطالب حدود 5 یا 6 ماه پیش برسی شده بودند و برتر مدل sm-n900 و n9005 کلا همه مواردش برسی شده بود ... منم الا 3 ماهه که نوت3 خریدم و دارم .. و واقعا نرم افزار s health واقعا راضیم خیلی خیلی به سلامت و رژیم درست غذایی کمک می کنه ... میزان مقدار کالری را به انگلیسی داره ... اما به فارسی نه متاسفانه که خودم میزان کالری رو از اینترنت تو فایل word گذاشتم و تو گوشیم هر وقت نیاز پیدا می کنم تو نرم افزار اضافه می کنم ... واقعا خوبه .. منو مجبورم میکنه که با علاقه ساعت 6 صبح بیدار بشم و ورزش برم .. تو اس5 هم که این نرم افزار خیلی خیلی بهینه و پیشرفت کرده ... و بجای سنسور دما و رطوبت که همون میزان راحتی هستش ... سنسور ضربان قلب گذاشته شده ... حتما سامسونگ اون سنسور ها رو تو نوت3 گذاشته تا با این نرم افزار مربوط کنه که حتما دیده نیاز نیست ... و سنسور ضربان قلب مورد نیاز تره ... برای همین سنسور ضربان قلب رو گذاشته .... خیلی دوست دارم اس5 بخرم اما صبر می کنم نوت4 بیاد تا بهمن ماه امسال گوشیم رو با نوت4 تعویض کنم .. برای اینکه حداقل یه سال نوت3 رو داشته باشم ... و قیمت نو4 هم معقولانه بشه ... به امید آینده ...

میلاد م در تاریخ : 1393/2/17

من دوس دارم این تلفن رو بگیرم اما خیلیا میگن جی 3 که قرار عرضه بشه از این خیلی بهتر می شه
و اینکه قیمتش در حال حاضر خیلی بالاس

Amin 7 در تاریخ : 1393/2/17

با سلام خدمت همه دوستان
امیر داداش اگه میشه منو یه راهنمایی کن واقعا آدم با کامنتای بعضی از دوستان سردرگم میشه
اول این که بین نوت 3 و اس 5 کدومو بخرم؟
از لحاظ سخت افزاری و قدرت کدومشون بهتره؟
راجب هر مدلم کدومو بخرم بهتره؟ 8 هسته یا 4؟
راجب اینم یه توضیحی بدی که چجوریه ممنون میشم:
"""از طریق ریکاوری چک کن کانتر ناکس و وارانتی اش صفر باشه ( تایید میکنه دستکاری نرم افزاری و روت نشده )"""
مرسی از داداش امیر و هر کدوم از دوستان که میتونه راهنماییم کنه
یا علی...

هادی ا در تاریخ : 1393/2/16

داداش گوشیت چیه؟
حسگر رطوبت و دمای نوت3 رو دیدی؟
فکر کنم ندیدی.
دما با عدد نشون داده میشه نه با سردی و گرمی.
من همون روزای اول که اومد بازار به قیمت 2430 این گوشی رو خریدم و دیدم که خیلیم اونجور باحال نیست که اونایی که این گوشی رو ندارن ازش تعریف میکنن و تبدیل به یه آرزوی دست نیافتنی کردنش.
خریدی شاه نمیشی و نخری هم گدا نمیشی.
نوت3 N9005 از این بهتره، از من گفتن.

حمیدرضا ا در تاریخ : 1393/2/16

سلام . دوستان مقایسه این گوشی با Nokia Lumia 1520 در لینک زیر :
لینک : www.aparat.com/v/Eeo45

mehdi p در تاریخ : 1393/2/16

بهم ایمیل بزن بگو تا حالا از محصولات اپل استفاده کردی یا نه؟ در کل ایمیل بزن راهنماییت کنم
اینم ایمیلم Mehdidj201290@yahoo.com

amir - در تاریخ : 1393/2/16

دوست عزیز میخوای بخری و بی دردسر بخری ( ضمن اینکه برای کشور ما سوای همه این موارد فقط یک مدل در نظر گرفته شده ! ) مدل اگزیناس ۸ هسته ایش ر‌و بگیر.

دقت کن جعبه تا حد امکان پلمب باشه...برچسب رژیون مجازش خاورمیانه و شمال افریقا و کشورهای مجازش شامل ایران هم باشه که بعدا دردسر لاک منطقه ای و اپراتوری و منو نداشته باشی.

از طریق ریکاوری چک کن کانتر ناکس و وارانتی اش صفر باشه ( تایید میکنه دستکاری نرم افزاری و روت نشده )

شماره سریال داخل گوشی رو با سریال پشت دستگاه و برچسب سریال روی جعبه چک کن منطبق باشه.
برای اطمینان از صحت عملکرد سخت افزاری هم هر مدل سامسونگی رو با ستاره مربع صفر ستاره مربع تست سخت افزاری بکن.

برای گوشی دوسیم با کیفیت ساخت خوب ...قیمت مناسب ...ظاهر شکیل و مستحکم....گارانتی معتبر ... امکانات کافی و صفحه آی پی اس فول اچ دی بهمراه وزن و ابعاد معقول بنظر من الکاتل idol x گوشی خیلی خوبیه ( حدود ۱ تومن قیمتشه ).

اگر امکانات و مشخصات یکم پایینتر و بجاش ظاهر خیلی متفاوت میخوای هواوی accend p6 گوشی مناسبیه.

armin h در تاریخ : 1393/2/15

اگه بهت اس5 رو پیشنهاد بدم .. برای اینکه تو پیج اس5 هستید .. و منم طرفدار سامسونگ هستم .. فن های شرکت های دیگه ممنکنه بزارند از روی تعصب روی برند ...
شما خودت ببین چی مد نظرته ... برای چی یه تلفن هوشمند می خوای ؟؟ آیا فیلم و ویدیو تو گوشی زیاد مشاهده می کنی ؟؟ آیا وب گردی زیاد اینجام می دی ؟؟ آیا علاقه به شنیدن موزک با اسپیکر گوشی دارید ؟؟ آیا جنس بدنه براتون خیلی مهمه ؟؟ سیستم عامل و رابط کاربری کدوم با به میلتونه ؟؟ همه اینا و یا بیشتر رو سبک سنگین کنید .. ببینید به چی نیاز دارید .... من خودم امروز وقتی نوت3 نئو کلیپ معرفیشو تو یوتوب دیدم .. از اینکه نوت3 خریدم یکم تو فکر رفتم ... برای اینکه تمامی قابلیت ها و نرم افزار ها و سنسور ها رو داره ... فقط از نظر سخت افزاری و دوربین یکم ضعیفه + 2 اینچ از صفحه نمایش ... اما در عوض 500 هزارتومان ارزون تره ... دقیقا ببینید چی مورد نیازتونه .. و مبلغی که مد نظرتونه و بوجه خودتون را نسبت به نیازتون تخمیم بزنید و بعد انتخاب کنید ... برای اینکه پرچمدارهای پارسال هم گوشی های خوبی هستند ... قیمت هاشون خیلی مناسب شده ...

Emi k در تاریخ : 1393/2/15

واقعا این دوستانی که میان برای بار هزااااااااااااااااااااااااااااارم میگن چی بخریم و موندیم و ...
دوستای عزیز لطفااااااااااااااااااااااا بزرگواری کنید یکم وقت بذارید نظرات رو بخونید ....

Pouria J در تاریخ : 1393/2/15

سلام..منم تو اندروید حرفه ای هستم و الانم مثل شما بین این دو موندم..من خودم به شخصه نمیتونم تا مهر صبر کنم و میخوام الان بخرم گوشی رو...و اینکه تا جایی که پرس و جو کردم دیدم 5اس بهتر بوده!البته اگر با صفحه نمایشش کنار میاد چون من خودم برام به شخصه سخته...من الان تصمیم دارم 5اس بخرم و گوشی بعدیم 6 اس باشه,نه 6...دلیلم زیاد هست,سیستم عامل iOS که خیلی برتره و لگ و فرسودگی نداره مثل اندروید..ما تو اندروید با عوض کردن رام و کرنل و توئیک شاید بتونیم گوشی رو برگردونیم...دوربینم که هیچی از 16 اس5 کم نداره,لینک میدم خودتون ببینید...کیفیت ساخت,شیک بودن,سرعت و ... هم که خیلی واضح هست...

http://www.imore.com/iphone-5s-vs-samsung-galaxy-s5-vs-htc-one-m8-camera-shootout

تو تست سرعتی هم که گرفتن فیلمش رو دیدم 5اس هنوزم از اس5 با فاصله 5 ثانیه برتره...
موفق باشید..

محمد ش در تاریخ : 1393/2/15

این چیزی که شما دارین جمع و تفریق میکنین بهش میگن HyperThreading، که توسط اینتل توسعه داده شده.

و تا جایی هم که من میدونم تنهای نرم افزارهایی (بازی هم نوعی نرم افزار هست) که میتونن همزمان از هسته های مختلف پردازنده استفاده کنن، چند تا نرم افزار تحت ویندوز مثل متلب و آتوکد هست و برنامه هایی که به صورت مجازی چند تا پروسه رو اجرا میکنن که مثلا شبیه سازی این عملیات بشه. بازی کرایسیس 3 هم هست که اونم مال کامپیوتره. این قابلیت چیزی هست که باید در ذات برنامه باشه نه در ذات پردازنده.

در صورتی که برنامه این قابلیت رو نداشته باشه، پردازنده شما 100000000 هسته هم داشته باشه نرم افزار از یکیش بیشتر نمیتونه استفاده کنه.

بعید میدونم توی یه گوشی 8 تا پروسه ی سنگین بخوان همزمان اجرا بشن که بخواد از هشت هسته استفاده کنه. پروسه ی سنگین یعنی چیزی مثل عکاسی 4k و بازی HD، نه اجرای ماشین حساب.

بازم میگی نه، قبول. شما یه کاری کن که یه پروسه مثل مدیا پلیر یا یه برنامه عادی دیگه از همه ی هسته های پردازنده ات استفاده کنه، عکسشو بذار ما هم ببینیم...

محمد ش در تاریخ : 1393/2/15

راست میگه این چیپ رو سامسونگ واسه حهان سوم میفرسته. بعد اینکه سایت ها رو نگاه کردم دیدم دو مدل داره. یکی با چیپ اگزینوس و فرکانس پایین تر، یکی با فرکانس بالاتر و چیپ عادی. البته من s4 رو نگاه کردم، s5 رو دیگه نیازی نداشتم ببینم

حمیدرضا ا در تاریخ : 1393/2/15

سلام . دوستان مقایسه این گوشی با Samsung Galaxy Note 3 در لینک زیر :
لینک : www.aparat.com/v/XKlZp

رضا a در تاریخ : 1393/2/15

این کوالکوم و اکسینوس واقعا مبحث جالب و سرگرم کننده ای هست برای بحث
ولی در عمل هیچ فرقی ندارنذ
" چیپ اکسینوس با کوالکوم چه توی این گوشی اس5 چه نوت3 هیچ فرقی برای با هم ندارند. هیچی
چیپ هایی تو این سطح و با این قدرت pc-class طبقه بندی میشن و این قدر قوی هستند که اگه همه ی برنامه های اندروید رو هم باز کنید اینا کم نمیارند!!
این بحث ها فایده ای نداره. شما اگه خودت ندونی چیپ گوشیت کدومه با مصرف و استفاده عمرا نمیتونی بفهمی کدومش هست
این طور هم نیست که مصرف باتری اکسینوس مطلقا بهتر از اسنپ هست نه
تو بعضی چیزها مثل اهنگ گوش کردن با گوشی اتفاقا اسنپ بهتر هست ولی خوب اکسینوس تو عملکرد باتری مجموعا عملکرد بهتری داره که البته اصلا محسوس نیست و اختلاف خیلی کمه
در نهایت توجه کنید کولکوم تولید کننده معتبری هست و بازارهای دنیا رو در اختیار داره و چون عمومی تر هست و روی همه گوشی هاست مثلا شما بخوای یه بازی رو گوشیت بریزی دیتا واسه کوالکوم بهتر وراحت تر پیدا میشه
این شرکت با همه تولید کننده ها رابطه خوبی داره و با سامسونگ هم رابطش عالیه همون جور که چیپ این گوشی سهم کوالکوم شد و سامسونگ برای نوت4 هم داره با کوالکوم به توافق میرسه:

http://www.zoomit.ir/articles/mobile/10855-galaxy-note-4-samsung-leak

اخیرا هم ظاهرا مذاکره ای با اپل داره برای کمک در طراحی نسل بعدی تراشه های سری A اپل
پس زیاد درگیر این نباشید چیپ این گوشی اینه واسه اون اونه. فرقی نمیکنه"

saeed70935 s در تاریخ : 1393/2/15

دوستان عزیز سلام
من حدود 1 ماه پیش با این گوشی تو بازار موبایل کار کردم و احتمالا چند وقته دیگه خواهم خرید . اون موقع m8 هم بود با اونم کار کردم .
باید اعتراف کرد که صفحه نمایش این گوشی واقعا خیره کننده هست . طوری که حتی صفحه نمایش s4 جلوی این گوشی ماته .
در مورد پردازنده هم باید بگم که من واقعا نمیدونم چرا این همه بحث می کنید . دو سال پیش که s2 داشتم پردازندش اگزینوس بود و واقعا راضی بودم حتی بعد از آپدیت به آندروید 4 هیچ لگی نداشت . این گوشی ها که دیگه خیلی قوی تر شدن . در نظر داشته باشید که هنوز نرم افزار ها در حد و اندازه سخت افزار ها تو دنیای آندروید پیشرفت نکردن و هر دو پردازنده به راحتی از پس پردازش هر کاری بر میان .
باز هم تاکید میکنم این گوشی صفحه نمایش خیره کننده ای داره . واقعا تا الان هیچ اسمارت فونی رو تو صفحه نمایش در حد این گوشی ندیدم
باتشکر

armin h در تاریخ : 1393/2/14

گوشی خودم دما و رطوبت داره ... من بعضی مواقع استفاده می کنم ... هوای گرم میگه دما بالا ... هوای بنسبت متوسط می متوسط .. سرد هم می گه سرد ... خوب یعنی من خودم حس نمی کنم هوا گرمه یا سرده ؟؟!!! این انقدر مهمه ؟!! یا ضربان قلب .. که دقت دقیق با نرم افزار S health بالا میره و سلامت رو کنترل می کنه ؟!! و اثر انگشت برای کلاس گذاشتن!!!! آخه کاربر گرامی ... چطور سنسوری که با دستت کار می کنه و فقط خودت می تونی باهاش کار کنی برای کلاس گذاشتنه ..!! ... درباره رم هم اصلا لوزموی نداره بحث کنیم .. سامسونگ خودش همه چی رو سنجید و رم2 قرار داد ... و من و مشتریان دیگه سامسونگ بهش ایمان داریم ...
بله من اس5 ندارم .. اما این انتقادهای بی منطقانه .. واقعا ناراحتم می کنه ... چرا باید به گوشی که بهترین راحتی ها چه از نظر نرم افزاری و سخت افزاری و باتری و قابلیت های اون و دوربین و هر چیزی که یه گوشی هوشمند تو این زمان از تکنولوژی باید داشته باشه رو داره .. باید اینگونه انتقاد بشه .. توسط کسی که خودش هم این گوشی رو نداره ...

amir j در تاریخ : 1393/2/14

سلام
میخواستم یه گوشی خوب بگیرم
به نظر شما s5 بگیرم یا 5s
اگه iphone 6 بیاد اونو میخرم ولی قیمت هم برام مهمه
اگه کسی پیشنهادی داره با دلیل توضیح بده

hamid _ در تاریخ : 1393/2/14

سلام به همه...
هر کی از راه میرسه یه سری اطلاعات نادرست و باب دل خودش مینویسه و ...
خو ینی چی؟؟ چرا بعضیا میخواید نظرات و سلیقه های شخصی خودتون رو بچسبونید و تحمیل کنید به دیگران؟؟؟چرا بعضیا قبول ندارن هر کی ی سلیقه ای داره...
وقتی میخواید دوتا چیزو با هم مقایسه کنید اولا عدالت و انصاااااف رو رعایت کنید...دوما وقتی هر چیزیو چه گوشی چه چیپ اون و یا هر چیز دیگه ای ک مقایسه میکنید یا یه سند و منبع معتبر از گفتتون بدید یا در اون مورد به صورت تخصصی توضیح بدید..
اینجوری هم اطلاعات بقیه میره بالا و هم مطالب مفید و مثبت و درست تو این سایت ثبت میشه...
نه چن تا نظر ک از خوندن اونا هیچی دستگیر ادم نمیشه ک هیچ...باعث میشه ذهن کاربرا به سمت اطلاعات غلط بره...

سوگند م در تاریخ : 1393/2/14

دوستان منم راهنمایی میکنین؟؟
میخوام اس فایو بخرم ، کدوم مدلش بهتـــــره؟؟؟ موقع خرید باید به چه نکاتی توجـــــــــه کنم؟؟ گوشی ساخت کدوم کشــــــــوره؟؟؟
(بعد یه گوشی خوب و دو سیم کارته هم بهم پیشنهاد کنین)
ممنـــــــــــــــــــــون

hamid _ در تاریخ : 1393/2/14

سلام...
ینی تمااااااام مطالعه ی شما میتونه این استدلال رو بده"اکسینوس اسباب بازیه!!"
با چ سندی این حرفو میزنی؟ با چ استدلالی؟ خیلی نا عادلانه نظر میدی...من میخوام دوماه دیگه این گوشی رو بخرم..دنبال این هستم ک ببینم چ گوشی بهتر از بقیه اس واسه من و کدوم مدلش بهتره...
بدون هیچ دلیل و یا مدرکی خیلی راحت میای میگی این بهتر از اونه...واقعا بی انصافیه اینطور نظر بدیم...
این رو هم شما نوشتی "اگه یه روز باهاش بازی کنی منفجر میشه"
مگه بمبه؟؟

far z در تاریخ : 1393/2/14

نزدیک 3 سال شایدم بیشتر هست که شبکه LTE وجود داره. قبل از اون مگه چند درصد سخت افزار گوشیا، چیپ های ساخت کوالکام داشتن؟
شبکه LTE که همین دیروز معرفی نشده داداش.
------
شما همونی هستی که قول توضیحات تخصصی داده بودی.
ما آدمای علمی هستیم زبون تخصصی رو بهتر درک میکنیم تا زبون ساده. پس شما هم در حد همون ادعاهایی که مطرح کردی، توضیحات تخصصی بده. اگه از اول میگفتی زبون شما ساده هست که بحثی نبود، اما شما ادعای تخصص کردی، پس در همون حد هم باید بیای جلو.
-----
اگه قرار بر ادعا و تخریب نظرات یکی به واسطه ارائه مطالب بدون سند و مدرک باشه، ما هم بلدیم از این کارا بکنیم. اما جایگاه علمی ما اجازه نمیده این کار رو بکنیم. چون در برابر چشمان اینهمه کاربر مسئول نظرات خودمون هستیم.
پس با تمام احترامی که به همه کاربرا قائلم از جمله شما، تا منابع موثق و توضیحات جامع در مورد اثبات صحت نظراتتون نیارین، نمیشه با شما هیچ بحثی کرد. محیط این سایت هم اجازه نمیده که بحث های حاشیه ای و بی محتوا راه بندازیم.
من نمیتونم نظریه نسبیت خاص اینشتین رو برای یه کسی توضیح بدم که اطلاعات خوبی تو این زمینه نداره و داره ادعا میکنه که این نظریه غلطه. تازه اون شخص برگرده بگه که شما این چیزا رو از کجا خوندی؟ واقعا دیگه نمیشه با این شخص گفتگو کرد.
-----
برا ادعاهات مدرک ارائه بده، تا بحث کنم باهات.
منم میتونم ادعا کنم که مثلا اگزینوس ده برابر بهتر از اسنپه، اما تا اثبات نکنم اینو، کسی حرف منو باور نمیکنه.
شما هم لطف کن اول ادعاهایی که مطرح کردی رو اثبات کن بعد ایشالا برس به درست کردن جزوه و اسلاید و آموزش تو این زمینه.

Reza G در تاریخ : 1393/2/14

مطمعنی قورتش داد ؟؟
ولی این فیلم ک یه چی دیگه میگه : http://www.aparat.com/v/4PHMJ
میخوای گوشیتو غول نشون بدی چرا یه گوشی دیگرو خراب میکنی ؟؟

حمیدرضا ا در تاریخ : 1393/2/14

سلام . دوستان بررسی این گوشی در لینک زیر:
لینک: www.aparat.com/v/ipA4e

mahyar s در تاریخ : 1393/2/14

راجع به میزان پر شدن رمش بگید؟ چقدر خالی داری وقتی باهاش کار میکنید؟
و
با گارانتی گرفتید؟

ممنون

ali a در تاریخ : 1393/2/14

4 هسته ای گرفتی؟ دیتا بازی رو میشه تو مموری کارت بریزیم بازی اجرا میشه؟ و سوال آخر اینکه صداش راضی کننده هست یعنی قوی هست یا ضعیف؟

هادی ا در تاریخ : 1393/2/14

اونوقت اگه انحصار کوالکام صرفا به خاطر شبکه ی 4G هست چرا سایر کمپانی ها واسه مدل های 3G خودشون از سامسونگ اگزینوس نمیخرن؟!!!
بذار من بگم چرا، چون اگزینوس یه اسباب بازی بیشتر نیست، همین، که سامسونگ واسه جهان سوم می فرسته.
میبینیم که اگزینوس چقدر خوب گرما انتقال میده که 2 برابر بیشتر از اسنپدراگون داغ میکنه.
شرط میبندم اگه با اگزینوس بیشتر از یه روز بازی گرافیکی انجام داده بشه گوشی منفجر بشه از گرما!!!!!
اولشو نخوندی گفتم به زبون ساده...؟؟
به زبون ساده یعنی به زبون ساده دیگه!!! نه به زبون تخصصی!
اخوی من کارم اینه و واسه علاقه مطالعه نمیکنم در مورد گوشی، در واقع من جزوه مینویسم و اسلاید درست میکنم تا مطالعه کنن و یاد میدم نه اینکه بخوام خودم مطالعه کنم!! ما دیگه پیر شدیم رفت!!! ببین چند ساله از وقت مطالعه کردن من گذشته!!!
بازم میگم بی انصافیه که کوالکام با اگزینوس حتی برابر دیده بشه چه برسه که پایینتر دیده شه.

هادی ا در تاریخ : 1393/2/14

اخوی اینا رو از کجا خوندی؟
کسی بهت گفته یا خودت به این نتایج رسیدی؟
با تفکر تو اینجوری میشه حساب کتاب کرد که:
A7:4×1.3=5.2
A15:4×1.9=7.6
A7+A15=5.2+7.6=12.8
در حالی که در کوالکام:
9.2=2.3×4
پس اگزینوس از کوالکام قویتره نه؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

هادی ا در تاریخ : 1393/2/14

من کی گفتم حسگر رطوبت و دما بی کاربرده؟!!!
نظر رو برعکس خوندی.
اتفاقا حسگر رطوبت و دما خیلی هم کاربردیه.
مگه ضربان قلب رو با دوربین نمیشه اندازه گرفت؟
پس حسگر ضربان قلب شد یه چیزی که زیاد واجب نبود سامسونگ بذاره چون اگه نمیذاشت هم دوربین بود که جاشو پر کنه.
اثر انگشت هم خدایی جز کلاس گذاشتن چه کاربرد دیگه ای داره؟
در حالی که RAM خیلی کاربردیه و از نوت3 پایینتره(2 در مقابل 3).
من راضی بودم اثر انگشت و ضربان قلب رو نمیذاشت ولی RAM اش 3 میشد.
در اون صورت هم باز حسگر رطوبت و دما رو از نوت3 کم داشت.
اخه وقتی این گوشی رو نداری چرا میگی فکر میکنم بری S health... .
بعدشم میگی نمیدونم... .
آقا S5 حسگر رطوبت و دما نداره، یه کلام ختم کلام، نداره.
بیایین از تجربه های کسانی که یه گوشی رو دارن استفاده کنیم نه اینکه باهاشون لج کنیم.

Mahdi T در تاریخ : 1393/2/14

سلام به همه دوستای گلم...من یه سوال دارم اول این که این گوشی ضد آبه؟؟؟و دووم اینکه فرق بین 900f و 900h چیه و کدوم بهتره.و سوم اینکخ من نوت3 n9005 دارم و با اسنپ هم بیشتر از اکزینوس حال میکنم و عاشق صفحه نمایش های بزرگم به نظر شما خوبه اگه گوشیمو عوض کنم یامه؟؟؟ ممنون میشم اگه به این سه سوال من جواب بدین...مرسی

AMIR M در تاریخ : 1393/2/13

سلام خدمت اساتید من ی یه هفته ای که از این گوشی خوشم امده و خودم ایفون 5اس داشتم ولی کیفیت دوربین ایفون پیشم خوب نی و یه دلهوره که داشتم یه قفل خوب میخواستم که مثل اثر انگشت باشه و میخواستم بدونم note3 بگیرم یاs5 دو دلم.راهنماییم کنید لطفا

iman123 k در تاریخ : 1393/2/13

سلام آرمین جان.بنظر من هر کسی چه این گوشی رو داشته باشه چه نداشته باشه میتونه نظرشو بده.اما چیزی که مهم هست اینکه کمتر غرض و سلیقه شخصی توی نظرش دخالت داشته باشه و بیشتر بر اساس واقعیت باشه.اما در این خصوص این که حضور پر رنگتری داشته باشم و از نتیجه کار با این گوشی بگم طبیعتا اگه قرار باشه چنین فعالیتی داشته باشه لازمش این هست که حداقل یه آگاهی ها و اطلاعات لازم رو در موارد مختلف و مربوط به گوشی داشته باشم و اینکه از وقت کافی برای این کار برخوردار باشم که من از هردوی اینا معاف هستم.اما جسته گریخته هستم.در حال حاضر بنظر میاد سنگینی این کار به دوش آقای فرزاد عزیز هست و از راهنماییهاش بهره مند میشیم و بابت زخماتشون ممنوندارش هستیم.برسیم به سوالاتت.در مورد اینکه جند ساعت طول میکشه تا فول شارژ شه یه بار که شارژ باتری کاملا خالی شده بود زمان گرفتم یک ساعت و پنجاه و پنج دقیقه طول کشید تا صد در صد شد.در باره اینکه چند ساعت شارژ نگه میداره بستگی به این داره که بیشتر چه کارایی باش انجام بدیم فقط اینو میگم که دوام باتری کاملا راضی کننده و قابل قبول هست.از حافظه داخلی شونزده گیگ گوشی یازده گیگ خالی هست و از دو گیگ رم هم روزی که گوشیو خریده بودم و هنوز هیج برنامه یی نصب نکرده بودم و حساب اکانتی نزده بودم حدود هفتصد و چهل مگ در دسترس بود.گزینه air view هم بله توی این گوشی هم هست.سنسور ضربان قلب هم بنظر میاد زیاد فرقی با نمونه نرم افزاریش نداشته باشه و بنظر من دقیق هم نیست چون اغلب اوقات عددای متفاوتی نشون میده.مگر اینکه توجیه پزشکی در این مورد وجود داشته باشه و من بی اطلاع باشم.حسگر اثر انگشت هم بعد از چند بار انجام دادن قلق کار توی دست میاد و اونوقت راحت میشه.مثلا اگه توی مرکز نکشی یا خیلی تند یا یواش بکشی قبول نمیکنه.ببخشید همیشه نظراتم طولانی میشه.

Arbiter R در تاریخ : 1393/2/13

سلام دوست عزیز .
اینجورم که شما درباره نوت 3 و اس5 حرف میزنین نیست
روی گلگسی اس 5 سی پی یو و دوربین و امکانات جدیدی نصب شده
و کل امکاناتی که روی گوشی های دیگه بطور جدا گانه هس رو این گوشی قرار گرفته شده
مثلاا زد اب بودن . ضربان قلب . اثر انگشت و ...
اینا نمونه ای از تقلیید سامسونگ نیس بلکه توانایی سامسونگ رو نشون میده که سامسونگ میتونه کل امکاناتی که شرکت های دیگه مثل اچ تی سی . Z. و .. رو رو گوشیش قرار بده
درکل باید برا قضاوت گوشی ها رو تست کنی اونم در یک زمان و یکجا و با یه برنامه
بنظر من یه سر بریدaparat.comفیلم های مقایسه رو ببینید
بعد یک امکان بزرگ که رو اس 5 هست اینه که سیستم عامل وای فای و چند مورد دیگه با نوت 3 و بقیه گوشیا فرق میکنه
اس 5 قابلیت دانلود 650 مگابایت در ثانیه رو داره که خیلی شگفت انگیزه
اما حیف که سرعت نت ایران بالاتر از 1 مگ نمیره
سرعت دانلود و ارسال فایل یا فیلم برابر با 650 مگابایت بر ثانیه
خواهشا الکی نظر ندید و از تمامی جزییات این گوشی با خبر بشید

armin h در تاریخ : 1393/2/13

شما تو نظر های قبل فرمودید نوت3 رو فروختید و اس5 خریدی .. و پشیمونید ...
می گید کاربرد نداره ... این سنسور ها همیشه تو گوشیم فعاله ... هوشمند پایداری .حالت کتاب خواندن.پیمایش هوشمند . Air gesture . پیمایش هوشمند . مشاهده بدون لمس ... برای اینکه در مورور زمان در وقت هایی برام کاربرد داره ... دلیل نمیشه دم به دقیقه مورد نیازم بشه ... مثلا شما کاپشن خریدی تا روزهای سرد بپوشی .. اما تو تابستون هو گرمه پس برات بی کاربرده .. اینام همینه ... من امروز داشتم تو گوشیم قران می خونددم که با بالا پیایین کردن صفحه با انگشتم خیلزی اضیت می شدم ... قلم گوشیم رو در آوردم و با قابلیت جالب خودکار بالا پاین رفتن صفحه با فاصله قلم انجام میشه .. کارم خیلی راحت شد ... من خیلی کم پیش میاد با گوشیم نوت برداری کنم ... بیشتر ترجیح یاداشت هام رو تایپ کنم ... اما طراحی و همچین موقیت هایی خیلی کمکم می کنه ... اس5 هم خیی گوشی عابی با امکانات معرکه ایه که همشون کاربردیه ... البته اون نوار ابزار که خیلی شیفته اش شدم ...

Behnam H در تاریخ : 1393/2/13

اقا مگه اینجا ننوشته نظرکاربران ؟؟؟؟؟؟؟؟ پس چرا هردوستی ک حتی این گوشیو با چشمم ندیده مباد نظر میده و باعث گمراهی و گیج فهمیه شخصی میشه ک قصد خرید این گوشیو داده حالا چ نظر مثبت باشه چ منفی اونی ک با این گوشی کار کرده بیادو بدون تعصب نظر بده تا ماهم گیج نشیم . جالبه دوستان میان این گوشی رو با زد2 مقایسه میکنن اخه یکی بیاد بگه ک این گوشی اصن تو ایران هسسسسس ؟ رعایت کنین خواهشا یقین داشته باشین وقتی زد2هم بیادو باش کارکنین مشکلاتی رو توش پیدامیکنین هرکسی ی سلیقه ای داره یکی اس5 یکی زد2 یکیهم مث من عاشق ال جی وشدیدا منتظر جی3 همه گوشیا خوبن اما این طورم نیس ک ی گوشی بی عیب باشه ... اگه میشد فعلا حرفی از زد2 نزنین خوب میشد حتی معلوم نیس ک قراره بیاد اصن هیچکس خبر نداره

الناز ح در تاریخ : 1393/2/13

سلام
من دیروز این گوشی رو ب قیمت 2070000 تومن خریدم
کیفیت صفحش بی نظیره
در مقایسه ای ک با ایفون 5اس کردم میتونم بگم راحت قـــــــــورتش داد
سرعت باورنکردنی
نتیجه ان توتو : 36586
منتظر افت قیمت هم نباشید چون همین جور میره بالا ( نوت 3 بعد 8 ماه رو ببینید هیچ ارزون شده ؟؟؟؟)
لطفا دوستانی ک هیچی راجعبه این گوشی نمیدونن الکی نظر ندن
سوالی بود در خدمتم

far z در تاریخ : 1393/2/13

دوست گرامی، شما با یه دستمال نرم، شیشه جلوی لنز رو پاک کن اول. بعد ریست فکتوری کن.
این چیزی که میگی از نشانه های کثیف بودن لنزه.

mohammad javad m در تاریخ : 1393/2/13

دوستانی که نگران مشکل باگ دوربین هستم، طبق پیگیری هایی که کردم ، انگار مشکل برای نسخه هایی که اسنپ دراگن هستند ، "ممکنه" پیش بیاد و به احتمال زیاد نسخه های بین المللی که در ایران گارانتی و فروش می شن شامل این مورد نیستند.
مرکز خدمات سامسونگ ایران هم طی تماسی که داشتم موردی بهشون گزارش نشده.

http://tech.firstpost.com/news-analysis/samsung-says-indian-galaxy-s5-units-do-not-have-camera-failure-issue-222720.html

a Samsung spokesperson said in a press statement in response to reports about the flaw. Since not much is known about the flaw yet, it could be that it only affects the Snapdragon 801 version of the phone, which is sold in regions with LTE coverage, and not the Exynos 5 Octa version that’s sold in India.

البته این خبر برای هند هست، ولی نسخه هایی که برای هند هم عرضه شده همون Exynos هست.

areff y در تاریخ : 1393/2/13

سلام به دوستان.من گلکسی اس 5 دارم.این گوشی از هر لحاظ بگید عالی هستش.باطریش تا 22 ساعت میمونه.اندروید 4.4.2 داره.هشت هسته کامل هستش.کیفیت صفحش عالی.کاملا ضد آب.اثر انگشت.به خدا من هیچ نقطه ضعفی تو این گوشی نمیبینم.یه چیز دیگه خدمت دوستان:وقتی با یه گوشی کار نکردید نظر ندید لطفا.من این گوشی رو با خیلی از گوشی های دیگه مثل اپل و سونی و ال جی و... مقایسه کردم که از هر نظر بهتر بود.

areff y در تاریخ : 1393/2/13

اپل به پای سامسونگ نمیرسه.اپل 3 میلیون میدی فقط برای کلاس خوبه ولی سامسونگ از نظر فنی 400 برابر اپل هست.من خودم گلکسی اس 5 دارم با هر نوع اپل هم که بگی مقایسه کردم از هر نظر بهتره.

hamid _ در تاریخ : 1393/2/12

عزیز دل واسه من فرقی نداره ک شما و اعضای خانوادتون چند تا گوشی تو جیبتون میذارید و چن تا گوشی داری...وقتی میگی این داغ میکنه اون یخ میبنده و یا میگی کوالکام بهتره از اکسینوس همینجوری چیزی ننویس...یه سند یا یه منبع معتبر یا توضیح تخصصی بده تا همه باور کنن...
ب قول خودت صلواتی نیس ک...همینجوری و الکی هم نیس...وقتی از این نظرات میدید ک مربوط به مقایسه کردن هست یا ی منبع معتبر بگو ویا توضیح بده...فقط منو شما نیستیم ک تو این سایت نظرات رو میخونیم که؟!؟!؟!
اگه با ی سرچ تو گوگل هم انقد راحت پیدا میشه ک اصلا احتیاجی ب نظرات بنده و شما نیست...

سهیل ص در تاریخ : 1393/2/12

سلام من این گوشی 3 روز پیش خریدم و بعد از کلی کار کردن باهاش امروز متوجه یه لک بزرگ در قسمت دوربین شدم یعنی وقتی میخوام عکس بگیرم یه لک بزرگ بین عکسام هست حتی ریسیت فکتوری هم کردم درست نشد گوشیم هم از اون مدل بر چسب سه لیبل هست...نمیدونم چیکار باید کنم لطفا راهنمایم کنید

armin t در تاریخ : 1393/2/12

سلام ایمان جان من هم با نظر شما موافق هستم وبه نظر من هم کلا کسی باید نظر بده که با این گوشی کارکرده باشه مثل شما نه بعضی از دوستان که حتی دست شون هم به این گوشی نخورده و با یک سرچ و چند تا نتیجه بنچمارک میان نظر میدن اگر دوستان حتی برای چند لحظه هم شده نظرات کاربرها رو بخونند متوجه میشوند که اغلب بی احترامی به هم میکنند واقعا این کار درستی هست؟؟؟ اگر یک نفر وارد این پیج بشه و قصد خرید این گوشی رو داشته باشه با خواندن کامنت های بعضی ها که به اصطلاح کار بر هستند گمراه میشن و از خرید این گوشی به طور کلی منصرف میشند

حالا به هر حال من از شما دوست عزیز میخوام که بیشتر به این پیج بیای تا تجربیات استفاده از این گوشی دوست داشتنی رو در اختیار ما و دیگر دوستان عزیز قرار بدی و چند تا سوال هم داشتم که اگر جواب بدید ممنون میشم
چند ساعت طول میکشه تا فول شارژ بشه؟چقدر از حافظه خود گوشی و رم در دسترس هست؟چند ساعت شارژ گوشی دوام میاره؟راستی air view در گوشی s4 هست در این گوشی هم هست و با سنسور ضربان قلب و اثر انگشت گوشی هم کار کردی تا حالا درست کار میکنه؟
ببخشید طولانی شد ممنون...

saeed n در تاریخ : 1393/2/12

سلام.ممنون.اقا ارمین هم گفتن از یوتیوب دیدم رنگای ابی و طلاییش فوق العادس.اما منتظرم بیاد توی بازارهای شیراز.چون هرچی گشتم هیچ مغازه ای نداشت.کسی نمیدونه کی میاد به بازار؟مخصوصا شیراز

علی ک در تاریخ : 1393/2/12

سلام
وقت همگی بخیر
خواستم بپریم آیا 900f بهتر باتری نگه میداره یا 900h چون چند جا دیدم 900f بهتره؟؟
مثلا"
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone2=6237
یا
http://www.samsung.com/ae/consumer/mobile-phones/mobile-phones/productcompare?prda=SM-G900HZDEXSG&prdb=SM-G900FZDAXSG
لطفا هر کی 900h داره بگه از نظر باتری چطوره؟ یه روز کامل با وب گردی جواب میده؟یا...
دوستانی که اطلاعات باتری این دونسخه دارند جواب بدن ممنون میشیم

mehdi n در تاریخ : 1393/2/12

حرفتو قبول دارم که پلاستیک سبکتره ولی این گوشی همچنین نوت3 خیلی خیلی اسیب پذیره.نمیشه انکار کرد.وقتی مجبوری بخاطر اسیب پذیری بزاری داخل محافظ گوشی لذت کار کردن رو از دست میده.وقتی جایی میری راحت نمیتونی از جیبت دربیاری. راحت نمیتونی رو میز بذاری و ... به فکر یه جنس با کیفیت تر میفتی
الان htc one کیفیت ساخت خیلی خوبی داره و خیلی هم خوشدسته اصلا سنگین نیست!! xperia z1 خیلی کیفیت ساخت خوبی داره و در شرایط عادی و بدون محافظ وزنش قابل قبوله که در z2 سبکتر هم شده
یکی از اشناها یه نوت 3 نازنین رو خریده بود دو تومن.دخترش رفته بود باش ور رفته بود تمام لبه های کناری گوشی رو با ناخنش کنده بود از بس بی کیفیته.هیچی گوشی از ریخت افتاد رفت عوض کرد!!! یکی دیگه از فامیلای نازنین ما پسرش نوت 3 رو ورداشته بود به باباش گفته بود بابایی واست بشورم؟ بیچاره فکر کرده بود جوراباشو میگه رفته بود نوت 3 نازنین رو قشنگگگگگگ شسته بود.هیچی دیگه فرستادش قبرستون!!(قابل توجه بعضی دوستان که فکر میکنند ضد اب بودن به چه دردی میخوره!!)
وقتی ادم دو تومان به یک اسمارتفون میده حداقل انتظار داره که مثل همرده هاش باشه.دوستم s4 داره افتاده بود رو موکت خونه فریم دورگوشی زده شد !!!از چشش افتاد.البته اینا نسبیه.ممکنه یکی همین گوشی s5 رو بدون محافظ هم 5 سال بدون خط و خش نگه داره .ولی وقتی پول میدی به نظرم باید یه جنس با کیفیت هم بهت بدن!!حداقل پشت گوشی نوت 3 رو چرم بزنه نه اینکه پلاستیک رو به شکل چرم شکل بده دست مشتری بده!!!!صحبت تعصب نیست صحبت پولیه که بابت جنسی میدی که پولشو ازت گرفتن ولی کیفیت لازم رو بهت ندادن!!! مثل پراید نازنین خودئمون !!

far z در تاریخ : 1393/2/12

بار خیلی سبک: دو هسته a7
بار نیمه سبک: دو هسته a7 و دو هسته a15
بار سنگین: چهار هسته a7 و دو هسته a15
بار خیلی سنگین: هر هشت هسته
------------------
فرکانس هسته a7 برابر 1.3 و فرکانس هسته a15 برابر 1.9 هست.
چهار هسته a15 با فرکانس 1.9 توی اگزینوس به تنهایی قادر هست حدود 30 میلیارد دستور بر ثانیه رو پردازش کنه.
چهار هسته krait تو اسنپ 800 با فرکانس 2.3 هم قادر به پردازش حدود 30 میلیارد دستور بر ثانیه هست.
چهار هسته a7 تو اگزینوس با فرکانس 1.3 هم حدود 8 میلیارد بر ثانیه پردازش میکنه.
پس: a7+a15= 38.
38 بزرگتر از 30 هست. حدود 25 درصد قویتر.
همین باعث میشه بنچمارک اگزینوس تو s5 بشه 42000، مال اسنپ بشه 36000
بدون فعال شدن قابلیت هشت هسته فعال، قدرت a15 اگزینوس و krait اسنپ در حدود هم هستند. اما مشکل اسنپ اینه که نمیتونه روی حداکثر فرکانس خودش دووم بیاره و در عرض 10 تا 20 ثانیه، فرکانسش به شدت افت میکنه. چون اسنپ تحمل حرارتیه پایینی داره نسبت به اگزینوس.
-----------
این که میگم دو روزه اینجا عضو شدی، برا همین بود. اگه دو سه ماه اینجا بودی، این مباحث بارها مطرح شده بود. دیگه نیاز نبود بشینم اینا رو تایپ کنم برات و حوصله همه رو سر بیارم.

فرشید س در تاریخ : 1393/2/12

من خودم در حال حاظر هم نوت 3 دارم هم اس 5 ... پس طبیعتا من بهتر از شما میتونم راجع به این 2 تا گوشی نظر بدم ... دوستان با همتونم.. گول تبلیغات رو نخورید..سایپا تبلیغ میکنه میگه "سایپا مطمعن".....پس لابد مطمعنه دیگه!!سامسونگم 4 تا سنسور به درد نخور جمع کرده تو گوشی هاش ...سنسور ضربان قلب سنسور air و دو سه تا چیز دیگه که فقط 10 دقیقه اول جالبن!!من که هم تو اس 5 هم تو نوت 3 همشونو خاموش کردم!!!در کل تو گوشی های سامسونگ یخورده فقط سری نوت خوبه...من که به زودی میخام اچ تی سی m8 بخرم...ولی به خودم اجازه نمیدم تا وقتی نخریدمش برم تو پیجش نظر بدم!!!امیدوارم کسینی هم که اس 5 ندارن نیان راجع بهش نظرات کارشناسی بدن

armin h در تاریخ : 1393/2/12

الان شما سنسور رطوبت و دما که قبلن می گفتید بی کاربرده .. رو می گین کاربرد داره و سنسور ضربان قلب و اثر انگشت رو می گین بی کاربرد و الکیه ؟!! عجب ..

درباره بودن یا نبود اون سنسور ها نمی دونم ... اما به پیشنهاد می کنم به قسمت نرم افزار s health بروید .. برای اینکه این سنسور ها مربوط به این نرم افزار هستند .. و باید به این قسمت مراجعه کنید ...

mehdi p در تاریخ : 1393/2/12

دوست عزیز با نظر اقا هادی منم تا حدودی موافقم. بله اگه فشار وارد بشه و نیاز باشه از 8 هسته استفاده میکنه همزمان و برای کارای عادی از سی پی یو های ضعیف استفاده میکنه.اینم بدون همه چی رو فرکانس ملاک قرار نده و معماری ساخت و کیفیت ساخت و هماهنگی نرم افزار و خبلی چیزای دیگه هم مهمه.

mehdi p در تاریخ : 1393/2/12

دوست عزیز من نگفتم لگ داره گفتم نسبت به اسنپ یه مقداری سرعتش کمتره تو منو ها.خودتون میدونین 4 هسته ضعیف داره نسخه اگزینوس و 4 هسته قوی.تو منو ها و کارای عادی از 4 هسته ضعیف و حتی اگه فشار خیلی کم باشه دوهسته ضعیف استفاده میکنه.خب حالا شما مثلا 1000 تا اس ام اس از یه شخص دارین وقتی تو پیام ها اسکرول کنین به بالا سرعتش کمه و یه خورده طول میکشه تا سوویچ کنه رو هسته های قوی.بعدش تو منو ها قسمت دیالر که شماره میگیرین یا قسمت تنظیمات یا هر چیز دیگه رو برای اولین بار باز کنین سرعت تو مدل اسنپ بیشتره.البته نمیگم سرعت اکزینوس کمه ولی نسبت به اسنپ تو این مورد کمتره.واسه فیلم دیدن هم همینطور درسته هر دوتاش روون و بدون هیچ مشکلی فیلم رو پخش میکنن ولی اگه مثلا یه فیلمه تموم شد بزنین فیلم بعدی در حد چند میلی ثانیه نسخه اسنپ زودتر پلی میکنه فیلمو.من نگفتم اسنپ یکی دو فریم بیشتره گفتم یکی دو فریم اختلاف دارن و نسخه اگزینوس بهتره تو این قسمت.بنچمارک antutu رو من ملاک قرار دادم واسه بخش گرافیکی.در عمل و در بازیا هیچ اختلافی ندارن.بعضی بنچمارک ها میگه که مدل اگزینوس گرافیکش خیلی قویتره ولی اینا اشتباس دوتاش به یه اندازه قدرت دارن تو بخش گرافیک.

far z در تاریخ : 1393/2/12

این موارد رو بهش اشاره میکنم که خودت فکر کنی که چه نظراتی دادی:
1- شما الان دو سه تا کامنت بلند گذاشتی، زحمت تایپ رو کشیدی. میتونستی به جای اینها یه کامنت بزاری و اون توضیحات تخصصی که مد نظرته رو به صورت خلاصه بگی. و ما رو به گوگل ارجاع ندی!
2- شما هنوز انحصار کوالکام بر مودم های 4g رو ارزیابی نکردی و متوجه این نشدی که با اینکه خود سامسونگ که بزرگترین تولید کننده تراشه نیمه رسانا تو دنیا هست، به جهت همین انحصار کوالکام، از چیپ های این شرکت داره استفاده میکنه. تولید کننده های دیگه پیش کش.
3- داغ کردن تا زمانی که آسیبی به سیستم وارد نکنه، اشکالی نداره. (وقتی رو یه تراشه، هشت تا هسته باشه یعنی بزرگتره، سطح مقطع دفع گرماش هم بیشتره. سیستم انتقال حرارتیه خیلی خوبی روش گذاشته که گرما رو به بهترین شکل به بیرون منتقل میکنه.).
4- این که میگی واقعا نشون میده، چقدر تو این زمینه واردی: "به زبون ساده بابا پایین تره دیگه 1.9 کجا 2.3 کجا؟؟؟!!!". شما اول یه ذره مطالعه کن، میبینی برای یه پردازنده همیشه کلاک مد نظر نیست.
5- همون 808 و 810 مد نظر شما، دقیقا بر اساس معماری بیگ لیتل ساخته خواهند شد که چیپ های اگزینوس دو سال پیش تا الان هم بر اساس اونا ساخته میشن.
-------------------
منظور من از دو روزه عضو این سایت شدی رو هم بد برداشت کردی. یعنی اگه شما نظراتی که ما داریم چند ماهه، وقت و انرژی میزاریم تا این شایعات رو جمع کنیم رو دنبال میکردی، نمیومدی این جمله رو بگی: "به خدا بی انصافیه حتی کوالکام رو با اگزینوس یکی بدونی چه برسه که کمتر ببینیش. الان غول بازار کوالکام هست."
من به جز اینجا و سایت موبایلستان و زومیت تو هیچ یک از سایتهای دیگه عضویت ندارم.
-----------------
امیدوارم، کامنت بعدی رو که میخوای بدی، با مطالعات بیشتر باشه و نه بر اساس تجربیات ظاهری از استفاده از چند تا گوشی.

هادی ا در تاریخ : 1393/2/12

با هر دو شون بازی گرافیکی انجام دادی که این حرف رو میزنی؟
نمیدونی که mali و aderno بازی های HD شون متفاوته؟
داغه اگزینوس وحشتناکه، صد رحمت به کوالکام.

far z در تاریخ : 1393/2/11

داداش، منظور شما از سرعت بیشتر اسنپ تو منوها و فیلم دیدن چیه؟
منوها بدون لگ و کندی تو اگزینوس هم روون کار میکنه.
در مورد پخش فیلم که دیگه الان همه گوشیهای رده بالای دو سال پیش هم میتونن یه فیلم با کیفیت رو پخش کنن به شرطی که رزولوشن صفحه با رزولوشن فیلم مشکل نداشته باشه.
بعدش شما چه بنچمارکی گرفتی که تو بازیا اسنپ یکی دو فریم بیشتر از اگزینوس بود؟
---------
ممنون میشم اگه یه توضیحی در این خصوص بدی.

armin h در تاریخ : 1393/2/11

پلاستیک چیز بدی نیست ... در عوض وزن گوشی کم میشه ... بابت قاب دور با شما موافقم ... اما اینم مد نظر بگیر .. ضربه پذیر بودن و خش اودتدن و دور پردن ... فلزی هم باشه ازش خوب مواضبت نشه .. دم به دقیقه از دست بیوفته .. قابش داغون میشه ...

iman123 k در تاریخ : 1393/2/11

صحبتها و شایعاتی مطرح میشن که اغلب بی پایه هستن و بعضی دوستان بدون اینکه تجربه کار با این گوشی رو داشته باشن یا منبع معتبری برای گفته هاشون داشته باشن با اطمینان و اصرار سعی در توجیه نظرشون دارن.لازم دیدم لااقل من به عنوان کسی که یک هقته یی هست این گوشی رو گرفتم نظرمو بگم تا احیانا ابهاماتی که بعضی کاربرا به هر قصد و منظوری به وجود آوردن شاید تا حدودی برطرف شه.مورد اولی که مطرح شد در باره نقصی بود که گفته شد توی دوربین این گوشی به وجود اومده باید بگم تا حالا هر بار که وارد دوربین این گوشی شدم و باهاش کار کردم هیج ایراد یا مشکل خاصی نبوده و همیشه تو کار کردنش روند خوب و عادی داشته.در مورد هنگ و لگ هم با کار کردن در بخشهای مختلف دوربین یا اجرای بازی اچ دی یا فیلم دیدن و وبگردی و بقیه کارها کوچکترین لگی ندیدم چه برسه هنگ کردن.همونجور که قبلا هم گفته بودم دیگه با اومدن این سی پی یو های قوی توی دنیا حرف هنگ و منگ نمیشه.اگر هم جایی هنگ دیدین علتش باید نرم افزاری باشه یا اینکه رام مشکل داشته باشه.اگه نرم افزاری باشه که نهایت نهایتش هر مشکل نرم افزاری همیشه با یه ریست حل میشه و اگر هم ایراد از رام باشه که با آپدیت درست میشه.به هر حال این گوشی که این مشکلات رو نداره و خیلی هم سریع و روون هست.وقتی کسی با این گوشی کار بکنه خودش متوجه این موضوع میشه.اما در مورد داغ کردنم این گوشی فقط موقع فیلمبرداری فور کی داغ میکنه که اونم همه گوشیها اینجورین.اما در اجرای بازی اج دی کمتر از بقیه گوشیهای فلگشیپ که قبلا داشتم داغ میکنه.از داغ شدن های زیاد و بیجا و زود خالی شدن باطری خبری نیست و عمر باتری هم کاملا راضی کننده هست.در مورد تقاوت بین رم دو و رم سه فرقشون توی این هست که رم سه میتونه توی مولتی تسکینگ برنامه های بیشتری رو باز نگه داره.یعنی اگه رم سه مثلا سی تا برنامه هم زمان باز نگه میداره رم دو تعداد بیست تا برنامه میتونه نگه داره و اگه برنامه بیست و یکمی باز شد اون برنامه اولی بسته میشه و برنامه اخیر جایگزینش میشه.با این حساب وجود رم بیشتر از این نظر بهتر هست ولی با همون رم دو هم هیچ مشکلی به وجود نمیاد و ضعف محسوب نمیشه. پس کاری به قدرت و سرعت نداره.الان از دو گیگ رم نزدیک به هفتصد مگ دسترس هست.در خصوص برتری اکسینوس به اسنپ هم دوستانی که میخوان اطلاعات کامل داشته باشن میتونن روی اسم آقای امیر یا آقای فرزاد تو همین پیج و پیج نوت تیری کلیک کنن و نظراتشونو در این مورد بخونن.فقط در نظر داشته باشین که توی اس فایو هشت تا هسته همزمان فعال شده.اتفاقی که قبلا تو گوشیهای دیگه نبوده.به این معنی که تقسیم بندی و زمان بندی متناسب و منظم سی پی یو ها برای اجرای برنامه های سبک و سنگین تنظیم شده که هدف اصلی بهینه تر شدن مصرف باطری هست.ضمن اینکه چند روز پیش عکسهایی از نتیجه بنچمارک این گوشی گذاشتم که عدد چهل و دو هزار رو نشون میداد که نشون میده علاوه بر اینکه احتمالا مصرف باطری کمتری نسبت به اسنپ داره قدرتشم بیشتر هست.هرچند این قدرت بیشتر محسوس نیست.در خصوص طراحی و جنس بدنه خودم از منتقدین هستم و قبول دارم ضعیف کار شده.هرجند به سلیقه افراد بر میگرده و شخصا کسانی رو دیدم که این سبک طراحی رو بیشتر میپسندن.مورد آخر اینکه هر کسی میتونه از گوشی یا برندی خوشش نیاد اما این نباید باعث بشه به طور مقرضانه و به قصد تخریب نظر بده.امیدوارم برای انتقاداتمون شیوه یی که بر اساس واقعیت بینی و واقعیت پذیری باشه پیش بگیریم چون اگه پیج جو بچگانه پیدا کنه مطمئنا خیلی ها ترغیب نمیشن نظراتو دنبال کنن.

هادی ا در تاریخ : 1393/2/11

دقیقا.
دوتا حسگر اساسی حذف شده و یه حسگر قلابی ضربان قلب و یه اثر انگشت که هیچ کاربردی جز باز کردن قفل صفحه نداره اضافه شده.
واقعا به جای کیفیت به سود بیشتر فکر کرده این بار سامسونگ.

هادی ا در تاریخ : 1393/2/11

اونوقت full time هشت هسته فعاله که بهبود ببخشه؟!
1.3 در مقابل 2.3!!!(اکثرا از 1.3 خودش استفاده میکنه در کارای عادی)
تقریبا دو برابر!!

هادی ا در تاریخ : 1393/2/11

قیمتش پایینتر از نوت3 N9005 هست ولی چون تازه اومده یه مدت زمان لازمه تا قیمت کاذبش بشکنه.

هادی ا در تاریخ : 1393/2/11

چون شما N9000 داری اگزینوس بهتره؟
مسئله واقعا اینه؟
یعنی من و سایر دوستان مخالف نظر شما به فرض اگه اقرار بکنیم اگزینوس بهتره شما دیگه هیچ نظری نمیدی؟
اگه اشتباه نکنم شما تو سایت پروموبایل هم عضو هستید و نظر میدید درسته؟
از کجا میدونین من 2 روزه اینجا عضوم(فکر غلطیه)؟
یعنی به نظر شما تعداد روزهای عضویت و حتی نظر در تعیین سواد یکی نقش داره تو این سایت؟
اونجور که گفتین شما رشتتون یه چیز دیگه اس و صرفا در زمینه ی گوشی و کامپیوتر و کلا بخش سخت افزار فقط آشنایی ابتدایی دارید و بر مبنای شنیده ها نظر میدید درسته؟
و صرفا به این بخش علاقه دارین و کار اصلیتون این نیست درست؟
به نظر شما یه دبیر شیمی چجوری میتونه در مورد تدریس دبیر فیزیک نظر بده در حالی که از فیزیک فقط قانون دوم نیوتون رو بلده؟
پس من یه سال از شما در داشتن کامپیوتر جلوترم(1375).
من هر گوشیی که در بارش حرف میزنم 100% خریدم و باهاش کار کردم که در موردش نظر میدم، به نظرتون این بهتر نیست؟
دوست عزیز مطمئن باش اگه اگزینوس بهتر از کوالکام بود این همه کمپانی از کوالکام خرید نمیکردن و میرفتن از سامسونگ اگزینوس میخریدن خوب، اینطور نیست؟
اونا که کمتر از من و شما نمیدونن که، ماشالله اونقدری مهندس و متخصص سخت افزار دارن که تشخیص بدن کدوم جنس بهتره.
در مورد داغ کردنم یقینا اگزینوس تو فشار گرافیکی بیشتر داغ میکنه%
چون دوستم N9000 داره امتحان کردم.
به زبون ساده بابا پایین تره دیگه 1.9 کجا 2.3 کجا؟؟؟!!!
به خدا بی انصافیه حتی کوالکام رو با اگزینوس یکی بدونی چه برسه که کمتر ببینیش.
الان غول بازار کوالکام هست.
واقعیت هارو قبول کنیم دیگه.
با معرفی 808 و 810 هم که نشون داد حالا حالاها اول خواهد موند.

فرامرز س در تاریخ : 1393/2/11

میخاستم خدمت آقا فراز(far z) سلام کنم و یه خسته نباشید بش بگم و ازش تشکر کنم که وقتشو میزاره واسه راهنمایی های ما.من که شخصا کامنتاشو خوندم خیلی چیزا یاد گرفتم.یه چیزی هم میخاستم بگم بخدا زیاد خودتونو درگیر بنجمارک و اینطور چیزا نکنید.مثلا بنجمارک یه نسخه میشه 35000 یکی دیگه میشه 33000 خیلی فرق داره؟به نظر من خنده داره.یا مثلا بازی یا چیزی هست که رو نسحه 4 هسته ای اجرا بشه اما رو هست نسخه ای نه؟خداییش یکم منطقی که فک کنیم به حرف آقا فراز می رسیم که باید نسخه مخصوص خودمون یعنی هشت هسته ای رو بخریم

هادی ا در تاریخ : 1393/2/11

اخوی گوشی همینجوری که داغ نمیکنه!!
اگه N9005 داری برو یه بازی گرافیکی به مدت 15 دقیقه اجرا کن تا متوجه بشه چی میگم.
البته خواهشا اگه S5 یا نوت3 داری در موردشون نظر بده چون من هر دو رو دارم به اضافه ی S4 همسرم و نوت 10.1 خواهرم، چند ماه پیشم نوت2 داشتم فروختم.
همشون رو کامل بررسی کردم که یه حرفی میزنم.
بعدشم خدایی تو گوگل اون چیزایی رو که آدم میخواد یاد بگیره جستوجو کنه خیلی سریع تر به نتیجه میرسه.
خلاصه من وقت اضافی ندارم ببخش.

far z در تاریخ : 1393/2/11

سنسور دماو رطوبت رو میتونی بری از برنامه s health چک کنی.
بقیه اون چیزایی که میگی هم مطمئنا وجود داره.
یه ذره چون منوهاش عوض شده، شاید نمیتونی پیدا کنی.
خوب بگرد.

رضا a در تاریخ : 1393/2/11

دوستان چیپ اکسینوس با کوالکوم چه توی این گوشی اس5 چه نوت3 هیچ فرقی برای با هم ندارند. هیچی
چیپ هایی تو این سطح و با این قدرت pc-class طبقه بندی میشن و این قدر قوی هستند که اگه همه ی برنامه های اندروید رو هم باز کنید اینا کم نمیارند!!
این بحث ها فایده ای نداره. شما اگه خودت ندونی چیپ گوشیت کدومه با مصرف و استفاده عمرا نمیتونی بفهمی کدومش هست
این طور هم نیست که مصرف باتری اکسینوس مطلقا بهتر از اسنپ هست نه
تو بعضی چیزها مثل اهنگ گوش کردن با گوشی اتفاقا اسنپ بهتر هست ولی خوب اکسینوس تو عملکرد باتری مجموعا عملکرد بهتری داره که البته اصلا محسوس نیست و اختلاف خیلی کمه
در نهایت توجه کنید کولکوم تولید کننده معتبری هست و بازارهای دنیا رو در اختیار داره و چون عمومی تر هست و روی همه گوشی هاست مثلا شما بخوای یه بازی رو گوشیت بریزی دیتا واسه کوالکوم بهتر وراحت تر پیدا میشه
این شرکت با همه تولید کننده ها رابطه خوبی داره و با سامسونگ هم رابطش عالیه همون جور که چیپ این گوشی سهم کوالکوم شد و سامسونگ برای نوت4 هم داره با کوالکوم به توافق میرسه:

http://www.zoomit.ir/articles/mobile/10855-galaxy-note-4-samsung-leak

اخیرا هم ظاهرا مذاکره ای با اپل داره برای کمک در طراحی نسل بعدی تراشه های سری A اپل
پس زیاد درگیر این نباشید چیپ این گوشی اینه واسه اون اونه. فرقی نمیکنه

pooria a در تاریخ : 1393/2/10

سعید جان رنگ طلاییش یه غول هستش بارای خودش پیشنهاد میکنم 150 هزار تومان روش بذاری و طلاییش رو بگیری البته نباید تو کاور بذاری گیشوت رو وگرنه همون سفید بهتره طلایی بدون کاور بگیری دستت ول نمیکنی .

pedram p در تاریخ : 1393/2/10

ی سوال خیلی مهم لطفا بهم جوابشو بگید اگه میدونید:
این 3 تا ساعتی که هست ,همزمان با خرید s5 یکیشو میگیریم یا باید جداگانه بخریم ؟؟

mehdi p در تاریخ : 1393/2/10

مزیت اگزینوس : باتری بیشتری نگه میداره و برای وبگردی سرعتش بهتره
مزیت کوالکام : تو منوها سرعتش بیشتره تو بازی و فیلم دیدن هم همینطور
به یه اندازه داغ میکنن ولی کوالکام اگه دمای چیپش از 40 بره بالاتر کلاک هسته رو میاره پایین که گوشی از داغ شدنش کمتر بشه و میره رو 34 درجه اینا.ولی اکزینوس اینطوری نیست.سرعتشون تو بازی ها هم فرقی نداره شاید شاید درحده یکی دو فریم سرعتشون فرق کنه که اونم چیزی نیست.تو سرعت تو بازی اینا رو ملاک قرار نده.من ملاکم یکی باتری و یکی وبگردی که واسه اینا اکزینوس بهتره.اینم بگم که سرعت منو ها تو نسحه ازینوس کمتر از کوالکامه...افت سرعت ندارن هیچکدوم.موفق باشی

mehdi n در تاریخ : 1393/2/10

این گوشی خیلی خوشکل تر از گالاکسی 4 هست...سرعتش به لطف چیپ 801 بینظیره.مهمترین چیزی که کاربر در اولین نگا میفهمه بالارفتن روشنایی نمایشگره که نسبت به s4 کاملا محسوسه...ولی واقعا جای افسوس داره که سامسونگ دست از این پلاستیک برنمیداره.واقعا حیف که همچین گوشی باید کاملا پلاستیک باشه.گوشی خیلی خیلی اسیب پذیریه. سامسونگ با این همه سود سالیانه حداقل فریم دور گوشی رو فلز باید میزد!!!در مجموع این گوشی با این کیفیت ساخت دو میلیون و دویست تومان نمی ارزه!!!مگه اینکه کسی دلش بخواد محافظ واسش بگیره که کلا گوشی از ریخت میفته.

armin h در تاریخ : 1393/2/10

برید یوتوب کلیپ های طبیعی کار با این رنگ ها هست ... رنگ آبیش خیلی خیلی قسنگه ... همه رنگ ها از جمله طلایی هم قشنگه .. من رنگ آبی را خیلی دوست دارم .. واقعا زیباست .. همه رنگ ها زیبان اما آبی یه چیز متفاوته

hamid _ در تاریخ : 1393/2/10

سلام...
شما تو کامنت های قبلیت گفتی ک N9005 800 داغ میونه و 801 ک پسر همون پدره اونم داغ میکنه...اولا اگه ی گوشی دااااااغ کنه دیگه کسی ازش استقبال نمیکنه و فروش میلیونی نداره!!!این گوشی ها کمی گرم میشن...دوما...شما و یکی دو نفر دیگه مثه این که قدرت پیش گویی( پیش بینی نه! ) بسیار بالایی دارید...چون پسر اونه این هم داغ میکنه....چ استدلالی...
بعد شما گفتی توضیح تخصصی میدی...حالا ک این دوستمون ازت توضیح میخواد میگی تو گوگل سرچ کن...شما ک مشغله ی کاریت زیاده و وقت نداری لطفا وعده ی الکی نده!!! ...

siavash k در تاریخ : 1393/2/10

خودت جواب خودتو دادی
خوبه خودتم قبول داری که رامش تغییرات داره نسبت به بقیه نسخه ها
موارد 6501 تا 6600 از مجموع 7569 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا