نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S5

Galaxy S5 گلکسی اس 5

Samsung Galaxy S5 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.9 از 10 (11490 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S7
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra
» سامسونگ Galaxy Note20
» سامسونگ Galaxy Note20 Ultra 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 4401 تا 4500 از مجموع 7569 مورد

amir - در تاریخ : 1393/6/8

دوست عزیز

چیزایی که در مورد مشکلات چیپ داری میگی هیچ هرتباطی به چیپ گوشی نداره.

من کاری به تجربیات شما با اس ۴ ندارم.
روی نوت ۳ و اس ۵ و نوت ۳ نئو و نوت ۱۰.۱ و ۱۲.۲ و یک دوجین محصول دیگه سامسونگ که از همین چیپهای اگزینوس ۸ هسته بیگ لیتل دارن استفاده میکنن هیچ مشکلی موجود نیست .

هر مشکلی هم گزهرش میشه همونجور که بارها گفتم برمیگرده به مشکلاتی که کاربر درست کرده.

کل فروش سامسونگ روی این چیپای بیگ لیتل که فقط یدونه اس ۴ یدونه اس ۵ به شما نبوده.

این دستگاههایی که بالا برات گفتم سرجمع بیش از ۱۵۰ میلیون فروش داشتن ( فقط ۸ هسته هاش ).

شما یدونه کاربری با یه سری تجربه ....
چند برابر شما کاربر دیگه توی همین صفحه به تنهایی ( بقیه رو فاکتور گرفتم...تجربیات خودم و مشتری هام هم به کنار ) وجود داره که دارن ۱۸۰ درجه خلاف نظر شما رو میگن.

آدم در چنین شرایطی میره مشکلات کار خودش رو پیدا میکنه نه اینکه به سخت افزار اتهام وارد کنه یا به کسایی که راهنماییش میکنن انواع برچسب رو بچسبونه.

[اگر باز هم به این سبک] ادامه بدی من نوعی دیگه جواب کامنتهات رو نمیدم.برام هم اصلا اهمیتی نداره .
منتهی مراتب هیچ مشکلی حل نمیشه ....
کماکان شما میمونی و مشکلاتت.

یا مثل برخی حضرات میری این مدل رو میفروشی یه مدل دیگه میخری ( و البته ضرر جفتش رو میدی ) ...
یا اینکه فکر میکنی قراره دنیا وایسه توی یه نقطه و ببینه یه سری برنامه نویس آماتور میخوان چطور کار کنن شما روی گوشیهای بعدی خودت و سخت افزارت رو با اون بازی و برنامه ها تطبیق بدی .
( عین همین داستان رو چند سال پیش موقع معرفی گوشیهای دو هسته خیلیها داشتن ...چیز جدیدی نیست )

علی ایحال هر راهی انتخاب میکنی لطف کن اطلاعات فنی و تجربی اشتباه به بقیه نده.

حرف شما مثل اینه که یه نفر بیاد توصیه کنه آقا برید پیکان بخرید لوازمش همه جا گیر میاد !
کاملا درست میگه منتهی ۲۰ سال پیش صد درصد درست بود.
امروز دیگه نمیشه مزایای نسبی بقیه ماشینها رو ندید گرفت و به صرف تامین ساده یدکی همه چیز رو فدا کرد.

hossein p در تاریخ : 1393/6/8

سلام من می خواستم این بگیرم ولی همین طور که داشتم دنبال چهار هسته ای می گشتم یکمم در مورد htc one m8 تحقیق کردم به نظرم تو خیلی از چیزا از این سر تره عوض دوبینش ضعیفه حالا شماها می گید کدوم بگیرم اونایی که می گن s5 مثبت بدن اوناییم که می گن m8 منفی لطفا تعصبی ندید می خوام انتخاب درست داشته باشم ممنون

amir - در تاریخ : 1393/6/8

دوست عزیز

من میدونم دارید سعی میکنید از اگزینوس دفاع کنید ولی صرفنظر از دفاع یا انتقاد قبلش باید راجع به موضوع و تاریخچه اش اطلاعات کامل داشته باشید بعدا نظر مثبت یا منفی بدید.

اگزینوس اسم تجاری هست که سامسونگ برای چیپستهای موبایلش انتخاب کرده .
این اسم هم دو سال نیست که انتخاب شده .
از آخر ۲۰۱۰ اسم چیپهای سامسونگ اگزینوس شده یعنی نزدیک ۴ ساله.
http://en.wikipedia.org/wiki/Exynos

از این ۴ سال که بگذریم سابقه ساخت چیپهای سامسونگ با آرشیتکتورهای آرم مال ۴ سال و ۵ سال پیش نیست که شما میگی کوالکام با سابقه است.
زمانی که سامسونگ چیپ میزد هنوز کوالکام یه شرکت تحقیقاتی دانشگاهی بدون هیچ نوع محصول تجاری بود!

بنده شخصا از حدود سال ۲۰۰۰ چیپهای سامسونگ رو روی پاکت پی سی های اونزمان با ویندوز سی ای به یاد دارم ( از چند سال قبلش سامسونگ چیپ میزده میتونید برید تحقیق کنید ضمن اینکه میتونید برید تحقیق کنید سامسونگ سوای چیپهای طراحی و ساخت خودش برای چه شرکتهایی داره چیپ میسازه و این چیپها شهرتشون به کجا میرسه ).

کوالکام یه شرکت طراح مودم هست که سال ۲۰۰۷ بخش طراحی چیپستش تاسیس شد و چند سال اول فقط مودم داشت.

از سال ۲۰۱۱ تازه وارد کار طراحی اس او سی موبایل شده.

http://en.wikipedia.org/wiki/Snapdragon_(system_on_chip)

همونطور که اون بالا میبینی اولین اس او سی موبایلش رو روی وینفون ۷ معرفی کردن ...

مقایسه سامسونگ و کوالکام از نظر تجربه و سابقه کلا خنده داره.
مثل اینه که بخوای یه شرکت تازه تاسیس مثل جیلی رو با مرسدس بنز مقایسه کنی!

اگر چیپهاش از نظر معماری قدیمیه بخاطر سابقه اش نیست.
دلیلش همون دلیلی هست که خودروسازهای ما یا خودروسازهای چین تکنولوژیشون قدیمیه.
وسعش بیشتر از این نمیرسه. ( کوالکام حتی خط تولید ویفر نیمه هادی نداره ... این چیپا رو یا tsmc تایوان میسازه یا مقطعی شرکتهای دیگه منجمله همین سامسونگ ....
باز جهت اطلاع شرکتی مثل هوآوی شبیه به کوالکام از تجهیزات مخابراتی به قطعات موبایل و خود گوشی رسید ولی چیپهای اختصاصی خودش رو داره که توسط خودش هم ساخته میشن)

mahziyar m در تاریخ : 1393/6/8

چرا حرفتون رو عوض کردی شما تا پائین دم از بهتر بودن کوالکام میزنی حالا برعکس کردی برو تو سایت خود سامسونگ بخون تمام حرفارو سامسونگ تایید کرده برو بخون ... درضمن چندین هفته این گوشیو دارم اصلا موقع باز کردن برنامه مشکل نداشتم حین برنامه فورس نداده نمیدونم شما با گوشی چیکار میکنی ....

far z در تاریخ : 1393/6/8

برادر
میشه بگی دقیقا کدوم برنامه ها با مشکل کرش روبرو هستن؟
و اینکه چجوری شما به این نتیجه رسیدی که کرش برنامه ها به نوع سخت افزار مرتبطه. یا از کجا مطمئنی که کوالکام با مشکل کرش مواجه نیست.
در بسیاری موارد کرش برنامه به علت ناسازگاری برنامه با ورژن فریمور گوشی هست. در مواردی خود اندروید مشکل داره و تو مدیریت رم نمیتونه درست عمل کنه و برنامه کرش میشه. قبلا زیاد بود این مشکل الان خیلی نیست دیگه. در برخی موارد کش خود برنامه ها ایجاد اشکال میکنه.
کلا دلایل کرش کردن زیاده و اتفاقا آخرین دلیلش نوع سخت افزاره. اما تو اندروید این مشکل خیلی کم شده.
شما یه بار کش برنامه ها رو پاک کن. بعد برو تو منو ریکاوری کش پارتیشن رو یه بار فرمت کن. اگه گوشیت روت هست و ریکاوری پیشرفته داری، دالویک کش رو هم فرمت کن. ببینم این مشکلاتت چجوری پابرجا میمونه.
------
من نزدیکه 10 ماهه دارم از اگزینوس استفاده میکنم. سازگاری کم برنامه ها واقعا شاید انگشت شمار باشه. من فقط بعد از آپدیت به کیت کت با بعضی مشکلات روبرو شدم که اونم ربطی به سخت افزار نداشت. البته خود اون برنامه ها بعدا آپدیت دادن و درست شد.
انواع بازی و برنامه و هر چی به ذهنت برسه هم امتحان کردم رو گوشی. مشکلی نداشته.
کرش برنامه هم دیدم. خیلی کم برخورد کردم باهاش. ولی اون مواردی که گفتم دلیلشون بوده و نه اگزینوس.
وقتی تو یه رام مثلا وایبر حتی یه بار هم کرش نکرده، بعد تعویض رام با مشکل کرش همون ورژن وایبر روبرو میشم، این یه معنی میده که رام با برنامه سازگاری نداره. وگرنه چه ربطی به سخت افزار داره این.
-------
اون مواردی که گفتم رو انجام بده، برنامه هایی که مشکل کرش دارن رو پاک کن و یه ورژن دیگه از اونا رو نصب کن، مطمئن باش خیلی از مشکلات برطرف میشه.

farzad z در تاریخ : 1393/6/8

اولآ که اس 4 مینی صفحه 4.3 داره نه 4.1 دومآ تراکم پیکسلیه 250 داره نه 219 .سومآcpu s5 3.2 نیست... 2.5 هست.
عزیزه دل من نگفتم اس 4 مینی از اس 5 بهتره گفتم اس 5 نسبت به قیمتش از اس4 مینی هم مفت تره .تازه اونایی هم که قبول نمی کنن.من که با سامسونگ لج ندارم اینو بگم خودمم سامسونگیم و اس4 اصلی سامسونگ را بسیار قبول دارم ولی سامسونگ با این اس 5 حالمو گرفت .قبول نمی کنید برید بگیرید تجربه کنید.

armin t در تاریخ : 1393/6/7

با سلام خدمت دوستان یک سوال داشتم اگر جواب بدید ممنون میشم
میخواستم بدونم از کجا میشه فهمید رام گوشی مال کدوم کشور هست؟
مثلانسخه باند پایه گوشی من g900fdxxu1anf7 هست ؟ و کی براش اپدیت میاد؟
کمک کنید ممنون .......

amir - در تاریخ : 1393/6/7

چه ربطی به موضوع داشت؟

دوست عزیز من کارم جوریه که خیلی وقتا مجبورم نصف دیتابیسهای سازنده در مورد یه گوشی رو داشته باشم تا بتونم تعمیرش کنم.
تست خیلی از بخشهای گوشیها برام توفیق اجباریه( تستش هم باید با مقیاس باشه نه اینکه بگم بازی مگس کش چند ثانیه ای لود شد دستم چقدر گرما حس کرد ! ) .
نیازی ندارم برای تست عملکرد یه گوشی چند ماه صبر کنم ( و احتمالا توی این مدت ویدیو کلیپهای یوتوب بشه رفرنسم ) بعد که توی جیبم مستقر شد برام بشه بهترین گوشی دنیا.

یه چیز خیلی ساده برات میگم
شمای نوعی اگر یه گوشی رو ۳ سال هم داشته باشی بهت قول میدم تست دمای اس او سی رو نه انجام دادی و نه بخوای انجام بدی هم احتمالا نمیدونی روشش چیه ( کما اینکه اینجا دوستان رو میبینیم دمای باتری و کیسشون رو بعنوان دمای چیپست اعلام میکنن )

من نوعی مجبورم زیر بار تستش کنم ... جدول کلاک و دما و ولتاژش رو جلوم بگذارم تا فرضا معلوم بشه تعمیرکار محترم قبلی حین باز و بست دستگاه زده رابر و گرافیتهای هیت سینکها رو خراب کرده ...
دیگه گرمای چیپستها بصورت صحیح به شاسی و فریم نمایشگر منتقل نمیشه .
*از نظر مشتری هم گوشیش خیلی خوب شده کمتر گرم میشه !!!
فقط بعضی وقتا حین فیلمبرداری گوشی ارور دوربین میداده .

با توجه به مجموع موارد ؛
هر دستگاهی رو راحت میشه خرید و راحت تر میشه دست گرفت و ازش استفاده کرد.
اگر شناخت من از یه دستگاه در حد خریدن و استفاده کردن باشه مطمئن باش ۱۰۰۰ سال یکبار راجع بهش نظر نمیدم.

amir - در تاریخ : 1393/6/7

دوست عزیز واقعی بودن نظرتون که با نقدهای کسایی که با اس ۵ کار کردن کاملا معلوم شد.

راجع به بقیه اش هم نمیدونم شما چیزی بعنوان مقیاس و عیار رو احتمالا توی محاسباتتون دارید یا طبق ایده آلهای ذهنیتون نقد مینویسید؟

گوشی های رقیب توی این رنج قیمت از نظر امکانات که مسلما نصف امکانات این گوشی رو ندارن ( خیلیهاشون با اس ۴ هم قابل مقایسه نیستن شاید اس ۳ و اس ۲ یجورایی همسطحشون باشه )
اینه که متوجه نمیشم دو تا برندی که گفتی مشخصا روی چی کار کردن .
سنسور اثر انگشت و ضربان قلب ( و کلی سنسور دیگه ) رو شما فکر کن مجانی برات گذاشتن ...
اگه گوشی سراغ داری که هم قیمت این باشه و این امکانات هم داشته باشه آدرس بده بررسیش کنیم.

از نظر ابعاد گوشی ۵.۱ اینچی با وزن حدود ۱۴۵ گرم نمیدونم توی محاسبات شما چطور هم وزن و هم سایز نوت ۳ شده ؟
رقبا که ماشالله گوشیهای با همین سایز نمایشگر وزنهای حدود ۱۷۰ گرم به بالا و ابعاد گوشیهای حدود ۵.۷ و ۵.۸ سامسونگ رو دارن.
یکه تازی نمایشگرهای سامسونگ .... تک بودن سنسور دوربین....رابط کاربری و خیلی چیزای دیگه رو هم فرض کن باهاتون مجانی حساب کردن

لطف کن در مورد چیزی که با عدد و رقم قابل بررسی هست بصورت نظری توضیح نده.

چیزایی که در مورد اس ۵ و مقایسه اش با رقبا میگی هیچکدوم نظری نیستن...حتی قیمتش.

amir - در تاریخ : 1393/6/7

نه دوست عزیز قبول ندارم

۹۹٪ چیزایی که اطرافتون میبینید به یه فرمی و یه شکلی قبلا توسط بقیه ابداع شده .

مثلا شما فرض کن بخوای شعر بگی و یه عده بیان بگن کلمات مورد استفاده که مال تو نیست ( حالا یک عده اشون هم مدعی بشن پتنت کلمات مال ماست !!! ) .
یا بخوای روی ماشینت سیستم چراغ اتوماتیک ببندی یک عده بگن ثبت شده ما هستش اجازه استفاده نداری .

اپل ماشالله از روزی که بیزینس ساخت ام پی تری پلیرش رو مجهز به سیم‌کارت کرد ( و اسمش شد آیفون ) از تمام طرحها و اختراعات بقیه استفاده کرد به هیچ چیزی که پتنت نبود هم رحم‌نکرد ( شما فرض کن در حد آیکون فلان رنگی با گوشه گرد رو برداشته پتنت کرده !! ....یا باز شدن قفل صفحه با کشیدن به اطراف رو مجدد پتنت کرده )...
اختراع تلفن همراه مال موتورولاست اونم بیش از ۳۰ سال پیش .

دیگه شما فکرش رو بکن تکنولوژی های اصلی اگر پتنت اپل باشه اصلا ۱ در میلیون ممکنه به کسی اجازه استفاده بده ؟

بقیه بخوان مثل اپل به هم اتهام‌وارد کنن موتورولا باید بگه اپل با این سابقه اش اصلا حق تبدیل آی پاد به آیفون رو نداشت....

دستگاههای الکترونیک ضد گرد و غبار و ضد آب .... سنسور اثر انگشت و خیلی چیزای دیگه سیستمهای دیروز و امروز نیستن .
اختراعات عموما بیش از ۲۰ ساله هستن و دیگه حق لایسنس هم ندارن.

اکثر برندها تک و توک و موردی این سیستمها رو سالها قبل روی خیلی محصولاتشون داشته و در آینده خواهند داشت.

معمولا شرکتهایی اینجور حرفها ( چون قانونی که نمیشه اینجور ادعاها رو مطرح کرد ) رو میزنن که در موضع ضعف باشن.

شما تا بحال از سامسونگ چنین ادعایی در مورد تقلید بقیه ازش رو ندیدید بخاطر اینکه اونقدر در تمام زمینه ها مقتدرانه حضور داره که نیازی به دست آویز قرار دادن اینجور موارد نداره .

خیلی چیزایی که امروز روی موبایلها جزو بدیهیات شده اولین بار سامسونگ روی گوشیهاش اجرا کرده ( از پخش ام پی تری و منشی تلفنی بگیر تا گوشی ضد ضربه ...البته منظورم از ضربه رفتن زیر چرخ ماشینه !
آنتن برقی موبایل و دوربین و آشکار ساز چهره و لبخند و ترک بال و خیلی موارد دیگه ...) یکبارم روی هیچکدوم ادعایی نکرده .

مثلا سال گذشته اولین گوشی موبایل با فیلمبرداری ۴ کی و همچنین مجهز به یو اس بی ۳ کار سامسونگ بود.
امسال چند تا برند دیگه هم استفاده کردن...کلی هم روش مانور تبلیغاتی دادن.
یکبار شما جایی شنیدی کسی بگه اینا از سامسونگ کپی برداری میکنن !؟

اختراع ابزاری به اسم فبلت کلا مال سامسونگه ( دیگه از این کلی تر نداریم )
بقیه یه چیزای عموما ناقص و دست و پا شکسته زدن به اسم فبلت میفروشن.
سامسونگ هم هیچوقت چیزی نگفته.
برندها هم مثل اشخاص شخصیت دارن .
ارزش و جایگاه هر کدوم رو خیلی ساده میشه تحلیل کرد.

امیر. ن در تاریخ : 1393/6/7

امیر جان خیلی وقته 4تا سوالدارم خودمو کشتم ولی کسی جواب نداد
1 من گوشیم g900h هست ولی فیلم برداری اولترا اچ دی هم داره من اشتباه میکنم ینی ؟
2من گوشیو گرفتم تو فابلها بلوتوث نبود خودم ایجاد کردم ولی باز هرکی فایل بلوتو میکنه میره تو پوشه دانلود!!
3قسمت درپوش پورت یو اس بی ها یه مقداری سوراخه منظورم اون محلیه که ایجاد شده تا درپوش رو باز کنی مشکلی پیش نمیاد؟؟
4حالت کیدز مود هر کاری میکنم دان نمیشه مطمعن هم هستم اشکال از اینترنتم نیست،وسطش قطع میشه
خیلی ممنون از راهنمایی هاتون حیف که قدرتونو نمیدونیم

امیر. ن در تاریخ : 1393/6/7

من بعد از خوندن کامنت های ایشون مخم سوت کشید نه بخاطر ابنکه درمورد گوشیم نظر مخالف داده شد به خاطر محتوایی کاملا دور از حقیقت!!!!

محسن خ در تاریخ : 1393/6/7

چرا کامنتارو نصفه نیمه میخونین و میاین انتقاد میکنین ؟
من نگفتم مطلقا کوالکام عالی و بدون نقصه ولی اگزینوس نقص داره
یا اینکه برعکسشو بگم
من میگم هر کدوم از این دو چیپ در کنار مزایا و نقاط قوت نقاط ضعف مختص به خودشون رو دارند
کی میتونه بگه مطلقا فلان چیپ بهتره یا بدتره ؟ این حرف واقعن دور از منطقه
چه شما که از روی کامنتای دیگران نظر میدی چه آقای امیر که کوالکام رو به عهد باستان میچسبونه
دوستان عزیز چرا چشماتون رو روی واقعیت میبندین ؟
من گفتم که چیپ اگزینوس درحال حاضر سازگاری کمی با اپلیکیشن های موجود داره ولی با گسترش بیگ لیتل در آینده این سازگاری بیشتر میشه ، وبا توجه به تجربه سامسونگ در این زمینه ، به احتمال زیاد آینده از آن اگزینوس خواهد بود ، کجای این حرف غیر منطقی و غیر علمیه ؟
فک میکنم شماهم مثل آقا امیر گوشی اس 5 هشت هسته ای یا هر گوشی دیگه از اگزینوس استفاده میکنه نداشتی و فقط از روی مطالب وب سایتها نظر میدی
چون هرکی مدت زیادی این گوشی رو داشته و باهاش کار کرده این نظر و نمیده
من قبل از اس فایو ، اس فور 9500 داشتم
سازگاریش خیلی کم بود دائما حین اجرای بعضی برنامه ها پیغام کرش میداد و از برنامه میومد بیرون
الانم اس 5 خریدم نسبت به اس 4 واقعا بهتر شده اما هنوزم هم حین انجام کار با پیغام
unfortantly (felan) application has stopped
یا فلان اپلیکیشن نات ریسپاند زیاد مواجه میشم
با اینکه گوشی و از جای معتبر خریدم و تمام برنامه هام رو چه اون زمانی که گوگل پلی تحریم بود چه الان که آزاده از گوگل پلی دانلود میکنم
هیچ نرم افزار متفرقه از سایتای دیگه یا حتی کافه بازار ایران رو گوشیم نصب نمیکنم
اما بازم پیغام اررور میده
هر کسی که مص من مدت زیادیه با چیپ اگزینوس سروکار داره حرف من و خیلی خوب میفهمه
شماها که ندارین یا تازه خریدین خواهشا اظهارنظر علمی از روی نوشته فلان سایت نکنین
چون اون سایت نهایتا چند ساعت از گوشی استفاده کرده که تستش کنه و هیچ وخت نتایجش به اندازه چیزی که من توی یک سال و نیم از این چیپ دیدم واقعی و درست نیست
در مورد اینکه سامسونگ چی گفته فقط یه جمله در جوابش هست :
► هیچ کس نمیگه ماست من ترشه ►
درمورد اینکه میگین سامسونگ نسل 6 رو رد کرده ولی کوالکام میخواد راه رفته رو دوباره بره حرفتون غیر منطقی و غیر علمیه اما اینکه تجربه سامسونگ بیشتره خب همون حرفیه که من خودمم قبلا گفته بودم ، حرف خودم رو به خودم برنگردونین
در مورد سایتهایی که میگین تست کردن اگزینوس بهتر از کوالکام بوده
باید بگم همون سایتها هم میگن که هسته های اگزینوس (مثل htc) در حین تست اورکلاک میشن
هسته 1.9 به 2.1 و هسته های 1.3 به 1.5 گیگاهرتز میرسن اما در کاربری معمولی و انجام بازی و برنامه های گرافیکی کوالکام بهتر و رونتر عمل میکنه
و من الله التوفیق -_-

mania . در تاریخ : 1393/6/7

من در موردشون زیاد تحقیق کردم!
ولی چون بیشتر نظرارو خونده بودم 50-50 بود و همه یه جواب قطعی میخواستن و پرسیدم که شکای همه برطرف شه!
من خودم هشت هسته ای خریدم و مشکلی هم تو نصب برنامه هاش ندارم که خیلیا گفته بودن نمیتونن نصب کنند!

سعید ق در تاریخ : 1393/6/7

دوستانی که میخواین این گوشیو بخرن صبر کنن الان خیلی گرونه این گوشی نهایتش تا 1400000 ارزش خرید داره از ما گفتن بود در ضمن انتخاب های بهتری هم هست.

mania . در تاریخ : 1393/6/7

چجوری میشه پترن گذاشت؟
وقتی میخوام قفل بذارم همش خاموشه جز رمزش!

far z در تاریخ : 1393/6/7

دوست عزیز
منظور شما از کند بودن دقیقا چیه؟
میشه چند تا تست عملی که کردی رو اینجا توضیح بدی؟
مصرف بالای باتری رو هم با عدد و رقم بگو. مثلا چند ساعت صفحه نمایش روشن با انجام چه کارهایی چقدر دووم آورده
برای داغ کردن دستگاه هم عدد اعلام کن. ضمن اطلاعت، حس لامسه انسان اصلا برای اندازه گیری دما مناسب نیست. و احساسی که میکنه بعضی وقتها از واقعیت به شدت فاصله داره.
دنیای ما دنیای فیزیک هست. تو دنیای فیزیک برای مقایسه وزن دو جسم (البته جرم درسته ولی خب وزن مصطلح شده) یکی رو تو یه دست و دیگری رو تو دست دیگه نمیزارن تا بگن کدوم سبکتره و کدوم سنگینتر.
تو این دنیا هر دو رو با ترازو اندازه میگیرن و مقایسه میکنن.
برای چیزهایی مثل مصرف باتری، میزان گرم شدن، سرعت بالا تست های عملی با دقت وجود داره که آخرش عدد میده بیرون. و این اعداد هستند که مبنای مقایسه هستند.
پس شما و هر کس دیگه میخواد علمی صحبت کنه به ما عدد بگه. ماهم میپذیریم با کمال میل و از این به بعد به همه اسنپ دراگون رو توصیه میکنیم حتی اگه زیر سنگ باشه.

مهدی م در تاریخ : 1393/6/7

سلام من تازه اس 5 خریدم این اپدیت هایی که میگین براش اومده از کجا باید دانلود و نصب کنم ؟ خواهشا ج بدید

reza r در تاریخ : 1393/6/7

فرزاد جان
کامنت منطقی و بی تعصبت رو کامل خوندم
با احترام به همه دوستان
باید بگم بله.فقط کافیه نقدپذیر باشیم و اطلاعات صحیح رو از کسی بگیریم که با گوشی کارکرده(و داشته)

alireza T در تاریخ : 1393/6/7

یک تست سرعت 3g ایرانسل روی اس5
............................................................................
من دیشب یه تست گرفتم از 3g ایرانسل و E ایرانسل و adsl خونمون...............
نتیجه 3g من و ترسوند...wooooow......از adsl خونمون بیشتره..............
از بالا :اولین ADSL خونمون
دومین E ایرانسل
سومین 3g ایرانسل............
http://upload7.ir/imgs/2014-08/33507429901518894555.png
گوشی که باهاش تست گرفتم galaxy S5 G900F...
مکان : تهران -تهرانسر..
دیشب تست گرفتم
(فقط این قدر سرعت 3جی بالا بود برنامه تست سرعت حدود 13 مگ را 10ثانیه دانلود کرد و حدود 3-4 تومن از شارژم رفت.... )

mahziyar m در تاریخ : 1393/6/7

ی چندتا مقایسه بینs4mini_s5
S4 mini====S5
صفحه نمایش 5.1 #######صفحه 4.1
تراکم569########219
دوربین 16جدید ####8قدیمی
سنسورهای جدید ###تکراری
سیپیو 3.2 هشت ####1.7
ضد اب و گرد و غبار####هیچ
نرم افزار های گوناگون ###تکراری
تازه مال شما نسخه کامل هم نیست مینی هست بعد چطور ی رده قرارشون دادی
درضمن برید بخونید دوربین سامسونگ فعلا اوله از بین همه قبول نداری برو سایتای مقایسه همه میگن

mahziyar m در تاریخ : 1393/6/7

مدل هشت خسته ای شاید اولاش داغیش زیاده اما بعد دو هفته سرد میشه و بدنش مثل اول داغ نمیشه چون سیستمش با هم مچ شده و داغی هردو مدل ی اندازه.
از لحاظ باطری مدل هشت شاید هنگام بازی های دیتا دار زیاده چون هسته ها همه کار میکنن تا به گوشی فشار نیاد مصرف هم میره بالا اما مدل چهار هم دست کمی نداره هنگام بازی های دیتا دار داغ میکنه هیچ اتلاف برق هم داره.
اما لگ و هنگ هشت هسته ای اولین هفته لگ و هنگ داشت تا اینکه اپدیت اومد و باند گوشی تغیر یافت و کلا هنگ و لگ نداره تو پنج هفته چیزی مشاهده نشده.
اما 4gمدل هشت ارائه نمیده اولا تازه زیرساخت داره میشه 3gکه مورخ 6/6/93انجام و فعال شد حالا تا بخواد نسل چهارم که همون 4gهست بیاد حداقل کم کم 4_5سال طول میکشه که تا اون موقع هم گوشی رو شما رد کردین و ی گوشی دیگه گرفتین و تا اون موقع اگزینس پشتیبانی میکنه.
اما اگزینس حدود 2 سال اومده ولی کوالکام سابقه چند برابری داره اگزینس تو 2 سال سابقه خودشو رسوند نسل 6 سخت افزار اما کوالکام تو نسل 1 درجا میزنه.
اما چرا دو مدل زده که برترن اگزینس چون قیمتش بالاتر میره با سیپیو منحصر به فردش زیاد ساخته نمیشه اما کوالکام چون هزینش کمتره روی گوشی ها میزنن .
این دو مدل هشت و چهار الان مثل مدل 5cو 5sاپل شدن فایو اس برا ا4راده سطح بالا اما فایو سی برا افراد قشر ضعیف که از سیستم پایین تر برخوردارند.
هرسوالی دارید بپرسید معذرت سخنم طولانی شد یا علی

mahziyar m در تاریخ : 1393/6/7

من حدود چهارده تا فیلم مقایسه این دو مدل چهار و هست هسته رو نگاه کردم حدود پنجاتا سایت خوندم در کل 90 درصد میگن هشت از جهات زیادی برتری داره اول سخت افزار دوم دستگاه زیر فشار بالا کم نماره و .....بنچمارک و غیره....
حال شما ها اومدین میگید بدرد نمیخوره مدل هشت .اخه برادر من سامسونگ با کلی سابقه میاد از رو هوا گوشی میزنه یا از روی سابقه و کارشناسی شده ؟؟؟ ...

far z در تاریخ : 1393/6/7

برادر
فقط میتونم اینو بگم که نظرت با هیچ عقل و منطقی سازگاری نداره.
کاملا غیرعلمی، غیرکارشناسی بود.
طوری که واقعا نمیتونستم در جوابت چی بنویسم.
باز اگه مثلا نوت3 رو مثل میزدی میشد تا حدودی قانع شد.
شما s4 mini رو مثال زدی و نه اس4 رو.
خیلی نمیخوام وارد این بحث بشم. شما هم سعی کن در جواب دوستانی که ازت انتقاد میکنن دلیل قانع کننده بیاری. و تو کامنت بعدیت حرفی رو که زدی رو نقض نکنی.

kiamehr 1 در تاریخ : 1393/6/7

سلام امیر خان می شه شماره موبایل یا ایمیلتونو بدید من کارتون دارم

siamak s در تاریخ : 1393/6/6

سلام پىروى حرفاى شما درباره سامسونگ و تارىخجه اىن شرکت و اىنکه گوشىهاى با قابلىتهاى بهترى مىسازه اما اندک افرادى هستن که سامسونگ را متهم به تقلىد مىکنن از جمله حرفاشونم اىنکه در سامسونگ در پرچمدار اخىرش از اپل و سونى تقلىد کرده از جمله سنسور اثرانگشت و ضداب و گردوخاک بودن.آىا شما حرفاى اىن افرادو قبول دارىد ىا خىر؟چون برام سوال شده بود خواستم نظر شمارو بدونم ممنون.

farzad z در تاریخ : 1393/6/6

دوست عزیز نظر من کاملآ واقعی هستش اگر گوشیو نداری دفاع نکن. اگرهم داری تعصب را بذار کنار. آخه کی با گوشی ضربان قلب می گیره.کی گوشی با این قیمت میخره به خاطر یه سری کاربرد الکی...
18000000واقعآ [زیاده] بابت این گوشی که از نظر من نسبت به S4 فقط سخت افزارش قوی تر شده و یه سری امکانات بیهوده:S
سونی و اچ تی سی و... دارن به غیر از قدرت نرم افزاری رو خود گوشی هم کار می کنن اما سامسونگ هنوز داره گوشی های بیکیفیت میسازه.اونم S5 با این ابعاد بزرگش که اصلآ شباهتی به سری Sنداره و شبیه note شده.

مجید ع در تاریخ : 1393/6/6

سلام دوستان.تازه این گوشیو گرفتمبا شارژ اولیش یخورده کار کردم و گزاشتم حدود دوازده ساعت شارژ شد.ناگفته نمونه که بعد هشت ساعت شارژش فول شد.بعد اولین شارژ حدود دوازده ساعت بعد بدون استفاده کردن ازش.شارژش تموم شد.الان حدوددو ساعته زیر شارژه و ازش استفاده زیادی نکردم و حدود 25 درصد شارژ شده.دلیل خاصی میتونه داشته باشه این مدت طولانی شارژ؟ مدل هشت هسته ایشه گوشیم.ممنون میشم راهنمایی کنید

mohsen f در تاریخ : 1393/6/6

امیر جان شما که نه اس5 داری نه گوشی های دور و برت 8هسته ایه پس چرا میای با قطعیت میگی اس5 8 هسته سرعتش بیشتره نسبت به 4 هسته؟؟؟
فقط با حسب بنچمارک؟؟
بازم میگم شما خودت یه سرچ تو نت بکن مقایسه اس5 8هسته و 4هسته رو ببین تا بهت ثابت بشه
من بازم میگم حداقل کار به گوشیای بعدی ندارم ولی تو اس5 مدل 4هسته ای هم مصرف باطریش کمتره و هم داغیش کمتره و هم سرعتش بیشتره ولی اس5 8هسته برعکسه
برای مصرف باطری هم یه سر به سایت gsmarena.com بزن جفتشونو مقایسه کرده
اس5 8هسته ای:16ساعت مکالمه مداوم
اس5 4هسته ای:21ساعت مکالمه مداوم
اینم بگم بنده اس5 دارم و طعم کند بودنشو و مصرف باطری بالاشو و داغیشو چشیدم مثل شما از رو بنچمارک و تئوری صحبت نمیکنم

hamidreza s در تاریخ : 1393/6/6

متاسفانه یه لشکر آدم اینجا جمع شدن و بحث بی نتیجه پلاستیک و فلز راه انداختن. یقینا سامسونگ که علاوه بر تولید لوازم الکتونیک و مخابراتی و پزشکی، یک شاخه کشتی سازی و نیز یک شرکت مهندسی و پیمانکاری ساختمون داره که بلند ترین آسمونخراش دنیا (و آسانسورهای دوطبقه خفنش رو) ساخته، با 427 هزار نفر پرسنل رسمی و سابقه 76 ساله، توانایی اینو داشت که یه گوشی فلزی بسازه. پس بهتره عزیزان بین اظهار نظر دیمی و تحلیل تخصصی و علمی، تفاوتی قائل بشوند. لطفا فراموش نکنید که تمام بی سیم های دستی حرفه ای که با استاندارد های نظامی مقاومت ضربه و آب ساخته میشن، با بدنه بیرونی از جنس پلاستیک ساخته میشن – نه از آهن و آلومینیوم، و اینکار دلایل کاملا واضح و منطقی داره.
این گوشی زیر پوسته خود چندین مورد شاهکارهای مهندسی رو مخفی کرده که باعث حیرت متخصصان در جهان شده. اینکه این مقدار تکنولوژی پیشرفته به قیمت کمتر از دو ملیون تومان میتونه امروز توی جیب شما قرار بگیره، یک فرصت اعجاب انگیزه که بهتره قدرش رو بدونید. من حدود 3 ماهه دارم ازش استفاده می کنم و لازمه چند مسئله را یادآور بشوم:
صفحه نمایش. از لحاظ تکنولوژی، بازده (یعنی روشنایی در مقابل برق مصرف شده)، دقت رنگ (کالیبراسیون دقیق برای نمایش بازه رنگی کامل Adobe RGB)، کنتراست، حداکثر روشنایی بی نظیر 698 Nits که کاملا بی رقیب و بی نظیره، منجر به تولید جواهری شده که حتی اگر با پارامترهای عملی رنگ و اپتیک آشنایی حرفه ای نداشته باشید، باز هم با دیدنش متوجه میشید که خیلی با بقیه فرق داره. اگر علاقه داشتین حتما گزارش تحلیلی کامل آقای دتر سونیرا رو اینجا بخونید تا ببینید در ده ها مورد نتیجه آزمایشات دقیق، بهترین نتایجی بودن که تابحال در آزمایشگاه Displaymate مشاهده شده.
دوربین. در یک کلام، محشر. اولا سامسونگ با استفاده از تکنولوژی جدیدیش در ساخت سنسور، نویز پیکسل ها رو بطور محسوسی کاهش داده و حقیقتا به سطح عجیبی برای این اندازه کوچک سنسور رسونده. ثانیا، استفاده از تکنولوژی Phase Detect در فوکوس خودکار، پرفورمنس اتوفوکوس این دوربین رو کاملا بی نظیر کرده: قفل فوکوس در کمتر از سه دهم ثانیه در اکثر موارد – و شارپ و دقیق. و کاملا برعکس نظرات عجیب برخی از دوستان، کارایی این دوربین در نور کم بسیار عالیه. توجه کنید، نه در حد یک DSLR فول فریم حرفه ای. ولی به عنوان چیزی که توی جیب و همیشه همراه شماست، یک دوربین بسیار قابل ارائه میده که حتی در یک شب تاریک با نور کم تیر چراغ برق عکسی برای من گرفته که هنوز در تعجبم. در فیلمبرداری (در نور مناسب) هم که کاملا عالیه – فول اچ دی بدون مکث و دراپ فریم، با رنج دینامیک عالی و کاملا شارپ.
مدیریت مصرف برق. اینجا هم سامسونگ کاری کرده کارستون. نمایشگر، پر مصرف ترین قاتل باطری در اسمارت فون است. این نمایشگر برای ایجاد شدت نور 351 Nits، نسبت به S4 که خودش نمایشگر پیشرفته و کم مصرفی داشت، در مقایسه با مصرف 1.91 watts فقط 1.5 watts مصرف میکنه. بطور میانگین، 27 درصد بهبود راندمان مصرف ایجاد شده، که عدد بسیار قابل ملاحظه ای است. داستان مفصل بهینه سازی مصرف به همینجا ختم نمیشه، ولی نتیجه آخرش اینه که من با خیال راحت از هر بار شارژ 2 روز استفاده می کنم. یه وقتی هم اگر جایی گیر کنید که برق نباشه، با فعال سازی Ultra Power Saving Mode میتونید فقط با 15 درصد نیروی باطری، چند روز گوشی را در استند بای روشن نگه دارید! این به تنهایی میتونه جون آدم رو یه وقت نجات بده!
مابقی مزایا مثل روانی تاچ، کیفیت عالی آنتن دهی و صوت مکالمه، کیفیت و ثبات سیگنال وای فای و دیگر رادیو ها، و هفته ها کار کردن بدون هنگ و کرش و ...، چیزایی هست که امروز از بالاترین مدل گوشی یک شرکت تراز اول کاملا انتظار میره و بدیهی محسوب میشه. یا حق.

علی ک در تاریخ : 1393/6/6

سلام و خسته نباشید به همه مدیران و کاربران عزیز
دوستان من پارسال اوایل اسفند گلکسی اس 4 خریدم اس4 به معنای واقعی یک گوشی همه فن حریف بود واقعا ارزش این رو داره بهترین گوشی معرفی بشه از هر نظر که فکر نکنم لازم باشه چیزی بگم خودتون قطعا واردید.
حدود سه هفته پیش اس 4 رو پدرم برداشت و من اس 5 خریدم صادقانه و بدون تعصب بگم:
اس 5 با اس 4 هیچ تفاوتی نداره ینی اگه نمیخواین پولتونو هدر بدید همون اس4 رو پیشنهاد میدم باور کنین این سه هفته ای که با اس 5 کار میکنم باید بگم اس 4 حتی بهتر تر بود.
تفاوت اصلی این دو گوشی فقط بیشتر در دوربین و ضد آب بودن و یه ذره هم فکر کنم تو پردازنده ها باشه هرچند که مال هردوشون 8 هسته ای از نظر باتری هم اس 5 یه کوچولو بیشتر از اس4 عمر داره.
اما در کل هیچ تفاوت خاصی دیده نمیشه من بعنوان یه دوست به شما توصیه میکنم اگه دنبال به روز بودن و مد و کلاس و این چیزا نیستین ولی دنبال یه گوشی واقعی میگردید اس 4 رو انتخاب کنین.
البته درسته که تو ایران خیلی چیزاش ساپورت نمیشه که خب کاریش هم نمیشه کرد ولی گلکسی ها الان از خیلی از گوشی های هم رده خود مثل سونی ایکس پریا زد و یا ام8 اچ تی سی و ... جلوتره دلیلشم خودتون بهتر میدونین
در هر صورت به نظر من گلکسی بهترین گوشی هستش که هر کس میتونه تو عمرش تجربه کنه امیدوارم موفق باشید.

amir - در تاریخ : 1393/6/6

بله برای کاهش قیمت حتما توی برخی محصولات سامسونگ کماکان سخت افزارهای کوالکام حضور خواهند داشت ولی نه روی پرچمدارها...اونم سری اس و نوت که محصولات اصلی سامسونگ هستن.

( الان روی نمونه های ارزون سازی شده مثل انواع مینی و نئو و .... هم نگاه کنید محصولات کوالکام برای رده های پایین و اگزینوس برای رده های بالاتر استفاده میشن البته تا جایی که قیمت اجازه بده )

بعنوان‌ نمونه نوت ۳ نئو سه مدل داره .
نمونه های تک سیم( ۳ جی و ۴ جی ) رو فول آپشن در نظر گرفتن با اگزینوس ۶ هسته ای ...بنچمارکهاشون هم نزدیک به نوت ۳ اصلیه ضمن اینکه بخاطر رزولوشن کمتر برخی پارامترهاشون از نوت ۳ اصلی بالاتره !
نمونه ۲ سیمش کوالکام ۴ هسته ایه که سوای حذف برخی امکانات سخت افزاری در بخش پردازنده و گرافیک سرعتش تقریبا نصف نمونه های تک سیم هست .
قیمتش هم پایینتره.

دو سیمش توی بازار همه جا موجوده ...تک سیمش چه ۳ جی و چه ۴ جی اونقدر تقاضای خرید داشت که چند هفته است توی بازار نایاب شده ! .... از اول قیمتش بالاتر بود ... امروز هم اکثرا دنبال تک سیم اگزینوسش میگردن

برای کی زوم...آلفا و امثال این مدلهای خاص هم نگاه کنید همه اگزینوس هستن.
پارسال مدلهای خاص بخاطر انحصار کوالکام روی مودم همگی اسنپ دراگون بودن

MEHDI S در تاریخ : 1393/6/6

داداش فکر کنم گوشی دوستت فول کپی باشه وگرنه چیزی که تو گفتی غیر ممکنه پس لطفا اطلاعات غلط ندید اخه چه کسی دوربین 8مگ را با 16مگ مقایسه میکنه بعدشم بگه 8 بهتره کسایی که گوشی رو ندارند میان با یه سری اطلاعات غلط مردمو گمراه میکنند نکنید دوستان عزیز هر وقت گوشی رو داشتید نظر بدید

MEHDI S در تاریخ : 1393/6/6

سلام دوست عزیز ممنون بابت جوابت ولی به خاطر علاقه زیادم به رنگ گلد مجبور شدم هشت هسته ایش رو بخرم چون اینجا چهار هسته ایش فقط سفید بود امیدوارم به خاطر رنگش ضرر نکرده باشم

amir - در تاریخ : 1393/6/6

دوست عزیز اگر کار کردن با اندروید و شناخت پیش نیازهای نرم افزاریش رو یاد بگیرید لازم نمیشه اینجوری با سعی و خطا از این به اون‌گوشی برید تا آخرش بر مبنای تصادف و احتمالات یه گوشی ( شما فرض کن یه گوشی که رابط کاربریش سبک تر بوده مشکلات نرم افزاری که توسط کاربر ایجاد شده رو کمتر نشون داده ) بخرید ....
اینهمه هم ضرر مالی و اعصاب خوردی نصیبتون نمیشه.

amir - در تاریخ : 1393/6/6

دوست عزیز نظرتون کاملا غیر واقعی بود ....

اگر واقعا اس ۵ رو با اس ۴ مینی ! ( اس ۴ معمولی هم‌ نه ! ) مقایسه کردید و به این نتایج رسیدید با عرض معذرت یا اون اس ۵ اس ۵ نبوده یا اس ۴ مینی شما ابر اس ۴ هست یا نمیدونید توصیف کلمات ضعیف...معمولی و خوب چیه !

نظرتون کلا با هیچ معیاری قابل تحلیل نیست .

بخش جالب تر قضیه اونجاییه که طبق معیار شما جاییکه اس ۵ پایینتر از اس ۴ مینی قرار گرفته چطور ام ۸ بهتر محسوب شده ؟!! ( دوربین ؟ نمایشگر ؟ سرعت ؟ وزن و ابعاد و خوشدستی ؟ شما احیانا ام ۸ رو همینجوری ظاهری هم بررسی کردید و دست گرفتید ؟؟؟! )

farzad z در تاریخ : 1393/6/5

با سلام.به همه ی دوستاران سامسونگ و s5 دوستان فقط کسایی می تونن بیان اینجا راجع به این گوشی نظر بدن که از نزدیک دیده باشن و دستشون بگیرن. من یکی از دوستان چند روز پیش رفت یه s5 octa گرفت. اون اول بهش گفتم خوب انتخابی کردی.چند روز رفتم پیشش باهاش کار کردم/ومتوجه شدم آن چیزی ام نیست که من تصور می کردم و تو سایتا ازش تعریف شده بود.
من خودم یه s4 miniدو سیم کارته دارم بهتون بگم صفحه نمایششو با هاش مقایسه کردم به نظر خودم و یکی دیگه از رفیقام که s4mini من کیفیت بهتری داره و این که همه میان تعریف می کنن بهترین صفحه نمایشو s5 داره درست نیست.الان فکر نکنید من یه احمقم اینو می گم .شنیدن کی بود مانند دیدن. دوستان الان فهمیدم رفیقم پولشو (18000000)ریخته تو آب.الان می فهمم اونایی که می گفتن می خوای s5 بگیری برو note 3بگیر راست می گفتن . samsung هم با این پرچمداره جدیدش... من حتی اون زیبایی که در s4 دیدمو در s5 ندیدم . واقعآ به نظرم s4 بهتراز s5e .دقیقآ می تونم بگم اگه انقدر پول داریدو می خوایید بدید جا گوشی ندید جا s5 بدید htc one m8 بگیرید که واقعآ معرکه هستش و در پرچمدارای جدید از همه سر تره.
وای خدا امان از دوربین s5 که انقدر ازش تبلیق شده. به خدا انقرر رنگ ها را بد نشون میده و کیفیتش در حد s4 mini خودمه فقط کمی روشن تر نشون میده دیگه هیچ.
سرعت سخت افزاریش خداییش خو ب بود.
حسگر ضربان قلبش دقیق نیست طوری که دوستم انگشتشوقرار داد رو قسمت مخصوص اولآ که به زحمت درکش کرد دوم اینکه ضربانو زد 100 بعد خودمون که نبضشو گرفتیم 84 بود اصلآ به نظرم یه چیز اضافی بی کاربرد هست و جز اینکه با لمس آن قسمت احتمال کثیف شدن و خش افتادن دوربینش هم هست واقعآ [بده]. واقآ میگم samsung باید به فکر یه تحول تو گوشی های سرس S خودش انجام بده ... نتیجه ی کلی: الان که بیشتر دارم تحقیق می کنم در حد این قیمت
1.htc one m8 بی نقصه تقریبآ
2.z2 که اینم پیشنهاد می کنم منتظر z3 باشید.
3.G3 خوبه .گوشی خوبیه.
4..note3.s4.z1.g2.htc one m7.
5.S5
در آینده ای نه چندان دور هم که قراره iphone6 -note4-nexus 6بیان که apple که احتمالان قیمتش بالا 3میل باشه.note هم باید بالا 2میل باشه.nexus6 هم که فکر میکنم کولاک کنه وقیمتش حدود 2میل باشه.
امیدوارم سرتونو درد نیاورده باشم.

farhad j در تاریخ : 1393/6/5

سلام
اولین نکته اینه که تنها مدلی که بطور رسمی به بازار ایران ارائه شده فقط مدل G900H هست اما تو بازار میشه مدل G900F رو هم پیدا کرد اما تفاوت این دو نسخه اینه که H هشت هسته ای با چیپست اگزینوس خود سامسونگه اما F مدل چهارهسته ای با چیپست اسنپ دراگون. مدل H تو ایران ساپورت کامل داره منظورم از لحاظ گارانتی و ایناست ولی مدل F نداره . یه مزیت مدل F به مدل H هم اینه که مدل F از 4G ساپورت میکنه ولی مدل H نه. پس شما میتونید مدل H رو با خیال راحت تر خریداری کنید ولی اگه بخواید مدل F رو بگیرید باید دقت کنید که جعبه عربنویس هم داشته باشه و رامش مال امارات با پسوند XSG باشه تا بعدا به مشکل نخورید ( روی جعبه و خود گوشی دقت کنید) و دقت کنید IMEI جعبه و گوشی یکی باشه
اما بحث تفاوت 4 و 8 هسته ای اینه که مطمئنا مصرف باتری 8 هسته ای از 4 هسته ای بیشتره در این شکی نیست ولی چون با هردو مدل گوشی کار نکردم نمیتونم مطمئن بگم کدوم بیشتر گرم میکنه. اینم بدونید هیچوقت تعداد بیشتر هسته به معنای سرعت بیشتر نیست به نظرخودمن چهار تا هسته 2.5 گیگاهرتز خیلی بهتر از 4تا 1.9 و 4تا 1.3 گیگاهرتزی هست چون اکثر نرم افزارهای موجود به زور همون 4 تا هسته رو هم به کار میگیرن ( که در عمل فک نکنم همون 4 تا رو هم به کار بگیرن) که در این صورت هم 2.5 گیگاهرتز بهتر از 1.9 و 1.3 گیگاهست تنها تو بازیهای سنگین و دیتاداره که ممکنه به گوشی فشار بیاد و تعداد هسته بالاتری به کار گرفته بشه که به نظر من بازم همون 4تا کافیه و میتونه نیاز ادم رو برطرف کنه و درنهایت بگم اگه مدل F بهطور رسمی به بازار ارائه میشد من خودم مطمئنا همین مدل رو میگرفتم ولی خب اگه گارانتی و اینجور چیزا واستون مهمه باید دنبال مدل H باشید

farhad j در تاریخ : 1393/6/5

همه رام های رسمی تو اون سایت هست اینم لینکش
http://www.sammobile.com/firmwares/1/?model=SM-G900H&pcode=SKZ#firmware

mohammad m در تاریخ : 1393/6/5

باسلام به دوستان عزیز من می خواستم بین دو گوشی LG G3 وGS5 موندم. کدام یکی رو انتخاب کنم از کمک شما متشکرم

امیر. ن در تاریخ : 1393/6/5

ولی امیر آقا من فکر کنم بخاطر کم کردن قیمت احتمالش وجود داره که بازم یه سری محدود با پردازنده های اسنپ دراگون وارد بازار کنه
اینطور نیست؟

محراب د در تاریخ : 1393/6/5

سلام داداش نکن داداش من هم اس 5 داشتم هم جی 3 جفتشون لگ دارن و یه عالم مشکلای دیگه .اس 5 رو فروختم با 250 ضرر جی 3 خریدم .جی3 رو با 150 ضرر فروختم.الانم یک هفتست جی 2 گرفتم .خدا وکیلی از این دوتاش خیلی سر تره.دوستانی که با این دوتا گوشی کار میکنن میدونن دارم چی میگم.آقا پرچمدارای امسال واقعا افتضاحن .فقط ام 8 خوبه که اونم از دوربین میلنگه.مگر اینکه بخای واسه کلاسش بخریشوم.دوستانی که میخان آنلایک بدن به نظر من هیچ مشکلی نیست ولی خودتون میدونین که دارم راست میگم

آریان ر در تاریخ : 1393/6/5

سلام دوستان مدل g900f به ايران مياد؟
كجا ها ميتونم پيداش كنم؟
.
.
.
كدوم مدل ها ميان؟
كجا ها ميشه پيداشون كرد؟

mosi s در تاریخ : 1393/6/5

این حرفا چیه من منظورم این نیست که بگم ۸ هسته ای بده ولی تو رو خدا از رو تعصب نظر ندین من الان ۳.۴ ماهه که ۴ هسته ایشو دارم هیچ مشکلی هم ندارم

mosi s در تاریخ : 1393/6/5

سلام مهدی جان من گلد گرفتم ولی الان میگم کاش آبی میگرفتم ولی بازم رنگ زیاد مهم نیست چون ۱۰۰درصد از یه کیف یا کاور استفاده میکنی که رنگو میپوشونه ولی آبیش یه چیز دیگست

mahziyar m در تاریخ : 1393/6/5

برادر من سما برو تو شایت های علمس بخون مدل هشت هسته ای اگزینس بنچمارکش بیشتر مدل چهار هسته ای اسنپ دراگون هست .در ضمن شما که بروز هستی برو بخون اس فایو مدل هشت اگزینس رو میگن باید با اسنپ دراگون 810 مقایسه کنن نه اسنپ دراگون 801 .در ضمن 810 هنوز ساخته نشده این حرفم من نمیگم خود شرکت سامسونگ میگه. بعدشم اگزینس الان شش نسل جلوتره اسنپ دراگون هست سال دیگه تازه اسنپ دراگون وارد نسل اول میشه .اطلاعاتت رو بروز کن بعد بیا بگو که من اخبار روز رو دنبال میکنم . وقتی سامسونگ از سی پیو ناهمهونگ استفاده میکنه بهتره چون به ی هسته فشار نمیاد باعث میشه کار بینشون تقسیم بشه. بای

mosi s در تاریخ : 1393/6/5

سلام دوست من شرمنده دیر جواب دادم امیدوارم بخونی و به دردت بخوره از داغ شدن پرسیدی واقعا من تا حالا ندیدم داغ شه به جز یک مورد اونم تو بازی deer hunter که اینم بگم داغ شدنش اون قدر نبوده که سوهان روحم بشه بازی های گرافیکی هم زیاد نصب کردم مثل مدرن کمبت۴ . فیفا ۲۰۱۴ . آسفالت۸. کال آف دیوتی . اسپایدرمن ۲.dead trigger2. و خیلی های دیگه تو هیچ کدوم داغ نشده
اما باطریش فوقه فوق العاده است تو ۱.۵ تا ۲ ساعت شارژ میشه تو حالت استندبای هم از شب تا صبح ۲ یا ۳ درصد کم میکنه
در مورد هنگ کردن هم تا حالا سمتشم نرفته خدا رو شکر
تا حالا هم ۲ تا آپدیت برام اومده تو اولیش سرعت گوشی ومصرف باطری فوق العاده شد تو دومی هم یه آیکن به منوم اضافه شده که هنوز بازش نکردم و نمیدونم چیه samsung upick اگه کسی میدونه چیه بگه ممنون میشم چون ترجیح میدم چیزی که باز میکنم بدونم چیه دوس ندارم سورپرایز شم

mahsa a در تاریخ : 1393/6/4

اینا که می گن با هولوگرام وزرات بازرگانی چیه قضیه اش ؟ ببخشیدا هی سوال می کنم آخه واقعا سر در نمیارم ! واقعا بازار موبال بد شده !

amir - در تاریخ : 1393/6/4

دوست عزیز اونایی که صحبت از اسنپ دراگون و مزایاش میکنن اساسا باستانی محسوب میشن ...
معماری های چند نسل قبل وقتی اورکلاک شد هرچی باشه امروزی نیست.

کسی که دنبال اخبار روز و احیانا آینده هست بیش از دو ساله میدونه دنیای امروز معماری های آرم ( طراح تمام سخت افزارهای پردازشی موبایلی که دور و برتون میبینید ) بیگ لیتله.

اگر اخبار روز رو دنبال میکنید احتمالا باید بدونید پردازش ناهمگون هم مثل همون معماری بیگ لیتل ربطی به برند و سازنده خاصی نداره که بخوایم فرض کنیم فقط سامسونگ و چیپهای اگزینوسه.

پردازش ناهمگون کار نرم افزاری لینارو هستش ( آرم طراح سخت افزاره...لینارو توسعه دهنده نرم افزار و هسته لینوکس )

جهت افزایش اطلاعات عمومی بغیر از چیپهای اگزینوس محصولات های سیلیکون...مدیاتک...آل وینر .... رنساس ... ال جی ( اینا موجود بصورت تجاری یا در مرحله تجاری سازی ) و آخر صف هم کوالکام برای حدود ۱ سال دیگه از پردازش ناهمگون در دنیای موبایل استفاده میکنن ( یا خواهند کرد )

منتهی سامسونگ چون اولین و بزرگترین تولید کننده قطعات الکترونیک دنیاست شبیه به گذشته اولینها با بیشترین سابقه تولید مال سامسونگه مردم به اسم سامسونگ میشناسنش ( سامسونگ روی این معماری نسل ششم رو رد کرده اونای دیگه یا نسل اول و نهایتا دوم هستن یا قراره در آینده واردش بشن )

راجع به توجیهتون که برنامه نویسا ( یا اونایی که فکر میکنن برنامه نویسن ) چطور برنامه مینویسن و با فرض هر آماتوری قرار شد برنامه نویسی اندروید کنه نتیجه میگیریم سخت افزارهای از رده خارج کوالکام بهتر و عمومی تر محسوب میشه !!!! اولین باره چنین توجیهی میشنوم.

اینجوری بخوایم به قضیه نگاه کنیم بهترین سخت افزارها تک هسته های سری ۷ بودن چون همین الانشم خیلی برنامه ها و برنامه نویسا نمیتونن بیشتر از دو هسته رو در بهترین شرایط درگیر پردازش کنن!
پس بگیم برای تطبیق این طرز برنامه نویسی خوش به حال گوشیهای چینی ؟

گذشته از همه این موارد من اون کامنت رو صرفا در جواب به بار مفهومی جمله های مورد استفاده اتون دادم.
شما طوری با تاسف نسبت به اینکه اگر ایران شبکه ۴ جی هم پیدا کرد متاسفانه ! ما اینجا مجبوریم با اگزینوسهای ۴ جی کنار بیایم و برای اروپا و امریکا اسنپ دراگونه نظر دادید که من مجبور شدم ارجاعتون به تاریخ بدم....
گوشیهای قبلی سامسونگ با ساپورت ۴ جی کلا یک ورژن سخت افزاری داشتن اونم اگزینوس بوده.
در آینده هم با مودمهای ۴ جی اینتل خبری از سیستمهای کوالکام در محصولات سامسونگ نخواهد بود یا حداقل روی پرچمدارهاش نخواهد بود.

ضمنا من نه اس ۵ دارم نه گوشیهای روزمره دم دستم ۸ هسته ایه.

نمیدونم چطور بعضی دوستان علاقه دارن همه چیز رو در مورد همه کس حدس بزنن و بر مبنای حدسیات به مردم اتهام وارد کنن؟

اگر کسی نسبت به چیزی نظر مثبت داشت الزاما به معنی داشتنش یا سود بردن از فروشش یا نسبت داشتن با صاحب کارخونه اش نیست.
برعکسش هم صادقه و انتقاد از چیزی به معنی ندیدن و نداشتن و پدرکشتگی با برندش نیست ( با وجودیکه بحث شخصی نداریم ولی شما یکمی توی کامنتهای من میگشتی متوجه میشدی دو تا دستگاهی که من نوعی روزمره باهاشون کار میکنم اسنپ دراگون ۸۰۰ هستن )

صدرا ع در تاریخ : 1393/6/4

دوستان سلام
میخواستم ببینم کسی میتونه لینک رام قزاقستان g900h رو واسم پیدا کنه؟
آخه از سرور های سم موبایل نمیتونم دانلود کنم
ترجیحا dev-host باشه
ممنون

sami r در تاریخ : 1393/6/4

سلام حقیقتش از ابدیت کردن گوشی دل خوشی ندارم. چون گوشی قبلیم ک وانایکس پلاس اچ تی سی بود بعد ابدیت با شبکه وای فای خونه خیلی اذیتم کرد.
میخواستم بدونم روی آیت گوشی چطوره ابدیت.؟
ممنون میشم راهنماییم کنی
واسه منم 8 هسته ای هست

داود خ در تاریخ : 1393/6/4

با سلام
دوستان من تو اتصال s5 به کامپیوتر مشکل دارم یه موقع هایی که کامپیوتر نمیشناسش وقتی هم که اتفاقی میشناسه فایل ها رو کامل وارد نمیکنه و فایل فیلمها هم mp4 هست که کامپیوتر با هیچ برنامه ای نمیخونش
اگر کسی میدونه لطفا بگه باید چی کار کنم
برنامه kies رو هم ریختم رو کامپیوتر ولی هنوز موفق نشدم

reza m در تاریخ : 1393/6/4

من گوشی رو 1 ماهه که دارم. نسبت به روز اول
خیلی زود شارژ خالی میکنه داغ و هنگم داره بیشتر رو صفحه داغ میکنه. قبلش زد 1 داشتم میزاشتمش تو اب جیزی نشد اما اس 5 بلند گوهاش خش خش توش شنیدم. در کل خیلی پشیمونم کاش جی 3 میخریدم جون واقعا عروسکه.اصلا قابل مقایسه با اس 5 نیست.

armin t در تاریخ : 1393/6/4

ببین آقای mahziyar m من الکی و بدون حساب نظر نمیدم شما اول برو این مدل رو بگیر با هاش کار کن بعد نظر بده شما چرا با همه تند بر خورد میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

mohammad k در تاریخ : 1393/6/4

سلام یه سوال داشتم تورو خدا جواب بدین چه جوری میشه تشخیص داد این گوشی اصله یا نه چینی؟ دیروز اس 5 8هسته ای باگارانتی خریدم 1800 روش نوشته ساخت کره حالا شک افتادم نگرانم تورو خدا جاب بدین

بابك ب در تاریخ : 1393/6/4

شما اگر باز هم به نظر بنده شك داري مي تواني بري نظر دوستاني كه 8 هسته اي خريدن رو بپرسي.

من نظر اونها رو الان ديدم.ولي قبلش ديدي كه بدون تجربه كردن گوشي گفتم كه كدام نوع اين گوشي بهتره.

براي من كه مي توانم آنقدر گوشي رو دستكاري كنم كه هر مشكلي داشته باشه رفع بشه فرقي نداره كدومش رو بخرم.

ولي اگر كسي دنبال درد سر نيست فقط مدل 4 هسته اي مدل G900F رو بخره.

موفق باشي

بابك ب در تاریخ : 1393/6/4

من در مورد گوشي نظري ندادم عزيزم.
من فقط در مورد cpu نظر دادم كه اون رو قبلا تجربه كرديم در گوشي هاي ديگر.

فقط يك حرفه اي مي داند كه اسنپ دراگون بهتره يا اكسينوس.

mahziyar m در تاریخ : 1393/6/4

سلام من تازه اپدیت چهارم یا سومش رو انجام دادم که اثر انگشت یکم ساختارش با قبل فرق کرده بهتر شده اندروید هم همون 4.4.2 مونده فک نکنم به این زودی بره بالا چون تازه سه روزه اپدیت اومده

mahziyar m در تاریخ : 1393/6/4

سلام بزار ی ی ماه بگذره بعد بگو چهار هسته ای خوبه بزار دو روز بگذره بعد بگو فلانش خوبه هنوز تست کامل نشده سختی نکشیده گوشی میگی بد به دلتون راه ندید .مدل هشت هسته ای هم اولش داغ میکنه انگار ابندی میشه بعد چند روز خودمون هم بکشیم داغ نمیشه چون استقامت خودشو پیدا میکنه

محسن خ در تاریخ : 1393/6/3

نه من ترجیح میدم اخبار روز رو دنبال کنم و هیچ علاقه ای به باستان شناسی ندارم
ضمن اینکه شما از لحنی که توی نوشتن به کار بردی کاملا معلومه در مورد کوالکام خیلی جانب دارانه از اگزینوس حرف میزنی
من نمیگم چون کوالکام میره اروپا و آمریکا حتمن خیلی بهتره
و اینم بگم چون شما از اگزینوس استفاده میکنی دلیل نمیشه بگی اگزینوس بهتره
حداقل توی تست های معتبر و مختلف همیشه کوالکام ثابت کرده توی پردازش گرافیکی و البته ارتباط شبکه ای یه سروگردن از اگزینوس بالاتره
شیرازه و خلاصه حرف من این بود که در حال حاضر فقط سامسونگ (تاجایی که من میدونم ) از چیپ با پردازشگر ناهمگون استفاده میکنه ، مابقی برندها اینجور نیستن
طیف وسیعی از نرم افزارهایی که برای اندروید نوشته میشه ، عموما توسط برنامه نویسا و توسعه دهنده های آماتور و غیر حرفه ای نوشته میشه که خیلی منطبق با اگزینوس نیستن ( اگه یه سرچ کوچولو تو نت بزنید میبینید که برنامه هایی هست که با نصب اونا رو سیستم کامپیوتر یا لپ تابتون شماهم خیلی راحت میتونین یه اپلیکیشن ساده یا حتی با یکم وخت بیشتر میتونین گیم و بازی واسه اندروید طراحی کنین )
حتی نرم افزارهای کمپانی های معتبر هم خیلی وختا سازگاری مناسبی ندارن
چون عموما طراحی و الگوریتم اونا براساس همون چیپ های تاریخ گذشته کوالکامه به گفته شما
اما آینده از آن اگزینوس خواهد بود و در آینده مشکلاتش کمتر از الان میشه
و من الله التوفیق -_-

armin t در تاریخ : 1393/6/3

با سلام خدمت تمام دوستان من هم دیروز به جمع s5 داران پیوستم
مدل چهار هسته ای g900fd رو گرفتم طلایی با رام جنرال خاورمیانه xsg باید بگم به اونایی که میخوان نسخه چهار هسته ای رو بگیرن بگم اصلا اصلا بد به دلشون نیاد و شک نکنند چون واقعا واقعا عالیییییییییههههههه

Mostafa C در تاریخ : 1393/6/3

با سلام خدمت دوستان
میخواستم بدونم آپدیت جدید S5 برای رام THR هم میاد؟خیلی طول کشید.

mahziyar m در تاریخ : 1393/6/3

سلام البته ببخشید این حرفو میزنم شما چطور وقتی این گوشی رو نداری چطور خودتون رو میزارید جای کسی که کار کرده باهاش شما هرچند ساعت هم کار کردی باشی تا وقتی گوشی خودت نباشه نمیتونی در موردش اضحار نظر کنی اونم این گوشی پیشرفته که حداقل دوهفته لازمه بشناسیش این بار هم برا بار دوم میگم نظر الکی ندین افکار عمومی رو با خیالاتتون مشغول نکنین

po y در تاریخ : 1393/6/3

سلام بچه ها من 1 هفتس اس فایو تست کردم ازش راضیم نه مشکل اثر انگشت داره نه مشکل دوربین یه سری میان الکی الکی مشکل درست میکنن باطریشم عالیه درضمن گوشی داغ میکنه اگه 10 ساعت یک سره کار کنی حالا یه سوال اپدیت جدید 4.4.3 کی میاد ؟؟؟؟درضمن یادم رفت بگم مقدار زیادی از فضایی رمش گرفتس دقیق نمیدونم چرا موفق باشین فقط بگین اپدیت 4.4.3 اومده برامون یا نه ؟؟؟

omid . در تاریخ : 1393/6/3

سلام به همگی / یه نکته جالب درمورد اس5
حالت حساسیت لمس رو فعال کنید و از طریق یک خودکار ( فلزی ) با گوشی کار کنید توی نوشتن پیام میتونه کمک کنه
البته مثل قلم نوت نمیشه اما تا حدودی میشه نیاز رو برطرف کرد
لطفا امتحان کنید و نتیجه رو بگین
و یه چیز دیگه = اگه واسه شارژ شدن گوشیتون عجله دارین اون رو خاموش کنید یا حالت ذخیره بیشتر نیرو رو فعال کنید بعد بزنید به شارژ تا زودتر شارژ بشه

farhad j در تاریخ : 1393/6/3

اینارو از سایت خود سامسونگ برداشتم یه جاشم نوشته بود G900H و G900F نسخه اروپا و اینترنشنال هست. این نسخه G900I چی ؟ کسی تا حالا دیدتش؟ تو رام هاش که نگاه میکردم فقط رام عربستان داشت که به درد میخورد

عرفان ش در تاریخ : 1393/6/3

با سلام
دوستان یه سوال ازتون دارم خواهش میکنم تو رو خدا جوا ب بدید دارم دیوونه میشم
شب گوشیمو زدم به شارژ تا صد هم پر شد اما وقتی صبح بیدار شدم دیدم گوشیم شارژش صفر شده و خاموش شده دلیلیش چی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mahziyar m در تاریخ : 1393/6/3

اقا من اپدیت کردم گوشی رو مدل هشت هسته ای جای خالی رام بیشتر شده یعنی برنامه ها حجمشون بهینه شده اثر انگشت بهتر شده سرعت گوشی بالاتر رفته..و اما گلکسی الفا با چیپ ست اگزینس هشت هسته ای استفاده کرده چیپ ست گلکسی الفا اگزینس 5430هست اما گلکسی اس فایو اگزینس 5422هست.گلکسی الفا 4.8اینچه اما فایو 5.1 است در کل فقط چیپ ستش ارتقا پیدا کرده که بازم در برابر برادرش اس فایو کمتره.تو نظر سنجی ها با قاطعیت گفتن اس فایو مدل هشت هسته ای با اسنپ دراگون مدل 810 که هنوز ساخته نشده قابل مقایسه است نه مدل 801 در کل گفتم همه بخونن درضمن گلکسی الفا در دو نسخه اگزینس و اسنپ دراگون میاد .البته کیفیت صفحه و دوربین الفا کمتره و اولین گوشی سامسونگه از قاب فلزی استفاده کرده و شکلش شبیه گلکسی اس تو پلاس هست گفتم تا مقایسه بشه

mahziyar m در تاریخ : 1393/6/3

سلام ی سوال دارم من گوشیم رو ریست فاکتوری کردم حالا ایکون دانلود منیجر خود گوشی اصلا تو منو نیست چیکار کنم؟

mahziyar m در تاریخ : 1393/6/3

سلام به نظرت ی شرکت بزرگ که حرف اول فروش گوشی رو میزنه میاد ی گوشی بزنه برا چند وقت که بعدش استفاده نشه کرد ازش .*؟؟؟معلومه نه سامسونگ فکر همه جاشو کرده بعد گرفته نسخه اگزینس رو زده .درضمن موضوع چهار یا هشت هسته الان شده جریان جنس من از جنس همسایه بهتره .بعدشم شرکت کوالکام با شرکت اگزینس همکاری دارن بخاطر همین کوالکام رفت سمت اگزینس

mahziyar m در تاریخ : 1393/6/3

سلام برادر من شما چطور وقتی مدل هشت هسته ای رو نداشتی میگی بده من با مدل چهار هسته ای کار کردم زیر فشار بالا کم میاره

MEHDI S در تاریخ : 1393/6/3

سلام دوستان خواهشا یه سوال دارم بی تعصب جواب بدید قراره پنجشنبه اس5 رو بخرم ولی موندم چون 4 هسته ایش رنگش سفیده
8 هسته ایش رنگش گولد(که خودم عاشق رنگ گولدم)به نظر شما کدومو بگیرم جواب زود لطفا ممنون میشم

farhad j در تاریخ : 1393/6/3

واقعا
در واقع خیلی از ماها که گوشی رو میخریم یه کاوری چیزی میندازیم دورش که اصلا جنس بدنه دیگه معلوم نیست و مقاومتی هم که قراره این پوسته فلزی ایجاد کنه توسط هم همون کاورم ایجاد میشه. اصلا من خودم پلاستیکی رو ترجیح میدم چون هم وزن گوشی کمتر میشه هم اینکه گرمای ایجاد شده گوشی کمتر احساس میشه تا اینکه فلزی باشه و گرم شدن رو بیشتر جلوه بده. قرارم نیست که با گوشی گردو بشکنم تا فلزی باشه :) ولی جدا از شوخی جنس بدنه یه چیز سلیقه ایه خوب هرکی دوست نداره این همه گوشی دیگه تو بازار هست بره اونو بخره تا با سلیقش جور دربیاد

amir - در تاریخ : 1393/6/2

خوب حالا فرض میکنیم یکی پیدا شد و مثلا گفت ۱۰۰٪ هشت هسته بهتره.

شما چطورمیخوای متوجه بشی این یه نفر درست میگه ؟
و چطور متوجه میشی چند درصد درست میگه ؟

دوستانه بهت میگم دنبال مسایل فنی موقعی برو که یه معیار و مقیاس و شناخت اصولی شخصی ازشون داشته باشی.

وقتی عیار سنجش نداری چند هزار تا از اون یکی هایی که شما دنبالشون میگردی ممکنه هرجایی پیدا بشن و با اطمینان ۲۰۰٪ هم‌ هر چیزی رو بگن‌ ...

برای کسی که معیار نداره و احتمالا موارد موقع خرید رو هم نمیدونه بهترین دستگاه همونیه که سازنده برای بازار اون کشور در نظر گرفته...
ساپورت و گارانتیش میکنه...
پس فردا هر اتفاقی افتاد میدونی طرف حسابت کیه ...
لنگ قطعات یدکی شدی چند تا متولی قانونی تامین یدکی داری ...
بابت غیر مجاز بودنش مجبور نیستی حرکات محیر العقول انجام بدی که گوشی فقط کار کنه و به روز بمونه...

من نمیگم کدومشون ۱۰۰٪ بهتره ولی راجع به موارد آخری که برات مطرح کردم یه مدل داریم که ۱۰۰٪ پوشش رسمی همه جوره داره.

یه مدل دیگه هم داریم‌ که خدماتش دقیقا در ایران ۰٪ هست.
اینو بری بازار خودت متوجه میشی کدومشون وضعیتش چطوریه.

amir - در تاریخ : 1393/6/2

دوست عزیز

شما ظاهرا از محصولات سامسونگ شناخت کافی نداری....

برای مرور تاریخ مجبورم چیزایی که شاید چند ده بار گفته شده رو مجدد بگم.

این پردازنده های اگزینوس از روز اولی که سامسونگ پرچمدار اندرویدی معرفی میکرد بودن ( اونموقع فقط اگزینوس بود یعنی پرچمدارهای سامسونگ به کمک همینایی که شما نگران بودنشون هستی پرچمدار میشدن ) تا هر زمانی هم که سامسونگ روند ساخت گوشی رو ادامه بده خواهند بود.

کما اینکه بارها گفته شده دو سه تا پرچمدار اخیر ( یعنی دقیقا اس ۴-نوت ۳ و اس ۵ ) بدلیل انحصاری بودن مودمهای ۴ جی توسط کوالکام اجبارا برای بازارهای ۴ جی با سخت افزارهای اسنپ دراگون عرضه شدن.
نه سامسونگ نه اونایی که مشتری قدیمیش بوده و هستن هیچ علاقه ای به [محصولات] از رده خارج کوالکام ندارن.

اگر اگزینوسها به مودم ۴ جی مجهز بشن ( که چند ماه پیش به کمک مودمهای ۴ جی اینتل اینکار انجام شد و انحصار کوالکام از اول ۲۰۱۴ تموم شده ) شما مثل قدیم توی محصولات رده بالای سامسونگ اثری از چیپهای کوالکام نمیتونی ببینی ...نه شرق و نه غرب.

اینه که نمیدونم به چه دلیل فکر میکنی سامسونگ با اگزینوس ۴ جی ممکنه کماکان گوشی مثلا ۴ یا ۸ هسته با چیپهای کوالکام برای بازار اروپا و امریکا بزنه ؟

برای اینم میتونی بری اس ۳ و نوت ۲ های ۴ جی رو ببینی که برای همون بازار اروپا و امریکا میرفتن چیپهاشون هم اگزینوس بود ( اونموقع هم شبکه ۴ جی ‌انحصاری کوالکام بود منتهی مودم خالی ۴ جی رو هم‌میداد دست مشتری... بعدا این‌ مودم ساز جو اس او سی ساختن گرفتش و برای مجبور کردن خریداران به خرید این چیپهای عمدتا باستانی ! خرید مودم مشروط به خرید اس او سی کامل شد ! )

اون معماری بیگ لیتلی که سامسونگ ۲۰۱۲ اجرایی کرد و امروز نسل ششم اش رو هم داره منقضی میکنه کوالکام میخواد بین ۹ تا ۱۲ ماه دیگه برسه به ساخت اولین نسلش و احتمالا تا بیاد به تجربه سامسونگ برسه یه چند سال دیگه هم طول بکشه ( احتمالا اونموقع سامسونگ داره روی معماری جدیدتر کار میکنه و مجددا دوستان نگران این میشن که بیگ لیتلهای ۸ هسته کوالکام بهتر جواب میداده !!! )

علی ایحال تو هیچ برهه زمانی چیپهای کوالکام چیپهای به روزی نبودن تا مشتری های سامسونگی که لیدر مطلق سخت افزار الکترونیک دنیاست قرار بشه دلواپس عملکرد گوشیها بشن ( البته به استثنای عزیزانمون در جهان سوم که مقیاس و معیارشون نگاه کردن به اونور دنیاست و تئوریهاشون میگه هر چیزی توی بازار غرب ارایه میشه حتما بهتره )

بابك ب در تاریخ : 1393/6/2

من اين گوشي رو ندارم.
ولي تجربه زياد دارم در گوشي.

مي توان با جديت بگويم كه 4 هسته اي بسيار بهتر است.

cpu از برند غولي مثل كوالكام رو ول نكنيد بريد سمت 8 هسته اي ساخت سامسونگ.

من شديدا cpu هاي كوالكام مخصوصا از نوع krait را توصيه مي كنم.

farhad j در تاریخ : 1393/6/2

Here’s the list of model numbers of the SM-G900, or the Galaxy S5:

- SM-G9006V_CHN_CHN (China)
- SM-G9008V_CHN_ZM (China)
- SM-G9009D_CHN_CTC (China)
- SM-G900A_NA_ATT (AT&T)
- SM-G900D_JPN_DCM (Japan)
- SM-G900F_EUR_XX (Open Europe)
- SM-G900H_EUR_XX (Open Europe)
- SM-G900I_SEA_XSA (Asia)
- SM-G900J_JPN_KDI (Japan)
- SM-G900K_KOR_KTC (Korea)
- SM-G900L_KOR_LGC (Korea)
- SM-G900M_LA_VF (Vodafone)
- SM-G900P_NA_SPR (Sprint)
- SM-G900R4_NA_USC (US Cellular)
- SM-G900S_KOR_SKC (Korea)
- SM-G900T_NA_TMB (T-Mobile)
- SM-G900V_NA_VZW (Verizon)
- SM-G900W8_NA_BMC (BMC)

mahsa a در تاریخ : 1393/6/2

سلام !
من بین نوت 3 و گلکسی s5 موندم کدوم رو بگیرم ؟ واسه خرید s5 نکات خاصی نیست که دقت کنم ؟؟ و سوال آخر اینکه s5 هنگ نمی کنه ؟؟ خواهش می کنم راهنماییم کنید چون من فردا دارم میرم گوشی بخرم ! ممنون !

mamad m در تاریخ : 1393/6/2

با عرض سلام و خسته نباشید به دوستان عزیز
یکی این مدل گوشیو از ترکیه و امریکا (به عبارتی از هر دو کشور میتونم تهیه کنم)میخواد بفرسته دوستانی که اطلاع دارن بنده ایران میتونم ازش استفاده کنم ؟

ممنون

kiamehr 1 در تاریخ : 1393/6/2

سلام
آقا فرزاد میشه شماره موبایل یا ایمیلتو بهم بدی من چند تا سوال ازتون دارم

bhesam19 b در تاریخ : 1393/6/2

سلام میخواستم از دوستانی که اس5 دارن و ام8 هم تجربه کار دارن بپرسم که دوربین کدوماشون بهتره؟
2_سوالم در مورد اس5 نیس ولی لدفن ج بدین:اکانت اینستام رو خود اینستا پاک کرده با هیچ دیوایسی نمیتونم لاکین کنم یه هفته اینجوری هس
اگه کسی اطلاع داره اینجا یا تو جیمیلم :bheam19gmai.coml بگه ممنون میشم!

Mohammad Reza A در تاریخ : 1393/6/2

میخواسم ببینم این که میگن گلکسی s5 با چشم بالا و پایین میره درسته یا نه؟

امیر. ن در تاریخ : 1393/6/2

من فقط یه سوال دارم

برای بازی وهم دوربین وصفحه نمایش فرمودید 4 هسته ای بهتره میتونید مدرکی در عمل به من نشون بدید ؟البته نه مقایسه وفیلم برداری فلان سایت یا فلان کار بر منبع موسق یا دلیلی محکم
شما که تا بحال با8 هسته ای کار نکردی چطوری میگی (حالا بازی به کنار سرهمون بازی هم هنوز بحثه)از نظر دوربین وصفحه نمایش از 8 بالاتره؟!!!!

علی ح در تاریخ : 1393/6/2

دکمه on/off و homeو دکمه کم کردن صدا رو با هم فشار بده.
یادت نره گوشیت باید خاموش باشه.
اگه منوی ریستارت بیاد ریستارتش کن.
اگه یه منو دیگه بیاد باید انگلیسی بلد باشی اگه بلدی میتونی از اون منو حذف کنی رمزو.

Saeed . در تاریخ : 1393/6/2

سلام دوستان، تا چند روز آینده میخوام بخرمش بنظر شما کدام رنگشو بخرم بهتر و زیباتره؟ سفید یا مشکی
موارد 4401 تا 4500 از مجموع 7569 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا