نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia T2 Ultra

Xperia T2 Ultra اکسپریا تی 2 اولترا

Sony Xperia T2 Ultra سونی
ارزیابی کاربران: 8 از 10 (1310 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 201 تا 300 از مجموع 358 مورد

shirin n در تاریخ : 1393/5/8

سلام سحرمن یک ماه پیش t2 گرفتم زیاد راضی نیستم.باتریش اونقدرا ک میگفتن خوب نیست البته من خیلی ازش کار میکشم .بعضی وقتا هم ی ریزه کند میشه.در کل گوشیه بدی نیست

sahar s در تاریخ : 1393/5/5

سلام دوستان من بین t2 و هواوی میت موندم لطفا کمکم کنین از نظر کیفیت صفحه نمایش کدوم بهتره؟؟؟

ملورین ج در تاریخ : 1393/5/4

سلام دوستان من بین این مدل و دیزایر816 و مگا6.3 موندم بزرگی گوشی و کیفیت صفحه نمایش و دوربین خیلی برام مهمه؟؟
کسی نظر یا تجربه ای داره؟؟؟؟
این مدل انگار ناشناسه و از سونی تعریف چندانی نمیشه؟؟؟

abolfazl b در تاریخ : 1393/4/23

دوست عزیز شما یه سری هم به گوشی اچ تی سی دیزایر ۸۱۶ بزن
گوشیه خیلی خوبیه تمام نیازهای شما رو براورده میکنه خیلیم زیباست

فري ه در تاریخ : 1393/4/16

با سلام.بعضي از دوستان ميگن كه اين گوشي در هنگام فيلم برداري full hd لگ داره؟؟؟ايا درست هست؟؟؟ضمنا ايا اين گوشي گزينه (صفحه ايينه) براي پخش محتوا رو تلوزيون رو داره؟؟؟؟

sima d در تاریخ : 1393/4/14

دیروز گوشی T2خریدم ولی وای فایش مشکل داره پیغام مشکل تایید اعتبار میده
دوستان لطفا اگه کسی اطلاعاتی داره کمک کنه ممنون میشم

مرتضى د در تاریخ : 1393/4/13

كوشى T2من صدايش نسبت به كوشيهاى ديگر خيلى كم است ودر ضمن برنامه هايم نيز بر روى كارت sd انتقال داده نمى شود

Reza K در تاریخ : 1393/4/12

داداش توی گوشی دو سیمش یکی نظر داده بود که من یه سیم زدم توش سیم کار نمی کنه و ارور میده.

امین ف در تاریخ : 1393/4/11

سلام به همه . تو رو خدا یکی به من کمک کنه . من وقتی یک گوشی میخرم حداقل 5 سال ازش استفاده می کنم . من قراره ماه بعد گوشی بخرم . خیلی تحقیق کردم و این گوشی خیلی به دلم نشست . امروز داداشم s3 خریده ورفته بود برای گوشیش قاب بخره قاب t2 رو هم دیده بود می گفت خیلی بزرگه . از دارندگان گوشی خواهشمندم به من کمک کنند . ایا این گوشی خیلی بزرگه و بزرگیش باعث مشکل می شود ؟؟؟
یک سئوال دیگه هم دارم از دارندگان گوشی : ایا از این گوشی راضی اند ؟؟؟ باتریش خوب شارز نگه میدارد و به دلیل بزرگی صفحه زود شارزش تمام نمی شود ؟؟؟
یک سئوال هم از متخصصین گوشی دارم : ایا در رنج قیمتی 1000000 تا 1200000 گوشی بهتر از این هم وجود دارد ؟؟؟
لطفا بدون تعصب جواب من را بدید . ممنون

Adrian F در تاریخ : 1393/4/11

فقط 1 گوشی معرفی کنید که هم 6 اینچ باشه هم دوربین 13 هم 4هسته کوالکام داشته باشه زیر 1 میلیون تومن؟
واقعا گوشی به صرفه ای هستش.

راستی آقا علی،این گوشی با 2سیمش هیچ فرقی ندارن و از لحاظ هنگی منگی هم،هر کی گفته اشتباه کرده.مغازه دار ها این حرفا رو میزنن که جنسشون رو بفروشن 2سیم کارته بودن گوشی هیچ تاثیری در کند شدن یا هنگ کردن نداره.
شما میتونی 2سیم بخری و 1سیم بزاری توش و دقیقا عین تک سیم عمل میکنه و هیچ فرقی ندارن.

علی ز در تاریخ : 1393/4/7

این گوشی به قیمت یک میلیون می ارزه نه بیشتراز این سقف اگه یک میلیون یا پایین تر اومد شاید بخرم این گوشی از دو سیمش بهتره
وازاین جهت عالیه که صفحه 6 اینچی داره (فبلت)

Reza K در تاریخ : 1393/4/4

سلام به همه ی دوستان
از کسایی که این گوشی رو دارن یا حرفه این لطفا در مورد این گوشی اطلاعات بدن بدی هاش چیه و قابل حل است؟
من خودم این گوشی رو خیلی دوست دارم و امدیوارم طی هفته های آینده قیمتش به یک میلیون یا پایینتر برسه تا بتونم بخرمش.به نظرتون انتخابم خوب بوده؟
فقط 3 تا اشکالش رو اعصابه یکی تراکم پیکسل کم که واقعا می ترسم ولی اکثر گوشی های توی این قیمت تراکمشون کمتره و بالاتر ها هم سری زد هستند که خیلی گرون هستند
دومین اشکالشکه توش هیچ سر رشته ای ندارم بزرگیش مثه زد اولترا بیش از حده و نمیشه باهاش کار کرد یا نه
سومیش هم حافظه ی دستگاه که 8 گیگه که فک کنم با خرید مموری کارت برطرف بشه ولی رمش که یک هست یعنی ضعیفه؟یعنی بازی ها یا برنامه های مختلفو نمی کشه؟

ممنون میشم به سوالام جواب بدید و منو راهنمایی کنید چون من وقتی بخوام گوشی بخرم خیلی تحقیق می کنم چون گوشیم رو چند سال نگه میدارم.با تشکر

benyamin a در تاریخ : 1393/4/3

سلام به همه
باشه عزیزم گوشی شما از همه ی گوشی ها سرتره،سونی زد داری؟!
داداشی قبول کن داری از رو کاغذ مقایسه میکنی،این اعداد و ارقام چیزی نیستن که بهشون اعتماد کرد
مثلا من یه لپتاپ دارم مال 4 سال پیشه و گرافیکش 64 هستش،الان لپتاپای جدید با 512 گرافیک واقعا کارایی اینو ندارن(میدونم بی ربطه)
من به شخصه با زد1 مقایسه کردم،هم زاویه ی دید هم دوربین هم باطری هم انتن دهی gprs خیلی سرتر از زدوان بود،یارو حاضر بود صدتومن هم رو زد وان بده با گوشی من عوض کنه
من الان دو ماهه دارمش و هیچ هنگی ازش ندیدم،هیچوقت ندیدم داغ کنه(اکثر گوشی ها این مشکل رو دارن)همه ی نرم افزار ها و بازی هایی رو که روش ریختم به راحتی اجرا میکنه،دیگه دوسیم بودنش رو هم سونی شاهکار کرده
شما دلیل قانع کننده بیار که این گوشی از گوشی های رده بالا ارزشش کمتره،فقط از رو کاغذ دلیل نیار که یه بار گول امکانات روی کاغذ هواوی پی 6 رو خوردم و تو یک هفته 300تومن ضرر دادم
این فبلت شاهکاریه برای خودش ...
ما اینجا جمع شدیم تا مزایا و معایب گوشی هارو بررسی کنیم(بعد از اینکه باهاش کار کردیم)بعد بقیه رو راهنمایی کنیم که بخرن یا نخرن ...
یا حق

رضا م در تاریخ : 1393/4/2

دوستان عزیز که متمایلن بدونن که معماری و تفاوت اون در کمپانی های مختلف چیه به سایت gsmarena مراجعه کنن و ببینن تفاوت معماری سام سونی اچ تی سی و ال جی در چیه.به بخش nexus 5 برید و نتایج رو ببینید.
مهدی جان این هفته کمی مشغولم ولی هفته ی دیگه طی یک کامنت کامل برای شما توضیح می دم و شرح می دم.....البته ظاهرا باید طی یک نظر جداگانه به تمام زبان های دنیا منظورم رو از معماری تفهیم کنم....شما مطمئن باش بنده دسته بندی سی پی یو ها رو می دونم و قطعا تفاوت های آرم و کوآلکام رو میدونم.به هر حال یک هفته دندون رو جیگر بذارید بنده کامل توضیح خواهم داد...
والبته هدفم از کامنت دادن در اینجا!!!!D:!!!!!!!!!

رضا م در تاریخ : 1393/4/2

سلام
هدف من دقیقا اینه که ملت بتونن انتخاب درست داشته باشن....
من منظورم از معماری معماری مختص سونی روی ارتباط بین اجزای گوشی هست.نه معماری چیپست ها.پس من از معماری سرم میشه و تمام اون دسته بندی هارو هم میدونم.متاسفانه شماهم طومار هایی رو که نوشتم درست نخوندی چطور می تونم باهات بحث کنم وقتی حاضر نیستی روی حرفام کمی تامل کنی...من حرفی از معماری کوالکام و آرم زدم؟نه من معماری کلی گوشی رو گفتم که سونی سامسونگ اچ تی سی مختص خودشون دارن
اصلا حوصله ندارم حرفام رو تکرار کنم شما به خودت زحمت بده و کمی بیشتر روی نظراتم تامل کن بعد این مدلی حمله کن.برپرد پایین نظرات 4 گانم در پاسخ به سینا خان رو بخون بعد بیا بحث کنیم
گرچه میدونم بازم به مشخصات ظاهری استناد می کنی و میدونم که اصلا حرفم رو درک نمی کنی....

sina k در تاریخ : 1393/4/1

سلام
منم دقیقا با شما موافقم
همه چی که به معماری نیست!
آدم باید یه کم واقع بین باشه و بپذیره که این گوشی یه گوشی میان رده هست و با گوشی هایی رده بالا قابل مقایسه نیست و با این قیمت اصلا ارزش خرید نداره
حالا ایشون میاد و میگم من مبتدیانه جواب میدم و از روی مشخصات نظر میدم!
شما یه بار نظرات من رو بخونید و بگید کی حرفش منطقی تر بوده

mahdi s در تاریخ : 1393/3/30

این گوشی با توجه به صفحه ips ، ضخامت کم و مخصوصا با چهار هسته ای A7 گوشی خوبیه ولی در حد خودش.
الان واقعا گرونه و اصلااا ارزش خرید نداره تابستون هم که کلا قیمت گوشی میره بالا.
حداکثر تا 800تومن ارزش خرید داره. اواخر پاییز فکر کنم به این قیمت برسه.

mahdi s در تاریخ : 1393/3/30

دوست عزیز من نمیدونم با چه هدفی اینجا کامنت میزاری ولی کسایی که میان اینجا میخوان اطلاعات کسب کنند با حرفای شما کاملا گمراه می شن.
تو حرفات حرف از معماری میزنی و دلیل برتر بودن این گوشی را معماری جدیدترش میدونی. ولی بعید میدونم اطلاعاتی در مورد معماری داشته باشی.
معماری ساخت چیپست های گرافیکی کوالکام(آدرنو) در 4 دسته قرار میگیره:
سری 1 مثل Adereno 130,…. که زیاد استفاده نشد ازش
سری 2 مثل Adreno 200, 203,205,220,225,…
سری 3 مثل Adreno 305,320,330,..
سری 4 مثل Adreno 418, 420, 430,.. که هنوز به بازار نیومدند بیشترشون مال چیپست های 64 بیتی نسل بعدی کوالکام هستند که سال دیگه معرفی میشه.
منبع:http://en.wikipedia.org/wiki/Adreno

شما توی کامنتات داری T2 را با محصولات رده بالای سال های گذشته مقایسه میکنی. برای مثال گرافیک این موبایل 305هستش و گرافیک Z,SP 320. اینجا حرف از معماری نمیتونی بزنی چون هردو از نسل سوم هستن. گرافیک Z درحدود 3 برابر گرافیک T2 قدرت پردازش داره.(قدرت گرافیک به میزان محاسباتی که در ثانیه میتونه انجام بده بستگی داره و با واحد گیگا فلاپس سنجیده میشه 305 در حدود 20 میلیارد محاسبه در ثانیه و 320 در حدود 57 میلیارد محاسبه در ثانیه قدرت دارند)
وقتی میتونی حرف از معماری بزنی که مثلا آدرنو 225 را بخوای با آدرنو 305 مقایسه کنی. آدرنو 225 در حدود 30 میلیارد دستور در ثانیه قدرت پردازش داره و حدود 1.5 برابر 305 قدرت داره ولی به خاطر قدیمی بودن نسل و طراحیش مصرف انرژی و گرمای تولیدیش بسیار بیشتر از 305 هست. تو این مورد با اینکه 225 قدرت بالاتری داره ولی 305 ارزش بالاتری داره.
در مورد CPU هم تقریبا یه همچین داستانی داریم.
مقایسه توی CPU ها اختلافش بیشتر هم میشه. Cpu کار شده توی Z ویا SP از نوع Karit هستش اصلا کاری نداره به Cortex A7 .
پردازنده T2 از نوع A7 هست که بهترین بازدهی نسبت به مصرف انرژی را در کل پردازنده هایی که براساس معماری ARM ساخته میشوند را داره ولی قدرت پردازشش هم نسبت به دیگر معماری ها ضعیف تره. سونی با قرار دادن 4 هسته از این پردازند علاوه بر ساخت یک گجت با مصرف فوق العاده کم، یک محصول میان رده خوب معرفی کرده. ولی در برابر CPU های Karit ضعیفتره.

رضا م در تاریخ : 1393/3/21

جالبه من تک تک جملات و کلمات شمارو پاسخ دادم ولی شما باز حرف خودت رو میزنی
یقینا شما آماتور نیستی و من منظورم خودم بود که آماتور نیستم نه شما که ناراحت شدی.
درضمن ناراحتی نداره که نه من شمارو میشناسم نه شما.ما این جا دور هم هستیم تا به مردم کمک کنیم بهترین انتخاب رو داشته باشن.
متاسفانه خصلت انسانه که حرفی جز حرف خودش رو قبول نمی کنه به هر حال شما حوصله بحث نداری من حوصله دارم...
ببین داداش هر کسی بلده بیاد بین اعداد مقایسه کنه و بگه کودوم بالاتره و بهتره.مهم اینه که همیشه صرفا بالا بودن عدد بهتر نیست.هزارویک مثال نقض وجود داره از زمان ساخت اولین گوشی دوهسته ای تا الان که حرف بنده رو اثبات می کنه نمی دونم شما چطور میگی حرفام ماشالله بلندم بود ربطی به بحث نداشت بی کار نبودم که طومار نوشتم که با هر مدلی نه به شما بلکه به همه اثبات کنم که عزیزان عدد بالاتر صرفا بهتر بودن نیست.تمام مثال هارو هم اوردم در مورد نکسوس و P7 تا بهتر منظورمو برسونم.حالا اینا ربط نداشت؟نه دیگه شما حوصله نداشتی بخونی همین طور سایر نظرات بنده تو این قسمت رو بعد نصفه نیمه می خونی نصف نیمه بحث رو هم رها میکنی...مهم نیست برام که شما نمی خونی یا حوصله بحث نداری مهم اینه مردم به قول خودت می فهمن کی داره حرف حق میزنه....من حتی مثال تاریخی هم زدم در مورد sII و Arc s ولی...شک ندارم شما اصلا نظرات رو نخوندی ... این مسئله معماری و صرفا بهتر نبودن عدد بالاتر مدت هاست که اثبات شده مخصوصا معماری.شما نقد و بررسی های مراجع رو ببنی دقیقا رو همین موضوع معمماری بحث می کنن...حالا شما بهتر از مراجع موبایل باشه عیب نداره
حالا هی بگو T2 از چه نظر بهتر از Z هست.تمام بخش هارو عزیز جان واست قیاس کردم ولی باشه داداش مهم نیست شما حرف خودت رو بزن..
واما در مورد بازی موست وانتد...من فقط نگفتم موست وانتد...من یکی از مثال هام موست وانتد بود چون همه ی مراجع روش تاکید دارن نه خاص بنده عزیزم.
نظرم چه بیخود چه باخود بخون عزیزم بعد اشکال وارد کن...بازم میگم جواب منطقی عقلی و عینی به تک تک شبهاتت دادم....تکرار حرف یعنی تعصب...شما برگرد نظر خودتو یبار از بیخ بخون بعد نظر منم بخون بع جواب بده...

sina k در تاریخ : 1393/3/20

سلام
ببین عزیز من یه چیز بهت گفتم تو ماشالله کلی جواب دادی و باید بگم بیشترشون هیچ ربطی به بحث نداشت!
من حوصله کل کل و بحث بی مورد رو ندارم چون قبلا با خیلی ها درباره ی گوشی های دیگه بحث کردم ولی تعصبشون اجازه نداد که حقیقت رو قبول کنن
فقط در یک کامنت جوابت رو میدم و تمام
عزیزم اول بگم من هیچ وقت از روی مشخصات نظر نمیدم
دوما شما از چه لحاظ میگی از نظر سخت افزاری بهتره؟صرفا با اجرای بازی most wanted این حرف رو میزنی؟
شما برو بازی آسفالت 8 در حالت high یا walking dead رو توی هر دو گوشی اجرا کن اونوقت متوجه میشی کدوم قویتره!
کلی بازی سنگین و جدید زیاد هست من نمیدونم چرا همه فقط most wanted رو ملاک قدرت گوشی قرار میدن و فقط این بازی رو تست میکنن!
شما داری میگی t2 از هر لحاظ بهتره الان این حرف یعنی چی؟میشه بگی از چه لحاظ بهتره؟والا من به جز باتری هیچ برتی دیگه ای نمیبینم!
در ضمن شما هر طور میخوای فکر کن.برای من مهم نیست که کی چه گوشی میخره من فقط اینا رو گفتم که مردم در انتخابشون اشتباه نکنن
آخه کی یک و دویست بابت گوشی میده که رمش 1 هست بدنش پلاستیکی هست سخت افزارش معمولی هست و .....
در مقابل زد برتری های بیشتری داره خودتم خوب میدونی و نیاز نیست بهت توضیح بدم
حالا شما چسبیدی به معماری و این چیزا!
خب این گوشی واقعا عالیه ولی باید قبول کرد که با این قیمت اصلا به صرفه نیست و گزینه های بهتر هست
من الان نزدیک 4 ساله کارم گوشی و آندرویده و همه چیز رو تجربه کردم پس هیچ وقت حرف بی حساب و الکی نمیزنم
ببخشید زیاد شد هر حرفی بود گفتم دیگه هم صحبتی ندارم حالا همه میخونن و خودشون تشخیص میدن که کی آماتوره و از روی کاغذ نظر میده و از این حرفا

رضا م در تاریخ : 1393/3/20

اینو یادم رفت بگم شما برو پایین و نظرات قبلی منو بخون و صرفا از روی یک نظر من در مورد دیدگاه من قضاوت نکن....اوکی؟بازم حرفی هست در خدمتم

رضا م در تاریخ : 1393/3/20

معذرت که هی تیکه تیکه جواب میدم به خاطر مشکلات فنی مرورگرمه

سینا جان شما از نظر سوم بنده شرو ع کن به خوندن بیا بالا ابتدای پاسخ من از نظر سومم شروع میشه.میدونی که اینجا نظر های جدید بالاترن.

ادامه بدیم
وقتی تست های اجرا بازی حی و حاضر هستن چرا ما داریم بحث می کنیم؟
در مورد مقایسه کورتکس و کریت هم بذار مثال خوبی برات بزنم تا متوجه بشی و به اهمیت معماری نوین و برتری اون نسبت به معماری سال های گذشته بیشتر پی ببری
Acend p7 چطور با galaxy s 4 در یک سطحن؟مگه اون مالی نست و این ساخت خود هواوی و حتی A9? و حتی این P7 رو برو جان من بالاغیرتن تست های بنچمارکشو ببین ؟ میبینی که با nexux 5در یک سطحن...یا عجبا؟مگه نه ؟ نکسوس 5 مگه Adreno 330 و کریت 2.3 گیگاهرتز و اسنپدراگون 800 نیست...این سخت افزار از P7 خیلی قوی تره و باید بگم به گرد پاش هم نمیرسه پس چطور p7 هواوی عملکرد مشابههی رو توی تست های بنچمارک نشون داده؟
ویه مقایسه دیگه....همین Nexux 5 و xperia z1 رو برو ببین تو تست های بنچمارک هم فرکانس پردازنده بیشتره و هم ادرنو 330 یکسان هست.پس چرا 5 اصلا ممکن نیست به حد z1 باشه؟هاااااا!!!!اینجست که معماری مطرح میشه....
دیگه نمی دونم چطور برات ثابت کنم این گوشی با z در یک سطحه...از نظر سخت افزار....من به آقای حجت گفتم این گوشی بهتره چون با توجه به عملکرد یکسان سخت افزار در اجرای فرامین صفحه نمایش IPS داره پس بدون شک بهتره.صفحه نمایشش هم که بزرگه...
اصلا انتظار نداشتم که هنوز هم بیاین و از روی کاغذ اونم با این حد بالا مقایسه آتشین انجام بدین.این مقایسه برای گوشی هایی با مشخصات خیلی بافاصله از همه.در این حد دیگه تست ها میگن کی برتره...
باتشکر

رضا م در تاریخ : 1393/3/20

شک نکن دوست مهربون من متعصب نیستم و اطلاعات غلط رو به دوستان نمی دم...کاربر آماتور نیست که ناسلامتی
از نظر کیفیت صفحه نمایش وب، وب گردی و باطری اصلا حوصله بحث ندارم که به اندازه کافی در این موضوع دلیل و برهان هست که این گوشی بهرته
اما قدرت پردازشی...این حرفتو پای این میذارم که از روی مشخصات روی کاغذ مقایسه کردی..بذار بگم بهت که همیشه مشخصات روی کاغذ عملکرد حقیقی رو به آدم نشون نمیده.
بذار گذری به تاریخ بزنم
موقع معرفی galaxy s II رو یادت بیار.یادته که سامسونگ چقدر سر قدرت بالای این گوشی مانور میداد؟اما من حاضر به تمام کاینات قسم بخورم که در اجرای بعضی بازی ها حتی به پای Arc s نمیرسید...این چیو بشما نشون میده؟درسته مال قدیم الایامه ولی معماری سخت افزار حرف اول رو میزنه.مثلا دوربین ربط انچنانی نداره ولی چرا بعضی از 13 مگاها به پای بعضی 8 ها هم نمیرسن؟مگه عدد بالاتر قدرت بیشتر رو نشون نمیده؟نهههههههههههههههههه!بلکه ارتباط با سایر اجزا اهمیت فوق العاده داره.شما نمی تونی بگی تجربیات یک شرکت در اثر گذر ایام کم میشه بلکه بیشتر میشه و باعث میشه که از سخت افزار های میانه قدرت خوبی بسازه.مثلا برخی گوشی هایی که دوسال پیش به یک سخت افزاری اومدن اگر امسال بیان شک نکن بهترن...شما برو تست های بازی این گوشی رو بیبین بعد بیا بما بگو متعصب...خودم با چشمای خودم بازی کمبت بااون گرافیک و حجم رو این گوشی روون اجرا کرد...بازم جای بحث هست؟

رضا م در تاریخ : 1393/3/20

سلام دوست عزیز
خوشحالم کسایی پیدا میشن که بشه باهاشون بحث کرد...در مورد قدرت پردازشی من بازی موست وانتد رو هم در زد و هم در این گوشی دیدم و هیچ فرقی باهم ندارن.یعنی گرافیک این بازی در حدی نیست شما رو راضی کنه؟خواهش می کنم مثل کاربر های آماتور نظر نده و از روی کاغذ مقایسه نکن عزیز من....معماری سخت افزار حرف اول رو میزنه.معماری 2013 و 2014 از یک کمپانی اصلا قابل قیاس نیستت عزیز جان مثلا اگر یک شرکت بیاد دقیقا با یک سخت افزار یکسان سال بعد گوشی رو معرفی کنه شک نکن مدل سال بعد از هر نظر بهتر شده.شما به بنچمارک های مختلف نگاه کن مثلا Z1 و Z Ultra دقیقا از یک سخت افزار بهره می برند ولی تو بعضی تست ها باهم اختلاف دارن...یا مثلا سخت افزار مشابه در کمپانی های مختلف نتایج مختلفی رو در بنپمارک ها به عمل میارن چرا؟به خاطر تفاوت در معماری مخصوص هر شرکت هست و ارتباط بین قطعات...حتی تو بعضی تست ها ZR بهتر از Z هست...من بهت حق میدم دوست عزیز که اینطور بگی ولی همیشه اطلاعات رو کاغذ حقیقت رو بما نمی گن...

sina k در تاریخ : 1393/3/18

شک نکن که t2 بهتره؟؟؟ اونم از هر نظر؟؟؟؟
میشه بگی به جز باتری چه برتی داره؟؟؟
این یه گوشی میان رده هست و قیمتش هم الان واقعا گرونه و اصلا ارزش خرید نداره البته در حال حاظر و با این قیمت
مطمئن باش چند ماه دیگه قیمتش میشه 800 تا 900 تومن
من خودم این گوشی رو به خیلیا پیشنهاد کردم و اونم به خاطر باتری بسیار عالی و صفحه نمایش نسبتا خوبش بود ولی مطمئن باش به زد نمیرسه و برای بازی سنگین مناسب نیست
خودت داری میگی شاید پردازنده گرافیکیش از زد ضعیفتر باشعه ولی میگی در عمل همون قدرت رو داره؟؟ تو مطمئن باش این گوشی بدرد بازی های سنگین نمیخوره اینو به زودی متوجه میشی
بعد تو میخوای بگی adreno 320 و adreno 305 در یک حدن؟ یا Cortex و Krait در یک حدن و در عمل با هم تفاوتی ندارن؟
خواهشا رو گوشی اینقدر تعصب نداشته باش و واقع بین باش و اطلاعات غلط به مردم نده
در آخر من این گوشی رو به کسانی که زیاد اهل بازی نیستن و وبگردی زیاد میکنن توصیه میکنم چون باتری بسیار عالی داره

Aref J در تاریخ : 1393/3/16

آقا کسی نسخه تک سیم این گوشی رو داره؟ اگه داره بگه از کجا خریده و چند؟

حجت ح در تاریخ : 1393/3/15

من بین این گوشی و نکسوس 5 موندم لطفا کمکم کنید که چی بخرم بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رضا م در تاریخ : 1393/3/14

بستگی به کاربردت داره.نه این قلم نداره اما چون من شخصا به سامسونگ علاقه ای ندارم نمی تونم چیزی بهت بگم ولی فکر کنم اگر قصد خرید داری یا Note3 اصلی رو بگیر نه نئو و اگر قلم داشتن مهمه z ultra و اگر قابلیت های بینهایت قلم نوت خیلی برات مهمه که دیگه همون نوت.....نوت نئو هم ... نمی دونم سلیقه ایه دیگه

رضا م در تاریخ : 1393/3/14

بنظر خودت میشه این گوشی با این همه تعریف تمجیدی که ما کردیم ازش OTG نداشته باشه؟
OTG قبلا قابلیت مهمی بود و سرش مانوور میدادن الان دیگه عادیه و معمولا همه دارنش...فبلتی با این ابعاد و قدرت و اینکه 2014 هست بعیده نداشته باشه

Abbas m در تاریخ : 1393/3/14

با سلام منم این گوشی رو خریدم .. نطرات رو براتون میگم
۱ باتری ۳۰۰۰ م آ س بسیار قویه
۲ براحتی روت میشه ولی app2sd رو ساپورت نمیکنه چون sd کارت توسط گوشی از قبل برای تبادل اطلاعات رزرو شده .. من در گوشیهای دیگه ندیده بودم این مورد رو
۳ رایتل رو باید در شکاف ۱ گذاشت

احمد ز در تاریخ : 1393/3/11

چیر خاصی نداره!
ولی یه عیب بزرگ داره! محل قرار گیری دوربینش! این مشکل رو با Arc S هم داشتم، بد جایی قرار میده دوربینش رو...
در کل یه انتخاب سطح میانه است...

رضا م در تاریخ : 1393/3/10

شک نکن یعنی شک نکن که این بهتره.اگر با صفحه نمایشش برات زیاد بزرگ نیست.
از هر نظر نسبت به زد بهتره.شاید پردازنده گرافیکیش از زد ضعیف تر باشه ولی عملا در همون حد قدرت داره.نظرات قبلی منو بخون

حجت ح در تاریخ : 1393/3/10

]من بین t2 ultra و xperia z بد جوری گیر کردم!
کمکم کنید که کدومو بخرم بهتره؟؟؟

رضا م در تاریخ : 1393/3/7

سونی یه کار اضافی کرده یه امتیاز بیشتر داده به گوشی هاش یعنی ضد اب بودن.ولی این به این معنی نیست که ضد اب نبودن مشکله
رمشم فکر کنم DDR3 هست.اگر باشه که شک نکنید از z و g pro optimus بهتره

رضا م در تاریخ : 1393/3/6

باسلامی مجدد
نظر شخصی خودم در مورد رابط کاربری همه ی کمپانی ها ... بنظرم تنها کمپانی که داره نوین کار می کنه همین سونی هست.باور کنید رابط کاربری این گوشی و ساختار آیکون ها طوری هست که انگار شما داخل گوشی در یک دنیایی مجازی پیشرفته و البته مدرن هستید.با این حال رابط کاربری اپل و اچ تی سی هم بدک نیست اما من به شخصه رتبه اول رو به سونی میدم.در مورد سامسونگ و ال جی که اصلا حرفی برای گفتن ندارم....منو هاشون واقعا بد طراحی شدن...انگار که داری تام و جری یا پلنگ صورتی می بینی...خیلی کارتونی هستن و اقلا مثل اپل که در آی او اس 7 رنگ هارو بیشتر وارد رابط کاربری اوورده نکردن کمی سه بعدی کار کنن و رنگ هارو طبیعی تر نشون بدن...ادم وقتی با گوشی های سامسونگ و ال جی کار میکنه میره تو فاز دوران کودکیش وقتی داشته هایدی و میگ میگ میدیده.
نظر شخصیمو گفتم اما همیشه سامسونگ با اینکه قدرتمند ترین سخت افزار رو می زنه همیشه یک چیز داره که ادمو ناامید می کنه...یه مدت طراحی پلاستیکی بی کیفیتش یه مدتم ساختار بچگانه رابط کاربری...
باتشکر

رضا م در تاریخ : 1393/3/6

دوباره سلام
من تقریبا دوساله که 1100 دارم و آخرین اندرویدی هم که باهاش کارکردم 2.3 روی sony er.... Arc s بوده.اما نمی خوام بگم از دنیایی فناوری دور بودم و چیزی سرم نمیشه.من معتقدم که هزینه بالای 1.200 برای تلفن همراه واقعا بیخودی هست.به همین خاطر می خوام یه تبلت و یه گوشی بگیرم.اما این گوشی در این رنج قیمت واقعا فوق العاده هست.برید به سایت aparat.com و سرچ کنید این گوشی رو.یه ویدئو از نیمکت هست بازی سنگین ماست وانتد رو روی این گوشی خیلی خوب اجرا می کنه طوری که من اصلا انتظارش رو نداشتم....البته جای تاسف هست که در این سایت این گوشی رو با G700 هواوی مقایسه کرده و این گوشی خیلی قوی تر هست.فکر می کنم بهینه سازی های اندروید 4.4 و معماری فوق اعاده سونی سرعت خوبی برای این فبلت به ارمغان میاره...با دیدن اون تست بازی متوجه شدم که واقعا این فبلت در این قیمت فبلت شایسته ای هست....
در مورد تراکم پیکسلی باید بگم پدر بنده خودش G525 شرکت هواوی رو داره که تراکم پیکسلیش مشابه این فبلت هست اما باید بگم سایز صفحه نمایش تعیین کننده نهایی صفحه نمایش هست.شاید تعجب کنید ولی فکر می کنید کیفیت این صفحه نمایش (بدون در نظر گرفتن پنل)بالاتر است یا Glaxy note pro 12.2 ؟یقینا نوت بهتره.شاید همه بگن تراکم پیکسلی جفتشون که یکی هست؟بله و خیلی جالبه که بهتون بگم مغز انسان یک تلفیقی از سایز و تراکم پیکسلی رو تحلیل می کنه یعنی در تراکم پیکسلی یکسان مغز انسان سایز بزرگتر رو با کیفیت تر درک می کنه.
من نتونستم در G525 هواوی پیکسل هارو به اسونی پیدا کنم شک نکنید که کیفیت این صفحه نمایش خیلی بالا هست.به جرئت بگم که مغز شما کیفیت این صفحه نمایش رو بدون در نظر گرفتن پنل با ZR سونی یکسان درک می کنه حال اگر پنل رو هم در نظر بگیریم این فبلت از Z و ZR با کیفیت تر هست.
بازم پیشنهاد می کنم تست بازی این فبلت رو برید در سایت www.aparat.com ببینید.
یه نکته آخرم بگم در مورد تفاسیر سایت های مرجع...فکر می کنم همه ی سایتا در مورد تراکم پیکسلی اغراق می کنن که کمه و فلان...در واقع در مورد همه چیز یک گوشی اغراق می کنن...البته بهشون حق می دم چون به نوعی پایه گذاری این جور سایتا بر مبنا ی تحلیل یک گوشی بوده پس عجیب نیست که تا فیها خالدون گوشی رو بررسی می کنن تا عیب پیدا کنن.به هر حال در مورد تراکم پیکسلی همه ی سایت ها اغراق می کنن.پیشنهادم اینه که وسواس نداشته باشید و اگر بودجه شما به z ULTRA نمی رسه حتما این گوشی رو تهیه کنید و اصلا به فکر سامسونگ و ایسوس و ال جی و ... نباشید...
در کامت بعدی نظر شخصی خودمو در مورد سونی و سایر برند می گم
باتشکر

رضا م در تاریخ : 1393/3/6

سلام دوست عزیز
شما یه سر به سایت aparat.com بزن ویدئو های این گجت رو ببین.از لحاظ سرعت Xperia sl و Xperia SP و XPERIA C خوب و عالین.پس این گوشی فوق العاده است.
دوست خوبم شما خواهشن تحقیق نکن و اصلا سراغ ایسوس نرو.لنوو خبر ندارم ولی اگر جای شما بودم Xperia Z Ultra رو تهیه می کردم چون دیگه سرعت و قدرت تضمینی هست.
نمی تونم در مورد این گوشی تضمینی به شما بدم که روونه چون خودم ندارم ولی منم مثل شما روون بودن دستگاه برام خیلی مهمه.اما با سخت افزار مناسبی که داره و اندروید 4.4 که نسبت به نسخه های قبلی بهینه تر و روان تر است پس بدون در نظر گرفتن بازی های شدیدا سنگین باید عملکرد خوبی داشته باشه...بازم میگم من با اطمینان چیزی به شما نمی گم چون خودم این گوشی رو ندارم
اما اگر به بررسی این سایت بری می بینی که از G700 که 2 گیگ رم داره خیلی بهتره.پس الزاما مشخصات نشون دهنده قدرت بهتر نیست بلکه معماری ساخت دستگاه مهمه...
منم در نظر دارم این فبلت رو بخرم ولی تراکم پیکسلی اون نسبتا پایینه...ولی یکی از دوستانم گفت 250 پیکسل بر اینچ خوبه و پیکسل ها قابل دیدن نیستن
باتشکر

مصطفی ه در تاریخ : 1393/3/1

خدایا من هر چی بیشتر تحقیق میکنم بیشتر گیج میشم
شما اگه جای من بودید کدوم رو انتخاب میکردین؟
asus-zenfone 6
lenovo-vibe x s960
lenovo-vibe z k910
sony xperia t2 ultra
دوربین و روان بودن گوشی برام خیلی مهمه
بدون تعصب بگید لطفا نظراتتون رو

حسن ح در تاریخ : 1393/2/24

سری T تا بوده همینه بوده دیگه:
باریک، سبک نسبت به اندازه صفحه و خوش تیپ
تراکم پیکسلی پایین ولی کیفیت نمایش بالا
صفحه بزرگ
قدرت پردازش متوسط
قیمت مناسب

Reza K در تاریخ : 1393/2/21

چرا همه ی گوشیای سونی البته به جز سری زد تراکم پیکسلش اینقدر پایینه؟
این گوشی خداییش از همه نظر خوبه مخصوصا از نظر اندازه که برای من خیلی مهمه ولی تراکم پیکسلش آدمو خیلی نگران میکنه
الان یه گوشی هست اندازه اش کوچیکتره ولی تراکم پیکسلش بالاست
آدم اصن گیج میشه

صادق ا در تاریخ : 1393/2/16

سلام این گوشی هم مثل L یا SP وقتی پیام یا missed call داشته باشی چراغ میزنه یا سادست

hossein v در تاریخ : 1393/2/6

اگه 1 گیگ ddr3 باشه فک نکنم مشکلی پیش بیاد به احتمال قوی هم ddr3 روش کار گذاشتن ، ناسلامتی گجت 2014 س ها :) به نظر من تنها ایرادش اینکه که هزار ماشالا اثر انگشت رو مثل چی جذب میکنه و چون دربرابر آب هم مقاومت نداره یخورده پاک کردنش آزار دهندس . واقعاً همه ی نیاز های منو به نحو احنست جواب میده برا من همه چی تمومه

حمید ن در تاریخ : 1393/1/31

سلام.
دوست من به بنچمارک این گوشی که سایت معتیر gsmarena گذاشته یه نگاه بنداز!!
http://blog.gsmarena.com/sony-xperia-t2-ultra-dual-benchmarks/
این گوشی تقریبا تو تست های مختلف مربوط به قدرت پردازشی و گرافیکی هم سطح xperia z هست نه xperia L.
امتیاز تست AnTuTu این گوشی تقریبا مساوی با Z هست و تقریبا 20 هزار در حالی که واسه L حدود 10 هزار هست. یعنی این گوشی دو برابر قدرتمند تر از گوشی L هست.
...
به نظر من این گوشی با توجه به صفحه نمایش بزرگ HD و IPS، همچنین دوربین 13 و پردازنده تقریبا خوب و وزن و ابعاد مناسب نسبت به بزرگی صفحه نمایش و باتری مناسب، گوشی بسیار خوبیه و تا 1 تومن هم ارزش خرید داره. احتمالا تا یکی دو ماه دیگه قیمتش به همین حدود یک میلیون میرسه.
تنها ضعف این گوشی به نظر من رمشه که یکه. اگه 2 بود دیگه خیلی خوب میشد.

javad y در تاریخ : 1393/1/29

به هیچ وجه 800 تومنم ارزش نداره چه برسه به بالای یک ملیون.دوستان هر چه قدر صفحه نمایش بزرگتر باشه گوشی نیازمند قدرت پردازشی بیشتری هست.حالا این 6 اینچ ولی سخت افزارش تقریبآ برابر با xperia L.

محسن ا در تاریخ : 1393/1/23

بله الان سه چهار روزیه وارد ایران شده
تو سایتای مختلف هم دیدم
اما قیمتش نجومیه
واقعا نمیصرفه

M@HDI M در تاریخ : 1393/1/19

این گوشی بهتره یا Galaxy Mega 6.3 از نظر سخت افزار و دوربین و صفه نمایش و....

محسن ا در تاریخ : 1392/12/28

سلام
در سایتهای هندی قیمت این موبایل رو حدود Rs. 25,990 تخمین زده
در حالی که قیمت zr رو Rs. 25,000 اعلام کرده برای خرید
قیمت z هم Rs. 29,900
پس میشه نتیجه گرفت
قیمت این گوشی بین zr و z هست
الان zr 945000 تومن و z 1125000 تومن هست
پس با این حساب قیمت t2 ultra بدون گارانتی باید بشه تقریبا 1040000 تومن
اما قطعا مدتی طول میکشه تا به این قیمت برسه

Hamid F در تاریخ : 1392/12/27

شماهم درست میگی. من خودم عاشق برند سونی هستم ولی سعی میکنم واقع بین باشم مهمترین علت برتری سونی قیمت گذاری بينظيرش بود ولی بعید نیست یه دفعه فیمتش از گوشی های سامسونگ هم بالاتر بره. به هر حال حتی اگه اینم قیمتش باشه قیمت در زمان عرضه اشه و ممکنه بعد از مدتی ارزون بشه.منم این قیمتارو فکر کنم تو فون ارنا خوندم که اتفاقا گفته بود قیمت ام۲ ۳۹۹ دلاره! حالا راست و دروغش پای خودش! بهترین کار صبر کردنه.

محسن ا در تاریخ : 1392/12/25

هنوز قیمتش قطعی نشده
یه جا میگن 399 دلار
یه جا 420 دلار
شما هم میگی 520
بزار بیاد تو بازار جهانی ببینیم چی از آب درمیاد
هنوز بعد از سه ماه نیومده
ادرین کجایی تو

Hamid F در تاریخ : 1392/12/25

بهترین کار اینه که قید اینو بزنید چون قیمتش ۵۲۰ دلاره. خدایش فکر کنم سونی هم از سامسونگ یاد گرفته که اینجوری قیمت گذاری میکنه. نه به سال ۲۰۱۳ که با ام و ال و اس پی ترکوند نه به الانش واقعا نمیدونم چی بگم بجای این تبلت z2 بگیرید ارزونتر در میاد

مهدی ج در تاریخ : 1392/12/20

سلام، از دوستان می خوام بپرسم که اصولا فرق این دو مدل ultra T و ultra T dual تو چیه؟ اگر زیاد فرق نمی کنه چرا شرکت سونی این رو دو مدل عرضه کرده؟

arash _ در تاریخ : 1392/12/20

سلام.اقا محسن فکر کنم تی یکمی بهتر هست (تو سخت افزار البته منظورم cpu و gpu هستش).چون دو هسته ای کرایت که روی تی هست تقریبا با چهار هسته ای Cortex A9 برابر هست(البته یه خورده ای ضیفتره).اما چهار هسته ای Cortex A7 دیگه چیزی نیست که از پسش برنیاد و براحتی برنده هست.درمورد gpu هم تقریبا برتریی تی تو الترا نداره(درسته نسل سومه اما اوایل نسل سوم ).فقط نمیدونم ram کدوم سریعتر هست وگرنه یه جورایی برتری رو به تی میدادم.درثانی این دو اصلا نباید با هم مقایسه بشن کلاس کاری متفاوتی دارند.این بیشتر به عنوان یه فبلت برای خریداران هست در صورتی که تی فقط یک گوشی.اصلا این فبلت در رنج میند رنج به بازار اومد اما تی در رده هیگ رنج.کلا به نظرم مقایسه این دو کار عبس و اشتباهی هست.البته این گوشی به قدر کافی قدر داره که به نظرم مشکلی پیش نیاد اما کار درستی نیست که با گوشی های بالای رده(منظورم تی نیست بلکه زد الترا هست) با اون مقایسه بشه.

محسن ا در تاریخ : 1392/12/17

اره میتونه اجرا کنه
هر بازی و نرمافزاری که t بتونه اجرا کنه اینم میتونه
اما هنوز فروشش اغاز نشده
نمیدونم کی میخوان بفرستن بازار
---------------------------------------------------
ادرین کجایی
e1 پیشفروشش اغاز شده اما t2 ultra نه

محمد ر در تاریخ : 1392/12/17

سلام دوستان، اونایی که حرفه ای ان ، این گوشی با این سخت افزار ، میتونه بازی ای مثل need for speed رو اجرا کنه ؟ خیلی ممنون از جوابتون.

Adrian F در تاریخ : 1392/12/14

خواهش میکنم.
هر دو 1سری هستند و هر دو دقیقا شبیه به همن.ولی من پیشنهاد میکنم اگر برای کار کردن میخواید حتما M2 بخرید ولی اگر بیشتر جنبه ی فیلم نگاه کردن و سرگرمی میخواید برید طرف T2 Ultra
هر دو خیلی خوبن و شکی درش نیست که گوشی های پرفروشی هم میشن.

M2 مسلما خیلی خوش دست تره!

آقا محسن قطعا تا اردیبهشت ماه عرضه میشه و قیمتش فکر میکنم با 1.200 توی فروردین ماه بفروش برسه و ایشالا آخر اردیبهشت ماه زیر 950 تومن بشه.
امیدوارم ازین هم کمتر بشه و زیر 850 بشه که دوستان بتونن راحت تهیه کنن.
اون قیمت های EBay هم کذایی هست باید صبر کنیم ببینیم چه میشه!
خیلی وقته معرفیشون کردن ولی خبری ازشون نیست :(

milad s در تاریخ : 1392/12/13

داداش گلم خیلی ممنون از پاسخت.
باید منتظر بمونیم تا عرضه بشن و ببینیم کودوم خوش دست تر و زیبا تره.
البته من فکر میکنم m2 خوش دست تر باشه .
بازم ممنون.
موفق باشید.

محسن ا در تاریخ : 1392/12/13

ادرین کی این گوشی میاد ایران
الان یک ماه و نیم هست معرفی شده
من از تیپ و صفحه نمایشش خوشم اومده
میخوام برا اردیبهشت بخرم
به نطرت کی میاد ایران
و تا اون موقع قیمتش چنده؟
اون کامنت قبلیمو بخون خیلی عجیبه
قیمتش نجومیه

Adrian F در تاریخ : 1392/12/13

نوشته Xperia Z2 حدود 520 یورو، بعد Xperia T2 Ultra قیمتش 526 یوروئه؟!!؟!؟!؟!
http://www.ebay.co.uk/itm/Sony-XPERIA-Z2-D6503-Black-FACTORY-UNLOCKED-20-7MP-5-2-2-3GHz-
Quad-Core/201043036416?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&
_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D74%26meid%3D524771857094
5868842%26pid%3D100005%26prg%3D1048%26rk%3D2%26rkt%3D4%26sd%3D191037875341%26

بعد xperia Z1 زده 333 یورو!!!!
http://www.ebay.co.uk/itm/Sony-XPERIA-Z1-C6903-Black-FACTORY-UNLOCKED-2-2GHz-Quad-Core-
20-7MP-16GB/200997148747?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&
_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D74%26meid%3D524771857094
5868842%26pid%3D100005%26prg%3D1048%26rk%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D191037875341%26

Ebay بیشتر اجناس مردمی رو میفروشه.
قیمت های بالا مال مردمی هستند که گوشی رو تهیه کردن یا حالا دروغ نوشتن و ... !
EBay اهمیت انچنانی در قیمت گذاری نداره.باید آمازون بیاد بفروشه ببینیم چندتومن میشه.ولی با توجه به قیمت HTC 816 باید قیمت این فبلت زیر 900 تومن باشه!و قیمت M2 هم باید زیر 700 تومن باشه!

امیدوارم ازین هم کمتر باشن.

Adrian F در تاریخ : 1392/12/13

هر دو از کم مصرف ترین سی پی یو یعنی Cortex A7 تشکیل شدن ولی M2 روی 1.2 گیگاهرتز 4 هسته هست و T2 روی 1.4 گیگاهرتز و بازم 4 هسته هست.

کمی T2 قوی تره ولی تقریبا هر دو 1کی هستند.

هر دو توانایی پخش فیلم های فول اچ دی رو بدون مشکل دارن و بازی های پر گرافیک تا آخر سال 2014 رو براحتی پخش میکنن تقریبا بدون کوچکترین مشکلی پخش میکنن.

milad s در تاریخ : 1392/12/12

دوستان مدله cpu این گوشی چی هست؟؟
کسی چیزی میدونه؟؟
این گوشی قوی تره یا m2؟؟
ممنون میشم پاسخ بدین.

محسن ا در تاریخ : 1392/12/11

این پیج رو ببینید
من که کف بر شدم
http://www.ebay.co.uk/itm/Sony-XPERIA-T2-ULTRA-D5303-White-FACTORY-UNLOCKED-13MP-6-1-4GHz-Quad-Core-/191037875341?pt=Cell_Phones&hash=item2c7abea48d
حساب کردم شد 2700000 هزار تومن

hosein h در تاریخ : 1392/12/9

سلام دوستان رم یک گیگا بایتی این گوشی چه مشکلی میتونه پیش بیاره و به طور کلی کارایی رم چیست؟
آیا این مشکل قابل حل شدنه یا نه؟

Arvin A در تاریخ : 1392/11/27

باید ببینیم وقتی اومد چطوریه
کیفیتش چطوره
باطریش چی

milad a در تاریخ : 1392/11/19

عجب همه اینارو همین 3000 هزار انجام میده!!!!!!!! بابا باتریش خیلی ضعیفه انصافا تراکم پیکسلیشم 245 در حد گوشی 350 تومنیا دیگه عیبی نمیشه بهش گرفت

محمد A در تاریخ : 1392/11/18

استاد گرامی.من در مقابل آقای ادرین پاسخ دزدی نمیکنم.اما دیگه ...کدوم گوشی سامسونگ ۲۱۶۰ه؟ اگه منظورت اس۵ه، که اونم معلوم شد ۱۰۸۰ خواهد بود.هم فون آرنا گفته هم جی اس ام آرنا. به قول ادرین جوون، سونی وقتی لوازم ميزد سامسونگ هنوز دنبال مجوز بود.در ضمن اینو آویزه ی گوشت کن.تو پیج هیچ برندی به گوشیش توهین نکن.

Adrian F در تاریخ : 1392/11/15

نمیدونم دقیقا
خودم رایتل دارم و کلا راضی نیستم

بهرحال فکر میکنم مشکل از نرم افزار مرورگر درون گوشیت باشه

مرورگر گوشیت رو عوض کن مثلا اگر کروم هست با اوپرا (Opera) یا فایر فاکس برو ببین باز هم همونقدر کند هست؟!

اگر هست که به اینجا برو :
Settings سپس More سپس برو به تنظیمات Access Point یا همون تنظیمات دیتای گوشی،وقتی رسیدی به تنظیمات رایتل برو به دستکاری APN یعنی EDITـش کن.
وقتی میخواستی تنظیمات Rightel رو تغییرات بدی،برو پایین به یک تنظیمی به اسم Authentication Type میرسی.
این رو عوض کن!مثلا یک بار با PAP برو و تنظیم رو سیو کن و گوشی رو خاموش روشن کن ببین بازم کنده؟!
بعد هی عوضش کن.

اگر باز هم مشکل پا برجاست،فقط یک احتمال میدم اون هم اینه که آنتن دهی گوشیت ضعیفه.

مهدي م در تاریخ : 1392/11/14

دوست عزيز يه سوال فني هم داشتم. شما میدوني تنظیمات gprs برای سیمکارت رایتل چجوریه.
من سیمکارت رایتل رو تو gsm modem میندازم سرعتش فوق العادست ولی تو گوشی خیلی کنده!
تو سايت رايتل رفتم همون كاري كه گفته بود هم انجام دادم ولي يك سايت ميخواد بازكنه ميميره!

Adrian F در تاریخ : 1392/11/14

خواهش میکنم
نه خیالت راحت باشه یک گیگابایت خیلی هم زیاد هست و تمام نیاز مرورگریت رو پوشش میده اصلا نگران نباش.

مهدي م در تاریخ : 1392/11/13

سلام ممنون که وقت گذاشتی و به این قشنگی پاسخ دادی. من خیلی گیم باز نیستم ولی وبگردی زیاد میکنم بخاطر همین صفحه برام مهمه . ولی نمیدونم رم 1 مشکلی برام ایجاد میکنه یا نه؟

Adrian F در تاریخ : 1392/11/13

خب هنوز موبایل توی بازار نیست که بهت بگم برو بگیر دستت باهاش کار کن.
الآن یه کاغذ A4 بردار و یک خط کش، یک مستطیل 16.5 سانتی متر در 8.3 سانتی متر جدا کن.
این میشه گوشی T2 Ultra
ببین چقدر بزرگ یا کوچیک هست.

در هر صورت گوشی بالای 5 اینچ بخری،مشکل حمل و نقل داری و فرقی نداره 5 با 5.5 با 6 با 6.5 با 7 در هر صورت مشکل در حمل و نقلش دارید.
ولی برای کار کردن،بی برو برگرد،حال میده!

خب این تصمیم با شماست اگر تو جیب جا میشه ( :d ) که خوبه،اگر خیلی در حالت ایستاده و رفت و آمد باهاش کار می کنید،اندازه بزرگ بده!اگر دستتون کوچیکه اندازه بزرگ بده و اگر طرفی که میخواد گوشی رو بخره دختر باشه،170 گرم واقعا سنگینه و کمی اذیت میشه.
این ها سلیقه ای هستن و باید حتما کار کنی و تصمیم بگیری!

سولا گوشی خوش دست و سبکیه.از سولا بپری بری به T2 یکم عجیبه :D ولی بهرحال تجربه ی خوبیست و هر چیزی خوبی و بدی خودشو داره.
مطمئن باش نه صد در صد ضرر میکنی و نه صد در صد سود میکنی! بهرحال پیشنهاد میکنم کمی صبر کنی بیاد و باهاش کار کنی بعد تصمیم بگیری چون 1.100 تومن هم پول کمی نیست.

موفق باشین :)

مهدي م در تاریخ : 1392/11/12

خیلی عالی بود . به نظر شما 6اینچ خیلی بزرگه ؟ من تصمیم گرفتم این گوشیو بخرم الان هم سولا دارم .
ولی میترسم حمل و نقلش برام مشکل باشه!

Adrian F در تاریخ : 1392/11/12

محسن جان برای قدرت گرافیکی به اینجا بیا :
http://kyokojap.myweb.hinet.net/gpu_gflops/

GFlopS به معنی "میلیارد ممیز شناور در هر ثانیه" هست و برای تعیین قدرت گرافیکی بیان میشه.برای مثال کنسول پلی استیشن 2 حدود 6 میلیارد ممیز شناور انجام میده و گوشی Xperia C با گرافیک SGX544 که در چیپ 6589 قرار داره،حدود 9.2 میلیارد ممیز شناور انجام میده.
مثلا کنسول XBox One حدود 1310 میلیارد ممیز شناور (1.31 ترافلوپس) انجام میده ولی کنسول Playstation 4 حدود 1840 میلیارد (1.84 ترافلوپس) ممیز شناور انجام میده.

این حالت تئوری هستش ولی معمولا درسته.
=========================

بنظرم اگر میخوای الآن موبایل بخری،فردا برو Z Ultra بخر و نگران دوربین هم نباش،چون همه ی دوربین های موبایل افتضاح هستن!!
اگر میخوای 6ماه دیگه بخری،آره بهت حق میدم،بنظرم اگر میتونی صبر کنی پس 4-5 ماه دیگه همین T2 Ultra رو بخر حداقلش اینه که دستگاه بروزی هست و دوربین و باتری خوبی داره.
یا اینکه فعلا یه موبایل ساده بخر و داشته باش و نسل بعدی Z2 Ultra رو بخر.یا اینکه یک موبایل بخر و یک تبلت 10 اینچی هم بخر.

البته همه چیز به سلیقه ی خودت ربط داره ولی از من میشنوی،پیشنهاد میکنم هر وسیله ایش رو تخصصیش رو بخری.دوربین میخوای،یه دوربین کامپکت 400 تومنی صد شرف داره به 45 مگاپیکسل دوربین موبایل!
یا تبلت 10 اینچی واسه فیلم دیدن و بازی کردن خییییییییییییییلی بهتر از یه موبایل 5 اینچی هست.
یا اینکه گوشی ای بخر که سبک و خوش دست باشه چون قراره 24 ساعته دستت باشه و اگر بزرگ بود،برای همیشه باید یک جسم سنگین و تو جیب جا نمیشه رو حمل کنی! :d

موفق باشی :))

محسن ا در تاریخ : 1392/11/11

ممنون
این عددها رو از کجا بدست میاری من که هر چی تو اینترنت گشتم ندیدم
خود شرکت سرعت محاسبه رو میزنه یا خود شما بلدی حساب کنی؟
من همون طور که قبلا گفتم مشکل مالی تا 1500000تومن ندارم
اما خب z ultra صفحش خیلی بزرگه فلش ال ای دی هم نداره
این دو تا واقعا از مشکلات اساسی محسوب میشن
نمیدونم چی بگیرم

Adrian F در تاریخ : 1392/11/11

آره راست میگی :d
===

واسه ی بازی اصل،گرافیک هست.
گرافیک ای دستگاه آدرنو 305 هست و توانایی حل 25.6 میلیارد ممیز شناور یا 21.2 یا 19.2 میلیارد.هنوز اطلاعات دقیقی ازش نداریم ولی در همین حدودا هستش.

ولی توانایی آدرنو 330 در گوشی زد اولترا حدود 130 میلیارد ممیز شناور هست.
مسلمه که زد اولترا بازی های نسل آینده رو براحتی اجرا میکنه ولی ممکنه توی این گوشی به زیبایی زد اولترا نباشه.

حدود 1 سانتی متر از زد اولترا کوچیکتر هست و 30 گرم سبک تره،امیدوارم قیمتش حدود 400 یا 500 از زد اولترا کمتر باشه اون موقع واقعا میشه به عنوان یه محصول موفق بهش نگاه کرد.

گیگابایت رم زیاد ملاک نیست،سرعت رم مهمه.سرعت رم توی گوشی SP و V و TX و T حدود 8.2 گیگابیت در ثانیه برای L و T2 Ultra هم همین حدود هست ولی برای Z Ultra و Z1 حدود 12.8 گیگابیت در ثانیه هستش.
در هر صورت زد اولترا از سخت افزار خیلی قوی تره
ولی T2 Ultra باتری و دوربین بهتری داره.2سیم کارته هست و بیشترین حجم صفحه نمایش در کمترین مساحت رو از سری موبایل های سونی داره (کمترین Bezel )

تا ببینیم چی میشه :D
==================================

wayne r :
عزیز،تا جاییکه بنده اطلاع دارم حدود مارس عرضه جهانی میشه.الآن 1فبریه هست.یعنی 1ماه و خورده ای دیگه تازه عرضه جهانی میشه و وقتی به ایران برسه میشه 2ماه حدودا.
حدود 1ماه هم باید صبر کنیم که قیمتش واقعی بشه میشه 3 ماه.
یعنی بهترین حالت خریدن این موبایل حدود اردیبهشت ماه هست.

توی اخبار که اینجوری میگن.هنوز حتی قیمت پیش فروشش هم تایید رسمی نشده یکی میگه 400 یورو یکی میگه 350 یورو قیمت زد اولترا حدود 470 یورو هست و حداقل یه صد یورویی باید کمتر باشه...هنوز هیچی ازش مشخص نیست.

بحث Z1 Compact که پرچمدار هست متفاوت با موبایل های مید-رنج (Mid-Range) و لاو-اند (Low-End) هست.
فعلا سونی گذاشته که M Dual و SP و L و C یکمی بفروشن...گوشی ZR هم بفروشه بعد T2 و E1 رو بفرسته به بازار.
چون اگر دقت کنی T2 اگر بیاد فروش V و TX و T و C و Zr رو تحت الشعاع قرار میده .چون مشخصاتش از همشون بهتره و هم قیمتشون هم هست...

فکر میکنم تا فروردین یا اردبیهشت ایشالا در دسترس باشه.

قیمتش هم حدود 1 میلیون فکر میکنم باشه.همونجور که حدس زدی.

موفق باشین :)

محسن ا در تاریخ : 1392/11/11

ممنون
چقد مهربون شدی عزیزم
ینی چی سخت افزارش مخصوص بازی نیست
خب تفاوت ناچیزی با xpria z داره چطور ممکنه انقد رو کاراییش تاثیر بزاره
تنها مشکل حادش به نظر من همون رم ۱ گیگ هست که البته گوشیهایی نظیر t-tx-sp هم رمشون یه گیگ هست و نباید از لحاظ بازی مشکلی بوجود بیاره
زد اولترا دو تا مشکل داره
۱- اندازش دیگه خیلی بزرگه انگار تبلت گرفتی دستت
۲- مشکل اصلی اینه که فلش ال ای دی نداره و تو شب عملکرد دوربینش صفر هست

wayne r در تاریخ : 1392/11/10

جناب آدریان میدونم خیلی در زمینه گوشی اطلاعات داری اما اون موردی که گفتی گوشی دو ماه دیگه میاد رو قبول ندارم . الان زد وان کامپکت 23 روز بعد معرفی وارد بازار شده. اینم تا اومدنش بین 20 روز تا یک ماه فاصله است.مخصوصا نسخه دو سیم کارته که مخصوص خاور میانه است حتما تا اسفند وارد بازار میشه. سونی میدونه که اگه تعلل کنه بازار رو به گالاکسی گرند 2 سامسونگ میبازه. شما اگه به سایت بریتانیایی سونی برید این گوشی جزو محصولات نیست هنوز. اما در سایت ایرانیش هست.قیمتشم مطمئن باشید از 1300 شروع میشه میرسه 1 تومن.

Adrian F در تاریخ : 1392/11/10

نه عزیزم
اخه 2ماه دیگه میاد، تا اون موقع خب معلومه معروف نیست و کسی نمیشناسه
بایستی صبر کنیم طرفای عید که ظاهر شد،اون موقع همه گیر میشه
اتفاقا اگه قیمتش خوب باشه توی ایران وحشتناک میفروشه!

بهترین باتری سونی رو داره.

ولی اگر در حال حاظر پول Z Ultra دستت هست،دریغ نکن زد اولترا بخر که فوق العادست.
بهرحال تنها برتری این گوشی به زد اولترا،دوربینش و باتریش هست در باقی موارد یا مساوی هستن یا برتری با زد اولترا هست.

سوالی در مورد خودش و سخت افزارش داشتی بپرس عزیز،سخت افزارش رو مطالعه داشتم و سخت افزار خیلی خوبی هم داره.مخصوص بازی نیست! ولی همه ی کارها رو پوشش میده.

قربوت برم :)

محسن ا در تاریخ : 1392/11/9

آخه من میخواستم بجای زد اینو بگیرم چون از صفحه نمایش بزرگ خوشم میاد
اما مثل اینکه کسی استقبال نکرده
شانس ما هست دیگه
واقعا ینی انقد این گوشی افتضاحه؟

mohammad 3 در تاریخ : 1392/11/9

سلام این گوشی مثل آلترا از مداد پشتیبانی میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟چون اسمش آلترا هست میپرسم

مهدي م در تاریخ : 1392/11/8

ای کاش اون کیف قشنگش هم تو جعبش باشه! خیلی خوشگله

Adrian F در تاریخ : 1392/11/8

خو سوال نمیپرسن بیایم جواب بدیم :D

چند نکته در مورد این گوشی :
اگر روی دکمه ی Home دو بار بزنید،منوی ناتیفیکیشن میاد و لازم نیست انگشتتون رو از بالا به پایین بکشید.

میگن صدای اسپیکرش هم خیلی بلنده.

قاب پشتش از پلاستیکه و براق هم هست و احتمالا اثر انگشت رو بخوبی جذب میکنه :|

این گوشی و نوت3 سبک ترین فبلت های بازار هستن.

از باتریش خیلی تعریف شده.

هنوز یه ویدیو باحال ازش نیومده،توی یو تیوب هم گشتم فعلا چیز خاصی نیومده!اگر اومد دانلود میکنم واس شما آپلود میدم.

behzad d در تاریخ : 1392/11/8

پویا جان ممنون از نقد کاملتون از زاویه دید.در ادامه بگم سونی با زدن اىن گوشی زد 1 و زد الترارو باهم با قیمت کم در اختیارتون گزاشته پس خاهشن نه مقایسته کنین نه حرف بی فکر.با تشکر
موارد 201 تا 300 از مجموع 358 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا