نظر کاربران درباره گوشی موبایل جی ال ایکس Spider

Spider اسپایدر

GLX Spider جی ال ایکس
ارزیابی کاربران: 8.2 از 10 (2016 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های جی ال ایکس

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 501 تا 600 از مجموع 783 مورد

علی غ در تاریخ : 1392/10/11

سلام بر آقای علی م عزیز.
جواب سؤال اولتون اینه که میگم:اولا که این گوشی ها افتضاح نیستند.درسته در سری های پیشین ایرادات عجیب وغریب پیدا می شد اما به مرور زمان همه به عینه شاهد افزایش کیفیت گوشی های جی ال ایکس بودند واین غیرقابل انکاره.ومسئله دیگه این هست که هیچ شرکت سازنده موبایل در دنیا نمیاد اسم شرکتی که طرح وقطعات گوشی رو ازش خریده بگه.مثلا شرکت سام سونگ طرح ها وقطعات مورد نیازش رو از شرکت ztc می خره اما هیچ وقت این مسئله رو علنی بیان نمی کنه.اگر کمی در مورد این مسئله که جی ال ایکس گوشیاشو از کجا میاری تحقیق می کردی می فهمیدی.اسم اون شرکتی هم که جی ال ایکس طرح هاشو ازش می گیره Gfive.
مسئله دیگری هم که بیان کردید جوابش اینه:حتی شرکت های بزرگی مثل سام سونگ،سونی،ال جی و... چیزهایی مثل هندزفری رو خودشون تولید نمی کنند.وهمچنین تنها شرکتی در دنیا که خودش گوشی هاشو طراحی می کنه اپل که البته قیمت بالاش هم بیانگر همین مسئله است.البته اگر کمک علمی وزمان در اختیار شرکتی مثل جی ال ایکس قرار بگیره قطعا اوناهم می تونند خودشون گوشی طراحی کنند که لازمش حمایت درست،بجا و همه جانبه است

حسن ج در تاریخ : 1392/10/11

سلام به همه کسانی که این گوشی هارو دارن یا می خوان بخرن

من با نظر بعضی دوستان که میگن این شرکت اطلاع رسانی درست نداره موافقم

شرکت که میگه گوشی هارو خودش تولید میکنه چرا اطلاعات کامل رو رو سایتش نمی ذاره تا ادم با دید باز بره یه گوشی بخره
دوستان باید قبل از خرید یه چند هفته ای رو تو همچین سایت هایی بچرخند و هزار جور نظر جور وا جور بخونند تا یه چیز اندکی کف دستشون رو بگیره تازه بیشتر هم گیج میشن

وقتی ما کاملا نمیدونیم این گوشی چیه و شرکت هم از خودش گرفته تا خدمات پس از فروششون هیچ کدوم جواب گو نیستن چرا باید ازشون حمایت کنیم؟

حالا glx که خوبشه dimo که فقط یه خط درمورد گوشیها ش نوشته والسلام (شرکت هایی که گوشی وارد میکنن از اینا بیشتر اطلاعات میدن)

این سوال تو ذهن ادم میاد که واقعا شما این گوشی هارو تولید کردید که هیچ اطلاعاتی از اون ندارید؟

من رفتم نمایندگی میگم Ram اسکای چنده؟ میگه 4Gb تازه وقتی بهش میگی اشتباه میکنی اصلا گوشی با رم 4 تا حالا تولید نشده حاضر نیست قبول کنه

من خودم اسکای دارم و اصلان هم با جنس ایرانی پدر کشتگی ندارم فقط یکم منطقی فکر کنید

لطفا یکم منصف باشید قبل از این که انلایک یا لایک کنید

reza k در تاریخ : 1392/10/11

به نظر من توی این رنج قیمت huawei g700 خیلی از این بهتره.لااقل هواوی جنس درجه یک چین هستش و خیلی معتبر.اما glx جنس درجه دو چین رو مونتاژ میکنه به اسم خودش میفروشه.

محسن ا در تاریخ : 1392/10/11

امیدوارم اغراق نکرده باشید و از روی تعصب حرف نزده باشین
ما هم امیدواریم
اما شما تنها کسی بودین که از این گوشی ایراد نگرفتین

Arsam r در تاریخ : 1392/10/11

باسلام .من یک گوشی اسپایدر خریدم بعضی وقتا دوربینش یک صفحه سبزرنگ میاد بالا.وباید گوشی رو
خاموش و روشن کنم تا مشکل حل بشه.لطفا منو راهنمایی کنید و چیکار کنم این مشکل حل بشه

علی م در تاریخ : 1392/10/11

عزیز اخه بروسلی چه ربطی به گوشی داره؟
یعنی ما باید 100 سال صبر کنیم البته اگه عمری بود!!!!

Arsam r در تاریخ : 1392/10/11

با سلام
کسی میدونه مشکل دوربنش که بعضی اوقات صفحه سبزرنگ میشه چطور باید برطرف بشه.
باید گوشی رو خاموش و روشن کنیم تا مشکلش حل بشه.
کسی راهکار دیگه ای انجام داده که این مشکل پیش نیاد دیگه

فرید ر در تاریخ : 1392/10/11

عزیز، توی این رنج میتونی خیلی چیز های بهتر بخری. گوشی و تبلت هایی که چیپست با پدر و مادر دارن. من چند جا گشتم ولی نتونستم چیپست CPU وGPU اسپایدر و کلا GLX ها رو پیدا کنم. کلا ازش مشخصات کاملی وجود نداره انگار. یا اگرم هست من نتونستم پیدا کنم.

با حدودا 700 تومن میتونی asus fonepad 7 رو بگیری. این تبلت هستش. گوشی هم میتونی. اگه میخوای بگو معرفی کنم

درضمن،تا زمانی که GLX قیمتاشو نیاره پایین تر، نمیتونه موفق باشه.چند سال اول باید قید سود آنچنانی رو بزنه. وگرنه ....

MOH R در تاریخ : 1392/10/11

سلام به همگی
لطفا اون کسی که این گوشی رو خریده و از کیفیتش ناراضیه بیاد اعلام کنه و بگه.اما اگه کسی بیاد از خودش چیزی در بیاره مدیون میشه.چون خیلی ها دو دل هستن که با 800 تومن همچین گوشی ای رو بخرند.(خریدن این گوشی زور نیست و من هم به زور نمیگم برید بخرید).چون گوشی نسبت به قیمتش (اگرچه یه خورده زیادی گرونه)ارزشش رو داره.یه گوشی با مختصات تقریبی این حدود گوشی S4 سامسونگ ه.البته هرچند تو تست AN TUTU Benchmark گوشی S4 رتبه دوم ولی اسپایدر رتبه یازدهم رو داره و این دو گوشی بیشتر در چیز های جزئی با هم اختلاف دارند.

خب حالا بگین کی از این گوشی ناراضیه.اما با دلیل بگید.

MOH R در تاریخ : 1392/10/11

سلام دوباره به همه
باید ببخشید ولی انگار بعضی ها اصلا حد وسطی قائل نیستن.یه عده هستن که چند ماه پیش پول هنگفتی در حد یک میلیون تومن بابت یه گوشی دادند که مختصاتش خیلی از اسپایدر پایین تره ولی حالا که اسپایدر اومده سعی میکنن با بد گوئی از گوشی دید بقیه رو از GLX خراب کنند.من خودم تا قبل از عرضه گوشی های SKY-DC وSPIDER زیاد از GLX طرفداری نمی کردم.اما الان بر عکس گذشته که زیاد خوشم نمیومد دیدم نسبت به این شرکت بهتر شده.باید اینو در نظر داشت که از هر 10 نفر که این گوشی رو خریدند 9 نفر رضایت کامل رو داشتند و اون یک نفر هم به خاطر سبز شدن دوربین نا راضی بوده که اونهم احتمالا با تعمیر کردن رفع شده.
آخرین حرف:اگه از این گوشی خوشتون نمیاد خواهشا بد گوئی نکنید.چون یه عده دیگه هستن خوششون میاد و میرن میخرند.

میلاد ع در تاریخ : 1392/10/11

ببینید الان شما برای اینکه اثبات کنید گوشی‌های جی‌ال‌ایکس خوب نیستن و مشتری ناراضیه می‌ری سراغ گوشی‌هایی که حدود دو سال پیش و قبل از اون تولید کرده. خب گوشی‌هایی که اون موقع می‌ساخته ضعیف و مورددار بوده اما گوشی‌های جدیدش مشکل کمتری دارن. شما اسم اینو به غیر از پیشرفت چی می‌تونین بذارین؟
کی می‌گه هزینه‌ای که برای حمایت می‌شه همیشه باید سودآور باشه؟ این چیزی که شما می‌گین بازم حمایت نیست! شما می‌خواین یه چیزی بکارین تا فردا خودتون محصولش رو درو کنین اما منتشو هم سر دیگران بذارین! بماند که روند رو به رشد شرکت جی‌ال‌ایکس نشون داده که برای مشتری هم سودآور هست!

میلاد ع در تاریخ : 1392/10/11

در مورد لوازم جانبی اوضاع اینقدرا هم داغون نیست که شما می‌گی. من میرا دارم که هم کیف آسانسوری و هم کیف لپ‌تاپیش رو از خود جی‌ال‌ایکس خریدم. جی‌4 و اسکای و اسنوی و تبلت جت و لاستر هم کیف و قاب دارن. البته منم نمی‌گم که شرکت کارش بیسته! مطمئنا نیست و ایرادات زیادی داره و امیدوارم بهتر بشه

بهزاد م در تاریخ : 1392/10/11

سلام
یکی از اصول اقتصاد آزاد این هستش که تو با پولی که داری قابلیت های محصول مورد نظرت رو بسنجی و خرید کنی بدونه اینکه بخواهی احساسی یا به اجبار خرید کنی

طبق همین اصل هم من این گوشی رو خریدم

چون واقعا دیدم با این پول هیچ گوشی نمیشه خرید که امکاناتش مشابه این گوشی رو داشته باشه

واقعا اگه کسی همچین گوشی سراغ داره به من بگه تا من یه تجدید نظر توی انتخاب و عملکرد خودم انجام بدم

بهزاد م در تاریخ : 1392/10/11

سلام
حرفت درسته

نکته صحبتت اینجاس که گوشی ها نوی رنج قیمت مشخص خودشون قرار دارن

ولی حقوق ها دارای تفاوت فاحش هستن

برای اینکه حرف شما درست از آب در بیاد نمیشه قیمت گوشی رو کاهش داد چون به دنبال او باید قیمت ماشین،بیلیط هواپیما،لوازم منزل و ... رو کاهش داد
بلکه باید میانگین حقوق رو به سطح اونا رسوند

moalem j در تاریخ : 1392/10/11

متاسفانه برخی دوستان توصیه ها و نظرات ما رو عین یه اعلان جنگ میبینن !!!!

اصلا شما بهتر میدونین با حاصل زحمات خودتون که مبلغ کمی هم نیس چکار کنین .

قبلا هم گفتم نه من با جی ال ایکس پدر کشتگی دارم و نه گوشی دیگه ای تولید میکنم که واسه خودم تبلیغ کنم ...
نه کسی به زور خرید میکنه و نه به زور از خرید منصرف میشه .
این جوری که برخی دوستان دارن دفاع از محصولات چینی میکنن بخدا خود چینیها نمیکنن ...
به هر حال بسیاری از حرفها رو اینجا نمیشه عنوان کرد اما حمایت این جوریکه شما میگین نیس .

بهزاد م در تاریخ : 1392/10/11

سلام دوست عزیز

به یه جای حرفت خرده میگیرم

من گوشی اسپایدر رو خریدم

تا قبل از اون هم هیچ گوشی جی ال ایکس نداشتم

حتی باهاشون کار هم نکردم

بازم با این وجود بابت خرید این گوشی ریسکی به این بزرگی که شما فرمودید انجام ندادم

الان بجز اینکه توی سایت جوری تبلیغ کردن که این گوشی شارژر وایرلس داره هیچ خرده و گاه ای به این شرکت ندارم

میدونید چرا واسه خرید این گوشی ریسک نکردم؟
چون از این مطمئن بودم مالک این شرکت فقط برای یه سال یا چند سال نمیاد این سرمایه گذاری عظیم رو توی کشورمون انجام بده و قطعا میخاد با کیفیت خوب سود سرمایه گذاریش رو ببره

الان هم خیلی از دوستام میگن با این پول گوشی های برند میخریدی

منم خیلی راحت جوابشون رو میدم که با این پول هیچ گوشی با این امکانات نمیتونستم بخرم
و مطمئنم وقتی یک ساله دیکه دوستام این کوشی رو سالم تو دستام ببینن اونا هم از طرفدارای پروپا قرص این شرکت میشن

behroz n در تاریخ : 1392/10/10

سلام
چند سوال خدمت دوستایی که گوشی رو خریدن ایا سبز شدن صفحه هیچ وقت پیش اومده و اگه پیش اومده چند بار بوده و چکار کردن درست شه
و خواهش دارم ازشون جی پی اس گوشی رو امتحان کنن ببین ایا جواب میده یا نه برا اینکار میتونن نرم افزار کم حجم بیمارستان یاب رو نصب کنن اگه حتی نقشه شهرشونم درست نشون داد سالمه
اگه کسی هست که قبلش جی ۴داشته باطریشو یه مقایسه این گوشی به ما بگه
در اخر بگم درسته شرکت گوشیهای نسبتا خوبی عرضه میکنه ولی دلیل نمیشه بگیم کارش بیسته چون بعد از فروش انگار که خرش از پل رد کرده باشه کاری به مشتری نداره مثلا اسمی از لوازم جانبی مثل کیف .... نداره
بعدشم حاضر نیست یه فیلم ساده همراه با توضیح خودش که به قول خودش سازنده گوشیه بزاره و خنده داره که من شما باید بخریمش اول بعدش بگردیم مشخصاتش خودمون پیدا کنیم و بعدش بزاریم تو اپارات کلیپشو
جالب اینجاس اگه تو سایتش انتقاد کنی نظرت قرار نمیدن

matin f در تاریخ : 1392/10/10

سلام به همه دوستان ....من دائم گوشی میخرم وعوض میکنم .خدایی این گوشی خوبه و هیچ اشکالی نداره فقط اگه بخوام یک اشکال رو این گوشی بگیرم کمی مصرف باطری با وای فای زیاد به نظر میرسه...ولی اگه یک انتقاد به جی ال ایکس بخوام بکنم که خیلی خیلی هم شاکی هستم ..اینه که تو سایت جی ال ایکس اگه نظری در ارتباط با یک گوشی بدی که به ایرادی اشاره کرده باشی اصلا نظر رو تایید نمیکنه ...خیلی بده ..این کار از سایت جی ال ایکس رو من ضعف میدونم ...بابا ادمین سایت بهتر لینه که جواب طرف رو بدی نه این که نظر رو نشون ندی ...اگه این مطلب رو اینجا نوشتم میدونم حتما اینجا سر میزنن

علی م در تاریخ : 1392/10/10

درسته پفک سازی نیستاما جی ال ایکس نباید شفافسازی کنه حداقل بگه با همکاری کدوم شرکت داره این گوشیهای افتضاح را میزنه؟ حق مشتری نیست بدونه اینو؟؟؟؟

عزیز الان چند ساله جی ال ایکس شروع به کار کرده؟ حتی میتونم قسم بخورم که یه هنسیری سادشم خودش نمیزنه اگه بخواد اینجوری پیش بره انشالا سال 1800 ما اولین گوشیه 100 در صد ایرانیو از شرکت غول گوشی سازی glx خواهیم دید به امید خدا!!!

اقشین م در تاریخ : 1392/10/10

حرف شما کاملا درسته من خودم چهار سال پیش یک گوشی الجیke900 خردیم که در ان روز یکی از به روزترین گوشیهای شرکت الجی بود خدا شاهده چهار بار به نمایندگی پارس کامتل فرستادم اخر هم درست نشد قصم به خدا به رایگان دادم به یکی از اشناها که فقط جلوی چشمم گم بشه نتیجه اخلاقی این داستان اینکه هر چند گوشی من مشکل سی پی یو داشت نماینده از سرش باز می کرد حتی چند بار هم به شرکت ایمیل زدم در جواب قول پی گیری دادند که هنوز هم خبری نیست پس حداقل قدر گارانتی تعویض این کارخانه را بدانید که در کشور مااز این خبرها جای دیگری نیست هر چند خودم جرات نمی کنم 800هزار بدم این گوشی را بخرم چون اطلاعات کافی در اختیار مصرف کننده نیست بشود به ان مطمعا شد هر کس در اینجا یا ساز مخالف می زند یا حرف از حمایت از تولید ملی می زند اخر ادم نمی داند از کجا اطلاعات کافی جهت تصمیم گیری به دست اورد

دانیال ر در تاریخ : 1392/10/10

دوست عزیز اشتباه میکنی GLXشبیه یه دانشجوی تنبل نیست که نباید حمایتش کرد، شبیه به یک دانش آموز ابتدایه ونیاز به حمایت داره ،GLX رو با برندهای که چندین ساله در حال تولیداند مقایسه نکن
به خاطر همین هم هست که قیمتش ارزونه

دانیال ر در تاریخ : 1392/10/10

سلام دوستان گرامی
مطمئن ام که همتون میدونید که یکی از اولین قدمها برای پیشرفت،استفاده از محصولات داخلیه،نمونش هم تو دنیا فراونه
میدونم که با این وضعیت اقتصادی خرید یه گوشی غیر برند هم ریسکه
اما میخوام بگم اول از همه من یه گوشیه G4دارم و ازش به شدت راضیم(به نصبت قیمت)،دوم اینکه همه گوشیهای بازار یا چینی اند و یا تو چین تولید میشند،پس چرا میزنیم تو سر این گوشی و میگیم که چینیه
چرا قبول نمیکنیم که ما یه کشور در حال توسعه ایم و باید از صنعت داخلی حمایت کنیم،وخودمون وصنعتمون رو نباید با کشورهای سطح اول دنیا مقایسه کنیم
پس خواهش میکنم بیاید حداقل به خاطر اون جونهای که تو شرکت منتاژ glx کار میکنند هم شده ،اگه گوشی رو نمی خریم تو سر گوشی نزنیم

MOH R در تاریخ : 1392/10/10

خواهش میکنم داداش حمید رضای گل.این یه حقیقته.بعضی ها فکر میکنن همه چی یه روزه به دست میاد.
من یه مثال ساده میزنم.
بروسلی رو در نظر بگیرید،بروسلی روز اول که اینقدر قوی و توانا نبوده که.
روز اولی که ورزش رزمی اش رو شروع کرد صد در صد با مشت و لگد آبکش شده تا بعد از مدت طولانی ای تونسته به بروسلی ای که ما الن میشناسیم برسه.
پس شرکت glx نمیتونه یه شب راه صد ساله رو طی کنه.

mehran e در تاریخ : 1392/10/10

شما نخر جی ال ایکس پشتیبانی بالای داره من که g1 رو 2 یا 3 سال پیش خردیم هنوز داره برام کار میکه تو اب هم افتاد 20تومن نمایندگی گرفت مثل رو ال تحویلم داد در ضمن متذکر شم که گوش من صفحه اش یک قسمتشیش در اثر ضربه از کار افتاد بعد 3 سال بازهم نمایندگی قطعه شو دالشت قیمتش هم 100تومان بود
یا علی

محمد ح در تاریخ : 1392/10/10

لطفا دوستانی که اطلاعاتی از این گوشی ندارن نظر ندن و فقط سوالاتشون رو مطرح کنن تا کسایی که گوشی رو خریدن پاسخ بدن . لطفا این بحث بی نتیجه حمایت کردن و نکردن و ایرانی بودن یا چینی بودن رو دیگه ادامه ندید. از رفقایی که گوشی رو دارن خواهش میکنم از مزایا و معایب جی پی اس و وای فای و وب گردی و پیامک دادن و.... اطلاعاتی رو به ما بدن

MOH R در تاریخ : 1392/10/10

سلام
چرا بعضی ها فکر میکنند glx باید یه روزه از خودش طرح بزنه و گوشی کاملا ایرانی بسازه.
گوشی سازی که مثل پفک سازی نیست هر وقت بخوای بیای پفک درست کنی
هزار و یک مرحله داره
فعلا نمیتونه چون هنوز در ابتدای راهه.فکر نکنید شرکت سامسونگ یه روزه به این جا رسیده.
نباید به دید حقارت به glx نگاه کنیم

ali m در تاریخ : 1392/10/10

سلام ایول گل گفتی وقتی آدم میتونه با100یا200تومن پول بیشتر یه گوشی مطمئن ازیه مارک مطرح بازار بخره واس چی بایداین بخره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

MOH R در تاریخ : 1392/10/10

سلام به همه،خواهشا نظر منو تا آخرین حرف بخونید
من نمیدونم چرا بعضی ها که اصلا این گوشی رو ندیدند این قدر قضاوت عجولانه میکنند.خب هممون چیز هائی رو که از این گوشی دیدیم که کاربران عزیز زحمتش رو کشیده بودند.
1.اجرای بازی هایی چون FIFA 2014 وTRAFFIC RACER که قطعا اکثرتون اون رو دیدید.
2.تعدادی از عکس ها با کیفیت بسیار بالا که من به شخصیه اول باور نکردم این عکس ها از گوشی اسپایدر ه
3.تست AN TUTU که در اون دیدیم یازدهمین گوشی برتر با حدود های 13774
4.فیلم FULL HD که یکی از کاربران اونرو با دوربین گوشی خودش گرفته بود وباید بدونید حجمش حدود 45 مگابایت بود که مدت زمان اون تقریبا 16 تانیه با فرمت 3gp بود.اول که فیلم رو دیدم فکر کردم با HANDY CAM گرفته شده چون واقعا کیفیت بسیار بالایی داره.
5.بررسی گوشی اسپایدر تو سایت تولین میهن که نشون میداد گوشی با کیفیتیه.
اونوقت بعضی هاتون اینقدر میزنید تو سر این گوشی و شرکت GLX که هر کی ندونه فکر میکنه جنگ گوگوریو با امپراطوری هان ه.
باید هم بدونید غول های گوشی سازی دنیا روز اول هم مثل همین شرکت GLX بودن.من نمیگم انتظار نداشته باشید که با سری گوشی های سامسونگ رقابت کنیم.اما همین که شرکت GLX تا حالا واقعا خوب پیشرفت کرده.مطمئن باشید تا چند سال دیگه میتونه به رقیب سر سخت سامسونگ تبدیل بشه.
همین سامسونگ که روز اول نیومد بشه بهترین گوشی ساز دنیا.حرف من همین بود.شرکت GLX به کمک ما احتیاج داره.وقتی ما میریم گوشی های سامسونگ میخریم دقیقا مثل اینه که یه چاقو کردیم تو قلب خودمون.سامسونگ همین طوری سامسونگ نشده.مطمئن باشید اونروز هم میرسه که به گوشی های GLX افتخار کنیم...مطمئن باشید.در مورد سبز رنگ شدن صفحه دوربین موقع اجرا هم باید بدونید که موارد مشابه اون تو برند های دیگه هم بوده.

mehrdad r در تاریخ : 1392/10/10

شما قضاوت کنین
تو کشوری که ایفون5. 600 دلاری تولید میشه و به فروش میرسه میانگین حقوقشون رو 2 یا 3 هزار دلاره!
اما تو کشور ما که میانگین حقوق افراد رو حدود 600 تا 700 تومنه یه گوشی ساخت کشور باید 800تومن به فروش برسه.......؟؟!

ali a در تاریخ : 1392/10/9

اینجور که بوش میاد پردازنده گرافیکی این گوشی 3 هسته ای هست

ali r در تاریخ : 1392/10/9

مهدی جان سلام من چند بار گفتم که این گوشی برای یکی از دوستام بود که زیاد نمیبینمش اما اگه تونستم گوشیش رو قرض بگیرم دریغ نمیکنم البته قول 100 % نمیتونم بدم که اینکارو حتما انجام میدم ...
جواب سوال آخریتو میتونم بدم : فرمت عکسها jpg و فرمت فیلم 3gp !!!!!!! هست
خواهش میکنم داداشم انجام وظیفه اس

mh2 h در تاریخ : 1392/10/9

کسایی ک خریدن خداییش راضین؟؟ چه مشکلاتی داره ؟؟

moalem j در تاریخ : 1392/10/9

دوست عزیز مبارکت باشه ...
من ترجیح میدم پول بیشتر بدم اما استرس نداشته باشم و حرص نخورم اصولا حوصله هر روز رفتن به نمایندگی رو ندارم ...
گوشی هشت هسته ای پیشکش اگه جی ال ایکس تونست یه گوشی ساده ولی درست و حسابی از خودش (از ابتدای طراحی تا تولید) بسازه و تمام وعده هایی که توی تبلیغات میگه رو بدون مشکل اجرا کنه میشه برند داخلی و مایه افتخار ملت قسم میخورم گوشیهای تمام فامیل رو به جی ال ایکس تبدیل کنم ...
این محصول چینی با اسم ایرانیه ...
البته یه امکان هم وجود داره اینکه چینیها از روی گوشیهای جی ال ایکس کپی کرده باشن (بعید نیس)!!!

محسن ا در تاریخ : 1392/10/9

مخصوصا الان که وضعیت مالی اکثر مردم خرابه کسی ریسک نمیکنه داداش
الان همه به این فکر میکنن که حتی 100 هزار تومنم باید درست خرج بشه و یه جنس بی کیفیت از آب در نیاد
چه برسه به 790 هزار تومن
قطعا شرکت جی ال ایکس اگه انتقاد پذیر بود جواب نظرات کاربرای سایتشو میداد این شرکت میخواد یک روزه بترکونه که متاسفانه داره راه اشتباهی رو میره
از دوستانی هم که اومدن و مشکلات عدیده ی خودشون رو در رابطه با کارکرد این گوشی اینجا گذاشتن ممنونم
این بندگون خدا خودشونو قربانی کردن برای ما
به هر حال ریسک خیلی بزرگی بود اما خوشبختانه ما این ریسکو نکردیم

علی ب در تاریخ : 1392/10/9

دوست من؛ گویا شما حمایت رو با صدقه دادن یا کمک مالی یا همچین چیزهایی اشتباه گرفتید.

وقتی یک دانشجو جزو بهترین دانشجوهای هم رده ی خودش می شه ازش «حمایت» می کنن و بهش بورسیه می دن. چرا باید از دانشجویی که درس نخون و تنبل هست حمایت بشه؟ به دانشجوی خوب بورسیه می دن تا شکوفاتر بشه و به دانشجوی بد بورسیه نمی دن تا شکوفا بشه. شکوفا شدن جزو وظایف خود دانشجو هست تا نشون بده لیاقت «حمایت» به وسیله ی بورسیه یا امثالهم رو داره. مطمئاً اون بورسیه در آینده سودآوری هایی برای بورسیه دهنده خواهد داشت.

همونطور که گفتید حمایت کردن هزینه داره؛ اما هزینه ای که بعدها سود آور باشه، نه مثل کمک بلاعوض که برامون سودی نداشته باشه. اگر صحبت از حمایت از تولید داخلی می کنیم؛ این حمایت در نهایت باید به خودمون سود رسانی کنه و نه تنها به شرکت های سودجو.

شاید بیش از 50 درصد دارندگان گوشی های جی ال ایکس ناراضی باشند؛ بله؛ گوشی اسنوی، G3 و G4 و اسکای و شبیه اینها گوشی های نسبتاً خوبی هستند، اما گوشی های غیر هوشمند GLX و هوشمند رده پایین رو هم در نظر بگیرید که پر از نقص هستند. بنده گوشی اسنوی رو برای شخصی هدیه گرفتم و چون به نظرم نسبت به قیمت گوشی ارزشمندی بود، اما آیا فکر می کنید این هزینه ها در نهایت اولاً به سود شرکت های چینی و ثانیاً به سود شرکت ایرانی نیست؟ چرا این شرکت تنها یک گوشی رو از پایه کار نکرده تا باورمون بشه کار و تولید ایرانی هست؟ چرا این گوشی ها عیناً مشابه گوشی مدل چینی خودشون عرضه شدند؟

البته با یاد داشته باشید که GLX تنها عرضه کننده گوشی به این سبک نیست و شرکت هایی مثل دیمو، تیک سل، هایتلز، تاریانا و... نیز وجود دارند.
با احترام.

حسن ج در تاریخ : 1392/10/9

سلام به همگی

با این برسی که سایت تولید میهن کرده دیگه جای هیچ حرف و سخنی باقی نمیمونه که این گوشی با کیفیته

http://www.tolidemihan.ir/1188/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%DB%8C-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D8%BA%D8%A7%D9%81%D9%84%DA%AF%DB%8C%D8%B1/

تو اینجا گفته چیپست ای که تو اسپایدر استفاده شده با S4 یکی هست یعنی چیپست سه هسته ای PowerVR SGX544MP

علی م در تاریخ : 1392/10/9

با سلام
هر کمپانی هر جنسی میزنه اول تست میکنه مثلا میده دست چند نفر از کارمند و کارکنانش تا تست کنن بعدا میده دست مشتریهش البته بعد از رفع یوب احتمالی متاسفانه جی ال ایکس میده دست مشتریهاش تا اونا تستش کنن!
من خودم اسکای خریدم خیلی پشیمونم هنسیریش که روز اول تمام دل و رودش زد بیرون! اصلا هم باهاش بد برخورد نکردم جنس هنسیری که مزخرف بود!
بعد یه هنسیری 3.5 خریدم بعد یه هفته سوکت هنسیری خراب شد قطع ووصل میشه چون نمیخوام درش باز بشه نبردم نمایندگی!
الانم بعد چند بار باز و بسته کردن درب پشت لق شده!
به نظر من بهتره با یه شرکت معتبرتر برای ساخت گوشیهاش قرارداد ببنده مثل شرکتهای huawei یا لنوو و......
ببخشید سرتونو درد اوردم

مهدی د در تاریخ : 1392/10/9

سلام دوست عزیز
1-اگر امکان داره لطفآ چندتا دیگه کلیپ20 ثانیه ای و عکس از منظره و گل و گیاه در صبح و بعد ازظهر با کیفیت اچ دی بگیر و مانند فیلم قبلی لینک دانلودشا برای کاربران قرار بده تا بهتر بشود روی کیفیت فیلم و عکسش نظر بدیم
2-لطفآ چندتا عکس از محیط کاربری این گوشی هم قرار بده
3- آیا اکثر برنامه های اندرویدی را تست کردی ببینی در چه وضعیتی پاسخ گو است؟
4- همزمان دو سیم کارت فعال را هم تست کن و خبر بده
5-با چه فرمتهایی فیلم و عکس میگیره
باز هم خدارا شکر یه چندتا دوست درست و حسابی مانند شما تو این سایت پیدا میشه

علی م در تاریخ : 1392/10/9

سلام خدمت تمام دوستان عزیز یک سوال از شما دارم اگر زشتی نباشه زیبای معنی داره؟ پس اگر انتقاد نباشه حمایت بی معنی میشه بعضی از دوستان آنچنان از این شرکت حمایت می کنند که انگار شرکت مال اونا هست وبعضی دیگر آنچنان این شرکت رو زیر سوال میبرن که فکر می کنی این شرکت دشمن ما هست بیایم منطقی باشیم یعنی تنها شرکتی که گوشی هاش مشکل داره جی ال ایکس یعنی قول های بزرگ تکنلوژی متل اپل وسامسونگ گوشی های تولید میکنن که مشکل نداره چرا بعضی از دوستان فکرمیکنن طراحی گوشی یعنی قاب پشتی طراحی فقط به قاب پشتی ختم نمیشه این شرکت در حال حاظر قطعات رو فقط اسمبل میکنه شاید در آینده نزدیک بتونه بهتر بشه اون هم به معنی تولید cpu و... نیست بهتر که در قسمت نرم افزار پیشرفت کنه که متسفانه این شرکت بهمین قسمت نرم افزار کم توجهی میکنه ما شرکت های ایرانی در حال حاظر درقسمت سخت افزار نمی توانیم با شرکت های خارجی رقابت کنیم اما می توانیم در قسمت نرم افزار پشرفت کنیم این شرکت به نیاز مشتری در بازار پی برده وفکر میکنه که تولید یک گوشی با مشخصات سخت افزاری بالا یعنی تبدیل شدن به یک قول بازار گوشی هست این طرز فکر کاملا اشتباه است این شرکت باید گوشی هارو قبل از عرضه به بازار تست کنه وآزمایشه کنه که نمی کنه امیدورام که با این انتقاد این شرکت بهتر بشه

میلاد ع در تاریخ : 1392/10/9

ببینید اینکه می‌گین آدم نمی‌تونه پولی که با زحمت به درست آورده رو دور بریزه و این حرفا درسته، اما وقتی اینطوری فکر می‌کنین و این حرفارو می‌زنین دیگه حرف از حمایت نزنین دیگه! من می‌گم حمایت کردن هزینه داره. حالا شما یا می‌تونین این هزینه رو پرداخت کنین یا نه. اگه می‌تونین که بسم‌الله ولی اگه نمی‌تونین یا نمی‌خواین دیگه نیاین بگین بعله من فلان کالای ایرانی رو دارم پس حمایت کردم. حرف من اینه که شما حمایت نکردین شما فقط یه جنسی که بهتر بوده رو خریدین!
ضمنا اینو هم قبول ندارم که بیشتر از 50درصد از دارندگان جی‌ال‌ایکس ازش ناراضی هستن. من زیاد در مورد نظرات افراد درباره‌ی این گوشی‌ها جستجو کردم؛ معمولا می‌بینم وقتی یه گوشی معرفی می‌شه یه عده از همون اول (درحالی که هنوز گوشی توسط کسی تست نشده) حمله می‌کنن که اینم [به درد نخوره] و چینیه و ... . بعد هم که یه عده‌ای خریدن بازم اونایی که اصلا تا حالا این گوشی‌هارو دستشون نگرفتن شروع می‌کنن به تخریب و حمله کردن ولی وقتی تعداد استفاده‌کنندگان واقعی زیاد می‌شه و نظرات اونا وارد بحث می‌شه، کم‌کم جهت‌گیری جمع تعدیل می‌شه و خیلی منطقی‌تر و عاقلانه‌تر از مزایا و معایب گوشی می‌گن.
یه نکته‌ی دیگه هم که هست دیدی هست که نسبت به این برند وجود داره. الان اگه یه گوشی نوکیا داشته باشین و مشکلی داشته باشه، اول به فروشنده گیر می‌دین، بعد می‌گین واردکننده فلان‌فلان‌شده [گوشی به درد نخور] وارد کرده، بعد می‌گین من بدشانس بودم که این اینطوری در اومده و خلاصه هزارتا دلیل دیگه ردیف می‌کنین و به عنوان هزارمین دلیل شاید برسین به اینکه نوکیا جنس بی‌کیفیت تولید کرده. اما اگه یه جی‌ال‌ایکس مورددار داشته باشین، از همون اول می‌گین بیا اینم از جنس ایرانی! البته حق دارین چون خب این شرکت نوپاست و هنوز نتونسته به اندازه‌ی کافی اعتماد مصرف‌کننده رو جلب کنه. ولی به عنوان مثال همین مشکل سبز شدن دوربین رو یه سرچ بکنین تو تبلت‌های ترانسفورمر ایسوز و حتی سامسونگ گلکسی اس 3 (اگه اشتباه نکنم) هم همچین مشکلی دیده شده.

مهدی س در تاریخ : 1392/10/8

با سلام میدان فاطمی خ بهرام مصیری ساختمان رز پلاک 30 فروشگاه زیر همکف تلفنشونم 88928475 الی 82

saleh e در تاریخ : 1392/10/8

سلام داداش . نمایندگی های خیلی زیادی داره و نمایندگی انحصاریش تو میدان فاطمیه. برای اینکه نمایندگی نزدیک خونتون رو پیدا کنی با این شماره تماس بگیر. شرکت اصلی جی ال ایکس تو خرمشهره . هر اطلاعاتی خواستی میدن .
0611 -2930081

saleh e در تاریخ : 1392/10/8

با سلام
ببین داداش این راهی که تو داری می ری رو خیلی های دیگه هم رفتن . تو سایت آپارات یا گوشی های دگر جی ال ایکس خیلی ها لینک گوشی های اصلی رو دادان ولی نه تنها مردم دلسرد نشدن و از طرفدارا کم نشده بلکه فروش گوشی های جی ال ایکس بیشتر شده ...

بهزاد م در تاریخ : 1392/10/8

گوشی من هم سبز شد
البته کمی هم ناراحت شدم
ولی با خاموش روشن کردن گوشی مشکلش رفع شد و تا الان دیگه همچین مشکلی پیش نیومده

پوریا ز در تاریخ : 1392/10/8

سلام. مهدی جان توی پاساژ علاالدین چند مدل برای تست گذاشتن. ولی نمیدونم مدل اسپایدر هست یا نه !!!

Majid S در تاریخ : 1392/10/8

خوب این شرکت ها که از اول lumia 1020 ,iphone 5s ,moto x ,z10 نمی ساختند که مردمشون ازشون همایت کردن تا به اینجا رسیدن ما مردم ایران هم اگه از شرکت های داخلی مون همایت کنیم ، glx هم مثل nokia ,apple رشد میکنه. هم. بیبینه خرید موبایل هاش زیاد شده سعی می کنه فناوری ساخت موبایل هاش را بومی سازی کنه من خودم دیدم که مدیر عامل این شرکت یعنی آقای سعیدی همچین حرفی زد . ولی گفت باید مردم ایران ازمون همایت کنند .

حسن ج در تاریخ : 1392/10/8

سلام دوست عزیز

شما که میگی شرکت بیاد یه گوشی درست و درمون درست کنه تا بعدش گندش در نیاد

کدوم گوشی GLX گندش در امده؟

از همون اول که شرکت نمی تونه یک گوشی 8 هسته ای رم 2 بسازه که . داداش صبر داشته باش اندک اندک . تا الانش هم خوب پیشرفت داشته

تو گوشی های هوشمندش کدومش بی کیفیت هس (شما که داری نصف پول یه برند معتبر رو میدی نباید همچین انتظاری داشته باشی )
در ضمن شما که خودت xperia sl داشتی مگه تو نظرت نگفتی کیفیت دوربین 12 اش از 8 کمتره پس چی دیگه ژاپنیش هم بی کیفیت در اومد؟

اخر هم اینک خود مهندس سعیدی هم توی مصاحبه ای که تو برنامه ثریا داشت گفت اینا فقط طرح رو از روی گوشی های چینی برمیدارن (چون هزینه طراحی بالاست) و حدود 70 الی 80 درصد اون در کشور تولید میشه اون 30 درصد هم به خاطر اینه که بعضی قطعات مانند CPU و GPU تکنولوژی بالایی داره و ساخت اون در داخل هزینه بالایی میبره

خلاصه فکر کنم این بحث ها بی نتیجه هست شما و بقیه دوستان که مخالف هستن برن 2میلیون و 700 هزارتومن بدن ایفون 5 S بگیرن

ما که فکر میکنیم با این پول خیللی گوشی با کیفیت و امکانات بالایی هست (S4 هم شارژ وایرلس نداره ولی این داره)

یا علی

moalem j در تاریخ : 1392/10/8

آقا میلاد سلام ...
به نظر شما اگه بیایم کالای شانسی بخریم و تمام ساعاتی که برای بدست آوردن پولی که داریم پای کالای بی کیفیت میدیم رو دوربریزیم این حمایت از کالای ایرانیه ؟
در ثانی مگه برای خرید یه گوشی چند بار و چند روز و چه مدت باید وقت صرف کنیم و تمام گوشیهای هم قیمت و هم کارایی ایرانی رو با نمونه خارجی مطابقت بدیم و بعد بیایم گوشی ایرانی رو بخریم ؟
به نظر من بهترین ملاک خرید یک کالا مردم هستند بهترین گزینش کنندگان کالا همین مردم هستند وقتی از 100 نفر در باره یه محصول سئوال کنی بیشتر از 50 درصد ناراضی باشن این معنیش چیه ؟
من هنوز فکر میکنم شما داری از یه سو به موضوع نگاه میکنی چرا که اون زمانی رو که برای بدست آوردن پول خرید گوشی صرف شده همون ساعات کار مفید جامع هست ... نه ؟ خوب وقتی با یه خرید غیر منطقی این پول رو خراب کنیم یعنی اون ساعات کار رو حرام کردیم و این ضربه به کار ایرانی نیست شما یه کم به فرمایش رهبر دقت کن ( حمایت از کار و سرمایه ایرانی ) تمام حرفای من تو همین جمله خلاصه شده .
موفق باشد ..

moalem j در تاریخ : 1392/10/8

سلام مسعود عزیز ...

کیفیت نمایش شاید بهتر از اسپایدر نباشه ولی در عوض خیالت راحته که با مشکلات عجیب و غریب مواجه نمیشی ...

پس فردا بخوای گوشی رو بفروشی هرجا ببری طالبشن .
مبارکت باشه .

reza r در تاریخ : 1392/10/8

قبلا گفتم بازم میگم تا این شرکت روی قسمت نرم افزاری گوشیهاش کار نکنه مشتریهاشو از دست میده من خودم اسکای دارم و راضیم و طرفدار محصولاتش هستم اما این دلیل نمیشه ضعفاشو نبینم ما اگر میخوایم محصولاتمون پیشرفت کنه باید انتقاد سازنده بکنیم نه کوبنده تا شرکت کم کم پیشرفت کنه ولی به شرطی که این شرکت این انتقادات رو بشنوه و عمل کنه مگرنه شمشیر که دم گلو مردم نذاشتن که فقط جی ال ایکس بخر اینهمه حق انتخاب داره خب میره سراغ یه برند دیگه ولی انصافو هم رعایت کنیم همه محصولات جی ال ایکس که بد نیست کسایی که اسکای و جی 3 و جی 4 و اسنوی دارن میدونن من چی میگم البته نسبت به قیمتش ببخشید سرتونو درد اوردم یا علی موفق باشید.

میلاد ع در تاریخ : 1392/10/8

اگه ممکنه یکی از دوستانی که مشکل سبز شدن دوربین رو داره یکی از این دو راه رو امتحان کنه ببینه درست می‌شه یا نه:
1. از دوربین خارج بشین و گوشی رو طوری مصرف کنین که باتریش سریعتر خالی بشه و بعد چند ساعت به شارژ بزنین و دوباره تست کنین
2. تو همون حالت دوربین که سبز شده از عقب و جلو اطراف دوربین رو با دو انگشت فشار ملایمی بدین ببینین تغییری اتفاق می‌افته یا نه
مشکل سبز شدن تصویر دوربین چند مورد درباره‌ی بعضی گوشی‌های سامسونگ و ایسوز هم گزارش شده که معمولا با روشن و خاموش کردن گوشی یا بعضا با فکتوری ریست حل شده. مواردی هم بوده که با راه حل دومی که نوشتم حل شده که نشون می‌ده اتصالات دوربین گوشی مشکل داره و باید تعمیر بشه

میلاد ع در تاریخ : 1392/10/8

یه نکته‌ی جالبی رو بهش اشاره کردین، این که یه سری وسایل دیگه دارین که ایرانی هستن «چون می‌دونم بهتر از خارجی برام کار میکنه». می‌خوام بگم که وقتی شما می‌دونین جنس ایرانی از جنس خارجی بهتر کار می‌کنه و اونو می‌خرین، این کار حمایت از کالای ایرانی نیست؛ این کار خریدن کالاییه که بیشترین نفع رو بهتون می‌رسونه. در واقع شما این کار رو برای خودتون انجام دادین نه برای پیشرفت کشور یا همچین اهدافی! حمایت وقتی معنا داره که دوتا کالای هم‌کیفیت یا یک کالای با کیفیت بالاتر و یک کالای با کیفیت پایین‌تر وجود داشته باشه و شما از «نفع» خودت بگذری و به خاطر «حمایت» از اونی که ضعیف‌تره، اون کالا رو بخری و ازش استفاده کنی

سجاد1 ف در تاریخ : 1392/10/8

دوسنان رام های گوشی توسط افراد متخصص خود جی ال ایکس ساخته میشن و ممکنه با چندتا اشتباه باگگ های نرم افزری تولید. بشه که این امر ه طبیعیهم
در ضمن رام ها بر اساس سیانوژن ساخته و بهینه میشن چون نمیتونن مستقیما از گوگل دریافت کنن

اقشین م در تاریخ : 1392/10/7

به این ادرس مراجعه کنید و اصل این گوشی را ببینید نمی دانم که طراحی قاب گوشی چقدر هزینه داره که شرکت کپی تولید می کنهhttp://www.globalsources.com/gsol/I/Smartphone /p/sm/1067836559.htm#1067836559

moalem j در تاریخ : 1392/10/7

علی جان سلام ..
منم نمیگم اسپایدر اطلاعاتش رو هک شده میزاره ... من چون دیدم اطلاعات بعضی گوشیها تقلبیه گفتم زیاد به نوشته ها نمیشه اعتماد کرد ...
فعلا این مشکل دوربین اسپایدر که به کل گوشی رو بهمراه شرکت جی ال ایکس رو زیر سئوال برده به قول شما سامسونگ که مفت نشده سامسونگ ... حتما بهاشو پرداخته ...
یه سئوال :
به نظرت یه گوشی اس3 کارکرده تمیز رو از آشنا با قیمت 800 بخریم بهتر نیس تا اینکه اسپایدر رو بخریم ؟
من حدود 6 ماهه اس3 دارم هیچ ایرادی ازش نمیتونم بگیرم ... هیچ ایرادی . قبلش سونی ایکسپریا SL داشتم باتری 1 روز فقط دوام داشت چندبار هم هنگ کرد و دوربنش با وجود 12 مگاپیکسل از اس3 که 8 مگاپیکسل بود ضعیفتر بود بخاطر همین فروختمش .

محمدرضا ص در تاریخ : 1392/10/7

من امروز ای گوشیو خریدم . کیفیت تصویرش عالی دوربینش هم همین طور.کلا راضیم . ارزش ای مدتی ک متتظر بودمو داشت.من ک پیشنهاد میدم بگیرید.همین!

mahdi s در تاریخ : 1392/10/7

سلام

نمایندگی جی ال ایکس تو تهران کجاست؟؟؟؟

کجا میتونم این گوشی رو تست کنم؟؟؟؟

moalem j در تاریخ : 1392/10/7

آخه این منطقیه ؟؟؟
آدم با هزار بدبختی و مشکل بیاد 800 تومان جور کنه بده یه گوشی که با ترس و لرز روشنش کنه ؟؟؟
هربار که گوشی رو شارژ میکنه بترسه از اینکه سوکت شارژر توش نمیشکنه ؟؟؟
هربار که گوشی خاموش بشه بترسه که آخرین نفری بوده که گوشی رو روشن دیده ؟؟؟
وقتی داره بازی میکنه بترسه که الان از بازی خارج میشه و تمام هیجان و حس و حال بازی رو از دست بده ؟؟؟
وقتی داری میری جایی یا مهمانی و مسافرتی که میخوای از دوربینش استفاده کنی بترسی که نکنه دوربینش قاطی کنه و نتونی از اون لحظات تکرار نشدنی فیلم بگیری ؟؟؟
ما که قلبمون اینقدر تحمل هیجان و دلهره رو نداره !!!
بیشتر به درد کسانی میخوره که یا دستشون تو جیب باباشونه یا اونقدر دارن که کمی بابت هیجان روزمره خرج کنن ....
(این مطلب آخر شوخی بود به دل نگیرین) .....
خوش باشین ...

علی غ در تاریخ : 1392/10/7

ببین این گوشی ها توی ایران تولید میشن بجز پردازنده که در انحصار چند تا شرکت مثل کوالکوم و مدیاتک هست

علی غ در تاریخ : 1392/10/7

ببین من هم با نظر شما موافقم و می خوام از GLX طرفداری کنم و حتی ممکنه گوشی خودم رو بفروشم و یکی از این گوشی ها بخرم . منم ایرانیم دقیقا فامیلمون GLX G3 خریده که هیچی از گوشی خودم در زمینه کیفیت کم نداره .

masoud s در تاریخ : 1392/10/7

سلام دوستان من گوشیو پس دادم بجاش سونیه zr گرفتم ولی این سونی کیفت صفحش به اسپایدر نمیرسه ولی خوب قطعات بنج مارک از اس3 هم بالا تره و دوربین و مشکل هنگ تو بازیایه سنگین حل نشد چون اونجا فلشش کردن بازم خراب بود شرمنده ازیت شدید بخاطره حرف اضافه من

moalem j در تاریخ : 1392/10/7

سلام به شما حسن عزیز ...
آقا چرا همیشه ما مردم باید از خودگذشتگی کنیم و ضرر رو متقبل بشیم ؟؟؟
چرا شرکت نمیاد یه بار یه گوشی درست و درمون بسازه و خودش تحت آزمایش همه جانبه قرار بده که بعدا گندش درنیاد ؟؟؟
چرا یه بار این تولید کننده نمیاد یه گوشی رو در حد برندهای معتبر بسازه و به مردم با کمترین سود بفروشه ؟؟؟
مگه مردم گناه کردن که باید همیشه قربانی تولیدات بی کیفیت شرکتهای سودجو بشن ....
آقا والله به خدا هیچ کدوم از این دوستانیکه انتقاد دارن از شرکت جی ال ایکس وطن فروش نیستن و ... خیلی از این عزیزان توی منزل تعداد زیادی از محصولات وطنی رو که ارزش خرید داشته رو دارن ...
بنده یخچال ، آبگرمکن ، لباسشویی ، چرخ گوشت ، سرخ کن ، اجاق گاز و .... همه ایرانی هستن چون میدونم بهتر از خارجی برام کار میکنه همه قطعات یدکیشم به وفور یافت میشه و در دراز مدت به نفع من هست ...
ولی محصولات جی ال ایکس همون روزای اول تا آخرین روزها مشکل اساسی داره و نمیتونه مشکل محصولاتش رو حل کنه ...
آیا با نخریدن محصول بی کیفیت به کشور صدمه میزنیم ، یا با خریدن محصول بی کیفیت و اتلاف سرمایه خودمون که براش زحمت کشیدیم ؟ ما که هرچی میگیم با خریدن گوشی جی ال ایکس به چین اول لطف میکنیم کسی باور نمیکنه ...

ببخشید زیاد حرف زدم ...
موفق باشید ..

علی غ در تاریخ : 1392/10/7

دوستانی که با گوشی مشکل هایی دارید حداقل به شماره ای که توی سایتش هست زنگ بزنید که خبر دار بشن و فکر نکنن مردم نمی فهمن .
سامسونگ همین جوری نشده برند دوم دنیا یادتون باشه

علی غ در تاریخ : 1392/10/7

ali r اگه می بینی دوربین گوشی سبز میشه علتش نرم افزاریه ، یعنی شرکتی که روی نرم افزارش کار کرده رامش خیلی خوب نبوده یا همون مثل رام های غیر رسمی راستی ضاهر راماش عین رام های سیانوژن هست

علی غ در تاریخ : 1392/10/7

اگه g4 دوربینش 8 هست ولی درواقعیت 5 علتش اینه که چیپست هایی که شرکت استفاده کرده مال دوربین 8 هست که تو برنامه ها میزنه 8 نمی دونستی بدون حالام ممکنه همین مشکل واسه اسپایدر وجود داشته باشه
راستی دوستان اندروید هایی که بالا تر از 4.0 اومده کیفیت دوربین توش پایین میاد ، آخه دیدم که میگم یه گوشی سونی اریکسون هم دارم که 4.3 روش زدم اما کیفیتش مثل 2.3 نیست . تو گوشی های دیگه هم دیدم . اصلا تو بعضی اندروید ها کنترل زیادی نمشه روی دوربین داشت

راستی اگه گفته شما درست باشه بنچمارک گوشی 13000 نمیومد این یعنی هک مک در کار نیست ...

حسن ج در تاریخ : 1392/10/7

سلام علی اقا

فکر کنم یکم قضاوت نا عادلانه کردید ها

چون کدوم حرف من غیر منطقی بود؟ ما چرا نباید دو تا گوشی که هردو با کیفیت هستند با هم مقایسه کنیم

اونایی که ما رو متعصب میخونن خودشون وقتی اسم sony میاد تو ذهنشون یه غول میسازند که هیچ گاه GLX نمیتونه به پاش برسه ولی این رو هم خودت خوب میدونی GLX از لحاظ کیفیت از اون سونی هیچی کم نداره (من خودم اسکای داشتم اولش هم مثل خیلی ها اعتمادی به این شرکت نداشتم ولی بعد که دیدم واقعا با کیفیت هست«به نسبت پولی که میدی» طرفدارش شدم )

مگه نبودن، شرکت هایی همچون سامسونگ که بعد از سونی شروع به کار کردن و الان تونستن بازار رو دستشون بگیرن

دلیلش هم این بوده که مردم کشورشون اونقدر پشتیبانی ازین شرکت کردند تا رسیدند به اینجا ( سامسونگ که از اول صادر کننده نبود اولش از گوشی های ساده و کم کیفیت شروع کرد تا به اینجا رسید)

من نمیدونم شما این گوشی رو داری یانه ولی فقط زمانی حرف های من رو میفهمی که اون رو داشته باشی

در ضمن فروش بالای گوشی های جی ال ایکس شاهدی بر این مدعاست

علی م در تاریخ : 1392/10/7

سلام
من امروز گوشی رو خریدم
اولاش دوربین کاملا سالم و با کیفیت
اما الان دوربین خراب شده
سبز میشه
مشکل از دوربینه چون نرم افزار دوربین هم ریختم ولی درست نشد
نکته جالب اینه که گوشی ای که در نمایندگی بود هم اول دوربینش سالم بود و بعد سبز شد و امروز که رفتم درست بود
حالا گارانتی گفته بیاید اینجا فلش کنیم اگه هم نشد تعویض میکنیم

Majid S در تاریخ : 1392/10/7

نه از نظر من همین g4nfc را داشته باش عوضش نکن چون بعد پشیمون میشی یا اگه موبایل جدید خریدی g4 را هم داشته باش نفروشش این از من بود .انخاب با خودته.

بهزاد م در تاریخ : 1392/10/7

سلام دوست گرامی

منظور از اپن سورس بودن نرم افزارها این نیست که بتونن اطلاعات سخت افزاری رو دست کاری کنن و اونها رو وارونه نشون بدن

یه مثال ساده بزنم

شما وقتی ویندوز رو روی هر سیستمی نصب کنید برای مثال اطلاعات هارد رو هر اندازه که باشه نشون میده حتی اگر اپن سورس هم باشه نمیتونه هاردی رو 80 هستش کمتر یا بیشتر نشون بده

این در مورد اندروید هم صدق میکنه

بهزاد م در تاریخ : 1392/10/7

دوربین های این گوشی واقعی هستش

کیفیت درب پشت گوشی هم واقعا خوب هستش

تقریبا مشابه تصاویری که برای نشون دادن کیفیت گوشی جی5 گذاشتن هستش

بهزاد م در تاریخ : 1392/10/7

توی تنظیمات دوربین من سایز نمایش عکس رو روی بزرگ گذاشته بودم که همین باعث میشه کیفیت عکس های گرفته شده بصورت پیش فرض حداکثر 6 بشه

حتی دوتا عکس هم که یکی از عکسهای که masoud s گذاشته بود به همین شکل بود و توی جزییات عکس کیفیت کس رو 6 نشون میده

ولی با برگردندن سایز نمایش تصویر به حالت استاندارد دوربین کیفیت 13 خودش رو پیدا میکنه

hossein p در تاریخ : 1392/10/7

برادر من تو اپل - نوکیا - بلک بری و... رو با جی ال ایکس مقایسه میکنی ؟

اگه کیفیت محصولات داخلی با اینایی که تو گفتی برابری کنه اقا برابری هم نمیخوام بکنه حداقل از گوشیهای چینی بهتر باشه چرا نخرم

وقتی میدونم همون گوشیای چینی هستن و میان تو ایران مونتاژ میشن و دو سه برابر قیمت واقعیشون به فروش میرسند چرا بخرم

سجاد1 ف در تاریخ : 1392/10/7

سلام بعد از ریستارت حل شد
به احتمال زیاد مثل g3 مشکل نرم افزاری داره که با اپدیت حل خواهد شد
رامg3 رو که فقط به نمایندگی ها داد امیدوارم اپدیت رو تو سایت بزاره
هنوز موندم بخرم یا نخرم!!

سجاد1 ف در تاریخ : 1392/10/7

این گوشی بر اساس آزمایش های دوسنان دوربین 12.5 مگاپیکسلی رم 1 و سی پی یو 1.2 داره که همه این ها رو شرکت جی ال ایکس درست گفته
در ضمن جال ایکس رام گوشی هاشو خودش میسازه و هچگونه هکی هم در کار نیست

فقط گوشی های طرح به خاطر فریب هک میشن که اونم با ارایه نرم افزار پنجمارک جدیدیتر گندش در میاد

reza r در تاریخ : 1392/10/7

با سلام خدمت دوستان فکر کتم این مشکل دوربین اسپایدر یه باگ نرم افزاریه که تو این نسخه اندروید که شرکت ارایه داده به وجود امده اخه تو جی 4 نسخه های اندرویدش خیلی باگ داره این شرکت از لحاظ نرم افزاری خیلی ضعیف عمل میکنه امیدوارم این شرکت به جای ارایه گوشی های که فقط تعداد هسته ها و پیکسل دوربیناشو زیاد میکنه بشینه یکم روی سیستم عامل گوشیهاش کار کنه که اینقدر باگ نداشته باشه ولی فکر کنم نصف بیشتر مشکلات گوشی های جی ال ایکس نرم افزاریه نه سخت افزاری حالا خدا رو شکر یه سایت هست که چند نفر نشتن اپدیت و فریمور و بکاپ برای این گوشی ها درست میکنن مگرنه شرکت که هیچی حالا اقا مسعود شما برو تو این سایت http://www.centralclubs.com/glx-f291.html مشکلتو مطرح کن انشالله مشکلتو حل میکنن بقیه دوستان هم که هر مشکل نرم افزاری برای گوشی های جی ال ایکس دارن برن تو همین سایت مطرح کنن سایت خوبیه ببخشید سرتو نو درد اوردم یا علی موفق باشید

محمد ح در تاریخ : 1392/10/7

جناب ali r ممنونم که پاسخ دادید.ای بابا پس این گوشی مشکل داره!!!!! خیلی دوست داشتم بخرمش اما انگار باید صبر کنم تا جی5 بیاد. خدا کنه اون مشکل نداشته باشه. دوستان از وای فای هم بگید. چه خوبی و بدی داره؟؟؟؟ آخه من از وای فای زیاد استفاده میکنم. اگر عیب های دیگه ای هم داره بگید البته نقاط قوتش رو هم بگید

مهدی د در تاریخ : 1392/10/7

دوستان به نظر من و هر شخص دیگه ای تا زمانیکه شرکت جی ال ایکس آپدیتهای مرتب - سریع و به موفع برای رفع مشکلات و باگها و ابزارهای لازم برای انجام این کار را برای دانلود در اختیار کاربرانش قرار ندهد خریدن محصولاتش هیچ ارزشی ندارد به جز دردسر و ناراحتی برای کاربر و بدانید کاسه ای زیر نیم کاسه دارد که نمیخواهد آپدیتها را در سایت برای دانلود قرار دهد

moalem j در تاریخ : 1392/10/7

دوستان به این مطلب خوب دقت کنید ....
قبلا خدمتتون عرض کردم که به نوشته ها ی روی کاغذ و ادعای شرکتهای تولیدکنندگان نمیشه کاملا اعتمادکرد ...
حالا میگم چرا حتی نمیشه به خود اطلاعات داخل گوشی توی منوها و قسمتهای تنظیماتش هم اعتماد کرد ...
این سیستم عامل اندروید که از لینوکس برگرفته شده دارای سورس باز بوده و شما میتونید به راحتی با کمی اطلاعات برنامه نویسی و هک کردن تمام اطلاعات درونی گوشی رو هک کرده و به دلخواه تغییر دهید ...
من قبلا گفتم یه نوت3 طرح گرفتم 650 تومان اگه تنظیمات گوشی رو نگاه کنید میبینید دوربین 13 مگا پیکسل و پردازنده 1.6 چهار هسته ای زده و رم 1.5 و بخش تنظیمات قسمت درباره گوشی تمام اطلاعات هک شده توسط خود سازنده گوشی حالا در عمل میبینید که دوربین 8 واقعیه و پردازنده 1.2 دو هسته ایه و رم در حد 1 میباشد ...
امیدوارم با این مطلب بیشتر در خرید و حتی نوشته ها و حتی اطلاعاتی که در گوشی درج شده دقت کنید ...
با توجه به اینکه گوشیهای جی ال ایکس هم همان گوشیهای چینی هستند احتمال اینکه اطلاعات توسط شرکت کمی دستکاری بشه زیاده مثل دوربین جی4 که هشت زده شده ولی در حد 5 میگیره و اسکای که 5 زده ولی در تنظیمات تا 8 مگاپیکسل میشه تنظیم کرد !!!؟؟؟
ممنون از توجه شما ... موفق باشد .

masoud s در تاریخ : 1392/10/6

سلام اقا سجاد من یه گوشیه اسپایدر گرفتم تعویض کردم تو گارانتی اینم این مشکلو داره حتما عیب از گوشیه که دوتا از دوسریش ایراد داره الان من دو روزه دوربین ندارم وقتیم تو شارژه وایفایو روشن کنی دما وحشتناک میره بالا من خودم طرف دار glx هستم ولی این گوشی نه

صادق د در تاریخ : 1392/10/6

سلام اين واقعأ دوربين ثانويش ٨ پيكسل هس دوربين اصليش هم ١٣ پيكسل ؟
اين كه اينقد دوربينش و بالا برده چرا حافظه داخليش و كم كرده
سى پى يوش هم بد نيس اما جا داشت بهتر باشه

ali r در تاریخ : 1392/10/6

یادم رفت بگم باتریش خوب بود یعنی حداقل من راضی بودم چی پی اس هم وقت نکردم کار کنم باهاش

ali r در تاریخ : 1392/10/6

سلام محمد جان آقا مسعود راست میگه تو اون چند ساعتی که گوشی دستم بود دوربینو که آوردم یه صفحه سبز اومد دوربین جلو هم همینطوری شده بود مجبور شدم گوشی رو ریستارت کنم

علی ب در تاریخ : 1392/10/6

دوست عزیز لطفاً کمی منطقی و منصف باشید و طبق توصیه ی خودتون که به دیگران داشتید: «لطفا بدون اطلاعات وتعصبی نظر نده!!!»

استدلال های شما کاملاً غیر منطقی و غیر اصولی هست. بزرگ ترین اشتباه شما این هست که برند سونی رو با GLX مقایسه می کنید.لطفاً اطلاعات روی کاغذ رو فراموش کنید و به کیفیت ساخت و اصالت گوشی توجه کنید.

به نظر شما اگر یک شرکت گمنام چینی بهترین سخت افزار موجود در دنیا رو با هم اسنبل کنه با شرکتی دارای تجربه بالا و سابقه طولانی، این کار رو با سخت افزار متوسط انجام بده؛ یکسان هست؟

به نظر شما اگر تولید یک محصول تحت لیسانس یک شرکت معتبر ژاپنی طراحی و در چین تولید بشه با محصولی که ذاتاً توسط یک شرکت گمنام چینی طراحی و در چین تولید بشه یکسان هست؟ حالا در نظر بگیرید که یک محصول تحت لیسانس (تحت لیسانس که چه عرض کنم) یک شرکت نامعتبر چینی در ایران تولید بشه! اگر به نظر شما یکسان هست که دیگه جای حرفی نمی مونه...

بله دوست من، ما هم کشورمون رو دوست داریم و به تولیدات داخلی افتخار می کنیم. مثلاً چندی پیش بنده 3 محصول متفاوت از برند پارس خزر تهیه کردم و بسیار رضایت دارم. اما سیستم شرکت GLX و امثال اون فرق می کنه و حداقل برای شخص بنده به هیچ وجه افتخار آمیز نیست؛ اما امیدوارم در این عرصه هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

امکانات نسخه ی جدید اندروید تنها به سازگاری با اپلیکیشن های جدید و تنظیمات و امکانات بیشتر ختم نمی شه، هماهنگی و مدیریت بهینه سخت افزار هم جزو قابلیت های جدید هر سیستم عامل جدیده که البته مهندسی شرکت سازنده در پیوند اجزاء خیلی خیلی موثر هست (باور کنید کپی پیست نکردم!!!)

حرف های دوستمون azad a منطقی هست و به شوخی منظورشون رو بیان کردند و گویا شما خیلی جدی گرفتید.
همونطور که شما از کامنت دیگر دوستان بهره برداری اطلاعاتی می کنید، پس می شه در مورد گوشی Neutral S1 (اسپایدر) در دیگر وب سایت های خارجی اطلاعات گرفت و الزامی به در دست گرفتن نیست، اینطور نیست؟!
موفق باشید.

Majid S در تاریخ : 1392/10/6

این همه میگید آمریکا اینجوریه اونجوریه همشون پولدارن اونا جنس داخل کشورشون را می خرن مثل APPLE ,NOKIA ,BLACK BARY, MOTOROLA جنس غیر وطنی نمی خرند سعی کنید همچین آدم هایی باشید تا کشورتون پیشرفت کنه.

محمد ح در تاریخ : 1392/10/6

مشکلی که برای آقای مسعود پیش اومده جالب و عجیبه لطفا سایر دوستان هم امتحان کنن ببینن آیا همچین مشکلی براشون پیش میاد یا نه؟؟؟؟ از دوستان خواهش دارم از باتری و gps این گوشی هم برامون بگن. ضمنا خیلی تشکر میکنم از دوستانی که از گوشیشون عکس و فیلم قرار میدن

moalem j در تاریخ : 1392/10/5

شب دراز است و قلندر بیدار ....
فعلا چند روزه این گوشی بیرون اومده و تعداد انگشت شماری از بندگان خدا این گوشی رو خریدن حالا کو تا ایراداتش کشف بشه ....
فعلا صبر پیشه میکنیم تا عاقبت کار این مدل رو هم ببینیم .
از قدیم گفتن هر گرانی ثمری دارد و هر ارزانی ممری ...
انشاا... گوشی برای مالکینش درست و حسابی کار کنه تا متحمل ضرر نشن بخدا پول با زحمت فراوان بدست میاد حیفه به آسانی از دست بره ...
کاش اونقدریکه برخی عزیزان به فکر شرکت جی ال ایکس هستن ، شرکت هم نصفش به فکرشون بود .
موفق باشید .

سجاد1 ف در تاریخ : 1392/10/5

سلام صفحه ی این گوشی چطوریه؟
در هنگام لمس کردن صفحه اصطکاک زیادی که تولید نمیشه؟

سعید ق در تاریخ : 1392/10/5

از نظر طراحی ظاهری میشه گفت بسیار زیباست ولی باید دید از لحاظ عملکرد و کارایی چطوره ولی در هر صورت جهش بزرگیه واسه شرکت جی ال ایکس به امید روزهای بهتر واسه این شرکت وطنی

علی م در تاریخ : 1392/10/5

من نه طرفدار برند خاصی هستم نه بر ضد برند و نه مخالف برند ایرانی اتفاقا خیلی هم طرفدار برندهای ایرانی هستم اکثر وسایل مورد نیازمهم از برندهای ایرانی میخرم ولی متاسفانه نمیتونم این گوشیهای چینی قالب شده با برند ایرانی را هر چند با کیفیت باشن استفاده کنم واقعا شرم اوره و اینکه نمیدونم هنوز طراحی G5 به پایان نرسیده چطوری این مدل از طرف GLX معرفی شد! حتما از توی هوا اومده یا اینکهبا یه شرکت چینی دیگه قرارداد بسته!!!!!! به نظرم اصلا ارزش نداره بخوام در مورد خود گوشی بحث کنم موفق باشید.....

آرسام ن در تاریخ : 1392/10/5

من لانچر هواوی رو بهتر می‌پسندم!
شاید از نظر سرعت(با در نظرگرفتن این نکته که اگر سرعت باس DDR3 بالاتر از DDR2 باشد) برتر از هواوی باشد ولی در مولتی تسکینگ که نیاز به رم زیاد است... باید دید رم 1گیگ در مقابل 2گیگ حرفی برای گفتن دارد؟!!!
موارد 501 تا 600 از مجموع 783 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا