نظر کاربران درباره گوشی موبایل اپل iPhone 5s

iPhone 5s آیفون 5 اس

Apple iPhone 5s اپل
ارزیابی کاربران: 7.9 از 10 (11683 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اپل
» اپل iPad mini (2024)
» اپل Watch Series 10 Aluminum
» اپل Watch Series 10
» اپل iPhone 16
» اپل iPhone 16 Plus
» اپل iPhone 16 Pro Max
» اپل iPhone 16 Pro
» اپل iPad Pro 13 (2024)
» اپل iPad Pro 11 (2024)
» اپل iPad Air 13 (2024)
» اپل iPad Air 11 (2024)
» اپل Watch Series 9 Aluminum
» اپل Watch Series 9
» اپل Watch Ultra 2
» اپل iPhone 15 Pro Max
» اپل iPhone 15 Pro
» اپل iPhone 15 Plus
» اپل iPhone 15
» اپل iPad 2022
» اپل iPad Pro 11 2022
» اپل iPad Pro 12.9 2022
» اپل Watch SE 2022
» اپل Watch Series 8 Aluminum
» اپل iPhone 14 Plus
» اپل iPhone 14
» اپل iPhone 14 Pro
» اپل Watch Ultra
» اپل iPhone 14 Pro Max
» اپل iPad Air 2022
» اپل iPhone SE 2022
» اپل Watch Series 7 Aluminum
» اپل iPad 10.2 2021
» اپل iPad mini 2021
» اپل iPhone 13 mini
» اپل iPhone 13
» اپل iPhone 13 Pro
» اپل iPhone 13 Pro Max
» اپل iPad Pro 11 2021
» اپل iPad Pro 12.9 2021
» اپل iPhone 12 mini
» اپل iPhone 12
» اپل iPhone 12 Pro Max
» اپل iPhone 12 Pro
» اپل Watch Edition Series 6
» اپل Watch Series 6 Stainless Steel
» اپل Watch Series 6 Aluminum
» اپل Watch SE
» اپل iPad 10.2 2020
» اپل iPad Air 2020
» اپل iPhone SE 2020
» اپل iPad Pro 12.9 2020
» اپل iPad Pro 11 2020
» اپل Watch Edition Series 5
» اپل Watch Series 5
» اپل Watch Series 5 Aluminum
» اپل iPad 10.2
» اپل iPhone 11
» اپل iPhone 11 Pro
» اپل iPhone 11 Pro Max
» اپل iPad Air 2019
» اپل iPad mini 2019
» اپل iPad Pro 12.9 2018
» اپل iPad Pro 11
» اپل Watch Series 4 Aluminum
» اپل Watch Series 4
» اپل iPhone XR
» اپل iPhone XS Max
» اپل iPhone XS
» اپل iPad 9.7 2018
» اپل Watch Edition Series 3
» اپل Watch Series 3
» اپل Watch Series 3 Aluminum
» اپل iPhone 10 (X)
» اپل iPhone 8 Plus
» اپل iPhone 8
» اپل iPad Pro 12.9 2017
» اپل iPad Pro 10.5
» اپل iPad 9.7 2017
» اپل Watch Edition Series 2 38mm
» اپل Watch Edition Series 2 42mm
» اپل Watch Series 2 38mm
» اپل Watch Series 2 42mm
» اپل Watch Series 2 Aluminum 42mm
» اپل Watch Series 2 Aluminum 38mm
» اپل iPhone 7 Plus
» اپل iPhone 7
» اپل Watch Series 1 Aluminum 42mm
» اپل Watch Series 1 Aluminum 38mm
» اپل iPad Pro 9.7
» اپل iPhone SE
» اپل iPad Pro 12.9 2015
» اپل iPad mini 4
» اپل iPhone 6s
» اپل iPhone 6s Plus
» اپل iPad Air 2
» اپل iPad mini 3
» اپل iPhone 6 Plus
» اپل iPhone 6
» اپل iPad Air
» اپل iPad mini 2
» اپل iPhone 5c
» اپل iPhone 5s
» اپل iPad 4 Wi-Fi
» اپل iPad 4 Wi-Fi + Cellular
» اپل iPad mini Wi-Fi
» اپل iPad mini Wi-Fi + Cellular
» اپل iPhone 5
» اپل iPad 3 Wi-Fi
» اپل iPad 3 Wi-Fi + 4G
» اپل iPhone 4S
» اپل iPad 2 Wi-Fi + 3G
» اپل iPad 2 Wi-Fi
» اپل iPhone 4 CDMA
» اپل iPhone 4
» اپل iPad Wi-Fi
» اپل iPad Wi-Fi + 3G
» اپل iPhone 3GS
» اپل iPhone 3G
» اپل iPhone

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 4501 تا 4600 از مجموع 9961 مورد

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/31

چون اصولا مصرف باتری هر گوشی بستگی مستقیم به نوع اپ های نصب شده ی اون گوشی داره. وگرنه همه که گوشی رو میخرن شارژدهیش یکسانه. اگه اون موقع فرق میکرد باتری مشکل داره که معمولا اینطور نیست. عمده دلیل شارژدهی های متفاوت نرم افزاریه و هیچ کسم نمیتونه بگه که گوشی من اینقد شارژ نگه میداره پس شارژدهیش بهتر یا بدتر از فلان گوشیه! سایت های معتبر میزان شارژدهی و عملکرد باتری گوشی های مختلف رو تحت یه سری تست های اصولی و در شرایط یکسان انجام دادن و نتایجش رو اعلام کردن. تحت عنوان endurance rating که واحدش ساعته و میزان دوام باتری گوشی رو در یک سری تست های مشابه و تحت شرایط خاص بیان میکنه. endurance rating برای آیفون 5 اس برابر 54 ساعته. اگه اولویتتون برای خرید گوشی باتریش هست میتونید لومیا 1520 که ویندوزفونه و البته فبلت هست رو بهش توجه کنید. چون میگید به اندروید علاقه ای ندارید میتونه از این نظر مناسبتون هم باشه. اگه با سایزش کنار بیاید بهترین باتری رو فعلا در بین تمامی گوشی های ساخته شده داره با endurance rating برابر 107 ساعت. یعنی تقریبا 2 برابر آیفون 5 اس. جی2 هم باتریش راضی کنندس. میتونید به سایت gsmarena مراجعه کنید. اونجا میزان endurance rating رو برای هر گوشی زده که معیار قابل اعتباری برای سنجش میزان دوام باتری هر گوشی هست. بهتره اون عدد رو برای مقایسه ملاک قرار بدید نه صحبت های دوستان رو. میزان endurance rating برای ام8 برابر 71 ساعته. زد2 هم 89 ساعته.
موید باشید.

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/31

تحلیل جالبی بود. در مورد کار با گوشی کاملا قبول دارم. من خودم 4.7 اینچی دارم و اصلا نمیتونم یه دستی باش کار کنم. حتی با 4.5 هم کار کردم نشد. ولی 4.3 اینچی راحت بود واسم. اما در مورد حملش نظرم موافق شما نیست. گوشی تا 5 اینچ راحت توی جیب جا میشه. بیشتر از 5 اینچ مشکله ولی تا 5 اینچ حداقل از نظر حمل مشکل نیست. ولی خب مردم گوشی رو برای استفاده های مختلف میگیرن. فبلت هم مطمئنا برای قشر خاصی که پذیرای چنین کالایی بودن ساخته شد.

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/31

باتری هایی که نیاز به شارژ اولیه داشتن خیلی خیلی وقته که دیگه منسوخ شدن. حتی گوشی های 7،8 سال پیش هم نیازی به شارژ اولیه نداشتن چه برسه به این گوشی ها. تازه ام8 هم باتریش لیتیوم پلیمری هست و باید ماهی 1 بار زده خالی بشه کامل. دقیقا نحوه ی treatmentش مشابه باتری های اپل هست.

far z در تاریخ : 1393/4/31

دوست محترم
64 بیتی بودن به تنهایی نمیتونه عامل برتری باشه. یکی از بزرگترین مزایای 64 بیتی شدن، توانایی پشتیبانی از رم کامل 4 گیگ و بالاتر هست. در حال حاضر هیچ گوشی نداریم که از این قابلیت استفاده کنه.
دومین مزیت آدرسی دهی 64 بیت اطلاعات داخل سخت افزار هست که این یه مزیت نسبی به وجود میاره. و گفتن اینکه به خاطر 64 بیتی بودن سخت افزار آیفون قویتره تا حدی درست نیست.
نوع معماری پردازنده آیفون هست که باعث میشه این پردازنده با وجود دو هسته ای بودن و کلاک پایینتر در حد یکی از قویترین پردازنده های گوشی باشه.
----
در مورد صفحه نمایش: از نظر خوانایی زیر نور آفتاب نوت3 و آیفون در یه حد هستن تقریبا. اما اس5 الان خواناترین صفحه زیر نور خورشید رو داره و جمله شما مبنی بر اینکه ضعیفتره اشتباه هست.

Mahmoud J در تاریخ : 1393/4/30

جا داره اینجا از داش امیرق تشکر و قدر دانی کنم از راهنمایی های خوب و به جاشون در هر موردی از بابت گوشی iphone ای کاش ما هم مثل داش امیر بیایم اطلاعاتی که درد به خور ارائه بدیم و ن پز برند و ایراد گرفتن از هم دیگه و فضای اینجا رو که برای رفع مشکلات کاربرها سایت موبایل ir زحمت کشیدن ایجاد کردن خراب و ختشه دار کنیم،یکم به هم احترام بذاریم و هر کی اطلاعات به درد به خور داره لطفا"ارائه بده...قصد من فقط ی نظره و احترام به کسایی مثل آقا امیر هستش،کوچیک همه هستم موفق باشید.

سجاد ا در تاریخ : 1393/4/30

سلام دوست عزیز
اقا سخت افزار نوت 3 به هیچ عنوان از سخت افزار 5اس قویتر نیست بلکه ضعیفتر هست چون اپل داره از یک چیپست سی پی یو 64 بیتی استفاده میکنه و حتی گلکسی اس5 و وان ام 8 از چیپست 32 بیتی استفاده میکنن تو صفحه نمایش درست هست اپل کوچیکه ولی در نور ورشید خیلی بهتر از گوشی نوت 3 و اس5 عمل میکنه اگه وقت داری برای گوشی بزاری بگیر چون اپل بلتوث داره فقط و فقط با اپل میتونه بلوتوث ردو بدل کنه نه با گوشیه دیگه ای بعدشم برنامه ریختن و اهنگ ریختن تو این گوشی یک خورده سخت هست به نظر من یا الجی جی پرو 20 بگیر یا نوت 3 نظر منو بخوای الجی بهتر از سامسونگ هست چون دوربین الجی یک کوچولی حرکت میکنه و کیفیت بهتری نصبت به سامسونگ داره
من خودم گوشی ایفون 5 سی دارم و خیلی ازش راضی هستم

سجاد ا در تاریخ : 1393/4/30

با شیلتر شکن باید بسازی اگه خودت نمیتونی به سایت اپل اپس مراجعه کن برات با 15 تومان میسازن

سجاد ا در تاریخ : 1393/4/30

برای وب گردی و موزیک گوش دادن 8تا 9 ساعت میره البته با نو 60تا 70% و اونم عادی هست بخاطر این که گوشی اپل 5اس سی پی یو 64 بیتی داره که هیچ گوشی تا به حال با این قدرت نرسیده

سميرا ا در تاریخ : 1393/4/30

ممنونم از همه دوستاني كه به زيبايي پاسخ سوالم رو دادند.
حالا مي بينم كه ساده بوده و اينقدر فكرم رو مشغول كرده بود!

حسام ش در تاریخ : 1393/4/30

سلام.آموزش ساخت Apple ID به صورت رایگان توی این کلیپ ک از سوی دیجیکالا ساخته شده،شرح داده میشه
http://tv.digikala.com/Video/Educational/Misc/How-to-create-an-free-Apple-ID
برای اطلاعات تکمیلی تر هم به این سایت مراجعه کنید
http://www.bultannews.com/fa/news/138432/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-apple-id-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C
من خودم با همین 2 تا لینک تونستم اپل آیدی بسازم واسه خودم خیل راحت و بی دردسر!

حسام ش در تاریخ : 1393/4/30

با نسخه 7.1.1 درصورتی که جیلبریک نکره باشی،تو مرورگری اینترنت با safari به راحتی تا9 ساعت واست جواب میده.تا 2/5روز میتونی آهنگ گوش کنی یا 9 ساعت کلیپ ببینی یا 9 ساعت بحرفی با گوشی که البته توی سیمکارت 4G قضیه کمی فرق میکنه و باعث افزایش جندساعته عمر باطری میشه.که اونم متاسفانه توکشورمون ساپورت نمیشه 4G و فعلا تو همون 3G موندن!
خوبی باطری محصولات اپل اینه که زود شارژمیشه(1/5 ساعت تا 2 ساعت)،نیاز به شارژ اولیه نداره؛ففط باس به گفته خود سایت اپل ماهی یه بار گوشیتو خاموش کی و بزنی تو شارژ تا باطریت به اصطلاح کالیبره بشه.
همون M8 که میگی،فول شارژش 3 ساعت تمام ظول میکشه،و 2 بار باس 8 ساعت به عنوان شارژ اولیه بزنی M8 رو تو ی شارژ.
باطری 5S حدود 1570 میلی آمپر ساعت هست و M8 حدود 2600 میلی امپر ساعت.اگه خیلی دغدغه باطری داری GALAXY S5 یا NOTE 3 N9005 بخر.
ولی به نظرم ارزش نداره تو خرید یه گوشی تنها پوآنی که درنظر بگیری باطریش باشه.تجربه کار با IOS در وصف نمی گنچه و به گونه ای هست که با مشکل باطریش خود به خود کنار میای!
درضمن می گن IPHONE 6 که قراره سپتامبر عرضه بشه باطریش 1860 میلی آمپر ساعت هست و دلیلشم بر می گرده به صفحه نمایش 4/7 اینچیش!
موفق باشید

نادیا م در تاریخ : 1393/4/30

چرا بعضیا میگن باتری این گوشی زود خالی میشه بعضیا هم میگن خیلی عالیه؟؟؟باتری این گوشی چند ساعت دوام میاره تو اینترنت چت بازی و موزیک؟؟؟
خواهشا جواب بدید خیلی جاخوردم یکی میگه one m8 بگیر یکی میگه ascend p7 ولی من اصلا به آندروید علاقه ندارم.

mahla s در تاریخ : 1393/4/30

سلام من برنامه app storeرو چند روز پیش دانلود کردم ولی نمیدونم چرا زبانش چینیه!!!هرکاری هم میکنم نمیتونم تغییرش بدم . نمیدونم کجا باید برم و زبانشو تغییر بدم اگه کسی میدونه ممنون میشم راهنماییم کنه مرسی

حسام ش در تاریخ : 1393/4/29

نگران نباشید سمیرا خانم.
حالت AUTOMATIC ROTATE خودتون رو برداشتین disable کردین که باس دوباره enable کنینش.
کافیه از پایین،نوار نوتیفیکیشن یا (به انگلیسی)notifiction center رو بکشید بالا.اونوقت 5 تا دایره جلو چشمتون ظاهر میشه که سمت راستی (اونی که عکس قفل داره ودورش فلش کشیده) رو باس کلیک کنین روش تا حالت auto rotate،با محو شدنش از کنار آرم باطری،دوباره فعال بشه!
به همین راحتی.شاید 2 ثانیه هم انجام هم اینایی که گفتم طول نکشه!
:)
موفق باشید

حسام ش در تاریخ : 1393/4/29

خوهش می کنم.ما اپلی ها اگه هوا همدیگه رو نداشته باشم دیگه کی داشته باشه؟ :)
تقریبا 75 تا اپلیکشین از حجم 5 مگابایت تااااااااااا 150 مگابایت هست که مثل اب خوردن وبه روانی هرچه تمام تر واسم اجرا میشه.بهتون قول می دم تجربه بازی HD با ios اونقدر شیرینه که اگه مثلا فقط asphal 8 با دیتای 850 مگابایت رو بازی کنید،شیفته بازی های مختص ios می شید.
در کل iphone 5s تا 3 سال یه حسی بهتون دست میده که عینهو همین دیروز خریده باشینش.دلیلش هم بر می گرده به احتام گذاشتن مهدسین کمپانی اپل به عقاید کابران قدیمی محصولاتش! یعنی منظورم اینه مطمین باشید تا IOS 10 هم ساپورت میشه آیفون 5S.
بازم سوال داشتین بنده و سایر دوستان خصوصا آقای امیر ق (امیر قریشی) وسایر اپلی های گل واسه جواب رفع تمامی شبهه ها و ابهامات دربش در خدممتون هستیم!

Mbh B در تاریخ : 1393/4/29

سلام دوستان من میخوام گوشی بخرم ولی بین نوت 3 و 5s موندم.
نوت 3 از نظر سخت افزار و صفحه نمایش خیلی بهتر از این هست ولی چرا اینقدر تفاوت قیمت هست؟؟
لطفا راهنمایی کنید
خیلی ممنون اگه زود تر جواب بدین آخه میخوام همین امروز فردا بگیرم.

omid r در تاریخ : 1393/4/29

سلام سمیرا خانوم اون علامت واسه اینه که وقتی روشن باشه وقتی گوسیتونو کج کنین روشن که باشه دیگه کج نمیشه تولز بارتونو از پایین بکشین بالا ازون جا خاموش روشن میشه

بهنام ح در تاریخ : 1393/4/29

با سلام من تحلیل خاصی درمورد ایفون دارم بخونید بد نیست
گوشی نباید بیشتر از سایز 3.5 اینچ باشه چون وقتی با انگشت شست که تنها انگشتی هست که میتونه وقتی چیزی رو با یه دست میگیرید حرکت ازادانه داشته باشهاگه دقت کنید بقیه انگشتان از کارکرد می افتن استیو جابز فقید اینو تشخیص داده بود و نزاشت تا زنده بود از 3.5 اینچ فراتر بره و تاکیدش رو همین سایز بود شما وقتی اون ایفون قدیمی ها رو توی دست بگیرید خوب میفهمید چقد راحته که با منوی لمسی گوشی کار کنید بعد از اون تحت فشار رقابت و نیاز بازار و سهامدارها اپل مجبور به طراحی گوشی چهار اینچی شد که بسختی میتونید با یک دست روی صفحه گوشی مانور بدید مخصوص اینکه کلیدعقب یا بک بالای صفحه هستش وبایدموقعیت گوشی در دست عوض بشه تا با شست یتونید لمسش کنید این خیلی کلیدی هست در طراحی گوشیو بشدت هندلینگ یا خوش دستی گوشی رو تحت اثر خودش درمیاره نکته مهم اینه دیگه بیش از سایز چهار اینچ ممکن نیست بشه با یک دست روی گوشی حرکت کرد و براحتی همه جوی اونو لمس نمود وقتی گوشی با دودست لازم باشه دیگه مناسب لفض گوشی نیست و فبلت بحساب میاد هر چند قایلیت مکالمه رو داشته باشه امروزه گوشی کالای لوکس نیس که واسه پز دادن یا شرایط خاص حمل بشه نخیر گوشی مثه دسته کلید شخص شده که باید در هر موقعیت و شرایطی همراهش باشه شما در نظر بگیرید گوشی بزرگ رو میخایید کجا بزارید و اگه جیب بزرگی هم واسش پیدا کنید مطمن باشید حملش دشواره و هر جایی نمیشه حملش کرد و ازار دهنده و مزاحم میشه دقت بفرمایید کههمه کاری میشه کرد ولی منظور ما با اسایش و کارکرد مناسبه نه مصیبت وقتی گوشی مثه دسته کلید شده که باید مداوم همراه باشه بزرگیش ازار دهنده تر میشه بزرگترین سایز گوشی همین ایفون فایو هست توصیه میکنم بدنبال بیش از این سایز نروید چون مجبور به انتخاب گوشی دوم میشید و یا اگه بتونید باهاش سر کنید با ازار و زجر میتونید از گوشی بهره بگیرید دنبال بزرگا نباشین مگه بخاین فقط تو خونه یا شرایط خاصی حملش کنید یا نه گوشی دومم دارین بهترین سایز همین ایفون فایو هست و فایو اس که معادلش گالاکسی اس سامسونگه و اگه نیاز به وب گردیو سایر امور دارین تبلت مناسبه والا پنج و شش اینچ هم کوچک هست برای امور وب و بازیو غیرو با تشکر

mehrdad r در تاریخ : 1393/4/29

ممنون از راهنماییتون . من زیاد اهل گیم نیستم . فقط یه سوالی لطفا بگید تقریبا چند تا اپ رو گوشیتون دارید ؟ مرسی

سميرا ا در تاریخ : 1393/4/29

دوستان محترم
دو روزي هست كه علامت قفل كه يك فلش هم دورش چرخيده ، روي صفحه ، بالا سمت راست گوشيم اومده. نمي دونم براي چيه! اگه كسي مي دونه لطفاً راهنماييم كنه كه بدونم مشكلي نيست.

abolfazl s در تاریخ : 1393/4/29

سلام بچه ها يه سوال دارم؟ چرا وقتي تو گوشيه 5 اس يه عكسو add مي كني به contact و اون طرف زنگ ميزنه عكسش فقط كنار صفحه مي ياد و تو كل صفحه نمي ياد چي كار بايد كرد؟

نیما د در تاریخ : 1393/4/29

امیرجان بنده اپدیت کردم ولی نتیجه این شد که هر 3 دقیقه 1درصد کم میشه از شارز
به شدت پشیمونم
دستی هم اپدیت کردم

رضا ش در تاریخ : 1393/4/29

با سلام...

سوال:

تو بخش آدرس apple id اگه آدرس واقعی ایران رو بزنیم چی میشه؟
اصلا فایده ای داره؟
زدنش بهتره یا نزدنش؟
لطف کنید جواب این سوالم رو بدید..ممنون

نادیا م در تاریخ : 1393/4/28

سلام.
من میخام اینو بخرم و نمیدونم 16 گیگ یا 32 بخرم لطفا اونایی16گیگ دارن بگن مشکلی با زود پر شدنش ندارن؟
و اینکه پارت نامبرکجا رو بگیرم؟لطفا لیست کاملشونو بزارین.
کلا چکار کنم که سرم کلاه نره.
مرسی از همه

امیر ق در تاریخ : 1393/4/28

روی اسم من همینجا کلیک کن
تو صفحات اولیه کامنتهای من کامل
نوشتم به چی توجه کنی.
یکم ح.صله بخرج بده بخونی خوب میشه.

امیر ق در تاریخ : 1393/4/28

ایفون تو کنفرانس 28 شهریور معرفی اولیه میشه و تا
بیاد برسه به بازار ایران 3 هفته تا 1 ماه طول میکشه.
اما وقتی وارد میشه معمولا حباب قیمت داره...

با فرض نرخ دلار 3000 تومانی و با فرض ثابت ماندن
قیمت ایفون 6 با ظرفیت 16 گیگ 649 دلار ، میتونین
اواخر ابان ماه و یا اوایل اذر ماه که قیمت واقعی تو بازار
نمایان میشه ، میتونین ایفون 16 گیگ 6 رو 2200 تو شرایط
بالا خریداری کنین.

امیر ق در تاریخ : 1393/4/28

اپدیت دستی به هیچ عنوان مصرف رو بالا نمیبره بلکه بهینه تر هم میکنه.
با اپدیت دستی به 7.1.2 و یبار Erase all contect and setting گوشی
شما تو وبگردی با وای فای ( که بدترین حالت مصرف باتری هست) به
ازای هر 6 تا 7 دقیقه 1درصد از شارژ باتری کم میشه :)

میسا ف در تاریخ : 1393/4/28

سلام دوستان
من یه مدت دیگه میخوام ایفون 5sبگیرم.الان با گوشی خودم تنها مشکلی که دارم اینه که به خاطر حافظش فضا برای برنامه ها کم اوردم.معمولا عکس و فیلم زیادی رو گوشیم نگه نمیدارم و اکثرا رو لپ تاپ میریزم.حالا با توجه به این 16 گیگ خوبه یا 32 بگیرم؟
وسوال دیگه اکه لطف کنید جواب بدید،ایفون 5 اس رو بگیرم یا منتظر 6 باشم؟

مريم آ در تاریخ : 1393/4/28

اينو ميدونم :))) تنظيمات gprs از طرف ايرانسل برام نيومد برا همين تنظيماتو خودم توي cellular data network وارد كردم، البته وصل شد ولي مدام قطع و وصل ميشه..... :((((((

حسام ش در تاریخ : 1393/4/28

LLA یعنی محصول موردنظر،پارت نامبر(ساخته شده در کارخونه اپل به سفارش) ایالات متحده آمریکاست.پارت نامبرها متفاوتند که معروف ترینش همین پارت LLA هست که واسه بنده هم همین پارت نامبره!پارت نامبری که توش خرابی دستگاه مورد نظر خیلی کمه پارت نامبر امارات متحده عربی هست که متاسفانه facetime نداره بنا بر قوانین اخلاقی کشور امارات!
iccid هم یعتی اینکه دیوایس مربوطه آنلاک فکتوری هست که باس موقع خرید محصول مورد نظرتون به قید شدن این عبارت در پشت کارتون محصولتون توجه کنید.البته این بگم زیاد ذهن خودتون رو درگیر این کد نکنید چون ماله من پشت کارتون کد iccid نداشت ولی وقتی سیمکارت انداختم آنتنش سریع بالا اومد و هیچ مشکلی هم واسم به وجود نیاورده تا حالا،بر عکس اونچیزی که دوستان میگفتند.
در رابطه با سایز عکس گرفته شده با دوربین isight آیفون 5s،باس بگم بسته به محیطی که درش عکس می گیرید،نوری که سنسور دوربین دریافت میکنه و سایزی که به عکس گرفته شده میده متفاوته.
اگه تو طبیعت و روز آفتابی عکس بگیرید،تا 2/5 مگابایت سایز عکس میشه و سایز عکسی که با دوربین دوم میگیرید هم تا 750 کیلوبایت میرسه!
در کل دوربین این گوشی به خاطر اینکه دیافراگم f/2.2 داره تجربه ای مثال نزدنی بهتون در عکس گرفتن ارایه میده بهتون که خودتون باس یه بار ببینینش تا بفهمین چی می گم!
:)

حسام ش در تاریخ : 1393/4/28

من شنیدم می گن آپدیت دستی باعث این میشه که 7.1.2 مصرف باطری 5s روافزایش بده که متاسفانه از قضا بنده هم با همین روش آپدیت کردم 5s خودمو. نسخه 7.1.2 در مرورگری اینترنت با safari یه ایپسلون سرعتش بالاتر میره نسبت به 7.1.1 وگرنه اصلا تفاوت آنچنانی نداره با 7.1.1

حسام ش در تاریخ : 1393/4/28

گزارشی که از سوی رویترز منتشر شده، نشون میده که کارخانه سازنده آیفون 6 یعنی فاکس‌کان از هفته آینده فرآیند تولید آیفون 6 کوچک‌تر یا 4.7 اینچی را آغاز می کنه و ساخت مدل بزرگ‌تر یا 5.5 اینچی نیز به هفته دوم آگوست کشیده شده.

حسام ش در تاریخ : 1393/4/28

سلام.بله 12/5 گیگ تقریبا در دسترس کاربرهست.همچنین 5 گیگ فضا خالی تو ICLOUD واسه backup گرفتن از داده هاتون بهتون اختصاص داده میشه!
من یه سه هفته ای میشه مدل gold و البته 16 گیگش رو خریدم.
اگه زیاد اهل ریختن بازی HD نیستید،بله 16 گیگ کافیه واستون.زیاد هم نگران نباشید.مثلا من 3 تا بازی hd ریختم،کلیییییی اپلیکیشن، 5 گیگ با انواع کلیپ و آهنگ و عکس پرش کردم ولی بازم 5 گیگ جادارم.

حسام ش در تاریخ : 1393/4/28

در جواب اون دسته از دوستان اپلی که می گن نمیشه تو محصولات اپل،از سایت ها آهنگ دانلود کرد.
کافه برید تو APPLE STORE دیوایستون و نرم افزار های idownloader و cloudDL رو روی دیوایستون دانلود کنید.
به راحتی هرچه تمام میتونید؛ کلیپ یا آهنگهای دلخواهتون رو دانلود کنید
:)

hamed d در تاریخ : 1393/4/28

سلام دوستان من یه مشکل عجیب دارم
بعضی وقت ها که دکمه گوشی رو میزنم تا قفلش باز شه میبینم پیام ارسال شده ولی هزینه ای برام نیافتده در صورتی که من نه اس ام اس نه زنگ زدم تو اون روز تا الان 5و6 باز بزام اتفاق افتاده کسی میدونه چرا لینطوری میشه مشکل از گوشیه یا سیمکارت ایرانسل؟؟؟؟

mohammad javad d در تاریخ : 1393/4/28

سلام
من یکشنبه میخام بخرم
اگه میشه بهم بگید به چی توجه کنم مه بهم نندازن

ممنون از این که خوندید.

mehrdad r در تاریخ : 1393/4/27

سلام دوستان ... لطفا جواب منو بدید . من میخوام این گوشی رو بخرم 16 گیگ . ولی بعضیا میگن اگه 16 بخری 12 گیگ بیشتر در اختیار نداری . من گوشی رو زیاد با عکس و آهنگ پر نمیکنم بیشتر حافظه رو واسه اپلیکیشن ها مصرف میکنم . میخواستم ببینم اگه استفاده معمولی از این گوشی بشه 16 گیگ کافیه یا نه ؟ دوستانی که 16 گیگ دارین تقریبا چند تا اپ جا میگیره ؟ ممنون :))

Alireza R در تاریخ : 1393/4/27

ممنونم عزیز بیشتر دوستان هم می گن در بین ایفون ها s ها بهتر است
شما از 5s راضی هستید ؟

مريم آ در تاریخ : 1393/4/27

سلام دوستان. من يه ايفون ٥ اس دارم. هر كاري ك ميكنم نميتونم اينترنت سيمكارتمو فعال كنم.لطفا اگه ميشه بهم بگين چيكار بايد كنم.ممنون!!

far z در تاریخ : 1393/4/26

پرهام جان بسیار زیبا نوشتی.
خوشحالم دوستان مطلعی مثل شما هم هستند.
متاسفانه تا بحث تعصب رو یه برند خاص هست، این جور حرفهای منطقی جایی در این نظرات نداره. البته نه برا همه.
اما یه نکته ای رو باید مشخص کنم:
یکی از اولین گوشی هایی که از رم lpddr3 استفاده کرد اس4 سامسونگ بود. البته با فرکانس 800 مگاهرتز.
اما یکی از اولین lpddr3 ها با فرکانس 933 مگاهرتز نوت3 مدل اگزینوس بود. البته این رم ها دو کاناله 32 بیتی هستند. نرخ انتقال داده برا این گوشی 14.9 GB/s هست
اسنپ 800 هم فرکانس رمش 800 مگاهرتز بود، اسنپ 801 فرکانسش 933 مگاهرتزه.
برای آیفون 5 اس، رم 1 گیگ lpddr3 با فرکانس 1333 مگا هرتز استفاده کردند و 64 بیتی، البته تک کاناله. نرخ انتقال داده برا این رم 21.3 GB/s هست.
از نظر تکنولوژی حساب کنی، به خاطر فرکانس بیشتر و 64 بیتی بودن، رم آیفون بازده نسبتا بهتری داره.
------
البته اون کاربر محترم منظورش اینا نبود. چون کلا رم گوشیای اندرویدی رو lpddr2 در نظر گرفته بود.

mohammad s در تاریخ : 1393/4/26

سلام دوستان
خواهشا جوابمو بديد...
ميخواستم بدونم گوشي موقع شارژ يكم داغ ميكنه و اين طبيعيع؟؟؟

reza A در تاریخ : 1393/4/26

با سلام خدمت دوست عزیز
به نظر من فرصت کار کردن با اپل 5sرا از دست نده چون اپل 6 هم معلوم نیست تا پایان شهریور هم به بازار بیاد . در ضمن اولش خیلی گران باید بخریی و لی معطلش نکن امروز اقدام کن چون فردا دیر هستش.....

eisa z در تاریخ : 1393/4/26

سلام به همگي
يه سوال داشتم
ميخوام گوشيمو جيلبريك كنم ولي شنيدم اگه ota آپديت كردي مشكله .من آپديت آخري رو با خود گوشي انجام دادم حالا باس چيكار كنم البته گوشي رو دسته دو گرفتم آپديت قبلي رو نمي دونم چطور انجام دادن لطفا راهنمايي كنيد ...ممنون ميشم

Alireza R در تاریخ : 1393/4/26

سلام
دوستان من می خام ایفون بخرم بعد می خواستم ببینم قیمت این ایفون 6 که می خاد بیاد چند تومن می شه توی بازار ایران ؟
به نظرتون کدوم رو بخرم؟
از ایفون 5s راضی هستید؟
ممنون می شم

مهدی ا در تاریخ : 1393/4/26

یه سوال داشتم: منظور از اینکه تو مشخصات گوشی که میگه iccid-LLAچیه؟؟؟
در ضمن میخام بدونم که سایز یه عکسی که با این گوشی میگیرن بطور متوسط چند مگابایته؟

edris n در تاریخ : 1393/4/26

گوشی خوبیه ولی مشکل کوچیک بودن صفحه در ایفون یه مشکل بزرگه همه چیز جز باتریش عالیه ولی این گرافیک رو باید روی یه صفحه 5 اینچ به بالا تجربه کرد سنسور اثرانگشت هم یه ذره انگشت خیس شه یا عرق کنه یا هر چی دیگه باز نمیشه تا وقتی که سنسور رو پاک کنی

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/25

بحث کل کل نیست دوست عزیز. حالا سایر دوستان رو نمیدونم. ولی من خودم صرفا یا کسی سوالی پرسیده در زمینه انتخاب گوشی که من یه بررسی واسش میکنم یا اینکه دوست محترمی اطلاعات غلطی رو میده که وظیفه خودم میدونم اطلاعاتشون رو تصحیح کنم. این مساله کل کل از اینجا نشات میگیره که دوستانی به هر دلیلی که من اسم نمیذارم روش نمیخوان یه سری چیز ها رو قبول کنن.
مثلا دوست بزرگوارمون میاد در خلال برتری های آیفون وجود فلاش دوگانه رو بیان میکنه. دوستان هم میان میخونن و میگن آو عجب چیزی زده اپل. ایرادی نمیگیرم شاید ایشون نمیدونه که تکنولوژی فلش دوگانه رو نوکیا از سال 2009 توی گوشی ها ان 900 یا ان 97 مینی استفاده کرده و نوکیا مدت هاست که در زمینه دوربین از تکنولوژی های دیگری هم استفاده کرده که اپل هنوز استفاده نکرده. pure view یا استفاده از فلش زنون یا لنز کارل زایس یا ذخیره عکس ها به صورت raw file یا زوم 4 برابر بدون افت کیفیت یا لرزش گیر اپتیکال که البته سایر برندها هم الان دارن استفاده میکنن ولی شروع کنندش نوکیا بود در ثانی باز هم اپل تا الان لرزش گیر اپتیکال نذاشته روی گوشی هاش. یا مثلا میاد میگه آیفون 5 اس تنها گوشی ایه که رم ddr3 داره استفاده میکنه. میگم بنده کسی رو متهم نمیکنم. فرض رو بر این میذارم که دوست خوبمون که این حرف رو زدن نمیدونن که ام8 اچ تی سی و اس5 سامسونگ و زد2 سونی همگی از رم ddr3 دارن استفاده میکنن. یا مثلا یه مقایسه از پایه اشتباه در زمینه شارژدهی گوشی ها میکنن و به این نتیجه میرسن که اپل شارژ دهیش بهتره. یا مثلا از تولید کم آلاینده در تولیدات اپل صحبت میکنه ولی اشاره ای به این موضوع نمیکنه که تولیدات اپل تقریبا همشون از نظر میزان SAR وضعیت خوبی هیچوقت نداشتن و تولیدات سایر شرکت ها خیلی خیلی از این نظر وضعیت بهتری دارن. یعنی دوست خوبمون حرارت رو آلاینده تلقی میکنن ولی امواج بسیار مضر تلفن همراه که الان همه ی پزشک ها خطر جدیش رو برای سلامتی بیان کردن و دیگه خودمونم با دیدن اینهمه کلیپ های متنوعی از آتش گرفتن بنزین یا پختن ذرت با گوشی موبایل میدونیم که چقدر این امواج مضر هستن رو آلاینده نمیدونن. نمیدونم چرا با وجود ساختن یه کالایی که از نظر پزشکی ضرر چندین برابری به سلامت ما وارد میکنه باز هم عده ای میگن اپل به مشتری احترام میذاره وسامسونگ رو بخاطر زدن گوشی پلاستیکی میگن به مشتری احترام نمیذاره ولی نمیدونن که سامسونگ روی سلامت شما کار کرده با پایین اوردن شاخص جذب اشعه. یا اون بحث مدیریت سخت افزاری و استفاده بهینه از منابع سخت افزاری در اندروید 4.4 با رونمایی از ران تایم آرت مشکلات سری های قدیمی اندروید برطرف شده و الان ایراد گرفتن از تولید حرارت یا مصرف شارژ یا لگ داشتن و هنگ کردن در تولیدات جدید اندرویدی بی معنیه. مثل این میمونه که من بیام بگم ios نوتیفیکیشن بار نداره! خب این مشکل مال قبلنا بود و الان دیگه ایراد گرفتن از نداشتن نوتیفیکیشن بار ios معنایی نداره. شرکت ها مشکلات خودشون رو برطرف میکنن. ما نباید اطلاعات گذشتمون رو بدون تجدید نظر هر زمانی بیانش کنیم.
به هر حال بنده خودم رو عرض میکنم کسی رو متهم نمیکنم. ولی در جاهایی که دوستان اطلاعات اشتباهی رو بیان میکنن من سعی میکنم اطلاعات صحیحشو بگم و مطلب رو اصلاح کنم. منتها طبق یه قانون نانوشته که چیزی که من دارم بهترینه این جور حرف ها نه فقط توی این پیج همه جا مقبولیت آن چنانی نداره و شروع میشه به تولید چیزی که شما اسمشو میذارین کل کل. چیزی که بنده و امثال بنده مقصرش نیستیم.
موید باشید.

نیما د در تاریخ : 1393/4/25

امیر اقا میخواستم بدونم میشه الان 7.1.2 رو ب7.0.4 یا حتی 7.1.1 برگردوند
هر راهی هست بگید ک مصرف باتری داغونم کرده

بهنام ح در تاریخ : 1393/4/25

با سلام دوستان عزیز گوشی ایفون گوشی تلفن همراه بمعنی واقعی کلمست بسیار سریع همه کارها رو همزمان انجام میده هنگ و لگ در هیچ شرایطی ازش ندیدم بسیار سریع در ابزار همراه خیلی ضروریه عکس سریع از یه صحنه خاص و یا مکالمه با اسکایپ و مکالمه با گوشی و بازی و نت گردی و ده تا کار همزمان انجام میشه بدون هیچ هنگی عجیب نیست واقعن عجیبه بنظرم خیلی گوشی خوش دستی هست ... همون روانی و سرعت این توشه بسیاری برنامه کاربردی به بهینه ترین حالت سازگاری و مطمئن از هر نظر بسیار تاییدش میکنم معایبشم بگم حجم کم هاش اگه اهل بازی و موسیقی باشی اذستت میکنن هی باید بریزی روش و پاکشون کنی چون جا کمه رو شونزده بخصوص و صفحش برا خوش دستی بعنوان گوشی عالیه ولی نت گردی و مطالعه چشم رو خسته میکنه شارژش نیمه سنگین یه روزه وقتی میری توی گوشی نمی فهمی چند ساعت گذشته این رو بارها لمس کردم نوعی جادو داره از این نظر گوشی خوبی نیست و انسان رو بدجور سرگرم میکنه ...
والسلام

شیردل ق در تاریخ : 1393/4/25

سلام واقعا چه جانانه برتری ایفون5 اسوبیان فرمودین وظیفه دانستم که ازجنابعلی تشکر نمایم حدودشش ماه گوشی ایفون 5 اس دارم 52 سال سن دارم تاکنون هیچ وسیله ای به اندازه این گوشی بمن لذت نداده جاداره به روح استیوجابز رنده یاد درودبفرستم ودست مریزا به شرکت اپل

نیما د در تاریخ : 1393/4/25

من دستی اپدیت زدم ب 7.1.2 و ی بار هم ریست کردم اصصصلا فایده نداره
چیزی تغییر نمیکنه جز مصرف باتری ک ب شدت زیاد شده
با دیتای گوشی هر 3 دقیقه 1 درصد کم میشه و این ینی فاجعه

reza021 m در تاریخ : 1393/4/24

آقا امير ي ايميل به من ميدين يا اگه ميشه با ايميلم تماس بگيرين خيلي ممنون
reza_0921@yahoo.com

niki t در تاریخ : 1393/4/24

یه سری نظرا رو خوندم
آقای "محسن خ",بخش نظرات برای اینه که اونایی که از این گوشی استفاده میکنن تجربه هاشونو از کار باهاش تعریف کنند و به سوالای هم دیگه جواب بدن و به هم کمک کنن,یه سری ام مثله شما نقدش کنن بگن خوبه یا بده,نظرهاتونو نشمردم اما مطمئنم لااقل 10 تا نظره بسیار طولانی گذاشته بودید وجواب طولانی گرفته بودید,اونایی که اینجا صحبت میکنن 99.9 % از آیفون راضی ان اینجان که به همدیگه کمک کنن,جواب شما رو هم که دادن ولی خوب شما بازم حرف خودتو میزنی,بابا باشه اصن آیفون بد,شما از گوشی آیفون خوشت نمیاد به خاطر همه ی دلایلی که اوردی قبول,نظرتم گذاشتی که کسی خوند ببینه اگه با شما موافق بود اشتباه نکنه وگوشی ای که به دردش میخوره رو بگیره,دیگه این کش دادنه چیه دیگه؟
خسته شدیم.اینجا شده کل کل به جای سوال وکمک کردن.
هرکی قرار بوده بخونه وببینه نظراتتونو,خونده ودیده وتصمیمشم گرفته ...

mmmgmmm m در تاریخ : 1393/4/24

قابل توجه این دوست عزیز و افرادی که بدون آگاهی حرف میزنند این گوشی و آیفون 5 را هم استیو جابز طراحی کرده بود اگر شک داری پروژه next two iphonesرا جستجو کن

shayan h در تاریخ : 1393/4/24

سلام ب همه دوستان عزيز ي سؤال اشتم.من ايپد اير دارم ميخواستم بدون ميشه أفيون ٥اس ام رو با شارژر ايپد شارژ كنم يا نه؟؟؟؟

نوید آ در تاریخ : 1393/4/23

سیستم عامل: خوبه فقط بستگی به کاربرش داره
گرافیک: تمامه بازیهایی که براش میاد رو بدونه مشکل با بالاترین گرافیکش اجرا میکنه
باطری: نشده اسمارت فونی ببینم که بیشتر از یه روز کار کردن باطریش جواب بده
بدنه: بدونه کاور صد در صد لبه هایه گوشی بعد از یه مدت تو دست بودن دچاره خشهای کوچیک و جایه ضربه میشه
صفحه نمایش: با وجوده گوریلا گلس بودن بازم بدونه محافظه صفحه نمایش خطهایه ریز برمیداره
دکمه ها: گوشی نو میگیری دکمه Home رو پشته سره هم بزنی تق تق میکنه خرابیه دکمه لاک اسکرین یکی از شایع ترین خرابی هاست تو گوشیهایه اپل
اسپیکر: قدرته صداش خوبه ولی اسپیکرش یکیه که پایین سمته چپه که موقع گیم یا فیلم دستتون بی اختیار جلوش رو میگیره

الانم که گوشیه اپله جدیدم بعد از سه ماه دچاره مشکل شده و با آجر فرقی نداره

Mohammad A در تاریخ : 1393/4/23

منم همین رو تو نظرات قبلی گفتم و میخواستم اطلاعات بقیه دوستان بیشتر بشه،همچنین توی این بحث ها اطلاعات تازه ای راجع به گوشی ها نصیبم شد که خیلی برام مفید بود.

Mohammad A در تاریخ : 1393/4/23

منم همین رو گفتم مقایسه ی دو محصول با سیستم عامل متفاوت کار دشواریه.
کاملا هم با نظرت هم راجع به بسته نبودن ios موافقم.

ABBAS A در تاریخ : 1393/4/23

با سلام:
اگه اپل آیدی داری که با خود گوشی و نرم افزار آیتونز میشه. روشش در سایت های مختلف گفته. اگر نداری (که بهتر داشته باشی) با itools و tungbo میشه. برنامه های کرک شده رو هم که میشه با آیتونز ریخت.
به نظر بنده، اپل آیدی بساز و با آیتونز کار کن. برنامه های کرک شده رو هم با همون نصب کن. خیلی سراغ نرم افزارهای دیگه نری بهتره.

موفق باشید

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/22

والا بنده هم بارها گفتم که گوشیهای اندرویدی هم درصورت نصب نکردن برنامه کرک شده هنگ نمیکنن. شما هم که با تانگبو برنامه میریزید میگفتید که در صورت دانلود از استور با مشکل کرش مواجه میشید. شما هم اطلاعات ناقص نده. من کار نکردم ولی از دوستان مطلع زیاد شنیدم. آیا شما هم شنیدید از کسی که با وجود نصب برنامه اوریجینال با چنان مشکلاتی روبرو بشه در سایر سیستم عاملها؟آیا شما با یه گوشی اندرویدی کار کردید که روش برنامه کرک شده نصب نشه و هنگ کنه؟
من سوال اولم رو هدف دار پرسیدم رضا جان. میخواستم صحبت شما رو نه رد بلکه تکمیل کنم به این صورت که هر سیستم عاملی رو اگه ازش درست استفاده کنی مشکلی واسش پیش نمیاد.
متاسفانه یه سری از دوستان حتی حاضر نیستند برابری رو برتابند و اصرار بر برتری دارند. هرجا هم ما گفتیم برتری نیست برابرند حاضر نیستند قبول کنند که برابرند. ایفون نکات مثبت قابل توجهی داره. دوربین خوب. کیفیت بدنه خوب. سایز مناسب و ارگونومی خوب. کیفیت ال سی دی خوب. روونی. کیفیت استور و خیلی چیزای دیگه. منتها گویا بعضی دوستان خسته نمیشن از اینکه ویژگیهای خوب رو با نام برتری یاد کنند. شاید هم واقعا نمیدانند. به هر حال ما امیدواریم همه خوب باشند.

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/22

حالا من البته جایی چنین تعابیری رو نشنیدم. اندروید در نسخه های قبلیش تا 4.3 از ماشین مجازی دالویک بعنوان موتور پردازشیش استفاده میکرد. دالویک یک ران تایم از نوع JIT هست. این ران تایمها بخشی از کدها رو در لحظه فراخوانی توسط کاربر اجرا میکنن. ولی ران تایمی که ios و وینفون استفاده میکنن از نوع AOT هست و تمام کدهای مورد نیاز رو اجرا میکنه قبل از فراخوانی. و وقتی کاربر درخواست اجرای کاری رو میده دیگه پردازشی انجام نمیده. بلکه پردازشهایی رو که قبلا انجام داده رو فقط نمایش میده. طبیعتا این یعنی روونی و سرعت عمل بیشتر. اندروید در نسخه 4.4 از ران تایم ارت که از نوع AOT هست استفاده کرده و در اندروید ال کلا دالویک رو برداشته. پس خواهش میکنم از دوستان که طبق اطلاعات گذشتشون نتایج مقایسه هاشون در گذشته رو در مورد پرچمدارهای اندرویدی 2014 هم تعمیم ندن ....
موید باشید.

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/22

امیرجان من ازتون خواهش دارم که با منطق صحبتهای بنده رو رد کنید. چون بالاخره دانش من هم کامل نیست و میام توی این پیجها دانش خودم رو هم کاملتر کنم.
ایفون شما کیفیت ال سی دیش پایینتره. اندازه نمایشگرش کوچکتره. بله قبول دارم که سیستم عاملش هم سبکتره البته در برابر ورژنهای قدیمی اندروید نه 4.4 به بعد ولی در مقایسه با ویژگیهای نمایشگر خیلی تاثیرش کمتره دوست من. من دلیلشم اوردم. اندروید با ران تایم دالویک گوشی من نهایت 10,11 درصد از میزان مصرف شارژ رو در اختیار داره. گوگل در 4.4 ران تایم ارت رو گذاشت که نحوه کارکردش مشابه موتور پردازشی ios هست و ادعا کرده که 26 درصد در مصرف شارژ صرفه جویی شده. حالا حساب کن 26 درصد از اون 10 درصده چه قدر کمه؟شارژدهی مناسب ایفون بخاطر کیفیت پایینتر نمایشگرش و اندازه کوچکترشه. واقعا افتخار نیست که بگی ایفون با باتری 1500 از فلان گوشی با باتری 3000ی بهتره شارژدهیش. واقعا خنده داره چون تمام گوشیهایی که مورد مقایسه شما هستن مصرف بالایی بخاطر نمایشگر بزرگتر و باکیفیت تر دارن. گوشی بزرگتر باتری بزرگتر و مصرف بیشتری داره و اینا همو خنثی میکنن. واسه همین رنج شارژدهی اکثر گوشیها با کمی بالا پایین مشابهه. بعدشم در مقایسه شارژدهی باید پارامترهای مختلفی بررسی بشن. نوع برنامه های نصب شده از لحاظ میزان سلامت نرم افزاری خیلی مهمه. در ثانی بالفرض هم که ایفون شما تو وب گردی برتر باشه توی مکالمه, استندبای, پخش فیلم, پخش موزیک و چیزای دیگه هم باید بررسی بشن. قرار نیست یه گوشی تو همه پارامترها برتر باشه. همه میدونیم که ایفون تاک تایم و موزیک پلی تایم پایینی داره. حالا من بیام با یه گوشی دیگه تست پخش موزیک انجام بدم و بگم ایفون باتریش ضعیفه درسته؟مسلما نه و باید همه پارامترها با هم مقایسه شن. پس مقایسه شما از پایه اشتباهه. خوشبختانه سایتای معتبر قبل از شما این مقایسه رو کردن و نتیجتا زد2 از نظر دوام باتری برتر از ایفون شما بوده طبق بررسیهای معتبر. 89 ساعت دوام زد2 در برابر 54 ساعت دوام ایفون 5اس در تست صحیح و منطقی نتیجه ی gsmarena است که میتونید در پیج گوشیهاشون ببینید.
در مورد تولید حرارت حرفتونو قبول دارم. ولی تا اندروید 4.3. در نسخه 4.4 که الان تا 4.4.4ش هم اومده این مشکل برطرف شده. البته من که همونقدرشم احساس نکردم. چون من یه گوشی 2 هسته ای وینفونی هم دارم. یه 4 هسته ای اندرویدیم دارن. تفاوتی از نظر میزان تولید حرارت احساس نکردم. شاید شما با گوشیهای خاصی فقط کار کردید. نمیدونم. ولی اندروید مثل ios نیست. روی هر گوشی ای یه جور پیاده سازی میشه و عملکرد متفاوتی صرف نظر از سخت افزارش ایجاد میکنه. اگه اس4 گوشی خوبی از آب در نیومد ربط به ضعف کاری سامسونگ داره نه گوگل. واسه همین من اعتقاد دارم که افراد عادی سیستم عامل بسته بیشتر مناسبشونه...
موید باشید.

Saeid S در تاریخ : 1393/4/22

سلام دوستان ميشه لطف كنيد يه ابل آيدي برا من بسازين
خودم نميتونم بسازم
لطف ميكنيد واقعا

ABBAS A در تاریخ : 1393/4/22

با سلام:
آپدیت که میشه فقط جیل میپره ولی در عرض یک ماه جیل واسه آپدیت بعدیش میاد. بحث فقط آپدیت نیست. بنده بازی های مشابهی رو در پرچمدارای اندرویدی و آیفون 5 و 5اس انجام دادم. خداییش آیفون خیلی رونتر بود. 9 ماه آیفون 5 داشتم و یکبار هم هنگ و کندی و ریبوت و ..نداشت. دوستان میفرمایند عمر باطریش کمه. بله ولی با ظرفیت حدود 1500 میلی آمپر 1 روز کامل باباشو دربیاری دوام میاره. بنده لومیا 1520 داشتم که دو روز دووم میاورد و گوشی خوبی هم بود ولی خوب با باطری 3400 میلی آمپری. همین آیفون 1500 میلی آمپری در استفاده معمول 2 روز بیشتر دوام میاره. خوب البته در کل سلیقه ای هست. بنده همین الان اچ تی سی وان و آیفون 5 اس دارم. هر دو خوبند ولی آیفون رو 10 مرتبه بیشتر می پسندم شاید سلیقه بنده بده!!!

Arsenologist _ در تاریخ : 1393/4/22

اگه بین داغ شدن و گرم شدن تفاوت قائل بشیم، گرم شدن آیفون طبیعیه و همشون تا حدی گرم میشن خصوصا موقع شارژ و یا کار با دوربین. ولی داغ شدن طبیعی نیست. و اگه دستگاه گرمای زیادی تولید میکنه باید بررسی بشه. ضمن اینکه همیشه توصیه میشه موقعی که دیوایس در حال شارژ هست از اون استفاده نکنید

abolfazl s در تاریخ : 1393/4/22

سلام بچه ها كسي مي دونه چرا وقتي توي گوشيه 5 اس picture را به contact اد add مي كني و اون شماره زنگ ميزنه عكسش كوچيكه و تمام صفحه عكس نمي ياد؟ ممنون

امیر ق در تاریخ : 1393/4/22

دمای هوا اینروزا بالای 30 درجه هست
برخی جاها بالای 38 درجه ... طبیعی
هست و جای نگرانی نیست. موقع شارژ
یکم پشت گوشی (باتری) گرم میشه و
اگه هوا هم این مدلی باشه بیشتر حس
میشه. جای نگرانی نیست. من معمولا
محل کارم همیشه دیوایسم زیره کولر هست
و همیشه زیر کولر شارژش میکنم.
به سلامت باتری کمک میکنه.

امیر ق در تاریخ : 1393/4/22

ایفون 5s گوشی هوشمندی هست که از پردازنده 1.3 گیگا
هرتزی دو هسته ای تحت معماری 64 بیتی (تنها گوشی
هوشمندی که فعلا از این پردازنده استفاده کرده) استفاده
میکنه و همچنین تنها گوشی هست که از رم 1 گیگا بایتی
DDR3LP استفاده میکنه ( دوستان خوب و طرفداران اندروید
حتما به این نکته واقف هستند که عملکرد رم DDR3 دقیقا
دو برایر رم LPDDR2 هست ( بعبارتی ساده تر رم 1 گیگ بکار
رفته در ایفون 5 اس عملکردی شبیه رم 2 گیگ DDR2داره.
و همچنین تنها گوشی هست که از GPU (پردازنده گرافیکی)
powerVr G 6430 سری ششم استفاده میکنه ...

دریچه لنز به 2.2f و حسگر تصویرش 15٪ افزایش پیدا کرده
و در نتایج تست بنچمارکها از خیلی پرچمداران 13 مگا پیکسلی
بالاتر عمل کرده و همچنین فلاش آیفون ۵S مجهز به دو(LED)
به رنگ های سفید و زرد کهربایی هست ..

پس فعلا همه به این مطلب اذعان دارن که سخت افزار بکار
رفته در ایفون 5اس فعلا بهترین و با کیفیت ترین سخت افزار
هست و نتایج تست بنچ مارکها دلیلی محکم بر این ادعای
اپل هست ... از این دلایل بهتر ، تجربه کار دوستان اپلی با
دیوایس هست که همشون اعتراف میکنن پر سرعت ترین
دیوایسی هست که تاحالا باهاشون کار کردن و به فرامین
واکنشی بسیار بسیار سریع داره ....

در مورد ادعای دوستانی که میگن ios سبک هست ... به زبان
خیلی ساده : دوست خوبه من ، سیستم عامل موبایلی ،
واسطه ای بین سخت افزار و کاربر (من و شما ) هست. این
سیستم عامل ( ios یا android
یا Windows mobile یا غیره ... ) طراحی و توسعه داده شده که
فرامین من و شما رو اجرا کنه.پس وقتی هم ای او اس و هم
اندروید جفتشون هم یه بازی اچ دی و بسیار سنگین رو بدون
باگ و لگ و کندی برای من و شمای کاربر بخوبی اجرا میکنن ،
سبک بودن و سنگین بودن دیگه اینجا بیمعنی میشه...
اینجا فقط تنها چیزی که مطرح میشه ، استفاده بهینه از منابع
هست. مصرف کمتر انرژی و در نتیجه تولید کمتر انرژی (گرما) ...
همونطور که قبلا هم گفتم، توسعه دهندگان و طراحان اندروید
هم به این نتیجه رسیده اند که اندروید با رم 512 هم بالا بیاد و
همچنین در اندروید ورژن L میخوان مصرف باتری رو بشدت پایین
بیارن. پس نتیجه میگیریم که همه دارن روی به سبک کردن
سیستم عامل خود و در نتیجه مصرف کمتر انرژی روی میارن ...

برخی دوستان دارن دیوایسهای تولید شده 2014 رو با دیوایس
ایفون 5اس (تولید 2013) مقایسه میکنن که اصلا کار پسندیده
ای نیست و باید منتظر باشن تا ایفون 6 بیاد تا ببینیم خدا چی
میخواد ...

من از همه دوستان دعوت میکنم به حفظ ارامش و
اینکه یکم واقع بین باشن و باهم دوست باشن...

Tirip.Bahal@Yahoo.Ca

الهـــــــــــــــــــــــــه ص در تاریخ : 1393/4/22

سلام

Iphone 6 دقیقا چه تاریخی وارد بازار ایران میشه؟

قیمتش چقدره ؟

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/22

من هم بارها گفتم که گوشیهای اندرویدی اگه برنامه کرک شده روشون نصب نکنید هنگ نمیکنه. شما هم اطلاعات اشتباه ندید لطفا.
شما که با تانگبو برنامه میریزید میگفتد که اگه از استور اپل برنامه بریزید کرش میکنه.

far z در تاریخ : 1393/4/22

دوست گرامی.
نیاز به سخت افزار رو سیستم عامل تعیین میکنه.
وقتی تو ios پردازش پس زمینه ای وجود نداره، و سیستم مولتی تسکینگش هم بسیار متفاوت هست با اندروید وضمنا با اجرای یه برنامه کل منابع سخت افزار معطوف اون میشن، نه نیاز به cpu قویتر هست و نه رم با ظرفیت بیشتر.
هر موقع مولتی تسک مثل اندروید رو ios داشت اونوقت ببینیم چجوری رم 1 گیگ براش جواب میده!
ضمنا استفاده از هسته های بیشتر به معنای بهبود عملکرد برنامه های اجرا شده نیست. بسیاری از برنامه ها تو خود ویندوز هم نهایتا از دو هسته به طور همزمان استفاده میکنن. اندروید هم همینطوره.
پس تو اینجور استفاده ها دو هسته با معماری بهتر میتونه خیلی موثر باشه.
درسته سی پی یو a7 دو هسته پردازشی با کلاک 1.3 داره، اما معماری بسیار بهینه ای داره. کش L3 تو این چیپ با ظرفیت بالا وجود داره که برا اولین بار هست که برا گوشی استفاده میشه.
نوع معماری پردازنده بسیار مهمتر از کلاک و تعداد هسته های اونه. و مهمتر از همه نیاز سیستم عامل که آیا به این تعداد هسته و کلاک بالاتر نیاز داره یا نه.
-----
پس تا اینجا میبینیم که آیفون کاملا نیازش با این دو هسته و 1 گیگ رم برطرف میشه. دلیلی وجود نداره که هزینه بیشتری برا چیزی که استفاده نمیکنه رو پرداخت کنه.
میمونه مساله بازی. تو بازی هم مهمترین فاکتور چیپ گرافیکی هست. گرافیک a7 کاملا از نظر قدرت در حد قویترین چیپ های گرافیکی گوشی های اندرویدی هست.
رزولوشن پایین صفحه این گوشی هم باعث میشه که با این چیپ قدرتمند به بهترین شکل بازی رو اجرا کنه. هرچند گوشیهای پرچم دار اندرویدی هم قادر هستن که این کارو به بهترین شکل انجام بدن.
---------
مصرف باتری هم بیشتر به خاطر صفحه نمایشه. هر چقدر هم سیستم بهبود پیدا کنه، تاثیر چشمگیری نمیتونه تو مصرف باتری داشته باشه.
---------
همه راهها تو ios بسته نیست.
اما از نگاه فنی و تخصصی، ios بسیار بسته تر از اندروید هست. این بسته بودن وقتی به عمل میرسه تو بعضی چیزای کاربردی نمود پیدا میکنه و کاربر اونو حس میکنه. ولی باهاش کنار میاد.

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/22

این مقایسه ها تا توی سایتهای معتبر تحت شرایط مشابه انجام شده و نتایجشم اعلام شده. طبق همین نتایج باتری ایفون 5 اس مشابه سایر گوشیهاست. تست باتری که فقط وبگردی نیست که. مکالمه و تماشای فیلم و وبگردی تحت اونم شرایط خاص هست. نتایج دوام باتری گوشیها هم توی سایت gsmarena هست. نیازی به مقایسه من و شما نیست.
من برای شما مدرک اوردم. توی انالیز باتری گوشی خود من زده که پردازشهای اندروید 10 درصد شارژ مصرفی رو به خودش اختصاص داده. من نمیدونم شما چرا بدون دلیل اوردن حرف منو رد میکنید. میخوای اسکرین شات بذارم که متوجه شی اندروید حتی با وجود سنگینیش که در نسخه جدید دیگه برطرف شده باز هم درصد کمی از میزان شارژ رو مصرف میکنه؟
اندروید سنگین هست تا نسخه 4.4. شما لطف میکردید ران تایم زد2 ه رو میذاشتید روی ارت و بعد تست میگرفتید.
ولی یه حرفت عجیب منو دگرگون کرد. شما داری از مصرف انرژی کم و تولید الاینده صحبت میکنید ولی هیچوقت نیومدی بگی گه تولیدات اپل از نظر میزان جذب اشعه هیچوقت شرایط مناسبی نداشتن و ضرر بسیاری رو به سلامتی وارد میکنن. بعبارتی شما دو تا ایفون با هم داشته باشی تو خونه عملا سلامتی خانواده شما طبق معیارهای جهانی به خطر میفته. میتونی در مقایسه میزان سار ایفون 5اس رو با ام8 مقایسه کنید تا متوجه تفاوت بشید و البته ان شا الله نظرتون در مورد الاینده ها کمی تغییر کنه.
موید باشید

far z در تاریخ : 1393/4/22

اینکه کدوم گوشی و سیستم عاملی خوب هست، رابطه مستقیم با نیاز آدما داره.
الان تو خونه ما همه آیفون دارن، از 3gs بگیر تا 5s. منم آیفون رو تونستم فقط 10 روز نگه دارم.
کسی که نیازش از گوشی، ریختن چهار تا برنامه اینترنتی و بازی هست، یه دیکشنری و امثال این، آیفون به بهترین شکل نیازش رو برطرف میکنه.
هدیه آیفون به کاربراش سرعت بالا ست. اما در مقابل این سرعت بالا بسیاری از محدودیت ها رو گذاشته جلو پاشون، از نداشتن قابلیت انتقال قابلها با بلوتوث یا کابل otg بگیر تا نبود امکان تغییر و شخصی سازی سیستم عامل به صورت دلخواه.
ما انسانها تابع شرایط هستیم. وجود محدودیت ها رو قبول می کنیم و باهاش میسازیم. شما یه انسان شهری رو ببر به یه روستای زیبا، از زیباییش لذت میبره، دلش برا امکانات شهر تنگ میشه، اما خودش رو با طبیعت اونجا وفق میده. حالت برعکسش هم میتونه اتفاق بیفته.
جدی ترین ایراد آیفون که نمیشد با راه جایگزین حلش کرد، صفحه نمایش کوچک اون برای زمانه حاضر هست. تو دنیایی که ابزار قابل بخش عمده ای از زندگی رو به خودش اختصاص داده، صفحه نمایش 4 اینچ جوابگوی این نیاز نیست.
من پارسال هم تو بخش نظرات یه سایت دیگه گفته بودم که این یه ضعف بزرگ هست. مدیران اپل هم هر چند دیر، اما پی به این ضعف بردن و آیفون های بعدی نشون دهنده اینکه اونا هم از اهمیت این موضوع باخبرن.
حالا عده ای میان میگن بهترین سایز همین 4 اینچه. اگه بهترین بود، هیچ وقت تغییر نمیکرد. وقتی تغییر میکنه یعنی بهترین نبوده.
---------------
در طرف مقابل اندروید قرار داره. اندروید تونسته با تکامل تدریجی خودش، بسیاری از مشکلات رو برطرف کنه. الان از نظر سرعت سیستم عامل و اجرای برنامه ها بسیار بهبود پیدا کرده. و میشه گفت تفاوت آنچنانی با ios نداره.
مشکل هنگ به طور کل وجود نداره. اگر هم وجود داشته باشه، به خاطر نصب برنامه های کرک شده هست.
مشکل تاخیر یا همون لگ هم به اون صورت دیده نمیشه. مگر در موارد بسیار خاص. اونو هم اگه کاربلد باشن دوستان میدونن دلیلش چیه.
یه نکته بسیار مهم اینکه، این اختلاف ناچیز تو سرعت دو سیستم به دلیل اختلاف سطح افکت ها و دسترسی ها تو گوشی هست که اختلاف زیادی با ios داره.
بالاخره داشتن امکانات بیشتر بهایی هم داره که باید پرداخت بشه.
از نظر مصرف انرژی، ios با بستن سیستم عاملش باعث شده برخی بهبود ها به وجود بیاد. اما همونطور که دوستمون پرهام اشاره کرد، عمده مصرف باتری صفحه نمایش هست. که دو عامل اندازه و رزولوشن تاثیر بالایی رو این میزاره. آیفون بعدی باتریش بزرگتر میشه، اندازه و رزولوشن صفحه بیشتر میشه، پس انتظار نمیره که خیلی مصرفش بهبود پیدا کنه.
--------
یه گریزی هم به ویندوز فون بزنم. این سیستم هم بسته هست. از نظر سرعت بسیار خوبه. اما فراموش نکنیم که اساس این سیستم گرافیکی نیست. کاشی های زنده به هیچ عنوان قابل قیاس با افکت های گرافیکی و ویجت های اندروید نیست. برا همینه که هم مصرف باتریش بهتره و هم سرعت بیشتری داره.
باتری 1520 بی جهت نیست اینقدر دووم میاره.
-------
پس بهتره اول نیازمون رو بشناسیم، دوم مزایا و معایب سیستم عامل ها رو بشناسیم، سوم امکانات خاص هر گوشی رو در نظر بگیریم تا خریدمون رضایت بخش باشه.
------
خوب مطلق نداریم. این ماییم که میگیم کدوم خوبه.

محسن خ در تاریخ : 1393/4/22

سلام
اینکه شما حرفای من رو تایید نمیکنین قابلا درک و من به نظر شما احترام میزارم اما ...
اینکه میگین بحث سر تکنولوژیه که آمریکا از آسیا جلوتره ، دقیقا کجای تکنولوژی مدنظر شماست ؟
در رابطه با گوشی آیفون شما دائما پردازنده 64 بیتی اون رو به عنوان برگ برنده و تکنولوژی برتر به رخ میکشین که باید عرض کنم خدمت شما دوست عزیز که پردازنده اپل موسوم به A7 محصول مشترک بین کمپانی اپل و سامسونگه
پس فکر نکنین که اپل به یک تکنولوژی فرازمینی و فضایی دست پیدا کرده
اما دلیل استفاده نکردن سامسونگ یا بقیه کمپانیهای اندرویدی از چیپ های 64 بیتی نبود سیستم عامل 64 بیتی اندرویده
در مورد رم عرض کنم که من در جواب دوستی که گفته بودن « آیفون مثل اندروید نیست که همیشه فضای زیادی از رم اشغال باشه »
اشغال بودن فضای زیاد رم رو یک ایراد اندروید تلقی کرده بودند که من موافق نبودم
بله که RAM تاثیر مستقیم روی عملکرد سیستم داره از نظر سرعت دسترسی به اطلاعات ، پهنای باند و زمان تاخیر پایین نه میزان حجم رم ، میتونه روی عملکرد سیستم اثر بذاره
ولی درکل منظور من این بود رم نیمه پر و رم خالی تاثیری روی سیستم نداره
تنها تاثیرش زمانیه که شما بخوای برنامه های بیشتری به صورت همزمان اجرا کنی یا حین مرور صفحات وب به شما این اجازه رو میده تبهای بیشتری رو مرورگرتون باز کنین
در مورد لینکی که گذاشتین برای مقایسه ای که فون آرنا یا هر سایت دیگه ای انجام میده باید بگم متاسفم که از روی اینها نظر خودتون رو میگین
مگه میشه دو تا پردازنده که روی پلتفرم های مختلف کار میکنن با هم دیگه مقایسه کرد ؟
اصلا این قیاس مع الفارقه
مثل این میمونه شما روی دوتا کامپیوتر یکی ویندوز سون یکی مکینتاش نصب کنی بعد اونارو تست کنی ببینی کدوم سیستم قویتره ؟
شما زمانی میتونی دوتا قطعه سخت افزاری رو مقایسه کنی که هر دو در شرایط یکسان و روی پلتفرم کاملا یکسان مقایسه بشن نه با دو سیستم عامل مختلف
اینجا نمیشه گفت این برتری پردازنده اپل نسبت به پردازنده گوشیهای اندرویدیه ، این فقط برتری سیستم عامل ioS به سیستم عامل اندروید رو نشون میده
ومن الله التوفیق

محسن خ در تاریخ : 1393/4/22

ضد آیفون تبلیغ نکردم دوست عزیز
همه دنیا محصولات اپل بخرن یا غیر اپل هیچ ربطی به من نداره ، مطمئن باشین من سهام دار یا بازاریاب هیچ شرکتی نیستم :))
بعدشم اینجا نیومدیم واسه طرفداری از برند خاصی
من پرسیدم من بیسواد ، میخوام بخرم
اما اینجا مشخصات این گوشی و میبینم نسبت به گوشیهای اندرویدی خب با یه حساب سرانگشتی میتونی با یه میلیون و پایین تر معادل اندرویدیش رو بخری
شماها که از این گوشی استفاده میکنین بگین چی داره که بالای دومیلیون واسش هزینه میکنین؟
در مورد فرمول تراکم پیکسلی هم بگم بله منم میدونم چجوری میشه تراکم پیکسلی یه صفحه نمایش رو محاسبه کرد اما مطلقا ربطی به بحث و منظور ما نداشت
اینکه میگین این تراکم پیکسلی خیلی هم زیاده بر چه اساسیه ؟
من خودم جاهای مختلف از تولید کننده های وسایل دیجیتال خوندم که بعضی میگن رزولوشن بالای 350 ، بعضی میگن 400 بعضی هم میگن 420 برای چشم قابل تشخیص نیست
اما اینا منبع معتبری نداره ، طبق مطالعات و تحقیقات R. N. Clark و با کمی دانش ریاضی دقیقا میشه به اعدادی تا 10 برابر این هم رسید.
*** در نور مناسب، چشم انسان مي‌تواند دو نقطه را به فاصله‌ي 0.3 دقيقه از هم تشخيص دهد. هر دقيقه يك شصتم درجه است. به بيان ديگر، اگر محيط يك دايره را 21600 قسمت كنيم، هر قسمت يك كمان يك دقيقه‌اي است. *** کره چشم افراد بزرگسال حدود 5/2 سانتیمتر قطر دارد. از کل سطح کره چشم، فقط یک ششم آن یعنی قسمت جلویی آن در معرض دید قرار دارد. ***
حالا با این فرضیات و کمی دانش ریاضی و البته با تقریب گرفتن و گرد کردن اعداد میشه حساب کرد مساحت جلوی چشم انسان حدود 1.75 اینچ مساحت داره ، که چشم میتونه 12000 نقطه رو در این مساحت تشخیص بده . اگه 1.76 رو به عدد 2 گرد کنیم میبینیم این نتیجه به 6000 نقطه در هر اینچ میرسه
که تکنولوژی امروز حتی به یک دهم این توانایی هم نرسیده
اما از اینها هم که بگذریم و همون ارقام کمپانیهای سازنده رو مد نظر قرار بدیم کمترین اون عدد 350 نقطه در اینچه که بازهم با 326 که شما گفتین کمی فاصله داره
اما شماها چون جانب دارانه صحبت میکنین میگین همین رزولوشن نه تنها عالیه بلکه از سرمون هم زیاد هست
یا دوست عزیزی گفته بود همه اندرویدیها صفحه نمایش 5 اینچ دارند که آیفون بهترین صفحه نمایش رو با مساحت 4 اینچ داره
اما همه کمپانی های سازنده میگن که بهترین سایز صفحه نمایش برای تلفن همراه 4.5 تا 5.5 اینچه که هم به اندازه کافی برای دیدن ویدئو و مرور صفحات وب و خوندن کتاب مناسب هست و همزمان اینقد کوچیکه که مشکل در دست گرفتن و حمل و نقل و جا دادن نداشته باشه
تغییر رویه اپل در ساخت نمایشگر بزرگتر در آیفون 6 هم به همین دلیله
ما اومدیم اینجا در مورد این گوشیها بحث کنیم و تجربیات خودمون رو به اشتراک بذاریم نه اینکه سلیقه شخصی رو دخیل کنیم و یا جانب دارانه قضاوت کنیم و چشم رو ، روی حقایق ببندیم
ومن الله التوفیق -_-

Mohammad A در تاریخ : 1393/4/22

iOS بر خلاف اندروید برنامه‌ها را به صورت بومی Native اجرا می‌کند، اما اندروید برنامه‌ها را در بستر نرم افزاری Framework به اجرا در می‌آورد. اما چرا این موضوع اهمیت دارد؟
اجرای برنامه‌ها به صورت اجرا در بستر نرم افزاری میزان مصرف منابع سخت افزاری را بالا می‌برد. شاید به همین دلیل است که عمر باطری اندرویدها کمتر از iOS است و به همین دلیل در سخت افزاری ضعیفتر iOS سرعت عملکردی بالاتر نشان می‌دهد. در مجموع در زمینه بهینه بودن سیستم عامل در مصرف انرژی و به کارگیری و مدیریت منابع سخت افزاری به نظر می‌رسد iOS خیلی بهتر است.
کجا همه ی راه ها تو ios بسته است مشکل شما اینجاست که با ios کار نکردی و نظرت به خاطر آمریکایی بودن اپل هست.
دوستان تو کامنت های دیگه دلایل رو بهتر نوشتن.اونا رو هم بخونید.
بعد آیفون 5 اس توی سال 2013 اومده کار درستی نیس که با محصولی که توی 2014 اومده مقایسش کنی وایسا آیفون بعدی بیاد.

mohammad m در تاریخ : 1393/4/22

سلام دوستان و اساتید خواهشا کمک کنید.من از ایفون بک آپ گرفتم و ریستور کردم گوشی رو.وقتی خواستم بک آپو ریستور کنم.به اواخرش که میرسه میگه itunes could not restore iphone because the iphone is disconnected.که یعنی گوشی قطع شده اما گوشیم کاملا وصله حتی کابلشم فابریک خود اپله.خواهشا کمک کنید.

محسن خ در تاریخ : 1393/4/22

اینو باید تو صفحه سامسونگ بپرسین
شما فقط موقع استفاده از نت سیم کارت این مشکل رو دارین یا وایفای هم اینجوریه ؟
اگه فقط مربوط به نت سیم کارت باشه باید توی تنظیمات دیتای گوشی background data limit رو غیرفعال کنین

reza021 m در تاریخ : 1393/4/21

من هزار بار گفتم با تانگبو برنامه میریزم شما اصلن باهاش کار نکردین میدونین تانگبو چیه ؟؟؟ بدون اینکه پولی بدی همه چیزو میشه باهاش تو گوشی نصب کرد ی بارم هنگ نکرده گوشیم لطفاً اطلاعات اشتباه ندین

علی س در تاریخ : 1393/4/21

سلام به همه دوستان
بچه ها من یه ماهی میشه 5اس مشکی گرفتم یه بامپر فلزی انداختم روش یه چندتا خش افتاده روش به هرکی نشون میدم میگه روش هیچ خطی نیس چون فقط وقتی جلو نور میگیری و روش زوم میشی وازنزدیک نگا میکنی معلومه هینطوری معلوم نیس بخاطر همین یخورده دلمو زده منم یخورده وسواس دارم فکرش اذیتم میکنه چیکار کنم فکرم اروم شه خیلی هم گوشیه خوشگل وخوشدستیه وحرف نداره ازش خیلی راضیم لطفا کمکم کنید ممنون

سحر م در تاریخ : 1393/4/21

سلام دوستان . من گوشیم موقعی که میزنم به شارژ و موقعی که باهاش کار میکنم داغ میکنه. میخواستم بدونم مشکل چیه؟

behzad s در تاریخ : 1393/4/21

ببخشید دوباره میپرسم ولی عجله دارم.سلام خدمت دوستان. من یک سوال دارم از کجا باید بفهمیم که گوشی پارت نامبر امریکا یا LLA هستش؟و اینکه LLA یا پارت نامبر امریکا چه فرقی داره با بقیه؟تو کیفیت ساختو این چیزا فرقی میکنه ایا؟ممنون میشم دوستانی که تو کار اپلن یه توضیح بدن واسم.مرسی

امیر ق در تاریخ : 1393/4/21

برادر
الان دنیا رو به پیشرفته و نیت و قصد سبک بودن و کمتر انرژی مصرف کردن هست...
خوبه که خودتم اعتراف داری که اندروید سنگین و پر مصرف هست.
همراه با انتشار انرژی بیشتر (گرمای ازاد شده ) . دیروز سونی اکسپریا
z2 یه خانوم که برای برنامه زدن داده بود همکارم رو تایم گذاشتیم با همکارم.
سوی z2 و ایفون 5s من ، جفتشونم از شارژ 100 درصد کامل ، شروع کردیم
به وبگردی مستمر و بازی کردن (Angry birds )... نتایج خوبی ارایه میکنم
بهتون تو دقیقا 40 دقیقه وبگردی با وای فای و بازی (تایم بازی و وبگردی دو
گوشی برابر بودن) شارژ ایفون من از 100 رسید به 62 درصد
سونی z2 هم از 100 رسید به 49 درصد !! به اضافه اینکه پشت سونی
z2 بشدت گرما رو به دست ادم منتقل میکرد .... باشه درسته صفحه نمایش
z2 پنج و دو اینچ هست.
فقط میخوام بدونی و بخودت هم ثابت بشه که سنگین
بودن و تولید گرما و انرژی زیاد ، برتری محسوب نمیشه عزیزه دله برادر ... ضعف
بزرگی محسوب میشه... من بشدت منتظر ایفون ار 4.7 اینچی و 5.5 اینچی
هستم که مطمئنا با ظرفیت باتری های بمراتب کمتر از دیوایسهای اندرویدی
پا به میدان میذارن. منتظر نتایج تست ایفون 6 با صفحه نمایشهای بزرگتر هم
باشین تا دو سه ماه دیگه تا این فرضیه غلط سبک بودن رو از اذهان به کل پاک
کنیم و تو اذهان جامعه بقبولونیم که تکنولوژی داری سوق پیدا میکنه به مصرف
سبز (مصرف انرژی کم و تولید کم الاینده ها .... )
پیروز باشی !!

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/21

خب شما که الان جیل کردید دیگه گمونم نتونید اپدیت کنید. پس 6 ماه دیگه باید اینم عوض کنید. عزیزم اگه اپدیت اولویته واست یه نکسوز5 میگرفتی وضعیت اپدیتشم خیلی خیلی از ایفونت بهتر بود.

پرهام ب در تاریخ : 1393/4/21

من حرف شما رو رد نمیکنم. بالفرض که تکنولوژی امریکا بهتر باشه یادمه دوستی اینجا چندوقت پیش گفت گوشیهای لومیا رو بخاطر وینفون بودنش کسی نمیخره. هیچکسم انتقادی بش وارد نکرد. اگه ios تکنولوژی امریکاس وینفونم تکنولوژی امریکاس. پس خواهشا انتقادهاتون رو درباره حرفهای اشتباه بیان کنید نه فقط در پاسخ به کسانی که از اپل بد میگن. این فرق تعصب و انتقاد از سخن اشتباه رو نشون میده و من فکر میکنم بیشتر تعصب باشه. چون من خودم هرجا از وینفون گفتم تو این پیج با موجی از حرفها و انتقادها روبرو شدم. درصورتیکه وینفونم تکنولوژی امریکاست به قول خودتون.

نوید آ در تاریخ : 1393/4/21

سلام آقا من هنوز مشکلم رو دارم ، گوشیم با یه تیکه آجر فرقی نداره الان تو کله بندرعباس همه تعمیرکارا جوابش کردن و دست بهش نمیزنن
گوشی خوب و عالی کار میکنه گرافیکی ترین بازی رو ساعتها اجرا کن بی مشکل کار میکنه تا زمانی که صفحه گوشی رو قفل یا همون خاموش میکنی همون لحظه دوباره دکمه Home یا دکمه بالایه گوشی رو بزنی دوباره صفحه روشن میشه بازم بی هیچ مشکل اما اگه ده دقیقه (بستگی داره بعضی مواقع دیرتر بعضی مواقع زودتر) دست نزنی و صفش خاموش باشه گوشی میره تو کما ، یه هیچ دکمه ای واکنش نشون نمیده زنگ هم بزنی در دسترس نیست و تنها راه ریست کردنه گوشی با گرفتنه دکمه Home و lock هستش بعضی مواقع واسه همون ریست کردنم ادا در میاره دادم IOS 7.1.1 رو با آیتونز از اول زدن ، نشد دادم 7.1.2 رو زدن بازم به همین صورت
باتری رو تعویض کردن بازم گوشی رفت تو اون حالت
نمیدونین چقد دارم میسوزم گوشی نو که خودم باز کردم تو عید خریدمش و گوشیه دوم هم هست یعنی اصلا تو دستم نیست که بگم ضربه یا کار کشیدن زیادی باعثشه یه خال هم رو بدنش نیست
موارد 4501 تا 4600 از مجموع 9961 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا