نظر کاربران درباره گوشی موبایل نوکیا Lumia 1020

Lumia 1020 لومیا 1020

Nokia Lumia 1020 نوکیا
ارزیابی کاربران: 8.7 از 10 (2524 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های نوکیا
» نوکیا 110 4G (2024)
» نوکیا 105 (2024)
» نوکیا 215 4G (2024)
» نوکیا 225 4G (2024)
» نوکیا 235 4G (2024)
» نوکیا 230 2024
» نوکیا 5310 2024
» نوکیا 6310 2024
» نوکیا C210
» نوکیا G310
» نوکیا 150 2023
» نوکیا 130 2023
» نوکیا G42
» نوکیا C300
» نوکیا C110
» نوکیا XR21
» نوکیا C12 Plus
» نوکیا C12 Pro
» نوکیا C32
» نوکیا C22
» نوکیا G22
» نوکیا C02
» نوکیا C12
» نوکیا 2780 Flip
» نوکیا X30
» نوکیا G60
» نوکیا C31
» نوکیا T21
» نوکیا 110 2022
» نوکیا T10
» نوکیا 5710 XpressAudio
» نوکیا 8210 4G
» نوکیا 2660 Flip
» نوکیا G11 Plus
» نوکیا 2760 Flip
» نوکیا C2 2nd Edition
» نوکیا C21 Plus
» نوکیا C21
» نوکیا G11
» نوکیا G21
» نوکیا G400
» نوکیا C200
» نوکیا C100
» نوکیا X100
» نوکیا T20
» نوکیا G300
» نوکیا G50
» نوکیا XR20
» نوکیا 6310 (2021)
» نوکیا C1 2nd Edition
» نوکیا C30
» نوکیا 105 4G
» نوکیا 110 4G
» نوکیا C20 Plus
» نوکیا C01 Plus
» نوکیا C10
» نوکیا C20
» نوکیا G10
» نوکیا G20
» نوکیا X10
» نوکیا X20
» نوکیا 1.4
» نوکیا 5.4
» نوکیا C1 Plus
» نوکیا 8000 4G
» نوکیا 6300 4G
» نوکیا 8 V 5G UW
» نوکیا 2 V Tella
» نوکیا 215 4G
» نوکیا 225 4G
» نوکیا 3.4
» نوکیا 2.4
» نوکیا C2 Tennen
» نوکیا C2 Tava
» نوکیا C5 Endi
» نوکیا 150 2020
» نوکیا 125
» نوکیا 5310 2020
» نوکیا 1.3
» نوکیا 8.3 5G
» نوکیا C2
» نوکیا 5.3
» نوکیا C1
» نوکیا 2.3
» نوکیا 110 2019
» نوکیا 2720 Flip
» نوکیا 800 Tough
» نوکیا 6.2
» نوکیا 7.2
» نوکیا 220 4G
» نوکیا 105 2019
» نوکیا 3.1 C
» نوکیا 3.1 A
» نوکیا 2.2
» نوکیا X71
» نوکیا 9 PureView
» نوکیا 3.2
» نوکیا 1 Plus
» نوکیا 4.2
» نوکیا 210
» نوکیا 8.1 (X7)
» نوکیا 106 2018
» نوکیا 3.1 Plus
» نوکیا 7.1
» نوکیا 5.1 Plus (X5)
» نوکیا X6 2018 (6.1 Plus)
» نوکیا 2.1
» نوکیا 3.1
» نوکیا 5.1
» نوکیا 8 Sirocco
» نوکیا 8110 4G
» نوکیا 7 plus
» نوکیا 1
» نوکیا 3310 4G
» نوکیا 6.1
» نوکیا 7
» نوکیا 2
» نوکیا 3310 3G
» نوکیا 8
» نوکیا 105 2017
» نوکیا 130 2017
» نوکیا 3310 2017
» نوکیا 3
» نوکیا 5
» نوکیا 6
» نوکیا 150
» نوکیا 216
» نوکیا 230 Dual SIM
» نوکیا 230
» نوکیا 222 Dual SIM
» نوکیا 222
» نوکیا 105 Dual SIM (2015)
» نوکیا 105 (2015)
» نوکیا 215 Dual SIM
» نوکیا 215
» نوکیا Lumia 638
» نوکیا N1
» نوکیا Lumia 830
» نوکیا Lumia 735
» نوکیا Lumia 730 Dual SIM
» نوکیا 130 Dual SIM
» نوکیا 130
» نوکیا Lumia 530 Dual SIM
» نوکیا Lumia 530
» نوکیا X2 Dual SIM
» نوکیا 225
» نوکیا 225 Dual SIM
» نوکیا Lumia 630 Dual SIM
» نوکیا Lumia 635
» نوکیا Lumia 630

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1701 تا 1800 از مجموع 1959 مورد

Mojtaba J در تاریخ : 1392/6/23

کسانی که عمو شکن دارن این سایتو ببینن تا قدرت دوربین 1020 رو در مقابل Z1 درک کنن

http://www.tbreak.ae/features/pro-photography-lumia-1020-vs-xperia-z1

علی ا در تاریخ : 1392/6/23

استعداد های برتر حروم می شن
وقتی که اپل و سامسونگ داشتند موبایل های دو کیلویی تولید می کرد نوکیا و سونی اریکسون داشند موبابل های فوق هوشمند تولید می کرد و وقتی اون آیفون را و اونم گلگسی را شرکت های بزرگ را مثل سونی اریکسون و نوکیا فروششون کمتر و کمتر می شد و با تولید موبایل هایی مثل لومیا1020 هم هیچی من تا دو روز پیش نمی دونستم اصلاً هنوز نوکیا وجود داره یا نه چه برسه به این که این موبایلا بزنه.
و همینطوری میشه که سونی سونی اریکسونا می خره و ماکروسافت هم نوکیا را.
پس همگی بیایید جنبه داشته باشیم و دنبال آیفون 5 یا گلگسی اس4 نریم

abolfazl h در تاریخ : 1392/6/22

http://www.att.com/shop/wireless/devices/cellphones.html
قیمت های قرار دادی رو نگاه کنین ! دارن حال میکنن!

MILAD l در تاریخ : 1392/6/22

حق با اAdrian F هست اکثر گوشی های نوکیا ساخت چین هستند نه آلمان .از فنلاند به چین اومده در واقع سهمشو چین خریده
دوربین 808 متعلق به کمپانی المانی هست اما بازم در چین قرار دآره این کمپانی
بعضی لوازم جانبی ساخت ویتنامه
و................

MILAD l در تاریخ : 1392/6/22

سلام دوستان .
من این خبرو ندیده بودم مال چند روز پیشه الان متوجه شدم متاسفانه مایکروسافت کل سهم کمپانی عظیم و قدیمی نوکیا رو با قیمت 7 میلیارد دلار خریده و دیگه هیچ گوشی هوشمندی با نام تجاری نوکیا عرضه نمیشه فقط طی یه قرارداد گوشیای قدیمیتر نوکیا به مدت 10سال با نام نوکیا عرضه میشه و مایکروسافت در نوبه اول ابتدا مالکیت دو مدل لومیا و آشا رو در دست گرفته و زین پس مارک نوکیا از روی این گوشیا برداشته میشه . به نظر میرسه مایکروسافت در حال حاضر در حال طراحی یک.گوشی هوشمند هست اما مدیر کمپانی نوکیا گفته مایکروسافت نمیتونه به خوبی ما وین فون بزنه چون تجربه ما رو در عرصه وین فون نداره .واقعا حیف شد .......نوکیا رفت و در عرصه های دیگه مشغول به کار شد و از عرصه موبایل خداحافظی کرد.
و دیگه این که LUMIA 1520 هم با مشخصات برترش در راهه احتمالا با صفحه 6 اینچی با دوربین پیور ویو دوگیگ رم و سی پی یو اسنپ دراگون 800 .
نوکیا همیشه بهترین بود من همیشه پشت نوکیا بودم و ازش حمایت کردم واقعا حیف شد ....خداحافظ NOKIA

Adrian F در تاریخ : 1392/6/21

میشه لطفا نظرتون رو در رابطه با این عکس ها بگید؟! »

Lumia 520
http://cdn.gsmarena.com/vv/reviewsimg/nokia-lumia-520/gal/gsmarena_015.jpg
http://cdn.gsmarena.com/vv/reviewsimg/nokia-lumia-520/gal/gsmarena_016.jpg

808 pure view
http://cdn.gsmarena.com/vv/reviewsimg/nokia-808-pureview/gal1/gsmarena_021.jpg

Lumia 620
http://cdn.gsmarena.com/vv/reviewsimg/nokia-lumia-620/gal1/gsmarena_011.jpg

Lumia 501
http://cdn.gsmarena.com/vv/reviewsimg/nokia-asha-501/gal/gsmarena_014.jpg

=====
ممنون :))

MILAD l در تاریخ : 1392/6/21

سلام آقا پوریا منم یکم اضافه کنم نوکیا یه کمپانی کهنه کاره که واقعا کارشم درسته زمانی که سام...نگ دوربین 2MP رو روی E250 گذاشت نوکیا دوربین 8MPروی یه سری گوشیاش گذاشت مثل N86 اون زمان که سونی و اریکسون با هم K750 زدن که اونم 2MP بود ....اون زمان که اسمی ازشون نبود . اون موقع که همه نوکیا بودن ......حالا کآری ندارم .
اندروید حدود سه ساله اومده بعضها نوکیا رو خیلی قبول دارن اما میگن چرا اندروید نمیزنه??????آقایون نوکیا قرارداد داره که طبق اون قرارداد هیچوقت اندروید نمیزنه .اندوید فقط مال بازی و ....اینجور چیزهاست و خیلی هم حمایت میشه که شیوع پیدا کنه .گوشیای نوکیا هنگ نمیکنن چون سیستم روان و بدون نقصی دارن .حتی با یک هسته مثل ....نمیرن 12Core بندازن رو یه گوشی که مثلا هنگ نکنه !!!!شایدم منفجر شه خونه رو آتیش بزنه.........با یه نمایشگر 32 اینچی بدن بیرون بعد لنز دوربینش هم 2 متر در میاد 10 برابر زوم میکنه لومیا که ثابته و داخله 12برابر.....
فقط نوکیا ..........KING OF THE MOBILE JUST NOKIA LUMIA 1020

پوریا ب در تاریخ : 1392/6/21

با سلام
ببینین دوستان عزیز به نظر من با این که گوشیای هم رده الان در بازار موجود هستن ولی یه جو نا عادلانه علیه نوکیا ایجاد شده که به هیچ وجه صحیح نیست.
یکی از دلایل اساسی که باعث شد محبوبیت نوکیا این کمپانی شایسته بین مردم کم بشه دلالان عزیز هستن که الان مثل خوره دارن کشورمون رو می خورن.
هر وقت سود و منفعت شخصی و کلانشون تامین بشه اونجا تشریف دارن.
من همین الان به عنوان طرفدار نوکیا اعلام می کنم که مثل همیشه نوکیا بهترین ها رو تولید می کنه و تا وقتی که حس نکنه کالاش از کیفیت عالی برخوردار هست اون محصول رو روانه بازار نمی کنه.
من می خام برای ثابت کردن حرفم یه مثال ساده بزنم اینکه فقط شما گوشیای این کمپانی رو در ویترین مغازه ها از لحاظ جذابیت و کیفیت ساخت و به دل نشستن با هم مقایسه کنید.
نوکیا نمیاد هیچ وقت مردم رو با cpu هشت و چهار هسته ای با سرعت 23000 گیگا هرتز و نمی دونم صفحه فول اچ دی که در حد اچ دی نوکیا نیست و دوربین 13 مگا پیکسلشون که در حد 8و12 مگاپیکسل نوکیا نیست گول بزنه. این شرکت اعتبارش رو ارزون به دست نیوورده که همین جور ارزون بفروشه.

نوکیا تا زمانی که گوشی تولید می کنه بهترین هست شک نکنید.
********************************دروود بر زیبای فنلاندی*****************************
ببخشید سرتون رو درد آوردم پوریا

اسماعیل در تاریخ : 1392/6/20

داداش نوکیا براگوشیای سادشو با اون کیفیت واستحکام بدنه میزنه که زیر 100تمن هستن اونوقت بیاد این گوشیو کهشاهکار نوکیا و هیولایی واسه خودش بدنه بی کیفیت بزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این دیگه ازون حرفاست ...

MILAD l در تاریخ : 1392/6/20

سلام آقا حسین دقیق مشخص نیست ولی شنیدم لومیا 1020 با قیمت. 624 دلار به بالا حالا تا 100 دلار بیشتر عرضه شده الانم دلار 3/150 هستش که چک کردم
حدودا باید دورو ور 1/900 تمن تا 2/400 باشه در ضمن نوکیا گفته قصد داره که تا 169 دلار قیمت لومیا1020 رو کاهش بده که معلوم نیست کی هست انشاالله
.این قیمت الانه حالا تا بیاد ببینیم قیمت ها چطور میشن.

HOSSEIN h در تاریخ : 1392/6/19

دوستانی که تو کاره فروش و واردات گوشی هستن نمیدونین که این گوشی کی وارد بازار ایران میشه و قیمت تقریبیش چقدره؟ خواهش میکنم جوابمو بدین.من مدته زیادیه که گوشی ندارم و منتظرم تا این گوشی رو بخرم.متشکرم

morteza n در تاریخ : 1392/6/18

ای بابا
خواهشا طرفدارای افراطی سونی برن در مورد خود گوشیای سونی نظر بدن
اومدیم اینجا 4 تا مطلب در مورد این گوشی بدونیم ...
میخواین بدونین در مورد سونی؟
بله قبل از این هم اینچنین عکس هایی پخش کرده بود در مورد دوربین اکسپریا زد 13 مگاپیکسل که از نوکیا 808 بهتره وقتی اومد همتون دیدید که در حد 8 مگاپیکسل هم نبود ...

امین ش در تاریخ : 1392/6/18

سلام علیکم.اول از همه طراحی وکیفیت بدنه 1020 که تعریفی نداره خودتون هم میدونید بعد در مورد دوربین اقا درسته دوربینش عاله ولی دوستانی که درموردxperia z1 نظر دادن وگفتن لنز بی کیفیت 1.2 پس مال 808 و1020 که 1.12 چطور درسته اون کارل زایسه ولی سونی خودش لنزای خیلی خوبی میزنه...

AliReza A در تاریخ : 1392/6/18

داداش اولآ این گوشی با هیچ گوشی اندرویدی نمیشه مقایسه کرد :
1- ویندوز فون از اندروید خیلی سبکتره طوری که شما میتونی با رم 512 بازی آسفالت و چندین بازی گرافیکی دیگه رو راحت اجرا کنی در صورتی که اندروید به زور رو رم 1گیگ میخونه این بازی رو.
2-دلیل اینکه میبینی تعداد هسته این کمه یا حتی قدرتش به گوشیایی مثه s4 یا z1 , note3 نمیرسه واسه اینکه نیازی نداره و فقط پول دور ریختنه مخصوصآ حالا که ماکروسافت خریدش اگه بتونه مثه اپل رو ساخت بازی و... نظارت کنه عالی میشه. اما اندروید چون هرکی از راه میرسه یه نرم افزار میسازه بدون توجه به کیفیت و ... مجبورن سیستم سخت افزار رو بالا بگیرن که گوشی کم نیاره
3-از نظر مقاومت هم درسته زد آب نیست ولی استقامت این خیلی بیشتر از اندرویدی هاست من یه ویدیو دیدم با چکش زد با میخ زد پرتش کرد زمین هیچیش نشد گوشی (حداقل ظاهریش حتی بعدش بازی هم کرد باهاش!!)
4-آخرین موضوع فکر کنم دوربین باشه. اولآ که ببین کارل زایس بهترین لنزا رو میزنه اینکه شکی نیست و اینم بگم همه میدونن دوربین z که خیلی ضعیف بود دیگه حتی بعضی وقتا از نوت2 هم کم میاورد. در ضمن حتی تو دوربینهای عکاسی سونی هم فیلمبرداریش بهتر از عکاسیش هست تو مقایسه با رقیباش! ولی درکل اندروید امنیت نداره اما یه چیز که داره دسترسی راحت به برنامه و بازی و... هستش طوری که حتی الان که تحریم هستیم زیاد تاثیری نداره رو اندروید ولی رو ویندوز فون و آی او اس خیلی تاثیر داره.
در آخر الان همه گوشیا تو یه سطح هستن و آدم باید بیشتر به نیاز و سلیقه خودش نگاه کنه و گوشی بخره

محمدحسین ش در تاریخ : 1392/6/18

ای بابا پس کی میاد ایران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسماعیل در تاریخ : 1392/6/17

دوربیبن سونی زد1 در حدی نیست که با بزرگی مث 1020 مقایسه کرد شرکتای دیگه خیلی مونده به این فناوری وکیفیت برسن دوربین 920 با اکسپریا زد 1برابری میکنه..دلیل کیفیت خوبش تو نورکم بخاطر دریچه دیافراگم بزرگشه

میرابراهیم ح در تاریخ : 1392/6/16

دوربین سونی z مقابل n8کم میاره چه برسه به لومیا1020 فقط وضوع سونی z بیشتره همین آندروید 16 هسته ای هم باشه باز افت سرعتش خیلیه عکس ویندوز فون که سبکه سونی zقابلیت usb on the go هم نداره خوب یه ضد آب زده شاهکار که نکرده از نظر حافظه هم باز لومیا بهتره چون 64 گیگش هم هست لمسی باز لومیا بهتره با ناخن هم کار میکنه شارژرش بیسیمه سونی که هنوز نزده بزنه هم مثل سامسونگ کپی میکنه

اسماعیل در تاریخ : 1392/6/15

منم موافقم.اگه مایکروسافت نمیخریدش هواوی میخرید.احتمالا برند نوکیارو حفظ کنه .نوکیا این اعتبارو طی چندینو چند ساله بدست اورده.

armin h در تاریخ : 1392/6/15

با sony xperia z
مقایسش کنید...

از هر نظری اکسپریاهه بهتره انگار فقط این یه چند پیکسل بیشتره دوربینش..

تازشم ..اون زده آبه این نیست :-)

علیرضا ص در تاریخ : 1392/6/15

لینک مقایسه 1020و زدوان سونی درنور کم...خودتون مقایسه کنید..
http://www.gsm.ir/news/show/22143/%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85+%D8%AF%D8%B1+%D9%86%D9%88%D8%B1+%DA%A9%D9%85+%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1+%D8%B9%DA%A9%D8%B3+%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%9F+Xperai+Z1+%DB%8C%D8%A7+%D9%86%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%A7+1020%D8%9F

ali m در تاریخ : 1392/6/15

معنای یه گوشی واقعی؟هنوزکه ازقیمتش خبری نیست ولی واقعا تکه بخصوص ازلحاظ دوربین.راستی بخوای بادوربینش فیلمبرداری کنی چند ساعت میتونه شارز نگه داره؟اگرمیدونیدجواب بدید ممنون میشم.این ومطمئن باشیدوین فون خیلی بهترو روون تراز اندروید

MOHSEN R در تاریخ : 1392/6/15

همچین میگی ماکروسافت اینگاره میگی جی ال ایکس!!!
آخه عزیز دل همون کامپیوتری که با هاش داری حال میکنی حاصل دست رنج سالها تجربه و خون دل خوردن برنامه نویسان نرم افزاری وسخت افزاری ماکروسافت هست. این نشون میده که ارزش نوکیا چقد بالاست که غول نرم افزاری دنیا به این کمپانی رو آورده.

وحید ک در تاریخ : 1392/6/14

بله
اینستاگرام به اسمهای 6tag - InPic-Instance هست نه خود نام اینستاگرام اما همون کار رو انجام میده .

لاین داره

وایبر

اسکایپ

وکسر

واتسپ

وی چت

کیک

و
.
.
.

محمدحسین ش در تاریخ : 1392/6/13

خیلی وقتها اسم یه سری کوچه ها عوض میشه اما هنوز همه به اسم قبلی صدا میزنن !
نوکیا برا من یکی همیشه نوکیا خواهد ماند ! امید وارم لومیا 1020 هم زود بیاد ایران !
من فقط رو این برند رفتم جلو و باز هم ادامه خواهم داد

Majid S در تاریخ : 1392/6/13

سقوط سهام سامسونگ
http://www.google.com/finance?q=KRX%3A005930&ei=n1cmUrC_OciOwAPhPQ
و رشد سهام نوکیا
http://www.google.com/finance?cid=657729

سعید d در تاریخ : 1392/6/12


تاسف بار ترین و غمنگیز ترین لحظه عمرمان اونجاست که اسم برند نوکیا از دنیای تلفن هوشمند حذف بشه

لینک:http://www.zoomit.ir/it-news/6698-there-will-never-be-another-nokia-smartphone

سعید d در تاریخ : 1392/6/12

(((((((خرید شدن نوکیا توسط ماکروسافت شوک تازی به بازار جهان وارد کرد)))))

لینک:
http://www.zoomit.ir/articles/etc/6708-what-microsoft-buying-nokia-means-android

و جالب تر از اون اینکه معلوم نیست فبلت Lumia 1520 با نام برند نوکیا عرضه خواهد شد یا مایکروسافت؟؟!!
لینک:
http://www.zoomit.ir/it-news/6707-lumia-1520-nokia-1080p

محمدحسین ش در تاریخ : 1392/6/12

خبری آز ورود این گوشی تو ایران هست ؟ کسی اطلاعی از ورود این گوشی و تاریخ عرضه و قیمت های فروش داره ؟

faraz n در تاریخ : 1392/6/12

ابولفضا آقا ممنون از راهنماییاتون
بی صبرانه منتظرم برگردم به نوکیا
یه سوال دارم نرم افزارهای ,line ,viber , instagram هنوز برای ویندوز فون منتشر نشده؟

faraz n در تاریخ : 1392/6/12

نیما جان ممنون
سامسونگ اولش به نظرت خوبه ولی بعدا که کار میکنی میبینی نه دود از کنده بلند میشه من قبل از سامسونگ سه تا نوکیا داشتم واقعا تو زمان خودشون و کیفیت ساخت عالی بودن
فقط امیدوارم زودتر برنامه های ویندوز فون هم بیاد

نیما م در تاریخ : 1392/6/11

داداش منم s4 دارم تا باهاش بازی میکنم یا برنامش باز میمونه زود داغ میکنه بدرد زمستوم میخوره که دستات
سرد نشه ولی ازمن میشنوی iphone5 خوبه ولی خودت که داری میگی برنامه هاش تو ایران زیاد کارایی نداره برو نوکیا بگیر عاشقش میشی هرکی میگه دوربینش چنده میگی41 خوشکش میزنه منم دنبال نوکیا میام با این خراب کاری که سامسونگ کرده یه روزی مثل آلکاتل میشه

abolfazl h در تاریخ : 1392/6/11

5اس که هنوز ساخته نشده باید صب کنی بسازن بیاد تو فروشگاها بعد یه مدت بیاد ایران! با قیمت فضایی! تازه اون موقع لومیا 1520 و بقیه برو بچ نوکیا هم میان! واسه عکس که نوکیا معمولا از بقیه جلو تره.آهنگ رو نمیدونم آخه هیشکدومو ندیدم! اگه وب گردی میخوای صب کن لومیا 1520 بیاد صفحش خیلی گندس 6اینچیه. دوربینشم 20 مگا پیکسلیه CPUش هم خیلی قویه با ویندوز فون که بهینه شدس یه چیز توپی در میاد!
فقط از لحاظ نرم افزاری ویندوز فون عقبه ولی خیلی سریع داره برنامه هاش زیاد میشه.
وقتی اومد با 5S مقایسه کن یکیو انتخاب کن!

faraz n در تاریخ : 1392/6/10

سلام
اگه میشه یکی راهنماییم کنه
من یه گوشیه نوت دارم گوشیه خوبیه ولی خیلی داغ میشه و زود باطری خالی میکنه و...
واسم بازی اصلا مهم نیست گوشی رو واسه اینترنت و عکس و آهنگ میخوام هم اینکه خوب باشه به نظر شما این گوشی اومد بگیرم یا iphone 5s (کلا دیگه اندروید نمی خوام)به نظر خودم آیفون بهتره ولی اینجا زیاد کارایی نداره!!! نظر شما چیه؟

javadi d در تاریخ : 1392/6/9

سلام دوستان خوبین
دوستان من به یک مشکل بزرگ بر خوردم میشه کمک کنید
من گوشی لومیا 820 دارم موقع ای که می خوام تویه واتس اپ ثبت نام کنم شماره خودمو میدم ثبت نام نمی کنه مگه تنظیمات شبکه شما مشل داره این مشکل پایینی بر می خورم
could not connect whatsapp .please check your network settings nad try again later
میشه به من کمک کنید تا واتس اپ خودمو درست کنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

نیما م در تاریخ : 1392/6/8

اپل ادعاش فقط هم واسه کلاس اندروید هم که بدرد نخور s4 دارم پشتش داغ میکنه بدرد نخور تازه از نمایندگی سامسونگ اولین مغازه طبقه هم کف علاادین خریدم نوکیا عالی بعد تازه بازی بچه دردم میخوره
شب تا صبح کار دارم نرم افزار هم که داره نوکیا بسه دیگه گوشی بدرد بخور میخواید lumia1020 تا سامسونگ بخواد بیاد ببینه دوربین نوکیا رو ببین نوکیا بالا تر از 41 مگا زده
درود بر شرفت نوکیا .

Majid S در تاریخ : 1392/6/6

همه مدل موبایل های نوکیا در ایران ساخت آلمان هستند دیگه فنلاند موبایل نمی سازه در فنلاند دیگه گروه علمی تحقیقاتی ساخت وجود داره دوست عزیز .

عليرضا س در تاریخ : 1392/6/4

بد نیس یه نگاه به نرم افزاروبازی های مجاتیش بندازیم:
http://www.windowsphone.com/en-us/store/top-free-apps نرم افزار(چند صفحه)
http://www.windowsphone.com/en-us/store/top-free-games بازی(اینم چند صفحه)

امید ع در تاریخ : 1392/6/3

سلام به همه ... میخوام 920 بگیرم ، میخواستم ببینم ساخت کجاست ؟ فنلاند یا نه ؟

یاس ی در تاریخ : 1392/6/3

سلام دوستان. یه سوال دارم. می خوام گوشی بخرم، تا 2500000 هم می تونم بدم. البته galaxy tab2 دارم. نمی دونم چی بخرم. ممنون میشم راهنماییم کنین.

اسماعیل در تاریخ : 1392/5/29

سلام به دوسداران وینفون سلام به نوکیا ومایکروسافت.دوستان ماهمیشه این تصور اشتباهو داریم که هرچیز گرونیو بهترین تصور میکنیم در صورتی که باید به امکانات وتجربه کمپانی سازندش ورضایت مردم توجه کرد.سیستم عامل مهمترین وتعیین کننده ترین چیز برا هر گوشیه .وینفون با سیستم عامل سبکش باعث شده.1.سرعت بالاتر بره.2.نیاز به سخت افزار سنگین وپرمصرف والبت با قیمتهای بالا ولی بازده پایینتر عمر مفید بیشتر3.4.5ووو......مزیتهای دیگه

a a در تاریخ : 1392/5/29

اگر میخوایید تلفن همراه انتخاب کنید و سر در گم شدید میخوام زحمت شما رو کم کنم و اسرار همه برند هارو بهتون بگم
بنظر من گوشی های نوکیا از لحاظ کیفیت دوربین حرف اولو میزنن، من با همه گوشی ها کار کردم گوشی های نوکیا دوربین و کیفیت ساخت خوبی دارن و سیستم عاملی که از لحاظ ایمن بودن حرف اولو میزنه ولی خب هنوز یک مقدار از کمبود برنامه هاش نسبت به ای او اس و اندروید رنج میبره، اینو بدونید گنده گوشی های نوکیا هم لومیا 1020 هست که تو شب بهترین عکاسی رو داره و 41 مگا پیکسل واقعی هست، از لحاظ فیلم برداری و رکورد صدا هیچ گوشی تا حالا مثلش ساخته نشده
گوشی های ساخت شرکت اپل استحکام و زیبایی خاص خودشونو دارن (از آلمینیوم و شیشه) و سیستم عاملشون هم خوبه فقط محدودیت های ای او اس تو ذوق ادم میزنه مخصوصا برای ایران، البته با داشتن یک عدد اپل آیدی شما میتونید از برنامه های فراوون رایگانش تو اپ استور بهره مند بشین، آیفون 5 رنگ مشکیش خیلی شکیله ولی حیف دوربینش در حد لومیا 925 هم نیست چه برسه به 1020، کلیپ مقایسه دوربینشونو میتونید تو سایت ایرانی آپارات ببینین

لینک مقایسه: http://www.aparat.com/v/gZxoB
گوشی های اچ تی سی از لحاظ ساخت بدنه خوب هستن و بنظر من فقط مدل های دارای قیمت های بالای میلیون آن از کیفیت خوبی برخوردار هستن و در مدل های دیگه با مشکل خالی شدن سریع شارژ و داغ کردن و کیفیت پایین عکاسی و فیلمبرداری مواجه خواهید شد. گوشی وان اچ تی سی رو یه نگاه بندازین قول میدم محو زیباییش بشین
سامسونگ بنظر من از لحاظ صفحه نمایش حرف اولو میزنه و دوربینش هم در حد مطلوب هست استفاده پلاستیک در ساخت گوشی هاش یکم تو ذوق میزنه ولی در کل با کیفیته و بهترین تجربه کار با سیستم عامل اندروید رو با گوشی های سامسونگ خواهید داشت چون رابط کاربریش بی نظیره مثل گلکسی نوت و اس 3 ولی نمیدونم چرا با اس 4 هنوز حال نکردم
و حالا میرسیم به برند سونی که این روزها سرو صدای زیادی به پا کرده و خیلی ها هنوز نتونستن راجب انتخابشون تصمیم درست بگیرن
بعضی ها معتقدند برند سونی فقط کارش بازی با اعداد و ارقام هست کیفیت بد دوربین و شارژ دهیش اولین چیزی هست که حالتون رو میگیره دوربین های 12 یا 13 مگا پیکسلی که اصلا خوب عمل نمیکنن فوکوس بسیار بد ، نویز زیاد و کیفیت بد در نور کم اینو در عمل نشون داده، بنده با مقاسیه اجرای بازی real racing در گوشی سونی تی ایکس و گوشی ایفون متوجه مشخصات کاذب تی ایکس شدم البته از لحاظ سرعت کم نمیارن ولی رابط کاربری ضعیفی دارن
بین مدل های سونی سری اکسپریا زد مخصوصا الترا نظرم رو جلب کرد با مدل اکسپریا اس پی هم کار کردم که واقعا خوشم اومد و برام جالب بود ولی نتونستم کاملا مو شکافیش کنم اما بنظرم از بقیشون (قدیمی تر ها) خیلی بهتر بود مخصوصا با وجود سی پیو کرایت و صفحه نمایشش و همینطور اینکه قیافه متفاوت تری نسبت به بقیشون داشت و منو شیفته خودش کرد
برند سونی اریکسون که بنظر من خیلی دوست داشتنی بود و کیفیت گوشی هاش هم خیلی خوب بود من هنوز خاطره مدل های سری k و دبلیوش تو ذهنم هست. :-) و همینطور ارک اس استثناییش با قیمت جالبش وقتی تازه وارد بازار شد (500000 تومان)
برند ال جی رو هم ریسک کار کردن باهاشون رو نکردم ولی همش بد راجبش از کسایی که خریدن شنیدم اما مدل ال جی پرادا رو دوست دارم واقعا شکیله
بلک بری و موتورولا رو هم خیلی دوست دارم ولی درکل نوکیا و اپل و سامسونگ رو نسبت به بقیه ترجیح میدم.

alireza m در تاریخ : 1392/5/28

اوایل که سری اول ویندوزفون اومده بود( 7 و بعد 7.5 منگو) بر خلاف ایده ی خیلی از دوستام و پیشنهادهایی که بهم می دادن از سیمبین پریدم رو این سیستم عامل و قید آندروید رو زدم ... با اینکه گوشیم htc 7 pro بود اما به جرات می تنم بگم خیلی خیلی سیستم عامل خوبیه ... حالا فکر کن در کنار این سیستم عامل خوب یه دوربین 41 مگ با کلی امکانات خوب دیگه و کیفیت ساخت عالی داشته باشی... دیگه چی می خوای؟
البته پول واسه خریدش می خواد که ندارم :)) اما پیشنهاد می کنم اونایی که می خوان گوشی بخرن اصلا شک نکنن وقتی باهاش کار کنی می فهمی چی می گم در ضمن دوستایی که کمبود بازی و نرم افزار رو بهونه می کنن خدمتشون عرض کنم که اصلا اینطور نیست به جز در موارد خیلی ناددددددر ...
امیدوارم گفته هام به دردتون بخوره ...

اسماعیل در تاریخ : 1392/5/20

من وینفون روترجیح میدم بخاطر،1 مصرف بهینه انرژی وباتری2افزایش طول عمر قطعات وسخت افزار بخاطر نرم افزار سبک3سرعت بالاتر نسبت به اندروید4اینده روشنتر نسبت به اند..1عیب.تعداد اپ وبازی محدود البت برای زمانی محدود.حالا هر عقل سلیمی4+ > 1_ >>>>>>>>>>>>>>>>>.>>>>>>>>>>>>>>دوستان اندرویدی اگه میتونید این معادله رو یه جور دیگه حل کنید.ویندوز8حریف اندرویدی میطلبه..............دوستان کمک کنید.MER30

پوریا ب در تاریخ : 1392/5/19

با سلام
به نظر من یکی از دلایل خیلی مهمی که باعث شد فروش گوشیای نوکیا کم بشه این بود که دیگه تولید سری N رو ادامه نداد چون مردم با این سری نوکیا خاطرات خیلی خوبی داشتن.
نوکیا می تونست با تولید سری لومیا سری N رو هم ادامه بده.
سری N نه تنها فول ترین گوشیاش بود بلکه جذابیت خیلی خاصی داشت.
به نظر من وقتی که شرکتی می بینه تو یه سری از محصولاتش فروش خوبی داره نباید تولیدش رو قطع کنه.می تونه با کمی تغییرات اون محصول رو آپدیت و بهینه کنه.مثلا شما audi r8 رو در نظر بگیرید این خودرو اگه اشتباه نکنم از سال 2007 تولید می شه و تا الآن هم به دلیل محبوبیتش خط تولیدش جاری هست و هر ساله با تغییراتی نسبت به سال قبل تولید میشه و مردم هم می خرنش هم دوستش دارن.
*******************************دروود بر زیبای فنلاندی*******************************
با تشکر پوریا

siavash k در تاریخ : 1392/5/18

سلام علیرضا جان
دوست عزیز گوشی های Lumia 1020 و Lumia 925 گوشی های تازه واردی هستند واسه همین فعلا تا یه مدت قیمتای بالایی دارند ولی در مورد Lumia 920 میخوام ازت یه سوال بپرسم صادقانه جواب بده
Lumia 920 قیمتش حدوداً 1400000 تومنه شما به من یه گوشی مبتنی بر iOS یا Android تو همین رنج قیمت معرفی کن که جنس بدنه و کیفیت ساخت، صفحه نمایش، سرعت بالا بدون لگ، دوربین بهتری نسبت به این گوشی داشته باشه
چیزی که شما بهش توجه نمیکنین امتیاز قیمت در برابر امکانات هست
یکی از دلایل که خریدار رو به سمت وینفون میکشونه ارائه امکانات زیاد در برابر قیمت معقول هست
برای ساخت گوشی وینفون نیاز به قرار دادن پردازنده 4 هسته ای و رم 2 گیگ (که قیمت تمام شده گوشی رو بالا میبره) نیست همه امکانات یه گوشی هوشمند رو میتونی توی یه گوشی وینفون با قیمت زیر 1 میلیون داشته باشی (Lumia 820 -- HTC 8X)
مشکل کمبود سخت افزار یه سخت گیری یا یه ایراد بنی اسراییلیه
البته قبول دارم فعلا مارکت نوپای وینفون یه مقدار خالیه که اونم در آینده حل میشه
منتظر جواب منطقی شما هستم

siavash k در تاریخ : 1392/5/18

با عرض پوزش از دوستان عزیز
تو نظر قبلیم یه اشتباه تایپی داشتم که اصلاح میکنم
"مشکل کمبود نرم افزار یه سخت گیری یا یه ایراد بنی اسراییلیه"

علیرضا ا در تاریخ : 1392/5/18

چه عجب یکی اینجا یه جواب منطقی به من داد

من که میگم ویندوزفون عالیه و خیلی ارزون حتی به جایی رسیدم که خرید لومیا 920 برام قطعی شده بود
تا اینکه گوشی دوستمو گرفتم
از لحاظ سرعت و جنس بدنه و دوربین عالیه
حتی دوستم جلو چشم خودم باش میخ کوبید!!!!
تا اینکه باش رفتم تو استور که ناامید شدم
با همه چیزش میتونستم کنار بیام الا کمبود بازی و نرم افزارش

راستی در مورد اون گوشی که گفتی مثل لومیا 920 مثلا LG optimus G نمیگم به خوبی اونه ولی دوربینش تو روز بهتر از 920 نباشه بدتر نی.. تو شب قبول دارم لومیا شاهکاره...
از لحاظ مقاومت بدنه هم خیلی خوبه هرچند به پای لومیا نمیرسه ولی زیر کامیون 5 تنی راحت دووم آورد آخه اونم جنس بدنش پلیکربناته ولی بدیش اینه که پشتش شیشست
از لحاظ روونی هم 1% لگ گذارش نشده از کسایی که داشتن حتی بعد دو ماه کار و تم و لانچرو لاک اسکرینو اینجور چیزا
صفحه نمایششم دقیقا مثل همه حتی جی بهتره تو sunspider


تو اینم در نظر بگیر (البته من منکر سرعت وینفون نمیشم ولی ) اگه تو روی همون گوشی اندرویدی سطح متوسط مثلا xperia sp که 2 هسته ای هستش لانچر و تم و لاک اسکرین و اینجور چیزا نریزی تو رابط کاربری لگ نخواهی داشت حتی تو بازی هم sp بسیار خوب عمل میکنه ولی بازم میگم اگه ویندوزفون رو امکاناتش بیشتر کار بشه جیلبریک هم باشه رو دستش نی

خوب حالا خودت قضاوت کن واسه آدمی مثل من که بازی خورم (همین الان رو سیستمم 136 گیگ بازی نصب شده دارم فقط!) و از بازی سیر نمیشم کدوم بهتره؟
یا من که خیلی با نرم افزارای هندلر کار میکنم و فوتوشاپم زیاد استفاده میکنم واسم اندروید بهتره یا ویندوزفون؟؟

آی او اس به خاطر گرونی سمتش نمیرم یعنی اگه بودجمم میکشید دلم نمیومد 2600000 پول بدم به یه گوشی که فقط سیستم عاملش خوبه وگرنه آی او اس هم عالیه تو همه چی


من خودم میخوام یه لومیا620 یا 520 هم به عنوان گوشی دوم بگیرم ولی هیچوقت نمیتونم رو گوشی اصلیم رو ویندوزفون حساب کنم

با نظر من بهترین کار واسه کسایی مثل من و با بودجه 1700000 اینه که یه گوشی مثل لومیا 620 بگیرن با یه تبلت مثلا نکسوس 7
اینجوری از همه لحاظ تامینه الا دوربین... که دیگه اونم مشکل خودمونه :))

من خودم به شخصه اگه ویندوزفون جیلبریک شه حاضرم همه چیمو بفروشم یه 1020 بگیرم صرف نظر از امکانات کم ویندوزفون و نبودن بعضی نرمافزارا واسش

همونطور هم که قبلا گفتم انتخاب سیستم عامل کاملا سلیقه ایه
من خودم خیلیا رو میشناسم 1200 دارن با اینکه خود طرف موبایل فروشی داره... چرا؟ چون انتظار اون از گوشی شارژدهیه نه مثل من بازی یا نه مثل شما روونی و مقاومت و دوربین هرچند 1200 مقاومتش خدایی بالاس :)

بازم ممنون که حداقل تو یکی به زبان تکریم صحبت کردی نه تحریم :))

موفق باشی

علیرضا ا در تاریخ : 1392/5/18

آقا تو رو خدا اون سه نفری که به این کامنت من منفی دادن بیان بگن کجای حرف من غلط بوده؟؟ :|||||||||||
فکر کنم میشینین پشت سیستمتون رو -1 ها کلیک میکنین ببینین موستون سالمه یا نه اصلا کامنتو میخونییییددددد؟؟؟؟؟؟


من که نمیخوام ویندوزفونو تخریب کنم دارم میگم عالیه... فقط این مشکلاتشه اینم مشکلای اندرویده تا کسایی که میخوان بخرن بعدا پشیمون نشن

حالا شما هی بیاین آنلایک کنین منم هی اینجوری شم: :|||||

اسماعیل در تاریخ : 1392/5/18

دادا طریقه گفتنم مهمه میدونم منظورت همین بود .اشکال نداره ما به نظرات سازنده شما نیاز داریم......

اسماعیل در تاریخ : 1392/5/18

همه میدونن شرکتای معتبر وباتجربه مث نوکیا و اپل بلک بری و...چرا سمت اندروید نرفتن ؟ من از شما میپرسم ؟چرا.......حتی نوکیا حاظر شد ضرر هنگفتی بده اما زیر بار اندروید نرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟>>>>>>>>>>>

siavash k در تاریخ : 1392/5/18

سلام دوست عزیز
یه بخشایی از حرفات رو قبول دارم یه جاهاییش رو باهات هم عقیده نیستم

مطمئناً کسایی که یکی از کاربرد های مهم گوشی براشون بازی کردن هست در حال حاضر با وینفون به مشکل میخورن ولی همه کسایی که بدنبال خرید گوشی هوشمند هستند هدفشون بازی کردن با گوشی نیست و گوشی رو اسباب بازی نمیدونن، شخصا به ندرت ممکنه که روی گوشیم بازی نصب کنم

از طرفی فکر میکنم که خودتم قبول داشته باشی که اندروید بهر حال لگ رو توی گوشی هاش همراه خودش میکشونه و بندرت میتونی یه گوشی اندرویدی بدون لگ پیدا کنی من خودم نوت 2 دارم یه بار که رم رو خالی میکنی صفحات home screen با تاخیر جابجا میشن و ویجت ها به خوبی load نمیشن حالا دیگه sp , ... بماند

در مورد اپتیموس جی باید گفت دوربین و کیفیت بدنه و تاچ صفحه نمایشش با 920 خیلی فاصله داره ضمن اینکه ال جی تو آپدیت واقعا نا امیدت میکنه

ضمناً به عقیده شخصی خودم بازار هدف نوکیا و وینفون با بازار هدف اندروید متفاوت تعریف شدن
به نظر من وینفون و و نوکیا اون قشری رو هدف قرار دادن که نه به دنبال نصب بازی و برنامه های جورواجور روی گوشیشون هستند و نه مایل به پرداخت هزینه های هنگفت برای خرید آیفون، برای این افراد مناسب ترین گزینه ها، گوشی های وینفون به ویژه لومیا های نوکیا هستند

در آخر با اون جمله که گفتی انتخاب سیستم عامل کاملا سلیقه ایه موافقم و باید اضافه کنم که مایکروسافت وینفون رو ارائه کرد تا خلاء موجود در بازار رو برای اون قشری که عرض کردم پر کنه و فکر میکنم که نوکیا بهترین تصمیم رو در مورد رو اوردن به وینفون گرفت و مطمئناً آینده خوبی خواهند داشت

برای شما و همه دوستای عزیزم آرزوی موفقیت میکنم
با تشکر از مدیریت سایت خوب mobile.ir

عليرضا س در تاریخ : 1392/5/16

شما بر چه پاییه ای داین حرف می زنین !__--*^-^*--__!
برنامه نداره ؟؟؟ اصلا شما تا حالا وین فون 8 دستت گرفتی؟؟؟
نوکیا طی اخرین گزارش رسمی اعلام کرده بیشتر از 70 درصد برنام های وین فون مجانی !!!
به هیچ دلیل ممکنی - تعصبی حرف نمیزنیم !!!! دوستان برای تایید حرفم ++++ لطفا
من کار ندارم چه کسی ---- دیسانلاک میکنه !! با خودشو خودش
کلاه تونو قاضی کنید ! به حرفا می رسید

چرا نیکون رفته از نوکیا شکایت کرده ؟
کسی نمیدونه من بگم
از اونجای نیکون اخرین دوربینش که حدود 12 میلیون تومنه فقط تونسته 24 مگا رو پشتیبانی کنه !!!
اونوقت شرکت بزرک نوکیا 41 مگا رفته زده !!! نیکون تو کل دنیا شکایت کرده ولی به هیچ نتیجه ای نرسیده
اصلا میدونی چیه ! می خواهی دوربین بگیری 1020 بگیر !!! اشکالی داره پول کم تر بدی هوشمند ترم باشی ؟؟؟؟

دوستان ++++++++ لطفا

علیرضا ا در تاریخ : 1392/5/16

واقعا واسه آدمایی تعصب متاسفم

آخه دارم هم بدیای ویندوزفونو میگم هم خوبیاش

عادت کردین تا حرف از اندرویدو آی او اس بزنه کسی مخالفت کنین

آقا هر چقدر هم منفی بدین نه نرم افزارای وینفون بیشتر میشه نه محبوبیتش

اصلا خودمم به خودم منفی میدم

علیرضا ا در تاریخ : 1392/5/16

ن پس فقط شماهایی که منفی یدین دست گرفتین لومیا 920 دستم دو روز کامل دستم بود
خوب چقدر نرم افزار براش هست که بخواد 70% مجانی باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
شما یه اپرا مینی هندلر که هیچی یه اپرا مینی ساده واسه ویندوز بیار
یا یه یوسی هندلر

اصا بحث من نرم افزار نبود بیشتر بازی بود
الان فقط از بازی های خوب 4 تاشو خود نوکیا مجانی کرده که اونا واسه گوشیای دیگه هم مجانی نی
حتی یه angry birds یا یک fruit ninja واسش مجانی نی
تا وقتی جیلبریک نشده به درد فقط عکاسی و ایمیل وا کردنو زنگ زدن میخوره
ب شایدم چند تا نرم افزار
شاید در نوع خودش خوب باشه نرم افزاراش ولی به پای آی و اندروید نمیرسه

منم از دوربین نوکیا بد نگفتم n73 هنوز دوربینش قویه دارم میگم ویندوزفون هنوز به درد ما ایرانیا نمیخوره
با چشم چوشی از امکانات کمش میگم ایرانیا وگرنه یه سر به فرومای خارجی بزن ببین واسه ویندوزفون به جز طرح مشکلات و آپدیت چیز دیگه ای نداره

اگه امکانات اندروید رو ویندوز میداشت دیگه کسی سمت آی و اندروید نمیرفت ولی حیف که نداره

منتظر دیسلایک های شما دوستان هستیم

علیرضا ا در تاریخ : 1392/5/16

الان این دوستانی که به من -1 دادن بیاین بگین کجای حرفم غلط بوده که منم توجیه شم

بعد بگین تعصبی نیستیم :0

نه جدی میخوام بدونم یعنی ادعا میکنین نرم افزراشو بازیاش از اندروید و آی بیشتره؟؟

ادعا میکنین که همه بازیاش مجانیه؟؟

ادعا میکنی اپرا مینی هندلر براش هست؟؟
اگه هست بگین دوستم میخواد ناجورم دنبالشه

د آخه من غیر از اینا چیزی گفتم که شما آنلایک کردین؟؟


من نمیگم ویندوزفون بده واقعا فوق العادست فقط امکاناتش کمه(اینم چون تازه راه افتاده) تو ایرانم استفادش سخته چون نمیتونی پولی هم بگیری بازیاشو اگه بشه هم خیلی گرون در میاد(که جیلبریک بشه حله)

الان دلیل این منفی ها رو یکی بگه من ممنون میشم
با تچکر

آرش ا در تاریخ : 1392/5/16

جناب علیرضا، خون خونتو کثیف نکن!توی کشور ما هر کی یه چیزی میگیره(به خصوص موبایل!) چنان بهش تعصب پیدا میکنه که رئیس اون شرکت هم این طوری بهش تعصب نداره!مثلا تا همین چند ماه پیش همه دوستان منعصب نوکیا میگفتن سیمبین عالی هست و حتی از اندروید و آی او اس بیشتر برنامه داره و خیلی بهتر از اوناس! ولی خود نوکیا بعد 808 دیگه سیمبین رو گذاشت کنار. حالا هم نوکیا رفته سراغ ویندوزفون. من خودم چند سال نوکیا داشتم و کمتر از یکسال هست که گوشی اندرویدی دارم و به نظرم آزادی اندروید خیلی عالی هست و هر چی بخوام براش هست چه بازی های روز دنیا چه دیکشنری های به درد بخور و حرفه ای مثل لانگمن و هزاران برنامه خوب و کاربردی. ولی به نظرم اندروید در روان بودن اصلا به پای آی او اس نمیرسه و کار با آی او اس خیلی خوشایندتره.(کمی با آیفون 5 کار کردم...) ولی آیفون محدودیت داره ولی اندروید آزادی داره ولی اندروید بعد از یه مدت و نصب برنامه ها مختلف سرعتش میاد پایین ولی آی او اس افت سرعت نداره. ولی حداقل جفتشون برنامه خیلی زیاد دارن و آی او اس هم وقتی جیلبریک بشه همه چی میشه توش نصب کرد ولی ویندوزفون این طور نیست. راستش من با ویندوزفون کار نکردم اما شنیدم روان هست و سرعت خوبی داره. همچنین کیفیت گوشیهای نوکیا بسیار عالی هست. ولی من خودم به سایت ویندوزفون که سر زدم دیدم بیشتر برنامه هایی که به دردم میخوره رو نداره و حتی به قول شما بازیهای ساده هم پولی هست و یا نداره مثل فروت نینجا. و همچنین محدودیت های زیادی داره مثلا در ارسال فایل از بلوتوث و ... محدودیت داره در حالی که مثلا اندروید هیچ محدودیتی نداره. البته شاید در وینفون 8.1 محدودیت ها کمتر بشه ولی کمبود نرم افزار خیلی آزار دهنده هست. در واقع وینفون محدودیت های مشابه آی او اس داره بدون اینکه خوبی های اون رو داشته باشه. البته این چیزهایی هست که شنیدم ولی کمبود نرم افزار و بازی هایی که به راحتی برای اندروید و آی او اس هست رو خودم در سایت وینفون دیدم و این به نظرم جالب نیست.
ولی در مورد لومیا 1020 به نظرم از همه نظر بسیار عالی هست به خصوص دوربینش به نظرم شاهکار هست به خصوص فلاش زنون و ال ای دی همزمان و لنز بسیار بزرگ و لرزش گیر اپتیکال. ولی شاید فقط گاهی اوقات بخوایم عکس بگیریم ولی بیشترین زمان رو برای کار با نرم افزارهای به دردبخور و یا گاهی بازی میگذرونیم. و درسته که عکاسی مهم هست ولی نرم افزار مهم تر هست. به نظرم این گوشی از نظر سخت افزاری فوق العاده هست و کیفیت بسیار خوبی داره ولی از نظر نرم افزاری خوب نیست. این رو حتی نوکیا هم گفته و نسبت به این موضوع به مایکروسافت هشدار داره. ولی اگه مایکروسافت نرم افزارهاش رو به اندروید و آی او اس برسونه حتی اگه محدودیت داشته باشه ولی باز میرزه ولی در حال حاضر به نظرم جالب نیست. و من وقتی بخوام بالای یک میلیون هزینه کنم انتظار دارم برنامه های روز دنیا رو بتونم نصب کنم و یا حداقل برنامه ها یا بازی هایی که در خیلی از گوشیها نصبه و وینفون این انتظار رو برآورده نمیکنه. البته فعلا.
و فروش گوشی ها و محبوبیت جهانی هم نشون میده که حرف اول رو اپل و سامسونگ میزنن و بعد سونی و اچ تی سی و بعد نوکیا. اگرچه چند سال پیش نوکیا حرف اول رو میزد.ولی فعلا کم اورده اگرچه کیفیت و به خصوص دوربین بسیار عالی میزنه ولی از نظر نرم افزاری که برای یه موبایل جدید و برای کاربر حرفه ای حرف اول رو میزنه کم میاره.

اسماعیل در تاریخ : 1392/5/16

من اصلا اهل بازی نیستم .برنامه هم کاربردی تریناشو استفاده میکتنم.سرعت وباتری محیط کاربری راحت وجذاب که دلمو نزنه چی بدردم میخوره؟وین یا اندروید.من که خودم میگه با این شرایط وین بهتره تا اندرویید.گوشیا تقریبا سخت افزارشون دریه حدیه فقط تو سیستم عامل تفاوت دارن طرف باس ببینه از گوشی چی میخاد نه بخاطر تعصب از یه برند خاص اونو بخره تا پشیمون بشه.خیلی فک زدم شرمنده .....

اسماعیل در تاریخ : 1392/5/16

تو کیفیت عالی محصولات نوکیا حرفی نیست.فقط میمونه سیستم عامل که سلیقه ایه.اگه بازی و نرم افزار زیاد میخاید وین فون به کارتون نمیاد.اگه سرعت وکاربری خوب نرم افزارای کاربردی وین فن بهترین گزینست البته در کنار کیفیت نوکیا.هیچ سیستم عاملی کامل نیست هر کدوم محاسن ومعایب خ.دشونو دارن .تنها عیب وین کم بودن نرم افزاره که اونم نقص موقتیه وبزودی حل میشه ناگفته نمونه شاید اند روید روزی هزارتا برنامه براش بیاد که 1یش کاربرد چندانی نداره.اما تو بازی عالیه...............>>>>>>>>>>>>>>.ببخشید اگه سرتون درد اوردم استامینیفن بخورید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!از مسولای این سایت مفیدم تشکر ویژه دارم بخاطر اطلاع رسانی خوب.مر30

عابدین ج در تاریخ : 1392/5/15

با سلام
همه ی شما دارین تعصبی نظر میدین به گفته من باور ندارین .......
امار نشون میده وین فون الان در حال رشته ولی نوکیا با این سیستم عامل موفق نمیشه و وین فون در ایند نچندان دور از رده خارج میشه ............

علیرضا ا در تاریخ : 1392/5/15

یه سر به مارکت بزن فوقش 5 تا بازی تاپ اونم فقط واسه نوکیا مجانیه تو میتونی دانلود کنی
تا جیلبریک نشه از لحاظ نرم افزار و بازی ضعیفه

مثلا حتی اپرامینی نیست براش اپرا موبایل هست که دیتای زیادی مصرف میکنه
یوسی داره ولی به درد نمیخوره
هیچ نرم افزار هندلر براش نیومده

الان از لحاظ نرم افزار اندروید بعد آی او اس بعد وینفون

خودتم قبول داری تو ابران داشته باشیش از لحاظ نرم افزاری و بازی واسه کاربرای حرفه ای کم میاره ..

Majid S در تاریخ : 1392/5/15

دوستان موبایل های نوکیا سری ویندوز فون ازتمامی موبایل هی سامسونگ .اپل اچ تی سی بهتر هستند میتوانید مقایسه ی آن ها را در سایت www.aparat.com ببینید که چجوری از این موبایل های s4 s3 galaxy ,iphon5, htc one میبرند ،خیلی سرعت موبایل هی نوکیا بالاست تازه با سی پی یو های دو هسته ای نه چهار و هشت هسته ای .

علیرضا ا در تاریخ : 1392/5/14

دوستان من یه نظر میدم فقط توجه داشته باشین بچه زدن نداره :)
وینفون واقعا سیستم عامل خوبیه و بیس برنامه نویسیش مثل آی او اس خیلی قویه و بهینه ولی اندروید نه
ولی در حال حاضر مخصوصا در ایران اندروید واسه کاربران تخصصی تر بهتره
چرا یه کسی فقط دوربینو کارای روزمره مد نظرش باشه وینفون فوق العاده هست ولی کسی که دنبال بازی و کاستومایز گوشیو اینجور کارا باشه تو وینفون کم میاره
مخصوصا محیط وینفون بعد چند وقت خسته کننده میشه
البته یکی از علت های روون بودن ویندوزفون سادگی رابط کاربریشه که تو بعضی موارد خیلی محدوده
ولی بازم اگه امکاناته اندروید رو هم میداشت بازم سبک تر و روون تر بود
خدایی کسایی که گوشی اندرویدی داشتن (منظورم یه گوشی قوی مثل اس3) اگه لانچرو نرمافزارو تم و لایو والپیپر و اینجور چیزا روش نریزی بازم لگ میزنه و هنگ میکنه؟
اگه ویندوزفون قابلیتاش افزایش پیدا کنه مثل اندروید گسترده باشه و جیلبریک شه اندرویدو میخوره
ولی در حال حاظر که لومیا920 و مثلا اپتیموس جی هم قیمتن برای کاربری مثل من که بازی خوره و میخواد با گوشیش حال کنه و فقط عکسو آهنگو کارای روزمره مد نظرم نی اپتیموس جی خیلی میتونه بهتر باشه

ولی ایشالا در آینده (فکر نکنم زودتر از 2 3سال دیگه) شاهد گسترده شدن وینفون و افزوده شدن قابلیت های اندروید درش باشیم

راستی یادم رفت بگم
مثلا چیزی مثل فوتوسفر سامسونگو حتی نداره ویندوز
یا جسچرای حرکتی خیلی محدود

در حال حاضز انتخاب سیست عامل فقط برمیگرده به سلیقه

ببخشید خیلی حرف زدم

اسماعیل در تاریخ : 1392/5/12

بحث من رو سخت افزار نیست بیشتر رونرم افزاره شرکتای بزرک تقریبا کیفیت گوشیای تولیدیشون در حد خیلی خوبیه از نظر سخت افزار.اما فشاربالایی که اندروید روقطعات میاره تا حد داغ شدنشون میرسه باعث فرسایش قطعات وکاهش عمر مفید وکارایشون میشه کاملا برعکس وین فون بخاطر اینم هست عمر بالایی ندارن واندرویید به بن بست رسیده به این نتیجه رسیده همشکل با اپدیت و هسته قابل حل نیست.

mehdi m در تاریخ : 1392/5/11

سلام دوستان.
قیمت این گوشی در آمریکا 700 دلاره. شرکت AT&T اونو 300 دلار به مشتریانش عرضه میکنه. به نظر شما وقتی این گوشی وارد بازار ایران بشه، قیمتش چنده؟
امیدی هست که ما فقیر فقرا بتونیم یکی ازش داشته باشیم....
:-)

عليرضا س در تاریخ : 1392/5/11

سلام - بعد از خوندن نظرات شما سروران
می خوام ی چیز اساسی رو بگم -!
چرا چرا چرا شرکت های بزرگ مثل ... ( اسم نبرم بهتر ) فقط دارن کلاک و هسته ی cpu و grafic رو افزایش میدن ؟// یعنی شما متوجه نشدید @!@ : معلومه دیگه
من تعمیرکارم و خداییش تا حالا جنس بنجل ( درجه 5 ) نوکیا هم - خم به ابرو نیاورده - یادتون باشه هنوز هم رو دل همه نوکیا نشسته ! شما میری 600 پول می دی برای ی گوشی اندرویدی ( ناگفته نماند من اس3 دارم) بعد همش هنگ روشه ( هنگروید ) بهتره (D:::) ولی برین ی 620 لومیا بخرید - سرعت رو هم کنارش دارین ) چ

همه میگن اندروید ...... فلان تعداد برنامه داره اما من خداوکیلی 1000 برنامه هم به کتم نخرد!!!!!! مگه میشه بیشتر از 1000 تا برنامه رو گوشی داشته باشی - معلومه نه
همه ی اون برنامه های کاربردی هم الان برای وین موجوده - باور کنیدااااااا

از ما گفتن -- من دنبال ی 925 هستم -0 ینی گیرم بیاد !!!!!!!!!!! چی میشه

طرفداران سرسخت نوکیا به عشق شرکت فلاندی +
+++++++++++++++++++++++++++++
لایک لطفا

به امید بازگشت سرسختانه نوکیا

hamid.reza3 j در تاریخ : 1392/5/10

دوستان خوبم لطفا یک گوشی را به تناصب هستش تشخیص و مورد ملاک قرار ندین
وینفون مانند,ios ,bb, دارای بستر برنامه نویسی گسترده اای هست,و مانند ios امنیت
فراوانی دارد,وین فون به علت محدودیتی که برای ما ایرانیا داره واسه دانلود برنامه
و بازی های پولی یک مقدار کم ترفداره,یکی از عللش هم این که تازه وارده و شناخته شده
نیست.چنانچه این ورژن از وین فون با زمان عرضه ios اولیه معرفی میشد انقدر پایدار
و مورد اطمینان بود که در این تاریخ چندین ملیون اپ و بازی داشته باشه.اندروید به علت
مصرف بالای cpu که در چند پیام پاینتر گفتم,اگه بخواد به همین منوال پیش بره ایندش
مقداری تاره,علتشم اینه که کصرف زیاد باتری قیمت بالا به علت زیاد کردن هسته و سخت افزار
و نا کار امدی مقدار 100% استفاده بهینه از سخت افزار نرم افزار بر خلاف وینفون و ios در نهایت
به بنبست میخورد.(مگر گوگل استراتژیشو عوض کنه) شاید.در سایت xda یک بیان درست نوشته
و سوالش از گوگل این بود و به جواب درست نرسید!که چرا گوگل قبل از حل کردن مشکل نرم افزار
پایه با سیپو و ناتوانی استفاده بهینه از انرژی و تلف کردن مقدار زیادی از cpu ناگزیر اپدیت میکند و در اپدیتهای بعدی ناگزیر این مشکل باقی و خروجی بهینه نمیشود زمانی که پردازش بهینه نشده است............
من نمیخوام بگم اندروید بده هرسیستم عاملی واسه خودش کار راه اندازه و واسه یک سری یک نقاشی قشنگ

اسماعیل در تاریخ : 1392/5/10

بدون تعصب. نوکیا سالاره .من از اولین بار نوکیا داشتم هرکاری کردم گوشیای دیگه بدلم نشست دوستام برندای مختلفی دارن اما هر کدوم با یه مشکل خاصی .اینده درچنگ وین فون و ای او اس.بزار این سیستم عاملا جایگاه خودشونو پیدا کنن بدا میبینید فاتحه اندروید خوندس.....

Ali a در تاریخ : 1392/5/10

منم x6 دارم کف آسفالت از دستم افتاد و بعد یه پراید از روش رد شد وقتی برداشتمش خم به ابروش نیامده بود و وقتی برا بقیه تعریف کردم دهناشون واموند
الانم لومیا رو تجربه کردم واقعا محشره

ﻫﻮﻣﻦ ﻧ در تاریخ : 1392/5/10

از روزی که اچ تی سی 7 داشتم و روش ویندوز فون بود همیشه عاشقش بودم. سرعت کار باهاش بی نهایت خوب بود. اما این دو سه سالی که از ویندوز فون دور شدم و اندروید رو انتخاب کردم هرگز حس خوشایند ویندوز فون رو تجربه نکردم. آی او اس هم واقعن تجربه شیرینی بود که با اپل 4 اس داشتم. اما الا نه با اچ تی سی وان ایکس نه با مگا و نه با اس 3 هرگز به اون شیرینی کار با ویندوز فون نرسیدم.. ولی دیگه چه کنم که دیر شده.. اعتیاد به بعضی از ویژگی های اندروید هم برام پیش اومده. ضمن اینکه دیگه نمیتونم زیر 5 و نیم اینچ گوشی دستم بگیرم. نوکیا اصالت داره. اینو توو دست کاملا میشه حس کرد. با چه قسمتس قراره بیاد دارم وسوسه میشم دوباره برای کار با ویندوز فون

MOHAMMAD JAVAD Z در تاریخ : 1392/5/9

وقتی شما فرق بین اندروید و وینفون نمیدونی بهتر باهاتون بحث نکنیم ios داره با 2 هسته از 4 هسته ایهای اندروید میزنه جلو چون سبکه نیاز به هسته نداره وینفون هم دقیقا مثل ios هسته ... شما که میدونی نوکیا بدردبخور نیسته چرا اینقد خودتونو به ابو اتش میزنین بگین نوکیا بده ؟! مردم عقل دارن خودشون تشخیص میدن چی بده چی خوبه ... موفق باشین

hamid.reza3 j در تاریخ : 1392/5/9

با سلام خدمت دوستان عزیز
این چه حرفایی هست شم واسه تسته های گوشی میزنین
اندروید برای اجرای برنامه هاش به علت این که بستر نوشتنش لینوکس و یکی از علل کنارگزاشتن لینوکس
در سالهای گذشته اشغال کردن حجم زیاد سیپیو بود یعنی به این صورت که بز خلافوین فون و ios که یک ورودی
پردازش و خروجی دارن ،اندروید یک کار بیشتر میکنه یعنی بعد پردازش رندر میکنه به وسیله cpu بعد خروجی میگیره
این مشکله اندروید است که حل.کردنش با اپدیت ورژن حل شودنی نیست و نیاز به عوض کردن ساختار بزنامه ن.یسیش داره یعنی باید بستر برنامه ن.یسیش باید عوض شه
گوگل و سازنده های گشیهای اندرود این مشکل بزرک نرم افزاری رو با زیاد کردن هسته ه پوشش میدن که
این کار هم بایستی بالا ربتن قیمت گوشی مصرف زیاد باتری آ............

Eljey E در تاریخ : 1392/5/9

کیفیت رو فقط باید تو گوشی های نوکیا دید!!!!
مقاوم در برابر ضربه و آب!!!
والله...
من x6 نوکیا دستم بود دو بار شیرجه رفت تو آب و هنوز که هنوزه مثل ساعتای سیکو5 کار میکنه!!!!
اونوقت میگن ضد آب سونی هست!!!!

miladd s در تاریخ : 1392/5/9

روی برد جاش میشه ؟؟؟؟؟ یعنی نمیشه ؟؟ مگه سرعت سی پی یو رو صرفا سایز سی پی یو تعیین میکنه( درسته بحث خنک سازیش تاثیر داره ) ؟؟ اگه نزدن لابد لازم نبوده ولی این به این معنی نیست که سی پی یو دو گیگ با سی پی یو دو هسته یک گیگ یه سرعت دارن !!!
هر چی تعداد سی پی یو بالاتر بره سرعت بیشتر نمیشه( سرعت همون جور که از مشخصات سی پی یو پیداس به سرعت پردازش مربوط میشه که تو گوشی ها مختلف متفاوته) بلکه قدرت سی پی یو واسه انجام برنامه های همزمان بیشتر میکنه ..
شما زحمت بکش گوشی ace2 رو با سی پی یو 800 دو هسته با گلکسی دبلیو با سی پی یو 1.4 مقایسه کن ببین سرعت کدوم بیشتره ..
داداش من یعنی جا کردن یه سی پی یو چهار هسته ای تو موبایل انقدر سخته که نوکیا نمیتونه اینکارو انجام بده .. حتی هوایی و جی ال ایکس هم چهار هسته ای زدن ..
این همه متخصص کار کردن رو دوربین این گوشی و سامسونگ با گلکسی زوم ابروی نواوری رو برد ..
فکر اینو کن که سامسونگ پول یک یک اون سی پی یو هاشو از شما میگیره درصورتی که نوکیا و اپل هزینه سخت افزار ضعیف تره و البته با کارایی حداکثرو میگیرن .

عباس ا در تاریخ : 1392/5/8

لطفا اطلاعاتتون رو برای ما اینجا بگذارید واینکه از اینده سیستم ها بیشتر صحبت کنید تشکر
مثلا نوت 3 چند هسته اییه؟

اس 5 چند هسته اییه؟

وین فون تا ویدوز 14 از یک هسته استفاده میکنه؟

نوکیا دیگه دوربین تولید نمیکنه تا چقدر پیکسل ها رو بیخودی افزایش میده ؟

هسته همینجور الکی تویه گوشی میره بالا ؟
تا دیروز شما رو در پیج وان ایکس ملاقات میکردیم الان wp

رضا a در تاریخ : 1392/5/8

اندروید سقوط نمیکنه چون گوگل پشتشه
ولی وین فون اگه میخواد پیشرفت کنه مایکروسافت باید بیشتر تلاش کنه به نظر میاد براش مهم نیست سرنوشت وین فون

miladd s در تاریخ : 1392/5/8

شما که اطلاعات داری واسه من بگو..
توی گوشی چطوری به هشت هسته سی پی یو احتیاج پیدا میکنی ؟؟
کدوم برنامه ی اندرویدی هشت هسته احتیاج داره اصلا این نه ، کدوم دو یرنامه هم زمان احتیاج داره ؟؟
اینا همش تبلیغات واسه ادمایی ظاهربینه .
هر بازی سنگین اندرویدی که رو اس 4 نصب میشه به طور قطع رو لومیا 920 هم نصب میشه . فقط فرقش پولی بودن وین فونه .
چشماتونو واز کنید تو گوشی به هیچ وجه کار صنعتی انجام نمیدن که همچین چیزی میسازن ( هشت هسته . درسته که همزمان نیستن )
زدن هسته واسه تبلت و گجت های کاربردی معقول تره . همونطور که نوکیا سی پی یو چهار هسته ایشو گذاشته واسه تبلتش .
و راجب دوربین بگم فقط کافیه این گوشی رو با گلکسی اس زوم سامسونگ مقایسه کنی ..

عابدین ج در تاریخ : 1392/5/8

با سلام
دوست عزیز شما هنوز تفاوت بین سبکی و سریعتر بودن رو تشخیص ندادین من نمیگم ویندوز فون کنده یا فلان اما در این کنه اندروید سبک ترین سیستم عامل جهان هستش شک نکنید برین ببینین منبع اندروید بر چه مبنایی برنامه نویسی میشه اصلا از سیستم عامله ای گرفته شده چرا داره پیشرفت میکنه بعد بیاین بگین چون ویندوز سریعتر به دستور ها جواب میده سبکتره ................ از این پس به جای واژه سریعتر از سبکتر استفاده میکنیم

Ali a در تاریخ : 1392/5/8

آقای امیر حسین عزیز شما واقعا حرف غیر منطقی ای رو زدید درباره ی سی پی یو باید به شما بگم که واقعا بازده اندروید تو این مسئله خیلی پایینه و واقعا مردم چه گناهی کردن که باید پول کم کاری شرکت ها رو بدن مایکروسافت این مسئله رو در 3 سال پیش فهمید اما حالا بعد این همه مدت تازه گوگل دیده این امر داره باعث رشد زیاد ویندوز فون(47 درصد.که از همه سیستم عامل ها رشد بیشتری داشته) میشه می خواد اندروید 5 رو بهینه کنه یعنی عقل مایکروسافت 3 سال از گوگل جلوتره. یک گوشی اندرویدی با سی پی یو ی 4هسته ای 1.2 گیگاهرتز کرایت حدودا بازدهی نظیر یک گوشی ویندوزی با cpu دو هسته ای 1 گیگاهرتز کرایت داره و من که هم ویندوز و اندروید رو در دست گرفتم و هر دو رو داشتم فرق هاشون رو از عمق وجود حس کردم و به وضوح برتری ویندوزفون داد می زد.
و روی حتی یک لومیا 520 تعداد خیلی زیادی بازی و نرم افزار نصب کردم که حتی نصب اون تعداد بازی مشابه روی گوشی ای نظیر s3 موجب اختلال و پایین آمدن شدید سرعت در آن گوشی شد با آن همه تفاوت در cpu که با هم دارند.ولی لومیا520 سرعتش اندکی هم کند نشد.
در مورد دوربین هم باید بگم این یک سیاست بوده که واقعا هم انشاء الله موفق بشه و تا الان هم در فروش رکورد بسیار خوبی رو زده می تونید به آمار اپراتور AT&T نگاه کنید تا این موضوع رو متوجه بشید.

با آرزوی موفقیت برای ویندوزفون

Eljey E در تاریخ : 1392/5/8

اصن شما واسه خودتون استاد!
اینو همیشه یادت باشه وینفون ساخته دست مایکروسافت هست!
درضمن!کی گفته نوکیا تو گوشیای 2 هسته ای مونده؟؟؟
یه خورده سیاست داشته باشی یا درک کنی سیاست چیه میفهمی دلیل این کار نوکیا چی هست!!!
تنها برندی که فقط با مایکروسافت کار میکنه نوکیا هست!پس رقیبی نمیبینه که بخواد به خاطر اون گوشیاش رو 4 هسته ای کنه!
و مهمتر از اون همونطور که همه میدونن وین فون انقدر روون کار میکنه که احتیاجی به 4 هسته نیست!
و اینم بگم که این گوشی پرچمدار اصلی نوکیا تو سال 2013 نیست!
چه معلوم!شاید اواخر 2013 پرچمدارش 4 هسته ای باشه!

عباس ا در تاریخ : 1392/5/8

دیگه من الکی با شما کل کل نمیکنم ... شما اصلا اطلاع نداری که موبایل اندروید 80 در صد کل پردازش اندروید تویه سی پیو ش انجام میشه حتی 50 درصد پردازش گرافیک موبایل اندرویدی رو سی پی یو انجام میده حتی به کمک رام میره تا رم گوشی کم نیاره و همزمان بتونه 2 برنامه رو با هم اجرا کنه نمونش اس 3 با قدرت 1.4 که 4 هستیه که شما هم میتونی بازی اسفالت 7 رو انجام بدی همزمان فیلم فول اچ دی ببینی پس مشخصه که باید تعداد هسته ها و پردازش بره بالا تا لگ و کندی نداشته باشه تا بیش از 10 اپشن داشته باشه و بتونه اجرا کنه فیلمشم از هادی تویه اپارات هست

شما الان تویه کدوم موبایل دیدی که یه سی پی یو یک هسته ای یا دو هسته ای با قدرت 2.5 جا کنن
اصلا رویه بردش جا میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میتونن مصرف باتریشو تا مین کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چجوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تبلت یه بحث دیگست بحث اندروید موبایله
هر چی تعداد هسته ها بیشتر میشه مصرف باتری سی پی یو کاهش می یابد و سر عت بالا ترتر میرود حالا شما بیا بگو هسته الکی رفته بالا
دروغ میگم موبایل های اندروییدی رو توجه کن همشون چند هسته ای هستن همه کمپانی ها

وحید ک در تاریخ : 1392/5/8

سامسونگ گلکسی S4 با بازی کردن آتیش گرفت و افتاد روی مبل و بعد خونه بعد آپارتمان رو به دود داد رفت .
اینم لینکش از خود سامسونگ موبایل

http://www.sammobile.com/2013/07/29/samsung-galaxy-s4-explodes-and-sets-apartment-on-fire/

اسماعیل در تاریخ : 1392/5/8

داداش این اندرویده که هرچی هسته بزارن براش بازم کمه از بس سنگینه.وین فون بخاطر سبکیش کارش بایه هسته رامیوفته.

Mojtaba J در تاریخ : 1392/5/7

لطفا الکی سفسطه نکنید...
کسانی هم که اطلاعاتشون تکمیل نیست خواهشا نظر ندن. خیلی بهتره...

در مورد آینده سیستم عامل ها نظر ندید. چون این گوشی ها هیچ کدوم به آینده تعلق ندارند و فقط تا نهایتا 2 سال دیگه به روز هستند...

در مورد سرعت سیستم عامل ها هم باید بگم IOS و BB10 و WP8 سریع ترین هستند

اندروید الان شاید بهترین سیستم عامل باشه و خیلی برتری ها نسبت به wp داشته باشه
ولی بزرگترین ایرادش اینه که پرت وحشتناک بازدهی قدرت داره
یعنی یه پردازنده ی 4 هسته ای فوق قوی عملا بازده یه پردازنده ی دو هسته ای رو داره...

خواهشا این بحث رو تموم کنید چون من خودم اندروید دارم...

morteza n در تاریخ : 1392/5/6

سلام
دوست عزیز لطفا تا اطلاعات کافی نداری نظر نده
ویندوز فون سبک ترین ، بهینه ترین و پر سرعت ترین سیستم عامل هست.
لومیا 900 نوکیا با پردازنده تک هسته ایی باورکنید سرعتش از galaxy s3 بیشتر بود چه برسه به این پردازندش خیلی برای این گوشی قویه. از نظر پردازش هیچ مشکلی نداره.
سیستم عاملش به غیر از بازی و برنامه در تمام زمینه ها برتر از اندرویده.

وحید ک در تاریخ : 1392/5/6

منبع من و تو و مایی هستیم که داریم استفاده میکنیم و سنگینی و کندیی تا به حال ندیدیم.
خدایی من 2تا گوشی یکسان (ویندوزی و اندرویدی از لحاظ سخت افزار) گرفتم دستم و با هم که مقایسه میکردم سرعتش 3 برابر گوشی اندرویدی سامسونگ بود.
زیاد به حرف های بی اساس دیگه عکس العمل بهتره ندیم.
اینم محض اطلاع گفتم.
نه پدرم سهام داره اونه نه این. هر کسی هم هر چیزی میپسنده بره بگبره.
***لطفا نظر بدون مطالعه و آزمایش تجربی ندیــــــــــــــــــــــــــــن . ***

عباس ا در تاریخ : 1392/5/6

دادا مگه گوشی مدل بالا به غیر از بازیو برنامه کاربرد دیگه ای هم داره؟؟؟؟؟؟محض اطلاع خودم اگه میشه ضمینه هایه دیگشم قید کنید لطفا

mehdi m در تاریخ : 1392/5/6

عکس هایی که من از سایت های مختلف دانلود کردم حداقل 10 مگ بودن...

اسماعیل در تاریخ : 1392/5/6

با استفاده از تکنولوژی Oversampling، گوشی در زمان عکس برداری قادر ه حداکثر 7 پیکسل را در یک پیکسل ترکیب کنه و یک پیکسل خالص (Pure) بدست بیاره و با این روش تصاویری با کیفیت بسیار بهتر، نویز کمتر و در عین حال حجم متعادل تولید کند. جدای از این قابلیت، کاربر می‌تواند در زمان عکس برداری تا 3 برابر روی عکس زوم کند، بدون آنکه از کیفیت عکس کم شود و یا پیکسل‌های ساختگی را بر روی تصویر مشاهده کنه.حجم عکساش تقریبا 30مگ هست
موارد 1701 تا 1800 از مجموع 1959 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا