نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia ZL

Xperia ZL اکسپریا زد ال

Sony Xperia ZL سونی
ارزیابی کاربران: 8.6 از 10 (2405 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 501 تا 600 از مجموع 1218 مورد

مقداد م در تاریخ : 1392/8/29

سلام داداش رضا من كوچيكتم . دشمنت شرمنده عزيزم ؛ خيلي ماهي... ايشالا اين مشكل حل بشه يا اگه در كيت كت حل نميشه ، ايشالا حافظه داخلي بيشتر بشه ... ممنون به خاطر لطفت رفيق خودم

meysam m در تاریخ : 1392/8/27

خیلی خیلی ازت ممنونم محمد رضا جان که همیشه جوابمو میدی بازم ازت تشکر میکنم ، میشه شماره یا ایمیلتو بهم بدی ؟ خیلی ممنون میشم ، اگه ندادیم فدا سرت .

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/27

سلام مقداد جان،خیلی مخلصیم آقا. والا تا tx اینجوری بود که میشد move to sdکرد نرم افزارهارو انتقال داد به مموری ولی از z به بعد نمیدونم به چه دلیلی دیگه نشد. من نرفتم دنبال راه واسه اینکار چون با کلی بازی hd و معمولی هنوز 4 گیگ خالی دارم.هروقت احتیاج پیدا کنم مطمئنن میرم دنبالش.ولی شایعات میگن با 4.4 احتمالا move to sd دوباره برمیگرده.شرمنده نتونستم کاری واست انجام.واقعا شرمنده.بخدا اگه انجام میدادم کمکت میکردم. بهترین راهش فکر کنم همون روت کردن باشه.

مقداد م در تاریخ : 1392/8/26

رضا جون سلام خوبي؟رضا جان من بي نهايت به علم و اخلاق شما إيمان دارم و شرمنده در بحث ها جا پاي شما گذاشتم اميدوارم منو ببخشي و دوستي مون هميشه پا برجا بمونه تا بتونم از شما و آدريان عزيز بيشتر ياد بگيرم . رضا جان مثل هميشه مزاحمت شدم واسه يه سوال : تازگي شنيدم گوشي هاي سوني ، قابليت فرستادن ديتاي بازي روي كارت حافظه رو نداره و همه چي روي همون حافظه خود گوشي كه مثلا ١٦گيگ هست نصب ميشه مگه اينكه روت كنيم . در صورتيكه بقيه برند ها اينطور نيستن . حالا به نظرت راهي غير از روت هست؟ چون به نظرم خيلي ها شايد نخوان روت كنن و يا مثل من بلد نيستن . و اگه اين واقعيت داشته باشه شايد يكم حافظه براي بازي هاي سنگين كم بياد .

رضا ک در تاریخ : 1392/8/26

از دیدگاه من پنل های JDC رنگ تیره رو بهتر نشون میده اما در نهایت تصویر آنچنان تفاوتی نداره که ذهن رو به خودش مشغول بکنه
در لینک زیر چند تصویر از مقایسه پنل JDC و sharp از زوایای مختلف رو نشون میده،میتونید خودتون مقایسه کنید

http://www.esato.com/archive/t.php/t-205054,s-2550,1.html

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/25

هادی جان همراه اول اگه 3g بشه هنر کرده حالا 4g بماند. در مورد دوربینم ZL هم 13 مگاپیکسله،منتها شما z رو تنظیم دستی کرده بودی که دیدی 13 مگاپیکسله،و اگه رو سوپریور اتو تنظیم کنی میشه 12 مگاپیکسل.این قضیه هم شامل z میشه و هم ZL.جفتشون لنزشون 13 مگاپیکسله ولی لنز ZLبزرگتره و بخاطر همین قضیه از zکمی بهتره. عکسهای 13 مگاپیکسلی واید هستند.

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/25

بله دوست عزیز z هایی که صفحه نمایششون سرمه ای خیلی تیره یا به عبارتی مشکی مشکیه jdcهستند. البته با نرم افزار your xperia z display هم تست کنی بهت میگه شارپ هست یا jdc. در مورد سوال شما هم باید بگم که گوشی های ضدآب بخاطر فیلترهایی که روی اسپیکر کشیده میشه که از نفوذ آب جلوگیری کنه صدای واضح و شفافی ندارن ولی ZLصدای بسیار عالی با بیس خوب و شفافیت بالا داره که یکی از دلایلی بود که من به Z ترجیحش دادم.یجورایی اگه صدا برات مهمه دور z و zr خط بکش.از نظر بازی هم که با چیپ گرافیکی adreno 320 جای هیچ نگرانی نیست تا 2-3 سال آینده از نظر ساپورت بازیها. از برندهای دیگه هم چیزی با کیفیت و قدرت ZL نمیتونی پیدا کنی حتی اگه 300 تومنم رو پولت بذاری.من اونموقع که ZLخریدم 2 تومن هم htc one میتونستم بخرم و هم s4 که دیدم واقعا ZL هم از نظر دوربین،هم از نظر صفحه نمایش و هم از نظر کیفیت صدا از جفت اینا بهتره،البته از نظر صدا با oneبرابره.کوچکترین اسمارت فون 5 اینچی دنیاهم هست. حتی از htc one که صفحه نمایش 4.7 اینچی داره هم کوچکتره. من خودم ZLمشکی دارم ولی سفیدش اعجوبه ایه تو زیبایی.بعد از z1 بهترین اسمارت فون سونی همینه.

هادی ا در تاریخ : 1392/8/25

سلام
میثم جان تفاوت عمده z و zl سایز و ضد اب بودنه
من 1 هفته z داشتم نتونستم با سایزش کنار بیام ، ضمن اینکه چون زاویه نداره و کاملا پشتش تخته تو دست راحت نیست
قیمتشون اختلاف نداره
اگه دستت بزرگه راحت میتونی ازش استفاده کنی ولی به هر حال گوشی ضد اب باشه یه حسنه
من zl خریدم و از ظاهرش و زیبایش نسبت به z خیلی راضیم

هادی ا در تاریخ : 1392/8/25

سلام دوستان
مدل گوشی من 6502 ، اگه همراه اول 4 g بشه من به مشکل بر میخورم ؟
من 1 هفته z داشتم به خاطر سایزش. فروختم و zl گرفتم حالا میبینم دوربین z قویتر بوده به دلیلی اینک zl 12 mp عکس میگیره و تازه کاملا wide نیست

meysam m در تاریخ : 1392/8/24

پس یعنی z هایی ک صفحشون مشکی کامله jdc هستن ایول خیلی ممنون محمد جان که جواب دادی حالا از این بحث صفحه نمایش بگذریم من یه گوشی میخوام که باهاش گیم اچ دی بازی کنم و موسیقی گوش کنم یعنی کیفیت اسپیکرش خوب باشه بین z و zl و zr و یا برند های دیگه تا حدود 1300 چی بخرم ؟ ممنون میشم اگه کس دیگه ای هم اطلاعات داره کمک کنه .

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/24

جای نگرانی نیست، شارپها سرمه ای خیلی روشن هستند و jdcها سرمه ای تیره که دقت نکنی صفحه نمایش مشکی مشکی بنظر میرسه.اگه خیلی دقت کنی و زیر نور بگیری معلوم میشه.ZLها اصلا پنل شارپ ندارن.

hasan b در تاریخ : 1392/8/23

سلام، من همه کامنت های شما رو خوندم و یه ماه پیش این گوشی رو خریدم، همه جوره راضی ام از گوشیم.
اما این که گفتی پنل سورمه ای ها واسه شارپه حالمو گرفت!! :-( واسه من من صفحش سورمه ایه :-(

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/20

قبلا توضیح دادم ولی بازم توضیح میدم بخاطر شما. اون اوایل چون مردد بودم به خریدن z بخاطر دو نوع بودن صفحه نمایشش خیلی سعی کردم راه پیدا کنم که چجوری و از چه طریق jdc بخرم و شارپ گیرم نیفته. میتونم بگم روی بیش از 30 عدد z تحقیق کردم بصورت خاموش با در دست گرفتن و بر انداز کردن. نزدیک به 80% اونها وقتی خاموش بودن سایز صفحه از حاشیه ها قابل تشخیص بود یجوارایی سرمه ای رنگ بودن و 20% اونها هم صفحه نمایش بصورت کامل مشکی بود،طوری که نمیشد تشخیص داد سایز صفحه نمایشو از حاشیه های کناری.بعد رفتم پیش یکی از دوستام که تازه z خریده بود،دیدم صفحه نمایشش یکدست مشکی مشکیه با نرم افزار تشخیص نوع پنل z تست کردم دیدم زده jdc. فهمیدم که این مدل صفحه نمایشا jdcهستند. دیگه مطمئن بودم که برم بازار میتونم jdcپیدا کنم راحت و برای اینکار باید z هایی که در ویترین مغازه ها بودو نگاه میکردم ولی از شانس بد من تمامی z هایی که دیدم همه شارپ بودن بجز 1 مغازه که اشتباه کردم ازش نخریدم.روز دوم که دوباره رفتم و ایندفعه مطمئن بودم پیدا میکنم و میخرم بازم نشد و از شانس من همون 1 مغازه هم فروخته بود jdcرو.یجا رفتم دبدم ZL داره و صفحه نمایشش یکدست مشکیه،شک کردم ولی وقتی در موردش تحقیق کردم دیدم نه تنها از z امکانات بیشتری داره بلکه همه ZLها صفحه نمایش jdcدارن.واسه همین بدون شک خریدمش و هرکدوم از دوستانم که z داشتن امروزه با دیدن گوشی من ZLخریدن.چون برتری رو دیدن.

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/20

دوست عزیز تمامی پنلهای روی ZL ساخت ژاپن دیسپلی هستند. وشما ZL با کد 6503 بخر از هرجا که میخری.

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/20

سینا جان z و ZL هردو از g بهترن. ولی از نظر تمامی طرفداران سونی بی ایرادترین و بهترین گوشی سونی بعد از z1 همین ZL بود. برتریهاش به z اینا هست:
صفحه نمایش با کیفیت تر
دیزاین جمعو جور تر
کم حاشیه ترین گوشی 5 اینچی دنیا
کوچکترین گوشی 5 اینچی دنیا
کیفیت صدای عالی
دوربین بهتر نسبت به z
نداشتن درپوش های آزار دهنده بخاطر ضدآب نبودن
باتری بهتر
دکمه شاتر دوربین
ریموت کنترل وسایل صوتی و تصویری

fery 6 در تاریخ : 1392/8/19

سلام
دوستان من قصد خرید زد ال رو از یه فروشنده قابل اعتماد دارم

میشه در مورد جزییات بیشتر در مورد بهترین نوع پنل و سری گوشی و .. بهم بدین!!

ممنون میشم بیشتر توضیح بدین

با تشکر فراوان <3

سینا ا در تاریخ : 1392/8/19

سلام به همگی...
من بین این گوشی و Xperia Z و Optimus G موندم...
لطفا راهنماییم کنید...

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/18

همین سایتها که شده مرجع شما چرا نتونستن پیدا کنن صفحه نمایش z نوع پنلش وقتی گوشی خاموشه از کدوم نوعه؟ ببین اولو آخر من مصرف کننده تشخیص میدم چی خوبه چی بد چون سایتها هیچ حرفشونو نمیشه بهش اعتماد کرد. من سر حرفم هستم.صفحه نمایش ZL و Z1 یکی هستند. من خودم از این قضیه خوشحال نیستم چون طرفدار سونی هستم و دوستداشتم z1 خیلی خیلی سرتر باشه ولی نمیتونم اینجا بکسی دروغ بگم.تجربه نشون داده اونی که کاربرا میگن درست تره تا اونچیزی که سایتها میگن. دلیلشم اینه که کاربر سیر تا پیاز اسمارت فونو در مدت زیاد در میاره ولی سایتها خیر. من با توجه با توجه به رشته ام که الکترونیک و it هست تا چیزی رو نبینم و باهاش کار نکنم باور نمیکنم. انقدرم تجربم بالا رفته که خودم بتونم یه بررسی تخصصی از اسمارت فونها انجام بدم و به هیچ سایتی هم احتیاج ندارم چون جیره خور هستند هر کدوم به نوعی.

رضا ط در تاریخ : 1392/8/18

در ضمن اين نکته رو هم به ياد داشته باشيم که هر تکنولوژی معايب و مزايای خودشو داره و در نهايت استفاده کننده با دخالت دادن سليقه خودش (يا اصطلاح رويوور ها User Preference) فاکتورهای مهم رو هايلايت و فاکتور های بی اهميت تر رو ناديد می گيره .
اين که شما می گين
"من از روبرو تا زاویه 140 درجه بزرگانی مثل g2- g pri- s4 براحتی شکست دادم"
بخاطر اينه که فاکتورهای مهم برای شما ممکنه با بقيه متفاوت باشه . مثلا همون سايت GSMArena که خودتون بهش ارجاع می ديد و البته تجربه متخصصينشون از 13 سال و 15 سال شما و من بالاتره مقايسه صفحه نمايش بين Z1(که از ZL خيلی بهتره) و G2 و note 3رو انجام داده و رتبه اول رو به Note 3 داده ، رتبه دوم رو به G2 و رتبه سوم رو به Z1 ، و البته صد در صد سليقه نگارندگان ريويو در اين امتياز دهی دخيل بوده ولی به هر صورت در جمع عوامل يک SUPER AMOLED -های اند - رو به دو مدل و حتی G2 رو هم به Z1 ترجيح داده
اينم لينکش :
http://www.gsmarena.com/lg_g2_vs_samsung_galaxy_note_3_vs_sony_xperia_z1-review-1000p3.php
به هر حال خيليها ممکنه براشون کنتراست بالا و اشباع رنگ بيشتر (Vivid بودن و Pop out کردن رنگها )روی اين تيپ گجتها اولويت باشه و طيف کامل و صحت رنگها در درجات بعدی. در ضمن کم کردن نور BackLight برای ايجاد خلوص رنگ مشکی هم از اون کارهاست . با اين توويکها مشکل کنتراست حل نميشه چون روشنايی هم به همون نسبت افت ميکنه و هممون ميدونيم که AMOLED ها به دليل عدم نياز به Backlight نسبت کنتراستشون قابل محاسبه نيست و عاليه .

رضا ط در تاریخ : 1392/8/18

والا منم با 15 سال تجربه IT ممکنه اشتباه کنم .اصلا هرکسی ممکنه توی برآوردش اشتباه کنه . مثله اينکه شما نوشتين تمام lcd ها زير شاخه tft هستن در صورتيکه TFT-LCD يکی از انواع LCD هست .(شايد هم منظورتون تمام flat display ها بوده) . در ضمن من و شما eyephile نيستيم و نمی تونيم بر اساس حس بينايی خودمون حکم بديم .برای من و شما ممکنه Z1 و ZL هيچ تفاوتی نداشته باشن ولی بر آوردهای آزمايشگاهی توسط سيستمهای اندازه گيری دقيق و ريويو ها چيز ديگه ای ميگن . من از Z1 ,Z Ultra انتقاد نکردم بلکه به استناد شواهد کيفيت صفحه نمايش Z , ZL رو زير سوال بردم.

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/16

علی جان شکست دادن amoled کاری نداره برای صفحه نمایشی که از روبرو بهترینه.بارها مقایسه کردم به اندازه موهای سرم.روشنایی،خوانایی زیر نور خورشید،طبیعی بودن رنگها.جزئیات,نمایش رنگ سفید، lcd بسیار بهتره از amoled.

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/16

رضا جان اگه متن بنده رو خوب خونده باشی من 13 سال هست که در زمینه it و الکترونیک فعالیت دارم. لازم نیست در مورد ترایلومینوس بمن توضیح بدید چون من با این تکونولوژی 2 سال پیش توسط سونی آشنا شدم. ولی اصل تفاوتی که در z1 باید دیده بشه دیده نمیشه و هیچ تفاوتی با ZLنداره. اما در zu بدلیل اینکه پنل نوعشtriluminos ips هست زاویه دید کاملا بی نقصی داره و از روبرو هم وضعیتش از z1 خیلی بهتره. در کل هیچ تفاوتی بین Z1 و ZLنیست و بنده با این تجربه ندیدم. شما بنده رو نمیشناسید. بنده بودم که اولین بار به طرفداران سونی گفتم چجوری تشخیص بدن وقتی zخاموشه چجوری تشخیص بدن نوع پنلش شارپ هست یا jdc. در ضمن تمام lcdها زیر شاخه tft هستند و حتی amoled هم از دو لایه tft ساخته شده. دلیل نمیشه هرچی اسم tft روش باشه بگیم دیگه تعطیله. اگه اینطوره چطوری صفحه نمایش z1-ZL-ZU براحتی بزرگانی مثل g2-s4-gproرو شکست میدن از روبرو؟ بله در زاویه بیش از 140 درجه مشکل دارن که بازم میگم زاویه دید کم مزیته نه معایب.

علی ا در تاریخ : 1392/8/15

من هم قبول دارم که نمایشگر های amoled رنگ های طبیعی تولید نمیکنند.وهمچنین سفید خالص را نشون نمیدهند.اما نمیدونم شما توی چه مواردی galaxy s4 و lg g2 راشکست دادید؟(به غیر از رنگ های طبیعی و نور بیشتر در مقابل s4)

رضا ط در تاریخ : 1392/8/15

دوست عزيز . صفحه نمايش Z Ultra و Z1 از نوع IPS نيست بلکه از نوع Triluminos(اصطلاح تجاری سونی ). درسته پايه تکنولوژی همون TFT هست ولی مکانيزم توليد رنگ در IPS با تکنولوژی Quantum Dot که در Triluminos بکار رفته خيلی متفاوته . داستان X Reality(اصطلاح تجاری سونی ) هم به همين قضيه بر می گرده . تکنيک استفاده از Nano Crystal ها در صفحات نمايش Quantum Dot به سازنده اجازه ميده که طيف نور با طول موج دقيق و بدون هارمونيک توليد کنه .برای همينه که گاموت رنگ (طيف رنگهای ارائه شده) نسبت به بقيه تکنولو ژيها بالاتر بره و تصاوير طبيعی تر به نظر ميرسن . همچنين پايين بودن Color Temperature و گاما که با عث توليد نور سفيد بهتری ميشه (اون زردی AMOLED رو نداره) .البته مصرف انرژی خيلی پايين رو هم بايد به اين مزايا اضافه کرد. در کل اين تکنولوژی خيلی تصاوير بی نقص تری رو نسبت به سايرين ارائه ميده و ايرادی که رو گوشی سونی بهش وارد شده زاويه ديد کمتره (بدون انحراف رنگ و يا کمرنگ شدن) که ظاهرا بدليل نوع پلارايز بکار رفته در پنل نمايش گوشی است .
اما ZL داستان کاملا متفاوتيه .اون يه TFT LCD معمولی با رزولوشن بالاست و چه از نظر طيف رنگ و چه از نظر کنتراست به پای Quantum Dot نمی رسه . البته سونی سعی کرده با Bravia Engine تو مود عکس و فيلم يک کم کنتراست رو بهتر کنترل کنه ولی رو اينترفيس اصلی گوشی وضع چندان چالب نيست .هرچند ممکنه از جشم من و شما تفاوت کيفيت تصوير Z1 , ZL جزئی باشه ولی خيليها هم اين تفاوت رو بزرگ و جدی می دونن .

navid n در تاریخ : 1392/8/14

سلام دوستان من میخوام این گوشیرو بخرم نظرات که خوندم دو مدل zl هست از کجا نگاه کنم که c6503 هست یا c6502 لطفا کمک کنین مرسی.

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/13

رضا جان بنده اگه میخواستم به حرف سایتها بسنده کنم که الان این حرفارو نمیزدم بعد از 13 سال تجربه. من خودم تا هیچ چیزو از نزدیک نبینم اصلا بسنده نمیکنم به حرفی. z1 و ZL دقیقا یک نوع صفحه نمایشو دارن از نظر دید چشم ولی x reality در z1 کاری کرده که رنگها یکم طبیعی تر و جزئیاتی بیشتر از ZL داشته باشیم ولی در کل یکی هستند. اکه بحث z بیاد وسط که بله من قبول دارم هم زاویه دیدش کمتر از z1 و ZL هست و هم کیفیتش.پیشنهاد میکنم یکبار با z1 و ZL کار کن تا متوجه بشی کیفیت یعنی چی. من از روبرو تا زاویه 140 درجه بزرگانی مثل g2- g pri- s4 براحتی شکست دادم.ولی در زاویه بیشتر بله یکم رنگ پریدگی دیده میشه. البته وقتی میگن زاویه دید ضعیفه نه اینکه کلا نشه چیزی دید بلکه موضوع اینه که در زاویه یه حاله کمرنگ سفید میاد رو صفحه نمایش که اگه دقت کنی تازه متوجه میشی. در ضمن z ultra زاویه دید کاملا بی نقصی داره و عالیه بخاطر اینکه نوع پنلش ipsهست. در کلام آخرم میخام بگم که گوشیهای سونی بصورت کلی از روبرو بهترین هستند و در زاویه بیش از 140 درجه نقص دارن که مهم نیست.اصل کیفیت از روبرو هست چون گوشی یچیز شخصی هست و خودمون باید لذتشو ببریم نه دیگران.

رضا ط در تاریخ : 1392/8/13

من هيچ موقع قصد خراب کردن سونی رو ندارم . آخه چی گير من مياد . ريويو هايی رو هم که ليک دادم نگارنده نقاط ضعف و قدرت رو کنار هم مقايسه ميکنه .دلم می خواست من و دوستان يک کم به اين بهانه ريويو و مطلب علمی بخونيم و لينک بديم تا با دانش بهتر نسبت به کانسپتهای اپتيک ، بتونيم دلايل ضعف يا قوت تکنولوژیهای صفحه نمايش رو بهتر تحليل کنيم. من ادعای حرفه ای بودن ندارم اما شما که برچسب آماتوری ميزنی بايد دقت کنی که مستند صحبت کنيد و حتی المقدور از بکار بردن عبارات ضعيف و شخصی مثله " قدرت سونی رو نشون میده که بعد دوسال بهترین مانیتورها رو میزنه " خودداری کنی . علی يارتون

مهدی ع در تاریخ : 1392/8/12

سلام خدمت داش رضای گل .یه سوال روزی چند بار با زاویه دید 160 درجه باگوشیت کار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این بحث های اماتوری هست که طبیعی بودن و اقعی ترین رنگ ها و بیشترین جزیات که مشخصات مانیتور های سونی هست رو ول کنیم و بچسبیم به زاویه دید 160 درجه : دی .سامسونگ خودکشی کرده نمیتونه Amoled رو رنگ هاش رو به واقعیت نزدیک کنه. واین قدرت سونی رو نشون میده که بعد دوسال بهترین مانیتورها رو میزنه .زاویه دید بالای 160 سلیقه ای ای کاش سونی کاری میکرد که از زاویه 120 درجه مانیتورت کاملا سیاه میشد تا تو جاهای عمومی و تاکسی کسی راحت پیامات رو نمیخوند وعکسای شخصیت رو راحت تر نگاه میکردی.پس دیدی زاویه دیدی سلیقه ای هست مانور دادن روش مال اماتور هایی هست که میخوان سونی رو خراب کنن یا علی.

رضا ط در تاریخ : 1392/8/12

محمد رضای عزيز اولا تکنولوژی صفحه نمايش Z1 با Z و ZL فرق می کنه . سونی با معرفی تکنولوژی Triluminos که اولين بار در Z Ultra و بعدا در Z1 بکار گرفته شد مدعی شد که زاويه ديد رو بهبود داده . اين يعنی خودش به اين مشکل واقف بوده . ولی حالا بد نيست اين ريويو رو هم ببينيد که توی اون به اين نتيجه می رسن که باز هم Z1 به رقم استفاده از اين تکنولوژی جديد مشکل زاويه ديدش حل نشده . Z , ZL که جای خود داره .... بنابر اين با شما موافقم که Z1 , Z صفحه نمايششون کيفيت نزديک به همی رو نشون ميدن ولی اصلا توجيه و دفاع خوبی نيست چون به شهادت ريويو ها Z1 هم ضفحه نمايش خوبی نداره.
Xperia Z1 Triluminos Display Vs Xperia Z Display Comparison shows that viewing angles in Xperia Z1 not so great, almost similar as Xperia Z. Color contrast is also similar on both phones, nothing much comparable. Brightness level in both phones are equal.
لينک ريويو :
http://www.xperiaguide.com/2013/09/18/xperia-z1-triluminos-display-vs-xperia-z-display-comparison-with-pics/

Neman T در تاریخ : 1392/8/11

من بین این سه گوشی (z , zr , zl ) موندم کدوم رو بخرم اگر کسی واقعا تجربه اش رو داره کمک کنه تا بهترین انتخاب رو کنم
البته میخام تا 1500 هزینه کنم اگه غیر از اینا پیشنهادی باشه هم ممنون میشم راهنماییم کنید.

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/11

طبق مقایسه های بنده صفحه نمایش Z1 هم از جنس ZL هست. و اگه شما رویو از z1 بخونید انگار از ZL خوندید. زاویه دید تا 140 درجه بی نقص هست.درکل مهم نیست اصلا زاویه دید. چون از روبرو بهترین صفحه نمایشو دارن اکثر گوشیهای سونی.

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/11

1- قبول دارم بخاطر اینکه ذات صفحه نمایشهای amoled نشون دادن مشکی خالص هست.اگه خواستی دلیلشو بهت میگم.البته اگه خواستی.
2-نه قبول ندارم. هنوز سوپرآمولد مشکل نمایش رنگ سفید داره و به گرد lcdها هم نمیرسه در این مورد. در s4 که ته رنگ زرد کاملا مشهوده و در رنگ سفید قشنگ و واضح دیده میشه.
3-در سوپر آمولد انقدر غلظت رنگ بالاست که احتیاجی نیست بالا ببریم و اگه بخایم نزدیک به واقعیتش کنیم کاملا جذابیتشو ازدست میده.همین غلظت رنگ هست که چشمان آماتورهارو جذب میکنه ولی حرفه ایها اصلا گول این جذابیت هارو نمیخورن و دنبال واقعیت هستند.
4-بله زاویه دید نوت3 بهتره ولی عالی نیست و در سوپرآمولد هم موقع کج کردن گوشی رنگ ها عوض میشه. البته زاویه از روبرو خیلی مهمتره که در این وضعیت گوشیهای سونی بهترینن. سامسونگ هم با ساختن گوشیهای منعطف یکی از دلایلش.اینه که کسی از کنار گوشی رو نبینه و این نشون میده که گوشی هرچی از کنار دیده نشه بهتره و امنیت کاربر بالاتر میره.البته زاویه دید z1 و ZL تقریبا 140 درجه هست که کافیه.
5-اتفاقا نمایش رنگ واقعی خیلی خیلی مهمه و دلیلش همینه که سامسونگ داره هرروز زور میزنه تا سوپرآمولدو واقعی تر کنه. در ضمن طراح و گرافیست با اسمارت فون کاراشو انجام نمیده بلکه اسمارت فون بیشتر بدرد فیلم،بازی و اینترنت میخوره که در این مقوله هرچه واقعی بودن بیشتر بکار میاد.

مهدی ع در تاریخ : 1392/8/11

سلام خدمت علی اقا.علی جان این مواردی که میگم کدومشون رو قبول نداری؟
1:نمایشگرz1 طبیعی ترین رنگ ها رو نشون میده
2: نمایشگر z1 بیشترین جزیات رونشون میده
3:در Amoled هیچ رنگی نزدیک به حقیقت نیست و تمام رنگ ها اشباع هستند ولی در tft واقعیت دیده میشه.
4:به خاطر طبیعی نبودن رنگ واشباع بودن رنگ ها درAmoled بدترین خاطره دیدن فیلم های طولانی هست چون رنگ فیلم رو از حالت استاندارد خودش خارج میکنه وبعد چند دقیقه چشم رو میزنه.هرچیزی که از استاندارد خارج بشه افت میکنه پس استاندارد معیار هست وبرای معیار دلیل وجود داره.
5:زاویه دید z1 در حالت 160 درجه افت میکنه و ادم عاقل هیچ وقت از این زاویه با گوشی کار نمیکنه واین روزا هر کس از یه کلیپ خوشش بیاد میگه برام بفرست اصل قجر نیست که 50 نفر با یه گوشی کلیپ نگاه کنن ، پس این بخش سلیقه ای هست و من به سلیقه یشما احترام میذارم.
6:جنس بدنه یسامسونگ نسبت به سونی خیلی خیلی خیلی ضعیفتر هست.
7:رابط کاربری سامسونگ خیلی کارتونی هست ولی سونی خیلی شیک و ساده که اینم باز سلیقه ای هست
8: بهترین نمایشگر های دنیا ژاپن دیس پلی JDC هست که خط تولیدش تازه راه اندازی شده و زمانی که به تولید انبوه برسه دیگه مهم نیست بقیه شرکت ها چه صفحه ای بزنن پس اینده هم با سونی هست.
9: سامسونگ در طراحی از استار300 هزار تونی گرفته تا نوت3 همه ی گوشی هاش شبیه هم هستن. وبیشترین خلاقیتش ای بوده که پشت نوت3 پلاستیک طرح چرم کار کرده که شبیه گوشی های چینی شده
10: پرچمدارهای همه برند هاتقریبا تو یه قیمت هست و سامسونگ و اپل کمی گرون تر ولی اپل و سونی کلی خرج هزینه ی جنس بدنه و طراحی و استقامت اسمارت فونهاشون میکنن ولی سامسونگ متاسفانه کمترین هزینه رو خرج بدنه و بالاترین قیمت فروش میده بیرون که سود خوبی هم نسیبش میشه.یا علی.

رضا ط در تاریخ : 1392/8/11

محمد رضای عزيز . من متاسفانه فرصت تجربه شخصی اين گوش رو نداشتم ولی خوب ريويو جالبی از کيفيت صفحه نمايش اون نديدم . اگه شما لينک ريویيوی خاصی دارين ، بزارین .
تو همون لينکی که دادم اين جمله نوشته شده :
This could be an LCD technology issue or possibly due to the use of a low grade polarizer in the panel. To double check this, we tested another similar model, the Xperia ZL, and it showed the same substantial degradation with Viewing Angle.
اشاره شده که اين مشکل احتمالا مربوط به کيفيت پايين پلارايزر بکار رفته توی LCD گوشی هست ( که وظيفه شکست نور و جهت دهی اون برای ايجاد زاويه ديد باز تر رو داره) و گفته که برای اطمينان بيشتر ZL رو هم چک کردن و متاسفانه همون نتيجه بدست اومده.

علی ا در تاریخ : 1392/8/10

آقای محمدرضا از این مواردی که میگم کدوم رو قبول ندارید؟
1-نمایشگر نوت3 عمق مشکی بسیار بیشتری نسبت به این گوشی داره.برای همین در شب کنتراست بیشتری دارد.
2-در نمایشگر نوت3 رنگ سفید تقریبا کامل نشون داده میشه.
3-در نمایشگر های سوپر آمولد میتونیم غلظت رنگ را براساس سلیقه تنظیم کنیم.
4-زاویه دید نوت3 بهتر از این گوشیه(زاویه دید موقعی مهمه که شما و چند نفر با هم فیلم ببینید)
5-نمایش واقعی و طبیعی رنگ اهمیت چندانی ندارد.چون ما که طراح و گرافیست نیستیم.
6-این طور که سامسونگ پیش میره احتمالا گلکسی اس5 نمایشگر بسیار بهتری خواهد داشت.
7-رابط کاربری سونی خیلی به درد نمیخوره.

محمدرضا م در تاریخ : 1392/8/9

رضا جان شما پیشنهاد میکنم یبار با ZL کار کن. ZL دقیقا عین z1 هست کیفیت صفحه نمایشش و حتی مقدار زاویه دیدشون هم یکیه. فون آرنا در مورد صفحه نمایش z1 فقط تعریف کرده و اونو بهتر از amoledروی s4 دونسته. نتایج ZL در gsmarenaهم موجوده که چقدر نمراتش بالاست. نمرات z1 هم که نشون میده بهترین lcdحال حاضرو داره. من با ZL تا الان با هر گوشی که کل انداختم شکستش دادم. g2-s4-gpro-z ونزدیک ترین گوشی که من دیدم فقط z1 و htc one بودند. شکی نیست که بهترین صفحه نمایشهای حال حاضر در دنیای اسمارت فونهارو گوشی های سونی دارن و اینو تجربه میگه. من تا چیزیرو مقایسه نکنم در موردش حرف نمیزنم.

رضا ط در تاریخ : 1392/8/7

من s4 رو باهاش کار کردم ، اصولا oled با lcd خيلی فرق ميکنه و نميشه مطلق يکی رو برتر دونست . هرچند که امتيازارت کلی OLED و AMOLED بالاتره . ولی ظاهراXperia Z, ZL ديگه خيلی اوضاش بين LCD ها بده . جالبه سايتی که خود شما برای دفاع از عملکرد LCD آوردی کيفيت Xperia Z , ZL رو بدجوری انتقاد کرده ، حتی نگفته بده ، گفته بينهايت مايوس کننده است. ديگه اگه سايت رو مصداق ميارين لطفا نظرشم در اين مورد قبول کنيد . اين عين جمله سايت ديسپلی ميت بعنوان جمع بندی
The performance of the Sony Xperia Z flagship top-of-the-line Smartphone can only be described as extremely disappointing
اينم لينکش :
http://www.displaymate.com/Smartphone_ShootOut_3.htm

احسان م در تاریخ : 1392/8/5

برا منم سرعتش با ایرانسل خیییییییلی کم بود.بقیه ام ایرانسل داشتن اما سرعتشون از من بیشتر بود!حتی گوگلو باید سه چهار بار میزدم تا باز کنه!نمیدونم چرا،ولی الان که رایتل گرفتم سرعتش فوق العاد شده!از اینترنت خونمون که 256 هست هم بیشتره.البته وب گردیش.دانلودم یکم کمتره.ولی شارژو میخوره!کسی نمیدونه میشه کاریش کرد یا نه؟مصرفش خیلی رفته بالا!

زهرا ک در تاریخ : 1392/8/3

با سلام. من ی هفته ای میشه این گوشی رو خریدم. خیلی دیر فول شارژ میشه، برا شمام همین طوره؟6ساعته گذاشتم تازه 57 درصد شارژ گرفته. طبیعیه؟

behnam y در تاریخ : 1392/8/1

سلام احسان جان کلا E نمیومد و اینترنت قطع بود ولی تنظیماتشو دستی وارد کردم الان وصله ولی سرعتش خیلی کمه و E رو با 2تا فلش ها نشون میده سیمم هم همراه اول.در کل الان وصله اما سرعت خیلی کم.

پیمان ر در تاریخ : 1392/7/30

کلا این گوشی خیلی کمیاب شده
ی توصیه عالی ک خودتم بهش میرسی ( اگه بخریش):

---- بهتره یکم دیگه پولاتو جمع کنی و z1 بخری -----

arsalan a در تاریخ : 1392/7/29

سلام دوست من
اصلا با این حرفت موافق نیستم و حاضرم چندتا عکس حتی در تاریکی مطلق برات بذارم و خودت با سایر گوشی ها مقایسه کنی فقط ایمیلت رو بده

علی ا در تاریخ : 1392/7/29

سلام دوست عزیز
بنده یک ساله اس3 دارم از لحاظ همه چی عالیه فقط با توجه به رم یک گیگ که فقط تازه هشتصد مگ ازاده در آندروید 4.1.2 بعد چند روز کار اذیت میکنه گوشی حالت لگ پیدا میکنه و کند میشه توصیه میکنم گوشی هایی انتخاب کن مه رم 2 گیگ داشته باشند

سعید ق در تاریخ : 1392/7/27

دوست عزیز بدون تعصب بهت میگم برو optimus G رو بخر تو همه موارد از بقیه بهتره چه از نظر قدرت چه زیبایی و چه صفحه نمایش البته g pro هم عالیه البته اگه بتونی بیشتر هزینه کنی به نسبت آپتیموس جی

علی اصغر ق در تاریخ : 1392/7/26

سلام به همه
دوستان من میخام این گوشیرو بگیرم ولی یه چیزی ذهنمو درگیر کرده.

دوستانی که این گوشی رو دارند، یه سوال :

صفحه نمایش این گوشی با احتساب اون قسمت پایین که کلید لمسی هوم قرار گرفته 5 اینچه یا بدون احتساب اون قسمت؟
از همه ی دوستانی که در این مورد اطلاع دارند خواهش می کنم جواب بدید. خیلی ممون

یا علی

احسان م در تاریخ : 1392/7/26

سلام.من هم مدل گوشیم عین شماس.اندرویدشم 4.2.2 با سیم کارت ایرانسل.اینترنتمم مشکلی نداره!شما اون علامت E با دوتا فلش پایینش میاد و وصل نمیشه یا اصا اون علامت نمیاد؟بعد تو قسمت data usage نوشته صفر یا یه مقداری هست؟حتی در حد کیلو بایت؟بعد کلا چت یا هیچ کار دیگه ای نمیتونی بکنی یا فقط از مرورگر استفاده کردی و نشده؟

Mamad G در تاریخ : 1392/7/26

دوستان به نظر شما کدومو بخرم بهتره
samsung galaxy note 2
samsung galaxy s3
lg optimus G
lg optimus G pro
sony xperia zl
اونایی که با s3 موافقن ، رم پایین ترش نسبت به بقیه (1گیگه ول بقیه 2 گیگن)مشکل ایجاد نمی کنه?
برام اجرای بازی های hd مثل آسفالت 8 مهمه ، همشون اجرا می کنن?
درضمن هرچی قیمتش کمتر باشه بهتره
خواهشا راهنمایی کنید(بی تعصب نظر بدید)
با تشکر

arsalan a در تاریخ : 1392/7/23

سلام دوست من .کارکرد این گوشی. را از این طریق برو
تنظیمات>درباره گوشی>وضعیت در این قسمت اطلاعات کار گوشی را میبینی و در قسمت قبلش مشخصات گوشی را میبینی.
در قسمت در باره گوشی برو به قسمت اطلاعات حقوقی بعد مجوز های منبع باز کن اگر انگلیسی خوب باشه میتونی تایید های گوشی یا تقلبی بودنش رو متوجه بشی دقت کن که شماره سریال گوشی با شماره سریال اصلی گوشی که وارد بازار شده یکی باشه
برای خرید به صفحه. نمایش خیلی دقت کن که پیکسل سوخته نداشته باشه یک صفحه نمایش کاملا سفید بذار رو گوشی تا متوجه بشی.
برای دیدن سریال گوشی که اصل باشه در همون قسمت وضعیت نگاه کنی متوجه میشی این شماره سریال اصلی گوشی هست دقت کن که گوشی تو همین باشهImei:TAC:355387FAC:05SnR:072345CD:3
من بصورت جز به جز نوشتم ولی در گوشی همه عدد ها پشت سر هم هستند
امیدوار بهت کمک کرده باشم

behzad a در تاریخ : 1392/7/23

سلام بهنام جان.
شما این مسیرو برو اگه انجام ندادی
settings...>more...>mobile networks...>mobile date teraffic(tiksho bezan)...>service providers
وقتی شبکه رو انتخاب کردی دوتا فلش کوچیک میاد رو علامت آنتن گوشیت(بالا تو نوار) ک میتونی وارد اینترنت بشی.

behnam y در تاریخ : 1392/7/22

سلام
من این گوشی رو 5روز پیش خریدم آپدیتش کردم به 4.2.2 مدلشم 6502 الان هر کاری میکنم نمی تونم از gprs گوشیم استفاده کنم نمیدونم چکار کنم .
لطفا اگر کسی این گوشی رو داره بگه دیگرانم این مشکل و دارن.لطفا بگید این مشکل حل میشه وچجوری.
میدونم سیمم مشکلی نداره با گوشی دیگه تست کردم مشکلی نداشت.لطفا کمکم کنید ممنونم

ariana z در تاریخ : 1392/7/22

سلام دوستان
من اکسپریا تی ایکس داشتم ناراضی بودم از این بابت که واقعا حساس بود برخلاف مدل های نوکیا و سامسونگ و باید خیلی مواظبش بودم و از اخر هم ال سی دیش بدون علت پرید و 400 افتادم تو ضرر
حالا میخام ببینم اینم مثل تی ایکس تاچو ال سیدیش به هم وصله؟
اگه اره مدلی از اکسپریا میشناسین وصل نباشه تو این رنج قیمت
و اینکه اینم مثل اون زیادی حساسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد ق در تاریخ : 1392/7/21

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
من میخواستم یه گوشی جدید بگیرم.
چند روزه دارم تو سایت دنبال یه گوشی خوب میگردم که بتونم تا یه دو سال حداقل از خرید گوشی دیگه بی نیاز باشم.
اول به سامسونگ فکر میکردم و از xperia هر مدلش بدم میومد!! ولی امروز نظرم 180 درجه راجع به xperia عوض شد و تصمیم گرفتم xperia بگیرم!!
با توجه به مقایسه هایی که کردم دیدم xperia z و xperia zl خیلی شبیه به هم هستن.
1-میخواستم ببینم غیر از تفاوت در مادون قرمز تفاوت دیگه ای هم دارن؟
2-در کل کدومش رو جهت خرید پیشنهاد میکنید؟
3-چه جوری میشه میزان ساعت کار این دو گوشی رو تشخیص داد؟(برا این میپرسم که شاید بخوام گوشی کارکرده بگیرم)
4- در خرید xperia کار کرده به چه نکاتی باید توجه کرد؟
اگر نکته ای چیزی هم در خرید این دو مدل مد نظر هست بگید لطفاً.
از راهنمایی هاتون کمال تشکر رو دارم.

arsalan a در تاریخ : 1392/7/17

سلام .پویا جان وقتی تک تک ارسال میکنی هم همینطوری هست ؟من یک دفعه اینطوری شد که مشکل از گوشی دوستم بود وگرنه دیگه این اتفاق نیافتاده

شهاب ج در تاریخ : 1392/7/16

سلام دوستان من میخوام گوشی بخرم در حدود 1/5 میذارم کسی میتونه راهنمایی درست از کیفیت وکارایی از همه لحاظ برام داشته باشه بینs3,xperiszl,LG gpro,htc buterflly ; کدوم و پیشنهاد میدین لطفا بدون تعصب و دقیقا و کامل باشه ممنونم

hasan b در تاریخ : 1392/7/13

دوستان "wifi direct" این گوشی و گوشی z مشکل داره. تو سایت سونی هم تایید شده!!
کسی نرم افزاری برای ارسال فایل با "wifi direct" می تونه معرفی کنه؟؟؟!! :-(

hamed m در تاریخ : 1392/7/12

سلام
دوستانی که این گوشیو دارند جواب بدند
1.تون حالت web browsing این گوشی چقدر شارژ مصرف میکنه ؟(مثلا در یک ساعت چقدر از شارژ باطری میره و با چه میزان از برایتنس)
2.زمان شارژ شدن باطری مثلا از 10 یا 15% تا 100% چقدر طول میکشه؟
ممنون

arsalan a در تاریخ : 1392/7/12

سلام دوستان
یک سوال داشتم چطوری میتونم کتابهایی با فرمت جاوا رو گوشی نصب کنم الان این فایل ها در پوشه ذخیره داخلی هستند ولی گوشی اون ها رو نمیخونه

اگر میشه زودتر جوابم رو بدید . متشکرم.

arsalan a در تاریخ : 1392/7/12

دوست من لازم نیست که ما برای طرف داری از گوشی هامون اطلاعات نادرست یا طرف داری متعصبانه انجام بدیم بهر حال هر کسی وجدان داره و ما نمیتونیم بخاطر دلخوشی خودمون دیگران رو گمراه کنیم
در ضمن اگر حتی احتمال یک هزارم هم اطلاعات ما متعصبانه باشه دیگه حداقل خودمون رو که نمیتونیم فریب بدیم و اگر این گوشی ارزش خرید نداشت راحت میگفتیم که خوب نیست
اصلا چه سودی برای ماها داره که بخواهیم طرف داری مغرضانه انجام بدیم مگه پول اضافه بهمون میدن که این کار رو بکنیم پس دیگران را بی دلیل متهم نکن

محمدرضا م در تاریخ : 1392/7/12

علی آقا خواهشا نگو صفحه نمایش s4 از ZL قویتره چون مرغ پخته هم تو دیگ خندش میگیره. فقط نمایش رنگ مشکی در s4 بهتره. از اونجایی که روشنایی super amoled وقتی روی 100% باشه میشه به اندازه 60% صفحه نمایشهای LCD میشه با آوردن نور LCD ها روی 60% خلوص رنگ مشکیرو میشه خیلی بالا برد و به حد سوپرآمولد رسوند. دیسپلی میت که بزرگترین سایت بررسی صفحه نمایش دنیاست،وقتی نوت3 رو بررسی کرد جمله قشنگی گفت، گفت صفحه نمایش نوت3 بهترین صفحه نمایشی بوده که در amoledها دیده شده ولی هنوز مونده تا به بهترین LCDها برسه.در مورد صفحه نمایش ZL هم با مقایسه هایی که بنده انجام دادم s4-g pro-one براحتی شکست دادم ولی سر سخت ترین و نزدیک ترین صفحه نمایش به ZL پدفون اینفینیتی ایسوس هست.

محمدرضا م در تاریخ : 1392/7/12

احسان جان اسکرین میرورینگ فقط در تلویزیونهای 2013 سونی هست قابلیتش و گوشی باهاشون مچ میشه. یعنی بدون اینکه کابلی چیزی وصل کنی کل صفحه گوشی پیاده میشه رو تلویزیون.خیلی باحاله این قابلیت. من خودم تلویزیون w800 سونی دارم از این قابلیت استفاده میکنم.

علی ا در تاریخ : 1392/7/11

این گوشی خویه ولی اگه پولاتون رو جمع کنید و S4 بخرید خیلی بهتره.درسته بعضی از دوستان میگن صفحه نمایش این گوشی از S4 بهتره ولی اگه چنین چیزی وجود داشت در سایت های ایرانی و خارجی حتما برسی میشد.من خودم تست کردم.نمایشگر S4 از نظر کنتراست-زاویه دید و نمایش رنگ ها اختلاف زیادی با این گوشی داشت و خیلی بهتر بود.اگر هم دقت کنید دوستانی که خیلی از این گوشی دفاع میکنند آن را خریدند برای همین مدام از این گوشی دفاع میکنند.

پویا ت در تاریخ : 1392/7/10

اگه بازی کنیو کلا به نت وصل باشه باطریش یه روز جواب میده

فرشاد ص در تاریخ : 1392/7/10

قبلا هم گفته شد. z دارای لایه ای رو صفحه نمایش به جهت ضدآب بودن هست و این درحالیه که zl این لایه رو نداره. به همین خاطر صفحه نمایش zl رنگ ها رو با کنتراست بیشتری نشان میده. رنگ ها در zl روشن تر هستند.

arsalan a در تاریخ : 1392/7/10

با سلام خدمت همه دوستان
اول از همه این نکته رو بگم که من ازنظرتان دوستان توی این قسمت استفاده کردم و این گوشی رو خریدم
2_الان که دارم این کامنیت رو می‌نویسم از طریق گوشیم هست واقعا. پردازش بالایی داره این رو بدون اغراق میگم و اصلا از روی تعصب نیست
3_صفحه نمایش فوق العاده ای داره از دیدن فیلم و عکس لذت میبرید و در کل آدم روسفید میکنه
4_باتری من با استفاده معمولی تقریبا یک روز و نیم دوام میاره البته هیچوقت نذاشتم کامل خالی بشه و شارژ کنم چون توی دفترچه راهنمای اینطوری نوشته بود استفاده من از گوشی در حد اس ام اس تماس عکس گرفتن دیدن عکس ها و گاهی هم وب گردی .من خودم یه کم روی غیر قابل تعویض بودن باتری ناراحتم ولی در دفترچه راهنما نوشته بود نمایندگی سونی خودش باتری رو تعویض میکنه این دیگه بستگی به خودت داره که چی بخوای
5_ خدایی عکس های خوبی میگیره حتی در تاریکی مطلق واقعا همه ازش تعریف کردن و جایی برای ایراد نداشت البته با تنظیمات بهتر هم میشه
6_من خودم هم میخواستم s4 بخرم ولی دیدم نمی‌ارزه که 2 تومان پول بی زبون بدی وگوشی که مقاومت نداره و در عرض چند ثانیه همه چیز نابود. میشه رو خرید. البته باز هم اختیار با خودت هست.
این تجربه دو هفته من از این گوشی هست

hasan b در تاریخ : 1392/7/10

صفحه نمایشش عااالیه. زیر نور آفتاب با روشنایی 30% راااحت کار کردم باهاش.
باتریشو چون فعلا زیاد دارم باهاش کار می کنم، شبی یه بار شارژ می کنم.

احسان م در تاریخ : 1392/7/10

کسی میدونه میدونه چجوری باید از قابلیت screen mirroring گوشی استفاده کرد؟اصا کسی امتحانش کرده؟!راستی پیشنهاد میکنم اگه از جلوی فروشگاه لوازم خونگی یا جایی که تلوزیوناشو دم در گذاشته رد شدید با گوشی هی تلوزیوناشو خاموش کنین...حال میده.فکر میکنن تلوزیوناشون خراب شده.البته تو مهمونیا هم که موقع فوتبالو فیلم خیلی کابرد داره؛)

احسان م در تاریخ : 1392/7/10

سلام.ببین دوست عزیز الان من حدود سه ماهی میشه این گوشیو دارم.اولا که گوشیو گرفته بودم یکم کیفیت دوربینش کم بود ولی بعد اپدیت واقعا عوض شد!وقتی تو لپتاپ عکسای گرفته شده رو نگاه میکردیم همه کفشون بریده بود!البته تو نور کم یخورده کیفیتش کم میشه.که فکر کنم بقیه گوشیام همینطوری باشه.خلاصه که تو عالی بودن کیفیت دوربینش شک نکن.از لحاظ باتری هم به نظر من عادیه!!!یعنی اگه زیاد ازش استفاده کنی روزی یه بار باید شارژش کنی.اون کسی ام که یکی از پیکسلا گوشیش سوخته بود منم که با این که یکی از پیکسلای گوشیم سوخته ولی بازم راضیم!!!حالا اینم ای دیمه سوال دیگه ای داشتی بپرس ehsanmarzbankia95
مدل گوشیمم c6502 سفید

هدایت اله ع در تاریخ : 1392/7/10

من در مورد این گوشی خیلی تحقیق کردم و حرف های ضد و نقیض زیادی دیدم
از نظرات دوستان تو این کامنت ها هم استفاده کردم
تو 90% موارد از گوشی نعریف شده و به عنوان یک گوشی برتر ازش نام بردن حالا به جز مواردی که از بعضی قسمت های گوشی انتقاد شده ولی تو 10% موارد هم خیلی خیلی از گوشی انتقاد شده بود و گفته بودن به درد نمی خوره و خریدش یک اشتباه بزرگه
یکی میگفت خریده یه مدت داشته از این گوشی بدتر نیست و روزی 3 تا 4 بار شارژ می خورده گفتم شاید عیب داشته کلا
و یا اینگه میگفتن کیفیت عکسای گرفته شده باهاش خیلی پائینه که حتی به 8 مگاپیکسلا هم نمی رسه
گیر کردم حسابی نمیدونم چیکار کنم
آخه با دو 3 نفری که تلفنی نظرشونو پرسیدم گفتن اصلا به این کامنت سایتا اهمیت ندم خیلیهاشون الکی می زنن
نمی دونم چیکار کنم
من می خوام بجای Samsung i9505 این گوشی رو بگیرم
نظر شما چیه؟

amir h در تاریخ : 1392/7/10

سلام
بچه ها لطف کنید صفحه نمایش و دوربین z و zl رو با هم مقایسه کنید میخوام بدونم کدومشون تو این دو مورد بهترن؟

فرشاد ص در تاریخ : 1392/7/10

مبارکت باشه.
بله تو بازار ایران این گوشی خیلی سخت گیر میاد. من هم خیلی گشتم. اما خوب کاری کردی که از ویترین نگرفتی. حتما گارد هم براش بگیر.
راستی چه رنگی گرفتی؟

hasan b در تاریخ : 1392/7/10

اول اینکه ممنون...
دوم اینکه بلاخره خریدم! 6502 از علاعدین. 1.400
6503 فقط یجا داشت که اونم از تو ویترین می خواست بده که نخریدم!!
کلا این گوشی رو به تعداد انگشتای دست هم نداشتن!!! :))
ولی خوشبختانه اولین کاری که کردم با کامپیوتر آپدیت کردم ( به آخرین ورژن آپدیت شد، پس اینم که گفته بودن آپدیتاش دیر میاد و نمیاد و.... درست نبود)

فرشاد ص در تاریخ : 1392/7/9

اول از همه بابت اینکه دیر جوابتان داده شد ببخشید.
به نظرم بهتره خودتان تحقیق کنید و به این کامنت ها اهمیت ندید. اما جوابتان با فرض اینکه اون کامنت درست باشه.
در حالت عادی چه دلیلی داره که نیاز به خدمات سخت افزاری پیدا کنید. مشکل سوختگی
پیکسل صفحه نمایش تنها برای یک نفر در این صفحه بوجود آمد( که اون هم خوشبختانه تعداد پیکسل های سوخته، یک عدد باقی ماند.) حتما در هنگام خرید، صفحه نمایش را به دقت بررسی کنید. (در صورت نیاز روش بررسی رو خواهم گفت.)
دیگر دلیلی که باعث می شود شما نیاز به خدمات سخت افزاری پیدا کنید. افتادن گوشی می باشد که معمولا در بدترین حالت، نمایشگر گوشی ترک برمیداره که من به شما پیشنهاد می کنم برای هر گوشی این اتفاق افتاد به فکر جایگزین کرده صفحه نمایش به دلیل قیمت بالای صفحه نمایش گوشی ها و عدم تخصص کافی تعمیرکاران نباشید. این رو برای تمام گوشی ها گفتم و نه فقط zl. کلا تعویض صفحه نمایش برای هیچ گوشی ای صرف نداره. دقت کنید گفتم هیچ گوشی ای!!!
درباره باتری گوشی هم باید بگم، باتری این گوشی قابلیت 500 بار شارژ شدن رو داره که با یه حساب سر انگشتی اگر که شما استفاده سنگین از گوشی داشته باشید باید گوشی رو هر روز شارژ کنید و بنابراین عمر باتری گوشی شما تا حدود یک سال و نیم می باشد اما با استفاده متوسط تا حدود دو تا سه سال می تونید از باتری گوشی تون استفاده کنید که خیلی خوب هست.
ضمنا در پایان هم بگم سخت افزار این گوشی مشابه xperia z می باشد و برای همین خیلی از قطعات این گوشی در بازار پیدا می شود.
ضمنا مدل 6502 مدل خاورمیانه این گوشی هست و نمیشه گفت که این گوشی برای اروپا و آمریکا ساخته شده است.
اگر واقعا این گوشی رو دوست دارید بعید می دونم جای نگرانی باشه.
بخرید و از این شاهکار سونی لذت ببرید؛)

hasan b در تاریخ : 1392/7/7

دوستان جون عزیزتون جواب بدید!!!!
من کللللی راجبه این گوشی تحقیق کردم که بگیرمش، اما یجا یه کامنت خوندم حالم گرفته شد :-(
نوشته بود: """این گوشی کلا ورژن اروپا و آمریکاس و اصلا ساپورتی روی خاور میانه نداره.در نتیجه گارانتی و خدمات سخت افزاری اصلا تو خاورمیانه نداره.در این صورت اگر گوشی خراب بشه و احتیاج به خدمات سخت افزاری پیدا کنه چون قطعه ای برا ی تعمیر پیدا نمیشه صاحب اول و آخر گوشی خودتی!"""

یعنی چی؟ اگه یوقت مشکلی پیش بیاد یعنی تعطیل؟!!!! :-( :"(

پیمان ر در تاریخ : 1392/7/6

سلام
منم از بانه خریدم چون هم آشنا داشتم ه تجربه ی چندبار خرید گوشی از بانه رو داشتم و همشون اصل بودن
//// اولا مطمین باش zl تقلبیش نیس/ قول میدم
ولی ممکنه شاید کارکرده باشه یا لوازم جانبیش عوض شده باشه ک اونم بعید میدونم چون موبایل فروشای بانه خیلی باوجدان تر از این حرفان
میری پاساژ ابراهیمی (حتما)
حتما اولا پلمپشو بخر
دوما 6503 سعی کن بگیری(رو جعبش نوشته)/ اگه نبود اشکالی نداره
ثانیا کد *#*#7378423#*#* رو بزن و کامل همه چیزو چک کن

حتما فاکتور بگیر و بگو رو کارتونش برات مهر بزنه
به احتمال 90% گوشی کاملا بی نقص و پرفکته
بعد از این ک گرفتی بیا اینجا و بگو چند گرفتی و از کدوم مغازه و ...

من اون موقع ک کف قیمت 1.500 بود ، 1425 گرفتم.مشکی.
سعی کن رم 16 و کلیه ی لوازم جانبیش هم از همون طبقه بالای پاساز ابراهیمی بگیری چون ارزون تره و قیمت و نوعشون هم بیا اینجا بگو

amin f در تاریخ : 1392/7/6

دوستان قبول دارین این از Z خوشگلترو خوش دست تره؟فقط Z یکم پشتش قشنگتره

ملودي ن در تاریخ : 1392/7/5

سلام دوباره دوستان
من اين گوشي رو متاسفانه اين ورا پيدا نكردم
چون انداره گوشي برام مهمه كه تو دستم چطوري هس واسه همين ميخوام حضوري بخرم نه اينترنتي
هفته ديگه ميرم بانه
اونجا يه آشنايي داريم كه قراره يه موبايل فروشي خوب بهمون معرفي كنه
ميخواستم بدونم
صلاحه از اونجا بخرم؟
موقع خريد چه طوري ميتونم از كيفيت و اصل بودن گوشي مطمئن بشم؟
چه كدهايي بايد بزنم و آيا فروشنده اجازه اينكارو ميده؟
كلا موقع خريد چه نكاتي رو بايد در نظر بگيرم
ممنون ميشم راهنماييم كنيد.
راستي اينجا نميشه برا كاربرا پيام گذاشت؟
موارد 501 تا 600 از مجموع 1218 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا