طوفان تبلیغاتی لومیا 900 در آمریکا
نمایش خبر
تاریخ : 1391/1/13 | ||
برچسبها : | مایکروسافت Microsoft ، AT&T ، Nokia Lumia 900 ، نوکیا Nokia |
واحد خبر mobile.ir : شرکت های مایکروسافت و نوکیا در ماه های گذشته هزینه زیادی را صرف تبلیغات و جلب نظر کاربران آمریکایی به سیستم عامل ویندوز فون و سری گوشیهای لومیا شرکت نوکیا کرده اند، اما در این راستا ویندوز فون و بالطبع سری لومیا نوکیا نتوانسته موقفت چندانی کسب کند و هنوز سهم بیشتر بازار آمریکا در اختیار شرکت اپل و تلفنهای آندرویدی قرار دارد.
در همین راستا شرکت نوکیا و اپراتور AT&T -- نخستین اپراتور عرضه کننده آیفون در آمریکا -- قرار است تبلیغات بسیار وسیعی را برای عرضه گوشی هوشمند Lumia 900 برگزار نمایند تا بتوانند موفقیت این گوشی ویندوز فونی را در بازار این کشور بیمه کنند. Lumia 900 بهترین و شاید هم آخرین شانس نوکیا برای موفقیت در بازار آمریکا و همچنین افزایش محبوبیت ویندوز فون است و به همین دلیل توجه بسیاری به این تبلیغات شده است.
Jeff Bradley -- مدیر بخش دیوایس های AT&T -- در خصوص این تبلیغات میگوید «در این سطح، این تبلیغات یک پله فراتر از همه آن چیزی است که تا کنون انجام دادهایم» که البته این گفته شامل تبلیغات عرضه آیفون نیز میشود. او همچنین درباره وضعیت Lumia 900 میگوید «قبل از اینکه شما وارد فروشگاه شوید، می دانید که این گوشی قهرمان ما است.»
تصویر بالا: تبلیغات لومیا 900 در وب سایت AT&T
نوکیا نیز برای تحقق همین هدف، قصد دارد تبلیغات بسیار وسیع و گسترده تلویزیونی را آغاز کند تا آگاهی مردم را در مورد این گوشی افزایش دهد. گوشی هوشمند Lumia 900 در فروشگاه های AT&T، مرکز توجه خواهد بود و پوستر ها بسیار زیادی در جهت تبلیغ این گوشی نصب میشوند. نمایندگان و فروشندگان AT&T نیز برای عرضه Lumia 900 آموزش دیده اند و اکثر آنها یکی از این گوشیها را با خود حمل خواهند کرد. همچنین گوشی هوشمند Lumia 900 طبق گفته آقای Bradley، با تعدادی از ابزار های جانبی عرضه میشود که به طور غیر مستقیم، مهم و متفاوت بودن این گوشی را به کاربران القاء میکند.
قیمت این گوشی نیز در اپراتور AT&T تنها 99.99 دلار -- مشروط به عقد قرارداد دو ساله با این اپراتور -- اعلام شده که مناسبترین قیمت برای یک گوشی هوشمند پیشرفته در این اپراتور محسوب میشود. که چقدر نوکیا روی این گوشی هوشمند سوبسید داده است، اما طبق گفته نماینده نوکیا در آمریکای شمالی Chris Weber مبنی بر لزوم جسور بودن در این بازار، میتوان حدس زد که نوکیا زیر فشار بوده تا بتواند این گوشی با کیفیت را با این قیمت عرضه کند (البته بدیهیست که نوکیا بخش عمده ای از قیمت اصلی این گوشی را به عنوان سوبسیدی که AT&T به مشتریان خود می دهد از این اپراتور دریافت می دارد.)
- بررسی ویدئویی و نگاهی از نزدیک به ردمی +Note 14 Pro
- معرفی Moto G05 ،Moto G15 Power ،Moto G15 و Moto E15 – پایینردههای اقتصادی موتورولا
- رونمایی از Poco M7 Pro 5G – میانردهای با Dimensity 7025 Ultra و دوربین 50 مگاپیکسلی
- معرفی Honor GT با SD 8 Gen 3، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و شارژر سیمی 100 واتی
- معرفی نسخه چینی vivo Y300 5G – میانردهای با تراشه Dimensity 6300 و اسپیکرهای قدرتمند
- معرفی Lava Blaze Duo 5G با طراحی زیبا، Dimensity 7025 و نمایشگر ثانویه 1.58 اینچی
- معرفی نسل جدید مدل هوش مصنوعی Gemini 2.0 با قابلیت تبدیل متن به گفتار و تصویر