ورود برند i-Life به بازارهای داخلی با گارانتی سازگار
نمایش خبر
تاریخ : 1395/9/17 نویسنده: آرش افراسیابی | ||
برچسبها : | ایران Iran ، i-Life ، گوشی هوشمند Smartphone ، تبلت Tablet |

واحد خبر mobile.ir : شرکت سازگار در طی برنامهای که روز گذشته در محل هتل ارم تهران برگزار شد از همکاری با برند i-Life برای ارائه و پشتیبانی از محصولات این شرکت خبر داد. i-Life که پیش از این نیز در برههای از سال گذشته در بازارهای ایران حضور پیدا کرده بود برندی با هدف ارائه کالای دیجیتال با قیمت مناسب و رقابتیست که به خصوص در کشورهای حوزه خلیج فارس به گفته مدیران این شرکت از بازار مناسبی طی چند سال گذشته برخوردار بوده است. در لیست کالای این شرکت علاوه بر اسمارتفون، تبلت و نوتبوک، گزینههای دیگری نظیر ساعت هوشمند، عینک واقعیت افزوده و حتی اسکوترهای برقی نیز به چشم میخورد. هدف i-Life طبق گفتههای مدیران این شرکت ارائه تمامی کالاها در زیر قیمت 1 میلیون تومان است.
مراسم اعلام همکاری سازگار با برند i-Life با حضور خبرنگاران، مدیران شرکت سازگار و نماینده i-Life در ایران برگزار شد و در طی آن اطلاعات بیشتری در مورد روند این همکاری، کالاهای در نظر گرفته شده برای بازارهای داخلی و طیف قیمتی این محصولات سخن به میان آمد.
بهروز اصلاحی، مدیر واحد تبلت و نوت بوک سازگار ارقام به عنوان سخنران اول این مراسم توضیحاتی را در مورد جایگاه اینتل در بازار دیوایسهای پرتابل اندرویدی و قرارگیری آن در کنار مایکروسافت برای تقویت جایگاه این شرکت ارائه کرد و از طیف محصولاتی با قیمت مناسبتر و با پشتوانه چیپستهای اینتل به عنوان بازاری جدید در این کلاس نام برد.
این مدیر سازگار جذابیت برند i-Life برای این گارانتی دیرپا را حضور همزمان سیستمعامل ویندوز مایکروسافت و چیپست اینتل در این کالاها عنوان کرد و با اشاره به شعار اصلی i-Life یعنی تهیه تکنولوژی با هر قیمت، نسبت به موفقیت این کالا در بازار ابراز امیدواری نمود.
مانی رادمنش مدیر دفتر i-Life در ایران سخنران بعدی این مراسم بود که در ابتدا به فعالیت سه ساله این برند در بازار خاورمیانه اشاره کرده و موفقیتهای آن در جلب خریداران بیشتر در برخی بازارهای کلیدی منطقه همچون کشورهای حوزه خلیجفارس به نقل از آمار موسسه IDC را برشمرد. از جمله این آمار میتوان به فروش 58 هزار تبلت در کشور امارات متحده عربی در سه ماهه سوم سال 2016 و فروش 15 هزار نوتبوک در امارات و عربستان به نقل از IDC اشاره کرد.
رادمنش در پایان سخنان خود نسبت به فروش مناسب این محصولات با کمک شرکای این برند در بازارهای داخلی ابراز امیدواری کرد و برخی از محصولات کلیدی این شرکت از جمله ZED Book WiFi ،ZED Note و ZED Air را در کنار برخی از اسمارتفونها و تبلتهای این برند معرفی کرد.
در پایان این مراسم فرشید هوشمند مدیرکل خدمات سازگار ارقام اطلاعاتی را در رابطه با گارانتی این شرکت برای کالای i-Life از جمله خدمات رایگان نرمافزاری یک ساله و امکان تعویض در صورت وجود مشکلات سختافزاری ارائه کرد.
-
بررسی ویدئویی و مقایسه سامسونگ Galaxy S25 و Galaxy S25 Plus
-
معرفی Oppo Find N5 نازکترین تاشوی افقی با IPX9 و پردازنده اسنپدراگون 8 الیت 7 هستهای
-
معرفی iPhone 16e - پوستهای از آیفون 14 با چیپست A18، رم 8 گیگی و پشتیبانی از Apple Intelligence
-
معرفی Galaxy A06 5G – نخستین گوشی 5G سری A0 سامسونگ با Dimensity 6300 و 4 بهروزرسانی اندروید
-
معرفی OnePlus Watch 3 – ساعت هوشمندی با صفحهنمایش بزرگتر و باتری قویتر
-
آشنایی با Realme P3 Pro و Realme P3x – میانردههای 5G ریلمی با دوربین 50MP و باتری 6,000mAh
-
معرفی vivo V50 – ارتقاء ظرفیت باتری به 6,000mAh و افزایش توان شارژر سیمی به 90 وات