گزارش افتتاح مرکز سرویس هواوی در بازار موبایل ایران
نمایش خبر
تاریخ : 1395/3/18 | ||
برچسبها : | بازار موبایل ایران ، ایران Iran ، هواوی ، حامی Hami |
واحد خبر mobile.ir : بخش سرویس شرکت هواوی روز گذشته در مراسمی در محل بازار موبایل ایران در تهران مرکز سرویس جدید این شرکت را افتتاح کرد. در این مراسم که با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد حمید شاهرخنیا همراه با Link Lin و Tristan tang بهعنوان مدیران سرویس برند هواوی و رامین سلطانی مدیرعامل شرکت حامی در مقام واحد ارائهدهنده خدمات سرویس اسمارتفونهای هواوی حضور داشتند و به ایراد سخنانی پرداختند. اسمارتفونهای هواوی همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود از این پس توسط شرکت "حامی" خدمات سرویس و گارانتی خود را دریافت میکنند و برای دسترسی آسانتر و تسهیل ارتباط کاربران شرایط تازهای توسط هواوی و حامی اعلام شده است که جزئیات آن در برنامه روز گذشته تشریح شد.
Tristan tang مدیر سرویس هواوی در سخنانی در ابتدای این جلسه ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و عمل به تعهدات برند را از اهداف اصلی شرکت هواوی توصیف کرد و افتتاح بزرگترین مرکز خدمات این برند در بازار موبایل ایران را اولین گام در راستای عمل به تعهدات این شرکت قلمداد کرد. tang در ادامه سخنان خود ابزار امیدواری کرد که مشتریان و همکاران برند هواوی به زودی خبرهای خوب دیگری را از این شرکت خواهند شنید.
حمید شاهرخنیا بهعنوان سخنران بعدی این مراسم اصلیترین استراتژی هواوی را عمل به قول و پایهگذاری شبکه جدید خدمات پس از فروش در ایران عنوان کرد. این مدیر هواوی ضمن اشاره به اینکه هواوی خود مسئولیت خدمات و گارانتی را به عهده گرفته یادآور شد که این مسئله به آن معنا نیست که شرکتی به اسم هواوی عملیات سرویس و گارانتی را صورت میدهد چرا که به دلائل مسائل تحریم امکان انجام این عمل تا به امروز وجود نداشته است از همین رو پس از بررسیهای صورت گرفته شرکت "حامی" به عنوان نماینده خدمات پس از فروش هواوی در ایران عهدهدار عمل کردن به قولهای هواوی به کاربران است و به عبارت دیگر شرکت "حامی" از این پس حامی محصولات و خدمات هواوی در ایران به حساب میآید.
مدیر سرویس هواوی با اشاره به برچسبها و استیکرهایی که جدیدا درون جعبه محصولات هواوی قرار میگیرند تاکید کرد که این برچسبها و استیکرها به هیچ عنوان به منزله کارت گارانتی محصول (از سوی حامی، هواوی و هر شرکت دیگری) نبوده و حضور آنها درون باکس اسمارتفونهای این برند صرفا جهت توضیح شرایط گارانتی ایران و یادآوری راههای چک کردن صحت گارانتی و اعتبار سنجی آن است. این مدیر شرکت هواوی در پایان سخنان خود راههای مختلف بررسی و اعتبارسنجی گارانتی این شرکت را از طریق تماس با Call Center، از طریق وبسایت و SMS Center عنوان کرد.
رامین سلطانی مدیرعامل شرکت حامی در سخنانی کوتاه در ادامه این مراسم ضمن معرفی حامی به عنوان شرکتی مستقل بدون ارتباط با بخش توزیع و فروش محصولات، حوزه کاری این شرکت را صرفا در بخش خدمات و سرویس عنوان کرد. سلطانی تلاش برای ارائه بهترین سرویس و خدمات به کاربران برند هواوی را هدف اصلی شرکت حامی توصیف کرده و از انتخاب شدن این شرکت از سوی هواوی بهعنوان شرکت ارائهدهنده خدمات ابراز خرسندی کرد.
در ادامه این مراسم مدیران سرویس هواوی و مدیرعامل شرکت حامی به سوالات حضار پاسخ گفتند. حمید شاهرخنیا در پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد ارائه سرویس به گوشیهای که خارج از مبادی قانونی هواوی به ایران وارد شدهاند ضمن منتفی دانستن این مسئله ارائه سرویس به اسمارتفونهای این برند را منوط به اعتبار سنجی و تایید هویت اسمارتفونها از طریق راههای ارتباطی این شرکت از جمله مرکز تماس، ارتباط از طریق SMS و سایت شرکت تلقی کرد.
افتتاحیه مرکز سرویس هواوی در طبقه دوم بازار موبایل ایران پایان بخش مراسم روز گذشته بود.
- نگاه ویدئویی به پنج ویژگی مشترک در نسل جدید گوشیهای پرچمدار
- معرفی Redmi A4 5G – پایینرده 100 دلاری با نمایشگر 6.88 اینچی، SD 4s Gen 2 و باتری 5,160mAh
- معرفی ZTE Blade V70 – میانردهای با السیدی +HD و دوربین 108 مگاپیکسلی
- معرفی خانواده ROG Phone 9 – گیمینگ فونهای ایسوس با اسنپدراگون 8 الیت و نمایشگر 185 هرتزی
- نگاهی به HyperOS 2 به همراه جدول زمانی و فهرست دیوایسهای قابل ارتقاء به این پوسته
- نگاهی به فناوری ISOCELL ALoP – راهکار سامسونگ برای کاهش برآمدگی دوربینهای بخش پشتی گوشی
- شیائومی 14T Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها