mobile.ir در چهارمین دوره جشنواره وب ایران موفق به کسب عنوان بهترین سایت ارتباطات سیار گردید

نمایش خبر

تاریخ : 1390/11/7
برچسب‌ها : جشنواره وب ایران Iran Web Festival

واحد خبر mobile.ir : چهارمین دوره جشنواره وب ایران در روز 6 بهمن 1390 با حضور اساتیدی چون Bernard Gidon -- مدیر توسعه اروپا، آسیا و خاورمیانه کنسرسیوم وب جهانی (W3C) -- و Bert Bos -- کسی که به عقیده بسیاری٬ عنوان پدر CSS را به همراه دارد -- با معرفی بهترین سایت های ایرانی به کار خود پایان داد.

نزدیک به 3900 سایت در چهارمین دوره جشنواره وب ایران ثبت نام نمودند و از میان این سایت ها 1141 سایت توسط کمیته انتخاب آثار واجد شرایط لازم جهت شرکت در رقابت شناخته شدند.

رقابت در شاخه های گوناگون جشنواره صورت پذیرفت و مفتخریم اعلام نمائیم سایت mobile.ir که برای نخستین بار در این جشنواره شرکت کرده بود توانست عنوان بهترین سایت ارتباطات سیار را کسب نماید (برای مشاهده فهرست برندگان دوره چهارم جشنواره وب ایران در رشته های مختلف به اینجا مراجعه نمائید.)

جا دارد این موفقیت را به کلیه کاربران عزیز تبریک گفته و از شما که با حضور خود در سایت، ما را دلگرم کرده و با ارسال پیام هایتان راهنمای ما در ارائه خدمات بهتر و رفع کاستی ها بوده اید صمیمانه قدردانی نمائیم.

Iran Web Festival 2012

درباره جشنواره وب ایران

جشنواره وب ایران (Iran Web Festival) از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات در ایران است که تاکنون چهار دوره آن برگزار گردیده است.

جشنواره وب ایران در آبان ماه ۹۰ به عضویت رسمی کنسرسیوم وب جهانی (W3C) درآمد. کنسرسیوم وب جهانی یک انجمن بین المللی با نزدیک به 350 عضو از سراسر جهان است که استاندارد های مربوط به وب را طراحی و تدوین می کنند. حضور جشنواره وب ایران در W3C در کنار مؤسسات بین المللی معتبر و بسیاری از بزرگان فناوری جهان -- نظیر مایکروسافت، اپل، آی بی ام، گوگل، اینتل، اوراکل و ... -- می تواند زمینه بخش فعالیت بیشتر ایران در عرصه فناوری وب در جهان باشد.

Iran Web Festival 2012



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا