مشخصات کاربر
 - نام کاربر : M S
- تاریخ عضویت : 1397/6/8
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- بررسی ویدئویی و نگاهی از نزدیک به Honor Magic6 Pro
- آشنایی با Huawei Enjoy 70S با اسنپدراگون 680 و باتری 6,000 میلیآمپر ساعتی
- معرفی Galaxy F55 نام دیگری برای Galaxy M55 و Galaxy C55 با SD 7 Gen 1 و سلفی 50MP
- معرفی Realme Narzo N65 با تراشه Dimensity 6300 و دوربین 50 مگاپیکسلی
- معرفی پردازندههای جدید Arm - از هستههای Cortex-X925 و A725 تا گرافیک Immortalis G925
- رونمایی از Honor 200 و Honor 200 Pro – ردهبالاهای جدید آنر با نمایشگر اولد +FHD و سه دوربین 50MP
- معرفی Galaxy M35 5G با باتری 6 هزار میلیآمپر ساعتی و تراشه 5 نانومتری Exynos 1380
Sony Xperia XA2 Ultra
1- ویبره گوشی کلا از همون اولی که خریدم کار نمی کرد چون من معمولا از ویبره استفاده نمی کنم این موضوع رو دیر متوجه شدم. یه سرچ تو اینترنت کردم دیدم سونی روش تعمیر این مشکل رو برای تعمیر کارا گذاشته یه جورایی می دونن که این گوشی این مشکل رو داره وگرنه چه دلیلی داره به این سرعت روش تعمیر یه گوشی 2018 رو به گستردگی تو نت بذارن!!!!؟؟؟؟
2- سنسور مکالمه گوشی کلا گیج هستش و بعد اینکه گوشی رو از رو گوشتون برمی دارید بعضا با چند ثانیه تاخیر صفحه رو روشن می کنه.
3- سنسور نور که گیج تراز سنسور مکالمشه تو نور خیلی کم هم صفحه رو کم نور می کنه که خیلی رو مخ است.
4-بلوتوث خود به خود روشن می شه.
5-گوشی مکالمه نویز داره!!!
6-کلا دستگاه کندیه و تو همین یه ماه من چند مورد هنگی رو تجربه کردم
لازمه که بدونید الان گوشی من الان تو تعمیرگاه پارسامتل قشم است (توخیابون ظفر)که اصلا گارانتیه خوبی نیست و به دوستان اصلا پیشنهاد نمی دم برای اثبات این قضیه یه زنگ به شماره تلفنای خدمات پس از فروشش بزنید ببیند کسی جواب می ده؟؟؟!!!!!!!!!!
یادم نره به خدمتتون عرض کنم تمام موارد بالا رو گارانتی پذیرفته و می خواد همه رو درست کنه. به جای این به نظرتون یه گوشی دیگه می دادن بهتر نبود؟؟ فقط بخاطر اینکه خدایی نکرده مشتری راضی نشه؟